Když je radost ze systému i návštěv, bylo by záhodno začít pracovat na přípravě zvýšení kapacity stadionu, na maximální možnost - při stavbě stadionu uvažováno až na 30tisíc.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
30 tisíc? To je nic proti plánům z roku 1937. Tehdy předseda SKS a šéf Státní regulační komise Dr. Ing. Mölzer zajistil dlouhodobý pronájem letenských pozemků a dohodl smlouvu s ministerstvem veřejných prací. V jubilejním roce 1938 se předpokládalo zahájení prací na supermoderní aréně s kapacitou 70.000 diváků v těsném sousedství starého stadionu, s nímž se dále počítalo jako s tréninkovým a atletickým. Bohužel, ministerstvo veřejných prací v 38 roce upřelo pozornost k budování hraničního opevnění a nový slávistický stadion se dostal na slepou kolej. Populární a později do Edenu přemístěná dřevěnka z roku 1948 byla jen slabým odvarem velkokapacitních železobetonových tribun, jaké slávistické veřejnosti slibovala předválečná maketa.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Starej poválečnej Eden měl kapacitu 43 000 diváků, úzké schody, ovál. Zajímavé bylo, že Juliska měla kapacitu 29 000 diváků, a to převážně k sezení. Ale místo sedaček tam byly lavice, takže i tam seděli lidi namačkaní na sobě. A je docela možné, že se projevil i problém, se kterým se potýkala letecká doprava, neb v šedesátých a sedmdesátých letech počítali s cca 70 kg na člověka, kdežto dnes už je to metrák, to se taky musí někde projevit. :-)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Dřevěná tribuna na Meteoru je z roku 1945. Široká 84 metry, pro 450 sedících a 2000 stojících diváků. Na rozdíl od našeho letenského stadionu ten libeňský požáru (1970) zčásti odolal a historická tribuna plameny přečkala. Shořely objekty za brankou, jež byly nahrazeny moderní stavbou charakterizují československou architekturu 70. let.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Jenom když to porovnám s ostatními státy střední Evropy, tak je ta kapacita opravdu směšná. O zbytku Evropy se ani nemá cenu bavit.
Jako hlavní problém ale vidím finance, teď se bude asi každej zlaťák lifrovat do akademie a to taky nebude levnej špás.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Z KH kraje taky ne.. Co je horší, tak jsem s utrženou achillovkou už dva měsíce na neschopence a vycházky mám od 13ti do 19ti.. Takže jedině venkovní zápasy, ale z pověrčivosti je asi vynechám.. Minulý rok jsem byl v MB, tamtéž na HK, v Liberci a Teplicích.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
já jel s urvanou achilovku do Dortmundu a věř nebo ne, potkal jsem tam taky jednoho slávistu s berlama a urvanou achilovkou. Je to svinstvo, trvá to dlouho, ale po dobrý rehabilitaci bez následků.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Jestli budou 3 kluby hrát poháry ve čtvrtek, tak se všichni na neděli 18 nevejdou a často budeme hrát od 15.
Nevím, jestli lze udělat nějako předběžnou dohodu, aby se to spravedlivě podělilo a my nehráli pořád v těch 18.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Hele stadion je plny i v nedeli vecer, protoze to vyhovuje nam pražským. Takze z hlediska odpocinku po čtverečních predkolech je to nejlepsi co muze byt.
Ps: chtel jsem se vzdycky zeptat vas z Moravy (zcela vazne a bez nejake ironie), fandite Slavii ktera je z Prahy a Praha je v kazdem druhem pokriku velebena. Jak tohle mate v sobe poresene, vzdyt vetsina moravaku Prahu nesnasi… a nas Prazaky.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Co na to říci? Snad jen to, že tričko s Frantou Veselým jsem nosil jako kluk již v roce 1980.. Je fakt, že na Moravě si hodně lidí myslí, že "Pepíci jsou o kapánek chytřejší", nicméně já osobně toto neřeším - jen v rovině nevinného štengrování:-) A pokřik "Haná, prdel zakopaná" na TS neřvu - ostatně nepřidávám se k žádným pokřikům proti soupeři.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Minimálně polovina študáků, které jsem zaměstnal, byla mimopražská. V drtivé většině tu pak zůstali. Je pravda, že z Moravy jich nebylo zase tolik. Ale asi se dá říct, že Praha venkov intelektuálně vycucává. :-)
Zajímavej poznatek kterej mám, že ti z Moravy po roce, dvou už nějak nevycházej s rodinama. :-)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Nikdy jsem na prahu nenadával. Neměl jsem a nemám k tomu důvod. Lidé jsou vesměs všude stejní. Jediné co nějak nechápu je, když zrovna někdo z Prahy řekne, že on musí makat, abychom se my vesničani měli lépe. To už je dost debilní názor.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
1/3 obyvatel Velké Prahy je buď přímo z Moravy nebo z druhé generace Moraváků. Ostatně pro mě a další pocházející ze Žižkova Praha začíná až viaduktem a končí Hradčanami. Takže těch echt Pražáků, co je nemáme rádi zase moc není.
Ale vážně - když se hraje od šesti, tak to je hraniční doba pro dojíždějící z Moravy. V rychlíku co odjíždí z hlavního v devět jsou nás stovky. Když má zpoždění, tak ti od Pardubic dál mají problémy s navazujícími couráky. Já, co jede až nakonec, sleduji, s potěšením sleduji, kolik slávistů vystupuje v Třebové, Svitavách, Letovicích, Blansku a nakonec v Brně. V poháry od sedmi a později pak máme opravdu problém.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Nezlob se, ale pravděpodobně 80 % fanoušků na stadionu je přímo z Prahy a dalších 15 % z dojezdového okolí (Ústí, Pardubice, Louny, Česká Lípa, Benešov, Kladno, Rakovník apod). A ten zbytek jsou fanoušci z Moravy. Těm 80 % z Prahy vyhovuje spíše těch 18 hodin než těch 15.
(sám to mám 70 km na stadion)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Buzny si to umí ošéfovat? Kdo hraje kvaldu v úterý, hraje ligu v sobotu. Kdo hraje kvaldu ve čtvrtek, hraje ligu v neděli. Prvotní je zdraví a regenerace kluků co makaj na hřišti, nikoliv tvůj komfort citrone.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Né, to vůbec. Ale tak ta sobota by byla prostě ideální. Já vzal kdysi kluka s kamarádama na Plzeň, když dával rozhodující gól snad v nastavení Michal Frydrych. Mladý zážitek jako hrom. No z OC jsme vyjeli snad kolem deváté a do hradiště se dostali po půlnoci. No bývalá byla nasraná už od osmi, když mi volala, že jsem kluka nedovezl v šest. Ráno měl jít do školy. Prostě problém to pro mimopražské je. Já samozřejmě chápu, že třeba starší raději na ten víkend vypadnou z města pryč, ale každý víkend se v edenu nehraje.
