Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

Slavia hrála na San Siru 70 minut výborný fotbal a po dlouhé části hry naprosto eliminovala ofenzivní sílu domácích. Dvacet minut na konci první půle spolu s inkasovaným gólem v závěru zápasu ale dostalo tým do nevýhodné pozice pro odvetu. Při absenci Alanora hodnotí hráče quelhar.

Slavia vstoupila do zápasu fantasticky. Osobní obranou dokázala fotbal domácímu favoritovi tak znechutit, že ten nebyl schopný se dostat k jakémukoli ohrožení slávistické branky. Sešívaní naopak byli nebezpeční dopředu, Oscar vybídl centrem Dioufa, který promáchl, a Douděra ve velké šanci minul bránu. Výborně fungující herní plán se zhroutil ve 26. minuty po trochu smolné, ale naprosto zasloužené červené kartě pro Dioufa. AC Milán ji vzal jako signál, aby zapnul na nejvyšší obrátky a dvacet minut Slavii drtil kolem jejího vápna. Na první gól ještě reagoval Douděra nádherným volejem, v závěru poločasu ale přišla sérié rohů Milána a z nich jedna vyložená tutovka chycená Staňkem a dvě inkasované branky. Krátce po poločase to vypadalo, že domácí nesundají nohu z plynu, ale dvě slibné pozice neproměnili a pak se obraz hry radikálně změnil. Slavia začala v obraně mít soupeře pod kontrolou a čas ubíhal. Navíc se na slávisty usmálo štěstí, když centr z přímého kopu propadl k volnému Schranzovi a ten tvrdě prostřelil Maignana. Porážka o jediný gól by byla vzhledem k průběhu skvělým výsledkem do odvety, bohužel se ji ale nepodařilo udržet. Paradoxně Slavia inkasovala z rychlé protiakce, když Leao využil toho, že postupoval na nezajištěného Vlčka, obešel jej a dloubl míč kolem Staňka.

Ani porážka o dvě branky neposílá Slavii ze hry o postup a fanoušci se na odvetu můžou těšit. Soupeř ukázal, že může být v obraně zranitelný, takže šance na nějaké vstřelené branky v odvetě tu bezpochyby je. Na druhou stranu jakýkoli inkasovaný gól nejspíš prakticky rozhodne o vyřazení Slavie, takže se za týden může snadno stát, že po čtvrt hodině nebude moc o co hrát. To by ale byl špatný přístup, i když nebude mít Slavia šanci na výhru o dvě branky, pořád je ve hře jak klubový tak národní koeficient, z obou může v budoucnu Slavia významně těžit v podobě přímého postupu do Ligy mistrů. Nepodceňujme tak důležitost případné nepostupové výhry nebo i remízy v odvetě.

Před odvetou se Slavia ještě utká v lize s Teplicemi, půjde o neméně důležitý zápas. Ve vzduchu visí hned několik otazníků, jak trenéři poskládají sestavu. Oscar s Masopustem i Provodem potřebují odpočinek, hrát se bude jen 66 hodin po zápase v Miláně, hráči nebudou dostatečně zregenerovaní. Přitom variant do středu zálohy není mnoho a trenéři budou muset improvizovat. Dočkáme se tak v neděli ve středu zálohy Conrada Wallema nebo na postu podhrotu Matěje Juráska či Boluwatife Ogungbayie?

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 6 - V době, kdy měli domácí největší tlak, inkasoval třikrát. Možná mohl chytat druhou branku, pumelice Reijnderse z hranice vápna na bližší tyč ale byla příliš prudká. Předvedl skvělý zákrok při hlavičce Kjaera, to je ten zákrok navíc, který všichni od brankáře ve Slavii chceme.

Tomáš Vlček - 6 - V rozestavení se čtyřmi obránci nachází nový post na pravém kraji obrany. Je to jiný typ než Coufal, Bah nebo i Douděra, ale je rozhodně zajímavou variantou. Rychlý i fotbalový je na to dost, což ukázal i v tomto zápase. Hrál proti němu Leao, což je naprostá světová extratřída. To se ukázalo při prvním i čtvrtém gólu.

Tomáš Holeš - 7 - Z obrany se mi líbil nejvíce, pohybově vypadal po delší době skvěle. Inkasované branky za ním nejdou.

David Zima - 5 - Je jednoznačně hlavním viníkem první inkasované branky, když nedržel ofsajdovou linii ani nestihl odehrát míč před Giroudem. Rozhodně nepropadl, ale Slavia od něj potřebuje ještě víc.

El Hadji Malick Diouf - 2 - Smutný hrdina zápasu. Ve velké šanci míč vůbec netrefil a pak měl smůlu, když došlápl Pulisicovi na kotník a viděl rovnou červenou. Herní plán Slavie, který do té doby skvěle fungoval, se zhroutil. Pokud má mít ve Slavii světlou budoucnost, musí se takových zákroků vyvarovat.

Lukáš Masopust - 5 - Ačkoli hraje na nové pozici, není pro tým na hřišti slabinou. V tomto zápase nebyl tak viditelný jako Oscar, ale podílel se na tom, že se domácí ve velké části zápasu k ničemu nedostali. Lepší pětka.

Oscar Dorley - 6 - Stabilní velká kvalita, co k tomu dodat. Herně v poli se soupeřům naprosto vyrovnal.

