Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

Slavia v nové aréně Hradce Králové zlomila poctivě bránící domácí až v prodloužení, postup do čtvrtfinále domácího poháru si ale zajistila.

Naši trenéři nespekulovali a postavili nejsilnější sestavu, i když se museli obejít bez několika nemocných nebo zraněných hráčů. Domácí v nabitém programu šetřili indisponovaného Pilaře, brankáře Bajzu či útočníka Vašulína.

Slávisté začali velmi aktivně. Ve 4. minutě zůstal před vápnem nehlídaný Vlček, který pohotově pálil. Zadražil ale zvládl míč s obtížemi vytěsnit. O minutu později přišla ještě větší šance naších barev, když si na míč od Chytila za obranu zaběhl Jurečka a z mírného úhlu postupoval sám na brankáře. Toho sice dokázal obstřelit, ale s ním i celou branku. Hradec se pak v obraně srovnal a hra se vyrovnala. Do zajímavé možnosti se ještě v 16. minutě dostal Bořil, ke kterému proskákal míč vápnem. Propadlý míč ale překvapil i našeho kapitána a zakončil jen nedůrazně. Žluté karty pak dostali postupně Zafeiris a Wallem. Jak se blížila půle, tak domácí dokonce převzali iniciativu. Do velké šance se ve vápně dostával Hais, jeho zakončení ale na poslední chvíli zblokoval na roh Oscar. Po něm se nápaditě uvolnil Čmelík, jeho míč do malého vápna ale zvládli slávisté odvrátit. Do kabin se tak šlo za bezbrankového stavu.

Pražané se opět pokusili zaskočit soupeře dobrým nástupem. Ve 48. minutě se na hranici vápna šikovně otočil Chytil a jeho střela pak lízla břevno za opařeným Zadražilem! Domácí pak opět na nějaký čas opticky vyrovnali hru, ale s postupem času se více a více projevovala převaha Slavie. V 74. minutě vyslal do gólovky Ševčík Chytila, ten v podobné pozici jako v první půli Jurečka neproměnil - tentokrát nechal vyniknout Zadražila! Na hřišti už byl v tu dobu Van Buren, který dobrým centrem našel opět Chytila, ten ale vysoký míč netrefil ideálně a hlavičkoval mimo. Závěr základní hrací doby se odehrával v režii Slavie, Hradec se urputně bránil okolo vlastního vápna. V nastaveném čase zachránil na poslední chvíli před Oscarem domácí stoper. Utkání tak dospělo do prodloužení.

Svěřenci trenéra Trpišovského se pokusili navázat na tlak ze závěru základní hrací doby. V 92. minutě hlavičkoval po dobrém centru Wallema na přední tyči Van Buren. Bohužel trefil jen místo, kde byl připraven brankář. To bylo na dlouhou dobu vše zajímavé. Když se zdálo, že zápas pomalu a jistě směřuje do prodloužení, přišel ve 109. minutě žlutý zákrok Čiháka. Ševčík standardkou našel Wallema, jehož nepříliš důrazná hlavička se na bahně svezla a podjela pod zkoprnělým Zadražilem - 1:0 pro Slavii! Domácí se snažili vrhnout všechny síly do útoku a ve 119. minutě vybojovali standardku těsně za vápnem. Ondřej Ševčík ale pálil nad. V závěru se pokusil naběhnout do vápna Slavie i domácí brankář, nicméně z následného brejku využil odkryté branky Van Buren a pečetil na konečných 2:0!

Slavia výkonem neoslnila, ale postupem nakonec vybojovat dokázala. A je třeba říct, že si ho zasloužila rozhodně více než vyloženě pasivní a bránící domácí Hradec Králové. Závěrem doplním, že los čtvrtfinále je na programu tento pátek.

osmifinále - Středa 06. 12. 2023 18:00

MOL Cup, 2023/2024
0 - 2
0 - 0
FC Hradec Králové
FC Hradec Králové

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

109. Conrad Wallem
120. Mick van Buren

Komentáře (231)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

    eye     před 12 měsíci 06.12.2023 17:49 |  
    4 0

    Naštěstí prakticky v plné síle, ta sestava by to měla zvládnout. Dobře že se v neděli nehrálo.

  2. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

    hajnej     před 12 měsíci 06.12.2023 17:53 |  
    3 0

    Do nich !!! Jdem si pro postup!

  3. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

    MarekL     před 12 měsíci 06.12.2023 17:53 |  
    4 0

    trávník vypadá perfektně

  4. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

    dm52     před 12 měsíci 06.12.2023 17:53 |  
    3 0

    Hřiště vypadá dobře, proti Bolce je to nádhera.

  5. Mol Cup - Hradec Slavia

    Myšák     před 12 měsíci 06.12.2023 17:58 |  
    2 0

    Tak ať se práší za kočárem!!!

  6. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

    SLAVIESTA     před 12 měsíci 06.12.2023 17:59 |  
    14 3

    Zase mají na sobě ten mentolovej hnus.

  7. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

    Slávista 51     před 12 měsíci 06.12.2023 18:02 |  
    15 2

    A zase ty blbý dresy.
    Proč, když by se soupeřovými nepletly !

  8. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

    Nosorozec     před 12 měsíci 06.12.2023 18:11 |  
    2 0

    Dávají to prosím někde v telce?

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

      Nosorozec     před 12 měsíci 06.12.2023 18:14 |  
      3 0

      Už jsem to našel, ČT sport

  9. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

    Xerxes     před 12 měsíci 06.12.2023 18:11 |  
    2 0

    Střed zálohy (O+Š+Z) vypadá hodně pěkně.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

      IJS     před 12 měsíci 06.12.2023 18:55 |  
      5 6

      A přitom je to největší slabina sestavy! Všichni se tam jen pletou a nevyhrávají souboje!

  10. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

    Harvey     před 12 měsíci 06.12.2023 18:30 |  
    4 10

    Další zbytečnej výlet Ogbua. Jeho útočný výpady jsou čistý kamikaze, které v lepším případě končí žlutou pro spoluhráče, v horším případě útokem soupeře do otevřené obrany. Sporadicky výhodou pro náš tým.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

      mig52     před 12 měsíci 06.12.2023 18:41 |  
      6 8

      Za mne zatím spíše "vlaje" Bóřa.

  11. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

    Qope     před 12 měsíci 06.12.2023 18:32 |  
    8 0

    Hradec hraje dobře, aktivně, ale tohle tempo neudrží. My jo.

  12. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

    Sníža     před 12 měsíci 06.12.2023 18:40 |  
    5 2

    Chybí nám větší kreativita a lepší práce v útoku. Začínáme si koledovat.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

      Harvey     před 12 měsíci 06.12.2023 18:43 |  
      10 3

      ??? vždyť jsme všude pozdě, nevyhráváme souboje. Z čeho chceš dělat kreativitu a práci v útoku, když nejsme ani na míči?

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

        Sníža     před 12 měsíci 06.12.2023 18:48 |  
        6 2

        Třicet minut jsme hráli na jednu branku a prakticky jsme neudělali nic. Posledních deset minut je Hradec lepší a opravdu je všude dřív. Proto jsem psal, že si koledujeme.

        • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

          Harvey     před 12 měsíci 06.12.2023 19:02 |  
          1 0

          Trochu sis prohodil ty minuty, ale neva.

  13. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

    SLAVIESTA     před 12 měsíci 06.12.2023 18:46 |  
    13 4

    Za mě zatím špatná hra ve všech řadách! V obraně nejistota volající po góle.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

      SLAVIESTA     před 12 měsíci 06.12.2023 19:00 |  
      3 1

      I při tý bídě věřím, že góla dáme.

  14. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

    sicilianbrno     před 12 měsíci 06.12.2023 18:48 |  
    8 0

    Začátek vypadal nadějněji, uzemni převaha, dvě šance, ale postuně sme nějak opět přestali hrát, drženi na miči jen 46%, a to přitom máme téměř nejsilnějši sestavu co mužem mít, technicky střed...tak snad se v druhe puli uklidnime a přidáme nějakou branku.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

      Sníža     před 12 měsíci 06.12.2023 18:52 |  
      3 1

      Přesně a měli jsme lépe vyřešit finální fázi. Teď se začíná zhoršovat terén a nám zrovna moc nevoní.

  15. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 po 1. poločase

    pehacko     před 12 měsíci 06.12.2023 18:50 |  
    9 7

    Teda dneska to zacalo pet minut dobre a pak prestaneme hrat. Zafi je uplne mimo hru a neni sam. Boril klidne mohl dostat cervenou kartu. Teda neni videt rozdil mezi nasima drahejma hracema a nahradnikama hradce. To je na pováženou.

  16. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 po 1. poločase

    Pantagruel     před 12 měsíci 06.12.2023 18:50 |  
    5 1

    Zvláštní, hrají bez důrazu a mají dvakrát tolik faulů než soupeř - asi jsou v soubojích pozdě.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 po 1. poločase

      pehacko     před 12 měsíci 06.12.2023 18:52 |  
      4 4

      Maji nohy asi jeste na d1, jinak si to nedovedu vysvetlit. Ono to neni asi zadna prdel si dat tiraspol a pak stejny cas na d1 tam a zpet. Snad to rozbehaji.

  17. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 po 1. poločase

    Pedro50     před 12 měsíci 06.12.2023 18:52 |  
    9 5

    Zatím to vypadá jak když do Hradce přijelo mužstvo že středu druholigové tabulky.

  18. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 po 1. poločase

    IJS     před 12 měsíci 06.12.2023 18:52 |  
    16 12

    Naprosto hrozný výkon! Ti kluci si přijeli jen zahrát a ono to samo nejde. Útočníci naprosto jaloví, ve středu zálohy se navzájem pletou Zafi se Ševčíkem. Oscar nahrává pravidelně soupeři. Wallem opět bez snahy něco hrát atd. Remíza v poločase je spíš náš úspěch. A to Hradec hraje bez svých dvou nejlepších hráčů!

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 po 1. poločase

      Sníža     před 12 měsíci 06.12.2023 18:56 |  
      14 4

      Bohužel máš naprostou pravdu.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 po 1. poločase

      Harvey     před 12 měsíci 06.12.2023 19:01 |  
      18 2

      Wallem bez snahy něco hrát??? Vždyť patří defenzivně k nejlepším hráčům, měl tam několik klíčovejch návratů, záskoků za spoluhráče a strašně důležitou hlavu. Směrem dopředu je neustále v nabídce. Řekni mi co dopíči od něj chceš, když nejsme na míči?

  19. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 po 1. poločase

    Tacit     před 12 měsíci 06.12.2023 18:53 |  
    11 8

    Zatím hrají všichni naši hluboko pod své možnosti.
    Jsme horší skoro ve všem.
    Koledujeme si a to byl Mikuláš včera.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 po 1. poločase

      Mesiaš     před 12 měsíci 06.12.2023 19:14 |  
      5 8

      Už 2 roky

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 po 1. poločase

        El Greco     před 12 měsíci 06.12.2023 20:46 |  
        2 4

        Už dva roky hrajeme pod svý možnosti etc.? Ty seš stejnej fanda jako expert.

