Je to tak, čekalo.
Je fakt, že i mě (jsem slávista od dětství, chodil jsem s tátou za komára do starého Edenu, hodně aktivně jsem jako puberťák chodil v Korbelově éře do kotle, když jsme měli azyl v Ďolíčku, pak jezdil mrznout na Strahov a teď jsem permanentkář z tribuny Východ) během Trpišovského spanilé jízdy našeptával čertík Bertík, že by bylo zajímavé, jak by reagoval na novináře, jak by ukočíroval kabinu atd., kdyby přišla krize...
No tak jsem se bohužel dočkal a jsem ze všeho nejvíc.....hodně zvědavej. :-)
Držím palce Jindrovi a jeho týmu, bude to složitý! (Program, marodka, trávník...)
Ať žije Slavia!
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Nechapu, proc se postujete nazorove clanky novinaru deniku sport. Pochopil bych link na clanek informativni, ale toto? Akorat tem debilum delate reklamu a kliky. Kdo chce, ten si to na sportu najde, davat to sem je uplne mimo
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
proc sem tedy postovat nazory zumpy? I kdyby se v pripade tohoto clanku jednalo o cestnou vyjimku, na principu to nic nemeni. Zumpe se reklama nedela a Sprynar je jeji integralni soucasti. Prijde mi trochu schyzofreni kritizovat je brutalne v podcastu a pak sem davat jejich clanky...wtf
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Jde o princip. V podcastu se tady spravne nadava na novinare z deniku sport a jejich nekvalifikovane nazory a pak se sem davaji linky na jejich nazorove clanky. Nechapu proc se zde dela reklama jejich praci
Původní komentář: Jde o princip. V podcastu se tady spravne nadava na novinare z deniku sport a jejich nekvalifikovane nazory a pak se sem davaji linky na jejich nazkroce clanky. Nechapu proc se zde dela reklama jejich praci. Skrýt původní komentář
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Jestli někdo na bídu Slavie čekal, tak to byli především "novináři" deníku sport. Článek jsem si přečetl dvakrát a jen kroutím hlavou, co dokáže pan Špryňar vyplodit. Ano, neřekl nic objevného, jen používá spousty přirovnávacích termínů, mně se tenhle styl nelíbí. Naopak z toho cítím tu radost, že už konečně na Slavii došlo. A tím se dostávám k tomu podstatnějšímu.
Co se to tu rozjelo za hysterii ohledně odvolání JiT? Tohle přeci nemůžete myslet vážně! Ano, já jsem také několikrát kritizoval naší hru, přestupovou politiku a spoustu dalších věcí. Ale odvolávat nejlepšího trenéra v ČR mi přijde jako dost krátkozraké. Náš úpadek má několik důvodů, které spolu souvisí a byl tu jistě mnohými už několikrát napsán:
1) výprodej stěžejních hráčů, který je nahrazován mladými s vidinou velkého zisku
- tohle v našem prostředí fungovat nemůže (nejsme AJAX)
- musí se změnit strategie a kupovat hotové hráče (upřednostnit kvalitu před kvantitou)
2) nedostatek peněz
- úzce souvisí s bodem 1)
- pomohla by nám změna majitele nebo změna přístupu toho stávajícího
3) sportovní úsek
- Jirka Bílek podle mě nemá na to být sportovní ředitel
- sportovního ředitele dělá Jindra po vzoru manažerů v PL
- pokud by byl nový sportovní ředitel s jasným názorem, mohlo by dojít ke střetu ega mezi ním a Jindrou
4) přestupy
- úzce souvisí s bodem 2) a 3)
- nemáme soubojové hráče
- přivádíme herní a rychlé hráče, kteří nejsou ideální pro naší ligu
Do konce podzimu bych si dal dva cíle. Postup v poháru a v lize získat 11 bodů z 15 možných. Evropu vypustit, protože na ní v současné chvíli nemáme a pomohlo by nám jaro bez evropských pohárů.
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Zrovna Špryňar je jeden z nejlepších sportovních novinářů!
Asi by bylo uplně nejlepší,kdyby nevycházely žádný články o Slavii a věčně dotčení a uražení fanoušci
budou mít klid na dušičce...)
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Co prosím? Špryňar jeden z nejlepších českých novinářů? Jak se to projevuje, co vás k tomu tvrzení vede? Dokonce i v redakci dnešního Deníku Sport najdu dva, možná tři lepší, mimo Sport dalších pět. Ten člověk neumí psát, neumí mluvit, nemá znalosti..
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Prosím, kde v těchto slovech cítíš Špryňarovu radost z aktuálního stavu Slávie?
