Chance liga

V neděli doma proti Plzni

Slavia v rámci 14. kola přivítá doma Viktorii Plzeň. Pokud se sešívaní chtějí udržet na první příčce tabulky, potřebují zítřejší zápas nutně vyhrát. Výkop je naplánován na 18. hodinu, přímý přenos nabídne O2TV Sport.

Viktoria si v probíhající sezóně musí připadat jako na houpačce. V prvních dvou zápasech ligového ročníku zaznamenali svěřenci trenéra Koubka pouze jeden bod, v následujících osmi pak ztratili jen na Spartě, aby v zatím posledních dvou kolech pro změnu dvakrát prohráli - nejprve v Liberci a poté doma s Karvinou. Mezi důvody zhoršené formy nelze nezmínit ztrátu dvou klíčových hráčů. Zatímco Rafael Durosinmi bude chybět minimálně do konce podzimu, brankář Jindřich Staněk by se podle některých zpráv mohl překvapivě objevit zpátky v sestavě už zítra proti Slavii. Nejlepším střelcem Plzně v probíhajícím ročníku je, pomineme-li zraněného Durosinmiho, pětigólový Pavel Šulc. Viktoriáni v posledních letech nejezdí do Edenu vůbec rádi. Poslední venkovní výhru proti Slavii si připsali v dubnu 2014. Od té doby odehrála Plzeň v Edenu 13 utkání s bilancí dvou remíz a jedenácti porážek. 
 
Slávisté tak mohou do zápasu vstupovat s lehkým optimismem, který ještě umožňuje zdravotní stav kádru. Pokud se na poslední chvíli něco nezmění, měli by trenéři mít k dispozici všechny hráče s výjimkou zraněných Ševčíka a Pecha. Trenérský štáb může při skládání sestavy vycházet z povedeného zápasu v Ďolíčku. Do sestavy by se pomalu mohl tlačit Sheriff Sinyan a nabízí se i návrat Tomáše Holeše. O posazení na lavičku si naopak nevýrazným výkonem řekl Václav Jurečka, kterého by mohl nahradit třeba Conrad Wallem. Ligu zítra čeká jedno z jejích nejatraktivnějších utkání. Veřmě, že tomu, narozdíl od nedávného derby, bude odpovídat i úroveň zápasu a plynulost hry. Rozhodčím utkání bude Dalibor Černý, který v minulosti dokázal, že dokáže podobně vypjaté zápasy uřídit.
 
Takže ještě jednou: start zápasu je naplánován na 18. hodinu, už teď je ale jisté, že mnoho slávistů si sváteční sportovní odpoledne prodlouží pobytem v předzápasové fanzóně.
Ať žije Slavia!
 
Tip na sestavu: Mandous - Vlček, Ogbu, Holeš - Tomič, Zafeiris, Oscar, Provod - Wallem - Tijani, Chytil
Kurzy: 1,62 - 4,1 - 5,5

14 - Neděle 05. 11. 2023 18:00

Fortuna liga, 2023/2024
1 - 2
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

13. Mick van Buren

FC Viktoria Plzeň
FC Viktoria Plzeň

64. a 79. Jirka

Komentáře (59)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V neděli doma proti Plzni

    JS (přítel SN)     před rokem 04.11.2023 20:50 |  
    9 8

    Holeše bych v sestavě viděl opravdu nerad. Autorův tip bych bral, kdyby byl Bořil místo Holeše, Wallem níž místo Provoda a jeden z podhrotů Jurásek.

    • Re: V neděli doma proti Plzni

      mig52     před rokem 04.11.2023 21:44 |  
      6 2

      Určitě Bořil!

  2. Re: V neděli doma proti Plzni

    cage10     před rokem 04.11.2023 20:53 |  
    4 1

    Bohužel jsem onemocněl, tak pokud má někdo zájem, daruji lístek na zítřejší zápas. Má to jen jednu podmínku - přispět na choreo...

  3. Re: V neděli doma proti Plzni

    slaviator     před rokem 04.11.2023 22:15 |  
    4 0

    Vyhrajeme 1:0 a gól dá z protiútoku Jurečka, který přijde na hřiště v 80. minutě.

