Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 19. kolo

Slavia pokračuje ve vítězné šňůře, ačkoliv doma měla v zápase s Brnem větší problémy, než se čekalo.

Přitom start do zápasu měli slávisté naprosto drtivý. Za úvodních 10 minut se Brno pomalu nezvládlo dostat za půlku a sešívaní si připsali hned pět rohových kopů. V gólové šanci ale hlavičkoval Traoré jen doprostřed branky, kde dokázal zasáhnout Berkovec. S postupujícím časem se hosté zvedli a naše hra naopak začala upadat. Územní převaha byla stále zřetelná, nicméně šance nepřicházely a naopak přibylo nepřesností. Na šance tak 55 minut hry vyznívalo paradoxně skoro vyrovnaně. Zvláště nešťastný jsem byl z hlavičkových soubojů v soupeřově vápně. Do toho směřovalo opravdu nadstandardní množství centrů, navíc často nešlo o vůbec špatně kopnuté míče, nicméně hostující zadáci suverénně odvraceli jeden míč za druhým a naši útoční hráči se mnohdy ani nedostali do souboje o míč. V tomto směru bych očekával mnohem víc důrazu. Ostatně žádné ohrožení branky ze 14 rohových kopů v zápase je tristní bilance.

Stejně jako s Jabloncem zlomila zápas v náš prospěch střídání. Tentokrát Zbrojovku klíčovým gólem načal Ewerton, kterému pomohla hlavně nedisciplinovaná a rozpadlá zeď soupeře, a pro klidnější závěr ji dorazil Van Buren. Mimo to je ale třeba říct, že nás ve dvou velkých šancích na vyrovnání ještě za stavu 1:0 podržel Kolář, který je po překonaném těžkém období zpět v reprezentační formě. A jeho zákroky, které za vypjatého stavu vytáhl, byly teď i v minulém kole rozdílové. Herně to totiž na začátku jara ještě 100% neladí, byť se nedá říct, že by domácí výkony byly nepovedené. Hlavní však je, že jsme hned od úvodu najeli na vítěznou šňůru, což se nám hned po přípravě zdaleka ne vždy povedlo. A je třeba také uznat výkony soupeřů. Minule proti nám předvedly Pardubice nadstandardní výkon a i v sobotu hrálo organizované a důrazné Brno lépe, než jsem čekal. Závěrem bych pak chtěl ocenit (vzhledem k ročnímu období a počasí) velmi dobrou náýštěvu, atmosféru i důstojné rozloučení s klubovou legendou Františkem Ciprem.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 8 - Opět nás podržel výbornými zákroky v gólových šancích Řezníčka a Ševčíka. Oba soupeři naštěstí nemířili ideálně, takže Kolář zvládl zasáhnout. Po slušném závěru podzimu z jeho strany jde formou ještě nahoru a je nyní jasným adeptem pro reprezentaci.

David Douděra - 5 - Zápas začal velmi dobře. Naše pravá strana byla aktivní a Granečný a hlavně Alli nestíhali. Gólovou přihrávku nebo zakončení ale Douděra vyslat nedokázal, i když ve druhé půli dobře střílel z polovysokého míče. Po povedeném startu postupem času uvadal, což vygradovalo v kiks, z kterého bylo přečíslení a tutovka Ševčíka.

Igoh Ogbu - 6 - První start v sešívaném zvládl dobře a hned ukázal, že by měl být nadstandardním stoperem. Velmi dobře předskakoval soupeře, byl silný i ve vzduchu, přestože nejde o dvoumetrového borce. Snažil se i o podporu útoku, nicméně jednou hodně nepovedenou rozehrávkou rozjel nebezpečný brejk soupeře.

Eduardo Santos - 6 - Už na konci podzimu a i teď na začátku jara podává mnohem spolehlivější a nadstandardní výkony. Je nadprůměrný v soubojích i rozehrávce a hlavně lépe čte hru. Většího propadnutí jsem si u něj v sobotu všiml jen jednou a ani tehdy to nebyla nějaká fatální záležitost jako dříve.

