Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

Slavia krátce po poledni poznala svého dalšího soupeře v Evropské lize. V jejím osmifinále se utká s italským velkoklubem AC Milán! První zápas se hraje venku ve čtvrtek 7. března, odveta o týden později v Edenu.

Slavia měla v osmifinále možnost narazit na sedm klubů - kromě AC Milán ještě na AS Řím, Sporting, Benficu, Marseille, Freiburg a Karabach.

AC Milán je aktuálně třetí tým italské ligy, v minulé sezóně skončil v lize na čtvrtém místě a kvalifikoval se tak přímo do základní skupiny Ligy mistrů. Tam hrál ve "skupině smrti" s Dortmundem, PSG a Newcastlem. Zaznamenal dvě výhry (doma s PSG 2:1 a na hřišti Newcastlu 2:1) a dvě bezbrankové remízy (doma s Newcastlem a na hřišti Dortmundu). V tabulce skončil na třetím místě s osmi body za vítězným Dortmundem a druhým PSG, které mělo stejně bodů a lepší skóre ve vzájemných zápasech. Ve vyřazovacím kole Evropské ligy postoupil AC Milán přes francouzské Rennes po výhře 3:0 doma a porážce 2:3 venku.

Trenérem AC Milán je 58letý Stefano Pioli, který tým vede už déle než čtyři roky a v létě 2022 s ním získal italský titul. V bráně chytá většinu zápasů francouzský reprezentant Mike Maignan. Ostatně, reprezentantů má AC Milán plný kádr. Z těch slávistům známějších nepochybně zaujme jméno Simon Kjaer. Dánský veterán byl totiž hráčem, který se jako poslední dotkl míče předtím, než střela Ibrahima Traorého doskákala v Edenu do sítě při slavné výhře nad Sevillou 4:3 v prodloužení před pěti lety. Jistě lze upozornit v obraně AC Milán také na Thea Hernandéze a Alessandra Florenziho. V záložní řadě si slávisté musí dát pozor na Rubena Loftus-Cheeka, který vstřelil Rennes hned dvě branky v domácím zápase. A asi nejvíce respektu budí ofenziva AC Milán, kde najdeme jména jako Olivier Giroud, Rafael Leao nebo Christian Pulišič.

AC Milán hraje své domácí zápasy na legendárním stadionu San Siro známém také jako stadion Giuseppe Meazzy. Ten má kapacitu přes 75 tisíc míst.

osmifinále - Čtvrtek 07. 03. 2024 21:00

Evropská liga, 2023/2024
4 - 2
3 - 1
AC Milán
AC Milán

34. Giroud
44. Reijnders
45.+1. Loftus-Cheek
85. Pulisic

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

36. David Douděra
65. Ivan Schranz

Komentáře (192)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Los osmifinále Evropské ligy

    sicilianbrno     před 9 měsíci 23.02.2024 10:41 |  
    5 3

    Idealni volba : MARSEILLE, Freiburg.
    Prd cestovani ale hratelny: Karabach
    Zážitek: AC Milan, Benfica Lisabon...
    Muj typ, los nam bude přat Freiburg :-)
    Super, že odvetu hrajeme doma...

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy

      Taky     před 9 měsíci 23.02.2024 12:28 |  
      2 1

      Takže zážitek... :-)

  2. Re: Los osmifinále Evropské ligy

    Betynka58     před 9 měsíci 23.02.2024 10:43 |  
    5 1

    Mám dva favority, které bych si nejvíce přál - Freiburg a Marseille, naopak se dost bojím portugalských mužstev.

  3. Re: Los osmifinále Evropské ligy

    fajtik     před 9 měsíci 23.02.2024 10:52 |  
    5 1

    S tím Sportingem je to docela zajímavé. Počítám, že by se tedy derby hrálo v sobotu. Odkládat není kam.

  4. Re: Los osmifinále Evropské ligy

    denydzlSKS     před 9 měsíci 23.02.2024 10:52 |  
    3 1

    Tezci souperi i presto, ze jsme nasazení..
    1/ Freiburg
    2/ Karabach
    3/ Marseille…

    Portugalce bych nerad.. Milán taky radeji treba o kolo pozdeji. Řím ne, uz jsme je meli..

  5. Re: Los osmifinále Evropské ligy

    Taky     před 9 měsíci 23.02.2024 10:53 |  
    2 1

    Co ten Freiburg, máme být papírovej favorit, nebo je to 50:50?

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy

      joecole7     před 9 měsíci 23.02.2024 11:17 |  
      4 2

      Dobrá otázka.. Odpověď vždycky leží až na hřišti, ale Freiburg byl s Lens (viděl jsem oba zápasy, plus v bundeslize s Dortmundem) po docela značnou část dvojzápasu sice kvalitní, ale dost pasivní. Pak má ale pasáže, kdy zničehonic zapne a dokáže si vypracovat i 2-3 gólový šance v dost vysokým tempu. Sallai, Höler, z lavičky Grifo nebo Gregoritsch jsou hodně silový soubojový útočníci, který určitě pokryjeme rychlostně, ale silově na ně má asi jen Ogbu. Měl by je krmit z křídla Japonec Doan, ten je strašně šikovnej, taková myška. Jenže to jsou všechno takový teorie, pak se podíváme na Hovorkovu osobku proti o hlavu většímu a 30 kg těžšímu Lukakuovi a nezbývá se než divit. Na druhou stranu vzadu je to dost nejistý, i když měli zraněného Gintera, který už se vrací zpět, s Lens už odehrál část prodloužení.
      Hodně bude záležet, jak zvládneme zápas venku, především úvodní pasáž, se kterou míváme problémy, než se trochu uklidníme. Důležitý bude daleko míň faulovat než v lize, jejich standardky jsou fakt těžký bránit vzhledem k těm čahounům. Jestli přivezeme plichtu nebo prohru o gól, tak nám doma věřím

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy

        Taky     před 9 měsíci 23.02.2024 12:33 |  
        3 1

        Skvělej rozbor, díky, třeba se bude ještě hodit! :-)
        A co tedy Freiburg : West Ham, tak třeba 40:60?

        • Re: Los osmifinále Evropské ligy

          joecole7     před 9 měsíci 23.02.2024 16:58 |  
          2 0

          No, někteří mě mínusovali, tak nevím, jenom píšu, co jsem viděl :)

          West Ham je v šíleným srabu, letos ještě nevyhráli a ani to nijak hezky nevypadá. Upřímně jsem měl bobky, aby je nedostal Bubeneč, protože ti jsou fakt hodně hratelní. Na papíře ale kvalitu pořadí mají, na silový útočníky jsou z Anglie zvyklí, hrají i na dva štíty křižující kraje, což německému fotbalu tolik nevoní. Kurzově to bude nahnuté pro West Ham, taky mají výhodu domácí odvety, ale vůbec bych se nedivil, kdyby to bylo vyrovnaný. Souhlasim, že 40/60 je +/- realistický

  6. Re: Los osmifinále Evropské ligy

    Dennis     před 9 měsíci 23.02.2024 11:29 |  
    3 1

    A proč bychom v Lisabonu nemohli hrát ve středu 6. 3.? Když Benfica bude hrát 7. 3., tak o den dříve by to šlo, ne?

  7. Re: Los osmifinále Evropské ligy

    coogee     před 9 měsíci 23.02.2024 11:41 |  
    2 1

    Vybírat se moc nedá, bral bych Freiburg nebo AC Milán. Takže to bude někdo úplně jiný. :)

  8. Re: Los osmifinále Evropské ligy

    Droosy     před 9 měsíci 23.02.2024 11:50 |  
    9 1

    Pojďme si plnit sny :) AC. Milan!!!

  9. Re: Los osmifinále Evropské ligy

    pehacko     před 9 měsíci 23.02.2024 11:56 |  
    2 1

    Vcera jsem zrovna videl nejaky sestřih zapasu Olympiqu a ten byl řádně bidny. Za me by to byl dobry souper s hezky výjezdem!

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy

      lukas6novak     před 9 měsíci 23.02.2024 12:04 |  
      2 1

      Tak v lize jsou na devátým místě takže nebudou mít nějakou top formu/vyrovnaný výkony. Hratelný určitě jsou ale asi to bude trochu otázka jak se vyspí

  10. Re: Los osmifinále Evropské ligy

    smichov_2     před 9 měsíci 23.02.2024 12:13 |  
    3 1

    Já v podstatě nechci jen Sporting, jinak jsem spoko.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy

      sule     před 9 měsíci 23.02.2024 13:13 |  
      2 1

      Já nechtěl jen Sporting a Karabach. Myslím si, že máme 30% šanci.

