Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

Slavia má po "last minute" výhře z Tiraspolu na dosah první místo ve skupině EL.

Zápas v Tiraspolu nabídl velmi zajímavou podívanou s několika zvraty a nakonec i pěti góly. Ze strany Slavie šlo dle mého názoru o dobrý a ofenzivní výkon. Sešívaní byli aktivnějším celkem a sebevědomě kontrolovali hru. Stinnou stránkou ale bylo jejich počínání při bránění, které připomnělo trable z minulé sezóny. Šerif byl sice zakřiknutý až pasivní (hlavně v první půli), přesto každý jeho ojedinělý výpad na naši půlku znamenal nebezpečí. Naše obrana působila chaotickým a nezajištěným dojmem, na což jsme loni nejednou doplatili. A i v Tiraspolu jsme inkasovali dva hodně laciné góly.

Nebyli jsme tedy daleko od zbytečné ztráty (vzhledem k naší výrazné převaze v poli), když jsme v závěrečné čtvrthodině dokonce museli otáčet skóre. Ale povedlo se to, což jen potvrdilo vzrůstající sílu týmu. Konečně se našel exekutor, který dokáže proměnit standardku těsně za vápnem. A když už vše směřovalo k remíze, tak nás spasil zkrat domácího obránce, který netakticky podrazil ve vápně Provoda. Jistě jsem nebyl sám, v kom byla malá dušička, když si penaltu na svá bedra vzal Tijani, nicméně vysoký útočník ukázal, že si věřil oprávněně a pokutový kop suverénně proměnil.

Slavia je tak blízko 1. místu ve skupině, které by se dalo považovat za velký a nečekaný úspěch. Bilance v lize také není vůbec špatná, takže nejsme daleko od toho, abychom při zvládnutém závěru podzimu mohli hovořit o velmi vydařeném půl roce. Dotáhněme to!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 5 - Druhou branku chytat nemohl, u první se nabízí otázka, jestli si nemohl jít pro centr. Z mého pohledu to šlo, byť to byla těžká situace. Na centr z hloubi pole se přes všechny spoluhráče i protihráče nedostává úplně snadno. Osobně to beru spíš za menší zaváhání, než zřejmou chybu. Lépe si měli počínat Ogbu a Masopust, faulovat nemusel Dumitrescu a hlavně jsme předtím neměli založit brejk mizerně zahraným rohem. Až pak to vidím jako chybu Mandouse. Horší pětka.

Lukáš Masopust - 5 - Útok podporoval velmi dobře, i když finální centr občas zkazil. V první půli ukázal dobrý přehled, když dával ve vápně pod sebe míč Zafeirisovi. Vyčítám mu ale situaci před poločasovou přestávkou. Mizerným rohem založil brejk, u standardní situace se pak nedokázal dostat do hlavičkového souboje.

Igoh Ogbu - 4 - Jak proti Římu ukázal, že má i na nejvyšší úroveň fotbalu, tak teď projevil svou odvrácenou tvář. Chyboval před první brankou, kdy se nedokázal dostat do souboje s Tovarem, což je zarážející, když je jinak Ogbu nejlepším hlavičkářem v týmu. U druhé inkasované branky zase nezachytil náběh přihrávajícího hráče. Ve zbytku zápasu se snažil a občas se nebál ani průniku, chyby ho ale také poznamenaly a byly situace, kdy působil zmatkujícím dojmem.

Jan Bořil - 6 - Podobně jako Masopust podporoval velmi dobře útok. Levačkou nacentroval na gól Jurečkovi, jednou mu chybělo pár decimetrů k tomu, aby zavřel zadní tyč a dal gól do prázdné branky. Smekám před ním, že se po tak těžkém zranění stal opět zcela plnohodnotnou alternativou do sestavy.

David Douděra - 5 - Snaživý výkon, finální řešení ale neměl dobré. Centry se mu moc nevedly, svou šanci neřešil špatně, ale o kousek překopl.

Oscar Dorley - 5 - Za mě průměrný a nepříliš výrazný výkon. Přispěl sice k územní převaze Slavie, ale nebyl nijak více vidět směrem dopředu, ani se mu více nedařilo zastavovat nepříjemné brejky domácích. Umí zahrát lépe.

Christos Zafeiris - 8 - Velmi aktivní výkon. Kromě gólu se dostal do tří nebezpečných zakončení, přičemž jednou měl smůlu, když trefil tyč. Zásadní vyrovnávací gól nejenže sám krásně vstřelil, ale předtím si i situaci vybojoval, když byl faulován.

