Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (125)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    pehacko     před rokem 20.10.2023 14:20 |  
    38 1

    Spravne a jen houst! Zakazat vstup redakturkum z ispartu na stadion. A za kazdou lez žaloba na ten jejich platek. Ono by je to brzo preslo smejdy rudy.

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      hiker42     před rokem 20.10.2023 14:45 |  
      24 0

      V zásadě souhlas - nejprve předžalobní výzva k omluvě zveřejněná v těch periodikách, kde lži padly, na stejných stranách a se stejnou velikostí + na inetrnetu, jinak žaloba a pořádně to proprat.

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      mig52     před rokem 20.10.2023 15:38 |  
      7 3

      Se divím, že jsme to už dávno neudělali. Veřejnost by jistě zajímalo proč?!

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        pehacko     před rokem 20.10.2023 15:50 |  
        26 0

        Mozna proto, ze se chtel nas Jarda s rudyma dohodnout. Jak na TV právech, tak na tom, ze se pojede slusne a bez podvodu. A ze to zvedne kvalitu ligy, coz zvedne i kvalitu nas. Jenze se s nima proste dohodnout nejde! Oni maji podvod v dna. Oni jsou zrození z levaren a svinaren. Tak snad to konecne pochopil, sice stojime proti velike přesile, ale jen bojem mame sanci neco vyresit.

        • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

          bongor     před rokem 20.10.2023 17:45 |  
          8 2

          Oni nejsou ti naši úhlavní kamarádi všichni zlí.Já jsem v životě narazil už na tři poctivý a sympatický rudochy:
          Na krále komiků Vlastu Buriana,dále na mého skvělého tchána,dejž mu Pánbůh věčnou slávu a Winetoua.

  2. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    KurdtK     před rokem 20.10.2023 14:34 |  
    22 0

    Sice je to jenom zlomek z toho, co ta AVE špína proti nám předvádí, ale přesto děkuji, klube!!!

  3. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    Kulajs     před rokem 20.10.2023 14:39 |  
    28 0

    Dík a tuto reakci. Žaloval bych ty šmejdy. Teď by to ale ještě chtělo, dostat toto vyjádření do médií.

  4. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    coogee     před rokem 20.10.2023 14:56 |  
    27 0

    Ano, tohle je přesně jejich styl, nikdy jiní nebudou, pokud těmto mediím a současně spartě bude velet pokřivený nabob, který pro dasažení úspěchu chodí na svaz s kabelou nebo leze do kabiny rozhodčích. Kdyby to totiž nedělal, byl by jeho klub jen průměr fotbalové ligy a na tituly a evropské poháry by koukali přinejlepším ze středu tabulky.


    Komentář byl uživatelem upraven (20.10.2023 14:58) . Zobrazit původní komentář

  5. Respekt

    Merlinus (přítel SN)     před rokem 20.10.2023 15:03 |  
    32 1

    Respekt klubu i panu Tvrdíkovi, že se těm gaunerům konečně postavili. Super.

    • Re: Respekt

      kalex     před rokem 20.10.2023 16:21 |  
      26 0

      No tak snad už I Tvrdíkovi došlo, že kamarádit s těma zmrdama bude navždy tabu.

  6. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    Ivan     před rokem 20.10.2023 15:15 |  
    2 26

    Jako jo, ale stěžovat si na zaujatost deníku spart je jako kdyby si sparta stěžovala na to, že se na slávistických novinách dočte něco zaujatého.

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      Edenjejenjeden     před rokem 20.10.2023 15:48 |  
      26 1

      Tak to se teda hodně pleteš . "Slávistické noviny" jsou výhradně fanouškovské noviny a nikdy neměly jiné ambice , naopak "spart" se tváří , přestože je vlastněný majitelem jednoho z klubů (jasný střet zájmů) , jako nezávislé sportovní medium . Fakt nevidíš ten rozdíl ?

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        Ivan     před rokem 20.10.2023 15:54 |  
        4 14

        Čekat na spartu objektivní fotbalovou novinařinu je stejné jako čekat na idnes objektivní politiku když to vlastnil babiš. To že oba tyto plátky jsou silně zaujaté musí být jasné každému kdo má alespoň dvě mozkové buňky, idkyž ty noviny tvrdí opak. Takže mně nějaké fauly ze spartu fakt nepřekvapí a naopak se divím, že se nad tím někdo pozastavuje.

        To že se klub proti tomu ohradí je samozřejmě v pořádku a správně, protože tento fanouškovský web sparty má velký dosah, ale pořád je to fanouškovský web sparty, tak čekat objektivní novinařinu (jestli je něco takového vůbec možné) je prostě blbost.

        • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

          butters     před rokem 20.10.2023 16:08 |  
          21 1

          Problém je, že tenhle "fanouškovský web sparty" považuje široká fotbalová veřejnost za nejlepší zdroj informací o českém fotbale, takže kvůli tomu většina lidí, která se v Česku zajímá o fotbal, považuje spartu za poctivý klub a Slavii za podvodníky.

          Na tom samozřejmě vyjádření na našem klubovém webu nic nezmění, pokud ho nepřetisknou i média s velkým dosahem (minimálně od našeho mediálního partnera bych to očekával, ale ani ten bohužel nemá zdaleka takový dosah jako křetínského Rudé právo revival).

          • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

            Flame     před rokem 21.10.2023 14:29 |  
            1 0

            Zeman o našem národě řekl že je to 50% debilů, 20% alkoholiků a 5% bláznů.

        • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

          wimpy     před rokem 20.10.2023 16:33 |  
          23 0

          Máš pravdu, ale v zásadě jde právě o to ukázat ne zcela zasvěcené širší veřejnosti, že zdánlivě nezaujatý Sport je vlastně klubovým bulletinem sparty, sprostě hájící její zájmy mimo jakoukoliv etiku.

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      bongor     před rokem 20.10.2023 17:36 |  
      5 4

      Cvaklo ti Ivane?Čeká tě Nataša.

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        Ivan     před rokem 20.10.2023 18:20 |  
        3 13

        haha... Ne, prostě mě nebaví ublíženecký tón jak je každý proti nám, speciálně když ten někdo je fanouškovský web spar

  7. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    záplata     před rokem 20.10.2023 15:17 |  
    6 14

    Proč do tohoto prohlášení taháme Síkelu, s děním ve fotbalovém prostředí to nijak nesouvisí i když způsob práce médií je stejný. Pokud toto prohlášení zůstane pouze na klubových stránkách a pokud nenásledovaly další kroky, které zde někteří diskutéři zmínili, pak je to jenom plácnutí do vody.

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      KurdtK     před rokem 20.10.2023 15:25 |  
      29 0

      Protože se do něj opřel Blesk úplně stejným způsobem, Křetínský dal zadání.

  8. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    záplata     před rokem 20.10.2023 15:34 |  
    15 2

    Tak Čupr o ničem neví a ta částka taky nesouhlasí, teď se v tom vyznej.

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      bongor     před rokem 20.10.2023 17:32 |  
      13 0

      Kluci,to jste si opravdu mysleli,že náš oblíbený taškář kupuje noviny,abychom byli dobře informovaní?


      Komentář byl uživatelem upraven (20.10.2023 17:32) . Zobrazit původní komentář

  9. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    Juventus turin     před rokem 20.10.2023 15:39 |  
    8 1

    Já takový sračky jako je blesk a deník spart nečtu, takže o problémech nevím a jsem v pohodě

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      Kulajs     před rokem 20.10.2023 16:29 |  
      13 1

      Jenže je to nejčtenější deník s obrovským dopadem. To, že je to bulvár, ty miliony čtenářů nezajímá a věří všemu, co se tam napíše.

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        utrzeny_ze_retezu     před rokem 20.10.2023 18:59 |  
        5 0

        Řek bych, že miliony čtenářů nemaj, velký problém je, že to pak přebírají další média, která ta infa ani neověřují

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      wimpy     před rokem 20.10.2023 16:29 |  
      9 0

      Já to četl na iDnes, takže pozor, virus se šíří...

  10. HNUS

    Bicanovský7     před rokem 20.10.2023 16:23 |  
    25 0

    Gauner AVEman a jeho media... Vedou proti nám špinavou kampaň- odporné... K titulu se "propenaltovali", ve svinstvech vesele pokračují a do nás se ještě navážejí...
    Klasická BÍDA= HNUS!!!

    Js rád, že se naše vedení postavilo ZLU!!!
    SKS!!!


    Komentář byl uživatelem upraven (20.10.2023 16:26) . Zobrazit původní komentář

  11. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    p!erreCORE     před rokem 20.10.2023 16:28 |  
    6 5

    Správné. Jen nerozumím tomu, proč do toho pletou zrovna nějakýho Síkelu? Těch příkladů je stejně habaděj, to si každej může domyslet. A kromě toho je to Jozef, takže to mají s chybou :/

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      Kulajs     před rokem 20.10.2023 16:31 |  
      22 0

      Síkela patrně překazil nějaký kšeft Křetínskému tak dostal Blesk zadání.

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        p!erreCORE     před rokem 20.10.2023 16:33 |  
        3 6

        To asi dává smysl, ale i tak mi to kazí celkový dojem z jinak prima vyvedeného dokumentu.

        • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

          wimpy     před rokem 20.10.2023 16:35 |  
          25 0

          A zase proč? Není úplně podstatné to, proti komu Křetínský své gaunerské praktiky používá, jako fakt, že je používá.

          • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

            p!erreCORE     před rokem 20.10.2023 17:16 |  
            3 3

            Jasně, ale myslím, že ta naše kauza je dostatečně závažná a pádná, abychom si odpustili "berličku" v podobě nějakýho trumbery. Kromě toho mi to přijde jako takový dětský "bonzování".. a za třetí ta chyba v jeho jméně je trapná sama o sobě.

            • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

              wimpy     před rokem 20.10.2023 17:35 |  
              5 0

              U nás se říkalo: "Jednou, to je nikdy, ale dvakrát, to už je delikvence!" :-)

              • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

                knl66 (přítel SN)     před rokem 20.10.2023 17:37 |  
                9 0

                V knížce Maratónec se píše: "Poprvé je to náhoda, podruhé úmysl, potřetí nepřátelská akce." (Ve stejnojmenném filmu hlavní role Dustin Hoffmnann.)

                • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

                  Flame     před rokem 21.10.2023 14:24 |  
                  1 0

                  Mám obavu, že to říká Goldfinger v bondovce, ale je to jedno, lotr jako lotr.

        • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

          Merlinus (přítel SN)     před rokem 20.10.2023 16:42 |  
          3 7

          Souhlas, ten Sikela mi tam taky vůbec nepasuje.

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        _karlik_     před rokem 21.10.2023 10:45 |  
        9 0

        pro upřesnění: síkela koupil pro stát firmu NET4gas (plynovody), které chtěl i ave-křéťa. ten následně ve svých plátcích spustil proti ministrovi kampaň

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      mig52     před rokem 20.10.2023 16:52 |  
      5 1

      Protože mraky lidí neví, kdo je Síkela. :)))

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        _karlik_     před rokem 21.10.2023 10:46 |  
        2 0

        z lidí, co čtou blesk to nyní naopak ví všichni. blesk je trvale nejčtenější deník v zemi


        Komentář byl uživatelem upraven (21.10.2023 10:47) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

          wimpy     před rokem 21.10.2023 11:39 |  
          2 2

          Není to trochu oxymoron, že lidé co čtou Blesk něco ví? :-)

          • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

            _karlik_     před rokem 22.10.2023 10:35 |  
            1 1

            není a ani být nemůže (oxymoron=spojení slov, jejichž význam se navzájem vylučuje), protože když přečtu zprávu, znám ji (tj. vím). zda potom si přečtené pamatují či jsem schopni o tom přemýšlet, už je vedlejší.

            • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

              wimpy     před rokem 22.10.2023 10:44 |  
              1 0

              Myslel jsem to asi jako hlášku z Jistě pane ministře: "Jak může být za informovaného považován někdo, komu dělá tajemníka Humprey Appleby?" :-)

  12. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    marcocruz (přítel SN)     před rokem 20.10.2023 16:35 |  
    17 0

    Jsou to svi*ě, schválně to daj jako premium článek, aby si to mohl přečíst spíš zlomek lidí a zárověn si nad tim umyjou ruce, že přece názor slavie zveřejnili. Je naprosto jasný jak blesk a isport funguje, je to úplně stejný jako Babiš a Mafra. Ne že by osobně chodil do redakcí a nařizoval články, ale najme na ty místa takový lidi, který mu půjdou svojí novinařinou na ruku. A jelikož ta oligarchizace těch médií je tady v takovym rozpuku, tak ostatní média se tim taky úplně zabývat nebudou. Miliardáři si vlastní rybníky nevypustí…

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      Slávista 51     před rokem 20.10.2023 16:40 |  
      4 7

      BABIŠ UŽ
      není MAFRA.

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        Slávista 51     před rokem 20.10.2023 16:40 |  
        3 4

        A je to už horší !

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        Ivan     před rokem 20.10.2023 18:21 |  
        4 3

        na jednu stranu máš pravdu, ale ti lidi tam jsou pořád. Nějakou dobu potrvá než se to vyvětrá.

        • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

          utrzeny_ze_retezu     před rokem 20.10.2023 19:01 |  
          5 0

          tomu věříš jo, vždyť v tom jejich sportu jsou ti samí snad už přes dvacet let

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      p!erreCORE     před rokem 21.10.2023 12:59 |  
      2 0

      U toho článku se píše, že ho vydali včera po 21h. Jsi dobrej věštec :) a oni kundy

  13. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    Arya     před rokem 20.10.2023 16:40 |  
    14 0

    Správně, nenechat si s.át na hlavu.

  14. ŠPÍNA JE HOZENA

    Slávista 51     před rokem 20.10.2023 16:42 |  
    8 16

    a tak funguje většina médií, bez ohledu na to, kdo je vlastní - viz ČT !

  15. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    mig52     před rokem 20.10.2023 16:50 |  
    16 2

    Křetén je křivák a žumpař s andĕlským ksichtem. Ale ona si ho ta karma dříve nebo později lapne, stejně jako velkého čápa a Berbra. Je moc dobře, že jsme se konečně ozvali !

