Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 8. kolo

Zápas v Pardubicích byl vinou neproměňování šancí zbytečně napínavý až do konce. Z důvodu Alanorových rodinných povinností hodnotí hráče opět quelhar.

Utkání osmého ligového kola přineslo sedmou výhru Slavie, několik pozitiv, ale také pár věcí k zamyšlení. Začněme však dobrými zprávami. Slavia odehrála dobrý zápas a vyhrála naprosto zaslouženě. Možná to může znít jako samozřejmost, ale venkovní zápasy jsou pro sešívané pořád velkým problémem, takže jasná převaha v zápase a na jeho konci tři body jsou jednoznačně důvodem ke spokojenosti. Tím spíš, že šlo o zápas po reprezentační přestávce, ze kterých má současný realizační tým právem vítr. Na jaře Slavia hrála na stejném stadionu výsledkově podobný zápas, zvítězila tehdy 2:0, když z poslední akce nastaveného času zvýšil Olayinka. Po herní stránce ale můžou být slávisté tentokrát být daleko spokojenější. Vytvořili si mnoho šancí a co je ještě lepší, soupeře pustili do jediné pořádné. A tu naštěstí parádně zlikvidoval Mandous.

Jsou tu ale také negativa. Tím největším zůstává neproměňování šancí. S tím se Slavia trápí už déle než měsíc. Z posledních osmi soutěžních zápasů hned v šesti Slavia vstřelila jen jednu branku. V sedmém (proti Zorye doma) přidala druhý gól až v nastaveném čase a jen jednou zvítězila aniž by se v závěru musela o body obávat. To by mělo být velkým varováním pro všechny v týmu, takto lehkovážně zahazovat šance prostě nejde. A když už jsme u lehkovážnosti, ta se do hry Slavie především v první půli po vstřelené brance také opět dostala. Nutno dodat, že naštěstí jen v několika málo instancích, nicméně i tak znamenala několik nebezpečných zárodků brejků v situacích, kdy hráči Slavie ofenzivní situace řešili na krásu místo účelně a ztratili přitom míč.

Celkově vzato si Slavia může odškrtnout splněnou povinnost a může si ze zápasu vzít leccos pozitivního. Dalším ligovým zápasem bude derby, tam ten fotbal zřejmě bude vypadat o dost jinak a nelze počítat s tím, že si hráči vytvoří tolik šancí. Pokud ale navážou na velmi dobrou defenzivní práci a zamezí soupeři ve vytváření nebezpečných situacích, bude to dobrý základ pro konečný úspěch. Ještě před derby však Slavia vyrazí do Švýcarska, kde se utká se Servette Ženeva. A rozhodně by měla myslet na výhru, aby dobře založila pro postup ze skupiny. V zápase bude favoritem, bude však potřeba předvést daleko lepší výkon než na hřištích Dnipra či Zoryi.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 7 - Velkou část zápasu jen sledoval přes celé hřiště své spoluhráče, jak dobývají branku soupeře. Když ale bylo potřeba, zasáhl bezchybně. V první půli jistě vyběhl a tím zamezil hrozícímu brejku, v závěru pak zajistil tři body Slavii výborným zákrokem proti hlavičce Mukwelleho. Pokud trenéři tvrdí, že Kolář by stejně nechytal - přičemž totéž říkali už i po zápase s Karvinou - tak mám takové tušení, že jim brzy dojdou argumenty. Mandous si jednoznačně řekl o to, aby chytal dále, bylo by naprosto neobhajitelné do brány po tomto zápase vrátit Koláře.

David Douděra - 5 - Douděrovi zápas příliš nesedl, Slavia byla daleko nebezpečnější po Provodově straně. I tak ale dokázal centrem připravit velkou šanci Tijanimu. Jednou i sám vystřelil, mířil však jen doprostřed brány. Brzy ve druhé půli střídal, což se docela nabízelo.

Igoh Ogbu - 6 - K jeho výkonu nemám žádné větší výhrady. Po posledních zápasech si možná více všímám situací, kdy volí řešení, která jsou nebezpečná pro zdraví soupeře i jeho vlastní. I v tomto zápase jednou zahrál nohou poměrně nebezpečně vysoko. Dobře přenášel hru, směrem dozadu jej dlouho nikdo neprověřoval. Předvedl jeden solidní i když zbytečný sprint dopředu. Neuhlídal ale výskok Mukwelleho, po jehož hlavičce musel zasahovat Mandous.

