Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 27. kolo

Slavia po dalším dobrém výkonu porazila ve vršovickém derby Bohemians 2:1.

Sešívaní potvrdili dobrou formu i proti lokálnímu rivalovi. Začátek byl z naší strany nicméně slabší. Hosté nás včasně dostupovali a prvních 30 minut bylo plných osobních soubojů bez většího tlaku Slavie. Od té doby ale červenobílí přepli na vyšší rychlostní stupeň, respektive asi i měli více prostoru díky narůstající únavě soupeře. Klokani byli uzamčeni před vlastní brankou a jen s vypětím všech sil neinkasovali už před pauzou. Ani po ní se obraz hry nezměnil a žádná velká křeč se nekonala, neboť Ševčík v 55. minutě parádní ranou o tyč otevřel skóre. Škoda, že podobných momentů od tohoto hráče není více.

Potvrzení pak přidal v 67. minutě Chytil a Slavia zápas v klidu dotáhla k vítěznému konci. V samotném závěru ještě pěknou střelou snížil Hůlka, takže výsledek nakonec až tak neodpovídá dění na trávníku. Mrzet to ale fanoušky sešívaných nemusí, protože jejich tým odehrál až na úvodní pasáž dobrý zápas a vyhrál dá se říct s přehledem, i když Bohemians nedali kůži lacino a bránili organizovaně a houževnatě. Co se ale týče ofenzivního snažení, tak byl kvalitatitvní rozdíl mezi oběma týmy jasně patrný.

Závěrem bych vyzdvihl ještě atmosféru zápasu. Hezká byla už vzpomínka na legendárního Pláničku při výročí 120 let od jeho narození, výtečná pak byla podpora od obou fanouškovských táborů. Tribuna Sever si připravila krásné choreo a působivou pozápasovou pyroshow. Stydět se nemuseli ani fanoušci Bohemians, kteří z mého pohledu letos v Edenu předvedli 2. nejlepší venkovní support po Baníku (a byli tedy více slyšet než sparťané ve velkém derby). Když připočteme ještě příjemně teplé počasí, tak to byl v Edenu parádní podvečer.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 6 - Dobře zasáhl v 87. minutě proti Kovaříkově ráně a uchránil fanoušky od nervozního závěru. Hůlkovu povedenou střelu chytat nemohl.

Tomáš Vlček - 6 - Start byl z jeho strany slabší a na pozici beka by to pro takový zápas přeci jen chtělo spíše útočnějšího hráče než původem stopera. Postupem času ale šel jeho výkon nahoru, druhou půli na pozici stopera pak odehrál dobře.

Tomáš Holeš - 5 - Trenér ho na pozápasové tiskové konferenci jmenovitě vyzdvihl, čemuž se osobně divím. Holešovi se totiž hlavně první půle moc nepovedla, když až příliš lehce prohrál 2-3 souboje s Ristovským. Jednou také špatnou rozehrávkou namazal soupeři. V šanci pak promáchl těžký odražený míč v soupeřově vápně. Ve druhé půli už byl jeho výkon nadstandardní a v pořádku.

David Zima - 6 - Vinou zdravotních problémů odehrál jen první poločas, v něm jsem s ním byl ale velmi spokojen a přesně takové výkony bych si od něj představoval, pokud má být očekávanou výraznou posilou. Sice měl občas potíže s Ristovským, ale rozhodně v soubojích nepropadl tak jako několikrát Holeš. Výrazně a velmi dobře se pak náběhy zapojoval do útočné činnosti. Lepší šestka.

Ondřej Zmrzlý - 6 - Odehrál ligový nadstandard. Zatím se s mužstvem spíše sžívá a teprve se zabydluje v základní sestavě. Dle očekávání by měly jít jeho výkony ještě nahoru.

David Douděra - 6 - Byl aktivní, několikrát se dostal k finálnímu centru z dobré pozice na straně. V první půli se mu dát přesný míč ještě nepodařilo, ve druhé už si připsal asistenci u Chytilovy branky.

Oscar Dorley - 7 - Tradičně odvedl vysoký nadstandard, snažil se o kombinaci i v úvodní třetině zápasu, kdy se nám týmově až tak nedařilo.

Petr Ševčík - 8 - V úvodu se snažil o pasy za obranu a bylo z toho několik ztracených míčů, kvůli kterým se také Slavia nemohla dostat do tempa. Postupem času se mu ale začalo dařit a soupeře jsme postupně zcela přehráli. Ševčík se blýskl parádní střelou, kterou otevřel skóre zápasu.

