Nevi nekdo znaly, co by to mohlo byt zac? Vubec se v teto tematice nevyznam, zacal jsen ji trosku vnimat po rozhovoru s nasimi travnikari a nyni, kdyz je travnik v takovem neutesenem stavu. Jedna se o nejakou specialitu nebo nadupanou technologii, pripadne nedej boze o nejake nouzove reseni? Prijde mi to strasne zajimavy. Dekuji.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
neprijde mi jako dobry pristup bagatelizovat vliv spolecenskych akci na fotbalovem stadionu, prece kvuli spolecenske akci musime menit travnik a je to minimalne druha sezona, kdy je ten travnik vazne zoufaly
travnik je pro fotbalovy klub uplne zasadni a nedej boze, aby se na tom jeste zranil hrac, to asi zisk ze spolecenske akce nezaplati
ja to vnimam jako poradnej pruser, nehlede na to, pouze odhaduji, ze kvuli pripadne vymene po spolecenske akci se nevyplati investovat do hybridu o kterem tak basnil JiT
hrat 4 dny po polozeni mi prijde jako sci-fi, ale nerozumim tomu, tak budu doufat, ze to dobre dopadne
Prave proto by me zajimalo, co to je zac, co chystaji. Pokud je to opravdu takovy zazrak, a ta mimosportovni akce to zaplati, at ho klidne 2 x rocne. Ale jak jsem uvadel v jinem prispevku, absolutne netusim, co to je za technologii a co to obnasi.
nejsem travnikar a prd tomu rozumim, ale pri jakekoliv vymene je urcite riziko, ze se to nepovede, takze bych s tim byl zase opatrny
drive se rikalo, ze zivotnost travniku je cca 4 roky a ze travnik je nejlepsi v 2. sezone
ale to bylo nekolik let zpet, asi to znacne pokrocilo
Asi právě proto se nový trávník vezme od firmy z Německa a Agro utře nos. Je-li to vyzkoušené, tak proč ne. Pravda je, že koncerty byly v Edenu již v době, kdy jsme měli skvělý pažit. Problém vidím na straně dodavatele. Nevíme, jak dlouho nám ho dodává.
Opravdu to vypadá na problém dodavatele. Zajímavá a klíčová je informace, že když vyměnili nejhorší místa, ta se chytla a byla v pohodě a zbytek byl pořád špatný. Takže ten celý položený musel mít nějaký problém. Nediv bych se, kdyby se jednalo o hybrid, 80-90% tráva, 10-20% umělka, ta kvůli srovnání a zpevnění. Uvidíme, já jsem optimista. Jestli Němci ví, o jaký problém se jedná, i časový! a pustí se do toho, tak to zvládnou. Je to pro ně prestižní věc a musí si být sebou jistí.
Původní komentář: Opravdu to vypadá na problém dodavatele. Zajímavá a klíčová je informace, že když vyměnili nejhorší místa, ta se chytla a byla v pohodě a zbytek byl pořád špatný. Takže ten celý položený musel mít nějaký problém. . Skrýt původní komentář
Ajax tímto způsobem mění 2 x ročně trávník v Johan Cruijff Aréně. Celá operace trvá 3 dny, sedmý den se hraje. Výměna proběhla v lednu 2023.
Ve videu najdete také pasáž kde jsou krávy na hřišti. Je to odkaz na staré hřiště Ajaxu, po té co odstěhovali do nové Areny.
Jen pro zajímavost : trávník je 90 % přírodní, na 10 % umělý. Dle článku je tím trávník extra pevný a rovný, což zajišťuje větší stabilitu, přilnavost, menší poškození a rychlejší zotavení trávy.
V Areně se organizují velmi často koncerty. I slavný Ajax potřebuje tento vedlejší příjem.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Super video. A rád bych podobné viděl třeba i od nás, vždyť to bude akce VYMĚŇ PAŽIT DESET (dní) HRAJEM. A je pěkné vidět, že i Erik ten Hag je pořádně pověrčivý kouč - viz. lilo jak z konve, a zakázal zatáhnout střechu, protože se zataženou střechou v sezoně 2x prohráli :)
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Mě by zajímala rychlost toho trávníku. V souvislosti se současným trávníkem se hodně mluvilo o jeho rychlosti. Zajímalo by mě, jestli jsme v tomto ustoupili v zájmu toho, aby byl nový trávník rychle položen a mohlo se na něm brzy hrát, nebo jestli i tento bude tak rychlý.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Je nutné uvést, že situace nemá nic společného s konáním společenských nebo kulturních akcí v Edenu mimo fotbalovou sezonu. Každá akce automaticky hradí nový trávník. Za patnáct let se konalo x akcí a problémů bylo minimum," míní Splavec.
