Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (113)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

    Lunaris     před rokem 13.04.2023 09:53 |  
    22 12

    Jarda umí hezky mluvit, tak jsem se teda smířil s tím, že nejsme favority a budeme věčně druzí. Vedení je s tím ok, tak co bych nebyl já. Akorát bych tedy poprosil, abychom příští sezónu byli druzí od začátku, ideálně s relevantním bodovým odstupem, abych neměl pocit, že by ten tým mohl mít na první místo a já pak nebyl zklamaný, když na jaře první místo opětovně někomu přepustíme.

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      Kratass97     před rokem 13.04.2023 10:25 |  
      32 1

      Se Spartou v lize budem hrát ještě dvakrát 2x máme možnost je zase přeskočit v sobotu tým na to máme je porazit ale některé věci musí skončit a musí se začít zase makat.. Přijde mi že ve Slavii začala tak nějak taková pohoda. Kamarádi a takový to silný jádro kabiny dostává ve vedení svá místa po konci kariéry. Další věc jak je evidentní že né každý hráč to má jednoduchý ve Slavii. Někteří i kdyby hráli a hrajou totální hovno tak hrajou. Hráči co hrajou dobře a někdy se jim třeba zapas nevyvede tak jsou odepsaní a pak se těžko dostávají zase do sestavy viz Jurečka, Ewerton a další…
      Pamatuju Ševčíka kdy hrál hovno ikdyž ho mam rád a teď poslední dobou hraje dobře tak takhle některé hráče realizak nepodrží a za výkony by je posadili na lavičku nebo tribunu…

      Další věc jak odstřihli Škodovku když byl ještě stále platný hráč a hrál dobře tak už ho nechtěli a pak vidíte Standu teclika jak na to nekolikatou sezonu nemá a on tu hraje v základu..
      Sem z toho všeho tak nasranej jak některé hráče realizak vyjebe… Nevím kdo za to může zda blázen Houšťa nebo někdo jiný …

      Ale furt věřím že ty kokoty v sobotu porazíme… A musíme je porazit ono poslouchat ty čuráky kolem sebe jak jsou první a porazili nás tak to bych už nedal

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        kondorr     před rokem 13.04.2023 10:54 |  
        9 8

        Vzheled k tomu že derby odehrajem tak nák s B týmem tak budem ztrácet 5 bodů a bude to už jenom boj o druhý místo.

        • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

          pehacko     před rokem 13.04.2023 10:59 |  
          10 9

          Ono nakonec budeme treti a to bude jeste teprve halo. Prijde mi, ze to vedeni a realizak uplne odepsal. Jinak by se zaridil odklad, kdyz mame tu epidemii.

          • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

            Kratass97     před rokem 13.04.2023 11:03 |  
            11 0

            Snad se dají kluci dohromady sem zvědav kdo vše bude na zítřejším tréninku

            • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

              mig52     před rokem 13.04.2023 13:08 |  
              4 8

              Možná jen Tvrdík, Trpišovský, Kostl a psycho Houštecký. Místo balónů 3 stohy cárů a nějaký kolek na podpisy. Možná pár fans, aby jim zatleskali či zapískali.

              • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

                necich     před rokem 13.04.2023 13:22 |  
                7 6

                Pískat bys mohl leda ty. Ovšem pochybuji, že to umíš..:)

                • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

                  Arya     před rokem 13.04.2023 16:27 |  
                  2 2

                  Mig si vezme píšťalku.

                  • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

                    mig52     před rokem 13.04.2023 16:43 |  
                    5 1

                    Aj fujárku.

                • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

                  mig52     před rokem 13.04.2023 16:41 |  
                  5 2

                  Je vidět, že neznáš ogary z Valašska, synečku. By sis rval špunty do uší, kdybych jen cvičně hvízdl.:))

          • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

            polpik     před rokem 13.04.2023 13:01 |  
            13 0

            Odklad snad nikoho nenapadne! Odložení zápasu by byla ostuda a radši budu poslouchat, že jsme prohráli po super výkonu s náhradníky, než to, že si vybrečíme odklad a dostaneme naloženo v plné sestavě! Hráčů v týmu máme dost, tak ať ukáží, že jsou ve Slavii právem....

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        Sníža     před rokem 13.04.2023 11:27 |  
        17 6

        Prakticky se vším souhlasím a myslím, že máme tým možná kvalitnější než Sparta, ale bohužel trenér a realizační tým ho momentálně neumí poskládat a sehrát. Přesně jak píšeš o rozdílném přístupu k hráčům a jejich formě je pravda opravdu není na každého stejný metr a to je hlavní problém proč stále nemáme základní sestavu. My máme pořád nějaké žolíky na konec zápasu a začátek nám pořád uniká. Začínat se Standou a na lávce s Jurečkou a MVB je pro mě nepochopitelné. Takhle budeme pořád začínat bez útočníka.