  4. Vidím to "černě"

    Pert     před rokem 04.11.2023 22:41 |  
    11 5

    Ve svetle dnešní výpomoci rudochům to vidím následovně. Píská to tenhle Černý zmetek, takže čekám klasiku. Dva až tři tvrdé fauly plísně puštěné nebo za tytyty, neodpískaná penalta pro nás (malá intenzita, faulovaný tomu přidal - tohle přece nechceme) a potom hned žlutá či červená pro našeho hráče (ideálně Oscar - na toho má pifku). Následně to bude úplná holomajzna, dokonalé kouskování hry rozhodčím a ideálně ještě penalta pro prádelnu.
    Kéž bych se mýlil :-(

    • Re: Vidím to "černě"

      IJS     před rokem 04.11.2023 22:49 |  
      12 7

      Lépe bych to nenapsal! Z toho Černého mám fakt obavy, ten po Slavii půjde a každý souboj , kdy upadne soupeř, tak bude pískat!

    • Re: Vidím to "černě"

      Slávista 51     před rokem 05.11.2023 04:42 |  
      9 0

      I přesto bude Plzeň poražena !

    • Re: Vidím to "černě"

      mig52     před rokem 05.11.2023 06:26 |  
      17 4

      Nebreč dopředu. Fňukání nech slepičákovi, tomu klinká hlava.

  5. Re: V neděli doma proti Plzni

    IJS     před rokem 04.11.2023 22:45 |  
    5 3

    Tak media to postavila tak, že Slavia je jasný favorit, že dominuje všech oblastech ( iSport ) a tak nikdo nepochybuje o jejím vítězství. Já to tak vůbec nevidím, protože je tady faktor Koubek! A ten to na nás umí! Očekávám, že použije taktiku a lá Hradec a ještě ve větší kvalitě. Důraz, až na hranu faulu, kouskování zápasu a vysoké míče na Chorého. Předpokládám, že pod Chorým nastoupí Vydra a to bude pro naše malé, ale šikovné střední záložníky těžké písemka. Rád bych se mýlil, stejně jako o Bohemky.....

    • Re: V neděli doma proti Plzni

      Sedrousek     před rokem 05.11.2023 16:15 |  
      1 0

      A co meli napsat, kdyz opravdu favoriti jsme? Hrajeme doma a k nam jezdi kazdej tym priposranej.

  6. Re: V neděli doma proti Plzni

    Akuls     před rokem 04.11.2023 23:02 |  
    2 1

    Hlavní rozhodčí: Dalibor Černý
    První asistent: Jan Paták
    Druhý asistent: Lukáš Matoušek
    Čtvrtý rozhodčí: Jan Všetečka
    Delegát utkání: Michal Tandler
    Delegát svazový: Jiří Adam
    VAR: Jan Petřík
    AVAR: Jiří Pečenka

    • Re: V neděli doma proti Plzni

      pehacko     před rokem 05.11.2023 06:30 |  
      11 7

      Super, takze bolsevik opet neponechava nic nahode a vytahuje na nas tohodle reznika co bude kouskovat hru a cekat na svou prilezitost. Zvlast kdyz ma ted skraloup s Boleslavi, kde nezajistil ave vyhru i kdyz se velice snazil. Jenze bida byla tak marna, ze ani jeho velika snaha nebyla k nicemu. Po vcerejsim koncertu sudiho na toaletne, je jasne o co ave jde.

    • Re: V neděli doma proti Plzni

      Sherudan     před rokem 05.11.2023 07:05 |  
      10 1

      Tak to už chybí jen Adámková u videa...

      • Re: V neděli doma proti Plzni

        fleder     před rokem 05.11.2023 07:54 |  
        12 1

        Ta si po včerejšku musí odpočinout, v noci jistě následovala sladká odměna....

        • Re: V neděli doma proti Plzni

          Sherudan     před rokem 05.11.2023 07:58 |  
          12 1

          První ženská rozhodčí byla Damková, prvotřídní slépka. Teď je tu Adámková, totální fojša z velryby. Bojím se, že přijde nějaká Hadámková nebo Sadámková s potenciálem jaderného výbuchu.

