Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

Před odjezdem na soustředění si červenobílí pozvali do Edenu k přípravnému utkání tým Hradce Králové. Vyrovnané utkání bez větších šancí rozhodl střelecký pokus Mosese Usora deset minut před koncem, který gólman hostí nedokázal vyboxovat nad branku.

V základní sestavě se z nových tváří objevil pravý obránce David Pech, který si pro působení ve Slavii vybral číslo 20 a pro tento zápas oblékl kapitánskou pásku. Do středu obrany se vedle Ousoua poprvé postavil mladý odchovanec Ondřej Kričfaluši, který dosud v zápasech A týmu naskakoval z lavičky na post defenzivního záložníka. Na krajích zálohy dostali příležistost Matej Jurásek a také Václav Jurečka, který svůj primární post na hrotu přepustil Micku van Burenovi, navrátivšímu se z úspěšného hostování v Liberci. 

Slavia mírna zahrozila hend z první akce, kdy si míč ve vápně zpracovával Lingr, ale míč mu ze střelecké pozice utekl. Poté se první desetiminutovka odehrávala v zahřívacím módu okolo půlící čáry. První střelu na bránu si připsali hosté, ale pokus Jakuba Rady šel po zemi Kolářovi do náruče. Nebezpečněji vypadala pozice Vašulína po šikovně rozehraném trestném kopu, ale útočník hostí zakončit nedokázal. Na druhé straně Ševčík parádním pasem našel van Burena, tomu míč utekl, tak jej připravil pro Matěje Juráska, jeho centr srazila obrana hostí na roh. V 19. minutě sebral Kolář rozehrávku soupeře a dlouhým výkopem hledal Linga, toho dokázal přetlačit obránce hostí Ševčík, ovšem během zákroku si natáhl zadní sthenní sval a musel střídat. Vzápětí sestřelil Ousoua Jurčenko a v ruce rozhodčího Hrubeše se poprvé objevila žlutá karta. Ve 27. minutě se na pravé straně k míči důrazně prodral Matěj Jurásek, šel z úhlu do vápna a pálil do bační sítě, lepším řešením by zřejmě byla přihrávka na zecla volného Jurečku u druhé tyče. Vzápětí prodloužil Jurečka dlouhý nákop na van Burena a ten vyrazil sám na Bajzu, první vyloženou šanci zápasu však nezvládl a pálil levou nohou těsně vedle pravé tyče. Na druhé straně se po chybné rozehrávce Kričfalušiho řítil do šance Koubek, skvělý obranný zákrok předvedl Ousou. Hradec výrazně zazlobil ve 38. minutě, kdy dostal balón mezi stopery Jurčenko a jeho nájezd skvělým zákrokem zlikvidoval Kolář. Na druhé straně David Jurásek parádně podržel míč, vylákal na sebe kompletní pravou stranu sestavy soupeře a vyslal na zteč svého jmenovce Matěje, ten marně hledal na zadní tyči jednoho ze spoluhráčů. Krátce na to mimo dohledu kamer opustil hřiště David Pech, nahradil ho Douděra. První půle branku nepřinesla a ani nějaký festival šancí se nekonal, oba týmy si vypracovali po jedné vyložené příležitosti, van Buren branku minul, Jurčenka vychytal Kolář. 

