Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 22/23 #13

V reprezentační přestávce vám nabízíme třináctý díl podcastu SN Mezi námi fanoušky v této sezóně. V něm quelhar, Oja a Leoneigg řeší zápas v Liberci, výhru nad Plzní či trenérské volby pro základní sestavu.

Prvním tématem ani nemohlo být nic jiného než ztráta bodů v Liberci a především příčiny toho, jak vypadal závěr zápasu. Dostali jsme se ovšem i k tomu, jestli Slavia hrála v předchozím průběhu zápasu dobře nebo ne. Největší záhodou zůstává, proč je vidět na týmu taková nervozita, ke které se nezdá být žádný důvod. Ani tentokrát jsme uspokojivou odpověď nenalezli. V druhé části podcastu jsme se vrátili k výhře nad Plzní a výborným výkonům střídajících hráčů, probrali jsme, zda byl výkon v prvním poločase dobrý či nikoliv. Následně jsme se věnovali volbám, které trenéři učinili pro základní sestavu v obou posledních zápasech. Neshodli jsme se na tom, zda hrát Tomáše Holeše na postu stopera. Naopak se nám líbí Oscar v záloze. Na hrot útoku bychom stavěli spíše Václava Jurečku a zamysleli jsme se nad tím, jak v dalších zápasech vyřešit absenci Petera Olayinky. V poslední části podcastu jsme shrnuli situaci B týmu a odtud jsme se plynule přesunuli do freestylu o naprosto absurdní kritice B týmu po derby ze strany deníku Sport a následně obecně o sportovní mediální scéně a roli některých novinářů.

Obsah:

(00:00) Liberec - Slavia 2:2. Příčiny kolapsu.
(30:30) Slavia - Plzeň 2:1. Holeš na stoperu, Oscar v záloze. Koho do útoku a kým nahradit Olayinku?
(1:08:30) B tým. Freestyle o mediální scéně.

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (78)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

    koudys2 (přítel SN)     před rokem 23.03.2023 08:04 |  
    1 3

    Skvělý, těším se ! Bylo by skvělý, kdyby se podařilo zůstat v daném rytmu a nový díl vycházel alespoň 1x za 14 dní :)

  2. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

    Ragnarok     před rokem 23.03.2023 08:33 |  
    26 11

    Jsem hodně rád za konzervativní zhodnocení sestavy a hlavně za to, že Stáňa se dočkal zastání ze všech stran. Jsem rád i za to, že byl oceněn jeho výkon v Liberci a že se lidé, kteří Stáňu již poněkolikáté v řadě vyhodnotili jako jasně nejhoršího hráče zápasu mýlí. K Zdeňkovi Houšteckému bych byl rovněž shovívavý, je to slušňák a distingovaný gentleman, jehož projev u laviček je téměř na úrovni Oldřicha Nového, nebo pana Špačka.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

      SLAVIESTA     před rokem 23.03.2023 21:02 |  
      0 1

      Taky mi to konečně otevřelo oči. Nedivím se ani, že se aktérům náš realizák zdá decentní, vždyť v podcastu se to prdelema jen hemží.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

    kalex     před rokem 23.03.2023 09:06 |  
    7 8

    Ispart to teď valí naplno. Ti tu Spartu teď budou tlačit na všech polích a vsemožnýma způsobama. Ale to se dalo čekat. V nedávných letech, když věděli, že jsou v prdeli daleko před cílem, tak pěstičkama moc nevyhrožovali. Teď mají pocit, že větří kořist.
    Vysral bych se na ně. Jim to teď prostě vysledkově vyšlo. Ale teď teprve bude křest ohněm.
    A medmdrky chtějí masírovat. Jakkoliv.
    No hlavně je dobře, že zrovna tyto má Tvrdík u prdele. Nebo spíš si s nimi prdel vytřel, což psychicky nevydržel "podry".
    Cirkus bude!!!

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

      cedar55     před rokem 24.03.2023 15:38 |  
      7 5

      Já si tady do dnes četl pouze příspěvky komentáře, ale po přečtení tohoto (jednoho z milionu) ubrečených příspěvků zareaguji. Ano se nedivím rudým, že z nás mají srandu a že když jdu na pivo nás krom slávistů mají všichni za ubulence a plačky. Chodím na Slávii 42 let a nesnáším omlouvání příšerných našich výkonů, chyb, simulování a nezdarů na média, rozhodčí atd. Jak si tak tady všímám, tak přesně ti lidé kteří neustále brečí o rozhodčích, tak přesně těm vadí simulováni druhých, ale našich ne, stejné zákroky by pískali přesně obráceně pro nás a pro soupeře, inu fair-play. Já to taky na stadionu vidím jinak, ale doma na to kouknu a umím si to zhodnotit. Zajímavé, že když jsme hráli dobře, válcovali vše doma/venku, tak byli rozhodčí i média krátký.

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

        Dennis     před rokem 24.03.2023 15:53 |  
        6 1

        Já přehnané brečení také nemusím, ale zase nechci zavírat oči a nevidět věci, které vidět jsou. Vezměme si poslední zápas v Liberci a konkrétní situace z něj.

        Učinili tam rozhodčí nějaké zásadní rozhodnutí v náš prospěch?
        Náš první gól byl regulérní, šlapák to nebyl. Panuje na tom celkem shoda napříč fotbalovým spektrem.
        Faul Ogbua byl na žlutou, komise to nijak nerozporovala.
        Penalta pro nás byla jasná, tohle by se jako faul písklo kdekoli na hřišti, pak to nelze nepísknout ve vápně. Ndefe tam šel úplně nesmyslně.
        Nevidím tak žádné rozhodnutí, kde by byl soupeř poškozen.

        Poškodili nás nějak rozhodčí?
        Druhý gól Olayinky nebyl uznán, protože míč údajně přešel brankovou čáru. Na žádném záběru to není vidět a čárový rozhodčí ani náhodou neměl ideální postavení. Proč tohle vůbec mával?
        Kopnutí do Davida Juráska. Míč tam nebyl. Tohle je prostě červená. Nebyla ani žlutá. A je nepochopitelné, že se k tomu komise takto nevyjádřila. Přijde ti v pohodě nakopnout hráče bez míče?
        Olayinka dal hlavičku soupeři a byl oprávněně vyloučen. Dostal flastr na čtyři zápasy. Fortelný dostal na podzim dva zápasy? Tohle je tedy v pořádku? Dvojnásobný trest za totéž?

        Jak tedy hodnotíš situace v tomto zápase? Bylo to všechno v pořádku? Přijde ti to posouzení těch situací správné? Nebo je poukazování na nejednotný metr a chyby sudích brečení?

        • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

          cedar55     před rokem 24.03.2023 16:07 |  
          2 4

          Podobně jako vy, až na ten konec, to je opravdu spíše mé stadionové vidění, viděl jste za co dostal 3 zápasy Čmelík, nebo jak se jmenuje, to bylo opravdu pohlazení, ale jinak jsem to myslel spíše všeobecně, že jednou uškodí a jednou naopak, tak to prostě je, asi jsem starší a beru to už s nějakým nadhledem. Pamatuji Slávii v úplně jiné doby, kdy jsme byli za střed tabulky rádi a taky zachraňovali ligu v posledním kole, ale přesto jsme byli hrdí, že nejsme komunistický klub, dneska nás vlastní Čínský stát a Tvrdík je oslavován, to prostě jde proti mé hrdosti.

        • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

          Flame     před rokem 25.03.2023 19:34 |  
          1 0

          Stoprocentní pravda a za Příhody jako za Berbra.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

    doors     před rokem 23.03.2023 09:44 |  
    22 11

    Jako poslední část jsem nepochopil. Deník Sport je soukromý deník bulvárního typu a může si psát co chce a jak chce. Pokud se dopustí nějaké dehonestace, tak je možno se proti tomu bránit občanskoprávní cestou. Pokud se mi nelíbí, co píšou či říkají - tak se to prostě nečtu a neposlouchám. Nerozumím tomu, proč se tady rozebírá, jak píšou proti nám, jak si vymýšlejí a pod. Pokud si to myslím, tak to ignoruji. Neřeším to. To je stejné, jako když v jiných denících či TV nějací komentátoři komentují kroky vlády či opozice. Když Vás to nezajímá, díváte se na to? Nedíváte. Podle mě je zbytečné to stále řešit, jak nás někdo má rád, někdo nemá rád a ten píše tako a co si to dovoluje... - ztráta času.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

      Narmer     před rokem 23.03.2023 10:40 |  
      17 7

      Naprostej souhlas.
      Drhne to na hřišti a asi nejenom tam,ale my budeme řešit co o nás kdo napsal...

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

        koudys2 (přítel SN)     před rokem 23.03.2023 12:24 |  
        12 4

        Ámen, příteli. Isport, Podroužek, Šmicer, rozhodčí, kvalita trávníku, .. možná by bylo fajn, kdyby se celý klub plně zaměřil na nás samotné a alespoň chvíli se nedíval kolem sebe.

  5. Už se ví, co

    Slávista 51     před rokem 23.03.2023 11:31 |  
    1 1

    bylo řečeno Olímu, že až tak vypěnil ?
    Bude se o to zajímat dnes disciplinární komise, před vyhlášením trestu, co !

    • Re: Už se ví, co

      Tacit     před rokem 23.03.2023 15:20 |  
      2 0

      To může prozradit jen Oli. Už o tom mudrovali na serveru eFotbal, že mu Ndefe něco peprného, urážlivého říct musel (Zidanův syndrom?). Ale, když to Oli neřekl doteď, tak se to asi nedozvíme. Zřejmě před disciplinárkou zvolili taktiku moc to nerozpatlávat a doufat ve stopku jen na 3 zápasy.


      Komentář byl uživatelem upraven (23.03.2023 15:21) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Už se ví, co

        fleder     před rokem 23.03.2023 15:53 |  
        5 1

        Tak ono na ty 3 zápasy by to mělo být, byť rudé kůže chtějí samozřejmě exemplární trest. Nedělám si sice iluze o objektivitě, férovosti a rovném přístupu té Bačkovy pseudokomise, ale on tu precedent z nedávné doby je.
        A helemese, dokonce u rudých. Nějaký Fortelný, Mol Cup, Domažlice. Taky zkrat po zákroku, taky hlavička, protihráč nezraněn a stopka byla právě na 3.
        Ale je jasný, proč tu ten tlak je...Olího se do derby bojí jak čerti kříže. No uvidíme.

        • Re: Už se ví, co

          Tacit     před rokem 23.03.2023 19:29 |  
          1 0

          Dostal 4.
          Že přej hned neopustil oraniště.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

    Taky     před rokem 23.03.2023 11:47 |  
    0 0

    Třikrát hurá!!!
    Už se těším, až si to poslechnu...
    V repre menopauze se MNF tuplem hodí + vidím v obsahu uveden freestyle, na který se vždycky těším + téma freestylu, které často řeším a v posledních dnech hodně.

  7. Podcast odpovídá momentální situaci a náladě

    weetek     před rokem 23.03.2023 12:56 |  
    16 3

    Přiznám se, že jsem tentokrát nedoposlouchal. Skoro hmatatelně rozpačitých pasáží bylo tentokrát víc, mudrování nad výkony Standy se závěrem, že nedostává ten správný servis od zbytku týmu, snad ani nemohlo být míněno vážně. Zvlášť, když v tom samém podcastu o nějakých deset, patnáct minut dřív jasně zaznělo, že Staník v Liberci neproměnil hlavičku z malého vápna, což by se mělo proměňovat.

    • Re: Podcast odpovídá momentální situaci a náladě

      Taky     před rokem 23.03.2023 13:07 |  
      7 0

      A tu akci jsi viděl? To nebyla žádná velká šance, natož loženka, to je na takové to líznutí v pohybu a děj se vůle boží...

      • Re: Podcast odpovídá momentální situaci a náladě

        weetek     před rokem 23.03.2023 16:00 |  
        16 5

        I viděl, viděl. A dneska jsem si to pustil v sestřihu ještě jednou (což bylo, vzhledem k tomu, jak moc mě tenhle konkrétní zápas vytočil, docela sebemrskačství). A pravdu vlastně máme asi oba. Na jednu stranu se z toho gól určitě dát dal, Oli mu to posadil na hlavu z první fakt pěkně. Na druhou stranu, že by zrovna Standa tohle dokázal zužitkovat, to se asi čekat nedá. Ten se kope za uši i v daleko vyloženějších šancích, jeho klauniáda doma se Sivassporem překonala i legendární fail Paula Munstera kdysi tuším na Žižkově.
        A to je právě asi jádro toho problému. Kromě téhle hlavičky totiž už v zápase asi ani nic moc nebezpečnějšího neměl. Ve většině myslitelných parametrů, co u útočníka mají nějakou relevanci, je Standa prostě jalovost sama. Ani ta legenda o utahání soupeře neobstojí. Byli Liberečáci utahaní, když nás v nastaveném čase balónem za obranu přechcali a vystřelili si plichtu? Nepřišlo mi. Dlouhodobě jsem toho názoru, že když se v sezóně 19/20 ta sázka na Standu coby útočníka č. 1 vyvinula tak, že se v zimě narychlo stahoval z hostování Petar Musa, měli nechat na konci ročníku Standu zablbnout si s pohárem, vytleskat si Jih a hledat si angažmá někde jinde. Namísto toho se jeho pozice zacementovala do té podoby, jakou vidíme dneska, o tři sezóny později: hráč, co se o svůj flek nemusí bát, dokonce zřejmě po vypršení smlouvy nafasuje oblek, kravatu a půjde zkusit štěstí v kanclu, ale zároveň hráč, který ať nastoupí v základu nebo jako střídající, neprosazuje se. A ať mi nikdo neříká, že tohle kabinu nerozesírá, ale naopak tmelí. Dovedu si představit, že Usor se asi dvakrát nerozmýšlel, když si měl vybrat mezi čekáním na šanci za Standou a možností jít hrát do Lince. Inženýr Jurečka taky asi radostí nejuchá. A tak dále. Prostě racionálně těžko vysvětlitelná, ale nějakou záhadou přesto neotřesitelná pozice Standy nás už nějakou dobu přichází sakra draho.