Nicméně úplně nejdebilnější je opravdu hrát ode tří odpoledne. A je jedno jestli v sobotu nebo neděli a nasral bych ji zrovna tak, jak jsem to udělal. Jó a on měl tenkrát 9 let.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Pro pražáky, co jezděj na chalupy (já už ne) je zase sobota na prd. Každému vyhovuje něco jiného. Snad jen onehdá pondělky od půl páté vyhovovaly skutečně nejméně lidem :-)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
To je praxí ozkoušenej termín kvůli vysílacímu času TV Prima asi před dvaceti lety a bylo to totálně na hovno. :-)
Zajímavý bylo, že jednou tak donutili hrát Viktorku Žižkov, která jinak hrála dopoledne, a ukázalo se, že jim příliš nefunguje osvětlení. :-)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
S těma 80 % lidí z Prahy bych si tak jistý nebyl. :)
Spíš 80 % bych dal fans z Prahy a středních Čech dohromady. Možná o malinko víc.
Ted, když chodí plný dům, tak si to netroufám tipovat. Ale dříve mi přišlo, že samotných pražáků chodí málo. Když už jsem se na staďáku s někým bavil, nebo někoho potkal, byl většinou mimopražský.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Rozumím - ovšem mohlo by se to střídat. Neznám jinou ligu v Evropě, kde by jedno mužstvo hrálo pořád ve stejný den a ve stejný čas. Např. Bayern je v Německu naprostý fenomén a přesto nehraje doma vždy v čase, který je nejvíce atraktivní pro televizní vysílání. Mistrem jsou buzny, proč tedy nehrají v neděli v 18 hod. doma oni? Inu, protože sobota je pro fanoušky příznivnější.....
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Protože dosud hráli ligu mistrů - ta se hraje v úterý, nebo ve středu, proto automaticky hráli v sobotu... My a Plzeň jsme hráli v neděli, protože jsme hráli své zápasy v Evropských pohárech ve čtvrtek... teď - jakmile Sparta spadla do EL, tak už náš zápas v Jablonci, který se původně měl hrát od 18:00, LFA přešoupla na 15:00, aby mohly večer hrát buzny...
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Kola který nemají žádný omezení
1 kolo - Hradec Králové doma v sobotu od 18:00
2 kolo - České budějovice venku v neděli od 15:00
3 kolo - Zlín doma v neděli od 18:00
8 kolo - Pardubice venku (po repre pauze)
10 kolo - Teplice venku
12 kolo - Slovácko doma (po repre pauze)
14 kolo - Plzeň doma
16 kolo - České budějovice doma (po repre pauze)
18 kolo - Mladá Boleslav doma
-----------------------------------------------------------------------------
Kola který jsou ovlivněný evropou
4 Kolo - Mladá Bloeslav venku povinně neděle kvůli EL (od 15:00)
5 kolo - Baník doma povinně neděle kvůli EL (od 18:00)
6 kolo - Jablonec venku povinně neděle kvůli EL (od 15:00)
7 kolo - Karviná doma povinně neděle kvůli EL (od 18:00)
9 kolo - Derby doma
11 kolo - Liberec venku
13 kolo - Bohemians venku
15 kolo - Olomouc venku
17 kolo - Zlín venku
19 kolo - Baník venku
Když se koukneš na toto tak zjistíš že hned 10 zápasů se musí hrát v neděli. Další 3 zápasy jsou po repre pauze kde to může být částečně závislý na datumech návratů. Jinak z těch zápasů co šlo vybírat to je 1:2 pro sobotu (1:1 domácí zápasy) takže se těžko dá mluvit o nějakým trendu zatím. Další věc je to že třeba Bayern má často o 4-6 zápasů na podzim míň v evropě takže zase větší prostor pro termíny. A taky faktor LM která se hraje v úterý i ve středu takže další faktor pro lepší rozdělování termínů.
Jinak debata o Sobota x Neděle je úplně zbytečná protože každýmu vyhovuje něco jiného a nejde najít vhodný termín pro většinu
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
A nebo to ber z toho úhlu pohledu, že kvůli plánování je lepší hrát to v jeden den. Nejhorší bylo když jsem si měsíc dopředu psal směny na víkendy tak, abych mohl na fotbal, a pak se kvůli O2 hrálo v jiný den nebo jiný čas a na poslední chvílí jsem ty směny musel s někým prohazovat, když nebyl nikdo ochotný, tak zatáhnout fotbal.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
podle čeho se určuje den a čas.
1. evropské poháry. Pokud hraju EL/EKL ve čtvrtek tak přeci nechci hrát ligu hned v sobotu stejně jako když hraju LM v úterý nechci hrát před tím ligu v neděli
2 TV atraktivita času v 15:00 je menší než 18:00
takže z toho logicky plyne, že pokud TV chce Slavii v atraktivnějším čase a Slavia hraje poháry ve čtvrtek tak se musí hrát v neděli od 18 hodin.
Pak tu máme pohled pro fanoušky. Tam je to opravdu 100 lidí 100 chutí. Ale obecně. Pokud drtivé většině fanoušků Slavie, a hlavně těch co mají permici, vyhovuje neděle 18:00 tak i když nebudou zrovna platit body 1 a 2 tak se nedá předpokládat, že by klub měl nějaký extra zájem dobrovolně hrát v sobotu. Protože prostě počet fanoušků z Moravy co by v sobotu chtěli přijet nikdy nevyváží počet fanoušků z Prahy a blízkého okolí, kteří by kvůli tomu času naopak nepřišli.
Když budu mluvit za sebe tak já na fotbal v sobotu od 15 (a ani v neděli od 15) nejen že nepřijdu ale nejspíš na něj ani nebudu koukat v televizi, protože fotbal není můj život, mám přítelkyni, přátelé a další koníčky, kterým se chci o víkendu věnovat a ty maj přednost před fotbalem. A počítám, že takový bude právě ten většinový fanoušek, který nemá permici a dělá ten rozdíl jestli přijde a bude vyprodáno nebo ne.
Tak to prostě je. Navíc prvoligový fotbal je dostupný všude. Nevím odkud z Moravy jsi ale tak jezdi podpořit i svůj místní klub. Baník, Zlín, Olomouc. Nevím kam to máš blíž.
Původní komentář: podle čeho se určuje den a čas.
1. evropské poháry. Pokud hraju EL/EKL ve čtvrtek tak přeci nechci hrát ligu hned v sobotu stejně jako když hraju LM v úterý nechci hrát před tím ligu v neděli
2 TV atraktivita času v 15:00 je menší než 18:00
takže z toho logicky plyne, že pokud TV chce Slavii v atraktivnějším čase a Slavia hraje poháry ve čtvrtek tak se musí hrát v neděli od 18 hodin.