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      pehacko     před rokem 20.10.2023 18:22 |  
      10 0

      Sparta o ni pry nevedela a tak napsala ve svem tisku zly článek…

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        Kulajs     před rokem 20.10.2023 19:31 |  
        18 0

        Hlavně, že se nepohoršovala, když byl Křetínský za rozhodčím. To je asi podle nich OK.

        • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

          pehacko     před rokem 20.10.2023 19:34 |  
          15 0

          Ta byla řádně nahlasena, jako pred kazdym zapasem toaletniku

  16. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    damade     před rokem 20.10.2023 18:08 |  
    34 0

    "Jaroslav Tvrdík je, jako předseda představenstva SK Slavia Praha, oprávněnou osobou určenou za klub pro komunikaci s předsedou KR FAČR, a to dle stejného mechanismu, podle kterého si osobu oprávněnou pro komunikaci s předsedou KR FAČR určilo všech 32 profesionálních klubů."

    Chápu správně, že tisk dělá kauzu z toho, že člověk, co má právo komunikovat s předsedou KR, komunikoval s předsedou KR? Co bude příště? Lidi s řidičákem budou řídit?

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      slaviator     před rokem 20.10.2023 21:45 |  
      3 0

      To se nesmí!

  17. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    carevitchando     před rokem 20.10.2023 18:45 |  
    22 0

    Slavia byla, je a bude hrdý klub, s tím nikdo nic neudělá, ani ta žumpa z druhého břehu, ani jejich přicmrndávači v médiích. Bez ohledu na tabulku a počet titulů budeme vždy morálně o tisíce světelných let před nimi. Až navěky, amen!

  18. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    Mimoň     před rokem 20.10.2023 19:13 |  
    20 0

    Baník a Plzeň se nás zastali v podstatě ve svých vyjádřeních. Akorát to zase ukazuje na špinavou hru Křetínskýho, našeho odvěkého rivala. Věřím Slavií samozřejmě. A když se k tomu přidali i ti další, tak Sparta je sama samotinkááá

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      necich     před rokem 20.10.2023 19:14 |  
      18 2

      Doufám, že si pan Jaroslav již omlátil hlavu o futra za to, že se takových špín a křiváků zastával..

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        p!erreCORE     před rokem 21.10.2023 13:01 |  
        1 0

        No tak. Nenech vztek cloumat tvým majestátem :))

  19. AVEplesk.

    necich     před rokem 20.10.2023 19:13 |  
    22 1

    Nelze než souhlasit se vším co se tu píše a hlavně s článkem... Nicméně já nevidím žádnou adekvátní reakci jak si nenechat špinit jméno Slavia od komunistických a tedy totalitních praktik.. Očekával bych, že Slavia bude požadovat veřejnou omluvu za lži, které jsou tím plátkem šířeny a to i soudně.. O finančním odškodnění, které by Slavia věnovala na charitu ani nemluvím..

    • Re: AVEplesk.

      záplata     před rokem 20.10.2023 19:19 |  
      2 8

      Tak to bys chtěl po Jardovi moc, to není nic pro něj, byl by za zlého.

  20. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    lukas6novak     před rokem 20.10.2023 19:27 |  
    22 0

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-schuzka-fouska-tvrdika-a-prihody-byla-dle-predpisu-poukazuji-slavia-a-facr-sparta-je-prekvapena-5015050

    „O této schůzce jsme nevěděli a překvapuje nás, že si nejvyšší představitel FAČR a Slavie dovolili uskutečnit takovou schůzku s předsedou komise rozhodčích bez účasti dalších klubů. Navíc pokud předseda komise rozhodčích po této schůzce rezignoval,“ vzkázal pro Sport.cz místopředseda Sparty František Čupr.

    Na dotazy Sport.cz reagovaly i další dva silné kluby. „O zmiňované schůzce jsme byli informováni, a to jak ústy Jaroslava Tvrdíka, tak Petra Fouska. Došlo k ní ještě dávno před rezignací pana Příhody. Vzhledem k tomu, že jsme o její náplni a obsahu byli informováni, ji nepovažuji za nic nestandardního,“ řekl šéf Baníku Václav Brabec.

    Podobně hovoří i Západočeši. „O schůzce, která je nyní tématem, jsme informováni byli a zároveň jsme byli seznámeni s jejím obsahem jak ze strany pana Jaroslava Tvrdíka, tak i předsedy FAČR pana Petra Fouska. Z tohoto pohledu na ní tedy neshledáváme nic nestandardního. Jestli došlo k nějaké další, po které by bezprostředně rezignoval pan Příhoda, nic nevíme a je otázkou, zda se vůbec nějaká taková uskutečnila,“ uvedla Viktoria Plzeň.