Uměl by mi prosím někdo vysvětlit tento blábol? Po Ztraceném se pokládal nový trávník? Nebo to bude nyní platit? V poslední době pronásleduje náš trávník jeden teplotní šok za druhým. Řekne někdo konečně kolik ta legrace bude stát? Závěr je jasný, nikdo za nic nemůže, všichni jsou schopní, jen to počasí nám nepřeje!
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Pořizení trávníku z Německa bude stát majlant, proč raději nepoužít semeno vlastní? Správný poměr jílku vytrvalého a lipnice luční je zárukou nezničitelného tépychu, který zvládne vedle četných kulturních akcí i zimní turnaje a přípravná utkání. Na břehu Botiče, na Danneráku, Klokani léta pořádali velice oblíbený a prestižní zimní turnaj profesionálů. Když někdy kolem roku 1950 Ďolíček zatravnili, byl s turnajem, a ostatně i s profesionály, konec. Turnaj později ožil na Tatře Smíchov na jejím novém hřišti u železničního mostu. Kdyby na Bohemce tehdy zaseli jílek s lipnicí zimní liga Tatry Smíchov by nikdy nespatřila světlo světa.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Původní komentář: :-)) Je nás tu dost, tak kdyby každý osil kousek... Pravda, my starší menší, ale mladí by možná svedli dva až tři kousky.. Skrýt původní komentář
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
To se jako tech ukrajincu tolik stitime? Ze musime po nich mit novej travnik? Nebo jsou na to nejake dotace? To se asi nehodi do te nasi nove ekologické brožurky…
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Zápas s Ostravou bychom měli odložit (zvlášť při ochotě soupeře nám vyjít vstříc) Takto je příliš velké riziko,že se tráva v nedělí poničí a hned ve čtvrtek na pohár zničí úplně!
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
V tuhle chvíli to má nejlépe vyřešeno Tottenham, doporučuji dokument na youtube s Hammondem. Je to prostě dokonalost, která byla extrémně drahá, ale funguje.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Takže nakonec vlastně ani nejde tolik o to, jestli trávník stihne zakořenit, jak se tvrdilo, když je možné hrát hned pár dnů po pokladce. Snad se Slavia již konečně poučila a další šmejd objednávat nebude.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Možná že jde o kompletně jiné řešení / jinou technologií a způsob pokládky. Vše má samozřejmě svoji cenu. Předpokládám že ani ty nejsi v tomto případě odborník abys tady mohl vynášet nějaké radikální soudy a poučoval vedení.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Tak kolega nemusí být extra odborník, aby viděl to, co vidí celá fotbalová veřejnost. Těch věcí od výroby přes logistiku a montáž může být hafo.
Ale jestli to iks let fungovalo a teď několikrát po sobě ne, tak to bude problém od dodavatele, protože ten by měl ručit koncovému zákazníkovi.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Kalexi, šlo o tuto větu : "Takže nakonec vlastně ani nejde tolik o to, jestli trávník stihne zakořenit, jak se tvrdilo, když je možné hrát hned pár dnů po pokladně".
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Já si lajcky furt myslím, že hlavně jde o to, kolik je té hlíny pod trávníkem. Někde na stránce s nabídkou trávníků jsem četl, že se můžeš rozhodovat mezi 2-4 cm, a je možné, že když jí je tam třeba 20 cm, je to řádově dražší, ale prostě je rovnou zakořeněno.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Wimpy popsal si to naprosto presne. Podle toho co jsem slysel ze vsech stran ja, tak problem aktualniho travniku je to, ze se jedna o klasicky “koberec”, ktery obsahuje defakto jen drn, a poklada se do pripraveneho podlozi - nejlevnejsi varianta, ale velmi efektivni. Problem je v tom, ze potrebuje, stejne jako cerstve vysety travnik cas na zakoreneni, tedy aby stavajici drn srostl s podlozim - a to se nestalo (ja osobne tipuju cervencova vedra jako pricinu). Po prvnich problemech zacali travnikari samozrejme aplikovat “top dressing” tedy piskovani, to je jedine cim to zachranis. Pokud se nektera mista vymenila komplet, jak nekdo pose, v nejhorsich mistech a s lepsimi klimatickymi podminkami, je mozne ze tam se travnik chytl vyrazne lepe ihned (tak jak to vetsinou normalne funguje).
No a ted k tomu “zazraku” z nemecka. Proste pujde jen o to, ze ten travnik nebude jen drn, ale pomoci nejake site bude obsahovat cca 5-10 cm drnu, tedy nebude muset prorustat s podlozim, to podlozi si privezeme - proto se bude taky tri dni pracovat v edenu pred polozenim- musi se komplet upravit vyska naseho podlozi (a dost mozna rozvody vyhrevu, zavlahy atd.)