        • Re: Podcast odpovídá momentální situaci a náladě

          Kenny     před rokem 26.03.2023 16:42 |  
          1 0

          Je mi trochu nepříjemné přilévat olej do ohně ohledně Standy. Ale nedá mi to, vůbec nerozumím jeho přínosu v poslední době. Dříve jsem oceňoval jeho bojovnost a spoustu náběhů za obranu. A dokázal přikrýt míč zády k brance. V poslední době se to od něho pouze odráží a když nemáme druhý míč, musíme zase mazat zpátky. Ale co hlavně nechápu je jeho aktivita v určitých situacích. Několikrát jsem postřehl, že když letí míč zcela jasně až k soupeřovu brankáři, Standa s asi tak 80- 85 % nasazením běží za ním. Naopak, když míč letí na stopera a on by s ním měl jít do souboje, neběží vůbec a vyčkává, kam to stoper odhlavičkuje. Ten samozřejmě neatakovaný v klidu přihrává spoluhráči a my opět nemáme míč.

    • Re: Podcast odpovídá momentální situaci a náladě

      lukas6novak     před rokem 23.03.2023 13:12 |  
      5 1

      Ale částečně se dá říct oboje. Standa nemá formu a dokáže zazdít fakt tutovku. Zároveň většinou v prvním poločase nedal gól žádný jiný útočník a třeba i na MVB je částečně vidět že to není jen o hráči ale celkově naše první poločasy jsou bídný směrem dopředu

  8. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

    DF007     před rokem 23.03.2023 14:51 |  
    9 2

    Já bych na Olayinkovo místo postavil Lingra a do středu hřiště dal Zafeirise. Další možnou alternativou za Olayinku je Schranz, což jsou varianty, které diskutující vůbec nezmínili.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

      Taky     před rokem 23.03.2023 15:59 |  
      8 0

      A ten Ewerton už byl definitivně santosován a pápá?

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

        DF007     před rokem 24.03.2023 12:26 |  
        6 0

        Za mě neměl nikdy přijít. Moc doteků, brzdí hru. Jedinou předností je zajímavá koncovka.

        • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

          Dennis     před rokem 24.03.2023 13:35 |  
          11 0

          Ok, ale v tom případě za to někdo musí nést odpovědnost. Buď trenér, nebo sportovní ředitel. Nekupovali jsme zajíce v pytli, ten hráč hrál v naší lize už před příchodem k nám, všichni viděli jeho přednosti i nedostatky. Trenéři věděli, co chtějí hrát, a podle toho měli posoudit, jestli se nám do koncepce Ewerton hodí, nebo nehodí. Kolovaly tady zvěsti, že realizák o Ewertona hodně stál. Tak proč pak prakticky vůbec nehraje a mluví se o tom, že se k nám nehodí? Totéž byl Madsen, Fila nebo Plavšič.

          • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

            záplata     před rokem 24.03.2023 17:11 |  
            6 2

            Tak podle toho, co a jak hrajeme si myslím, že náš realizák nemá ani tušení co chce hrát, natož nějakou koncepci. Ta byla před dvěma nebo třema rokama jiná než dnes, jak se zdá, ale nikdo neví jaká. Naše přestupy jsou pokus, omyl.

  9. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

    Tacit     před rokem 23.03.2023 18:23 |  
    0 2

    Tak Oli má zaraz na 4 zápasy.
    Komentář předsedy DK LFA p. Richarda Bačka: „Disciplinární komise stejně jako v předchozích případech rozhodovala dle zápisu o utkání, zprávy delegáta a videozáznamu z utkání. Hráč Olayinka se dopustil přestupku, na základě kterého mu hrozila trestní sazba zákazu činnosti až na dva měsíce, tedy až na 8 soutěžních utkání. Disciplinární komise dlouhodobě přistupuje k trestání těchto přestupků zákazem činnosti na vyšší počet utkání a z tohoto přístupu a trendu nebude ustupovat. Hráč navštívil naše zasedání osobně a svého chování litoval. Disciplinární komise toto, stejně jako dosavadní hráčovu disciplinární beztrestnost, zohlednila jakožto polehčující okolnost. Na druhou stranu disciplinární komise také vzala v potaz chování hráče po jeho vyloučení, kdy se viditelně zdráhal opustit hrací plochu a vyvolával další konfliktní situace s hráči soupeře. Proto disciplinární komise rozhodla o zákazu činnosti na 4 utkání, do nichž se započítává i semifinálové utkání Slavie v MOL Cupu.“

  10. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

    cvočkař Danda     před rokem 23.03.2023 19:17 |  
    9 4

    Dneska večer mně do běla rozžhavilo zdůvodnění trestu disc.komise pro Olyiho.Byl jsem tak nasrán,že jsem do toho rudého plátku napsal 2 komentáře.
    1.Jestli není přišlápnutí nártu hráče faulem,tak nemà cenu s na fotbal vůbec koukat.
    2.K pokutě za Pyro na začátku zápasu s plísní jsem těm dutejm hlavám doporučil hodnocení atmosféry utkání od velvyslance GB.
    Vím,že to je zaprděnej sralťanskej webb,ale doufám,že s toho někdo soudný alespoň všimne.
    Zdravím Vaš všechny Danda cvočkár.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

      Slávista 51     před rokem 23.03.2023 20:10 |  
      6 4

      A snaha o to, ptát co Olího k tomu vedlo -
      veškerá žádná !

