Dík za odkaz nevim jestli je to dobrej nápad ty peníze za něj Slávia nikdy nedá a myslim si že fanoušci by z něj dělali zachránce a to zklamaní by pak bylo velký.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Jako je smutný, že by celej výkon týmu měl stát na jendom hráči, kterej tady notabene dva roky nehrál, ale on tu hru prostě vždycky dostal na uplně jinou úroveň.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Jasně vyhodíme Jindru a do 24 hodin má nabídku od bídy a Dán se pakuje ... To je špatnej vtip s tím vyhazovem, zažíváme nejúspěšnější období Slavie po II.světové válce ... (kdo nemá přehled, tak se stačí podívat do statistik) Navíc, kdo dělal nějaký sport, tak ví, že vždycky všechno nevyjde, tak to je a my jsme v EKL doplatili hlavně na dvě věci, marodku klíčových hráčů (Holeš, Schranz, Ševčík + odchod Nica) a taky na to, že neumíme hrát proti betonářům ... Pozitivum bude, že máme hodně mladé mužstvo a kluci získali neocenitelné zkušenosti, což se projeví v budoucnu ...
Jasně, každý vi v čem se zlepšovat. Hlavně teď porazit Baník,přes zimu se dát do kupy,pokud vyjde
Nico ,je to taky bonus,a na jaře všem kurňa ukážeme kdo že je u nás nejlepší. Po výhře po prohře.....
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Statistická dominance vypadá jak někde v počítačové hře, bohužel kvalita zakončení byla tristní.
Fotbalový rok 2022 (téměř) končí, pro Slavii úspěšný nebyl. Snad bude 2023 lepší, podmínky k tomu vytvořené jsou a trenérský štáb i kádr máme kvalitní.
Teď je hlavní dohrát podzim se 100% bodovou úspěšností, ať je na jaře pořád aspoň teoretická šance na titul. I když pokaždé, když si tohle řeknu, tak si hned pomyslím, jak jsem naivní, protože nevěřím, že s Šádkem se dá bojovat.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Jedna z chyb je v neustálém prodeji nejlepších hráčů a nahrazování jimi mladými, kteří je zatím nedokáží nahradit kvalitou. Rozumím, že takhle musíme fungovat, ale nemůžeme se divit poklesu sportovních výsledků a neplnění cílů. Prospělo by nám udržet kádr pohromadě více jak rok.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Slavia bude ještě dlouho přestupním mužstvem a podle toho by se ti, co do ní přijdou, měli chovat předvádět se na hřišti.
U některých to občas není moc vidět.
Nebo snad mají koupit Slavii Arabové ? Tam jsou peníze - zatím.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Já doufám, že opravdu ví, kde byly chyby a že se z toho poučí. Samozřejmě je dobře, že vedení nehysterčí a hráče podrží. Na druhou stranu... Taky by se mělo, ale všem důrazně říct, že závěr loňského ročníku a letošní ročník není podle představ. A že by si všichni měli šáhnout do svědomí, jestli dělají maximum. Placení jsou všichni královsky, ale výsledky tomu v poslední době neodpovídají. Nedá se pořád tvářit, že se nic neděje.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Vážení, myslím, že jsme už emoce vystříkali a teď je třeba vrhnout se znovu do podpory klubu. Vždyť ho pořád v srdci máme. A Merlině, i kdy brali hráči 3x víc, tak ve sportu nemáš nikdy výsledek jistý. U divadla vždycky víš, jak dopadne Vávra po loku kávy či Romeo s Julií. A je jedno, zda to hrají mistři z národního či ochotníci z Dolní. Vyčítat bychom našim hráčům mohli výsledky v případě, že by jim pod kopačkami nehořela tráva. Ale oni makali, chyběla jim kvalita, především v zakončení. Co lze kritizovat, jsou podivná rozhodnutí trenérského týmu. Dát Sora na hrot v domácim utkání je dětinské, on si přece nemůže vzít na hřiště chůdy, aby hlavou zakončoval centry a počítat s náběhy za obranu rovněž nešlo, když zaparkoval soupeř autobus. Dál nenapsat Jurečku na soupisku nemůže omluvit ani jeho zranění, dále přehmaty viz Maxym atd., prostě bylo toho dost. Ale už bych se v tom nehrabal, věřme, že se z toho všichni odpovědní poučí a bude líp. Těšme se na další zápasy a dejme hráčům najevo, že jsme pořád s nimi. Amen
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Na jaře jsme na tom byli podobně, k žádnému poučení za mně nedošlo, ty problémy zůstaly v podstatě stejné, v zimě to dopadne stejně, impotentní fotbal hrajeme už rok.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Njn.,ale takovou facku, jako teď jsme nedostali. Nyní sebereflexi očekávám. Záležet bude také rozhodně na ekonomických možnostech a schopnosti sehnat na bolavé posty správné hráče.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Obávám se, že nám chybí především ty schopnosti, v létě se přivedlo plno novejch hráčů a kdo z nich se stal opravdovou oporou, slušně hrajou Jurásek a Jurečka(přiznám se, že u něj jsem byl skeptickej) ale opory zatím nejsou, a ostatní? Na ligu s přimhouřenejma očima, na poháry ne. V naší lize se nic kloudnýho koupit nedá( nechápu vzdychání některých diskutérů po brněnskym Ševčíkovi a jinejch rychlokvaškách), takže nakupovat venku, to je vzhledem k naší ragbylize problém, nebo vychovávat vlastní alá Ajax, na to zase nemáme podmínky a ani si nemyslím, že tu mládež děláme nějak extra líp než jinde u nás. Stanciu? Nevím, tyhle návraty já moc nemusím, určitě to není Mesiáš. Takže těch možností moc není, snad jedině to, že JiT a spol. ukážou, že jsou u nás opravdu nejlepší a více méně z těch hráčů, které máme udělají zase opravdu tým, který si půjde tvrdě za svým, jinou cestu nevydím. Tady je spíš otázka jestli na to ti hráči mají hlavy, jestli dokážou táhnout za jeden provaz, jeden za druhýho. Příliš mnoho otázek, málo možností.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Není to vyústění poslední doby, který by najednou spadlo z nebe, ty problémy se kupily už delší dobu a ty chyby se měly hledat a napravovat už daleko dřív a nemuselo to dojít až do hořkýho konce ve skvělě rozlosovaný evropský skupině.