Tomáš Holeš - 7 - Také zde nemám moc co vytknout, snad jen to, že při jedné ze standardek překážel Ogbuovi, který jinak měl skvělou pozici pro kvalitní zakončení. Směrem dopředu v první půli dobře získal míč na soupeřově polovině a byl z toho Ševčíkův průnik podél brankové čáry a Tijaniho zakončení z otočky.

Lukáš Provod - 8 - Z mého pohledu nejlepší slávista zápasu. Po dobré spolupráci s Wallemem vybojoval penaltu, ze které padl vítězný gól. Ve druhé půli hlavou připravil tutovku Jurečkovi. V další velké šanci sám střílel mimo. Hra se točila kolem jeho osoby, měl hodně dotyků s míčem. A navíc dokázal ve druhé půli i hasit akce soupeře. Bravo, jen tak dál.

Petr Ševčík - 6 - Odehrál si své, dobře napadal po slávistických ztrátách a účinně přispíval k tomu, že se Pardubice často nebyly schopny dostat z vlastní poloviny hřiště. Jeho ofenzivní přínos bych si představoval ještě vyšší, kromě výše zmíněné akce po Holešově zisku míče vlastně u mnoha šancí Slavie nebyl.

Oscar Dorley - 7 - Když ve druhé půli dostal míč za vápnem parádně na střelu a místo toho poslal centr na Jurečku, musel jsem se smát. Ano, byla z toho velká šance, ale byla to také naprosto typická herní situace v jeho podání. O střelu se pokusí jen v nejvyšší nouzi. Ve středu zálohy však dominoval, líbil se mi ještě o chlup více než Ševčík. Před zápasem jsem měl obavy, jak si povede naše záloha proti Daňkovi s Hlavatým a Darmovzalem, na hřišti to byl rozdíl třídy.

Matěj Jurásek - 6 - Nebyl to tentokrát úplně jeho zápas. Při první pořádné střelecké příležitosti podklouzl. V závěru poločasu se ideálně uvolnil na hranici vápna, prudká střela k jakékoli tyči by zřejmě znamenala branku, on však vypálil jen doprostřed. Nebyl tolik ve hře jako většina jeho spoluhráčů, přesně tyto pasáže musí ze své hry odstranit, aby se dostal o level výše než je nyní.

Václav Jurečka - 6 - Hodně rozporuplný výkon. Penaltu proměnil a zajistil vítěznou branku. Pokud ale tvrdí, že si vybral místo a tam ji kopnul, tak mám velký problém s tím, jak ji zahrál. Kdyby brankář skočil na druhou stranu, lehce by ji vyrazil. Ve druhém poločase spálil dvě obrovské šance z bezprostřední blízkosti. Je fajn, že se do nich dostane, ale je to k ničemu, když zůstanou neproměněny.

Conrad Wallem - 7 - Ještě pořád nevím, jestli se mi Wallem líbí nebo ne. Má ve hře dobré situace, jako když uvolnil Provoda před penaltou. O chvíli dřív šel ale sám hodně ochotně ve vápně k zemi místo aby se snažil o zakončení. Dobrým napadáním spolu s Tijanim vybojoval pro sebe tutovku, ale spálil ji, protože se nepodíval, jakým směrem se brankář chystá zakročit, přitom času měl dost, žádný obránce jej nedobíhal. Sedmička, ale s malým mínusem.

Muhamed Tijani - 6 - Hlavičky jako tu v první půli prostě musí proměňovat. Ve druhé půli pomohl Wallemovi k vytvoření vyložené šance. Herně nijak nezklamal, ale kdovíjak ani nezaujal.

Lukáš Masopust - 5 - Střídal Douděru, kdovíjaké zlepšení ovšem nepřišlo. Z rohového kopu ale pěkně našel Ogbua a mohla z toho být velká šance.

Ivan Schranz - 6 - Když se k němu odrazil míč od Ševčíka, dobře našel Provoda, který vystřelil mimo. Jinak ale ve hře příliš nebyl a Slavia se celkově posledních dvacet minut zápas snažila spíš jen kontrolovat, než aby se tlačila za druhou brankou.

