Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 18. kolo

Slavia pokřtila nový stadion v Pardubicích šťastnou výhrou 2:0 proti nabuzeným domácím. Výsledek tentokrát fanoušky sešívaných potěšil více než nepříliš vydařený výkon.

V Pardubicích to dle očekávání byla velká sláva. Ač stadion není z republikového hlediska nijak špičkový, tak je to pořád pro místní klub značný krok kupředu. A přiznejme si, že nových stánků u nás neroste jako hub po dešti, nýbrž se s nimi spíše šetří jako se šafránem. Hlediště tak bylo zaplněno a domácí fotbalisté řádně nabuzeni. Z tohoto pohledu to byl značně specifický zápas, před nímž mi bylo jasné, že nebude snadné potvrdil roli papírového favorita v souboji prvního týmu tabulky s posledním.

Vstup do zápasu tomu odpovídal. Pardubice hrály srdnatě a Slavia byla poněkud zaskočena. Postupně ale nacházela půdu pod nohama, k čemuž znatelně pomohla (ne)šťastná ruka Kostky ve vlastním vápně a Jurečkou proměněná penalta. Pražané přidali a po většinu zbytku prvního dějství byli o něco lepší. Od druhé půle jsem pak čekal, že se kvalitativní rozdíl mezi oběma mužstvy prohloubí ještě víc, jak bude s ubývajícím časem odcházet domácím fyzička.

Opak byl bohužel pravdou a Slavia nastoupila ještě ustrašeněji než na začátku zápasu. Domácí se dostali do sedla a do konce zápasu už v něm vydrželi. Udivující byla hlavně bojácnost našeho středu zálohy, který nejenže se nevyrovnal soubojovosti Hlavatého, Janoška a Vacka, ale navíc nebyl schopen soupeře přehrát ani kombinačně. Trenér na to reagoval rychle a správně, nicméně efekt střídajících hráčů byl pramalý. Problém se pak jen prohloubil nuceným stažením Hromady, místo něhož nastoupil novic Pech, který není zrovna soubojový typ. Zápas se tak dohrával velmi hekticky a nečekaná ztráta bodů visela na vlásku. Naštěstí nás klíčovým zákrokem podržel Kolář, kterému navíc jednou pomohla i tyč. V závěru jsme nakonec přečkali i stupidní vyloučení Ousoua a z posledního protiútoku nakonec výhru stvrdil Olayinka.

Výkon našich barev tak zůstal za očekáváním a výhra z vyrovnaného zápasu je šťastná. Na druhou stranu z toho nebudu dělat žádnou velkou vědu. Fotbal krátce po pauze a v zimních podmínkách je specifický a o slavnostním zápase v Pardubicích to platilo dvojnásob. Nejdůležitější je tak fakt, že jsme získali tři body, i když se fotbalově nedařilo.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 8 - Už v úvodu zápasu dobře zasáhl proti hlavičce. V 70. minutě pak perfektně vychytal nájezd Limy. Vykopnutí míče špičkou nohy bylo tentokrát skutečně rozdílovým zákrokem!

David Douděra - 5 - Průměrný výkon. Zatím u Douděry žádný výkonnostní posun oproti rozpačitému podzimu nepozoruji (i když vzorek 135 minut je dost malý). Velká snaha a pracovitost, ale většinově špatné řešení při finálním centru či střele, dozadu navíc přinejlepším průměrným. Pro mě v podstatě ve všem zaostává za D. Juráskem na druhé straně.

Aiham Ousou - 4 - Pořád je relativně mladý hráč, nicméně už se blíží druhému roku ve Slavii, takže bych nečekal, že předvede další ze svých zkratů, které jinak jeho zajímavě rozjetou kariéru srážejí. Nechat se takhle stupidně vyloučit, se jen tak nevidí. Nicméně mu za to nechci snižovat známku více, protože šlo jen o nastavení, které jsme nakonec přežili. Ve zbytku zápasu podal průměrný výkon.

Eduardo Santos - 6 - Že bych z něj byl nadšený, se říct nedá, nicméně v závěru podzimu a na začátku jara se propracoval alespoň k nadstandardním výkonům. V soubojích sice nedominuje jako Deli či Ngadeu, nicméně je při své vysoké postavě v Pardubicích zvládal vyhrávat, byť s obtížemi. Bránění pak podle mě zvládl, sice nezachytil míč na Limu, ale to byla velmi těžká situace, při které problém začal už předtím. U postranní čáry si připsal tvrdší faul, za který dostal žlutou kartu.

