Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 18. kolo

Slavia doma porazila Mladou Boleslav a potvrdila dobrou formu v závěru podzimu.

Sešívaným se v závěru podzimu daří, když zaznamenali šestou výhru v řadě, tentokrát proti nebezpečné Mladé Boleslavi. První půlhodina zápasu byla víceméně vyrovnaná. Boleslav se snažila být aktivní, Slavia měla ve hře až moc nepřesností, aby soupeře přehrávala. Náš výkon nabral grády paradoxně po slabším úseku rozhodčího Volka, kterému se zápas po několika nepřesných verdiktech na krátko vymkl z rukou a na hřišti vzplanuly emoce. Slávisty to paradoxně nakoplo a posledních 10-15 minut úvodního dějství odehráli výborně. Hosté mohli děkovat štěstí, zákrokům Trmala a nepřesné koncovce Chytila, že neinkasovali už do půle.

Červenobílým to ale příliš vadit nemuselo, protože ve zlepšeném výkonu pokračovali i o přestávce a brzy převahu přetavili i v branky. Nejdřív se nekompromisní hlavičkou prosadil Holeš a hned o pár minut později proměnil penaltu za faul na Oscara Jurečka. Zápas pak Slavia dohrála (až na šanci Pulkraba z 55. minuty) přesvědčivě a po dobrém výkonu potvrdila roli favorita s nepříjemným soupeřem, který patří mezi lepší ligové týmy. Pro velmi úspěšné završení podzimu chybí dva poslední kroky - a ani jeden nebude snadný. Slavia je však v dobré formě a má na to, aby zvládla jak evropský zápas se Servette, tak i náročnou předvánoční rozlučku s podzimem na hřišti nevyzpytatelného Baníku.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 5 - V první půli se snažil nepustit tečovaný míč na roh, vznikla z toho ale vyloženě zbytečná chyba, kterou naštěstí nezvládli potrestat Kubista s Kušejem. V tento okamžik skutečně platilo, že méně je někdy více a Mandous měl radši míč pustit za čáru. Ve druhé půli své zaváhání ale vynahradil včasným vyběhnutím a vychytáním Pulkraba v jediné vyložené gólovce Boleslavi v zápase.

Tomáš Vlček - 6 - Pomalu se blíží konec podzimu, můžeme si tak už říct, že Vlček zvládá návrat do áčka dobře a na Slavii má. Proti Boleslavi zvládl dobře doběhnout unikajícího Kušeje v první půli, taktéž se dostával do zakončení na druhé straně, kde byl ve vápně sporně zastaven Suchomelem.

Igoh Ogbu - 7 - Hned v úvodu utkání přitahoval míče jako magnet a vyhrával hlavičkové souboje. Nebál se ani rozehrávky nebo vyvezení míče. V první velké šanci zápasu se dostal k hlavičce a nechybělo mnoho ke gólu - jako stopera ho musím pochválit za výborný náběh, naopak kárám za to, že netrefil branku. Škoda zbytečné žluté karty, kvůli které bude chybět na Baníku.

Tomáš Holeš - 7 - Jak sám řekl, tak gólů dává na místě stopera málo. Tentokrát ale dal gól nejen parádní, ale zároveň i důležitý a vítězný. Na míč si skvěle naběhl, v souboji přetlačil Ladru a míč trefil důrazně do vinglu. Paráda! Směrem dozadu odvedl nadstandardní práci. Pro mě hráč zápasu!

David Douděra - 6 - Dobrý výkon. K aktivitě přidal i povedený centr, ze kterého měl dát gól Chytil. Při bránění zase výborně pokryl Kušeje při zaváhání Mandouse. Konec podzimu ho zastihl v dobré formě.

Petr Ševčík - 7 - Přijde mi, že zranění mu paradoxně pomohlo a hraje po něm lépe. Nadprůměrný výkon, výborným centrem asistoval na vítězný gól Holeše. Ve druhé půli se tvrdě srazil s Van Burenem, snad bude v pořádku.

Oscar Dorley - 7 - Kombinačně patřil k nejlepším na hřišti. Hloupým zákrokem ho navíc fauloval ve vápně Kadlec, čímž Slavia získala penaltu.

Conrad Wallem - 6 - Zahrál docela dobře. V úvodu přesným centrem vyzval ke gólu Ogbua, v závěru se probíjel do vápna pěkným slalomem. V posledních zápasech se více začleňuje a jde nahoru.

Václav Jurečka - 6 - V mezihře dosti průměrný, ale ve vápně byl velmi nebezpečný. Jednou pohotově pálil, když mu míč letěl přes hlavu, podruhé se ve vápně výborně uvolnil, ale levačkou pálil v tísni jen doprostřed. Při penaltě Trmala prostřelil se štěstím, ale i tak potvrdil nadprůměrnou úspěšnost při proměňování pokutových kopů.