Původní komentář: Není to vyústění poslední doby, který by najednou spadlo z nebe, ty problémy se koupily už delší dobu a ty chyby se měly hledat a napravovat už daleko dřív a nemuselo to dojít až do hořkýho konce ve skvělě rozlosovaný evropský skupině.. Skrýt původní komentář
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Chtělo by to pročistit kádr.Je nabobtnalý a někteří neodchovanci na to nemají. Nico je Ok.A ještě získat Almasiho a Ševčíka z Brna.Plzeň nemůže věčně vyhrávat o gól.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
O gól vyhráli naposledy v Olomouci 10. září (s pomocí rozhodčího), pak ještě ztratili remízou na Bohemce a jinak všechny výhry od té doby v lize mají minimálně o 2 góly. Ono to zní absurdně, ale ta LM jim pomohla v tom, že když mají přepnout na ligu, kde proti nim všichni soupeři potřebují na všechno 2-3krát víc času než soupeři v LM, tak jim ty lekce z LM pomohou v tom, že to v lize daleko líp zvládají.
Taky doufám, že je na jaře forma opustí, ale pokud se to zase vrátí do toho, že budou hrát typicky remízové zápasy, tak zasáhne "vyšší moc" a vrátí se ty výhry o gól.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
No, možná by jedna z cest mohla být, že by se angažoval nějaký protipól JiT a jeho týmu. Tenhle "oponent" by se mohl a měl ptát JiT na různá nepříjemná témata, rozporovat jeho rozhodnutí apod. Zkrátka a dobře: něco podobného, co jsme si kdysi mysleli, že dělá Nezmar. Možná už ty interní porady takhle podobně probíhají, já nevím...
Jde mně jen o to, aby si JiT nezačal myslet, že sestavu skládá na jedničku ten nahoře, na dvojku on a všichni ostatní na pětku, výjimečně na čtyřku. A že on ví všechno nejlíp.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Nezmar je v té oponentuře neskutečně přeceňovaný. Byl tu v době, kdy Trpišovský mohl takřka vždy sáhnout po hráči, kterého měl prověřeného z minulého angažmá a liga prakticky nebyla přebraná. Dnes se bavíme o posilách jako je Hronek, v lize není kam sáhnout. Jediná oponentura Nezmara spočívala v tom, že chtěl co nejvíc ušetřit za hráče a ty prachy slíbit Berbrovi, bez vědomí kohokoliv z klubu. Přitom sám neuměl při vyjednávání o přestupech snížit částku či si říct o více za přestup a tuhle roli za něj musel přebírat Tvrdík.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Nemyslím, že by asistenti trenéra nebo další osoby ve Slavii byli jen kývači trenéra. Kostl sám říkal, že se mezi sebou často hádají. Hlavní odpovědnost nese Trpiš samozřejmě, ale o nedostatek oponentury bych strach neměl.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
VYDRŽET. Můj pohled. Neházet flintu do žita, pokračovat dál jak se jede. Neprodávat, posilovat. Náš problém nebyl v tom, že tu máme SORa a spol, náš problém byl chybějící stoper a zabiják do vápna. Koupit, sehnat. Ani ten NIco ve finále nechyběl, ale někdo, kdo to zatluče.
Nás v Evropě doběhla soutěž co na nás zbyla a los. Ano, špatný los. Tým je připravený na ligu a na Evropu. Jenže... ten na ligu se zase vymlátil tou velebenou soubojovostí a ten na Evropu... bohužel nehrál evropský fotbal. V téhle soutěži a téhle skupině proti nám přistupovali stejně jako v lize, hráli jsme pořád do kopce, do zdi... S trochou sebevědomějšími soupeři by ti naši Sorové excelovali.
Třeba MIlan Škoda... viděli jsme sami, že na LM to už nebylo, jenže letos, letos by dal ve skupině pět gólů a my byli v jarní fázi...
Nedělejme závěry z jednoho neúspěchu. Poučit se to ano ale nebořit. A na pitomce z řad novinářů dlabat..