Lukáš Provod - 6 - Hrál nadprůměrně podobně jako zbytek mužstva. Jen si dovolím vypíchnout moment, kdy dostal míč do vápna a nebyl ve špatné pozici čelem k brance, místo toho se ale hned otáčel zády k brance a hledal nejbližší cestu ven z brankoviště, aby nahrál zpět dozadu. Takže jsme ve výsledku místo nadějné pozice zakládali celý útok znovu od stoperů. To je bohužel občasný Provodův nešvar a jako útočný hráč by měl za mě být více přímočarý a více ohrožovat branku soupeře.

Václav Jurečka - 6 - Rozporuplný výkon. Aktivitou patřil k nejaktivnějším hráčům na hřišti. Byl neustále v pohybu, hodně hrál s míčem. Kvalita jeho kombinace ale byla jen průměrná a hlavně s postupujícím časem kazil víc než na začátku, kdy v týmově nepovedené pasáži patřil k lepším. Horší šestka.

Mojmír Chytil - 7 - Nebyl tak výrazný jako minulé zápasy. Oproti Jurečkovi i svým výborným předchozím výkonům byl méně ve hře, nakonec se ale nedá říct, že by se mu zápas nepovedl. V první půli na něj byl hraniční zákrok ve vápně, ve druhé pak vstřelil nakonec vítězný gól. Sedm s minusem.

Matěj Jurásek - 5 - Až příliš často hrál ve stoje, výraznější akci nepředvedl. S přimhouřeným okem dávám průměrnou známku, protože tentokrát mu střídání příliš nesedlo.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

27 - Sobota 06. 04. 2024 18:00

Fortuna liga, 2023/2024
2 - 1
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

55. Petr Ševčík
67. Mojmír Chytil

Bohemians Praha 1905
Bohemians Praha 1905

90.+3. Hůlka

Komentáře (28)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Myšák     před 8 měsíci 09.04.2024 17:04 |  
    5 5

    Alanore, tomu se nedá nic vytknout, za mne perfektní hodnocení!

  2. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Flame     před 8 měsíci 09.04.2024 17:14 |  
    4 1

    Zdravím všechny,

    s hodnocením jednotlivých hráčů asi souhlas. Nicméně myslím, že začátek jsme neměli špatný, ale Bohemka hrála fakt dobře.

    Naopak závěr byl trochu prolajdaný a kdyby Staněk nevychytal v 87 min. Kovaříka, tak je problém a Hůlkova branka by znamenala vyrovnání.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      mig52     před 8 měsíci 09.04.2024 18:04 |  
      13 3

      Neznamenala, protože tím by na hřišti byly úplně jiné situace. Což nevylučuje, že by branku v závěru nemohl vstřelit kterýkoliv tým.


      Komentář byl uživatelem upraven (09.04.2024 18:05) . Zobrazit původní komentář

  3. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    kalex     před 8 měsíci 09.04.2024 17:22 |  
    17 0

    Já jsem u Jurečky hlavně rád, že nedostal žlutou a nemáme nikoho vykartovaného.

    https://www.fortunaliga.cz/karetni-ohrozeni
    Sparta jich má stejně jako před posledním kolem v ohrožení stále šest.
    Náš zápas s klokanem byl dá se říct v klidu, ale ten budou hrát zrovna s těma lůzrama doma a čekám celkem divočinu. Labilní Kuchta by jim myslím chyběl, ale víc by jim asi chyběl ten Birnamčevič. Pak mají totiž další těžký zápas s Baníkem.
    Tipoval jsem ztrátu s Bolkou, stalo se. Tyto dva další zápasy by klidně mohli ztratit znovu. Nám hraje do karet dvojzápas Plzně. A musíme ho využít.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Flame     před 8 měsíci 09.04.2024 17:39 |  
      11 0

      Kéž bys měl pravdu:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        kalex     před 8 měsíci 09.04.2024 21:36 |  
        1 0

        Já hlavně nechápal, že by jim někdo vstříc a ten zápas odložil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Qope     před 8 měsíci 09.04.2024 23:29 |  
      3 0

      Hele jak to, že Krejčí má tři žluté karty ale není v seznamu karetního ohrožení?

