Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Zlín - Slavia 0:4

Slavia odehrála ve Zlíně poslední podzimní ligový zápas sezóny. Červenobílí o svém vítězství rozhodli hned v úvodu zápasu, když se během první desetiminutovky trefili Ondřej Lingr a David Douděra. Ještě do přestávky přidal třetí gól Peter Olayinka, skóre ve druhé půli pečetil opět Ondřej Lingr. Po odpolední ztrátě vedoucí Plzně Slávisté na čelo tabulky ztrácejí pouhopouhé dva body. 

Realizační tým tentokrát neměl k dispozici hrdinu minulého zápasu Matěje Juráska, do základní sestavy se naopak místo Mosese Usora vrátil Lukáš Masopust. V dresu domácích se pouze na lavičku posadil Jawo, který na začátku srpna skóroval v Edenu, ani tam se neobjevil Cedidla, na něhož z téhož zápasu nemá dobré vzpomínky Ewerton.  

Slávisté začali zápas tím nejlepším možným způsobem. Už ve druhé minutě Jurečka přiťukl Masopustovo autové vhazování do běhu Lingrovi. Slávistický středopolař byl ve vápně úplně sám adokázal procedit míč mezi nohama gólmana Dostála - 0:1.  Domácí se pokusili odpovědět, ovšem balón ve vlastním vápně sebral Masopust, poslal dopředu Oscara, jehož pas na rozeběhnutého Douděru nemohl být přesnější, slávistické křídlo s přehledem prohodilo Dostála a bylo to 0:2. Na druhé straně se otevřela dálnice před Fillem, jeho ránu vyrážel na roh Kolář. V 11. minutě zakončoval rohový kop domácích Hlinka, ale trefil pouze dobře bránícího Santose. Po divoké desetiminutovce se hra zklidnila, hosté nechali domácí hrát a vyráželi více do brejků, hra se tak odehrávala většinou mezi oběma vápny. Ve 25. minutě Reiterův centr podskočili Kačaraba i Masopust a oba museli děkovat Silnému, že svůj volej nezkrotil. Ve 28.minutě byl u rohového praporku faulován Masopust, centr z tresného kopu poslal Lingr, na míč si parádně naskočil Olayinka a ukázkovou hlavičkou o zem překonal Dostála po třetí - 0:3. Třetí gól slávisty uklidnil ještě více, ve druhé polovině prvního poločasu z poklidného průběhu vybočla pouze srážka Hromady s Fillem, po které museli lékaři zašít  Zlínskému středopolaři obočí. Dále si o žlutou kartu řekl Kačaraba stažením unikajícího Silného. Zlínští si vypracovali několik standardních situací, ale obrana červenobílých centry spolehlivě  odvracela. Když už se rozeběhla nastavená minuta, nebezpečný centr Simerského si našel na malém vápně Fillo a Kolář měl na čáře práci.  Slavia šla do kabin s náskokem tří branek, přestože v poli vypadala hra vyrovnaně, domácí měli větší držení míče a vypracovali si čtyři nadějné střelecké příležitosti, které ovšem spolehlivě zahodili. Slavia měla tři dobré šance a ve všech si její střelci počínali neomylně. 

Trenér Trpišovský do druhé půle udělal jednu změnu - lehce indisponovaného Oscara nahradil Provod, na straně domácích chybujícího stopera Didibu nahradil slávistický odchovanec Hrubý. Hned na začátku druhé půle si Jurečka narazil s Lingrem a svou střelou dopřál Dostálovi první úspěšný zákrok. Opakovaný záběr ukázal, že přihrávající Lingr byl v postavení mimo hru, které rozhodčí v reálu nezaznamenali, takže případný gól by stejně neplatil. V 54. minutě dostal v hostujícím vápně spoustu místa Fillo, ale jeho střela mířila nad Kolářovu branku. V 56. minutě zakombinovali na pravé straně Douděra s Masopustem, akce kostrbatá, ale po několika odrazech si míč před brakou našel Lingr a přidal čtvrtou branku - 0:4. Domácí zareagovali dvojitým střídáním, Silného nahradil bijec Jawo, Bartošáka rychlík Vukadinovič. Po hodině hry nejprve Jurečka vybojoval střeleckou pozici pro Lingra, jeho rána šla vysoko nad branku. Na druhé straně Jawo vyzpovídal Santose a ten svým zákrokem nejenomže připravil domácím zajímavou standardku, ale zároveň si řekl i o žlutou kartu. Po nepříjemném vcentru Hrubého se balón odrážel na malém vápně, nakonec jej odklidil do bezpečí Masopust. Bojovný Jawo vzápětí vybojoval další dva rohové kopy. Hostující trenér zareagoval střídáním, na hřiště vyběhli Tecl a Usor, zápas skončil pro Jurečku a Douděru. Na druhé straně Filla nahradil Dramé. Právě střídající Dramé dostal parádní narážečku od Jawa, ale vylámal si zuby na skvělém Kolářovi. V 74. minutě hostující trenér opět sáhl do sestavy - Ewerton nahradil Masopusta, na post pravého beka se tak stáhl Olayinka. Zlínští stále bojovali alespoň o čestný úspěch, po pravé straně pláchl Reiter, hlavička Simerského byla nepřesná. Deset minut před koncem si další minutky v dresu A týmu přišel vychutnat mladičký Kričfaluši, který nahradil Lingra, domácí trenér poslal do hry Hellebranda na úkor Janetzkého. Stále aktivní Jawo nejprve protáhl Koláře ranou z ostrého úhlu, po té při pokusu o kličku podklouzl a nepříjemně narazil do kolena Santose, po ošetření pokračovali oba.  V okamžiku, kdy se na tabuli čtvrtého rozhodčího objevilo, že se nastavovat bude jedna minuta, byl nějakých pětadvacet metrů od branky faulován Jawo, leč ani poslední trestný kop domácí nesehráli tak, aby mohli pomýšlet na úspěch. Slavia si tak ze Zlína veze poslední letošní tři body do ligové tabulky.

Trenér SK Slavia Praha Jindřich Trpišovský: Dnes byla skvělá kulisa, přišlo hodně lidí , ale my jsme do zápasu dobře vstoupili. Bylo vidět, že máme dobré nastavení, měli jsme chuť do zápasu a byli jsme dobře koncentrovaní, což jsme vnímali už před zápasem. Zvládli jsme to dobře výsledkově, byli jsme produktivní na začátku zápasu, potom jsme trochu polevili. Zlín hrál dobře, důrazně, agresivně. Ke konci podzimu jsou terény složité, ale tady bylo skvěle připravené hřiště, což vedlo k tom,u že se tady hrál zajímavý zápas se spoustou šancí. Trochu mi vadí, že jsme Zlín pustili do tolika střeleckých příležitostí, my jsme měli oba stopery na žlutých kartách, takže z toho plynul některá nedůrazná řešení. Zlín má ty ofenzivní hráče hodně nebezpečné, zvláště těm, které nasazoval do hry v průběhu druhé půle, ten zápas hodně vyhovoval. 

Trenér FC Trinity Zlín Jan Jelínek: Vstup Slavie do zápasu byl výborný hlavně díky našim chybám. Takhle vstoupit do zápasu se Slavií není možné. Bylo tam vidět, jak nám chyběl Procházka v organizaci obrany. Hlinka dříve stopera hrával, má dobré komunikační chopnosti, tak jsme ho chtěli použít na této pozici, bohuřel to nevyšlo. Během zimy se musíme pobavil o nastavení a složení kádru, musíme hlavně zapracovat na střílení branek. V tom nám Slavia dneska ukázala jak to má vypadat, vždyt její první tři střely skončily gólem. Podle postavení v tabulce se zdá, že náš kádr není konkurenceschopný. Chtěl bych vyzdvihnout celkovou atmosféru zápasu, přišlo hodně diváků, zápas se hrál v tempu nahoru-dolů, fanoušci povzbuzovali celý zápas a na konci nám kotel poděkoval, čímž nám ukázal velkou soudržnost.   

Hráč zápasu Ondřej Lingr: Nepamatuji si, kdy jsem naposledy dostal tolik volného prostoru jako při prvním gólu. Byla to od nás domluvená a nacvičená akce po autovém vhazování. Jsem rád, že jsem si mohl ke konci zápasu trochu odpočinout, teď se těším na zápas MOL cupu do Karviné. Ke konci podzimu jsme se nějak ztmelili, nálada v kabině je výborná, věříme, že si to přeneseme i do posledního zápasu. Asi se to lámalo zápasem s Boleslaví, kdy jsme dokázali zvítězit v deseti. Vždycky to může být lepší, ale s podzimem jsem spokojený a budu pracovat na tom, aby jaro bylo ještě lepší. 

16. - Neděle 13. 11. 2022 18:00

Fortuna liga, 2022/2023
0 - 4
0 - 3
FC Zlín
FC Zlín

SK Slavia Praha

Komentáře (231)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zlín - Slavia

    pehacko     před 2 lety 13.11.2022 17:03 |  
    13 0

    Super vysledek v blesim doupěti… nakonec by to zimování nemuselo byt tak zle. Tedy kdyz zvladneme dnesek… tahle ztrata pradelny musi kluky nakopnout!

    • Re: Zlín - Slavia

      donford     před 2 lety 13.11.2022 17:21 |  
      6 0

      Tak měli by se kluci dnes přetrhnout. Dík Pardubicím, mimochodem dnes hrál úžasně Hlavatý a předčil o dost Vlkanovu, máme šanci zůstat v těsném závěsu. A Pardubicím se vítězstvím odvděčit, že jim Zlín do jara neupláchne. Taky jsme se těšil, že M. Jurásek naskočí jako žolík.

  2. Re: Zlín - Slavia

    Mikey     před 2 lety 13.11.2022 17:05 |  
    6 0

    Těšil jsem se na Matěje Juráska v základní sestavě, škoda toho zranění...

    • Re: Zlín - Slavia

      vikik_vikik     před 2 lety 13.11.2022 17:25 |  
      2 0

      Matěj mimo, no to mě mrzí, na poslední zápas jsem se na něj těšil, neví někdo podrobnosti ?, nebo dá se někde oficielně dohledat, kdo s čím marodí,
      jaká je prognóza apod., to bych ale asi chtěl moc, chápu :-).

  3. Re: Zlín - Slavia

    cheero     před 2 lety 13.11.2022 17:06 |  
    9 0

    Tady nesmí kluci zavahat a stáhnout tu plíseň na dva body.

  4. Re: Zlín - Slavia

    hajnej     před 2 lety 13.11.2022 17:11 |  
    8 0

    Do nich!!!!!

  5. Tak do nich,

    Slávista 51     před 2 lety 13.11.2022 17:14 |  
    2 1

    jako při derby !

  6. Re: Zlín - Slavia

    zeleznik2     před 2 lety 13.11.2022 17:44 |  
    1 0

    lavička náhradníků:
    34 Sirotník
    31 Dvořák
    41 Kričfaluši
    17 Provod
    22 Ewerton
    5 Tiéhi
    20 Sor
    11 Tecl
    16 Usor

  7. Re: Zlín - Slavia

    zeleznik2     před 2 lety 13.11.2022 17:45 |  
    2 0

    Matěj Jurásek rozšířil, už tak početnou marodku...

