Chance liga

V neděli na půdě Liberce

Před reprezentační přestávkou stihne Slavia odehrát ještě jeden zápas. V 11. kole nejvyšší české soutěže zamíří sešívaní na půdu Liberce.  

Severočeši nevstoupili do sezóny ideálně – patří jim průběžné 11. místo a v tisku se dokonce objevily spekulace o možném propuštění trenéra Kozla. Poslední výhru si liberečtí připsali 19. srpna doma proti Pardubicím, z následujících pěti zápasů dokázali vybojovat pouze dva body za dvě remízy. Bez ohledu na současnou formu ale nebývají zápasy na stadionu U Nisy nikdy jednoduché. Z posledních deseti zápasů zde sešívaní ztratili hned šestkrát. Fanoušci nejspíš ještě v čerstvé paměti budou mít remízu z konce minulé sezóny, kdy svěřenci trenéra Trpišovského nedokázali po červené kartě Olayinky udržet vedení a v posledních vteřinách zápasu inkasovali z kopačky Olatunjiho. Další gól za Liberec tehdy dávala asi nejvíce sledovaná postava zítřejšího zápasu – slávistický odchovanec Lukáš Červ. Sága kolem jeho (ne)přestupu do Sparty je všem dobře známá a všichni jistě budou zvědavi, zda se tyto okolnosti nějak promítnou do jeho výkonu. Mezi další výrazné postavy libereckého týmu patří záložník Mohamed Doumbia či útočník Ĺubomír Tupta. Trenér Kozel bude mít k dispozici kompletní kádr s výjimkou zraněného Plechatého.

Slávisté budou postrádat o něco víc hráčů – konkrétně zraněné Pecha, Sinyana, Ševčíka a Hromadu a samozřejmě také vykartovaného Bořila. V zápase proti Tiraspolu vyslali trenéři do zápasu sestavu v rozestavení 3-4-1-2 a vzhledem k vysokému vítězství se dá očekávat, že proti Liberci sešívaní nastoupí velmi podobně. Rotace se nabízí na hrotu útoku a možná také na krajích hřiště. Slavia by po dvou ligových remízách potřebovala zabrat, aby dala všem jasně najevo, že to s návratem na ligový trůn myslí vážně. Moudřejší budeme už zítra večer. Zápas začne v 18 hodin, přímý přenos nabídne stanice O2TV Sport.

Tip na sestavu: Mandous – Masopust, Ogbu, Holeš – Tomič, Zafeiris, Oscar, Provod – Wallem – Jurečka, Tijani

Kurzy: 6,7 – 4,45 – 1,5

11 - Neděle 08. 10. 2023 18:00

Fortuna liga, 2023/2024
2 - 3
2 - 1
FC Slovan Liberec
FC Slovan Liberec

5. Kulenovič
8. Preisler

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

16. Ivan Schranz
53. Mick van Buren (pen)
87. Christos Zafeiris

Komentáře (64)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V neděli na půdě Liberce

    MarekB98     před rokem 07.10.2023 18:16 |  
    13 4

    Chytil zatím až tak moc využívaný nebyl, takže si nemyslím, že by bylo nutné ho šetřit. Doufám, že nastoupí v základu, forma jeho a Jurečky je jako nebe a dudy. Jinak si tu sestavu takto představit dokážu, ale ještě radši bych byl, kdyby nastoupil místo Masopusta Vlček a místo Provoda Dumitrescu.

    • Re: V neděli na půdě Liberce

      Myšák     před rokem 07.10.2023 18:43 |  
      3 4

      Souhlas, a to by podle mne byla naše nejlepši sestava, s kterou by se mělo pořád hrát, jen podle potřeby ji doplňovat a mněnit.
      Ale nejsem trenér.

      • Re: V neděli na půdě Liberce

        MarekB98     před rokem 07.10.2023 21:03 |  
        7 3

        Taky si to myslím, ale je jasné, že občas je potřeba nechat hráčům trochu vydechnout a protočit to, což se nabízí třeba v MOL Cupu. Tam můžou dostávat příležitosti zase jiní, třeba Ogungbayi, který na svůj věk hraje velmi dobře.