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        lukas6novak     před 8 měsíci 10.04.2024 06:13 |  
        1 0

        Podle mě to bude tím že v Plzni dostal 4 žk ale protože byla druhá tak se do toho nepočítá a očividně jim to udělalo bordel na stránkách

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Qope     před 8 měsíci 11.04.2024 14:54 |  
          1 0

          Ok, díky za vysvětlení ...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    žbl68     před 8 měsíci 09.04.2024 17:31 |  
    4 2

    souhlas s holešem a konečně se shodneme i na zmrzlem ...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    IJS     před 8 měsíci 09.04.2024 21:21 |  
    14 4

    Takové lehce nadprůměrné hodnocení. Asi odpovídá realitě a v kontextu další výsledků kola by mohlo být i lepší. Já jsem to psal už po zápase, je to můj subjektivní názor, ale mě se ten zápas nelíbil. Bohemka byla fakt špatná, ale naše hra byla pomalá a v podstatě bez vypracované šance. Ševčík rozhodl zápas, je jedenáctce kola, gól po dvou letech atd. Všechno je pravda, ale myslím, že hru zdržuje a při svojí skvělé technice by byl schopen dát míč rychleji směrem do útoku. Proto je u mě jeho 8 spíš přání, jak bychom ho chtěli vidět hrát. Naopak se mi líbí kritika Matěje. To se zde moc nenosí, kritizovat talent, ale on se fakt do zápasu vůbec nedostal. A bylo na něm vidět, že si je toho vědom a že mu zápas moc nejde. Docela mě překvapilo, že mu to v jednu chvíli naznačili i spoluhráči. Na mě to dělá dojem, že s ním JiT do základu zatím nepočítá.
    Celkově se zdá, že osa týmu a základní sestava je už dána a teď jak to zkousne dalších cca 15 hráčů, kteří budou jen čekat, protože už hrajeme jen ligu a najednou se objevila šance tu ligu vyhrát!

  6. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo - Ondra Kúdela v šatně

    jenusp     před 8 měsíci 09.04.2024 23:20 |  
    2 1

    V rámci matchday- dne zápasu byl Ondra Kúdela mezi klukama - trošku divné bylo, že to vypadalo, že ho Tvrdík nepozdravil - snad to byl jen špatný sestřih - tak to nebyl Tvrdík za Houštou, jen někdo mu podobný! To je dobře


    Komentář byl uživatelem upraven (09.04.2024 23:31) . Zobrazit původní komentář

  7. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Qope     před 8 měsíci 09.04.2024 23:27 |  
    27 0

    K tomu ohledně atmosféry zápasu. Když už byla vzpomínka a věnování pro legendárního golmana Pláničku, tak byla vcelku škoda, že choreo se věnovalo světu Harryho Pottera (což jinak bylo ovšem parádně vizuálně udělané) ... můj názor fanouška.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Ivan     před 8 měsíci 10.04.2024 00:31 |  
      23 0

      Já teda popravdě to choreo nepochopil, resp. je za tím něco víc než že na našem stadionu čarujeme? Kdyby to bylo třeba pro Vaniaka, tak super, ale takhle mi to přišlo docela random.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      obiwan     před 8 měsíci 10.04.2024 07:03 |  
      10 0

      Jo, to jsme si říkali hned na stadionu...proč na tý plachtě nebyl Plánička při nějakým zákroku...nechápu ty myšlenkový pochody...

  8. Vyhrálo se

    Slávista 51     před 8 měsíci 10.04.2024 00:40 |  
    1 6

    a zase známky - slabota.

    • Re: Vyhrálo se

      žbl68     před 8 měsíci 10.04.2024 18:06 |  
      5 0

      sobota ... už byla :-)

  9. Doufám, že Kolář v nové sezoně,

    Slávista 51     před 8 měsíci 10.04.2024 00:42 |  
    1 2

    že jste včera koukali na LM, o čem je ta střelba z dálky i z voleje- hráči by to měli vidět povinně.