Mick van Buren - 6 - Začátek měl špatný a jeho několik banálních ztrát bylo jednou z příčin, že se Slavii v úvodu nedařilo. Jednou z toho byl dokonce nebezpečný brejk. Pak se ale do zápasu dostal a nakonec zahrál mírně nadprůměrně. Jeho nejlepším momentem byl průnik snad přes tři hráče soupeře.

Mojmír Chytil - 5 - Tradičně snaživý výkon, ale s proměnlivou efektivitou. Jednou míč dobře podržel, otočil se a přihrál pod sebe do malého vápna, na druhou stranu jindy slabě zakončil Douděrův centr v gólové pozici. Znovu opakuji, že k tomu, aby se ve Slavii zařadil mezi tahouny a v lize mezi top hráče, potřebuje z mého pohledu přidat na nebezpečnosti při zakončení.

Christos Zafeiris, Muhamed Tijani, Sheriff Sinyan a Stanislav Tecl nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

18 - Neděle 10. 12. 2023 18:00

Fortuna liga, 2023/2024
2 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

49. Tomáš Holeš
54. Václav Jurečka (pen)

FK Mladá Boleslav
FK Mladá Boleslav

Komentáře (49)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Flame     před 12 měsíci 11.12.2023 17:42 |  
    20 2

    Zdravím všechny, tým zahrál nadprůměr na všech postech.
    Jestli někdo zpochybňuje pentli, tak ať si vzpomene na zákrok Ogbu na sralťana v derby, balón byl také kdovíkde a pokud se Ogbu sralťana dotkl tak až za čarou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Sherudan     před 12 měsíci 11.12.2023 19:51 |  
      7 0

      Penaltu zpochybnit snad ani nejde, podražení ve vápně se prostě pískat musí. Druhá věc je to, že být to proti nám, asi bychom soupeřova útočníka prokleli - Oscar se ani nesnažil doběhnout míč, který mu zřejmě utekl, a spoléhal na to, že Boleslavák půjde do skluzu, což mu vyšlo. Ale pořád je to chyba obránce, takže za mě OK.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Flame     před 11 měsíci 12.12.2023 14:16 |  
        0 1

        Zaznamenali jste koment KR (Křetínského rektální speleologové, dříve Komise rozhodčích)?

        Když to rozhodčí písknul, tak souhlas! A obhájí si to.

        Kdyby rozhodčí nepísknul, tak souhlas! A obhájí si to.

        A včil mudruj :-(

  2. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    kupik     před 12 měsíci 11.12.2023 17:50 |  
    15 1

    Dobrej podvečer,přátelé
    kolega Alanor píše v hodnocení,že Slavia potvrdila ke konci podzimu dobrou formu.
    S tím naprosto souhlasím,známky jsou řekněme slušný.
    Já bych ten včerejší zápas přirovnal k upečenýmu dortu,kterýmu chyběla ta pověstná třešnička.
    Kdybysme cca v 25.minutě vedli třeba 2 nula,tak každýmu ten dortík bude chutnat,a eště by chtěl kousek navíc.
    Bohužel,góly nepadly a někomu ten dort nechutnal.Ale proč? Vždyť tam chybělo jenom to ovoce,po pauze bylo i to.
    Každej má právo na svůj názor,ale přijde mi trochu nefér zatracovat mančaft už před půlí,jenom kvůli střelecký smůle nebo jalovosti,či jak to správně definovat.Prostě ten brankostroj z let minulejch tu není.Ale naopak jsou tady odbojovaný a vydřený zápasy,kterejch se nám naopak v minulosti jaksi nedostávalo.Myslím tím ty vítězný.
    Některý momenty na ploše byly velice pohledný a fotbalový a přispěl k tomu každej hráč.
    Záměrně píšu na ploše,na kvalitní hříště si budeme muset počkati.
    T.Holešů velice přeju ten gól,po zranění krásný povzbuzení.D.Douděrovi přeju další podařený zápasy jako ten včerejší,hezky tam jezdil,celoplošnej zátah.A CH.Zafeirisovi přeju gól v nějakým dalším mači,třeba v Ostravě,ale ten včerejší neuznanej byl stejně parádní.
    A dovětek na konec.Komise shledala zákrok na T.Vlčka jako lehké přistrčení.Tak to jsem taky viděl a zároveň sem tam viděl přišlápnutou nohu dosti vehementně.Za mě pentle.Suchomel mu zabránil v pohybu.
    A druhej penaltovej moment.Kdyby Oskárek po sáňkách Kadlece nenadskočil tak mu vosel přejel vobě nohy.Velezkušeně nadskočil a eště zkušeněji se do tý pentle dostal.Oskárek je prostě plejer.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Myšák     před 12 měsíci 11.12.2023 17:51 |  
    4 1