"Co si budeme povídat, na tohle období fotbalové prostředí v Česku cynicky více než čtyři roky čekalo. Přece jenom závist a nepřejícnost je v tuzemsku dokonale zakořeněná.
Koho by v branži taky bavilo dokola poslouchat řeči o Trpišovském a jeho trenérské genialitě, že? O jeho nutném umístění k reprezentačnímu týmu. O klubu, z jehož herní filozofie by si každý měl vzít příklad. Najmě defenzivně založená Plzeň a na přestupovém poli (o výsledkových počinech ani nemluvě) matná Sparta. Byť v mnohém byla spousta pravdy..."
Jednoznačně se staví do role dobrého pozorovatele nálad v tom našem zatuchlym fotbalovym prostředí. Nikde ani náznak toho, že on sám by tuhle nepřejícnot nebo závist sdílel. Dokladem toho budiž jeho častá vystoupení v podcastech a články o tom, jak on sám považuje počiny Slavie za naprosto mimořádné a i přes loňskej konec sezóny vyjadřoval přesvědčení, že Slavia letos znovu získá titul a budu sbírat další úspěchy i v Evropě...
Závěrem dodává:
"Pokud se to trenérovi povede, může Slavia stále uzmout titul i postoupit do jarní fáze Konferenční ligy...
Jarní kolaps v titulových dostizích byl s odstupem času do značné míry přisuzován i jeho absenci v klubu. Nyní se, doufejme, po vyléčení z těžké nemoci plnohodnotně vrací do procesu. I on musí svým dílem přispět ke sportovnímu restartu klubu."
Původní komentář: Prosím, kde v těchto slovech cítíš Špryňarovu radost z aktuálního stavu Slávie?
"Co si budeme povídat, na tohle období fotbalové prostředí v Česku cynicky více než čtyři roky čekalo. Přece jenom závist a nepřejícnost je v tuzemsku dokonale zakořeněná.
Koho by v branži taky bavilo dokola poslouchat řeči o Trpišovském a jeho trenérské genialitě, že? O jeho nutném umístění k reprezentačnímu týmu. O klubu, z jehož herní filozofie by si každý měl vzít příklad. Najmě defenzivně založená Plzeň a na přestupovém poli (o výsledkových počinech ani nemluvě) matná Sparta. Byť v mnohém byla spousta pravdy..."
Jednoznačně se staví do role dobrého pozorovatele nálad v tom našem zatuchlym fotbalovym prostředí. Nikde ani náznak toho, že on sám by tuhle nepřejícnot nebo závist sdílel. Dokladem toho budiž jeho častá vystoupení v podcastech a články o tom, jak on sám považuje počiny Slavie za naprosto mimořádné a i přes loňskej konec sezóny považoval Slavii pořád za hlavního kandidáta na titul i na pokračující úspěchy v Evropě....
Závěrem dodává:
"Pokud se to trenérovi povede, může Slavia stále uzmout titul i postoupit do jarní fáze Konferenční ligy.
Jarní kolaps v titulových dostizích byl s odstupem času do značné míry přisuzován i jeho absenci v klubu. Nyní se, doufejme, po vyléčení z těžké nemoci plnohodnotně vrací do procesu. I on musí svým dílem přispět ke sportovnímu restartu klubu."
Už jen tím, že napíše, že se na tuto dobu čekalo mi přijde jakoby napsal konečně je to tady. Hodně lidí nás nemá rádo kvůli Tvrdíkovi, fanouškům na Twitteru apod. S úspěchy nabaluješ i nepřátele, ale oni píšou tendenčně. Třeba to tak není, ale já to tak vnímám.
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
No, možná půjdu proti proudu, ale pro mne jsou naopak naprosto stěžejní dvě poslední kola Konferenční ligy. Nepostup z této skupiny by byl šílenou blamáží a asi by se dlouhodobě projevil na atmosféře v týmu. Naopak s titulem jsem se pro letošek už rozloučil a nebudu vyloženě zklamán, když Slavia získá jakékoli umístění na pohárových příčkách - pokud to ovšem dotáhne daleko v Konferenční lize.
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Já to mám v lize tak, že doufám, že skončíme před spartou. Ale že bych tomu úplně věřil, to momentálně asi ne. Titul bude ve hře jedině v případě, že tuhle krizi rychle vyřešíme (což by ale asi nedokázal ani Čáryfuk, natož Trpišovský) a zároveň Plzeň bude mít taky nějakou horší sérii výsledků (tam je ale problém, že když se jim přestane dařit, tak pořád může zafungovat Šádkovo čarování s rozhodčími).
