Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (61)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

    tomblesk     před rokem 15.12.2022 17:34 |  
    8 0

    FAČR je silně závislý na vybraných pokutách. K jejich udělování má lidi! Otázka zní: Co ta !etická" komise vůbec celou dobu dělala? A dělala vůbec něco? Byly důkazy silné nebo nestály za nic? Odposlechy jako krmivo pro líné žurnalisty, aby vůbec něco na/o/psali jsou důkazem sice bídným, ale budiž, co z nich bylo jednoznačné nebo to byla hádanka? - ve stylu: "kdo a co vůbec říkal". Komise se asi víc než etice zabývá louskáním sudoku a tak to potom vypadá. Eticky na oko, ve skutečnosti bída. V době, kdy určující metodou je poplivat vybrané a překážející osoby, nikoliv odhalit podstatu problému - vše podpořeno pádnými důkazy? Ve vyjádření "etické komise" časem se snad objeví i co tomu všemu říkaly uklízečky při mytí pozvraceného WC na FAČR - vše k tomu směřuje. I to je "etika" nynějšího českého fotbalu. Chybí už jen snad jediné, aby ten fotbal, hráli ti, co něm píší! To by byla teprve podívaná, ve zdejších krajích zvaná šaráda!


    Komentář byl uživatelem upraven (15.12.2022 17:36) . Zobrazit původní komentář

  2. Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

    hajnej     před rokem 15.12.2022 17:48 |  
    11 0

    FAČR a etika :-)

  3. Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

    Harvey     před rokem 15.12.2022 18:23 |  
    18 2

    Rozhodnutí Etické komise vypadá jako šlušně amatérská zpackanina. Nemám nic proti potrestání Jiřího Bílka, ale musí být spravedlivé. Přístup "možná na Vaše argumenty mrkneme, možná ne" je naprosto šokující.
    Ještě více je šokující, že priorita etické komise je prošetřit údajné ovlivňování zápasu 3. nejvyšší soutěže, když by měli mít na stole ovlivnění zápasu finále MOL Cupu a ovlivňování toho kdo sestoupí/postoupí mezi 1. a 2. ligou. Ale chápu, že vyšetřovat svého nadřízeného je problematické, pokud si chtějí členové etické komise udržet flek. Šádkovi mrdky.

  4. Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

    Ladislav (přítel SN)     před rokem 15.12.2022 18:40 |  
    13 1

    "Jsme nemile překvapeni přístupem Etické komise FAČR, která dnes (15. 12. 2022) ve 14:48 hod. rozeslala účastníkům a zveřejnila rozhodnutí ohledně údajného ovlivnění regulérnosti utkání ČFL Benešov – Slavia dne 7. 9. 2019, aby v 15:51 hod. rozeslala účastníkům a zveřejnila zcela odlišné „opravné“ rozhodnutí ohledně údajného ovlivnění regulérnosti utkání ČFL Slavia – Příbram dne 28. 9. 2019. Taková „opravná rozhodnutí“ považujeme za paakty, vydáním a rozesláním rozhodnutí ve 14:48 hod. Etická komise vyčerpala předmět disciplinárních řízení, jakkoliv pro jejich vedení vůbec neměla příslušnost. Z disciplinárního řádu nevyplývá žádné oprávnění Etické komise vydat nějaké „opravné rozhodnutí“, v tomto případě navíc nejde o opravu písařských chyb, ale o zcela odlišné vymezení údajného skutku. Jenom se tím potvrzuje, že disciplinární řízení vedle nesprávného rozhodnutí provází celá řada zásadních procesních pochybení."
    To je komedie, ti klauni v etické komisi si dělají, co chtějí ... (asi ti géniové dodatečně zjistili, že Benešov v tom zápase jasně vyhrál, tak to rychle ještě přepracovali ...) Tady je jasně vidět, že je to celé dělané na zakázku ...