  11. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

    kapitan.pisoar     před rokem 23.03.2023 20:25 |  
    38 8

    Z podcastu rozporuplné pocit, ale to mám asi vždy...
    Jen bych zmínil dvě věci:
    Za prvné tu "logiku" kdy chce mít JT na stoperu jednoho čecha. Ano to by se dalo logicky odůvodnit, proč potom ale za poslední dva roky přivedl 5 stoperů ze zahraničí? Loni jsme (nevalně) hráli s Kačarabou a Ousouem a místo toho, aby přišel český stoper, tak přišel Santos a Ogbu. Kde je ta "logika"? Bohužel logika se z rozhodnutí JT poslední rok a půl hodně vytrácí, viz neustálé stavění Standy a omlouvání jeho výkonů...¨
    Jinak ten pátý stoper je Maxim, kterého JT přivedl aby z něj udělal DZ a dopadlo to tak, že z DZ Holeše děláme stopera. Což je momentální vrchol logiky a koncepčnosti našeho sportovního úseku.

    A za druhé. Jak Vacka a Podroužka nemám rád, tak s tím komentářem na adresu naší lavičky měli absolutní pravdu. Chování našeho realizáku je dlouhodobě ostudné a omlouvat to tím, že někdo z lavičky Liberce dostal červenou je zavírání očí. Přece není možné, aby Tvrdík chtěl kultivovat český fotbal a lavička pak po každém nepovedeném zápase běhala po hřišti a řvala na rozhodčího o chování během zápasů ani nemluvě. Ano fotbal je o emocích a kdyby to byla nějaká vyjímka, tak se to dá přejít, bohužel toto se děje pravidelně a dlouhodobě.


    Komentář byl uživatelem upraven (23.03.2023 20:33) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

      mig52     před rokem 23.03.2023 21:52 |  
      11 5

      Je fakt, že fotbal u nás nemá logiku. Zrovna včera jsem uvažoval nad duchaplností toho, cos mimo jiné popsal ve svém příspěvku. My z jasného stopera Maxyma na sílu chceme udělat DZ, byť je na hony vidět, že druhý Suk z něj nebude a Holeše rveme na stopera, byť je zřejmé, že v záloze by byl týmu mnohem prospěšnější. Tvl., to hlava fakt nebere. Zkusím se zapsat do trenérského kurzu, pokud dědky berou, aby mně to nějaký lektor vysvětlil. Doufám, že to nebude ten, co školil kdysi Trpiše, protože bych pochopil asi howno!

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

      pehacko     před rokem 24.03.2023 08:02 |  
      27 3

      Holes na stoperu je nouzový úlet, ktery muze fungovat jeden zapas, ale Tomas je na stopera malej a nema vyskok jako Hovorka. Kazdy zapas tam udelal obri kix, ktery nebyl potrestan. Takze uplne stejne jako Ousou, ktery ale ten vyskok a vysku ma. Jeho odstavení je totalni úlet realizaku. Jedine co mohl byt ospravedlniteln duvod je to, ze chteji dostat na hriste zaroven Holese a Oskara… ale pak mohl Tomas hrat treba beka a pred nim Maso. Tocit stopery je cesta do pekel

      Ps: a jestli realizak odstřelil Santose s Ewertonem, tak bych je jim dal zaplatit! Jako maji bonus z prodejů, tak tady to je jejich provar! A ono by je to treba priste naučilo pri prestupech pokoře a ty hrace pripadne podržet jako drzi roky standika.


      Komentář byl uživatelem upraven (24.03.2023 08:05) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

        Ragnarok     před rokem 24.03.2023 08:27 |  
        11 1

        Já bych realizáku dal/vzal 25% z: příjmy z přestupů-náklady na agenta-výdaje na přestupy-náklady na agenta-podpisový bonus. Věřím, že přestupová politika klubu by pak byla zcela jiná.

        • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

          pehacko     před rokem 24.03.2023 17:16 |  
          2 0

          Jeste minus naklady na plat toho hrace a pokud nehraje tak 100% a kdyz hraje tak 75%

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

        japhy     před rokem 24.03.2023 08:51 |  
        5 1

        Já bych řekl, že Holeš na stoperu může úplně v klidu fungovat a stát se novým Kúdelou, stačí trocha praxe.
        Jinak ale ouplnej souhlas. Měl být nouzovkou za Santose, přivedl se Ogbu a najednou vidíme, že se pro změnu nevěří Ousouovi a asi ani Kačarabovi...
        Snaze mít na hřišti Ševu i Oscara se sice nedivím, ale jako tvl. hrabat kvůli tomu do stoperský dvojice by byla známka paniky.

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

        mig52     před rokem 24.03.2023 10:51 |  
        9 2

        Tak u nás je přestupová politika tak jednoduchá, že by ji mohl dělat skoro každý Jouda. Verze jedna, přivedeme a obratem odešleme na hostování. Verze dvě, přivedeme, dáme čichnout a odstřelíme. Verze třetí, nejméně realizovaná, přivedeme a dáváme sporadicky čichat, viz Zefi. Výjimka Ogbu, který hraje, to snad za verzi ani považovat nelze.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

      weetek     před rokem 24.03.2023 08:32 |  
      14 4

      Já se trochu bojím, že nastupování Holeše na stoperu má jako hlavní důvod celkem prozaicky to, aby Holeš hrál. Je spolu s Kolářem, Teclem, Bořilem, Hovorkou nebo třeba Provodem (kde ten kluk vlastně je?) tou kostrou a starým jádrem týmu, se kterými JiT udělal největší úspěchy. Příklady Koláře a aktuálně Bořila ukazují, že je JiT podrží po každé, třeba i dlouhé pauze, a pomůže jim v návratu. U Hovorky těch návratů bude tolik, kolik jich chirurgové umožní, než nakonec řeknou jasné ne, a Teclovi ostatně pomáhá v "návratu" i v situaci, kdy Staník ani žádné zranění neměl, jen se prostě s věkem víc a víc projevují jeho výkonnostní limity. Aktuálně vznikla potřeba rozehrát Holeše, v záloze je velký přetlak, tak jde Holeš na stopera, v nekončících rotací sestavy se jeden další pokus o "geniální tah" ztratí. Blbé je, že tím jednak riskujeme, protože Holeš prostě na stopera parametry nemá, za druhé posazený Ousou na střídačce herní pohodu ani hodnotu na hráčském trhu rozhodně nenabírá.

      V souvislosti s odstřižením Brazilců mě napadá paralela s Madsenem. Pečlivě vyskautovaný, perspektivní mladý kluk, kterého realizák chtěl a za slušný ranec přivedl, načež si párkrát v áčku čutnul (rozhodně ne špatně), aby následně přes "adaptování se" v béčku dospěl až k odchodu do Aarhusu (čtvrtého týmu dánské ligy, kde hraje naprosto pravidelně v základu). Divný příběh. Bojím se, že oba naše současné kanárky čeká něco podobného, a speciálně neschopnost využít herních kvalit Ewertona mi připadá jako obrovský luxus.

