Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Sparta B - Slavia B 2:0

V derby juniorek ve 2. lize nastoupily oba týmy na hlavním stadionu Sparty posílené o hráče širšího kádru áčka. Zápas mnohem lépe vyšel domácím, kteří zaslouženě zvítězili 2:0.

Zápas byl důležitý i z hlediska postavení v tabulce. Béčko Slavie je zatím poslední, to sparťanské je jen o bod nad ním. Oba kluby navíc vyhlásily za jasný cíl záchranu, což při vyrovnanosti 2. ligy není ničím nereálným. Náš tým ze stálých hráčů áčka posílili Mandous, Kačaraba, Ewerton, Pech a Traoré. Po více než rok dlouhé pauze se pak vrací kapitán Bořil. Sparta pak z ligistů nasadila Vorla, Kamenoviče, Karabce, Daňka a Minčeva.

Utkání od začátku provázela výborná atmosféra ze strany slávistického kotle. Do první šance se ze strany dral Adam Pudil, ale po lehkém kontaktu s Kamenovičem radši ochotně spadl, než aby akci dohrál. Sudí Všetečka situaci viděl dobře a nepískal. Po úvodní čtvrthodině, kdy byli sešívaní více na míči, začala získávat převahu Sparta. První vyloženou šanci měl ve 22. minutě Daněk, který utekl Bořilovi a postupoval sám na Mandouse. Náš brankář ho ovšem skvěle vychytal! Tentýž hráč Sparty následně pálil o kus vedle. Ve 28. minutě kontrovala svou šancí Slavia. Při přečíslení 2 na 1, ale Šubert prováhal přihrávku a i když se pak prokličkoval k zakončení, tak jeho nepříliš razantní pokus pokryl Vorel. Ve 33. minutě se opět proti zakončení Daňka blýskl Mandous, když vychytal jeho ránu z místa poblíž penaltového puntíku. Ve 39. minutě neodhadl Mandous výběh, ale lob Minčeva nebyl povedený a míč před odkrytou brankou snadno dostihli naši obránci. Ve 44. minutě už se dokázal Daněk zblízka prosadit, když na přihrávku za obranu vůbec nezareagoval Bořil a míč nezvládl odvrátit ani Kačaraba. Sparta tak v poločase zaslouženě vedla.

Do druhé půle překvapivě nenastoupil Kričfaluši, který patřil k našim lepším hráčům. Možná šlo o nějaký zdravotní problém, každopádně ho nahradil Štěpán Beran. A právě tento hráč nebezpečně pálil v 51. minutě. Vorel ale jeho projektil dokázal přizvednout na roh. V 56. minutě došlo ke strkanici, když si nesportovní chování Daňka nenechal líbit Bořil. Potyčka rozproudila hráčům krev v žilách a v poměrně rychlém sledu došlo hned k několika tvrdým zákrokům na obou stranách. Když vášně opadly, tak Sparta zvýšila na 2:0. Kačaraba vůbec neobsadil svého hráče v jednoduché situaci, Karabce v gólovce ještě vychytal Mandous, ale odražený míč zvládl do sítě dorazil Daněk - 2:0. Zápas se už pak spíše dohrával, jedinou šancí sešívaných na korekci výsledku byl přímý kop po faulu na Šmigu z 90. minuty. Beran pěkně obstřelil zeď, ale Vorla zachránila tyč.

Závěrem nezbývá než konstatovat, že Sparta byla výrazně lepší a zaslouženě zvítězila. Zklamáním byly podprůměrné výkony posil z áčka (když nepočítáme stále ještě juniora Kričfalušiho) s výjimkou brankáře Mandouse, který nás zachránil od výraznější porážky.

17. kolo - Pondělí 06. 03. 2023 18:00

Fortuna národní liga, 2022/2023
2 - 0
1 - 0
AC Sparta Praha B
AC Sparta Praha B

44. a 69. Daněk

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (155)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sparta B - Slavia B

    slavista23     před rokem 06.03.2023 18:11 |  
    1 0

    Vsadil jsem
    Výsledek zápasu bez remízy: Slavia Praha B
    Snad se budu smát na konci zápasu.

    • Re: Sparta B - Slavia B

      tomaray     před rokem 06.03.2023 18:19 |  
      1 2

      Jak se dělá to přehazování nicků? Sem myslel, že to dokáže jen šikovnej admin,,,

      • Re: Sparta B - Slavia B

        slavista23     před rokem 06.03.2023 18:29 |  
        0 0

        Jo jo to dokáže jen šikovnej admin.

    • Re: Sparta B - Slavia B

      lama     před rokem 06.03.2023 18:31 |  
      3 0

      Zatím je Sparta nebezpečnější. Všímám si Bořila a ten teda nestíhá.

  2. Re: Sparta B - Slavia B

    VanDel     před rokem 06.03.2023 18:26 |  
    13 2

    Jako Boril zatim tezce, teeeezce nestiha.

    • Re: Sparta B - Slavia B

      Alanor (admin)     před rokem 06.03.2023 18:27 |  
      10 1

      Zatím je bohužel nejhorší na hřišti. Vůbec se mi pak nelíbí Pudilovy simulace. Naopak Kričfaluši vypadá zajímavě. Vysoký a rozumí si s míčem.

      • Re: Sparta B - Slavia B

        VanDel     před rokem 06.03.2023 18:31 |  
        3 2

        Pudil sikovny na mici, ale simulace silene.
        Kricfaluci ve stredu pekny, dobry prehled…..maly naznak Soucka :)

  3. Re: Sparta B - Slavia B

    hurvajsino     před rokem 06.03.2023 18:27 |  
    20 1

    Bohuzel kdyz vidim Honzu B. tak ho v A-tymu jen tak neuvidime

    • Re: Sparta B - Slavia B

      Ragnarok     před rokem 06.03.2023 19:34 |  
      0 0

      Honza prodělal těžké zranění. Má to těžké. Možná by byl již platnejsi v managementu a pomáhal nám dosahovat úspěchu na jiném poli.

    • Re: Sparta B - Slavia B

      Taky     před rokem 07.03.2023 08:19 |  
      0 1

      Bořila nechají zahrát minutečku v lize i v poháru, aby měl nárok na trofeje. Případné... :-)

  4. Re: Sparta B - Slavia B

    VanDel     před rokem 06.03.2023 18:35 |  
    4 1

    No, Mandous druhy chyceny gol….

  5. Re: Sparta B - Slavia B

    VanDel     před rokem 06.03.2023 18:51 |  
    10 2

    Mimo Mandouse vsichni ackari tezce spatni. Takoveho Pecha jsem si za cely polocas vsimnul jednou.
    Jako prvni je ale na vystridani Boril, to je hodne smutne predstaveni od nej.

    • Re: Sparta B - Slavia B

      Ragnarok     před rokem 06.03.2023 19:36 |  
      1 1

      O Pecha jsme svedli tvrdý boj se Spartou. Je to investice do budoucna. Za půl roku už bychom ho nebyli schopni přivést. Je to mimořádný talent.

      • Re: Sparta B - Slavia B

        VanDel     před rokem 06.03.2023 19:44 |  
        1 0

        Doufejme. Třeba dneska je naprosto srovnatelný, ne-li horší, než mladíci z béčka.

  6. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    Kábě     před rokem 06.03.2023 18:53 |  
    7 0

    No čekal jsem teda vzhledem k sestavě hodně lepší výkon. Sparta sice hraje míň na balónu, ale jinak měla docela dost gólovek a zaslouženě vede. Jen díky Mandousovi to není horší... Na Bořilovi je ta pauza hodně vidět, zklamáním jsou ale především Ewerton a Pech, člověk by si ani nevšiml, že jsou na hřišti. Do druhé půle tam poslat postupně Berana, Šmigu, Planku a Masopusta a snad se to zlepší.

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

      Ragnarok     před rokem 06.03.2023 19:39 |  
      12 1

      Hráči, kteří přišli z Mladé Boleslavi se hodí pro jinou typologii zápasů. Bohužel máme dohromady s beckem a dorost jen 80 hráčů pod smlouvou, takže nebylo kde brát.

  7. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    Radovan62 (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 18:53 |  
    7 0

    Koukám na to a to zpracování míčů je úděsný,opravdu máme dráze placený atlety,nepoznáš kdo je z A a kdo z B,všichni se tam pletou a nevadí co hrát

  8. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    Lantenac     před rokem 06.03.2023 18:54 |  
    13 1

    Skoro si říkám, jestli by to bez těch hráčů áčka nebylo lepší. Bořil šílenej výkon (skoro všechny nebezpečný útoky Sparty přes jeho stranu a při gólu se na Daňka vykašlal úplně) Ewerton neviditelný a Traoré už podle mě nestíhá tempo. Pecha jsem nezaregistroval snad vůbec. Akorát Mandous chytil asi dva góly.
    Sparta vede zaslouženě, bohužel. Z našich mladých se mi docela líbí Šubert.