EKL - souhlasím, že nepostup z téhle skupiny by byla velká blamáž. Ale bohužel už na ní máme tak z 80 procent zaděláno.
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Postup ze skupiny pro mě je také důležitý, ale včera měl aspoň ten druhý zápas dopadnout jinak. Teď to nemáme ve svých rukou a naopak náš nepostup je dost pravděpodobný. Stačí když Turci porazí Rumuny a ti pak Ballkani. To je dost dobře možné a my jsme pak vyautovaní. Kromě našich výher musíme už doufat jen ve štěstí.
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Za změnu majitele tady oroduju taky, ale většinové reakce jsou asi takové, že v dnešní době je to těžké. To nepopírám, ale zase na druhou stranu si myslím, že na světě je pořád dost subjektů, které do fotbalu chtějí cpát peníze. I do klubů jako jsme my.
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Tak ona je bída a bída, např. Baník je třetí od konce a má jen dvě výhry (Pard. a Zlín) a my jsme pořád na druhém fleku ... Ale samozřejmě ten říjen je zatím hodně špatný, mužstvo je v krizi a často i v křeči, není tam nikdo zkušený, kdo by to vzal na sebe, strašně nám chybí hlavně Holeš a Schranz (ale i Bořil a Hovorka) ... Věřím, že v neděli s pomocí fanoušků to zlomíme a najedeme na vítěznou vlnu ...
Komentáře (18)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Taky před 2 lety 14.10.2022 09:41 |Je to tak, čekalo.
Je fakt, že i mě (jsem slávista od dětství, chodil jsem s tátou za komára do starého Edenu, hodně aktivně jsem jako puberťák chodil v Korbelově éře do kotle, když jsme měli azyl v Ďolíčku, pak jezdil mrznout na Strahov a teď jsem permanentkář z tribuny Východ) během Trpišovského spanilé jízdy našeptával čertík Bertík, že by bylo zajímavé, jak by reagoval na novináře, jak by ukočíroval kabinu atd., kdyby přišla krize...
No tak jsem se bohužel dočkal a jsem ze všeho nejvíc.....hodně zvědavej. :-)
Držím palce Jindrovi a jeho týmu, bude to složitý! (Program, marodka, trávník...)
Ať žije Slavia!
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Kapitán před 2 lety 14.10.2022 10:29 |Nechapu, proc se postujete nazorove clanky novinaru deniku sport. Pochopil bych link na clanek informativni, ale toto? Akorat tem debilum delate reklamu a kliky. Kdo chce, ten si to na sportu najde, davat to sem je uplne mimo
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Merlinus (přítel SN) před 2 lety 14.10.2022 11:11 |Jak Sport je většinou žumpa, ale zrovna tenhle článek je docela objektivní a přesný.
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Kapitán před 2 lety 15.10.2022 07:42 |proc sem tedy postovat nazory zumpy? I kdyby se v pripade tohoto clanku jednalo o cestnou vyjimku, na principu to nic nemeni. Zumpe se reklama nedela a Sprynar je jeji integralni soucasti. Prijde mi trochu schyzofreni kritizovat je brutalne v podcastu a pak sem davat jejich clanky...wtf
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Narmer před 2 lety 14.10.2022 11:18 |Co je v tom článku špatně?
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Kapitán před 2 lety 15.10.2022 07:39 |Jde o princip. V podcastu se tady spravne nadava na novinare z deniku sport a jejich nekvalifikovane nazory a pak se sem davaji linky na jejich nazorove clanky. Nechapu proc se zde dela reklama jejich praci
Komentář byl uživatelem upraven (15.10.2022 07:40) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jde o princip. V podcastu se tady spravne nadava na novinare z deniku sport a jejich nekvalifikovane nazory a pak se sem davaji linky na jejich nazkroce clanky. Nechapu proc se zde dela reklama jejich praci.
Skrýt původní komentář
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Ados před 2 lety 14.10.2022 10:42 |Jestli někdo na bídu Slavie čekal, tak to byli především "novináři" deníku sport. Článek jsem si přečetl dvakrát a jen kroutím hlavou, co dokáže pan Špryňar vyplodit. Ano, neřekl nic objevného, jen používá spousty přirovnávacích termínů, mně se tenhle styl nelíbí. Naopak z toho cítím tu radost, že už konečně na Slavii došlo. A tím se dostávám k tomu podstatnějšímu.