Do druhé půle oba týmy vystřídaly, domácí vedle Douděry, který naskočil již během první části hry, vystřídaly všechny borce. Do branky se postavil Mandous, stoperskou dvojici vytvořili Santos a Halínský, na levý kraj defenzívy se postavil Olayinka. posty DZ obsadili Talovjerov s Provodem, před nimi při svém debutu v Edenu navlékl kapitánskou pásku Petr Hronek. Útočný trojzubec vytvořili Usor, Šmiga a Ewerton. Druhá půle začala zostra. Nejprve Hronka v červenobílém přivítal ostrým zákrokem střídající záložník Dvořák, který si tímto vysloužil žluté napomenutí. Potom se zastřeloval Usor, jeho přízemní pokus mířil těsně vedle pravé tyče branky, kterou ve druhé půli hájil Reichel. Další povedenou akci předvedli Slávisté po levé straně, na Provodovu přízemní nabídku Reichel nedosáhl, balón na roh odpálil obránce Kutík. Další žlutou kartu si vysloužil Pudhorocký, který na půlící čáře stáhl rozeběhnutého Provoda. Hradečtí se připomněli únikem Trusy, jeho centr zakončoval Dvořák a Mandous měl práci hlavně díky teči Hronka. V 74. minutě se do šance tlačil Provod, dvakrát napřáhl fingovaně, čímž se dostal až do vápna, jeho střelu nakonec srazil jeden z beků. Na druhé straně pádil vstříc brance domácích Koubek, zasekávačkou si posadil na zadek Douděru, ale následně svůj pokus neprotlačil skrz Halinského. V 79.minutě Šmiga zpracoval dlouhý balón, udržel na zádech stopera a vyslal doprava Usora. Jeho ránu pod břevno Reichl dokázal zasáhnout, ale ne dost důrazně a míč obloukem zapadl do vzdálenější šibenice - 1:0. Hned z další akce vybídl Usor ke skórování Ewertona, ten sám před vybíhajícím gólmanem branku přestřelil. Slávisté nakonec dovedli zápas do vítezného konce, zvláště díky zlepšenému výkonu ve druhé půli, kdy druhá červenobílá jedenáctka přeci jenom prokázala větší kvalitu, než náhradníci Hradeckých Votroků.

Lukáš Provod: Měli jsme v tomhle týdnu hodně těžkých tréninků, šli jsme do zápasu z plné přípravy a je to znát, ještě nám ty nohy moc nejdou. Teď jsme měli hodně volna a měl jsme tak možnost si odpočinout a kompletně doléčit, tak to musím zaklepat, cítím se stoprocentně fit a připraven. Na soustředění se těším hodně, bude trénovat na skvělých trávnících, v Portgulasku máme skvělé zázemí

trenér Jindřich Trpišovský: Tohle utkání jsme domlouvali na konci podzimu, Hradečtí přišli s nabídkou, tak jsme využili toho, abychom si mohli zahrát s českým soupeřem. Máme tu teď hodně hráčů, chtěli jsme je vidět v zápase. Kluci měli tréninkové plány, naběhali hodně kilometrů, což jsme si zkontrolovali testy. Je tu konkutence, takže musejí být připravení, teď jsme týden hodně běhali, hráči dostali příádně do těla. Devadesát procent hráčů je připravených tak, jak jsem potřebovali, těch deset procent zahrnuje hráče, jako třeba Kuba Hromada, který měl 40° horečky. Celkově je ten zdravotní stav dobrý, Lukáš Masopust má angínu a bere antibiotika, Ivan Schranz trénuje na plno, ale nechtěli jsme ho ještě po tom zranění nasazovat do zápasu. Davidu Pechovi píchlo ve stehením svalu, pojede na vyšetření. Na soustředění pojede celý kádr kromě dlouhodobých marodů, chceme s sebou vzít i Dana Šmigu, aby byl s týmem, je to zajímavý hráč a jak jste mohli vidět i dnes zahrál velice dobře.

Petr Hronek: Kluci mě tu přijali skvelě, já jich většinu znám a s Davidem Hovorkou jsme vyrůstali, takže jsme to měl jednoduché. Zimní příprava tu má určitá specifika, tady je větší náročnost než v Bohemce, proto je Slavia tam kde je. Do Portugalska se těším moc, já jsem zvyklý z Bohemky jenom na Turecko. Svou hru mám postavenou na bojovnosti, takže mohu slíbit, že budu za Slavii rvát do roztrhání těla.

Neděle 08. 01. 2023 13:30

Přípravné zápasy, 2022/2023
1 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

79. Moses Usor

FC Hradec Králové
FC Hradec Králové

Komentáře (72)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové

    Ladislav (přítel SN)     před rokem 08.01.2023 13:25 |  
    1 2

    Rozestavení se nabízí nejspíš takhle:
    Kolář – Pech, Ousou, Kričfaluši, Jurásek D. – Hromada, Ševčík – van Buren, Lingr, Jurásek M. - Jurečka
    (ale je to příprava, takže se může zkoušet vlastně cokoli)

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové

      kjandourek (admin)     před rokem 08.01.2023 13:46 |  
      2 0

      Já vycházím z grafiky, co Slavia vydala na Twitteru....

      • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové

        Ladislav (přítel SN)     před rokem 08.01.2023 13:55 |  
        2 0

        Je mi to jasný, to byl ode mne jen odhad ... Ale viděl jsem v jednom zápase hrát Micka spíš střed a byl hodně nebezpečný ...

  2. Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 0:0 v prvním poločase

    Myšák     před rokem 08.01.2023 14:04 |  
    8 8

    Mick, známý "spalovač".

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 0:0 v prvním poločase

      Ladislav (přítel SN)     před rokem 08.01.2023 14:21 |  
      10 3

      Nebyl bych tak přísný, právě nabíráme fyzičku, nohy mohou být těžší ... Navíc, hlavní cíl dneška bude, aby si každý zahrál poločas a hlavně se nikdo nezranil ...

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 0:0 v prvním poločase

      winter (přítel SN)     před rokem 08.01.2023 14:28 |  
      6 22

      Sice gól nedal, ale tu šanci řešil dobře, navedl si to přímo k bráně a mířil na zadní tyč, nevyšlo to jen o pár centimetrů. Standa by si ten balón navedl doleva do horšího úhlu a buď by vypálil 5 metrů vedle, nebo mic zasekl na úrovni brankový čáry a nepřesnou přihrávkou celou akci zazdil bez zakončení... :))

      • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 0:0 v prvním poločase

        rak (přítel SN)     před rokem 08.01.2023 15:42 |  
        4 0

        Byla to trochu i smůla, úplně špatně to neřešil. Jinak bych byl opatrný hodnotit na základě tohoto zápasu vážněji cokoli. V první půli mně tam možná trochu chyběla naše záloha. Druhá půlka trochu lepší. Úplně naplno do toho nikdo nešel, což je vzhledem k náročnému týdnu i významu zápasu jasné.

  3. Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 0:0 v prvním poločase

    Sherudan     před rokem 08.01.2023 14:31 |  
    1 1

    Proč střídal Pech už před poločasem? Doufám, že se hned v prvním přípravném zápase nezchromil :-(

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 0:0 v prvním poločase

      carevitchando     před rokem 08.01.2023 16:55 |  
      6 0

      Prý pocítil píchnutí ve stehně a preventivně odjel na vyšetření.

      • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 0:0 v prvním poločase

        žbl68     před rokem 08.01.2023 19:42 |  
        1 0

        snad bude ok, snad jen nějaká zbloudilá vosa :-(

        • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 0:0 v prvním poločase

          mig52     před rokem 09.01.2023 05:33 |  
          0 2

          Snad to nebyla "vosa" za 6 týdnů. :((((

  4. Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0 ve druhém poločase

    Lunaris     před rokem 08.01.2023 15:07 |  
    2 3

    Konečně Mechov na lopatkách, válec.

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0 ve druhém poločase

      žbl68     před rokem 08.01.2023 19:41 |  
      0 1

      hele co tu je MecHKováků :-DDD
      jebat je horem dolem :-)))

  5. Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0 ve druhém poločase

    slavistajiri     před rokem 08.01.2023 15:07 |  
    8 19

    Ewe bude asi adept na hostovani. Pro nas fotbal to asi nebude.

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0 ve druhém poločase

      Harvey     před rokem 08.01.2023 15:13 |  
      24 4

      Pochybuju. Je to jeden ze dvou levých křídel, který stahuje míče i obránce do středu a vytváří tak více prostoru pro Davida Juráska u lajny pro jeho luxusní centry. Mluvit o adeptech na hostování na začátku přípravy je taky slušná zhovadilost. O to víc u primárně technického hráče, kterému těžké nohy musí vadit nejvíce.

      • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0 ve druhém poločase

        mig52     před rokem 08.01.2023 15:15 |  
        10 8

        Nikam ho neposílám, ale hrozně předržuje balóny. A po zranění žel i Provod.


        Komentář byl uživatelem upraven (08.01.2023 15:22) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0 ve druhém poločase

          Harvey     před rokem 08.01.2023 15:25 |  
          12 4

          Přívod...hehe. U Ewertona je to o sebevědomí v našem herním systému, jakmile to prolomí, tak si budeme přát, aby předržoval ještě víc. Posílat ho na hostování nic nevyřeší, nic neposune.

        • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0 ve druhém poločase

          tomblesk     před rokem 08.01.2023 17:01 |  
          3 3

          "Předržování balonu" to je nějaký nový terminus technikus. Ve fotbale platí - držení balonu ke své hře, což ukazoval hlavně Nico. Účelnost se tomu říká normálně, přidržet míč, nechat zformovat postavení k další hře, a vyvolat moment překvapení, tak to musí někdo občas i balon "podržet", navázat na sebe soupeře, čehož musí ostatní využít!

          • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0 ve druhém poločase

            mig52     před rokem 08.01.2023 19:01 |  
            2 4

            Jj., ale nesmí to být skoro pokaždé, když dostane balón!!! Jinak k tomu terminu techniku, já považuju za horší případy "netrefil zařízení" nebo "dobrá práce".:)))


            Komentář byl uživatelem upraven (08.01.2023 19:04) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0 ve druhém poločase

              tomblesk     před rokem 14.01.2023 05:49 |  
              0 0

              Souhlas, já dodávám ještě "výstavba hry"/posuny míče mezi stopery a gólmanem/ atd. Můžeme na tyto a podobné floskule /což je přesnější terminus technikus/ třeba vyhlásit soutěž. Jsem ochoten dát do banku lahvičku karibského rumu, který normálně nedávám nikomu a už vůbec ne jako prezent.

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0 ve druhém poločase

      Wulfstan (přítel SN)     před rokem 08.01.2023 16:14 |  
      5 4

      Ano, dnes jeden z nejlepších.

  6. Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0 ve druhém poločase

    SLAVIESTA     před rokem 08.01.2023 15:17 |  
    10 1

    Podle mě - nejlepší Usor. Van Buren si pozici (zatím) moc nevylepšil.

  7. Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0 ve druhém poločase

    joec8     před rokem 08.01.2023 15:28 |  
    9 0

    Vím, že je to začátek přípravy, ale velmi se mi líbíl na stoperu Kričfaluši. Klid na míči, souboje, slušná technika. Chápu, že v tý konkurenci asi nebude mít na základ ve Slavii, ale myslím si, že by už měl hrát někde ligu.

  8. Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

    MCD_Slavia     před rokem 08.01.2023 15:40 |  
    3 0

    Co je s Oscarem... zranění? Díky.

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

      Ladislav (přítel SN)     před rokem 08.01.2023 19:07 |  
      5 0

      Nevím, ale hned na začátku srazu Jindra říkal, že někteří hráči prodělali o dovolené virózy a nemají naběháno všechno, co měli za domácí úkol a že to tedy musí za ten týden do úterního odletu všechno dohnat, takže asi je Oski jeden z nich ...

      viz. Jindra dnes po HK: "Devadesát procent hráčů přišlo připravených tak, jak bylo potřeba. Z toho zbytku měl třeba Kuba Hromada přes Vánoce vysoké teploty, vypadl z toho. Nějaké resty tam jsou, ale většinou z důvodu nemoci, proto nemohli plnit plán. Ti, co se nám nezdáli, ještě doběhávají. Proto ani dnes nebyli v zápase.“


      Komentář byl uživatelem upraven (08.01.2023 19:11) . Zobrazit původní komentář

  9. Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

    spravnej_jezedak     před rokem 08.01.2023 15:49 |  
    11 0

    Nechal jsem bezet youtube prenos a najednou je v Edenu misto Hradce Sevilla.. V 15.minute Mino Stoch kope roh, Skodak vraci pred branu a Ngadeu 1:0!!
    Budou to jeste nervy, ale v tuhle chvili postupujem!! :)

  10. Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

    buran     před rokem 08.01.2023 16:24 |  
    5 3

    Strašák asi dobrej matroš,prej první ligový zápas doma s Jabloncem 29.února:-):-):-):-) No stane se , jinak dobrá příprava a vítězství!!

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

      Karel13     před rokem 08.01.2023 16:39 |  
      4 0

      Nejlepší je, že to opakoval asi 3x ...

      • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

        bongor     před rokem 08.01.2023 23:40 |  
        0 0

        Hlavně když to nerozhlásil po TS a všichni tam budou na Jabka na správnej termín a čas.