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

        rak (přítel SN)     před rokem 24.03.2023 10:00 |  
        13 0

        S těmi hráči nejsme, jako realizák, takže detaily neznáme, nicméně mně se to odstřihnutí Brazilců také moc nelíbí. Tedy hlavně Ewertona. Santos bohužel opakovaně ukázal určitou nespolehlivost. Ewerton ale zase tolik šancí nedostal vzhledem ke zranění a u takového fotbalisty je velká škoda ho nevyužít. Teď bych ho třeba postavil na celý zápas proti fotbalovější Olomouci, možná spíše než proti Bohemce. Holeš na stoperu se mně moc nelíbí a dělá i kiksy. Tedy žádný rozdíl proti alternativám. Opakovaně ukázal nejlepší výkony jako defenzivní záložník.
        Některé hráče odepisuje nejen realizák ale i náš podcast (třeba Ewerton, Kačaraba).

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

      doors     před rokem 24.03.2023 09:07 |  
      15 1

      Je pravda, že to vypadá až humorně. Celou dobu sháníme stopera, až jich máme celkem 5. Stáhneme to na 4, kteří by měli být to měli dát a ve finále tam hraje střední záložník. A přiznávám, že jsem si vůbec neuvědomil absurdnost argumentu, že musí být na stoperu český hráč, když jsme přivedli v posledních obdobích jen cizince... Nebyli poslední čeští stopeři Kudela s Hovorkou?

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

        Ragnarok     před rokem 24.03.2023 09:57 |  
        3 2

        Čeští stopeři moc nejsou, ale Konečný s Hunalem mi osobně přijdou jako bombarďáci, ve kterých se snoubí skoro vše, co dnes od dobrého stopera chceme. Na ty se těším a doufám, že dostanou šanci.

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

        rak (přítel SN)     před rokem 24.03.2023 10:00 |  
        4 0

        Jde jen o jazyk? Tak třeba Taras mluví česky docela slušně.

        • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

          Radek097 (přítel SN)     před rokem 24.03.2023 10:30 |  
          4 0

          Jazyk není problém, ač se jde na to “vymluvit”. Problém je organizace a s tím spojená komunikace. Když není na stoperu leader, co by zvládl organizovat zadní řadu, tak nezapomínejme na brankáře, na kterého by tento úkol padnul.
          Kdyby byl tak zásadní český jazyk, tak přivádíme na pozici stopera úplně jiné hráče.
          Loni jsme měli i 9 cizinců v základu a celá obrana byla složena z cizinců, například proti Fenerbahce (Bah, Ousou, Kacharaba, Oscar).

          • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

            doors     před rokem 24.03.2023 10:59 |  
            4 1

            Souhlasím. Čeština se ještě před sezonou nepovažovala u obránců za zásadní. V podstatě jde o to, že holt podle trenérského štábu nejsou stopeři momentálně dobří. Ono taky to mají těžké, když za každou chybu jsou hned na lavici, to se blbě hraje.

            • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

              Radek097 (přítel SN)     před rokem 24.03.2023 13:46 |  
              13 0

              Mi ti stopeři nepřijdou nějak horší oproti předchozím sezónám. Hlavně to není o tom, že bychom měli tragické stopery a vše ostatní bylo perfektní. Záloha je často taky děravá jak cedník.

              VARIABILITA. Všichni hrají všude a nikde, tedy spoustu hráčů mimo svůj primární post. Podle mne někteří hráči ani neví, jaká je jejich role v týmu.
              ŠÍŘKA KÁDRU. ROTACE. Na to doplatil u nás i Šilhavý, který rád pracuje s užším kádrem.
              SEHRANOST. No a jelikož rotujeme (nejen hráče, ale i pozice hráčů), tak není adekvátní sehranost - díky tomu, že hrajeme jen 1 zápas týdně a ne 2, jak jsme roky předtím byli zvyklí, tak všechno déle trvá a hráči na sebe často ještě nejsou zvyklí.
              Za příklad uvedu Ogbua, který přišel v zimě. Odehrál 6 zápasů. 2x měl vedle sebe Santose, 2x Ousoa, 2x Holeše. Napravo od něj se to nemění (Douděra), ale třeba střed pole? To má furt někoho jiného před sebou… jak se má takový hráč sehrát s těmi hráči, když je tady 2 měsíce i s cestou a neustále se to kolem něj točí.
              DŮVĚRA. No a s tím právě pramení to, co jsi psal. Hráči necítí důvěru. Po slušném výkonu si v dalším zápase nekopneš, jiný jde ve 30. minutě dolů, i když by to nebylo, že hrál otřesně a ostatní skvěle.
              SEBEDŮVĚRA. Neumíme se trefit ani do té základní sestavy, nervozita z trenérského týmu se šíří dál, což je vidět po zápasech, kdy se jde pravidelně zjebat rozhodčí, když nevyhrajeme - strašné buranství. Jde to vidět i na tweetech Tvrdíka… tak jak nikdo v klubu neokřikne trenérský tým, že stačí, tak ani Tvrdíkovi nikdo není schopen ani naznačit, že by neuškodilo Twitter zase omezit. Furt jde o nějakou reprezentaci klubu.
              PÝCHA. Do toho hlad po úspěchu je ze sparty cítit víc, možná si stihnou teď nabít čumák a nám to zajistí titul. Kéž by. My jsme sezónu 16/17 taky zvládli díky tomu, že ten hlad byl po letech zmaru velký a zkraje sezóny to na titul nevypadalo… Ale s ohledem na budoucnost je potřeba uvnitř klubu něco změnit, protože poslední dobou je to o kupících se špatných rozhodnutích, a já se obávám, že si sami sobě nalháváme, že je to pouze smůla.

              • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

                IJS     před rokem 26.03.2023 23:39 |  
                5 0

                Velice dobře popsáno! Je tam vše a já bych to ještě doplnil a slovo - SYSTÉM! Protože to co dnes hrajeme jaksi systém postrádá. Asi se budu opakovat, ale hrát na dva stopery bez zajištění, to si umím představit v nějaké fázi zápasu, kdy je potřeba udělat něco s výsledkem, ale hrát tak od 1. minuty... Navíc stopeři hrají hodně vysoko a pak stačí banální nákop za obranu, rychlý útočník ( nejčastěji černé pleti! ) a náhle dostaneme doslova z ničeho gól. Další věc je, že jsem nepochopil náš systém hry, jak překonat obranný blok. Na brejky nehrajeme, centry nám nejdou a nebo se kopou pozdě, když už útok není v náběhu. Střelba z dálky není. Nechci psát moc pesimisticky, ale tak nějak cítím, že to není o hráčích nebo jen o hráčích! Spíš neví, co a jak hrát a to reprepauza nezmění!

                • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

                  Radek097 (přítel SN)     před rokem 27.03.2023 11:43 |  
                  1 0

                  Souhlasím s tebou. Často to je takové nijaké, některé pasáže jsou slibné, ale nejsme schopni je opakovat/udržet dlouhodobě. My i hrát po stranách musíme, protože ve středu pole soupeře nepřevyšujeme… dávat na OZS Lingra, Traorého či Hronka, to chce značnou odvahu. Své si odehrají, ale technicky na tom není ani jeden z nich dobře.
                  Vytrácí se za mne i SUPERSCHOPNOST rychlé nápravy. Je pryč ta doba, kdy jsme uměli reagovat okamžitě. Nejde mi o střídání, to je řešení jen pro jeden konkrétní probíhající zápas, ale o dlouhodobou nápravu vzniklé chyby, která se pak neopakovala. Abychom v příštím zápase jsme byli zase o něco lepší, než minule. Přitom ti hráči často nebyli zcela zapadající do systému. Ale ty dílky puzzle jsme uměli poskládat správně, aby to do sebe zapadalo. Racionální uvažování tehdy vítězilo nad emocionálním? Teď jsou tu hráči “na přání”, variabilita hráčů již není taková (myšleno z pohledu schopností a ne počtu pozic, kde daný hráč může nastoupit) a často ty špatné dílky prohazujeme pouze mezi sebou, takže výsledný obrázek je stále patlanina.
                  Taky nás za pár měsíců čeká období “po Olayinkovi”. Opustí nás další “plíce týmu” a já jsem velice zvědav, jak si s tím poradíme a zda stále budeme věrni současnému systému s formací 4-5-1.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

                    Peťánek826     před rokem 28.03.2023 09:19 |  
                    1 1

                    K Olymu - opustí nás nejen další “plíce týmu”, ale i hlavičky ve vápně. A pokud nebude ani Traore, odstřelení Santos a Kačaraba, nenastartovaný Provod, tak budeme jako 8 sádrových trpaslíků na zahrádce.

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

        pehacko     před rokem 24.03.2023 14:13 |  
        0 1

        David Zima

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

      Ados     před rokem 24.03.2023 09:47 |  
      17 4

      Velice hezky popsáno. Ještě bych doplnil, že JiT dělá spousta nelogických kroků víceméně co je u nás. Dřív mu tyto tahy vycházely a všichni ho za to oslavovali a to teď nefunguje.

      JiT si těmi úspěchy posledních let vybudoval takovou pozici, že vlastně nenese žádnou odpovědnost za současnost. Má u JT takovou auru, že mu prochází téměř vše. Aby bylo jasno, tak já si práce JiT vážím ale nejde žít z minulosti.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

      koudys2 (přítel SN)     před rokem 24.03.2023 11:15 |  
      5 2

      Tenhle týden jsem klasicky poslechl všechny v mých očích zajímavé podcasty ohledně fotbalu v ČR vč. fotbal fokus podcast nebo footcastu. A musím říct, že ač jsou zde Podri a Vacíno z pochopitelných důvodů v nelibosti, tak to, co od nich zaznělo, bylo sakra výstižné a pro mě daleko příjemnější než oblíbené Mezi námi fanoušky, kdy jsem pocitově byl s názory účinkujících spíše v rozporu.

  12. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

    Dennis     před rokem 24.03.2023 10:02 |  
    35 5

    Po remíze v Liberci jsem byl naštvaný jako už dlouho ne. Proto jsem pak nic moc ani nepsal, dal jsem si pár dnů pauzu a čekal jsem, až mě trochu pustí špatná nálada a vyjde tady hodnocení hráčů a podcast. Věřil jsem, že v podcastu zazní kritické hlasy, trochu jsem i doufal, že pozvánku dostane Vety, který kritický umí být. Jenže v podcastu opět zaznívají věty ve smyslu, že vše je vlastně v naprostém pořádku, hrajeme dobře, spíš máme smůlu, vedeme přece ligu, není třeba se ničím stresovat. S tím tedy nesouhlasím ani trochu.

    Ten titul je teď strašně daleko. Nejde se na to dívat jednoduchým pohledem, že vedeme ligu a máme tedy vše ve svých rukou. Je potřeba se na to dívat realisticky, ve světle minulých, zejména venkovních výkonů. Ty nejsou vůbec dobré. Trenér po zápase v Liberci řekl, že jsme hráli dobře. Nehráli. Ano, měli jsme víc šancí, na očekávané góly to bylo asi 0,3:5, ale nehráli jsme dobře. Chybí mi větší sehranost, lepší kombinace, větší intenzita hry a pohyb hráčů bez míče. I větší sebevědomí a mentální síla, nepříznivý vývoj zápasu nás vždy až příliš srazí dolů. Hrajeme většinou staticky, bez pohybu, často po ztrátě propadáme, nedokážeme kombinovat na polovině soupeře, vždy velmi brzy přijde ztráta. Neproměňujeme šance. Ty šance, které měli Douděra nebo Olayinka v Liberci, to nebylo o smůle, ale o nekvalitě v zakončení. V souhrnu prostě nehrajeme dobře a je toho hodně ke zlepšení. Nejdříve si ale tohle musí realizák přiznat a udělat potřebné změny. Pokud k tomu nedojde, přijdou další ztráty. Ani sázkovky už nás nevidí jako největšího favorita na titul. Překvapuje mě, že tolik lidí je s momentální situací až tak v pohodě.

    Závidím všem ten optimismus před zápasem na Letné. Já to tedy moc optimisticky nevidím. Ten zápas bude strašně těžký, budou si na nás věřit, párkrát nás v poslední době porazili, z podzimního výprasku v Edenu už se oklepali, vědí, že nám to teď venku vůbec nejde a několik jejich hráčů bude mít proti nám extrémní motivaci. Hodně z nás vidí na levém křídle místo Olayinky Oscara, já také, ale je třeba vnímat i to, že tímto krokem ztrácíme opět výrazně na výšce, kde máme deficit i s Olayinkou v sestavě. Speciálně na Letné tohle bude problém, bída je ze standardek docela silná a má tam dost hráčů, kteří hlavičkovat umí. A to ani nezmiňuji fakt, že nejspíš budeme hrát do kopce. Na naši výhru bych rozhodně nevsadil a jestli tam prohrajeme, tak ten titul bude ještě o mnoho dál. Hrajeme pak ještě v Ostravě, které to sice aktuálně nejde, ale proti nám se jako vždy vyhecují a podají dobrý výkon. Body jim tam běžně necháváme, pokud se výrazně nezlepšíme, body tam necháme znovu.