    Řekl bych že tento článek a hlavně ty 3 vyjádření pod sebou krásně ukazujou jak se Sparta a Deník sport chovají

    1)Všechno bylo kompletně podle řádů takže co je za problém.
    2) Nejsem schopný uvěřit tomu že když se to řeklo Plzni i Baníku že se to neřeklo i Spartě. Z toho usuzuji že Čupr na 99% záměrně lže

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      pehacko     před rokem 20.10.2023 19:32 |  
      21 0

      Rudy podvodnicky lháři se snazi hodit svou spinu na nas. Smejdi. Konecne to Tvrdik dohnal do extrému a vyplouvají na povrch jejich lzi, kazdym vyjádřením se do toho zamotavaji cim dal tim vic.

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      Kulajs     před rokem 20.10.2023 19:35 |  
      28 0

      Kde Čupr byl, když šel Křetínský o pauze za rozhodčím?

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        pehacko     před rokem 20.10.2023 19:36 |  
        12 0

        Drzel dvere?

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        butters     před rokem 20.10.2023 20:06 |  
        13 1

        Čekal na svém tradičním místě pod stolem v Křetínského kanceláři, až se šéf vrátí.

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        necich     před rokem 20.10.2023 20:36 |  
        11 0

        Kde by byl, u Rozvařilů na bůčku..:)

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      slaviator     před rokem 20.10.2023 21:44 |  
      12 0

      proč Čup lže?

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        o5aradecek     před rokem 20.10.2023 22:02 |  
        21 0

        Protože je sparťan.

        • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

          Edenjejenjeden     před rokem 21.10.2023 07:39 |  
          13 0

          Protože je debil ....

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        Arya     před rokem 20.10.2023 22:54 |  
        9 0

        má suchej hajzl

  21. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    o5aradecek     před rokem 20.10.2023 22:05 |  
    13 0

    Správná reakce Slavie. Konečně! Jen se trošku obávám, že je to boj s větrnými mlýny. :-(

  22. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    dalislavista     před rokem 21.10.2023 00:57 |  
    7 0

    Dobře a konečně napsané.

    • Re: my vs. bída

      necich     před rokem 21.10.2023 07:34 |  
      18 0

      Tak ten poslední odstavec s vyjádřením generálního ředitele Sparty mluví zcela jasně, je to banda imbecilů.. Takže z toho vyplývá, že nevěděli o schůzce, která se nekonala a ani konat neměla.. :)))))))))))))))))))))

  23. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    Kulajs     před rokem 21.10.2023 09:06 |  
    24 0

    František Čupr po pravdě odpověděl, že nevíme a jsme překvapeni. Nakonec to však vypadá, že se žádná taková schůzka, která by proběhla bezprostředně před rezignací, nekonala. O schůzce ze začátku června, tedy měsíc před odstoupením Radka Příhody, jsme informováni byli. V té době bylo připravováno Ligové grémium, jehož se měl zúčastnit, a nic nenasvědčovalo jeho rezignaci,“ napsal Křivda.

    To je ale malý popleta ten Čupr, on se vlastně spletl. Jestli pak to tak vysvětlí i Blesk?

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      kalex     před rokem 21.10.2023 09:32 |  
      9 0

      Jedou na fetu, buzeranti.

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      slavanda     před rokem 21.10.2023 11:53 |  
      11 0

      Prostě v rámci holdingu udělali blbce z toho novináře, položil špatně otázku. Chudák plní zadání a oni ho hodí přes palubu ;)

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        dalislavista     před rokem 22.10.2023 11:26 |  
        5 0

        To není novinář, to je rudá onuce špryňar s malým...

  24. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    pehacko     před rokem 21.10.2023 12:10 |  
    22 0

    https://medium.seznam.cz/clanek/miloslav-jancik-pane-tvrdiku-uz-nas-fotbal-nekultivujte-26746#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhpnative.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

    Takhle sracka je uz na zalobu a na poradne jednani s nasim mediálním partnerem! Prece nemuze nekdo takhle prasacky lhat a prekrucovat fakta. Svine rudy rozpoutavaji svou lzi slusny hon na carodejnice

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      KurdtK     před rokem 21.10.2023 12:42 |  
      7 0

      Hele to je ale výborný, tohle napsal někdo, kdo píše Josef Fousek místo Petr Fousek, ta kvalita z toho úplně stříká! :)))

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      Kennedy     před rokem 21.10.2023 17:26 |  
      9 2

      Seznam médium je nová žumpa Lukačovičova kyperského dezinformačního Seznamu. Je to prostor pro kohokoli, kdo napíše cokoli, např. že někomu na večeři v hotelu kdosi sežral řízky. Seznam si nad tím umyje ruce, to jsme nepsali my, to psal Franta Vomáčka z Postoloprt. Aneb jak chytře ovlivňovat lidské podvědomí (např. výběrem příspěvků) a nenést za nic odpovědnost.