  10. hodnocení slavistů - 27.kolo

    Juventus turin     před 8 měsíci 10.04.2024 02:33 |  
    6 7

    V Plzni očekávám, že na Chorého nastoupí Ogbu. Moje sestava - Staněk - Vlček, Holeš, Ogbu, Zima - Ševčík, Oscar - Douděra, Jurečka, Wallem - Chytil

    • Re: hodnocení slavistů - 27.kolo

      Hesmir (přítel SN)     před 8 měsíci 10.04.2024 09:23 |  
      7 3

      A nezdá se ti to moc ofenzivní? Čtyři stopeři, vzadu. Já bych to posychroval ještě Bořilem :)

      • Re: hodnocení slavistů - 27.kolo

        rakusan     před 8 měsíci 10.04.2024 12:55 |  
        3 1

        a hlavně šerifem :-)

    • Re: hodnocení slavistů - 27.kolo

      lantsmit     před 8 měsíci 10.04.2024 09:56 |  
      14 3

      Ogbu určitě do takového zápasu nenastoupí, nebude-li muset pro případné zdravotní problémy některého z ostatních stoperů. A to ze stejného důvodu, jako v tomhle veledůležitém zápase nenastoupí Diouf. Nemůžeme si dovolit sebemenší úlet typu byť i nezaviněného zajetí do soupeře s následkem červené karty nebo penalty. Vzadu s osvědčenou sestavou na nulu a vepředu trpělivé čekání klidně jen na jediný gól. A i v případě náhodně inkasovaného gólu žádná panika, víra ve vlastní schopnost i takový vývoj otočit.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    kupik     před 8 měsíci 10.04.2024 11:28 |  
    18 2

    Dobrý dopoledne,přátelé
    sic trochu později,ale i tak jdu se svojí troškou do mlýna.
    Se známkama nemám zásadní problém,akorát bych celýmu mančaftu varovně ubral asi tak půl bodu za posledních cca šest až osm minut.Na to příště pozor.Dobře,že to přišlo až na samým konci,nezapomínejme kolik má Bohemka remiz,to se mohlo státi i u nás.
    Ale je dobře,že jsme to ustáli za 3 body a bez zranění a karet.
    Nevim jak vám,ale mně se zápas líbil.Slavia se snažila hrát kombinačně a nápaditě,bohužel nám to tam nijak extrémně nepadá a to kazí celkovej dojem.Dát v 1.půli 4 kusy tak budeme všichni na vrcholu blaha.
    Moc se mi zamlouvala hra D.Zimy.Začíná ukazovat,proč do Slavie přišel.Škoda,že musel býti vystřídán,tak aspoň pošetřil na Plzeň.
    A taky nechci zapomenout na O.Zmrzlýho.
    Po takovým počátečním ostychu a rozkoukávání se začíná ukazovat jako velmi dobrej hráč.Hraje poctivě,slušně,s přehledem,bez emočních vejbuchů.A věřím,že bude daleko lepší.
    A vůbec,připadá mi,že celej team je jaksi klidnější a uhlazenější.Tím nechci říci,že by chyběla nažhavenost a soubojovost.Jojo,když se daří tak i ta hlava je v jiným nastavení.
    Jaký to rozdíl s oddílem z druhého břehu řeky Vltavy.
    Tam ta redka pro toho kudrnatýho Indiána přišla zcela po zásluze.Mám dojem,že bejt eště minulou sezonu,tak měl max.žlutou.Letos je to trochu jiná káva.
    Nechci spekulovat,ale mám takovej dojem,že se začíná nenápadně projevovat tzv.faktor Tykač.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      žbl68     před 8 měsíci 10.04.2024 13:25 |  
      2 0

      tenhle mlejn to přemele :-)
      jinak si to napsal hezky od prvního po poslední písmenko ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      SLAVIESTA     před 8 měsíci 10.04.2024 18:59 |  
      4 1

      Nejvíc mě zaujala poslední věta tvého příspěvku. Docela nedávno jsem si uvědomil úplně stejný pocit.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 8 měsíci 11.04.2024 10:28 |  
    16 1