David Jurásek - 6 - Mírný nadstandard. Znovu ukázal svou výbornou kopací techniku, směrem dozadu byl jeho výkon ok.

Václav Jurečka - 6 - Na kraji zálohy je herně spíše průměrný, nicméně podobně jako Schranz se odtud umí dostávat do zakončení, i když se tentokrát ze hry neprosadil. Důležitým plusem je jistě proměněná penalta.

Jakub Hromada - 5 - Byl jsem nemile překvapen, jak velké mezery nám vznikaly ve středu zálohy. A obecně byl střed zálohy Pardubic v zápase silnější, což bylo nečekané a nepříjemné zjištění. Je však třeba říct, že bez Hromady to bylo ještě horší, když musel vystřídat kvůli zdravotním problémům.

Petr Ševčík - 4 - Je vidět, že po podzimním zranění není v herní pohodě. Střed zálohy hrál na naše poměry velmi slabě a zrovna od Ševčíka bych čekal klíčový podíl na kombinaci a držení míče.

Ondřej Lingr - 4 - Podobně nepřesvědčivý výkon jako u Ševčíka. Lingr byl alespoň na hřišti víc cítit soubojově, ale Hlavatý či Janošek hráli lépe než on.

Peter Olayinka - 6 - Zápas odbojoval, ale oni on svým výkonem nijak výrazněji nevybočil z průměrnosti. Plusem je závěrečná branka na 2:0. Nejsem si jist, jestli zaseknutí míče bylo obecně nejlepším řešením, ale následná střela se Peterovi povedla na výbornou. Ještě 10 minut předtím ale jednu šanci zahodil, když se zbytečně cpal do zakončení pravou nohou.

Mick van Buren - 6 - Hlavně v první půli patřil k našim nejaktivnějším hráčům. Nabíhal si, dostával se do zakončení. V nelehkých pozicích, ale míč do sítě dostat nedokázal. Ve druhém poločase mu postupně ubývaly síly.

Matěj Jurásek - 5 - Nebylo to úplně špatné střídání, ač se druhý poločas Slavii herně nevydařil. Jurásek byl alespoň jedním z mála hráčů, kteří byli vidět při brejcích. Ty občas řešil dobře, občas hůře, obecně měl ale malou podporu, a tak se nebylo co divit, že jsme nakonec přišli o míč.

Lukáš Provod - 5 - Střídání nám tentokrát nijak zvlášť nepomohla a ráz druhé půle otočit nedokázala. Provod alespoň odvedl bojovný a do defenzivy poctivý výkon.

Petr Hronek - 4 - Přišel na hřiště, když se nám nedařilo, i tak bych od něj ale čekal o dost větší soubojovost. Vím, že je to spíš hráč dopředu a ne úplně na držení míče a kontrolu zápasu, i tak bych ale čekal víc. Soupeř nás ve středu hřiště přehrával a Hronek ve snaze to změnit moc vidět nebyl.

David Pech - 4 - Nucený záskok za Hromadu se nepovedl. Pech není soubojovým typem hráče a na hřišti to bylo vidět. Situace se sice snažil řešit fotbalově, ale příliš se mu nedařilo - jako při akci, kdy mohl z první dávat míč do velké šance, ale on neměl přehled a akci nakonec zadrbal.

Stanislav Tecl - 6 - Minule dostal trochu přísněji průměrnou známku, tentokrát mu tedy dávám mírný nadprůměr. Šel do konce zápasu s tím, abychom udrželi výhru, což se podařilo, a Standa navrch přidal pěknou přihrávku na gól Olayinkovi.

18. - Sobota 04. 02. 2023 18:00

Fortuna liga, 2022/2023
0 - 2
0 - 1
FK Pardubice
FK Pardubice

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

19. Václav Jurečka (pen)
90. Peter Olayinka

Komentáře (45)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    žbl68     před rokem 07.02.2023 17:49 |  
    2 8

    u několika hráčů poměrně přísné hodnocení ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Slávista 51     před rokem 07.02.2023 17:57 |  
      2 3

      A dva nadhodnocený.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        žbl68     před rokem 07.02.2023 19:56 |  
        3 0

        ST? a ?