Původní komentář: VYDRŽET. Můj pohled. Neházet flintu do žita, pokračovat dál jak se jede. Neprodávat, posilovat. Náš problém nebyl v tom, že tu máme SORa a spol, náš problém byl chybějící stoper a zabiják do vápna. Koupit, sehnat. Ani ten NIco ve finále nechyběl, ale někdo, kdo to zatluče.
Nás v Evropě doběhla soutěž co na nás zbyla a los. Ano, špatný los. Tým je připravený na ligu a na Evropu. Jenže... ten na ligu se zase vymlátil tou velebenou soubojovostí a ten ne Evropu... bohužel nehrál evropský fotbal. V téhle soutěži a téhle skupině proti nám přistupovali stejně jako v lize, hráli jsme pořád do kopce, do zdi... S trochou sebevědomějšími soupeři by ti naši Sorové excelovali.
Třeba MIlan Škoda... viděli jsme sami, že na LM to už nebylo, jenže letos, letos by dal ve skupině pět gólů a my byli v jarní fázi...
Nedělejme závěry z jednoho neúspěchu. Poučit se to ano ale nebořit. A na pitomce z řad novinářů dlabat... Skrýt původní komentář
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Ano, paradoxně. Hele, hned po losu bych to taky neřekl... Hráli na nás stejně jako no name lůzři doma. Lepší týmy by si to chtěli rozdat na férovku a my bychom je trestali. A ještě lepší týmy by nás třeba i podcenili. To je jeden z posledních úkolů, co nám zbývá k doplnění; potvrzovat roli favorita. Doma i v Evropě.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Stěžovat si na los mohla plzeň, i to Slovácko mělo smůlu na los, ale my rozhodně ne. Více na ruku nám to jít nemohlo. Takže považovat za viníka Šmicera, který tahal míčky z osudí... to fakt ne.
V zápasech jsme nehráli dobře, ve spoustě utkání nám chybělo nasazení a touha to urvat. Jaký rozdíl by byl, kdybychom hráli LM místo plzně, to by některých hráčů bylo najednou plné hřiště.
Ač jsi psal, že by nás lepší týmy možná i podcenily, tak třeba jsme to udělali přesně my. Ať se na mne nikdo nezlobí, ale neporazit ani jednou Sivasspor a nezískat ani bod s Kluží je prostě ostuda.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Hrali jsme dobre. Snad ve vsech zapasech jsme meli prevahu ve vetsine cisel, krome bohuzel golovych. Ale tvrdit kvuli tomu, ze hra jako takova stala za prd, to neni uplne fer.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Souhlas. Měřili jsme si síly s Barcelonou, Sevillou, Genkem, Interem, Chelsea, atd. Tyto fotbalové mužstva nám sedí lépe než zatažená obrana. Vyměnit si pozice s Plzni, tak věřím že máme lepší výsledky než oni, a vice versa. Fotbal Kluži, Ballkani a Sivasu jim sedí lépe. Preferuji ale naší hru kde chceme soupeře přehrát, než vyčkávaní v obraně. Měli jsme nejvíce střel na bránu že všech mužstev. Že možná občas chybělo štěstí, nebo i kvalita, je jiná věc. DNA hry Slavie má jiné základní kámeny než Plzeň, a za to jsem rád. Myslíme na diváky, chceme předvést fotbal, ne vystrašeně a vypočítavě vyčkávat. Snažíme se vycházet z vlastní síly, ne z chyb soupeře.
Původní komentář: Souhlas. Měřili jsme si síly s Barcelonou, Sevillou, Genkem, Interem, Chelsea, atd. Tyto fotbalové mužstva nám sedí lépe než zatažená obrana. Vyměnit si pozice s Plzni, tak věřím že máme lepší výsledky než oni, a vice versa. Fotbal Kluži, Ballkani a Sivasu jim sedí lépe. Preferuji ale naší hru kde chceme soupeře přehrát, než vyčkávaní v obraně. Měli jsme nejvíce střel na bránu že všech mužstev. Že možná občas chybělo štěstí, nebo i kvalita, je jiná věc. DNA hry Slavie má jiné základní kámeny než Plzeň, a za to jsem rád. Myslíme na diváky, chceme předvést fotbal, ne vystrašeně a vypočítávě vyčkávat. Snažíme se vycházet z vlastní síly, ne z chyb soupeře. . Skrýt původní komentář
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Původní komentář: Pokud se titul nezíská, tak mne to z posledních tří sezón bude mrzet nejméně. Protože už před sezónou jsem věděl, že tak těžkého konkurenta jako letos, jsme za Trpišovského ještě neměli. Dokonce jsem očekával, že letos by se magická hranice 90 bodů mohla překročit, což se ještě může stát, pokud sparta žádný bod neztratí.
Teď ale ke slovům Tvrdíka, chápu, proč to na Twitter napsal, aby byl okolo týmu trošku klid před závěrem sezóny. Ale se slovy Tvrdíka nemůžu souhlasit. Není to tak dávno, co Tvrdík říkal, že máme na dva roky zajištěnou ekonomiku, co v tak rizikovém odvětví jako je to fotbalové (či obecně sport), jsou hodně odvážná slova, ale byly pravdivá?
