Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (36)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

    Myšák     před rokem 03.10.2023 12:49 |  
    15 1

    Zeť už není zeď. Čeština je opravdu úžasná a krásná!

  2. Alespoň bude mít Kolář

    Slávista 51     před rokem 03.10.2023 12:52 |  
    5 5

    čas zhubnout, trochu si to srovnat v hlavě, aby byl připraven kdykoliv být k dispozici na případné střídání, že.
    I čas na potomstvo bude mít.

    • Re: Alespoň bude mít Kolář

      standa.e     před rokem 03.10.2023 14:22 |  
      6 1

      Sranda je, že podle toho článku je Mandaus o 5 cm nižší a 4 kg těžší než Kolář. Přičemž Kolářových 193 cm na 81 kg mi zas tak děsivé nepřijde... Takže by asi měli hubnout oba? (Jasně, záleží ze kdy jsou ta čísla, na konstituci, zda je tam špíček nebo samý sval... )

      • Re: Alespoň bude mít Kolář

        Slávista 51     před rokem 03.10.2023 15:24 |  
        3 3

        Čísla jsem nehlídal, jenom vidím postavy.

      • Re: Alespoň bude mít Kolář

        mig52     před rokem 03.10.2023 16:08 |  
        5 5

        Tak jestli má Mandy nakvadrát větší a tudíž i těžší kosti než Kolář, tak čemu se divíš? Váha není jen o svalech a tuku! A toho má Koli sakra víc, to se klidně vsadím.


        Komentář byl uživatelem upraven (03.10.2023 16:09) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Alespoň bude mít Kolář

        pehacko     před rokem 03.10.2023 16:16 |  
        2 3

        Pocitam, ze tam nebude uváděna soucasna váha. Tu zna jen malo zasvěcených. Kazdopadne Ondra dost zhubnul oproti loňsku, ale stale ma bříško skoro jako ja. A ja jsem pekny kluk! Takze je vse v poradku!

        • Re: Alespoň bude mít Kolář

          mig52     před rokem 04.10.2023 08:38 |  
          3 3

          Určitě máš recht, Koliho míry-váhy jsou z prvohor, tedy doby, kdy k nám přišel.

        • Re: Alespoň bude mít Kolář

          slaviator     před rokem 04.10.2023 14:30 |  
          1 1

          na bříško Radka Černého když se k nám vrátil ale nemá!

      • Re: Alespoň bude mít Kolář

        damade     před rokem 04.10.2023 14:56 |  
        5 1

        Svaly jsou těžší než tuk. Mandous sice neni žádná tyčka, ale nikdy neměl takovej pivní pupek, jako Kolář tak před dvěma rokama. A samozřejmě, Kolář je v daleko, daleko lepší kondici než drtivá většina chlapů jeho věku, to je jasný, ale na profesionálního sportovce to zřejmě nestačí.


        Komentář byl uživatelem upraven (04.10.2023 14:58) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Alespoň bude mít Kolář

        Steve2924 (přítel SN)     před rokem 04.10.2023 15:45 |  
        3 0

        No tak když si chceš hrát na čísla. Tak Mojmír Chytil má 187/82 tedy poměr výška/váha "horší" jak Kolář. Nevim ale už od pohledu je jasný, že Chytil je proti Kolářovi celkem střízlik.
        Takže o tom to asi nebude.
        Mandous má evidentně subtilnější a trochu svalnatější postavu. To je taky vidět. Rozhodně ale není tlustý nebo tlustější než Kolář.
        Kolářovo čísla z doby kdy k nám přišel 191/83 naznačují, že je to typ vyšší ale ne tak svalnatý. Na takové postavě je také mnohem víc vidět, když se mu začne ukládat tuk do břicha.
        tady máš obrázek Koláře ze začátku jeho působení u nás
        https://www.alamyimages.fr/slavia-goalkeeper-de-prague-ondrej-kolar-image382452838.html
        A srovnej to s loňskem kdy na tom byl asi nejhúř fyzicky.
        https://slavia.esports.cz//foto/2022_12.-kolo-Slavia-Boleslav-2-1/Slavia-Boleslav-16-10-2022-142.jpg
        zaměř se na obličej a krk, a dres má hooodně na volno proti té první fotce. Bohužel se mi nedaří najít fotky z profilu.

        Ono je samozřejmě na profíkovi, kterej jede v režimu a je vyladěný na maximum, pak vidět několik týdnů ne uplně zodpovědné životosprávy v kombinaci s odpočinek po zranění strašně moc i když jde třeba o blbá 3kg tuky a trochu povolenější svaly.
        Proti běžnému člověku je pořád v uplně jiné formě a kondici ale proti svým spoluhráčům prostě začne ztrácet.
        Navíc stojí na hřišti mezi zbytkem týmu v top formě a logicky mozek to srovnává. Kdyby byl mezi náma fotrama na tribuně tak tam bude za boha :D Takže to není nějaký hejt, jen konstatování.

