Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Komentáře (39)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

    pehacko     před 7 měsíci 02.05.2024 16:27 |  
    5 2

    Karel zije!!!

    • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

      carevitchando     před 7 měsíci 02.05.2024 16:31 |  
      7 1

      Karel pije!

  2. Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

    kostelnivlajka     před 7 měsíci 02.05.2024 17:12 |  
    2 10

    Hezký, ale hrozně dlouhý!

    • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

      wimpy     před 7 měsíci 02.05.2024 18:11 |  
      15 0

      A to víceméně jen vyjmenovával přestupy.

  3. Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

    Barci     před 7 měsíci 02.05.2024 17:52 |  
    7 4

    Super popsané! Dekuji

  4. Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

    lantsmit     před 7 měsíci 02.05.2024 19:16 |  
    13 12

    Ve všech sporech, které kdy měl Nezmar s Tvrdíkem, byl daleko blíž k realitě Nezmar.

    Tenhle rozhovor to potvrzuje tak nějak nejkomplexněji: https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-zustavam-svedomi-mi-nedovolilo-odejit-nezmar-o-prestupove-politice-slavie-platech-i-vypovedi-1303672

    Porovnávat příchody za Nezmara s těmi z doby hvězdných válek je víceméně srandovní. A samozřejmě v tom hodnocení zcela absentuje to, co Nezmar dokázal zastavit, jak se uměl včas zbavovat málo využitelných legend s vysokou gáží, jak racionalizoval veškerý procesy uvnitř klubu, včetně nezbytnýho snižování rozpočtu. Jak celkově i prostřednictvím svých veřejných vyjádření směroval klub tam, kam po letech zjistil, že patří, sám Tvrdík

    Bílek v tomhle směru žádný srovnání nenabízí, protože o jeho názorech ani práci (s výjimkou vcelku solidní severský stopy) nikdo nic neví.

    Mimochodem o Nezmarově manažerských schopnostech svědčí kromě jasně zdokumentovaných a měřitelných výsledků ve Slavii (2017 - 2020), v porovnání s obdobím předtím i potom, i jeho manažerská bilance s Libercem. Ta zahrnuje kromě “objevení” Jindry Trpišovskýho umístění 3., 4. a 3 v letech 2012 - 2017 a vítězství v domácím poháru 2015 a třikrát skupinu v EL dokonce s jedním postupem do jarní fáze.


    Komentář byl uživatelem upraven (02.05.2024 19:25) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

      cunak     před 7 měsíci 02.05.2024 19:37 |  
      4 8

      Před příchodem Nezmara Liberec vyhrál ligu. Pak ještě chvíli žil z podstaty (to jsou ta umístění 3,4,3) než ho Nezmar definitivně nezruinoval. Pak už nikdy nebyl lepší než 5. Ve Slávii Nezmar také chvíli těžil z práce Dumla a Šilhavky. Sestup začíná teď. Snad se ho podaří zastavit.

      • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

        lantsmit     před 7 měsíci 02.05.2024 19:43 |  
        4 8

        Zajímavá interpretace dlouhodobých výsledků, která mimo těch výsledků samotných stojí zcela v rozporu s vyjádřeními nejrespektovanějších lidí na jeho adresu. Počínaje naším JiT a konče třeba Karlem, který se s Nezmarem jako s jediným rovnocenně bavil i radil o všech důležitých sportovně-ekonomických otázkách. A samozřejmě pak taky nesmyslnost tvé interpretace potvrzuje i to, kam to ti tebou zmiňovaní, ze kterých měl Nezmar těžit, sami “dotáhli”

        • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

          necich     před 7 měsíci 02.05.2024 20:08 |  
          10 4

          Nebo spíše kam to dotáhl Jan Nezmar? Přes zapadákov v Polsku zpátky do Liberece.

          • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

            cunak     před 7 měsíci 02.05.2024 20:14 |  
            1 11

            A doufejme, že nakonec do basy.

            • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

              necich     před 7 měsíci 02.05.2024 21:24 |  
              8 1

              To bych mu nepřál a vlastně ani Slavii. :)

            • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

              _karlik_     před 7 měsíci 03.05.2024 12:18 |  
              6 0

              měl by ses spíš modlit, aby se ti to přání nevyplnilo. protože pokud ano, pro náš klub by to nevěstilo nic dobrého. nějaký bodový odpočet by nejspíš bylo to nejmírnější řešení. ale tak daleko nejspíš nedohlédneš...