  11. Slavia - Hradec - příprava

    tomblesk     před rokem 08.01.2023 16:56 |  
    3 1

    Dobře, že se hrálo s Hradcem. "Osobka" po celém hřišti. Z hlediska herního systému - nic nového. V 1. půli dobře Jurečka - přínos pro tým určitě! Mick - snaha ale konstruktivně nic moc. 2. půlka daleko lepší, Hradec zase už vše nestíhal. Dobrý byl Halinský /přehled, vidění situace, ten až si zvykne na jednotlivé hráče, určitě bude platný/ Oříšek bude záloha. Snaha dostat tam Talovierova je spíše než o vyhraných soubojích, ale o snaze mít míč "po" souboji - tzv. druhý balon, pro konstruktivní založení hry, ale Max moc není. Vše se hraje "odzadu". Když zde byl Hušbauer, ale i Nico, tak oba zakládali útok z obrany /Hušby zprava, Nico spíše zleva/ Dnes to zkoušel Halinský ze středu, o totéž se pokoušel Santos, ale nic překvapivého, Hradec dobře připraven, vykrývali prostory a to byl pak náš problém, získat prostor do před finální, ale i finální přihrávky, což je hlavně o nábězích. Dnes jak Douděra, tak i Jurásek se do toho moc nehrnuli. Záměr? Asi těžko. Hradec opět školil, rychlé náběhy á la Vašulín, to vždy smrdělo! No nic, mazáci typu Masopusta by tohle nedopouštěli. Překvapilo mně stažení Dvořáka /Hradec/ spíše do zálohy, platný byl, zase chyběl jeho důraz vpředu, takže stopeři nemuseli toho moc ukazovat. Řekl bych, že tato příprava byla spíše o Hradci - jdou správným směrem a budou zlobit každého - pro ligu jedině dobře. U Slavie půjde dále hlavně o sehrání, spíše jednotlivců, což je hendikep pro mladé kluky /Kričfaluši, Halinský, Šmiga/ Takový Ewerton se moc sehrávat nemusí, jeho bych spíše tlačil, aby šel do gólových situací, což dnes opravdu nešlo. Vše chce svůj čas!

    • Re: Slavia - Hradec - příprava

      bongor     před rokem 08.01.2023 23:45 |  
      4 0

      Votroci jsou jak skauti,vždy připraveni.samozřejmě mimo na spřátelenou plíseň.Žejo Ádo?

  12. Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

    rybarmirek     před rokem 08.01.2023 17:53 |  
    25 2

    Zdravím, přátelský zápasy zásadně nehodnotim,ale dnes se mi po dlouhé době líbil Talovierov,musím to přiznat, když jsem ho tady před časem kritizoval.Pouze nepochopím proč jsme hráli zrovna s Hradcem,po tom všem co nám udělali (příznivci Šadka)!!!

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

      pehacko     před rokem 08.01.2023 18:20 |  
      7 0

      Taky se mi moc libil… daval presne prihravky a byl vsude. Asi nejlepsi z nasich středových hracu. Vim, je to jen priprava… ale fotbalove mu to v Liberci zda se moc pomohlo.

      • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

        Arya     před rokem 08.01.2023 18:24 |  
        6 4

        Asi hlavně psychicky mu to pomohlo.

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

      mig52     před rokem 08.01.2023 18:57 |  
      6 3

      Jindřich to vysvětlil v hodnocení zápasu.

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

      bongor     před rokem 08.01.2023 23:46 |  
      0 1

      To já teda taky ne .A berou?

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

      japhy     před rokem 09.01.2023 09:53 |  
      1 1

      Tak to se taky musím přidat s tím Talovierovem, míval jsem z něj osypky. Teď mu ale těžko něco vytknout a navíc jako jeden z mála dokázal přenášet hru dlouhými pasy do stran. Stejně mi tu ale přijde nějak navíc, střed není nafukovací.
      Jo a volbu Hradce kvituju, skvěle splňuje představy o naší soubojové lize.