Lukáš Provod - 8 - Se třemi hráči ve středu pole hraje Slavia lépe a Provod se na postu ofenzivněji laděného univerzála našel. Připravil několik velmi dobrých pozic pro spoluhráče, v závěru byl pak sám faulován, z čehož byla rozhodující penalta.

Andres Dumitrescu - 4 - Je u něj patrný pokles formy a o dost zaostává třeba oproti zápasu se Servette, kde se velmi příjemně uvedl. Teď se sice snaží, ale nedaří se mu. Vlastní velkou šanci neproměnil, svůj podíl má i na obou inkasovaných gólech. Hlavně u druhého měl bránit Mbekeliho mnohem důsledněji.

Václav Jurečka - 7 - Větší střeleckou formu má z českých hráčů už jen Souček. Skóroval počtvrté v řadě, tentokrát šlo navíc o exkluzivní zakončení patičkou v těžké pozici. Paráda! Jinak podal poctivý lehce nadprůměrný výkon. Jednou pěkně střílel ze střední vzdálenosti.

Mick van Buren - 6 - V úvodu utkání dvakrát dobře sklepl míč pod sebe, byla z toho rána Jurečky. Výborným centrem pak našel v gólovce Dumitresca. Problém u něj je, že takto dobrý výkon neudrží po většinu zápasu a i v Tiraspolu se postupem času začal vytrácet.

Conrad Wallem - 5 - I když Slavia zvládla zápas otočit, tak samotný Wallem naši hru neoživil a vidět nebyl.

Muhamed Tijani - 6 - Nejde mu to a ani moc šancí v poslední době nedostává. Se Šerifem to vypadalo podobně, když si připsal jen zbytečné fauly a žlutou kartu. Pak si ale vzal na bedra penaltu v rozhodující okamžik a naprosto jistě ji proměnil. Za to si zaslouží palec nahoru a snad ho to povzbudí do další práce, které ho čeká nemálo, aby se ve Slavii více prosadil.

Mojmír Chytil není hodnocen, protože při hraničním časovém pobytu na hřišti neměl na průběh zápasu zásadnější vliv.

5. - Čtvrtek 30. 11. 2023 21:00

Evropská liga, 2023/2024
2 - 3
1 - 1
FC Šeriff Tiraspol
FC Šeriff Tiraspol

45. Tovar
56. Mbekeli

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

19. Václav Jurečka
78. Christos Zafeiris
90. Muhamed Tijani (pen)

Komentáře (78)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

    Flame     před 12 měsíci 01.12.2023 13:18 |  
    4 2

    Zdravím všechny, můžete mě někdo ochytřit proč naše zápasy nevysílá čt sport nebo jiný běžně dostupný kanál, ale jenom placený sport 2?

    • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

      Luxembourg     před 12 měsíci 01.12.2023 13:20 |  
      2 4

      Kvůli penězům bohužel, zaplatili víc, než ČT a jiné stanice.

      • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

        Flame     před 12 měsíci 01.12.2023 14:07 |  
        3 1

        To je smutné :-(

        • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

          necich     před 12 měsíci 01.12.2023 14:24 |  
          6 7

          To není smutné to je tržní prostředí.. Když by se měly zvyšovat výrazněji koncesionářské poplatky tak budou plné ulice prostesujících.. Takhle si to zaplatí ten koho to zajímá a kdo si třeba odepře zase něco jiného..

          • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

            Jaryn     před 12 měsíci 01.12.2023 14:54 |  
            10 3

            I kdyby koncesionářské příspěvky zvedli 5x na přenosy fotbalu by je nedali. Mají jiné priority.

            • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

              Slávista 51     před 12 měsíci 01.12.2023 14:56 |  
              4 4

              Vždyť píšu - sabotéři !

    • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

      wimpy     před 12 měsíci 01.12.2023 14:10 |  
      6 3

      Už to tu bylo řečeno mnohokrát, ČT má jeden zápas a právo prvního výběru, zbytek je na placených kanálech. Takže nás vysílá pouze tehdy, když jsme jeho první volbou. Což bylo v Římě a pokud si pamatuji, i v Ženevě.

      • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

        belmis (přítel SN)     před 12 měsíci 01.12.2023 14:56 |  
        7 1

        Jinými slovy jsou pro ně první volbou ruďoši, když je dávají 4x a nás 2x.

        • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

          wimpy     před 12 měsíci 01.12.2023 15:18 |  
          11 0

          Ale je to přirozené, jejich fanoušci se asi skládají ze slabších sociálních skupin. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

      Slávista 51     před 12 měsíci 01.12.2023 14:17 |  
      6 7

      Protože na ČT jsou sabotéři fotbalu !

    • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

      Ferguss     před 12 měsíci 01.12.2023 14:17 |  
      11 4

      ČT sport má jeden zápas, včera zvolili rudochy, což z pohledu neutrálního fanouška asi dává smysl.

      • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

        Flame     před 12 měsíci 01.12.2023 14:45 |  
        1 0

        Jasně Řím a Ženeva jsme byli my, ale jinak, jestli se nemýlím dávali sraltu.

        • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

          bongor     před 12 měsíci 02.12.2023 09:22 |  
          1 1

          Ale vždyť i my milujeme naše rudé mylášky.Jsme přece pracující lid ne,jak to správně psalo rudé právo už před půl stoletím. A kdo je tady "mystr",viď daníku?A přece za těma sudíma nepolezeš do kabiny jen tak z lásky.To je právě to tržní prostředí,trhni na tom co se dá!

      • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

        Edenjejenjeden     před 12 měsíci 01.12.2023 14:51 |  
        9 0

        Ano to smysl dává , ale ještě větší smysl dává , aby CT rozdělila zápasy rovnoměrně mezi oba kluby . A podle Livesportu CT sport příští kolo vysílá opět odpady z Bubenče v Limassolu . Tomu nerozumím :-(

        • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

          belmis (přítel SN)     před 12 měsíci 01.12.2023 14:54 |  
          10 0

          Když jsme hráli doma s AS Řím, tak taky dávali nelogicky spartu.....Asi tam jsou rudý až za ušima....

          • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

            wimpy     před 12 měsíci 01.12.2023 15:26 |  
            2 2

            Tehdy mi to přišlo logický, dávali toho, kdo hraje venku a jehož fanoušci si nezajdou na stadion. To porušili vlastně jen tohle kolo.

          • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

            ehad     před 12 měsíci 01.12.2023 18:45 |  
            1 1

            mozna byl problem zajistit prenos z Tiraspolu ...

            • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

              pehacko     před 12 měsíci 01.12.2023 18:47 |  
              4 0

              A ze to zvladnul sport 2?

              • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

                ehad     před 12 měsíci 01.12.2023 18:53 |  
                1 0

                to je vlastně pravda, hele nevím ... jednak ČT šetří, takže do přeplácení se nežene ... jednak se možná snáze dohodne se zeměma, kde daný zápas dávaj veřejnoprávní TV .... což tady asi nebylo ...

                • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

                  pehacko     před 12 měsíci 01.12.2023 19:01 |  
                  9 3

                  A ja si spise myslim, ze sportovni cast ct je banda rudych zmrdu co na sve bolševické masturbace na veřejnoprávní scéně zneužívají nase koncesionářske poplatky!

                  • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

                    belmis (přítel SN)     před 12 měsíci 01.12.2023 19:24 |  
                    1 1

                    Ale ten stream na Sport 2 byl kvalitní, jak za mého mládí před 20 lety :-).

                    • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

                      pehacko     před 12 měsíci 01.12.2023 19:27 |  
                      3 2

                      Ja to poustel na te televizi co se jmenuje podle nasi legendy co ma byt na bankovkách a prislo mi to lepsi, nez cele o2 s ct dohromady. A to tam byl odbornik brnenska trenerska legenda martin hasek a standa levý. Musim rict, ze kdyby na sport 2 byla liga a cokoliv dalsiho, tak bych byl spokojeny a nechal si to. Bohuzel pak by to stejne ta rumunska rakovina znicila a infiltrovala a ovlivňovala verejne mínění a kryla jejich levarny.

        • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

          Ferguss     před 12 měsíci 01.12.2023 17:05 |  
          2 0

          Ok, to je divný. Já jsem ty domácí neřešil, tím že na ně chodím. Tím pádem ani nevím co v té době dávali.

          • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

            Flame     před 12 měsíci 01.12.2023 17:08 |  
            3 0

            Přesně, na domácí jdu na staďák, ale do Tiraspolu je to trochu z ruky.

            • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

              pehacko     před 12 měsíci 01.12.2023 18:46 |  
              6 3

              Maji davat venkovni zapasy.. zvlast v poharech. Jenze proste na ct stale dost rozhoduje ta ruda svine capoun. Takze pristi kolo se vsadim bude opet rumun.

              • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

                wimpy     před 12 měsíci 01.12.2023 19:04 |  
                3 0

                Příští kolo je opět rumun.

                • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

                  pehacko     před 12 měsíci 01.12.2023 19:12 |  
                  2 4

                  Jak pisu nize. Ct zneužívá nase poplatky pro sve bolševické masturbace v přímém prenosu. Tak snad jim to Limasol nebo s cim to hraji spocita i s urokama. Dalsi duvod tyhle poplatky a cokoliv veřejnoprávního zrusit.

                  • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

                    El Greco     před 12 měsíci 01.12.2023 19:31 |  
                    5 3

                    Ježíš, tady je to zase festival ukřivděných - v zápase Sparty jako jediným o něco jde, neláká nejvíc diváků a že teď dávali Betis je taky samozřejmý.

                    • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

                      pehacko     před 12 měsíci 01.12.2023 19:48 |  
                      3 5

                      A o co tam jde? Za me tam nejde vubec o nic. Nebudu se divat na vychonemecke fekal porono jen proto, ze nekoho strasne rajcuje nejaky ten buzik koeficient. Jedine co ma silu a smysl, jsou zapasy nejkrasnejsiho a nejuzasnejsiho klubu založeného v roce 1892!!!

                      • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

                        wimpy     před 12 měsíci 02.12.2023 00:35 |  
                        0 3

                        Mně je to popravdě úplně fuk, někde to dávaj a vždycky se k tomu dostaneš. Mimochodem náš (před)poslední zápas v Tiraspolu byl, co se vysílání týká, celkem síla. Ve sportbaru (tuším Hvězda) to vychytali na nějaké zahraniční tv a pokud si pamatuju, jen druhej poločas. Ale bylo jen pár, co nás to vubec vidělo.
                        Včera na tom Sport2 ti komentátoři, to byla taky bomba :-)

                      • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

                        Myšák     před 12 měsíci 02.12.2023 14:41 |  
                        1 2

                        To je tvůj názor, vem si prášek.

                    • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

                      Flame     před 12 měsíci 02.12.2023 15:19 |  
                      3 1

                      El Greco, takhle mluví všichni sralťani.

        • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

          ehad     před 12 měsíci 01.12.2023 18:44 |  
          2 0

          tak asi je chtej totalne zesmesnit, a ukazat jak to tam projedou ;-) ....

        • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

          bongor     před 12 měsíci 02.12.2023 09:24 |  
          1 3

          My chceme odpady,my chceme odpady,ať žije KSČ!

  2. Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

    Myšák     před 12 měsíci 01.12.2023 13:21 |  
    2 2

    Hodnocení v naprostém pořádku. Nečekal jsem takový výsledek, ještě se z toho pořád nemohu vzpamatovat a mám z toho obrovskou radost.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

    Ivan     před 12 měsíci 01.12.2023 14:01 |  
    5 4

    Díky za hodnocení a podněty k diskuzi; Včera byl dobrý zápas, měli jsme převahu i dost gólovek, takže souhlasím s vyššími známkami ofenzivních hráčů, i když si myslím že by je tu měli menší kdyby nám šerif nedaroval penaltu v závěru.

    Ostřejší bych byl na naše střídající útočníky. Byli tam 25 minut a vidět nebyli. Tijanimu bych za tu penaltu kredit samozřejmě dal, i když nejsem přesvědčený o tom že by je tímto stylem mohl proměňovat pravidělně.

    Naopak Mandousovi bych dal víc. Za ten první gól podle mě nemol ani trošku, a naopak v závěru hasil nepochopitelné nedorozumění naší obrny odvážným výběhem.

    Ogbu měl několik dobrých ofenzivních momentů, ale dozadu byl strašidelný z mého pohledu.

    Mick byl skvělej, za mě ne o 2 známky horší než Provod.

    • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

      Blad21     před 12 měsíci 01.12.2023 14:38 |  
      3 4

      Souhlas. Chytilovi bych se nebál dát 4 ..za necelých půl hodiny jsem ho defacto na hřišti neviděl. Tijaniho jsem sice viděl, nicméně převážně jenom faulovat - samozřejmě kredit si významně zvedl důležitou proměněnou penaltou, takže tam jsem s hodnocením ok. Oproti dvoji MvB Jurečka to ale bylo jako den a noc..

    • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

      Papol     před 12 měsíci 01.12.2023 16:53 |  
      11 1

      Nu, já nevím, ale pokud se vedle Ogbiho neustále střídají stopeři, tak to prostě není dobré. Včera musel několikrát "hrát" všechny tři stopery najednou. Nevím, proč Maso kopal jako stoper roh a ještě nepovedený. Pak samo chyběl na svém místě a musel to řešit Ogbu. Byl z toho gol a to je ten nejmarkantnější případ. Za sebou nemá jistotu...Prostě by to chtělo nestřídat kolem něj stopery, nechat vedle něj Vlčka a vlevo Dumistresca. To je jen můjů osobní názor

    • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

      witty13     před 12 měsíci 01.12.2023 17:24 |  
      9 9

      Jen k Mandousovi, ten prvni gol byl ciste jeho. Nejdriv udelal nekolik kroku ven, aby se pote castecne vratil, ale tim ztratil pozici ve stredu brany a diky spatnemu postaveni nedosahl na ne nikterak umistenou ani ne prudkou hlavicku. Tohle musi chytat ligovy golman, a u golmana ze Slavie se o tom nemame vubec bavit

      • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

        pehacko     před 12 měsíci 01.12.2023 18:43 |  
        7 9

        Jo tady jsou naroky na vsechny hrace jen ne na brankare. Burak dre jako blazen, ze skoro na hristi umre a dostane skoro cocku. Mandous nechytne ani rymu a jedine co předvede je jeden zbesilej krkolomnej vybeh, kdy to smrdelo uplne vsim a jinak je za rybáře a je v pohode. Za me musi byt brankar hlavni opora a tymu davat sebevedomi, co tam vzadu stoji za frajera. Bohuzel od dob, co si Ondra narazil mladou Tvrdikovou brankare nemame.

        • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

          Papol     před 12 měsíci 01.12.2023 20:36 |  
          4 0

          No jo, do háje, kolik jsme měli mladých brankářů, poslali je na hostování a nevychovali si ani jednoho. Čeho se prostě bojíme, tedy realizační tým? Dát mladýmu příležitost a těch je dost, a myslím, že by se ukázal v dobrém světle. Furt je to o tom, že musí hrát nohama, dobře, souhlasím, ale také se musí orientovat ve vápně, chodit a sbírat centry atd.....Zatím druhý Vaniak není, ale může být, pokud to bude realizák chtít...

          • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

            witty13     před 12 měsíci 01.12.2023 21:50 |  
            5 0

            Nemyslim si ze se realizak boji, jen ti kluci treba nemaji tu kvalitu. Ten posledni kousek. Viz Markovic, z kteryho to vypada bude jen stabilni ligova dvojka. Vagner zatim “jen” uroven druha liga. Kinsky vypada nadejne, de stale kupredu. Jestli nekdo bude budouci jednicka, on na to ma nejvetsi sanci

        • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

          witty13     před 12 měsíci 01.12.2023 21:48 |  
          5 0

          Bohuzel, Koli i Mandous stridaji slabsi a silnejsi momenty. Porad to ted vychazi lepe pro Mandyho, ale ta “jistota” to neni. Veril jsem v Markovice, libil se mi, ale myslim ze uz nikdy nebude ani ligova jednicka, spise dvojka. Tak ted verim, ze to urve Tonda Kinsky, ale ten je zase tak mladej, ze jestli z nej Slavia udela jednicku a bude “ta jistota”, tak ho stejne neudrzime dyl jak dva roky

        • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

          Vhoo (přítel SN)     před 12 měsíci 02.12.2023 08:25 |  
          1 2

          Pavlenka by byl dobrej . Sice nohama žádnej zázrak ale zas umí chytat.

          • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

            bongor     před 12 měsíci 02.12.2023 09:28 |  
            2 1

            Já jsem chytil rýmu a nikdo mě nenominuje.Je to nějaká spravedlnost?

  4. No, opět se

    Slávista 51     před 12 měsíci 01.12.2023 14:18 |  
    0 5

    skrbilo !