    Zdravotní problémy nepustí do hry Aleše Mandouse, Tomáše Holeše, Jana Bořila, Davida Hovorku, Petra Ševčíka, Ivana Schranze, Ibrahima Traorého, Aihama Ousoua a Matěje Juráska.

    • Re: Zlín - Slavia

      kostelnivlajka     před 2 lety 13.11.2022 17:55 |  
      1 1

      je to divný, von nevypadá jako skleněnka..
      .

  8. Re: Zlín - Slavia

    obiwan     před 2 lety 13.11.2022 17:56 |  
    1 0

    My jsme fakt terčem nějaký černý magie:-( Další zraněný...

  9. Re: Zlín - Slavia

    carevitchando     před 2 lety 13.11.2022 17:57 |  
    3 0

    I přes početnou marodku je sestava silná, lavička také, není důvod nezvítězit.

  10. Re: Zlín - Slavia

    hiker42     před 2 lety 13.11.2022 18:01 |  
    2 0

    Nemáte pls někdo funkční stream? Na sportavsekolemnej.cz jsou jen online.. Dík.

  11. Re: Zlín - Slavia

    carevitchando     před 2 lety 13.11.2022 18:02 |  
    5 0

    To je úvod!

  12. Re: Zlín - Slavia

    Fido22     před 2 lety 13.11.2022 18:03 |  
    8 0

    Kluci, zvedněte tu hozenou rukavici, když Plzeňákům dnes rozhodčí nepomohl a hned ztratila. Cedidla má štěstí, že není v sestavě. Pojďme si před zimou pořádně zastřílet ostrýma a do terče.
    JOOO, už je tam, dobře Ondra Lingr!

  13. Re: Zlín - Slavia

    pehacko     před 2 lety 13.11.2022 18:05 |  
    12 0

    Takovej zacatek zapasu si necham libit!

  14. Re: Zlín - Slavia 0:1 v 1. poločase

    Novi.sks     před 2 lety 13.11.2022 18:06 |  
    12 0

    Oscar tzv. na Stancia :-)

    • Re: Zlín - Slavia 0:1 v 1. poločase

      PetCC     před 2 lety 13.11.2022 18:08 |  
      1 0

      A to ne poprvý, minule ale po takhle skvělým centru byl vyloučen :-)

  15. Re: Zlín - Slavia

    Sherudan     před 2 lety 13.11.2022 18:07 |  
    4 0

    Teda dneska hoši svačili syrový maso :-)

  16. Re: Zlín - Slavia 0:1 v 1. poločase

    necich     před 2 lety 13.11.2022 18:09 |  
    6 0

    Tvl. jsem si nestačil dojít ani pro pivo..:) Dejte jim bura, potřebujeme si vylepšit skore..

  17. Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

    Arya     před 2 lety 13.11.2022 18:11 |  
    1 0

    Uff, Koli pěkně.

  18. Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

    carevitchando     před 2 lety 13.11.2022 18:20 |  
    5 7

    Teda ten Santos ve mně pocit klidu tak úplně nevyvolává.

    • Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

      Arya     před 2 lety 13.11.2022 18:22 |  
      4 3

      Nehraje zrovna dobře.

    • Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

      necich     před 2 lety 13.11.2022 18:25 |  
      2 2

      A o tim to je, pokud chceš pocit klidu zajdi si do kostela..:)

      • Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

        carevitchando     před 2 lety 13.11.2022 18:32 |  
        0 0

        Pro pocit klidu nosím pampersky :-)

      • Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

        japoko     před 2 lety 13.11.2022 19:29 |  
        0 3

        Opravdu duchaplné...

  19. Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

    obiwan     před 2 lety 13.11.2022 18:22 |  
    2 3

    Fila je šmejd

    • Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

      Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 13.11.2022 18:50 |  
      6 0

      Daniel Fila? Co provedl? Vždyť je to náš hráč. Proto, že se mu v Teplicích moc nedaří snad ještě nemusí bejt šmejd.

      • Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

        obiwan     před 2 lety 13.11.2022 20:03 |  
        1 0

        No jo, psal jsem rychleji, než jsem přemýšlel:-))

      • Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

        Myšák     před 2 lety 13.11.2022 20:20 |  
        2 0

        Nikdo nemá na pacienta Chorého a na Moskyta!

        • Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

          bongor     před 2 lety 13.11.2022 22:25 |  
          2 0

          To je pravda,oni jsou ale oba pacienti.Ti se hledali

  20. Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

    lordzach     před 2 lety 13.11.2022 18:22 |  
    5 1

    ten Filla je ale blb

      • Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

        dm52     před 2 lety 13.11.2022 18:43 |  
        0 2

        Protože je to Fila.

    • Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

      bero     před 2 lety 13.11.2022 22:24 |  
      1 0

      Fila je náš, ale Filo hrál za Zlín!

  21. Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

    celtix     před 2 lety 13.11.2022 18:23 |  
    6 0

    Nakonec nám ten tvůrce hry hrál na levém beku :D

  22. Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

    pehacko     před 2 lety 13.11.2022 18:25 |  
    9 0

    Ted ale teda branime silene… jeste ze vedeme 2:0, protoze jinam je to dost cutana. Vsem to dost klouze a odskakuje

  23. Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

    Novi.sks     před 2 lety 13.11.2022 18:25 |  
    10 1

    Ale nalijme si čistého vína, už jsme taky mohli 3-4 góly dostat... Já budu klidnej, až povedeme o tři.

    • Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

      Novi.sks     před 2 lety 13.11.2022 18:28 |  
      0 0

      Olí, děkuju! :-)

    • Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

      pehacko     před 2 lety 13.11.2022 18:28 |  
      3 1

      Uz si klidnej?

      • Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

        Novi.sks     před 2 lety 13.11.2022 18:29 |  
        6 1

        Úplně v pohodě budu, až jim dáme bůra ;-)

        • Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

          pehacko     před 2 lety 13.11.2022 18:34 |  
          2 0

          Tak to musis pockat jeste pet minut

  24. Re: Zlín - Slavia 0:2 v 1. poločase

    Arya     před 2 lety 13.11.2022 18:29 |  
    7 0

    gooool oli

  25. Re: Zlín - Slavia 0:3 v 1. poločase

    lordzach     před 2 lety 13.11.2022 18:31 |  
    2 0

    tím končí moje tipovačka ale rád skouknu ještě tři :)))))

  26. Re: Zlín - Slavia 0:3 v 1. poločase

    pehacko     před 2 lety 13.11.2022 18:47 |  
    1 0

    Kluci jsou silene utahany… ale fotbalovy buh je tentokrat odměnil. Jurasek i Olie tahají nohy… a nejen oni

  27. Re: Zlín - Slavia 0:3 v 1. poločase

    spravnej_jezedak     před 2 lety 13.11.2022 18:47 |  
    15 4

    Ten Kacharaba je jak prastenej.. vedem 3:0 a se zlutou kartou ted mohl krasne videt druhou, kdyz zlinaka prislapnul.. vzapeti jde skoro u praporku do nesmyslneho skluzu..

  28. Re: Zlín - Slavia 0:3 v 1. poločase

    Marek3     před 2 lety 13.11.2022 18:49 |  
    12 0

    Super rozlouceni s podzimem ale na mne prilis okynek v obrane...

  29. Re: Zlín - Slavia 0:3 v 1. poločase

    ervin     před 2 lety 13.11.2022 18:49 |  
    16 4

    ta obrana je něco strašidelného, ještě že ševci jsou tak leví v zakončení!

    • Re: Zlín - Slavia 0:3 v 1. poločase

      Leksel     před 2 lety 13.11.2022 18:52 |  
      5 4

      Kdyby to proměnili, tak je to min. 3:3, to je jak ementál.

  30. Re: Zlín - Slavia 0:3 v 1. poločase

    postovni (přítel SN)     před 2 lety 13.11.2022 18:50 |  
    13 0

    Není to tak jednoznačný, jak to podle skore vypadá, ale aspoň si Koli zachytá.

  31. Re: Zlín - Slavia 0:3 po 1. poločase

    sicilianbrno     před 2 lety 13.11.2022 18:54 |  
    4 0

    Zatim pohodička v suchem triku, co střela to gol, jen zbytecne sme tam nechali dvakrat zakoncit soupeře. Smutne pro domaci fanoušky, kteri jsou odevzdani a jen nadavaj na svy muzstvo. Kdyz nas kotel volal cervenobila tak hodne nas na sektoru A,B,C řvalo síla....tak sna se nikdo nezrani...

  32. Re: Zlín - Slavia 0:3 po 1. poločase

    necich     před 2 lety 13.11.2022 18:54 |  
    1 0

    Na mne to nepůsobí já je nosím stále..:)

  33. Re: Zlín - Slavia 0:3 v 1. poločase

    carevitchando     před 2 lety 13.11.2022 18:54 |  
    11 0

    Pohodové vedení a tak už můžeme bilancovat ligový podzim. Že přezimujeme se ztrátou pouhých dvou bodů je malinký zázrak a před pár týdny to nevypadalo. Zlom nastal jednoznačně ve vydřeném duelu s MB. Teď už můžeme směle začít naplňovat slova JT směrem k plzni :"Budeme vás pronásledovat všude, kde to jen půjde".

  34. Re: Zlín - Slavia 0:3 po 1. poločase

    SLAVIESTA     před 2 lety 13.11.2022 18:54 |  
    18 2

    Vedení je víc než krásné, ale díry a prohrané hlavičkové souboje ve vápně jsou až hrůzné. Nechápu...

  35. Re: Zlín - Slavia 0:3 v 1. poločase

    zeleznik2     před 2 lety 13.11.2022 18:54 |  
    1 1

    Mám výsledek 1:3 a trefil jsem jen Oliho..

    • Re: Zlín - Slavia 0:3 v 1. poločase

      murena     před 2 lety 13.11.2022 19:01 |  
      1 1

      Mám 0:4 a zatím všechny střelce, ještě chybí pan inženýr.

  36. Re: Zlín - Slavia 0:3 po 1. poločase

    zeleznik2     před 2 lety 13.11.2022 19:01 |  
    3 0

    Zajímavé statistiky za první poločas: Zlín: Beznaděj 4 šance 0 g. vs Slavie 100% produktivita 3/3

    • Re: Zlín - Slavia 0:3 po 1. poločase

      Chooze     před 2 lety 13.11.2022 19:09 |  
      2 34

      Kacharaba, Santos a Maso to je něco hrozného. Už se nemůžu dočkat až to Trpis vypráví ještě Taloveirovem. Ty dvě UK to bude přímo koncert. To snad nemůže myslet vážně. Ještě že je tam Oski jinak by se na to nedalo dívat. A Jindřich z toho jasa. To nepochopís.!

      • Re: Zlín - Slavia 0:3 po 1. poločase

        wotlemburg     před 2 lety 13.11.2022 19:14 |  
        15 0

        Už jsem si myslel že tady tahle rudá mrdka dneska prudit nebude.

        • Re: Zlín - Slavia 0:3 po 1. poločase

          bongor     před 2 lety 13.11.2022 22:29 |  
          1 0

          To je nejspíš krysí hovno.

      • Re: Zlín - Slavia 0:3 po 1. poločase

        Arya     před 2 lety 13.11.2022 19:15 |  
        10 1

        Máš pravdu, tebe nelze pochopit.