David Jurásek - 5 - Z mého pohledu byl D. Jurásek v sobotu opačným případem než Douděra. David utkání nezačal dobře, po jeho chybě naštěstí neplatil gól soupeře pro ofsajd. Pak ještě jednou nesmyslně vhodil míč z autu na nikoho doprostřed hřiště a byla z toho nebezpečná situace pro naši branku. Postupem času ale šel nahoru a ve druhé půli už předváděl svůj obvyklý nadstandard.

Matěj Jurásek - 5 - Naše pravá strana byla v úvodu zápasu nebezpečná. M. Jurásek se snažil být aktivní, několikrát obešel soupeře a pokoušel se o střelu. Jeho efektivita ale obecně mohla být vyšší a dost akcí nedotáhl k nebezpečnějšímu vyznění. Osobně si myslím, že do jeho střídání byl Olayinka na druhé straně ještě o něco více nevýrazný, ale rozdíl nebyl velký, a tak se asi dalo pochopit, že trenér vsadil spíše na zkušenost Nigerijce, kterého na hřišti nechal.

Ibrahim Traoré - 5 - Kvůli zdravotním trablům nastoupil v základu po delší době, což bylo vynucené i trablemi našich dalších střeďáků. Traoré nezklamal, na druhou stranu ani nenadchl - zkrátka odvedl standardní průměrný výkon. Škoda hlavičky z úvodu zápasu, která se určitě dala proměnit.

Petr Ševčík - 5 - I on je po delším zranění a zatím to z jeho strany není žádná velká sláva. Na druhou stranu si nemyslím, že hrál vyloženě špatně a že by měl být kritizován nějakým důraznějším způsobem. Své si odvedl a přispěl k naší převaze, ačkoliv měl i hlušší pasáže a finální či předfinální fáze byla z jeho strany spíše rozpačitá. Dobře nacentroval na úvodní šanci Traorého.

Ondřej Lingr - 5 - Rozpačitý výkon. Bojovnosti dal do zápasu dost, ale fotbalově mu to nešlo tak dobře jako minule v Edenu z Jabloncem. Ve druhé půli mohl do gólovky vyslat Olayinku, ale špatnou přihrávkou akci zazdil.

Peter Olayinka - 5 - I jeho výkon byl dosti průměrný, což se dá říci o většině základní sestavy. Zápas odmakal, ale nadstandardních věcí mnoho neměl.

Václav Jurečka - 4 - Jeho zařazení na hrot do základní sestavy pro mě bylo překvapivé, nicméně jsem nebyl proti. Jurečka se mi dosud ve Slavii zdál lehce nedoceněný. Každopádně proti Brnu mu to úplně nesedlo a příště čekám v útoku změnu. Václav sice zápas odmakal a hodně se snažil pracovat pro mužstvo v hloubi pole, k většímu efektu to ale nevedlo a v soupeřově vápně nebyl výrazněji cítit, což bych (nejen) od útočníka při tom množství centrů očekával. Střídání za Van Burena bylo logickou volbou a mohlo přijít už o přestávce.

Ewerton - 8 - První zásadnější vlaštovka pro Ewertona v Edenu, kterou si po smolném podzimu, kdy ho "zprasil" Cedidla a jeho výkony šly po zranění dolů, zasloužil. Brzy po nástupu na hřiště trefil klíčovou úvodní branku, i když je třeba říct, že měl v ten moment štěstí. Střela nebyla na první pohled ideální, ale zeď soupeře se rozestoupila a Berkovec míč, který měl na rukou, ztečoval jen do vlastní sítě. Gól vlil Brazilci energii a sebevědomí do žil a bylo vidět, že soupeř má z jeho driblinku respekt. Toho Ewerton využil při asistenci na pojišťovací gól Van Burena.

Mick van Buren - 7 - V roli žolíka se tradičně snažil začít aktivně, ale přes množství náběhů ho nejdříve míče spíše míjely. Nakonec ale Mick potvrdil skvělou formu, když se trefil střelou z hranice vápna. Proti Jablonci se trefil z ještě těžší pozice a ani tentokrát se nedá říct, že to byla loženka. Jsem opravdu překvapen, jak zatím obě střely uklidil přesně k tyči a dřív bych od něj takové zakončení ani nečekal.

