Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

Fotbalový svátek v Edenu skončil už v 16. minutě, kdy byl kontroverzně vyloučen Holeš. Favorizovaný Milán si pak bez problémů dokráčel pro výhru i postup.

Na porovnání sil se světovým gigantem jsem se samozřejmě těšil asi jako každý slávista nebo fotbalový fanoušek. Za dvougólového manka z Itálie jsem na stadion šel s očekáváním srdnatého výkonu a dobrého fotbalu, postup jsem pak realisticky považoval za nepříliš nepravděpodobný. I přes nijak přehnané očekávání jsem ale odcházel zklamán a rozladěn. A nebylo to kvůli výkonu Slavie. Ta nastoupila odhodlaně a v úvodu zápasu měla převahu. V první dobré šanci vychytal Chytila Maignan. To ale bylo ze zápasu se smutnou nadsázkou vše, protože v 16. minutě byl vyloučen Holeš a bylo po zápase. A kdo i přes to věřil, ten byl vyveden z omylu do půle, kdy to rychle bylo 0:3.

Rozhodujícím momentem tak byl zásah videa. Pro mě necitlivý a v rozporu s účelem jeho zavedení ve fotbale. Hlavní rozhodčí sledoval situaci ze 2 metrů, rozhodně nešlo o nespornou červenou kartu a jednoznačnou chybu rozhodčího. To potvrdily i dlouhé minuty, které musel slabý švédský rozhodčí strávit u monitoru, aby se vůbec k vyloučení odhodlal. Když si nejste jistí po jednom, dvou či třech opakovaných záběrech, tak nejde o jednoznačnou chybu a rozhodnutí neměňte. Každopádně rozhodčí šli slavnějšímu klubu na ruku (aniž to zvlášť potřeboval) a bylo hotovo, což ochozy nesly pochopitelně nelibě. Nebojím se říct, že šlo o neférové rozhodnutí nizozemského videoasistenta, protože bych se nebál dát ruku do ohně za to, že v opačném gardu by na stejný prohřešek neupozornil. Všemu dodala na dramatičnosti přehnaná dramatická vložka Calabrii (čímž neříkám, že samotný zákrok se obešel bez bolesti). Zároveň mám ale spíše ojedinělý názor, že Holeš není bez viny. Za mě se v souboji točil nesmyslně a soupeře došlápl dosti tvrdě. Kdyby dal rozhodčí přímo na ploše červenou, tak bych ji považoval za akceptovatelnou, byť hodně přísnou. Opakuji ale, že zásah VARu byl (za mě úmyslně se snahou pomoci slavnějšímu týmu) naprosto chybný.

Slavii následné dění nevyčítám, i když jsem si na tribuně říkal, že v oslabení je ten otevřený fotbal naprosto naivní. Na druhou stranu, kdybychom zalezli do obrany a čekali na brejky, tak jsme prohráli třeba 0:1, což by v konečném důsledku bylo úplně jedno. Takhle se hráči drželi původního plánu a hráli odvážný (ačkoliv také naivní) fotbal, za který byli rychle potrestáni. Milánu to stačilo, a tak hrál ve druhé půli na půl plynu se záměrem pošetřit síly. Za Slavii nakonec vstřelil zaslouženou a krásnou branku Jurásek, což byla alespoň jedna příjemná malá náplast na nevydařený slávistický večer.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 6 - Nejprve vychytal dvě dobré šance, pak ale třikrát za sebou inkasoval. Za branky nemohl, hlavně poslední dvě byly naprosto nechytatelné.

Tomáš Vlček - 4 - Začal dobře, když málem o míč obral váhajícího Maignana. Po vyloučení ale se svým odvážným stylem tvrdě narazil, když vůbec nestíhal zachytávat Leaa. Střídání o poločase tak dávalo smysl.

Igoh Ogbu - 5 - Nepočínal si dobře, když mu do samostatného úniku utekl Pulisic. Jinak ale zápas odehrál se ctí. Obrana to měla těžké, protože byla v první půli často přečíslována.

David Zima - 5 - I on trochu zaspal u úniku Pulisice, i když za sebou ještě měl Ogbua. Při šanci ve druhé půli pozdě dostupoval Girouda. Jinak si ale vedl obstojně - lepší pětka.

Ondřej Zmrzlý - 5 - Střídal lepší i horší momenty. Nezklamal ani nezazářil.