      Komentář byl uživatelem upraven (09.01.2023 09:55) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

      kjandourek (admin)     před rokem 09.01.2023 10:10 |  
      1 0

      Co se týče toho Hradce - nemá smysl hrát přípravu s týmem, s nímž se za pár týdnů utkáme v lize.... většinou to děláme tak, že se v zimě potkáme s někým, s kým už jsme oba zápasy základní části odehráli na podzim (viz loni Baník, nebo v sezóně 2019/20 Budějky)... letos tuto podmínku díky MS splňoval pouze Zlín.... Hradec je v tomto druhý ideální, protože jsme s ním hráli první kolo na podzim a odveta bude na pořadu až ve třicátém kole...
      Tady akorát hrozí, že by nám jej nalosovali ve čtvrtfinále MOL cupu (Hradec hraje osmifinále až 1.2. v Budějovicích - to už bude po losu)

  13. Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

    necich     před rokem 08.01.2023 19:22 |  
    34 0

    Více než výhra v pouťáku mne potěšila zpráva, že Ivan Schranz je v plném tréninku s mužstvem.. Ať drží zdraví Ivane..

  14. Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

    Marek3     před rokem 08.01.2023 19:30 |  
    14 0

    Jsem rad ze trener pochvalil Smigu, take se mi libi...

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

      japoko     před rokem 08.01.2023 20:55 |  
      7 26

      Co kdyby si ji poponesl někam jinam, tady už to je obehraný!

  15. Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

    IJS     před rokem 08.01.2023 21:58 |  
    10 5

    Tak nevím, ale mě ten dnešní zápas vůbec nezaujal! Je fakt, že všichni aktéři jsou v plné tréninkové zátěži a asi i terén dělal trochu problém a hlavně jsme se asi všichni těšili na fotbal optikou katarského MS... Rozhodně bych nechtěl po dnešku soudit jednotlivé hráče a případně posílat někoho na hostovačku. Skoro jsem neviděl žádnou rychlou fotbalovou akci se zakončením. Fakt se vše ukáže až během prvních kol a opakuji, že terény půjdou proti nám!

  16. Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

    záplata     před rokem 08.01.2023 22:51 |  
    1 6

    Jestli jsem to dobře pochopil, tak na soustředění v Portugalsku máme domluvený jeden dvojzápas? Jestli to tak je, tak na to jak tam budeme dlouho mně to přijde trochu málo. Má někdo větší přehled?

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

      bongor     před rokem 08.01.2023 23:48 |  
      7 1

      A co takové treningy a jiné věci,co se dělají v přípravě?

      • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

        záplata     před rokem 09.01.2023 16:28 |  
        0 2

        Já nevím jak dneska, ale dříve platilo, že žádný trénink nenahradí zápas a my jedeme na herní soustředění, třeba už je všechno jinak, vývoj nezastavíš.

        • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

          kjandourek (admin)     před rokem 09.01.2023 16:35 |  
          1 0

          Upřímně řečeno, úplně stejně ani žádné přípravné utkání nenahradí zápas soutěžní... nám se v minulosti naopak stávalo, že právě v těhle relativně bezvýznamných zápasech do toho soupeř šel na ostří nože a někoho nám zranil, takže už dobře čtyři roky máme přípravných zápasů minimum...

  17. MvB

    mis3     před rokem 09.01.2023 08:24 |  
    12 11

    Musím i jako příznivec Micka říct že to byl ten model, který by mi tu nechyběl. První šanci zabil zpracováním, druhou klasicky mimo branku. Pak si nepohlidal offside a vrcholem byla žlutá karta z frustrace. Jeho bojovnost je příkladem, ale jeho schopnosti jsou prostě na úrovni Liberce. Je mi to líto ale je to tak. Libil se mi Jurasek a druhé půli Oli, Usor, Šmiga.

    • Re: MvB

      Harvey     před rokem 09.01.2023 08:37 |  
      17 5

      Jestli se bude každých 45 minut dostávat do dvou tutovek i nadále, tak i s Mickovo horší technikou z toho bude minimálně gól na zápas. A s každým gólem půjde nahoru. Za mě spokojenost. Kdo ho sledoval v Liberci, viděl že to byl uplně jinej hráč než dříve. V zakončení suverénní, na hřišti se vznášel. Že mu nevyšlo včera zpracování, to se stane i lepším hráčům, kór v naší lize. Zakončení pak chybělo maličko. Co fakt není na úrovni Liberce je schopnost dostat se do dvou tutovek za 45 minut. To je extratřída. Já jsem s Mickovo výkonem spokojen, obzvlášť vezmu-li v potaz, že se jednalo o první zápas po dlouhé době, kdy jsou hráči mimo zápasový rytmus.