Petr Hronek - 5 - Souhlasím s Jakubem Leblochem ze Sportu, že by měl hrát o pozici výš. Chápu, že ve středu pole máme personální nouzi, ale Zafeiris za tu chvíli ukázal, že se do rozehrávky a kombinace hodí mnohem víc. Hronek se dostal k jedné šťastné dorážce, ale míč netrefil ideálně a gól nedal. Pětka s minusem.

Ivan Schranz a Christos Zafeiris nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

19. - Sobota 11. 02. 2023 18:00

Fortuna liga, 2022/2023
2 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

58. Paixao Da Silva Ewerton
85. Mick van Buren

FC Zbrojovka Brno
FC Zbrojovka Brno

Komentáře (34)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    SKEP     před rokem 13.02.2023 16:26 |  
    9 37

    Igoh Ogbu, pro komedii co nosí na hlavě u nás v hospodě zvaný Igor Hnízdo, je za svou ligovou premiéru všeobecně veleben.
    Když však na jeho výkon nahlédneme pomocí drobnohledu zjistíme, že se nechal několikrát obehrát 1 na 1, zejména Hladík si ho v šestnáctce povodil jak slepého koně a jen díky bravurnímu zákroku Koláře jsme udrželi čisté konto a zřejmě i vítězství.
    Dále jsem zaznamenal, že si Igor v soubojích často a viditelně pomáhá rukama. Když bude VAR vybaven patřičnými notičkami, může hrozit nebezpečí v podobě sporných penalt, které si ovšem rozhodčí snadno obhájí.
    Nicméně byl to jeho první mistrák, výhra, nula vzadu a bez karty - takže vše OK.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      záplata     před rokem 13.02.2023 18:41 |  
      37 2

      A kterej účes pro vás u vás v hospodě není komedie, já jen aby si to naši hráči vzali k srdci, sami jste Igoři a to nevím jakou komedii máte na hlavách vy. Nemám rád tyhle posměšky na naše hráče jenom proto, že jejich vzhled nevoní nějakejm hospodskejm Hnízdům. Jste tam u vás v hospodě Slávisti nebo módní policie.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        kalex     před rokem 14.02.2023 17:15 |  
        4 1

        Přehazovačky pod zmijovkou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      bububu (přítel SN)     před rokem 15.02.2023 11:08 |  
      3 0

      Někdo má komedii na hlavě, někdo v hlavě.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    El Greco     před rokem 13.02.2023 16:38 |  
    9 4

    Kolik gólů musí brankář dát, aby... ne, nic:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      damade     před rokem 13.02.2023 18:14 |  
      6 1

      Ono známkovat brankáře je těžký. V sobotu sice neudělal jedinou chybu, byl naprosto stoprocentní, takže by se desítka obhájit dala. Ale pak příjde zápas, kdy těch tutovek chytí třeba osm (jako tehdy na Barceloně) a bude muset dostat stejnou známku, jako v takovymhle zápase, kde sice nechyboval, ale ty tutovky chytil "jen" dvě.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        mig52     před rokem 13.02.2023 19:03 |  
        3 2

        Takže devítka by byla slušným kompromisem.:)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Lunaris     před rokem 13.02.2023 19:49 |  
        9 1

        Chytil tři tutovky, výkon na devítku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        El Greco     před rokem 13.02.2023 21:32 |  
        0 0

        Však já nepsal hned 10, jen že to by přes 8 nemohl za sezónu dostat nikdo z pole, snad krom hatricku spartě:)
        Jinak: tu osmičku si rozhodčí obhájí:)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Markus     před rokem 13.02.2023 18:05 |  
    18 2

    Bude lépe, až budou v pořádku Hromada s Holešem. Náš střed nekladl odpor tak jak by bylo potřeba. Neumím hodnotit Jurečku, když jsme k němu nebyli schopni dostat míč.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před rokem 13.02.2023 18:08 |  
    6 4