Pak tu máme pohled pro fanoušky. Tam je to opravdu 100 lidí 100 chutí. Ale obecně. Pokud drtivé většině fanoušků Slavie, a hlavně těch co mají permici, vyhovuje neděle 18:00 tak i když nebudou zrovna platit body 1 a 2 tak se nedá předpokládat, že by klub měl nějaký extra zájem dobrovolně hrát v sobotu. Protože prostě počet fanoušků z Moravy co by v sobotu chtěli přijet nikdy nevyváží počet fanoušků z Prahy a blízkého okolí pro, kteří by kvůli tomu času naopak nepřišli.
Když budu mluvit za sebe tak já na fotbal v sobotu od 15 (a ani v neděli od 15) nejen že nepřijdu ale nejspíš na něj ani nebudu koukat v televizi, protože fotbal není můj život, mám přítelkyni, přátelé a další koníčky, kterým se chci o víkendu věnovat a ty maj přednost před fotbalem. A počítám, že takový bude právě ten většinový fanoušek, který nemá permici a dělá ten rozdíl jestli přijde a bude vyprodáno nebo ne.
Tak to prostě je. Navíc prvoligový fotbal je dostupný všude. Nevím odkud z Moravy jsi ale tak jezdi podpořit i svůj místní klub. Baník, Zlín, Olomouc. Nevím kam to máš blíž. . Skrýt původní komentář
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Než jsem prodal byt, Slovácko jsem měl přes park. Ale nebudu ho podporovat, ale když nebude hrát proti Slavii, tak mu budu přát. Protože jen a jen Slavia.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
No bodejť by nebyl spokojenej, když na každý zápas prodá ještě jednou pernamentkářem už zaplacené více jak 2,5 tisíce lístků :o)).
Ale je fakt, že by si aktuální zájem měli dobře vyhodnotit a hodně přemýšlet na navýšení kapacity stadionu. Myslím, že účast v lize mistrů by tomu mohla hodně napomoci - jak dlouhodobým zvýšením zájmu o Slávii, tak i penězi. Tak konečně nepodělat ligu a nenechat titul zase nějakejm podvodníkům.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Ne nezávidím. já jen konstatuji holý fakt s tím, že je to pro Slávii příjem navíc a navazuji že by tento převis poptávky měl vést k rozboru situace ve vazbě na možné navyšování kapacity stadionu (a taky podle finanční situace Slávie).
Jak jste na to vůbec přišel, že bych jako měl závidět? Docela mě tím urážíte, uvědomil jste si to? Divná doba a divní lidé dnes...
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
No já myslím, že příjem z těch uvolněných míst je to poslední, proč to klub vymyslel... Já klub naprosto chápu. Taky mě štvalo, když bylo "vyprodáno" a na stadionu byly tisíce prázdných míst. A to mám permici, takže mi to mohlo být jedno. O to víc to muselo štvát lidi, co permici neměli, rádi by šli, ale už nebyly lístky. Za mě jsou ty pravidla rozumné a smysluplné opatření. P.S, a ten drobný diskomfort, že to musím po každém zápase zkontrolovat přežiju. A až bude potřeba, tak ji během pár sekund přes aplikaci uvolním. Taky žádný problém.
Ale Jo… system zacal fungovat a vadi mi jen dve veci. 48 hodin predem je strasna doba. Ja netusim jak na tom budou deti v den zapasu, natoz dva dny předem. A pak systemu schazi moznost v nem dokoupit listek z detske na dospely. To je na pokladnách utrpeni. Ale chapu, ze tohle resi jen ten, kdo se snazi vychovat za malých velke Slavisty.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Už se to tady několikrát řešilo. Na TS nechodí jen "mladí a perspektivní", ale i spousta starších lidí. A mnozí hodinu před utkáním, takže si do zařátku utkání rádi posedí:-)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
ti mohou chodit ke kraji TS, případně na jih. A pokud chtějí jít přímo do kotle, který by byl na stání, tak by museli stát. Jak to mají v Dormundu v kotli?
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Tak proč to mají některé bundesligové týmy? Třeba Dortmund? A myslíš, že třeba na derby mít bez vynaložených nákladů o 3.000 vyšší kapacitu stadionu by nepomohlo?
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Dordtmund, pokud vím, odmontovává a namontovává sedačky. Asi na to musí být ta tribuna uzpůsobená, stání na TS bez sedaček si nějak neumím představit, kvůli tomu, jak by ty schody vypadaly.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Už jsme to tu probírali, když bys na TS odmontoval sedačky, zůstane tam dlouhej a vysokej schod, na kterém by stěží mohli stát dva lidé za sebou a ten zadní by neviděl a hrozily by nepříjemné pády, čili by se musely dodávat zábradlí. Myslím, že ta tribuna by na to musel být konstrukčně předem stavěná.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Až se uvidím příště s kamarádem, který je ve VV FAČRu a je skalní fanoušek Borussie, tak se ho schválně zeptám, jak to v Dortmundu funguje a jak na to nahlíží naše řády.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Souhlas s argumentaci Wimpyho. Stačí aby fandové při skákání (a/nebo posílení alkoholem) tratili rovnováhu a strhli před sebou stojící fandy dolů a vytvořili tak domino-efekt.
Příkladů kde byli na stadiónu fandové ušlapaní nebo udušení v chaosu je dostatek. Viník by v tom případě byla Slavie a její vedení. Možná marná a hloupá ztráta lidských životů je jedná věc. Finančně by to Slavii v případě uznání viny hluboce zasáhlo.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost.