  5. Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

    witty13     před 7 měsíci 02.05.2024 20:00 |  
    19 2

    Ja myslim ze z toho clanku je videt vicero veci. Zaprve - DUML ma opravdu oko na hrace. A porad mi nikdo nevymluvi, ze Silhavku mistrovsky tym proste postavil on, a i JiT z “jeho” hracu vyrazne tezil.

    Nezmar mel spoustu prespalu i dobrych prestupu, ostatne jako kazdy jiny. Sla mu “ceska cesta”.

    S prichodem Jirky Bilka umime sikovne kouknout za hranice - jestli je to ciste jeho prinos se asi nikdy nedozvime, ale za me se jako ideal jevi DUML jako sef sportovniho useku, s dvema vetvemi skautingu - ceska a zahranicni, jedna pod Nezmarem a jedna pod Bilkem :)

    • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

      Radek097 (přítel SN)     před 7 měsíci 03.05.2024 06:13 |  
      5 0

      A opravdu to byla práce Uhrina, který vytipoval ty správné hráče. Nebylo to třeba díky práci Dovalila či sportovní rady? Vliv na přestupy měla i datová analýza, kdy jsme tehdy docela předběhli dobu.
      Uhrin určitě neměl hlavní slovo u příchozích, jinak by nepřišel například van Kessel, kterého nechtěl.

      • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

        witty13     před 7 měsíci 03.05.2024 06:37 |  
        1 0

        Tak vzdycky je to nakonec tymova prace. Osobne vsak vidim DUMLa jako cloveka, ktery ten tym postavil. Dovalil podle me odchazel velmi rychle a potichu jeste pred DUMLem ne?

        • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

          necich     před 7 měsíci 03.05.2024 07:28 |  
          13 1

          Hlavně platí životem osvědčená pravda, když se něco povede je to vždy úspěch kolektivu (sportovní rada, analytici apod.), když se něco nepovede tak je to vždy vina jednotlivce (např. JiT). :)

          • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

            Radek097 (přítel SN)     před 7 měsíci 03.05.2024 10:25 |  
            6 4

            Házet přestupy na vinu Trpišovskému je nesmysl. Nerozumím, jak je možné, aby se během 2 přestupových období přivedli 3 hráči na levý kraj obrany za bezmála 5M € a se čtvrtým se prodloužila smlouva. To nelze přece hodit na jednu konkrétní osobu, schvalovací kolečko muselo nastat.
            Problém je spíše v nejasnosti kompetencí jednotlivců v klubu. Na to dlouho dojížděla mimochodem i sparta.
            Minimálně navenek působí zvláštně i pozice Tecla, co on vlastně je. Plnohodnotný hráč pro A-tým, hrající asistent trenéra, účastník charitativních zápasů, manažér B-týmu?

            • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

              witty13     před 7 měsíci 03.05.2024 11:07 |  
              9 6

              Ani ja bych nehazel vse na Trpisaka. Ovsem pojdme si rict, ze posledni dve obdobi je to opravdu nejake pochybne. Ousou se “zatratil” (ano ty derby mu nesli), a za 100 mega se privadi Zima - toho kluka mam rad a ty penize neresim, ale nemyslim si ze ma neco co muze Slavii dat, zvlast kdyz v lete prijde Chaloupek.
              Tijani na jare dostava minimum prilezitosti, ackoli vime ze neco v nem take musi byt - nemyslim si ze tohle byl preslap u prestupu, ale u nasledneho zabudovani do tymu a prace s hracem.

              Dumitrescu - tj pripad sam pro sebe.
              Zmrzly - nechapu.
              Malick El Hadji Diouf - doufam ze ho poradne zapracujeme pres leto, aktualne vypada “odepsany”.

              Dale nesmyslne soupani s Vlckem, Masem a Holesem. Pritom Maso muze hrat beka, Vlcak stopera a Holese muzeme mit ve stredu. Nejasna role Zafeirise…

              Je tam toho vic. Nerikam vyhazovat Trpise. Rikam si ze bychom potrebovali “restart”. Procistit kadr (sorry Micku, Ivane, Sevciku, Provode, Ondro Zmrzly, Alesi Mandousi, Michale Tomici, Maso, Sherife a Stando) a doplnit idealne nasimi hraci. A privest pravyho beka.

              • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

                slaviator     před 7 měsíci 03.05.2024 12:27 |  
                4 0

                Souhlas, ale Provoda, Schranze a Mandouse z toho seznamu nechat, nejspíše i Masopusta.

                • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

                  necich     před 7 měsíci 03.05.2024 17:36 |  
                  1 2

                  Rovněž Zmrzlého a Tomiče.. :)

                  • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

                    witty13     před 7 měsíci 03.05.2024 20:23 |  
                    2 0

                    A v tu chvili to neni cistka :) je to tezky, ale myslim ze by to pomohlo

          • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

            Flame     před 7 měsíci 03.05.2024 16:10 |  
            4 0

            Zdravím všechny,
            úspěch má mnoho otců, neúspěch je sirotek.

            • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

              necich     před 7 měsíci 03.05.2024 17:35 |  
              0 1

              Jinými slovy, stejný význam. Krásně vyjádřeno, díky..

        • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

          Radek097 (přítel SN)     před 7 měsíci 03.05.2024 08:53 |  
          3 0

          Byli ve Slavii ve stejný čas, ale Dovalil vydržel jen chvíli… první půlrok v sezóně 2015/16, takže svůj podíl na příchodech Pavlenky, Bořila, Baráka, Hušbauera,… asi mít bude.

          Viz článek níž, takhle to fungovalo na začátku působení CEFC, Šimáně. Ale jak jsem psal, van Kessel (léto 2016/17) nebyl schválen Uhrinem, takže možná máš pravdu, že alespoň ten první rok ty přestupy Uhrin opravdu zastřešoval. Pak byli zástupci sportovní rady buď odejiti či odešli sami.
          Zajímavé je, že ti původní členové sportovní rady (Jinoch, Dovalil, Uhrin, Plíšek) se v dalších letech protočili v Mladé Boleslavi, odkud jsme v posledních letech přivedli spousta hráčů a je to aktuálně náš “nejlepší” partner. Dále tam je Trunda a v pozadí Šimáně. Know-how, za málo peněz hodně muziky, si vzali s sebou do města automobilů.

          Sám se zmiňujete o tom, že schvalujete posily. Na základě čeho se rozhodujete?
          „Klub má sportovní radu, ve které je zastoupeno jak manažerské, tak i sportovní vedení klubu. Slavii jsme poskytli prostředky na nákup hráčů a sportovní rada nám předkládá návrhy na konkrétní doplnění klubu.“

          Nestalo se přece jen, že jste sám navrhl případnou posilu? Zasahujete nějak do sportovní oblasti?
          „V tomto směru zcela důvěřuji Jiřímu Šimáněmu a sportovní radě klubu. Pilířem rozhodování je trenér Uhrin, za vyhledávání a akvizice nových hráčů pak odpovídá Josef Jinoch, Jakub Dovalil a Jiří Plíšek. Při posuzování adekvátnosti částky za jednotlivé hráče pak zcela spoléhám na Jiřího. Posílení konkrétními hráči nenavrhuji. Do sportovní oblasti nezasahuji, ale chci o ní mít přehled.“

          https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2015-16/256753/tvrdik-exkluzivne-co-presne-dela-ve-slavii-a-ci-prestup-zakazal.html

          • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

            slaviator     před 7 měsíci 03.05.2024 09:21 |  
            2 0

            Jak jsem psal výše, já bych nezatracoval podíl Jirky Plíška

            • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

              Radek097 (přítel SN)     před 7 měsíci 03.05.2024 10:34 |  
              3 1

              Souhlasím. Byl odejit a postupem času byla “zlikvidována” opozice.

      • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

        slaviator     před 7 měsíci 03.05.2024 08:20 |  
        2 0

        neopomenul bych Jirku Plíška..

  6. Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

    lantsmit     před 7 měsíci 02.05.2024 20:41 |  
    15 6

    A ještě vyjádření samotného JiT v přímém protikladu k úvaze vtělené už do toho nesmyslného názvu “Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?”