  9. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    PrahaSlavia     před rokem 06.03.2023 18:55 |  
    15 1

    Jako super je, ze B tym se prezentuje stejne jako nase Acko venku. Problem je, ze u Acka to stoji tezce za vyliz prd....
    Jako hraci Acka vypadaji, krome Mandouse, ze tam jsou za trest.

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

      Radovan62 (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 18:57 |  
      2 1

      Já nechápu co jim zápas za B má dát když to berou za degradaci jejich ega

      • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

        PrahaSlavia     před rokem 06.03.2023 19:03 |  
        5 0

        Vzhledem k Ackovymu platu....by tam meli jezdit po zadku, i kdyby hrali na skvare.

        • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

          Radovan62 (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 19:07 |  
          10 0

          To by museli mít Slavii v srdci a ne jako fabriku na penize

  10. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    Radovan62 (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 18:55 |  
    17 1

    Ať tam pustí naše mladý a ne.otrávený mistry z A,hnus

  11. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    SKSKali     před rokem 06.03.2023 18:56 |  
    2 2

    Trošku kopírka áčka. Směrem dopředu hrozná nesouhra a nepřesnosti a Spartě stačí větší běhavost a agresivnější souboje.

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

      Alanor (admin)     před rokem 06.03.2023 19:01 |  
      9 0

      Ty týmy nejsou vůbec sehrané, tak si na to těžko stěžovat a hledat srovnání s áčkem. Je to hlavně o individualitách a Daněk naprosto válcuje Bořila rychlostí.

      • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

        SKSKali     před rokem 06.03.2023 19:40 |  
        4 0

        Nejde o nějaké systémové týmové mechanismy, ale my nejsme schopni přejít i základní kombinační hrou. Oni mají taky mixlej tým a jsou o třídu lepší a ještě nás ubrání.

  12. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    wymaz     před rokem 06.03.2023 19:01 |  
    12 0

    Aleš a Ondřej ok, tak má vypadat posila z áčka, ostatní katastrofa, mladí z B jasně lepší, ale jen na tu bídu co vidím. Dnes pomoc bude oslabením, vůbec mi není jasné, co chceme hrát. Že to nevím já by nebyl problém, ale připadá mi, že to není jasné ani hráčům na hřišti. Místo vylepšení PR to vidím na hlubší pád do bahna, rád se budu plést.

  13. Ewerton

    lachpresak     před rokem 06.03.2023 19:01 |  
    7 1

    Myslím, že jeho dny jsou ve Slavii sečteny :(, když si vzpomenu jak táhnul Boleslav a všechny akce šly přes něj :(

    • Re: Ewerton

      Marcelo10     před rokem 06.03.2023 19:19 |  
      16 0

      Je mi ho lito..tak jsem se na nej tesil, ale nas realizak neumi s fotbalistama jako on pracovat.

      • Re: Ewerton

        carevitchando     před rokem 06.03.2023 19:24 |  
        10 0

        Je na pováženou, že si ho vydupali a teď tohle. Ale těch hráčů je víc, co byli na naší pověstné tabuli hodně vysoko a kde jsou teď?

  14. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    donford     před rokem 06.03.2023 19:03 |  
    7 0

    Myslím, že hodně zajímavý bude časem ten velmi mladý Konečný, č. 3. Mandous z našich nejlepší. Traoré, Bořil, Pech, jsou velmi slabí, Ewerton taky není moc vidět. Dost nechápu, jak tihle kluci mohou být v našem áčku. Kačaraba průměrný. Vzadu jakž takž, průměr, vpředu nám míč dost překáží.

  15. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    damade     před rokem 06.03.2023 19:03 |  
    10 0

    Béřa si u nás už nekopne. Maximálně tak na posledních pět minut v rozhodnutym domácim zápase, aby mu mohl stadion zatleskat. Dobře vypadá Mandous, z mladejch Krčifaluši a víceméně Pudil. Zbytek špatný, včetně kluků z áčka.

  16. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    záplata     před rokem 06.03.2023 19:06 |  
    17 1

    Impotentní fotbal, kontinuita áčka a béčka je dokonalá. Ewerton a Pech, ty vole oba pěšky vedle autobusu až do Edenu a okamžitě se jich zbavit, když je to nebaví, ať tam nelezou. A nebo to možná prostě neuměj, když vidím to jejich zpracování, takže se jich zbavit, lemply nepotřebujeme.

  17. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    wymaz     před rokem 06.03.2023 19:06 |  
    13 0

    Ondřej hraje nejlíp, tak jde dolů, ti naši trenéři jsou opravdu jinde.

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

      ervin     před rokem 06.03.2023 19:37 |  
      7 0

      Doplním že jsou jinde i ti v áčku!

  18. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    Hofo78     před rokem 06.03.2023 19:06 |  
    5 0

    Nechápu střídání Kričfalušiho...možná zranění

  19. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    pehacko     před rokem 06.03.2023 19:09 |  
    14 0

    Teda od frajeru z acka nevidim nic navic a zadnou snahu se ukazat a dřít na krev, abych se ukazal… a treba odčinil aspon malinko tu vcerejsi sracku! Ten tym si zaslouzi strasne velikou pokutu a misto volna jeden trenink za druhym.

  20. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    Hofo78     před rokem 06.03.2023 19:13 |  
    8 0

    Ano...Béřa moc nestíhá, ale hlavně přes rok nehrál zápasy, takže než se dostane do tempa bude to tak pul roku trvat...

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

      Taky     před rokem 07.03.2023 08:43 |  
      3 0

      Obávám se, že už to na základ v áčku Slávie nebude nikdy. Snad se bude postupně ještě zlepšovat, ale na původní kvalitu už to asi logicky nepůjde, i kvůli věku.
      Myslel jsem, že bude v příštích sezónách takovej ten "starej" v béčku, ale to nesmí bejt nejhorší na place!
      Uvidíme, hodně to bude o hlavě, jestli to nezabalí, až zjistí, že už to není na áčko.

  21. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    Ladislav (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 19:24 |  
    1 1

    Každý hraje, co mu ten druhý dovolí a soupeř hraje chytře, brání v podstatě v sedmi lidech a v útoku má nebezpečnou trojici z Áčka ... Ale věřím, že Šmiga vyrovná ... Dva góly už je dost, chtělo by to kontaktní gól, ale oni už po tom střídání budou bránit v devíti ...


    Komentář byl uživatelem upraven (06.03.2023 19:37) . Zobrazit původní komentář

  22. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    ezechiel     před rokem 06.03.2023 19:27 |  
    21 0

    Jestli se hráči z Á teamu chtěli ukázat, že Béčko je bez nich marný, tak až na Mandouse bych nepoznal, že někdo do A týmu patří.

  23. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    pehacko     před rokem 06.03.2023 19:28 |  
    12 1

    Tak kacaraba je hodne trapnej… traore neni ani trapnej, ten je tam za diváka.

  24. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    ezechiel     před rokem 06.03.2023 19:28 |  
    21 0

    Kačaraba, Traoré, Pech, Ewerton zoufalí, hroznej výkon.

  25. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    ervin     před rokem 06.03.2023 19:30 |  
    12 0

    Kačaraba ani za béčko jedna velká hrůza!

  26. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    Alanor (admin)     před rokem 06.03.2023 19:30 |  
    26 1

    Ty vole, Kačaraba má u vápna jedinýho hráče široko daleko a stejně ho neobsadí. A je to 2:0. Fakt nevím, jak chce Trpišovský hrát s takovými stopery hrát totální fotbal.

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

      Hofo78     před rokem 06.03.2023 19:31 |  
      22 0

      Tak totální fotbal už nehrajeme minimálně rok

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

      knl66 (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 20:06 |  
      2 0

      Totální fotbal?!? Kdeže ty předloňské fotbaly jsou...

  27. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    Droosy     před rokem 06.03.2023 19:32 |  
    4 3

    v kombinaci se včerejším výsledkem budou fanoušci Slavie tento týden chodit spíše kanálama

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

      PrahaSlavia     před rokem 06.03.2023 19:38 |  
      1 0

      Treba tam potkame par hracu....

      • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

        pehacko     před rokem 06.03.2023 19:43 |  
        7 1

        Tem je to zda se uplne u prdele

  28. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    Hofo78     před rokem 06.03.2023 19:33 |  
    8 0

    Tři ofenzivní hráči áčka Sparty si z nás dělají prdel


    Komentář byl uživatelem upraven (06.03.2023 19:33) . Zobrazit původní komentář

  29. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    ptaty     před rokem 06.03.2023 19:33 |  
    5 2

    Pánové to je na blití

  30. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    Radovan62 (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 19:34 |  
    3 1

    To nám hráči z A hoooodně pomohli,vysrat se na.takový experimenty,nálada v celém klubu začíná Houstonu,

  31. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    provit     před rokem 06.03.2023 19:36 |  
    25 0

    Chudáci mladý kluci, co se teď z tribuny musí dívat na Ewertona, Kacharabu a Traorého, jak si místo nich přišli koupnout...


    Komentář byl uživatelem upraven (06.03.2023 19:36) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

      Lord_Edmund     před rokem 06.03.2023 19:39 |  
      1 0

      no kdyby jim aspoň pomohli k záchraně, ale to zatím moc nevypadá :-( Buzny jsou dnes prostě lepší, snad to u "A" bude obráceně.

  32. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    mirda     před rokem 06.03.2023 19:38 |  
    20 2

    Pan Tvrdík se dle svých slov na tento zápas hodně těšil, tak doufám, že si ho užívá. Myslím, že tady je vidět ta "kvalita" našeho širšího kádru.

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

      pehacko     před rokem 06.03.2023 19:46 |  
      12 2

      Pan Tvrdik dela pro Slavii maximum a privede kazdeho hrace co si realizak vybere. Vsichni maji penize vcas. Plati draha soustredeni, dalsi a dalsi manažery a lekare a buh vi co jeste… ten je ten posledni co za soucasny mrdokvas muze. Jen ted bude muset byt jednou za zleho a vsem dat pokuty a ultimáta. Hracum a tymu za dnesni vykon kazdemu pet mega pokuta a za vcerejsek kazdemu kdo hral deset mega vcetne realizaku!

      • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

        mig52     před rokem 06.03.2023 20:03 |  
        11 2

        V každém případě může za to, že Trpišovský je prakticky mužem, který bez jakékoliv oponentury rozhoduje o všem, co se týká áčka. A momentálně to vede do kytek, což je ale úroda toho, co se zasívalo v nedávné minulosti.

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

      Ragnarok     před rokem 06.03.2023 19:46 |  
      3 5

      Pokud by se bojovalo na bajonet, tak zvítězíme s kýmkoli. Tolik hráčů nemá nikdo. Trpisovsky četl Suvorova a ví, že množstevní přešla je klíčová. A je třeba mít z čeho vybírat. Na léto se již tabule hemží nejednou posilou z Mladé Boleslavi, Teplic, Brna a dalších klubu. Potřebujeme tak 4 právě beky a 5 hrotaku. A do konce by podle insideru měli dorazit dva Svedove - Benny a Bjorn a první jejich představení bude Waterloo.

  33. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    záplata     před rokem 06.03.2023 19:39 |  
    11 3

    Já jsem od včerejška tak nasranej, že to nejde popsat, myslel jsem si, že mě mlaďoši trošku potěšej, ale oni hrajou stejnou sračku, posraný z Xindlu až za ušima, ať jdou klidně do třetí ligy, tam budou za hvězdy. Vůbec, ale vůbec se netěšim na derby, už na to nemám nervy.

  34. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    looko     před rokem 06.03.2023 19:40 |  
    30 0

    Ke hře se nechci vyjadřovat to vidíme všichni. Ale smekám před fanoušky. Po včerejšku, při dnešním výkonu a takhle fandit......velký respekt

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

      Lord_Edmund     před rokem 06.03.2023 19:41 |  
      2 0

      souhlas, jsou super !!!

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

      ezechiel     před rokem 06.03.2023 19:56 |  
      3 0

      skutečně jediné větší pozitivum a Mandous dneska, což z 22 hráčů je tristní bilance na Slavii.

  35. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    Sníža     před rokem 06.03.2023 19:42 |  
    14 3

    Masopust levý bek to snad ještě nehrál. Mě to připadá, že to stavěl Jindra. Kdy už konečně ve Slavii pochopí , že mají hráče stavět tam kde jim to jde a né je pořád někde testovat. Tohle není možné.

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

      Taky     před rokem 07.03.2023 09:02 |  
      0 0

      Chápu, že se nám teď zdá všechno špatně a na hlavu postavený, ale zrovna tohle už Trpišák avizoval mnohem dříve, že Maso by šel v nouzi hrát (za áčko) levého beka, že tam máme jenom D. Juráska...
      Na pravého beka máme ještě Douděru, Pecha, Schranze a Holeše. A za pár měsíců přijde Tomič.
      Nehodnotím kdo je, nebo by byl lepší na jiném postu, ale všichni zahrajou pravého beka celkem obstojně. Na levého beka už máme jenom Oscara, ale to je jako u Holeše, na beka je ho škoda.

  36. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    Nosorozec     před rokem 06.03.2023 19:43 |  
    3 0

    Hráči áčka dnes velký zklamání. Nedali hře vůbec to, co ji měli dát.

  37. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    Droosy     před rokem 06.03.2023 19:45 |  
    14 0

    Tak hlavně že máme nejšírší kádr v lize...

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

      Ragnarok     před rokem 06.03.2023 19:49 |  
      19 4

      Šířka kádru je klíčová. Pokud jedeš do Portugalska na soustředění, dostaneš poměrně slušnou množstevní slevu. A nemusíš hledat soupeře pro přátelaky , protoze může sehrát i turnaj o 6 týmech. Jediné, co Jindru ohrožuje je to, že z nebe mizí a380 a do jiného letadla se brzy nevejdeme.

      • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

        Radovan62 (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 19:51 |  
        8 0

        Díky za.pobavení,ale stejně máme nejlepší černý humor na.celém svétě

        • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

          knl66 (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 20:04 |  
          2 1

          Kolega Ragnarok je v tomhle jednička! :) Takovej hořkej humor :( Někdy mi připomíná diskutéra z druhého břehu na Iděsu - jakéhosi Martina Boučka, humor až někdy absurdní. :)


          Komentář byl uživatelem upraven (06.03.2023 21:02) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

      VanDel     před rokem 06.03.2023 19:51 |  
      8 4

      Šířka bohužel neznamená kvalitu.....Slávie je toho zářným příkladem.

  38. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    Radovan62 (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 19:50 |  
    3 0

    Škoda že.nehraje Santos,ne tohle nemůže nechat Jarda jen tak,

  39. Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

    houston (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 19:53 |  
    17 0

    Opravdu není všechno v klubu a kádru hráčů tak dobrý, jak nás klub přesvědčuje. A omlouvat by se měli hráči a ne p. Tvrdík s JiT. Ale ne na síti, ale na trávnících...

    • Re: Sparta B - Slavia B 1:0 po 1. poločase

      Radek097 (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 20:11 |  
      7 0

      Omluvit se jednou za sezónu, dejme tomu... ale opakovat se každý týden, tak už ten smysl se zcela vytrácí. Hlavně to nemá žádný efekt, a je jedno, zda vezmu tuto omluvu, nebo nějakou omluvu z loňska či ještě starší.

  40. Re: Sparta B - Slavia B 2:0

    Sníža     před rokem 06.03.2023 19:57 |  
    12 1

    Tak připravenost hráčů A týmu nebyla nic moc. Bohužel rozpoložení s A týmu si přenesli sem. Už je na čase něco změnit a začít řešit.

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      Ladislav (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 20:03 |  
      1 7

      Tohle je věc Jarolíma, ten určuje taktiku na zápas, mluví s hráči, co od nich chce na hřišti a že naši hráči z Áčka nebyli namotivovaní na zápas, to jde taky za ním ...

      https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-2-liga-derby-rezerv-drave-mladi-sparty-emoce-prevaha-fans-slavie-i-navrat-marodu-4028418


      Komentář byl uživatelem upraven (07.03.2023 03:16) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

        damade     před rokem 06.03.2023 20:09 |  
        12 0

        I kdyby jim Jarolím řekl, že maj celej zápas odchodit, tak prostě musej jezdit po prdeli. Tohleto je derby, i když jen béčkový. Tam musí být namotivovanej každej.

        • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

          Ladislav (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 20:24 |  
          1 7

          Opakuji, za mužstvo odpovídá hlavní trenér ... Jinak u Trpiše mám jistotu, že mužstvo dá za ten týden do latě a na plíseň ho maximálně připraví, navíc doma jsme silní ... (ale u Jarolíma si tím nejsem jistý, že tu II.ligu zachrání)

          • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

            ezechiel     před rokem 06.03.2023 20:37 |  
            3 1

            Jenže venku posra*ní jak Zlín...

      • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

        butters     před rokem 06.03.2023 20:10 |  
        18 0

        To, že nebyli namotivovaní na zápas béčka, jde hlavně za těmi samotnými hráči. Místo aby se zamysleli nad tím, že si svými výkony v áčku vysloužili dnešní nominaci, tak se na ten zápas vykašlali. Náš nejvyšší by měl sestoupit z Olympu do kabiny a předvést jim něco na způsob Fergusonova fénu, z armády to určitě musí mít natrénovaný :-)

        • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

          Ragnarok     před rokem 06.03.2023 20:56 |  
          5 3

          Chyběl tomu nějaký hecir. Někdo, kdo by kluky nabudil. Nedělejme z toho vědu. Je to jenom fotbal a už brzy si kluci zase zářivou cigi caga.

  41. Re: Sparta B - Slavia B

    butters     před rokem 06.03.2023 20:06 |  
    19 0

    Na papíře byla naše sestava jasně silnější, měli jsme vyhrát. Ale evidentně si tam "posily" přenesly současnou pohodu z áčka. Jestli chceme udržet pro béčko 2. ligu, tak už tam nemůžeme posílat Ewertona, Pecha nebo Traoreho, protože na jejich místě by to líp odehráli kluci z dorostu. Ibra a Béřa si dnes řekli o zrychlený přesun do "kanclu", ostatní hráči z áčka o jízdenku na vlak do Liberce, Boleslavi a podobných lukrativních destinací.

    • Re: Sparta B - Slavia B

      Arminius     před rokem 06.03.2023 20:24 |  
      1 0

      No, Liberec a Boleslav jsou ještě super destinace, já bych je, při vší úctě, poslal třeba do Michalovců, nebo Trebišova.


      Komentář byl uživatelem upraven (06.03.2023 20:25) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Sparta B - Slavia B

      rak (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 20:24 |  
      3 0

      S tím nesouhlasím, že naše sestava byla papírově silnější. Minčev, Daněk, Karabec jsou víceméně hráči áčka. Od nás lze brát za hráče áčka Mandouse, Kačarabu, Ewertona. Pryč bych je zatím neposílal. Hráli taky s béčkem poprvé,, souhra žádná. Traorého bych tam už tedy raději neviděl. Pech nevím, je u nás krátce, moc to nevypadá a Bořil hrál po hrozně dlouhé době a je otázka, jestli vůbec ještě za áčko nastoupí. Propadali jsme hodně v soubojích. Nakonec to včera taky. Důrazní soubojoví soupeři nám nevoní.

    • Re: Sparta B - Slavia B

      mig52     před rokem 07.03.2023 09:17 |  
      0 1

      S mnohým souhlas, ale zda by to líp odehráli kluci z dorostu, to se jednak nikdy nedozvíme a za druhé o tom můžeme s úspěchem pochybovat. Mně tento názor připadá jako střílení od pasu. To píšu jako fanda, který je také zklamán výkonem ogarů prošedších áčkem.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.03.2023 09:19) . Zobrazit původní komentář

  42. Re: Sparta B - Slavia B 2:0

    Ladislav (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 20:42 |  
    10 5

    Až sem v dubnu přijede naše Áčko, tak použije Priske stejnou taktiku, tři stopeři, budou bránit v osmi lidech a vepředu jen Kuchta s Čvančarou na brejky, budou to řezat za benevolence sudího, který nebude žlutit a velké držení míče nám bude na pendrek pokud nedáme gól ... Jediné co mají od Dána opravdu nadřené jsou signály a standardky a pokud je neubráníme, tak bude zle ... Problém je, že nemáme variantu B, když se nedaří, výborného hlavičkáře do vápna a to stačilo vzít aspoň toho Durusamiho ...

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      mig52     před rokem 07.03.2023 09:11 |  
      7 3

      Láďo, proč dopředu psát, "budou to řezat za benevolence sudího"? Mně se to zdá zbabělé, fňukat a osočovat takto dopředu, zvláště, když si na jaře, dle mého názoru, na sudí stěžovat nemůžeme. Jistě, ta situace může nastat, ale vytvářet tu dopředu atmosféru ublíženosti mi připadá nedůstojné Slavie, no.

      • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

        Ladislav (přítel SN)     před rokem 07.03.2023 17:00 |  
        0 1

        Přeháníš, navíc tady není řeč o nějaké ublíženosti, vždycky totiž záleží, jaký nastaví sudí metr, jestli takový, který vyhovuje tomu papírově slabšímu nebo mužstvu, které hlavně spoléhá na obranu a řeže to hlava nehlava nebo ne ? On je pak obrovský rozdíl, jestli má mužstvo za poločas čtyři žluté nebo třeba žádnou ... Navíc rozhodčí mají v popisu práce trestat ostré a záludné zákroky a to se hlavně u těch mladých rozhodčích moc neděje a pak se divíme, jak naše liga vypadá, že je hlavně soubojová a nechrání se techničtí hráči ...

  43. Re: Sparta B - Slavia B 2:0

    Kábě     před rokem 06.03.2023 20:48 |  
    13 0

    Jako člověk, co viděl v této sezonně dosud všechny zápasy béčka (ať už naživo nebo ze záznamu) jsem teda fakt zklamanej. Hráči z áčka s výjimkou Mandouse hrozné výkony. Kričfaluši také nezklamal, pokud nebyl zraněn, tak jeho střídání nechápu. Konečný má velký potenciál, na druhou stranu dneska hodně vyhořel. Raději bych viděl stoperskou dvojici Kričfaluši-Hunal, ke konci podzimu podávali oba dobré výkony. Střídající Beran nejlepším z pole, škoda, že ty střely neskončily v bráně, v noze to má. Otázkou je, zdali má smysl béčko vůbec posilovat, když se k tomu áčkaři postaví takto. Takové výkony by nikdo z mladíků nepředvedl. Také nechápu tu chválu Jarolíma na Pecha, jeho výkon byl fakt hrozný, Přitom na podzim v Boleslavi hrál fakt skvěle...

  44. Re: Sparta B - Slavia B 2:0

    doors     před rokem 06.03.2023 21:02 |  
    17 0

    Nejsmutnější bylo, že trojice Minchev (21 let), Daněk (20), Karabec (19) byli výrazně herně lepší než naše trojice ze širšího kádru Kačaraba, Ewerton, Traoré - případně Pech. Bylo to o přístupu či o formě?

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      hiker42     před rokem 06.03.2023 21:16 |  
      13 0

      Mně to až tak nepřekvapilo. Jejich trio jsou nadějní mladí hráči. Proti tomu naši - Ibrovi táhne na 35, jmenovaní toho na jaře moc neodehráli, hlavně ale Daněk hrál na ultapomalého Bořila - 32 let a naše obrana spolu takhle hrála poprvé. Prokaučovanej zápas.

      • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

        Ladislav (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 21:25 |  
        2 0

        Bohužel souhlas hikere ...

      • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

        doors     před rokem 06.03.2023 22:13 |  
        3 0

        Bořila jsem schválně nepsal, bral jsem to jako porovnání hráčů širšího kádru. To bohužel Bořil není a zřejmě minimálně tuto sezonu již nebude..

        • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

          mig52     před rokem 07.03.2023 09:04 |  
          5 1

          Rád bych se mýlil, ale mám velkou obavu, že Bóřa už nikdy oporou áčka nebude. Ztrácí rychlost, a tu jako vytrvalost prostě nenadriluješ.

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      Ladislav (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 21:16 |  
      5 0

      Asi nejspíš obě dvě věci dohromady ...

  45. Re: Sparta B - Slavia B 2:0

    lukas8 (admin)     před rokem 06.03.2023 21:26 |  
    22 3

    Výrazným a zcela podstatným znakem dnešního utkání byla skutečnost, že zatímco soupeř si z A týmu dopomohl bojovnými vlčáky, my hvězdami, které se přišly vyprdět.

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      Mesiaš     před rokem 06.03.2023 21:33 |  
      5 4

      Oni se na to nevyprdli, oni totiž nemají ani na to béčko


      Komentář byl uživatelem upraven (06.03.2023 21:33) . Zobrazit původní komentář

  46. ...

    Steevee     před rokem 06.03.2023 21:38 |  
    35 2

    Někdo možná řekne "jenom béčko". Za mě dnešek naprosto brutálním podrtržením dalšího víkendového průseru áčka. Asi jsem debil, ale čekal jsem, že minimálně "áčkaři" dneska budou žrát trávu. Že budou chtít ukázat svoji třídu, výkonnostní rozdíl. Bohužel byl dnešní výkon fakt bez urážky na nakopání do prdele. Opět. Obrovský respekt lidem za support. Na to se přiznám, že bych po posledních výkonech venku asi neměl. Jet si ještě takhle zk*rvit pondělí na naši další blamáž.