Christos Zafeiris - 6 - Tentokrát neměl čas ani prostor něčím zaujmout, jen přispěl k tomu, že až na hlavičku Mukwelleho domácí neměli šanci zápas vyrovnat.

Mojmír Chytil - 6 - Opět se snažil dobře pracovat zády k bráně, jeho průnik po levé straně mohl přinést šanci, ale Budínský míč odehrál před Jurečkou. Mohl v té situaci centrovat do vápna daleko dříve, měl tam úplně volného Schranze.

Tomáš Vlček není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

8 - Sobota 16. 09. 2023 18:00

Fortuna liga, 2023/2024
0 - 1
0 - 1
FK Pardubice
FK Pardubice

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

28. Václav Jurečka (pen)

Komentáře (59)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Slávista 51     před rokem 17.09.2023 12:40 |  
    3 0

    Lze celkem souhlasit.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    o5aradecek     před rokem 17.09.2023 12:46 |  
    0 8

    Vsadím se, že příště už bude zase chytat Kolář. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Mesiaš     před rokem 17.09.2023 18:33 |  
      4 4

      Nestraš

  3. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před rokem 17.09.2023 13:58 |  
    5 0

    Mám to taky od pětky do sedmičky. Teď hlavně začít dávat góly.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    pehacko     před rokem 17.09.2023 14:31 |  
    20 15

    Mandous vcera predvedl co se od brankare u nas ceka a je potreba. Doufam, ze v te brane uz zustane jako jasna jednicka. Je zajimave, ze se deti rodí vsem hracum, ale jen Ondra hodi na fotbal bobek. Tady je videt nejlepe jeho pristup a proc je v takove neforme. Za me by bylo nejlepsi ho poslat do konce sezony na materskou dovolenou a vsichni budeme spokojeny.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Harvey     před rokem 17.09.2023 15:42 |  
      12 10

      "Koli měl do neděle osobní volno, teď teprve začne trénovat. Mandy by chytal tak jako tak, protože s Karvinou podal velice slušný výkon."
      Když je Kolář v bráně píčuješ, když v bráně není píčuješ. Ve smlouvě má jako každej profík, že musí být klubu k dispozici po celou sezónu. Ergo s jeho volnem souhlasil klub. Kdykoliv jsme Koliho potřebovali, byl připravenej i na úkor vlastního zdraví.
      Ohledně osobního volna, každej je nastavenej jinak. Jednomu prospěje volno, jinej radši bude hrát. To musí u hráčů odhadnout realizák, kterej s klukama každej den pracuje a ne parasociální ochlasta pehacko.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        pehacko     před rokem 17.09.2023 17:59 |  
        6 5

        Ty mas zase prisedleho pytlika? Ze si takhle nabrouseny? Podotýkám, ze jsem vyse nikde nepicoval a ze jsem jen popsal stav veci, bez růžových brýlí a na základě vykonu Ondry.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Arya     před rokem 17.09.2023 16:32 |  
      9 6

      Co to meleš? Kolář rozhodně není prvním hráčem, co dostal osobní volno kvůli narození potomka.

  5. Hodnocení slávistů - 8. kolo

    buri     před rokem 17.09.2023 14:56 |  
    3 15

    Mandous podle mne momentálně lepší, ale sám říká jak je těžké dřít v přípravě a vědět, že bude zase sedět na lávce... Proto bych je střídal pravidelně - nebudou li dělat chyby. Kolář na lavici by zakrněl...

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      dejvidovic     před rokem 17.09.2023 15:19 |  
      19 3

      Tak to je pěkná blbost. Chytat má ten nejlepší.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        rak (přítel SN)     před rokem 17.09.2023 16:10 |  
        4 4

        Není to blbost. Také bych je trochu střídal, pokud ovšem není jeden jasně lepší než druhý. Je dobré mít rozchytané dva gólmany a ne jednoho frustrovaného, že nechytá. Teď by měl víc chytat Mandous, ale Kolimu bych také někdy šanci dal.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Myšák     před rokem 17.09.2023 17:08 |  
          5 0

          S Kroměříží.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před rokem 17.09.2023 17:43 |  
          21 1

          Když od října loňského roku mohl sedět Mandous, proč by teď rok nemohl sedět pro změnu Kolář?