  11. Re: Los osmifinále Evropské ligy

    George (přítel SN)     před 9 měsíci 23.02.2024 12:21 |  
    5 1

    Atraktivní soupeř, těžký, ale z italským fotbalem máme zkušenost, stejná síla jako AS podle mého, proč by se nemohl stát zázrak..

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy

      slavistajiri     před 9 měsíci 23.02.2024 12:22 |  
      3 2

      když se kouknete na tabulku tak stejná síla určitě ne

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy

        George (přítel SN)     před 9 měsíci 23.02.2024 12:24 |  
        4 1

        tabulka nehraje roli....viz Zlín - Slovácko...stát se může cokoliv...

        • Re: Los osmifinále Evropské ligy

          slavistajiri     před 9 měsíci 23.02.2024 12:30 |  
          3 2

          ano může, ale komentoval jsem sílu. Síla zlína a slovácka také není stejná

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy

      hajnej     před 9 měsíci 23.02.2024 12:22 |  
      4 1

      Přesně, do nich!!!

  12. Re: Los osmifinále Evropské ligy

    pehacko     před 9 měsíci 23.02.2024 12:22 |  
    6 1

    Tak los byl teda zabavnej. Smal jsem se presne do předposledního tahu… pak mi malinko usmev zamrznul. Ale ac neni co byvalo a vyradit je, by bylo krasne.

  13. Re: Los osmifinále Evropské ligy

    Ross     před 9 měsíci 23.02.2024 12:22 |  
    5 1

    Tak Řím jsme dali,dáme i Milán?

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy

      kalex     před 9 měsíci 23.02.2024 12:35 |  
      4 2

      Dáme!!!

  14. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    Merlinus (přítel SN)     před 9 měsíci 23.02.2024 12:23 |  
    7 7

    Tak bohužel nejtěžší soupeř. No v naší současný formě z toho mám docela obavu...

  15. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    damade     před 9 měsíci 23.02.2024 12:26 |  
    16 4

    Atraktivní hodně. Hratelný teoreticky ano, ale ne v současný formě. Musíme hodně zamakat.

  16. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    Edenjejenjeden     před 9 měsíci 23.02.2024 12:28 |  
    5 4

    Tak Milan jsem fakt nechtěl , ještě vyšší úroven než AS Roma , na druhou stranu tyhle týmy mají občas tendenci nějaký ten zápas podcenit . No uvidíme , každopádně favoritem je soupeř a to by nám mohlo vyhovovat

  17. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    brťas74     před 9 měsíci 23.02.2024 12:29 |  
    14 4

    Přátelé,AC Milán....no nevím nevím.Šance na postup pro nás tak 25 ku 75.A to jsem hodně optimistický.Ale fotbal nemá logiku.Tak uvidíme

  18. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    lukas6novak     před 9 měsíci 23.02.2024 12:30 |  
    8 1

    Koukám na programy obou týmů a vychází to takto
    1.3 - Lazio venku
    7.3 - Zápas v Miláně
    10.3 - Empoli doma
    14.3 - Zápas v Edenu
    17.3 - Verona venku
    -------------------------------------
    3.3 - Derby na letný
    7.3 - zápas v Miláně
    10.3 - Teplice doma
    14.3 - zápas v Edenu
    17.3 - Liberec doma

  19. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    Wulfstan (přítel SN)     před 9 měsíci 23.02.2024 12:35 |  
    8 6

    No, los k nám nebyl moc přívětivý (ovšem k rudým kreaturám ještě krutější). Malá šance je, ale moc bych si to nemaloval.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      ehad     před 9 měsíci 23.02.2024 12:52 |  
      4 7

      no, jako k rudym kreaturam byl los milosrdnej ... protoze by koncili tak jako tak, ale s Liverpoolem muzou jedine prekvapit ...

  20. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    VFL     před 9 měsíci 23.02.2024 12:36 |  
    10 1

    Přiznám, že jsem měl dvě jiná přání, ale jsem rád za to jak to dopadlo, jednak že nehrajeme s někým s kým jsem hráli nedávno, a jednak, že nejdeme do Karabachu, byť byl papírově asi nejlehčí, ale to cestování by nebylo úplně dobré, i vzhledem k tomu programu. Zároveň jsem také rád, že jsem se vyhnuli Benefice, protože tam se i vzhledem k těm příchodům do Benfiky za poslední rok a půl se docela bojím, že by nás měli hodně dobře načtené. No favorité nebudeme, ale jak asi všichni dobře víme, ve fotbale je možné vše AC je rozhodně silný tým, ale zase na druhou stranu klub z dob největší slávy třeba během angažmá Ancelottiho to už také není.


    Komentář byl uživatelem upraven (23.02.2024 12:40) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      cunak     před 9 měsíci 23.02.2024 14:11 |  
      2 2

      Do Baku, ne do Karabachu :) .

  21. Smíšené pocity

    Taky     před 9 měsíci 23.02.2024 12:39 |  
    7 4

    Z hlediska postupových šancí je to pech, jsme nasazení a vyfasujeme tohle...
    Atraktivita veliká!

  22. AC Milan

    ehad     před 9 měsíci 23.02.2024 12:47 |  
    9 2

    Ok, AC Milan beru. Silnej souper, ale na jare uz jsou hodne silni vsichni (krome Galatasaray teda ;-)).

    Koukal jsem na to z hlediska cestovani, takze AC Milan jsem bral. Je to tam kousek, je to lepsi nez Portugalsko, mozna trochu horsi nez Freiburg ale rozhodne lepsi nez Karabach. ;-)

  23. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    Ferky     před 9 měsíci 23.02.2024 12:48 |  
    9 1

    Těším se, Theo Hernandéz a Rafael Leao, Olivier Giroud, Pulisic. Top jména světového fotbalu. Jen ten střed zálohy mají po odchodu Tonaliho slabší.

    Hrají hodně po levé straně přes Hernandéze a Leaa. Douděra tam bude mít co dělat, postavil bych pod něj Vlčka, aby mu pomohl. Měl jsem možnost je loni vidět dvakrát, z toho jednou v semifinále LM proti Interu. Kvalitní tým, hrají 433.

    Chytíme se na těch z druhého břehu a pak šokujeme Milán :)

  24. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    mart83     před 9 měsíci 23.02.2024 12:48 |  
    8 3

    Já vlastně ani nevím koho jsem si přál, takže to mohlo dopadnout hůř :). Jsem rád že nejdřív hrajeme venku, třeba jejich případná snadná výhra povede k ještě většímu podcenění odvety a zažijeme další nezapomenutelný večer :). Rozhodně se ale musíme rychle srovnat, s aktuálním projevem by to mohlo dopadnout asi až ostudou. A dobře že tamti nedostali West Ham, ten by s jeho současnou formou beztak vyřadili a to bych Sukovi fakt vůbec nepřál.

  25. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    jarmik     před 9 měsíci 23.02.2024 12:51 |  
    11 7

    Zase tolik pesimismu. Proč?

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      Merlinus (přítel SN)     před 9 měsíci 23.02.2024 13:02 |  
      8 11

      Realismu... :-)

  26. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    demokrat     před 9 měsíci 23.02.2024 12:55 |  
    4 11

    Nic moc, pri koupe letenky spadnul server, takze vyjezd to bude asi solidni :-). Fanousci ACM jedni z nejvic co na svetove scene existuje, o level jiny zazitek nez Inter. Jelikoz vzdy pocitam s tim nejhorsim, tak muzeme behem par dnu mit uplne po sezone, vypadnout z poharu, ztratit prakticky titul a vypadnout v EL.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      Ados     před 9 měsíci 23.02.2024 13:08 |  
      10 12

      Jo! Následující 2 týdny ukážou. Kdybych si měl tipnout.

      Liga - budeme mít ztrátu 7 bodů a bude hotovo
      Pohár - postoupíme přes prodloužení
      EL - vypadneme

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        Slávista 51     před 9 měsíci 23.02.2024 13:08 |  
        2 1

        Kolik na to vsadíš ?

        • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

          Ados     před 9 měsíci 23.02.2024 13:13 |  
          4 4

          Proti SKS ze zásady nevsázím. Jen můj osobní tip při aktuálním rozložení obou týmů. Taháme za kratší konec, ale třeba to bude všechno jinak.