  5. Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

    IJS     před 12 měsíci 01.12.2023 14:47 |  
    15 4

    Hodnocení asi přesné. Za mě Mandous u první branky vybíhat nemohl. Těžko by se k míči dostal a je potřeba říci, že to ten Tovar trefil hodně dobře. Stále si myslím, že na soupeře, který mohl hrozit jen z brejků, měl hrát Vlček. Přes něho bychom druhý gól nedostali! Opravdu dobře hrál Mick. Klidně by měl mít vyšší známku. Před střídáním, ale několikrát chybovat a jeho střídání se zdálo logické, ale on se na střídačce hodně rozčiloval!? Zápas rozhodl přímákem Zafi, ale já jeho hře, jakožto playmakera, nějak nemůžu přijít na chuť. Hraje hodně dole a předržuje balón a hlavně neuvolní přihrávkou nabíhající útočníky. Ovšem maká a brání výborně! Ještě mě překvapilo jak zápas nesedl Oscarovi. To snad ani nebyl Oscar!

    • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

      witty13     před 12 měsíci 01.12.2023 23:10 |  
      4 0

      Vybihat nemohl, takze mel zustat na cate, ne udelat 4 kroky dopredu a pak se vracet (jeste ke vsemu blbe, ne doprostred). Nerikam ze zahraninsituace predtim bylo ok, ze nasi obranci branili dobre. Ono to ostatne bylo velmi dobre kopnuty, ale za me je to jednoznacnej gol mandouse. Kdyby zustal stat na care, tak to bezproblemu mel.

  6. Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

    Leksel     před 12 měsíci 01.12.2023 15:06 |  
    11 0

    Hodnocení mám téměř totožné, pokud se týká Tijaniho, tak přestože na hřišti “stihnul” chytnout žlutou a jinak nebyl na hřišti moc vidět, tak musím před nim smeknout, že se odhodlal vzít na sebe exekuci penalty, která v samém závěru nastavení znamenala buď 3 body pro nás nebo jen 1 bod. A nekompromisním provedením kopu ukázal, že jeho sebevědomí bylo oprávněné. Mně by se klepala kolena. :-)

  7. Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

    lantsmit     před 12 měsíci 01.12.2023 15:52 |  
    8 8

    Oscar 7, opět dokonalý zloděj míčů, obrovský akční radius, klid a kvalita provedení v rozehrávce. To co je mu vytýkáno v hodnocení, od toho tam není a byly by to bonusový věci, který by jeho výkon ze sedmičky posouvaly výš směrem k osmičce a dál.

    Ogbu nejhorší zápas za dobu u nás, nemám pro to vysvětlení. Muselo to mít nějaký objektivní příčiny, tak snad se je dodatečně dozvíme.

    Jinak hodnotím týmový výkon vysoko, přístup, pohyb, kvalita, nasazení, všechno tam bylo. Z totální kontroly zápasu nás sesadily individuální chyby.

    • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

      Flame     před 12 měsíci 01.12.2023 17:11 |  
      2 0

      Souhlas, my si góly vypracujeme a vydřeme a soupeři je skoro darujeme.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

    SLAVIESTA     před 12 měsíci 01.12.2023 16:31 |  
    2 2

    Souhlasím, jen střelcům gólu a Provodovi dávám o stupeň víc.

  9. Koeficient

    JohnyBeGOOD     před 12 měsíci 01.12.2023 17:18 |  
    8 3

    Aktuálně jsme v sezóně 23/24 na 6. místě v koeficientu zemí. Pouze za náma je např. Francie, Nizozemsko nebo Turecko. V přepočtu na počet týmů v pohárech jsme dokonce nejlepší a v průměru naše kluby uhrály více než všechny ostatní - tedy především my a Plzeň. Zároveň už dýcháme na záda Skokotsku a v 5ti letém národním koeficientu jsme hodně blízko 10. místu, které garantuje mistrovi účast ve skupině LM. Kdyby Sparta něco uhrála proti Rangers, tak už je to skoro ložený. Navíc příští sezónu budeme odepisovat velmi málo bodů a za poslední 4 sezóny už jsme na 10. místě s celkem pohodovým náskokem, který by nemělo být problém uhájit (spíše ho letos ještě navýšíme).
    Takže se může stát, že mistr bude v budoucnu pravidelně hrát skupinu LM a měli bychom udělat vše pro to, aby tím mistrem byla slavná Slavia Praha.
    Za další očekávám, že se zvednou ambice týmů na 4 a 5. místě v lize, protože poháry bude hrát 5 českých týmů a to už příští rok.

    • Re: Koeficient

      ehad     před 12 měsíci 01.12.2023 18:43 |  
      5 6

      Jak uz tu nekdo psal, ja z toho 10. mista radost nemam ...