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            mig52     před rokem 17.09.2023 18:02 |  
            5 4

            Asi tak !!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      hovnar     před rokem 17.09.2023 19:12 |  
      14 3

      Kolář na Slavii už dávno nemá. Jiný hráč za tolik, neustále se opakujících chyb, by byl už dávno pryč.


      Komentář byl uživatelem upraven (17.09.2023 19:13) . Zobrazit původní komentář

  6. Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Myšák     před rokem 17.09.2023 15:51 |  
    4 3

    Neproměnování šancí, jediný nedostatek. Oproti dřívějšku větší střelba z dálky, a hlavně žádná česká házená. Dobrá a rychlá rozehrávka směrem dopředu, já jsem spokojen.
    A hlavně dobrý golman!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      rak (přítel SN)     před rokem 17.09.2023 16:10 |  
      6 0

      Ta střelba z dálky ale nebyla dobrá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Myšák     před rokem 17.09.2023 17:03 |  
        1 1

        Ano, ale oproti dřívějšku byla alespoň snaha.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      SLAVIESTA     před rokem 17.09.2023 19:09 |  
      6 3

      Neproměňování šancí jediný nedostatek, to je promiň, ale hrozná kravina. Blíží se to prohlášení - výborný fotbalista, jediný nedostatek neumí kopnout do balonu!
      K Jurečkovi - opakovaně vraždí šanci za šancí, penalta se štěstím - to není na 6 ale na 4!

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Betynka58     před rokem 17.09.2023 23:09 |  
        3 2

        To srovnání silně pokulhává. Proměňování šancí je jen jeden z mnoha atributů kvality možstva, zatímco schopnost umět kopnout do balonu je základní předpoklad kvalitního fotbalisty. A o štěstí Jurečky při penaltě se vůbec nedá mluvit, když pošle brankáře na druhou stranu, tak nemusí kopnout míč zrovna k tyči.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    levap     před rokem 17.09.2023 16:40 |  
    21 7

    V podstatě souhlas. Co mně vadí, dohrávání vyrovnaných zápasů. Dovedl bych si představit, že je mužstvo jako Slavia proti Pardubicím dohraje s daleko větším přehledem. A mimo to, to co předvedli Chytil s Ševčíkem při posledním rohu je nedůstojné Slavie. Nemám to rád u nikoho, je to trapné, ušetřili 6 sec a já se za tuto snahu zdržovat styděl. Stejně tak, jako když Kolář ke konci zápasu si u jakéhokoliv balonu lehne na zem. Byl bych rád, kdyby se hráči Slavie k podobnému nesportovnímu zdržování nesnižovali.


    Komentář byl uživatelem upraven (17.09.2023 16:42) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      wimpy     před rokem 17.09.2023 17:25 |  
      2 2

      No ona není větší pitomost, než za stavu o gól v nastaveném čase kopnout dlouhej roh před branku. To nedělá snad nikdo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        levap     před rokem 17.09.2023 17:30 |  
        10 2

        Ale dělá a navíc si nemyslím, že všichni kdo zahrají roh standardně, jsou pitomci.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          wimpy     před rokem 17.09.2023 17:35 |  
          3 2

          Jde o to, že soupeř nemá co ztratit a všichni jeho hráči jsou naladěni útočně. Když tam pošleš dva hráče na hlavičku a ostatní zaujmou obranné pozice, vlastně jen odevzdáš míč a necháš soupeře rozehrát akci. Když ho budeš hrát ve standardním obsazení se snahou vstřelit branku, sice máš větší šanci, než obvykle, ale při ztrátě čelíš daleko většímu nebezpečí. Takticky rozumné je držet těžiště hry co nejdál od své branky a zároveň při ztrátě co nejvíce ztížit soupeři rozehrávku.

          Mimochodem, když leží Kolář na zemi a drží pevně míč, já si vždycky oddychnu. :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            levap     před rokem 17.09.2023 17:41 |  
            10 3

            Ale já pochopitelně chápu proč to dělají, ale přesto se mně to nelíbí. Myslím, že mužstvo jako Slavia by mělo umět dohrát takovýto zápas důstojněji.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              wimpy     před rokem 17.09.2023 17:44 |  
              5 2

              Otázkou je, proč to vnímáš jako nedůstojné? Je to stejné, jako když si obránci přihrávají mezi sebou, snaží se soupeři nepůjčit míč a rezignují na ambici zakládat útok. Je to prostě součástí hry v dané situaci. Navíc to soupeři brnká na nervy a snižuje to jeho kreativitu.