David Douděra - 6 - Jeden z našich nejaktivnějších hráčů, byl jsem s jeho výkonem spokojen. Je ve viditelně lepší formě než jeho podzimní vyrovnaný "sok" Tomič.

Tomáš Holeš - 2 - Původně jsem chtěl být shovívavý, ale po shlédnutí opakovaných záběrů si myslím, že u vyloučení šel do souboje nesmyslným soubojem, kdy se otáčel zády a důrazně při tom došlapoval. Žádný úmysl v tom samozřejmě nebyl, kus netaktičnosti a nešikovnosti (s nemalou porcí smůly) ale za mě ano.

Oscar Dorley - 7 - I o muže méně držel naši zálohu v konkurenceschopném stavu, že jsme nebyli pod setrvalým územním tlakem. Hrál elegantně a přesně, v práci s míčem v poli se vyrovnal soupeřům.

Lukáš Provod - 5 - U druhé branky nezachytil náběh skórujícího hráče, na bránění to ale byla velice těžká situace. U třetí branky šli s Vlček takticky špatně ve dvou do jednoho hráče, ale pro gól byla rozhodující mimořádná střela Leaa. Ve zbytku zápasu odvedl poctivou práci dozadu i dopředu, i když se mu moc nedařily rohové kopy.

Conrad Wallem - 5 - Snažil se být aktivní, po vyloučení se začal trochu vytrácet, byť se snažil.

Mojmír Chytil - 6 - V úvodu si vytvořil dobrou šanci, když se skvěle obtočil kolem Tomoriho. Jinak zápas odmakal.

Michal Tomič - 5 - Strávil sice na hřišti vítěznou půli, individuálně se mi ale moc nelíbil. Zazdil nadějnou šanci nesmyslnou hamounskou střelou.

Václav Jurečka - 5 - Bojoval, avšak nic výraznějšího si vytvořit nedokázal.

Christos Zafeiris - 6 - Naši hru jednoznačně oživil, dobře připravil míč před brankou pro Juráska. Jednoznačně ho v boji o titul potřebujeme zdravého na hřišti.

Matěj Jurásek - 7 - Odehrál jen zhruba 10 minut, ale za perfektní gólovou akci si nadprůměrné hodnocení zaslouží. Fantastické bylo hlavně jeho převzetí míče a neméně se mu i vydařila střela. Paráda!

Ivan Schranz není hodnocen.

osmifinále - Čtvrtek 14. 03. 2024 18:45

Evropská liga, 2023/2024
1 - 3
0 - 3
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

84. Matěj Jurásek

AC Milán
AC Milán

34. Pulisic
36. Loftus-Cheek
45.+6. Leao

Komentáře (55)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    Alanor (admin)     před 8 měsíci 15.03.2024 17:26 |  
    21 0

    Každopádně to byla z evropského pohledu velice vydařená sezona. Díky za ni všem ve Slavii!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

      Slávista 51     před 8 měsíci 15.03.2024 18:41 |  
      4 6

      Na to, že vydařená, slabé hodnocení.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    buri     před 8 měsíci 15.03.2024 17:28 |  
    11 0

    Já dal všem opět vyšší známky a Juráska jsem hodnotit nemohl. Podali všichni velmi dobrý výkon a Provod je čím dál lepší a lepší - myslím si, že ještě hodně dobrého ukáže.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

      Papol     před 8 měsíci 15.03.2024 17:53 |  
      3 1

      Ani Holeš

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    domácí     před 8 měsíci 15.03.2024 17:42 |  
    24 5

    U Holeše nesouhlasím. Žádný úmysl a fotbal nejsou šachy, normální zákrok, bez důrazu a nasazení se hrát nedá!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

      Alanor (admin)     před 8 měsíci 15.03.2024 17:53 |  
      8 23

      To neříkám. Ale tohle bylo na půlce, nic to neřesilo a on tam skočí razantně pozadu, kdy nad tím logicky plnou kontrolu mít nemůžeš. A zrovna se to blbě sešlo, že se soupeř natahoval po míči.


      Komentář byl uživatelem upraven (15.03.2024 17:54) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

        rakusan     před 8 měsíci 15.03.2024 18:18 |  
        7 7

        Myslím, že si to zhodnotil naprosto přesně.