  20. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

    axxoSKS (přítel SN)     před 12 měsíci 06.12.2023 19:12 |  
    2 1

    Čmelík kuří (Dermanyssus gallinae) je krevsajícím parazitem drůbeže a některých savců. V Česku se hojně vyskytuje

  21. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia

    axxoSKS (přítel SN)     před 12 měsíci 06.12.2023 19:12 |  
    3 0

    Čmelík kuří (Dermanyssus gallinae) je krevsajícím parazitem drůbeže a některých savců. V Česku se hojně vyskytuje

  22. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 po 1. poločase

    mart     před 12 měsíci 06.12.2023 19:17 |  
    1 1

    Stream by nebyl ?
    Prosím.
    U nás ČT nejde :-(


    Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2023 19:17) . Zobrazit původní komentář

  23. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 po 1. poločase

    Qope     před 12 měsíci 06.12.2023 19:17 |  
    4 7

    Hezký zapas, otevřený, dobře se na to kouká, žádný autobus od Hradce.

  24. KDY S TOU HÁZENOU

    Slávista 51     před 12 měsíci 06.12.2023 19:27 |  
    4 3

    konečně přestanou, hergot !

    • Re: KDY S TOU HÁZENOU

      johnynz     před 12 měsíci 06.12.2023 19:35 |  
      8 1

      Jen co Mohamed shodí 20 kilo.

  25. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 po 1. poločase

    Gordo     před 12 měsíci 06.12.2023 19:39 |  
    5 1

    To je hrozný co my nedáme.

  26. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 po 1. poločase

    Harvey     před 12 měsíci 06.12.2023 19:41 |  
    11 6

    Jasná pětka teď, nechápu. Hradeckej hrál sice míč, jak podotknul komentátor, nicméně už nepodotknul, že hrál míč přes Zafeirisovu achilovku.

  27. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 po 1. poločase

    Harvey     před 12 měsíci 06.12.2023 19:44 |  
    11 6

    50.000 faulů Kučery, ale řeší se následnej loket Ogbua. Komici.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 po 1. poločase

      celtix     před 12 měsíci 06.12.2023 19:45 |  
      11 1

      Hlavně na on ho trefil spíš do ramene nebo hrudi a maximálně malinko škrtnul obradu (na žádném záběru není vidět kontakt). Škoda že nejdou vypnout komentátoři.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 po 1. poločase

      ervin     před 12 měsíci 06.12.2023 19:46 |  
      13 0

      Ale do obličeje ani náhodou.

  28. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

    Qope     před 12 měsíci 06.12.2023 19:56 |  
    16 6

    Poslední tři zapasy - s Libercem, Plzní a Slováckem - Hradec remizoval. Tenhle tým vubec není špatný, první poločas byl ke konci i lepší, v druhém poločase jsme jasně vládli. Nechápu tady ten negativismus, je to dobrý souper, hezký zápas. Žádna nuda.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

      SLAVIESTA     před 12 měsíci 06.12.2023 20:00 |  
      5 8

      Pro mě to je horor! Ty si hezkej zápas asi užiješ i když prohrajeme! To já nedokážu.

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

        Qope     před 12 měsíci 06.12.2023 20:02 |  
        4 5

        Jak jsi na to přišel? Já si uživám, že to je otevřené, vesmes málo faulu, hra plyne. žadnych 20 vteřin, kdy pískne rozhodčí a hra stojí.

        • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

          SLAVIESTA     před 12 měsíci 06.12.2023 20:14 |  
          8 3

          Tuhle hru Slavie si opravdu neužívám, tu protrpím.

          • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

            Qope     před 12 měsíci 06.12.2023 20:17 |  
            8 1

            Jen jestli moc nechces každý utkání vyhrávat 4:0, kdy každého jednoznačně zadupáme. Tohle nedokáže žádný tým světa. Trochu respektu k souperi, nehraje vubec zle, mrkni na jejich vysledkyv poslední době , i s nama drží krok.

            • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

              mirda     před 12 měsíci 06.12.2023 20:37 |  
              7 9

              Soupeř nehraje vůbec zle, protože my hrajeme příšerně.

              • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

                El Greco     před 12 měsíci 06.12.2023 20:44 |  
                4 2

                Ale prdlačku. Václava Kotal prostě vrátil Hradec, tam kde byl - houževnatost, takticky skvělý - obrana. To není ten slabej Hradec že začátku ligy, ale zase ten Hradec se kterým jsme měli obrovský problémy.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

      Arya     před 12 měsíci 06.12.2023 20:26 |  
      5 6

      Kup si brýle, já si hezký zápas představuju jinak

  29. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

    SLAVIESTA     před 12 měsíci 06.12.2023 19:57 |  
    6 7

    Chybělo půl metru a Ogbu, jak ho mám rád, málem podělal v závěru další zápas. Chytil s Jurečkou oba po jedné vraždě. Věřím, že je přeci nakonec udoláme!

  30. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

    domácí     před 12 měsíci 06.12.2023 20:00 |  
    17 3

    Komentář Kobylíka mě ničí

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

      pavelKa (přítel SN)     před 12 měsíci 06.12.2023 20:11 |  
      2 1

      Souhlas, dnes je mizerný, ale oni vlastně oba.

  31. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

    Tacit     před 12 měsíci 06.12.2023 20:08 |  
    4 2

    Tecl

  32. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

    Eskaes     před 12 měsíci 06.12.2023 20:08 |  
    25 9

    Mohli bychom prosím změnit tyhle šílené dresy během zimní přestávky?!

    Nedá se na ně koukat...


    Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2023 20:09) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

      Slávista 51     před 12 měsíci 06.12.2023 20:16 |  
      1 1

      1* !

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

      Tillendorf     před 12 měsíci 07.12.2023 08:24 |  
      1 0

      Nevím, jestli je povolené batikování, ale třeba když se vyperou s něčím barevným tak to projde. Já bych jednoduše provedl změnu v pravidlech : paragraf 0 : Slavia hraje v sešívaných dresech - vždy - doma, venku ,......... to dá selský rozum - bo ten kdo si nejkrásnější dres na světě splete s dresem Hradce Králové má prostě oční vadu a jiná varianta dresů mu nepomůže.

  33. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

    MarekL     před 12 měsíci 06.12.2023 20:09 |  
    6 2

    co provedl Tijani?

  34. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

    Slobo     před 12 měsíci 06.12.2023 20:11 |  
    13 10

    To vedeme 3:0, že tam dáváme Tecla? Že tam už minimálně 10min neběhá Tijani mi hlava nebere.

  35. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

    Tacit     před 12 měsíci 06.12.2023 20:15 |  
    5 6

    Chápe někdo tohle střídání?

  36. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

    Sníža     před 12 měsíci 06.12.2023 20:15 |  
    4 6

    Nevíme co hrát.

  37. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

    butters     před 12 měsíci 06.12.2023 20:19 |  
    1 3

    Měli jsme se s Hradcem rovnou dohodnout, že ušetříme síly a místo 2 hodin běhání si dáme penalty. On je teda možná ještě překazí Standa tím, že dá hattrick.

  38. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

    slavista23     před 12 měsíci 06.12.2023 20:21 |  
    5 1

    Ggggggggggggggggggggoooooooooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllllll

  39. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

    johnynz     před 12 měsíci 06.12.2023 20:21 |  
    3 0

    Ty vole :D

  40. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

    Slávista 51     před 12 měsíci 06.12.2023 20:22 |  
    5 1

    NO KONEČNĚ !

  41. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

    MUDRa     před 12 měsíci 06.12.2023 20:22 |  
    5 0

    A je to doma :)

  42. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

    Harvey     před 12 měsíci 06.12.2023 20:23 |  
    6 10

    "Wallem opět bez snahy něco hrát atd"
    Za mě asi hráč utkání by byl i bez toho gólu. Neskutečně odpracovanej výkon dneska.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

      ehad     před 12 měsíci 06.12.2023 21:02 |  
      2 1

      obcas neco pokazil, ale celkove dobry .... utkvelo mi, ze za skvele pokryti mice pred dobihajicim souperem dostal ZK (ok, faul se asi piskat dal, ale ne na ZK) ... a v druhem polocase (nebo mozna uz v prodlouzeni, ted nevim) ho hrac fauloval jasne zezadu bez moznosti hrat mic ... a ZK nebyla ... a ten rozhodci takhle piskal vic zakroku, viz "faul" Sevcika, kdy to nebyl ani faul, ale Sevca za to dostal ZK ... hrozny ...


      Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2023 21:03) . Zobrazit původní komentář

  43. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

    celtix     před 12 měsíci 06.12.2023 20:28 |  
    20 0

    Oscarova fyzička to je neuvěřitelný

  44. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

    Doty     před 12 měsíci 06.12.2023 20:33 |  
    7 10

    tak rozhodci to ke konci tlacil, ale nedotlacil

  45. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

    slavista23     před 12 měsíci 06.12.2023 20:33 |  
    9 3

    Van Buren, Van Buren, Van Buren

  46. ...

    Steevee     před 12 měsíci 06.12.2023 20:38 |  
    4 5

    Už jsem se skoro bál, že bychom postup z Hradce mohli z tribun slavit zase nějak nevhodně. Ale naštěstí ze "Severu" zní Ave Slavia, fuck polizia, takže pohoda.

  47. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    domácí     před 12 měsíci 06.12.2023 20:38 |  
    4 2

    Byla to fuška

  48. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

    Sníža     před 12 měsíci 06.12.2023 20:39 |  
    8 26

    Tak máme více štěstí než fotbalovosti. Hra absolutně bez nápadu a přesnosti. Nevím na kolik hru ovlivnil terén,ale my jsme nedokázali vymyslet kloudnou akci.Nebýt šťastného gólu tak nevím. Postoupili jsme a to je hlavní, ale ta hra.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

      Morb     před 12 měsíci 06.12.2023 20:45 |  
      13 3

      Mě hlavně ničí, že nedokážou zrychlit hru tím, že budou hrát na jeden dotek. Zprácovávaj si to a pak už je buď doběhnou obránci, vytlačí se sami k postranní čáře nebo nahrajou dozadu.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:0 před prodloužením

      golfer     před 12 měsíci 06.12.2023 21:18 |  
      7 7

      Jdi se vycpat. Přesně toto může napsat pouze rudá lůza.

  49. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    mirda     před 12 měsíci 06.12.2023 20:44 |  
    6 26

    Šťastná výhra s prvky komedie. Jurečka na hřišti mimo, Zafeiris vůbec nejhorší výkon ve Slavii a střídání dost nepochopitelná. Na co je nám útočník, který je dobrý v pokrytí míče zády k bráně, nebo nejkomplexnější hráč ligy, který má pohybově ani ne na divizi.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      sicilianbrno     před 12 měsíci 06.12.2023 21:02 |  
      7 1

      taky sem si Zafiho moc nevšiml, nešlo mu to dneska, ale taky je to zpusobene tím, že hlavni rozehrávačskou roli i vzhledem k postavení měl Ševa, a tím zastinil Zaferise, kdyby tam nebyl Ševčik, tak by vic vynikl právě Zaferis....

  50. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    skalní     před 12 měsíci 06.12.2023 20:49 |  
    4 7

    Tak nevím, jestli jsem si toho všimnul správně, ale nebyl ten druhý gól z ofsajdu? Přeci, když je brankář mimo, tak tam musí být 2 hráči a při přihrávce Tijaniho tam byl těsně jenom 1 obránce.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      ehad     před 12 měsíci 06.12.2023 20:56 |  
      2 0

      vyhra tak jako tak, 1:0 nebo 2:0 v poharu ...


      Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2023 20:57) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        skalní     před 12 měsíci 06.12.2023 21:00 |  
        4 0

        To jsem samozřejmě rád. Já jenom čistě pravidlově, jestli mám pravdu?

        • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

          ehad     před 12 měsíci 06.12.2023 21:04 |  
          3 0

          vzdyt to tam pisu, hledej :-) mas ...