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        japhy     před rokem 13.04.2023 14:19 |  
        12 1

        Asi každej trenér na někoho trpí víc a na jinýho míň. A u nás to vypadá, že přes disciplínu, běžeckej výkon nebo taktiku prostě nejede vlak. Dobrou zprávou je, že se o podobné typy stále snažíme - Hellebrand, Beran, Baluta, ten Rakušák, Ewerton, Stanciu, Zafeiris. Blbou, že je u nich veliký procento neúspěchů.
        Odstavení Škodovky dávalo smysl - stavíme na intenzitě, napadání, apod., do toho on logicky nezapadal. Fajn. Položme si ale otázku, jestli se záměr podařil. Běhával nám tu nezodpovědnej Miňo, lehce línej Hušbauer, trochu neohrabanej Škoďák a nepřišlo mi to jako problém. Každej se svými neduhy, ale i velikými přednostmi, navíc všichni osobnosti, co se z nikoho neposerou.
        Začali jsme tedy stavět tým hl. pro Evropu, všichni byli hotoví z našich běžeckých výkonů, naštěstí vyšel Stanciu, všechno sluníčkový. Definitivní zlom podle mě znamenal prodej Stancia a Kuchty, mozku a buldoka týmu. Navíc jsme postupně přicházeli o mentálně silné hráče.
        Odešla nadstandardní kreativita, hrubá síla, všichni proti nám zalezou a máme problém. Když se kdysi nedařilo, měli jsme Deliho, MNN, Suka, Olayinku, Škoďáka, příp. Frydrycha. Ti všichni mohli nastoupit spolu a zkuste to ve vzduchu ubránit :)
        Teď můžeme doufat, že Zafeiris nahradí Stancia a zároveň začneme stavět tým spíš z chlapů, než dětí.

        • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

          hiker42     před rokem 13.04.2023 18:37 |  
          1 0

          Hezký okýnko, díky za něj.

          Přidávám jen milou vzpomínku na trochu neohrabanýho Škoďáka, jako přátelské popíchnutí:

          https://www.youtube.com/watch?v=2AxikkDSaWw

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      Merlinus (přítel SN)     před rokem 13.04.2023 11:12 |  
      12 6

      Taky jsem docela zklamaný, že nemáme problém skončit i letos druzí. Chápu, že to není konec světa, ale dva roky po sobě bych to při našem poměru náklady/výsledky už viděl jako problém (zvlášť, když 2. nehraje kvalifikaci LM).

  2. Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

    Morb     před rokem 13.04.2023 11:10 |  
    11 8

    A hele, alibi.

  3. Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

    Heretic (přítel SN)     před rokem 13.04.2023 11:14 |  
    16 12

    Cíl sezony splněn. Kvalda o EL v podstatě zajištěna. to se dělá jarda legraci, že? Asi chce z týmu sejmout nervozitu nebo co. A 15 mil. € za levého beka. Další vhký sen.

    Prostě PR rozhovor na plný plyn.

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      záplata     před rokem 13.04.2023 14:21 |  
      4 3

      No to mně taky bouchlo do očí, Benfica nebo kdokoliv jinej k nám jdou nakupovat hlavně levně, viz Bah, hráč jejich základu šel podle mně za suchý z nosu, oni ho přeprodají dál za desetinásobek.

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      hiker42     před rokem 13.04.2023 20:18 |  
      3 3

      Jj, s tím Jurasem to prezentuje jako se Simou. A jak to dopadlo, víme všichni. V čem se poučil? Sima za 20, Juras za 15..

      PR rozhovor pro koho? Leda pro akcionáře. Mlčeti zlato.

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        Radek097 (přítel SN)     před rokem 13.04.2023 21:31 |  
        2 2

        Sima za 50M €. :-)

  4. Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

    Pepibican     před rokem 13.04.2023 11:41 |  
    12 14

    Není mi dobře po těle a po duši když tým jako my s devadesáti hráči pod smlouvou jdeme dva dny před derby žádat o milost pro Olayinku, protože prý 3-4 hráči mají nevysvětlitelnou virózu, fakt jsme tímto hodně klesli. Nerýpejte do toho, ať si to odsedí, stejně už nemá u nás žádnou perspektivu. Ještě mu nabídněte práci pro klub jako každému "srdcaři", který končí kariéru.

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      Ragnarok     před rokem 13.04.2023 13:18 |  
      7 6

      Doufám, že se trenér poučí a do podzimu půjde s dostatečným kádrem. 90 hráčů pod smlouvou na složení konkurenceschopné jedenáctky dnes bohužel nestačí, kdy úkoly zdopovědně plní jen jeden hráč.

  5. Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

    cunak     před rokem 13.04.2023 12:26 |  
    11 9

    Neuvěřitelné. Čeká nás nesmírně důležitý zápas. Možná nejdůležitější za několik posledních let. A tady se spekuluje, za kolik koho prodáme. To je rozdíl mezi námi a Spartou. Ne Tecl.

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      rak (přítel SN)     před rokem 13.04.2023 12:37 |  
      11 6

      Že to je nejdůležitější zápas za poslední léta, to si tedy zdaleka nemyslím. Pro mně je třeba důležitější finále poháru, kam nás do hlediště může přijít i víc než teď. V lize je pořád ještě šance, že Sparta něco ztratí a to třeba v jakémkoli jejich zápase do konce základní části. Kdyby se nám podařilo vyhrát pohár, měli bychom prakticky jistou kvalifikaci do EL, jeden nemalý cíl splněn a určitě by se nám i lépe hrála nadstavba.

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        cunak     před rokem 13.04.2023 12:43 |  
        16 2

        Ano, o důležitosti zápasu můžeme diskutovat. Pro mě je základem titul, ne pohár nebo kvalifikace do evropských pohárů. A pro šanci na zisk titulu je následující západ zásadní. Ale budiž, na to mohou být různé názory. Podstatné je, že je špatně, aby vedení klubu spekulovalo o prodeji kteréhokoli hráče před takto důležitým zápasem, je špatně. Hodně špatně.

        • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

          kondorr     před rokem 13.04.2023 13:09 |  
          6 0

          Pro fanouška musí bejt jasnej cíl titul druhá věc je vedení ale jestli máme cíl kvalifikace do evropy tak ty cíle jdou hodně dolu.

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        bububu (přítel SN)     před rokem 13.04.2023 14:10 |  
        6 0

        No vzhledem k tomu, že jsme ve finále poháru se Spartou, tak i kdybychom prohráli, tak právo startu v předkole EL přechází na 2. tým ligové tabulky. Takže z hlediska pohárové logiky (za předpokladu, že v lize neskončíme až 3.) je finále poháru vlastně již nepodstatné, mnohem důležitější je i z tohoto pohledu liga.

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        butters     před rokem 13.04.2023 14:31 |  
        7 2

        Píšeš, že je pořád šance, že sparta v lize něco ztratí, mě by ale zajímalo kde? Z mého pohledu jediní, kdo jí může obrat, jsme my, ale těžko při té aktuální kalamitě v kádru. Kdo vlastně na skládce v sobotu nastoupí? Hráči béčka, posledního týmu 2. ligy?

        Jinak zápasy sparty - Slovácko je z formy, Plzeň jim to nechá (i s tím, že pokud bude mít sparta v nadstavbě náskok, tak jim to vrátí, aby měli šanci jít před nás na 2. místo), Liberec už je letos "obral" dvakrát (když počítám plichtu po 90 minutách v poháru) a potřetí to není moc pravděpodobný. V nadstavbě už to bude o tom, jak je kdo silný v zákulisí a sparta si to tam v případě potřeby pohlídá stejně snadno jako loni Plzeň. Takže pro nás jediná cesta k titulu vede přes sobotní remízu (což si teda s tak oslabeným týmem moc neumím představit) a pak už jen výhry...

  6. Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

    LukySKS     před rokem 13.04.2023 12:32 |  
    16 24

    Tenhle rozhovor s Tvrdíkem je naprostá katastrofa, strašný úpadek a alibismus ... :(

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      rak (přítel SN)     před rokem 13.04.2023 12:40 |  
      13 10

      Jasně, lepší byl Sisák, Řebíček.

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        žbl68     před rokem 13.04.2023 13:09 |  
        2 0

        nejlepší byl Doležal :-DDD

        • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

          necich     před rokem 13.04.2023 13:16 |  
          3 1

          Tak Rosen byl taky dobrej knedlík..:)

          • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

            žbl68     před rokem 13.04.2023 13:45 |  
            2 1

            jj Růžák byl kus :-) vůbec - po Korbelovi to pak byla dobrá sbírka do obludária ...

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        kostelnivlajka     před rokem 13.04.2023 13:11 |  
        2 5

        Adam byl borec a hlavně měl rád rýňáka, byla s ním sranda, lupeny zadara, pomlouvali jsme dumla, kecal jsme mu do sestavy..ach to byly časy!

        • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

          žbl68     před rokem 13.04.2023 13:47 |  
          4 0

          určitě si mu kecal i do nákupů - podle toho co sem chodilo za exoty ... :-D

          • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

            necich     před rokem 13.04.2023 15:11 |  
            4 1

            Vzpomínám na příběh jak jel Řéba koupit útočníka a místo toho mu vnutili Nitrianskýho.. :)

            • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

              slaviator     před rokem 14.04.2023 08:29 |  
              0 0

              Jel do Budějovic koupit útočníka Zdeňka "Kobru" Ondráška :) a místo toho odjel s Milanem Nitrianským. Ale alespoň jednou se opil a nepřišel na schůzku s Vrbou, který měl jít tehdy trénovat Slavii..

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      gr—pla     před rokem 13.04.2023 15:36 |  
      2 13

      Co jiného bys od “velkého fanouška Slavie už od narození” čekal?

  7. Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

    Faris (přítel SN)     před rokem 13.04.2023 13:45 |  
    17 10

    tak Olayinka taky nemocen, psal Tvrdík na Twitter že jsem stáhli žádost o prominutí trestu. Já osobně teda virozu a zranění nebudu brát jako alibi pro případnou prohru. Proto jsme si na jaro nechali kádr jako hrom, ikdyž se nehrála Evropa. Pokud štáb není schopen zajistit, aby hráči byli připraveni, jde to za nima. Se mnou se taky v práci nikdo nemazlí, nemáš výsledky, nemáš peníze, končíš. JE krize? nějak se s tím poper.
    navíc je to rok co rok, kdy máme spoustu zraněných a nemocných.

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      žbl68     před rokem 13.04.2023 13:49 |  
      3 0

      Stejskal je vychytá a Pudil dá hattrick :-)

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        sule     před rokem 13.04.2023 14:52 |  
        6 3

        Opravdu si myslíš, že Standa nechá Pudila hrát? :-)

        • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

          žbl68     před rokem 13.04.2023 15:31 |  
          1 1

          :-)))

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      Kratass97     před rokem 13.04.2023 13:50 |  
      5 5

      Já sem zvedavej s kým to vůbec budem hrát… Budou výmluvy na to po tom zápase ? Kdyby to bylo přece vážně tak to přeloží ne ? Vždyť jde o derby Tyvole a o titul…

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        záplata     před rokem 13.04.2023 14:28 |  
        8 3

        O titul už jde jenom buzerantskýmu xindlu, my máme v předstihu splněno.