  3. Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

    LukySKS     před rokem 03.10.2023 15:39 |  
    25 3

    Mandous převyšuje Koláře už tak rok a půl!

    • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

      mig52     před rokem 04.10.2023 07:54 |  
      2 2

      Až teď jsem se dostal ke čtení. Většinou mám tendenci odpovídat na nadpis a až pak jít do diskuse a to se mi párkrát nevyplatilo, protože mne názorem někdo předběhl a já pak vypadal jako hňup, přestože názorově jim občas jsem:). Podepisuji a flákám na to i razítko!!!

  4. Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

    hiker42     před rokem 03.10.2023 21:41 |  
    20 12

    Blesk nečtu a vy byste taky neměli. Protože cokoli kretinskeho plátek napíše, tak je namířeno proti Slavii jako klubu, nebo proti lidem ze Slavie. Redaktoři blesku jsou doslova mrtki, protože takove maji zadání a vědí o tom. Ser.e na blesk!

    • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

      Slávista 51     před rokem 04.10.2023 06:15 |  
      6 3

      Už jsem to zde psal -
      i nepřítele je nutné znát.

      • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

        hiker42     před rokem 04.10.2023 07:21 |  
        7 12

        Ale howno, nepřítele znáš mnoho let, víš že je to šmejd, 1000x tě o tom přesvědčil.. Znáš jeho metody, znáš jeho triky, co nového na něm chceš poznat? Jediné, co se může šmejdům podařit, je, polehounku rozkližovat slávistickou obec.

        Leda bys byl masochista a chtěl se vztekat nad tím, jak Slavii opět pošpinili, jak o ní lhali, jak dehonestovali hráče, trenéry.


        Komentář byl uživatelem upraven (04.10.2023 07:23) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

          Slávista 51     před rokem 04.10.2023 10:45 |  
          2 2

          Tak to máš ty.
          Někteří to mají jinak, aby mohli případně vrátit ránu a to vznešeně.

          • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

            hiker42     před rokem 04.10.2023 11:19 |  
            5 9

            Jakože ve svém sportovním deníku s celostátním dosahem v sekci fotbal zareaguješ noblesně na nějakou špínu, kterou úplatné medmrdky ze Sportu kydly na Slavii?

            • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

              kostelnivlajka     před rokem 04.10.2023 11:25 |  
              3 2

              ..od toho tady ale není fanoušek a vedení to zjevně nevadí, když se neohradí

              • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

                žbl68     před rokem 05.10.2023 11:24 |  
                2 0

                liga je jedna velká pavučina vztahů a souvislostí ... :-)

                • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

                  kostelnivlajka     před rokem 05.10.2023 14:54 |  
                  1 3

                  Fšici jsou rodina, jen tvrdík je matka tereza...

          • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

            žbl68     před rokem 05.10.2023 11:23 |  
            2 1

            klid ... on z toho kluk vyroste :-) možná ... :-)))

    • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

      Radek097 (přítel SN)     před rokem 04.10.2023 11:56 |  
      7 2

      A jak je tento článek namířený proti Slavii, když jde o porovnání dvou hráčů, v tomto případě brankářů, kteří působí na stejné pozici?
      Zákonitě tak jeden musí mít lepší čísla, být lepší, než druhý.

      • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

        hiker42     před rokem 05.10.2023 07:48 |  
        3 4

        Jak jsem psal, blesk/isport z dobrých důvodů nečtu. Takže k tomu článku nemám co říct.

        • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

          žbl68     před rokem 05.10.2023 10:00 |  
          0 4

          ... " Takže k tomu článku nemám co říct. " ...

          4x ...

          • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

            hiker42     před rokem 05.10.2023 10:51 |  
            2 1

            piš si: 5x

            diskuse = otázky a odpovědi.

            • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

              žbl68     před rokem 05.10.2023 11:22 |  
              1 4

              :-DDDD počkám si na 666x a pak začnu ignoraci :-))))
              P.S. taky bytostně nesnáším ISpart a Iheute - obě žumpy .... ovšem "dětma nezatopíš" ...

              • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

                hiker42     před rokem 05.10.2023 11:38 |  
                5 1

                Btw (6x ;-), pak pravděpodobně končím) - jako mediálního partnera představila Slavia před sezonou seznam.cz, ten by měl tu křetinského propagandu vyvažovat. Což jsem zatím nějak nezaznamenal. Takhle po částech skládá křetinský silnějšího psa..

                • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

                  žbl68     před rokem 05.10.2023 11:51 |  
                  2 3

                  3,14% pravděpodobnost ? podle mě by měl být plošně v CZ mediální partner ligy - Dikobraz + Trnky Brnky ... Sparta by dostala vyjímku - Strážní věž .... a Plž - bulvární Bild přeložený do esperanta ...
                  jinak - kolego .... jako turista by si měl šlapat na Sněžku jedním směrem a ne brát to přes Praděd, Lysoňě, ... :-)
                  P.S. stejně mám radši šumavu - bez lidí a Rychleby - bye
                  ...
                  jinak nejsi náhodou Ludvík ?