    • Re: ...

      rak (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 22:27 |  
      2 4

      Dovolím si nesouhlasit s tou první částí. Neviděl jsem, že by to tam kdokoli chtěl odehrát na půl plynu. Áčkaři ze Sparty jsou určitě lépe sehraní. Od nás každý hrál na úplně jiném postu, aby se často vůbec potkávali. Traorého do toho tedy nepočítám. Určitě má hodně daleko k tvořivému fotbalistovi, který by se tam hodil. S kluky z béčka z většiny ani netrénují, nastoupili s nimi poprvé.
      Béčko má největší problémy s defenzívou z celé druhé ligy, je poslední a podzim hrálo většinou bez pomoci hráčů z áčka. Takže takové úvahy někde výše, že by měli raději hrát bez nich nejsou moc přesvědčivé.

      • Re: ...

        Steevee     před rokem 06.03.2023 22:43 |  
        8 5

        Takže jestli tomu rozumím dobře, tak na áčkaře bychom neměli mít v béčku přehnané nároky, jelikož nejsou s béčkem sehraní? To se omlouvám, ale to je doufám vtip.

  47. Re: Sparta B - Slavia B 2:0

    babrlí     před rokem 06.03.2023 22:02 |  
    17 3

    Dnes se poněkolikáté potvrdilo,že to nejlepší co může Slavii reprezentovat,je p.Tvrdík a --FANOUŠCI---.

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      DF007     před rokem 07.03.2023 11:19 |  
      6 6

      Tvrdík opravdu není to nejlepší, co může Slavia nabídnout. Naopak je to člověk, který vede Slavii do záhuby. Slavia díky přestupu hráčů vydělala obrovské částky a on jako nejvyšší představitel klubu dopustil, aby se veškeré peníze doslova prožraly ve výplatách. Z hlediska investic do infrastruktury klubu se nestalo vůbec nic. Na stadionu se nic neděje, mládežnická akademie také není (dokonce na ní ani nejsou peníze). A co je nejhorší neexistuje organizační struktura, která by korigovala nesmyslné nákupy nebo byla minimálně opozicí při skladbě kádru. Do funkcí ve velkoklubu (na české poměry) jsou nabíráni kamarádi bez jakýchkoliv zkušeností s danou funkcí (Bílek, Kovář). To vše vede k tomu, že i naše výkonnost jde ukrutně dolů.
      Ano pan Tvrdík možná umí vystupovat před veřejností, ale je to bohapustý populista.

  48. Re: Sparta B - Slavia B 2:0

    yuta_watase01     před rokem 06.03.2023 22:28 |  
    14 9

    Trošku se chci zastat Ewertona...
    Dostává tady hroznou čočku a hrozný hejty. Přitom každý, kdo rozumí fotbalu, ví, že to je vynikající fotbalista s talentem od boha a že to v noze má. Copak dostal nějakou větší šanci u nás ?! Udělal nějaké zásadní chyby tak, aby byl odstavený ?! Například v zápase s Brnem nám ten zápas prakticky rozhodl, jeho příchod na trávník byl naprosto zásadní.
    NAvíc z něj nemám pocit, že by nechtěl nebo by mu to bylo u prdele (na rozdíl od kolegy Santose), když na trávník přijde, tak se snaží, i dozadu, maká. Jenže prostě pro takové hráče jako on u nás není místo. A dost mě to sere. Mám takový typy hráčů rád. Co umí něco překvapivého, nečitelného, co se nebojí 1 na 1, s dobrou střelou...

    Jindra je bohužel jiného názoru. Proto pořád koukáme na zoufalého Olayinku (a to ho mám velmi rád), který sice čím dál víc běhá, ale míč mu čím dál víc překáží. On toho hodně vybojuje, ale ještě víc zadrbe. Jsem přesvědčen, že Ewerton by většinu situací řešil daleko lépe a s klidem. Ve fungujícím týmu by to byl vynikající hráč...Oli je legenda, ale prostě momentálně na place nemá co pohledávat, stejně tak Matěj Jurásek.

    Myslete si co chcete, ale je to tak. Mandous, Kričfaluši si taky odehráli své, možná ještě Kacharaba.
    Traoré a Bořil už na to nemají, Pechovi dám ještě čas a Maso poprvé po delší absenci - nehodnotím.

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      pcitron     před rokem 06.03.2023 22:39 |  
      7 5

      JiT tvořivé hráče asi nemá příliš v oblibě: Baluta, Madsen, Ewerton...Stanciu se chytil, neb byl schopen plnit i náročné defenzivní úkoly.

      • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

        El Greco     před rokem 07.03.2023 19:12 |  
        0 0

        To sis ale sám odpověděl i zaprotiřečil: z Tvého příkladu není závěr, že JiT nemá rád tvořivé hráče (jak by mohl nemít) ale ty, který nejsou ochotní se podílet i na obranné hře a běhat.)

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      Radek097 (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 22:40 |  
      11 2

      Ewerton je víceméně vždy první na řadě, koho dá dolů, pokud začal v základu. Nemá absolutně důvěru od trenérského týmu, kterou potřebuje každý hráč, pokud má růst a pomoct týmu. Přijde mi, že jde o dalšího Balutu, občas ho dát mimo svůj primární post, aby si sice zahrál, ale jelikož není sehraný s hráči, které má okolo sebe... nikdo soudný pak nemůže čekat, že s takovou rolí bude rozdílovým hráčem.
      Už jen za ten zápas proti Zbrojovce si nezasloužil jít po půlhodině dolů, těch katastrofálních výkonů tam bylo několik. I tak to, jak už je letos zvykem, odnesl on.

      • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

        mig52     před rokem 07.03.2023 08:58 |  
        4 1

        Si teda kladu otázku, proč jsme ho k nám brali, nového Balutu? Je tak těžké vyskautovat hráče z naší ligy, zvláště z klubu pár km od Prahy? To jsme nevěděli, jak (ne)běhá? Za mne by měl být častěji na hřišti, má to, co mnohým chybí, tedy nadstandardní fotbalovost v rámci naší ligy a když mu vedení trochu šlápne na kuří oko, tak běhat bude.

        • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

          Radek097 (přítel SN)     před rokem 07.03.2023 10:13 |  
          4 0

          Ač jsou si ve spousta věcech podobní, tak já to myslel spíše se způsobem zacházení s daným hráčem. Rotování sestavenou, malá důvěra a za rok, dva se s ním potichu rozloučíme.
          Možná se očekávalo, že 26letého hráče celého předělají k obrazu svému. Zase.
          Ono je smutné, že opouštíme od agilní ofenzivní trojky (PZ, UT, LZ) a přivádíme spiš technicky zdatnější hráče a chceme po nich, aby byli agilní. Přitom celou kariéru staví své jméno na něčem jiném. Pak místo Olayinky, Simy, Masopusta, Tecla, Kuchty, van Burena… chceme to samé od Plavšiće, Ewertona, Krmenčíka, Musy, Škody, Sýkory,…
          Ale ten vývoj je prakticky na všech postech, u krajních beků to zpočátku bylo postaveno na silových hráčích(Coufal, Bořil), své si tam odehrál i stoper Frydrych. Loni se tam zkoušel padesátikilový Plavšić… a teď tam dáváme hráče, co bránění nemají zažité a do ofenzívy to od nich taky není často žádná hitparáda, čest výjimkám jako je DJurásek.

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      Slavistat     před rokem 06.03.2023 22:40 |  
      4 1

      On Ewerton je sice šikovnej, ale chodec. To v dnešním fotbale prostě taky nejde (druhým opakem jsou běžci, kterým míč překáží a těch máme taky dost). Dnes to bylo vidět na něm i na Traorem, který už pohybem a rychlostí nestíhá ani B (fotbalově ale úplně marný není, celkové vyznění je ale už nedostačující).

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      Lantenac     před rokem 06.03.2023 23:37 |  
      11 1

      Podle mě je to hráč, který ke kvalitním výkonům potřebuje naprostou důvěru trenéra. A tu u nás nemá a nedostane. Důvěrou myslím třeba tři zápasy po sobě v základní sestavě, prostě ho podržet.
      Proti Brnu nás vytáhnul z bryndy a za odměnu dostal základ v Teplicích. Tam hráli na houby všichni, ale šel dolů on a mnohem horší Pech.
      Já si nemyslím, že to má na párku, jen to není takový ten typ hráče ala Peter nebo David Douděra, kteří emoce dávají najevo.