          • Re: V neděli doma proti Plzni

            fleder     před rokem 05.11.2023 08:44 |  
            19 1

            Hele, jestli ženská nebo chlap, s tím problém nemám. Není důležitá pipina nebo pták, ale buď umím nebo neumím.
            Problém s Adámkovou mám nejen ten, že neumí, ale hlavně, že doma má za partnerku hráčku odpadů, po několikáté dozírá na odpadovou hru a její činnost na Var je mírně řečeno diskutabilní.
            Střet zájmů jak prase, co nikomu nevadí, opakovaně chybuje, opakovaně je na rudý nasazovaná, soft penalty pro jeden klub jsou Ok, ale hlavně že exrudý experti (co jsou momentálně v kurzu) hlásí, že jsou s tím v pohodě.

  7. Re: V neděli doma proti Plzni

    yuta_watase01     před rokem 05.11.2023 00:09 |  
    7 1

    Vyhrajeme 2:0, obě branky vstreli střídající Van Buren, jeden po rohu z dorazky a druhý povedenou strelou z dálky...

    Bude to těžký zápas, plný soubojů a bude to o hodně o pohybu a rozhodnou naše povedená střídání a vysoká intenzita hry...

    Po dnešním večeru budeme zase první a už to nepustime ...

    Rad bych viděl na place Sinyana a doufám, že budou hrát Vlček a Tomic, za mě momentálně určitě lepší volby než Holes (na stoperu bohuzel) a Doudera ...

  8. Re: V neděli doma proti Plzni

    pehacko     před rokem 05.11.2023 07:28 |  
    14 11

    Strasne me sere, ze se nemuzu tesit na zapas a resit jen nas vykon. Tady v te rude zumpa lize se rozhoduje uplne jinak a jinde a vykon na hristi je jen jedna z položek mozaiky co ovlivnuje uspech. Prectu si jmeno cerny a vim co nas ceka. Tvrde zakroky za ty ty ty. Posleze karty pro nas za vse dle pravidel a cekani na nasi chybu a okamžitý trest. A za vse muze jeden smejd co se rozhodl za penize koupit uplne vsechno na svete a za jakoukoliv cenu.

    • Re: V neděli doma proti Plzni

      Slávista 51     před rokem 05.11.2023 08:10 |  
      6 1

      A právě proto musí Slavia ukazovat, že na to má herně i přes nepřízeň mnohých, nejenom médií.
      A nepotřebuje k tomu zákulisní hrátky !

      • Re: V neděli doma proti Plzni

        pehacko     před rokem 05.11.2023 08:28 |  
        16 8

        A je ti jasny, ze v tak pokrivenem prostredi to neni uz soutez a sport, ale boj o přežití. Vubec se na ty nase kluky uz nezlobim, ze nekde ztrati body, ono je to logicke a zákonite. S timhle nejde bojovat dlouhodobe. Tady by pohorel i kadr realu ci bayernu. Kdyz musis porad šlapat do kopce a kousat jedno krive rozhodnuti za druhym. A kazdy zakonplexovany rudy zmrd se po tobe vozi. Od předsedy sudich po předsedu disciplinarky a pak to cele kryjící letka ispart a ides a pečlivě vybrané devky z o2. Nerovné posuzování zakroku a tresty. Nechodme daleko, stacil trest pro zmrdciho a beru. Zmrdci to zacne, ma za sebou nekolik redek a stejne dostane pulku trestu? Je to svinarna vsech svinaren a kdyz nahodou se pro nas jednou piskne penalta za ruku, tak se jeste nekteri z nas fackuji a mlati celem o zem. Totalni beznadej a ver, ze nas dnes cerny bude rezat hlava nehlava. Jaky kontrast jak piskaji sudi ave a ty na nej jeste rvou jak sileny. Jestli nastane nekdy konec sveta, tak ja budu myslet na to, jak tyhle svine vsechny umiraji a svuj úděl ponesu hrde s vědomím, ze konecne je svet poprve spravedlivy!