Komentáře (125)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Slávista 51 před rokem 23.08.2023 10:09 |Když je radost ze systému i návštěv, bylo by záhodno začít pracovat na přípravě zvýšení kapacity stadionu, na maximální možnost - při stavbě stadionu uvažováno až na 30tisíc.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
SKEP před rokem 23.08.2023 11:07 |30 tisíc? To je nic proti plánům z roku 1937. Tehdy předseda SKS a šéf Státní regulační komise Dr. Ing. Mölzer zajistil dlouhodobý pronájem letenských pozemků a dohodl smlouvu s ministerstvem veřejných prací. V jubilejním roce 1938 se předpokládalo zahájení prací na supermoderní aréně s kapacitou 70.000 diváků v těsném sousedství starého stadionu, s nímž se dále počítalo jako s tréninkovým a atletickým. Bohužel, ministerstvo veřejných prací v 38 roce upřelo pozornost k budování hraničního opevnění a nový slávistický stadion se dostal na slepou kolej. Populární a později do Edenu přemístěná dřevěnka z roku 1948 byla jen slabým odvarem velkokapacitních železobetonových tribun, jaké slávistické veřejnosti slibovala předválečná maketa.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
PetCC před rokem 23.08.2023 11:54 |Víš jak vypadaly stadiony před 80 lety? :-)
Dneska by tehdejších 70 tisíc dneska bylo tak 30.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
wimpy před rokem 23.08.2023 11:59 |Starej poválečnej Eden měl kapacitu 43 000 diváků, úzké schody, ovál. Zajímavé bylo, že Juliska měla kapacitu 29 000 diváků, a to převážně k sezení. Ale místo sedaček tam byly lavice, takže i tam seděli lidi namačkaní na sobě. A je docela možné, že se projevil i problém, se kterým se potýkala letecká doprava, neb v šedesátých a sedmdesátých letech počítali s cca 70 kg na člověka, kdežto dnes už je to metrák, to se taky musí někde projevit. :-)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
pehacko před rokem 23.08.2023 12:02 |Tak musis z kapes vyndat to pyro a hašiš a nebudes vazit metrak, ale tech 70.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
SKEP před rokem 23.08.2023 12:27 |Jak vypadaly stadiony před 80. lety? Vím, občas zajdu do Libně na Meteor.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
záplata před rokem 23.08.2023 13:07 |Jo, ta tribuna už by měla být památkově chráněná, stejně jako původní časomíra s manuální obsluhou skóre, jestli tam ještě je.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
SKEP před rokem 23.08.2023 13:57 |Dřevěná tribuna na Meteoru je z roku 1945. Široká 84 metry, pro 450 sedících a 2000 stojících diváků. Na rozdíl od našeho letenského stadionu ten libeňský požáru (1970) zčásti odolal a historická tribuna plameny přečkala. Shořely objekty za brankou, jež byly nahrazeny moderní stavbou charakterizují československou architekturu 70. let.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Ondráš před rokem 23.08.2023 12:29 |Jenom když to porovnám s ostatními státy střední Evropy, tak je ta kapacita opravdu směšná. O zbytku Evropy se ani nemá cenu bavit.
Jako hlavní problém ale vidím finance, teď se bude asi každej zlaťák lifrovat do akademie a to taky nebude levnej špás.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kalex před rokem 23.08.2023 12:49 |To si nemyslím. V tomto by určitě pomohl majitel.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
slaviator před rokem 23.08.2023 12:37 |35 tisíc
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
pcitron před rokem 23.08.2023 10:41 |Hmm, fanoušci z Moravy nemají radost, že každé domácí utkání se hraje v neděli od 18 hod.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
spravnej_jezedak před rokem 23.08.2023 10:53 |Z KH kraje taky ne.. Co je horší, tak jsem s utrženou achillovkou už dva měsíce na neschopence a vycházky mám od 13ti do 19ti.. Takže jedině venkovní zápasy, ale z pověrčivosti je asi vynechám.. Minulý rok jsem byl v MB, tamtéž na HK, v Liberci a Teplicích.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
amon před rokem 23.08.2023 12:33 |já jel s urvanou achilovku do Dortmundu a věř nebo ne, potkal jsem tam taky jednoho slávistu s berlama a urvanou achilovkou. Je to svinstvo, trvá to dlouho, ale po dobrý rehabilitaci bez následků.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
PetCC před rokem 23.08.2023 11:57 |Jestli budou 3 kluby hrát poháry ve čtvrtek, tak se všichni na neděli 18 nevejdou a často budeme hrát od 15.
Nevím, jestli lze udělat nějako předběžnou dohodu, aby se to spravedlivě podělilo a my nehráli pořád v těch 18.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
wimpy před rokem 23.08.2023 12:01 |Fanoušků z Moravy je mi líto, ale myslím, že v těhle vedrech je pro každého lepší hrát od šesti, než od tří. :-)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
pcitron před rokem 23.08.2023 13:17 |Vedra nejsou pořád. Nemohu si pomoci, ale i tady se ukazuje, že bída a prádelna si to umí lépe "ošéfovat" a vycházet tak svým fanouškům vstříc.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
pehacko před rokem 23.08.2023 13:25 |Hele stadion je plny i v nedeli vecer, protoze to vyhovuje nam pražským. Takze z hlediska odpocinku po čtverečních predkolech je to nejlepsi co muze byt.
Ps: chtel jsem se vzdycky zeptat vas z Moravy (zcela vazne a bez nejake ironie), fandite Slavii ktera je z Prahy a Praha je v kazdem druhem pokriku velebena. Jak tohle mate v sobe poresene, vzdyt vetsina moravaku Prahu nesnasi… a nas Prazaky.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
pcitron před rokem 23.08.2023 13:56 |Co na to říci? Snad jen to, že tričko s Frantou Veselým jsem nosil jako kluk již v roce 1980.. Je fakt, že na Moravě si hodně lidí myslí, že "Pepíci jsou o kapánek chytřejší", nicméně já osobně toto neřeším - jen v rovině nevinného štengrování:-) A pokřik "Haná, prdel zakopaná" na TS neřvu - ostatně nepřidávám se k žádným pokřikům proti soupeři.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
wimpy před rokem 23.08.2023 16:11 |Minimálně polovina študáků, které jsem zaměstnal, byla mimopražská. V drtivé většině tu pak zůstali. Je pravda, že z Moravy jich nebylo zase tolik. Ale asi se dá říct, že Praha venkov intelektuálně vycucává. :-)
Zajímavej poznatek kterej mám, že ti z Moravy po roce, dvou už nějak nevycházej s rodinama. :-)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
pcitron před rokem 23.08.2023 16:59 |Inu, vycucává. Nám to nevadí, my Moraváci vám Pražákům Fialu, Dona Pabla, Nečase, Stanjuru, Jurečku a další intelektuální giganty rádi přenecháme.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
wimpy před rokem 23.08.2023 18:18 |Proti tomu, co nám přenechávaj Slováci, furt dobrý. :-)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
pcitron před rokem 23.08.2023 23:02 |Ale Drahuši vám nedáme - tu pošleme přímo do Brusele!
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
wimpy před rokem 23.08.2023 23:19 |Jak myslïš. A teď co se Šlachtou, Volným, Okamurou a vaší senátorkou?
Twl. ta Morava je fakt plodná. :-)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
pcitron před rokem 24.08.2023 09:43 |Ty si nechte jako bonus:-)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kalex před rokem 23.08.2023 14:19 |Nikdy jsem na prahu nenadával. Neměl jsem a nemám k tomu důvod. Lidé jsou vesměs všude stejní. Jediné co nějak nechápu je, když zrovna někdo z Prahy řekne, že on musí makat, abychom se my vesničani měli lépe. To už je dost debilní názor.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
pehacko před rokem 23.08.2023 16:54 |To jsem nikdy neslysel.. ja makam, abych se mel dobre ja a me deti a poctivej vycep
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kalex před rokem 23.08.2023 16:56 |Nó, já jo. Většinou pitomci a sparťani.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
wimpy před rokem 23.08.2023 23:06 |Já tedy dřu, aby se měli dobře Moraváci. Ale kam se hrabu na Vlajku, ten toho ryzlinku vypil tolik, že za to mohlo mít Znojmo letiště.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
padre před rokem 24.08.2023 09:06 |Že se tak ptám, které moravské odrůdy čajů teď nejvíc letí?