        • Re: V neděli na půdě Liberce

          kalex     před rokem 08.10.2023 14:31 |  
          2 0

          Občas jo. Ne ob zápas.

          • Re: V neděli na půdě Liberce

            MarekB98     před rokem 08.10.2023 15:16 |  
            2 0

            Tak to je jasné.

    • Re: V neděli na půdě Liberce

      Morb     před rokem 07.10.2023 19:09 |  
      23 0

      Chytil navíc nikdy, když nastoupil, nevyhořel. Byl jsem vůči jeho příchodu skeptickej, ale zatím hraje výborně.
      Góly dával v přípravě, dává je v nároďáku. Rád bych i upozornil, že mu nebyly uznaný dva góly, za jejichž neuznání nemohl. Je fakt dobrej, ve vápně nebezpečnej. Těším se na to, až ho uvidím zas hrát.

      • Re: V neděli na půdě Liberce

        MarekB98     před rokem 07.10.2023 21:04 |  
        10 0

        Přesně, skoro vždycky, když nastoupil, se mi líbil i herně a když má Slavia vydařený zápas jako proti Šeriffu, je u toho důležitého. Za mě aktuálně nejlepší český útočník v lize.

        • Re: V neděli na půdě Liberce

          Morb     před rokem 07.10.2023 21:08 |  
          5 0

          Pamatuju si, že v přípravě o něm řekl trenér, že by se měl taky naučit střílet a ne jen hlavičkovat (nebo něco v tom smyslu). Docela si to vzal k srdci. Navíc je ještě relativně mladej. Na něm bychom mohli do budoucna dost stavět.


          Komentář byl uživatelem upraven (07.10.2023 21:09) . Zobrazit původní komentář

          • Re: V neděli na půdě Liberce

            MarekB98     před rokem 07.10.2023 21:58 |  
            3 0

            Souhlas.

  2. Re: V neděli na půdě Liberce

    damade     před rokem 07.10.2023 19:17 |  
    11 8

    Hlavně neměňme sestavu. Maximálně třeba Tomiče za Douděru.

  3. Jurečka

    Mike     před rokem 07.10.2023 20:19 |  
    14 0

    Jurečka asi nenastoupí od začátku, a i přes jeho současné střelecké trápení má u nás skvostnou bilanci- 49 soutěžních zápasů a 29 gólů. Pokud bude zítra na hřišti jen jako náhradník, tak starty zaokrouhlí a góly by mohl taky. Nevím, zda někdo v posledních 10 letech se mohl pochlubit, že měl po 50 zápasech 30 , nebo skoro 30 branek. Škoďák to určitě nebyl, i díky slabší hře Slavie v prvních letech kariéry u nás i díky pozici stopera.

    • Re: Jurečka

      Marcelo10     před rokem 07.10.2023 22:15 |  
      1 4

      Mozna Kuchta?

      • Re: Jurečka

        slaviator     před rokem 07.10.2023 23:01 |  
        2 2

        ten u nás měl 24 gólů za 43 zápasů*), pak šel do Ruska.

        *) počítám sezony 2020/21 - 27 zápasů, 15 gólů a 2021/2022 - 16 zápasů, 9 gólů. Kromě toho ještě předtím u nás odehrál svoji ligovou premiéru v sezoně 2015/2016, kde odehrál třináct minut v domácím zápase proti Bohemce,

  4. Re: V neděli na půdě Liberce

    slaviator     před rokem 07.10.2023 21:11 |  
    6 0

    199. ligové utkání, kdy budeme mít na lavičce Trpišovský boys... Tak s chutí do toho!

    • Re: V neděli na půdě Liberce

      kostelnivlajka     před rokem 07.10.2023 21:52 |  
      1 8

      Vhs produkce NSR 1988, boys

      • Re: V neděli na půdě Liberce

        kalex     před rokem 08.10.2023 14:28 |  
        2 0

        Tys tu brečel, že se do tebe navážím a nemám úctu ke staršímu a napíšeš toto. Tak se nediv.