    Opakuji neměla větší problémy než se čekalo, měla úplně normální problémy, které třeba vznikají když se v první půlce nedá gól. Je to prostě blábol. Chtělo by to opravdu nazývat věci pravdivé. No minimálně devítka pro Koliho je samozřejmostí. Dá se konstatovat, že se tentokrate hodnocení ne úplně povedlo. Záznam jsem si pustil radši ještě jednou, abych se utvrdil v mém názoru.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    žbl68     před rokem 13.02.2023 18:17 |  
    10 13

    nesouhlas .... ibra a ševčík - 4 to nebyl průměr !' bylo to podprůměrné ... klidně mě ukamenujte - brždění útoků, nepřesné přihrávky, rohy neřeším - tam to je o kopajícím i o příjemcích ve vápně , douděra sublimoval na 4
    naopak MvB - 8, Ogbu - 7 (tím pádem i Santos min. 6,99 ... ), Ewerton možná i 9 ... kolář 8*****

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      mig52     před rokem 13.02.2023 19:00 |  
      8 6

      Šévovi zápas fakt nevyšel. Poslední dobou při hře nepíšu, ale po jedné situaci jsem to nevydržel a napsal, že Ševčík snad požil.... . Navíc na tohoto hráče máme asi jiné nároky než na devatenácti či dvacetileté hráče. Měl by být tahoun, zdravý je teď už delší dobu a přípravu snad absolvoval celou!


      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        žbl68     před rokem 13.02.2023 19:24 |  
        6 1

        máš recht .... asi byla očekávání větší ... snad se srovná, tohle nebylo vůbec optimální , nezdál se mi 100% ani ibra ... a tihle dva by měli být leadři .... co táhnou za výhrou - za mě jednoznačně Ewerton,MvB a vzadu Kolář ... stopeři budou ok, když nezačne JTVCD hrát s nima mariáš :-) ono se to vykrystalizuje ... je fakt že ted je např. defezivních záloh na marodce fakt moc - hubu bych si ted vypláchnul Savem za svoje loňská slova např. k Kubovi Hromadovi ... :-/ sedne si to a ted Teplice jsou na to ideální soupeř :-)

  6. Ševčík ????

    Zd3nA1CZ     před rokem 13.02.2023 18:27 |  
    17 16

    to jestli on má pět tak další nejhorší hráč měl mít tak 7... jemu by za ten "výkon" slušela tak maximálně 3, protože kdyby všichni co dostali 5 hráli jako on tak jsme Brnu darovali 3 body ikdyby byl Kolář na známku 12

    • Re: Ševčík ????

      bramburek (přítel SN)     před rokem 13.02.2023 19:05 |  
      14 12

      Seš mimo a píšeš nesmysly… to že Ševčík není v nějaký TOP formě vidí asi každej, ale to kromě Burena když jde z lavičky, v současnosti neni nikdo… taky mě pár věcí štvalo, nějaký přihrávky a prohraný souboje…

      Ale pořád je to co se týče rozehrávky a mezihry náš důležitej hráč, neschovává se a furt chce hrát…

      A navrh ten tvůj jasně nejhorší hráč zařídil obě naše největší šance v první půli (hlavy Traorého a Lingra) a přímák před rozhodujícím gólem, kdy přešel přes hráče jeden na jednoho a byl těsně před vápnem faulován… ale to se ti do tvýho nadávání vůbec nehodí, chápu…

      • Re: Ševčík ????

        belmis (přítel SN)     před rokem 13.02.2023 20:33 |  
        18 1

        Ševčík se mi vždycky líbil i proto, že když byl zraněný a pak nastoupil, nebylo to mnohdy vůbec znát, protože má talent. I ty špatně načasované nebo nepřesné přihrávky by mě nechaly v klidu.
        Z čeho jsem ale trochu nervózní je to, že prohrál tolik osobních soubojů, které v minulosti vyhrával. Jako by neměl sílu nebo už nebyl tak rychlý. Doufejme, že to nebude mít trvalý jev, že to byla spíš nějaká momentální nepohoda.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    IJS     před rokem 13.02.2023 23:12 |  
    5 4