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        japoko     před rokem 07.02.2023 20:45 |  
        8 4

        Tak Ševčik určitě, již déle zcela marnej!

  2. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Harvey     před rokem 07.02.2023 17:59 |  
    18 12

    Tecl naprosto příkladnej výkon náhradníka. Dostával míče na hovno a nezkazil snad jedinej. Rval se. Okamžitě organizoval presink celýho týmu. Škoda, že se ke Standovi nikdo v poli výkonem nepřidal, mohli jsme dohrávat v těžké pohodě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      žbl68     před rokem 07.02.2023 19:58 |  
      1 1

      jo jako náhradník se líbil a přihrávkou i bodoval, dobrý :-) když MvB a ST jsouz lepší? jako žolíci? koho dát od začátku? Jurečku jako hrot kde je top?

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Marek3     před rokem 08.02.2023 10:26 |  
        8 0

        Za mne MVB musi konecne dostat duveru a hrat v zakladu...

  3. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    knl66 (přítel SN)     před rokem 07.02.2023 18:48 |  
    22 0

    Ad Douděra: ten kluk je sympatickej, piluje lajnu, poctivě běhá sem tam, snaží se centrovat (většinou do nikam), ale... Na to, že mu bude v květnu pětadvacet, bych čekal lepší výkony. V Boleslavi jsem ho nesledoval, ale když přicházel k nám, panovala tady spokojenost. Mně přijde, že v současném kádru je to podprůměr a kam se hrabe na Masopusta.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Ivan     před rokem 07.02.2023 19:51 |  
      8 1

      Potřebovali jsme zalepit po Bahovi pravou stranu, tak jsme ho vzali. Měl produktivní půlrok a je rychlej, takže si něco uhraje. Taky si povšimni že jsme teď přivedli pravého beka ze Slovácka a Bolky, třeba Sparta má napravo dvě dřeva. Celkově vzato v lize nejsou praví beci a Douděra je pro mě jednooký král mezi slepými.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      damade     před rokem 08.02.2023 20:34 |  
      3 1

      Největší přednosti Douděry, krom rychlosti, jsou náběhy za obranu, zakončení a orientace v pokutovym území. Hodí se na křídlo, kde je za mě lepší než Maso. Jen ho tu bohužel topíme na beku, kde neumí bránit a nemá pro to ani kombinační schopnosti.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    MIKr.8     před rokem 08.02.2023 07:39 |  
    11 12

    Tady se přesně ukazuje, jaká nálada panuje ohledně některých hráčů. Minulý týden dostal Standa za svůj výkon 5, tentokrát dostal Mick za svůj kvalitativně i produktivitou navlas stejný výkon 6... Kdyby měl Mick v sobotu na zádech jmenovku Tecl, tak je tu zase hysterie o sestavě z kamarádství a o tom, jak nestačí jenom hezky běhat :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Marek3     před rokem 08.02.2023 10:25 |  
      15 1

      Za mne byl MVB vyborny...

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        El Greco     před rokem 08.02.2023 19:39 |  
        4 0

        Tak nikdo neříká, že nebyl, jen že Standa minule nebyl horší a slíznul to od obvyklých a známku měl horší.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Marek3     před rokem 08.02.2023 21:18 |  
          0 0

          Tim sem chtel rici ze se mi libil a libi vice nez Standa a to patrim k zastancum Teclika. Ale za mne hral Standa minule take slusne (za mne 6).

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      obiwan     před rokem 09.02.2023 12:17 |  
      0 0

      Zajímavé je, že pro trenéra byl MvB jedním z nejlepších na place....