  27. Můj tip

    Swordsman     před 9 měsíci 23.02.2024 12:59 |  
    10 1

    Před losem jsem tipoval AC Milán nám a Liverpool bídě, takže mi to vyšlo :) Znáte takový ty kamarády posměváčky, kteří jen provokují a vysmívají se vám při každém klopýtnutí Slavie a když je úspěch tak drží hubu? Já ano - ten člověk je fanouškem AC Milán a tento dvojzápas pro něj bude doživotní lekce a karma! Shoří v našem Ráji jak v pekle! :)

  28. PŘI TROŠE SNAHY A ŠTĚSTÍ,

    Slávista 51     před 9 měsíci 23.02.2024 13:07 |  
    6 2

    je postup možný.
    A že to jde, už Slavia předvedla !
    Fandit a držet palce budeme.

  29. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    Ajvn     před 9 měsíci 23.02.2024 13:10 |  
    5 2

    Z losu mám radost a těším se na zápas. Šance na postup máme.

  30. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    Bicanovský7     před 9 měsíci 23.02.2024 13:11 |  
    10 2

    Nepřál js si jeden klub= AC MILAN...

    Ale budeme fandit- věřit- a doufat!!!
    SKS!!!

  31. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    Petr9608     před 9 měsíci 23.02.2024 13:14 |  
    12 2

    Pils se Servette...

    To klidně vydržej v pohárech dýl jak my (nebo i rudí..)

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      necich     před 9 měsíci 23.02.2024 13:17 |  
      5 3

      Tak v té KL de facto nikdo kloudnej není..

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        Petr9608     před 9 měsíci 23.02.2024 13:19 |  
        4 2

        Jako nikdo atraktivní? Minimálně ten Ajax, no...

        • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

          necich     před 9 měsíci 23.02.2024 13:26 |  
          3 2

          Podle jména ano, nyní jen paběrkuje..

        • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

          lukas6novak     před 9 měsíci 23.02.2024 13:44 |  
          5 1

          Ajax možná tak jménem ale když jsem je viděl proti Bodo glimt tak to byla vyloženě katastrofa. Podle mě doteď neví jak se jim podařilo postoupit a ani v lize to není nic extra

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      Fačín     před 9 měsíci 23.02.2024 14:08 |  
      4 6

      Tak Plzeň může celou EKL klidně vyhrát, když se podívám na týmy, co tam zbyly, tak prakticky proti všem můžou uspět. A dokonce skoro proti všem je osobně budu považovat za favorita. Nejsilnější tam je asi Fiorentina, možná Ajax nebo Olympiakos, ale i to je hratelný.

      Ostatně my jsme tu EKL ligu mohli (a měli) taky vyhrát.

  32. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    Fačín     před 9 měsíci 23.02.2024 13:14 |  
    3 24

    Tak s Interem jsme dokázali hrát víceméně vyrovnaně, AS jsme dokonce dokázali jednou i porazit. Určitě můžeme hrát důstojnou roli i proti AC Milán. Ale je paradoxní, že my jsme v této dvojici ti nasazení, to nevymyslíš...

    Btw rudá bída má kliku na los jako blázen, Liverpool je dost v křeči, končí mu trenér, Evropská liga pro ně nemá žádnej význam. Sparta bude outsider, co může jen překvapit a počítám, že si tuhle roli užijí. Vzhledem k tomu, že jim vyhovuje hra na brejky s jednoduchým přechodem do útoku, tak jim to taky hraje do karet, protože Liverpool bude mít určitě územní převahu, ale podobně jako my, hrají zdlouhavě a komplikovaně.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      Láryfáry     před 9 měsíci 23.02.2024 13:25 |  
      3 2

      Chtěl by ti dát lajk i nelajk zaráz. První část lajk, když nás podcení (a někteří jejich hráči to určo podcení - i my když hrajem ve Zlíně, tak si poněkolikátý opakujem že to nepodceníme, a stejně to mají někteří v hlavách a nezaberou na 100%), tak máme šanci, a naopak my to vyhecování se až na závit potřebujeme. A to naše nasazení v losu, abysme nakonec dostali AC Milán, je fakt vtipné :-)

      Druhá část - WTF? aktuálně vedoucí tým Premier league je dost v křeči? Nějaká dlouhá šňůra proher a remíz, jo? pošli odkaz prosím. Tohle bude pro Spartu střet dvou rychlostí fotbalu. Jediná jejich šance je opět jen podcenění.


      Komentář byl uživatelem upraven (23.02.2024 13:28) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        butters     před 9 měsíci 23.02.2024 13:33 |  
        4 3

        Já myslím, že šance těch šmejdů zvyšuje právě to, že Liverpool hraje o titul. V Anglii všichni před sezónou čekali, že touhle dobou bude mít City 10 bodů náskok, ale zatím vede Liverpool (o 4 body, o bod v případě, že MC zvládne dohrávku). Dá se čekat, že na EL se spartou budou dost "rotovat". EL fanoušky Liverpoolu v podstatě nezajímá, takže Kloppovi odpustí i to, kdyby postavil juniorku. S ohledem na situaci pohárových soupeřů v ligách to máme horší my, AC má prakticky jistou LM, ale na titul nemají ani náhodou, takže se můžou soustředit i na poháry.

        • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

          mudrc     před 9 měsíci 23.02.2024 14:24 |  
          1 7

          “EL fanoušky Liverpoolu v podstatě nezajímá“… ten nezajem je X vyjadren poctem 22 tisic srdicek na uctu Liverpoolu. Takovy nezajem by nas admin jiste s radosti privital taky :-D

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        Fačín     před 9 měsíci 23.02.2024 13:42 |  
        4 5

        Každopádně zapomněl jsem dodat, že pro spartu to bude zápas roku, teď mají i sebevědomí, zatímco pro Liverpool bezvýznamnej pouťák s nějakejma bláznama z východu. A jestliže jsem si tedy popletl situaci v tabulce v Anglii (za to se skoro stydím), tím líp pro spartu, protože je o to víc bude zajímat výsledek z Premier League než z Evropský ligy.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      Kuba1782     před 9 měsíci 23.02.2024 13:27 |  
      25 1

      Liverpool je dost v křeči? Lol, koukals na tabulku PL? Loni ano, ale letos? Že končí Klopp? To je problém? A že pro ně EL nemá žádný význam?

      Někdy se fakt nestačím divit, co někdo dokáže sesmolit.

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        Fačín     před 9 měsíci 23.02.2024 13:37 |  
        1 13

        Na tabulku jsem nějak nekoukal, vím, že se ještě před nějakou dobou psalo, že už to s Liverpoolem a Kloppem není co dřív. Viděl jsem pár útržků jejich zápasů a žádnej válec mi to teda nepřišel. Pokud se v poslední době nějak zásadně zlepšili, OK, to jsem mohl přehlídnout.

        • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

          padre     před 9 měsíci 23.02.2024 14:05 |  
          1 3

          Vedoucí tým PL, PL vedoucí soutěž v bodování pohárových koeficientu ...

          ACM je mmchd podle koeficientu naprosto vyrovnaný soupeř.

        • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

          Martin 58     před 9 měsíci 23.02.2024 15:18 |  
          8 1

          Perfektní podklady pro předcházející úvahu.........

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      Arminius     před 9 měsíci 23.02.2024 14:21 |  
      14 3

      Liverpool FC je v křeči a vede PL. To bych chtěl vidět, kde by byli nebýt křeče. Jsi dobrý pacient.


      Komentář byl uživatelem upraven (23.02.2024 14:22) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      Arminius     před 9 měsíci 23.02.2024 14:19 |  
      5 3

      LFC jsou červení, ne rudí, na to dej bacha, než dostaneš přes pysk!

  33. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    Leksel     před 9 měsíci 23.02.2024 13:23 |  
    13 3

    Jen malí si kladou malé cíle, soupeř jak víno, ale s našimi letošními úvodními výkony budeme snadné sousto, tedy pokud se nezmátoříme.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      Slávista 51     před 9 měsíci 23.02.2024 13:37 |  
      5 1

      Kalhoty se nesmí stahovat dávno před brodem,
      ani není potřeba házet flintu do žita.
      A když Pán Bůh dopustí i motyka spustí,
      že !