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Souhlas s tím, že záleží na velikosti kořenového balu aby trávník dobře zakořenil. Větší kořeny se více propletou a drží trávník logicky lépe pohromadě. Souhlasím i s tím že za to svým způsobem můžou vedra a povrch je hodně teplý což kořenům neprospělo. Nemyslím si, ale že jediná cesta je jak to zachránit je prosypávat to pískem. Existuje spousta firem co mají v nabídce hnojiva taky nějaké používáme a jsou i přípravky od nich co podporují stimulaci kořenů. Což pokud se používá ( dle návodu firmy s kterou mám dobré pěstitelské zkušenosti ) a používá se cca 4-6 týdnů tak rozdíl je neskutečný. Psal jsem to tu vloni, když byl s pažitem stejný problém a měl radost že si toho někdo všimnul, protože po výměně před jarem bylo vše v pohodě, ale asi ne...
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Zase nejsem travnikar, ackoli tim tematem nejsem uplne nepoliben. Nejake pripravky na zakorenovani - je dost mozne ze je treba i nekdo pouzival. Osobne si neumim predstavit kolik vody bylo potreba, aby to vsechno bylo zelene, a ocividne ani to nestacilo. Ten top dresing byl podle me kvuli tomu, ze se na travniku take trenovalo, hralo (drazdany, hradec) a tam uz proste ty diry piskovat musis, nebo aspon to by napadlo me, ale jak rikam, ja mam akorat travnikarske zaklady a to taky pekne letite
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
A proč musíš pískovat díry to nechápu? Tak firma co to pokládala tak by měla defekty v podobě děr co se nechytilo když to vrátíš zpět ten drn snad po nějaké reklamaci řešit. I ten travnatý koberec bude mít nějakou záruku a 2-3 roky to asi nebudou. Mohli to zaflekovat jak to bylo dnes. I když to opticky nebylo zrovna co by se mi líbilo...
Původní komentář: A proč musíš pískovat díry to nechápu? Tak firma co to pokládala tak by měla defekty v podobě děr co se nechytilo snad po nějaké reklamaci řešit. I ten travnatý koberec bude mít nějakou záruku a 2-3 roky to asi nebudou. Mohli to zaflekovat jak to bylo dnes. I když to opticky nebylo zrovna co by se mi líbilo.... Skrýt původní komentář
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Dobré odpoledne přeji Vám všem.
Podle informací, které jsem měl možnost dostat je to následovně.
Slavia chtěla podpořit firmu z domácí scény, aby nebyla pomlouvána, že nedá našincovi vydělat (člověk až žasne, jak ležíme někomu v žaludku).
Výsledkem je český zmetek a Slavia je poškozena (ale "rejpe" se do ní stejně).
Naštěstí je pan Tvrdík docela borec ve světě byznysu a tak nejen že nic Slavia platit nebude, ale budeme mít i jiného dodavatele, protože součástí této rychlovýměny trávníku je i výhodná spolupráce do budoucna s dodavatelem za hranicemi ČR. Tak držím palce a ať si to sedne.
A jeden pan redaktor ať je za pořádného blbce.
S úctou
Sokrates55
Původní komentář: Dobé odpoledne přeji Vám všem.
Podle informací, které jsem měl možnost dostat je to následovně.
Slavia chtěla podpořit firmu z domácí scény, aby nebyla pomlouvána, že nedá našincovi vydělat (člověk až žasne, jak ležíme někomu v žaludku).
Výsledkem je český zmetek a Slavia je poškozena (ale "rejpe" se do ní stejně).
Naštěstí je pan Tvrdík docela borec ve světě byznysu a tak nejen že nic Slavia platit nebude, ale budeme mít i jiného dodavatele, protože součástí této rychlovýměny trávníku je i výhodná spolupráce do budoucna s dodavatelem za hranicemi ČR. Tak držím palce a ať si to sedne.
A jeden pan redaktor ať je za pořádného blbce.
S úctou
Sokrates55
. Skrýt původní komentář
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Podívej, jak mám mnohé výhrady proti mediálním výstupům Jaroslava, tak tentokrát se ho musím zastat. On přece sakra dobře ví, jaký trávník Slavia potřebuje a to vzhledem ke hře, kterou produkujeme, tak i sportovní "politice", kterou v kvalitě hřišť prosazujeme. Nepochybuju o tom, že měl sakra dobře ošetřeno u firmy, která nám zajišťuje kvalitní pažit a zvládne to i přes koncerty, aby byla hrací plocha v nejvyšší kvalitě. Jestli se to nepovedlo, předpokládám, že k pochybení došlo jinde. Buď v lidském faktoru firmy nebo jejich pĕstitelském selhání, ze kterého nemá ani ona radost, protože tento kiks ji může stát pokles zájmu v zakázkách. Nepochybuji o tom, že naše vedení bude v tomto směru po zkušenostech, které získalo, velmi obezřetné a už dnes ví, na kterého dodavatele se příště obrátit. I když v "zemědělství" nikdy nevíš.:)
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Jsem v tomto úplný lajk ale když si dám dohromady všechny ty řeči o trávníku co šli z klubu během přípravy a na začátku sezóny tak jsem to s tím zakořeněním pochopil nějak takto:
1)Každý trávník bude potřebovat jiný čas na zakořenění podle toho jaký trávník si necháme položit (rychlejší, pomalejší trávník apod).