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                levap     před rokem 17.09.2023 18:06 |  
                5 2

                Možná to tak vnímám jenom já, ale pro mě je to klasické zdržování, i když je míč ve hře. Ale je jenom můj názor.

                • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                  wimpy     před rokem 17.09.2023 22:34 |  
                  2 0

                  Klasické zdržování je polehávání, prodlužování prostojů, to je nedůstojné. Držení míče ve hře, byť v netradičních místech, jako je u rohového praporku, mi přijde v pořádku. Nebo ještě jinak, není to o nic víc nedůstojné, než vést v Pardubicích těsně před koncem jen o gól. Ale tři body jsou venkoncem důstojné vždycky. :-)


                  Komentář byl uživatelem upraven (17.09.2023 22:35) . Zobrazit původní komentář

                  • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                    Novi.sks     před rokem 18.09.2023 13:26 |  
                    6 0

                    Nojo, ale zrovna ta šaráda u rohového praporku... Snad bychom měli být kombinačně tak na výši, že z toho rohu dokážeme rozehrát někam k půlce a potom klasicky začneme bezzubě obehrávat soupeře před jeho vápnem. To nám jde přeci dobře :-)
                    Tohle "rohpraporkové" vystrkování zadku na soupeře, ve snaze pokrýt si míč a ušetřit čas, stejně v našem případě znamená skoro tutovou ztrátu v následujících pěti vteřinách hry. Ve zkratce, vypadá to blbě a ještě ke všemu to ani pořádně neumíme.
                    Jenže když neumíme ani nasypat bezradnému soupeři tři fíky za poločas, tak to asi ke zkoušení podobných opičáren vybízí, no...

                    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                      wimpy     před rokem 18.09.2023 13:44 |  
                      1 1

                      Já bych řekl, že na to hráče máme, Chytil a Tijani to zvládají obstojně. Taky bych byl radši, kdybychom se v posledních vteřinách snažili završit bůra, no ale když už je to o gól, nehrál bych si na hrdiny. I když to u praporku ztratíš, je to místo, ze kterého se nejhůř soupeři zakládaj útoky.
                      Mimochodem, kolikrát jsme za poslední léta dostali se slabším soupeřem gól v posledních vteřinách? Přijde mi, že si to dva až třikrát vybavím.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    japoko     před rokem 17.09.2023 16:46 |  
    12 20

    Asi se to tu nebude líbit, ale ten Zafeiris hraje čím dál hůře!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      dalislavista     před rokem 17.09.2023 22:59 |  
      7 2

      Zafeiris hraje hůře, když jsou na hřišti spolu se Ševčíkem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        japoko     před rokem 18.09.2023 00:34 |  
        2 3

        I s tim souhlas!

  9. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    SKSKali     před rokem 17.09.2023 17:49 |  
    17 1

    Ve videu před zápasem měl na Jurečku někdo dotaz, proč nestřílíme více ze střední vzdálenosti a něco na způsob, proč tak kombinujem a snažíme se ten míč do brány přinést.
    A odpověď byla, že to tak chce trenerský štáb.
    To mě docela zarazilo. Protože tuhle patlaninu nebo "házenou" kolem vápna předvádíme, hlavně ve venkovních zápasech už hrozně dlouho a efekt a zlepšení žádné.
    Včera jsme aspoň konečne i pálili i z dálky (ikdyž teda až na jednu dvě vyjímky nikterak nebezpečně). A snažili se hrát na rychlě protiútoky, které ale taky často někdo zmatlá hroznou přihrávkou nebo centrem a s výjimkou Ševčíka, který místo aby hnal dál s míčem dopředu, tak to radši zasekne, počká až se všichni vrátí a začne rozehrávkou do zadu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Lunaris     před rokem 17.09.2023 19:25 |  
      7 1