    Já jsem velmi spokojen, s hodnocením, s výkonem, se sestavou. Jenom to promněňování šancí!!! Ale věřím, že to všechno přijde.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    belmis (přítel SN)     před 12 měsíci 11.12.2023 17:59 |  
    2 2

    Velmi dobře zhodnoceno. Mám trošku vyšší známky, ale po přečtení slovního hodnocení a připomenutí si konkrétních situací musím uznat, že ho má Alanor přesnější.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    pehacko     před 12 měsíci 11.12.2023 18:31 |  
    15 0

    My se strasne nadreme v koncovce na gol. Co nedame a vylozene spatne vyresime je nekdy na ukrouceni si hlavy. Hra vypada jinak dobre. Je otazka zda se nam to povede zlepsit. Ohledne hodnoceni jsem dal vyssi znamku pro Mandouse, ktery predvedl jeden exelentni zakrok a tim nepřipustil zadne drama v zapasu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 12 měsíci 11.12.2023 21:38 |  
      0 5

      Ale v prvním poločase málem daroval gól Boleslavi. Kdyby šli hráči Boleslavi do šatny za stavu 1:0 pro ně, horko těžko bychom tento zápas otočili.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Martin 58     před 12 měsíci 11.12.2023 18:49 |  
    13 2

    Mandymu při tom zákroku, kdy se na hřišti snažil udržet balon, uškodila reklamní plachta na zemi, která s ním odjela. Pokud by tam byla tráva a ne reklama, položená nebezpečně blízko branky i brankové čáry, tak by si ten míč uhrál.
    Utkání jsem viděl naživo i zpětně v TV a podle mě odehrál skvělý zápas Jurečka. Akční útočník, který se pohyboval ve velké rychlosti po celé útočné polovině. Vyprodukoval několik skvělých finálních přihrávek, proměnil penaltu v důležitém stadiu zápasu. Za mě 6 málo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Hesmir (přítel SN)     před 12 měsíci 12.12.2023 01:09 |  
      3 1

      Souhlasim. Jurečka je parádní hráč za kterého jsem.u nas moc rád. Když došel, říkal semmsi ze je to chytřejší slepičář. Včera mel.malem i asistenci, kdy pekne daval do maleho vapna na micka. Být tam za něj chytil ktery kryl velké vápno, věřím ze to byl gól. Jako výhra 2.0 když to nelepí je supr

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      martyni (přítel SN)     před 12 měsíci 12.12.2023 07:40 |  
      1 1

      Souhlas, Jurecka hrál fakt dobře a herně se fakt zvednul, ještě aby mu to tam začalo víc padat

  7. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Monarchie     před 12 měsíci 11.12.2023 18:56 |  
    3 2

    Alanore, mužem zápasu byl Šéva, opravdu kvalitní výkon. Ogbič a Holi velmi kvalitní.

  8. Ogbu

    Papol     před 12 měsíci 11.12.2023 19:42 |  
    12 2

    Za mě nejlepší Slávista Ogbu. Co ten měl vyhraných hlaviček, zaskakoval i v záloze, šel na každý vysoký balon, to nemělo chybu. Skvělý výkon, škoda, že se vykartoval dost nesmyslně a nebude proti Chacharům

    • Re: Ogbu

      honza304     před 12 měsíci 11.12.2023 21:28 |  
      12 0

      On byl výbornej ve hře, ale mám jednu poznámku. Proč se jako stopér jde hádat a strkat s protihráčem a rozhodčím za žlutou?

  9. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    kleofas     před 12 měsíci 11.12.2023 20:33 |  
    4 12

    Za co Buren 6? Chytil rozhodně platnější

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Blad21     před 12 měsíci 11.12.2023 21:54 |  
      5 6

      Absolutní nonsense ..pusť si to znova. ..zvlášť v první půlce byl buren neustále ve hře. Chytil spíš nevýrazný výkon korunován upadnutim při uvolnění do šance v závěru


      Komentář byl uživatelem upraven (11.12.2023 21:55) . Zobrazit původní komentář

  10. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    honza304     před 12 měsíci 11.12.2023 21:25 |  
    9 13