        Komentář byl uživatelem upraven (15.03.2024 18:18) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

        Ivan     před 8 měsíci 15.03.2024 18:42 |  
        25 3

        no pozadu aby si pokryl míč a mohl hned něco dělat. To je jako kdyby při rohu vyskočil, někdo si pod něj lehl a ty bys nad červenou pokyvoval, že to udělal hloupě a měl hlavu nahoře tak nevěděl co se pod ním děje.

        Jasně, je to absurdní porovnání, ale včera to podle mě ani nebyl faul a kdyby se tam něco pískalo, tak snad jen nebezpečné hraní proti svojí osobě itala.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

        vršek     před 8 měsíci 15.03.2024 19:25 |  
        22 5

        O mně se tady píše často něco o "umanutosti" ... avšak zdejší zcela "umanutá" snaha po objektivitě je naprosto nepochopitelná! Holeš tam šel pro "volný" míč tak, jak by tam šla naprostá většina hráčů, pokud by tedy v takové situaci včas zareagovala jako Holeš a to právě uprostřed hřiště. Šlo o klasický princip si pokrýt správně míč,
        Kdyby jste napsal, že se jednalo o faul neměl bych problém. Ale tohle popsat jako Holešovu chybu - to je síla!

        Docela si dovedu představit zdejší reakci pokud by se podobně nechutná etuda odehrála v obráceném gardu a Holeš by se válel po tom středu vápna a hlavně pokud by si "rval přeraženou holeň", když jej Holeš jen přišlápl přes nárt a ještě svým pohybem po došlápnutí se jednoznačně snaží plnému došlápnutí vyhnout....
        Nesnáším zdejší slávistickou objektivitu za každou cenu.
        A Vaše známka je opravdu nechutné ohodnocení našeho kapitána!!!! Styďte se.

        Navíc Vaše ohodnocení výkonu našich hráčů opět hrajících cca 76 min v deseti proti "gigantovi" je o bod podhodnoceno. Vy přece hodnotíte celý zápas a ne jen oněch cca 30 minut následujících po nesmyslném a naprosto skandálním vyloučení Holeše. To by zamávalo zřejmě z většinou týmů.


        Komentář byl uživatelem upraven (15.03.2024 19:29) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

          rak (přítel SN)     před 8 měsíci 15.03.2024 19:31 |  
          7 3

          Já bych taková tvrdá slova vůči Alanorovi nepoužil, ale jinak s tím naprosto souhlasím. Holeš neudělal nic špatně a podle mně, kdyby tam ten Ital nehrál takové ubohé divadlo, tak ta červená ani není. Nerozporuji, že to bolestivé bylo.


          Komentář byl uživatelem upraven (15.03.2024 19:32) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

          vršek     před 8 měsíci 15.03.2024 19:38 |  
          4 2

          Po středu hřiště - sakra, to jste mně dostal Alanore...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

        Flame     před 8 měsíci 16.03.2024 16:43 |  
        3 0

        Zdravím všechny,

        jestli si dobře pamatuji, tak poslední pravidlo na kartáč bylo, že pokud jde kopačka špunty horizontálně tak červená, pokud vertikálně, tedy došlápnutí tak žlutá, takže Diuf redka OK, ale Holeš maximálně žluťák dále tuto situaci nebudu rozebírat, už se k tomu pregnantně vyjádřilo dost lidí.

        Chtěl bych upozornit, že šlapák a to dvojitý dal Aldo Provodovi snad ve druhé minutě.

        A faul na Provoda, kdy celý staďák chtěl penaltu prostě byl na červenou(pentle ne, ale přímák z hranice pokutového území). Pro srovnání strčení do hráče Karabachu, který doklopýtal ještě deset metrů po opravdu lehkém dotyku rukou a sudí vytáhl redku no první dobrou. A strčení rukou do Provoda na půlce, kde to nic neřeší ten hajzlík odpíská jako nic. Měřit všem a vždycky stejně!

