A tohle je přesně deník ave sport....prodloužení Koláře vyvolalo lehké rozpory, tak rychle vyhodíme článek, že je slabina a 3 dny před startem ligy je šance, že se rozložíme sami....bych blil
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Předpokládám ale, že ta data sedí. A nevypadají moc dobře. Můžeme debatovat o jejich interpretaci - tedy započítávají střely na branku, ale už ne přerušené akce včasným výběhem, v čemž by mohlo být u Koláře plus. Ale když už soupeř vystřelí, tak má bohužel Ondra značně podprůměrnou úspěšnost, což určitě není věc, nad kterou by se mělo mávnout rukou a hodit to na Sport.
Protože i za mě je pravda, že i když sparťanský Kovář nevypadal po příchodu nic extra, tak pak ve finále Koláře přechytal. O Staňkovi o rok dřív nemluvě. Pak se není co divit, že je to pro fanoušky i novináře téma, zvlášť při té Kolářově specifické pozici (čímž narážím hlavně na trenéry než na to, že má za tchána Tvrdíka) a aktuálním prodloužení smlouvy.
Zrovna tohle od tebe apod. beru jako výmluvu na novináře. Jak rozložíme sami? Úplně stačí, aby jim Kolář zavřel pusu výkony, které by odpovídaly jeho postavení (to samé Tecl a kdokoliv další). Ale bohužel se to moc neděje.
Původní komentář: Předpokládám ale, že ta data sedí. A nevypadají moc dobře. A je pravda, že i když Kovář nevypadal po příchodu nic extra, tak pak ve finále Koláře přechytal. O Staňkovi o rok dřív nemluvě. Pak se není co divit, že je to pro fanoušky i novináře téma, zvlášť při té Kolářově specifické pozici (čímž narážím hlavně na trenéry než na to, že má za tchána Tvrdíka).
Zrovna tohle beru jako výmluvu na novináře. Jak rozložíme sami? Úplně stačí, aby jim Kolář zavřel pusu výkony, které by odpovídaly jeho postavení. Ale bohužel se to moc neděje.. Skrýt původní komentář
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Jj...spíš než rozpor s článkem a realitou jsem narážel na načasování a zvolený nadpis....a prostě si myslím, že to klidu a soustředění v klubu před startem sezony nepřidá.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Ale jasně, že kují železo, dokud je horké. Kolář je teď téma kvůli podpisu smlouvy i pro fanoušky, tak si sami přihřejí polívčičku. Můžeme se bavit, nakolik je účelové, že jako slabinu vytáhnou do nadpisu zrovna Koláře. Za mě to do určité míry účelové je, ale ta základní data to tvrzení podporují a docela mě ta čísla překvapila, proto jsem ten článek dal sem, že v něm je zajímavá informace pro diskusi, jejímž hlavním tématem včera a dnes Kolář prostě je.
A říkám, nevidím v tom podpásovku typu, že Latka bije manželku, Čvančara s Mejdrem berou kokain atd. Tady je to čistě o fotbale a je to něčím podložené (ostatně to vidí a probírají slávisté i sami od sebe mezi sebou). A je čistě na Kolářově výkonnosti, jestli to potvrdí, nebo vyvrátí. Menší útok to od Sportu je, ale z velké části si za to Kolář a Slavia mohou sami, že jsou kolem jeho podivně výsostné pozice pochyby.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Taky souhlasim, ze načasování je takove, protoze ted podepsal smlouvu a ty spekulace okolo ni jsou a budou. Jejich data budou plus minus autobus sedet. Realita je takova, ze na loňského Staňka jeho vykony za posledni dve sezony nemaji a na Kováře od bolsevika nevim, kdyby bolsevik nekoupal tunu penalt a naopak jich par na ne bylo po právu pisknutych, tak by to bylo sul nul… ale treba Hronka v derby vychytal a tusim tam predvedl jeste jeden skvely zakrok. Zase v poharu byl za diru. Kazdopadne střely z dalky Ondra poustel celou sezonu a kazdy z nas pri nich trnul. Ze ma vaničku bylo videt dostatecne… az ted bude mit dite, tak rozhodne nezhubne.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Podle mě je ale potřeba k těm datům říct taky b, tedy že velká část týmů si jiné šance než střely zpoza vápna nevypracuje a pokud se to sejde tak jako letos, kdy napočítám minimálně čtyři góly, které se chytat nedaly a které jejich střelec trefí jednou za sta pokusů (Adediran, Kušej) a připočtu k tomu smolnou teč (Červ), tak mám těmihle excesy ty data tak brutálně zdeformovaná, že v podstatě ztrácejí relevanci..
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Proto taky ten článek napsali ...
A důležitá věc, my chceme do Slavie nejen brankáře, který umí chytat, ale taky takového, který umí hrát výborně nohama, aby mohl hrát libero a takových zase tolik není … Ale tohle kritérium se soudruhům ze Spartu vůbec nehodilo do krámu, protože by jim to narušilo jejich směšnou kampaň proti Slavii … Ale je zajímavé, že na plíseň nebo přímo mafiána nic nenapsali, na toho si nedovolí ...
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Proč předpokládáš, že by data, které použil (nebo využil ?) bulvár Spart, by měla sedět ?! Navíc stanovit, co měl kdo chytit nebo nechytit je někdy diskutabilní (to samé např. kdy měl být gól a kdy zase ne).
Prý čerpali od spol. Wyscout, tak zájemci mohou hledat ... https://wyscout.com/
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Níže přikládám odkaz, kde máš ukazatel Prevend goals - střely mimo vápno a z vápna. Mimo vápno je nejhorším brankářem z celé ligy za sezónu 2022/23, kteří byli na hřišti alespoň 500 minut. Ve střelách z vápna byl pátý nejlepší. https://twitter.com/PetrJanis/status/1653002203936833537?s=20
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Tak nikdo není dokonalý, ale je velký rozdíl chytat ve Slavii nebo někde jinde, kde betonují nabo urputně brání ... Tím neříkám, že nemohl Kolář chytit něco navíc, ale je zájímavé, že když útočník nedá tutovku, tak se to moc neřeší ... Navíc, Slavia hraje nějakým stylem, nátlakově ve velké intenzitě a taky na určité riziko, takže složité situace nebo brejky se vyskytnou a myslím, že nám jde hlavně o to dát víc gólů než soupeř, než to nějak uhalusit na nulu vzadu a jsem za tuhle filozofii Trpiše určitě rád ...
Původní komentář: Tak nikdo není dokonalý, ale je velký rozdíl chytat ve Slavii nebo někde jinde, kde betonují nabo urputně brání ... Tím neříkám, že nemohl Kolář chytit něco navíc, ale je zájímavé, že když útočník nedá tutovku, tak se to moc neřeší ... Navíc, Slavia hraje nějakým stylem, nátlakově ve velké intenzitě a taky na určité riziko, takže složité situace nebo brejky se vyskytnou a myslím, že nám jde hlavně o to dát víc gólů než soupeř než to nějak uhalusit na nulu vzadu a jsem za tuhle fylozofii Trpiše určitě rád ... . Skrýt původní komentář
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Na jaře se s formou moc nepotkal, stálo nás to (klíčové) body, třeba laciná branka s Hradcem je prostě průser. Takové branky tým aspirující na titul dostávat nemůže.
Já to trošku otočím, kdybychom hledali brankáře a vyskočily by nám taková data u potenciální posily, tak ho do týmu nepřivedeme. Ale když je to Kolář a známe ho, tak mu nabídneme čtyřletou smlouvu. To je prostě chyba. Já třeba od něj na jaře neviděl výkony na hřišti, za které by si zasloužil tak dlouhodobou smlouvu. Naopak třeba Oscarovi bych nabídnul klidně pětiletou smlouvu.