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      lukas6novak     před 9 měsíci 23.02.2024 13:40 |  
      13 1

      Ono by se stačilo podívat na komentáře před domácím zápasem s římem kdy se před tím prohrálo doma s Plzní.
      Tím chci říct že evropa je prostě jiná soutěž a často týmy hrají v domácí soutěži a v evropě dost jinak. Ať už to je stylem soupeře a nebo hlavně motivací a snahou se ukázat

  34. Re: Los osmifinále Evropské ligy

    butters     před 9 měsíci 23.02.2024 13:24 |  
    10 2

    Kurzy Tipsportu na postup: AC 1,42, my 2,78.

    Když to vyjde, bude to větší bomba než Sevilla. AC momentálně nemá top období, ale je to po Realu 2. nejlepší klub historie v počtu titulů z PMEZ/LM (7).

    Ale budeme muset pořádně zabrat, zvednout současnou výkonnost tak o 300 %, nepodělat se a přežít začátek, aby to po 10 minutách na San Siru nebylo 2:0... pak to bude hratelný, i když těžký.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy

      utrzeny_ze_retezu     před 9 měsíci 23.02.2024 13:28 |  
      4 1

      včera bylo na výhru buzen 2,59 ...

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy

      Leksel     před 9 měsíci 23.02.2024 13:49 |  
      7 1

      A kdyby se na San Siru podařilo skóroval Dioufovi, tak Trpiše odváží se zborceným hrudním košem a vyraženým dechem. :-)

  35. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    belmis (přítel SN)     před 9 měsíci 23.02.2024 13:30 |  
    4 5

    Bude to o fous, ale věřím, že letos dojdeme do semifinále, když nedostaneme Leverkusen


    Komentář byl uživatelem upraven (23.02.2024 13:32) . Zobrazit původní komentář

  36. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    demokrat     před 9 měsíci 23.02.2024 13:33 |  
    7 5

    Fandove ACM na socialnich siti vicemene jen opakuji Pioli out. Trener tam neni moc oblibeny… Ve velkem pisou, ze by se ani nedivili v soucasne forme, kdyby vyleteli

  37. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    p!erreCORE     před 9 měsíci 23.02.2024 13:43 |  
    5 2

    No to potěš koště! Mý dva nejoblíbenější kluby proti sobě. Po Interu ještě lepší a slavnější AC, co víc si přát? Pokud postoupíme, bude to muset být zajisté náš největší dvojzápas v historii.

    Zase jsme se ale kvalitně připravili:

    "Nejčerstvější vzpomínky na italského giganta má v nynějším kádru Slavie David Zima, který přispěl k vítězství Turína v Miláně během osmifinále italského poháru loňské sezony."


    Komentář byl uživatelem upraven (23.02.2024 13:49) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      Max1     před 9 měsíci 23.02.2024 14:54 |  
      2 10

      Až na to, že ten lepší je Miláně Inter. AC jsou lejno jako rudá bída

  38. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    A.Lima     před 9 měsíci 23.02.2024 13:53 |  
    4 2

    Jedním slovem wau, super los a klukům toto přeji, tohle je krásná odměna, za Evropskou podzimní jízdu. A rozhodně nejsme bez šance.

  39. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    coogee     před 9 měsíci 23.02.2024 14:01 |  
    7 3

    Vidím šance AC: SK na postup 60:40%.
    Pokud to nebo se vyloženě nepoděláme hned v Miláně, můžeme to v Edenu dotáhnout i k postupu.
    Tedy pokud naší hru rapidně zlepšíme.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      Fačín     před 9 měsíci 23.02.2024 14:12 |  
      12 9

      Třetí věta je bohužel dost zásadní.

      Upřímně, na výsledek ligy už tak nějak kašlu, rudá bída má pořešený zákulisí, medmrdky a všechno okolo, k tomu konsolidovanej kádr a po letech bohužel i sebevědomí, letos titul nebude, já jsme s tím smířenej. Ale o to víc se těším na EL a doufám, že dojdeme co nejdál, nejlíp až k vítězství. Ale budeme muset diametrálně změnit kvalitu naší hry a nejsem si jist, jestli to pan neomylný velkotrenér zvládne.

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        Slávista 51     před 9 měsíci 23.02.2024 14:20 |  
        4 2

        ZVLÁDNE

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        Papol     před 9 měsíci 23.02.2024 14:48 |  
        5 2

        Já myslím, že to trenér zvládne. Vždy uměl mančaft připravit na těžké zápasy. Tak mu budu držet palce. Hráči se budou chtít ukázat, tak podají co nejlepší výkony. Neříkám, že postoupíme, ale měl by to být boj. Moc se těším

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        coogee     před 9 měsíci 23.02.2024 16:56 |  
        3 1

        Myslím, že to rozhodně zvládne líp než jeden místní velkopřispívatel! :)

  40. Klopp

    Mike     před 9 měsíci 23.02.2024 14:05 |  
    5 1

    JIndra sní celou trenérskou kariéru, jak se poměří s Kloppem a nakonec mu ho vyfoukne na první pokus cizák z druhýho břehu.

    • Re: Klopp

      Slávista 51     před 9 měsíci 23.02.2024 14:19 |  
      12 2

      VŠECHNO
      bude, dočkej času.

    • Re: Klopp

      Dennis     před 9 měsíci 25.02.2024 08:27 |  
      0 0

      Ten cizák už mu ho vyfouknul podruhé. V sezóně 20/21 nás vyřadil z posledního předkola LM, aby následně ve skupině dostali Liverpool.

  41. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    IJS     před 9 měsíci 23.02.2024 14:32 |  
    7 4

    Jak se na ten los dívat? Z hlediska atraktivity je AC nejlepší možný soupeř. Z hlediska šancí na postup je AC nejhorší možný soupeř. A dále, co je teď pro nás víc. Cesta do dalších a dalších kol EL nebo cílený boj ligový titul?
    Jsem asi pesimista, ale to co jsem viděl ve Zlíně a v Karviné mi jako výkon na vyřazení AC Milán nepřipadalo. Ten bychom neporazili nebo spíš nevyřadili, ani v dobách největší slávy, natož dnes, kdy výkon ve Zlíně beru jako největší "holomajznu" posledních let. Slušně řečeno!

  42. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    tomslavista     před 9 měsíci 23.02.2024 14:34 |  
    3 3

    Za mě spokojenost. Skvělý soupeř pro fanoušky a s italskými týmy máme větší šanci na postup než třeba přes Němce nebo Anglány. Navíc David Zima může podat reference. :)

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      pipe1980     před 9 měsíci 23.02.2024 14:47 |  
      7 30

      David Zima kterej tam rok a půl v podstatě vůbec nehrál nehrál podá reference :-) :-)

      "Já sem si tam ani nešktrl, většinou jsem seděl na tribuně a hrál na telefonu kendykreš ságu, ale proti AC jsem byl blízko hřiště, to se zrovna první tři stopeři zranili, čtvrtej a pátej měli trest za karty a kluci z juniorky měli derby, takže jsem se dostal na lavičku. No nic hele vím hovno, dali nám čtyřku, ale ty dresy maj pěkný když to vidíš takhle zblízka. Se netlem Béřo, kdo z vás byl na střídačce proti AC Milán co kopyta?"

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        tomslavista     před 9 měsíci 23.02.2024 15:04 |  
        3 1

        Tak někde jsem četl, že s nimi hráli, on byl na hřišti a vyhráli. Tuším, že to byl jejich pohár. ;)

        • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

          pipe1980     před 9 měsíci 23.02.2024 16:04 |  
          1 8

          11. Ledence 2023 šel Zima na hřiště z lavičky v sedmdesáté minutě po vyloučení spoluhráče a zápas vyhráli 1:0 golem v prodloužení.

          V srpenci sledoval z lavičky ligovou prohru 1:4

        • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

          pipe1980     před 9 měsíci 23.02.2024 16:00 |  
          3 8

          Jo jo, taky si pamatuju, že se spekulovalo o Necidovi do Juventusu a Zmrhalovi do Dortmundu.

        • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

          Ragnarok     před 9 měsíci 23.02.2024 21:05 |  
          2 1

          Marka Jarolíma chtěla údajně Fiorentina a Jardu Černého Olympique Marseille.

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        mig52     před 9 měsíci 23.02.2024 15:33 |  
        7 4

        I když toho moc nenahrál, není nikde napsáno, že fotbal nesledoval. A já myslím, že měl sakra dobře otevřené oči, aby okoukal co nejvíc a získával unspiraci a zkušenosti. Takže týmy z italské ligy zná určitě líp, než české trenérské štáby, to si piš!

        • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

          pipe1980     před 9 měsíci 23.02.2024 15:59 |  
          1 11

          Nesouhlasím.

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        kalex     před 9 měsíci 23.02.2024 19:15 |  
        5 3

        Ty jsi neskutečný idiot. Ty se hlavně nauč hledat v tv programu. Ke cti ti je, že jsi šel aspoň s pejskem.

        • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

          pipe1980     před 9 měsíci 23.02.2024 19:40 |  
          0 5

          Děkuji ti za hodnocení.

          https://ibb.co/N1bpZjf
          na tom používání televize se snažím pracovat

  43. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    Ivan     před 9 měsíci 23.02.2024 14:41 |  
    5 1

    Zajímavý los. Nemám obavy že by naši trenéři nenachystali perfektně tým na AC a pak ať vyhraje lepší.

  44. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    Morb     před 9 měsíci 23.02.2024 14:43 |  
    9 3

    Já si paradoxně myslím, že přes AC Milán se dá postoupit, větší obavu mám z derby. Naopak pro Spartu je tohle konečná.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      belmis (přítel SN)     před 9 měsíci 23.02.2024 14:47 |  
      4 3

      Myslím, že pro nás bude toto těžší zápas než derby. V základním hracím čase z obou derby očekávám 4 body. Tady ze dvou zápasů 3.

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        mart     před 9 měsíci 23.02.2024 17:00 |  
        2 1

        Pan kolega hada penaltu v 99 minute. ... pravdepodobne zkusenost (?)

        • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

          belmis (přítel SN)     před 9 měsíci 23.02.2024 18:18 |  
          1 1

          Ano :-)

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      damade     před 9 měsíci 23.02.2024 14:54 |  
      5 4

      Souhlas. Ať už se v zápase s AC Milan stane cokoliv, mužem být na tým (za jízdu Evropou) hrdý. V derby to bohužel bude jinak.

  45. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    Balvan86     před 9 měsíci 23.02.2024 14:47 |  
    11 1

    Zkopíruju ohlasy z FB:
    Myslíte, že v ACM počítali, že vyletí takhle brzy? :D

  46. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    Max1     před 9 měsíci 23.02.2024 14:57 |  
    5 7

    Jelikož AC jsou pro mě lejno jako rudá bída, jsem nakonec Ok s tím. Už dlouho to není ten klub který vyhrávat LM. Šance na postup vidím 40/60 z našeho pohledu

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      kalex     před 9 měsíci 23.02.2024 19:03 |  
      1 1

      Kdybych měl v Itálii o někom říct, že je lejno, tak řeknu Juventus. Samozřejmě se omlouvám kolegovi. Ale to je spíš kvůli těm šméčkám v posledních dekádách.
      Avšak, nýbrž, jelikož, tak na druhou stranu tam byl Čestmír Vycpálek. Asi netřeba říkat proč. Já se hodně těším. Neposrali jsme se z Interu, neposereme se ani z AC. A jak si tady někteří přáli ten Freiburg ze sezóny snů, tak v témže ročníku vypadla sparta ve 3. kole s AC.

  47. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    polpik     před 9 měsíci 23.02.2024 15:02 |  
    4 6

    Zajímavý soupeř,ale vzhledem k programu RB čekám, že ve středu vypustí derby a nasadí druhý sled, to by nám mělo hrát do karet a za téhle konstalace vidím pohár a zisk jedné trofeje jako povinnost. RB nemá tak široký kádr a už včera proti 10 bylo vidět, jak tahají nohy, jejich program je šílený to nemůžou v 15 hráčích dát a zbytek nemá potřebnou kvalitu!
    Otázkou je co vymyslí JT na derby v lize, pokud prohrajeme je prakticky po titulu.......

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      kalex     před 9 měsíci 23.02.2024 18:46 |  
      2 2

      Ať to klidně vypustí a pak dostanou čočku i v lize.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      Ragnarok     před 9 měsíci 23.02.2024 21:02 |  
      5 8

      JT vymyslí tradičně válku a obrovské množství faulů. Nasadí nějaký bizár typu Tecl v základu a pak se bude divit. Přemotivávní místo důrazu na rychlý fotbal a presink povede k šíleným zákrokům hráčům jako Ogbu. Budeme se účastnit všech provokací od Kuchty, Krejčího, Haraslína a budeme za to získávat karty. Lavička se bude chovat, jak smyslů zbavená. Asi jako každé derby pod JT. Místo fotbalu, který umíme se uchýlíme k tomu, co chce Sparta - provokacím, kouskování hry, zdržování…. Sparta totiž narozdíl od nás nechce běhat, nechce velký čistý čas, chce rychle uděřit ze dvou třech akcí, což umí. A my se zcela vlákáme již po xté do této pasti. JT pak pochválí kluky a pan Tvrdík řekne, že 5 titulů z 10 let platí až od 1 titulu, co získáme.

  48. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    Lunaris     před 9 měsíci 23.02.2024 15:02 |  
    7 4

    Když v osudí zbýval Karabach a Ácéčko, tak jsem se za ten Milán modlil. Jako samozřejmě to bude very hard, ale dva zápasy, možné je všechno. V lize bychom před nimi zřejmě neskončili, ale takhle ty dva zápasy, staly se už jiné věci.

  49. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    Qope     před 9 měsíci 23.02.2024 15:11 |  
    13 1

    Kdo je sledoval letos v LM, kde měli fakt šílenou skupinu, tak asi potvrdí, že postup přes ně by byl poměrně zázrak. Ale atraktivní soupeř to je. Pravděpodobně asi největší gigant, na kterého jsme mohli v této fázi narazit ...

    Na ně se do Edenu těším, snad ještě bude o co hrát.

  50. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    butters     před 9 měsíci 23.02.2024 16:12 |  
    10 4

    Není to sice moc reálný, ale snít můžeme, takže já si to představuju zhruba takhle: ve čtvrtfinále vyřadíme Benficu, v semifinále West Ham a ve finále si to rozdáme s Liverpoolem, který po cestě vyřadí Leverkusen (těm bych se radši vyhnul, oni jsou fakt strašnej válec, když zrovna není na hřišti Hložek). A Jindra si splní sen o setkání s Kloppem, které si vychutná zejména po zápase, kdy mu bude Jürgen sportovně gratulovat k vítězství.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      rak (přítel SN)     před 9 měsíci 23.02.2024 16:33 |  
      6 0

      V každém případě to je takto nádherný sen.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      Slávista 51     před 9 měsíci 23.02.2024 16:44 |  
      3 1

      TO BY BYLA ODMĚNA
      současnému majiteli a výzva k rozšíření stadionu na těch minimálně 30tisíc diváků
      Samozřejmě s patřičným zázemím i potřebnými parkovišti.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      mart     před 9 měsíci 23.02.2024 17:02 |  
      2 0

      Spravne

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      Qope     před 9 měsíci 23.02.2024 18:38 |  
      3 1

      Přesně! Navíc proč stahovat kalhoty, když ani nevíme, kdy jsme na San Siru prohráli naposledy? :-)

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      sicilianbrno     před 9 měsíci 24.02.2024 00:17 |  
      2 1

      Uplně si ted popsal cestu tenisty Menšika turnajem v Dauha...kolik že je kurz slavie na celkove vitezstvi? :-)

  51. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    bububu (přítel SN)     před 9 měsíci 23.02.2024 16:16 |  
    19 1

    Já jsem nadšenej! Na AC jsem se vždycky chtěl podívat. Bude to zápas za odměnu úplně pro všechny, počínaje hráči a realizákem, fanoušky konče. Kvůli takovým zápasům se hraje fotbal. Ruku na srdce, kdo by si za pár let vzpomněl na zápas s Freiburgem nebo Karabachem. V téhle fázi už je to jedno, koeficientově (na národní i klubové úrovni) máme letos splněno.

    Bude to samozřejmě šíleně těžké, ale to byla Sevilla taky. Když zahrajeme jako proti AS doma, nejsme určitě bez šance. Hlavně se z toho neposrat!