Co se to tu rozjelo za hysterii ohledně odvolání JiT? Tohle přeci nemůžete myslet vážně! Ano, já jsem také několikrát kritizoval naší hru, přestupovou politiku a spoustu dalších věcí. Ale odvolávat nejlepšího trenéra v ČR mi přijde jako dost krátkozraké. Náš úpadek má několik důvodů, které spolu souvisí a byl tu jistě mnohými už několikrát napsán:
1) výprodej stěžejních hráčů, který je nahrazován mladými s vidinou velkého zisku
- tohle v našem prostředí fungovat nemůže (nejsme AJAX)
- musí se změnit strategie a kupovat hotové hráče (upřednostnit kvalitu před kvantitou)
2) nedostatek peněz
- úzce souvisí s bodem 1)
- pomohla by nám změna majitele nebo změna přístupu toho stávajícího
3) sportovní úsek
- Jirka Bílek podle mě nemá na to být sportovní ředitel
- sportovního ředitele dělá Jindra po vzoru manažerů v PL
- pokud by byl nový sportovní ředitel s jasným názorem, mohlo by dojít ke střetu ega mezi ním a Jindrou
4) přestupy
- úzce souvisí s bodem 2) a 3)
- nemáme soubojové hráče
- přivádíme herní a rychlé hráče, kteří nejsou ideální pro naší ligu
Do konce podzimu bych si dal dva cíle. Postup v poháru a v lize získat 11 bodů z 15 možných. Evropu vypustit, protože na ní v současné chvíli nemáme a pomohlo by nám jaro bez evropských pohárů.
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Narmer před 2 lety 14.10.2022 11:23 |Zrovna Špryňar je jeden z nejlepších sportovních novinářů!
Asi by bylo uplně nejlepší,kdyby nevycházely žádný články o Slavii a věčně dotčení a uražení fanoušci
budou mít klid na dušičce...)
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Mijk před 2 lety 14.10.2022 12:00 |Co prosím? Špryňar jeden z nejlepších českých novinářů? Jak se to projevuje, co vás k tomu tvrzení vede? Dokonce i v redakci dnešního Deníku Sport najdu dva, možná tři lepší, mimo Sport dalších pět. Ten člověk neumí psát, neumí mluvit, nemá znalosti..
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
lantsmit před 2 lety 14.10.2022 12:20 |Prosím, kde v těchto slovech cítíš Špryňarovu radost z aktuálního stavu Slávie?
"Co si budeme povídat, na tohle období fotbalové prostředí v Česku cynicky více než čtyři roky čekalo. Přece jenom závist a nepřejícnost je v tuzemsku dokonale zakořeněná.
Koho by v branži taky bavilo dokola poslouchat řeči o Trpišovském a jeho trenérské genialitě, že? O jeho nutném umístění k reprezentačnímu týmu. O klubu, z jehož herní filozofie by si každý měl vzít příklad. Najmě defenzivně založená Plzeň a na přestupovém poli (o výsledkových počinech ani nemluvě) matná Sparta. Byť v mnohém byla spousta pravdy..."
Jednoznačně se staví do role dobrého pozorovatele nálad v tom našem zatuchlym fotbalovym prostředí. Nikde ani náznak toho, že on sám by tuhle nepřejícnot nebo závist sdílel. Dokladem toho budiž jeho častá vystoupení v podcastech a články o tom, jak on sám považuje počiny Slavie za naprosto mimořádné a i přes loňskej konec sezóny vyjadřoval přesvědčení, že Slavia letos znovu získá titul a budu sbírat další úspěchy i v Evropě...
Závěrem dodává:
"Pokud se to trenérovi povede, může Slavia stále uzmout titul i postoupit do jarní fáze Konferenční ligy...
Jarní kolaps v titulových dostizích byl s odstupem času do značné míry přisuzován i jeho absenci v klubu. Nyní se, doufejme, po vyléčení z těžké nemoci plnohodnotně vrací do procesu. I on musí svým dílem přispět ke sportovnímu restartu klubu."
Jinak s Tvojí analýzou v bodech v zásadě souhlas.
Komentář byl uživatelem upraven (14.10.2022 12:22) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Prosím, kde v těchto slovech cítíš Špryňarovu radost z aktuálního stavu Slávie?
"Co si budeme povídat, na tohle období fotbalové prostředí v Česku cynicky více než čtyři roky čekalo. Přece jenom závist a nepřejícnost je v tuzemsku dokonale zakořeněná.
Koho by v branži taky bavilo dokola poslouchat řeči o Trpišovském a jeho trenérské genialitě, že? O jeho nutném umístění k reprezentačnímu týmu. O klubu, z jehož herní filozofie by si každý měl vzít příklad. Najmě defenzivně založená Plzeň a na přestupovém poli (o výsledkových počinech ani nemluvě) matná Sparta. Byť v mnohém byla spousta pravdy..."