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
wimpy před rokem 24.08.2023 10:38 |Já jsem staromilec a plantážníka poznávám podle Vlašského ryzlinku. Manželka zase nejradši Hibernal.,:-)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Lunaris před rokem 23.08.2023 20:40 |Já to slyšel naopak, že lidi z Moravy živí Prahu.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kalex před rokem 23.08.2023 21:02 |To taky. A vesměs taky nějaký nepotřebný ichtil. Debila může mít za souseda každý.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Matěj51 před rokem 23.08.2023 15:27 |1/3 obyvatel Velké Prahy je buď přímo z Moravy nebo z druhé generace Moraváků. Ostatně pro mě a další pocházející ze Žižkova Praha začíná až viaduktem a končí Hradčanami. Takže těch echt Pražáků, co je nemáme rádi zase moc není.
Ale vážně - když se hraje od šesti, tak to je hraniční doba pro dojíždějící z Moravy. V rychlíku co odjíždí z hlavního v devět jsou nás stovky. Když má zpoždění, tak ti od Pardubic dál mají problémy s navazujícími couráky. Já, co jede až nakonec, sleduji, s potěšením sleduji, kolik slávistů vystupuje v Třebové, Svitavách, Letovicích, Blansku a nakonec v Brně. V poháry od sedmi a později pak máme opravdu problém.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
pehacko před rokem 23.08.2023 16:56 |To mate tak daleko, jako ja, kdyz se jezdilo na strahov, to bylo na cely den!
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
slaviator před rokem 23.08.2023 13:33 |Nezlob se, ale pravděpodobně 80 % fanoušků na stadionu je přímo z Prahy a dalších 15 % z dojezdového okolí (Ústí, Pardubice, Louny, Česká Lípa, Benešov, Kladno, Rakovník apod). A ten zbytek jsou fanoušci z Moravy. Těm 80 % z Prahy vyhovuje spíše těch 18 hodin než těch 15.
(sám to mám 70 km na stadion)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
pcitron před rokem 23.08.2023 13:49 |Ale já nepléduji pro začátek v 15 hodin, ale pro SOBOTU od 18 hod.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Harvey před rokem 23.08.2023 13:59 |Buzny si to umí ošéfovat? Kdo hraje kvaldu v úterý, hraje ligu v sobotu. Kdo hraje kvaldu ve čtvrtek, hraje ligu v neděli. Prvotní je zdraví a regenerace kluků co makaj na hřišti, nikoliv tvůj komfort citrone.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kostelnivlajka před rokem 23.08.2023 13:59 |To jsou ti pražští supaci na nákupu v polsku
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
wimpy před rokem 23.08.2023 16:02 |Vlajko, to jsou náplavy z Hradecka a dělaj, jak jsou celou dobu zvyklý.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Karel13 před rokem 23.08.2023 13:59 |To je ovšem (zvláště v létě) pro těch 80 - 90% fanoušků z Prahy a okolí vůbec nejhorší čas ...
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kalex před rokem 23.08.2023 14:13 |Kvůli kedlubnám a rajčatům na zahradě na chatě?
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
slaviator před rokem 23.08.2023 14:15 |I kdyby ano, tak co? Vadí?
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kalex před rokem 23.08.2023 15:54 |Né, to vůbec. Ale tak ta sobota by byla prostě ideální. Já vzal kdysi kluka s kamarádama na Plzeň, když dával rozhodující gól snad v nastavení Michal Frydrych. Mladý zážitek jako hrom. No z OC jsme vyjeli snad kolem deváté a do hradiště se dostali po půlnoci. No bývalá byla nasraná už od osmi, když mi volala, že jsem kluka nedovezl v šest. Ráno měl jít do školy. Prostě problém to pro mimopražské je. Já samozřejmě chápu, že třeba starší raději na ten víkend vypadnou z města pryč, ale každý víkend se v edenu nehraje.
Nicméně úplně nejdebilnější je opravdu hrát ode tří odpoledne. A je jedno jestli v sobotu nebo neděli a nasral bych ji zrovna tak, jak jsem to udělal. Jó a on měl tenkrát 9 let.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
wimpy před rokem 23.08.2023 16:00 |Pro pražáky, co jezděj na chalupy (já už ne) je zase sobota na prd. Každému vyhovuje něco jiného. Snad jen onehdá pondělky od půl páté vyhovovaly skutečně nejméně lidem :-)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kalex před rokem 23.08.2023 16:07 |Možnost by to sice byla, ale pro všechny určitě ne. Než skončíš v práci nebo dítě ve škole, tak to máš stejně na prd.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
wimpy před rokem 23.08.2023 16:13 |To je praxí ozkoušenej termín kvůli vysílacímu času TV Prima asi před dvaceti lety a bylo to totálně na hovno. :-)
Zajímavý bylo, že jednou tak donutili hrát Viktorku Žižkov, která jinak hrála dopoledne, a ukázalo se, že jim příliš nefunguje osvětlení. :-)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kostelnivlajka před rokem 23.08.2023 14:00 |Jebat Prahu...
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
pehacko před rokem 23.08.2023 14:05 |Jako u tebe náklonnost ke Slavii z nejkrasnejsiho mesta na svete Prahy nechapu vubec… ty bys byl uplne ukázkový spartan.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kostelnivlajka před rokem 23.08.2023 14:10 |Jak se to pozná, ty náklonosti?
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Arya před rokem 23.08.2023 16:28 |Spousta blbejch keců je spolehlivej ukazatel.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kostelnivlajka před rokem 23.08.2023 16:30 |Díky za info, myslel jsem, že už mi nenapíšeš.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kalex před rokem 23.08.2023 14:11 |Tak máš Slavii Karlovy Vary, Horáckou, Hanáckou,.... anebo máš i spartu. nikdo ti nebrání přát raději jim.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kostelnivlajka před rokem 23.08.2023 14:13 |Stejně jako tobě? Budu si přát komu chci, s dovolenim
Komentář byl uživatelem upraven (23.08.2023 14:15) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Stejně jako tobě? Budu si přát komu chci, z dovolenim.
Skrýt původní komentář
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kalex před rokem 23.08.2023 15:42 |Já tu ale imrvére na Slavii, její hráče nebo činovníky neplivu. Na rozdíl od tebe.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kostelnivlajka před rokem 23.08.2023 15:57 |Dej odkaz, jinak. Mlč!