      • Re: Zlín - Slavia 0:3 po 1. poločase

        pehacko     před 2 lety 13.11.2022 19:25 |  
        16 0

        Ty si strasne nestastna ruda bukvice

        • Re: Zlín - Slavia 0:3 po 1. poločase

          PahaAhma     před 2 lety 13.11.2022 19:53 |  
          7 0

          Křížená s plzeňskym hňupem.

          • Re: Zlín - Slavia 0:3 po 1. poločase

            pehacko     před 2 lety 13.11.2022 20:04 |  
            6 0

            Skoda ze se nehraje jeste par kol… pradelne dochazi dech a Slavia ma ted fazonu i kdyz unava na hracích videt je, tak my si s ni dovedeme lepe poradit. Ted by byla ta svinska plzen hodne k dorazeni.

      • Re: Zlín - Slavia 0:3 po 1. poločase

        Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 13.11.2022 20:47 |  
        11 0

        Jsi hodně nasranej, že jsme vyhráli, viď ty rudá bukvice z Líšně. :-)

        • Re: Zlín - Slavia 0:3 po 1. poločase

          Chooze     před 2 lety 13.11.2022 22:19 |  
          1 14

          Co furt máte s tou rudou bukvici? Vy jste se asi pokakani že? Jestli si někdo myslí že budu chválit nějak z povinnosti hru Kacaraby nebo Santose dneska tak je na velkém omylu. To můžete dělat vy a to je pár nesoudnych jakoby fanoušků. Na a ještě Trpis protože si je vybral a aby mu to někdo neomlatil o hubu. Protože ta hra za celý podzim má do ideálu hodně daleko. Až procitnete tak napište aspoň trochu něco rozumného. Díky.

          • Re: Zlín - Slavia 0:3 po 1. poločase

            bongor     před 2 lety 13.11.2022 22:31 |  
            7 1

            To je největší blb,co se tady kdy objevil Neskutečnej mamrd.

  37. Re: Zlín - Slavia 0:3 po 1. poločase

    Arya     před 2 lety 13.11.2022 19:13 |  
    5 1

    goool

  38. Re: Zlín - Slavia 0:3 po 1. poločase

    Novi.sks     před 2 lety 13.11.2022 19:13 |  
    13 0

    Ten Lingr je gólovej buldozer, paráda!

  39. Re: Zlín - Slavia 0:3 po 1. poločase

    Kontrapunkt     před 2 lety 13.11.2022 19:17 |  
    11 0

    51 vstřelených gólů, v tuto chvíli tedy 3,2 gólů na zápas.

  40. Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

    Arya     před 2 lety 13.11.2022 19:30 |  
    12 0

    Koli ty míče snad přitahuje jako magnet.

    • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

      carevitchando     před 2 lety 13.11.2022 19:35 |  
      6 2

      Musím se přiznat, že jeden čas jsem docela trnul při každém jeho vystoupení. Teď jsem v klidu, Koly je zpět.

    • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

      ervin     před 2 lety 13.11.2022 19:41 |  
      19 2

      Koli je stoprocentně zpět a jsem za to rád! Ale je nutnost po závěrečném hvizdu začít shánět stopery!!!

  41. Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

    Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 13.11.2022 19:37 |  
    4 11

    Tak teď hlavně, aby tam Jindra nedal Sora nebo ještě prohrajeme kontumačně ... Uff, je tam Kričfaluši ...


    Komentář byl uživatelem upraven (13.11.2022 19:38) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

      necich     před 2 lety 13.11.2022 19:53 |  
      1 6

      Sorry jako, ale podobný komentář bych očekávál spíše od čůzy či japoka....

      • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

        Edenjejenjeden     před 2 lety 13.11.2022 20:00 |  
        1 3

        Ti se tu dnes neobjeví počítám :-D

        • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

          necich     před 2 lety 13.11.2022 20:02 |  
          2 1

          By ses teda divil..:)

      • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

        Lunaris     před 2 lety 13.11.2022 20:05 |  
        2 7

        Taky slabota, Ladislav se akorát bojí, aby se něco ještě nepodělalo, tak si dovolil to veřejně napsat. To je toho.

        • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

          Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 13.11.2022 20:34 |  
          5 3

          Tak Lunaris jako jeden z mála, mne pochopil ...

      • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

        ehad     před 2 lety 13.11.2022 20:48 |  
        6 1

        Ti by to nenapsali, oni totiz neumi do peti pocitat ... ;-) Narazky na Tebe si odpustim ;-) ...

        "V české lize platí omezení, že do zápasu může nastoupit maximálně pět hráčů, kteří nejsou ze zemí Evropské unie nebo těch, které mají kandidátský status."
        https://www.sport.cz/clanek/fotbal-evropska-konferencni-liga-omezeni-cizincu-je-to-dobre-rika-trpisovsky-privede-slavia-jeste-stopera-3513735

  42. Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

    Lunaris     před 2 lety 13.11.2022 19:44 |  
    5 44

    Masopusta bych za dnešní výkon kopnul do prdele, že by letěl až do Ostravy.

    • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

      Slávista 51     před 2 lety 13.11.2022 19:52 |  
      6 3

      TO BY SE MOHLO STÁT I TOBĚ.

      • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

        Arya     před 2 lety 13.11.2022 19:53 |  
        6 3

        Ne, Lunaris by letěl na měsíc.

        • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

          Lunaris     před 2 lety 13.11.2022 19:58 |  
          9 12

          Nebýt Koláře, tak kvůli tomuhle neobránci dostaneme několik golů. Chudák Kačaraba mít vedle sebe tohle dřevo, respektive on ho vedle sebe ani nemá. Bodejť by si pak nekoledoval o červenou, když brání za dva.

          • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

            necich     před 2 lety 13.11.2022 20:01 |  
            5 5

            Vysírat se musí umět, toto je slabota..:)

            • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

              Lunaris     před 2 lety 13.11.2022 20:03 |  
              5 10

              Ale houby, jen konstatuji trochu ostřeji očividné.

      • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

        Lunaris     před 2 lety 13.11.2022 19:56 |  
        3 7

        Vypni si CapsLock.

    • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

      Edenjejenjeden     před 2 lety 13.11.2022 19:58 |  
      24 3

      Já bych nejradši kopnul do prdele každýho , kdo vulgárně nadává hráčúm Slavie ....

      • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

        Lunaris     před 2 lety 13.11.2022 19:59 |  
        1 12

        Já mu snad nadávám?

        • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

          butters     před 2 lety 13.11.2022 20:04 |  
          6 1

          Fyzické násilí je ještě horší než nadávky, aspoň mimo Glasgow :-)

          • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

            Lunaris     před 2 lety 13.11.2022 20:06 |  
            4 11

            Byla to jen metafora. Nejsem spokojen s tím, co tam Maso dneska předvedl.

        • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

          PahaAhma     před 2 lety 13.11.2022 20:05 |  
          23 2

          Vypíchnout bezprostředně po zápase, ve kterém Slavia vyhraje venku 4-0, jeden matnější individuální výkon, je přinejmenším zvláštní. Slova, kterými to vyjadřuješ jsou drzá a sprostá. Nikoli nutně pomocí nadávek.

          • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

            Lunaris     před 2 lety 13.11.2022 20:08 |  
            4 12

            Zvláštní? Kdyby si to třeba trenéři nevypíchli a hráčům netlumočili, tak se sami hráči nikam neposunou. Nic zvláštního na tom není.

            • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

              Sherudan     před 2 lety 13.11.2022 20:14 |  
              5 2

              A ty jsi který z realizáku?

              • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

                Lunaris     před 2 lety 13.11.2022 20:20 |  
                4 14

                Kdybys napsal aspoň něco, o čem se dá diskutovat. Ale všichni jste akorát dotčení, že jsem si dovolil napsat, že bych hráče za jeho výkon kopnul do prdele. Někdy je ostřejší vyjádření na místě.

                • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

                  kjandourek (admin)     před 2 lety 13.11.2022 20:28 |  
                  15 2

                  Ne... takováhle vyjádření nejsou na místě nikdy...

                  • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

                    Lunaris     před 2 lety 13.11.2022 20:57 |  
                    2 8

                    Only in your mind.

                    • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

                      Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 13.11.2022 21:20 |  
                      5 1

                      Co to dnes s tebou je? Požils něco velmi kyselého?

                      • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

                        Lunaris     před 2 lety 13.11.2022 21:24 |  
                        3 5

                        Maso mě vytočil. Žlutou připisuji jemu. Na stadionu jsem nervák běžně, tak jsem to jednou ventiloval i zde. Nic jsem nepožil, jsem na atb. :)

                        • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

                          Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 13.11.2022 21:31 |  
                          6 3

                          Na antabusu? :-)

                          • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

                            Lunaris     před 2 lety 13.11.2022 22:02 |  
                            2 2

                            :))) dávám plus

                            • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

                              Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 13.11.2022 23:53 |  
                              2 0

                              Vyměním 1000 plusů za 8 bodů v tipovačce. :-)

          • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

            Chooze     před 2 lety 13.11.2022 23:47 |  
            2 16

            Tvl. proberte se z toho šoku vy jste jak novodobá inkvizice. To co napsal Lunaris je naprostá pravda. Masopust hraje kulový už hodně dlouho. Ale je to Trpisakuv oblíbenec spolu se Stanikem Teclu. Jsou to prostě hráči za zenitem a Slavii už nic neprinesou jenom smůlu. Proto chci nového trenéra aby se s nimi rozloučil nadobro.

            • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

              Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 13.11.2022 23:50 |  
              8 1

              Jdi už do prdele, demente rudej bukvičáckej.

            • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

              tomblesk     před 2 lety 14.11.2022 04:43 |  
              3 0

              Masopust byl v době "krize" mančaftu /z důvodu zdravotního stavu týmu/ prostě něco jakýsi pendler v sestavě a vždy odvedl své, no aspoň ho nikdo nezláká jinam. Být tahounem ve stylu Ondry Lingra není pro každého ... A nakonec Masopust velmi obstojně "zaskakoval" i na stoperu. Velice dobře čte hru a její těžiště, umí odhadnout soupeře a dopředu má pořád velkou kvalitu. Když zakládá hru dopředu, má to vždy hlavu a patu a pro soupeře to vždy "smrdí" a nutí k obezřetnosti. Když to umí využít ostatní, pak jde výkon týmu jako celku hodně nahoru! A mimo "otázku Masopust": Docela se bavím, jak "experti" a komentátoři plavou ve věci systému hry /3 nebo 4 obránci atd./ Ve Slavii bez jakýchkoliv skrupulí vím, že to je debata na prd. Hraje se podle soupeře a vývoje hry ... Takže většinou je to u nás vzadu na 2 stopery plus třetí někdo ze záložníků /Dnes Hromada, jindy Masopust, dokonce i "prcek" Oscar a je to lepší než zkoušet "zaučovat třeba Talovjerova na tzv. "šestku". Dost se divím, že tam zatím "zkoušen" není Santos, předpoklady by měl. Snad to někdy zkusí, prý to i hrál a má, co míval Deli - kolmice dopředu a po zemi ... byť je riskantní rozehrávka, ale efektivní, když se to umí a je to nacvičené ... Ostatně právě v tomto smyslu je cítit absence Nica. Tento typ přihrávky znamená velké zrychlení a posun vpřed a nutí to soupeře zahušťovat obrannou fázi a nemít útočné choutky, byť dneska ten Zlín nebyl dopředu marný /herně/ finální fáze byla tragická, protože jich dopředu nechodilo zase tolik, až příchodem jejich africké kliky /Jawo, Dramé/ to dostalo důraznější spád, což byla naše klika. Inu každý zápas je jiný a i poučení bývají rozdílná!