      Já jsem teď toho názoru, že pod Jindrou to bude další z -technicky založených- fotbalistů, kterého nedokážeme naplno využít, přestože jsme do něj investovali dost peněz, a jeho angažmá uzavřeme slovy, že "se nehodil do našeho stylu fotbalu". Jenže aktuálně nedokážu říct, co ten máš styl vlastně má být.

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      rak (přítel SN)     před rokem 06.03.2023 23:56 |  
      5 3

      Vidím to naprosto stejně a docela mě to štve. Pomalý vůbec není, naopak. Možná někdy přidrží míč víc než by bylo třeba, ale přesto je schopen dát zajímavou přihrávku. Když se mu ovšem nikdo nenabídne, tak je to těžké.

      • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

        Kratass97     před rokem 07.03.2023 07:51 |  
        4 1

        Přesně tak on je schopny něco vymyslet dat dobrou nahrávku .. taky si nemyslím ze je to chodec jak tam někdo píše on je rychlý a běhá dost bylo to vidět pri zápase acka bohužel trenersky tým ho nemá v oblibě oni tyhle hráče moc nemusí co umí hrát fotbal radši trhače obrany z kterých bolí oči

      • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

        mig52     před rokem 07.03.2023 08:41 |  
        1 1

        Navíc mu neprospívá ten jeho zasmušilý kakabus. Vypadá, jako by jej vše otravovalo, ale ono to tak samozřejmě není, za výraz své tváře nikdo nemůže. Asi by ho měl některý ze spoluhráčů občas polechtat, aby se usmál. :)

      • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

        Sníža     před rokem 07.03.2023 10:55 |  
        7 0

        Máte pravdu, ale všechno je o souhře která ve Slavii není , proto ani Ewerton neví co chvílemi dělat a není sám. Chybí automatizmy a nacvičené věci, které nejdou nacvičit při takové rotaci a hráči kteří jsou stavěni stále na jiné posty.

  49. Re: Sparta B - Slavia B 2:0

    SKEP     před rokem 06.03.2023 23:17 |  
    25 1

    Docela by mě zajímalo, jak kouč Jarolím dělal nominaci na utkání. Jestli po Trpišákovi požadoval konkrétní hráče na konkrétní posty, nebo naopak mu Trpišák poslal fotbalisty dle své potřeby?
    Dnešni blamáž na Spartě byla klasickou ukázkou toho, jak spolupráce mezi Áčkem a Béčkem vypadat nemá. Hráči, kteří se celý týden poctivě připravují na zápas roku pak z tribuny sledují své kolegy z A týmu, jak na jejich postech hrají naprostou tužku (kromě gólmana). Uvidíme, jak se k tomu pánové postaví v neděli. Přijede předposlední Třinec a s ním bodovat prostě musíme. Áčko hraje s Plzní už v sobotu doma, takže prostor k posílení Béčka bude. Jarolím si musí posily vybrat sám a na místa, kde ho tlačí bota. A po dnešku si myslím, že méně bude více.

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      rak (přítel SN)     před rokem 07.03.2023 00:09 |  
      6 1

      Tak to by byl trochu extrém ne, že si Jarolím vybere hráče a kdo zbude, bude hrát za áčko :). Je úplně logické, že hráče bude nabízet JiT dle své potřeby a to asi i dnes udělal, aby někteří před Plzní byli v herní permanenci. To všichni čekali, že tam dáme 3-4 hráče áčka a musíme hned dominovat a vyhrát, zvlášť když soupeř udělá totéž?
      To mně přijde naivní. Ten zápas byl herně vyrovnaný. Spokojeni být nemůžeme, ale myslet si, že by to lépe odehráli mladí? Hráli celý podzim, a béčko je poslední. Ale je tam několik zajímavých hráčů a doufám, že se budou zlepšovat.

      • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

        SKEP     před rokem 07.03.2023 00:33 |  
        0 0

        Asi by to mělo být o nějaké komunikaci mezi trenéry. Jestli je prioritou vyhrát a přiblížit se záchraně, nebo udržet v zápasovém rytmu náhradníky z Áčka my nevíme.
        Sparta na tom byla před zápasem podobně jako my. A její béčková obrana nás nepustila do žádný vyložený šance. Vlastně ne, vyztužila ji Kamenovičem, který má v lize odehranou čtvrthodinku v Olomouci. Taky je škoda druhýho gólu, mohli jsme mít lepší vzájemný utkání

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      mig52     před rokem 07.03.2023 08:35 |  
      2 2

      Buď si jist, že sportovní vedení áčka poslalo Jarolímovi seznam. S těmi to "umíme".

  50. Re: Sparta B - Slavia B 2:0

    SKEP     před rokem 07.03.2023 00:00 |  
    16 3

    Omlouvám se za tapetování, ale dnešní vystoupení mi snad vadí víc než Budějky.
    Často zde zaznívá zaklínadlo "nejsme na tréninku, tudíž nevidíme jak na tom hráči aktuálně jsou." Předpokládám však, že na tréninku je přítomen Trpišák vč. celého štábu a ti to vidí víc než dobře. Proto nechápu, jak můžou do vyhroceného záchranářského derby postavit čerstvě doléčeného Bořila, který ostré utkáni nehrál snad 2 roky. Obránce, který má hru postavenou na důrazu a běhání byl po dvou letech předhozen mladým vlčákům. A výsledek? Bóřa rychlostně nestíhal a místo řízení a zklidnění obrany se nechal vyprovokovat cucákem Daňkem a nakonec byl preventivně stažen ze hry. Řada fanoušků navíc nyní pochybuje, zda se dokáže vrátit do ligové či ještě lépe reprezentační formy.

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      weetek     před rokem 07.03.2023 00:58 |  
      16 4

      Obávám se, že Bořil je právě ten typ hráče, na kterého bude JiT čekat vždycky a jeho návratu po zranění klidně tak trochu obětuje derby béček, na které dorazí po debaklu v ČB spousta fanoušků. Byl to od Béři dnes hanebný výkon, herně hrůza, jako osobnost propadl, ale on je prostě z ranku těch, u kterých to trenérovi nevadí. Hloupé je, že z party Bořil, Hovorka, Masopust, Ševčík, Provod, Tecl, Kolář je v současné době přínosem jen ten poslední. A bude trvat, než si to trenéři uvědomí. Pokud vůbec.

  51. Re: Sparta B - Slavia B 2:0

    kapitan.pisoar     před rokem 07.03.2023 08:01 |  
    15 8

    Ja bych jen připomenul, že podobně se trenér začal v rozhovorech projevovat už po vyřazení s Legií a potom dalších nepovedených zápasech, takže toto nebylo poprvé, ale už po několikáté, teď to je pozvedl na další level. Když jsem tenkrát napsal, že nastupuje na dráhu Vrby, tak to většina lidí nesla s velkou nelibostí. No po neděli má k Vrbovi zase o krok blíž...

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      Harvey     před rokem 07.03.2023 08:18 |  
      13 10

      Jindra se reportérce omluvil, každej občas uletí, je to člověk.

  52. Re: Sparta B - Slavia B 2:0

    Srdcar114     před rokem 07.03.2023 08:26 |  
    0 0

    Utkání se nepovedlo.Dostali jsme první gol.Soupeř pak hodně bránil.Myslím,že utkání rozhodla skutečnost ,že Sparta měla v útoku tři hráče,kteří někdy ligu hrají.My jsme měli dva obránce a dva záložníky,v útoku nikdo takový nebyl.

  53. Re: Sparta B - Slavia B 2:0

    lukas6novak     před rokem 07.03.2023 08:49 |  
    9 0

    Nebudu jmenovat jednotlivce ale spíš taková úvaha. Částečně to ukázala Sparta a to že směrem k záchraně bude lepší posilovat z áčka směrem dopředu a ne vzadu. už na podzim bylo dost zápasů kdy béčko hrálo pěkně a vyrovnaně ale nedokázalo z toho nic vytěžit a pak naivně inkasujeme. Tak si docela říkám že kdyby tam chodil pravidelně 3 útočník z áčka (většinou asi Tecl) a jedno křídlo co by zrovna nehrálo taktéž. Můžeš hrát pěkně ale když nedáváš góly tak to tu psychiku srážet bude.