        • Re: V neděli doma proti Plzni

          Slávista 51     před rokem 05.11.2023 09:13 |  
          6 0

          Proto jsme Slavie, abychom to všechno překonali !

          • Re: V neděli doma proti Plzni

            Myšák     před rokem 05.11.2023 14:14 |  
            0 0

            Takhle se mi líbíš!!!

        • Re: V neděli doma proti Plzni

          obiwan     před rokem 05.11.2023 14:00 |  
          4 1

          Je fakt, že do teď ještě nemůžu překousnout to rozhodnutí DK...lépe řečeno, tu nespravedlnost a rozdílný metr...Krejčí pětkrát redka, Bořil žádná, v konfliktu se chovali stejně a verdikt? Je to prasárna na entou...

    • Re: V neděli doma proti Plzni

      rak (přítel SN)     před rokem 05.11.2023 11:18 |  
      11 2

      V zákulisí asi nemáme moc šancí. Proti Křéťovi se teď bohužel hrát nedá. Musíme se soustředit jedině na výkony na hřišti a nenechat se znechutit, i když to někdy bude do kopce. Jinak se situace po pár letech změnila a vrátila do starých kolejí. Plzeň je sice pořád velký rival a pořád tam je Šádek, dále třeba Chorý, Mosquera. Nicméně mají výborného trenéra a už ji evidentně tolik rozhodčí netlačí. Vrchol zla se přesunul. Potřebujeme samozřejmě vyhrát, ale nemuseli bychom je snad přivítat obligátním pokřikem se zdaleka nejoblíbenějším slovem TS, které už mně začíná trochu vadit. Případně si to nechat, až co budou předvádět na hřišti (tím myslím prasácké fauly, simulace). Už ten poslední zápas s nimi nebyl tak vypjatý jako dřív a jako poslední hnusné derby. Jinak Spartě nepřeji vůbec žádné body ani v EL, ať dělá koeficient třeba Plzeň a především my. A to ani proti Rangers, odkud zase odešel největší zmrd, primárně zodpovědný za ty šílenosti proti nám, tedy Gerrard, a není tam ani Camara.

  9. Re: V neděli doma proti Plzni

    koudys2 (přítel SN)     před rokem 05.11.2023 08:41 |  
    15 6

    Ještě se nekoplo do balónu a tady už se brečí nad rozhodčími. Tohle je spíš hodno rudý lůzi, ne Slávistů.

    • Re: V neděli doma proti Plzni

      lantsmit     před rokem 05.11.2023 09:24 |  
      2 11

      S L A V I A …. Proti všem, černá barva, pláč všude, kam se podíváš. Bohužel i pro vedení nástroj, jak zvyšovat zadarmo svojí popularitu

    • Re: V neděli doma proti Plzni

      vikik_vikik     před rokem 05.11.2023 13:22 |  
      2 4

      přesně tak, hrajte svůj fotbal, když to nebude o gól, kdy je to vždy "na hraně", že by to někdo mohl ovlivnit, tak to půjde, hlavně hrajte kluci dopředu, ne dozadu, to mě poslední dobou neskutečně sejří, ty alibistické přihrávky dozadu na gólmana, někdy si připadám jak v hokeji, kdyby to šlo, tak by snad někteří hráli i za bránou

    • Re: V neděli doma proti Plzni

      pehacko     před rokem 05.11.2023 13:39 |  
      6 2

      Ty si byl poslednich par let na plutu? Ze netusis o co dnes pujde a proc to piska ta svine cerna?

  10. Re: V neděli doma proti Plzni

    vashoff     před rokem 05.11.2023 09:14 |  
    3 0

    Ahoj, jeden dospělý a jeden dětský lístek kamkoliv?…omlouvám se za spam…díky Honza.

    • Re: V neděli doma proti Plzni

      Deba     před rokem 05.11.2023 10:13 |  
      2 0

      Ahoj, jeden dospělej bych měl do sektoru 204. Kdyžtak napiš do zpráv.

  11. Re: V neděli doma proti Plzni

    navzdyslavia     před rokem 05.11.2023 10:35 |  
    8 0

    Tak dnes výhra. A je jedno jestli 2:0 nebo 2:1,ale prostě 3 body musí zůstat doma a zpět na 1 místo.