              Komentář byl uživatelem upraven (14.11.2022 04:47) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

              PahaAhma     před 2 lety 14.11.2022 11:24 |  
              2 0

              Osoba, která by vyhazovala Trpišovského z druhého místa v lize s minimální ztrátou na tvou oblíbenou Plzničku, má to chucpe jiné osočovat z inkvizitorství?
              Tomblesk zareagoval věcně, tudíž já mohu jen parafrázovat dávnou okřídlenou hlášku z oficiálek:

              "Nasaď si kapucu, vemeno, a táhni do hajzlu!"

    • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

      wotlemburg     před 2 lety 13.11.2022 20:03 |  
      12 6

      Lunaris, polib si klitoris

    • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

      Papol     před 2 lety 13.11.2022 21:05 |  
      3 0

      Já bych ho do prdele nekopal, hrál vždy velmi dobře, ale je pravda, že v posledních zápasech mu to moc nejde, a to je bohužel pravda. ON se zase srovná, na druhé straně to není typický bek. ....


      Komentář byl uživatelem upraven (13.11.2022 21:06) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

        Lunaris     před 2 lety 13.11.2022 21:22 |  
        5 7

        Ano, dříve hrál dobře, ale poslední zápasy je to od něho nepřesné, nedůsledné, někdy až bohorovné. Jak může vypouštět svého hráče a spoléhat na stopery, že to za něj budou hasit? Bylo to poněkolikáté v poslední době, co hrál špatně, dneska tomu nasadil korunu. Typický bek to není, proto bychom nějakého měli přivést, protože ani Douděra není žádný bek. Většina šancí Zlína šla z jejich strany.

  43. Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

    pf     před 2 lety 13.11.2022 19:55 |  
    17 0

    Po prohře s olomoucí jsem si přál co nejrychlejší konec podzimní části a pokud možno důstojnou ztrátu na vedoucí plzeň. Vůbec mě nenapadlo, že bychom ten zbytek zápasů mohli zvládnout v takovém stylu a válcovat soupeře stejně jako v úvodu sezóny, navíc bez větších kiksů našich stoperů. Dnes to rozhodly rychlé góly, ševci se nezmohli na větší odpor. Díky ještě perníčkům za předčasný vánoční dárek, jejich remíza potěšila. V každém případě díky za nezapomenutelné derby a minimální ztrátu na podvodníky, už teď se těším na jaro:)

  44. Zlín - Slavia

    Edenjejenjeden     před 2 lety 13.11.2022 19:57 |  
    22 1

    Tady je krásně vidět , co dělá produktivita , rozhodně jsme už sehráli lepší zápasy , ale na to se historie ptát nebude . Jinak z Lingra se pomalu stává náš klíčový hráč , moc se mi líbil v první půli Oscar a Koli si dnes tu nulu taky zasloužil . Myslím , že po několika odehraných zápasech se už říct , že je zpět . No a pokud se nám podaří vyřešit přes zimu defenzívu , tak na nás nikdo mít nebude ....

  45. Re: Zlín - Slavia 0:4

    butters     před 2 lety 13.11.2022 20:02 |  
    23 0

    Tak jsme na závěr podzimu trochu napravili dojem z venkovních zápasů, navíc nečekaný dáreček od Pardubic nás ještě víc přiblížil Plzni. Asi je trochu škoda, že se nehrají ještě 2 kola, jsme rozjetí a Plzni naopak docházejí síly. Ale i nám ta pauza snad pomůže ke konsolidaci zdravotního stavu kádru. Přeju JiT a jeho týmu, aby si přes zimu přesně vyhodnotili, co funguje a co je potřeba zlepšit, a pak zahájili štvanici Plzně. Ideálně jí samozřejmě co nejdřív předběhnout. Bude to nejspíš boj na krev až do konce, snad ho zvládneme líp než loni (jak na hřišti, tak v zákulisí).

    Teď si ještě počkám na čtyřicetiřádkový elaborát od chooze, co všechno bylo dnes špatně a kdo všechno musí z týmu vypadnout.

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      pehacko     před 2 lety 13.11.2022 20:20 |  
      16 0

      Jo ty dve kola to by pradelnu hodne bolelo… na druhou stranu nebudou mit uplne hezke vanoce. Z náskoku prakticky sedum bodu je najednou jen dva bodiky… v lize mistru hovno az na par ukoristenych dresu. Sadek uz jim zase dluzi prachy na vyplatach… takze jaro mame ve vlastnich rukou!

      • Re: Zlín - Slavia 0:4

        rfslavia     před 2 lety 13.11.2022 20:24 |  
        1 0

        dyt z lm maj min pul miliardy ne? jak je mozny ze nemaj prachy?

        • Re: Zlín - Slavia 0:4

          butters     před 2 lety 13.11.2022 20:34 |  
          9 0

          Půl miliardy... já teda nemám až tak detailní náhled do hospodaření Plzně jako pehacko, ale z toho bakšiše od UEFA musel něco rozpustit mezi hráče a realizák na bonusech za LM + doplatit dlužné výplaty a hlavně on dlužil prachy tolika lidem, že bych se nedivil, kdyby mu z toho fakt už nic nezbylo (mj. Brabec z Baníku, Křetínský a snad i majitel klubu z Domažlic, kde hraje génius Limba).

          • Re: Zlín - Slavia 0:4

            pehacko     před 2 lety 13.11.2022 20:36 |  
            6 1

            Presne jak pises… plus hrace kupoval na dluh… viz treba jemelka. Ja vidim do účetnictví plzne vic nez sam sadek!!!

        • Re: Zlín - Slavia 0:4

          pehacko     před 2 lety 13.11.2022 20:35 |  
          5 2

          Zaplatil dluhy a tahle sezona je na dalsi dluh… zadny bonus v podobe za nejakou vyhru ci remizu neprisel. Ted je pry minus 100 a na konci sezony bude minus 400

        • Re: Zlín - Slavia 0:4

          Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 13.11.2022 21:44 |  
          7 0

          UEFA vyplácí peníze až po konci každé sezony, tzn. peníze za LM dostane plíseň až v červnu 2023, zatím to mafián šolichá pomocí slibů a půjček ... (a k tomu ještě ty úroky ...)


          Komentář byl uživatelem upraven (13.11.2022 22:23) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      bongor     před 2 lety 13.11.2022 22:39 |  
      2 1

      plísni síly docházejí,ale Ádovi určitě ne.Ten se ještě předvede,číhá za rohem.

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      Chooze     před 2 lety 13.11.2022 23:57 |  
      0 12

      Rychle a stručně. Hodně špatná je defenziva, oba stoper a Masopust. Ale Jindřich to nevyřeší ani přes zimu. To lepení Taloveirovem nemůže vyjít a jestli spoléhají na Hovorku tak to nemůže vyjít protože si bohužel zase obnoví zranění. A Halinsky nebo Kricfalusi to je budoucnost s nejistým výhledem. Ta obrana nás bude stát titul a to je na tom to nejsmutnější!

  46. Re: Zlín - Slavia 0:4 ve 2. poločase

    Leksel     před 2 lety 13.11.2022 20:06 |  
    21 0

    Důležitá reakce na ztrátu Plzně, v ofenzívě to bylo rychlý a důrazný, ovšem defenzíva hodně kulhala, jen střelecká nemohoucnost Zlína a skvělej Kolář nás uchránilo od problémů. Nebezpečných situací měl soupeř víc než dost, kdyby je všechny proměnil, tak s námi držel krok, případně i předběhnul. Dneska jsme měli silnou ofenzívu, ale slabou defenzívu, u Zlína byly naštěstí obě kategorie slabý. Každopádně děkuju za krásný góly, chlapci moji!

  47. Re: Zlín - Slavia 0:4

    Edenjejenjeden     před 2 lety 13.11.2022 20:09 |  
    11 0

    Jako brankovej průměr , přes tři goly na zápas , to je hodně slušný . A to ještě , co někdy dokážeme zahodit :-)

  48. Re: Zlín - Slavia 0:4

    vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 13.11.2022 20:10 |  
    21 0

    Koli a Lingr hráči utkání pomohli brzké góly. Jinak obrana slabší na můj vkus ševci až moc šancí.

  49. Re: Zlín - Slavia 0:4

    murena     před 2 lety 13.11.2022 20:14 |  
    16 0

    Je to bezva. Gratulace, uzdravit marody a na jaře v plné síle.

  50. HOŠI DĚKUJEM

    Slávista 51     před 2 lety 13.11.2022 20:35 |  
    4 0

    Ještě ten MOL CUP !

  51. Re: Zlín - Slavia 0:4

    Lord_Edmund     před 2 lety 13.11.2022 20:50 |  
    28 0

    Kolář skvělý výkon, rozehrávky, zákroky, klid a podpora a řízení lehkovážné obrany. To je ten Ondra, kterej nás dotlačí k titulu.

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      Slávista 51     před 2 lety 13.11.2022 20:51 |  
      2 0

      Doufejme že ano.

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      Papol     před 2 lety 13.11.2022 20:52 |  
      1 1

      Proč nebyl k dispozici M.Jurásek?

        • Re: Zlín - Slavia 0:4

          Lord_Edmund     před 2 lety 13.11.2022 21:01 |  
          2 0

          snad bude na "svoji" Karvinou.

          • Re: Zlín - Slavia 0:4

            Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 14.11.2022 01:00 |  
            4 0

            Co se stalo Matějovi Juráskovi, který nemohl ve Zlíně nastoupit? „V sobotu se lehce zranil na zápasovém tréninku, původně měl být v základní sestavě na pravém křídle, má ale takové zranění od úponu. Určitě by nemohl nastoupit od začátku, nechali jsme ho proto doma, aby byla šance, že bude připravený na zápas v Karviné. Předpokládáme, že ve středu by se mohl připojit zpátky k týmu.“

        • Re: Zlín - Slavia 0:4

          kjandourek (admin)     před 2 lety 13.11.2022 21:12 |  
          3 0

          Před zápasem říkali, že do Zlína ani necestoval...

  52. Několik postřehů ze zápasu/kola/podzimu

    pinochet     před 2 lety 13.11.2022 20:57 |  
    15 0

    - Navzdory velké marodce jsme na konci podzimu v daleko lepší kondici než Plzeň nebo Sparta
    - Výborný Lingr
    - Dobře šlapali také krajní beci a Oscar
    - Santos mi přijde neohrabaný, přes zimu budeme nutně potřebovat posílit na stoperu
    - Včera v Ostravě byl hráčem zápasu Plavšič
    - Přes zimu by se mi líbilo přivést Ševčíka a nastartovat budování celku typu Salcburk nebo Ajax. Základem by mohli být Ousou, bratři Juráskové a právě Ševčík, který je mimořádně fotbalový. Doufám, že ho nenecháme konkurenci jako Vlkanovu.
    - Když všechny zápasy v lize vyhrajeme, může nám být jedno, jak budou hrát jiní.
    Ať žije Slavia


    Komentář byl uživatelem upraven (13.11.2022 21:15) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Několik postřehů ze zápasu/kola/podzimu

      rfslavia     před 2 lety 13.11.2022 21:02 |  
      3 0

      jjeste by meli podepsat Olaynku, at nejde pryc zadarmo, teda jestli chce no

      • Re: Několik postřehů ze zápasu/kola/podzimu

        bongor     před 2 lety 13.11.2022 22:43 |  
        5 0

        Oli,všechno nejlepší k narozeninám kapitáne!