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kalex před rokem 23.08.2023 16:04 |Každý si udělá obrázek sám.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kostelnivlajka před rokem 23.08.2023 16:06 |Lzes.. A s tím facanem v kostele tos myslel vážně? Beru to docela osobně...
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kalex před rokem 23.08.2023 16:11 |Co???
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kostelnivlajka před rokem 23.08.2023 16:37 |Že nemluvis pravdu, co na to nechapes??
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kalex před rokem 23.08.2023 16:55 |To s tím facanem v kostele. To teda nechápu.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kostelnivlajka před rokem 23.08.2023 16:59 |Je to hodně dávno, psal si mi, že bych dostal facana i v kostele... cca před 2 lety, plus mínus? ale hledat to nebudu...
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kalex před rokem 23.08.2023 17:02 |Boha jeho.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
pehacko před rokem 23.08.2023 17:54 |Teda vlajka se nezda, on ma pamet jak slon… a taky tak veliky chobot!
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
slaviator před rokem 25.08.2023 08:16 |on ten chobot používá v kostele místo stožáru!
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
SKSKali před rokem 23.08.2023 14:59 |S těma 80 % lidí z Prahy bych si tak jistý nebyl. :)
Spíš 80 % bych dal fans z Prahy a středních Čech dohromady. Možná o malinko víc.
Ted, když chodí plný dům, tak si to netroufám tipovat. Ale dříve mi přišlo, že samotných pražáků chodí málo. Když už jsem se na staďáku s někým bavil, nebo někoho potkal, byl většinou mimopražský.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
spravnej_jezedak před rokem 23.08.2023 16:43 |To by zasloužilo malou mistni anketku:-) jen tak ze zvedavosti:-)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
SKSKali před rokem 23.08.2023 18:12 |To jo. Třeba během reprepauzy hodit anketu, všechny kraje včetně Prahy a každý ať se klikne na ten svůj. :)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
slaviator před rokem 24.08.2023 08:42 |pořád by to byla anketa jenom mezi čtenáři SN :)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
navzdyslavia před rokem 24.08.2023 08:31 |Místní anketa by se hodila. Za prvé z jakého je fanoušek kraje a jaký den a čas zápasu mu vyhovuje.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
slaviator před rokem 24.08.2023 08:41 |ty střední Čechy typu Jesenice, Čelákovice, Neratovice, tak v tomhle ohledu beru jako okraj Prahy...
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
slaviator před rokem 23.08.2023 12:37 |A fanouškům z Prahy to zase více vyhovuje v 18, to je holt těžké no.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
pcitron před rokem 23.08.2023 13:48 |Rozumím - ovšem mohlo by se to střídat. Neznám jinou ligu v Evropě, kde by jedno mužstvo hrálo pořád ve stejný den a ve stejný čas. Např. Bayern je v Německu naprostý fenomén a přesto nehraje doma vždy v čase, který je nejvíce atraktivní pro televizní vysílání. Mistrem jsou buzny, proč tedy nehrají v neděli v 18 hod. doma oni? Inu, protože sobota je pro fanoušky příznivnější.....
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kjandourek (admin) před rokem 23.08.2023 14:16 |Protože dosud hráli ligu mistrů - ta se hraje v úterý, nebo ve středu, proto automaticky hráli v sobotu... My a Plzeň jsme hráli v neděli, protože jsme hráli své zápasy v Evropských pohárech ve čtvrtek... teď - jakmile Sparta spadla do EL, tak už náš zápas v Jablonci, který se původně měl hrát od 18:00, LFA přešoupla na 15:00, aby mohly večer hrát buzny...
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
lukas6novak před rokem 23.08.2023 14:31 |Kola který nemají žádný omezení
1 kolo - Hradec Králové doma v sobotu od 18:00
2 kolo - České budějovice venku v neděli od 15:00
3 kolo - Zlín doma v neděli od 18:00
8 kolo - Pardubice venku (po repre pauze)
10 kolo - Teplice venku
12 kolo - Slovácko doma (po repre pauze)
14 kolo - Plzeň doma
16 kolo - České budějovice doma (po repre pauze)
18 kolo - Mladá Boleslav doma
-----------------------------------------------------------------------------
Kola který jsou ovlivněný evropou
4 Kolo - Mladá Bloeslav venku povinně neděle kvůli EL (od 15:00)
5 kolo - Baník doma povinně neděle kvůli EL (od 18:00)
6 kolo - Jablonec venku povinně neděle kvůli EL (od 15:00)
7 kolo - Karviná doma povinně neděle kvůli EL (od 18:00)
9 kolo - Derby doma
11 kolo - Liberec venku
13 kolo - Bohemians venku
15 kolo - Olomouc venku
17 kolo - Zlín venku
19 kolo - Baník venku
Když se koukneš na toto tak zjistíš že hned 10 zápasů se musí hrát v neděli. Další 3 zápasy jsou po repre pauze kde to může být částečně závislý na datumech návratů. Jinak z těch zápasů co šlo vybírat to je 1:2 pro sobotu (1:1 domácí zápasy) takže se těžko dá mluvit o nějakým trendu zatím. Další věc je to že třeba Bayern má často o 4-6 zápasů na podzim míň v evropě takže zase větší prostor pro termíny. A taky faktor LM která se hraje v úterý i ve středu takže další faktor pro lepší rozdělování termínů.
Jinak debata o Sobota x Neděle je úplně zbytečná protože každýmu vyhovuje něco jiného a nejde najít vhodný termín pro většinu
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kjandourek (admin) před rokem 23.08.2023 14:34 |Vyčerpávající odpověď - skvěle sepsáno :-)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
slaviator před rokem 23.08.2023 14:50 |A nebo to ber z toho úhlu pohledu, že kvůli plánování je lepší hrát to v jeden den. Nejhorší bylo když jsem si měsíc dopředu psal směny na víkendy tak, abych mohl na fotbal, a pak se kvůli O2 hrálo v jiný den nebo jiný čas a na poslední chvílí jsem ty směny musel s někým prohazovat, když nebyl nikdo ochotný, tak zatáhnout fotbal.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Steve2924 (přítel SN) před rokem 23.08.2023 15:40 |podle čeho se určuje den a čas.
1. evropské poháry. Pokud hraju EL/EKL ve čtvrtek tak přeci nechci hrát ligu hned v sobotu stejně jako když hraju LM v úterý nechci hrát před tím ligu v neděli
2 TV atraktivita času v 15:00 je menší než 18:00
takže z toho logicky plyne, že pokud TV chce Slavii v atraktivnějším čase a Slavia hraje poháry ve čtvrtek tak se musí hrát v neděli od 18 hodin.