  8. Nyní nejsme favorit

    Juventus turin     před rokem 13.04.2023 14:52 |  
    4 0

    Počkáme do zítra, třeba nepřijde na trénink nikdo z ,,A,,

    • Re: Nyní nejsme favorit

      rak (přítel SN)     před rokem 13.04.2023 15:02 |  
      2 1

      Z béčka tam určitě nikdo nepřijde. To hraje ve stejnou dobu v Příbrami.

  9. Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

    gr—pla     před rokem 13.04.2023 15:41 |  
    4 55

    Ta poslední odpověď (přání, ať Trpišovský odejde až po Tvrdíkovi) dokonale vystihuje, jak je Tvrdíkovi Slavia ukradená.

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      Sníža     před rokem 13.04.2023 15:51 |  
      24 2

      Špatně si to pochopil, tak si to radši přečti ještě jednou a pokud vidíš co Tvrdík pro Slavii dělá a udělal tak tohle nemůžeš myslet vážně.

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        cheero     před rokem 13.04.2023 16:20 |  
        5 1

        Ani ho neomlouvá, že je to jen prostý pobijec much.

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      Slávista 51     před rokem 13.04.2023 16:06 |  
      22 2

      JÓ,
      tak takový fanoušky jako si ty, Slavia rozhodně potřebuje.
      Hoď na sebe síť !

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      coogee     před rokem 13.04.2023 21:06 |  
      11 1

      Už jsem tu četl mnoho hovadin, včetně svých, ale tahle jednoznačně vede!

  10. Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

    Radovan62 (přítel SN)     před rokem 13.04.2023 17:06 |  
    5 15

    Tak po tomto rozhovoru je.jasno. My pohár,oni titul.

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      Ados     před rokem 13.04.2023 18:44 |  
      6 14

      Taky to tak vidím. Tím více mi dává smysl informace, kterou jsme zde psal nedávno, že už je o všem rozhodnuto dávno. Naše viróza a rozhovor JT je jen alibi pro neúspěch v lize.

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      bububu (přítel SN)     před rokem 13.04.2023 19:15 |  
      24 2

      Taková konstrukce nedává absolutně žádný smysl z pohledu ani jednoho z klubů.

      Divím se, že o takové pitomosti vůbec někdo může uvažovat.

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        Ados     před rokem 13.04.2023 19:44 |  
        4 8

        Dává smysl v tom, že oba budou mít trofej a vstupenku do Evropy. Taky tomu nevěřím, ale ten rozhovor JT jasně ukazuje náš ústup z nejvyšších ambic. I když nejsme favorit, tak musí JT dát najevo, že chceme titul jako tomu bylo dříve. Dávat cíle hrát o titul a evropskou soutěž mi přijde málo na to, jakou jsem si vybudovali pozici za posledních 5 let.

        • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

          Ragnarok     před rokem 13.04.2023 20:16 |  
          2 11

          My na udržení pozice ale nemáme penízky. Viroza se hodně využívá jako alibi. Je to logické. Když něco nedoda, také se vy mluvím na covid, nebo střevní chřipku.

        • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

          Radovan62 (přítel SN)     před rokem 13.04.2023 23:10 |  
          2 2

          Umíš číst mezi řádky

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      Kratass97     před rokem 13.04.2023 19:52 |  
      13 1

      Totální nesmysl myslíš si že se kluby dohodnout na této píčovině? Nebuďte blázni..

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        Seamus     před rokem 13.04.2023 20:52 |  
        3 1

        Tuhle konspirační teorii by šlo brát alespoň částečně vážně jedině tehdy, když by už Plzeň byla bodově úplně za hry o titul i druhé místo - a to není.

        • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

          Radovan62 (přítel SN)     před rokem 13.04.2023 23:07 |  
          3 4

          Právě proto se domluví,počítej

          • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

            mig52     před rokem 14.04.2023 08:21 |  
            3 2

            Njn., ale kdo za nás uhraje body na hřištích soupeřů? To se jako budeme do konce soutěže spoléhat na to, že prádelna bude také ztrácet? Nejsem pesimista, ale realista a Plzeň nás ještĕ může chytit pod krk.

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        Radovan62 (přítel SN)     před rokem 13.04.2023 23:05 |  
        2 2

        Je to jen moje teorie,já si myslím že to tak dopadne a byl bych rád kdyby ta evropa klaplo,peníze na prvním mistě

        • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

          Ados     před rokem 13.04.2023 23:34 |  
          2 1

          Jak říkáš, je to jen teorie a taky to tak vidím, ale samozřejmě mě to netěší. Čas ukáže, kdo měl pravdu.