    • Re: Několik postřehů ze zápasu/kola/podzimu

      Lunaris     před 2 lety 13.11.2022 21:05 |  
      8 7

      Krajní beci šlapali? Jen díky jejich nebránění se Santos dostával do pozic někde u krajní lajny, kde by vůbec neměl být. Pak vypadal neohrabaný. Stopeři jsou chudáci, protože se jim nakládají úkoly, které těžko zvládnou. Pak se na jejich hlavy snáší kritika, jenže problém je jinde,

    • Re: Několik postřehů ze zápasu/kola/podzimu

      Ragnarok     před 2 lety 13.11.2022 21:11 |  
      1 5

      Chytil nemůže být základ vůbec ničeho. Na svůj věk nepredvedl vůbec nic na to, aby mohl jít do Slavie. Neni to zadny mladík. Je pro nás k ničemu, toho si stoperi v Evropě v klidu vystoji.
      Ševčík je pravý opak. Na tom se stavět dá.

      • Re: Několik postřehů ze zápasu/kola/podzimu

        pinochet     před 2 lety 13.11.2022 21:19 |  
        2 3

        Chytil mi přijde lepší a je mladší než oba naši útočníci, ale máš pravdu, že by se na něm dalo do budoucna stavět si až tak úplně jistý nejsem - nevěděl jsem, že mu v dubnu bude už 24 let. Text jsem tedy upravil a zmínku o něm vypustil.

        • Re: Několik postřehů ze zápasu/kola/podzimu

          necich     před 2 lety 14.11.2022 06:46 |  
          3 0

          Docela mi uniká proč jsi Chytila z příspěvku vyůustil? Za prvé to vypadá blbě, když někdo diskutuje o někom, o kterém není zmínka. Za druhé když na tebe někdo drobet zvýši hlas tak také vždy zdrhneš? :) Dle mne je Chytil kvalitní a perspektivní hráč a věk 24 let není žádná překážka.

          • Re: Několik postřehů ze zápasu/kola/podzimu

            pinochet     před 2 lety 14.11.2022 13:37 |  
            1 1

            Protože jsem nevěděl, že mu bude už 24 a nemyslím si, že je v tomhle věku úplně zas tak moc perspektivní pro ddlouhodobější budování týmu. Já měl zato, že je mu max 21...

      • Re: Několik postřehů ze zápasu/kola/podzimu

        Ivan     před 2 lety 13.11.2022 21:23 |  
        5 1

        Podle mě je on naopak útočník kterého bychom měli vzít, kdybychom chtěli někoho z ligy.

    • Re: Několik postřehů ze zápasu/kola/podzimu

      Chooze     před 2 lety 14.11.2022 00:08 |  
      2 8

      Ševčík je domluven se Sraltu bohužel. Nechají ho ve flinte asi dohrát sezónu a pak je jejich. A Nico se bude chtít vrátit do Rumunska a Kluz má na něho nachystaný peníze které mu my nemůžeme dát. A Oski jako jediný kreativní záložník nehraje. Ševčíka jako skleněnku počítat nemůžeme. Ten mancaft má ještě pořád hodně slabin a nepůjde to vyléčit ani na jaře.

    • Re: Několik postřehů ze zápasu/kola/podzimu

      slaviator     před 2 lety 14.11.2022 08:36 |  
      1 0

      Juráskové nejsou bratři. Bratři jsou Pudilové :)

  53. Re: Zlín - Slavia 0:4

    buran     před 2 lety 13.11.2022 21:12 |  
    7 1

    Dnes docela pohoda ,jen to naše dnes žluté ukrajinsko-brazilské duo nic moc! Alespoň si Koli slušně zachytal ,je vidět že se vrací zase do top formy, hodně potěšil Lingr , fakt se z něj stává velmi kvalitní hráč do vápna!!

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      Ivan     před 2 lety 13.11.2022 21:25 |  
      4 4

      U stoperů je to o koncentraci, no a udrž koncentraci když je v 5. Minutě po zápase.

  54. Super

    Merlinus (přítel SN)     před 2 lety 13.11.2022 21:30 |  
    14 0

    Krásný závěr podzimu. Že budeme ztrácet na Plzeň po podzimní části 2, místo 7 bodů bych ještě přes 14 dny nevěřil. Boj o titul je zpátky v plné parádě. Navíc Plzeň bude celou zimní pauzu nervózní a psychicky nahlodaní, jak to tak rychle prošutrovali. My naopak z beznaděje opět v plné síle ve hře. Teď ještě zvládnout tu Karvinou a na celý podzim rychle zapomenout. Doléčit zranění a na jaře hurá na to.

    • Re: Super

      1zippo1     před 2 lety 13.11.2022 23:07 |  
      6 0

      Nejenže bude Plzeň nervózní, ale taky je dost pravděpodobné, že ztratí Staňka, což pro ně bude do jara velice citelné oslabení. A myslím si, že to nebude jediný zásah do jejich sestavy.

    • Re: Super

      jiras     před 2 lety 14.11.2022 00:13 |  
      2 1

      Za mě fajn zakončení špatného podzimu, ta Evropa se prostě neměla stát. -2 body bych nevěřil spíš 2 měsíce zpátky. O stavu Plzně bych nespekuloval, toho tu loni bylo a jak to dopadlo... Proti nim ale hraje hlavně to, že pořád nemají majitele. Z LM zaplatili dluhy a chvilku mohou dýchat, ale zase po nich hráči budou chtít větší smlouvy, kluby větší prachy. Složitější situace rozhodně.

  55. Zlín - Slavia

    donford     před 2 lety 13.11.2022 21:39 |  
    9 4

    Lunaris tady tvrdil, že naši stopeři jsou chudáci, protože jsou jim nakládány úkoly místo krajních obránců, jež sotva zvládnou. Myslím, že Kúdela, Ngadeu, Deli je zvládali brilantně. I když pravda na krajích hráli Coufal či Bořil. Vždy byli velmi rychlí (Ngadeu), pozičně na výši (Kúdela), či velmi techničtí a pružní (Deli). Mně dnes naši stopeři přišli pomalejší, měkčí, při standardkách nikoliv pozičně na výši. S tím pro Evropu opravdu musíme něco udělat. Nejhorší je, že v našich fotbalových luzích a hájích opravdu nevidím nikoho perspektivního. Vitík pro nás nepřichází v úvahu, Frýďa je nejlepší, ale v Ostravě, jinak jsou s Hejdou opravdu už za zenitem. Skutečně nikoho z tuzemska nevidím.
    Úžasný byl dnes nejlepší hráč zápasu Lingr. Jeho rychlost, buldočí rvavost, pokrytí plochy hřiště, kluk roste a roste. To samé nevidím u Ewertona. Na mě působí jako velmi technický hráč do přáteláčku. Tu rychlost a rvavost u něj postrádám. Dost tu někteří žehrají na Masopusta. Ale jeho souhra s Douděrou má hlavu a patu. Zejména při podpoře útoku.
    Beru to tak, že naše fyzička je o třídu vyšší než u Plzně, a také jsme měli 6 zápasů a předtím hafo zápasů o postup. Hodně se mi dnes líbil Hlavatý. Rozhodně víc než Vlkanova. A jeho fyzička je obdivuhodná. Budu kacíř, ale dal bych mu přednost před Plavšičem. Ten byl u nás technicky dobrý, ale v úrovni Ostravy je vynikající, nejlepší. Což jsou vskutku úrovně rozdílné. Hlavně, že jsme náskok Plzně stáhli na velmi přijatelný pro jaro.

    • Re: Zlín - Slavia

      Lunaris     před 2 lety 13.11.2022 21:51 |  
      8 8

      No ano, měli jsme kvalitnější stopery a Deli nehrál přes nohu. Nemyslím, že Taras nebo Eda budou někdy válet v Bruggách nebo Gentu. Jak píšeš, Coufal s Bořilem zvládli bránit i útočit. Coufal je teď v Anglii, tam taky nikoho z našich současných krajních hráčů úplně nevidím. Dnes to byl děsnej průchoďák, místy se na to nedalo dívat. Lingr výbornej.

      • Re: Zlín - Slavia

        Sníža     před 2 lety 14.11.2022 11:00 |  
        1 0

        Já tam vidím Davida Juráska.

    • Re: Zlín - Slavia

      Arya     před 2 lety 13.11.2022 22:18 |  
      7 1

      Frydrych byl u nás náhradníkem, v té roli byl super, ale stoper č.1 nebo 2? Ne.

    • Re: Zlín - Slavia

      Mijk     před 2 lety 14.11.2022 11:34 |  
      1 0

      Santos má všechny předpoklady pro velké zahraniční angažmá. Jestli je zvládne naplnit je věc jiná, ale kombinace rychlosti, výšky, práce s míčem je mimořádná.. Jak to zvládne v hlavě je v podstatě jediná otázka. Pokud ano, půjde ven brzy a za hodně.

  56. Re: Zlín - Slavia 0:4

    Apep     před 2 lety 13.11.2022 23:05 |  
    6 0

    Skvělý zápas. Dnes výborný Ondra Kolář

  57. Re: Zlín - Slavia 0:4

    IJS     před 2 lety 13.11.2022 23:06 |  
    7 0

    Docela jsem se tohoto zápasu obával, protože vzpomínky na minulou sezónu jsou ještě živé a Slavia právě takovéto zápasy hrát neumí. Ale Slavia to hned na začátku zlomila a získala důležité a i vysoké vítězství. Ovšem po herní stránce to nebyla žádná "brnkačka". Tolik šancí, kolik měl Zlín, na nás snad na podzim nikdo neměl. A bylo naše štěstí že bijec Jawo nehrál od začátku... V posledních zápasech chválený Santos dnes docela hořel a je vlastně s podivem, že Koli udržel nulu! Na některých hráčích je vidět, že už melou z posledního! Je to vidět u Kačaraby, Juráska, Tecla a i jiných. Naopak fazónu má Jakub Hromada, Oscar a i Douděra. Až se budou hodnotit jednotliví hráči, tak jsem zvědav na hodnocení Usora. Ten kluk jakoby přestal hrát. Dostává poměrně dost prostoru, ale nevím čím si ho zaslouží. Teď nás čeká ještě pohár v Karviné ( opět se vracejí vzpomínky na loňský rok ) a potom jsem zvědavý, jak se bude měnit kádr na jaro...

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      slaviator     před 2 lety 13.11.2022 23:16 |  
      4 0

      Ondra si musel tu prémii za vítězství zasloužit...

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      necich     před 2 lety 14.11.2022 06:29 |  
      2 3

      Podle vyjádření JiT se moc měnit nebude. Já v to rovněž doufám..

  58. Re: Zlín - Slavia 0:4

    Arminius     před 2 lety 13.11.2022 23:14 |  
    13 0

    Před chvílí jsem se vrátil ze Zlína. Nebylo to bez chyb, ale konečně po čase výborný mimopražský výsledek. Tak ještě zvládnout Karvinou, pak vyléčit zranění a na jaře tvrdě za titulem!