                  • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

                    hiker42     před rokem 05.10.2023 12:52 |  
                    5 2

                    kolego žble68, chlastat před obědem evidentně nebyl tvůj nejlepší dnešní nápad.

                    • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

                      žbl68     před rokem 05.10.2023 13:11 |  
                      2 3

                      :-DDDDD dostáváš modrožlutočerveného bludišťáka za vtipnost :-) chlastat ledový čaj a magnesii musím kvuli zdraví, pivo až večer s 1.výkopem ...
                      P.S. takže podle reakce jsem to trefil jsi takový bludný nikoliv holandský turista co s batůžkem jde cestou necestou polem nepolem a dojde nedojde kamkoliv/nikam :) hlavně se netoč v kruhu a nedělej kruhy v obilí ... přeji Ti suchou stezku, mokrou dáseň a večer pořádně slušně fandi na TS, bye

    • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

      slavanda     před rokem 05.10.2023 10:09 |  
      5 1

      Jednoznačně souhlasím s názorem na iSpart. DK používá všechny své média jako vlivový nástroj, už se o tom oficiálně mluví nejen u nás. Proč by měl být proboha iSpart výjimkou? Všechno má nějaký svůj účel, i pochvala jednoho může v táboře nepřítele způsobit neplechu. Navíc se poslední dobou i přestali hlídat a jedou linku "úprava veřejného fotbalového mínění v náš prospěch" zcela nepokrytě, minimálně celý roky 2023.
      Vemte si ten dosah, jejich redaktoři chodí i do jiných podcastů a jsou bráni "za odborníky", je to opravdu mocný nástroj, což ostatně vidíme na výsledcích. Vždycky si vybavím Ivánka (mediální mrdky jsou pokrytý).
      Pojetí novinařiny po derby a její výsledek (opravdu tu realitu ohnuli) tomu dal jenom razítko.
      Neříkám nečíst, ale s vědomím o co jde. Vždyť nám už i normálně nutí hráče ;) A pořádná analýza by nám mohla i prozradit jejich strategické úmysly.

      • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

        butters     před rokem 05.10.2023 11:59 |  
        3 1

        To já klidně říkám nečíst! - a když už číst, tak aspoň se zapnutým adblockem, ať jim to vaše čtení aspoň nepomáhá platit složenky.

      • Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

        marcocruz (přítel SN)     před rokem 06.10.2023 10:22 |  
        3 0

        Je to tak, zrovna včera vyšel podcast o tom, jak to teď DK natírá ministru Síkelovi přes svoje média kvůli NET4GAS. Z nějakýho "neznámýho" důvodu je Síkela najednou imrvere v Blesku. Což šéf CNC samozřejmě popřel s vtipnou poznámkou, a to, že média DK pouze plní roli hlídacího psa demokracie. Jasně:D Takže já bych opravdu nebyl naivní, že ve sportu DK nedělá to samý, prostě si hlídá svoje investice, jako každej jemu podobnej miliardář a využívá k tomu dostupný prostředky

  5. .

    iwanowicz     před rokem 05.10.2023 19:51 |  
    1 1

    Mandouse respektuju, vypadá ted mnohem víc sebevedomneji, nez kdyz se rozbrecel po kiksu primo na hristi a libi se mi, ze hraje vysoko. Ale to nuceny omylani reci od tv "expertu" a "novinaru" o tom, ze je nohama lepsi jak Kolar s tim nesouhlasim. Kolar pred zranenim hlavy predvadel neskutecnou hru nohama a stovky naprosto presnych centru na lajny na Coufala s Borilem. A to, jak dokazal s Kudelou a spol vysachovat jakykoli presing soupere a to i v Lize Mistru proti top tymum byla evropska spicka.


    Komentář byl uživatelem upraven (05.10.2023 19:52) . Zobrazit původní komentář

    • Re: .

      japhy     před rokem 06.10.2023 11:33 |  
      3 0

      Třeba není lepší, než Kolář v topu, ale než Kolář momentálně určitě jo. Jen těch nepovedenejch odkopů Koliho v poslední době.

  6. Re: Mandous už není záskok, převyšuje Koláře. Je lepší nohama i v penaltách

    sicilianbrno     před rokem 05.10.2023 20:28 |  
    2 6

    Tak nohama se zlepšil, ale určite v teto činnosti neni nad Kolařem, ani ve čteni hry. V tomhle sem měl v Kolařovi jistotu ( chybu udela každy v tomto riskantni pojeti hry golmana), v tech ostatnich dovednostech je Mandy lepši....