  5. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    koudys2 (přítel SN)     před rokem 08.02.2023 07:42 |  
    9 3

    Velmi, ale velmi mírné hodnocení. Pech, Hronek, Provod a bohužel i Matěj Jurásek by si zasloužili o bod méně. Druhá půle byla dost špatná a hlavně u prvního jmenovaného jsem byl nemile překvapen, co je na hřišti schopný vymyslet. Přesto věřím, že se klucí zvednou a bude to dobrý.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před rokem 08.02.2023 11:32 |  
      8 0

      Pro Pecha to byl první start, ještě zcela mimo jeho post. Zbytečné hodnotit.
      Dej mu čas.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        koudys2 (přítel SN)     před rokem 08.02.2023 11:44 |  
        1 0

        Jasně, však to v té poslední větě píšu;)

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před rokem 08.02.2023 12:43 |  
          9 0

          Tam jsi to psal ale o všech. Já se jen zaměřil na nováčka hrající mimo svůj post. :-)
          Provod je největší záhadou. Už to bude brzo rok, co odehrál svůj první zápas po zranění, ale progres prakticky žádný. Kéž by toto jaro bylo pro něj zlomové.

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            koudys2 (přítel SN)     před rokem 08.02.2023 13:42 |  
            6 0

            Věřil jsem, že průlom nastane po Brně, kde jsme vyhráli 4:0 a Provod v mých očích ecxceloval. Jenže ono ne. Přitom mentálně vypadá skvěle. Zajímalo by mě, jak trenérům vypadává v datech, protože na hřišti působí strašně nedynamicky:)

            • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

              Radek097 (přítel SN)     před rokem 08.02.2023 16:32 |  
              3 1

              U Koláře to po Glasgow bylo podobné. Měl spousta momentů v utkáních, kdy jsem si říkal, že je tady starý Kolář a po pár minutách už bylo všechno jinak. Teď už je ale zpátky ten Kolář, který byl klíčovým hráčem, když jsme hráli LM. Resp. má teď k tomu výrazně nakročeno.
              Buď u Provoda nastane obdobný scénář anebo se stane postradatelným a časem se cesty rozejdou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Alanor (admin)     před rokem 08.02.2023 14:03 |  
        3 1

        Pozor, Pech střed zálohy hrával a vypadá to, že s ním budeme počítat právě tam.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          mig52     před rokem 08.02.2023 14:54 |  
          8 1

          Dle mne je to ale špatně, protože hráčů do středu hřiště máme asi 11, ale mluvilo se o tom, že bychom už konečně měli vyřešit post pravého obránce, kterého též hrával. Jistě, věděli jsme, že máme nového univerzála, ale já osobně bych jím řešil post, který nás pálí a ne ho dávali do zálohy, z níž hráči, kteří tam před časem byli lídry týmu, začínají na střídačce.

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před rokem 08.02.2023 16:08 |  
          5 0

          Tak to jsem vůbec nevěděl. Doufám, ale že nemáš pravdu. Do středu zálohy máme aktuálně hráčů více, než je zdrávo. Nedává žádný smysl přivádět do středu dalšího hráče, když nejsme ochotni nikoho pustit. Oproti podzimu jsme střed zálohy rozšířili o Zafeirise a Pecha(?). Naopak nikdo neodešel.
          Někteří sice ve středu pole nejsou v ideálním rozpoložení, ale bota (boty) nás tlačí jinde.

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

            japhy     před rokem 09.02.2023 11:47 |  
            1 0

            Hronek ještě.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    cipisek246     před rokem 08.02.2023 08:20 |  
    3 5

    já jsem tam byl a nejvíce mi vadilo stupidní jude slavie. utkání bylo průměrné s nabuzenými Pardubicemi, ale takový výkon pardubice do konce ligy už asi nepředvedou. Slavia k zápasu přistoupila vlažně, a málem se to vymstilo. Štěstí bylo, že Kolář nechal nohu v dráze míče. Nelíbil se mi Provod, ostatní hráči zhruba průměr, mírně bych vyzdvihl Santose. U bránění standartních situací jsem nepříjemně překvapený, že míče často odhlavičkovával Jurečka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      mig52     před rokem 08.02.2023 09:54 |  
      12 2

      Tak Jurečka se jako docela vysoký hráč a solidní hlavičkář při standardkách soupeře stahuje do našeho pokutového území. A kdo by měl ten balón odtrknout, když letí do jeho prostoru? Přece ho Santos nesvalí rukama k zemi a neodhlavičkuje to sám. Já tuto skutečnost naopak beru jako velké plus, že máme ofenzivní hráče schopné, v případě potřeby, pomoct v defenzivní činnosti.