      Jestli to není tím, že Ševčík obvykle rozehrává z pozice někde mezi stopery nebo jako poslední před stopery, a tak se raději nevrhá do rizika, když jsou hráči před ním obsazeni a zvolí jistější alternativu. Zrovna včera měl ale celkem dost přihrávek dopředu nebo přenesení do strany, až na pár výjimek úspěšných. Mně se jeho výkon líbil a souhlasím s trenérem, že mu to včera sedlo. Asi je dobré si říct, že hraje hlouběji na pozici pivota, tudíž tam není primárně od toho, aby vytvářel gólové šance. Navíc je to jeden z nejběhavějších hráčů ligy, což se tady s železnou pravidelností nedoceňuje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        SKSKali     před rokem 17.09.2023 19:39 |  
        1 2

        On tak ale zahrává, ikdyž je v sestavě vejš a má být hlavní playmaker.

  10. Asi takhle

    Slávista 51     před rokem 17.09.2023 18:25 |  
    4 5

    docela rád bych viděl, takové nasazení ve hře a při střelbě z dálky, jaké mají hráči při při oslavě střeleného gólu.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    ctute     před rokem 17.09.2023 19:17 |  
    30 8

    Bohužel z velké trojky máme v současnosti nejhorší formu, těžko střílíme góly a máme problémy s produktivitou. Jestli tohle nezlepšíme na první místo můžeme zapomenout. Naše hra ač je s převahou v poli, je naprosto jalova

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Droosy     před rokem 17.09.2023 19:43 |  
      22 7

      Jj, Sparta a Plzeň krásné přechody do útoku a kombinace, my naopak bezpohlavní překulovana kolem vápna

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      rak (přítel SN)     před rokem 17.09.2023 21:11 |  
      7 1

      Vypadá to tak, ale uvidí se dál. Neztrácíme. Zatím jsme nehráli moc proti silnějším mužstvům. V dalších týdnech nás to čeká a uvidíme, jak na tom jsme. Tam se teprve ukáže, možná nám to bude i vyhovovat. Teď jsem zvědav na zápas v Ženevě. Doufám, že neúspěšné loňské působení v EKL je pryč a vstoupíme do skupiny dobře.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Flame     před rokem 18.09.2023 15:51 |  
      0 3

      Máš pravdu, ale proti plzni a sraltě brání ve vápně 4-6 hráčů a řekl bych dost laxně a staticky, proti nám tam lítá 11 maníků jako vosy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        SLAVIESTA     před rokem 19.09.2023 14:42 |  
        2 2

        To ovšem není nezájmem Spartu a Plzeň důsledně bránit, ale způsobem vedení většiny našich útoků, při kterých by do vápna dokráčel pohodlně i invalida z půlky hřiště.

  12. Příští týden

    SKSKali     před rokem 17.09.2023 20:14 |  
    9 6

    No, na příští týden se po fotbalové stránce těším, ale zároveň se ho i trochu obávám.
    Pokud to herně opět bude spíše propad a celkově se nepovedou ty zápasy, tak by si vedení mělo už dupnout a vědět po trenérech, co vlastně chcem hrát.

    • Re: Příští týden

      Slávista 51     před rokem 17.09.2023 20:23 |  
      3 2

      Štěstí přeje připraveným
      a
      to Slavia je.

    • Re: Příští týden

      MUDRa     před rokem 17.09.2023 20:41 |  
      8 14

      bat se neni ceho, priske na jindru ani jednou nevyzral. Cim vic si chatra veri tim lepe pro nas. Vsechny derby loni jsme tahali za delsi konec a to se mluvilo o nejakem valci a hlavne, hralo se na letne. Neexistuje vesmir, kde nas porazi v edenu. Budou radi za trojku.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Mimoň     před rokem 17.09.2023 22:20 |  
    15 0

    Kdo vypadá nejlépe z našich útočníků? Podle mě je takový nejvšestrannější v práci pro tým, přihrávkách, rychlosti i ve schopnosti být nebezpečný Chytil a ten by měl dostat stabilní šanci, právě takovou jakou má pozici třeba Kuchta ve Spartě. Myslím že hlavně útočníci jsou citliví na přílišnou rotaci. Sparta je co se týče souhry v ofenzivě na tom momentálně lépe podle mě. Ale my zase můžeme využít domácího prostředí. Jurečkovi držím palce, ale momentálně nás brzdí jeho neproměňování šancí.