    Komentář byl uživatelem upraven (23.02.2024 16:16) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      Slávista 51     před 9 měsíci 23.02.2024 16:41 |  
      11 0

      A KDYŽ KLUCÍ NECHAJÍ
      na hřišti srdce a přesto nepostoupí, nebudeme se na ně zlobit, že !
      To od nich čekáme.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      ehad     před 9 měsíci 23.02.2024 17:08 |  
      15 0

      treba ja si na zapas s Freiburgem teda pamatuju i po 29 letech ... ;-)

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        necich     před 9 měsíci 23.02.2024 17:19 |  
        5 0

        To já rovněž.. Ale tehdy skalp bundesligového mužstva bylo něco mimořádného, něco jako ta Sevilla. Před tím jsme vždy vyhučeli s Akademikem Sofia, 1. FC Magdeburgem, Carl Zeiss Jenou, OFI Krétou apod. to vždy v 1. kole. Tehdy jsme poprvé přešli přes první kolo tuším se Sturmem, následně Freiburg, Lens ...až k památnému AS. Mňam..:)

        • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

          carevitchando     před 9 měsíci 23.02.2024 17:24 |  
          3 1

          Ano, ještě bych dodal vyřazení s AIK Stockholm ,dále pak St.Mirren a Hearts.

          • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

            necich     před 9 měsíci 23.02.2024 17:46 |  
            1 2

            Je to tak, kromě AIK jeden větší nazdárek jak druhej. Když už jsme ten pohár urvali tak jsme vyfičeli v prvním kole s kdekým.. :)

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        PetCC     před 9 měsíci 23.02.2024 18:02 |  
        4 0

        A hele, to byl takovej let, že jsem na Freiburg zapomněl :-)
        Já si vzpomíná až na Lens, začínali jsme v Grazu, ne?
        Ale v tom Německu, tam jsme myslím rozhodli nějakým rohem. Mám matnou vzpomínku, že tam byla kamera nějak blízko hřiště a vysoko.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      pf     před 9 měsíci 23.02.2024 18:17 |  
      5 1

      Já bych si klidně ještě přál v osmifinále hratelného soupeře a rád na to vzpomínal i po letech, přál jsem si ten Freiburg i kvůli výjezdu. Atraktivnější los jsme si ale už přát už nemohli, celé odpoledne mi chodí zprávy s dotazy, zda bych nemohl sehnat vstupenky. Těší mě, že odvetu hrajeme doma, bude to svátek fotabalu...

  52. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    hiker42     před 9 měsíci 23.02.2024 17:38 |  
    6 3

    Jedno jméno soupeře si ze zápasu se Sevillou budu pamatovat - Simon Kjaer. Byl tam u Ibrovo golu a přijede zase :-)).

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      rak (přítel SN)     před 9 měsíci 23.02.2024 18:15 |  
      4 1

      Myslím, že mu mezi nohama dával i třetí gól Mick, ale to si teď nejsem jistý.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      Ragnarok     před 9 měsíci 23.02.2024 20:49 |  
      2 1

      Taky. Je to ale fantatický hráč, s Davidem Rozehnalem hráli kdysi dávno fantasticky a Simon má úctyhodnou kariéru a stabilitu výkonů.

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        hiker42     před 9 měsíci 23.02.2024 21:10 |  
        1 1

        Půjdeš do Edenu?

  53. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    žbl68     před 9 měsíci 23.02.2024 18:17 |  
    3 1

    super, ted uhrát v Milaně solidní výsledek :-)

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      sicilianbrno     před 9 měsíci 24.02.2024 00:11 |  
      3 2

      2:1 by byl pro mě solidni vysledek, 2:0 žadna katastrofa, remiza by byl takový slušny slavisticky orgasmus :-)

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        žbl68     před 9 měsíci 24.02.2024 18:12 |  
        1 1

        MIL-SLA 1:0 - ok, 2:0 - nebude to ostuda, 2:1 - veliké nadšení, 2:2 - slavme a týden se radujme, 2:3 - stal se zázrak a orgasmus musí mít každý slavista ... :-)
        podle mě nejspíš (a snad bude i štěstí - 2:2 ... )

  54. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    rak (přítel SN)     před 9 měsíci 23.02.2024 18:23 |  
    3 2

    Teď se v programu zápasů Slávie objevilo, že bychom měli po odvetě ve čtvrtek večer hrát proti Liberci v sobotu od 15:00. To snad ne.

  55. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    japoko     před 9 měsíci 23.02.2024 18:40 |  
    4 11

    Tak Trpiš je prý z Milána nadšený, notak to už jsem v klidu!

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      pehacko     před 9 měsíci 23.02.2024 18:43 |  
      8 1

      Skodak se vraci do A tymu? Super!!!

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        ehad     před 9 měsíci 23.02.2024 19:34 |  
        5 1

        bude derby, pockej jak si je tam zase povodi ... ;-)

  56. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    Cedar     před 9 měsíci 23.02.2024 18:57 |  
    1 2

    Co říkáte na cenu lístků na ACM ?

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      kostelnivlajka     před 9 měsíci 23.02.2024 18:59 |  
      2 3

      Kolik

        • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

          carevitchando     před 9 měsíci 23.02.2024 19:27 |  
          3 1

          Semifinále a finále, to bude teprve mazec!

        • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

          Slávista 51     před 9 měsíci 23.02.2024 20:18 |  
          1 1

          ALE DO CEN,
          trochu mluví UEFA.
          Nebo ne ?

          • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

            Ragnarok     před 9 měsíci 23.02.2024 20:47 |  
            3 1

            Nevím, ale pochybuji. Byl jsem na Lize mistrů v takovém rozpětí cen, že tomu nevěřím. Vše bylo v Německu.
            A trochu nesouhlasím s tím, jak Vlajkonoš říká, že v Německu je vysoká fotbalová kultura a že se nenapalují ceny hostům v pohárech. Opak je pravdou. Nejhorší místa, často ztížený výhled různými opatřeními a jedna z nejvyšších cen.

          • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

            jirkag5     před 9 měsíci 23.02.2024 21:14 |  
            1 1

            Proč by měla mluvit ?

          • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

            pipe1980     před 9 měsíci 23.02.2024 21:32 |  
            1 6

            Ne

          • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

            Slávista 51     před 9 měsíci 23.02.2024 22:28 |  
            1 1

            Já se jenom ptám.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      pipe1980     před 9 měsíci 23.02.2024 21:33 |  
      5 6

      Musím říct, že docela čumím. Já čekal něco mezi 1500 a 1950. Dva a půl tisíce mě celkem překvapilo.

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        Ferguss     před 9 měsíci 25.02.2024 12:06 |  
        0 0

        No to mi na jeden zápas přijde už trochu za hodně.

        • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

          pipe1980     před 9 měsíci 25.02.2024 13:36 |  
          0 2

          No, málo to není. A hlavně je to nějaká fáze turnaje, seš v osmifinále za 2500. Když postoupíš do čtvrtfinále, tak tipnu třeba 3000 -3200? A co když postoupíš do semifinále, což je tak nějak všeobecný přání všech v klubu i všech fanoušků, protože logicky, čtvrfinále jsme zažili, chceme dál. Tak jsi tam třeba za 4000 za lístek? To potěš prdel, když má jít na životní zápas táta s dvěma dětma třeba

          • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

            Ferguss     před 9 měsíci 25.02.2024 16:11 |  
            0 0

            Nebo důchodci, kteří tam chodí x let na svoje místa. Ale holt dostane přednost někdo kdo jde AC a ne na Slavii. Mimochodem o avizované slevě pro fanoušky co půjdou na pohárové derby není v článku ani slovo.

  57. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    brťas74     před 9 měsíci 23.02.2024 19:16 |  
    2 1

    Curva süd x TS souboj hlasivek.Na San Siru to bude peklo.

  58. bomba

    slavanda     před 9 měsíci 23.02.2024 19:16 |  
    5 1

    Tak řekl bych, že nepravděpodobnější finále EL bylo před losem ACM - FCL. Po losování to budou muset předělat. Bubeneč je mi v pohárech volná, ale jedné věci bych se dožít chtěl. A to jak celá Evropa bude sledovat, až je šmiknem v co nejpokročilejší fázi vyřazovací části evropského poháru v dvojitém derby...

    • Re: bomba

      pipe1980     před 9 měsíci 23.02.2024 21:03 |  
      3 5

      Jasně, tohle si představujeme všichni. Protože to by dalo na mnoho let úplně jiný ráz debatám s rudými kamarádyi debatám na sítích.

