Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Liberec 3:0

Slavia zaznamenala v Edenu další vysoké ligové vítězství, když porazila Liberec 3:0. Všechny branky padly už v prvním poločase, trefili se Ousou, Olayinka a Tecl, který dorazil vlastní neproměněnou penaltu.

Trenér Trpišovský měl k dispozici uzdraveného Yiru Sora, ten však zůstal jen na lavičce. Realizační tým postrádal naopak vykartovaného Santose i Tiehiho, který nemohl hrát proti svému mateřskému klubu a nastoupil dopoledne za béčko. V bráně poprvé v sezóně nastoupil Ondřej Kolář, Aleš Mandous totiž vinou zdravotních problémů nebyl vůbec připraven k zápasu. Ze zdravotních důvodů chyběl také Holeš, ve středu zálohy hráli Hromada, Ševčík a Ewerton, na křídlech pak Provod s Olayinkou a v útoku Tecl. Hostům chyběli hráči hostující ze Slavie - Talovierov, Prebsl, Matoušek, Valenta a van Buren. Nastoupili však mladí odchovanci Slavie Červ s Višinským, které Slavia do Liberce prodala s právem zpětného odkupu. Slavia začala zápas velmi aktivně a během prvních tří minut si vytvořila hned čtyři velmi zajímavé situace, v jedné centroval Jurásek, ale míč si v malém vápně nikdo nenašel. O dva míče za obranu bojoval Tecl a poté Olayinka krásně prošel podél brankové čáry do vápna, jeho přihrávku pouštěl Tecl za sebe, ale tam nikdo ze slávistů nebyl. První střelecký pokus zápasu si tak připsal až Ewerton v deváté minutě, po dobrém průniku Ševčíka však míč netrefil ideálně a Vliegen neměl problém. O minutu později Tecl dostal míč na Provoda, ten z úhlu tísněn minul. V 15. minutě střílel opět Ewerton, opět ale z hranice vápna vyslal jen slabou střelu. V 16. minutě už se Eden radoval. Po faulu na Tecla kopal přímý kop ze strany Petr Ševčík, centrem našel nabíhajícího Ousoua a ten se trefil hlavou přesně k tyči - 1:0! Situaci řešil VAR kvůli možnému ofsajdu, přestupek proti pravidlům však nenašel. Brzy nato se do první šance dostali i hosté, také Fukala míč netrefil ideálně a Kolář míč kryl. Změnu v obrazu hry tato šance Liberce nepřinesla, Slavia dále svého soupeře tlačila a brzy skórovala podruhé. Opět to bylo po centru z pravé strany, tentokrát ovšem přímo ze hry. Ševčík našel na malém vápně hlavu Olayinky a bylo to 2:0. Po rohovém kopu pak byl stažen k zemi Ousou, sudí Starý nejprve nepískal penaltu, VAR mu však poradil, ať se jde na zákrok podívat. Starý svůj verdikt změnil a Slavia kopala penaltu. K té se postavil tentokrát Stanislav Tecl, Vliegen jeho střelu vyrazil na tyč, od té se však míč odrazil zpět ke kapitánovi Slavie a ten už neměl problém rozvlnit síť potřetí - 3:0. Poté se zápas uklidnil, Slavia hru kontrolovala, ale do dalších šancí se příliš nedostávala. Až v 41. minutě se trošku krkolomně dostal skákavý míč ve vápně k Teclovi, ten si s ním před vybíhajícím Vliegenem nedokázal poradit. Do konce poločasu se už nic nestalo, Slavia šla tak i v dalším ligovém domácím zápase jistě za vítězstvím.