Teď se dočítám, že k ekonomickému přežití se musely prodávat opory klubu, ale ty se prodávaly i za dob, kdy jsme přiváděli Stancia za 4M €. Rozhodně nelze říct, že v posledních přestupových období byl ten odliv opor větší než třeba za dob LM. Dokonce i poměr mezi částkami za nákup vůči prodeji má trend růstu a ne stagnaci či pokles.
Čekal jsem, že změna přijde už po minulém sezóně. Nepřišla v rámci vedení (jak už jsem psal v jiném vláknu, zrovna loni se nabízela varianta s Říčkou) a nenastala ani v rámci kádru A-týmu. Pokud tedy dle slov Tvrdíka nedojde k žádným změnám v rámci vedení, musí dojít ke změně alespoň v rámci kádru. Kde to musí odnést i ti, co řídí kabinu, aby se trošku pročistil vzduch a mohli vyrůst noví lídři.
S kádrem se něco udělat musí, protože máme tři brankáře dlouhodobě podepsané. Během dvou přestupových období přivedli tři(!) levé beky. S prodloužením Bořila nastupují do přípravy na následující ročník čtyři hráči na jeden post. Už několik přestupových období máme podstav ve středu pole. Nedaří se nám přivádět ani kvalitní křídla. Skoro každý hráč na křídlo vydrží v týmu půlroku, aby pak šel hostovat - to není dobrá vizitka. Což s návratem na čtyři vzadu je rovněž nutno posílit.. Skrýt původní komentář
Komentáře (55)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
carevitchando před 2 lety 04.11.2022 10:16 |Jindru nevyhazovat, vyslyšet přání Nica z daleké Číny a ono to půjde a né že né.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
kondorr před 2 lety 04.11.2022 11:03 |Nikde sem nezaznamenal že by se chtěl vrátit
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
pinochet před 2 lety 04.11.2022 11:43 |Jenom aby se tady některým „odborníkům" Nico nezdál starý a neperspektivní s tím, že by bylo na daný post lepší zapracovávat nějaké odchovance...
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/sport-fotbal-jina-liga-slavia-v-evrope-konci-potrebuje-lek-a-stanciu-se-chce-uz-v-zime-vratit-218423
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
necich před 2 lety 04.11.2022 11:50 |Zdá se, že Anna Maria potřebuje zalepit rozpočet..:)
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
kondorr před 2 lety 04.11.2022 11:51 |Dík za odkaz nevim jestli je to dobrej nápad ty peníze za něj Slávia nikdy nedá a myslim si že fanoušci by z něj dělali zachránce a to zklamaní by pak bylo velký.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Karel13 před 2 lety 04.11.2022 13:35 |Nestačí ti, že to říká jeho agent? ...
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Morb před 2 lety 04.11.2022 11:21 |Jako je smutný, že by celej výkon týmu měl stát na jendom hráči, kterej tady notabene dva roky nehrál, ale on tu hru prostě vždycky dostal na uplně jinou úroveň.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Ladislav (přítel SN) před 2 lety 04.11.2022 20:36 |Jasně vyhodíme Jindru a do 24 hodin má nabídku od bídy a Dán se pakuje ... To je špatnej vtip s tím vyhazovem, zažíváme nejúspěšnější období Slavie po II.světové válce ... (kdo nemá přehled, tak se stačí podívat do statistik) Navíc, kdo dělal nějaký sport, tak ví, že vždycky všechno nevyjde, tak to je a my jsme v EKL doplatili hlavně na dvě věci, marodku klíčových hráčů (Holeš, Schranz, Ševčík + odchod Nica) a taky na to, že neumíme hrát proti betonářům ... Pozitivum bude, že máme hodně mladé mužstvo a kluci získali neocenitelné zkušenosti, což se projeví v budoucnu ...
Vždycky Slavia
brťas74 před 2 lety 04.11.2022 10:56 |Jasně, každý vi v čem se zlepšovat. Hlavně teď porazit Baník,přes zimu se dát do kupy,pokud vyjde
Nico ,je to taky bonus,a na jaře všem kurňa ukážeme kdo že je u nás nejlepší. Po výhře po prohře.....
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
butters před 2 lety 04.11.2022 11:50 |EKL - střely celkem: 1. Slavia 140, 2. Fiorentina 111, 3. Gent 107... 13. Kluž 79, 23. Sivasspor 64.
EKL - střely na branku: 1. Fiorentina 39, 2. Slavia 35, 3. Gent 34... 16. Sivasspor 25, 18. Kluž 24.
EKL - rohy: 1. Slavia 57, 2. Molde 44, 3. Gent 42... 13. Kluž 28, 30. Sivaspor 17.
EKL - góly: 1. Villarreal, Fiorentina a Basaksehir 14... 9. Sivasspor 11, 22. Slavia 6, 25. Kluž 5.
Statistická dominance vypadá jak někde v počítačové hře, bohužel kvalita zakončení byla tristní.
Fotbalový rok 2022 (téměř) končí, pro Slavii úspěšný nebyl. Snad bude 2023 lepší, podmínky k tomu vytvořené jsou a trenérský štáb i kádr máme kvalitní.