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      sicilianbrno     před 12 měsíci 06.12.2023 20:59 |  
      6 0

      pustil jsem si to zpětně, musim řict, že v ten moment sem to jako většina tady nepostřehl, stopl jsem to v momente nahravky Tijanyho a je to hraniční, bez té čáry by to asi uznali, jelikož pomezni nezvedl praporek po vstřelene brance a oni by nenašli prukazný záběr. Ale máš dobré oko..

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        ehad     před 12 měsíci 06.12.2023 21:05 |  
        1 1

        ja si toho vsimnul hned, pred chvili zpetne zkontroloval ... ale nechtel jsem to tady rozpatlavat ...

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        MarekL     před 12 měsíci 06.12.2023 22:00 |  
        4 5

        Jelikož přihrával Tijany ještě na naší půlce, tak není co řešit. (Samozřejmě že burák nebyl za brankářem)


        Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2023 22:01) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

          ehad     před 12 měsíci 06.12.2023 22:55 |  
          4 0

          to je nejaka novinka, ze jako kdyz prihravas z vlastni pulky, tak ofsajd neni? .... doposud se to totiz posuzovalo podle hrace na ktereho prihravka sla ... ;-) ... s tim, ze burak nebyl za brankarem souhlas ... smerem k brane mechova byl opravdu pred nim (ten byl jeste na nasi polovine a kousek za micem) ...

        • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

          sicilianbrno     před 12 měsíci 07.12.2023 00:11 |  
          3 1

          Ty joo, zavadíš nové celosvětové pravidla fotbalu? A už si to přednesl představitelům UEFA? Pak napiš co ti na tu novinku řekli, a nejlepe nezminuj, že si z České Republiky, dik :-)

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      lukas6novak     před 12 měsíci 06.12.2023 21:02 |  
      1 0

      To pravidlo píšeš správně ale pokud si to dobře vybavuji tak v době přihrávky tam byl ještě nějaký hráč +- na středu hřiště který se vracel ale byl zároveň docela mimo záběr

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        ehad     před 12 měsíci 06.12.2023 21:04 |  
        1 1

        ale MvB byl o chlup pred nim, odhadem ... ale neni VAR a ofsajd lajna, a pomezni to nechal => ofsajd neni

        • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

          belmis (přítel SN)     před 12 měsíci 06.12.2023 21:09 |  
          4 1

          ... pokud nehraje sparra

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      nobiczek (přítel SN)     před 12 měsíci 07.12.2023 18:53 |  
      1 1

      Až teď jsem objevil tohle vlákno, tak se připojím později - podle mě to možná taky těsný ofsajd byl, pro zajímavost jsem si to tady zkusil (velmi nepřesně, podle střihu trávníku zvýrazněného v gimpu) nakreslit - https://imgur.com/ApD2Wob

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        záplata     před 12 měsíci 07.12.2023 19:29 |  
        4 1

        Tvl. hňahňat se vtom, jestli byl nebo nebyl ofsajd při gólu vlastního mužstva, viz tento nic nevypovídající domácí úkol z geometrie, a dokazovat si, že byl, to dokážeme jenom my Slávisti, bizár na Ntou.

        • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

          nobiczek (přítel SN)     před 12 měsíci 07.12.2023 19:36 |  
          1 0

          Jen mi to přišlo jako zajímavá a netradiční situace. Neříkám, že se měl ofsajd pískat, jsem rád, že můj oblíbenec Mick dal gól a že jsme zvítězili a postoupili.

          Baví mě rozebírat všechny situace ze zápasů Slavie, co mě naopak rozebírat nebaví, je, co mají nebo nemají rozebírat ostatní. Ale co, každý jsme nějaký.

          • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

            hamlo1 (přítel SN)     před 12 měsíci 08.12.2023 20:30 |  
            1 0

            mně zase tak nějak vadí hyperkoreknost a to vadí je slabé slovo

  51. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    PahaAhma     před 12 měsíci 06.12.2023 20:51 |  
    10 0

    Mršina v podobě extrémně neoblíbeného soupeře pro naši hru odklizena po náročné šichtě na těžkém terénu, eliminujícím naši komparativní výhodu.
    Někteří kluci dnes tahali nohy, jako by měli ve štulpnách olovo; nejvíc to asi bylo vidět u Zafiho.
    Moc se mi líbily Mojmírovy otočky ve vápně, škoda, že tam nic neumístil. Konrádovi šťastnej gól přeju za jeho doposud velmi sympatické působení v našem dresu.
    Žádná oslava totálního fotbalu to nebyla, ale nemusíme furt slavit, žejo. Za mě ok.

  52. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    hiker42     před 12 měsíci 06.12.2023 20:51 |  
    2 0

    Líbil se mi dnes Chytil, Oscar (ten má dvoje plíce) Ševčík a Wallem. Doslova jsme je uštvali.

    Btw, jak je to v tipovačce, když po 90 minutách je remiza a vyhraje se v prodloužení - počítá se to jako remiza nebo výhra? Díky.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      slavista23     před 12 měsíci 06.12.2023 21:24 |  
      1 0

      Při sázení je to plichta. Statisticky, výhra.

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        Leksel     před 12 měsíci 06.12.2023 23:50 |  
        1 0

        Takže když jsem tipoval 0:2, tak je to k ničemu. :-)

        • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

          archdvx     před 12 měsíci 07.12.2023 11:23 |  
          1 0

          to mi povidej :)

  53. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    mig52     před 12 měsíci 06.12.2023 20:52 |  
    14 5

    Za mne Vlček ukázal, že je na pravém stoperu lepší než Masopust! Kolega Harvey si udělal v komentářích z Ogbua boxovací pytel. Tak bych mu jen připomněl, že tento borec odehrál úplně všechno a byl bych hrozně nerad, abychom si jeho význam pro tým neuvědomili ve chvílích jeho případného zranění. Za něj zatím alternativu nevidím. Dnes naprostý suverén. A poslední věc, kterou píšu strašně nerad, protože jsem zde nikdy nechtěl hodnotit výkon komentátora. Ale to, co dnes předváděl Vlášek, bylo neskutečné. Vrcholem bylo, když v poločase prodloužení začal masturbovat (Pehy promiň, že používám tvůj jazyk, ale nemohu jinak) nad tím, že Hradec je blízko postupu, protože v dané chvíli se může stát cokoli. A to opakoval jinými slovy asi 5x. O jiném se nezmiňuji, bylo by to na 4 stránky. Prostě blb na entou. Jak tohoto člověka může zaměstnávat čt, to fakt nechápu. Tož so postup užijme, dobrou.


    Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2023 20:54) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      Myšák     před 12 měsíci 07.12.2023 11:39 |  
      0 3

      A neměl náhodou ten blb na entou pravdu?

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        dalislavista     před 12 měsíci 07.12.2023 17:42 |  
        0 2

        Neměl, stejně jako ty.

  54. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    Leksel     před 12 měsíci 06.12.2023 20:54 |  
    6 1

    Uff, žádná procházka to teda nebyla, po našem úvodním tlaku jsem čekal, že je otázka času, kdy dáme gól, ale vono ne. I když Hradec Mandouse nijak neohrozil, svou aktivitou rozbíjel naše akce, bylo to úporný utkání. Zase jsme hráli jako tým a zápas překlopili na naši stranu. Až do druhýho gólu jsem nebyl klidnej a až pak to napětí ze mě spadlo. Kdo si počká, ten se dočká, takže mám nakonec radost. Ale těším se na zápas, kdy si ho užiju v klidu. :-)

  55. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    Ondráš     před 12 měsíci 06.12.2023 20:54 |  
    23 8

    Krásná práce hoši, srdíčkem:D
    Ale ten, kdo dovolil ve Slavii tyto obludné dresy, by zasloužil zbičovat. Už teď se děsím toho, s jakou parádičkou Puma vyleze příště.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      SLAVIESTA     před 12 měsíci 06.12.2023 21:16 |  
      6 4

      Zlatý UMBRO, to si s námi takhle zadek nevytíralo.....

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      Leksel     před 12 měsíci 06.12.2023 22:54 |  
      8 1

      Hráči v tom vypadají jako by se chystali na kutě, opravdu nerozumim tomu, kdo to od nás mohl schválit. Navíc dneska jsme klidně mohli hrát v našich standardních dresech, s Hradcem by to nekolidovalo.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      Lord_Edmund     před 12 měsíci 07.12.2023 07:33 |  
      7 1

      tyto Barbínovské dresy jsou ostudou Slavie a rozhodně nebudí u nikoho respekt. Přece i když to Puma navrhne, tak to musí nekdo schválit a tohle se silně nepovedlo. Nejhorší SKS dresy co pamatuji. Kdyby aspoň ta čisla nebyla sračkozlatá :-(

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        Leksel     před 12 měsíci 07.12.2023 13:06 |  
        3 0

        A ta čísla tomu dávají korunu, na tom světlém podkladu jsou špatně čitelná, tady bych zvolil černou barvu čísel a bylo by to vidět z dálky.

  56. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    sicilianbrno     před 12 měsíci 06.12.2023 20:54 |  
    6 4

    Je to tam, i když o pul hodiny dyl než sme si představovali, tak zasloužený postup, výkon už tak veselej nebyl, hl v prvni puli, v druhe sme se zvedli jen zas ty šance:

    - kdo si nevypracuje šance, nemuže dát gol, za to pochvala, jen kdybysme proměnovali alespon polovinu těch velký šancí, to je naše neustálá bolest.
    - štastnej gol rozhodl, být tohle střela na Ondru Koláře, tak se tu hodně jeho hejterů ozve jakou šmudlu dostal, ale ona to NEBYLA chyba golmana, tohle prostě nenatrenujetě, v 95% míč odskočí, tenhle se neodrazil a golman je jak stroj, naučený na určitě pohyby.
    - tak su rád, že jsem Standu viděl ještě jednou na hřišti, doufám, že už naposled, je to fajn kluk, to su i já, ale takovou brigádu jakou má tento pul rok ve slavii bych bral všema deseti. Nerad bych viděl pak zabirání zbytečného místa někomu lepšímu nebo odchovanci, tady v poháru to jeho posazení na lávku chápu, vzhledem k tomu, že alespon umi penalty, v lize už by to smysl nedávalo.
    - dneska Bóřovi moc nešel rychlej tukec v rychlosti, často to u něj končilo chybou.
    - to informační pípání na Hradeckem stadionu mě docela mátlo, myslel jsem si často, že to piplo upozornění na chatu jednomu z komentátorů :-)

  57. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    Alanor (admin)     před 12 měsíci 06.12.2023 20:55 |  
    21 6

    Hodnocení tentokrát jen ve formě komentáře:

    Jak už jsem psal v článku, tak výkon nic extra, ale postup zasloužený. Hradec brání dobře, není lehké se proti nim prosadit, ale je to vyloženej zanďour a možná se někdy pokusit o brejk. Kotala uznávám, dokáže mužstvo srovnat, ale nejsem fanda jeho fotbalu, dívat se na to moc nedá.

    Od nás jsem čekal podle sestav o dost víc. Ale potvrdilo se, že Ševčík se Zafeirisem si na hřišti spíš překáží. V tom smyslu, že je pak Zafeiris hodně neviditelný. Ševčík hrál slušně. Aspoň trochu bych vyzdvihl konstruktivního Vlčka a střídajícího Van Burena. Herně byl výrazný Chytil, ale produktivitou to teda žádný zabiják není (bylo to tak i v Olomouci, kde dal hodně gólů z penalt). Wallem za mě nevýrazný, ale co se týče produktivity, tak čísla docela má.