      1) Primy postup do LM znamena, ze (pokud se nepletu?) nedostaneme body za postup do LM .... a v LM uhraje ten tym co se tam dostane 0 bodu ... takovou kliku jako meli odpadi ted z Betisem, s tou v LM nepocitejte ....
      2) Ziskane body budeme delit 5. (Wulf by napsal 5ti ;-), ale ja na to pecu) V CR mame ale jen 3 tymy schopne udrzet dlouhodobou vykonost, zbytek uhraje skoro 0 a v dalsi sezone do poharu nepostoupi. Takze nastoupi dalsi tym, ktery dopadne stejne. (Viz Zlin, Bohemka, Slovacko, Jablonec, ... )
      3) Souboj o titul tim bude znacne deformovan, viz zkusenost s Plzni v dobe, kdy byl primy postup ... a zkusenost lonska i predlonska, kdy titul zarucoval mnohem vyhodnejsi pozici v poharech ...

      • Re: Koeficient

        Ivan     před 12 měsíci 01.12.2023 19:26 |  
        9 0

        to zní jako "nechci dobrej koeficient, protože se pak těžko udržuje a nechci přimej postup do LM, protože to posledně vyšlo Plzni". Mě přijde jako docela dobrý v tom koeficientu že je to dělaný tak, že se týmy prostřídají na těch 10-20 místech. Když jsou 2 podobně dobré země, tak prostě ta která dělí 4 bude lepší a pak je otázka jak moc toho dokážeš využít. Navíc 4 body za LM dostaneš i tak. Vídám to docela často, ale zatím jsem nenahlédl proč by někdo chtěl zůstat na špatném místě, aby se pořád dělilo 4, vždyť to je jedno kolika se dělí když není ambice na lepší místo.

        • Re: Koeficient

          ehad     před 12 měsíci 01.12.2023 19:36 |  
          6 4

          jasne, koeficient je delanej rozumne .... ale u nas vzdycky slizne tu smetanu (primej postup do LM) ten, co si to pohlida zakulisnima cestickama, a ne ten, co na tom dlouhodobe pracoval ... rad bych se spletl, ale ... :-/

          ale to byl jen jeden argument, druhej byl, ze pokud budeme mit primy postup do LM, tak tam ten postoupivsi tym uhraje beztak nulu ...

          Za me je optimalni pozice nekde okolo 12. mista, kdy postup do LM si musime vybojovat .... z cehoz plyne ten bonus za postup do zakl. skup. LM a nebo sance uhrat body v EL/EKL ...


          Komentář byl uživatelem upraven (01.12.2023 20:41) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Koeficient

            Ivan     před 12 měsíci 01.12.2023 21:32 |  
            2 2

            ten bonus máš vždycky (mrkni na union, mají 6 bodů http://www.coen.wz.cz/) a s tou Plzní bych nebyl tak přísný, tehdy prostě byli lepší, nám to s Šilhavým moc nešlo a jim jo, navíc ten koeficient tehdy uhráli hlavně oni a nedivil bych se kdyby sparta s libercem přispěli víc než my, ale už si to nepamatuju.

            • Re: Koeficient

              ehad     před 12 měsíci 01.12.2023 21:44 |  
              1 0

              ja to psal uz tenkrat, ze ten koeficient uhrali hlavne oni, tak at tu LM hrajou ... me spis vadilo, ze tam pak hrali tuzku, fotbal naprosto bez sance neco uhrat ....

              pockej, to je jako fakt, ze i kdyz mas postup do skupiny LM jistej (protoze hrajes "dobrou" ligu), tak za to ziskas pro tu dobrou ligu tech 6 bodu??? To mi prijde jako dobra jetelovina, ale ok, budiz ... Trochu smysl to dava, ale v tom pripade by postup do skupin LM mel byt pro ty tymy, co si to vybojujou ocenen aspon par body navic ...

              no, zkoumat to nebudu ;-)

              • Re: Koeficient

                Ivan     před 12 měsíci 01.12.2023 23:51 |  
                4 0

                nene, 4 body, Union má 6 za 4 za psotup + 2* bod za remízu. Ony ty 4 body chápu spíš jako kompenzaci za to že LM je těžká, proto kdyžby se země 2. sledu dostala do LM, tak by na tom byla hodně bytá.