  11. Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

    lemonade     před rokem 13.04.2023 21:17 |  
    12 5

    Prosím, přestaňme mluvit o prohře. Prestaňme mluvit o konci šancí na titul. Dostali jsme se o 2 body pod Spartu a v sobotu večer můžeme být zpět před ní. Pojďme mluvit o tom, kdo z nás přijde zítra o to víc podpořit klub a hráče na trénink. Za mě je každý, kdo bude připraven nastoupit po předělání nemoci, hoden uznání. Určitě jste taky byli někdy nemocní a to nejste vrholovi sportovci, kde každý vynechaný trénink je znát. Souhlasím s tím, že taktictejsi by bylo nyní trénink spíše uzavřít. Ale když je otevřený, chci jim vyjádřit svou podporu. Pojďte taky

  12. Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

    Kratass97     před rokem 13.04.2023 21:47 |  
    2 0

    Tyvole tak Christos v sobotu prý nenastoupí na 100%….

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      Kratass97     před rokem 13.04.2023 21:49 |  
      5 0

      Tak to se můžeme těšit na Standu teclika ten je zdravej furt

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        slavistou50let     před rokem 14.04.2023 18:51 |  
        0 2

        Standa nemůže nic chytit, protože ho nic nedohoní.

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      bububu (přítel SN)     před rokem 13.04.2023 23:33 |  
      0 0

      100% mindgames. Proč by to jinak Tvrdík takhle veřejně hlásil na twitteru?

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        Hlavis     před rokem 13.04.2023 23:47 |  
        1 0

        Kde to píše? Nic nevidim

          • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

            mig52     před rokem 14.04.2023 08:16 |  
            11 2

            Sorry, ale za toto je Jaryn fakt trouba, vykřikovat, kdo a jak je na tom zdravotně. To může jít rovnou do kabiny bolševika na předzápasový trénink a taktickou poradu. Si říkám, jakou "radost" má z jeho aktivity JiT?!

            • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

              Radek097 (přítel SN)     před rokem 14.04.2023 11:28 |  
              7 0

              A jsi vůbec překvapený? Tvrdík už těch přešlapů na Twitteru udělal spoustu, ale všichni jsou kamarádi, takže mu to nikdo neřekne, že by to mohl omezit.
              Od komunikace s veřejností jsou v klubu jiní lidé.

            • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

              slavistajiri     před rokem 14.04.2023 13:07 |  
              2 2

              Sparta to samozrejme vi. Myslite, ze sbira info o stavu kadru z twiteru?

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        mabr     před rokem 14.04.2023 07:01 |  
        8 2

        Protože se furt nenaučil, že ne všechno se musí troubit hned do světa.

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        mig52     před rokem 14.04.2023 08:10 |  
        8 11

        Tvrdík by se měl vysrat na twitter a místo toho napsat patřičnou žádost na odložení zápasu. Vím, že mnozí to nechcete, ale Dušínovstvím nic nedocílíme. Teda vycházím z toho, že situace v týmu je opravdu kritická. Nebyla by to žádná ostuda, naopak povinnost!!! Jde o klíčový zápas. Nejen, že -5 by bylo téměř nedostižných, ale odpady by získaly zápas s námi v nadstavbě na svou skládku. Křéťa i šéf prádelny se chovají jako křiváci, kde to jde, nám vrazí kudlu do zad, stejně jako dlouhodobě disciplinárka a pan Jaroslav cítí potřebu být za Ježíše. A to nejen v tomto případě. Jen proto, že se nemůže dočkat derby, jak všude deklaruje? By se měl trochu sebrat, předseda. Udělal kus ohromné práce, ale tyto postoje klubu škodí.

        • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

          fleder     před rokem 14.04.2023 09:24 |  
          2 0

          Trochu bych se klidnil. Jakubowitz psal na TW, že podle řádů není možné zápas z posledních 5 kol odložit z důvodu nemoci.
          Ověřovat to v řádech nebudu, ale nejspíš by si nevymýšlel...

          https://twitter.com/darekjakubowicz/status/1646589935116341260

        • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

          Monarchie     před rokem 14.04.2023 09:24 |  
          5 4

          Migu naprosto souhlas. Vůbec nerozumím této show. Pokud je pravda, že 10 hráčů zítra nenastoupí, hraje se o LM a my tam jedeme na výlet. Buď Tvrdík je zavázaný Křéťovi a pak rozumím tomu, že nastoupíme, ale jde o prestiž a o fanoušky.

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        krumicek     před rokem 14.04.2023 09:31 |  
        2 1

        Vzhledem k tomu, že jsme žádali o omilostnění Olayinky, tak si nemyslím, že jsou to mind games. To by pak každý řekl:"Vidíte je, podvodníky, oni si vymysleli virózu aby mohl nastoupit Olayinka a nakonec všichni hrají". Podle mě ta sestava bude fakt průser a přijde mi, že jsme to vzdali předem, jinak bychom se snažili aspoň trochu mlžit a nevytrubovali bychom do světa, že nemáme s kým hrát.

        • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

          Karel13     před rokem 14.04.2023 09:53 |  
          1 3

          A není to právě to mlžení? ...

  13. Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

    Snivec     před rokem 14.04.2023 07:51 |  
    2 1

    koukam, ze s tim co se deje pred derby nemam zamotanou hlavu pouze ja :)
    doufam, ze to je pouze navenek, ze to je pouze kourova clona a v sobotu vyhrajeme nebo aspon neudelame ostudu, proste neprohrajeme

  14. Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

    SKSKali     před rokem 14.04.2023 08:05 |  
    7 6

    Ani nevim, jestli je to k smíchu, nebo spíše k pláči. Nepamtuju si, že by nějaký jiný tým pořád řešil nějaké virozy v týmu. Vždit i snad v únoru před nějakým ligovým zápasem Trpiš něco říkal, že pár hráčů není úplně fit, protože se přes ně přehnala viroza a před tím to bylo už několikrát.
    Covid kapitola sama o sobě. Ten jsme jasně v týmu měli nejčastěji my. Hlavně, že byl twiter plný toho, jak jsme na vše připravený, viz tenkrát ty opatření před kvaldou LM, myslim s dánama, přes které jsme stejně klasicky nepřešli.