Hned na začátku druhého poločasu vyslal do tutovky Ševčík Provoda, ten ale ztroskotal na vybíhajícím Vliegenovi. V 53. minutě si slabší chvilku vybral Ševčík, který v obraně jen koukal na míč, který se kutálel před ním, načež situace vyústila ve sporný souboj ve vápně a hosté chtěli penaltu. Tu sudí Starý neodpískal a ani VAR jej neopravil. Z protiakce se do šance dostal Olayinka, také jeho ale vychytal Vliegen a následná střela Douděry mířila nad bránu. V 62. minutě to zkusil opět z dálky Ewerton, ani tentokrát mu střela nesedla. Pak přišli do hry Jurečka s Usorem místo Ševčíka s Ewertonem a za deset minut také Sor s Oscarem místo Provoda s Teclem. Čas přitom ubíhal bez většího vzrušení na hřišti. Až v 82. minutě prošel do šance ve vápně Jurečka, Vliegen nad ním ale zvítězil. V závěru zápasu se na hřiště podíval ještě Matouš Nikl a v nastaveném čase byl u toho, když v největší šanci hostů Kolář skvěle vyrazil střelu Kozáka. Nic víc se nestalo a Slavia tak po výborné první půli a udržovacím druhém poločasu zvítězila nad Libercem 3:0. V tabulce je tak Slavia druhá o bod za Plzní.

Luboš Kozel, trenér Liberce, řekl k zápasu následující: "Dnes je to jednoduché, Slavia na nás vlítla, nějak jsme přečkali 15 minut, ale když jsem myslel, že jsme to přečkali a zvedneme se, tak jsme dostali gól ze standardky, vzápětí druhý, pak z rohu penalta a bylo to 3:0 a bylo po zápase. V druhém poločase jsme chtěli kluky povzbudit, jsem rád, že jsme to dohráli se ctí. Bylo to z naší strany aktivnější, ale Slavia měla zápas pod kontrolou. Průběh zápasu byl jednoznačný. Většina hráčů, která dnes hrát nemohla, patří do základní sestavy, takže to pro nás bylo oslabení. Podmínky jsou ale jasně dané a my to musíme respektovat. Chápu kluby, že když ty hráče pustí a mohli by přitom proti nim hrát, že to může být kontraproduktivní. Pro nás bylo plus, že jsme tyto hráče mohli získat, určitě nebudu říkat, že bych byl raději, kdybychom měli ty hráče třeba jen tři. Zatím jsme z rohů a z centrů nedostali góly, dnes jsme to tím Slavii usnadnili. Byly to laciné branky. Věděl jsem, že to tady bude těžký, hodně hráčů tu ligu ještě pravidelně nehraje. Červ i Višinský patřili dnes k lepším hráčům. Imad Rondič měl zdravotní problémy, řekl si o střídání sám."