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      vršek     před rokem 07.03.2023 16:59 |  
      5 0

      Kdo viděl podzimní derby B týmů jistě si vzpomene na vynikající výkon Fily. A co bylo dál s tímto hráčem? Kolik důvěry dostal od našich trenérů a kde skončil....no, v českém fotbale je jedním z pravidel, že mnoho expertů již během dvou tří zápasů označí hráče - "ten na to nemá". Jak jednoduché, ale proč jsme tedy takového hráče kupovali?
      Když vidím jakým způsobem je nasazován ten ohromný talent Pech - sakra, tak je to bek, krajní half nebo útočník???
      A k těm útočníkům. Nedáváme góly a máme problémy už i v útoku áčka. Ale ono je to vlastně zákonité. Vždyť my vlastně ani nevíme kdo je naším "prvním" útočníkem a jak s ním mohou ostatní hráči spolupracovat, když je tým neustále měněn a hráči si vlastně ani nemohou vyhovět a využít svých předností či naturelu.
      Před nedělí jen doufám, že trenér přestane hledat nějaké překvapivé tahy ale postaví sestavu z hráčů, kteří již spolu něco odehráli a do hry našeho týmu to vnese alespoň trochu jistoty a herní pohody,

  54. Re: Sparta B - Slavia B 2:0

    doors     před rokem 07.03.2023 09:24 |  
    6 0

    Je hezké, kolik fanoušků sledovalo naše béčko, žel většina z nás jen proto, že to bylo derby a bylo v TV . Já se tedy k tomu přiznám, nemám moc kapacitu kromě A sledovat i další naše týmy. Teď zpětně mě přijde nejzajímavější fakt, že B Sparty vědělo, co chce hrát a jak to chce hrát a bylo to na hřišti vidět. Hráči ze šíršího kádru A to doplnili a fungovalo to. My kritizujeme ( a oprávněně) naše hráče z A, ale on nešlapal tým jako celek, nebylo tam zřejmé, jaká měla být taktika a záměr trenéra.

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      Radek097 (přítel SN)     před rokem 07.03.2023 10:28 |  
      5 0

      Zápas jsem neviděl, ale sparta mnohem lépe využila sehranosti hráčů z A-týmu. Jelikož do B dali ofenzivní trojku (Daněk, Minchev, Karabec) a tu doplnil stoper s golmanem.
      My jsme tam dali 2 křídla, střeďáka, beka, stopera a golmana. A ty vazby u naších hráčů nejsou žádné.
      sparta tak mohla fungovat na automatismech a hrát “poslepu”. Kdežto u nás hráč viděl své parťáky, které měl po své pravici, levici, před sebou a za sebou možná poprvé až před úvodním hvizdem.

      • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

        Martin 58     před rokem 07.03.2023 10:41 |  
        13 0

        Přítel Sokrates v soukromém telefonátu vystihnul velmi dobře chybnost ve výběru a rozmístění zkušených hráčů áčka, kteří byli jednak "roztaháni" po celé ploše a za druhé byli pro tento tým "příliš staří". Tím, na rozdíl od Sparty, která hráče áčka nacpala do jedné lajny a vybrala tam prakticky vrstevníky, ztratilo mužstvo herní soudržnost a mladí hráči, možná z jakési úcty, přenechávali odpovědnost na těch starších a výsledek ve formě hry tomu přesně odpovídal.
        Z psychologického hlediska se to dalo víceméně očekávat, zaráží mě ovšem, že sestava byla nepochybně mixem trenérské spolupráce Jarolím / Trpišovský. V zásadě jsme byli kontinuální, hra nehra s neuvěřitelnou spoustou vysokých míčů, jak vystřižené z naší ligy, ale tak před pěti lety. Dokonale jsme navázali na "výkon" z Budějovic.

        • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

          SKEP     před rokem 07.03.2023 10:56 |  
          10 0

          Sparta především s hráči z širšího kádru Áčka odehrála přípravu včetně turnaje v Anglii. Jejich sehranost byla proto násobně vyšší než naše. Janoušek tým poskládal z hráčů, kteří spolu již něco odehráli, zatímco ti naši se v kabině ani navzájem neznali.

          • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

            rak (přítel SN)     před rokem 07.03.2023 11:19 |  
            1 1

            To, myslím, byl včera naprosto zásadní rozdíl. Opravdu bych to nepřipisoval tomu, že by hráči z áčka málo chtěli.

  55. Re: Sparta B - Slavia B 2:0

    Marek3     před rokem 07.03.2023 10:28 |  
    14 0

    Za mne jedine plus je ostry start Masopusta na ktereho uz nedockave cekam. Snad bude fit na derby protoze z nasi prave strany a predevsim z Douderovych centru uz me boli oci.

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      Tacit     před rokem 07.03.2023 13:31 |  
      2 0

      Souhlas. Masopusta bych si jako jediného, a to ještě s přivřením onu očí, dovedl představit v áčku.

      • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

        Marek3     před rokem 07.03.2023 14:31 |  
        0 1

        Zahral slusne?

        • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

          Dennis     před rokem 07.03.2023 16:33 |  
          5 1

          Nezahrál. Ale u něj to bývá obvyklé, že mu chvíli trvá, než se po pauze rozehraje a první zápasy bývají výkony často rozpačité. Nicméně mě spíš pobavilo, že přišel za Bořila, který šel dolů asi i kvůli žluté kartě a hrozilo u něj vyloučení s ohledem na emoce, které do zápasu dal. A u Masopusta bylo vidět, jak přišel strašně namotivovaný a od trenérů evidentně měl pokyny, ať do toho pořádně vlítne a asi tři vteřiny po nástupu bez balonu podkopnul zezadu jednoho bídáka... Jasná žlutá. Raději hned po zákroku běžel hodně daleko a rozhodčí to nějak přešel. Ale bylo vtipný, že tu Bořilovu žlutou mohl hned vyfasovat taky. :-)

          • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

            Marek3     před rokem 07.03.2023 21:30 |  
            0 0

            Diky. Ale jak rikas, jemu to vzdycky trochu trva.

  56. Re: Sparta B - Slavia B 2:0

    donford     před rokem 07.03.2023 11:42 |  
    34 5

    Vážení, mám velké obavy z derby našich áček na Letné. Včerejší pomalost Traoreho, Ewertona, trochu bloudění po hřišti Pechem, podivná nerozhodnost Kačaraby při hře jeden na jednoho, to mi příliš optimismu nenalilo. Víte, pamatuji někdejší legendy našeho fotbalu, Kvašňáka, našeho Petera Herdu, zvaného pro svou pomalou a rozvážnou nabíhavost bačou, na dukelského Borovičku. Ti všichni by si dnes v naší lize příliš nekopli. I ten Ewerton včera předvedl, jak svou pomalostí nestačí ani na 2. ligu. Dnes rozhoduje rychlost, fyzička, tvrdost a když se spojí s technikou, jakou má třeba Zafeiris, pak je šance na úspěch. Vidíte, že i ten Douděra se dík své rychlosti etabloval v naší obraně. Vzdor všem svým hráčským chybám a nedokonalostem, na které právem nadáváme. A že jich má! Podívejte na našeho Ševčíka. Výborný technik, skvělý nahrávač, ale drží míč, udělá o kličku navíc, a tak se na něj stačí soupeř soustředit a snadno ho zraní. A další budoucnost je v hráčích, kteří i za cenu vlastní úhony jdou jako buldoci vytrvale do mlýnice, do vápna. Buren, Holeš, Hromada.
    Ovšem na Letné proti nám budou stát a hrát konsolidovaní a dnes už velmi sebevědomí a sehraní útočníci Haraslín, Kuchta, Čvančara, možná podporovaní Minčevem, Daňkem, kteří včera rozebrali naši juniorskou? (Kačaraba, Bořil) obranu. A vzadu vysoká a také sehraná trojice Vítek, Sörensen, Krejčí. A my vlastně stále nemáme ustálenou kostru mužstva. 30 rotujících hráčů, to je velký fotbalový hřích, jenž se nám už vrací. Tak proto předem nemám z derby dobrý pocit.


    Komentář byl uživatelem upraven (07.03.2023 15:21) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      pehacko     před rokem 07.03.2023 14:35 |  
      6 2

      Z derby mam take uz ted koprivku a veliky strach. Vcerejsek ukazal nase slabiny a recept proti nasi hre v cele nahotě. Snad se Jindra aspol pozorne dival a maji sebereflexi… ktera je obcas zdobila a zachranila mnohe preslapy a prusvihy. Ted je otazka zda nase hra proti lepsim tymum bude vypadat jako proti Slovacku, kdy nam jejich hra vyhovovala a nebo to byla jen anomálie a bude lepsi proti pradelne a rudym hrat taky na tri a poradne to zavrit a cekat naopak na jejich chyby… jako se nam to povedlo doma s buznama.

      • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

        záplata     před rokem 07.03.2023 15:32 |  
        4 3

        Teď už není čas na hrdinství, naše taktika by měla být, účel světí prostředky. Naši trenéři by chtěli hrát něco, na co nemáme dostatečně kvalitní plejery, máme stejný, mnohdy i horší kopyta, jako všichni ostatní, takže na nic si nehrát, hlavně na to co nejsme.