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      SKEP     před rokem 14.04.2023 08:36 |  
      4 3

      Když máme v kádru 30 hráčů a k tomu neobyčejně široký realizační štáb je logické, že se s různými virózami potýkáme častěji než někdo, kdo to hraje v15. lidech. Statistika věda je, i na virózu pasuje

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        SKSKali     před rokem 14.04.2023 09:12 |  
        9 5

        Tak to po tom je docela zázrak, že se v klidu odehrajou evroprské soutěže, Premier League, Bundesliga apod., když větší kádr dospělých chlapů znamená časté virozy v týmu.......

  15. Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

    Hlavis     před rokem 14.04.2023 12:14 |  
    5 22

    Kam jsme to tento rok dopracovali, to je fakt ostuda. Normálně mi to úplně zkazilo víkend, a to jsem se na derby vždycky těšil několik dni dopředu… teď cítím akorát ostudu a už vidim jak jim zítra bude Tvrdik gratulovat. A my jako fanoušci držíme hubu a JT s JiT si z nás dělají úplně prdel pokud bude derby blamáž, dal bych jim to v Edenu proti Bohemce pekne sežrat, ať se vzpamatujou!

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      rakusan     před rokem 14.04.2023 12:55 |  
      15 2

      Zatím by stačilo, kdyby ses vzpamatoval ty.

  16. Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

    Ados     před rokem 14.04.2023 12:34 |  
    2 0

    Jaký je vlastně zdravotní stav mužstva?

    Z klubových videí a fotek mělo ve čtvrtek trénovat 13 hráčů. Já jich napočítal celkem 12: Stejkal, Traoré, M. Jurásek, Jurečka, Masopust, Pech, Bořil, Buren, Schranz, Kričfaluši, Oscar, Provod. Jeden hráč mi tam chybí, možná to bude D. Jurásek, který se na videu také mihl. Zároveň si nemyslím, že Bořil bude hrát i přes zdravotní kalamitu.

    V Boleslavi chyběli pro nemoc/zranění: Douděra, Ewerton, Holeš, Mandous, Ševčík, Ogbu, D. Jurásek, Bořil. Vzhledem k tomu, že už to bude týden, tak bych očekával, alespoň u poloviny z nich, že budou z nejhoršího venku, ale na včerejším tréninku jsem je neviděl.

    Na listině, kterou jsem posílali na disciplinárku má být 10 hráčů mimo. Mě to vychází na 7 hráčů: Kacharaba, Ousou, Hromada, Hronek, Lingr, Olayinka, Zafeiris. Takže ještě 3 hráči, kteří chyběli v Boleslavi na tom nejsou dobře.

    Suma sumárum, když to dobře dopadne, tak by v sobotu mohla vyběhnout tato sestava: Stejskal - Masopust, Kričfaluši, Ogbu?, D. Jurásek - Oscar - Pech, Provod, Traoré, M. Jurásek - Buren. Největší problém vidím ve složení stoperské dvojice a středu zálohy.

    Jsem zvědav, jak budu daleko od reality.

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      Fačín     před rokem 14.04.2023 13:00 |  
      6 7

      Hezky sesumírováno, ale chybí ti tam v sestavě jedna jistota a to je Tecl. To bude pravý kapitán, co táhne mužstvo (ovšem kam, to radši nebudu psát).

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        Ados     před rokem 14.04.2023 14:40 |  
        1 0

        Díky, Tecl je tím 13. hráčem

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      bububu (přítel SN)     před rokem 14.04.2023 13:08 |  
      1 1

      Je bezpodmínečně nutné uschopnit stopery a alespoň jednoho kreativního střeďáka (Ševčík?). Rozhodně si rovněž nemyslím, že by hrál v základu Pech a jen na lavici zůstal Schranz.

      Paradoxně současná kalamita může v jistém ohledu i pomoct: nelze nevzpomenout na domácí zápas s Nice v základní skupině EL na podzim 2020, kdy nás postihla podobná kalamita a horko těžko jsme lepili základní jedenáctku. Tento zápas bez nadsázky nastartoval kariéru Kuchtovi a Simovi, kteří už ze základu prakticky nevypadli. Kdo ví, třeba se něco podobného přihodí i teď a Hronek nebo Pech předvedou životní výkon :)

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      japhy     před rokem 14.04.2023 13:24 |  
      2 1

      Říkal jsem si, že když už nic jinýho, tak budeme totálně nečitelný.
      Kdybych ale vyšel z tvé detektivní práce, ta sestava by plusminus odpovídala, navíc ještě se slovy "když to dobře dopadne", tak se vší úctou k výše zmíněným, je to teda pěknej horor.
      Hlavně záloha nebezpečně připomíná Teplice, kde jsme taky řešili rýmičky a ti, co nastoupili, byli jak po obrně :D

  17. Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

    Fačín     před rokem 14.04.2023 13:02 |  
    9 20

    Tak třetí místo je taky dobrý, pořád je to medaile! Vždyť pamatujem i horší časy, nebo ne? (pozor sarkasmus). Hlavně že má Jindřich s novou smlouvou klid na práci (taky sarkasmus).