David Douděra - 7 - Za nerozhodného stavu určitě měl proměnit tutovku a poslat Slavii do vedení, zápas by nejspíš vypadal úplně jinak. Nepovedlo se, gól přesto vstřelil fantastickou ranou z voleje. Byl jednoznačně nejpohyblivější ze všech ofenzivních hráčů Slavie. Při druhé brance ovšem nedostoupil Reijnderse a ten měl střelu znatelně usnadněnou.

Lukáš Provod - 5 - Solidní výkon, po vyloučení Dioufa musel myslet především na defenzivu a na polovině soupeře toho nemohl nic moc předvést.

Ondřej Zmrzlý - 5 - Do vyloučení Dioufa byl směrem dopředu znát, pak se zatáhl na post levého obránce a dopředu se dostával už jen sporadicky. V jeho prvním těžkém evropském zápase za Slavii v pohodě obstál.

Mojmír Chytil - 5 - Byla na něm znát únava z velmi náročného předchozího programu. Má za sebou plných 210 minut v obou derby a na konci poločasu už nebyl schopný uhlídat při rohu Loftus-Cheeka. Střídal po hodině hry, zasloužil by si proti Teplicím odpočinek, ať je do odvety maximálně fit

Ivan Schranz - 6 - Parádní pumelicí upravil stav na 3:2 pro domácí a Slavia mohla poměrně dlouhou dobu doufat ve velmi příznivý výsledek do odvety.

Václav Jurečka, Jan Bořil, Michal Tomič a Conrad Wallem nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

osmifinále - Čtvrtek 07. 03. 2024 21:00

Evropská liga, 2023/2024
4 - 2
3 - 1
AC Milán
AC Milán

34. Giroud
44. Reijnders
45.+1. Loftus-Cheek
85. Pulisic

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

36. David Douděra
65. Ivan Schranz

Komentáře (75)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

    Qope     před 9 měsíci 08.03.2024 11:21 |  
    25 0

    K hodnocení nemám nic moc proti, snad jen bych klidně Oscara hodnotil o bod více, tady ho zahraniční skauti snad sondovat nebudou :-)

    Zcela vážně, co ten za každý zápas toho oběhá a udělá, to je neuvěřitelné. A to i proti slavnému AC Milan. Divím se, co takový hráč dělá v naší lize.

  2. Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

    p!erreCORE     před 9 měsíci 08.03.2024 11:25 |  
    12 0

    Do vyloučení jsme byli minimálně vyrovnaným týmem, podle mně i o mrňousek lepší než AC, kterýmu se nechtělo moc běhat. Od nešťastného vyloučení přesto skvělý zodpovědný výkon, okořeněný DVĚMA GÓLY V DESETI NA HŘIŠTI AC MILAN! Bohužel hráči Milana ukázali svou extratřídu a proti Leaovi byl Vlček prakticky bez šance. Doma je seknem 3:1.. a pak děj se vůle boží.

    • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

      jiras     před 9 měsíci 08.03.2024 14:40 |  
      3 1

      Třeba Kjaer by u toho mohl dostat jesle a pak si nabít hubu při snaze zabránit gólu. :)

  3. Hodně velkej skrblík,

    Slávista 51     před 9 měsíci 08.03.2024 11:43 |  
    1 5

    běž někam !

    • Re: Hodně velkej skrblík,

      ervin     před 9 měsíci 08.03.2024 12:08 |  
      6 1

      Kam půjdeš ty? Myslím že hodnocení je odpovídající, mám to +- 1 podobné.

    • Re: Hodně velkej skrblík,

      CyWilly     před 9 měsíci 08.03.2024 14:18 |  
      4 2

      To byla důležitá informace a bylo nutné ji sdělit, avšak navrhuji, aby se od teď vyjadřovali pouze ti s mozkem větším než angrešt.

      • Re: Hodně velkej skrblík,

        heftyje (přítel SN)     před 9 měsíci 08.03.2024 23:26 |  
        2 0

        Navrhuju za trest 2 hodiny BK!

  4. Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

    Ivan     před 9 měsíci 08.03.2024 12:12 |  
    5 3

    Asi dobrý hodnocení, i když plošně bych dal klidně vyšší známky, kromě Malicka mě zklamal jenom Zima.

  5. Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

    Zd3nA1CZ     před 9 měsíci 08.03.2024 12:20 |  
    14 9

    Jurečka by si hodnocení zasloužil … přišel na hřiště … a byl totálně mimo … nevyhraje souboj a ten čtvrtý gol přišel po jeho propadnutí … to by tam víc práce udělal Tijany…

  6. Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

    bububu (přítel SN)     před 9 měsíci 08.03.2024 12:41 |  
    18 1

    Vůbec bych se nebál dát všem o stupeň vyšší známku. Navzdory prohře jsme předvedli, nebojím se říci, heroický výkon. Zápas totálně na krev, neuvěřitelně odmakaný od všech. Navzdory početní nevýhodě jsme v určitých pasážích AC přehrávali. Po včerejšku jsem opravdu na mužstvo hrdý! Postup je sice daleko, ale proč nevěřit v zázrak?

    Proti Teplicím musí přijít opravdu velká rotace, odpočívat by měli určitě minimálně Oscar, Maso, Provod, Chytil, Douděra.

    • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

      Dennis     před 9 měsíci 08.03.2024 13:27 |  
      11 0

      Se vším souhlas, i s tou rotací a odpočinkem některých hráčů, ale jak to bez těch jmenovaných 5 chceš postavit? Hlavně uprostřed zálohy? To by musel hrát Boluwatife a Wallem uprostřed a stejně je to pořád málo... Nehledě na to, že i Wallema podle mě budeme chtít čerstvého a hlavně zdravého na odvetu s Milánem. Plus Teplice mají velmi dobré jaro, to nebude úplně odevzdaný soupeř... Přijedou odpočaté, připravené a budou hrát na 150 %, aby urvali nějaký bod. My jsme v situaci, kdy si nemůžeme dovolit ztratit.

      • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

        bububu (přítel SN)     před 9 měsíci 08.03.2024 14:47 |  
        3 6

        Přiznám se, že nevím. Jak by se teď hodil Hromada :)

        Co to zkusit takhle?

        Staněk - Vlček, Ogbu, Zima - Tomič, Synian, Wallem, Zmrzlý - Jurásek, Tijani, Van Buren

        Určitě bych pak do hry poslal Provoda, Jurečku i Schranze.

        • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

          Dennis     před 9 měsíci 08.03.2024 15:34 |  
          6 1

          Nevím, jestli je Synian zdravý, pokud ano, asi bych ho taky hrál. Ale spíš na to nesázím... Určitě bych postavil Dioufa, protože včera se moc neunavil a hlavně nemůže hrát ani odvetu. Takže toho bych nechal v neděli hrát celý zápas. Jurásek nevím, jestli už může hrát od začátku, aby si neobnovil zranění. Nechal bych ho asi spíš na střídání, kdyby se nám nedařilo. Provoda bych s ohledem na včerejší křeče nehrál vůbec.

          Asi bych to zkusil takto:
          Staněk - Vlček, Ogbu, Zima - Tomič, Synian/Zmrzlý, Wallem, Diouf - Schranz, Tijani, Jurečka

          Brankář, obrana i útok v pohodě, tam bych se toho v tomto složení vůbec nebál, otázka je, jak by fungovala ta záloha, ale tam momentálně moc variant nemáme, při zranění Zafeirise a Ševčíka a nejistém stavu Sinyana. Jestli nechceme Oscara, Masopusta a Provoda utavit, tak musíme najít funkční alternativu z toho, co zbývá... :-( Bohužel Teplice o těchto trablech s naším středem zálohy také vědí a podle toho se na to podle mě dobře připraví.

        • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

          Harvey     před 9 měsíci 08.03.2024 19:09 |  
          5 2

          S takovou sestavou bych preferoval, aby o vítězi utkání rozhodl radši hod mincí.

    • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

      vršek     před 9 měsíci 08.03.2024 13:32 |  
      13 1

      Zahrát tímto způsobem na hřišti italského velkoklubu a v deseti..... sakra jednoznačně všichni o známku výše.
      Tohle nebyl zápas se spartou, ale s opravdovým evropským velkoklubem!

  7. Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

    Taky     před 9 měsíci 08.03.2024 13:23 |  
    5 3

    Tenhle náhradní hodnotící je ještě negativnější pavouk! :-)
    Všem o stupeň výš, jinak dobře zhodnocené, díky.
    V neděli očekávám Bolua v základu a snad už dáme odpočinek Chytilovi.
    Inženýre, budíček, kanonáda až v nadstavbě nám může bejt k hovnu!

  8. Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

    Marek3     před 9 měsíci 08.03.2024 13:25 |  
    9 17

    Ja sem osobne ocekavam o trochu vice od Stanka. Jeden vyborny zakrok ale top golman by mel sanci I na druhy a ctvrty gol.

    • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

      Markus     před 9 měsíci 08.03.2024 14:23 |  
      19 1

      Odehrát první soutěžní zápas proti Spartě na její půdě a v druhém zažít San Siro je šílené, tomu říkám výzva a za mě jí zvládl skvěle. Byly tam zákroky navíc a zároveň ukázal, že nemá problém se hrou nohama. Nebudu se pouštět do nějakého srovnávání s Kelleherem apd., vážím si toho, že Staněk teď hraje za nás. Sice jsme prohráli, sice dostali červenou kartu, přesto hodnotím výkon celého týmu velmi vysoko. V Itálii měli rádi gladiátorské zápasy a tohle by se dalo trošku přirovnat, z role outsidera s desetinovou tržní hodnotou kádru jsme překvapili a myslím, že i zaujali mnoho tamních fotbalových diváků. Dobrá zkušenost pro naše hráče a dobrá reklama pro Slavii.

    • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

      lukas6novak     před 9 měsíci 08.03.2024 20:07 |  
      5 0

      K druhému gólu to podle mě řekl přesně Folprecht v KBZ. Těsně před střelou se mu tam připletl spoluhráč a on musel udělat pohyb hlavou na jednu stranu. A logicky radši vykoukl na druhou stranu protože většinou přichází obstřel na zadní nebo centr. Chytit se to dalo ale bylo to dost o smůle a nic špatně tam neudělal

  9. Staněk

    mig52     před 9 měsíci 08.03.2024 13:45 |  
    5 2

    První gól jde jednoznačně za Zimou a druhý se vyčítá Staňkovi. Já souhlasím s tím, že to byla hrozná bomba a byť šla na přední tyč, dle mne Staněk moc šancí neměl. Navíc musel počítat s obstřelem na tyč zadní, takže se nemohl soustředit jen na tu přední. Spíše bych rád slyšel vaše názory na to, zda po Zimovĕ zaváhání nemohl zatáhnout za záchrannou brzdu při první brance a centr zpacifikovat? Mně se zdálo, že zlikvidovat tento centr mohl spíš, než chytit druhý gól. Ale hrát gólmana mi nebylo dopřáno, takže to můžu vidět špatně. Jo, a celkově bych rovněž dal v hodnocení o stupeň vyšší známky. Přece jen jsme nehráli proti Zlatým Moravcům.


    Komentář byl uživatelem upraven (08.03.2024 13:48) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Staněk

      levap     před 9 měsíci 08.03.2024 16:15 |  
      3 6

      Souhlasím, reagovat na střelu hlavou, když míč letí přes malé vápno je pochopitelně pozdě. Podle mě měl dost času jit proti míči než se dostal ke střelci. Ale to je bolest Staňka dlouhodobá. Na čáře výborný, ale pro balón si nepůjde. Nicméně Mandous je na tom s vybíhánim podobně. Druhý gól není vyloženě jeho, ale gól na bližší tyč je vždycky problém.


      Komentář byl uživatelem upraven (08.03.2024 16:24) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Staněk

        mig52     před 9 měsíci 08.03.2024 19:16 |  
        1 3

        Já měl na mysli jít si pro balón při první brance.

        • Re: Staněk

          levap     před 9 měsíci 08.03.2024 19:28 |  
          2 2

          Já taky.

          • Re: Staněk

            mig52     před 9 měsíci 09.03.2024 05:20 |  
            1 2

            Ok, četl jsem moc rychle. :)))

    • Re: Staněk

      dauby     před 9 měsíci 09.03.2024 20:55 |  
      0 0

      Za ten první gól Staněk určitě nemohl a kdyby proti němu vyběhl, neměl by ho a dostal by gól do prázdné brány. Tohle byla chyba obránce, toho hráče tam prostě nesmí pustit. A ten centr byl naprosto dokonalý, přesně takový, na který brankář nedosáhne.

  10. Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

    profesor     před 9 měsíci 08.03.2024 14:15 |  
    5 8

    Jako tradičně dobré hodnocení i když Já jsem očekával od Staňka trochu víc, takže u mne dostal nižší známku, na druhé straně bych více ocenil Oscara, ale je to vždy věc názoru

  11. Některým zde zřejmě stále

    Slávista 51     před 9 měsíci 08.03.2024 15:12 |  
    14 0

    nedochází, s kým a kde Slavia hrála a přesto v 10hráčích, si neudělala ostudu i celkem příznivý výsledek pro odvetu, postup - na rozdíl od Sparty.
    Když se jim líbí tak nízké známkování !

  12. Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

    žbl68     před 9 měsíci 08.03.2024 15:30 |  
    4 0

    schranz, zmrzlý výš

  13. Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

    kupik     před 9 měsíci 08.03.2024 15:38 |  
    8 1

    Dobrý odpoledne,přátelé
    tak jsme si užili hezkou podívanou.Škoda,že takovej mač neumí zařadit do programu ČT.Nechápu.
    Hráči zaslouží pochvalu za statečnej výkon v 10,přiznám se,že ta redka byla jako blesk z čistýho nebe,ale asi oprávněná.Holt Turek nezapoměl kdo jim vyřadil Gala.Ale budiž.Stalo se.A k tomu jedno pozitivní zjištění.Zbytek zápasu jsme dohráli bez jediný žlutý / AC 2x/ což vypovídá jak o fyzický kondici,tak i o zvládání taktickejch pokynů.
    Pravda,spadly nám tam 4 kusy,ale dát v 10 takovýmu mančaftu jako je AC 2 fíky je taky husarskej kousek.
    Škoda závěru 1.půle,jakoby se vytratila koncentrovanost a hráči se už už viděli s plichtou v šatně.
    Co se tejče známek asi v pořádku,opět bych přidal 1bodík Oscarovi.Já ho chválím už delší dobu,což není tím,že bych mu nadržoval,ale von je fakt Pan Fotbalista.A takhle dobře hraje už dost dlouho.Snad nám nepláchne.
    Včera si sbíhal snad pro všechny balóny až hluboko k vápnu,a docela mě udivilo,kolik mu nechávali AC prostoru.Však ho taky využíval a rozdával pěkně mičudu.Má neskutečnou zásobu sil a přehled,nezmatkuje a pořád hledá nejlíp postavenýho spoluhráče.Von snad musel mít předky v Brazílii.
    Bohužel pro nás zápas rozhodli hráči jako jsou Leao či Loftus-Cheek.My prostě snajpra nemáme.Zase na druhou stranu nutno říci,že kdyby u nás byl podobnej plejer tak po něm určitě někdo sáhne.
    A taky nechci zapomenout na Davida Douděrů,maká velice příkladně,ta brána byla výstavní.Bravo.
    Takže i po porážce není třeba věšet hlavu,věřim,že doma se s nima dá uhrát slušnej výsledek a poprat se o postup.