2) Pokud s tím trávníkem není něco špatně tak se na něm třeba odehrají 1-2 zápasy kdy to není pořádně zakořeněný ale jakmile zakoření tak se to rapidně zlepší. Takže bych se nedivil kdyby proti Baníku to hřiště i tak nebylo ono ale za 2-3 týdny už bude top.
3) Na 99% byl průser v trávníku a ne v tom jak se o něj naši trávníkáři chovají (nenarážím na tebe ale tu přehnanou kritiku na ně)
4) Jednoduše tam je tolik faktorů že takto zvenku je skoro nemožný říct kdo za to může
Komentáře (60)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Yester před rokem 08.08.2023 16:49 |Nevi nekdo znaly, co by to mohlo byt zac? Vubec se v teto tematice nevyznam, zacal jsen ji trosku vnimat po rozhovoru s nasimi travnikari a nyni, kdyz je travnik v takovem neutesenem stavu. Jedna se o nejakou specialitu nebo nadupanou technologii, pripadne nedej boze o nejake nouzove reseni? Prijde mi to strasne zajimavy. Dekuji.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
SKSKali před rokem 08.08.2023 16:53 |Jojo. Mě by i zajímalo, na kolik peněz může jedno takovéhle poležení trávníku vyjít.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
iwanowicz před rokem 09.08.2023 09:41 |V podcastu zaznelo 4 mega.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
p!erreCORE před rokem 08.08.2023 16:58 |Jestli je to tak zázračné řešení a jestli na to máme, tak sem s tím a klidně dvakrát za sezonu!
travnik
Snivec před rokem 08.08.2023 17:06 |neprijde mi jako dobry pristup bagatelizovat vliv spolecenskych akci na fotbalovem stadionu, prece kvuli spolecenske akci musime menit travnik a je to minimalne druha sezona, kdy je ten travnik vazne zoufaly
travnik je pro fotbalovy klub uplne zasadni a nedej boze, aby se na tom jeste zranil hrac, to asi zisk ze spolecenske akce nezaplati
ja to vnimam jako poradnej pruser, nehlede na to, pouze odhaduji, ze kvuli pripadne vymene po spolecenske akci se nevyplati investovat do hybridu o kterem tak basnil JiT
hrat 4 dny po polozeni mi prijde jako sci-fi, ale nerozumim tomu, tak budu doufat, ze to dobre dopadne
Re: travnik
Yester před rokem 08.08.2023 17:10 |Prave proto by me zajimalo, co to je zac, co chystaji. Pokud je to opravdu takovy zazrak, a ta mimosportovni akce to zaplati, at ho klidne 2 x rocne. Ale jak jsem uvadel v jinem prispevku, absolutne netusim, co to je za technologii a co to obnasi.
Re: travnik
Snivec před rokem 08.08.2023 17:18 |nejsem travnikar a prd tomu rozumim, ale pri jakekoliv vymene je urcite riziko, ze se to nepovede, takze bych s tim byl zase opatrny
drive se rikalo, ze zivotnost travniku je cca 4 roky a ze travnik je nejlepsi v 2. sezone
ale to bylo nekolik let zpet, asi to znacne pokrocilo
Re: travnik
Yester před rokem 08.08.2023 17:28 |Treba toto je opravdu neco top se zarucenou kvalitou. Taky netusim prave, zajima me to. Treba se o tom neco dozvime.
Re: travnik
japhy před rokem 08.08.2023 18:14 |Podle mě je všechno, co chceš vědět, v tom článku.
Re: travnik
necich před rokem 08.08.2023 18:13 |Nejsem trávníkář a prd tomu rozumím, ale..... :)
Re: travnik
Kulajs před rokem 08.08.2023 17:43 |Asi právě proto se nový trávník vezme od firmy z Německa a Agro utře nos. Je-li to vyzkoušené, tak proč ne. Pravda je, že koncerty byly v Edenu již v době, kdy jsme měli skvělý pažit. Problém vidím na straně dodavatele. Nevíme, jak dlouho nám ho dodává.
Re: travnik
mig52 před rokem 08.08.2023 19:19 |Opravdu to vypadá na problém dodavatele. Zajímavá a klíčová je informace, že když vyměnili nejhorší místa, ta se chytla a byla v pohodě a zbytek byl pořád špatný. Takže ten celý položený musel mít nějaký problém. Nediv bych se, kdyby se jednalo o hybrid, 80-90% tráva, 10-20% umělka, ta kvůli srovnání a zpevnění. Uvidíme, já jsem optimista. Jestli Němci ví, o jaký problém se jedná, i časový! a pustí se do toho, tak to zvládnou. Je to pro ně prestižní věc a musí si být sebou jistí.