Kéž by se někdy Kolář přiblížil výkonům, které předváděl v době, kdy jsme hráli Ligu mistrů, ale mi přijde, že jde u něj křivka nahoru, pak už si zvyknu na nějaký jeho standard, ale místo toho aby tu výkonnost minimálně udržel či šel ještě výše, tak nastane pozvolný pád.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
A chápeš, že o tohle tady vůbec nejde, jde jen o to nás rozhodit, znervóznět, prostě nám škodit ...
Navíc co bylo, to bylo a nejde to už vrátit a po bitvě je každý generál ... No nic, myslíš to dobře, ale je to celé trochu kontraproduktivní ...
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Nejsem člověk, který by za vším viděl nějakou konspiraci. Jak nemám problém kritizovat, tak nemám problém pochválit. Na tom nevidím nic kontraproduktivního.
Zase má Kolář tu moc, že z Deníku Sport a i třeba ze mne udělal úplné voly. Má to vše ve svých rukách... jen to stačí ukázat na hřišti.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Koho myslis tim “nas”? Pokud sebe, tak to necti. Ver tomu, ze Aihama, Igoha, Stanika, nebo Tomase Syrovatku to nerozhodi. A nas vlastnik o existenci takoveho clanku ani netusi. Cili, pokud to rozhodi tebe, tak to necti. Vzhledem k tvym trvalym narkum vuci deniku Sport bys uz mohl byt poucen, priteli Ladislave ;)
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Ten gol s Hradcem sel sice z pulky za Kolarem, ale porad bylo dost casu dat dva goly. Kdyby nebyl muj nejvetsi oblibenec Buren kopyto, tak dal gola a bylo hotovo. Tohle byla za me vetsi chyba, nez obdrzeny gol
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
A letos by to ofsajd po změně pravidel IFAB v některých ligách, které tu změny letos budou zkoušet, vůbec nebyl... Podle té změny by se pískal ofsajd pouze v případě, kdy by útočící hráč byl celým tělem za posledním obráncem soupeře, a to v době přihrávky...
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
To ale nerozporuje skutečnost, že Kolimu jaro výkonnostně nevyšlo. Mít ve Slavii gólmana s nejhoršími čísly při střelách zpoza vápna, to je hodně mrzutá vizitka. Navíc, jak tu někdo psal, nevypadá dobře, když Kolář občas místo reakce na střelu z dálky udělá po vojensku vlevo či vpravo hleď a lehce poklesne....
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Původní komentář: Láďo, dovolím si v jednom nesouasit. Když útočník nedá tutovku, tak se to sakra řeší, vždyť jsi tu pravidelný účastník debaty.. Skrýt původní komentář
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Nemusíš pracovat s daty, abys viděl, že velká slabina Koláře jsou střely zpoza vápna (což máš v článku podloženo čísly) a moc tomu ani nepřidá, když míč kontroluje pouze pohledem... anebo penalty.
Původní komentář: Nemusíš pracovat z daty, abys viděl, že velká slabina Koláře jsou střely zpoza vápna (což máš v článku podloženo čísly) a moc tomu ani nepřidá, když míč kontroluje pouze pohledem... anebo penalty.. Skrýt původní komentář
zdaleka kolářofil , ale ispartžumpa nezklamala :-DDD
každá statistika se dá ohnout ... např. největší slabinou slavie je že má brankaře který pustil nejméně golů z celé ligy :-) ... slavia - 31, hnus rudej - 33, plž - 38
Kolářovy chyby musí vidět každý, ale kdo je nemá ....
P.S. největší slabinou Slavie je podcenění soupeře, uspokojení, mnohokrat hra pouze na údržbu ...
Laštůvka po návratu neexceloval nikde. Je to brankář ze staré školy, neumí nohama, špatně kooperuje s obránci a upřímně, není ani extra dobrý brankář. V Německu ani v Anglii jsem ho moc nesledoval, ale na Ukrajině si ho dost chválili. O to víc jsem byl překvapený, jak nejistě působil na hřišti v naší lize po návratu.
At je to jak chce, tak Koli před tím hnusnym zraněním a po něm je dost jiný level, neříkám není špatný, ale to navíc mě tam prostě chybí. Nebojím se říct, že kdyby chytal v té staré formě, tak máme dvakrát titul z posledních dvou let. Na druhou stranu by tu možná už nechytal.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Já si myslím, že to popsali přesně. Kolář stál Slavii za vypadnutím z předkola jak Ligy Mistrů, tak Evropské ligy. A to brance od HK v minulé sezóně se toho tady také napsalo dost a dost.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
A taky stál chycenou penaltou za jedním ze dvou historických postupů do LM. A nebejt debilního extrémně přísného nefotbalového pravidla, tak stál hned za dvěma postupy do LM.
Na vypadnutí z předkola měl určitě velký podíl, ale mančaft měl tři moře času na to zareagovat.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
To že to byla relativně slabší sezóna je jasný ale tyto číslo bez kontextu můžou zkreslovat
1)Například Kolář má lepší % úspěšnost zákroků než Kovář ale pomocí xG na jaře dost prohrál.Takže by to třeba chtělo trochu porovnání kdo čelil jakým typům střel
2)protože když třeba někdo skoro vůbec nečelí střelám z velký blízkosti ale jen střelám z dálky tak při jakýmkoliv zákroku jde strašně málo do plusu ale při inkasovaným gólu (třeba Kušej měl tak xG 0,05 ale přitom to bylo nechytatelný a tak je Kolář hned -0,95) dost do mínusu. Tady bych řekl jediný a to že by bylo potřeba dát všechny střely na bránu proti sobě a porovnat to
3)Góly zpoza vápna během zmíněné jarní části
Jovovič - cca 20 metrů a těžko chytatelná (ale dalo se)
Adediran - České Budějovice kde to dal cca z 20 metrů křižně o tyč
Červ - střela z hranice vápna kdy to Ogbu srazil do protipohybu
Kušej - v Mladý Boleslavi kde Kušej trefil životní gól co by nechytil nikdo
Kučera - Gól od Hradce, to nemá cenu tady víc rozebírat
Haraslín - trestňák v posledním derby
Chvátal - Olomouc kde to Ogbu zase tečoval do protipohybu
A to je sice ještě z podzimu a tak to do toho xG co bylo v článku nepatří ale přidal bych gól Potočnýho z Českých Budějovic. Krom toho Hradce bych řekl že to je i docela velká smůla dostat takovýhle góly v tak krátké době
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Tak pokud to počítali podle xG, tak je to statistika pro kočku a tak trochu podpásovka vůči Kolářovi, jelikož pak to není až tolik o chybách gólmana, ale spíš o tom, že se hráčům soupeře dařilo proměňovat šance s nízkým xG v nechytatelné střely. Ale u těch odborníků by mě to nepřekvapilo, ještě to mohli dát do koláčového grafu :)
Jinak ten gól od Potočnýho na podzim dostal Mandous.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
S tím Mandousem mi to ani nedošlo ale stejnak to trochu dokresluje jaký štestí na góly kola máme.
Jinak třeba Manchester City který vyhrál Treble má v bráně Edersona který letos podle xG dostal o 4,8 branek víc než měl a byl jeden z nejhorších v premier league podle tohoto parametru ale rozhodně bych ho tak neřadil.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
City je kvalitou odskočené od zbytku světa (tedy i Premier League), my už bohužel ve F:L tak odskočení kvalitou nejsme a pak se ty lacině inkasované branky více projeví. FA Cup sice vyhráli, ale Ederson na tom měl minimální podíl, jelikož jim to odchytal Ortega, o kterého jsme v minulosti měli zájem.