    Asi mě ukamenujete, ale napsat to musím. Jsem v menšině a většinu hodnocení zápasu nechápu. Ano, vyhráli jsme, MB jsme přehráli, ale já z naší hry vůbec nemám dobrej pocit. Strašně se nadřeme, po vlastních chybách se strašně nadřeme. Každý útok zpomalíme nebo zastavíme a pak dobýváme zformovanou obranu. Čest klukům, že se dokázali nebo dokážou probojovat do šancí. Ale jejich řešení? Když má někdo vystřelit, přihrává nesmyslně do klubka hráčů, když má přihrát, střílí do pr... My dokážeme neskutečným úsilím vybojovat balón a třetí přihrávkou ho vrátíme soupeři a zase musíme neskutečně dřít místo toho, abysme v klidu zakombinovali nebo nahráli do volna a zkusili ohrozit bránu. To se týká i vychvalovaného Ševčíka, který dokázal založit nepřesnou přihrávkou protiútok MB. Vytáčí mě, když mu někdo v tísni na pár metrů pošle přihrávku a on ťuk a vrátí ji do té mely místo toho, aby to odehrál do klidu. Stejně tak v obraně, máme možnost vyběhnout po lajně a místo toho kdosi míč vrátí do našeho vápna a tam jak vosy dotírají MB a jsme v ohrožení.
    Ve druhý půlce tam byly situace ve vápně Boleslavi, který by se daly vysílat na Silvestra. Jeden v šanci podklouzne, druhej netrefí balón a třetí se kopne za ucho.
    Trpišovský si stěžuje na terén, nechápu to, všude padal sníh, všude mají vyhřívání, V Pardubicích před zápasem se sraltou sníh ručně odhrabali a za tři dny tam hrály zápas reprezentantky, oboje na výborným terénu. Jestli to někde nechají roztát, z dvaceti centimetrů sněhu mají 4 - 5 cm vody, tedy bahno, jako třeba v Hradci, kde nám to pomohlo.
    Doufám, že ve čtvrtek uvidíme fotbal. Navždy Slávia!

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Leksel     před 12 měsíci 11.12.2023 22:03 |  
      10 0

      Ano, třeba naše efektivita v proměňování šancí je až žalostná, to bylo vidět hlavně v 1.půli. Střely, pokud nejdou mimo, tak cílí na brankáře, a když ne, tak to jsou jen šmudly bez razance. Kdyby se nám podařilo proměnit aspoň polovinu šancí v 1.půli, tak je po poločase rozhodnuto a zápas si v klidu dohráváme.


      Komentář byl uživatelem upraven (11.12.2023 22:06) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Matěj51     před 12 měsíci 11.12.2023 22:24 |  
      9 2

      Ne se vším souhlasím, ale ta spousta nevynucených chybných přihrávek nebo přihrávek, co zhorší pozici mi pije krev. Včera to bylo extrémní. Nějak jsem si nevšiml, že by se to odrazilo v tady v hodnocení.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        SLAVIESTA     před 12 měsíci 12.12.2023 09:18 |  
        4 2

        Je až neuvěřitelné, jak málo lidí to vidí, přitom to v lize provází naší hru zápas co zápas. Asi to nevidí ani trenér, protože o tom nikdy nemluví, ani se to nelepší.

  11. Jurečka vs Chytil

    JohnyBeGOOD     před 12 měsíci 11.12.2023 23:07 |  
    15 0

    Mě trochu zaráží ten komentář, že Jurečka je velmi nebezpečný, zatímco Chytil ne. Co třeba ta tutovka, kterou Jurečka spálil v 80. minutě? Takové šance má zápas co zápas, pak se jednou trefí z penalty a je za hrdinu.

    Jurečka má letošní sezónu 43 střel, dal 7 gólů z toho 4 z penalty. Takže 3 góly ze hry, to je za sedmnáct zápasů docela málo.
    Chytil 32 střel, 5 gólů (všechny ze hry) a k tomu má odehráno asi o čtvrtinu míň minut. Takže, kdo je víc efektivní?
    Za mě Chytil, který si dokáže šanci vytvořit i sám a na gól ze hry dosud potřeboval 158 min oproti Jurečkovo 363 minutám.

    • Re: Jurečka vs Chytil

      Alanor (admin)     před 12 měsíci 11.12.2023 23:11 |  
      7 5

      To byl kiks Tijaniho, který promáchl v tutovce. Jurečka si pak míč našel dobře, ale brankář byl blízko. Tam těžko mohl něco udělat líp.

      Jinak na podzim Jurečka šance zahazuje, o tom žádná. Ale v kontextu posledních 2,5 sezón je to mnohem gólovější hráč než Chytil.