    Zdravím, hodnocení jednotlivců bych tentokrát viděl jinak. Samozřejmě souhlasím s klíčovou rolí Koláře, Ewertona a Micka, ale hodnotit ostatní hráče je těžké. Sám se divím, že po takových výkonech bodujeme! Asi klika a asi ideální soupeři, navíc vždy hodně oslabení! Obrana nehrála špatně, ale ani ne dobře. Douděra aktivní, ale nedá centr z plného běhu, jako např. David Jurásek a když centruje z "klidu", tak placírkou a obloukem. Pro obranu soupeře ideální. Trnu strachy, když Santos začne tvořit hru. Zatím se to na jaře nevymstilo, ale... Střed zálohy kritizuje snad každý, ale mně nejvíc vadilo, že záloha nedala jediný průnikový balón. Míče šly buď zpět nebo a stojící křídlo, žádný záblesk nestandardního řešení jako to uměl Nico nebo Hušby. Těžko hodnotit Jurečku 4-kou, když za celý poločas nedostane jedinou přihrávku. Stejně tak obě křídla Oli a Matěj. Bez nápadu, bez kličky, bez zakončení.
    Teď nás čeká asi nejslabší tým ligy Teplice. Snad je přehrajeme a snad se už začne tvořit kostra týmu, který ví co hrát a navzájem si hráči umí vyhovět!

  8. Lingr?

    Mikey     před rokem 14.02.2023 00:00 |  
    8 1

    Moc se mi na jaře nelíbí, připadá mi, že v kombinaci skoro vůbec nepomůže. Celý zápas bojuje, ale většinou si ho ani nevšimnete, že je na hřišti. Myslím, že nám hodně chybí Oscar, ten v záloze hodně pomohl na podzim, snad se brzy vrátí. To samé Holeš, doufám, že za 2 týdny by už mohl být v základu proti Slovácku. Škoda Provoda že mu vůbec nedrží zdraví a nemůže se dostat do formy.

    • Re: Lingr?

      japhy     před rokem 14.02.2023 09:30 |  
      6 2

      Já bych se teda na Holeše moc neupínal, vyždyť ten viděl balón naposledy před půl rokem.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    martyni (přítel SN)     před rokem 14.02.2023 09:12 |  
    12 3

    Se spoustou z vás se na hodnoceni tentokrát neshodnu. Podle mě jsme hráli solidně, ale dojem kazí 2 věci. Jednak počet nebezpečných ztrát, které Brno dokázalo využívat k brejkum. A zadruhy jsme až příliš spolehali na centry a ty jsou - jak víme od Dobiase - málo efektivní. Měli jsme se častěji pokoušet o kombinaci do vápna, si myslím. Ševčík podle mě hrál tentokrát mnohem líp než proti Pardubicim. Nevedlo se Lingrovi a Olimu, ti mohli být ztazeni místo Matěje Juraska, jehož akce vypadaly nadějně. Ale chápu, že trenér chtěl vsadit na zkušenost. Radost mám z Koláře, Ewertona, Micka a dvou nováčků.


    Komentář byl uživatelem upraven (14.02.2023 09:14) . Zobrazit původní komentář

  10. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    SKEP     před rokem 14.02.2023 13:26 |  
    6 46

    Dle mého názoru je Kolářova vysoká známka 8 mírně nadhodnocena. Ano, udržel nulu a vytáhl dva nadstandartní zákroky proti nadějným pokusům zkušeného Řezníčka a mladého Ševčíka. Ovšem stoprocentní byl pouze ten "Řezníčkův", kdy Koli míč udržel v rukavicích. Naopak Ševčíkovu ránu pouze nadzvedl nad břevno a vyrobil tak laciný roh. Že soupeř darovanou standartní situaci nevyuži je věc jiná.
    Pravidlo, že golman nesmí vyrážet balony na roh, ale do stran, kde po házeném autu nehrozí téměř žádné nebezpečí, patří mezi základní písmena brankářské abecedy. Trenérský brankářský štáb Černý - Kolář by měl zareagovat a v přípravě této disciplíně věnovat více prostoru.
    S tímto hodnocením souhlasí i můj známý, někdejší vynikající divizní golman. A věřte, že člověk, který v republikových soutěžích léta čelil těžkým kalibrům typu Svéradice, Kompresory, Tatrovka, RH Strašnice, Montáže atd., ví o čem hovoří!