  59. Re: Zlín - Slavia 0:4

    tomblesk     před 2 lety 14.11.2022 04:07 |  
    4 0

    Vítězství bylo hlavně "dílem" střelců. Avšak týmový výkon byl tím hlavním! Z těch co nedali zářez na pažbu vidím pozitivně přístup a výkon Kuby Hromady, Oscara, obou stoperů a Douděry /jeho zrychlení nemá v lize konkurenci. Je vidět jak týmu prospěla pauza k potrénování, nácviku herních situací, doléčení bolístek, což nepochybně přispělo k dobré pohodě a atmosféře v mužstvu. Hlavně i díky slabší chvilce Plzně jsme dále ve hře o titul a snad na jaře nebudou zápasy "duchů" a snad i rozhodčí nebudou chtít vstupovat do osudu výsledků a proto vidím naši pozici na jaro velice nadějně. Zápasy Plzně a Slavie dnes bylo to, co se nazývá "nebe a dudy". Ještě zmáknout podzimní MOL Cup a hurá na jaro! Snad i marodi se dají do kupy a hlavně ať mezi ně se nezařadí další ... SKS FOREVER!

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      Hesmir (přítel SN)     před 2 lety 14.11.2022 09:06 |  
      1 0

      Hezky napsáno, souhlasím. Až teda na malou drobnost ... Douděra má zářez na pažbě. Dával na 0:2.

  60. Re: Zlín - Slavia 0:4

    mig52     před 2 lety 14.11.2022 06:56 |  
    1 1

    Pokud jste nĕkdo sledovali Pardubice, jak to odehrál na pravém beku Icha? Jo, a Vlček na stoperu?


    Komentář byl uživatelem upraven (14.11.2022 06:57) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      rak (přítel SN)     před 2 lety 14.11.2022 11:32 |  
      4 0

      Podle mně oba dobře. Možná výraznější Vlček v obraně. Ale to je jen můj pocit

  61. Výhrou v Karviné, bude

    Slávista 51     před 2 lety 14.11.2022 07:03 |  
    1 0

    na víc, než jenom " na kapra " na Vánoce.
    Takže přeji všem ve Slavii, příjemně prožitý čas od Mikuláše až do Třech králů. Což by mělo přinést pohodu na zbytek sezony - 2x vítězné !

  62. Re: Zlín - Slavia 0:4

    lantsmit     před 2 lety 14.11.2022 07:25 |  
    14 2

    K Lunarisově kritice. Vrácení Masa do sestavy po dlouhodobém zranění a postupně na beka bylo jedním ze čtyř základních kamenů k tomu, abychom zase předváděli herně dominantní výkony, a to i ve VÁPNĚ (nejen po vápno).

    Ty další tři byly:
    - návrat Koliho
    - nasazování Oscara z prostředka
    - posazení Tecla na lavici

    Pokud se Ti Maso nezdá při obranný činnosti, tak už jen tohle je pro Slavii velký plus. Tím myslím, že Maso v těch soubojích přinejmenším vždycky je. Mimochodem má procento vyhranejch soubojů Bahovskejch 65%. Douděra totiž v tý obraně předtím nebyl vůbec. A to tak, že se přes svou rychlost pohyboval natolik netakticky, že mu soupeř ukazoval záda nebo si s ním v souboji pohrával doslova jako s malým dítětem.

    A produktivita Masa? Za nějakejch 850 min včetně MOL Cupu 3+3 (a k tomu spousta druhejch asistencí (jako třeba na Bohemce blahý paměti, tam měl hned dvě).

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      lukas6novak     před 2 lety 14.11.2022 07:42 |  
      2 0

      V soutěžních zápasech za Slavii má Masopust letos už 4+4 za nějakých 1200 minut

      • Re: Zlín - Slavia 0:4

        lantsmit     před 2 lety 14.11.2022 07:52 |  
        2 3

        Já počítal ligu plus MOL Cup na Dukle, díky za upřesnění.

        Čerpal jsem ze statistik Fortuna ligy.

        Pro úplnost Maso přihrávky 81%, souboje 65%… Douděra 75%, souboje 50%, což je s připočtením toho, že jich podstupuje výrazně míň, dost vypovídající o jeho přínosu směrem dozadu.


        Komentář byl uživatelem upraven (14.11.2022 07:57) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      Lunaris     před 2 lety 14.11.2022 11:33 |  
      4 5

      Vycházím z toho, co vidím v posledních zápasech. Statistiky jsem si prošel až na základě tvého příspěvku a třeba úspěšnost přihrávek je za posledních 5 zápasů u Masa nižší než jeho dlouhodobý průměr. Souboje mi to za poslední zápasy nechce ukázat.
      Mě včera naštval hlavně tím, že tam měl několik situací, kdy se na to prostě vykašlal, vyklusal to, a jednu situaci při nákopu Zlína do vápna, kdy nebyl ani ve vápně a ani u toho hráče, který to nakopával, nacházel se někde uprostřed úplně mimo jakoukoliv pozici, a to jen proto, že nebyl důsledný a nevracel se, kam měl. Pak mě štval tím, že především v prvním poločase pokazil prakticky každý dotyk s míčem, mj. tam namazal hráči Zlína do brejku. Hlavní spouštěč mé nasranosti bylo ale to jeho vypouštění, to prostě nesnesu, i kdybychom tam vyhráli o 10 gólů. Porovnání s Douděrou není žádné měřítko, což dobře víš. Tady někteří chválí spolupráci Maso a Douděra, ale stačí se na zápas zpětně podívat a dělat si čárky přes čí prostory šly nebezpečné akce Zlína. To řekne mnohdy víc než procenta vyhraných soubojů. Už na Bohemce hrál Maso prd a tohle bylo možná ještě horší. Na únavu to nesvede, protože žádný vložený zápas nehrál. Snad se dá přes zimu dohromady, protože na pravého beka nikoho nepřivedeme, tihle hráči jsou nedostatkové zboží. Vždycky to byl poctivý hráč, ale teď jsem z něj na rozpacích. Mimochodem, proč Trpiš Masopusta střídal? Zaznělo to někde?


      Komentář byl uživatelem upraven (14.11.2022 11:36) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Zlín - Slavia 0:4

        lantsmit     před 2 lety 14.11.2022 13:06 |  
        4 2

        Pokusím se v bodech zareagovat...

        Úspěšnost přihrávek může mít Maso horší, protože je v tom našem rozstřeleným kádru jedním ze dvou základních tvůrců hry, společně s Juráskem na druhý straně. Ten tu tvorbu ale "dělá" trochu jiným způsobem, hlavně na lajně, kde je vždycky víc prostoru, takže asi bude mít tu úspěšnost přihrávek lepší (nevím, nedíval jsem se).

        Souboje si ze včerejška nijak zvlášť nevybavuju, ale z předchozích zápasů jsem je vnímal tak, že je vždy pozičně dobře připravenej je podstoupit a i když některej prohraje / nechá se obehrát, tak soupeři cestu k naší bráně prostě zpomalí a ztíží. V tomhle je určitě blíž k Bahovi než k Douděrovi.

        Pokud mu to včera technicky nešlo / odskakovalo víc než obvykle, tak v tom problém nevidím. Jednak se to prostě může stát, když zrovna tohle určitě nikdo neudělá schválně a dál to zase souvisí s tím, že se do tý neustálý tvorby hry nutí / je nucen. Z toho pak pramení větší četnost situací na balonu a tím pádem i ztrát.

        Že včera vypustil nějakej návrat do obrany vypustil. Je to možný. Za jakýho stavu? Počítám, že už jsme vedli minimálně 2:0? Jak včera (ne)vypouštěl třeba Hromada? Myslím, že už toho mají všichni dost, po tom podzimu. Hlavně tihle hráči, na kterých teď stálo to naše výrazný zlepšení (vedle Masa a Hromady, třeba Lingr, i když včera produktivní, pozoruju na něm už taky zvýšenou únavu, ostatně i proto nebyl v základu na Bohemce).

        Střídání Masa byla pro mě naprosto očekávaný, kámošovi jsem dokonce říkal, že se divím, že už ho JiT dávno nestáhnul (výlučně kvůli pošetření). Když víme, jak je zrovna Maso náchylnej na svalová zranění z přetíženosti. Jak je zrovna u něj potřeba tu minutáž dávkovat na lékárnickejch vahách. jak pomalu (oproti ostatním) regeneruje.

        Jo a na Bohemce, kromě toho, že dozadu občas skutečně něco nevyřešil optimálně, v podstatě zařídil dva naše důležitý góly.

        • Re: Zlín - Slavia 0:4

          lantsmit     před 2 lety 14.11.2022 13:22 |  
          4 3

          Ještě doplním, že proti naší pravý straně hrál dlouhodobě nejlepší hráč a motorová myš Zlína - Chanturashvili. Narozdíl od druhého křídla, kde se motal tragéd Fillo. A to samý bylo na Bohemce, kde proti Masovi hrál nejlepší hráč domácích Květ.

          • Re: Zlín - Slavia 0:4

            Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 14.11.2022 16:04 |  
            2 2

            To doplnění by chtělo ještě trochu doplnit.

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      Lunaris     před 2 lety 14.11.2022 11:52 |  
      3 0

      Ještě k tomu dodám jednu věc, všimni si, že se nám do druhého poločasu prohodili stopeři. Kačaraba hrál v první půli vpravo a Santos přes nohu vlevo, v druhé obráceně. Proč k tomu asi došlo? Kačaraba hrál pod žlutou kartou, kterou dostal v prvním poločase. Podle mě trenéři dobře viděli, jak ta pravá strana brání, tak tam na druhou půlku radši dali Santose, aby se Taras nevyfauloval. Klobouk dolů před jejich předvídavostí, protože Santos pak žlutou vyfasoval samozřejmě taky.


      Komentář byl uživatelem upraven (14.11.2022 11:54) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      IJS     před 2 lety 14.11.2022 14:38 |  
      2 0

      Velmi přesně napsáno a zhodnoceno! Já to vidím podobně a se všemi popsanými důvody zlepšení naprosto souhlasím. Jen bych připojil - ustálená sestava, kde hráči hrají na postech, které jim jsou vlastní!

  63. Re: Zlín - Slavia 0:4

    Fitas     před 2 lety 14.11.2022 07:28 |  
    15 0

    Naše vystoupení v podzimní pohárové Evropě dopadlo neslavně, to je holý fakt. V lize, s přihlédnutím ke zdravotním peripetiím našeho mužstva, k někdy až neskutečnému štěstí a do nebe volající pomoci rozhodčích Plzni, nedopadl ligový podzim zase až tak špatně. Dva body za Plzní a pět před Spartou nám dává velice reálnou šanci na jaře bojovat o titul. Vidím to velice optimisticky a těším se. Máme to ve svých rukách!!!

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      Slávista 51     před 2 lety 14.11.2022 07:38 |  
      4 0

      I o MOL CUP.