      Ale to jak sleduje pražské derby celá evropa je poněkud úsměvná představa

      • Re: bomba

        rak (přítel SN)     před 9 měsíci 23.02.2024 23:01 |  
        2 1

        No, trochu úsměvné to je, ale vzhledem k momentální pozici obou klubů v EL to určitou sledovanost v Evropě mít může. Minimálně v Liverpoolu a Miláně.

        • Re: bomba

          pipe1980     před 9 měsíci 24.02.2024 01:24 |  
          2 5

          Nemyslím si, že by měli fanoušci AC Milán začít sledovat Slavii kvůli tomu, že je vyřadila (doufejme) nebo fans Liverpoolu spartu, proto že jí dají ve dvojzápase 7:0?

          Ale přivedl jsi mě na úplně jinou věc, teoreticky, může mít v e zmíněných fans táborech určitou pozornost středeční pohárové derby.

  59. Los

    cedar55     před 9 měsíci 23.02.2024 19:45 |  
    3 4

    Nevidím to špatně, italské kluby rády podceňují, EL neberou prestižně a potom to už špatně dohánějí, jen by to chtělo trochu ustálenější sestavu, která ví co má hrát.

    • Re: Los

      pipe1980     před 9 měsíci 24.02.2024 01:57 |  
      3 6

      Taky nejsem tak předposranej jako většina jak to tady čtu. Podle mě s AC Milán můžeme úplně v klidu hrát otevřenou vyrovnanou partii a můžeme přes ně přejít. Ano, samozřejmě, že je k tomu potřeab vybrat dobrou sestavu, je potřeba aby všichni makali a tak dále. To je jasný, ale to je jasný i proti tomu zlínu.

  60. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    Ragnarok     před 9 měsíci 23.02.2024 20:54 |  
    11 15

    Máme šanci, pokud nastoupí hráči, kteří mají evropské parametry a psychiku na to, hrát s velkými značkami evropského fotbalu. Takže bez Zmrzlého. Hráče, který byl zatím nejdál v Prostějově a mával by při nástupu do kamery nelze riskovat. A konkrétně pro tyto zápasy je škoda, že nemůže hrát Staněk. Mít gólmana v nervech, co se bojí míče, na hřišti proti takhle silnému týmu není ideální.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      slavanda     před 9 měsíci 23.02.2024 21:03 |  
      5 2

      Staněk souhlas Zmrzlý ne.

  61. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    sicilianbrno     před 9 měsíci 24.02.2024 00:04 |  
    8 6

    Když byl vytažen as řim, modlil sem se at nas nevytahne, když freiburg, tak naopak přani vytaženi a to byla šance 1 ku 3, když zustal Milan a Karabach, tak sem chtel Karabach, kvuli hratelnymu postupu.
    Opravdu silneho a znameho soupeře sem chtěl až ve čtvrtfinale...no co už
    Pojdme si ten svatek užit. Kdyby se nam podařilo prohrat o gol, tak by v odvete šance byla. Na interu tehdy remiza ale zase vetši forma..vim, neda se srovnavat, ale mič je kulaty a zažitek bude velky....

  62. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    SuperAukro     před 9 měsíci 24.02.2024 00:18 |  
    12 9

    S losem jsem asi spokojen. Atraktivní to je, dávám nám sice šanci 5 procent, ale proti Sportingu nebo Liverpoolu bych nám nedával ani to. Spíše mám obavy z toho, že tam dostaneme rychtu a doma nebude o co hrát. Při současném stavu, kdy nehrajeme fotbal, ale kopanou, navíc mi přijde, že psychicky nejsme moc odolní, tak budu rád, když do druhého matche bude o co hrát. Jako veliké negativu vidím, že nebude moc nastoupit Staněk. Ten by byl v takových zápasech hodně platný.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      pipe1980     před 9 měsíci 24.02.2024 01:55 |  
      2 18

      Pokud se pokusím nějak přijmout tvůj pohled na Slavii, tak musím upozornit na jedno podstatné pozitivum. A to, že jelikož tomu ani trochu nerozumíš, tak nemáš pravdu vůbec v ničem z toho co píšeš.

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        SuperAukro     před 9 měsíci 24.02.2024 04:19 |  
        5 4

        To jestli mě tak hodnotíš je tvoje věc, mě to nechává naprosto chladným a za svým si stojím. Když ty si myslíš, že tomu rozumíš, je to ok. Já ti to vyvracet nebudu.

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        sicilianbrno     před 9 měsíci 24.02.2024 08:42 |  
        10 6

        A ty nemaš pravdu v tom, že on nemá pravdu v ničem...a neni to jedno? Od toho je tu diskuze, aby každy řekl svuj nazor, kor když to má hlavu a patu, což jeho přispevek rozhodně má.
        Stačilo napsat, že respektuješ jeho nazor ale nesouhlasiš a napsat svuj pohled, což si neudělal....takže od tebe jen takovej vystřel do tmy...

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        rak (přítel SN)     před 9 měsíci 24.02.2024 08:52 |  
        5 1

        Já si naopak myslím, že má v něčem pravdu. Také si myslím, že bude důležité tam uhrát výsledek, který dá nějakou naději do odvety.Po debaklu tam by se mně ani na odvetu nechtělo.Jen kvůli tomu vidět AC.Nevidel bych tak černě ani náš fotbal ani naši odolnost.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      sicilianbrno     před 9 měsíci 24.02.2024 08:48 |  
      4 4

      Ja pravě na sporting sem se těšil, portugalsky technicky fotbal se mě libi, vetši respekt mam z benfici, ale koukam že sporting vede ligu, tak je asi ted našlapnutej, takže by si naši hrači docela bez miče zaběhali...
      Oproti nim by nam pomalejši italsky fotbal mohl vyhovovat, ano je to gigant, ale i ze sestřihu občas vidime, že ty zapasy mohou byt moc takticky a nepada moc golů....třeba to bude i tento připad.. uvidime, tak či tak to bude zažitek...

  63. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    sicilianbrno     před 9 měsíci 24.02.2024 09:17 |  
    4 3

    Menši vsuvka....Ted sem videl fotku vsech čtyřech týmů sla, spa, ac, liverpool vedle sebe a vsechny tymy maji rok založeni před rokem 1900, což je zajimavy, zas tolik týmů se tim pyšnit nemuže. Škoda, že ten rok založeni nemáme v novem znaku, mame se čim pyšnit a umim si ho představit designově v jednom z těch cípů :-)


    Komentář byl uživatelem upraven (24.02.2024 11:44) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      Slávista 51     před 9 měsíci 24.02.2024 10:32 |  
      3 1

      CO NENÍ,
      může časem být, že !

  64. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    pepcz     před 9 měsíci 24.02.2024 09:38 |  
    6 1

    :)
    Ve mě se to střetává, od konce devadesátých let do současnosti jsem obrovský Slávista a také I anno cuore rossonero...
    Na tento souboj čekám dlouho, Sparta se dočkala, Plzeň i Liberec, kde jsem dokonce byl a jednalo se možná o nejtěžší chvíle Rossoneri v Champions League v sezoně 2002/03 (mimochodem první zápas Rivalda za AC).
    Na stadionu Giuseppe Meazza v západní čtvrti San Širo jsem byl několikrát a návštěvu Lombardie si tentokrát nenechám ujít.
    Na fanouškovských stránkách (milannews.it, milanlive.it a další) píší snadný los...
    Milan jsem v této sezoně viděl v drtivé většině zápasů. V létě udělali docela mohutné calciomercato, spousta cizinců z různých soutěží, mají v sezoně hodně absencí (především svalová zranění).

    Ve dvojzápase budu fandit jednoznačně Slávii! Šance za mě 40:60 ve prospěch ACM. Je to hratelný, nedivil bych se, kdyby se opakovala Sevilla 2.0

  65. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    SLAVIESTA     před 9 měsíci 24.02.2024 10:54 |  
    9 4

    Následující tři týdny těžkých zkoušek, nám všem umožní podívat se pravdě do očí. Že to všichni nedokáží, je jasné předem. Ukáže se, zda jsou blíž pravdě spokojení optimisté, nebo nespokojení pesimisté. Sluníčkáři., nebo kritici. Generálka je zítra v15h. v Edenu.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      kostelnivlajka     před 9 měsíci 24.02.2024 11:06 |  
      6 6

      Škoda, že si trpiš nemůže vzít v průběhu sezony třeba 14 dnů dovolenou...