Pak tu máme pohled pro fanoušky. Tam je to opravdu 100 lidí 100 chutí. Ale obecně. Pokud drtivé většině fanoušků Slavie, a hlavně těch co mají permici, vyhovuje neděle 18:00 tak i když nebudou zrovna platit body 1 a 2 tak se nedá předpokládat, že by klub měl nějaký extra zájem dobrovolně hrát v sobotu. Protože prostě počet fanoušků z Moravy co by v sobotu chtěli přijet nikdy nevyváží počet fanoušků z Prahy a blízkého okolí, kteří by kvůli tomu času naopak nepřišli.
Když budu mluvit za sebe tak já na fotbal v sobotu od 15 (a ani v neděli od 15) nejen že nepřijdu ale nejspíš na něj ani nebudu koukat v televizi, protože fotbal není můj život, mám přítelkyni, přátelé a další koníčky, kterým se chci o víkendu věnovat a ty maj přednost před fotbalem. A počítám, že takový bude právě ten většinový fanoušek, který nemá permici a dělá ten rozdíl jestli přijde a bude vyprodáno nebo ne.
Tak to prostě je. Navíc prvoligový fotbal je dostupný všude. Nevím odkud z Moravy jsi ale tak jezdi podpořit i svůj místní klub. Baník, Zlín, Olomouc. Nevím kam to máš blíž.
Komentář byl uživatelem upraven (23.08.2023 15:41) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
podle čeho se určuje den a čas.
1. evropské poháry. Pokud hraju EL/EKL ve čtvrtek tak přeci nechci hrát ligu hned v sobotu stejně jako když hraju LM v úterý nechci hrát před tím ligu v neděli
2 TV atraktivita času v 15:00 je menší než 18:00
takže z toho logicky plyne, že pokud TV chce Slavii v atraktivnějším čase a Slavia hraje poháry ve čtvrtek tak se musí hrát v neděli od 18 hodin.
Pak tu máme pohled pro fanoušky. Tam je to opravdu 100 lidí 100 chutí. Ale obecně. Pokud drtivé většině fanoušků Slavie, a hlavně těch co mají permici, vyhovuje neděle 18:00 tak i když nebudou zrovna platit body 1 a 2 tak se nedá předpokládat, že by klub měl nějaký extra zájem dobrovolně hrát v sobotu. Protože prostě počet fanoušků z Moravy co by v sobotu chtěli přijet nikdy nevyváží počet fanoušků z Prahy a blízkého okolí pro, kteří by kvůli tomu času naopak nepřišli.
Když budu mluvit za sebe tak já na fotbal v sobotu od 15 (a ani v neděli od 15) nejen že nepřijdu ale nejspíš na něj ani nebudu koukat v televizi, protože fotbal není můj život, mám přítelkyni, přátelé a další koníčky, kterým se chci o víkendu věnovat a ty maj přednost před fotbalem. A počítám, že takový bude právě ten většinový fanoušek, který nemá permici a dělá ten rozdíl jestli přijde a bude vyprodáno nebo ne.
Tak to prostě je. Navíc prvoligový fotbal je dostupný všude. Nevím odkud z Moravy jsi ale tak jezdi podpořit i svůj místní klub. Baník, Zlín, Olomouc. Nevím kam to máš blíž. .
Skrýt původní komentář
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kalex před rokem 23.08.2023 16:01 |Než jsem prodal byt, Slovácko jsem měl přes park. Ale nebudu ho podporovat, ale když nebude hrát proti Slavii, tak mu budu přát. Protože jen a jen Slavia.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kostelnivlajka před rokem 23.08.2023 16:35 |Když Uh hráli ligu poprvy, byl jsem tam, co ty? Už si fandil slavii?
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kalex před rokem 23.08.2023 16:53 |Jo. Chodil jsem. Bylo mi 13. Fandím od deseti.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kostelnivlajka před rokem 23.08.2023 16:56 |A není ti blbý napadat o 20 let staršího chlápka?
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kalex před rokem 23.08.2023 16:59 |Je. Tak snad se nerozbrečíš.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kostelnivlajka před rokem 23.08.2023 17:02 |Není to od tebe hezké. Dříve bych to řešil zamluvenim tělocvičny ty judisto, nerozbrecim
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
pehacko před rokem 23.08.2023 17:16 |Podle me uz breci, ale aspon porostou houby
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kalex před rokem 23.08.2023 20:26 |A chodil jsem i na druhou ligu, za TIC. To se postupovalo. Takže ještě o rok dřív.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
pcitron před rokem 23.08.2023 16:44 |Podpořit Baník? Sorry, tak ty máš dost!. Velmi zvláštní chápaní fandění SKS
Majitel Baníku má vilu v mém městě, chachaři zde mají relativně velkou fanouškovskou základnu. Za kšiltovku SKS zde můžeš dostat do zubů....
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
mig52 před rokem 23.08.2023 17:47 |Steeve, sis musel šlehnout slušný matroš. Viz poslední 3 věty. Ty musíš být sjetý jak 2 roky staré galusky.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Slavistat před rokem 23.08.2023 10:52 |No bodejť by nebyl spokojenej, když na každý zápas prodá ještě jednou pernamentkářem už zaplacené více jak 2,5 tisíce lístků :o)).
Ale je fakt, že by si aktuální zájem měli dobře vyhodnotit a hodně přemýšlet na navýšení kapacity stadionu. Myslím, že účast v lize mistrů by tomu mohla hodně napomoci - jak dlouhodobým zvýšením zájmu o Slávii, tak i penězi. Tak konečně nepodělat ligu a nenechat titul zase nějakejm podvodníkům.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
PetCC před rokem 23.08.2023 11:59 |Tak za ty peníze navíc můžeme být přece rádi.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Slávista 51 před rokem 23.08.2023 15:32 |Že by si záviděl, těch pár drobnejch ?
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Slavistat před rokem 24.08.2023 09:55 |Ne nezávidím. já jen konstatuji holý fakt s tím, že je to pro Slávii příjem navíc a navazuji že by tento převis poptávky měl vést k rozboru situace ve vazbě na možné navyšování kapacity stadionu (a taky podle finanční situace Slávie).
Jak jste na to vůbec přišel, že bych jako měl závidět? Docela mě tím urážíte, uvědomil jste si to? Divná doba a divní lidé dnes...
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Merlinus (přítel SN) před rokem 23.08.2023 17:58 |No já myslím, že příjem z těch uvolněných míst je to poslední, proč to klub vymyslel... Já klub naprosto chápu. Taky mě štvalo, když bylo "vyprodáno" a na stadionu byly tisíce prázdných míst. A to mám permici, takže mi to mohlo být jedno. O to víc to muselo štvát lidi, co permici neměli, rádi by šli, ale už nebyly lístky. Za mě jsou ty pravidla rozumné a smysluplné opatření. P.S, a ten drobný diskomfort, že to musím po každém zápase zkontrolovat přežiju. A až bude potřeba, tak ji během pár sekund přes aplikaci uvolním. Taky žádný problém.