    Komentář byl uživatelem upraven (15.12.2022 18:42) . Zobrazit původní komentář

  5. sráči

    hiker42     před rokem 15.12.2022 18:40 |  
    10 1

    Tragédi, tenhle "proces" každej advokát zaměřenej na sportovní právo rozseká na maděru. Zůstane jen to, kde Bílek uznal své pochybení. Když člověk vidí, jak jsou schopní dosrat takovouhle "malichernost", pak je jasný, že bída i Adolf budou po jejich odvolání očištěni zcela. Řešení to má jediné, rozpustit, vypustit a začít znovu. Je to pod jakoukoli úroveň, jak někde na Balkáně.

  6. Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

    Monarchie     před rokem 15.12.2022 19:06 |  
    3 5

    Tohle je velmi nebezpečné!! Tohle řešit v 90 letech mělo smysl, teď nikoliv.

  7. Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

    damade     před rokem 15.12.2022 19:57 |  
    19 1

    1. Jakmile EK zjistila, že z právních důvodů nemuže řešit údajnej Nezmarův milion, bylo jasný, že aspoň sejme Bílka a to poměrně mírnym způsobem, jen tak aby se neřeklo. Slavia na to evidentně byla připravena a povýšila Kováře.

    2. Ruku na srdce, Bílek nebude uplně čistej. Ale když to srovnáme s tim, co dělal a nadále dělá jeden klub ze Západních Čech, tak je jeho potrestání nefér. Buďto padni komu padni a nebo teda zameťme pod koberec všechno. Ale tohle je prostě dvojí metr.

    3. Zaplaťme si nejlepší právníky, odvolejme se, pojďme to vzít k soudu. Jinak se na Šádkovce nedá.

    • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

      dalislavista     před rokem 15.12.2022 21:02 |  
      14 0

      Vzhledem k angažování Kruly v "suchém hsjzlu", je to naprosto skandální rozhodnutí! Krulu v odposleších zmínil sám Berbr, zápas dopadl přesně podle " jedné politické" , Královec na základě toho skončil.
      A Krula? Nic?
      A potrestáme Bilka, kde o nic nešlo, jen si stěžoval, že rozhodčí nechává rozkopat jeho hráče ve třetí lize, a stejně se prohrálo?
      To si dělají prdel...

    • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

      Ladislav (přítel SN)     před rokem 15.12.2022 21:18 |  
      12 0

      Předseda představenstva klubu Jaroslav Tvrdík k tomu uvedl: „Proti rozhodnutí se obratem odvoláme. Budeme požadovat vypracování odůvodnění a jsme připraveni pokračovat v očištění Jirkovy i klubové pověsti před příslušnými orgány FAČR, případně pak i v mezinárodní sportovní arbitráži CAS nebo před soudy.“

      • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

        p!erreCORE     před rokem 16.12.2022 10:43 |  
        1 0

        Je dobře, že to pan Tvrdík řekl hned a takhle natvrdo.

  8. Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

    DF007     před rokem 15.12.2022 20:03 |  
    20 21

    Vezmu to z jiného pohledu, než jsem zatím četl. Je to obrovská ostuda Slavie. Již zveřejněná komunikace Nezmara s Berbrem a nyní Bílka s Rogozem, tedy s největšími šíbry českého fotbalu, o čemž věděl každý fanoušek, natož funkcionáři, je pro mě neakceptovatelná. Očekával bych, že Bílek okamžitě po zveřejnění nabídne svou rezignaci nebo bude odvolán. To se nestalo a odpovědnost za to má šéf, v tomto případě Tvrdík.
    Jak jsem psal na úvod, chtěl jsem nabidnout jiný pohled. Vím, že ten telefon nezměnil naštěstí konečný výsledek, ale je to pro mě velmi těžko pochopitelné.

    • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

      Merlinus (přítel SN)     před rokem 15.12.2022 21:01 |  
      14 7

      Jestli je to pro Vás "velmi těžko pochopitelné", tak to jste asi posledních 30 let žil na Marsu...

      • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

        hamlo1 (přítel SN)     před rokem 15.12.2022 22:35 |  
        3 3

        Nebo spíš ještě dál

      • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

        DF007     před rokem 16.12.2022 09:12 |  
        6 12

        Ano, je to těžko pochopitelné. Zejména z toho důvodu, že se Slavia, respektive její nejvyšší představitel, velmi významně stavěl do opozice proti Berbrovi. To, že je Rogoz pravou rukou "náčelníka" se všeobecně vědělo, přesto si pan Bílek s takovou osobou telefonuje.
        Pokud Vám to přijde normální, tak to spíše vypovídá o šílené kultuře v naší společnosti nebo fotbalu.

        • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

          torn     před rokem 16.12.2022 10:43 |  
          1 0

          Rogoz mi tedy vždy přišel jako takový pejsek Berbra. Tehdy nebylo možné s nějakým zkorumpovaným činitelem nejednat.
          To, že si u něj stěžoval je nevkusné, to ano, ale vydávat to za korupci je teda trochu ujeté. Pokud ovšem nemá etická komise více informací, které by tedy v rámci spravedlivého verdiktu měla zveřejnit. Ideálně před rozsudkem.

        • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

          Vhoo (přítel SN)     před rokem 16.12.2022 11:01 |  
          9 9

          Souhlasím. Vadí nám tu dvoji metr ale pak ho sami uplatňujeme.

          V den kdy vyšli ty odposlechy v novinách měl Bílek rezignovat. Vše ostatní je jen okecavani a těžko si pak můžeme hrát na nějakou morální autoritu.

          Nějaka okecavani jsou nehodná klubu. A je úplně jedno že jinde to dělají taky a víc. Tak se vymlouvá malý kluk. Mě to osobně nevadí protože jsem v jádru dost cinik ale nemůžeme se tu pak ohánět nějakými zásadami.

    • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

      Alanor (admin)     před rokem 16.12.2022 09:24 |  
      13 0

      Promiň, ale ty vůbec neznáš souvislosti.

      Bílek byl v kontaktu s Rogozem kvůli tomu, že Vyšehrad (jako tehdy jediná možná volba v Praze - s Žižkovem spolupráce nefungovala, Dukla měla vlastní ambice) byl v té době naší farmou ve 2. lize pro začleňování nejlepších odchovanců do profesionálního fotbalu. Takže s ním byl Bílek podobně v kontaktu jako Kovář s Vlašimí.

      • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

        DF007     před rokem 16.12.2022 09:50 |  
        6 14

        Samozřejmě, že povědomí o spolupráci s Vyšehradem mám. To ale přeci vůbec neznamená, že měl s Rogozem řešit rozhodčí. Stěžovat si na rozhodčí měl p.Bílek na úplně jiných místech. Od toho je FAČR, případně instituce, která řídí příslušnou soutěž. Ani v jednom orgánu Rogoz nefiguruje. Chápu, že přes telefon se kolikrát mlátí suchá sláma, ale prosím neobhajujte neobhajitelné. To, že si vyžádal jiného rozhodčího na náš zápas je prostě z odposlechů naprosto zřejmé.
        My se teď chováme úplně směšně, což mě irituje mnohem víc, než samotný telefon Rogozovi. Přiznat, že jsme udělali chybu, by neměl být takový problém.
        A zrovna od adminů na SN bych očekával kritičtější pohled (tedy ne od K.Jandourka - ten bude obhajovat i větší nesmysly)

        • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

          Alanor (admin)     před rokem 16.12.2022 10:20 |  
          12 0

          Bílek řešil, aby mu tu nerozkopali a nezařízli mladé. Ono už samo za sebe mluví to, že řezník Grímm po těch skandálech nejen figuroval mezi rozhodčími, ale byl přímo z FAČR řízen, aby takhle pískal. A ty by sis té samé instituci chtěl oficiálně stěžovat. Kdyby se tak stalo, tak by reálná odpověď byla, že by nás tu rozkopávali a zařezávali do konce sezony a ještě se nám smáli.

          • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

            DF007     před rokem 16.12.2022 10:25 |  
            1 8

            To bylo v jiném zápase. Pro další si pro jistotu objednal Grimma znovu. Říkáte jen půlku z odposlechů, za kterou navíc zákaz činnosti nedostal.

            • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

              Alanor (admin)     před rokem 16.12.2022 10:34 |  
              14 1

              Já tam fakt nikde nevidím, že by si Bílek domlouval Grímma, aby ovlivňoval zápas ve prospěch Slavie. Proč by si objednával někoho, kdo ho řezal? Proč by chtěl ovlivňovat zápasy, když jsme neměli ambice postoupit?

              Tu nominaci mu nejspíš přes Berbra domluvil Rogoz, aby si to vyříkali. Je pak o to smutnější, že Bílek musel těm rozhodčím lézt do prdele, aby vůbec pískali rovinu a neřezali mladý kluky. Takový základní opdmíny by snad měl zajistit FAČR. Ten by si měl dát pokutu sám sobě, jako když ti idioti pořádají finále poháru.


              Komentář byl uživatelem upraven (16.12.2022 10:35) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

          p!erreCORE     před rokem 16.12.2022 10:46 |  
          0 5

          palec nahoru za kopanec do Karla!

      • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

        mirda     před rokem 16.12.2022 13:42 |  
        3 2

        Alanore dobrý den, z Vyšehradu zněla verze trochu opačně. Hochštapler Klíma byl za Berbrem, že potřebuje postoupit do druhé ligy. Náčelník odvětil, žádný problém, ale sportovním ředitelem se musí stát Rogoz. Tak se také stalo. Poté dobrý kamarád Rogoze Nezmar začal Vyšehradu půjčovat naše mladé talenty, žádná oficiální spolupráce. A Bílek byl učenlivým žákem Nezmara, takže z Rogoze byl Rogi. Povídala si o tom celá fotbalová Praha. Zdravím


        Komentář byl uživatelem upraven (16.12.2022 13:46) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

      torn     před rokem 16.12.2022 10:32 |  
      1 0

      Nesouhlasím. Rogoz dle mého názoru není největším šíbrem, mezi ty patří někdo z trojice Berbr, Svoboda či Šádek.
      Už jsem to myslím říkal u Mynáře. Brečet u Rogoze, že nás řežou je nevkusné a obecně chybné jednání.
      Kde ale najdeme schopného funkcionáře, na kterého se nenajde žádné nevkusné chování?
      Trest a následky by měli i v klubu přicházet po důvodném podezření z nějakého nelegálního chování.
      Opačný přístup by byl snadno zneužitelný.

      • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

        Alanor (admin)     před rokem 16.12.2022 10:39 |  
        2 3

        Nevkusné to samozřejmě je. Ale co měl Bílek jiného dělat, když žádná oficiální cesta, která by vyjednala pískání roviny pro mladé kluky, nebyla.

        Zkusím se zeptat opačně. Nebylo by horší, kdyby se na to Bílek vysral, neřešil to a potenciální top talent pak skončil s fotbalem kvůli vážnému zranění nebo kvůli tomu, že by ho prostředí úplně znechutilo?

        • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

          torn     před rokem 16.12.2022 10:58 |  
          1 0

          Tímto přístupem by se ale dalo ospravednit i mnohem horší chování.
          Dle mého názoru by to horší nebylo. Ten důsledek je sice špatný, ale Bílek měl jednat pouze v rámci klubových možností.
          Není žádný postup, kterým by se dalo ovlivnit chování rozhodčího tak, aby to někdo nemohl nazvat ovlivňováním rozhodčích.