Komentář byl uživatelem upraven (08.08.2023 19:26) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Opravdu to vypadá na problém dodavatele. Zajímavá a klíčová je informace, že když vyměnili nejhorší místa, ta se chytla a byla v pohodě a zbytek byl pořád špatný. Takže ten celý položený musel mít nějaký problém. .
Skrýt původní komentář
Re: travnik
mig52 před rokem 08.08.2023 19:28 |Druhá část příspěvku se týká nového trávníku.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Cygnus před rokem 08.08.2023 17:46 |https://youtu.be/Mfbma3XNHX0
Ajax tímto způsobem mění 2 x ročně trávník v Johan Cruijff Aréně. Celá operace trvá 3 dny, sedmý den se hraje. Výměna proběhla v lednu 2023.
Ve videu najdete také pasáž kde jsou krávy na hřišti. Je to odkaz na staré hřiště Ajaxu, po té co odstěhovali do nové Areny.
Jen pro zajímavost : trávník je 90 % přírodní, na 10 % umělý. Dle článku je tím trávník extra pevný a rovný, což zajišťuje větší stabilitu, přilnavost, menší poškození a rychlejší zotavení trávy.
V Areně se organizují velmi často koncerty. I slavný Ajax potřebuje tento vedlejší příjem.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
kalex před rokem 08.08.2023 18:19 |https://epochaplus.cz/zazracne-sportovni-stadiony-tady-se-umi-travnik-dat-do-pohybu/
Nebyl jsem si jist stadionem, tak ten Ajaxu to není. Je to stadion Schalke. Krása střídá nádheru.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Hesmir (přítel SN) před rokem 09.08.2023 09:43 |Super video. A rád bych podobné viděl třeba i od nás, vždyť to bude akce VYMĚŇ PAŽIT DESET (dní) HRAJEM. A je pěkné vidět, že i Erik ten Hag je pořádně pověrčivý kouč - viz. lilo jak z konve, a zakázal zatáhnout střechu, protože se zataženou střechou v sezoně 2x prohráli :)
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Dennis před rokem 08.08.2023 18:16 |Mě by zajímala rychlost toho trávníku. V souvislosti se současným trávníkem se hodně mluvilo o jeho rychlosti. Zajímalo by mě, jestli jsme v tomto ustoupili v zájmu toho, aby byl nový trávník rychle položen a mohlo se na něm brzy hrát, nebo jestli i tento bude tak rychlý.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Hesmir (přítel SN) před rokem 09.08.2023 10:54 |Ukázalo se, že Lamborghini na české silnici není v praxi tak rychlé, jako Audi QS :))
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
edenian před rokem 08.08.2023 18:32 |Jestli tohle ti nemci zmaknou, tak smeknu. Vlastne smekam uz ted, protoze nemci.... :-)
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Slávista 51 před rokem 08.08.2023 18:49 |Holt jsou i tací, kteří to zvládnou a mají na to odkazy -
jo nechají si to zaplatit, že !
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Slávista 51 před rokem 08.08.2023 18:50 |Zřejmě i pro příště.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
SLAVIESTA před rokem 08.08.2023 19:57 |Je nutné uvést, že situace nemá nic společného s konáním společenských nebo kulturních akcí v Edenu mimo fotbalovou sezonu. Každá akce automaticky hradí nový trávník. Za patnáct let se konalo x akcí a problémů bylo minimum," míní Splavec.
Uměl by mi prosím někdo vysvětlit tento blábol? Po Ztraceném se pokládal nový trávník? Nebo to bude nyní platit? V poslední době pronásleduje náš trávník jeden teplotní šok za druhým. Řekne někdo konečně kolik ta legrace bude stát? Závěr je jasný, nikdo za nic nemůže, všichni jsou schopní, jen to počasí nám nepřeje!
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
bramburek (přítel SN) před rokem 08.08.2023 21:32 |Za Slávií to nejde, je to mezi dodavatelem a pojišťovnou… tak o co ti jde?