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      lukas6novak     před rokem 14.02.2023 13:43 |  
      7 0

      Podíval jsem se na to znova abych nejel jen podle zkreslené paměti ale
      1) Prudká rána z 10 metrů kdy se ještě lehce přesouval. Tady nejde říct brankaři kam vyrážet.
      2) Když se na to podíváš znova a vezmeme v potaz že by to měl vyrazit do strany, tak s ohledem odkud a jak ta střela vypadala by to vyrážel nejspíš doleva a tam by bylo riziko že by to přihrál Řezníčkovi na dorážku.

      Takže za mě to udělal nejlíp jak mohl. Jasně že by se měl brankař snažit vše vyrážet do stran aby nedělal zbytečný rohy ale zase bych u tohoto nepodceňoval riziko že to někomu namaže na dorážku. Vem si náš třetí gól v derby kdy to Kovář ze Sparty místo aby to vyrazil na další roh tak se to snažil hrát do hry a ve výsledku z toho byl náš gól.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      mig52     před rokem 14.02.2023 13:56 |  
      5 2

      Tak s tou kritikou vyražené střely jsi tomu nasadil korunu! Koli byl rád, že tam při pohybu stačil vrazit ruce a parádně ji vytáhl. Při takové ráně z krátké vzdálenosti nemáš často šanci uvažovat, kde balón odvrátíš. Může se také stát, že to gólman dá před sebe a je riziko, že to namaže soupeři na kopačku.


      Komentář byl uživatelem upraven (14.02.2023 13:57) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      japhy     před rokem 14.02.2023 14:15 |  
      13 1

      Tvl, že mu na to skáčete :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Slávista 51     před rokem 14.02.2023 18:52 |  
      1 1

      ANO JE.
      Kolik by musel dostávat v evropských pohárech, až vychytá střelce z TOP lig, jak už jsem psal !

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Lunaris     před rokem 14.02.2023 20:57 |  
      2 0

      Ale jo, rozesmálo to. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      záplata     před rokem 14.02.2023 21:28 |  
      0 4

      Teda Igore, ty jsi tím svým rozborem chudáka Koláře svlíknul úplně donaha.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      IJS     před rokem 14.02.2023 23:41 |  
      1 0

      jj


      Komentář byl uživatelem upraven (14.02.2023 23:42) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      IJS     před rokem 14.02.2023 23:43 |  
      4 0

      K hodnocení SKEP : Teď nevím, zda to myslíš jako vtip a nebo stál jsi někdy v brance? Když na Tebe protihráč vypálí z voleje a míč letí cca 7 metrů a je u Tebe? Na to se sakra špatně reaguje a Koli to dokázal a jeho štěstí bylo, že míč šel nahoru a do míst kam se ruce dají rychle zvednout. To je brankářský "podmíněný" reflex! To vůbec nepřemýšlíš, kam balón půjde. Jen né do branky!


      Komentář byl uživatelem upraven (14.02.2023 23:44) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Lukavo     před rokem 15.02.2023 08:12 |  
      1 0

      Jestli jsi s i s tím golmanem z divize nehráli třetí Hanspaulku nebo vejš, tak je vědecky dokázaný, že tomu fakt nerozumíš. Jestli jsi ji hrál nebo hraješ, tak s tebou souhlasím...

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        kjandourek (admin)     před rokem 15.02.2023 16:21 |  
        1 1

        Já bych jenom upozornil, že v Hanspaulce, kde jsou postranní čáry k bráně blízko, je roh méně nebezpečný než aut... protože ruka na tu vzdálenost dokáže poslat míč podstatně přesněji ... :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Lukavo     před rokem 16.02.2023 08:01 |  
          1 0

          Souhlasím, vzlášť ode mně byly auty hodně nebezpečná zbraň, já mám totiž obě ruce pravý...

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Carlos1     před rokem 15.02.2023 12:11 |  
      1 0

      Vždyť je to ironie, proboha, oceňuji!:))