  25. Slavia nenechá špinit své jméno

    donford     před rokem 21.10.2023 12:35 |  
    15 0

    Tak se nám "chudák" Křivda vlastně změnil ve snaze zachraňovat zmatené a slabomyslné bláboly pana Čupra na Křiváka konečným tvrzením, že se vlastně žádná schůzka (asi) nekonala a zjevně konat ani nemohla. Takže kde je vlastně dle Sparty pravda? Schůzka byla a nebyla, informace byla a nebyla. Ještě že ji potvrdily další strany. Křivda se změnil v Křiváka a dík Čuprovi v pitomce zároveň. Už Karel Havlíček Borovský blahé paměti říkával - Nechoď, Vašku, s pány na led, mnohý příklad máme. Pán upadne a sedlák si za něj nohu zláme.
    To tak dopadá, když emotivní blábolista Čupr začne skoro jak na povel nebo jako čertík z krabičky "střílet" do Slavie bez uvědomění si toho, co říká. Jen zase veřejné samozesměšnění přitroublíků ze Sparty.


    Komentář byl uživatelem upraven (23.10.2023 04:09) . Zobrazit původní komentář

  26. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    SLAVIESTA     před rokem 21.10.2023 14:47 |  
    16 1

    Budiž nám (Mu) to konečně poučením, že se s nimi nemáme bratříčkovat a litovat je, že jim někdo ubližuje.
    Oni se o sebe uměli postarat za každého systému a režimu.

  27. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    Ragnarok     před rokem 21.10.2023 15:20 |  
    24 0

    Píši sem již dlouho, že bych jim zakýzal vstup na stadion. Pokud chtějí dělat reportáž, ať si koupí vstupenku. Fotografie ať si pořídí mobilem.
    A další věc, co sem píši dlouho: Špryňař je totální špína, nula, šmejd, dobytek a ubožák. Chci ho potkat osobně a tohle mu říct.

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      kalex     před rokem 21.10.2023 21:37 |  
      4 0

      Dal bych mu pěstí. V judu na spartě jsem poznal férové lidi. Ale tento by skončil prošlápnutý.

  28. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    Harry R     před rokem 21.10.2023 15:32 |  
    30 0

    Šprýnarův včerejší tweet:

    "Petr Fousek se u soudu kroutil jako had (proč asi), když měl přiznat schůzku s Příhodou a Tvrdíkem. A najednou je všechno etické a v pořádku.

    Ok."

    To je učebnicová dezinformace.
    Obrat "kroutil se jak had" neříká pouze "vymlouval se". Evokuje představu plaza, ze kterého mají lidé atavistický strach. Že se kroutí značí, že zadržuje pravdu, nebo je nám dokonce nebezpečný. "(Proč asi)" na konci věty ukazuje a stupňuje znepokojivý skrytý motiv jednání tohoto odpudivého tvora. Proč asi - tam si čtenáři domysli, co chceš a fantazii se meze nekladou!

    "A najednou je všechno etické a v pořádku." Slavia si dovolila reagovat, že schůzka proběhla v souladu s pravidly a další kluby byly informovány. To Šprýnarovi nestačí. Za tím prostě musí být nějaké svinstvo, protože Šprýnar si nepřeje/nechce/neumí ověřit fakty.

    Závěrečným "Ok" si myje ruce a vzdychá ke čtenáři: "Co já čestný ale pouhý redaktor DS zmůžu, proti takové lumpárně".

    Dlouhodobě je zřejmé, že média služebná Křetínskému, vedou proti Slavii informační válku s krédem "Statečně pomlouvej, vždy něco ulpí" a Šprýnar je hlavní Křetínského koště. Dělají to vyčůraně, tedy nežalovatelně, například citacemi Berbrových výblitků, které prošuměly před soudem. To že Berbr třetí osobě napsal, co mu prý Tvrdík řekl, stačí některým idiotům k argumentaci typu "je to pravda, řekli to u soudu". Ne, není - soud je místo, kde se lže mnohem víc, než v běžném životě a je na soudci, aby to dokázal poznat. Lhář a podvodník Berbr by byl ochotný napsat, že mu jeho jednání posvětil papež. Svolával by pak Šprýnar konkláve? Ne, protože to nekomplikuje zálibu jeho chlebodárce jako existence úspěšné Slavie.

    Ignorovat tyhle služebné štětky je těžké, ale nejlepší řešení. Userou se v tramvaji a blahem se tetelí nad rozpaky okolí. V DS jim za to ještě platí.

  29. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    záplata     před rokem 21.10.2023 15:47 |  
    10 0

    Xindl jsou podvodnický šmejdi, usvědčení korupčníci a nyní i usvědčení lháři, já je nemohu ani cítit, kdyby byli ve druhé lize tak bych měl klid na duši.