        • Re: V neděli na půdě Liberce

          kostelnivlajka     před rokem 08.10.2023 17:36 |  
          0 0

          Navážej se do koho chceš

  5. Re: V neděli na půdě Liberce

    PrahaSlavia     před rokem 07.10.2023 22:52 |  
    4 2

    Umim si docela realne predstavit, ze je zadupeme....3:0? Snad na ne nastoupime hned od zacatku, dame nejaky brzky(nahodny) gol a hodime se do pohody. Verim ze hracum poharovy zapas pomohl a pujdou bojovat s cistou hlavou.

  6. Re: V neděli na půdě Liberce

    Akuls     před rokem 07.10.2023 23:40 |  
    3 1

    Hlavní rozhodčí: Ondřej Pechanec
    První asistent: Jaroslav Kubr
    Druhý asistent: Lukáš Matoušek
    Čtvrtý rozhodčí: Vojtěch Opočenský
    Delegát utkání: František Hubička
    Delegát svazový: Jiří Adam
    VAR: Miroslav Zelinka
    AVAR: Jan Hurych

    • Re: V neděli na půdě Liberce

      bongor     před rokem 08.10.2023 00:11 |  
      4 5

      Proč není na VAR Adámková?To se nám to potom bude vyhrávat.

      • Re: V neděli na půdě Liberce

        rakusan     před rokem 08.10.2023 11:54 |  
        1 1

        Měl by být centrální VAR a tam jenom Adámková a její rodina.

      • Re: V neděli na půdě Liberce

        Myšák     před rokem 08.10.2023 13:25 |  
        0 6

        Ty si myslíš, že Adámková nenavidí Slavii, a ten ofsajd si vymyslela?

        • Re: V neděli na půdě Liberce

          wimpy     před rokem 08.10.2023 13:29 |  
          6 2

          V každém případě to vypadalo, že má pokyn za každou cenu něco najít, když to jen trochu půjde.

        • Re: V neděli na půdě Liberce

          pehacko     před rokem 08.10.2023 13:30 |  
          6 3

          Adamkova je ruda zakerna lesba co je v lize jen proto, ze je prave ruda zakerna lesba.

        • Re: V neděli na půdě Liberce

          pf     před rokem 08.10.2023 13:32 |  
          3 2

          Adámková ten ofsajd hledala víc jak pět minut a navíc každý soudný ví, že když už to teda rozklíčovala, tak měla být penalta za faul na Juráska. Že se veřejně chlubí soukromým životem je její vizitka, která jí v očích nerudých fanoušků nemůže přispívat na věrohodnosti a u videa bych jí nejraději na našem utkání už nikdy neviděl.


          Komentář byl uživatelem upraven (08.10.2023 13:36) . Zobrazit původní komentář

          • Re: V neděli na půdě Liberce

            wimpy     před rokem 08.10.2023 13:49 |  
            2 0

            Ono by i pomohlo, kdyby na stadionu online vysílali tu komunikaci mezi hlavním a VARem. Kdyby bylo po dvaceti vteřinách jasné, že zkoumá, jestli Jurásek neovlivnil hru, když byl v ofsajdu, zacpalo by nám to huby aspoň v tomhle ohledu.

            • Re: V neděli na půdě Liberce

              pf     před rokem 08.10.2023 14:19 |  
              2 0

              Ty prodlevy v české lize při zkoumání dané situace jsou naprosto šílené, přitom mají řešit zcela jasné pochybení. Řešíme to pořád dokola, v Teplicích to trvalo min pět minut, Komunikaci rozhodčích bych si s radostí poslechl, snad se dočkáme díky dění v Evropě.

              • Re: V neděli na půdě Liberce

                kalex     před rokem 08.10.2023 14:26 |  
                1 1

                Vzhledem k tomu, kdo tu ligu vede, tomu vůbec nevěřím. Ale přál bych si to.