Teď je hlavní dohrát podzim se 100% bodovou úspěšností, ať je na jaře pořád aspoň teoretická šance na titul. I když pokaždé, když si tohle řeknu, tak si hned pomyslím, jak jsem naivní, protože nevěřím, že s Šádkem se dá bojovat.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
hajnej před 2 lety 04.11.2022 12:27 |Tvrdík psal. "Viktorku budeme pronásledovat všude, kde to jen jde."
Třeba se nějaký boj proti Šádkovi a poměrům v lize bude dít.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Wulfstan (přítel SN) před 2 lety 04.11.2022 12:53 |Taky jsem to pochopil tak, že je budeme pronásledovat i v zákulisí. Tak snad.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
pehacko před 2 lety 04.11.2022 12:56 |Kdyz oni chrestyse, tak my kobru!!!
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Wulfstan (přítel SN) před 2 lety 04.11.2022 12:57 |Taipana.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
pehacko před 2 lety 04.11.2022 13:10 |Bohuzel zatim mame jen slepyse bilka…
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
carevitchando před 2 lety 04.11.2022 19:54 |Vole :-D
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
necich před 2 lety 04.11.2022 13:38 |Promyku mungo...
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
kostelnivlajka před 2 lety 04.11.2022 12:05 |Chtělo by to zimní soustředění na havaji, tmelit partu!
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
belmis (přítel SN) před 2 lety 04.11.2022 14:17 |A někteří fanoušci na SN by mohli přes zimu dát lázně!
https://www.psychiatriepropraxi.cz/pdfs/psy/2007/03/10.pdf
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
kostelnivlajka před 2 lety 04.11.2022 14:29 |.... a jindrovi nové pastelky a omalovánky!
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
belmis (přítel SN) před 2 lety 04.11.2022 14:32 |Ty lázně jsem myslel obecně, ne konkrétně tebe :-)
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
pehacko před 2 lety 04.11.2022 14:43 |U nej by to bylo hodne o vyhozených penězích…
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Arya před 2 lety 04.11.2022 19:42 |z vlajky by samotní psychiatři skončili na psychiatrii...
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Wulfstan (přítel SN) před 2 lety 05.11.2022 10:19 |Z vlajky by začal chlastat i Nešpor. :-)
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
honza1947 před 2 lety 04.11.2022 19:18 |Spíš do Krkonoš na běžky!
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
kostelnivlajka před 2 lety 04.11.2022 19:58 |..legendární bouda máma
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
butters před 2 lety 04.11.2022 20:57 |Přesně tak, měli bychom obnovit tradici.
https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/brazilec-na-lyzich-spadl-jen-sedmkrat.A050120_005720_fotbal_no
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Ados před 2 lety 04.11.2022 14:44 |Jedna z chyb je v neustálém prodeji nejlepších hráčů a nahrazování jimi mladými, kteří je zatím nedokáží nahradit kvalitou. Rozumím, že takhle musíme fungovat, ale nemůžeme se divit poklesu sportovních výsledků a neplnění cílů. Prospělo by nám udržet kádr pohromadě více jak rok.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Slávista 51 před 2 lety 04.11.2022 14:50 |Slavia bude ještě dlouho přestupním mužstvem a podle toho by se ti, co do ní přijdou, měli chovat předvádět se na hřišti.
U některých to občas není moc vidět.
Nebo snad mají koupit Slavii Arabové ? Tam jsou peníze - zatím.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Lunaris před 2 lety 04.11.2022 17:15 |Klidně Arabové, to je dobrý nápad. Souhlas
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
mig52 před 2 lety 04.11.2022 19:25 |Též bych nebyl proti, mám dojem už delší dobu, že náš majitel ztrácí dech. Ale mohu se mýlit, nicméně tah na bránu z jeho strany se vytrácí, ne že ne.
NO, 25LET ASI J. Trpišovský nevydrží ve Slavii,
Slávista 51 před 2 lety 04.11.2022 14:47 |ale 15let by mohl zvládnout.
Na just mnohým !