    "Myslím, že to vliv (na utkání) mělo, všichni to máme v hlavách. V týdnu se o tom hodně napsalo, ještě včera jsme měli takové sezení s hráči včetně Honzy, kde jsme na kluky apelovali, aby byli koncentrovaní. Ten zásah byl totiž prostě velký směrem do budoucna," řekl novinářům Trpišovský.
    Nezmar v Liberci v roli sportovního ředitele úspěšně působí pět let. "Honza nás sem všechny přivedl, hráče i nás trenéry. Je to takový náš fotbalový táta, má s námi úzký vztah. Tu funkci dělá mimořádně kvalitně, ať už profesně nebo po lidské stránce. To, že naše budoucnost už brzy nebude spojená, to nás každého zasáhne, ať chceme, nebo ne," dodal liberecký kouč.

    https://www.fortunaliga.cz/clanek/14325-trpisovsky-nezmar-nas-sem-vsechny-privedl-je-to-nas-fotbalovy-tata

    Nezmar je v klubu od listopadu 2017 a je důležitou osobností ve vedení, klíčovou postavou současného červenobílého vzmachu. Za jeho propíraným potenciálním odchodem měly stát údajné neshody s Tvrdíkem ohledně ekonomického směřování Slavie.

    „Když jsme o tom s majitelem mluvili, řekl jsem, že Nezmarovo setrvání je alfa a omega celé momentální sportovní stránky klubu. Jeho záběr je obrovský: každý vidí hlavně áčko, ale je tam ještě spousta věcí kolem mládeže, akademie, skautingu, ať už zahraničního, nebo českého - to vše je navázané na něj,“ líčil Trpišovský. „Kdyby odešel, dotkne se to nejen nás (trenérů), ale i celé Slavie.“

    https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/jindrich-trpisovsky-slavia-jan-nezmar-zustal.A200122_170006_fotbal_vp2

    „Honza zůstal naší největší posilou. Je tu dva roky a v klubu nastavil určité věci. Má jiné uvažování než my všichni. My jsme neřízené střely, on má nejvyšší míru odpovědnosti. Kdyby tu nebyl, bylo by to složité,“ řekl nedávno Trpišovský

    https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/jan-nezmar-slavia-trener-jindrich-trpisovsky-derby.A200305_144919_fotbal_min



  7. Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

    pehacko     před 7 měsíci 03.05.2024 11:29 |  
    14 6

    Po prvnim precteni jsem si rekl, ze by mohl byt Karel klidne dabluv advokát. Ale to by bylo laciné to takhle rict. Vlastne nikdo z nas, co si myslime, ze je Bilek slabounky sportovni manazer netusime jaky vlastne je a co vsechno dela. V tom ma Karel pravdu. Povedene i nepovedené prichody popsal presne. Co je dlužno dodat je to, ze se treba nepovedlo to, ze se najednou privede nekolik levých beku a toho pred duchodem jeste podepíšeme. Máme tady najednou trošku přetlak. To prostě nemůže dělat dobrotu a nějaký hráč to prostě odnese. Ve finále máme nalevo spousty průměru a nemáme tam jasnou jedničku. Stejně tak najednou na stoperů máme přetlak a pokud někdo neodejde tak bude sedět někdo z dvojice Vlcek nebo Zima a to je oboje špatně a to ma jeste prijit Chaloupek a mame sve nadejne stopery po hostovanich. Je toho najednou moc. Prostě ten kádr je takový nevyvážený a přijde mi že je to chyba. Třeba se to teď zlepší, když máme silného majitele a bude se spíš kupovat jeden hráč ale prostě do základu a rozdílový, než pet talentu. Tohle podle me jde na vrub Bilka, ze se neřeklo bud Diuf a nebo Zmrzlý. A to se jako za Dumitreska vyhodilo par milionu a ted to bude dohravat na hostovanich? Když jeden levý bek se pošle pryč a místo něj se přivedou dva? Take je podle me cesta do pekel kupovani samých univerzalu (zmrzlý), Protože se tim kadr plni lehce nadprůměrnýma hracema, co casem nevedi, co vlastne jsou a co maji hrat. Tohle si myslím že nejvíc postihlo náš tým A někdo by z toho měl hledat cestu. A tohle je přesně parketa sportovního ředitele, který zatáhne za ruční brzdu a řekne že takhle dál ne. Vždyť mi převálcujeme i Zafeirise, ktery tak nejak netusi co ma hrat a pak nehraje nic. A je na něm vidět ta hrozná snaha a ta bezmoc, že mu to nejde. Rozhodne nevolam po velikych změnách, ale nejake prijit musi, jinak nas ceka doba stribrna a to by casem prestalo bavit i ty nejvetsi slunicka.