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před rokem 08.02.2023 11:53 |  
      4 0

      Míče létaly do prostorů, kde byl Jurečka. Takže je správné, že hlavičkuje on. Třeba měl osobku na hráče, na které to Pardubice hrají často.
      V příštím zápase nemusí být ani u jedné hlavičky z rohu soupeře.

  7. Hodnocení slávistů - 18. kolo.

    Myšák     před rokem 08.02.2023 12:54 |  
    4 2

    Já to hodnocení tolik neprožívám. Kolik lidí, tolik názorů. Celkově bych se přikloňil k názoru, že jsme pernikáře trochu podcenili, ale štěstí zase jednou stálo při nás. Tři body jsou doma, což se při zaváhání Plzně velice hodí. S výsledkem jsem spokojen, hrát dokážeme daleko lépe.


    Komentář byl uživatelem upraven (08.02.2023 12:56) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo.

      kjandourek (admin)     před rokem 08.02.2023 13:45 |  
      10 3

      Mě osobně přišlo, že jsme v tomto zápase po hodně dlouhé době "dokázali" prohrát třeba tři osobní souboje za sebou.... Takové to, že jsme vždycky byli v souboji a zlomek vteřiny později a soupeř dokázal míč na dlouhou nohu posunout dál... z toho potom pramenily ty situace, kdy záložník Pardubic šel od půlky skoro neatakován až k vápnu..... To se nám normálně nestává, většinou naopak dokážeme první, nebo druhý souboj vyhrát, případně se do třetího souboje dokáže vrátit ten, co ten první prohrál....
      teď mi to přišlo, že jsme ještě měli těžké nohy... jako kdybychom během tohoto týdne ještě pořádně trénovali a ladili formu až na další zápasy, zatímco naši soupeři byli vyladěni přesně na tento zápas....

      Samozřejmě netuším, jestli to byl záměr, jako když jsme v létě 2019 ještě mezi prvními zápasy ligy ladili formu na předkolo LM... tak jestli teď ladíme na nadstavbu..... nebo jestli to byl jenom nedoraz.... ale obecně mi přišlo, že jsme v každém souboji byli pozdě, jako kdyby hráči byli v únavě...

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo.

        Mesiaš     před rokem 08.02.2023 20:16 |  
        1 18

        To není únava, ale lenost

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo.

          torn     před rokem 08.02.2023 21:22 |  
          6 0

          Nechci nijak obhajovat náš výkon.
          Ale máš doopravdy pocit, že je vůbec možné, aby byl celý tým v zápase z ničeho nic líný?

        • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo.

          kjandourek (admin)     před rokem 08.02.2023 22:41 |  
          7 4

          To se jenom chováš jako .... idiot...

          • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo.

            mig52     před rokem 10.02.2023 05:25 |  
            0 4

            Kájo, není to na světle žlutou? :))))

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo.

        mudrc     před rokem 09.02.2023 07:33 |  
        5 3

        Kde jsi vzal “hraci byli v unave” :-D ? Nerika se tomu cesky, ze hraci byli unaveni?

  8. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Taky     před rokem 08.02.2023 15:00 |  
    5 16

    Už jsem to psal po zápasu, v mých očích Kolář 9, OuNou 2.
    Plzeň i Sparta prohrávali a dokázali to otočit. Nám spadlo vítězství do klína díky penaltě a Kolářovi, važme si toho...

  9. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    kupik     před rokem 08.02.2023 17:00 |  
    7 0

    Dobrý odpoledne,přátelé
    hodnocení nechám stranou,každej chápeme stupnici čísel jinak.
    Pouze malej poznatek k naší hře.Nevím,jestli se mnou budete souhlasit,ale mám dojem,že nám utíká spousta druhejch balónů.Jak těch při vyvážení míče,tak i při obranný fázi.V poli získáme spoustu míčů a vzápětí špatnou či pomalou příhrou o balón přicházíme a nastává opět boj,což jednoznačně vyhovuje méně tvořivýmu mančaftu.V momentě,když řešíme 1.dotek třeba i méně přesným pasem nebo ulicí je to dost velkej problém pro všechny soupeře.Až se nám podaří míč na druhou líp rozehrávat a míň předržovat tak věřím v jasnou převahu v poli a tím pádem a více šancí.Ovšem to taky souvisí s pohybem volnejch hráčů a jejich nabízení se.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    IJS     před rokem 09.02.2023 00:01 |  
    3 2