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Merlinus (přítel SN) před 2 lety 04.11.2022 17:39 |Já doufám, že opravdu ví, kde byly chyby a že se z toho poučí. Samozřejmě je dobře, že vedení nehysterčí a hráče podrží. Na druhou stranu... Taky by se mělo, ale všem důrazně říct, že závěr loňského ročníku a letošní ročník není podle představ. A že by si všichni měli šáhnout do svědomí, jestli dělají maximum. Placení jsou všichni královsky, ale výsledky tomu v poslední době neodpovídají. Nedá se pořád tvářit, že se nic neděje.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
mig52 před 2 lety 04.11.2022 19:21 |Vážení, myslím, že jsme už emoce vystříkali a teď je třeba vrhnout se znovu do podpory klubu. Vždyť ho pořád v srdci máme. A Merlině, i kdy brali hráči 3x víc, tak ve sportu nemáš nikdy výsledek jistý. U divadla vždycky víš, jak dopadne Vávra po loku kávy či Romeo s Julií. A je jedno, zda to hrají mistři z národního či ochotníci z Dolní. Vyčítat bychom našim hráčům mohli výsledky v případě, že by jim pod kopačkami nehořela tráva. Ale oni makali, chyběla jim kvalita, především v zakončení. Co lze kritizovat, jsou podivná rozhodnutí trenérského týmu. Dát Sora na hrot v domácim utkání je dětinské, on si přece nemůže vzít na hřiště chůdy, aby hlavou zakončoval centry a počítat s náběhy za obranu rovněž nešlo, když zaparkoval soupeř autobus. Dál nenapsat Jurečku na soupisku nemůže omluvit ani jeho zranění, dále přehmaty viz Maxym atd., prostě bylo toho dost. Ale už bych se v tom nehrabal, věřme, že se z toho všichni odpovědní poučí a bude líp. Těšme se na další zápasy a dejme hráčům najevo, že jsme pořád s nimi. Amen
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
záplata před 2 lety 04.11.2022 19:55 |Na jaře jsme na tom byli podobně, k žádnému poučení za mně nedošlo, ty problémy zůstaly v podstatě stejné, v zimě to dopadne stejně, impotentní fotbal hrajeme už rok.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
mig52 před 2 lety 04.11.2022 20:50 |Njn.,ale takovou facku, jako teď jsme nedostali. Nyní sebereflexi očekávám. Záležet bude také rozhodně na ekonomických možnostech a schopnosti sehnat na bolavé posty správné hráče.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
záplata před 2 lety 04.11.2022 23:00 |Obávám se, že nám chybí především ty schopnosti, v létě se přivedlo plno novejch hráčů a kdo z nich se stal opravdovou oporou, slušně hrajou Jurásek a Jurečka(přiznám se, že u něj jsem byl skeptickej) ale opory zatím nejsou, a ostatní? Na ligu s přimhouřenejma očima, na poháry ne. V naší lize se nic kloudnýho koupit nedá( nechápu vzdychání některých diskutérů po brněnskym Ševčíkovi a jinejch rychlokvaškách), takže nakupovat venku, to je vzhledem k naší ragbylize problém, nebo vychovávat vlastní alá Ajax, na to zase nemáme podmínky a ani si nemyslím, že tu mládež děláme nějak extra líp než jinde u nás. Stanciu? Nevím, tyhle návraty já moc nemusím, určitě to není Mesiáš. Takže těch možností moc není, snad jedině to, že JiT a spol. ukážou, že jsou u nás opravdu nejlepší a více méně z těch hráčů, které máme udělají zase opravdu tým, který si půjde tvrdě za svým, jinou cestu nevydím. Tady je spíš otázka jestli na to ti hráči mají hlavy, jestli dokážou táhnout za jeden provaz, jeden za druhýho. Příliš mnoho otázek, málo možností.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
záplata před 2 lety 04.11.2022 23:47 |A ještě jedna věc, pokud odejde v létě Olayinka a nestane se nějakej zázrak, tak budeme v ofenzivě úplně jalový.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Leksel před 2 lety 04.11.2022 20:47 |Není to vyústění poslední doby, který by najednou spadlo z nebe, ty problémy se kupily už delší dobu a ty chyby se měly hledat a napravovat už daleko dřív a nemuselo to dojít až do hořkýho konce ve skvělě rozlosovaný evropský skupině.
Komentář byl uživatelem upraven (04.11.2022 20:49) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Není to vyústění poslední doby, který by najednou spadlo z nebe, ty problémy se koupily už delší dobu a ty chyby se měly hledat a napravovat už daleko dřív a nemuselo to dojít až do hořkýho konce ve skvělě rozlosovaný evropský skupině..
Skrýt původní komentář
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
silikat před 2 lety 04.11.2022 20:16 |Chtělo by to pročistit kádr.Je nabobtnalý a někteří neodchovanci na to nemají. Nico je Ok.A ještě získat Almasiho a Ševčíka z Brna.Plzeň nemůže věčně vyhrávat o gól.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
butters před 2 lety 04.11.2022 21:17 |O gól vyhráli naposledy v Olomouci 10. září (s pomocí rozhodčího), pak ještě ztratili remízou na Bohemce a jinak všechny výhry od té doby v lize mají minimálně o 2 góly. Ono to zní absurdně, ale ta LM jim pomohla v tom, že když mají přepnout na ligu, kde proti nim všichni soupeři potřebují na všechno 2-3krát víc času než soupeři v LM, tak jim ty lekce z LM pomohou v tom, že to v lize daleko líp zvládají.
Taky doufám, že je na jaře forma opustí, ale pokud se to zase vrátí do toho, že budou hrát typicky remízové zápasy, tak zasáhne "vyšší moc" a vrátí se ty výhry o gól.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
knl66 (přítel SN) před 2 lety 04.11.2022 22:28 |No, možná by jedna z cest mohla být, že by se angažoval nějaký protipól JiT a jeho týmu. Tenhle "oponent" by se mohl a měl ptát JiT na různá nepříjemná témata, rozporovat jeho rozhodnutí apod. Zkrátka a dobře: něco podobného, co jsme si kdysi mysleli, že dělá Nezmar. Možná už ty interní porady takhle podobně probíhají, já nevím...