                A plzeň tam nehrála úplnou tužku, v těžké skupině uhrála 7 bodů a postup do jara el.

              • Re: Koeficient

                slaviator     před 12 měsíci 02.12.2023 00:11 |  
                1 0

                ty co si to vybojujou v předkolech, tak mají navíc body za vítězství v předkolech...

      • Re: Koeficient

        jirkag5     před 12 měsíci 01.12.2023 19:34 |  
        3 0

        Za postup do skupiny LM jsou 4 body.

        • Re: Koeficient

          ehad     před 12 měsíci 01.12.2023 19:37 |  
          1 0

          to ano, ale jen kdyz si to vybojujes, ne? nebo automaticky i kdyz ten postup mas danej z hlediska urovne narodnich soutezi?

          • Re: Koeficient

            Ivan     před 12 měsíci 01.12.2023 21:28 |  
            4 0

            automaticky.

            • Re: Koeficient

              ehad     před 12 měsíci 01.12.2023 21:46 |  
              1 1

              aha, tak ono to hraje do not tem "lepsim" ligam, tak co se divim ;-)

          • Re: Koeficient

            Vladko (přítel SN)     před 12 měsíci 01.12.2023 21:31 |  
            4 6

            Nepište o věcech, o kterých moc nevíte.

            • Re: Koeficient

              ehad     před 12 měsíci 01.12.2023 21:49 |  
              9 1

              jasne, priste se te zeptam, zda muzu o necem psat ... uff .... jeste abys mi na to dal bumazku, tvl ...

  10. Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

    pinochet     před 12 měsíci 01.12.2023 19:10 |  
    6 6

    Nechápu, že se k rohům a trestňákum dere ve chvíli, kdy jsou na hřišti Provod a Zafeiris, kteří je kopou lépe, Masopust, který je zahrává opravdu ve srovnání oběma jmenovanými bídně. Vysloveně to škodí týmu i jeho hodnocení, trestňáky na 100%. Někdo, že by trenér..., by mu měl říci, ať to nedělá...


    Komentář byl uživatelem upraven (01.12.2023 19:11) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

      Radek097 (přítel SN)     před 12 měsíci 02.12.2023 00:03 |  
      4 0

      Nejsou to právě trenéři, kteří po Masopustovi chtějí, aby ty standardky rozehrával?

    • Re: Hodnocení slávistů - Šerif Tiraspol - Slavia 2:3

      pavelKa (přítel SN)     před 12 měsíci 02.12.2023 07:43 |  
      2 1

      Že si k nim stoupne=dere, neznamená, že je nutně bude kopat. Pro brankáře je to další varianta, která se mu do toho motá.

  11. A JE PO FOTBALE

    Slávista 51     před 12 měsíci 02.12.2023 07:09 |  
    3 1

    hezky začíná zima - kéž by to vydrželo alespoň do Třech králů bez oblevy !

    • Re: A JE PO FOTBALE

      Slávista 51     před 12 měsíci 02.12.2023 07:09 |  
      4 1

      Konečně Ladovská zima !

      • Re: A JE PO FOTBALE

        Merlinus (přítel SN)     před 12 měsíci 02.12.2023 16:22 |  
        3 0

        :-) No my co máme dům si to vyloženě užíváme - "večer to odhážu, namažu záda, ráno se probudím, zas kurva padá...". :-)

        • Re: A JE PO FOTBALE

          Slávista 51     před 12 měsíci 02.12.2023 16:34 |  
          1 0

          Fitness a zadarmo, přece !
          Mám to také tak.

        • Re: A JE PO FOTBALE

          Slávista 51     před 12 měsíci 02.12.2023 16:35 |  
          2 0

          Ale jak si příroda oddychne.

        • Re: A JE PO FOTBALE

          obiwan     před 12 měsíci 02.12.2023 17:03 |  
          1 0

          Vím o čem píšeš:-))

  12. Na to, že se nakonec vyhrálo a

    Slávista 51     před 12 měsíci 02.12.2023 07:12 |  
    3 2

    snaha po vítězství byla vidět až do konce, jste se tedy nepředali !

    • Re: Na to, že se nakonec vyhrálo a

      johnynz     před 12 měsíci 02.12.2023 09:13 |  
      2 2

      My se ridime heslem, kdo setri, ma za tri.

      • Re: Na to, že se nakonec vyhrálo a

        Myšák     před 12 měsíci 02.12.2023 15:04 |  
        3 0

        A kdo krade, má za devět!