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      dalislavista     před rokem 21.10.2023 18:53 |  
      9 0

      Kdyby byli v druhé lize, tak jim přeju sestup.

  30. to je porad dokola

    Snivec     před rokem 21.10.2023 15:48 |  
    23 0

    je to porad dokola a nic s tim neudelate, isport bude psat tak, jak pise
    jedine co stim muzete udelat, necist to a nechodit na jejich stranky
    nedavejte sem ani "normalni" clanky, bude to porad stejne, par normalnich clanku a pri prvni prilezistosti si kopnou
    ja tam nechodim a vim, ze o nic neprichazim
    ....
    a klidne bych jim zrusil akreditace, at si klidne prskaj na tom svem platku, jak jsme zli


    Komentář byl uživatelem upraven (21.10.2023 15:52) . Zobrazit původní komentář

  31. ...

    utrzeny_ze_retezu     před rokem 21.10.2023 16:58 |  
    27 0

    Tahle uměle vytvořená komedie má jen samozřejmě odvádět pozornost od rudejch sviňáren. O schůzce, která vlastně ani nebyla aktuálně vychází dva tři tendenční články denně a třeba o tom, že křetínský defakto schvaloval jména do komise (nebo jak to tam ten simple Pepík vyprávěl) jen jedna malá zmínka.
    A jestli se nebudeme účelně bránit, tak to dopadne jako obvykle, buzny cajk, my potrestaný a mrdky mediální to všechno přikrejou a navíc rozmažou hovno po celý Slavii.

  32. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    zeleznik2     před rokem 21.10.2023 17:16 |  
    18 0

    Placení rudí šmejdi.....

  33. .

    kalex     před rokem 21.10.2023 21:41 |  
    17 0

    Já ty piče sparťanské nesnáším!!!

  34. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    vlk30 (přítel SN)     před rokem 22.10.2023 21:14 |  
    15 1

    Tenhle špínar či jak se jmenuje by potřeboval pořádně do držky, to je celá věc. Aby si to pamatoval na vždy.

  35. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    pehacko     před rokem 23.10.2023 08:16 |  
    28 0

    Jsem byl v nedeli na viktorce zizkov a tam ve vipu pochopil, ze tohle je širší boj. Tech starych svini proti tomu novému v cele s nasim Jardou. Strasne jim slape na kuří oka. Mistni manazer (ktery teda byl
    Nasim hostitelem) strasne nadaval na Slavii a Tvrdika (pohadal jsem se s nim az po zapase). Oháněl se kapacitami Rogim, Krulim, Starkou… a plakal, ze Slavia nechala vyhodit z listiny Hrubese. Strasne nadaval. Skoro jecel nad tim drzim prohlášením co Slavia vydala. No musim rict, ze to bylo kulturní okenko do toho, jak ten fotbal u nas funguje. Jak si to pry Slavia mohla dovolit očernit spartu. A pana skveleho Daniela? Jako chtelo se mi z nej blejt… Takze zaverem Slavia dela asi proti temhle smejdum maximum a omlouvam se, ze jsem nekdy napsal, ze je nas Jarda slabej. Tenhle boj musi byt strasne tezky… prakticky proti vsem! Drzim nam palce, at neuhneme a jsem hrdy!

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      necich     před rokem 23.10.2023 10:38 |  
      8 0

      Takže ten nápis " Proti všem" je vlastně pravdivý...

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        bongor     před rokem 09.11.2023 09:19 |  
        0 0

        To je ,ale to víš Lojza Jirásků byl slavista.

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      japhy     před rokem 23.10.2023 10:39 |  
      2 0

      ...(pohadal jsem se s nim az po zapase)...
      Zkušeně :D

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        pehacko     před rokem 23.10.2023 10:41 |  
        5 0

        Tak musel jsem pockat az budu mit prazdne ústa!

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      slaviator     před rokem 23.10.2023 13:09 |  
      0 0

      Mě přijde zvláštní, že se nás zastal Šádek...

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        pehacko     před rokem 23.10.2023 14:03 |  
        8 0

        Tak ten je pry v edenu ted častý host… asi s nekym se paktovat musime, ale ze bych byl za to rad, to nejsem. Podrazi nas pri nasi prvni slabosti.


        Komentář byl uživatelem upraven (23.10.2023 15:18) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

          slaviator     před rokem 23.10.2023 15:54 |  
          0 0

          jen jestli jsme mu nepůjčili peníze, když je neměl...