Jde mně jen o to, aby si JiT nezačal myslet, že sestavu skládá na jedničku ten nahoře, na dvojku on a všichni ostatní na pětku, výjimečně na čtyřku. A že on ví všechno nejlíp.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Harvey před 2 lety 05.11.2022 00:04 |Nezmar je v té oponentuře neskutečně přeceňovaný. Byl tu v době, kdy Trpišovský mohl takřka vždy sáhnout po hráči, kterého měl prověřeného z minulého angažmá a liga prakticky nebyla přebraná. Dnes se bavíme o posilách jako je Hronek, v lize není kam sáhnout. Jediná oponentura Nezmara spočívala v tom, že chtěl co nejvíc ušetřit za hráče a ty prachy slíbit Berbrovi, bez vědomí kohokoliv z klubu. Přitom sám neuměl při vyjednávání o přestupech snížit částku či si říct o více za přestup a tuhle roli za něj musel přebírat Tvrdík.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Lunaris před 2 lety 05.11.2022 13:54 |Nemyslím, že by asistenti trenéra nebo další osoby ve Slavii byli jen kývači trenéra. Kostl sám říkal, že se mezi sebou často hádají. Hlavní odpovědnost nese Trpiš samozřejmě, ale o nedostatek oponentury bych strach neměl.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
slavanda před 2 lety 05.11.2022 09:14 |VYDRŽET. Můj pohled. Neházet flintu do žita, pokračovat dál jak se jede. Neprodávat, posilovat. Náš problém nebyl v tom, že tu máme SORa a spol, náš problém byl chybějící stoper a zabiják do vápna. Koupit, sehnat. Ani ten NIco ve finále nechyběl, ale někdo, kdo to zatluče.
Nás v Evropě doběhla soutěž co na nás zbyla a los. Ano, špatný los. Tým je připravený na ligu a na Evropu. Jenže... ten na ligu se zase vymlátil tou velebenou soubojovostí a ten na Evropu... bohužel nehrál evropský fotbal. V téhle soutěži a téhle skupině proti nám přistupovali stejně jako v lize, hráli jsme pořád do kopce, do zdi... S trochou sebevědomějšími soupeři by ti naši Sorové excelovali.
Třeba MIlan Škoda... viděli jsme sami, že na LM to už nebylo, jenže letos, letos by dal ve skupině pět gólů a my byli v jarní fázi...
Nedělejme závěry z jednoho neúspěchu. Poučit se to ano ale nebořit. A na pitomce z řad novinářů dlabat..
Komentář byl uživatelem upraven (05.11.2022 09:43) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
VYDRŽET. Můj pohled. Neházet flintu do žita, pokračovat dál jak se jede. Neprodávat, posilovat. Náš problém nebyl v tom, že tu máme SORa a spol, náš problém byl chybějící stoper a zabiják do vápna. Koupit, sehnat. Ani ten NIco ve finále nechyběl, ale někdo, kdo to zatluče.
Nás v Evropě doběhla soutěž co na nás zbyla a los. Ano, špatný los. Tým je připravený na ligu a na Evropu. Jenže... ten na ligu se zase vymlátil tou velebenou soubojovostí a ten ne Evropu... bohužel nehrál evropský fotbal. V téhle soutěži a téhle skupině proti nám přistupovali stejně jako v lize, hráli jsme pořád do kopce, do zdi... S trochou sebevědomějšími soupeři by ti naši Sorové excelovali.
Třeba MIlan Škoda... viděli jsme sami, že na LM to už nebylo, jenže letos, letos by dal ve skupině pět gólů a my byli v jarní fázi...
Nedělejme závěry z jednoho neúspěchu. Poučit se to ano ale nebořit. A na pitomce z řad novinářů dlabat...
Skrýt původní komentář
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
kostelnivlajka před 2 lety 05.11.2022 09:23 |Ta banda noname lůzrů v evropě byl špatný los?
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
slavanda před 2 lety 05.11.2022 09:46 |Ano, paradoxně. Hele, hned po losu bych to taky neřekl... Hráli na nás stejně jako no name lůzři doma. Lepší týmy by si to chtěli rozdat na férovku a my bychom je trestali. A ještě lepší týmy by nás třeba i podcenili. To je jeden z posledních úkolů, co nám zbývá k doplnění; potvrzovat roli favorita. Doma i v Evropě.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Radek097 (přítel SN) před 2 lety 05.11.2022 10:12 |Stěžovat si na los mohla plzeň, i to Slovácko mělo smůlu na los, ale my rozhodně ne. Více na ruku nám to jít nemohlo. Takže považovat za viníka Šmicera, který tahal míčky z osudí... to fakt ne.
V zápasech jsme nehráli dobře, ve spoustě utkání nám chybělo nasazení a touha to urvat. Jaký rozdíl by byl, kdybychom hráli LM místo plzně, to by některých hráčů bylo najednou plné hřiště.
Ač jsi psal, že by nás lepší týmy možná i podcenily, tak třeba jsme to udělali přesně my. Ať se na mne nikdo nezlobí, ale neporazit ani jednou Sivasspor a nezískat ani bod s Kluží je prostě ostuda.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Gino před 2 lety 06.11.2022 08:10 |Hrali jsme dobre. Snad ve vsech zapasech jsme meli prevahu ve vetsine cisel, krome bohuzel golovych. Ale tvrdit kvuli tomu, ze hra jako takova stala za prd, to neni uplne fer.