Jindřich Trpišovský okomentoval zápas takto: "Nám se podařilo do zápasu dobře vstoupit, vytvořili jsme si tlak, dobře jsme se pohybovali, vytvářeli jsme si tlak do vápna, z toho plynuly naše příležitosti. Gól jsme pak ale dali ze standardky a v první půli byl náš výkon velmi dobrý. Ve druhé půli jsme brzy neproměnili dvě šance a poté šla intenzita naší hry dolů. Zápas jsme sice měli pod kontrolou, ale už jsme nepřidali další gól. Začali jsme dělat i technické chyby, které jsme v první půli nedělali. Škoda, že jsme nepřidali ještě jeden gól. Po Plzni byla dlouhá doba, my jsme se spíš potřebovali dát dohromady po návratu hráčů z reprezentací. Přes víkend nám bohužel vypadli dva hráči ze zdravotních důvodů. Měli jsme nějaké vynucené změny, šlo tedy o to ten tým nějak nastartovat. Měli jsme na to dva tréninky. U Aleše Mandouse jde o věc dlouhodobějšího rázu, táhne se to od zápasu na Panathinaikosu. Podstoupil drobnější zákrok, při kterém se odhalila ještě jiná věc, takže zvažujeme, jak bude pokračovat dále, jestli bude s obtížemi pokračovat do zimní pauzy a nebo podstoupí zákrok hned a bude znamenat delší pauzu. Je to o riziku, jestli do toho půjdeme nebo ne, jestli bude schopný absolvovat zátěž. Nechám to na Alešovi. Nemělo by se to zhoršovat, ale je to denní trénink s bolestí. On chce pomoci týmu, nechce z toho vypadnout. Yira je v takovém režimu, že trénuje s týmem, ale je tam kondiční deficit. Doporučení i od fyzioterapeutů bylo, aby nešel dnes do základní sestavy. Postupně chceme tu minutáž zvyšovat. Tréninky absolvuje bez omezení. Dnes to byla první vlaštovka, ve čtvrtek by měl dostat větší prostor. Výkon Ondry Koláře se mi líbil, působil jistě, měl jeden těžký zákrok, byl klidný. Za poslední měsíc a půl urazil velký kus cesty, nemá zdravotní problémy, trénuje naplno. Santos je momentálně zraněný, stěžoval si na bolest nad kolenem, takže aktuálně je na marodce. Nastavili jsme si režim, že s ním budeme pracovat po kondiční a taktické stránce a až bude mít výkonnost na A tým, tak dostane šanci. K tomu ale vede ještě dlouhá cesta. Trávník je hodně špatný, zhoršuje se deštěm. Koberec se s podložím nespojil. Hodně technických chyb souvisí právě s terénem. Stěžuje to kombinaci a pohyb, největší strach mám o zranění. Nejtěžší zranění jsem vždy zažil v souvislosti s terénem. Lepší to momentálně nebude. Hned po skončení sezóny vyměníme trávník i podloží, ale nyní s tím nic neuděláme. Vedení to řeší každý den. My po tom voláme, aby stav hracích ploch byl co nejlepší. Pracujeme s tím, že do konce podzimu bude dvojice Kačaraba, Ousou. Stoperský post je strašně náchylný na chyby, jsou hodně vidět. Dřív jsme měli nějaké procesy po příchodu nových stoperů do týmu, typicky s Aihamem nebo dříve s Davidem Zimou. Eddie dělá chyby, když se dostane čelem k naší bráně, potřebujeme také, aby na tom byl lépe kondičně. Teď s Eddiem nepočítáme. Po té historii, kterou teď má, může nastoupit až tehdy, kdy bude stoprocentně připravený."

10. - Neděle 02. 10. 2022 19:00

Fortuna liga, 2022/2023
3 - 0
3 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

16. Aiham Ousou
23. Peter Olayinka
29. Stanislav Tecl

FC Slovan Liberec
FC Slovan Liberec

Komentáře (166)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Liberec

    damade     před 2 lety 02.10.2022 18:06 |  
    0 0

    Ewerton na podhrotu a Provod na křídle, nebo je to napsaný ve stylu 4-3-3?

    • Re: Slavia - Liberec

      necich     před 2 lety 02.10.2022 18:41 |  
      5 2

      Není podstatný jak je to napsaný...

      • Re: Slavia - Liberec

        Yester     před 2 lety 02.10.2022 21:53 |  
        1 0

        Asi tak. Uprimne rikam, ze co se tyce sestavy, tak nejak mi souhlasi brankar a ctyrka pred nim. Zbytek absolutne kolikrat netusim, kde kdo hraje, protoze ti hraci jsou pokazde nekde jinde :-) Neuveritelna variabilita. A treba dneska po prostridani uz v tom byl totalni gulas :-)

  2. Re: Slavia - Liberec

    Mikey     před 2 lety 02.10.2022 18:10 |  
    2 5

    Hele není náhodou povoleno mít jen 5 hráčů mimo EU nominováno v zápase? Teď jich máme 6.

    • Re: Slavia - Liberec

      martin (přítel SN)     před 2 lety 02.10.2022 18:14 |  
      3 1

      Myslím že jen 2, Ewerton a Peter, UKR je přidružená, ta se nepočítá, Ouosou je Švéd, to se počítá až na hřišti...

  3. Re: Slavia - Liberec

    pehacko     před 2 lety 02.10.2022 18:22 |  
    7 4

    Konecne Ondra! Se tesim a drzim mu moc palce!