        Na celé mužstvo jsem neskutečně hrdý, takhle ustát dva těžké zápasy proti tak silnému mužstvu v deseti, je dobrý důvod k optimizmu do konce ligy.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    brťas74     před 8 měsíci 15.03.2024 17:59 |  
    18 1

    Kluci srdnatý výkon.Nemáme se zač stydět.Hrát prakticky 130 minut o deseti a ještě jim dát 3 góly .Super.A z hlediska dalšího vývoje ligy jedeme už jen na jedný lajně na rozdíl od bídy a Viktorky.A únava začne být secsakramentsky znát 6-8 si zaslouží každý z kluků.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    Amos Kl     před 8 měsíci 15.03.2024 18:03 |  
    10 3

    Ogbu byl výrazně horší než Vlček. V reálu na stadionu bylo vidět, jak vůbec nestíhá. Pro mě největší zklamání. Tedy hned po rozhodčích. Hlavní tragický a AR3 úplně stejně tak. Nemávl ani jeden ze šesti sedmi ofsajdů. Ani evidentní ruku Itala, kterou viděl zcela jasně ze dvou metrů. Jediný, kdo se celý zápas vyrovnal Italům, byl Oskar.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

      El Greco     před 8 měsíci 15.03.2024 22:46 |  
      3 5

      Souhlas s Ogbuem - on může být "dominantní stoper" proti Hradci, ale když hrajeme se silným soupeřem, člověk celý zápas trne. Přijdemi i nedobrý takticky. Aihame vrať se, sjedem to znova:)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

        wotlemburg     před 8 měsíci 16.03.2024 09:27 |  
        4 1

        Pří vzpomínce na Aihana mám ještě teď kopřivku.

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    KurdtK     před 8 měsíci 15.03.2024 18:04 |  
    28 3

    S tím slovem "kontroverzně" nemůžu souhlasit. Dle pravidel (jak jinak) to vyloučení bylo naprostým nesmyslem, ať už z pohledu samotného zákroku, tak vstupu VAR. Obojí špatně.


    Komentář byl uživatelem upraven (15.03.2024 23:16) . Zobrazit původní komentář

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    Miklos     před 8 měsíci 15.03.2024 18:34 |  
    5 0

    Matěj Jurásek zase top. Btw roh zprava rozehranej na něj na střelu levačkou by mohla být naše nejlepší varianta rohu. A stejně tak by měl zbírat míče po rohu na střelu. Má jedinečnou levačku. Třeba tady: https://streamin.me/v/52bf2e45

  8. Re: Hodnocení slávistů - zase

    Slávista 51     před 8 měsíci 15.03.2024 18:37 |  
    1 6

    slabé.
    Proč ?

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    Miklos     před 8 měsíci 15.03.2024 18:51 |  
    26 3

    Nevím proč se začíná šířit názor, že kdyby rozhodčí dal červenou Holešovi přímo na ploše tak by to bylo akceptovatelné. Už jsem to slyšel i v nějakem podcastu a četl na twitru. Za mě blbost. Zaprvé by pak měl fotbal být bezkontaktní sport. A to neni což lidi co hráli věděj dobře a zadruhé takovým názorem člověk připouští že to červený faul byl a pak je dobře že to VAR opravil!!!! Za mě to faul vubec nebyl protože se Holeš otáčí a chce si krýt míč a Talian na zemi se natáhne a strčí mu pod nohu hnátu. Kdyby byl Holeš z jihu tak nadskočil a chytl se za nohu jak kdyby mu upadla a žádná červená se nemusela řešit.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 8 měsíci 15.03.2024 19:08 |  
      24 4

      Přesně tak, když ti někdo strčí nohu před tebe je to faul, zde je to tak že ji hodil pod něj takže taky faul od taliana - když to přeženu. Byl bych smířen, že písknou faul Holimu, ale červená za tu teatrálnost? ANI NÁHODOU!!!!

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

        jose01     před 8 měsíci 15.03.2024 21:39 |  
        2 1

        No pamatuju, sice ne presne s kým jsme to hráli, ale Buren obešel brankáře a obránce šel do skluzu a Buren mu stoupnul na nohu spadnul a penalta pro nás. Sice to byla naše liga, tady když to prezenu neco podobnyho a červená pro Holeše


        Komentář byl uživatelem upraven (15.03.2024 21:40) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

      Narmer     před 8 měsíci 15.03.2024 21:04 |  
      7 5

      Já jsem tenhle nesmysl slyšel jen od toho tlustýho pitomce Fejgla ze Sportu.
      Od tý doby,co vyměnil Vacka a píše o Spartě,tak plodí jen blbosti.
      Z těch jeho řečí a článků je dost viditelná snaha se zalíbit rudejm.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

        voiceman (přítel SN)     před 8 měsíci 15.03.2024 21:39 |  
        7 0

        Doporučuji najít si jeho ufuněné video, které natočil včera po galapředstavení Sparty na Anfieldu. Tam je vše. Včetně rady posadit Krejčího na zápas s Hradcem. Ano, toho Krejčího, co byl v Plzni vyloučen.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    Steevee     před 8 měsíci 15.03.2024 19:26 |  
    38 6