    Stadion Hradce pěkný, návštěva i atmosféra vzhledem k počasí i všednímu dni velmi dobrá.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      obiwan     před 12 měsíci 06.12.2023 21:41 |  
      6 1

      Já jsem fanda na Buráka, ale ten trestňák na konci zápasu byla jeho chyba, odflákl to a nenavázal hráče a pak už musel faulovat..

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      Qope     před 12 měsíci 06.12.2023 22:08 |  
      2 0

      Vyloženej zanďour? A viděl jsi první poločas také, chlape? :-)

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        Alanor (admin)     před 12 měsíci 06.12.2023 22:10 |  
        5 0

        Hráli aktivně cca mezi 30.-45. minutou. Dost málo na 120 minut.

        • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

          Qope     před 12 měsíci 06.12.2023 22:17 |  
          6 1

          Hrál aktivně celou dobu, ok do 75 minuty jistě, jen naší kvalitou jsme to překlopili na naši stranu, tak bych to viděl. Pak už mu opravdu došel dech, ale to, že v posledních 3 zapasech neprohral se Slováckem, Plzní a Libercem se asi musí počítat. Tohle nebyl nějaky nazdarek, co jen odkopaval míče a čekal na svou jednu šanci, jak taky známe od jiných soupeřů. Byl to pohledný zapas, dle mého, kterému nechyběli šance ani zajimavé situace. Žádné zdržování např. golmana nebo zbytečně dělané fauly na kouskovaní. Já byl spokojen a na konci zapasu i velmi spokojen.


          Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2023 22:20) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      Tillendorf     před 12 měsíci 07.12.2023 08:51 |  
      4 0

      S tou produktivitou Chytila bych to viděl trochu jinak. Jednak má smůlu, jeho góly nejsou občas uznány z důvodů, které s jeho akcí nesouvisí , případně třeba v repre dostane jako odměnu za regulérní gól druhou žlutou. Ve včerejším zápase mu ostatní moc nepomohli, mi příšlo. Aby se dostal ke střele musel si to hodně dovypracovat sám a pak už neměl dost času být precizní v zakončení a v součtu s terénem se tak nedá divit, že neskóroval. Ale měl k tomu hodně blízko. Obecně mi přijde, že má skvělou přednost ve schopnosti zakončit jakkoliv, čímkoliv, jen by potřeboval dostávat míče do situací, kde by se ta schopnost zúročila.

  58. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    IJS     před 12 měsíci 06.12.2023 20:56 |  
    4 9

    Tak nakonec postup! Nevím jak to komentovat. Buď jsme hráli špatně a hlavně bez nápadu a nebo nás Kotál tak přečetl, že a terén byl tak těžký, že jsme si nic moc nevytvořili! Po poločase jsem kritizoval Wallema, že ho to dnes nebaví a on se pak rozehrál a dal vítězný gól. Ale jinak to rozhodně wingback není! Je spíš technický, ale rozhodně ne tahový. Za mě dnes nejlepší Vlček! Hodně mě překvapilo, že střídal a jak jsem tak sledoval, tak ten "Šerif" žádný zázrak není. Zatím jsem ho viděl 2x a nevím co ve Slavii pohledává! Komentátoři TV chválil Chytila, ale když nedá gól za šanci co měl, tak bych s chválou brzdil. V tom zakončení se právě projeví kvalita střelce!
    Zase to bylo vítězství, kdy člověk trnul, aby se i přes převahu vyhrálo! Já nevím, ale mě letošní projev příjde takový jalový a málo nebezpečný... Ale vzhledem k výsledkům asi účinný!
    Ještě mě zaujalo a ne poprvé, že Ogbu vyhraje hlavičkový souboj, míč letí někde na střed hřiště a tam my nejsme! Igohovy hlavičky skoro vždy sbírá soupeř! Za mně zbytečné a opakované ztráty!

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      El Greco     před 12 měsíci 06.12.2023 22:58 |  
      2 1

      Vlčka stáhli, tedy domnívám se, protože začal odpadat fyzicky, což je při jeho hře dnes pochopitelný. Pravda Synian se tam pak spíš plácal.

  59. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    Lunaris     před 12 měsíci 06.12.2023 20:59 |  
    11 8

    O našem vítězství a postupu nebylo nikdy pochyb.

  60. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    pehacko     před 12 měsíci 06.12.2023 21:07 |  
    13 8

    Ze by to byla reklama na fotbal, to se rict neda. Od nasi silene hry, po otřesné individuální vykony. Po simulovani hradecaku (Kučera jak se drzel za obličej, ktereho se Ogbu vubec nedotknul… to byl vrchol), po strasidelne piskani na urovni sileneho komentare a kvality prenosu. Ct si zadny fotbal vysílat nezaslouzi, atraktivita v jejich podání je na urovni Horsta Fuchse.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      Slávista 51     před 12 měsíci 06.12.2023 21:15 |  
      4 10

      JO, REKLAMA NA FOTBAL
      to doopravdy nebyla, ale Slavia vyhrála a postupuje v MOL CUPu - to je nejdůležitější, že !
      ČT by měla vysílat všechny fotbaly - ligu, pohár, EP, mistrovství Evropy, MS - to by byla podpora mládežnického fotbalu.

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        pehacko     před 12 měsíci 06.12.2023 21:29 |  
        4 3

        A tobe se ten fotbal jako libil? Bylo to promrhanych 120 minut naseho casu. Jedine co stalo za rec byl Burakuv gol. To byla legrace, jak ten jejich brankar se musel za trest proběhnout tam a zpet a trest byl za to jeho celozapasove zdrzovani. Vlastne jsem asi nikdy na Slavii nevidel gola do prazdne po tom, co sel brankar do vapna soupere.

  61. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    dm52     před 12 měsíci 06.12.2023 21:11 |  
    6 0

    Dost si stěžujete na komentátory. Já to řeším ta, že zvuk skoro stáhnu a pustím si nějakou muziku. A je mně u toho blaze.


    Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2023 21:11) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      Slávista 51     před 12 měsíci 06.12.2023 21:18 |  
      2 1

      Komentátoři - to je kapitola sama o sobě při všech přenosech, nejen na ČT.

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        sicilianbrno     před 12 měsíci 06.12.2023 21:32 |  
        9 2

        mě obecně komentátoři tolik nevadí (když nejsou vyloženě protislavističtí a jde to z jejich projevu citit), alespon slyším jejich pohled a když snima nesouhlasím, což dneska bylo v pár případech, tak se s nima hádám, oni sice neodpovidají, ale já stejně vím, že mám pravdu :-).

        • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

          Ondráš     před 12 měsíci 06.12.2023 21:37 |  
          5 10

          Tuhle disciplínu-stěžování si na komentátory- jsem nikdy nepochopil:)

        • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

          wimpy     před 12 měsíci 07.12.2023 11:59 |  
          5 0

          Občas mě jejich hodnocení situací přijde úplně absurdní, navíc když ho klidně zopakuji po shlédnutí zpomalenýho záznamu. Zlatej Bosák. :-)

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        Myšák     před 12 měsíci 07.12.2023 11:54 |  
        1 1

        Podle tebe by všichni komentátoři měli být slávisti???

        • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

          butters     před 12 měsíci 07.12.2023 12:33 |  
          4 2

          Komentátoři, pokud nekomentují pro klubovou televizi, by měli být neutrální. Většina těch českých bohužel působí, jako kdyby zápasy komentovali oblečení v rudém dresu.

          • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

            Ondráš     před 12 měsíci 07.12.2023 13:53 |  
            1 4

            A Rumuni jsou zase přesvědčení, že jsou všichni komentátoři sešívky a fandí proti spartičce. To si nevybereš.

        • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

          lukas6novak     před 12 měsíci 07.12.2023 13:57 |  
          1 0

          Mě ani nesere to že má někdo oblíbený klub. Klidně ať má a dá to trošku najevo. Mnohem víc mám problém s tím že obecně mají komentátoři tendenci plácat nesmysly. Zároveň jsem už docela alergický na nějaký moudra co hážou pořád dokola a myslí si jak je to vtipný i po stý

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      mig52     před 12 měsíci 07.12.2023 08:35 |  
      3 2

      NJ, zkoušel jsem to, ale pro mne je to kombinace, jako jít v zimě na Praděd v plavkách, když nejsem otužilec. Dřív jsem to řešil komentem z rádia. Já se tentokrát také otřel do Vláška s tím, že nerad. Mně to kritizování komentátorů také štvalo, navrhoval jsem kritikům, ať si vypnou zvuk, vezmou si banán nebo rohlík, odkomentují si to sami a pustí si to ze záznamu. Ale tentokrát jsem to nevydržel. Ta radostná naděje, že vyhučíme... . Mně to připadalo, jako když malé dítě jásá nad vysněným dárkem od Ježíška. (V době přestávky v prodloužení). Na druhé straně, druhý gól byl asi fakt z ofsajdu, jak tu psal kolega. (Teď jsem to viděl v záznamu). Jejich brankář byl vysunutý a dva jejich hráči tam asi nebyli. Ale to je nepodstatné, postup byl už náš.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.12.2023 08:38) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      Morb     před 12 měsíci 07.12.2023 16:58 |  
      1 1

      Komentátoři byli v pohodě a ten Kobylík má vyloženě dobrý postřehy jako druhej komentátor. Žádnej přicmrndávač. Zároveň ale někdy až moc nekriticky straní Slavii a kolikrát si říkám, že to akorát zakřikne.

  62. super

    ehad     před 12 měsíci 06.12.2023 21:16 |  
    16 1

    Super, vyhra, sice az v prodlouzeni, ale spokojenost. Byl jsem na ceste domu, takze jsem videl prvni polocas castecne. Vykon teda nic moc, Mechov nas prehraval, spousta chyb - to se moc nepovedlo ... Druhy polocas uz jsme je jasne prehravali, prodlouzeni taktez - tam uz navic asi ani nemohli. To jejich stridani 2 hracu az v 2. prodlouzeni, az kdyz prohravali - to jsem nepochopil. Dyt uz pred tim sotva behali ...

    Jinak rozhodci tragedie, nekonzistentni posuzovani zakroku (napr. ZK pro Wallema za neco, co nemusel byt ani faul ... a podobny zakrok v 2. polocase na Ogbua bez karty ... pripadne ZK pro Sevcika - jako za co?). Jako jsme zvykli na leccos, jsem rad, ze jsme si poradili ... ale kazi mi to dojem ze hry ... Abych to ale nehazel jen na rozhodciho, on to ma tezke, kdyz hraci neustale simuluji a rvou pri kazdem souboji. Pak vidis jak hrac Betisu krouti hlavou nad chovanim Laciho, kterej fauluje na ZK, a pak se vali po zemi jako by sam dostal nalozeno jen proto, aby tu ZK nedostal ...

    • Re: super

      Alanor (admin)     před 12 měsíci 06.12.2023 21:20 |  
      29 0

      Nejsem zastáncem kritiky rozhodčích po každém zápase a za každou cenu. Pak zapadnou ty fakt neférové výkony. Vždycky se najdou nějaké zákroky, o kterých se dá polemizovat, ale celkově mi přišel Pechanec relativně přesný a pískající na obě strany stejně. Na Zafeirise bych penaltu nepískal, kontakt tam byl, ale pádu hodně přidal. Ogbu faul taky nebyl. Sice ho trochu štrejchnul, ale loktem do obličeje to fakt nebylo a bylo to hlavně velké divadlo. Rozhodčí za mě úplně v pohodě.

      Jo a jak píšeš o tom válení Laciho, tak se koukni, co dnes udělal v Boleslavi Chorý. Chtěná prasárna na brankáře, který už má míč v rukou a pak si jako lehne, aby to vypadalo, že to měla být vzájemná srážka, že mu to ujelo nebo co. Fakt zákeřňák nejhoršího kalibru.


      Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2023 21:22) . Zobrazit původní komentář

      • Re: super

        denydzlSKS     před 12 měsíci 06.12.2023 21:30 |  
        11 1

        Choryho si pamatuju jako šíleného zakeřňáka už z Olomouce.
        Ten měl víc kariéry strávit v trestu než na hristi. Smutný je, ze jakmile dá gol v repre, tak na to všichni zapomenou.

        • Re: super

          sicilianbrno     před 12 měsíci 06.12.2023 21:34 |  
          11 0

          ..ten kdyby někdy měl přijit do Slavie, tak bych na něj piskal i kdyby dal za nás 4 goly v zápase, tak nesympatický a zákeřný hráč, že proti němu Krmenčík je sympatický andílek....

      • Re: super

        ehad     před 12 měsíci 06.12.2023 22:01 |  
        18 0

        zrovna chory a treba slepicak (+ dalsi) patri mezi nejhorsi sortu hracu, kteri sami hrajou az zakerne, ale v okamziku, kdyz se jich nekdo trochu dotkne, tak okamzite padaj a vypada to, ze pomalu umiraj ... mosquera je dalsi takovej, vizner je taky podobnej ubozak ...

      • Re: super

        Morb     před 12 měsíci 07.12.2023 17:00 |  
        1 0

        Přesnej a pískající na obě strany byl. Dost mu to ulehčovala skutečnost, že pískal prakticky jakejkoliv souboj dvou hráčů. Nedalo se na to sice dívat, ale stěžovat si nikdo nemohl.

  63. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    hajnej     před 12 měsíci 06.12.2023 21:17 |  
    15 1

    Tak postup je tam, čekal jsem to snažší, ale je to holt Hradec, se kterým máme problémy poslední dobou pořád. Další kamínek z cesty k dablu odvalen. Nalévám oslavnou štamprdli, Slavia olé!

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      hamlo1 (přítel SN)     před 12 měsíci 06.12.2023 21:58 |  
      9 0

      my jsme těch štamprdlí vypili podstatně víc, to máš začátek zápasu, konec zápasu, začátek prodloužení, konec prodloužení, střídání, pěkná šance a dva góly tuplovaně , No litr slivovice nestačil, jinak jejich brankář simpatˇák

  64. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    denydzlSKS     před 12 měsíci 06.12.2023 21:23 |  
    14 1

    Soupeř víceméně bezzubý, ale dobre a urputně branil a vítězství nás stalo hodně sil.
    V kombinaci s těžkým terénem(byť na roční období a netradičně zimní dny dobrý), a pár nasima nepromenenyma šancema hrozilo, ze to dojde do penalt.
    To se naštěstí nestalo a trochu nám ve správný moment píchnul terén.

    Jinak ty dresy…mne jako nějak extra nevadí, když je někde uvidim ve výloze, ale funkci druhý sady prostě plní špatně. Třeba dneska by, co se kontrastu týče, bylo lepší hrát v sesivaným s červenýma trenyrkama a stulpnama. A není to poprvé, co se ten kontrast nepotká se sadou soupeřů.. tu druhou sadu bychom meli mít tmavou.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      Leksel     před 12 měsíci 06.12.2023 23:00 |  
      4 0

      Trenýrky bych k těm sešívaným dresům vzal radši bílý, ptz soupeř je měl černý.

  65. ONDRÁŠ

    Slávista 51     před 12 měsíci 06.12.2023 21:24 |  
    1 9

    Se svým ještě větším znakem, na jakémkoliv dresu Slavie, bohužel !

  66. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    johnynz     před 12 měsíci 06.12.2023 21:28 |  
    23 2

    Ty dresy bysme vymenit rozhodne meli, jak si je hraci obleknou, tak se jejich tela zcela prirozene prepinaji do spankoveho rezimu.

  67. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    MarekB98     před 12 měsíci 06.12.2023 21:29 |  
    13 1

    Většina za mě dneska tak průměr, ale vyzdvihl bych Oscara. To, jak tam běhal i v druhé polovině prodloužení, bylo něco neskutečného. Dobrý i Wallem, poctivě se vracel dozadu. Zafeiris tentokrát méně viditelný, naopak nadprůměrně zahrál Ševčík. A celkově mi přišel ze strany Slavie lepší druhý poločas, Hradec postupně odpadal a v prodloužení došlo k logickému vyústění v podobě gólu, který sice byl šťastný, ale zasloužený. Je dobře, že to nedošlo až do penalt.

  68. Všechno špatně nebylo

    Pert     před 12 měsíci 06.12.2023 21:35 |  
    13 2

    U mnoha příspěvků se opakuje jak bylo všechno špatně, já bych to tak černě neviděl. Mizerná byla druhá půlka prvního poločasu, hra hlavou všeobecně (to je velmi vleklý problém) a klasicky závěr, kdy v panice bráníme a děláme neuvěřitelně hloupé fauly, že Micku? Pechancovi bych ale rád vzkázal, že Ševčík rozhodně nefauloval :)

    Jinak šancí na gól bylo dost, druhý poločas byl v dobrém tempu a mám radost že kluci dokázali prorazit klasický Kotalův beton. Legrační je, že nám pomohl brankář soupeře, který byl až do první inkasované branky naprosto bezchybný. Neodrazil se od něj i balón k Mickovi před druhou brankou?

    Nechci to zakřiknout, ale zdá se mi, že se týmu pomalu zvyšuje sebedůvěra - každopádně dokážou stupňovat tlak do poslední chvíle.

    Teď se těším na los. Snad nechytneme suché hajzly!

  69. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    Mimoň     před 12 měsíci 06.12.2023 21:37 |  
    10 0

    Porovnávám letos výkony a výsledky skrz výsledky a výkony předešlých 2 sezón a řekl bych, že progres tam je. I dnes. To je prostě pohár. Nikdo tam až do semifinále našeho poháru nebude lítat jak ve finále MS.... prostě úspornost. Ale i tak jsem viděl snahu a touhu ten gól tam dát.

  70. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    carevitchando     před 12 měsíci 06.12.2023 21:38 |  
    16 1

    Od začátku bylo jasné, kdo bude v pátečním osudí MOL Cupu. Prodloužení? Dárek fanouškům!

  71. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    Slavista50     před 12 měsíci 06.12.2023 21:39 |  
    15 10

    Tradiční fotbal pod vedením Kotala, Autobus v pokuťáku, osobka po celém hřišti a stálé zdržování. To chtěli dotáhnout až do penalt. Nechápu takovouhle taktiku. To se dá vidět jen u nás. Ještě že to dopadlo.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      Qope     před 12 měsíci 06.12.2023 22:06 |  
      21 3

      Slávistický asistent Jaroslav Köstl - "Velmi dobrý fotbal z obou stran v krásném prostředí."

      Ale aby se neokazoval jen na Kostla, ti opravdu přišlo, hlavně v prvním poločase, že to byl nějaký autobus? Na jaky fotbal jsi koukal? Navíc, jaké zdržování? Tenhle zápas naopak moc bavil, nechápu, opravdu z obou stran zajimava podívana navíc pro nás s dobrým koncem ...

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        El Greco     před 12 měsíci 06.12.2023 22:52 |  
        10 1

        Jakože tradiční Kotalík souhlas, ale ne s tím odsuzováním. Nijak extra nezdržovali. Dopředu se, když to šlo snažili. Jen samo jsou horší a ke konci nemohli - tak se to snažili dotáhnout k penaltám. Co bys od takového teamu chtěl víc.

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        lukas6novak     před 12 měsíci 07.12.2023 06:16 |  
        10 0

        Začátek byl slušný ale přišlo mi jak když hradec odešel fyzicky v 45 minutě už. Protože celý druhý poločas už hráli mnohem defenzivněji. Statistiky můžou dost zkreslovat ale i tak.
        První poločas měl Hradec 57% držení míče, 1 střelu vedle a 2 rohy. V druhým poločase 31% držení míče, 0 střel, 0 rohů. V prodloužení 44% držení míče, 1 střela vedle (a to byl ten trestňák) a 0 rohů.
        To dost ukazuje na to že nebyly schopný od 45 minuty zvládat chodit pořádně do brejků a jejich blok se víc a víc posouval k bráně

  72. re

    zeleznik2     před 12 měsíci 06.12.2023 22:53 |  
    5 3

    Za mě spokojenost, samozřejmě v první půli Jurda a v druhé minimálně jednou Mojmír měli, dát gól a bylo to hotové.
    Kotal není Koubek, Hradecké prokletí snad zlomeno. Nula vzadu se taky počítá. Asi jsme se nadřeli více než jsme čekali, ale proti zákopům a zaparkovaným autobusům nám to prostě nejde. Škoda, že Prádelna dnes opět vyhrála, ale hold i oni umí více venku než doma.

  73. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    Mimoň     před 12 měsíci 07.12.2023 02:36 |  
    19 0

    Mladá Boleslav prohrála s Plzní. Budou u nás chtít ukázat, že patří do první čtveřice, tak to bude těžké utkání. Ale i my máme obrovskou motivaci-primy postup do LM. Tohle letos nesmíme pustit. Musíme prostě makat každý zápas a v zimě přemýšlet jak posílit

  74. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    pf     před 12 měsíci 07.12.2023 07:35 |  
    13 0

    Trápili jsme se v zakončení, ale ve všem byli jednoznačně lepší. Dalo se čekat, že Mechov bude houževnatý a postup nám nedá zadarmo, trápíme se s ním pravidelně. Takže o to víc těší, že se to podařilo v nastavení díky blátu konečně zlomit, nenechali to dojít k vymodlené hradecké metě v podobě penalt a splnili jsme cíl v podobě postupu. Víc asi není potřeba řešit, teď ještě zvládnout v neděli Bolku :)

  75. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    LukeDo     před 12 měsíci 07.12.2023 07:49 |  
    33 0

    Za postup sem rád, ale zase bych krotil od některých tu kritiku, že to bylo špatné...
    Jako pardon, ale čekat že 6.prosince budeme hrát jako z partesu po tolika zápasech, co mají kluci v nohách (liga, el., repre + cestování) prostě čekat nelze a teď už ty 3 zbývající zápasy budou spíš silou vůle, než nějakou extra formou...kolik má odehráno Hradec zápasů a kolik my ? To je úplně neporovnatelné kvantum...

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      mig52     před 12 měsíci 07.12.2023 08:13 |  
      7 4

      Konečně někdo rozumný. Synian vypadá pohybově tak nějak kývavě, ale nepochybuji, že jako člověk černé pleti v sobě rychlost má. Navíc!! Mně se na něm moc líbilo, že rozehrával, jen pokud to trošku šlo, kolmo-po vertikále, nejen na jistotu do strany. Uvidíme, jak bude a s Moham. vypadat na jaře.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.12.2023 08:19) . Zobrazit původní komentář

  76. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    lukas6novak     před 12 měsíci 07.12.2023 08:33 |  
    20 0

    Ještě jedna poznámka která se ve výsledku ani netýká moc Slavie. Podle nějakýho hodnocení na startu sezóny mělo patřit hřiště hradce mezi nejlepší v lize a přitom včera ke konci bylo tragický. A to mě přivádí k otázce jak budou hřiště v čr vypadat v posledních 2 kolech a celkově jakou úroveň ty zápasy mít budou. Řekl bych že poslední 2 kola nebudou až tolik o fotbale ale spíš o houževnatosti a bojovnosti vesměs skoro v každým zápase

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      Slávista 51     před 12 měsíci 07.12.2023 08:47 |  
      1 1

      Tak jest.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      mig52     před 12 měsíci 07.12.2023 12:17 |  
      1 2

      Jsem zvědavý, jak to ustojí především náš pažit.Bolka, Servete, to bude slušný nářez.