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      slavistajiri     před rokem 14.04.2023 13:04 |  
      11 13

      Nejaky navrh na lepsiho trenera, ktery dokaze zlepsovat hrace a drzet vysokou uroven vykonu celeho tymu? Dekuji

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        Fačín     před rokem 14.04.2023 13:08 |  
        5 18

        Je jich asi tak milion, ale já nejsem sportovní ředitel, abych to určoval. Ale pokud chceš jméno, tak ti klidně jedno dám - Martin Hyský. Inteligentní a už i zkušený trenér, klidný, pracovitý, se vztahem ke klubu.

        • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

          slavistajiri     před rokem 14.04.2023 13:14 |  
          8 7

          Kolik ma zkusenosti? Zadne, nikdy netrenoval 1.ligu ani evropske pohary. Slavia neni detska hracka, aby jsi mohl experimentovat. Je to firma s miliardovym obratem a nemuzes najmout na nejdulezitejsi funkci absoloventa zakladni skoly (metafora), ale zkuseneho odbornika s praxi.

          • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

            bububu (přítel SN)     před rokem 14.04.2023 13:21 |  
            12 4

            Tak kdybychom se důsledně řídili touto logikou, tak by Trpišovský do Slavie nikdy nepřišel :) V době svého příchodu měl v lize odtrénovanou sezonu a půl. A přesně tenhle (lichý) argument se tenkrát také hojně vytahoval.

            Nehledě na ostatní úspěšné trenéry, kteří začínali bez větších zkušeností na lavičkách velkoklubů: Zidane, Guardiola, Arteta :)

            • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

              lukas6novak     před rokem 14.04.2023 14:26 |  
              10 1

              1) Trpišovský v době příchodu k nám měl odtrénováno 76 ligových zápasů, dále 8 zápasů v předkolech EL se skóre 8-0-0 a 12 zápasů ve skupině EL se skóre 3-2-7. Dále bych k tomu dodal že vše není o statistikách a je tam dost faktorů podle kterých se trenér vybírá jen bych u Trpišovskýho neřekl že je vyloženě nezkušený
              2) Zajímalo by mě jak jsou někteří přesvědčený o těch jménech co píší a jak moc by to byl takzvaný pokus/omyl protože chtějí změnu. Vždycky to může být lepší a je správný chtít víc ale pokládal bych si otázku co můžeš získat ale co i ztratit tou změnou

              • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

                bububu (přítel SN)     před rokem 14.04.2023 15:17 |  
                1 3

                1) Máš pravdu, opravdu byl v Liberci 2,5 roku. Nevím proč jsem měl zafixováno, že tam byl o rok míň.

                2) Samozřejmě, já si ani nemyslím, že odvolat teď Trpišovského by byl správný krok. Ale chci oponovat argumentu, že zde žádný potenciální nový trenér k dostání není.

          • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

            kostelnivlajka     před rokem 14.04.2023 13:23 |  
            3 8

            A proto angažovala team z Žižkova...

            • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

              jirkag5     před rokem 14.04.2023 14:28 |  
              7 2

              Angažovala tým z Liberce. Máš to nějak popletené.

          • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

            o5aradecek     před rokem 14.04.2023 16:04 |  
            2 6

            Kolik zkušeností měl Zidane, když přebíral Real?

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        bububu (přítel SN)     před rokem 14.04.2023 13:17 |  
        14 8

        Takhle to ale přece nefunguje. Byl Trpišovský v době svého příchodu považován za lepšího trenéra, než titulový Jarda Šilhavý? Minimálně podle názoru drtivé většiny slávistů nikoliv :) Vidím určitou paralelu třeba se Svědíkem: ten také dokázal veskrze průměrné Slovácko vytáhnout a postoupit s ním do pohárů. Trpišovský také přicházel z tehdy 4. Liberce.

        Zkrátka, dokud se to nezkusí, tak na to odpověď znát nebudeme. Opusťme ale myšlenku, že k nám přijde někdo s lepším CV, než má teď JiT, to samozřejmě není prakticky možné.

        Takže ne, tenhle argument fakt neberu!

        • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

          lukas6novak     před rokem 14.04.2023 14:34 |  
          7 5

          1) Velký rozdíl je v tom co zde má Trpišovský za sebou oproti Šilhavému. Nehledě na jméno logicky když přijde krize po 1 nebo 4 sezónách tak na ní bude vedení reagovat jinak
          2) Šilhavý v době vyhazovu měl v půlce sezóny ztrátu nějakých 14 bodů na prvního. Nepostup v EL přes Astanu. A přes dobrou obranu dost bídný útok (27 gólů za 16 zápasů což je 1,4 na zápas oproti třeba letošním 2,8).
          3) Můžu to mít zkreslený protože to je už nějaká doba ale rozdíl je i v pojetí hry kdy to je teď ofenzivní hra a snaha hrát fotbal vs velký pragmatismus založení spíš na bránění.
          4) Na první pohled to vypadá dost podobně ale řekl bych že to jsou dost odlišný případy/situace

          • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

            bububu (přítel SN)     před rokem 14.04.2023 15:29 |  
            9 7

            Hele tohle už je takový hledání argumentů na sílu. Stejně tak ti můžu oponovat, že udělat během 10 kol ze sedmibodového náskoku dvoubodové manko je stejný průser jako mít v půlce sezony ztrátu 14 bodů. Stejně tak ti můžu argumentovat, že nepostoupit ze skupiny s Kluží, Sivassporem a Ballkani je větší propadák než vypadnout ze skupiny s Villarrealem, Astanou a Maccabi Tel Aviv. A náš nynější herní projev ve mně popravdě vyvolal reminiscenci právě na Šilhavého - ve výsledku je to táž impotentní překulovaná, čemuž ostatně až výmluvným způsobem korespondují tehdejší venkovní výsledky ( https://www.eurofotbal.cz/kluby/cesko/slavia-praha/zapasy/fortuna-liga-cz-2017-2018/?cID=19&sID=294).

            Fakt mi tohleto hledání účelových argumentů přijde nedůstojné. Je legitimní říct např., že Trpišovský osvědčil více progresivní přístupy, že hra pod ním vypadala lépe apod., ale to co tady většina předvádí je ukázkový dvojí metr.

            Na závěr si neodpustím úvahu, že obecně slávističtí fanoušky mají menší náchylnost volat po změně trenéra než jiní. Pamatuji si, jak tady ještě týden před odvoláním DUMLa byla většina proti a argumentovalo se ve stylu "Porazili jsme Příbram 3:0, co víc byste chtěli?" :)


            Komentář byl uživatelem upraven (14.04.2023 15:33) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

            cunak     před rokem 14.04.2023 17:42 |  
            5 12

            Ano, je to velmi odlišná situace. Pan Šilhavý s mnohem menším rozpočtem postoupil do skupiny EL a do posledního kola hrál o postup. To je soutěž, o které se nám dnes ani nezdá. Remizoval na Villarrealu. Venku čtyřikrát remizoval. Porovnejte prosím s letošním jarem.

            • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

              kjandourek (admin)     před rokem 17.04.2023 14:50 |  
              3 0

              Ovšem když už srovnávat, tak srovnávatelné.... v době, kdy Šilhavý "postoupil" do skupiny EL (tj, byl tam sražen APOELEM), Trpišovský stejným způsobem postopil do skupiny EL a na rozdíl od Šilhavého postoupil dále, vyřadil Genk a Sevillu.....

              teď když srovnáme Trpišovského pátou sezónu u nás a Šilhavého pátou sezónu u nás, tak letos Trpišovský postoupil do základní skupiny EKL přes tři předkola... zatímco Šilhavý pátý rok po nástupu k nám už dávno svou kancelář vyklidil...

              • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

                cunak     před rokem 18.04.2023 20:39 |  
                0 5

                Byl z té kanceláře ostudné vyhnán.

  18. Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

    Sníža     před rokem 14.04.2023 14:44 |  
    19 13

    Tak derby je až zítra a my už si pořád na něco stěžujeme. Už týden vypisujeme kdo je nemocný, že nejsme favorit, chceme omilostnit Olího a za pár minut už zase ne, protože také onemocněl a ještě určitě nenastoupí Zafeiris a nevím co ještě bude další. Jestli se takhle chová profesionální klub. Obrázek si udělejte sami, ale mě to připadá hodně podivné.

    • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

      Divizni (přítel SN)     před rokem 14.04.2023 14:55 |  
      9 4

      Všechna ligová mužstva dnes ve Sportu zveřejnila zraněné a nemocné hráče. Olí mohl být ve středu při sepisování žádosti zdravý. Že má druhý den teplotu, je také běžné. Proč tedy zatěžovat komisi zbytečně. Věřím tomu, co říká náš realizák. A jestli to bylo jinak? Proč by si měli vymýšlet?

      • Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

        Sníža     před rokem 14.04.2023 15:25 |  
        8 7

        Máš pravdu všechna ligová mužstva až dnes za to my už tu vypisujeme hráče několik dnů. Já nechci soudit realizační tým, ale mohli s tím opravdu počkat až na dnešek a nepsat kolik hráčů bylo na tréninku v úterý pak ve středu a dopředu prozrazovat stav hráčů, kdo nastoupí a kdo ne. Tohle mi opravdu nepřijde profesionální přístup. Teď už nám stačí uveřejnit sestavu a je to všechno.

  19. Re: Nyní nejsme favorit. Tvrdík o derby, Trpišovském i ceně Juráska

    Snivec     před rokem 14.04.2023 18:29 |  
    1 0

    tak kolik tam je hracu?
    https://twitter.com/slaviaofficial/status/1646907604285661184
    napocital jsem 7 hracu, 2 trenery a jednu neidentifikovatelnou nohu :)


    Komentář byl uživatelem upraven (14.04.2023 18:32) . Zobrazit původní komentář

  20. Prvoligová sestava na zítra je hotová

    OldZbysek     před rokem 14.04.2023 18:49 |  
    2 11

    Markovič-Icha,Vlček,Prebsl-Hellebrandt,Červ,Valenta,Plavšič-Matoušek,Fila,Beran

  21. NENÍ KAŽDÝ DEN POSVÍCENÍ, ale

    Slávista 51     před rokem 15.04.2023 06:33 |  
    4 0

    když ho budeme mít na Letné - bude více než příjemné, že !