    Holešovo vletění do souboje "nesmyslným způsobem" je ve tvém případě Alanore výjimečně nesmyslným zhodnocením. Holešova motorika pohybu byla naprosto v normě, naprosto v pořádku, vůbec nic nesmyslného v tom nebylo a celá situace včetně resultátu v podobě červené je prostě fatální selhání rozhodčích. O absurdnosti takové červené se píše dneska úplně všude. Do novin se vyjadřovali i nějací rozhodčí. Takže mě dost překvapuje, že musím přijít na SN, abych si od "našeho" člověka, kterého jinak názorově uznávám, přečetl, že Holeš měl sice smůlu, ale jinak byl v té situaci vlastně idiot. Nesouhlasím. Sorry.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

      vršek     před 8 měsíci 15.03.2024 19:36 |  
      15 3

      Naprostý souhlas!!!!

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

        Slávista 51     před 8 měsíci 15.03.2024 19:54 |  
        6 3

        1*

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    Pedro50     před 8 měsíci 15.03.2024 19:49 |  
    14 3

    No já si myslím, že autor článku jde odvážně proti proudu rozhodčích i hráčů jejichž názory jsem na červenou pro Holeše četl, podobný názor jako má on jsem četl hlavně na sparťanských forech.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    IJS     před 8 měsíci 15.03.2024 20:07 |  
    12 3

    Hodnocení po tomto podivném zápase je složité a asi každý má na to svůj pohled, který se bude lišit. Mě se třeba docela líbil Zima. Přišel mi jako nejlepší a nejspolehlivější obránce. Alanor ho hodnotí stejně jako Ogbua a jako Zmrzlého. Ogbu je zcela z formy a přijde mi že nějak běžecky nestíhá... U Ondry Zmrzlého očekávám větší nadstavbu. Zatím je to jen hra na jistotu, hlavně nekazit. Vím, že hrál teprve 2. zápas a tak těžko bude chodit do rizika, ale zatím je to málo. Také 2 pro Holeše je krutá. On se potrestal sám ( nebo spíše potrestal ho VAR ). Hráč na pozici 6 prostě musí hrát tvrdě a tady se sešlo více okolností! A Tomič má stejnou známku jako Provod?? Rád se mu omluvím, ale za mně na Slavii nebo na hru, kterou se prezentuje, nemá! Jediné na co u něho dá spolehnout je , že hodí dlouhý aut.
    Kluci hoďte ten dvojzápas za hlavu. Ostudu jsme rozhodně neudělali a teď musíte proti Liberci proměnit nahrávku na smeč, kterou Vám dala v Plzni Sparta. Stabilizovat sestavu a jede se dál!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

      vršek     před 8 měsíci 15.03.2024 20:31 |  
      13 1

      První věta naprosto výstižná.
      Já bych však chtěl zdůraznit to, že jsme i ve včerejším zápase hráli min 75 minut o deseti proti evropskému velkoklubu a to s odpornou výpomocí "švédů" a to v průběhu celého zápasu vyjma posledních cca 10 minut,
      Po včerejšku snad ani nelze objektivně vyhodnotit výkony našich hráčů, Já přes ohromné znechucení musím ocenit výkon všech našich hráčů jako něco, zač je třeba všechny chválit a uznat individuální kvalitu našeho týmu.
      První poločas po vyloučení Holeše a tři góly AC - tahle špína by "zamávala" s každým....
      A ještě bych se zastavil u Provoda - když už tedy poměřovat známky a výkon jednotlivců.... myslím si, že včerejší výkon Provoda byl naprosto skvělý, on patří do středu hřiště a jeho včerejší výkon snese nejpřísnější měřítko v rámci evropského fotbalu, Vytýkat mu jeden "nedoraz" ,,,, ano, stalo se, ale mám ze stadionu dojem, že to byl hráč, který byl nejvíce faulovaným hráčem Slavie. Jeho výkon by měl být jednoznačně ohodnocen výrazně více.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    hiker42     před 8 měsíci 15.03.2024 20:55 |  
    24 0

    I když dal Matěj krásný gól, Zafi mu skvěle přihrál, Jindřich předvedl výborné zákroky a jeden neskutečný výběh, nejlepším Slávistou na hřišti pro mě byl Oscar. Bez něj by to podle mého byl temný debakl.