                • Re: V neděli na půdě Liberce

                  pf     před rokem 08.10.2023 14:36 |  
                  2 0

                  Věřím, že to u nás případně zavedou se značným zpožděním oproti vyspělým evropským ligám, ale trvale vzdorovat nebudou moct, protože by to bylo neospravedlnitelné v očích sponzorů i fanoušků. Je to otázka vývoje a jak rychle se to podaří prosadit třeba v Premier League, ale snad se dočkáme.

  7. ČTVRTEČNÍ VÝHRA JE

    Slávista 51     před rokem 08.10.2023 05:23 |  
    3 0

    zajisté velké povzbuzení mužstva, takže lze očekávat i nejenom dnes výhru se solidním výsledkem.

  8. Re: V neděli na půdě Liberce

    Ragnarok     před rokem 08.10.2023 07:52 |  
    17 0

    Pro mne je Liberec výjezdová klasika. Dnes to bude 25. zápas.
    Pamatuju tam leccos, v posledních letech nechávají trošku delší pažit, aby zpomalili hru.
    Hlediště tam tradičně patří nám a na celé dálnici jsou od Boleslavi nepřístupné benzinky.
    Přeji si, abychom zvítězili na hřišti i v hledišti a nenechali se vyprovokovat Červem - je skoro jistota, že bude přemotivovaný.

  9. Re: V neděli na půdě Liberce

    mig52     před rokem 08.10.2023 08:13 |  
    3 8

    Jen ne tebou tipovane hrotáky!!!! (Pro autora článku Aloise V.). JiT se konečně trefil a vzhledem k tomu, že bude repre pauza tak, snad jsou schopni odehrát "anglický týden" !!!!! Byť skutečnost, že Chytil hrál do konce a Jurečka je nyní trenérův oblíbenec.....


    Komentář byl uživatelem upraven (08.10.2023 11:12) . Zobrazit původní komentář

  10. Re: V neděli na půdě Liberce

    IJS     před rokem 08.10.2023 09:01 |  
    15 1

    Hodně mi vadí, že před dnešním zápasem media hlavně řeší "nůž na krku" trenéra Kozla a Douděrův názor na hru domácích týmů se Slavii. Zase se to staví do roviny, že to bude zápas o všechno - řežba! A za použití všech prostředků! Opravdu media dělají naší lize medvědí službu! Např. Douděra řekl v podstatě pravdu. Hraje se jemu i Slavii špatně proti urputně bránícímu soupeři, který navíc při každém kontaktu padá, křičí a nechává se ošetřit. A teď je v mediích vláčen a je mu předhazováno simulování.
    Vůbec se na zápas netěším a bojím se scénáře a la Teplice! A Liberec je v tom ještě lepší!

    • Re: V neděli na půdě Liberce

      Greaves     před rokem 08.10.2023 09:46 |  
      4 7

      Taky si myslím. Jednou se ten Liberec už musí chytit! Budou polehávat, zdržovat, Mikula zprasí Zafeirise, VAR to pohlídká a výsledkem bude krásná remíza 1:1, nebo spíš 0:0. Jo a Kozel řekne, že byli lepší.

      • Re: V neděli na půdě Liberce

        kalex     před rokem 08.10.2023 14:23 |  
        2 0

        Že bude prasit Mikula si nemyslím. Stejně tak si nemyslím, že by to v dresu klokana dělal Dostál. Ale jestli je toho v dresu Liberce schopný, tak je to Červ. Ten tu motivaci asi mít bude.

    • Re: V neděli na půdě Liberce

      Snivec     před rokem 08.10.2023 10:01 |  
      13 2

      Ale v tomto pripade to neni medvedi sluzba nasi lize, ale "sluzba" Slavii. Byl nekdy takovy clanek o sparte nebo hraci sparty? Denik sport okolo sparty vyslovene naslapuje po spickach, ale kdyz se to tyka Slavie, tak to pekne rozmazne a nafoukne. S tim clovek nic neudela a jedine co s tim muze udelat je, ze na ty stranky proste chodit nebude. Akorat me zarazi, ze tam porad lidi chodi, divi se neobjektivite a jeste se kvuli tomu rozciluji.