Docela by mne zajímalo, kdyby si Guardiola mohl teď vybrat mezi Edersonem a Alissonem, zda by ukázal na Edersona. Já bych si troufl říct, že by si Edersona nevybral, ale zvolil by jeho reprezentačního parťáka. Jinak loni měl Alisson v lize xGP +10.
Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
A tohle je jenom začátek obvyklého chování křiváků z AC Penalta a charakterizuje jejich obyklý způsob mediálního "boje" o titul. Jen jsem zvědav jaké další levárny vymyslí během sezóny, kabeláč totiž návštěvou kabiny rozhodčích nasadil i sám sobě laťku dost vysoko! Ale on něco vymyslí, prachů má na pokuty dost.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
No to si dovolili hodně napsat pravdu...
Tohle je fakt už na léčbu v nějakym ústavu.
To je stihomam jak prase.
Nejlepší by bylo,kdyby se o Slavii vůbec nepsalo.
Ale to by časem začalo vadit taky,že...)))
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Nemám problém s tím, co napsali, ale kdy se to objeví, to načasování je pokaždé stejné a má zřejmý záměr.
Pokud věříš tomu, že ta data se objevila zničeho nic až teď, před začátkem soutěže, já ti to nebudu vymlouvat.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Těsně před ligou se takový články objeví skoro o všech týmech.
Kde mají slabinu a naopak...
Hele,já věřím na hodně věcí,třeba,že wimpy už umí správně zalejt zelenej čaj nebo že Wulfstan viděl naživo Slavii,ale
tyhle věčný konspirace,jak někdo škodí Slavii nějakým článkem jsou fakt mimo.
Poslední rok(až na ten poslední) dostávali kupovači titulů ve Sportu takovou čočku,že se to se Slavii nedá srovnat.
A ještě poslední věc.My máme opravdu slabinu v bráně.
Já se těšil,že v budoucí sezoně bude dvojka Mandous+Kinský ,ale po prodloužení Koláře a ještě na 4roky
to je utopie.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Věřit můžeš samozřejmě čemu chceš, to je čistě tvá osobní věc, do které nikomu nic není, ale já jsem naživo nikdy Slavii neviděl (ani namrtvo). Já jsem vlastně nikdy nebyl nejen na fotbale, ale nikdy jsem ani nebyl na žádném stadiónu, ani jsem nikdy neviděl fotbalový míč. To už by snad i víra v mimozemšťany měla reálnější základ.
A o wimpym nechci moc mluvit, ale ten se neumí ani nalejt, natož aby uměl zalejt čaj.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Deník sport opravdu zase hnus!!!Misto aby řešili vyjádření p.Svobody ohledně hradeckého stadionu,tak budou rejpat do Slavie!Pokud nebude kolaudace hned od prvního domácího zápasu Hradce,tak musí cely podzim odehrát v Plzni,aby to údajně bylo regulérní!?Takze tím pádem polovina ligy do Plzně a druhá polovina do Hradce!A to je regulérnejsi než jeden zapas v Plzni a zbytek už v Hradci!Jenom pro zajímavost : Hradec-Sparta v Plzni (takže defacto domácí prostředí Sparty),Plzeň-Hradec dvakrát v Plzni-no coment,a samozřejmě Hradec-SLAVIA už na jaře na novým stadionu v Hradci!Ale podle Svobody vše skvěle regulérní!!!A deník sport radši rozebírá našeho golmana!No nic,nezbývá než doufat,ze Hradec tu kolaudaci stihne včas!
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Ale on ho mohl změnit už dávno!Pardubice stavěli stadion 2 roky,Hradec taky,takže mel času dost a kazdyho normálního by napadlo,ze ta stavba nemusí být zkolaudována přesně před 1.zápasem!Zajimavy,ze teď přemýšlí o změně!Kdo teď nejvíc mluví o novym(národním) stadionu?A pak to najednou půjde?Protoze co kdyby,ze?
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Jde udělit výjimku, která by udělena pravděpodobně byla. My taky hráli jednou celou sezonu na Strahově a poslední zápas v Edenu (2007/08) nebo naopak celou sezonu v Edenu a poslední zápas na Strahově (sezona 2016/2017).
Popřípadě by mohlo být prohozené pořadatelství domácích zápasů, tzn Hradec by hrál tři venkovní zápasy venku a první domácí by hrál až ve 4. kole.
Precedenty jsou.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Za titulový zápas na Strahově (2016/17) jsme platili miliónovou pokutu, protože jsme nehráli v Edenu. To nebylo o udělení výjimky, ale o porušení stanov.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
A nebylo by pro Hradec lepší zaplatit milionovou pokutu a jeden domácí zápas hrát mimo, ale další doma na novém stadionu? Nehledě na to, že podzemní část má 19 kol...
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Zdravím,deník Spart bych si nejenom nikdy nekoupil,ale na něj ani nesáhl, tečka.Stará písnička,rozhodit nás,články jako Látka zbil manželku před derby ap.uz všichni známe!Jen krátce,je,byl a bude to vždy dobytek,který se snaží jak může a všemi způsoby dosáhnout úspěchu!
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Nesleduješ tenis či lyžování nebo biatlon? :) Také ho už nekupuji, ale jednak je tam i o jiných sportech, nĕkdo ho kupuje proto, aby věděl, co nepřítel, což je důležité a někdo prostě proto, že ho kupoval v době, kdy to byly slušné noviny a bere to jako neodmyslitelnou část života. Já vím, Daníček.... . Kvůli němu jsem ho přestal kupovat, byť si uvědomuji svoji malost či naivitu, neboť na finanční příspěvek od nějakého miga se může
Kabela akorát tak vykálet. Proč vlastně reaguji. Mirku, mně se ten tvůj příspěvek zdá trochu laciný, jako by ses chtěl zalíbit. Samozřejmě se mohu plést. A nic ve zlém, beru, že to můžeš cítit jinak. Snad se okolo dvacáté hodiny budeme všichni Slávisti radovat z prvních bodů.
Původní komentář: Nesleduješ tenis či lyžování nebo biatlon? :) Také ho už nekupuji, ale jednak je tam i o jiných sportech, nĕkdo ho kupuje proto, aby věděl, co nepřítel, což je důležité a někdo prostě proto, že ho kupoval v době, kdy to byly slušné noviny a bere to jako neodmyslitelnou část života. Já vím, Daníček.... . Kvůli němu jsem ho přestal kupovat, byť si uvědomuji svoji malost či naivitu, neboť na finanční příspěvek od nějakého miga se může
Kabela tak vykálet. Proč vlastně reaguji. Mirku, mně se ten tvůj příspěvek zdá trochu laciný, jako by ses chtěl zalíbit. Samozřejmě se mohu plést. A nic ve zlém, beru, že to můžeš cítit jinak. Snad se okolo dvacáté hodiny budeme všichni Slávisti radovat z prvních bodů.. Skrýt původní komentář
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Zdravím,rozhodně se nechci zalíbit,to mě neznáš a ten deník Sport jsem kdysi hodně kupoval ,doma jsme odebírali Svobodu a potom Lidovou demokracii.Rad vzpomínám na novináře Steinera a podobné,dalo se to číst,ale dnes!Nepodložené informace a hlavně vše o jedné straně,té rudé,o nás vždy nějaký dloubak.Zazil jsem už mnoho a stále mne vždy něco překvapí,ale sem na SN chodím moc rád,je tu spoustu dobrých názorů a dobrých lidí s láskou k našemu milovanému klubu.Domnivam se,že je dobré vyslechnout si druhé,pokud to myslí upřímně,bez rypani,z každého názorů si můžeš něco vzít.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
U Kolihu je to jak na houpačce. Nejdřív pustí lacinou střelu ze střední vzdálenosti a vzápětí chytí tutovku ze dvou metrů. Navíc vypadá, že shodil nějaké to kilo a v přípravě vypadal dobře. Tak uvidíme jak všechno bude vypadat na hřišti a nečíst rádoby odborníky z Ing. Spartu
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Když to do něj protihráč ze dvou metrů napere, tak to chytí. To není o gólmanovi, ale střelci. A řeči o tom, že se umí postavit a má skvělý reflex jsou jen stati z fotbalové teorie.