    V podcastu se v jedné části všichni diví, proč jsou realizák i hráči v takovém stresu. Za mě je další ztráta titulu už velká komplikace. Zejména finanční. Nemáme aktuálně v týmu moc hráčů, které bychom mohli zpeněžit za opravu vysoké částky. Museli bychom jich prodat víc a to by znamenalo další velké oslabení kádru. Letos v EKL jsme toho moc nevydělali, chceme stavět akademii, máme vysoké výdaje, podle mě peníze fakt potřebujeme fest. První místo dává šanci na 4. předkolo LM, za které je cca 200 milionů (plus mnohem víc v případě postupu). Na tyhle peníze už jsme si dvakrát nesáhli. Poprvé kvůli Ferencvárosi, podruhé kvůli Plzni. Druhé místo v lize nás pošle jen do kvalifikace EL nebo EKL, na tento bonus 200 mil. můžeme zapomenout a vydělat srovnatelné peníze je v EL sakra těžké, v EKL asi prakticky nemožné. Podle mě všichni v klubu vědí, že titul a kvalifikaci o LM s finančními bonusy musíme na třetí pokus už udělat a aktuální vývoj pro nás není vůbec příznivý. Bohužel nervozita realizáku se přenáší na hřiště a vůbec ničemu to neprospívá. Rozhodně souhlasím s tím, že realizák by se měl uklidnit a chovat se během zápasů a po nich jinak. Scénka s nepodáním ruky Kozlovi po zápase v Liberci byla nedůstojná Slavie… Stejně jako reakce trenéra na dotazy reportérky o dva týdny dříve.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

      Ados     před rokem 24.03.2023 10:22 |  
      17 3

      Ta nervozita nás sežere zaživa. Bohužel je to opět o financích. V tomhle má bída výhodu. Můžou hrát x let tužku a stejně jsou na tom líp. Na druhou stranu, když jsme schopní přivádět hráče, které nehrajeme a posíláme obratem pryč, tak se asi tak špatně nemáme.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

      weetek     před rokem 24.03.2023 15:00 |  
      10 3

      Myslím, že jsi hřebíček na hlavičku ne uhodil, ale doslova majznul :-) Já při poslechu té pasáže, kde se kluci snad doopravdy upřímně divili, o co jako jde, proč ta nervozita, vždyť ligu o skóre vedeme, a když to nevyjde, tak holt budeme druzí, nevycházel z údivu. A když se rozjely kalkulace, jak případně prohrané finále poháru s pozdějším mistrem to v podstatě taky jistí, údiv jen narůstal. Ve skutečnosti jde hlavně z pohledu finanční stability klubu opravdu o hodně. Jedna věc je sportovní stránka: že jsme pracně budovaný kredit v evropských soutěžích nechali v Kluži a Sivasu (a byli fest rádi, že z něj něco nezůstalo ležet i v Prištině), je samozřejmě otrava, stejně jako to, že máme pohárové jaro jen v MOL Cupu. Druhá věc je ale stránka příjmů, a ta naším pohárovým klopýtáním trpí asi víc, než si někteří podcasteři uvědomují.

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

        Dennis     před rokem 24.03.2023 15:39 |  
        12 0

        Ono to čtvrté předkolo LM je kouzelné v tom, že je za něj 200 míčů (což jsou peníze, které nikde jinde ležet nenajdeš), a současně je pro tým s naším koeficientem vlastně relativně snadno dosažitelné. Musíš vyřadit jeden tým úrovně Ferencvároše nebo Tiraspolu ve třetím předkole (případně ještě slabší tým ve druhém předkole). Nahrát tyhle peníze v EL nebo EKL je daleko těžší úkol. Akorát musíš tedy nejdřív vyhrát ligu... A o to teď jde především. Loni jsme titul lacině přenechali Plzni a o tyhle peníze zase přišli. Pokud bychom se v národním koeficientu posunuli výše, stačilo by dokonce "jen" vyhrát ligu a mistr by šel jako dřív rovnou do 4. předkola. Titul má na klub z hlediska ekonomiky výrazný vliv. Druhé místo není z hlediska ekonomiky o trochu horší, ale neporovnatelně horší.

  13. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

    p!erreCORE     před rokem 24.03.2023 15:52 |  
    2 2

    Přátelé, mně pořád klove v hlavě ta "penaltová" situace, která předcházela té vkusně provedené hlavičce od Petera. Já jsem utkání bohužel neviděl, jen sestřih. Pouštěl jsem si ten záběr mnoho mnohokrát, okýnko po okýnku.. a vidím toto:
    Peter běží s balonem ve vápně, přijde o něj, liberečák mu tam v karatistickym polodřepu natáhne nohu asi dva metry daleko a Peter se o ni přerazí a zaplachtí. Dost tomu přidal a nebál bych se mu dát žlutou za simulování, ale písknout se to podle mně muselo.
    Co mi uniká? Jsem blbej nebo navedenej nebo slepej?

    Druhá situace s "balonem za čárou". Když vím, že možná za čárou byl, tak ho tam vidím. Ale bez pořádnýho záběru se to posoudit nesmí. Velká chyba asistenta a velká chyba Zelího, že písknul před gólem, i když nevím, zda to VAR smí řešit.
    Dále jsem překvapenej slovama týhle krysy. Je to slizskej zmrd, ale v článcích na isportu se vyjadřuje většinou dost rozumně, bylo by fajn, kdyby se mu to dalo věřit. O koho jde, např tady:

    https://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-dusan-svoboda/428774/pravidla-fotbalu-jsou-moc-slozita-po-zavedeni-var-se-musi-zjednodusit.html

    Jinak Holeš NEpatří na stopera a neměl by ho dlouhodobě hrát, přesto, že věřím, že by to dokázal lépe než asi všichni naši současní obránci. Jeho místo je podle mně na pravém beku a budu to tvrdit vždy. Když ne tam, tak defenzivní střeďák je ideální.

    Jako jeden z mála tady, aspoň podle toho, jak se tu mnozí prezentují, se těším dneska na repre. Docela mně překvapilo, že nehraje Míša Sadílek, kterého jsem si v minulých zápasech velmi oblíbil a přeju si ho u nás.. a ještě víc překvapilo, žě místo něj hraje jeho brácha.