    Komentář byl uživatelem upraven (03.05.2024 11:32) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

      mig52     před 7 měsíci 03.05.2024 19:42 |  
      10 4

      Máš kus pravdy, ale skladba týmu nejde za Bílkem, ale Trpišovským. Bílek dělá na přestupech, zajišťuje jejich administrativu, ale konečné slovo v příchodech má Jindřich s požehnáním J. Tvrdíka.

      • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

        pehacko     před 7 měsíci 03.05.2024 20:33 |  
        3 1

        Tak ja ale chci verit tomu co pise Karel (vim ze ho nemas opravdu rad a mozna chapu i tve pohnutky a chapu i pohnutky karla, proc on nema rad tebe) ze Bilek je manazer a ma koule na to si prosadit svou a vlastne proc ne.. ja ho parkrat videl a zazil a myslim, ze osobnost je. Jen jsem si to nezasadil do kontextu. Takze za skladbu tymu muze sportovni manazer a to co jsem popsal se mu nepovedlo z meho hloupého laického pohledu.

    • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

      Kenny     před 7 měsíci 05.05.2024 12:34 |  
      4 0

      Já naopak tenhle způsob fungování nevidím jako špatný. To, že máme několik nadějných stoperů na hostovačkách je přece naše výhoda. Když se, nedejbože, zraní dlouhodobě stoper, je lepší řešit, jestli to zvládne Chaloupek nebo musíme stáhnout Prebsla nebo třeba Halinského než narychlo shánět někoho neskautovaného. To samé v halvu, kde můžeme sáhnout třeba po Ichovi. Vepředu Fila a tak dál. Co mě ale mrzí, že je o Bořilovi psáno jako o tom před důchodem. Asi by neměl hrát roli věk ale spíš výkony. A ty Béřa, když nastoupí, podává velmi dobré. Ani Diouf ani Zmrzka nejsou vidět tak často na zadní tyči jako Bořil. A to se týká i finální fáze útočných akcí. A už vůbec nechápu, proč je zmiňováno množství hráčů na hostovačkách s nevyvážeností kádru? To s tím přece nemá nic společného. Já prostě rozhodně nevidím fakt, že se poslední roky prezentujeme postupným přechodem do útoku s důrazem na držení míče, bez větší rotace halvů a rychlejší kombinace jako chybu sportovního ředitele.