  64. Hráči

    Mike     před 2 lety 14.11.2022 07:52 |  
    17 0

    Chtěl bych nejvíce za poslední kola vyzvednout naše středové hráče. Neměli jsme naše 4 nejlepší ze středu pole /Holeš, Ševčík, Provod a Traoré/ a hráči , kteří by vůbec nehráli /Hromada/, nebo byli spíše jako střídající hráči /Lingr/, nebo se přesunuli z krajního obránce na svůj bývalý post /Oscar/, splnili své úlohy úplně dokonale a patřili k nejlepším hráčům tohoto období /posledních 5 výherních kol/. Přispěli k dominanci ve středu pole a podíleli se akcemi a brankami kromě zápasu s Baníkem k výhrám, které po zpackané EKL nás udrželi na dostřel Plzni před jarem.

    • Re: Hráči

      cunak     před 2 lety 14.11.2022 14:09 |  
      4 2

      Nebude to tím, že zmiňovaní 4 nejlepší nejsou 4 nejlepší?

  65. Re: Zlín - Slavia 0:4

    kostelnivlajka     před 2 lety 14.11.2022 08:09 |  
    2 9

    Takhle hodně když vyhráváme mě už nebaví koukat...druhou půli jsem šel žehlit

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 14.11.2022 09:11 |  
      3 0

      Nemáš dělat průsery, nemusel bys je pak žehlit.

      • Re: Zlín - Slavia 0:4

        kostelnivlajka     před 2 lety 14.11.2022 11:26 |  
        2 2

        Dost peru.... a mám rád čisté a voňavé

        • Re: Zlín - Slavia 0:4

          SvatyBojovnik (přítel SN)     před 2 lety 14.11.2022 18:32 |  
          1 0

          Ja se take dost peru, jestli pit dal a nebo uz jit domu ;)

      • Re: Zlín - Slavia 0:4

        slaviator     před 2 lety 14.11.2022 12:05 |  
        1 2

        kdyby měl mukiony, tak nemusí žehlit...

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      mig52     před 2 lety 14.11.2022 09:29 |  
      3 1

      Prádlo nebo duši manželky, že ses včera zpil do nĕmoty?

      • Re: Zlín - Slavia 0:4

        kostelnivlajka     před 2 lety 14.11.2022 11:25 |  
        2 2

        Prádlo, nejsou lidi...

  66. Re: Zlín - Slavia 0:4

    Hesmir (přítel SN)     před 2 lety 14.11.2022 08:21 |  
    9 0

    Krásný zápas. Užil sem si to. Co víc říct o Lingrovi, 2+1 paráda! Ten má ode mne plný počet. Moc se mi líbila pravá lajna Maso/Douděra. Velmi kreativní Oskar. To mne opravdu bavilo a těšila i produktivita. Koli vypadal, že i kdyby se hrálo 180minut, tak dnes mu Zlínští prostě gól nedají, ten si přijel pro další nulu.

  67. Re: Zlín - Slavia 0:4

    mig52     před 2 lety 14.11.2022 09:16 |  
    6 10

    Klasika, dáme Zlínu čtyřku a máme tu asi 175 příspěvků. Prohrát o gól, tak je jich tu o tisíc víc nebo by zkolabobal web. :)))

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 14.11.2022 09:33 |  
      8 1

      Dobré dopoledne Migu.
      My se ještě pořád kocháme........ a ono to přijde:-)).
      Sokrates55

      • Re: Zlín - Slavia 0:4

        mig52     před 2 lety 14.11.2022 15:10 |  
        1 2

        :))), pravda, to mně nedocvaklo. Byť je dnes i na Moravě nádherně. :)


        Komentář byl uživatelem upraven (14.11.2022 15:12) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      Vladko (přítel SN)     před 2 lety 14.11.2022 10:48 |  
      4 0

      A to je pro vás pozitivní nebo negativní?

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      Pepino44     před 2 lety 14.11.2022 12:05 |  
      11 4

      Máš dojem, že zde každý musí exhibovat minimálně pětkrát za den ? Že musí napsat, že JiT to zase postavil blbě, že jsme dali jenom čtyři goly, že měl hrát Tecl nebo podobné blbosti. Já jsem byl spokojen jak s výsledkem a tak i celkem se hrou. Proběhlo to prostě tak jak mělo, tak proč se v tom matlat.

      • Re: Zlín - Slavia 0:4

        mig52     před 2 lety 14.11.2022 15:09 |  
        3 3

        No, a prohrát o ten gól, tak bys tu minimálně 5x za den exhiboval. :)))))))

  68. Re: Zlín - Slavia 0:4

    Sníža     před 2 lety 14.11.2022 09:56 |  
    4 0

    Včera pohodovej zápas. Trochu mi vadilo dost šancí soupeře, ale to se dá vzhledem k vývoji zápasu pochopit. Škoda, že nedostali bůra. Já moc Zlín nemusím.

  69. Re: Zlín - Slavia 0:4

    Kulajs     před 2 lety 14.11.2022 11:03 |  
    13 0

    Výsledek je super, ale po rychlém vedení se mi zdálo, že jsme polevili v ostražitosti v zadních řadách. Lepší soupeř by toho využil. Hlavičkové souboje jsme prohrávali a zachránilo nás jen to, že Ondra Kolář je opět zpět a pak také špatná koncovka soupeře.
    Celkově ale spokojenost. Chápu, že se pak hráči podvědomě šetřili na pátek a dávali pozor, aby se někdo ještě nezranil. 2 body za Plzní jsou dobré. Bílek po zápase s Pardubicema plakal, jak toho mají hráči dost a že jedou na výpary a mají hodně zraněných. Chudáci. Hlavně, že my jedeme v nejsilnější sestavě a máme v nohách 30 zápasů za 110 dní. Na jaře bude Plzeň hrát s námi a Spartou v Praze a bylo by fajn být před nadstavbou na 1. místě. Pak by musela také ještě jednou do Edenu. Hlavně chytit začátek jara a pokračovat tak, jak končí podzim.

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      hajnej     před 2 lety 14.11.2022 13:07 |  
      1 0

      Plzni to asi v Praze vážně nevoní .Na podzim byla v Praze dvakrát a dvakrát ztráta bodů.

      • Re: Zlín - Slavia 0:4

        kjandourek (admin)     před 2 lety 14.11.2022 13:14 |  
        3 0

        V Dolíčku jí to nevoní.... bychom si to s ní mohli rozdat tam.... a domluvit to i rudochům... :-)

        • Re: Zlín - Slavia 0:4

          pehacko     před 2 lety 14.11.2022 14:34 |  
          2 0

          Idealne je tam nechat hrat vsechny zapasy!

  70. Re: Zlín - Slavia 0:4

    Xerxes     před 2 lety 14.11.2022 11:17 |  
    23 1

    Střed zálohy Oscar – Hromada je super. Oba jsou rychlí, behaví typy. Vyhrávají souboje (Oscar v tom sel hodně nahoru). A hlavně tolik nezpomaluji hru.
    Tiehy je zde oblíbený a je to bezesporu dobrý hráč, ale mně se zatim moc nelíbí. Vse mu trvá...
    Pro nás skoro škoda konce podzimu, i přes zranění jsme se rozjeli. Naopak Plz v útlumu. At žije Slavie!


    Komentář byl uživatelem upraven (14.11.2022 12:02) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      japhy     před 2 lety 14.11.2022 16:17 |  
      4 0

      Já jsem taky rád za to vzali, kor když si uvědomíme, že to byla možná tak předposlední varianta, jak ten náš střed složit :)
      Přesto ale bylo včera několik situací, kdy bych před stopery kolem vápna čekal nějakýho střeďáka, ale kde nic, tu nic. Z televize těžkou soudit, proč tomu tak bylo, ale přišlo mi, že tak nějak všichni si s bráněním moc hlavu nedělali. I přes Juráska toho chodilo nezvykle dost.
      K Provodovi jen toto - už se k němu jako spasiteli neupínám.

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      Marek3     před 2 lety 14.11.2022 19:55 |  
      2 1

      Jj Hromada je super a ja mu to moc preju. Holes bude nase jistota na stoperu...

      • Re: Zlín - Slavia 0:4

        Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 14.11.2022 20:26 |  
        2 0

        Hromada má smlouvu jen do léta a to samé Olayinka, oba se ukázali jako velké osobnosti a lídři, když bylo potřeba a byla nouze o vůdčí typy v mužstvu, teď je jen otázka, jestli s nimi prodloužíme smlouvy ...

      • Re: Zlín - Slavia 0:4

        Jonáš     před 2 lety 15.11.2022 16:41 |  
        0 0

        Nebo na pravém beku.

  71. Re: Zlín - Slavia 0:4

    rybarmirek     před 2 lety 14.11.2022 16:48 |  
    6 0

    Zdravím,super výsledek!Včera jsem se pozastavoval nad naším bráněním,soupeř si vypracoval celkem dost polosanci a jednu tutovku.Jsem spokojen a očekávám jarní útok na titul.Bude to ale těžké,přesto klukům a realizaku věřím.Kdyz zůstane současný kádr pohromadě,nikdo neodejde a povede se jedná posila do základ a podaří se uzdravit zraněné,máme mužstvo jak bejk.Nejak nemůžu přijít na chuť tomu Santosovi,snad ho Jindra dostatečně upraví,ale tak jak se nechal včera obejít u té lajny,to bylo žákovské.Hromada super a Oskar,o toho se bojím,aby nám ho někdo nevyfouk.

  72. Re: Zlín - Slavia 0:4

    Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 14.11.2022 17:22 |  
    21 0

    Dobrý podvečer přeji Vám všem. Kávu už jsem měl a byla moc dobrá:-)).
    Tak jsem si dnes během dne ještě zopakoval některé pasáže našeho zápasu, podíval se na dohráno, přečetl si Luhového, prohlédl si sestřihy dalších zápasů a teď jsem si to dal trochu do kupy a tak to sem napíšu, ať je o čem disputovat:-)).
    Náš zápas jsme ve Zlíně začali velmi dobře.
    Akce před prvním gólem byla tak rychle sehraná, že zlínští neměli šanci.
    Ten gól oni nám nedarovali, my jsme je prostě "vyškolili".
    Druhý gól nám taky nedali. Oscar výborná příhra a Douděra si skvěle počkal.
    Trenér Zlína něco po zápase plácal o tom, že to byly jejich chyby a že nám darovali dva góly.
    No, když si to myslí..... :-(((
    Naši trenéři zvolili způsob hry, kdy jsme nejprve rychle šli do dvoubrankového vedení, a to se povedlo, a pak jsme si na ně doslova počkali a foukli jim tam třetího.
    Nechali jsme tvořit a hrát, ano a někdy jsme tam měli chyby, ale ten jejich jako trochu nápor jsme udrželi. Kolář opět výborný.
    Ve druhé půli jsme přežili jednu jejich šanci a aby si moc nevyskakovali, tak jsme jim foukli čtvrtý gól a znovu je nechali "vycukat".
    Týmový a bojovný výkon, kde vynikla velký chuť Ondry Lingra a vlastně všech ofenzivních hráčů.
    Byly tam i výkony trochu horší a nepřesně zachytávané průniky na hranici našeho vápna.
    To by se nám mohlo vymstít, takže bacha na to.
    Asi to tak bylo zvoleno s ohledem na MOL cup v Karviné, kde si evidentně přejeme uhrát postup a i proto hráli naši beci po ŽK opatrně. A vlastně i další hráči byli v soubojích opatrnější, aby se nezranili.
    Musím říci, že Zelinka pískal dobře a je vidět, že další mladí rozhodčí postupují dle jeho vzoru.
    Já jsem musel smát, když komentovali v O2 zákrok Hlavatého na Vlkanovu jako penaltu. Ti samí "odporníci" komentovali zákrok Malinského na našeho Tecla v Jablonci v jejich vápně jako souboj tělo na tělo. Siegl k smíchu.
    V Brně zase po zákroku na Aliho v konci zápasu, kde na něho obránce Olomouce evidentně šáhl, byl vyhodnocen bez penalty a karty. Za tento samý zákrok šel Santos ven už v první minutě a Oscar v páté. Mimochodem to pískal ten rozhodčí, co Oscara za takový zákrok na Skaláka v zápase s MB okamžitě vyloučil.
    To je vzkaz pro Caplára a jim podobným, kteří si už nevidí ani na špičku nosu.
    Hodnotit tento půlrok bude asi dost složité a toho, co nám neladilo bude asi docela dost.
    Přesto jsem si po tom srabu, co jsme hráli před měsícem nepředstavoval, že nakonec dokážeme stáhnout "Šádkovce" až na 2 body.
    Uvidíme, jak se nám povede zápas v Karviné a to bude asi pro hodnocení také důležité.
    Budu věřit našim trenérům a klukům, že se dají přes pauzu dohromady hlavně zdravotně a i jinak, že se dají do kupy. Jaro bude ještě mazec a to nejen na hřišti.
    Na rozdíl od Luhového si myslím, že náš trenér netrpí nedostatkem nových metod a poznání o tom jak hrát moderní fotbal, i když s ním zase souhlasím, že náš kádr přeci jen není tak kvalitní, jako byl. To je bohužel i důsledek toho, že jsme nepostoupili v EKL dál.
    Ale to nechám našim šéfům. Oni to mají v rukách.
    "Multa falsa sunt probabiliora veris" - Vergilius
    Mnohé falešné věci jsou pravděpodobnější než ty pravé.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (14.11.2022 17:25) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      žbl68     před 2 lety 15.11.2022 09:32 |  
      3 4