Původní komentář: Tam když to do něj protihráč ze dvou metrů napere, tak to chytí. To není o gólmanovi, ale střelci. A řeči o tom, že se umí postavit a má skvělý reflex jsou jen stati z fotbalové teorie.. Skrýt původní komentář
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Já myslím, že kolem Koláře je už moc výmluv. Je to nezodpovědný floutek a flink, k tomu jsou důkazy. A podle toho vypadá i jeho hra a výsledky. K tomu jsou taky důkazy. Ne že by nic nechytil, ale produkuje pořád kraviny a laciné góly. A zvláště v důležitých zápasech. Midtjyland, Ferencvaros, Legia Varšava, nakonec i ten Hradec! Klíčové minely! To mužstvo sráží nejvíc. Ty jeho nepochopitelné blikance. Bude problém se ho zbavit, mužstvo bude přitom trpět a to je na celé věci to nejhorší.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Těch minel bylo tolik,že člověk si nemůže pamatovat všechny...)
Je to hrozný.
Já si ještě vzpomenu na zápas v Genku,doma s Rangers nebo v Ostravě,kde se postavil bokem,aby ho to netrefilo.
Ale za to,že tu stále je,za to může Trpišovský.
Kolář chtěl odejít jak do Nice,tak do Udinese a Tvrdík s tím i souhlasil.
Ale trenér tak dlouho chodil za Kolářem i Tvrdíkem,až jim to rozmluvil a teď tu Kolář může opravdu hodně dlouho.
Ale abych spravedlivej,tak jsem v klidu,když ho vidím v derby.
Proti Spartě prostě umí...
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Kolář bude mít v říjnu 29 a má za sebou 1, slovy jeden, reprezápas. No, diví se tomu někdo? Ve Slavii máme běžně kolem patnácti reprezetantů různých zemí, ale Kolář mezi ně nepatřî. Dávno tvrdím, že by se mu možná dařilo v házené, ale fotbalový brankář, to není pro něj. Tam jeden gól/ jedna minela často rozhodne vše. On ani nemá dostatečnou motivaci, vůli a ambici. Pohodlný kamaràdšoft. Teplíčko a smrádeček. To je vidět nejvíc. Bije to do očí. “No co, co já, příště snad kluci dají o gól víc.”
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Kolář neukázal nic, co by nebylo známé. Dělat závěry o pravdě po jednom zápase, kde měl jeden zákrok, to není správné. Zákroky na čáře a reflexivní zákroky, to on umí a vyniká v tom. Je to jeho silná stránka, což uznávám i jako jeho velký kritik. Bylo by ovšem smutné, kdyby gólman Slavia neměl silnou stránku.
Jde spíš o to, a o to podle mě jde v té debatě o Kolářovi především, jestli jeho kladné stránky převyšují ty záporné. Podle mě ne.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Vzpominam si jak ta nase slabina vytahl mic letici do leve sibenice a slepicak uz pomalu zvedal ruce nad hlavu a celej ten hnusnej stadion uz vstaval ze sedacek a chteli rvat gool.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Komentáře (79)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Zafod před rokem 20.07.2023 14:23 |A tohle je přesně deník ave sport....prodloužení Koláře vyvolalo lehké rozpory, tak rychle vyhodíme článek, že je slabina a 3 dny před startem ligy je šance, že se rozložíme sami....bych blil
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Alanor (admin) před rokem 20.07.2023 14:29 |Předpokládám ale, že ta data sedí. A nevypadají moc dobře. Můžeme debatovat o jejich interpretaci - tedy započítávají střely na branku, ale už ne přerušené akce včasným výběhem, v čemž by mohlo být u Koláře plus. Ale když už soupeř vystřelí, tak má bohužel Ondra značně podprůměrnou úspěšnost, což určitě není věc, nad kterou by se mělo mávnout rukou a hodit to na Sport.
Protože i za mě je pravda, že i když sparťanský Kovář nevypadal po příchodu nic extra, tak pak ve finále Koláře přechytal. O Staňkovi o rok dřív nemluvě. Pak se není co divit, že je to pro fanoušky i novináře téma, zvlášť při té Kolářově specifické pozici (čímž narážím hlavně na trenéry než na to, že má za tchána Tvrdíka) a aktuálním prodloužení smlouvy.
Zrovna tohle od tebe apod. beru jako výmluvu na novináře. Jak rozložíme sami? Úplně stačí, aby jim Kolář zavřel pusu výkony, které by odpovídaly jeho postavení (to samé Tecl a kdokoliv další). Ale bohužel se to moc neděje.
Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2023 14:36) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Předpokládám ale, že ta data sedí. A nevypadají moc dobře. A je pravda, že i když Kovář nevypadal po příchodu nic extra, tak pak ve finále Koláře přechytal. O Staňkovi o rok dřív nemluvě. Pak se není co divit, že je to pro fanoušky i novináře téma, zvlášť při té Kolářově specifické pozici (čímž narážím hlavně na trenéry než na to, že má za tchána Tvrdíka).
Zrovna tohle beru jako výmluvu na novináře. Jak rozložíme sami? Úplně stačí, aby jim Kolář zavřel pusu výkony, které by odpovídaly jeho postavení. Ale bohužel se to moc neděje..
Skrýt původní komentář
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Zafod před rokem 20.07.2023 15:16 |Jj...spíš než rozpor s článkem a realitou jsem narážel na načasování a zvolený nadpis....a prostě si myslím, že to klidu a soustředění v klubu před startem sezony nepřidá.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Alanor (admin) před rokem 20.07.2023 15:36 |Ale jasně, že kují železo, dokud je horké. Kolář je teď téma kvůli podpisu smlouvy i pro fanoušky, tak si sami přihřejí polívčičku. Můžeme se bavit, nakolik je účelové, že jako slabinu vytáhnou do nadpisu zrovna Koláře. Za mě to do určité míry účelové je, ale ta základní data to tvrzení podporují a docela mě ta čísla překvapila, proto jsem ten článek dal sem, že v něm je zajímavá informace pro diskusi, jejímž hlavním tématem včera a dnes Kolář prostě je.
A říkám, nevidím v tom podpásovku typu, že Latka bije manželku, Čvančara s Mejdrem berou kokain atd. Tady je to čistě o fotbale a je to něčím podložené (ostatně to vidí a probírají slávisté i sami od sebe mezi sebou). A je čistě na Kolářově výkonnosti, jestli to potvrdí, nebo vyvrátí. Menší útok to od Sportu je, ale z velké části si za to Kolář a Slavia mohou sami, že jsou kolem jeho podivně výsostné pozice pochyby.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
pehacko před rokem 20.07.2023 16:51 |Taky souhlasim, ze načasování je takove, protoze ted podepsal smlouvu a ty spekulace okolo ni jsou a budou. Jejich data budou plus minus autobus sedet. Realita je takova, ze na loňského Staňka jeho vykony za posledni dve sezony nemaji a na Kováře od bolsevika nevim, kdyby bolsevik nekoupal tunu penalt a naopak jich par na ne bylo po právu pisknutych, tak by to bylo sul nul… ale treba Hronka v derby vychytal a tusim tam predvedl jeste jeden skvely zakrok. Zase v poharu byl za diru. Kazdopadne střely z dalky Ondra poustel celou sezonu a kazdy z nas pri nich trnul. Ze ma vaničku bylo videt dostatecne… az ted bude mit dite, tak rozhodne nezhubne.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Mijk před rokem 24.07.2023 10:57 |Podle mě je ale potřeba k těm datům říct taky b, tedy že velká část týmů si jiné šance než střely zpoza vápna nevypracuje a pokud se to sejde tak jako letos, kdy napočítám minimálně čtyři góly, které se chytat nedaly a které jejich střelec trefí jednou za sta pokusů (Adediran, Kušej) a připočtu k tomu smolnou teč (Červ), tak mám těmihle excesy ty data tak brutálně zdeformovaná, že v podstatě ztrácejí relevanci..