  8. Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

    Kikoriki     před 7 měsíci 03.05.2024 12:49 |  
    15 10

    Ahoj pánové, nevím kam to napsat, tak to píšu sem.
    Ano patřím mezi sluníčka a tu žluč co se teď vyrojila s novináři a v diskusích vytěsňuji.
    Novináři, zvláště Ispartu jsou hrozný gumy a šířejí jen senzace, které vlastně nejsou. Před měsícem psali, jak je Sparta v háji a že titul je jasnej u nás. Našich pár hráčů si to přečetlo a s nastavením machrů jeli do Plzně pro prohru. Ne že by zapomněli hrát fotbal, ale prostě měli v hlavě blbosti.
    Novináři: Sparta má úzký kádr a Slávie má výhodu širšího. Za týden: Sparta má osu týmu TOP a jen přidává pár hráčů a Slávie moc rotuje podobnými hráči a nikdo neví proč.
    Teď zase každý článek reje do Slávie, jak je v krizi, jak jí trenér už nemá co dát, jak něco nefunguje. Největší hajzl je Fejgl (už jsem si tu jejich ligu naruby odhlásil).
    Se spoustou věcí nesouhlasím a mám na ní sluníčkářský názor. Získali jsme mraky bodů, které by na titul stačily v jiných letech. Já vidím i změnu v herním stylu, v přístupu k zápasům, v modernizaci hry. Například chování lavičky a hráčů, je úplně jinde. Nevím kde vzal Jarolím slova o aroganci a gestech. Myslím, že si spletl dresy, protože arogance a gesta patří od Vltavy jinam. Dáváme míň gólů, ale zase jsme to postavili na defensivě (titul vyhrávají můžstva 1:0 a ne 6:0 a 1:1 jako to bylo loni). Zkoušeli jsme jiné rozstavení, máme nejlepšího golmana. Vidím i změnu v nastavení hlavy, ve vystupování do médií atd.
    Jasně jsou i věci kterým nerozumím, ale těžko se mi hodnotí z tribuny. Například šíře kádru. Je jich moc a pak ztratí formu snáz, zvláště když už nejsme v pohárech. Nerozumím ani tomu, proč nedáme z 57 rohů gól. Ale to jsou věci, které určitě vidí i uklízečka a do příští sezóny se zlěpší.
    Nový majitel je tady pár měsíců a teprve v příštím roce se uvidí. Ten bude stěžejní. Protože málokdo píše nebo zmiňuje, že ty rudoši vlastně neprodali vůbec nikoho za posledních 5 let (snad kromě Hložka). První rok zlepšili nějakého hráče (před tím asi 7 let ani jednoho) a jestli jich pár odejde, tak teprve potom budeme rovnocení - jak v majiteli, tak v odchodech hráčů.
    Titulu už moc nevěřím, ale když jsem viděl loni Bayern, tak třeba bychom už mohli štěstí mít i my. Poslední roky nás v klíčových okamžicích opustilo a opravdu rozhodly detaily ve dvou třech zápasech.
    Ano nezískáme a nezísklai jsme už 3x titul, ale vždy to byl jiný problém, na který realizák zareagoval. Vůbec nemám strach, že by trenér šel ve stopách Vrby nebo Růžičky. Je to borec, díky kterému jsem měl poslední roky tolik radosti, že mu to nikdy nezapomenu. A vím, že ví co dělá a že nás zase posune na vrchol. A třeba příští rok do LM.

    • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

      Dennis     před 7 měsíci 03.05.2024 14:01 |  
      15 1

      Jen k této části, cituji: "rudoši vlastně neprodali vůbec nikoho za posledních 5 let (snad kromě Hložka)". Odešli jim Hložek, Hancko, Čvančara a Kovář, všechno hráči základní sestavy. Ale dokázali je odpovídajícím způsobem nahradit, např. Birmančevičem, Sörensenem, Vindahlem atd.

      • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

        necich     před 7 měsíci 03.05.2024 17:30 |  
        4 8

        Takže 4 hráči za 5 let. Navíc Kovář nebyl zase taková opora. Brnkačka..

        • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

          Dennis     před 7 měsíci 03.05.2024 20:10 |  
          15 0

          4 hráči za poslední 2 roky. Hložek i Hancko odešli v létě 2022, teprve to dva roky budou. Kolik my jsme za tu dobu prodali hráčů ze základu? Baha, Olayinku, Juráska, Sora a Lingra, poslední dva přitom často naskakovali jako žolíci, byli spíš na hraně základu. Takže za poslední dva roky my 5 oni 4. Úplně bych argumentaci nestavěl tak, že my museli furt prodávat a oni nemuseli prodat nikoho, není to tak.
          A např. Santose, Osoua, Madsena, Talovierova, Plavšiče nebo Usora jsme prodávat nemuseli, jen jsme s nimi neuměli pracovat a zbavili jsme se jich jako nechtěných. Ten průvan v kádru jsme si do značné míry dělali sami, když jsme přiváděli spoustu hráčů a pak se jich rychle zbavovali jako nepotřebných. Skutečných opor jsme za poslední dva roky prodali podobně jako rudoši.

          • Re: Opravdu byl Jan Nezmar Trpišovskému oponentem?

            Radek097 (přítel SN)     před 7 měsíci 03.05.2024 20:26 |  
            3 0

            Sora určitě nelze považovat za hráče ze základu a možná ani jako žolíka, vždyť za rok odehrál za Slavii 1 414 minut. Rozhodně nás jeho odchod nijak nepoznamenal a peníze jsme za něj dostali skvělé. Skoro stejně zvládl například Usor za půlroku (1 280 minut), než zamířil do Rakouska.

  9. CO BYLO, TO BYLO -

    Slávista 51     před 7 měsíci 03.05.2024 15:20 |  
    6 5

    majitel si po sezoně řekne své - počkejme si.