Já jen doufám, že od příštího roku změníme dodavatele, třeba na tohodle německýho… protože to je dva roky po sobě nemlich to samý…
Pamatujete někdo jak mezi Sevillou a Chelsea jsme taky v krátkým termínu měnili hodně špatnej trávník? A stihlo se to a bylo to úplně v pohodě…
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
SKEP před rokem 08.08.2023 21:25 |Pořizení trávníku z Německa bude stát majlant, proč raději nepoužít semeno vlastní? Správný poměr jílku vytrvalého a lipnice luční je zárukou nezničitelného tépychu, který zvládne vedle četných kulturních akcí i zimní turnaje a přípravná utkání. Na břehu Botiče, na Danneráku, Klokani léta pořádali velice oblíbený a prestižní zimní turnaj profesionálů. Když někdy kolem roku 1950 Ďolíček zatravnili, byl s turnajem, a ostatně i s profesionály, konec. Turnaj později ožil na Tatře Smíchov na jejím novém hřišti u železničního mostu. Kdyby na Bohemce tehdy zaseli jílek s lipnicí zimní liga Tatry Smíchov by nikdy nespatřila světlo světa.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
mig52 před rokem 08.08.2023 21:39 |Vlastním semenem bychom to nestihli.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Wulfstan (přítel SN) před rokem 08.08.2023 22:07 |:-)) Je nás tu dost, tak kdyby každý osil kousek... Pravda, my starší menší, ale mladí by možná svedli dva až tři kousky.
Jo a peháčko by zvládl možná i celý vápno (velký).
Komentář byl uživatelem upraven (08.08.2023 22:10) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
:-)) Je nás tu dost, tak kdyby každý osil kousek... Pravda, my starší menší, ale mladí by možná svedli dva až tři kousky..
Skrýt původní komentář
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
pehacko před rokem 08.08.2023 22:16 |Tvuj drn by mohl byt pověstný na lámání jistých kotniku!
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Wulfstan (přítel SN) před rokem 08.08.2023 22:31 |Jj, já drny rád.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Sherudan před rokem 09.08.2023 15:23 |Drn by mohla nabídnout děvčata, stejně je v současnosti z módy
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Lunaris před rokem 09.08.2023 20:14 |Peháčko by celé vápno maximálně tak zeblil.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
pehacko před rokem 08.08.2023 22:15 |Pan Tvrdik o tve vlastni semeno uz nema zajem… ma semeno Ondry a je dost uspesne!
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Arya před rokem 09.08.2023 10:58 |Přej mu to vnouče, hovado :)
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
pehacko před rokem 09.08.2023 11:27 |Vždyť mu to taky přeju, kde čteš, že bych byl nepřející?
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
pehacko před rokem 08.08.2023 22:13 |To se jako tech ukrajincu tolik stitime? Ze musime po nich mit novej travnik? Nebo jsou na to nejake dotace? To se asi nehodi do te nasi nove ekologické brožurky…
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
žbl68 před rokem 08.08.2023 22:42 |vyměň trávník po dědovi ... :-)
Zřejmě v ČR není firma natolik
Slávista 51 před rokem 09.08.2023 06:25 |vynikající, aby to s tím trávníkem stihla tak rychle a dobře, jako ti Němci.
Třeba příště.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Karel IV před rokem 09.08.2023 08:07 |Zápas s Ostravou bychom měli odložit (zvlášť při ochotě soupeře nám vyjít vstříc) Takto je příliš velké riziko,že se tráva v nedělí poničí a hned ve čtvrtek na pohár zničí úplně!
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
SLAVIESTA před rokem 09.08.2023 11:21 |Žádný zle, tak ho vyměníme!
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Slávista 51 před rokem 09.08.2023 11:25 |ALE TO,
už zaplatí pojišťovna !
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
mig52 před rokem 09.08.2023 11:34 |Proč odložit? Neznám řády, ale byl by problém odehrát utkání v Ostravě a odvetu na jaře u nás?!
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Faris (přítel SN) před rokem 09.08.2023 12:24 |to dle řádů nejde. buď odložit (musí souhlasit soupeř i LFA) nebo hrát. nebo kontumace
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
mig52 před rokem 09.08.2023 13:14 |Díky za vysvětlení. To jen dokazuje, že řády nemyslí na vše a stojí za howno. Stejně, jako celé vedení fotbalu.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Ragnarok před rokem 09.08.2023 08:24 |V tuhle chvíli to má nejlépe vyřešeno Tottenham, doporučuji dokument na youtube s Hammondem. Je to prostě dokonalost, která byla extrémně drahá, ale funguje.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Hesmir (přítel SN) před rokem 09.08.2023 10:58 |tak jako svým způsobem jdeme stejnou cestou, však i "my" máme svůj pivovar, no ne?
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Lunaris před rokem 09.08.2023 12:46 |Takže nakonec vlastně ani nejde tolik o to, jestli trávník stihne zakořenit, jak se tvrdilo, když je možné hrát hned pár dnů po pokladce. Snad se Slavia již konečně poučila a další šmejd objednávat nebude.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Cygnus před rokem 09.08.2023 15:35 |Možná že jde o kompletně jiné řešení / jinou technologií a způsob pokládky. Vše má samozřejmě svoji cenu. Předpokládám že ani ty nejsi v tomto případě odborník abys tady mohl vynášet nějaké radikální soudy a poučoval vedení.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Lunaris před rokem 09.08.2023 20:12 |Nemusíš umět snášet zlatá vejce, abys poznal pukavec.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
kalex před rokem 09.08.2023 20:13 |Tak kolega nemusí být extra odborník, aby viděl to, co vidí celá fotbalová veřejnost. Těch věcí od výroby přes logistiku a montáž může být hafo.