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Peťánek826 před rokem 27.07.2023 13:10 |... a k tomu ještě přidej Chytila.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Ladislav (přítel SN) před rokem 20.07.2023 16:51 |Proto taky ten článek napsali ...
A důležitá věc, my chceme do Slavie nejen brankáře, který umí chytat, ale taky takového, který umí hrát výborně nohama, aby mohl hrát libero a takových zase tolik není … Ale tohle kritérium se soudruhům ze Spartu vůbec nehodilo do krámu, protože by jim to narušilo jejich směšnou kampaň proti Slavii … Ale je zajímavé, že na plíseň nebo přímo mafiána nic nenapsali, na toho si nedovolí ...
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
coogee před rokem 20.07.2023 20:53 |Nic nového v české prosparťanské sportovní novinářské žumpě, nezklamali.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Ladislav (přítel SN) před rokem 20.07.2023 15:45 |Proč předpokládáš, že by data, které použil (nebo využil ?) bulvár Spart, by měla sedět ?! Navíc stanovit, co měl kdo chytit nebo nechytit je někdy diskutabilní (to samé např. kdy měl být gól a kdy zase ne).
Prý čerpali od spol. Wyscout, tak zájemci mohou hledat ...
https://wyscout.com/
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Radek097 (přítel SN) před rokem 20.07.2023 16:09 |Níže přikládám odkaz, kde máš ukazatel Prevend goals - střely mimo vápno a z vápna. Mimo vápno je nejhorším brankářem z celé ligy za sezónu 2022/23, kteří byli na hřišti alespoň 500 minut. Ve střelách z vápna byl pátý nejlepší.
https://twitter.com/PetrJanis/status/1653002203936833537?s=20
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Ladislav (přítel SN) před rokem 20.07.2023 16:25 |Tak nikdo není dokonalý, ale je velký rozdíl chytat ve Slavii nebo někde jinde, kde betonují nabo urputně brání ... Tím neříkám, že nemohl Kolář chytit něco navíc, ale je zájímavé, že když útočník nedá tutovku, tak se to moc neřeší ... Navíc, Slavia hraje nějakým stylem, nátlakově ve velké intenzitě a taky na určité riziko, takže složité situace nebo brejky se vyskytnou a myslím, že nám jde hlavně o to dát víc gólů než soupeř, než to nějak uhalusit na nulu vzadu a jsem za tuhle filozofii Trpiše určitě rád ...
Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2023 16:27) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak nikdo není dokonalý, ale je velký rozdíl chytat ve Slavii nebo někde jinde, kde betonují nabo urputně brání ... Tím neříkám, že nemohl Kolář chytit něco navíc, ale je zájímavé, že když útočník nedá tutovku, tak se to moc neřeší ... Navíc, Slavia hraje nějakým stylem, nátlakově ve velké intenzitě a taky na určité riziko, takže složité situace nebo brejky se vyskytnou a myslím, že nám jde hlavně o to dát víc gólů než soupeř než to nějak uhalusit na nulu vzadu a jsem za tuhle fylozofii Trpiše určitě rád ... .
Skrýt původní komentář
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Radek097 (přítel SN) před rokem 20.07.2023 16:52 |Na jaře se s formou moc nepotkal, stálo nás to (klíčové) body, třeba laciná branka s Hradcem je prostě průser. Takové branky tým aspirující na titul dostávat nemůže.
Já to trošku otočím, kdybychom hledali brankáře a vyskočily by nám taková data u potenciální posily, tak ho do týmu nepřivedeme. Ale když je to Kolář a známe ho, tak mu nabídneme čtyřletou smlouvu. To je prostě chyba. Já třeba od něj na jaře neviděl výkony na hřišti, za které by si zasloužil tak dlouhodobou smlouvu. Naopak třeba Oscarovi bych nabídnul klidně pětiletou smlouvu.
Kéž by se někdy Kolář přiblížil výkonům, které předváděl v době, kdy jsme hráli Ligu mistrů, ale mi přijde, že jde u něj křivka nahoru, pak už si zvyknu na nějaký jeho standard, ale místo toho aby tu výkonnost minimálně udržel či šel ještě výše, tak nastane pozvolný pád.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Ladislav (přítel SN) před rokem 20.07.2023 16:56 |A chápeš, že o tohle tady vůbec nejde, jde jen o to nás rozhodit, znervóznět, prostě nám škodit ...
Navíc co bylo, to bylo a nejde to už vrátit a po bitvě je každý generál ... No nic, myslíš to dobře, ale je to celé trochu kontraproduktivní ...
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Radek097 (přítel SN) před rokem 20.07.2023 17:11 |Nejsem člověk, který by za vším viděl nějakou konspiraci. Jak nemám problém kritizovat, tak nemám problém pochválit. Na tom nevidím nic kontraproduktivního.
Zase má Kolář tu moc, že z Deníku Sport a i třeba ze mne udělal úplné voly. Má to vše ve svých rukách... jen to stačí ukázat na hřišti.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
mudrc před rokem 20.07.2023 21:29 |Koho myslis tim “nas”? Pokud sebe, tak to necti. Ver tomu, ze Aihama, Igoha, Stanika, nebo Tomase Syrovatku to nerozhodi. A nas vlastnik o existenci takoveho clanku ani netusi. Cili, pokud to rozhodi tebe, tak to necti. Vzhledem k tvym trvalym narkum vuci deniku Sport bys uz mohl byt poucen, priteli Ladislave ;)
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Radek097 (přítel SN) před rokem 20.07.2023 22:43 |Syrovátku bych radši dvakrát nezmiňoval anebo tu máme další téma, které vyvolá slušnou bouři.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
pehacko před rokem 20.07.2023 16:57 |Ten gol s Hradcem sel sice z pulky za Kolarem, ale porad bylo dost casu dat dva goly. Kdyby nebyl muj nejvetsi oblibenec Buren kopyto, tak dal gola a bylo hotovo. Tohle byla za me vetsi chyba, nez obdrzeny gol
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
wimpy před rokem 20.07.2023 16:59 |Pokud si pamatuju, Buren góla dal, ale vzali mu ho pro ofsajd, kterej se jim v TV moc nechtělo opakovat. Asi že VAR nemá ofsajdovou čáru.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
pehacko před rokem 20.07.2023 17:02 |Ke konci z vapna trefil golmana z volejte i kdyz byl tak na deseti metrech a kolem nej bylo kurva dost mista.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
wimpy před rokem 20.07.2023 17:06 |Jo, pamatuju. Každou šanci promění jen Haaland. :-)
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
pehacko před rokem 20.07.2023 19:25 |A ja!
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
slaviator před rokem 21.07.2023 13:33 |A letos by to ofsajd po změně pravidel IFAB v některých ligách, které tu změny letos budou zkoušet, vůbec nebyl... Podle té změny by se pískal ofsajd pouze v případě, kdy by útočící hráč byl celým tělem za posledním obráncem soupeře, a to v době přihrávky...