  77. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    Sokrates55 (přítel SN)     před 12 měsíci 07.12.2023 09:45 |  
    56 3

    Dobré ráno přeji Vám všem u dobré kávy včetně voňavých vanilkových rohlíčků:-)).
    Řeknu Vám přátelé, že jsem měl po tom všem, co kluci museli vydržet, dost obavy, jak pohárové utkání zvládnou.
    Nechci už rozebírat tu celou a dle mého názoru chtěnou šaškárnou od LFA.
    A nad některými názory tady na SN, to už je opravdu bolestné to číst.
    Jsem moc rád, že se pan Tvrdík našich kluků zastal a ukázal na neschopnost pánů z LFA a také předestřel to, o čem všichni ví, ale díky "kabelkám" se všichni bojí. Redaktor Filípek je toho jasným důkazem:-(((((
    Pohárový zápas žádná hitparáda nebyla a v první půli (dokud měl Mechov dost sil) jsme se tak po deseti minutách začali prát sami se sebou. Postupně a hlavně se vstupem do druhé půle, jsme začali nabírat převahu a kvalita naší Slávie se začala projevovat. Takže byť v prodloužení, přesto díky klukům za postup.
    Je to další plus do mozaiky našich splněných postupných úkolů tak, abychom pořád měli minimální ztrátu na to mužstvo, kterému se zametá cestička už naprosto okatě dál.
    Křetínský a jeho vpád do kabiny rozhodčích a do kabiny VAR v poločase zápasu s Brnem na jaře, má pořád stejné účinky. Filípek je totální pokrytec, ale koho chleba jíš, tak musíš jeho falešnou píseň zpívat. A tak se smutkem na duši sleduji, jak se nám mění chování pana Šmicera, podpořené totálním žvástáním pana Vízka, když jeho opravdu nechutné komentáře tisknou v deníku Sport pana Křetínského včetně oslavných básní na pana Haška. Pro mě velmi špatná volba za repre trenéra. Hašek normálně před problémy v českém fotbalovém prostředí zdrhnul z funkce předsedy ČMFS. Je pouze mým přesvědčením, že pan Svědík fotbalu rozumí daleko víc a hlavně je rozdíl trénovat někde v Emirátech, nebo tady v Čechách. Váš úsudek nechám na Vás.
    Nás čeká další nelehký zápas v neděli s Mladou Boleslaví a pak další šichta v evropském poháru. No a pak ještě na Baník. Takže žádná procházka růžovým sadem. Moc budu klukům držet palce a pokud by se nám povedlo zvládnout bez ztráty kytičky i tohle, budu věřit tomu, že snad nás má i někdo rád tam nahoře.
    A budu taky držet palce panu Tvrdíkovi, byť na něj kydají i tady na SN špínu a Čínu.
    Nebýt jeho vytrvalosti a vůlí se nenechat otrávit, tak by si někteří pánové nejen z LFA dále mastili kapsu s Pragosportem a do fotbalu by šlo s prominutím dalších pět let hovno.
    "Alea iacta est" - Kostky jsou vrženy - Caesar
    Ano, Slavia je v situaci, kdy budeme zřejmě muset přejít "Český fotbalový Rubicon".
    Zatím jsme na to sami, snad za tiché podpory některých klubů.
    Slavia si vybrala velmi těžkou cestu a jen opravdový slepec nevidí, že tomu tak opravdu je.
    Ani jeden bodík nebudeme mít vůbec lehký. Naše góly budou zkoumány s velkou pečlivostí třeba i pět minut, jen aby se něco našlo, proč to nebude platit, a to podotýkám hned, že bych se strašně moc rád mýlil ve všem, co jsem v této problematice napsal. I tak vím, že po všech těch letech fandění naší milované Slávii, proč můj děda i táta nemohli vystát "Rudou bídu".
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55
    P.S:
    Omlouvám se , že je to dlouhé.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      Dennis     před 12 měsíci 07.12.2023 10:00 |  
      21 0

      Jako jestli novým trenérem bude Ivan Hašek, tak je to fakt výsměch a důkaz naprosté nekompetence vedení svazu. Já pořád zdráhám uvěřit tomu, že o něm byť jen uvažují. To by byl šílený krok zpátky a hlavně nulová koncepce. To už tam rovnou mohl zůstat Šilhavý...

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        LukeDo     před 12 měsíci 07.12.2023 10:16 |  
        20 0

        No mě úplně vytáčí, že v roce 2023 je ,,asi" hlavním kandidátem na trenéra Ivan Hašek...jako haló není rok 2005, je rok 2023 a podle toho by měla volba trenéra vypadat...ať je klidně Nedvěd nebo Čech manažer repre, ale ať tam dají nějakého progresivního trenéra, co se v tom pohybuje ,,dneska" a ví kam fotbal směřuje/vyvíjí, umí nastavit taktiku dle soupeře a hráči musí vidět, že to má nějaký význam a ten trenér tomu rozumí a podle toho nastavit koncepci, pro nás není důležitý EURO ale následná kvalifikace na MS, Euro nikoho nezajímá, ohlas má MS ve fotbale, protože proč ? No celý svět...prostě bych začal stavět tým s výhledem na MS a očekával bych v sestavě hráče typu Matěje Juráska, Vitíka a dalších mladých talentovaných kluků...

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      Slávista 51     před 12 měsíci 07.12.2023 10:42 |  
      2 1

      ! 1*

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      donford     před 12 měsíci 07.12.2023 10:54 |  
      26 0

      Sokrate, třeba delší, ale skvělé. Shrnul jsi pregnantně všechna trable, která v naší lize panují. A jsem moc rád, že ses tady zastal pana Tvrdíka a vyzdvihl jeho zásluhu. Všichni z jeho boje budou profitovat (snad kromě "nebožáka" Svobody, který to přece prý chtěl také, ale ani pro to prstem nehnul), ale málokdo mu z ligových mančaftů poctivě poděkuje a ještě míň mu bude v jeho boji za ligovou očistu pomůže. Ano, my starší s Rudou bídou desítky let pohrdáme, i když víme, že do naší ligy patří. Herně, jako soupeř, nikoliv mravně.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.12.2023 21:50) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      mig52     před 12 měsíci 07.12.2023 12:15 |  
      16 4

      Moc pěkně jsi to napsal. Já o "legendě" Vízkova zetě napsal své po Rangers a od mnohých tu byl bičován, což jsem rád vydržel. Teď napsal Vladimírek snad nějakou knihu o své kariéře a ejhle, kdo mu při psaní vedl ručku, pan Filípek, hnus velebnosti. Tu bych si do knihovny nedal s obavou, že mně spadnou regály. Tož asi tak. P.S. Sokrate, s těmi vanilkovými brzdi, ať nemusí manželka za týden péct druhou várku!

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      stomir     před 12 měsíci 07.12.2023 12:50 |  
      20 0

      Sokrate, s Haškem máte pravdu. Hodně pamatuju, tak vím, že patří do privilegované party bývalých hráčů Sparty, co najednou začali trénovat dospělé bez jakékoliv předchozí praxe ( namátkou Chovanec, Bílek, Hašek, Straka...) Vyhrál nějaké tituly se Spartou v době, kdy by to dokázalo i duo Pulpit - Csaplár, v lize mistrů hořeli jak papír ( zápasy např. s Dortmundem) a hráli zbabělý fotbal. Ve funkci předsedy FAČR selhal a zbaběle utekl, aniž se o cokoliv smysluplného pokusil. Předtím sám sebe - v pozici šéfa fotbalu - jmenoval do funkce repre trenéra
      ( neuvěřitelné) a po pár neúspěšných zápasech to předal kamarádovi Bílkovi (a zmizel do Arábie). Od té doby měl pár epizodních angažmá na Středním Východě, jinak nic. Dobře - kdysi byl chvíli ve Francii s Jarolímem, ok. Za to má pocit, že je trenérská legenda a je neprávem opomíjen. Za socialismu se o podobných kašparech komunisté říkali " on ten soudruh je asi neschopnej, ale je náš, tak ho podporujme" . Za vrchol jeho drzosti považuji, že údajně prosazuje jako své asistenty u reprezentace Klusáčka s Veselým, které zná z doby jeho arabské kariéry... Šilhavý asi na konci nepůsobil příliš kompetentně, ale aspoň to je slušný člověk.

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        Edenjejenjeden     před 12 měsíci 07.12.2023 13:41 |  
        9 1

        Souhlas , jen si říkám , co se stalo se Šmicrem , je chvíli na svazu a stala se z něj stejná loutka , jako z těch ostatních :-(

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      Edenjejenjeden     před 12 měsíci 07.12.2023 13:42 |  
      9 0

      Nádherně shrnuto Sokrate , ostatně jako vždy . Podepisuju každé slovo

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      dm52     před 12 měsíci 07.12.2023 14:29 |  
      7 1

      Stoprocentní souhlas, lépe to nešlo napsat.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      rybarmirek     před 12 měsíci 07.12.2023 14:57 |  
      14 0

      Zdravím,opravdu musím zde napsat jednu velkou pravdu,tvoje komentáře zde jsou naprosto vystihující a vždy mě zahřejí na duši.Diky,že ještě dnes existují takoví lidé,kteří umí nazvat věci pravými jmény.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      slavista23     před 12 měsíci 07.12.2023 15:14 |  
      6 0

      Hašek utekl protože "náhodou zjistil", že by musel jít proti svým. A tak zbaběle utekl. A štístko, škoda slov.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      Flame     před 12 měsíci 07.12.2023 16:50 |  
      3 1

      Milý Sokrate, napsal jsi to moc pěkně a těší mě i odezva publika.

      Asi je to překlep, ale Caesar řekl: " Alea acta est".

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        Sokrates55 (přítel SN)     před 12 měsíci 07.12.2023 17:58 |  
        5 0

        Zdravím příteli a děkuji za Tvou reakci.
        Jen Tě musím opravit. Caesar skutečně řekl: " Alea iacta est".
        Odkaz viz Wikipedie, nebo slovník výroku z Latiny od Prof. Josefa Čermáka :-)).
        S úctou
        Sokrates55

        • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

          Flame     před 12 měsíci 07.12.2023 19:50 |  
          1 0

          Jejda, já chodil na latinu dva roky na gymplu před dávnými časy, tak to víš, už si moc nepamatuju. Wiki není moc směroplatná, uvádí obě verze, ale pan profesor bude mít pravdu.
          Ať se daří. :-)


          Komentář byl uživatelem upraven (07.12.2023 19:51) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

            Sokrates55 (přítel SN)     před 12 měsíci 08.12.2023 08:41 |  
            4 0

            Zdravím Tě příteli a jen dodávám, že já jsem dalek toho tvrdit, že latinu ovládám.:-)). Ale mám ji moc rád.
            Je to právě také moje zábava a vůbec si netroufám být nějakým latinářem.
            Důležitější je, že kostky jsou vrženy:-))
            Opatruj se a hodně zdraví přeje s úctou
            Sokrates55

          • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

            donford     před 12 měsíci 08.12.2023 15:07 |  
            4 1

            Moc se omlouvám za mou vsuvku do latinářské debaty. Měl jsem v 50. letech na tehdejší jedenáctiletce tři roky latinu, téměř nic si už nepamatuji, ale dobře vím, že Alea iacta est vyslovil Caesar po překročení Rubikonu (kostky jsou vrženy, nebo také je rozhodnuto). Tato slova dnes dobře souvisí se Sokratovým názorem. Ano, Tvrdík vybojoval za němého přihlížení většiny ostatních velké a pro mnohé kluby nově vskutku životní peníze z televizních práv. Tím se dal do tichého boje proti zlému, primitivnímu, ale mocnému Svobodovi a jeho nohsledům. Takže boj nekončí, spíš začíná. Možná, že se k němu (k nám) ještě někdo přidá, ale zatím si moc nadějí nedělám. Ovšem případnými vavříny z úspěchu se pak budou holedbat mnozí, dnes tiší. Přeji panu Tvrdíkovi hodně síly v tomto pro něj zatím osamoceném boji.