      Komentář byl uživatelem upraven (11.12.2023 23:14) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Jurečka vs Chytil

        JohnyBeGOOD     před 12 měsíci 11.12.2023 23:24 |  
        4 0

        Tak Tijani mu to geniálně nahrál, což právě nikdo nečekal :D. Jinak, když na to koukneš znovu, tak měl Jurečka docela dost místa oproti právě Pulkrabovi v takřka totožné situaci, kde se ale Mandous dostal ještě blíž.
        Souhlasím s tím, že má Jurečka velmi dobrý výběr místa a dokáže se do spousty gólovek dostat, ale jeho zakončení je tuto sezónu opravdu tristní - dle xG byl v půlce sezóny druhý nejhorší v lize.
        https://twitter.com/bart_cernik/status/1724346963674403280

        • Re: Jurečka vs Chytil

          Alanor (admin)     před 12 měsíci 12.12.2023 09:43 |  
          3 0

          Jasně, o té statistice vím a řešili jsme ji tu. Ale je to měsíc stará věc a od té doby se situace u Jurečky diametrálně změnila. Teď má naopak střeleckou fazónu výbornou.

    • Re: Jurečka vs Chytil

      lantsmit     před 12 měsíci 12.12.2023 09:28 |  
      1 13

      Nebezpečnost hráče (hlavně útočníka, ale platí to do jisté míry samozřejmě i pro ostatní hráče) spočívá v tom, že soupeř ví, že enormně hrozí schopností dostat se do gólových pozic nebo je vytvářet. Vlastně bez ohledu na to, jakou má aktuální pohodu (formu) v nich skórovat. Na Jurečkovi budou pořád viset beci soupeře úplně jinak než na Burenovi. A ta statistika, jak o ni píšeš, je jim úplně jedno. To stejné platí třeba pro Kuchtu ve Spartě, kdy na něm pořád visí dva frajeři, přestože nedal dva měsíce gól. To obrovsky pomáhá spoluhráčům, kterým se otevírá prostor. Ve Spartě toho využívá Haraslín s Birmančevičem, u nás aspoň z části Chytil. Bohužel Buren vůbec.

      A Buren je zajímavý právě z toho druhého pólu, o kterém sem opakovaně píšu. Ten je naopak pro soupeře absolutně "bezpečný". V relaci k ostatním našim hráčům. A to je za mě ten největší problém. Kdyby se alespoň do těch šancí podobně jako Jurečka dostával a i kdyby měl koncovku dlouhodobě o polovinu horší než on, tak by pořád tu obranu soupeře zaměstnával, držel ji v nejistotě, že zrovna teď mu to tam padnout může. To se ale neděje, a proto hrajeme po všech stránkách bez jednoho útočníka. Kdy jeho "jediná" role, byť neříkám, že není důležitá, je to, že to je "hustle player" nebo jinak řečeno "glue guy".
      To znamená: "hráč, který vyniká svým odhodláním, pracovitostí a nekompromisním přístupem ke hře. I když nemusí být nezbytně nejlepším střelcem nebo největším talentem v týmu, jeho přínos vychází z pozitivního vlivu na kolektivní dynamiku a celkovou sílu týmu."


      Komentář byl uživatelem upraven (12.12.2023 09:29) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Jurečka vs Chytil

        lantsmit     před 12 měsíci 12.12.2023 09:45 |  
        1 3

        abych to dovysvětlil, ten problém spočívá v tom, že ten hustle player by neměl nikdy v mančaftu, který chce vyhrávat trofeje a proto musí neustále dobývat obranu soupeře, často velmi důsledně zaparkovanou, hrát na pozici skoro nejblíž k té soupeřově bráně. Tam se prostě bez elementární kvality ve finále, a tím tedy té nebezpečnosti pro soupeře, nelze obejít. Přínos té jeho pracovitosti (ve smyslu toho významu termínu hustle player) dostatečně nevyvažuje ty obrovské nedostatky ve všem ostatním, co od útočníka potřebujeme.

      • Re: Jurečka vs Chytil

        PahaAhma     před 12 měsíci 12.12.2023 10:25 |  
        15 0

        Nezlob se, ale to je nesmysl. Mick je neustále v pohybu, permanentně zaměstnává obranu svými náběhy a vytváří tak situace, kdy je obranný blok soupeře rozhozený, nekonsolidovaný. Přijde mi, že když je vystřídán, tak se hra ustálí na pevném bloku obrany, okolo nějž jen házenkářsky kroužíme a nebezpečných situací vnímám daleko méně.