    Mužem zápasu je pro mě ale nakonec celý team Slavie, protože všichni, včetně nespravedlivě vyloučeného Holeše, odehráli zápas, každý svůj part, se ctí!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

      Slávista 51     před 8 měsíci 15.03.2024 21:12 |  
      9 2

      ANO, CELÝ TÝM,
      si zaslouží pochvalu - tedy i vyšší známky !

  14. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    cvočkař Danda     před 8 měsíci 15.03.2024 21:18 |  
    10 5

    Člověk dá za lístek 2 tácy a chce se bavit a vidět fotbal,ale měli jsme možnost sledovat jen komedii v podání hračku AC a tragické trojky švédských rozhodčích .Ten blbec u videa by měl být pohnán k odpovědnosti.Společná žaloba na znehodnocení investice by byla určitě namístě!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

      bongor     před 8 měsíci 16.03.2024 22:16 |  
      0 1

      Akorát se to nesmí dát k nějakému našemu soudu.Tady se soudí asi tak na úrovni,těch čtvrtečních sudích i s VAREM
      dohromady.

  15. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    brugy     před 8 měsíci 15.03.2024 21:32 |  
    12 5

    Fotbal nejsou tanecni. I po 24 hodinach jsem nasranej stejne jako vcera. At uz si dotahnou Superligu a nechaj nas hrat fotbal. Jediny dalsi komentar co me k tomu napada je, "prikaz znel jasne, muz s kozenou brasnou nesmi projit".


    Komentář byl uživatelem upraven (15.03.2024 21:42) . Zobrazit původní komentář

  16. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    Albert Neri     před 8 měsíci 15.03.2024 21:58 |  
    9 16

    Možná budu tvrdě kritizován, ale ten včerejší zápas jasně ukázal, v čem má Slavia v pohárové evropě slabinu.

    1) Vlček, a ano bylo to v souboji, ale on dal jejich brankáři záminku k tomu prozdržovat dobrých 10 minut. A navíc opakovaně a tak rozbít náš tlak.

    2) Holeš, vůbec nehodnotím úmysl, neúmysl, přisnost, apod. Dal rozhodčímu možnost k tomu mu tu červenou kartu udělit. A jak se ukázalo, tak to stačilo.

    3) Fanoušci při tom rohovém kopu. Kelímky na ploše, zase... zbytečná nic neřešící situace. Za kterou přijde v lepším případě jen pokuta. Ale spíše o něco horší trest.

    Příští sezonu se z toho musíme poučit, v domácí lize to zvládneme technickým fotbalem a individuální kvalitou. V pohárech prostě musíme být 100%, žádnému týmu nesmíme dát ani nepatrnou možnost cokoliv otočit v náš neprospěch.

  17. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    Harvey     před 8 měsíci 15.03.2024 22:36 |  
    21 4

    Můj názor je, že Holeš šel do souboje ukázkovým krytím míče a soupeř snažící se napravit vlastní neschopnost a podklouznutí do něj skočil zezadu bez možnosti hrát míč. V 99 % případů žlutá pro soupeře, v 1 % žlutá pro Holeše. Chcanka co neumí pískat je alternativa se kterou hráč nemůže kalkulovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

      eomer (přítel SN)     před 8 měsíci 15.03.2024 22:52 |  
      8 2

      Vidim to úplně stejně ! Bože jak ja jsem ještě pořád vytočený...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

      mart     před 8 měsíci 15.03.2024 23:04 |  
      6 0

      Bez možnosti hrát míč.
      Bez možnosti hrát míč.
      Bez možnosti hrát míč.
      Key words.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

      slavanda     před 8 měsíci 16.03.2024 19:06 |  
      1 0

      Ano, vůbec to nebyl ani faul. Na následek se nemají co koukat. Bylo to na úrovni nezaviněné srážky.

  18. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    ehad     před 8 měsíci 16.03.2024 00:09 |  
    6 4

    Nechci uz rozebirat tisickrat rozebranou CK pro Holese. Ale vsiml jsem si, ze JiT nekde tvrdil, ze jeden z jeho cilu je vyhrat nektery z evropskych poharu .... Jako pokud ano, tak vcera bylo presne videt, ze zatim na to nemame ani nahodou. Sportovne mozna ano. Ale cestou na vrchol fouka, a nas ten vichr sfouknul jak svicku ...