  9. Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

    pehacko     před rokem 15.12.2022 20:52 |  
    14 4

    Chcijou nam na hlavu a ani se nesnaží se tvarit, ze je to dest. Ja jen doufam, ze tentokrat si nenechame vse nakonec libit jako v kauze kamara a kudela a ze tentokrat ukaze JT koule, zuby a svaly a bude to konec gratulacim pradelne a lezeni do kretinskeho prdele! Konec ponižování pred timhle mafiánským xindlem!

  10. *

    o5aradecek     před rokem 15.12.2022 21:13 |  
    11 0

    Čekal jsem, že nám odeberou minimálně tři tituly.

    No nic, teď vážně, jsou to svině. Krula se směje...

    • Re: *

      necich     před rokem 16.12.2022 06:36 |  
      6 0

      Pokud by se nám smál jenom Krula tak by to bylo ještě dobrý...

  11. Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

    pf     před rokem 15.12.2022 21:54 |  
    34 0

    Jediná škoda, že se ta slavná etická komise nevěnovala se stejnou vehemencí odposlechům náčelníka a politikaření pepíka kruly a slavnému suchému hajzlu. Vadí mi, že trestají na úrovni utkání záložních týmů a finále poháru nikoho nezvedá ze židle, přitom se to odehrálo před očima celého národa. Ten trest a ponižování bych přijal, kdyby se měřilo všem stejně. Na jaře budeme zase svědky, jak áda za lajnou řve na rozhodčí a za zády se tomu uculuje chřestýš. Český rybníček v režii rudochů a berbrovců, co víc dodat.


    Komentář byl uživatelem upraven (15.12.2022 22:13) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

      damade     před rokem 15.12.2022 22:19 |  
      3 11

      Zase buďme fér. V tý kauze Krula neni nic, co by se dalo považovat za důkaz. Jasně, všichni víme, o co tam s největší pravděpodobností šlo, ale to je uplně jedno.

      • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

        pf     před rokem 15.12.2022 22:32 |  
        14 0

        Já zatím průkazné důkazy protiprávného jednání nevidím ani v kauze Bílka. Když si pročítám přepisy těch odpolechů, tak se nemůžu po vynesení verdiktu zbavit pachuti a křivdy, nevnímám v našem případě zřetelnější provinění. Počkám na další vývoj, ale těm (ne)rozhodnutím etické komise nedokážu porozumět.

        • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

          damade     před rokem 16.12.2022 17:25 |  
          3 0

          Já je v kauze Bílka taky nevidim, PČR evidentně taky ne, když ho z ničeho neobvinila. EK rozhodla tak, že se provinil proti soutěžnímu řádu FAČR, nikoliv českýmu právu. Za mě je to u soudu lehce napadnutelný, minimálně můžem žalovat FAČR za pomluvu.

    • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

      pehacko     před rokem 16.12.2022 09:37 |  
      5 0

      A ten chrestys se slavne procházel pred a po ostudnych zapasech pradelny v LM s sadkem po travniku. To je v naprostem poradku…

  12. ZÁVIST JE

    Slávista 51     před rokem 16.12.2022 07:48 |  
    2 1

    SVIŇA !

  13. Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

    mig52     před rokem 16.12.2022 09:54 |  
    4 5

    Nejsem právník, ale nejvíc se chechtám skutečnosti , v případě, že by rozhodnutí dementní komise vstoupilo v platnost, jak by Bílkovi těch 10 měsíců kontrolovali, že (ne)pracuje? Slavia by jmenovala na tuto dobu jeho supléra, který by podepisoval, a Bílek by makal dál ostošest. S jiným telefonem atd. Nicméně, jde o princip a proto do nich.

    • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

      mig52     před rokem 16.12.2022 10:40 |  
      2 3

      Možno vyvrátit? Nebo tu už nechcete Bílka? Ale to je už na jiné téma.