        • Re: Jurečka vs Chytilé

          Leksel     před 11 měsíci 12.12.2023 15:30 |  
          5 0

          Buren mi připomíná motorovou myš, která tam neustále provětrává soupeře, nedá mu klidu a číhá na jeho ztrátu míče. Chůze je u něho jako šafránu. :-)

  12. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    knl66 (přítel SN)     před 12 měsíci 12.12.2023 00:38 |  
    5 0

    Mně se nejvíc líbil Oscar. Jak tam třeba vymotal na třech metrech čtverečních snad čtyři hráče Bolky, to bylo neuvěřitelný... To byla nirvána, pánové!!!
    V těsném sledu za ním Ogbu. Nechal si dát úplně zbytečnou žlutou, ale vyjma tohohle okamžiku hrál - aspoň dle mého názoru (novočesky: imho) - skvěle.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      spravnej_jezedak     před 12 měsíci 12.12.2023 08:47 |  
      3 0

      Ještě si vybavuji, že Igoh udělal ještě jednu blbinu, kdy opustil svého hráče na středu a vyběhl nesmyslně na soupeře s míčem, kterého stínoval tuším Holeš. Následovala přihrávka do středu a nebýt offsidu, tak šel sám na kasu..

  13. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Mimoň     před 12 měsíci 12.12.2023 09:02 |  
    16 0

    U Douděry mně chybí zmínka o dvou pěkných střelách z voleje. Zejména ta druhá je velká škoda, že šla těsně mimo. Nikdo ty voleje neumí tak dobře v týmu jako on. Jednou mu to tam zase určitě spadne. Je v dobré formě. Tady můžeme podle mně poděkovat i Šilhavému. Protože tam si zvedl sebevědomí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Alanor (admin)     před 12 měsíci 12.12.2023 09:41 |  
      2 0

      Ano, zapomněl jsem je napsat, ale zaregistroval jsem je. U té, co šla těsně vedle, jsme se s quelharem bavili, že by stejně dost možná neplatila, protože se zapomněli hráči v ofsajdu a řešilo by se, jestli měl brankář dobrý výhled. Ale zakončení samozřejmě velmi pohotové, Douděra tyhle voleje umí.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 12 měsíci 12.12.2023 09:43 |  
    26 3

    Dobré dopoledne přeji všem u dobré kávy:-)).
    Ještě jsem si znovu zopakoval náš zápas, něco si ještě rozebral a tak mohu poděkovat příteli Alanorovi za velmi dobré hodnocení včetně posouzení jednotlivých výkonů.
    Jen snad u Mandouse (a už to tu na disputaci zaznělo) bych to viděl na stupeň výš. To jak mu to tam podklouzlo, byla vina toho reklamního banneru. Netušil, že mu to po něm takhle ujede (nechápu, proč je to tak blízko branky a hlavně kousek za čarou???).
    Ostatní hráči jsou hodnoceni dle mého názoru dobře a nemám tak nic zásadního proti jejich ohodnocení.
    Jak už jsem napsal v jiném článku, tak důležitý byl týmový výkon a hlavně vystupňování tlaku na soupeře.
    Ve druhé půli, krom jediné šance Půlkraba, už jsme MB do ničeho zvláštního nepustili a tak jsem si ještě prohlédl vystoupení Siniana. Vůbec to nebylo špatné a kéž by se to jen zlepšovalo.
    Vím, že to možná až tak s hodnocením hráčů nesouvisí, ale až žasnu nad tím, jakou naše media ať už v tisku nebo v televizi začínají vůči Slávii používat rétoriku a jakousi podprahovou demagogii. Oscarova penalta se rozebírá pomalu tak, že to penalta není a jaký byl na Haraslína spáchán pomalu vražedný útok. No Provodova noha po faulu Preciada vypadala možná ještě hůře, Kuchtův ofsajd asi ani nebyl. Prostě se vytahuje jen to co se chce. A co nechceme, to sem nedáme. A Svěceného TIKI TAKA už bylo až úsměvné (mimochodem pan Šmicer se opět nezastal Slavie ani trochu).
    Bohužel s trávníkem v Edenu je to opět špatné a trochu mi to už začíná vadit. I tohle se totiž vytáhne jako téma proti Slávii a tady bohužel s kritiku trávníku musím souhlasit.
    Věřme si ve Slávii navzájem a podporujme kluky jak můžeme. Oni ví, že se teď začíná hrát o titul "Volený mariáš" a uvidíme kdo bude hrát "Durch" a nebo "Betla".
    Ve čtvrtek všichni, kdo mohou, do Edenu a fandit na plný pecky, vím oč tu běží.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (12.12.2023 09:46) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Fery1     před 11 měsíci 12.12.2023 12:32 |  
      21 1