      • Re: MvB

        mis3     před rokem 09.01.2023 09:54 |  
        4 8

        Tak to se asi neshodneme, třeba takový Usor si jednu šanci vytvořil vlastním pohybem a první velkou šanci proměnil. Navíc dvakrát vybojoval míč na vlastní polovině. Když jako útočník 2x zazdis šanci, je to jako bys namazal soupeři do šance.

        • Re: MvB

          kjandourek (admin)     před rokem 09.01.2023 10:04 |  
          13 1

          No... upřímně by se klidně dalo říct, že Mick byl jedinej, kdo se dostal do šance... minimálně v první půli.... a to proměnění šance Usorem? To zase nějak jisté obstřelení gólmana nebylo - že ten balón po zásahu gólmana nakonec neskončil nad brankou, ale doplachtil pod břevno, si v první chvíli nevšimli ani komentátoři přenosu... To bylo opravdu jenom o štěstí...


          Komentář byl uživatelem upraven (09.01.2023 10:41) . Zobrazit původní komentář

          • Re: MvB

            mis3     před rokem 09.01.2023 11:54 |  
            3 2

            A on si ty šance vypravoval sám. To že je snaživý jsem psal v úvodním příspěvku, ale ty šance pro něho někdo musel vytvořit. A MvB to prostě zazdil.

            • Re: MvB

              kjandourek (admin)     před rokem 09.01.2023 12:01 |  
              6 0

              A ostatním ty šance nikdo nevytváří? Že se do podobné pozice dostane jenom jeden hráč za celý poločas? A to nemluvím o tom, že i hráč, který se dostane do šance, to musí podpořit dobrým pohybem... to za něj nikdo neudělá...

              • Re: MvB

                mis3     před rokem 09.01.2023 14:50 |  
                0 4

                No tak třeba na Jurečku podobný míč nešel ani jeden...

                • Re: MvB

                  kjandourek (admin)     před rokem 09.01.2023 15:22 |  
                  5 0

                  A co se z toho dá usoudit? Třeba to, že byl pořád obsazen a nedokázal se pohybem odpoutat od protihráče...

        • Re: MvB

          Harvey     před rokem 09.01.2023 10:19 |  
          9 10

          "Když jako útočník 2x zazdis šanci, je to jako bys namazal soupeři do šance."
          Z principu si napsal píčovinu. Když se dostaneš do šance, psychicky tím nabudíš celej mančaft. I když jí neproměníš. Když namažeš soupeři, psychicky tím znejistíš celej mančaft i kdyby soupeř neproměnil.

          Argumentovat Usorem, kterej byl po vstřelení gólu z nekvality svého zakončení sám v rozpacích, je slušnej úlet.

          • Re: MvB

            mis3     před rokem 09.01.2023 11:52 |  
            1 2

            A když dvakrát závidíš šanci tak ne? To bylo vidět v několika zápasech, když po neproměněné šanci tým znejistí...

            A ano, pokud hráč rozhodne zápas, tak je to argument.


            Komentář byl uživatelem upraven (09.01.2023 11:53) . Zobrazit původní komentář

    • Re: MvB

      japhy     před rokem 09.01.2023 10:08 |  
      2 10

      Za mě starej dobrej Mick, u nás bude hrát takhle stejně i za 50 let :) A povedená sezona v Liberci pro něj není vůbec směroplatná, dost gólů byly různý dorážečky a tak. Navíc hrál skoro furt, v pohodě, tady by dostal jednou za čas základ, pak nějaký střídání a ukaž kvalitu. Prostě rozdílný disciplíny.
      Já jsem ale na něj zatíženej a pokud už se nebude počítat s Teclíkem, rád bych ho tu měl. U něj mají záložníci skoro jistotu, že bude v náběhu nebo naopak odskočenej, v soubojích je silnej, pro obránce nepříjemnej. V podstatě Slepičák s horší produktivitou.

      • Re: MvB

        houston (přítel SN)     před rokem 09.01.2023 14:24 |  
        9 0

        Víš kolik těch blbých dorážek nám chybělo, abychom mohli teď na jaře pokračovat v poháru ? Nepohrdej obyčejnými góly...