      Komentář byl uživatelem upraven (16.12.2022 10:41) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

      damade     před rokem 16.12.2022 17:22 |  
      3 1

      Nijak. EK mu nezakázala pracovat ve Slavii, pouze v podstatě pozastavila členství ve FAČR.

  14. Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

    pehacko     před rokem 16.12.2022 10:02 |  
    30 0

    A. I. Solženicyn: “My víme, že lžou, oni vědí, že lžou, oni ví, že my víme, že lžou, my víme, že oni ví, že my víme, že lžou, ale stejně lžou.”

  15. Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

    p!erreCORE     před rokem 16.12.2022 10:10 |  
    5 0

    "Naplno to ukázaly odposlechy ze spisu Šváb,"

    Mně to došlo až teď, ze PČR označuje své spisy přezdívkami pro dámské svatyňky!

    Hezké..

  16. Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

    japhy     před rokem 16.12.2022 10:54 |  
    24 0

    Tvl, to je dno, Fotbal jde do čím dál větších sraček a přestává mě bavit.
    Nevím, co se v tom zápase s Příbramí dělo, zároveň to vypadá jen jako revanš za předchozí zářez, pořád ale platí, že by se zaměstnanec klubu neměl takovýmto způsobem angažovat v nasazování rohodčích. Takže v organizaci, která je zalitá sluncem, bych s tím trestem snad ani neměl problém.
    Ovšem všechny okolnosti s tím související na mě řvou, jestli si nedělaj prdel!
    Z celý tý žumpy si vyberou nás a zápas někde z pralesa, ve kterým jde o hovno, přitom tady máme Suchej hajzl, který spatřil světlo světa dřív, měli tedy víc času se v něm rejpat, navíc míra důležitosti o vesmír dál.
    Berbr ty Hydru stvořil a evidentně pracoval pro Podvodníky, to ale bylo čistý, protože na to nemaj odposlechy. Bodejť by jo, když měli s Adolfem kanceláře "vedle sebe".
    Óbr střety zájmů vedoucích činovníků nikoho nezajímaj už vůbec, stejně tak handlování s ligou během Covidu...
    Co na týhle kauze ty dlouhý měsíce řešili??? Pár řádků odposlechů, vyslechnout 3 aktéry, víc se stejně nedozvíš, tohle by zvládla Jessica Fletcher během jednoho dílu jako bokovku k hlavní vraždě :)


    Komentář byl uživatelem upraven (16.12.2022 11:55) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

      torn     před rokem 16.12.2022 11:03 |  
      8 0

      Ještě lepší, oni odposlechy jednoznačně mají. Policie Šádka možná nesebrala, ale Procházka pár odposlechů, které poukazují na jednoznačné zásahy do soutěže zveřejnil.

  17. Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

    SirCohen     před rokem 16.12.2022 13:43 |  
    23 3

    Dokud se nám Šádek, Tydýt a spol. budou se svými sviňárnami smát do ksichtu, je mi jedno, jestli naši jezdí na oranžovou. Celý ten trest pro Slavii a Bílka je směšný v kontextu dění v českém fotbale.

    My jsme Slavia, vy nejste NIC

    smrk Spartě a zku.vená Plzeň!

    • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

      japhy     před rokem 16.12.2022 13:46 |  
      5 1

      Krátké, přesné, výstižné. V podstatě by se to dalo zarámovat.

      • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

        SirCohen     před rokem 16.12.2022 13:49 |  
        2 2

        Máš moje svolení :)

    • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

      pehacko     před rokem 16.12.2022 13:54 |  
      19 0

      Jenze my jsme jednou tak a podruhe tak a porad nekomu blahoprejeme a omlouvame se. Tak si z nas delaji jeste vetsi prdel… doufam, ze tohle vsem otevre oci a pochopi, ze jsme s nima ve valce

      • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

        SirCohen     před rokem 16.12.2022 14:04 |  
        7 0

        Doufám, že s tím už bude odteď utrum!

      • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

        mig52     před rokem 16.12.2022 17:05 |  
        9 4

        No, teď jsi Pehy, pořádně klepl hřebík na hlavičku. Gratulujeme Plzni k .....atd. Tudy cesta fakt nevede.

  18. Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

    pehacko     před rokem 16.12.2022 19:51 |  
    2 6

    Takze nakonec to cele pohnojil Bilek… kdyz na otazku etické komise na rogose odpovedel… kontakt tam byl!


    Komentář byl uživatelem upraven (17.12.2022 10:34) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

      necich     před rokem 17.12.2022 07:31 |  
      2 1

      On se Bílek paktoval i s "chřestýšem"? Ten snad maká a makal pro Plzeň..

      • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

        pehacko     před rokem 17.12.2022 07:39 |  
        2 6

        Rogos = chrestys vážený pane starosto

        • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

          hajnej     před rokem 17.12.2022 09:12 |  
          11 0

          Chřestýš se jmenuje Martin Svoboda a motá se kolem Plzně. Rogoz je jiný šíbr.

          • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

            pehacko     před rokem 17.12.2022 09:23 |  
            6 0

            Aha, tak to mam nejaky popleteny. Tak ja za trest stokrat napisu, ze chrestys neni Rogoz.

            Ps: vim ze ted vypadam blbej jako babis, ale slunecni soustavu dam bez Pluta a pozpátku. A svejka jsem cetl desetkrat a trosku se v nej postavou proměňuju


            Komentář byl uživatelem upraven (17.12.2022 10:45) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

          necich     před rokem 17.12.2022 10:02 |  
          1 0

          A koukej smazat ten mínus. :))))))))))))))))))

          • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

            pehacko     před rokem 17.12.2022 10:33 |  
            2 2

            Pane starosto, ja prisaham na plodnost vsech vasich asistentek a sekretarek, ze jsem Vam nikdy zadne minus nedal a na dukaz toho davam plus, ktere jsem ve sve hlouposti a roztrzitosti opomenul přidělit!


            Komentář byl uživatelem upraven (17.12.2022 10:41) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

              necich     před rokem 17.12.2022 11:58 |  
              1 0

              OK, dávám ti na oplátku plusy dva..

  19. Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

    p!erreCORE     před rokem 17.12.2022 07:59 |  
    12 0

    Nevím, jestli to chápu správně, ale ten trest byl původně za zápas s Benešovem, ale do pár minut si komise uvědomila, že ten jsme vlastně prohráli, takže rychle našla jinej zápas, kde jsme vyhráli.. ale jejich argumenty se vztahují stále k prvnímu zápasu?

    Nějak mi to hlava nebere, ale že je to lumpárna, to vím jistě!

    • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

      necich     před rokem 17.12.2022 10:04 |  
      2 0

      Aneb, kdo chce psa tlouci hůl si vždy najde..

      • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

        Karel13     před rokem 17.12.2022 11:35 |  
        2 0

        Já bych to trochu upravil: kdo má hůl, tak si psa vždycky najde ...

        • Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

          necich     před rokem 17.12.2022 16:32 |  
          0 0

          I tak se to dá inerpretovat...

  20. Re: Vyjádření k rozhodnutí Etické komise FAČR

    slamacek (přítel SN)     před rokem 17.12.2022 12:28 |  
    4 0

    Z tech utrzku co koluji medii, lze vycist ledacos, ale ja tam tedy nevidim snahu o ovlivneni zapasu ve smyslu poskodit soupere, ale jen se nenechat rezat. Jesli je toto za hranou? Ok, trest je pak na miste, ale jen pokuta. Pokud se tyka ovlivneni ve smyslu nasazeni do utkanit, tak to mi pak trochu pripada, jako kdyz byla moznost nektere sudi vetovat. Co mne vsak na tom celem zarazi nejvic, je ze jsou postihovani ti, kteru si dovolili vystoupit proti tehdejsimu skutecnemu vudci Berbrovi.