    • Re: V neděli doma proti Plzni

      Slávista 51     před rokem 05.11.2023 11:16 |  
      3 0

      Tak jest !

  12. Re: V neděli doma proti Plzni

    mpik     před rokem 05.11.2023 10:56 |  
    2 0

    Pokud někdo na poslední chvíli nemůže jít, poptávám lístek pro sebe a syna :-)
    (jen dospělý a dětský, nebo dva dospělé, sám nepůjdu)

    • Re: V neděli doma proti Plzni

      Deba     před rokem 05.11.2023 11:00 |  
      3 0

      Mám jeden dospělej do 204 :) Kdyžtak se ozvi do zpráv.

      • Re: V neděli doma proti Plzni

        Deba     před rokem 05.11.2023 11:01 |  
        3 0

        Kdybys náhodou teda sehnal ještě jeden od někoho jinýho :D

    • Re: V neděli doma proti Plzni

      NAPALM     před rokem 05.11.2023 11:44 |  
      2 0

      Máme jednu permici, jestli máš zájem, napiš do zpráv...

  13. Re: V neděli doma proti Plzni

    Merlinus (přítel SN)     před rokem 05.11.2023 11:16 |  
    7 4

    K těm nářkům k rozhodčím. Ano většina máte pravdu, ale "brekotem" předem nic nezmůžeme. Věřím (a vidím), že vedení se s tím snaží něco dělat. Tak jim držme palce. Hráči také logicky vidí, že se to naklání, ale nemá smysl nad tím brečet. Musí o to víc máknout a hlavně to dostat z hlavy, nenechat se vyprovokovat. Prostě to vzít jako fakt a motivaci, že musíme o těch 15-20% makat víc, abychom to překonali. Takže neřešit rozhodčí, ale soustředit se na vlastní výkon, kde musí odevzdat maximum.

  14. Tak hlavně aby to byl fotbal,

    Slávista 51     před rokem 05.11.2023 11:26 |  
    3 0

    hodný účastníků EP, samozřejmě se 3body pro Slavii, že !

  15. Re: V neděli doma proti Plzni

    bory_one     před rokem 05.11.2023 11:51 |  
    2 0

    Ahoj, nabízím lupen na TS, kdyby někdo sháněl...

  16. Re: V neděli doma proti Plzni

    Jakubisko     před rokem 05.11.2023 12:26 |  
    2 0

    Ahoj, mám jeden lístek na Jih jestli máte někdo zájem. Prodám za 300.

    Edit: prodáno


    Komentář byl uživatelem upraven (05.11.2023 13:36) . Zobrazit původní komentář

  17. Re: V neděli doma proti Plzni

    dalislavista     před rokem 05.11.2023 13:16 |  
    16 1

    Dalibor Černý dokázal akorát to, že něco písknou proti Slavii se nebojí, a že pro nás něco písknout klidně "hrdinně" zapomene...

  18. Re: V neděli doma proti Plzni

    lantsmit     před rokem 05.11.2023 13:28 |  
    0 5

    https://ibb.co/ctFT243

    Dominance naše a Plzně v jednotlivých zónách hřiště (zdroj: twitter Petr Jániš).

    Přes pravou stranu to půjde dobře, tzn. Maso na stopera a Vlčka pošetřit na Řím.

  19. Re: V neděli doma proti Plzni

    NAPALM     před rokem 05.11.2023 13:32 |  
    1 0

    Zdar, kdo by chtel, mame jeden listek na TS... Za pivko prenechame, piste do zprav... At zije SKS

    • Re: V neděli doma proti Plzni

      NAPALM     před rokem 05.11.2023 15:36 |  
      1 0

      Hotovo...

  20. Re: V neděli doma proti Plzni

    Steevee     před rokem 05.11.2023 13:57 |  
    26 8

    Když se tady od včerejška řeší rozhodčí i v návaznosti k dnešku, tak ještě krátce.