  78. Postup .... naštěstí

    weetek     před 12 měsíci 07.12.2023 11:13 |  
    6 15

    Na včerejším zápase vidím dvě pozitiva: nakonec jsme postoupili, nikdo se nezranil. Ach, kde jsou mé studentské výjezdy se Slavií na pohárová utkání... Před patnácti lety bych si výlet na nová Lízátka nenechal rozhodně ujít, včera jsem byl rád, že jsem z práce stihnul v televizi 2. poločas. Hezké pokoukání to rozhodně nebylo, náš výkon nebyl dobrý a Mechováci nás chvílemi docela přehrávali. Snad se nám opravdu nasčítal náročný program, náročný terén a počasí a ne až tak velký hlad, zatímco domácí chtěli možná i víc, naštěstí neuměli a postupně ani nemohli.

    Když nastupoval na plac ještě za nerozhodného stavu maskot Standa, zatímco Tijani dál mrznul na lávce, už jsem se snad ani nevytočil. V tomhle prostě JiT svou umanutost neopustí, dokud Tecl bude mít hráčskou smlouvu. Co na tom, že se zase navzdory tomu, že tam šel jako střídající hráč, skoro nepotkal s míčem a běžet jsem ho viděl jen při oslavě gólu k Wallemovi. Sper to ďas. Pokud má Ogungbayi zdravotní problémy, Singanteh je zatím na hostování a Sy ani v béčku moc nezáří, ať si klidně tahle naše "legenda" čárku připíše, zápas nakonec naštěstí rozhodli jiní.

    • Re: Postup .... naštěstí

      lassiter     před 12 měsíci 07.12.2023 11:22 |  
      22 0

      Pokud jsi stihnul jen druhý poločas, pak nechápu, jak jsi mohl přijít na to, že nás Hradec přehrával?

    • Re: Postup .... naštěstí

      Jožin     před 12 měsíci 07.12.2023 11:58 |  
      17 0

      Nevím na co jsi koukal a kdy nás přehrávali já viděl jak sotva dohráli 90min

    • Re: Postup .... naštěstí

      mig52     před 12 měsíci 07.12.2023 12:04 |  
      8 3

      No, je fakt, že Standa všecky ty tři balony, co dostal na kopačku, zazdil. Nejvíce se to projevilo na akci, kterou Mechovu zahájil ještě na naší polovině u postranní lajny, kde to dal protihráči, jak na stříbrném podnosu, následoval protiútok, který vyvrcholil Mickovým faulem před naším vápnem. Jindřich mu asi chtěl věnovat fotbalovou kytičku, která nám mohla pěkně zasmrádnout.

      • Re: Postup .... naštěstí

        wimpy     před 12 měsíci 07.12.2023 12:06 |  
        10 2

        Abychom byli objektivní, ani Tijaniho asi nevyhodnotí mužem zápasu. :-)

        • Re: Postup .... naštěstí

          SLAVIESTA     před 12 měsíci 07.12.2023 12:20 |  
          10 1

          Pokud jsem to dobře postřehl, byl to Tijani kdo vysunul van Burena

          • Re: Postup .... naštěstí

            wimpy     před 12 měsíci 07.12.2023 12:45 |  
            2 0

            To ano.
            Mimochodem, od Hradce hrůzostrašně zahraná standardka v poslední minutě nastavení.

            • Re: Postup .... naštěstí

              nobiczek (přítel SN)     před 12 měsíci 07.12.2023 18:48 |  
              1 0

              Přesně tak, ale zároveň měli i trochu smůlu, když si to naši kluci (myslím, že Wallem) ukopli, ale vracející se brankář Hradce ve snaze míč ukopnout vrátil balon na kopačky Tijaniho. Který to tedy podle mě ještě pokazil a dal přihrávku příliš dlouhou, ale Mick naštěstí nic nevypustil a díky tlaku na obránce skóroval.

              Mimochodem, pořád si nejsem jistý, jestli Mick nebyl v momentě přihrávky v ofsjadovém postavení vzhledem k tomu, že brankář Hradce byl stále na naší půlce. Určitě jeden hráč byl ještě mezi Mickem a brankovou čárou, druhý byl ale podle mě na Mickově úrovni a pokud to ofsajd nebyl, tak poměrně těsně (na to, jak jasná to měla být situace). Zkusil jsem si to i velmi jednoduše nakreslit - https://imgur.com/ApD2Wob (čáry jsou podle střihu trávníku, který jsem si zvýraznil kontrastem, ale i tak je samozřejmě přesnost mizerná, přesto je podle mě vidět, že to byla těsná situace) :)

              • Re: Postup .... naštěstí

                wimpy     před 12 měsíci 07.12.2023 19:11 |  
                2 0

                Dle mého velmi těsně byl, ale bez ofsajdové čáry neorozhodnutelné. VAR to asi ani nenapadlo zkoumat. Mě popravdě taky ne, kdyby se tu o tom nemluvilo. :-)

        • Re: Postup .... naštěstí

          mig52     před 12 měsíci 08.12.2023 17:45 |  
          1 1

          Máš recht. Jen se nemohu zbavit dojmu, že naši trenéři rezignovali na využívání jeho nejsilnějších stránek, jak to dokázali v Baníku a zase ho, jako dost jiných hráčů, předělávají a ono to zatím nefunguje.

    • Re: Postup .... naštěstí

      lukas6novak     před 12 měsíci 07.12.2023 13:53 |  
      9 3

      1) To mě zajíma kde si viděl to že nás hradec chvílema přehrával když v druhým poločase měl problém vyjet ze své poloviny a nedokázal mít jedinou střelu (klidně mimo) nebo roh. +od 70 minuty tak 3/4 hráčů hradce už nemohli

      2) Tecl má letos z 2460 možných minut odehráno ve slavii 80+20 minut v pohárech a stejně se do něj kope. Jestliže má na tento rok ještě hráčskou smlouvu tak proč by nemohl dostat minuty když je připravený? Já třeba čekal že Tecl bude hrát pravidelněji (žádný moje přání ale prostě pocit z toho jak to bylo mezi ním a realizákem minulý sezóny). A zrovna Tijani kolikrát taky moc neukázal trenérům důvody proč by měl hrát víc

      • Re: Postup .... naštěstí

        weetek     před 12 měsíci 07.12.2023 16:36 |  
        7 2

        Já do Tecla nekopu, jen konstatuju, že byl opět i za pár minut na hřišti zbytečný. Pokud jde hráč na hřiště z lavičky v prodloužení, navíc za nerozhodného stavu, čekal bych od něj kvalitní ofenzivu, při které bude těžit z toho, že je na rozdíl od obrany soupeře odpočatý. Ale to samé předvedl Tecl v MOL Cupu vloni v zápase s Bohemkou, kde jsme byli vyřazení daleko blíž: jako střídající hráč rychlostí nepředstavoval nebezpečí pro čtyřicátníka Jindřiška.

        Mě vlastně zajímalo, jak je připravený na ostrý start v áčku, kde statuje na lavičce někdy od pátého kola, zatímco skoro nenastupoval ani za béčko. A včera to celkem výmluvně ukázal. Proto budu rád, když namísto něj budou, v případě, že budou k dispozici, nastupovat jiní, daleko perspektivnější hráči.

        • Re: Postup .... naštěstí

          lukas6novak     před 12 měsíci 08.12.2023 06:42 |  
          3 2

          To že dá se říct nepředvedl vůbec nic ti neberu a dá se říct i souhlasím. Já reagoval na tutočást
          "Když nastupoval na plac ještě za nerozhodného stavu maskot Standa, zatímco Tijani dál mrznul na lávce, už jsem se snad ani nevytočil. V tomhle prostě JiT svou umanutost neopustí, dokud Tecl bude mít hráčskou smlouvu"
          Já neříkám že má hrát víc ale pořád když máš hráče co udělal v lize 11+7 za 1300 minut (pro představu Kuchta měl 14+4 za 2400 minut nebo Jurečka 20+4 za 1700 minut) v minulý sezóně tak bych řekl že kvalitou prostě musí mít na tento zápas. Hodnocení jeho výkonu je ok ale tohle mi přišlo takový trochu mimo no

    • Re: Postup .... naštěstí

      ervin     před 12 měsíci 08.12.2023 18:19 |  
      3 0

      Viděl jsem zápas celej ale vyjma 10minut kdy trošku přidali jsem žádný přehrávání neviděl, naopak posledních 20 minut + prodloužení tahali nohy jak po vejšlapu na Sněžku.

  79. .

    japhy     před 12 měsíci 07.12.2023 12:23 |  
    5 0

    Výkonem jsme asi neoslnili, přesto jsme nakonec šancí neměli úplně málo. Ale ani v jejich proměňování jsme neoslnili :) Takže nakonec nepřekvapí, že jsme tam dostrkali takový šmudly. Vždyť i tomu Mickovu gólu předcházelo 2x takový zašprcnutí míče, taky se to mohlo odrazit ouplně do prdele.
    Někdo hrál líp, někdo hůř, ale někdo jakoby nehrál vůbec. Třeba takovej Zafeiris. Dozadu se stahovat nemusel, tam se motali Ševa s Oscarem. Oscar si zase hrál to svoje, činnost Ševčíka evidentní. Ale Zafi povětšinu úplně neviditelnej, míče spíš jen posouval, dost alibistickej výkon.
    A vůbec tak nějak celkově mi v naší hře chybí hra 1 na 1. Ne nutně ala Olayinka, tzn. skoro furt :), ale neškodilo by toho trochu. Snad jen Chytil má snahu to brát na sebe.

    • Re: .

      ehad     před 12 měsíci 07.12.2023 12:31 |  
      3 0

      Zafi me nejvic zaujal tim, jak lehce se jednou nechal obejit v 1. polocase po rohu mechova, kde nechal jit soupere samotneho do vapna ... tam nastesti bylo dost nasich hracu, a situaci jsme uhasili ...

      • Re: .

        PahaAhma     před 12 měsíci 07.12.2023 19:06 |  
        3 0

        Člověk už bere Zafiho jako boha, a tak mě tahle situace překvapila v tom, že se ocitl v roli bezmocne obětí zrovna on. Na druhou stranu ta "ojebavka" Čmelíka či koho snesla světové parametry, třeba jako Wallemova paradicka v minulém ligovém kole.

  80. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    SLAVIESTA     před 12 měsíci 07.12.2023 12:46 |  
    10 24

    Dovolte mi několik poznámek, které vím, že vzbudí u mnohých nelibost(je mi to ale jedno).
    - nechápu(dlouhodobě) politiku s brankáři, včera např. měla jednoznačně chytat dvojka, aby si nepřipadala
    jako to páté kolo u vozu a získala nějakou zápasovou zátěž.
    - hra na tři obránce nám nesvědčí, to už vidím i já, který se do taktiky, a systému zásadně neplete
    - včera to byl další zápas se slabým soupeřem, který jsme vyhráli díky vůli, ale i štěstí a ne díky tomu, že jsme
    soupeře jasně přehráli, jak by bylo díky kvalitě našich hráčů, trenérů a finančnímu zázemí, na místě.
    - neuznávám zdejší vyzdvihování slabého soupeře, které má jediný cíl - omluvit náš špatný výkon.
    - nerozumím šaškování s hráčem jménem Tecl
    - měl by být také někdo odpovědný za estetickou činnost klubu(některé dresy. ale i další věci jsou mírně
    řečeno, velmi problematické)

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      Slávista 51     před 12 měsíci 07.12.2023 13:05 |  
      11 9

      ANO,
      ty dresy by měl někdo řešit - ten zelený nesmysl od PUMY, je na pár facek !