Brzké začátky zápasů ?
Slávista 51 před rokem 23.08.2023 15:34 |Šetří se na elektrické energii !
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
první rytíř před rokem 23.08.2023 15:45 |Radost radostí, ale co ta četná prázdná místa v šedivé barvě na hlavní tribuně. Ochozy krásně plné a tam...
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Kactus před rokem 23.08.2023 16:16 |.... a tam postavaji v mezipatre a koukaji z bufetu co tam je pro VIP :) a jeste je tam velkoplosni obrazovka k tomu.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kostelnivlajka před rokem 23.08.2023 16:17 |Tam se taky chystám, ale maj vyprodáno a jukl mi lístek neseženete, už se nekamaradime
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kostelnivlajka před rokem 23.08.2023 16:18 |Pod wimpyho dole
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
wimpy před rokem 23.08.2023 16:23 |Tak tos měl asi napsat dřív. Jednu dobu měli permanentkáři možnost přikoupit.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kostelnivlajka před rokem 23.08.2023 16:23 |Strýc má permici, ale nepujcuje
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
wimpy před rokem 23.08.2023 16:25 |Říkám přikoupit. Ne půjčit. Většinou si mám možnost na permici koupit svůj lístek a pak jeden přikoupit.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kostelnivlajka před rokem 23.08.2023 16:29 |Tys taky hradecak?
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
wimpy před rokem 23.08.2023 16:38 |Ne, já jsem permanentkář.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kostelnivlajka před rokem 23.08.2023 16:39 |Taky?
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
pehacko před rokem 23.08.2023 18:27 |Ale Jo… system zacal fungovat a vadi mi jen dve veci. 48 hodin predem je strasna doba. Ja netusim jak na tom budou deti v den zapasu, natoz dva dny předem. A pak systemu schazi moznost v nem dokoupit listek z detske na dospely. To je na pokladnách utrpeni. Ale chapu, ze tohle resi jen ten, kdo se snazi vychovat za malých velke Slavisty.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kostelnivlajka před rokem 23.08.2023 20:01 |Kamaráde, hrozně dojemnej příběh..dávám ti paleček nahoru....
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
pehacko před rokem 23.08.2023 20:13 |Od tebe si toho cením nejvice, protoze tebe jen tak neco nedojme… dekuji a zajistim deset palcu nahoru od slaviatora
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
kostelnivlajka před rokem 23.08.2023 20:17 |Děkuji, čím víc palců tím vice radosti...
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
slaviator před rokem 24.08.2023 08:44 |má je tam
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Merlinus (přítel SN) před rokem 23.08.2023 22:29 |Souhlas s tím převedení dětské na dospělou. To by měli nějak vyřešit, aby to šlo online.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Lunaris před rokem 23.08.2023 20:43 |Úplně utichla tribuna sever na stání. Kde je problém? Kapacitu by to hned o něco navýšilo.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Merlinus (přítel SN) před rokem 23.08.2023 22:28 |Papírově možná, reálně jen snížilo komfort. Jen to ne...
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
pcitron před rokem 23.08.2023 22:53 |Už se to tady několikrát řešilo. Na TS nechodí jen "mladí a perspektivní", ale i spousta starších lidí. A mnozí hodinu před utkáním, takže si do zařátku utkání rádi posedí:-)
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
slaviator před rokem 24.08.2023 08:43 |ti mohou chodit ke kraji TS, případně na jih. A pokud chtějí jít přímo do kotle, který by byl na stání, tak by museli stát. Jak to mají v Dormundu v kotli?
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
lukas6novak před rokem 24.08.2023 09:05 |Dokud to nepovolí UEFA na evropský zápasy tak to nemá absolutně smysl. A i tak je otázka čemu by to tak pomohlo
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
slaviator před rokem 25.08.2023 08:15 |Tak proč to mají některé bundesligové týmy? Třeba Dortmund? A myslíš, že třeba na derby mít bez vynaložených nákladů o 3.000 vyšší kapacitu stadionu by nepomohlo?
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
wimpy před rokem 25.08.2023 18:50 |Dordtmund, pokud vím, odmontovává a namontovává sedačky. Asi na to musí být ta tribuna uzpůsobená, stání na TS bez sedaček si nějak neumím představit, kvůli tomu, jak by ty schody vypadaly.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
slaviator před rokem 26.08.2023 00:26 |Par hodin práce pro několik lidi, díky které prodají místo 66 tis vstupenek 81 tisíc…
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
wimpy před rokem 26.08.2023 00:50 |Už jsme to tu probírali, když bys na TS odmontoval sedačky, zůstane tam dlouhej a vysokej schod, na kterém by stěží mohli stát dva lidé za sebou a ten zadní by neviděl a hrozily by nepříjemné pády, čili by se musely dodávat zábradlí. Myslím, že ta tribuna by na to musel být konstrukčně předem stavěná.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
slaviator před rokem 29.08.2023 14:02 |Až se uvidím příště s kamarádem, který je ve VV FAČRu a je skalní fanoušek Borussie, tak se ho schválně zeptám, jak to v Dortmundu funguje a jak na to nahlíží naše řády.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
wimpy před rokem 29.08.2023 14:37 |Pak mi to pošli prosím do SZ, abych to nemiul. Dost mě zajímá, jak to tam mají.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost
Cygnus před rokem 26.08.2023 08:44 |Souhlas s argumentaci Wimpyho. Stačí aby fandové při skákání (a/nebo posílení alkoholem) tratili rovnováhu a strhli před sebou stojící fandy dolů a vytvořili tak domino-efekt.
Příkladů kde byli na stadiónu fandové ušlapaní nebo udušení v chaosu je dostatek. Viník by v tom případě byla Slavie a její vedení. Možná marná a hloupá ztráta lidských životů je jedná věc. Finančně by to Slavii v případě uznání viny hluboce zasáhlo.
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost.
Slávista 51 před rokem 24.08.2023 06:15 |TAK HLAVNĚ
aby Nám ta radost vydržela co nejdéle, že !
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost.
Dennis před rokem 25.08.2023 18:40 |Ještě by to nějak chtělo pořešit ty boxy na západě, mezi prvním a druhým patrem. Včera v tom jednom bylo z 27 míst jen 8 obsazených a 19 prázdných...
Re: Jaroslav Tvrdík: Z návštěv i nového systému mám radost.
damsipivko před rokem 26.08.2023 13:17 |Osobně bych preferoval vrácení permice později než 3 dny do zápasu, ale jinak je to krok kupředu a fandím mu.