  14. Nadchazejici zapasy ukazou

    Snivec     před rokem 18.09.2023 07:15 |  
    19 0

    Ctvrtek a nedele ukaze, jak na tom nyni skutecne jsme. Doted jsme meli spise slabsi soupere, nechci nikoho podcenovat, ale doted nas nikdo nemohl poradne proverit. Pokud v nedeli nevyhrajeme, budu zklamany, doma ptoste derby vyhravat musime. Ve ctvrtek to bude snazsi, ale venku bych bral i bod.


    Komentář byl uživatelem upraven (18.09.2023 07:18) . Zobrazit původní komentář

  15. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    sarenec     před rokem 18.09.2023 07:16 |  
    12 3

    Hodnocení dobrý, něco k brankářům, Ondru mám rád,ale momentálně jsem rád,že chytal Mandy. Při tý hlavičce paráda, chytat Ondra je to 1:1 s tím, že to byla přesně umístěná hlavička, která nejde chytat, ale ono to jde,, jak bylo vidět.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před rokem 18.09.2023 10:07 |  
      10 2

      Tak zrovna reflex na lajně mezi slabé stránky Koláře nepočítám...

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        SLAVIESTA     před rokem 18.09.2023 11:17 |  
        2 1

        Souhlasím s Tebou, reflex je jeho nejsilnější stránka, všechno ostatní(snad kromě hry nohama) je výrazně slabší.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    R1200     před rokem 18.09.2023 08:20 |  
    7 4

    3 body ok , hra je ovšem pomalá , chybí nám rychlostní hráči pro přechod do útoku, jako byl Bah. Spa je evidentně
    má u nás jsou to spíš technici , derby rozhodne, eliminování Bir+Har a Krejčího hlavy, střed pole by jsme měli mít.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    japhy     před rokem 18.09.2023 09:41 |  
    6 0

    Tak já se teda zeptám. Is Jurečka the new Tecl? :)
    Já si to teda zatím nemyslím, pořád je evidentní, že v těch šancích nemá narozdíl od Teclíka strach, ale nepadá mu to tam brutálně.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    SLAVIESTA     před rokem 18.09.2023 11:13 |  
    3 14

    Hodnocení hráčů - většinou nadprůměrné, hra Slavie - většinou podprůměrná.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      wimpy     před rokem 18.09.2023 13:45 |  
      9 4

      Kdybychom proměnili jasné tutovky a vyhráli tam v klidu o tři branky, tak si tu při stejné hře notujeme, jakej to byl válec.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        ctute     před rokem 18.09.2023 14:41 |  
        9 9

        a o tom to je, fotsal je o golech a ne o kdyby, jestliže produkujete jalovej fotbal, je to o ničem

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          wimpy     před rokem 18.09.2023 15:32 |  
          7 0

          Striktně vzato, tři body, takže spokojenost. V pohárech postup, takže spokojenost. Dál je to o tom, jestli hrajeme nebo nehrajeme blbě, jestli proměňujeme šance a zda si je vůbec vytváříme. Z mého pohledu jsme sehráli mnoho horších zápasů, než v sobotu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        SLAVIESTA     před rokem 19.09.2023 12:38 |  
        4 3

        Ano, kdybychom je proměnili tak by to byl válec, ale s takovouto produktivitou je to jalová holomajzna. Ovšem je početná skupina fandů, kterým stačí jakékoliv vítězství, bez ohledu na cokoliv jiného. To mně také, ale ne nad soupeřem jako jsou Pardubice!

  19. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    kupik     před rokem 18.09.2023 17:12 |  
    5 0

    Dobrý odpoledne přátelé,
    3 body doma.Takže spokojenost.Se známkováním lze +- souhlasit.
    Já bych ale trochu výše hodnotil Igoha Ogbu za ty jeho křížný pasy.měl jich asi 5 nebo 6 a všechny velice přesný.
    Od stopera parádní kopnutí přímo na dobře postavenýho nebo nabíhajícího hráče.Žádný alibistický odkopávání neznámo kam.
    A též dobře ba velmi dobře Provod.Makal na velkým prostoru a dělal hodně práce pro mančaft.
    Mandous též v pořádku.Práce málo,ale situace vyřešil s jistotou a přehledem.Vono po tak dlouhý pauze to není zas tak jednoduchý.