    Pokud tedy chceme vyhrat, tak musime zlepsit urcite minimalne nasledujici:
    1) fotbalovou diplomacii - ani v lize proti rozhodcim nevyhrajeme titul (letos doufam, ze ano), tak nelze cekat, ze vyhrajeme pohar ...
    2) hra na hrane - dostali jsme CK, a ta CK sla dat ... ale hraci AC Milan do podobnych zakroku nechodili vubec(!), a pokud byl souboj, kde hrozilo, ze budou pozde s faulem, tak radsi z toho souboje uhnuli ... vubec ve vsech soubojich si davali dost pozor na to, aby do nich nechodili podrazkou napred ..... Jako nejde vsechno uhlidat, ale mozna by stalo za to prehodnoti zpusob napadani ...
    3) TS - jako super podpora, ale opet se opakujou stejne veci, ktere nam UEFA uz vytykala ... predpokladam minimanlne stani na schodech, kelimky ... Bylo by fajn zvysit kapacitu stadionu, a pokud by bylo mozne tak z TS udelat tribunu na stani ...

    Nic, tesim se na vyhru proti Liberci. A pak repre pauza, tak snad po navratu z repre budeme hrat porad dobre ...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

      wimpy     před 8 měsíci 16.03.2024 01:12 |  
      10 0

      Quansah z Liverpoolu těsně před střídáním dostal žlutou za takovej šlapák, že byl jasnější na redku, než oba naše fauly s ACM dohromady. Zbytečně, za rozhodnutého stavu, a ještě se on i Klopp mohli posrat, že to bylo přes míč.

  19. NO, JE TO LEPŠÍ, ALE

    Slávista 51     před 8 měsíci 16.03.2024 00:43 |  
    1 4

    furt málo skrblíci.

  20. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    vlk30 (přítel SN)     před 8 měsíci 16.03.2024 07:48 |  
    11 3

    Dvojka pro Holeše je samozřejmě nesmysl, takových soubojů jsem viděl, ale redku za ně moc ne a vstupování varu do toho už asi vůbec ne. Rozhodčí hrubě ovlivnil zápas. Ostatní je co by bylo kdyby bylo. Jinak údajně letěl Zlatan s těma černoprdelníkama soukromým letadlem ze Švédska do PH. Samo to může být drb. Nějaké uzavření stadionu se dá čekat, nevím jestli taky nejsme v nějaké podmínce. Teď hlavně porazit Liberec.

  21. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    martyni (přítel SN)     před 8 měsíci 16.03.2024 08:15 |  
    12 2

    Holeš šel do souboje úplně normálně. Doslapl, protože dělal krok a nemohl došlápout na nohu, ze který se odrážel, to není možný, zkusil sis to někdy, Alanore? Musel by bejt věštec, aby předem věděl, že soupeř udělá nestandardní pohyb a vsune mu nohu pod nohu.

  22. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    Tacit     před 8 měsíci 16.03.2024 10:08 |  
    9 2

    Víte, nejvíc mě vytáčí věta “Rozhodčí si to obhájí”. Často ji používají takzvaní odborníci, co si k sobě zvou sportovní komentátoři. A taky (pro)sparťanští novináři na iSportu.
    To musí být ta fotbalová pravidla tak gumová, aby si rozhodčí něco obhajova?
    Cit:

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

      Tacit     před 8 měsíci 16.03.2024 10:13 |  
      7 0

      Červená karta je udělována hráčům, kteří spáchají závažnější prohřešky, například hrubý faul, …
      Hrubý faul: hrubý a nebezpečný faul, který může způsobit zranění soupeře...
      Dobrá gumajzna, co?
      Tady si může rozhodčí obhájit naprosto cokoliv, zvlášť, když mu VAR pouští opakované a nereálné animace skutečnosti.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

      joecole7     před 8 měsíci 16.03.2024 10:14 |  
      9 1

      Aj, sdíleli jsme zhruba ve stejný čas :D
      Šílenost to srovnání co? Že se snaží rudý Twitter mermomocí blejt názor, že červenou dát mohl a že nám v Evropě nikdo pomáhat nebude (jako kdyby v lize pomáhal), to asi nepřekvapí, ale že to začíná pronikat i do našich končin, to je fakt na pováženou. Videa jasně dokazují, že Holeš nebyl na červenou v žádném vesmíru a naopak by měl VAR intervenovat proti udělení červené karty.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

        p!erreCORE     před 8 měsíci 16.03.2024 15:23 |  
        2 1

        Jojo, ale tys to napsal hezčejc a poučnejc :) já si chtěl hlavně rejpnout, protože mě to dobroserství pěkně sere.