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      Slobo     před rokem 23.10.2023 13:35 |  
      11 0

      Nemůžu se dočkat, až tahle prašivá generace starých, leváckých, rudých funkcionářů postupně vychcípá. Pardon za ty výrazy, slušněji se to napsat nedá..:)

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        pehacko     před rokem 23.10.2023 15:20 |  
        4 0

        Ty nas prezijou a hlavne dorůstají jejich synové, co to po nich převezmou. Je to nekonecny kolotoč. Oni to ani nedelaji pro prachy, ale pro tu moc a “lasku” k fotbalu. Plus samozrejme, ze jsou v tom prachy… kazdy sponzorský dar ma protisluzbu a ta dalsi a dalsi. A na tomhle se jim Tvrdik nechce podílet a proto je škůdce cislo jedna. A proto proti nemu tyhle stare struktury jsou!

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      bongor     před rokem 09.11.2023 09:22 |  
      0 0

      Jardo,do toho!

  36. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    Mijk     před rokem 23.10.2023 08:37 |  
    26 0

    Prohlášení hezký, ale chybí mi tam věta, že "Slavia proto podala žalobu pro poškozování dobrého jména", případně alespoň "z těchto důvodů jsme se rozhodli ukončit veškeré akreditace Deníku Sport a dále nevpouštět jejich pracovníky na tiskové konference.."

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      mig52     před rokem 23.10.2023 14:43 |  
      3 6

      Jj., takto to vypadá, že pes, který štěká, nekouše.

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      záplata     před rokem 23.10.2023 15:01 |  
      5 5

      Válka s médii je bohužel předem prohraný boj.

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      bongor     před rokem 09.11.2023 09:17 |  
      1 0

      Liga očima fans: výhra v chrámu zla a hnusu.
      A co tenhle zmetek?No jo napsal to zkurvenej plísňák o nás.Škoda že mi není o pět let míň,našel bych si ho.

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        Mijk     před rokem 09.11.2023 13:06 |  
        0 0

        Orel much nelapá.. Co si na takovým čuráčkovi vezmeš? Aneb jak říkával kamarád:"To víš že jo, rozbiju takovýho polovičního zmrda jako seš ty a půjdu sedět za celýho.."

  37. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    Lunaris     před rokem 23.10.2023 17:43 |  
    8 1

    Já akorát pořád nechápu, co má schůzka Jardy Tvrdíka s Fouskem společného s kauzou Romana Berbra.

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      butters     před rokem 23.10.2023 19:12 |  
      8 0

      Zeptej se soudruha Špyňara, nebo jak se ta **** jmenuje, on ti to vysvětlí.

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        Lunaris     před rokem 24.10.2023 14:25 |  
        0 0

        O to nejde, já nechápu, proč o tom Fousek mluvil u soudu, resp jak na to vůbec přišla řeč.

        • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

          utrzeny_ze_retezu     před rokem 24.10.2023 14:31 |  
          1 0

          mám dojem, že se ho na to ptal soudce

          • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

            Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 24.10.2023 17:50 |  
            6 0

            Vytáhl to obhájce Berbra.
            Sokrates55

            • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

              utrzeny_ze_retezu     před rokem 24.10.2023 21:55 |  
              1 1

              bych přísahal, že jsem někde četl, že se ptal soudce. Každopádně ale věřím tobě!

              • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

                Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 25.10.2023 09:05 |  
                9 0

                On to cíleně vytáhl obhájce Berbra a soudce se toho chytil a začal se ptát. Qui bono???
                Někdo to už i popsal, že snad mezi Berbrem a "Kabelkou" byla tichá pošta přes Krulu, aby se nechytili v odposleších........ já bych i tomu věřil.
                Sokrates55

                • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

                  Mijk     před rokem 25.10.2023 09:33 |  
                  3 0

                  "Později Chovanec sděluje Berbrovi, že Křetínský má obavu, že celá komise rozhodčích – tak, jak se rýsuje – bude podléhat Berbrovu vlivu. A že chce odsouhlasit její složení dřív, než půjde před výkonný výbor. „Kdyby měl Křéťa dotaz, nesetkáváme se, netelefonujeme si,“ nabádá místopředseda Chovance."

      • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

        bongor     před rokem 09.11.2023 09:12 |  
        0 0

        To je odvozeno od špína,akorát je to s tím jejich pravopisem.Śpýna

    • Re: Slavia nenechá špinit své jméno

      dalislavista     před rokem 24.10.2023 11:06 |  
      5 0

      Odvést pozornost a uškodit...

  38. Re: Slavia nenechá špinit své jméno

    Tacit     před rokem 23.10.2023 21:28 |  
    10 0

    Myslím, že stálo za to v tom prohlášení Slávie uvést přímo konkrétní jména těch žumpalistů. Takhle se ti Špriňarové a spol. krásně schovávají za svými redakcemi.
    A pak jim to stále jmenovitě omílat o frňák, až přilezou na naši tiskovku.

    Souhlasím s názorem níže, že Křetínský to má správně ošéfovaný a s CNC je to marný boj.
    Ti jejich “novináři” mají taky hypotéky a musí psát podle přání pánýška.