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
mig52 před rokem 20.07.2023 18:10 |To ale nerozporuje skutečnost, že Kolimu jaro výkonnostně nevyšlo. Mít ve Slavii gólmana s nejhoršími čísly při střelách zpoza vápna, to je hodně mrzutá vizitka. Navíc, jak tu někdo psal, nevypadá dobře, když Kolář občas místo reakce na střelu z dálky udělá po vojensku vlevo či vpravo hleď a lehce poklesne....
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
mig52 před rokem 20.07.2023 18:02 |Láďo, dovolím si v jednom nesouhlasit. Když útočník nedá tutovku, tak se to sakra řeší, vždyť jsi tu pravidelný účastník debaty.
Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2023 18:02) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Láďo, dovolím si v jednom nesouasit. Když útočník nedá tutovku, tak se to sakra řeší, vždyť jsi tu pravidelný účastník debaty..
Skrýt původní komentář
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Ladislav (přítel SN) před rokem 20.07.2023 18:19 |Dobře, ale nebudeš ho kvůli tomu vyhazovat a u brankáře jsem to už zažil :)
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Radek097 (přítel SN) před rokem 20.07.2023 14:47 |Nemusíš pracovat s daty, abys viděl, že velká slabina Koláře jsou střely zpoza vápna (což máš v článku podloženo čísly) a moc tomu ani nepřidá, když míč kontroluje pouze pohledem... anebo penalty.
Komentář byl uživatelem upraven (20.07.2023 16:41) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nemusíš pracovat z daty, abys viděl, že velká slabina Koláře jsou střely zpoza vápna (což máš v článku podloženo čísly) a moc tomu ani nepřidá, když míč kontroluje pouze pohledem... anebo penalty..
Skrýt původní komentář
nejsem
žbl68 před rokem 20.07.2023 15:50 |zdaleka kolářofil , ale ispartžumpa nezklamala :-DDD
každá statistika se dá ohnout ... např. největší slabinou slavie je že má brankaře který pustil nejméně golů z celé ligy :-) ... slavia - 31, hnus rudej - 33, plž - 38
Kolářovy chyby musí vidět každý, ale kdo je nemá ....
P.S. největší slabinou Slavie je podcenění soupeře, uspokojení, mnohokrat hra pouze na údržbu ...
Re: nejsem
Alanor (admin) před rokem 20.07.2023 17:54 |Hele, z tohoto pohledu ale exceloval i tehdy Laštůvka. :)
Re: nejsem
Phate před rokem 21.07.2023 02:16 |Laštůvka po návratu neexceloval nikde. Je to brankář ze staré školy, neumí nohama, špatně kooperuje s obránci a upřímně, není ani extra dobrý brankář. V Německu ani v Anglii jsem ho moc nesledoval, ale na Ukrajině si ho dost chválili. O to víc jsem byl překvapený, jak nejistě působil na hřišti v naší lize po návratu.
Re: nejsem
žbl68 před rokem 24.07.2023 09:04 |to byl pěknej pták :-) ten měl přijít o x let dříve ... :-)
každou statistiku Ti ohnu jak se mi to bude hodit :-)))
Nechme pisálky, ať mají na víc,
Slávista 51 před rokem 20.07.2023 17:00 |než jenom na složenky !
Kolář zřejmě zhubnul a po té smlouvě, zajisté bude chtít ukázat, že si ji zaslouží.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
damade před rokem 20.07.2023 18:10 |Pamatuju, jak se tohle cca před rokem psalo o Kovářovi od rudejch. Nakonec jim vychytal titul. Koli bude letos skvělej.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Arya před rokem 20.07.2023 18:27 |Rudejm titul vychytal někdo úplně jiný.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Ladislav (přítel SN) před rokem 20.07.2023 21:00 |Tak tomu říkám Aryo, trefa do černého :)
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
bongor před rokem 21.07.2023 01:24 |Hele vy dva,nemyslíte tím skřéťu taškáře ?
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
dalislavista před rokem 22.07.2023 21:38 |Ano, Dalibora Černého bych do toho také počítal...
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
rufr před rokem 31.07.2023 21:32 |Rudejm vychytali titul rozhodčí.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
vlk30 (přítel SN) před rokem 20.07.2023 18:12 |At je to jak chce, tak Koli před tím hnusnym zraněním a po něm je dost jiný level, neříkám není špatný, ale to navíc mě tam prostě chybí. Nebojím se říct, že kdyby chytal v té staré formě, tak máme dvakrát titul z posledních dvou let. Na druhou stranu by tu možná už nechytal.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
kostelnivlajka před rokem 20.07.2023 22:09 |Opora to rozhodně není.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Martin Platil před rokem 20.07.2023 19:07 |Já si myslím, že to popsali přesně. Kolář stál Slavii za vypadnutím z předkola jak Ligy Mistrů, tak Evropské ligy. A to brance od HK v minulé sezóně se toho tady také napsalo dost a dost.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Harvey před rokem 20.07.2023 19:17 |A taky stál chycenou penaltou za jedním ze dvou historických postupů do LM. A nebejt debilního extrémně přísného nefotbalového pravidla, tak stál hned za dvěma postupy do LM.
Na vypadnutí z předkola měl určitě velký podíl, ale mančaft měl tři moře času na to zareagovat.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
mig52 před rokem 21.07.2023 05:51 |Zareagovat měl trenér tím, že ho měl v tu dobu posadit na lávku!
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
lukas6novak před rokem 20.07.2023 19:21 |To že to byla relativně slabší sezóna je jasný ale tyto číslo bez kontextu můžou zkreslovat
1)Například Kolář má lepší % úspěšnost zákroků než Kovář ale pomocí xG na jaře dost prohrál.Takže by to třeba chtělo trochu porovnání kdo čelil jakým typům střel
2)protože když třeba někdo skoro vůbec nečelí střelám z velký blízkosti ale jen střelám z dálky tak při jakýmkoliv zákroku jde strašně málo do plusu ale při inkasovaným gólu (třeba Kušej měl tak xG 0,05 ale přitom to bylo nechytatelný a tak je Kolář hned -0,95) dost do mínusu. Tady bych řekl jediný a to že by bylo potřeba dát všechny střely na bránu proti sobě a porovnat to
3)Góly zpoza vápna během zmíněné jarní části
Jovovič - cca 20 metrů a těžko chytatelná (ale dalo se)
Adediran - České Budějovice kde to dal cca z 20 metrů křižně o tyč
Červ - střela z hranice vápna kdy to Ogbu srazil do protipohybu
Kušej - v Mladý Boleslavi kde Kušej trefil životní gól co by nechytil nikdo
Kučera - Gól od Hradce, to nemá cenu tady víc rozebírat
Haraslín - trestňák v posledním derby
Chvátal - Olomouc kde to Ogbu zase tečoval do protipohybu
A to je sice ještě z podzimu a tak to do toho xG co bylo v článku nepatří ale přidal bych gól Potočnýho z Českých Budějovic. Krom toho Hradce bych řekl že to je i docela velká smůla dostat takovýhle góly v tak krátké době
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
krumicek před rokem 21.07.2023 07:01 |Tak pokud to počítali podle xG, tak je to statistika pro kočku a tak trochu podpásovka vůči Kolářovi, jelikož pak to není až tolik o chybách gólmana, ale spíš o tom, že se hráčům soupeře dařilo proměňovat šance s nízkým xG v nechytatelné střely. Ale u těch odborníků by mě to nepřekvapilo, ještě to mohli dát do koláčového grafu :)
Jinak ten gól od Potočnýho na podzim dostal Mandous.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
lukas6novak před rokem 21.07.2023 09:34 |S tím Mandousem mi to ani nedošlo ale stejnak to trochu dokresluje jaký štestí na góly kola máme.