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        wimpy     před 12 měsíci 07.12.2023 13:21 |  
        11 5

        Jednou bude mít velkou sběratelskou hodnotu, neb si to jednak nikdo nekoupí a hlavně nikdo neuvěří, že se v tom hrál fotbal. :-)

        • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

          Qope     před 12 měsíci 07.12.2023 13:28 |  
          10 6

          Mně teda nevadí a docela se mi i líbí :-D jsou prostě jiné a jak nejsem "moc konzervativní člověk", tak takové změny i vcelku vitam :-D


          Komentář byl uživatelem upraven (07.12.2023 13:29) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

            wimpy     před 12 měsíci 07.12.2023 13:32 |  
            7 0

            Člověče, to je ale opravdu divný. :-)))

            • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

              Qope     před 12 měsíci 07.12.2023 13:33 |  
              1 1

              :-D

          • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

            SLAVIESTA     před 12 měsíci 08.12.2023 08:23 |  
            3 3

            Úplně rozumím tomu, že dres se ti líbí a to z jednoduchého důvodu, dá se říci, že neexistuje dres(ani jakýkoliv umělecký počin), který by se někomu nelíbil. U dresu by ale mělo platit, že by se měl líbit většině těch kterým je vlastně určen - fandům dotyčného mužstva(ženstva). A to se v tomto případě nepovedlo!

            • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

              Tonda     před 12 měsíci 08.12.2023 10:22 |  
              4 1

              Což je ale pouze Tvůj názor.

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        mig52     před 12 měsíci 08.12.2023 17:30 |  
        2 3

        Pořád jsi nepochopil, že Pumĕ někdo z klubu musel nad těmi venkovními dresy požehnat. Někdo hodně vysoko postavený, možná náš nejvyšší? Snad si nemyslíš, že je jednoho dne Puma flákla na stůl se sdělením, tady máte venkovní sadu a nazdar!?

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      lukas6novak     před 12 měsíci 07.12.2023 13:44 |  
      11 0

      Brankaři - tam je to složitější dlouhodobě ale už se mi to nechce řešit dokola. Ale souhlasím že to rozpoložení a chování v tomto není nejlepší

      Hra na tři obránce - už by to chtělo minimálně občas hrát i na 4 obránce jen. Trochu problém vidím v tom že momentálně nemáme dá se říct žádný nadstandartní křídlo. I proto hrajeme poslední dobou občas i komplet bez křídel

      Včerejšek - nebyl to žádný dokonalý zápas ale na druhou ani tak špatný jak z toho někteří děláte. Soupeř si za 120 minut dá se říct nic nevytvořil. Zatímco Slavia v druhým poločase jich měla relativně dost. Kdyby třeba Chytil proměnil tu tutovku kdy šel sám na brankaře tak by se to bralo jako zkušený výkon.

      Dále bych nepodceňoval úplně nekvalitu hřiště protože tam bylo dost momentů kdy hráči obou týmů podklouzli a celkově to hřiště dost zhoršovalo možnost kombinace. A k výkonu hradce, neřekl bych že to byl od nich nějaký top výkon ale s hradcem se nám dlouhodobě hraje špatně a v posledních třech zápasech hradec remízoval s Plzní a Slováckemtakže bych z nich nedělal uplný kopyta který máme přejet 4:0

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      Alanor (admin)     před 12 měsíci 07.12.2023 15:17 |  
      21 4

      Je to čistě spekulace, ale já včerejší nasazení Mandouse chápu tak, že pokud nebyl nějak zdravotně indisponovaný (což ale nevypadá, protože byl vždy připraven na lavičce), tak Kolář ztratil motivaci a už si to tu dosedí (v lepším případě ukončí kariéru třeba už teď v zimě). Kdyby makal a šlapal Mandousovi na paty, tak by včera šanci podle mě určitě dostal. Vždyť to původně ani nebylo prezentováno, že se nastálo mění jedničky, že je to jen řešení pro tento zápas a pak se uvidí. A teď jsme v situaci, kdy Koláře nenasadíme ani v domácím poháru.

      Ale i kdyby to tak bylo a Kolář si tu opravdu už jen odbyl několik let kvůli penězům, tak mi to bude vadit méně (odvedl tu toho dost a kariéru mu významně poznamenal Roofe), než když ho trenéři furt cpali do brány, i když na to neměl.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.12.2023 15:19) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        wimpy     před 12 měsíci 07.12.2023 15:21 |  
        15 1

        Z čistě logického hlediska, v neděli vypadl zápas, mohl chtít jen Mandouse udržet v herním rytmu. Kolářovi by ten jeden zápas nic moc nedal.

        • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

          Alanor (admin)     před 12 měsíci 07.12.2023 15:28 |  
          2 3

          Jasně, třeba v tom nic není a je to jen takhle. Je to ode mě čistě spekulace. Ale překvapilo mě, že včera chytal Mandous.

          • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

            wimpy     před 12 měsíci 07.12.2023 15:39 |  
            12 4

            Navíc Koli je pod obrovským tlakem. Blížej se svátky a hned po nich lednový vážení. :-)

            • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

              mig52     před 12 měsíci 08.12.2023 17:24 |  
              1 1

              :)))), :))))

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        Qope     před 12 měsíci 07.12.2023 15:25 |  
        11 0

        Souhlasim, taky to tak vidím, že po této sezone Kolář u nás skončí. A nutno podotknout, že z jeho strany to tady bylo velice povedené angažmá. Ale budoucnost u něj ve Slavii nevidím.


        Komentář byl uživatelem upraven (07.12.2023 17:06) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

          SLAVIESTA     před 12 měsíci 08.12.2023 08:29 |  
          3 1

          S koncem Koláře ve Slavii si nejsem vůbec jist. Vyhazovat ho (při jeho vazbách v klubu) rozhodně nikdo nebude a takovou finanční úroveň si nikde jinde se současnou brankářskou vizitkou rozhodně neudrží.
          Proč by proboha odcházel?!

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        damade     před 12 měsíci 09.12.2023 17:23 |  
        0 0

        To bych za tim uplně nehledal. Naši trenéři obecně gólmany na pohár moc neměněj, minulou sezónu zas proti Bohemce a Spartě chytal Kolář a to se u Mandouse o ztrátě motivace nedalo mluvit.
        Další věc je, že kdyby chytal Kolář, udělal pár skvělejch zákroků a třeba udržel nulu, tak to zase trenérům zamotá hlavu, budou chtít Koláře odměnit většim vytíženim, na což zas doplatí Mandous a bude v tom chaos. To by byly zbytečný starosti.


        Komentář byl uživatelem upraven (09.12.2023 17:25) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      weetek     před 12 měsíci 07.12.2023 16:47 |  
      7 8

      Přiznám se, že právě startu Koláře jsem se hrozil a jsem rád, že se trenérský štáb rozhodl jinak, protože poslat demotivovanou dvojku s minimálním zápasovým vytížením do toho mrazu, mohlo to skončit dvěma bezradnými ohlédnutími se za sebe, jaká předvedl mockrát, včetně svých posledních startů. A s tím, jak jsme včera kvalitní ofenzivou zrovna nehýřili, by to taky mohla být konečná. Pohár je pořád trofej a cesta do evropského fotbalu, je dobře, že trenéři byli zodpovědní. To už bych v některém z předchozích kol radši viděl chytat Sirotníka. Na tom, že je situace na gólmanském postu dlouhodobě skoro až toxická, to bohužel nic nemění. Já bych si moc přál, aby Kolář v zimě odešel jinam, ale ani mě to jako reálná varianta vlastně nenapadlo. Kam on by chodil? Jaké nabídky by v téhle situaci a při jeho známém osobnostním nastavení přišly? Kdepak, ten to tu dosedí.
      K Teclovi jsem se vyjádřil výš. Opravdu si nemyslím, že měl dostat znovu hráčskou smlouvu: jeho "mentorování" v béčku na podzim probíhalo minimálně, po příchodu Škoďáka postrádá smysl. Stejně tak jeho statování na lavičce áčka, protože to, jak je (ne)připravený zahrát, včera vlastně ukázal. Na druhou stranu, pokud bude po zbytek sezóny sedět na lávce jako další asistent, bude to jistě lepší, než když podstatnou část uplynulé sezóny nastupoval. Na pohárovou soupisku pro jaro se doufám nedostane, devět let v evropských soutěžích bez gólu jsou snad jasnou vizitkou.

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        mig52     před 12 měsíci 08.12.2023 17:05 |  
        1 4

        Podpis a razítko!

        • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

          necich     před 12 měsíci 08.12.2023 18:47 |  
          5 4

          Ty taky podepíšeš každou píčovinu....

          • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

            mig52     před 12 měsíci 09.12.2023 07:58 |  
            2 2

            Občas i tu od tebe.:)

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        Slavistat     před 12 měsíci 09.12.2023 14:04 |  
        1 2

        Ke Kolářovi, nejen že to ve Slávce dosedí, ale ještě navíc prodlouží o nějakej rok.

  81. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    mario63     před 12 měsíci 07.12.2023 15:34 |  
    4 0

    V hodnocení není Mick, odehrál s prodloužením dost minut, Sinyan a Tecl 19 min a někdy to na hodnocení stačí...

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      Alanor (admin)     před 12 měsíci 07.12.2023 16:27 |  
      4 2

      Ano, víme o tom, systém bohužel nebere prodloužení v potaz. Jako redakce jsme to urgovali už v minulosti. :(

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        mario63     před 12 měsíci 07.12.2023 18:29 |  
        4 0

        Alanore, díky za vysvětlení.

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      Morb     před 12 měsíci 07.12.2023 17:07 |  
      4 8

      O tom Sinyanovi a jeho výkonech bych se klidně už nahlas bavit začal.

      • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

        MarekL     před 12 měsíci 07.12.2023 18:34 |  
        12 0

        počkáme jak bude vypadat po zimní přípravě

  82. FRANTIŠEK VESELÝ BY DNES

    Slávista 51     před 12 měsíci 07.12.2023 17:25 |  
    6 3

    oslavil 80té narozeniny - bohužel odešel předčasně z tohoto světa.

  83. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    Marcelo10     před 12 měsíci 07.12.2023 18:53 |  
    5 5

    K Sinyanovi - moc se nedivim tem vsem zranenim. Vsimli jste si, jak beha?

    • Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

      mig52     před 12 měsíci 08.12.2023 17:01 |  
      1 2

      No, je v tom docela dost "kačeny".

  84. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    Leksel     před 12 měsíci 08.12.2023 00:01 |  
    5 1

    Wallem o prsa severokorejské závodnice před Ševčíkem, to bude určitě rekord. :-)

  85. Jo, dneska by to

    Slávista 51     před 12 měsíci 08.12.2023 06:20 |  
    2 0

    docela odpovídalo.

  86. Re: Mol Cup: Hradec - Slavia 0:2 po prodloužení

    murena     před 12 měsíci 08.12.2023 10:08 |  
    4 1

    Los čtvrtfinále Slavia - odpady