    Nevím, jestli se s tím vedení TEĎ snaží něco dělat (jak tady píše jiný slávistický kolega), ale vím, že nám ujel vlak a my ho už nedoběhneme. A máme na tom bohužel naprosto zásadní podíl. V době, kdy jsme měli navrch, Tvrdík začal ten (stupidní) trend omluvných tweetování. Za výkon, za spornou penaltu, za výkon, za spornou penaltu. Lidi, kteří nejsou schopni myšlení v souvislostech, ti tleskali.

    Takhle. Já jsem taky ten, kterej rád uzná, že něco pro nás bylo sporný. Ale tady nebo v kruhu slávistů do píči. Já nejsem žádnej opinion maker. Ale tím je částečně šéf Slavie a jestli si tehdy myslel, že mu bude veřejnost long term tleskat, tak...

    Rumuni naprosto opanovali mediální prostor a systematickou denodenní prací (o kterou my jsme se ani nepokusili!) obrousili lidem mozky tak, že dneska si už obrovské procento neutrálů ani nemyslí, že Sparta je historicky protěžovanej klub, kterýmu by měli minimálně 50 % titulů škrtnout. Komentátoři rumuni. "Experti" rumuni. Noviny majitele rumunů. To je prostě obrovská moc, která udělá své. A ono to, jestli je tahle osa sešívaná nebo rudá je gigantický rozdíl. Představte si nezaujatého člověka u televize a zápasu Sparta-Bohemians. Kdyby od komentátorů slyšel, že to bylo naprosto soft a krutě přísná penalta, zopakovalo by to studio a napsaly by to noviny. A teď si představte opak. Resp. to, co se reálně děje. Jaký procento nezaujatých a citově "nechycených" lidí se potom bude chtít bránit a hlásat opak? Proč by to jako dělali?

    A my místo abychom navenek tvrdě hájili naše zájmy, tak jedeme politiku omluv, omluvíme se Spartě za penaltu Mingazova, omluvíme se za to, za ono, za kabinu, za fanoušky, za choreo, omluvíme se Rangers, nejdeme ke CASU, vylijeme Kúdelu. Kurva to nedělá NIKDO tohle. A jelikož neustále přiznáváme vlastní chyby s vírou, že budeme milováni za soudnost a vylezeme z toho papežštější než papež, opak je pravdou. Budujeme narativ, že ti kokoti jsme opravdu my jako Slavia. Když k tomu ještě iSpart vykonstruuje sem tam neexistující kauzičku, dojdeme do bodu, kdy s náma nedrží vůbec nikdo. A to jsou podmínky, kdy udělat titul a vůbec dlouhodobě držet krok s rudochama bude neskutečně těžké.

    • Re: V neděli doma proti Plzni

      kalex     před rokem 05.11.2023 14:40 |  
      7 0

      Co se té poslední "kauzy" týče, tak doufám, že medmrdky z ispartu budou mít útrum už ode dneška a nikdo jim akreditaci nedá. Ať si když už koupí lupen za svoje, jdou někam na východ a dostanou tam po tlamě.

    • Re: V neděli doma proti Plzni

      dalislavista     před rokem 05.11.2023 15:38 |  
      7 3

      Velice dobře napsané.
      Ano, občas je něco soft písknutí pro nás, ale častěji pro kdysi Plzeň a nyní pro AVE.
      Nač se ale omlouvat??? Nač říkat, že Sparta byla několikrát poškozená??? K čemu to vedlo?
      Akorát k tomu, že to použijí proti nám!
      Proč tvrdit, že už nechceme, aby nás Klima po Teplicích pískal?
      Udělal někdy někdo jiný toto? Aby řekl, že Slavii někdo poškodil?
      Nebo že už nechtějí, aby je rozhodčí, který jim pomohl, aby je už nepiskal?
      Tohle Mirkodušínství je na hovno! Nikdo jiný se nepřidá, stejně se to otočí proti nám.
      Když nám Černy nezapiskal ve finále poháru pentli, přešlo se to, protože jsme i tak vyhráli.
      No a pak nám v nadstavbě nepiskl pentli na Jurečku a proti nám Ogbuovi klidně ano.
      S my jsme v pohodě, dnes nás zase bude ten skvělej sudí pískat...