      Dobré odpoledne Sokrate!Děkuji za zmínku o mediich!Co se týká deníku sport,tak tam bohužel neskutečná změna k horšímu.Dřív to pro mě byla denodenni “droga”,musel jsem si ho koupit každý den!Nyni ho už asi tak pět let nekupuji!Občas si akorat přečtu něco na isportu,ale to jsem pak akorat naštvaný jako ty!Popsal jsi to úplně přesně!Jenom se vrátím trochu do minulosti-nerozumím tomu,že do dneška nikdo se nepozastavil nad tím,co se dělo za páně Pelty a Berbra!Milion článků o Nezmarovy oranžový a o tom,že jsme si měli platit rovinu!!!!Ano správně ROVINU!!!A to je podle novinářů korupční jednání!Tak mi možná platíme za něco,co by mělo být automaticky v každý slušný společnosti a vlastně jedname korupčně!?A někdo,kdo měl celý jaro cinknutý,žádná rovina ale CINKNUTÝ!!!,kdo volal Berbrovi,ať zařídí suchý hajzl,opět žádná rovina ale SUCHÝ HAJZL,tak se vlastně nic neděje!Teď budu sprostej,ale kurva,kde to žijem?To je jako v pořádku?Proč to neřeší žádná komise,nebo nějaká protikorupční policie?To opravdu tyto telefonáty nikomu nevadí,a pokud někdo chce v telefonátu zařídit rovinu,tak to vadí?!Prostě deník sport je zasranej spartanskej plátek!A ještě krátce k Vladovi Šmicerovi.To je pro mě největší slávistický zklamání,ani to nemůžu napsat,strašně mě bolí u srdce!!!Tak ještě jednou děkuji Sokrate za tvůj komentář,a doufám,že ti káva bude ještě dlouho chutnat!

  15. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    lantsmit     před 12 měsíci 12.12.2023 10:51 |  
    2 10

    v pořádku, jeho pohyb absolutně nerozporuji, to je ta hlavní náplň vizitky "hustle player". Ale na tu hlavní část mé argumentace nereaguješ. Je to útočník a není pro soupeřovu obranu bezprostředně nebezpečný. Ano, "trhá" obranu, stejně jako ji "trhal" Standa. Víme, jak to bylo hodnoceno, nejen námi, fanoušky, a jak to pak vypadalo, když namísto podobného "hustle playera" začali nastupovat regulérní, tzn. nebezpeční útočníci. Nejdřív Kuchta a po něm Jurečka. Ale samozřejmě to platí i třeba pro Lingra, v zápasech, kdy dostal víc volnosti směrem dopředu. "Jenom" trhat obrany může být od útočníka ve Slavii prostě máslo. Samozřejmě v závislosti na tom, jakou má kombinaci ostatních svých předností a nedostatků.

    Edit: omlouvám se, patřilo pod příspěvek uživatele "PahaAhma" jako reakce na něj.


    Komentář byl uživatelem upraven (12.12.2023 10:52) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      PahaAhma     před 12 měsíci 12.12.2023 11:29 |  
      6 1

      Reagoval jsem na to, cos označil jako "největší problém" - že je Mick pro obrany soupeře "bezpečný" a to jsem rozporoval.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        lantsmit     před 12 měsíci 12.12.2023 11:55 |  
        0 6

        Samozřejmě to bylo myšlený na poslední třetině hřiště, ve finále, ve vápně, tzn. bezprostředně. Na to jsi reagoval tím, že je nebezpečný v podstatě v té předfinální, přípravné fázi, a to nikoli on sám a bezprostředně vůči brance soupeře, ale “pouze” prostřednictvím svého pohybu, většinou bez míče, a následně prostřednictvím práce s míčem ze strany jeho spoluhráčů. Na závěru, že on sám soupeřově bráně bezprostředně nebezpečný není, to nic nemění.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          mart     před 11 měsíci 12.12.2023 19:24 |  
          0 4

          Prijde mi hloupe jen anonymne souhlasit, kdyz vetsina vidi veci jinak.
          Tak tedy souhlasim neanonymne.
          Mate to pane (podle meho nazoru) naprosto spravne.
          Navic je to prispevek, ktery je napsan i slusne a srozumitelne.
          Dekuji za to.
          mart

  16. Jurečka bilance

    Mike     před 11 měsíci 12.12.2023 12:34 |  
    27 1

    Pokud jsem dobře to spočítal, tak Jurečka má za nás odehráno za 1,5 roku 50 soutěžních zápasů, vstřelil 35 gólů, a mnohdy velmi důležité, jeho střelecká bilance je skoro neuvěřitelná, odhaduji zhruba nastejno jako Škoďáka v jeho nejlepších sezónách. A vzorek 50 zápasů je už hodně reprezentativní. To je moje reakce na výše uvedené vlákno ohledně Vency.