Jinak třeba Manchester City který vyhrál Treble má v bráně Edersona který letos podle xG dostal o 4,8 branek víc než měl a byl jeden z nejhorších v premier league podle tohoto parametru ale rozhodně bych ho tak neřadil.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Radek097 (přítel SN) před rokem 21.07.2023 10:02 |City je kvalitou odskočené od zbytku světa (tedy i Premier League), my už bohužel ve F:L tak odskočení kvalitou nejsme a pak se ty lacině inkasované branky více projeví. FA Cup sice vyhráli, ale Ederson na tom měl minimální podíl, jelikož jim to odchytal Ortega, o kterého jsme v minulosti měli zájem.
Docela by mne zajímalo, kdyby si Guardiola mohl teď vybrat mezi Edersonem a Alissonem, zda by ukázal na Edersona. Já bych si troufl říct, že by si Edersona nevybral, ale zvolil by jeho reprezentačního parťáka. Jinak loni měl Alisson v lize xGP +10.
Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
coogee před rokem 20.07.2023 21:06 |A tohle je jenom začátek obvyklého chování křiváků z AC Penalta a charakterizuje jejich obyklý způsob mediálního "boje" o titul. Jen jsem zvědav jaké další levárny vymyslí během sezóny, kabeláč totiž návštěvou kabiny rozhodčích nasadil i sám sobě laťku dost vysoko! Ale on něco vymyslí, prachů má na pokuty dost.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
kalex před rokem 20.07.2023 22:31 |Tak to musíme venku umlátit. No a první zápas jim dát šestku.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Narmer před rokem 20.07.2023 23:38 |No to si dovolili hodně napsat pravdu...
Tohle je fakt už na léčbu v nějakym ústavu.
To je stihomam jak prase.
Nejlepší by bylo,kdyby se o Slavii vůbec nepsalo.
Ale to by časem začalo vadit taky,že...)))
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
coogee před rokem 20.07.2023 23:54 |Nemám problém s tím, co napsali, ale kdy se to objeví, to načasování je pokaždé stejné a má zřejmý záměr.
Pokud věříš tomu, že ta data se objevila zničeho nic až teď, před začátkem soutěže, já ti to nebudu vymlouvat.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
wimpy před rokem 21.07.2023 00:10 |Klid, Narmer je starej rumunobijec a na drobné nuance už nemá vypěstovanej jemnocit. :-)
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Narmer před rokem 21.07.2023 20:33 |Těsně před ligou se takový články objeví skoro o všech týmech.
Kde mají slabinu a naopak...
Hele,já věřím na hodně věcí,třeba,že wimpy už umí správně zalejt zelenej čaj nebo že Wulfstan viděl naživo Slavii,ale
tyhle věčný konspirace,jak někdo škodí Slavii nějakým článkem jsou fakt mimo.
Poslední rok(až na ten poslední) dostávali kupovači titulů ve Sportu takovou čočku,že se to se Slavii nedá srovnat.
A ještě poslední věc.My máme opravdu slabinu v bráně.
Já se těšil,že v budoucí sezoně bude dvojka Mandous+Kinský ,ale po prodloužení Koláře a ještě na 4roky
to je utopie.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Wulfstan (přítel SN) před rokem 22.07.2023 11:02 |Věřit můžeš samozřejmě čemu chceš, to je čistě tvá osobní věc, do které nikomu nic není, ale já jsem naživo nikdy Slavii neviděl (ani namrtvo). Já jsem vlastně nikdy nebyl nejen na fotbale, ale nikdy jsem ani nebyl na žádném stadiónu, ani jsem nikdy neviděl fotbalový míč. To už by snad i víra v mimozemšťany měla reálnější základ.
A o wimpym nechci moc mluvit, ale ten se neumí ani nalejt, natož aby uměl zalejt čaj.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Fery1 před rokem 20.07.2023 23:02 |Deník sport opravdu zase hnus!!!Misto aby řešili vyjádření p.Svobody ohledně hradeckého stadionu,tak budou rejpat do Slavie!Pokud nebude kolaudace hned od prvního domácího zápasu Hradce,tak musí cely podzim odehrát v Plzni,aby to údajně bylo regulérní!?Takze tím pádem polovina ligy do Plzně a druhá polovina do Hradce!A to je regulérnejsi než jeden zapas v Plzni a zbytek už v Hradci!Jenom pro zajímavost : Hradec-Sparta v Plzni (takže defacto domácí prostředí Sparty),Plzeň-Hradec dvakrát v Plzni-no coment,a samozřejmě Hradec-SLAVIA už na jaře na novým stadionu v Hradci!Ale podle Svobody vše skvěle regulérní!!!A deník sport radši rozebírá našeho golmana!No nic,nezbývá než doufat,ze Hradec tu kolaudaci stihne včas!
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
kostelnivlajka před rokem 20.07.2023 23:09 |Tak to si Svoboda nevymyslel, tak to prostě je, těžko bude sám měnit regule a řád, dva dny před začátkem ligy ( stadion votroci).
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Fery1 před rokem 21.07.2023 07:59 |Ale on ho mohl změnit už dávno!Pardubice stavěli stadion 2 roky,Hradec taky,takže mel času dost a kazdyho normálního by napadlo,ze ta stavba nemusí být zkolaudována přesně před 1.zápasem!Zajimavy,ze teď přemýšlí o změně!Kdo teď nejvíc mluví o novym(národním) stadionu?A pak to najednou půjde?Protoze co kdyby,ze?
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
kostelnivlajka před rokem 21.07.2023 08:46 |Aha, díky za upřesnění, je vidět, že tomu rozumíš.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
dalislavista před rokem 22.07.2023 21:29 |Kdo chce, hledá možnosti,
Kdo nechce, hledá záminky...
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
slaviator před rokem 21.07.2023 13:21 |Jde udělit výjimku, která by udělena pravděpodobně byla. My taky hráli jednou celou sezonu na Strahově a poslední zápas v Edenu (2007/08) nebo naopak celou sezonu v Edenu a poslední zápas na Strahově (sezona 2016/2017).
Popřípadě by mohlo být prohozené pořadatelství domácích zápasů, tzn Hradec by hrál tři venkovní zápasy venku a první domácí by hrál až ve 4. kole.
Precedenty jsou.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Radek097 (přítel SN) před rokem 21.07.2023 13:32 |Za titulový zápas na Strahově (2016/17) jsme platili miliónovou pokutu, protože jsme nehráli v Edenu. To nebylo o udělení výjimky, ale o porušení stanov.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
slaviator před rokem 23.07.2023 02:43 |A nebylo by pro Hradec lepší zaplatit milionovou pokutu a jeden domácí zápas hrát mimo, ale další doma na novém stadionu? Nehledě na to, že podzemní část má 19 kol...
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
rybarmirek před rokem 21.07.2023 11:00 |Zdravím,deník Spart bych si nejenom nikdy nekoupil,ale na něj ani nesáhl, tečka.Stará písnička,rozhodit nás,články jako Látka zbil manželku před derby ap.uz všichni známe!Jen krátce,je,byl a bude to vždy dobytek,který se snaží jak může a všemi způsoby dosáhnout úspěchu!
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
kostelnivlajka před rokem 21.07.2023 11:05 |Nebo menežr Chovanec si veme dres a nastoupí na beku...prostě se nenechat rozhodit!