    Dobré hezké dopoledne u dobré kávy a sluníčkem, které nám tu na jihu krásně svítí.
    Děkuji Alanorovi za hodnocení a jeho pohled na hru našich hráčů:-)).
    Já jsem si ještě znovu pustil zápas a porovnal s pohledem ze stadionu i s postřehy mých přátel a tak si dovolím za sebe pár poznámek.
    Naše úvodní minuty už několik zápasů hrajeme spíš tak, že se snažíme poznat, co na nás bude soupeř hrát.
    Já sám nevím, jestli je to dobře nebo ne :-((.
    Pokud hrajeme proti herně dobrému a kvalitnímu soupeři (např. AC Milán nebo připustím i Plzeň se Spartou), tak to takhle můžeme poznávat a pak si po deseti až patnácti minutách zvolit způsob, jak do toho půjdeme.
    U Klokana bylo jasné, že půjde do velmi hustého bloku o nejméně sedmi až osmi hráčích.
    Proto to chtělo trpělivost a velký pohyb s míčem tak, abychom je jak se říká "ucajdali".
    Byla ale trochu naše chyba, že jsme neposouvali hlavně rychle míč, ale naši hráči (hlavně Ševčík a i Provod) jej vodili dlouho sami a ten požadovaný efekt se tak trochu míjel účinkem.
    Ševčík i Provod chtěli na sebe vzít roli tahounů, ale trochu to zdržovali dlouhým držením míče a někdy i nepřesnostmi.
    Navíc tam byla několikrát možnost průnikových přihrávek na Douděru, Zmrzlého a i Chytila s Jurečkou a nevyužili jsme toho.
    Mrzelo mě střídání Davida Zimy (nevěděl jsem zprvu, že se mu udělalo špatně), mě se ten kluk začíná líbit čím dál tím víc.:-)))
    Do druhé půle přišel Matěj Jurásek a bohužel to tedy moc velká paráda nebyla. Měl by si chlapec asi srovnat hlavu, nebo dopadne jako Matoušek. Je to tvrdé co říkám, ale lepší zdvihnout varovný prst dřív, než je pozdě.
    Zafeiris se nám taky utápěl ve vodění míče, jako kdyby si řekl, že když může Ševčík a Provod, tak já mohu taky. No a výsledkem bylo neúčelné a ani moc pěkné kličkování a nic z toho.
    Takže bych pochválil Chytila, Vlčka, Zimu, Zmrzlého, Douděru, Oscara a Staňka za celý zápas.
    Ševčíkovi bych určitě jeden stupeň ubral a naopak Oscarovi bych určitě jeden stupeň přidal. Je neuvěřitelný, jak ten náš "klučina" čte hru, jak odebírá míče a dokáže podpořit i tlak na branku soupeře. A Holeš v první půli z bídou za 4, ale po přestávce už to byl náš Tomáš:-))
    A Matěji Juráskovi klidně taky jeden stupeň dolu a nosánek taky.
    Teď se uvidí, jak to máme v hlavě nastavené a jestli si to dokážeme sami se sebou udržet tak, abychom vybojovali a udrželi tento jednobodový náskok. Vůbec totiž nekalkuluji s tím, kdo by kde s kým mohl ztratit, protože se to se může nakonec stát třeba nám. Takže radši v pokoře, ale o to víc s vlastní vírou v naše umění hrát fotbal a udělat maximum pro naše vítězství.
    To bych si moc a moc přál.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (11.04.2024 10:31) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      stomir     před 8 měsíci 11.04.2024 11:56 |  
      12 1

      Zdá se mi, že letos na jaře hraje Slavie trochu jinak než v minulých dvou sezónách. Víc na jistotu vzadu, vepředu hodně obehrává ( někdy moc pomalu - jak vidí většina přispěvatelů). Možná víc poučeně - ustálenější sestava, jistější gólman, obrana ve čtyřce, vepředu dva produktivní střelci... Jindy by to 100% stačilo na titul, letos byla dlouho na čele Sparta a bude to zjevně natěsno až do konce. Když nezačnou naši zmatkovat, může to vyjít. Mám ale obavu, že teprve teď se vylije ta nejhorší žumpa, rozhodčí i VAR budou pod šíleným tlakem, živeným mjm. novináři. Jestli tohle všechno Slavie ustojí a na hřišti vyhraje, bude to nejcennější titul za mnoho let. Nepamatuji, kdy až do konce ligy se o titul přetahovala výkonnostně obdobná mužstva. Minulé dvě sezóny jsme mohli paradoxně - dle mého - vyhrát lehčeji než letos, ale sami jsme to soupeřům umožnili. Tak snad se vedení i trenéři dost poučili a do třetice to neztratí. Kádr máme vynikající a většinově snad i zdravý.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Matěj51     před 8 měsíci 12.04.2024 10:37 |  
      3 0

      Za mě souhlas. Jenom bych přidal jedno konstatování. Poprvé jsme na branku vystřelil ve 42 minutě. Někdo by měl hráčům "vtlouc" do hlavy, že když si postrčí míč dopředu a pak do toho bouchnou, skončí takový balon na obránci. Kéž by si nacvičili přiťuknutí od vápna proti noze nabíhajícího hráče. Mohli by k tomu využít závěr rozcvičování - střelbu na bránu.