      • Re: V neděli na půdě Liberce

        Radek097 (přítel SN)     před rokem 08.10.2023 10:21 |  
        2 2

        Co třeba Ben Chaim a trpaslíci? O tom se psalo všude.

        • Re: V neděli na půdě Liberce

          Snivec     před rokem 08.10.2023 11:15 |  
          10 3

          Myslis toho hrace, ktery tam hral pred 5 nebo 6 lety? To uz si vazne nepamatuji, ale muzes srovnat delbuchy z plzenskeho kotle na sparte, to byla kauza na cely tyden a delbuchy v Edenu? Ticho po pesine, pouze zprava, ze to sparta odsuzuje.
          Nebo Priske s image elegana a gentlemana, ktery u cary poskakuje jak tajtrdlik na spartakiade. Videl jsi, jak reagoval Koubek na Priskeho? Dovolil by si chovani toho gentlemana v novinach nekdo kritizovat?
          Nebo spravny chlapik Priske, ktery naordinuje muzstvu jasnou taktiku rozkopat soupere a novinar ze sportu se ho jeste zepta jestli neni z toho znechuceny, kdyz prijeli hrat fotbal a jestli nechce z ceske ligy odejit? :)
          Vazne se chces nad touto "novinarinou" pozastavovat?


          Komentář byl uživatelem upraven (08.10.2023 11:18) . Zobrazit původní komentář

          • Re: V neděli na půdě Liberce

            knawi     před rokem 08.10.2023 11:33 |  
            5 1

            Taky je mi protivná dánská novodobá záchranná modla hnusů, nadmíru vynášená, jak jinak, sparťanskými medii.

      • Re: V neděli na půdě Liberce

        rakusan     před rokem 08.10.2023 11:52 |  
        5 1

        Přesně, já ten isport už asi 2 měsíce nečtu a je mi lépe.

      • Re: V neděli na půdě Liberce

        dalislavista     před rokem 08.10.2023 14:20 |  
        1 0

        Je dobré vědět, co si myslí nepřítel.
        I si člověk může připravit protiargumenty, až se bude bavit s někým, kdo bude papouškovat jejich "moudra".
        Ono totiž dost neutrálů to čte a pak jim to je třeba vysvětlit z pohledu druhé strany, jinak budou věřit iSpartu.

    • Re: V neděli na půdě Liberce

      rybarmirek     před rokem 08.10.2023 10:47 |  
      7 4

      Zdravím,ještě bych doplnil že píská Pechanec,to je to hovado,co strkali v derby do Schrancze.

    • Re: V neděli na půdě Liberce

      mig52     před rokem 08.10.2023 11:10 |  
      2 7

      Třeba mnozí hráči budou chtít Kozla potopit. Co my víme, jaká je situace v jejich týmu?

      • Re: V neděli na půdě Liberce

        pehacko     před rokem 08.10.2023 14:56 |  
        1 1

        Kozel je strasne hnusny pivo, to bych radsi vylil. Potopit vlastne ani nevim co je

  11. Re: V neděli na půdě Liberce

    Srdcar114     před rokem 08.10.2023 10:54 |  
    7 1

    Výborně hrajeme Evropskou ligu,po druhém kole šest bodů a skore 8 O.V lize doma všechno vyhráváme.Jediná remíza byla se Spartou.Jediný problém,který máme,jsou ligové zápasy venku.Doufejme,že dnes vyhrajeme.Klíčové je dát první gol.

    • Re: V neděli na půdě Liberce

      Merlinus (přítel SN)     před rokem 08.10.2023 13:16 |  
      5 1

      No ten "jediný problém" venkovní zápasy v lize jsou ale polovina ligy...