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Cygnus před 2 lety 05.11.2022 16:49 |Souhlas. Měřili jsme si síly s Barcelonou, Sevillou, Genkem, Interem, Chelsea, atd. Tyto fotbalové mužstva nám sedí lépe než zatažená obrana. Vyměnit si pozice s Plzni, tak věřím že máme lepší výsledky než oni, a vice versa. Fotbal Kluži, Ballkani a Sivasu jim sedí lépe. Preferuji ale naší hru kde chceme soupeře přehrát, než vyčkávaní v obraně. Měli jsme nejvíce střel na bránu že všech mužstev. Že možná občas chybělo štěstí, nebo i kvalita, je jiná věc. DNA hry Slavie má jiné základní kámeny než Plzeň, a za to jsem rád. Myslíme na diváky, chceme předvést fotbal, ne vystrašeně a vypočítavě vyčkávat. Snažíme se vycházet z vlastní síly, ne z chyb soupeře.
Komentář byl uživatelem upraven (05.11.2022 16:55) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Souhlas. Měřili jsme si síly s Barcelonou, Sevillou, Genkem, Interem, Chelsea, atd. Tyto fotbalové mužstva nám sedí lépe než zatažená obrana. Vyměnit si pozice s Plzni, tak věřím že máme lepší výsledky než oni, a vice versa. Fotbal Kluži, Ballkani a Sivasu jim sedí lépe. Preferuji ale naší hru kde chceme soupeře přehrát, než vyčkávaní v obraně. Měli jsme nejvíce střel na bránu že všech mužstev. Že možná občas chybělo štěstí, nebo i kvalita, je jiná věc. DNA hry Slavie má jiné základní kámeny než Plzeň, a za to jsem rád. Myslíme na diváky, chceme předvést fotbal, ne vystrašeně a vypočítávě vyčkávat. Snažíme se vycházet z vlastní síly, ne z chyb soupeře. .
Skrýt původní komentář
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Slávista 51 před 2 lety 05.11.2022 11:11 |TEN LOS BYCH SVEDL NA
" štěstíčka "/Šmicra - ten to tak vylósoval !
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Slávista 51 před 2 lety 05.11.2022 11:12 |Nejenom z řad novinářů !
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Arminius před 2 lety 05.11.2022 16:22 |Přesně tak, krásně a výstižně napsáno, stopera a “hovado” do vápna.
Komentář byl uživatelem upraven (05.11.2022 16:25) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Přesně tak, krásně a výstižně napsáno..
Skrýt původní komentář
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
lantsmit před 2 lety 06.11.2022 06:59 |To je ten Tecl tak šílenej, že by byl pro nás pětkrát prospěšnější starej Škoďák, v tý EKL?
Re: Tvrdík: Víme, kde byly chyby. Vyhodit nejlepšího českého trenéra? To fakt ne
Radek097 (přítel SN) před 7 měsíci 24.04.2024 20:05 |(špatné vlákno)
Komentář byl uživatelem upraven (24.04.2024 20:06) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Pokud se titul nezíská, tak mne to z posledních tří sezón bude mrzet nejméně. Protože už před sezónou jsem věděl, že tak těžkého konkurenta jako letos, jsme za Trpišovského ještě neměli. Dokonce jsem očekával, že letos by se magická hranice 90 bodů mohla překročit, což se ještě může stát, pokud sparta žádný bod neztratí.
Teď ale ke slovům Tvrdíka, chápu, proč to na Twitter napsal, aby byl okolo týmu trošku klid před závěrem sezóny. Ale se slovy Tvrdíka nemůžu souhlasit. Není to tak dávno, co Tvrdík říkal, že máme na dva roky zajištěnou ekonomiku, co v tak rizikovém odvětví jako je to fotbalové (či obecně sport), jsou hodně odvážná slova, ale byly pravdivá?
Teď se dočítám, že k ekonomickému přežití se musely prodávat opory klubu, ale ty se prodávaly i za dob, kdy jsme přiváděli Stancia za 4M €. Rozhodně nelze říct, že v posledních přestupových období byl ten odliv opor větší než třeba za dob LM. Dokonce i poměr mezi částkami za nákup vůči prodeji má trend růstu a ne stagnaci či pokles.
Čekal jsem, že změna přijde už po minulém sezóně. Nepřišla v rámci vedení (jak už jsem psal v jiném vláknu, zrovna loni se nabízela varianta s Říčkou) a nenastala ani v rámci kádru A-týmu. Pokud tedy dle slov Tvrdíka nedojde k žádným změnám v rámci vedení, musí dojít ke změně alespoň v rámci kádru. Kde to musí odnést i ti, co řídí kabinu, aby se trošku pročistil vzduch a mohli vyrůst noví lídři.
S kádrem se něco udělat musí, protože máme tři brankáře dlouhodobě podepsané. Během dvou přestupových období přivedli tři(!) levé beky. S prodloužením Bořila nastupují do přípravy na následující ročník čtyři hráči na jeden post. Už několik přestupových období máme podstav ve středu pole. Nedaří se nám přivádět ani kvalitní křídla. Skoro každý hráč na křídlo vydrží v týmu půlroku, aby pak šel hostovat - to není dobrá vizitka. Což s návratem na čtyři vzadu je rovněž nutno posílit..
Skrýt původní komentář