    • Re: Slavia - Liberec

      necich     před 2 lety 02.10.2022 18:48 |  
      4 1

      Svatební dar? :)

      • Re: Slavia - Liberec

        slavanda     před 2 lety 02.10.2022 19:00 |  
        0 0

        jj, napadlo mě to samý. Dá do kasy a když přidá prémii, slušně to kluci zapijí...

    • Re: Slavia - Liberec

      Merlinus (přítel SN)     před 2 lety 02.10.2022 18:57 |  
      6 5

      Za Koláře jsem rád. Pořád ho považuji za lepšího brankáře, než je Mandous. Mám z něj prostě lepší pocit. Neznám sice aktuální formu, ale pokud je v základu, tak předpokládám, že ji má dobrou. Teď jen nabrat zápasové tempo a bude to dobré.

      • Re: Slavia - Liberec

        Slávista 51     před 2 lety 02.10.2022 19:25 |  
        2 4

        nezhubnul

        • Re: Slavia - Liberec

          Edof     před 2 lety 03.10.2022 18:50 |  
          0 0

          Řekl bych že zhubl.

      • Re: Slavia - Liberec

        Myšák     před 2 lety 03.10.2022 14:22 |  
        2 0

        Souhlasim s tebou, nic proti Alešovi, ale Kolář se mi líbí víc!

    • Re: Slavia - Liberec

      bongor     před 2 lety 02.10.2022 21:30 |  
      1 1

      Já jsem rád,že je máme oba.Jeden lepší než druhej.

  4. Re: Slavia - Liberec

    pehacko     před 2 lety 02.10.2022 18:28 |  
    5 1

    Takze lingr odjede na repre a vrati se zraneny? To je vazbe uz k posrani…

    • Re: Slavia - Liberec

      necich     před 2 lety 02.10.2022 18:44 |  
      2 1

      A to ani nehrál.. :)

      • Re: Slavia - Liberec

        fredydj (přítel SN)     před 2 lety 02.10.2022 19:20 |  
        4 0

        Koňar na tréninku, plus zranění Maso a Schranz, vole to není normální

        • Re: Slavia - Liberec

          fredydj (přítel SN)     před 2 lety 02.10.2022 19:25 |  
          0 0

          Oh, tak Ivana beru zpět, úplně mi vypadlo co se stalo minule...

        • Re: Slavia - Liberec

          necich     před 2 lety 02.10.2022 19:26 |  
          0 1

          Díky, v tom má prsty určitě Jemelka..:)

  5. Re: Slavia - Liberec

    carevitchando     před 2 lety 02.10.2022 19:01 |  
    2 0

    Jako milovník kopané Davida Douděry jsem spokojen!

    • Re: Slavia - Liberec

      lustr     před 2 lety 02.10.2022 20:15 |  
      0 2

      za koho kopeš lingvysto?

      • Re: Slavia - Liberec

        Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 02.10.2022 20:57 |  
        1 1

        Za Slavii. Chtěl mě Real, bayern, Liverpool a Barcelona, ale já jsem zůstal.

        • Re: Slavia - Liberec

          lustr     před 2 lety 02.10.2022 21:02 |  
          0 2

          Tak jo, to je dobře. Jenom ten odkaz mi (mě, mně ?) přišel jako reklama mimo fotbal. Zdraví Lustr.

          • Re: Slavia - Liberec

            Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 02.10.2022 21:15 |  
            1 1

            Ten odkaz byl stream na dnešní zápas Slavie s Libercem. To, že tam skáčou možná nějaký reklamy, kterýma se člověk musí proklikat, je holt daň za to, že to můžeš sledovat bezplatně. Já jsem to přesně na tomhle sledoval. Taky Tě zdravím.

            • Re: Slavia - Liberec

              Hesmir (přítel SN)     před 2 lety 03.10.2022 09:27 |  
              0 0

              A děkuji za něj Wulfi. Mám sice doma O2, ale zdržel sem se v kanclu a bez odkazu bych to tu neměl čas hledat. Takhle mi to mohlo jet u datlování do klávesnice a poočku sledovat. Dík.