    • Re: Jurečka bilance

      slaviator     před 11 měsíci 12.12.2023 13:42 |  
      18 0

      ...a dalších cca pět golů mu neuznali kvůli těsným ofsajdům a intervekcím VAR

    • Re: Jurečka bilance

      lukas6novak     před 11 měsíci 12.12.2023 14:20 |  
      8 0

      Klidně to ještě trochu rozepíšu:
      V lize 44 zápasů - 2780 minut - 27 gólů - 6 asistencí
      V evropě 11 zápasů - 535 minut - 5 gólů - 1 asistence
      v poháru 5 zápasů - 353 minut - 3 góly - 0 asistencí
      Takže celkem 60 zápasů - 3668 minut - 35 gólů - 7 asistencí

      • Re: Jurečka bilance

        Martin 58     před 11 měsíci 12.12.2023 17:05 |  
        5 0

        Krušná čísla pro ty, co o něm pochybují. Já bych ho jako obránce nechtěl hlídat ani za nic. Venca je neustále ve svižném pohybu, křižuje to z leva do prava, přitom je každou chvíli ve středu. Umí přihrát, dostat se do šancí. Za Slovácko dal v posledních 2 letech v 62 zápasech 24 gólů. V mnohem konkurenčnější Slavii je na tom ještě podstatně lépe. Pro srovnání: Kuchta za Spartu a Slavii 89 utkání, 44 gólů...

  17. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Taky     před 11 měsíci 12.12.2023 13:53 |  
    8 0

    Dlouhodobě mě iritují ty reklamy za brankovou čárou. Ta Mandousova minela mohla skončit kuriózním gólem, ale mnohdy je to o zranění a je kolikrát je vidět, že hráči brzděj běh, místo aby se pokusili ještě zabojovat o balón...

  18. konrad 7

    žbl68     před 11 měsíci 12.12.2023 14:12 |  
    3 0

    vlček 7 ...

  19. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    IJS     před 11 měsíci 12.12.2023 17:25 |  
    5 0

    Hodnocení hráčů známkami je hodně podobné hodnocení deníku Sport. Ten také viděl jako nejslabší hráče sestavy Mandouse a Chytila. Vůči Mandousovi mi to přijde hodně nespravedlivé. Měl jednu chybu, i když jeho snaha udržet míč ve hře a zabránit rohu byla pochopitelná, ale jinak byl výborný! Na těžkém terénu šel do rizikové kombinace a vždy se vyřešil s přehledem. Za mně 6 a možná i 7. Chytil makal, ale neproměňuje šance. Není to ten správný zabiják! Ale to pod Jindrovou byl jen pár zápasů Venca Jurečka. Jinak nikdo. Podle mě je pro tým, jako útočník nejplatnější. Mick je náběhový, ale končí u něho míče a Tijany je teď víc než špatný. Začíná se dařit Wallemovi, ale nevím zda role halfbeka je to jeho pravé místo v sestavě...
    Jako velký problém vidím 4. ŽK pro Ogbua. Na postu středního a posledního obránce nevidím náhradu! Asi tam bude hrát Holeš, ale na Baníku to bude mít proti Klímovi a možná i Almašimu ve vzduchu těžké!
    Velký průšvih je stav hrací plochy. Trávník asi úplně nezakořenil, což ani v období vegetační klidu není možné a teď se trhá a opět jsou viděl velké díry v pískové směsi, protože to hlína určitě není. Teď budou 2 měsíce na zlepšení, ale nevím, zda je vůbec reálné, aby se srovnal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      mig52     před 11 měsíci 13.12.2023 08:50 |  
      1 2

      Na druhé straně, pokud máš pravdu v tom, že nevidíš náhradu za středního a posledního obránce náhradu, není to jistá ostuda pro Slavii.?

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      hamlo1 (přítel SN)     před 11 měsíci 13.12.2023 10:56 |  
      4 0

      Třeba budeme na Baníku ještě rádi za Kačarabu, je to dobrej hlavičkář

  20. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    obiwan     před 11 měsíci 12.12.2023 18:09 |  
    7 0

    K Wallemovi bych dodal, že měl ještě jeden skvělý ostrý centr, podobný tomu na Ogbua, škoda, že jsme to nedokázali využít...žádné naše bochanky, co letí půl hodiny. Začíná se mi kluk líbit. Burák je můj oblíbenec, ale co on predrzi a zpomalí akcí...a ten zmiňovaný slalom mezi třemi byl i díky tomu, že ten poslední hráč upadl, jinak by v klidu příliš predkopnuty míč v pohodě měl...

  21. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    pinochet     před 11 měsíci 13.12.2023 23:09 |  
    1 5

    S nadprůměrným hodnocením Vlčka vůbec nesouhlasím, hlavně v 1. půli byl hodně špatný. Kušej ho dost vodil a Vlček nebyl schopný nahrát ani na pár metrů. Obávám se, že z obránců má kvalitu na Evropu zatím jediný Ogbu.