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      necich     před 9 měsíci 24.02.2024 11:50 |  
      6 0

      Co když budou blíž pravdě realisté, nebo nespokojení optimisté případně spokojení pesimisté..?

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        SLAVIESTA     před 9 měsíci 24.02.2024 13:03 |  
        1 2

        Tak za realisty se považují téměř všichni a další zmíněné formy se tady, ani vlastně jinde, téměř nevyskytují.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      butters     před 9 měsíci 24.02.2024 12:30 |  
      8 1

      Kdo bude blíž pravdě, pokud zítra remizujeme, v poháru se spartou vypadneme na penalty, v lize na skládce jí dáme trojku a pak vyřadíme AC Milán?

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        SLAVIESTA     před 9 měsíci 24.02.2024 13:10 |  
        3 4

        No to je přeci jasné, to je tak nádherně optimistický scénář( vyřadit Italy a smáznout Spartu u ní), že si lepší těžko dovedu představit. To je 5:0 pro skalní, zaryté optimisti. Lepší výsledek už si nepředstavují optimisté, ale blázni. Případná zítřejší remíza by tomu ovšem moc nenapovídala!

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      Cygnus     před 9 měsíci 24.02.2024 14:06 |  
      13 3

      Ten kdo je tvých očích "sluníčkář" může být samozřejmě také realista. Vědět že nikdo není dokonalý, samozřejmě až na výjimky, o které tady není nouze. A že "kritici" kteří přesně vědí co by dělali jinak a lépe, jsou často největší amatéři kteří jsou přesvědčení že fotbal je přece tak jednoduchý. Když zvládnu uvařit vajíčko na tvrdo, tak se cítím přece Masterchef.

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        necich     před 9 měsíci 24.02.2024 15:46 |  
        1 0

        Copak na tvrdo, ale na hniličku... To je machrovina..:) To už by o toho Masterchefa mohl bojovat..

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        SLAVIESTA     před 9 měsíci 24.02.2024 19:23 |  
        3 2

        Přeci jen pár poznámek k tomu co píšeš. Samozřejmě, že to může být úplná pravda. Ale ani amatér nemusí být pitomec, který ničemu nerozumí i když si myslí, že fotbal není nejsložitější věc na světě. Zrovna tak profesionál, který považuje fotbal za složitou vědu, nemusí mít vždy pravdu. Podle mě není nejlepší. když člověk vždy hájí vedení klubu, je se vším spokojen, neúspěch omlouvá objektivními důvody, tvrdí, že to bylo už daleko horší a že kritici ničemu nerozumí, protože jsou to zoufalci, kteří nevydělávají fotbalem velké peníze. A říkají - ať nám to tedy předvedou, když chtějí kecat.
        Ani kritik za každou cenu, není nic moc. Není nikdy spokojen, vše je špatně, sestavu by postavil úplně jinak,
        trenéra by okamžitě vyměnil, o každém hráči ví dopředu, co z něj bude, nebo nebude. Ví dopředu, jak vše špatně dopadne.
        Ani jeden z nich není ochoten uznat svůj omyl. Každá mince má dvě strany a věřit jen na jednu , je podle mě špatně.

        • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

          Cygnus     před 9 měsíci 24.02.2024 20:22 |  
          8 2

          Krásné, co teď píšeš. Ty jsi ale tvrdil že oproti kritikům stojí sluníčkáři. Což je podle mne totální hloupost.

          Zajímavé je že 'kritici' vykřikují, že kritika se na SN nesnáší a že ti kteří jím nadšeně netleskají, mají růžové brýle, že jsou sluníčkáři.

          Každý má samozřejmě právo na svůj názor. Tedy za předpokladu že je slušně vyjádřený, protože nadávat, urážet nebo zesměšňovat vedení, trenéra nebo hráče nemá s kritikou nic společného.

          Nevšímám si ale že by tady byl někdo kdo by tvrdil že vše je naprosto perfektní. Nebo znamená podle tebe že když někdo se nepřidá ke kritice nebo dá palec dolů u příspěvků, se kterými nesouhlasí nebo které jsou podle něho za hranu, že by byl idealista který vše schvaluje?

          • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

            SLAVIESTA     před 9 měsíci 25.02.2024 10:56 |  
            0 1

            Moje poslední vyjádření k tématu. (případně Ti rád přenechám poslední slovo) Ač doufám, že ani já, ani Ty nepatříme k žádné zmiňované krajní skupině, přeci jen nás to evidentně táhne každého spíše na opačnou stranu(to je v pořádku, jinak by to byla nuda a ne diskuse). Palce nemám rád a sám je moc nepoužívám, raději napíši aspoň souhlasnou, nebo nesouhlasnou větu, ale chápu, že pro některé profesionální "palcaře" je to neřešitelný problém.
            Tak vzhůru na Pardubice, ať uděláme první krok k úspěchu v přetěžké série, která nás čeká. A v který i já(ač spíše kritik a pesimista) doufám.

  66. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    Pedro50     před 9 měsíci 24.02.2024 11:52 |  
    6 10

    Po shlédnutí zápasů jara si upřímně nedovedu představit sebemenší šanci na postup, ale má to jeden háček: jsem fotbalový laik.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      kostelnivlajka     před 9 měsíci 24.02.2024 11:56 |  
      8 3

      Já říkám, " balón je kulatej" může se stát cokoliv, třeba i vyhrát ve sportce první

      • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

        Slávista 51     před 9 měsíci 24.02.2024 13:43 |  
        3 2

        Tak jest !

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      Markus     před 9 měsíci 24.02.2024 12:06 |  
      8 2

      Tak laikové jsme tady asi skoro všichni, čest výjimkám, co fotbal umí skutečně hrát :) Na úvahy o postupu bude také hodně záležet, jak k tomu přistupí Rossoneri. Nebudeme mít v hlavě očekávání postupu, prostě je půjdeme potrápit a ukázat, že taky umíme hrát fotbal. A konečně je tady faktor velkého evropského zápasu, kde se nám už mnohokrát sešla dobře připravená taktika s proti lize diametrálně odlišným individuálním výkonem.

  67. Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

    Ragnarok     před 9 měsíci 25.02.2024 09:45 |  
    4 2

    V dvojutkání s Milánem se ukáže jedna věc. JT nasadí Zimu na to, aby se nehnul o Leaa a on ho svou rychlostí a defenzivními schopnostmi vymaže, protože to je přesně to, co JT i Zima umí. Skoro žádný západní klub by tohle neudělal, protože ty trvají na zónové obraně a principech. V tomhle je síla JT proti velkým klubům, že je variabilní ve svém uvažování. S českými kluby mu to naopak škodí a není schopen nalézt recept na dominantní výkon s důrazem ve vápně, protože vyhodí po týdnu z kádru všechny hráče typu Fila, Musa, výjimkou byl Kuchta, kterého je fakt škoda, je to skvělý hybrid zakončovatele a dříče, to neexistuje.
    Doufám, že zažijeme dva velké večery a posuneme náš věhlas a koeficient. Bez honění hráčů Milána kvůli dresu a mávání do kamery.

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      Slávista 51     před 9 měsíci 25.02.2024 11:16 |  
      0 0

      NEJENOM JEDNA -
      hlavně i ta, jak kdokoliv, co se objeví na hřišti co by hráč v zápase,
      je ochoten a schopen " potit krev " ve prospěch mužstva/Slavie !

    • Re: Los osmifinále Evropské ligy - AC Milán!

      cunak     před 9 měsíci 26.02.2024 16:04 |  
      0 1

      Čuchty škoda není. Je to hovado a šel tam, kam patří.

  68. Vstupenky na Slavia - Milán

    Dreamy     před 9 měsíci 27.02.2024 07:48 |  
    0 0

    Přeji dobré ráno všem Slávistům. Asi po pěti letech mi na letošní sezonu nevyšlo zakoupení permanentky, protože mám malé děti a času na zábavu tolik nezbývá. Jsem věrný fanoušek už 30 let, takže pamatuji starý Eden, osobní setkání s Pepim Bicanem i Strahovský azyl.

    Pokud by nějaký permanentkář chtěl udělat dobrý skutek a věděl by, že si nebude kupovat druhý lístek na Milán, budu moc vděčný, když se mi ozvete sem do soukromé zprávy a domluvíme se (peníze pošlu předem). Chtěl bych ho jen pro sebe, ne na žádnou spekulaci. Díky všem a nechť následující týdny ukážou, kdo je vládcem Prahy a Evropy!