  14. Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

    Rudy     před 9 měsíci 08.03.2024 15:51 |  
    4 10

    S hodnocenim souhlasím. Jen mne překvapuje, že je tak málo nasazován M. Jurásek. Je to přeci dobrý hráč a talent.

    • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

      dauby     před 9 měsíci 09.03.2024 20:53 |  
      0 0

      Vždyť je pořád zraněný! Kdy byl naposledy zcela fit?

  15. Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

    Morb     před 9 měsíci 08.03.2024 16:31 |  
    14 3

    Možná by stálo za to podoknout, že Diouf zasáhl do 26 zápasů dospělýho fotbalu a dostal už 3 červený karty.

    • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

      Ivan     před 9 měsíci 08.03.2024 16:42 |  
      7 4

      To je těžký u takhle mladýho hráče koukat na statistiky... Včera to červená být nemusela (a podle mě spíš neměla, ale není to nějaké hrozné pochybení rozhodčího). Předtím dostal 2x druhou žlutou, mohly to být taktický fauly kdy to hasil za někoho jinýho. Takže to že má už 3 červený bych bral spíš jen jako zajímavost.

      • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

        Harvey     před 9 měsíci 08.03.2024 19:06 |  
        7 0

        Jedna z těch karet byla za svléknutí dresu při oslavě gólu. Nástupce Kalivody :)

      • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

        zeleznik2     před 9 měsíci 08.03.2024 20:27 |  
        6 1

        Za podobné zákroky v Evropě jsou běžně červené karty. Jen v Kapr lize to není obvyklé.

      • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

        tomblesk     před 9 měsíci 09.03.2024 00:24 |  
        1 3

        Tento typ karet je spíše něco jako vysvědčení rozhodčího a jeho alibismu ... Ti otrlejší z naší ligy vědí své, třeba "faul" Halinského /Pardubice/ na Šulce je kapitola sama za be. Rozhodčí má posuzovat hru s citem pro situace tedy i s ohledem na hru faulovaného ... Ten Šulc se přiřítil do souboje zezadu /byl tam rychle a snad i tam do souboje skočil/ a Halinský ho neměl šanci vidět, natož ovlivnit svůj započatý pohyb. Onen rozhodčí /Radina ???/ hned tasil červenou kartu a VAR držel zobák! V Miláně to bylo něco jak se říká v bleděmodrém a sudí nebyl z naší ligy, za mně: Diouf vyloučen být neměl, obránci Milána by podle tohoto "metru" nedohráli zápas vůbec. Nicméně šlo o rozhodující moment zápasu a oslabení Slavie. Největší malér vidím v tom, že si to ti arbitři vždycky obhájí, ale debatu třeba na intenzitu zákroku bych uvítal pokud by byla oboustranná - tedy na hru obou soupeřů v souboji. To by už bylo jiné kafe. No, nic ...

        • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

          Dennis     před 9 měsíci 09.03.2024 09:17 |  
          8 1

          Nezlob se na mě, ale tohle jsou hrozný kecy. Ta červená pro Dioufa byla bohužel pro nás jasná. Šel podrážkou na kotník/holeň, za tohle se dnes dávají červené všude, ve všech ligách. Stejný případ Halinský na Šulce, také podrážka na kotník. Bohužel už takto rozhodčí neposoudili na podzim zákrok Preciada na Provoda, to mi vadí nejvíc, nekonzistence v rozhodování.

          • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

            Fery1     před 9 měsíci 09.03.2024 11:20 |  
            2 0

            Dennisi nevim,včera Barcelona,cca 86 min.,defacto stejný zákrok a ani faul,ani karta(což samozřejmě rozhodčí přehlédl),ale nešel do toho ani VAR!Tak mi přijde,že to úplně automaticky všude na červenou není!Za mě je mnohem horší pro zdraví fotbalisty vedený zákrok ze shora dolů,o čemž se teď přesvědčil i náš Zafeiris.Ale samozřejmě tím neříkám,že se nedá dát za takový skluz červená.Spíš jsem chtěl říct,že je to na posouzení a evidentně ne všude se za takový fauly dávají červený karty!

            • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

              Dennis     před 9 měsíci 09.03.2024 12:10 |  
              2 3

              Díval jsem se, 88. minuta, tam to bylo spíš přes nárt, přes jazyk kopačky, nebylo to tak vysoko a nebylo to kolmo do nohy. Zákrok Dioufa mi přišel horší.

          • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

            Ivan     před 9 měsíci 09.03.2024 12:04 |  
            1 2

            Nebyla tam žádná intenzita, nebylo to v pohybu. Z tohoto zranění vzniknout snad ani nemůže, řekl bych že to nebylo nebezpečné a proto nevidím důvod pro červenou.

            • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

              Dennis     před 9 měsíci 09.03.2024 12:13 |  
              2 3

              Jo, to o té intenzitě, to už tady bylo hodněkrát... Jakmile mají rozhodčí posuzovat někde intenzitu, je z toho vždycky průšvih. Za mě tam intenzita byla dostatečná, Diouf v pohybu byl.

              • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

                Ivan     před 9 měsíci 09.03.2024 14:33 |  
                0 0

                No to právě musíš... Rozhodčí za tohle nedává červenou protože se kolíky dotkly kotníku, ale protože to je nebezpečný zákrok. No a to jestli je nebezpečný závisí na intenzitě.

        • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

          IJS     před 9 měsíci 09.03.2024 11:39 |  
          4 0

          Z mého pohledu ta ČK byla dána správně. Je ovšem problém pravidel, že takovýto nešťastný zákrok ( úmysl to v žádné případě nebyl ), tak hodně ovlivní průběh hry! Když se mužstvo pošle na 70 minut do deseti, tak už víš že asi nevyhraješ... Je podobně přehnaný trest jako soft-penalta ( viz. derby ). Z nešance najedou máš dar v podobě 80%- branky! Je to velký rozdíl např. proti hokeje kde se dá 2 minutová přesilovka ubránit a hlavně TS není velká šance na gól. A protože jsou pravidla takto daná, tak se taky tak využívají - soft penalty, výkřiky a válení se zemi za lehký kontakt ( Didiba ) atd.

    • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

      mig52     před 9 měsíci 08.03.2024 19:11 |  
      4 3

      Až více nasaje slávistickou DNU, bude to ten správný drtič odpadové žumpy.

      • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

        JS (přítel SN)     před 9 měsíci 08.03.2024 19:13 |  
        9 3

        Dnu? Jakože pakostnici? :D

        • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

          mig52     před 9 měsíci 09.03.2024 05:17 |  
          1 3

          Jakože....

        • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

          žbl68     před 9 měsíci 09.03.2024 07:28 |  
          2 0

          tu bych nepřál ani haras.birmovi ...

    • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

      Martin 58     před 9 měsíci 08.03.2024 22:08 |  
      14 0

      Jistý Pavel Nedvéd stihnul na začátku kariéry ve Spartě 3 červené za ligový podzim = 15 utkání. Později získal Zlatý míč pro nejlepšího hráče Evropy...

  16. Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

    zeleznik2     před 9 měsíci 08.03.2024 20:25 |  
    4 3

    Ispart dal Oscarovi 8, Schranzovi 7. Naopak Chytil i Staněk za 4. Za mě hodně nešťastný zápas, asi bychom tam možná prohráli i v 11, ale ne o dva góly. Milán 30 minut nic neměl a pak jim dáme takovou šanci a chyby na konci poločasu nás na chvíli srazili na kolena. Výsledek 2:3 bych bral všemi deseti, ale ten gól na 2:4 nás možná bude stát postup. 2 střely na branku 100% úspěšnost.

    • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

      slaviator     před 9 měsíci 09.03.2024 05:38 |  
      3 1

      Chytil minimálně za 6

    • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

      rak (přítel SN)     před 9 měsíci 09.03.2024 10:12 |  
      5 1

      Největší škoda je té zbytečné červené. To mě štve celou dobu, o to více, když bylo vidět, že na ně máme. Úplně bez šancí nejsme, ale zase tolik optimismu jako hráči a trenér asi nemám. Oni nás nepodcení jako AS. Jak už jsem někdo psal. Tito hráči (jako dále např. Ogbu, Ousou, nakonec i Deli, Ngadeu) jsou nadstandardní a dobře se na ně kouká. Dovedou ale udělat fatální chyby. Takový Holeš udělal tedy také kiksy v Římě. Jinak je na něj ale vždy spolehnutí. I teď se zdál z obrany nejlepší.
      S nějakou nadějí a vírou v zázrak tam ale ve čtvrtek půjdu.

  17. Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

    tomblesk     před 9 měsíci 09.03.2024 00:00 |  
    6 6

    Největší radost: Oskar Dorley - za mně nejlepší muž na hřišti a samozřejmě týmové představení - vzájemné zastupování a výpomoc, neuvěřitelný běžecký výkon všech, hlavně Oskara, Schranze i Masopusta ... Největší smutek: Jindra Staněk - myslel jsem, že toho chytne víc! Ve druhém i třetím gólu má prsty nebo aspoň prstíčky - tedy měl je spíše na něco jiného a nebyly tam, kde měly být ... Netvrdím, že se to dalo chytat - to ne, ale nějak jsem tam viděl nectnosti Aleše /hlídání a čekání u tyčí, čekání/ až zadržování/ do poslední chvíle při reakci proti soupeři, váhání ve standardkách, hlavně při rohových kopech/ - naopak rozehrávka OK. Radost z výkonu mančaftu, výsledek se ukáže důležitý až po zápase v Edenu! Máme na ně, snad se uzdraví Ševčík snad i Zafeiris, i když i bez nich to vcelku šlo!!

    • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

      mig52     před 9 měsíci 09.03.2024 08:03 |  
      1 8

      Pokud má Staněk prstíčky v nějakém gólu, tak v prvním. Při něm mohl zatáhnout za záchranou brzdu při hrubici Zimy, který v ní měl prsty s dlaní i předloktím.

      • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

        dauby     před 9 měsíci 09.03.2024 20:52 |  
        1 1

        Staněk nemohl u prvního gólu dělat vůbec nic, centr byl dokonalý. Tohle musí pohlídat obránce.

  18. NO, JE TO LEPŠÍ, ALE

    Slávista 51     před 9 měsíci 09.03.2024 00:26 |  
    3 1

    moc jste se nepředali !

  19. Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

    žbl68     před 9 měsíci 09.03.2024 07:31 |  
    3 0

    jak to vypadá s Bořilem ?

    • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

      Mesiaš     před 9 měsíci 09.03.2024 08:56 |  
      4 25

      Prý už bude konečně končit

      • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

        Edenjejenjeden     před 9 měsíci 09.03.2024 09:43 |  
        20 5

        Škoda , že se konec netýká i některých diskutujích. Alespon by bylo méně dementních příspěvku , že Mesiaši :-(

    • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

      Karel13     před 9 měsíci 09.03.2024 09:48 |  
      2 0

      Nebyl hodnocen, hrál příliš krátce ...

      • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

        žbl68     před 9 měsíci 10.03.2024 14:02 |  
        0 0

        a zdravotně ? "taktické zranění", nebo něco vážného ?

  20. Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

    IJS     před 9 měsíci 09.03.2024 11:27 |  
    11 1

    Zdravím, mně to hodnocení přijde moc přísné! A ve výsledku skoro stejné jako v iSportu. Myslím, že za výkon proti elitnímu celku italské ligy, na jeho hřišti a 70 minut v deseti by si kluci zasloužili v průměru o bod víc. Ale to je věcí názorů... Dost velká kritika padá na Zimu a asi opodstatněná. Všichni čekali, že se do Slavie vrátí Zima ve formě, jako když hrál vedle Kudely a on teď nemá cit na balón, má špatný odhad ve výskoku, ale je lepší směrem dopředu. Už je jen teorie, ale myslím, že ve čtvrtek byl byl lepší Ogbu. Je lepší hlavičkář, ale zase jestli by levého stopera dokázal hrát?!
    Jak už jsem někde psal. Máme 26 hráčů na soupisce, ale kolik jich je teď opravdu použitelných, aby kvalitu mužstva udrželi, když už ne pozvedli? Chytil je naprosto vyšťavený a předpokládám, že v neděli bude jako náhradník. Masopust má v nohách 3 zápasy ve středu zálohy a to samé Oscar. Ten to asi fyzicky dá, ale u Lukáše si nejsem jistý. A teď kdo za ně? Teplice mají obranu z vysokých hráčů a tak případná "házená" okolo vápna a centr asi nebudou úspěšné a tak k Juračkovi asi Mick, ale do středu zálohy nevím. Snad Wallem, ale to už hrál a byl "neviditelný"! Manažment Slavie musí přivést v létě playmakera!!

    • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

      Leksel     před 9 měsíci 09.03.2024 14:21 |  
      5 0

      S neadekvátním podhodnocením taky souhlasím, neznamená, že když prohrajeme 2:4, tak vyšší známky jsou zapovězeny. Já jsem také dal vyšší známky, na to, že hráli 3/4 zápasu v 10 proti gigantovi, předvedli obdivuhodnej výkon a vymačkali ze sebe všechno.

  21. Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

    Leksel     před 9 měsíci 09.03.2024 14:13 |  
    2 1

    Štvou mě ty 2 góly do šatny, ten první z nich byl obstřelem přes hráče a měl parádní trajektorii a moc se s tím dělat nedalo a ten druhej vzápětí letěl při zemi k levý tyči, tam to mohl někdo aspoň tečovat a třeba by to šlo mimo. Ale u obou gólů měl proti střílejícím hráčům někdo vystoupit a ztížit jim to. Já vím, po boji je každej generál a chytrej jak autobus, ale člověk si ten zápas v hlavě furt přehrává. Kdyby nebylo těch rychlých gólů do šatny, tak bych věřil i v remízu. Uvidíme v Edenu, my sice ztrácíme v lize s týmy, se kterými by to nikdo nečekal, ale naopak zase na tým papirově jasně silnější se dokážeme vyhecovat, což jsme v minulosti už předvedli. A možná Trpiš vytáhne z rukávu nějaký překvapení. Každopádně naděje ještě žije, dva góly nejsou nic nemožnýho.

    • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

      Ivan     před 9 měsíci 09.03.2024 14:41 |  
      1 1

      Přesně to samý jsem si říkal, ten obstřel na bližší tyč mi přišlo že měli zadarmo, prostě rozehráli roh na volnýho hráče kousek za vápnem kterej měl času kolik chtěl, to byla určitě chyba.

      • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

        Harvey     před 9 měsíci 09.03.2024 17:06 |  
        5 0

        Skoro by se dalo říct, že nám tam chyběl jeden hráč. Při následujícím rohu jsme se šikovně poučili a posunuli tam Oscara a místo toho chyběl na přední ve vápně.

        • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

          Ivan     před 9 měsíci 09.03.2024 18:05 |  
          0 0

          jo, to jsem si neuvědomil, sice si pořád myslím že to byla hrubka, ale to je pochopitelné.

  22. Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

    SKEP     před 9 měsíci 09.03.2024 22:26 |  
    6 9

    Trpišák sice od hráčů vyžaduje univerzálnost, ale že většina borců umí kopat pouze jednou nohou už neřeší. Na San Siru učebnicovou jednonohost předvedl v nadějné šanci Douděra. Místo, aby se ve výhodné střelecké pozici Maignana zeptal kam to chce a levačkou s přehledem uklidil balón za jeho záda, radši si míč našteloval na "silnější" pravačku čímž příležitost skórovat totálně prováhal.
    Dnes je normou, že když ligový fotbalista v jasné šanci komicky zakopne míč na tribunu, expert ve studiu ho omluví s tím, že to mél, nebožák, na slabší, béčkovou nohu!
    Jak je to prosté - jednou nohou míč posunout do volného prostoru a druhou přesně zakončit.
    Že Trpišák neklade na obounohost patřičný důraz, považuji za podobný šlendrián, jako když mi ve vinotéce prodali láhev červeného Tramínu a po otevření jsem zjistil, že uvnitř je bílé víno, které mi způsobuje zažívací problémy.

    • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

      Harvey     před 9 měsíci 10.03.2024 01:44 |  
      5 1

      Jak má Trpišovský klást důraz na obounohost? I na vyšší úrovni než kterou hraje Slavia je to vzácnost, ke které fotbalista potřebuje předpoklady a tisíce hodin tréninku v mládí.
      V top pěti ligách je cca 18% fotbalistů relativně obounohých. Vyfiltrovat si potenciální posily na jednu šestinu by byla sebevražda přestupové politiky. A to jsem vzal v potaz top ligy. V oblastech, ze kterých my můžeme posily čerpat to procentuální zastoupení obounohých fotbalistů bude mizivé.

      https://www.footballtechnicallab.com/the-myth-of-the-two-footed-footballer-part-1/


      Komentář byl uživatelem upraven (10.03.2024 03:00) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

        SKEP     před 9 měsíci 10.03.2024 07:51 |  
        0 5

        Pane Harvey, zde nemohu souhlasit. Kdysi na celém Žižkově, od Bulhara až po Balkán, neuměli oběma nohama kopat pouze jedničkáři a invalidé. Ostatně na odstranění jednonohosti mohu doporučit řadu speciálních cvičení. Tak například hru na 2 branky, kdy každý hráč může zapojovat pouze své béčko. Vyšším levelem tohoto cviku je omezení dotyků, zpravidla na 1-2, zmenšení hrací plochy, či přidání druhého balónu. Jsem přesvědčen, že silný sportovní ředitel by od Trpišáka žádal podobná cvičení zahrnout do tréninkového plánu.

        • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

          Harvey     před 9 měsíci 10.03.2024 08:34 |  
          4 1

          Škoda, že takového kvalitního učitele, který by doporučil řadu speciálních cvičení, neměli k dispozici Maradona, Stoičkov, Messi, Robben, Van Persie, Roberto Carlos, Beckham, Giggs, Bale a další světová extratřída! Chudáci měli celý život slabší nohu na opírání, přitom kopat slabší uměl celej Žižkov.
          Pokud se hráči nepodařilo naučit střílet slabší nohou do osmnácti, v době kdy je fotbalistova technika nejtvárnější a trénuje se dvoufázově primárně za účelem zlepšení dovedností, těžko ho to teď v dospělosti bude někdo doučovat, kdy primárním obsahem tréninku jsou týmové návyky, taktika a kondice.

          • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

            SKEP     před 9 měsíci 10.03.2024 11:15 |  
            2 0

            Pane Harvey, že se mýlíte, dokazuje případ Bezrukého Františka. Onen muž se narodil bez horních končetin a pravidelným tréninkem se naučil pomocí nohou látat ponožky, psát, zapínat knoflíky u kalhot i košile, pít z hrnku a mnoho dalšího. Ano, lze oponovat, že tyto činnosti nacvičil v mladém věku. Ale on se, výhradně za pomoci nohou, naučil mistrně řídit motorové vozidlo, což bylo tehdy možné jedině v dospělosti. Tudíž nechápu, proč by dospělý Douděra nezvládl natrénovat něco tak triviálního, jako je nákop míče levou nohou.
            Dalším názorným příkladem jsou varietní a cirkusoví umělci neboli žongléři. I zde totit platí - když se chce, tak to jde!

            • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

              slaviator     před 9 měsíci 11.03.2024 06:38 |  
              0 0

              Douděra samozřejmě levou nohou kopat umí. Ale je rozdíl kopat levou nohou obstojně nebo dobře a kopat pravou nohou výborně.

          • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

            wimpy     před 9 měsíci 10.03.2024 11:29 |  
            0 0

            Zcela souhlasím, navíc v současném vrcholovém fotbale excelují ti, kteří dokázali svoji nejlepší schopnost vypilovat k dokonalosti, většinou na úkor ostatních, než ti, kteří dosáhli u více schpností pouze velmi dobrých kvalit.

    • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

      necich     před 9 měsíci 10.03.2024 07:11 |  
      5 2

      Jak bys nazval skutečnost, že sis přinesl bílé víno místo červeného a zjistils to až po otevření? :)

    • Re: Hodnocení slávistů - AC Milán - Slavia 4:2

      IJS     před 9 měsíci 10.03.2024 11:27 |  
      1 0

      Kolik znáš takových fotbalistů, kteří umí kopat oběma nohama stejně?! Že si v šanci věří i na slabší nohu? Tak to prostě je - někdo je pravák a někdo levák. Většinou leváci jsou víc jednonozí! Většinou se říká - kovaný levák! Např. Stoh, Kovařík atd. Všiml jsem si, že Haraslín umí zakončit oběma, ale do hry je jen pravák. Toto je téma pro každého trenéra. Je lepší jedna noha naprosto jistá ( např. Karel Jarolím (L) v záloze Slávie nebo nedávno Stanciu (P) ) nebo obounohý hráč, který má ale v nahrávce rozptyl....