Ale jestli to iks let fungovalo a teď několikrát po sobě ne, tak to bude problém od dodavatele, protože ten by měl ručit koncovému zákazníkovi.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Cygnus před rokem 10.08.2023 00:05 |Kalexi, šlo o tuto větu : "Takže nakonec vlastně ani nejde tolik o to, jestli trávník stihne zakořenit, jak se tvrdilo, když je možné hrát hned pár dnů po pokladně".
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
wimpy před rokem 10.08.2023 00:38 |Já si lajcky furt myslím, že hlavně jde o to, kolik je té hlíny pod trávníkem. Někde na stránce s nabídkou trávníků jsem četl, že se můžeš rozhodovat mezi 2-4 cm, a je možné, že když jí je tam třeba 20 cm, je to řádově dražší, ale prostě je rovnou zakořeněno.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
witty13 před rokem 10.08.2023 08:22 |Wimpy popsal si to naprosto presne. Podle toho co jsem slysel ze vsech stran ja, tak problem aktualniho travniku je to, ze se jedna o klasicky “koberec”, ktery obsahuje defakto jen drn, a poklada se do pripraveneho podlozi - nejlevnejsi varianta, ale velmi efektivni. Problem je v tom, ze potrebuje, stejne jako cerstve vysety travnik cas na zakoreneni, tedy aby stavajici drn srostl s podlozim - a to se nestalo (ja osobne tipuju cervencova vedra jako pricinu). Po prvnich problemech zacali travnikari samozrejme aplikovat “top dressing” tedy piskovani, to je jedine cim to zachranis. Pokud se nektera mista vymenila komplet, jak nekdo pose, v nejhorsich mistech a s lepsimi klimatickymi podminkami, je mozne ze tam se travnik chytl vyrazne lepe ihned (tak jak to vetsinou normalne funguje).
No a ted k tomu “zazraku” z nemecka. Proste pujde jen o to, ze ten travnik nebude jen drn, ale pomoci nejake site bude obsahovat cca 5-10 cm drnu, tedy nebude muset prorustat s podlozim, to podlozi si privezeme - proto se bude taky tri dni pracovat v edenu pred polozenim- musi se komplet upravit vyska naseho podlozi (a dost mozna rozvody vyhrevu, zavlahy atd.)
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Alcapone před rokem 10.08.2023 13:39 |Souhlas s tím, že záleží na velikosti kořenového balu aby trávník dobře zakořenil. Větší kořeny se více propletou a drží trávník logicky lépe pohromadě. Souhlasím i s tím že za to svým způsobem můžou vedra a povrch je hodně teplý což kořenům neprospělo. Nemyslím si, ale že jediná cesta je jak to zachránit je prosypávat to pískem. Existuje spousta firem co mají v nabídce hnojiva taky nějaké používáme a jsou i přípravky od nich co podporují stimulaci kořenů. Což pokud se používá ( dle návodu firmy s kterou mám dobré pěstitelské zkušenosti ) a používá se cca 4-6 týdnů tak rozdíl je neskutečný. Psal jsem to tu vloni, když byl s pažitem stejný problém a měl radost že si toho někdo všimnul, protože po výměně před jarem bylo vše v pohodě, ale asi ne...
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
witty13 před rokem 10.08.2023 15:38 |Zase nejsem travnikar, ackoli tim tematem nejsem uplne nepoliben. Nejake pripravky na zakorenovani - je dost mozne ze je treba i nekdo pouzival. Osobne si neumim predstavit kolik vody bylo potreba, aby to vsechno bylo zelene, a ocividne ani to nestacilo. Ten top dresing byl podle me kvuli tomu, ze se na travniku take trenovalo, hralo (drazdany, hradec) a tam uz proste ty diry piskovat musis, nebo aspon to by napadlo me, ale jak rikam, ja mam akorat travnikarske zaklady a to taky pekne letite
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Alcapone před rokem 10.08.2023 22:08 |A proč musíš pískovat díry to nechápu? Tak firma co to pokládala tak by měla defekty v podobě děr co se nechytilo když to vrátíš zpět ten drn snad po nějaké reklamaci řešit. I ten travnatý koberec bude mít nějakou záruku a 2-3 roky to asi nebudou. Mohli to zaflekovat jak to bylo dnes. I když to opticky nebylo zrovna co by se mi líbilo...