  12. Sestava

    Kenny     před rokem 08.10.2023 11:47 |  
    5 1

    Já doufám, že před repre pauzou není třeba nikoho šetřit. Nechal bych čtvrteční sestavu, jen bych po asi sedmi zápasech postavil Vlčka a Tomič si také zaslouží hrát.

  13. Re: V neděli na půdě Liberce

    kupik     před rokem 08.10.2023 12:13 |  
    1 2

    Dobrý poledne přátelé,
    jenom malá poznámka k sestavě.
    Tak trochu pověra a tak trocha zkušeností praví,že se nemá měnit vítězná sestava.
    A pak si teda představte,že ta sestava bude pořád vyhrávat.
    To by musela teoreticky tato jedenáctka vodehrát celou sezonu.
    Což v reálu asi je nemožný,že.

    • Re: V neděli na půdě Liberce

      dalislavista     před rokem 08.10.2023 14:15 |  
      1 1

      Tak hlavně ta poučka, že vítězná sestava se nemění, se ve Slavii neuplatňuje.

  14. Re: V neděli na půdě Liberce

    Quentin     před rokem 08.10.2023 12:26 |  
    2 2

    Je to klišé, ale musíme na ně vlítnout a hrát od první minuty jako kdyby to byla minuta devadesátá! A souhlas s Aloisem, postavil bych Tomiče, zbytek nechat. A přál bych start Vlčkovi, ale toho tam Jindra nedá.

    • Re: V neděli na půdě Liberce

      rak (přítel SN)     před rokem 08.10.2023 12:48 |  
      2 2

      Uplne by me neprekvapilo, kdyby nastoupila dvojice Vlcek Kacaraba. Tarase tady vsichni uz davno odepsali, ale po Mol cupu byli tito dva chvaleni, ze si rozumi. Zminil to jak Kostl, tak i Trpis, ze ted hraji dobre vsichni stoperi vcetne techto. Tak nekdy by sanci dostat meli.

      • Re: V neděli na půdě Liberce

        kalex     před rokem 08.10.2023 14:13 |  
        2 3

        Kačaraba na Slavii nemá a mít nebude. Stokrát raději tam budu vidět odchovance než ho. To je obránce, co by byl v týmu trochu nadprůměrný v době temna. Stokrát lepší byl v té době Dobrotka.

  15. Re: V neděli na půdě Liberce

    Merlinus (přítel SN)     před rokem 08.10.2023 13:34 |  
    6 0

    Strašně bych si přál, abychom předvedli konečně sebevědomý suverénní výkon venku a s přehledem vyhráli. Bohužel 2,5 roku hrajeme venku holomajznu, tak se mi nějak nedaří najít důvod, proč by to mělo být dneska jinak. Na druhou stranu věřím, že na ty venkovní zápasy jednou recept najdeme, tak proč nezačít dnes.

  16. V neděli na půdě Liberce

    Myšák     před rokem 08.10.2023 13:36 |  
    1 5

    S touhle sestavou tipuji 0 : 2. S Vlčkem a s Dumitrescem bych tipovaj 0 : 4.

  17. Re: V neděli na půdě Liberce

    záplata     před rokem 08.10.2023 14:02 |  
    6 0

    Ve čtvrtek jsme proti Tiraspolu podali výtečný výkon, hráči hráli s chutí a fotbalem se bavili, byli hladoví po gólech i za rozhodnutého stavu. Člověk by řekl, konečně nám to tam začalo padat a protrhli jsme střeleckou nemohoucnost, já bych si to přál, ale. Ale je nutné si uvědomit, jaký byl stav po 7 minutách, z nás všechno spadlo, soupeř šel naopak ke dnu. Opravdu jsme to zlomili nebo nám k tomu pomohl soupeř, dnes se to dozvíme, pravda leží na hřišti v Liberci.
    Tak držme pěsti.

    • Re: V neděli na půdě Liberce

      dalislavista     před rokem 08.10.2023 14:13 |  
      1 0

      Raději bych klasicky držel palce.