      zdar od polabské kávy, kolego :-) tak Slavia má zase titul ve svých rukou ,což jak jsi správně podotkl opravdu ale opravdu málokdo při tom mrazivém sychravém kostrbatém mlžném podzimu s odérem balkánského sýra po týdnu na slunci - čekal ...
      ted je titul mnohem jasnější zřetelnější a rozhodně více reálný než otevření cesty pro pěší z Modravy přes "tetřeví údolí" na Lusen :-((( či přes Roklanskou hájenku (chtějí ji zbourat :-/) na Rachel .... :-(((
      někdy si říkám kdo je větší zlo, haj...prevét ... letenský nepovedený hajlující trojbarevný koťátka, prádelnický plži, nebo ochranáři v ŠUNAPU ?
      no malé odbočení ...
      budeme se těšit na poslední jistě vítězný mač na hraničním trojmezí v dálné gubernii a pak na zimní posíly a NAVRÁTILCE Z HOSTOVÁNÍ ...
      P.S. Luhový je ultraplkal, mluvka slovenský "žbleptal" ... jeho postřehy jsou jak z babovřesk či kombinace - blesk,šíp,rytmusživota ... :-)


      Komentář byl uživatelem upraven (15.11.2022 09:34) . Zobrazit původní komentář

  73. Re: Zlín - Slavia 0:4

    mig52     před 2 lety 14.11.2022 18:06 |  
    6 12

    Rád bych podiskutoval o situaci z poslední minuty 1.poločasu (té nastavené). Koli lapl hlavičku z malého vápna, tedy gólové šance. Pouštěl jsem si to několikrát a nabyl jsem dojmu, že Ondra si měl pro ten centr jít, v pohodě by to stihl a zabránil vzniku loženky. Jaké jsou vaše názory na tuto situaci? Dík za názory.

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      pehacko     před 2 lety 14.11.2022 18:11 |  
      12 6

      Ze resit picoviny muzes v chranence a i ti tam noblesne odpovime a nedostaneme kartu!

      • Re: Zlín - Slavia 0:4

        mig52     před 2 lety 15.11.2022 06:04 |  
        2 1

        No, trefit to Fillo pořádně, tak jsme neřešili píčovinu..... . Ještě, že mu to sjelo po kebuli, jinak by to měl Ondra o hodně těžší, možná neřešitelné.

      • Re: Zlín - Slavia 0:4

        žbl68     před 2 lety 15.11.2022 09:20 |  
        3 2

        :-)))))))))))))))))))))))
        ... , --- , ...

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      japoko     před 2 lety 14.11.2022 20:32 |  
      5 6

      Chození si pro centry není u něj hitparáda, tradičně.

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      Dennis     před 2 lety 14.11.2022 21:34 |  
      3 2

      Ložence měli zabránit hlavně Santos nebo Kačaraba. Jeden stále vlevo od Filla, druhý vpravo od něj. Oba jsou o hlavu větší a neměli ho nechat hlavičkovat. Kolář by na ten míč musel přes Filla a bylo by to riskantní. Musel by ho zbourat, protože mu stál v cestě. Pak nevíš, jestli někdo nebude hledat na videu faul. Ale spíš si myslím, že předpokládal, že to bude hrát Santos hlavou a nechtěl riskovat.

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      Arminius     před 2 lety 14.11.2022 22:11 |  
      9 1

      Dobrý postřeh, přesně to jsem říkal na stadionu kolegovi, Ondra do toho měl vlítnout. Nakonec to ale vyřešil, nepitval bych se v tom.

      • Re: Zlín - Slavia 0:4

        mig52     před 2 lety 15.11.2022 05:59 |  
        6 1

        Dík za názor. Měl jsem trochu obavy z toho, co píšeš, že se pitvám.... To jsem vůbec nechtěl!!!! Mám ohromnou radost z výhry přesto, že Zlín je se Slováckem u mne na druhém místě ve fandĕní a teď je na sestup. Stát se to, tak mám o jednu možnost vidět Slavii naživo méně. Ale nemusím přece v každém příspěvku jásat. Chtěl jsem i podiskutovat a nabourat tím jistou jednotvárnost tady. A tato situace mne zaujala. Nebylo to nic proti Ondrovi, jsem moc rád, že se očividně dostává do pohody a zase mu to čapá. Pokud by sem hodil nĕkdo podobné konkrétní situace, také bych se k nim rád vyjádřil ze svého pohledu. Nic víc, nic míň. Mne třeba ještě zaujalo, jak už tu někdo psal, že z řad protivníka i mnohých novinářů jsou naše první dvě branky dílem hrubých chyb obránců, ale že by z nich někdo ocenil genialitu Oscarovy přihrávky či Jurečkovy patičky, kterou udělal z beků solné sloupy, tak to moc nezaznělo. A na nich jsem si fakt pošmákl a to i díky tomu, že zakončení bylo gólové. Pověstná třešnička na dortu.

        • Re: Zlín - Slavia 0:4

          Myšák     před 2 lety 15.11.2022 15:44 |  
          3 2

          Mám pochopitelně velkou radost z výsledku, útočná hra se mi moc líbila, ale.......nebýt výtečného Ondry, tak to bylo 4:4. Obrana to byl ementál.

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      Myšák     před 2 lety 15.11.2022 15:53 |  
      2 2

      Centry do malého vápna musí brankář mít! Vzpomeň na starého Koubu, nebo Schroifa.

      • Re: Zlín - Slavia 0:4

        kjandourek (admin)     před 2 lety 15.11.2022 16:31 |  
        3 2

        Já bych trochu oponoval - tohle nebyl centr z křídla, který by v průběhu své trajektorie prolétával malým vápnem a to tak, aby tam gólman měl ruce výš, než ostatní hlavičkující hráči.... Tohle byl pas dopředu, který nakonec na malé vápno propadl a tam také hlavičkoval hráč, který nemusel ani vyskočit, ale v té výšce, kde by gólman měl uplatnit fakt, že rukama dosáhne výš než útočník hlavou, byl někde na penaltě....

        Já tedy vždycky gólmanům říkal, aby se na centry hrnuli pouze ve chvíli, kdy si jsou stoprocentně jisti, že míč budou mít... ono usměrnit centr hlavou na branku tak nechytatelně, aby gólman stojící na čáře neměl šanci, není vůbec jednoduché... a není nic horšího, než když se doprostřed prázdné kasy snáší oblouček, který by gólman pohodlně lapil do čepice, kdyby nedělal nesmysly a nevlál někde po okolí...

  74. To, jste se teda u některých

    Slávista 51     před 2 lety 14.11.2022 23:58 |  
    2 0

    nepředali.
    Skrblíci !

  75. ted

    žbl68     před 2 lety 15.11.2022 07:13 |  
    2 0

    to zopakovat s Karvinou a budou Veselé Vánoce (v mezích možností...) + Mikuláš s čertem můžou odebrat z pytle tak 2 - 3 kg brambor a uhlí :-)

    • Re: ted

      butters     před 2 lety 15.11.2022 11:17 |  
      6 0

      Brambory a uhlí jsou prý letos tak drahé, že místo jejich rozdávání budou letos Mikuláš s čertem všechny hříšníky mlátit po hlavě.

      • Re: ted

        Peťánek826     před 2 lety 15.11.2022 12:27 |  
        8 0

        Konečně to bude ta stará dobrá výchova vedoucí ke slušnosti a úctě.
        I já tak byl kdysi dávno vychováván. Nebyl jsem žádné neviňátko, každý výprask jsem si zasloužil. Přesto vzpománám rád, a děkuji rodičům, že mě tak dobře vychovali.
        Část této výchovy v omezené míře jsem předal dětem, a není nikdo na světě, kdo by mohl říct, že mé děti jsou špatně vychované.
        Jen má manželka mě někdy neposlouchá. ))) .... Ale ženu ani květinou neuhodím! Protože ji mám velice rád!!!

        • Re: ted

          žbl68     před 2 lety 15.11.2022 13:10 |  
          4 0

          rákoska není květina :-)

        • Re: ted

          pehacko     před 2 lety 15.11.2022 19:48 |  
          2 1

          Ale muzes poprosit souseda, aby ji dal obcas za tebe do drzky.

  76. Re: Zlín - Slavia 0:4

    SKEP     před 2 lety 15.11.2022 11:50 |  
    6 0

    Když už jsme v tom Zlíně. Koncern Baťa ve fotbale předběhl dobu o pěkných pár let. V roce 1947 byl SK Baťa pro korupci vyloučen z ligy a sousední SK Baťov v témže roce a ze stejného důvodu do ligy postoupit nesměl

  77. Re: Zlín - Slavia 0:4

    Luxembourg     před rokem 07.12.2022 14:08 |  
    0 1

    Olayinka admine !!! Je u nás 4,5 roku a stále mu komolíme jméno a pak hekáme, když si nás v Evropě pletou se Sraltou !!

    • Re: Zlín - Slavia 0:4

      belmis (přítel SN)     před rokem 07.12.2022 15:18 |  
      2 1

      Tak si přečti celý článek. Nejedná se o komolení, ale o překlep.....Těch příjmení je v článku více a správně.

      • Re: Zlín - Slavia 0:4

        kjandourek (admin)     před rokem 08.12.2022 14:37 |  
        2 0

        Spíše "nedoklep" - díky za upozornění...