    To je asi vše, co mi leží v hlavě, i když je toho o dost víc. Díky za pozornost.

    ps. Titul bude, pohár možná.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

      Marcelo10     před rokem 24.03.2023 20:41 |  
      5 3

      "Se o ni prerazi", "dost tomu pridal - zluta za simulovani", "pisknout se to muselo"..dicela schizofrenie, ne? :) za me to penalta neni a hlavicka nebyla vkusna, ale uplne tupa, bohuzel.

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

        p!erreCORE     před rokem 25.03.2023 07:50 |  
        3 1

        Jasně, že hlavička byla hloupá. Chtěl jsem být trochu protiváhou těch "debilů", "kokotů" a pod., co se nasypaly na Peterovou hlavu.
        K tomu hlavnímu. Já si myslím, že může být penalta i ŽK za simulování.. a pokud nemůže, mělo by to být možné. Ale jak jsem psal, nehádám se.. jen tam prostě tu penaltu vidím :)
        Dík za odpověď.

  14. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

    cedar55     před rokem 24.03.2023 16:42 |  
    9 2

    Kluci podcast dobrý, ale o béčku evidentně nic nevíte, lepší nekomentovat (chodím na každý zápas B i holek).

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

      Tacit     před rokem 25.03.2023 10:00 |  
      5 2

      Souhlas.
      A proč označují Jurečku posměšným: “pan inženýr”?

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

        pehacko     před rokem 25.03.2023 11:08 |  
        3 0

        Protoze inzenyr je a protoze tak oslavoval jeho goly komentator z přenosu z pripravy…

        • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

          mig52     před rokem 26.03.2023 08:03 |  
          1 2

          Nj., ale mezi slávistickými fans jsou všichni komentátoři hňupové! :))))

          • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

            pehacko     před rokem 26.03.2023 08:25 |  
            1 0

            Tenhle je Slavista a komentoval to se Strasakem skvele! Ty bych chtel na kazdy zapas!!!

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

        mudrc     před rokem 25.03.2023 11:14 |  
        2 6

        Stejne jako se Kisel oznacoval pouze a vyhradne jako Mgr. Kisel, Nezmar jedine Ing. a Provod je pokazde jmenovan jako bakalar, nebo ne ;-) ?


        Komentář byl uživatelem upraven (25.03.2023 11:15) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

        p!erreCORE     před rokem 25.03.2023 11:22 |  
        3 2

        já myslím, že to není posměšné.. beru to jako přezdívku Venca "Inženýr" Jurečka

  15. Slávistický v reprezentaci

    Tacit     před rokem 25.03.2023 10:11 |  
    8 2

    A co říkáte na naše hráče proti Polsku.
    Jurásek, Holeš, Douděra, ale i ti bývalí, třeba Král mě mile překvapil.
    Ale jestli Jurásek takový výkon párkrát zopakuje, tak o něj brzo přijdeme. Ale moc mu to přeju. Včera tam po lajně řádil. A Levandule si bude Holeše pamatovat ještě dlouho.

    • Re: Slávistický v reprezentaci

      Slávista 51     před rokem 25.03.2023 18:30 |  
      3 0

      Samozřejmě že je to na pochvalu jmenovaným.
      Ale ti za Stalinem, budou tvrdit. že góly dali přece jejich hráči - jenom zapomínají, že na ty góly jim nahrávali hráči Slavie.
      A ti slušní přiznávají, že nejlepším hráčem byl Jurásek.

    • Re: Slávistický v reprezentaci

      cunak     před rokem 25.03.2023 18:32 |  
      2 13

      Král za nás tedy pár týdnů hrál. Ale jako slávistu ho rozhodně neberu. Stejně jako Krmenčíka, Kuchařů, Fenina, Malínského....

      • Re: Slávistický v reprezentaci

        hiker42     před rokem 25.03.2023 21:47 |  
        14 0

        A muze se Kralovi pocitat dorost? Asi tak 2 roky za SKS.. Mozna delam chybu, ale ja mu to pocitam :-) Pro me je Alex Slavista.

        • Re: Slávistický v reprezentaci

          Slávista 51     před rokem 25.03.2023 22:51 |  
          6 0

          A ze Slavie, odcházel do ciziny.

      • Re: Slávistický v reprezentaci

        Kenny     před rokem 26.03.2023 14:21 |  
        3 1

        Kuchaře nebereš za Slávistu? Po šesti sezonách v áčku plus nějaký ten rok v mládeži? Kdo tedy splňuje tvá kritéria?

        • Re: Slávistický v reprezentaci

          krumicek     před rokem 26.03.2023 14:29 |  
          5 0

          Řek bych, že myslel Kuchtu a tohle mu udělal autocorrect.

          • Re: Slávistický v reprezentaci

            butters     před rokem 26.03.2023 15:37 |  
            4 1

            To je poprvé, co vidím, že autocorrect opravil čuráka na Kuchaře.

            • Re: Slávistický v reprezentaci

              pehacko     před rokem 26.03.2023 18:00 |  
              1 0

              Asi nekde fest blbe vari… to bude bufet rezava toaletna

          • Re: Slávistický v reprezentaci

            cunak     před rokem 26.03.2023 19:57 |  
            0 3

            Ano. Měl tam být Kuchta.

  16. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

    cvočkař Danda     před rokem 25.03.2023 13:36 |  
    13 11

    Kluci,z podcastů,i z komentářů,chytněte se za nos.Všichni mluvíte a píšete,jako byste měli znalosti Pepa Gvardioli.Prosím Vàs,snažně,nekrizijte náš realizák.Chápu,že to děláte z lásky ke SLAVII,mně taky serou prohry,ale snažím se na to koukat realistický.Fandím SLAVII od fantastického postupu přes Plzeň v roce1966-7.Zažil jsem mnohé,ale posledních 6let je v novodobé historii je jednoznačně nejúspěšnější.Proto Vás prosím, nechovejte se jak kulečníková koule,od rohů do rohů.Po vítěztví nad Plísní až k ztrátě bodů v Teplicích,ČB a Liberci.V sobotu se na Vás těším v Edenu.
    Všechny Vás zdravím Danda cvočkař.

  17. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

    Slávista 51     před rokem 27.03.2023 23:36 |  
    5 6

    A co dneska,
    ti sparťani, v tom nároďáku ?

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

      Karel13     před rokem 28.03.2023 16:57 |  
      3 3

      A co ti nesparťani, v pohodě?

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #13

        Slávista 51     před rokem 29.03.2023 11:00 |  
        1 4

        Po výhře nad Polskem, byli sparťani vynášeni do nebes, vždyť přece dali ty 3góly.