Komentář byl uživatelem upraven (10.08.2023 22:10) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
A proč musíš pískovat díry to nechápu? Tak firma co to pokládala tak by měla defekty v podobě děr co se nechytilo snad po nějaké reklamaci řešit. I ten travnatý koberec bude mít nějakou záruku a 2-3 roky to asi nebudou. Mohli to zaflekovat jak to bylo dnes. I když to opticky nebylo zrovna co by se mi líbilo....
Skrýt původní komentář
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Sokrates55 (přítel SN) před rokem 09.08.2023 15:55 |Dobré odpoledne přeji Vám všem.
Podle informací, které jsem měl možnost dostat je to následovně.
Slavia chtěla podpořit firmu z domácí scény, aby nebyla pomlouvána, že nedá našincovi vydělat (člověk až žasne, jak ležíme někomu v žaludku).
Výsledkem je český zmetek a Slavia je poškozena (ale "rejpe" se do ní stejně).
Naštěstí je pan Tvrdík docela borec ve světě byznysu a tak nejen že nic Slavia platit nebude, ale budeme mít i jiného dodavatele, protože součástí této rychlovýměny trávníku je i výhodná spolupráce do budoucna s dodavatelem za hranicemi ČR. Tak držím palce a ať si to sedne.
A jeden pan redaktor ať je za pořádného blbce.
S úctou
Sokrates55
Komentář byl uživatelem upraven (09.08.2023 17:12) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dobé odpoledne přeji Vám všem.
Podle informací, které jsem měl možnost dostat je to následovně.
Slavia chtěla podpořit firmu z domácí scény, aby nebyla pomlouvána, že nedá našincovi vydělat (člověk až žasne, jak ležíme někomu v žaludku).
Výsledkem je český zmetek a Slavia je poškozena (ale "rejpe" se do ní stejně).
Naštěstí je pan Tvrdík docela borec ve světě byznysu a tak nejen že nic Slavia platit nebude, ale budeme mít i jiného dodavatele, protože součástí této rychlovýměny trávníku je i výhodná spolupráce do budoucna s dodavatelem za hranicemi ČR. Tak držím palce a ať si to sedne.
A jeden pan redaktor ať je za pořádného blbce.
S úctou
Sokrates55
.
Skrýt původní komentář
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
kostelnivlajka před rokem 09.08.2023 19:45 |Agro dodává trávníky už 30 let, třeba na Letnou, jaký to je tedy český dodavatel?
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
Lunaris před rokem 09.08.2023 20:11 |Že je pan Tvrdík naprostý borec, vůbec nepochybuji. Byl výborný už jako ministr.
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
mig52 před rokem 10.08.2023 08:42 |Podívej, jak mám mnohé výhrady proti mediálním výstupům Jaroslava, tak tentokrát se ho musím zastat. On přece sakra dobře ví, jaký trávník Slavia potřebuje a to vzhledem ke hře, kterou produkujeme, tak i sportovní "politice", kterou v kvalitě hřišť prosazujeme. Nepochybuju o tom, že měl sakra dobře ošetřeno u firmy, která nám zajišťuje kvalitní pažit a zvládne to i přes koncerty, aby byla hrací plocha v nejvyšší kvalitě. Jestli se to nepovedlo, předpokládám, že k pochybení došlo jinde. Buď v lidském faktoru firmy nebo jejich pĕstitelském selhání, ze kterého nemá ani ona radost, protože tento kiks ji může stát pokles zájmu v zakázkách. Nepochybuji o tom, že naše vedení bude v tomto směru po zkušenostech, které získalo, velmi obezřetné a už dnes ví, na kterého dodavatele se příště obrátit. I když v "zemědělství" nikdy nevíš.:)
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
belmis (přítel SN) před rokem 10.08.2023 10:05 |"Pěstitelské selhání" :-) - je vidět, že jsme na stránkách SN
Re: Slavia po zápasu s Dniprem-1 vymění trávník, žádné utkání odkládat nebude
lukas6novak před rokem 10.08.2023 10:22 |Jsem v tomto úplný lajk ale když si dám dohromady všechny ty řeči o trávníku co šli z klubu během přípravy a na začátku sezóny tak jsem to s tím zakořeněním pochopil nějak takto:
1)Každý trávník bude potřebovat jiný čas na zakořenění podle toho jaký trávník si necháme položit (rychlejší, pomalejší trávník apod).
2) Pokud s tím trávníkem není něco špatně tak se na něm třeba odehrají 1-2 zápasy kdy to není pořádně zakořeněný ale jakmile zakoření tak se to rapidně zlepší. Takže bych se nedivil kdyby proti Baníku to hřiště i tak nebylo ono ale za 2-3 týdny už bude top.
3) Na 99% byl průser v trávníku a ne v tom jak se o něj naši trávníkáři chovají (nenarážím na tebe ale tu přehnanou kritiku na ně)
4) Jednoduše tam je tolik faktorů že takto zvenku je skoro nemožný říct kdo za to může