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      žbl68     před rokem 07.03.2023 15:38 |  
      2 1

      nikdo z těch co byli zapůjčení z A a kteří měli pomoci, krom Mandouse (+Masopusta), nemají ani na B .... ted důkladně popřemýšlet nad Plzní a pak ještě důkladněji - co vlastně v derby hrát ....


      Komentář byl uživatelem upraven (07.03.2023 15:39) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      Ferguss     před rokem 07.03.2023 17:14 |  
      7 0

      Jen poznámka na okraj. Douděra se etabloval, protože jiného pravého obránce prostě nemáme. Konkurencí pro něj je útočník Schranz a Masopust t.č. ve stavu zraněných. To se to pak etabluje.

      • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

        donford     před rokem 07.03.2023 17:55 |  
        5 2

        Taky lze hrát na tři obránce (stopery). To praktikuje nejedno mužstvo - Sparta, když jim jde do tuhého Plzeň, Zlín, někdy také Brno. Víc se však obávám té, pomalu už bezbřehé armádě našich hráčů, která přerostla přes hlavu celému realizačnímu týmu. Pořád se něco zkouší, mění, variuje. A v dalším zápase je to zase jinak. Hráče zkoušíme na různých, někdy i protichůdných pozicích, ti pak asi sami nevědí, kde mají hrát, jak mají hrát, s kým mají hrát. Zbytečně se neříká - mnoho psů zajícova smrt. Stále experimentujeme! A to už jen 8 kol před koncem základní části! A my nemáme zřejmou a zjevnou osu mužstva. To je ale naše vina. Na nikoho se nemůžeme vymlouvat. A nakonec i Trpišovskému, jak bylo v neděli slyšet, z toho cákají nervy. Doma kluky ženou tribuny, prostředí a vybičovaná snaha se předvést, venku jsme partičkou zoufalců, kteří jsou nešťastní a s rozklepanýma nohama i proti téměř druholigovým klubům. Jestli nakonec vybouchneme, nebude to kvalitou soupeřů. Bude to ta armáda hráčů, kterou jsme nabrali, ale nesehráli a teď nevíme co s nimi.

        • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

          rybarmirek     před rokem 07.03.2023 18:12 |  
          9 0

          Zdravím,musím ti oponovat.Doma ženou kluky tribuny ale venku taky,nikdo nemá tolik fanoušků, kteří podporují svůj tým venku,jako my!!A že jsou slyšet,sám jsem byl letos v Pardubicích a naštěstí ne v Teplákach a ani teď v Budějovicích.Ale pokud budou hoši venku předvádět to,co doposud,lidí ubydou,není to totiž zadarmo!!!A poměr cena-vykon?

          • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

            donford     před rokem 07.03.2023 18:31 |  
            3 0

            Všechna čest našim fanouškům. To nerozporuji. Ale naše hra venku je i tak, přes obětavost delšího dojezdu u většiny fandů, opravdu nelichotivá a spíš k nekoukání. A přiznejme si, je dokonce o strach. Možná výměna poloviny hráčů v poli je u nás jen pro zlost a pro vyvrcholení trenérské bezradnosti. 11 dobrých náhradníků na lavičce. Koho nasadit, koho vyměnit? Letos jsme v počtu hráčů kingové a výsledek? Když vidím tu zoufalost venku, tak se opravdu o výsledky klepu. Přijde na hřiště jeden nerozkoukaný kluk z Nigerie (v Budějkách) nebo mladý Vachoušek v Teplicích a udělá z nás trhací kalendář. A náš presink, represink, jak je to vzletně a až rádoby odborně nazýváno? Kde že loňské sněhy jsou!

  57. Re: Sparta B - Slavia B 2:0

    Kratass97     před rokem 07.03.2023 12:11 |  
    27 3

    Je na čase se probrat a to hlavně naši trenéři.. Kde je ten rychlý fotbal s kombinací? Proč najednou si naši stoperi nahrávají s golmanem a šup nákop na naše útočníky nebo křídla? Proč máme tolik hráčů ? Proč sem chodí fotbalisti kteří vlastně nejsou tolik dobří ? Opravdu ke hronek tak dobrej že jsme ho potřebovali ? Takový Červ by nebyl vůbec horší. Občas sem přivedeme kvalitu ale to naše doplňování kádru je totální nesmysl a úplně zbytečný…
    A sem rád že ten černoch z Kluže nevyšel protože co sem viděl proti nám jak se jen válel tak to by za mně byl další nákup úplně k hovnu..

  58. Re: Sparta B - Slavia B 2:0

    Akuls     před rokem 07.03.2023 12:26 |  
    15 1

    Sparťani vsadili na starou fotbalovou pravdu, že mužstvo je tak dobré, jak dobrý má útok. Navíc se jejich hráči ze širšího kádru Ačka chtěli evidentně ukázat, u nás se to dalo vypozorovat jen u Mandouse. U ostatních se zdálo, jako by to derby Béček dostali za trest. Pokud by to takto mělo vypadat i nadále, tak se ta 2. liga s "posilami" z Ačka zachrání těžko.

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      SKEP     před rokem 07.03.2023 17:56 |  
      7 1

      Zdravím Akulsi,
      Karabec, Daněk, Minčev a nakonec i ten nesmyslnej Kamenovič za jejich Béčko odehráli řadu zápasů včetně mezinárodních, takže lze hovořit o jisté sehranosti. Proto mě zaráží že Trpišák, mimochodem velký odborník na II. ligu, Jarolímovi pošle zrovna ty hráče, které mu poslal. Minimálně musel tušit, jak neslavně to může dopadnout. Nabízí se proto otázka, že prioritou nebyl výsledek, ale udržení herní praxe dotčených hráčů. Ani nechci pomyslet na variantu, že Trpišák dobře věděl co činí a ty kluky poslal do Béčka z vlastní ješitnosti jenom proto, aby jim i sobě dokázal, že v Áčku leští lavičku oprávněně.

      • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

        rak (přítel SN)     před rokem 07.03.2023 19:45 |  
        0 0

        To poslední snad opravdu ne. Myslím, že primární bylo udržení herní praxe. Mám pocit, že to i TV zaznělo. S tím, že to zároveň pomůže béčku. Čili dvě mouchy jednou ranou. Ukázalo se to jako omyl, ale předvídat to automaticky? Nevím, snad pokud bychom znali sestavu Sparty a tam ta souhra byla evidentní. Možná by stálo za to, až budou áčkaři pomáhat béčku, aby ti hráči s nimi absolvovali alespoň nějaké tréninky.

  59. Re: Sparta B - Slavia B 2:0

    Radous     před rokem 07.03.2023 22:55 |  
    0 5

    Tento příspěvek se měl zařadit pod jiné vlákno (viz níže).


    Komentář byl uživatelem upraven (07.03.2023 22:59) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      Radous     před rokem 08.03.2023 18:39 |  
      0 4

      Mínusovači, to je tak jediné, co můžete udělat, pravdu stejně tím nezměníte...a tak je to správné a tak to má být :-)

      • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

        Wulfstan (přítel SN)     před rokem 08.03.2023 21:44 |  
        2 2

        :-) Bože, další blázen, kterého mínusy strašně bolí. Neřeš je, vyservisuj se na ně a bude ti líp.

  60. Re: Sparta B - Slavia B 2:0

    mirda     před rokem 08.03.2023 10:35 |  
    9 5

    Tak postavit Bořila v současném stavu na rychlého Daňka je trenérovi debilita. Traore, Bořil tak za starou gardu, Ewertona přibalit k Santosovy a pryč, to nejsou hráči vhodní pro Slavii, co si myslet o Pechovi fakt zatím vůbec nevím.

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      looko     před rokem 08.03.2023 12:48 |  
      6 3

      Nikdy bych nepoužil tato slova, protože všichni lidé spojeni se Slavii jsou pro mě prostě něčím srdcovým....
      Takže nesouhlasím jak jsi to podal, ale s obsahem skoro doslova..... :(

    • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

      Mesiaš     před rokem 08.03.2023 17:23 |  
      4 7

      A Kačarabu k nim přibalit a všichni ze Slavie pryč

      • Re: Sparta B - Slavia B 2:0

        Slavistat     před rokem 09.03.2023 00:38 |  
        4 2

        Máš pravdu, Kačaraba měl prsty v obou gólech. U prvního se nějak blbě otáčel nebo divně pohyboval a tak i když by z normálního postoje tam kde stál mohl tu přihrávku na daňka zastavit, tak to nemohl udělat (a pak samozřejmě Bořil Daňka nenabral = zásadní chyba a bylo). U druhého gólu si vůbec nepohlídal svého hráče kousek před vápnem a dal mu tak 2 metry volného prostoru. U obou jeho vina.