        • Re: MvB

          pehacko     před rokem 09.01.2023 14:52 |  
          5 0

          Kazdy gol plati stejne a v zapase, kdy se nedari je takova dorazka moc potreba…

        • Re: MvB

          japhy     před rokem 10.01.2023 12:19 |  
          0 0

          Jasně, měl jsem na mysli, že tenhle typ gólu z něj automaticky neudělá zabijáka, což teda ukázal.
          Ale jak jsem řekl, mám ho rád, už jen pro to, že když je na place, furt se vepředu něco děje.

    • Re: MvB

      pehacko     před rokem 09.01.2023 10:32 |  
      15 7

      Promin, ale z jednoho přípravného zapasu z fyzické zátěže nejde vyvodit zadny zaver.

      Ps: ono hrat s takovym damoklovym mečem nad hlavou, ze je to asi tva posledni sance, tak to muze svazovat nohy vic, nez souperi a teren. Myslim, ze jemu nejvic pomohla prave ta duvera treneru v Liberci, kterou proste potrebuje kazdy. Takovy Sevcik ci Provod vcera naprosto priserni… Hronek neviditelny, ale bat se o flek nemusi. Mick ano a i tak byl videt.


      Komentář byl uživatelem upraven (09.01.2023 11:04) . Zobrazit původní komentář

    • Re: MvB

      záplata     před rokem 09.01.2023 16:37 |  
      9 1

      No teda, my si dáme 5 dní po srazu přáteláček a ty hned víš na jaký je úrovni, jako by to ostatním lepilo.

  18. Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

    SLAVIESTA     před rokem 09.01.2023 13:01 |  
    15 2

    Je až úsměvné, jak může být pohled na totéž rozdílný. Prudká, slušně umístěná střela, tečováná brankářem do vlastní brány, může být viděna jako nekvalitní zakončení a velké štěstí, naproti tomu samostatný nájezd na bránu soupeře zakončený vedle, může být viděna jako kvalitní, až skvělé zakončení - ovšem se smůlou..
    Každý to prostě vidíme jinak.

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

      mis3     před rokem 09.01.2023 14:54 |  
      2 3

      Je to tak. Já sám prostě vyhodnocuji přínos k výsledku. Jasný, občas se to stane, že se něco nepovede, ale prostě nemůžu hodnotit lépe hráče, který kdyby prokázal víc kvality v zakončení, mohl v podstatě z druhého poločasu udělat formalitu a nestovnat ho s tím kdo rozhodl o výhře. A samozřejmě beru v potaz argumenty, že jde o první zápas po dovolené atd.

  19. Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

    pehacko     před rokem 09.01.2023 16:11 |  
    17 0

    Ja bych se jeste zastavil nad jednou veci… jak se Slavia posunula. Paradni prenos zapasu vcetne rozhovoru, komentářů… rekl bych, ze lepsi nez od ct nebo o2. Bylo to cele opravdu zajimave a ano, bylo to smerovane na Slavii. Kazdopadne v tomhle se usla slusna cesta od dob přenosu, kdy to Misa musel zesvetlovat. Nebo nebyvalo nic.

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

      dm52     před rokem 09.01.2023 17:52 |  
      4 0

      Docela mně štval zvuk. Davidovi Kalvodovi dali nejakej blbej mikrofón, nebyl skoro slyšet.

  20. Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

    japoko     před rokem 10.01.2023 10:44 |  
    1 9

    Buren měl být už min.3 roky pryč, bude to stále totéž!

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

      japhy     před rokem 10.01.2023 12:21 |  
      3 3

      Bude, a právě proto bych ho u nás uvítal

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

      SLAVIESTA     před rokem 10.01.2023 12:25 |  
      0 2

      Teď v Liberci zazářil, přimlouval bych se ještě za jednu šanci.

    • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

      Ross     před rokem 10.01.2023 15:00 |  
      3 2

      To co zase v zapase nedal,dával za Liberec s prstem v nose to at mi nekdo vysvetli.

      • Re: Přípravné utkání: Slavia - Hradec Králové 1:0

        Filda14     před rokem 11.01.2023 10:32 |  
        5 0

        Určitě se našly i v Liberci situace, kdy podobnou šanci nedal. Posuzovat jej na zakládě jednoho poločasu v horké fázi přípravy je nešťastné.