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
mig52 před rokem 22.07.2023 07:12 |Nesleduješ tenis či lyžování nebo biatlon? :) Také ho už nekupuji, ale jednak je tam i o jiných sportech, nĕkdo ho kupuje proto, aby věděl, co nepřítel, což je důležité a někdo prostě proto, že ho kupoval v době, kdy to byly slušné noviny a bere to jako neodmyslitelnou část života. Já vím, Daníček.... . Kvůli němu jsem ho přestal kupovat, byť si uvědomuji svoji malost či naivitu, neboť na finanční příspěvek od nějakého miga se může
Kabela akorát tak vykálet. Proč vlastně reaguji. Mirku, mně se ten tvůj příspěvek zdá trochu laciný, jako by ses chtěl zalíbit. Samozřejmě se mohu plést. A nic ve zlém, beru, že to můžeš cítit jinak. Snad se okolo dvacáté hodiny budeme všichni Slávisti radovat z prvních bodů.
Komentář byl uživatelem upraven (22.07.2023 07:14) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nesleduješ tenis či lyžování nebo biatlon? :) Také ho už nekupuji, ale jednak je tam i o jiných sportech, nĕkdo ho kupuje proto, aby věděl, co nepřítel, což je důležité a někdo prostě proto, že ho kupoval v době, kdy to byly slušné noviny a bere to jako neodmyslitelnou část života. Já vím, Daníček.... . Kvůli němu jsem ho přestal kupovat, byť si uvědomuji svoji malost či naivitu, neboť na finanční příspěvek od nějakého miga se může
Kabela tak vykálet. Proč vlastně reaguji. Mirku, mně se ten tvůj příspěvek zdá trochu laciný, jako by ses chtěl zalíbit. Samozřejmě se mohu plést. A nic ve zlém, beru, že to můžeš cítit jinak. Snad se okolo dvacáté hodiny budeme všichni Slávisti radovat z prvních bodů..
Skrýt původní komentář
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
rybarmirek před rokem 22.07.2023 10:13 |Zdravím,rozhodně se nechci zalíbit,to mě neznáš a ten deník Sport jsem kdysi hodně kupoval ,doma jsme odebírali Svobodu a potom Lidovou demokracii.Rad vzpomínám na novináře Steinera a podobné,dalo se to číst,ale dnes!Nepodložené informace a hlavně vše o jedné straně,té rudé,o nás vždy nějaký dloubak.Zazil jsem už mnoho a stále mne vždy něco překvapí,ale sem na SN chodím moc rád,je tu spoustu dobrých názorů a dobrých lidí s láskou k našemu milovanému klubu.Domnivam se,že je dobré vyslechnout si druhé,pokud to myslí upřímně,bez rypani,z každého názorů si můžeš něco vzít.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Sníža před rokem 21.07.2023 13:23 |U Kolihu je to jak na houpačce. Nejdřív pustí lacinou střelu ze střední vzdálenosti a vzápětí chytí tutovku ze dvou metrů. Navíc vypadá, že shodil nějaké to kilo a v přípravě vypadal dobře. Tak uvidíme jak všechno bude vypadat na hřišti a nečíst rádoby odborníky z Ing. Spartu
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
mig52 před rokem 22.07.2023 06:59 |Když to do něj protihráč ze dvou metrů napere, tak to chytí. To není o gólmanovi, ale střelci. A řeči o tom, že se umí postavit a má skvělý reflex jsou jen stati z fotbalové teorie.
Komentář byl uživatelem upraven (22.07.2023 07:00) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tam když to do něj protihráč ze dvou metrů napere, tak to chytí. To není o gólmanovi, ale střelci. A řeči o tom, že se umí postavit a má skvělý reflex jsou jen stati z fotbalové teorie..
Skrýt původní komentář
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Cross před rokem 21.07.2023 17:31 |Já myslím, že kolem Koláře je už moc výmluv. Je to nezodpovědný floutek a flink, k tomu jsou důkazy. A podle toho vypadá i jeho hra a výsledky. K tomu jsou taky důkazy. Ne že by nic nechytil, ale produkuje pořád kraviny a laciné góly. A zvláště v důležitých zápasech. Midtjyland, Ferencvaros, Legia Varšava, nakonec i ten Hradec! Klíčové minely! To mužstvo sráží nejvíc. Ty jeho nepochopitelné blikance. Bude problém se ho zbavit, mužstvo bude přitom trpět a to je na celé věci to nejhorší.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Narmer před rokem 21.07.2023 20:48 |Těch minel bylo tolik,že člověk si nemůže pamatovat všechny...)
Je to hrozný.
Já si ještě vzpomenu na zápas v Genku,doma s Rangers nebo v Ostravě,kde se postavil bokem,aby ho to netrefilo.
Ale za to,že tu stále je,za to může Trpišovský.
Kolář chtěl odejít jak do Nice,tak do Udinese a Tvrdík s tím i souhlasil.
Ale trenér tak dlouho chodil za Kolářem i Tvrdíkem,až jim to rozmluvil a teď tu Kolář může opravdu hodně dlouho.
Ale abych spravedlivej,tak jsem v klidu,když ho vidím v derby.
Proti Spartě prostě umí...
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Cross před rokem 21.07.2023 21:42 |Kolář bude mít v říjnu 29 a má za sebou 1, slovy jeden, reprezápas. No, diví se tomu někdo? Ve Slavii máme běžně kolem patnácti reprezetantů různých zemí, ale Kolář mezi ně nepatřî. Dávno tvrdím, že by se mu možná dařilo v házené, ale fotbalový brankář, to není pro něj. Tam jeden gól/ jedna minela často rozhodne vše. On ani nemá dostatečnou motivaci, vůli a ambici. Pohodlný kamaràdšoft. Teplíčko a smrádeček. To je vidět nejvíc. Bije to do očí. “No co, co já, příště snad kluci dají o gól víc.”
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
pehacko před rokem 23.07.2023 19:45 |Tak doma s Hradcem Ondra ukazal, ze je stale rozdilovy. A to je ta pravda co je na hristi!
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Narmer před rokem 23.07.2023 20:06 |Nešika Krejčí ho trefil a Kolář už je rozdílovej...)))
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
pehacko před rokem 23.07.2023 20:09 |Nechat se trefit od takoveho sislaveho smejda… k nezaplacení! Ten z toho mesic neusne!
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Narmer před rokem 23.07.2023 22:22 |Kolář nebo Krejčí?)))
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Jikom33 před rokem 24.07.2023 11:26 |Kolář neukázal nic, co by nebylo známé. Dělat závěry o pravdě po jednom zápase, kde měl jeden zákrok, to není správné. Zákroky na čáře a reflexivní zákroky, to on umí a vyniká v tom. Je to jeho silná stránka, což uznávám i jako jeho velký kritik. Bylo by ovšem smutné, kdyby gólman Slavia neměl silnou stránku.
Jde spíš o to, a o to podle mě jde v té debatě o Kolářovi především, jestli jeho kladné stránky převyšují ty záporné. Podle mě ne.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Sedrousek před rokem 24.07.2023 13:24 |Vzpominam si jak ta nase slabina vytahl mic letici do leve sibenice a slepicak uz pomalu zvedal ruce nad hlavu a celej ten hnusnej stadion uz vstaval ze sedacek a chteli rvat gool.
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
Narmer před rokem 25.07.2023 14:52 |Jo,to byl super zákrok.
A takových zákroků bylo více než jeho zkratů?
Nemyslím si...
Re: Data hovoří jasně: rozhodující je výkon gólmanů. Kolář jako slabina Slavie
dalislavista před rokem 25.07.2023 10:13 |Je až dojemné, jak redaktorům iSpartu leží na srdci naše "slabiny", chtějí abychom se ještě zlepšili!
Jsou to hodní novináři.
Komentář byl uživatelem upraven (25.07.2023 10:20) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Je až dojemné, jak redaktorům iSpartu leží na srdci naše "slabiny".
Jsou to hodní novináři..
Skrýt původní komentář