    S hodnocení skoro přesně souhlasím. Jen se mi zdál Ousou herně lepší než Santos. Známku mu asi srazilo to blbé vyloučení, ale myslím, že bude těžší nahradit Ousoua než případně Santose! Střídající hráče bych snad ani nechtěl známkovat, protože jejich výkon byl dost zoufalý. Snad jen v defenzivě Provod... Když vidím jak hraje na beku Douděra ( a to ho mám rád!), že je Masopust stále zraněný a Pech mě tedy vůbec nepřesvědčil, tak poslat Tomiče hned do Bolky - není o trochu chyba!! Teď nás asi čekají další změny v sestavě proti Brnu a to jsem už očekával, že se sestava stabilizuje. Hlavně útok a střed zálohy. V sobotu uvidíme!

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      mig52     před rokem 09.02.2023 06:57 |  
      8 1

      Ale tak hodnotit Pecha v prvním zápase po zranění a na postu, kde mu to fakt nesedlo a naskakoval do utkání asi není úplně fér. Za mne na beka a bude na jiném levelu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Taky     před rokem 09.02.2023 07:37 |  
        13 2

        Trpiš tým každého nového hráče zkusí na šestce, jestli náhodou není novej Souček...
        Pech to udělal mazácky, podle osvědčené taktiky, když něco nechceš dělat, hned na poprvé se výrazně neosvědčit. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        koudys2 (přítel SN)     před rokem 09.02.2023 08:49 |  
        3 2

        Proč by někdo nemohl Pecha hodnotit? Kolikrát se tady vyzdvihovali hráči, kteří poprvé nastoupili v našem dresu a zápas se jim povedl. Pech vypadal fakt děsně. Přesto! si myslím, že do budoucna bude posilou.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 09.02.2023 09:44 |  
    23 1

    Dobré dopoledne s dobrou kávou přeji Vám všem.
    S hodnocením nemám problém. Mě ten náš výkon fakt docela mrzel a přemlouval jsem se, abych k tomu hodnocení něco dál rozebíral. A nakonec to nechám být tak, jak to je.
    Prostě, nebyla to naše Slavia. Doufám a myslím si, že to hráči i trenéři den poté sebekriticky zhodnotili a dali si pomyslně trochu po papuli. Víc se v tom asi patlat nebudu, protože by mě to mohlo znovu nasířit :-((.
    Věřím, že v sobotu k zápasu nastoupí úplně jiný tým v červenobílých barvách.
    A také věřím, že to bude od našich výkon, kterým důstojně poděkují našemu trenéru Františku Ciprovi.
    To bych si v pokoře moc přál.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      IJS     před rokem 09.02.2023 13:40 |  
      7 0

      Děkuji za připomenutí! Předpokládám, že sobotní zápas bude vzpomínkou na trenéra Cipra a ten zápas se prostě musí vyhrát!

    • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

      žbl68     před rokem 09.02.2023 19:58 |  
      5 0

      snad máš s FC pravdu ...
      na zvážení je ale jeden fakt doma to je pevnost (alespoň v lize) ale - 11 b. venku je fakt moc - venku je Slavia skoro poloviční ... :-/ to by mělo být apriori k řešení pro zbytek ligy, pohár a hlavně směrem ke kvalifikaci do Evropy 2023/24 ... ono i to skore je všeříkající - 40:5 vers. 18:10 ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 10.02.2023 09:45 |  
        4 2

        Přeji hezký den Vám všem a to i se svou dobrou kávou:-)).
        Prostě věřím panu Tvrdíkovi, že to pro trenéra - legendu pana Cipra určitě v sobotu dokáže udělat.
        Nemusí to být velkolepé (To by si asi snad ani pan Cipro nepřál), ale prostě lidsky důstojné rozloučení a hlavně v červenobílém:-)).
        A to vítězství pro něho je mým pokorným přáním.
        To záleží pouze a jen na hráčích a trenérech.
        Tak asi tak a s úctou k Vám všem

        "Semel dat,qui rogatus, bis qui non rogatus" - Seneca
        Jednou dává ten, kdo je požádán, dvakrát, kdo dává bez prošení.
        Sokrates55