        Komentář byl uživatelem upraven (16.03.2024 15:26) . Zobrazit původní komentář

  23. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    joecole7     před 8 měsíci 16.03.2024 10:10 |  
    12 0

    Omlouvám se za duplikát, vkládal jsem to již do off-topicu, ale tady je to zcela on-topic a dost se to řeší, tak dávám i zde.

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-evropske-pohary-evropska-liga/444779/holesovo-vylouceni-ulet-zakrok-nema-zadne-aspekty-na-cervenou.html

    V tomto článku uvědomělý autor velmi správně srovnává Holešův zákrok s oficiálními instruktážními videi UEFY k protokolu VAR. Především případ č.2, kde VAR nemá intervenovat na červenou kartu, nebo případ č.4, kde VAR naopak má intervenovat na zrušení červené karty, jsou mnohem tvrdší zákroky než Holeš, kdy hráči o soupeřích věděli a byli v soubojích pozdě, to je absolutně bez diskuze. Intervence v Edenu je totální joke zcela v rozporu s protokolem VAR.

    Stejně tak nedává smysl argument, že červená na hřišti by byla akceptovatelná. Případ č.4 jasně ukazuje situaci, kdy má VAR intervenovat proti udělení červené karty, tedy je červená na hřišti chybou.

  24. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    Ragnarok     před 8 měsíci 16.03.2024 10:11 |  
    6 1

    Při pohledu z blízka na hráče Milána si vždy stále znovu připomenu, jak moc odlišně v ČR trénujeme a jak moc odlišné je složení těla většiny hráčů, přikládám to, co myslím https://sempremilan.com/giroud-theo-leao-show-off-physique.
    Koukat na Grirouda a Leaa a jejich hamstringy, lýtka, která mají objem, ale nejsou zkácení, ba naopak. Je za tím obrovská práce a mám takovou obavu, že tu práci dělají tihle hráči nad rámec a s trenéry, které si platí sami, jako hráči profi sportů v Americe. Je to určitě na zamyšlení, výkonnosti mnoha kluků by to pomohlo, být silnější a koordinovanější.

  25. Superliga

    Mike     před 8 měsíci 16.03.2024 15:06 |  
    14 0

    Docela si přeju, aby UEFĚ MAFII ta Superliga pěkně rozvrtala ten jejich monopol na evropský fotbal. Aby neměla páky to ovládat celé a zbylo jí v pohárech pár horších týmů z top 5 a pro ně nějaký plebs z východu. A že neuvidím třeba Real v Edenu ? To přežiju, chodím přece koukat na Slavii.

  26. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - AC Milán 1:3

    Louluk (admin)     před 8 měsíci 16.03.2024 21:38 |  
    7 3

    K tomu Holešovi. Já jsem skoro přesvědčen, že Ital mu dal úmyslně na poslední chvíli nohu pod nohu bez úmyslu jakkoliv hrát míč. Prostě věděl, že na zemi stejně nic neudělá, tak se rozhodl si vykoledovat faul. Holeš podle mě nemohl naprosto nic jinak udělat, leda by musel vlétnout do vzduchu. V té rychlosti prostě nemohl ovlivnit to, že mu došlápl na tu nohu, kterou tam protivník na poslední chvíli dal. Ten poté udělal deset sudů, zařval si na celý stadion a posléze si v klidu zase běhal. Neříkám, že ho to nebolelo, ale hodně tomu přidal. A účel splněn, rozhodčí mu to bohužel sežral i s navijákem. Za mě nechutná komedie od Itala. Nechápu, že hráč natolik velkého klubu jako je AC Milán má něco podobného zapotřebí. Samozřejmě potom je tu i ta nesmyslná intervence VARU, rozhodčí, který si nestojí za svým rozhodnutím atd.


    Komentář byl uživatelem upraven (16.03.2024 21:39) . Zobrazit původní komentář

  27. re. hodnocení

    zeleznik2     před 8 měsíci 17.03.2024 15:01 |  
    1 0

    Velká škoda, hrát v jedenácti a v plné sestavě, tak jsme hráli asi vyrovnanější partii. Vedle vyloučení nás stál postup hlavně individuální chyby v obraně.