Jednoznačně se staví do role dobrého pozorovatele nálad v tom našem zatuchlym fotbalovym prostředí. Nikde ani náznak toho, že on sám by tuhle nepřejícnot nebo závist sdílel. Dokladem toho budiž jeho častá vystoupení v podcastech a články o tom, jak on sám považuje počiny Slavie za naprosto mimořádné a i přes loňskej konec sezóny považoval Slavii pořád za hlavního kandidáta na titul i na pokračující úspěchy v Evropě....
Závěrem dodává:
"Pokud se to trenérovi povede, může Slavia stále uzmout titul i postoupit do jarní fáze Konferenční ligy.
Jarní kolaps v titulových dostizích byl s odstupem času do značné míry přisuzován i jeho absenci v klubu. Nyní se, doufejme, po vyléčení z těžké nemoci plnohodnotně vrací do procesu. I on musí svým dílem přispět ke sportovnímu restartu klubu."
Jinak s Tvojí analýzou v bodech v zásadě souhlas..
Skrýt původní komentář
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Ados před 2 lety 14.10.2022 12:52 |Už jen tím, že napíše, že se na tuto dobu čekalo mi přijde jakoby napsal konečně je to tady. Hodně lidí nás nemá rádo kvůli Tvrdíkovi, fanouškům na Twitteru apod. S úspěchy nabaluješ i nepřátele, ale oni píšou tendenčně. Třeba to tak není, ale já to tak vnímám.
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
mig52 před 2 lety 14.10.2022 13:17 |Tak v úvodu tam nějaký sarkasmus je, ale v dalším textu má, žel i hodně pravdy.
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Betynka58 před 2 lety 14.10.2022 15:58 |No, možná půjdu proti proudu, ale pro mne jsou naopak naprosto stěžejní dvě poslední kola Konferenční ligy. Nepostup z této skupiny by byl šílenou blamáží a asi by se dlouhodobě projevil na atmosféře v týmu. Naopak s titulem jsem se pro letošek už rozloučil a nebudu vyloženě zklamán, když Slavia získá jakékoli umístění na pohárových příčkách - pokud to ovšem dotáhne daleko v Konferenční lize.
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
butters před 2 lety 14.10.2022 17:06 |Já to mám v lize tak, že doufám, že skončíme před spartou. Ale že bych tomu úplně věřil, to momentálně asi ne. Titul bude ve hře jedině v případě, že tuhle krizi rychle vyřešíme (což by ale asi nedokázal ani Čáryfuk, natož Trpišovský) a zároveň Plzeň bude mít taky nějakou horší sérii výsledků (tam je ale problém, že když se jim přestane dařit, tak pořád může zafungovat Šádkovo čarování s rozhodčími).
EKL - souhlasím, že nepostup z téhle skupiny by byla velká blamáž. Ale bohužel už na ní máme tak z 80 procent zaděláno.
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
rak (přítel SN) před 2 lety 14.10.2022 19:31 |Postup ze skupiny pro mě je také důležitý, ale včera měl aspoň ten druhý zápas dopadnout jinak. Teď to nemáme ve svých rukou a naopak náš nepostup je dost pravděpodobný. Stačí když Turci porazí Rumuny a ti pak Ballkani. To je dost dobře možné a my jsme pak vyautovaní. Kromě našich výher musíme už doufat jen ve štěstí.
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
carevitchando před 2 lety 14.10.2022 19:53 |Za změnu majitele tady oroduju taky, ale většinové reakce jsou asi takové, že v dnešní době je to těžké. To nepopírám, ale zase na druhou stranu si myslím, že na světě je pořád dost subjektů, které do fotbalu chtějí cpát peníze. I do klubů jako jsme my.
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Slávista 51 před 2 lety 14.10.2022 20:18 |V ČR se zřejmě nikdo nenajde, aby momentálně koupil Slavii, mustr Bohemky nelze asi použít a zbývají Arabové.
To snad raději tu Čínu.
Re: Na bídu Slavie se cynicky čekalo. Potvrdí Trpišovský svou výjimečnost?
Ladislav (přítel SN) před 2 lety 14.10.2022 22:18 |Tak ona je bída a bída, např. Baník je třetí od konce a má jen dvě výhry (Pard. a Zlín) a my jsme pořád na druhém fleku ... Ale samozřejmě ten říjen je zatím hodně špatný, mužstvo je v krizi a často i v křeči, není tam nikdo zkušený, kdo by to vzal na sebe, strašně nám chybí hlavně Holeš a Schranz (ale i Bořil a Hovorka) ... Věřím, že v neděli s pomocí fanoušků to zlomíme a najedeme na vítěznou vlnu ...