      • Re: V neděli na půdě Liberce

        MarekB98     před rokem 08.10.2023 15:17 |  
        1 0

        Já znám palce kopance, pěsti štěstí. Ale pověrčivý nejsem, takže to je vlastně jedno. :)

        • Re: V neděli na půdě Liberce

          bongor     před rokem 08.10.2023 15:25 |  
          7 5

          Teď jsem z dlouhý chvíle viděl začátek Hradec-Bubeneč.A teplouši dali góla hned v 7.minutě.Ale co u toho dělal ten zmetek z O2,to se nevidí,jásal jako by náš nároďák vyhrál mistrovství světa.Neměl by to snad bejt neutrální hlasatel?

          • Re: V neděli na půdě Liberce

            MarekB98     před rokem 08.10.2023 16:30 |  
            1 0

            Pochopitelně měl, ale já se na Spartu v lize nedívám.

  18. Re: V neděli na půdě Liberce

    butters     před rokem 08.10.2023 15:38 |  
    6 3

    Položil jsem si otázku, jestli se těším na fotbal. Odpověď: ano, těším. Těším se na fotbal za necelé tři týdny v Římě. Dnes se obávám, že si fotbal moc nezahrajeme. Spíš uvidíme kombinaci betonu, zápasu ve volném stylu a divadelních kreací. Budeme mít 30 faulů, z toho 15 budou normální souboje o míč, které se nikde nepískají, ale u nás v lize po nich následuje smrtelný výkřik padajícího hráče, který o míč přišel, a rozhodčí to automaticky odpíská. Dnes tedy Pechanec. Člověk by možná našel omluvu pro mladé nezkušené rozhodčí, kteří museli na listině nahradit profláknuté Berbrovy pohůnky, že se jim občas něco nepovede, že musí nejdřív nabrat zkušenosti. No zrovna Pechanec má 107 zápasů v lize a kvalitu má pořád sotva na okresní přebor, ten už lepší určitě nebude. Bude se dnes hrát aspoň 45 minut čistého času? Nevěřím. Já vlastně dnes můžu být překvapen jen příjemně, protože fakt nečekám nic dobrýho, ani zážitek ze hry, ani výsledek...

    • Re: V neděli na půdě Liberce

      Leksel     před rokem 08.10.2023 15:50 |  
      1 1

      Ano, v naší kotlině to bude zase ten “fotbal” počesku. Pro fanouška fotbalu opět nuda, zmar, znechucení a toužebné vyhlížení zápasu v evropském poháru.

    • Re: V neděli na půdě Liberce

      rakusan     před rokem 08.10.2023 16:25 |  
      0 0

      Tak pozor, Pechanec kvalitu má, je to výborný rozhodčí, když chce. Ale bohužel většinou pískal podle zadání. Uvidíme, zda nějaké dnes dostal. Určitou nadějí je Zelinka na VARu.


      Komentář byl uživatelem upraven (08.10.2023 16:27) . Zobrazit původní komentář

    • Re: V neděli na půdě Liberce

      Wulfstan (přítel SN)     před rokem 08.10.2023 16:33 |  
      3 0

      Já se těším vždy, tedy i dnes. Vždycky se těším, často jsem pak zklamán, ale na další zápas se těším zas s očekáváním, že tentokrát zklamán nebudu. :-)

  19. Re: V neděli na půdě Liberce

    dauby     před rokem 08.10.2023 16:54 |  
    4 0

    Tak u nás dělají "kvalitu" ligy hlavně rozhodčí. Buď pisknou všechno a kouskují hru, nebo naopak pouštějí brutální hru. Navíc pokud si nechají líbit to. jak na ně třeba takový Krejčí řve celý zápas, tak ať se pak nedivi, ze jsou k smíchu. A VAR v českém fotbalu tu hru vyloženě zabíjí. I když dáš regulérní gól, nikdy se neraduješ tak jako dřív, protože nikdy nevíš, jestli ti ho zpětně nezruší.