  21. Re: V neděli doma proti Plzni

    pehacko     před rokem 05.11.2023 14:21 |  
    33 0

    Moc bych si dneska pral, kdyby se fandilo Slavii a nenadavalo souperi. Navodit atmosferu pozitivni a hrace tim hecovat smerem k hre dopredu a ne k destrukci a krvavým očím. Mozna, ze pak nedostane ani sudi tolik sanci nam škodit. Kez by byla TS v cervenobilem jako cely eden a nehrála si na svem vlastnim písečku.

    • Re: V neděli doma proti Plzni

      coogee     před rokem 05.11.2023 15:34 |  
      7 0

      Souhlas, nicméně opravdu velmi pochybuju, že by se to dnes obešlo bez "zku..... Plzeň" a bez zbytečného připomínání toho, co je sparta. Ale bylo by to fajn!

  22. Re: V neděli doma proti Plzni

    spravnej_jezedak     před rokem 05.11.2023 14:28 |  
    2 0

    Ahoj, obvykle přijíždím do Edenu s předstihem a parkuji v Tescu u výjezdu. Dnes to ovšem budu mít tak tak, abych stihl začátek.. Neporadíte mi kde zaparkovat, abych byl co nejrychleji na D10 a stihl noční?
    Dříve jsem parkoval v ulici Pod altánem a pěšky okolo pozemáku to šlo, ale slyšel jsem, že už se tam nedá parkovat. Měl by někdo nějaký tip? Děkuji

    • Re: V neděli doma proti Plzni

      dm52     před rokem 05.11.2023 16:33 |  
      1 0

      Mám dojem, ze parkovací zóny na desítce jsou v dobotu a v neděli zdarma. Takže kdekoliv v okolí Edenu, kde najdeš misto.

      • Re: V neděli doma proti Plzni

        pehacko     před rokem 05.11.2023 16:42 |  
        1 0

        Ty jsou sice zadarmo, ale vsude plno. To musis znat mista, kde se chytnes.

        • Re: V neděli doma proti Plzni

          Slávista 51     před rokem 05.11.2023 16:50 |  
          1 0

          Možná Moskevská a potom 1km pěšky po hlavní pod viaduktem ke Slavii.

          • Re: V neděli doma proti Plzni

            pehacko     před rokem 05.11.2023 16:55 |  
            1 0

            Ja parkuju uz 25 let na jednom miste… teda asi mene s přestávkou co se hralo na strahove (tam se parkovalo skvele). Sice je to zakaz zastaveni a vjezd, ale o vikendu tam nikdo nejezdi. Rikam si, ze az mi jendou (a právem!) odtahnou auto, tak mam predplaceno. Dneska jedu ale po snad deseti letech mhd, nejak se mi nechtelo opouštět skvele misto na parkovani pred domem, strasna uchylka, usinat spokojene, kdyz si s mistem na parkovani spokojeny.

            • Re: V neděli doma proti Plzni

              spravnej_jezedak     před rokem 05.11.2023 21:42 |  
              0 0

              Já jsem nakonec zkusil štěstí v Tescu a v -1P bylo krásný místo hned u výjezdu a paráda;-) k tomu výborný poločasový burger, no jen ti kluci naši mi radost neudělali.. no nic, jedeme dál..

  23. Re: V neděli doma proti Plzni

    Carlos1     před rokem 05.11.2023 16:12 |  
    9 4

    Kdyz procitam diskusi,je mi smutno,jak nas fotbal vypada,uz ted po vykonech sudich prijde naprosto mimo realitu predstava,ze vyhrajeme titul,byt bychom na to herne meli. Kdyz to odpadum nepujde,jen se zvedne kopec,do ktereho budeme hrat. Fakt premyslim nad tim,jestli do te frasky investovat cas,i kdyz jde o muj milovany klub

    • Re: V neděli doma proti Plzni

      Slávista 51     před rokem 05.11.2023 16:32 |  
      5 0

      NIKDY TO NEVZDÁME !

      • Re: V neděli doma proti Plzni

        kalex     před rokem 05.11.2023 16:48 |  
        4 0

        Přesně tak!!!