              • Re: Slavia - Liberec

                Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 03.10.2022 10:07 |  
                1 0

                Není zač. Udivuje mě, že pro některé je nepřekonatelný problém zavřít pár vyskakovacích oken. :-)

  6. Re: Slavia - Liberec

    Arya     před 2 lety 02.10.2022 19:18 |  
    7 2

    gol!

      • Re: Slavia - Liberec

        Arya     před 2 lety 02.10.2022 19:24 |  
        4 1

        a druhej!

        • Re: Slavia - Liberec

          Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 02.10.2022 19:26 |  
          3 2

          A ještě hezčí. :-) Je třeba si spravit chuť.

  7. Re: Slavia - Liberec

    ezechiel     před 2 lety 02.10.2022 19:20 |  
    5 0

    už jsem se bál, že tam zkusí "najít" offside

  8. Re: Slavia - Liberec

    carevitchando     před 2 lety 02.10.2022 19:25 |  
    6 1

    Exhibice!

  9. Slavia - Liberec

    lordzach     před 2 lety 02.10.2022 19:27 |  
    3 0

    super

  10. Re: Slavia - Liberec

    ezechiel     před 2 lety 02.10.2022 19:29 |  
    8 2

    a za tohle měl Santos červenou a penaltu

    • Re: Slavia - Liberec

      spravnej_jezedak     před 2 lety 02.10.2022 19:42 |  
      4 1

      Přesně, v podstatě dosti podobná situace, ale myslím, že tady byla žlutá v pořádku.. A tu měl podle mě vidět i Santos..

  11. Re: Slavia - Liberec

    kondorr     před 2 lety 02.10.2022 19:29 |  
    0 4

    jasná penalta stejný jako Santos

    • Re: Slavia - Liberec

      ezechiel     před 2 lety 02.10.2022 19:30 |  
      9 0

      tady víc jak Santos

  12. Re: Slavia - Liberec

    carevitchando     před 2 lety 02.10.2022 19:31 |  
    8 1

    Standa pro diváky!

  13. Re: Slavia - Liberec

    Harvey     před 2 lety 02.10.2022 19:31 |  
    9 1

    Standa od Milana Škody ví, že góly z penalty se na tomto fóru nepočítají, tak si to zařídil po svém.

  14. Re: Slavia - Liberec

    Arya     před 2 lety 02.10.2022 19:32 |  
    8 2

    Standa si jede vlastní ligu :)

  15. Re: Slavia - Liberec

    fredydj (přítel SN)     před 2 lety 02.10.2022 19:48 |  
    10 0

    Z toho stavu hřiště se mi chce brečet :(

  16. Re: Slavia - Liberec

    pehacko     před 2 lety 02.10.2022 19:48 |  
    10 3

    Tak zatim pohodovy zapas… ondra jistota na rozehravce, stoperi oba super, ale za me hromada nejlepsi na place

  17. Re: Slavia - Liberec

    torn     před 2 lety 02.10.2022 19:50 |  
    8 0

    Člověk by skoro řekl, že včera za to byla červená.

    • Re: Slavia - Liberec

      pehacko     před 2 lety 02.10.2022 19:51 |  
      16 1

      Ale vcera to byl zapas bolsevika a tam jsou jina pravidla

      • Re: Slavia - Liberec

        bongor     před 2 lety 02.10.2022 21:27 |  
        3 1

        No vždyť to bolševik mockrát hlásil:"Musíme to řešit po bolševicku".A včera v ruský TV nějakej exot hlásil:"Starý světe,připrav se,už jdeme!"

        • Re: Slavia - Liberec

          pehacko     před 2 lety 02.10.2022 21:28 |  
          1 2

          Jo to byl asi rosicky, bohuzel se pri te chuzi zranil

  18. Mesároš

    domácí     před 2 lety 02.10.2022 19:51 |  
    11 0

    Jasná červená!

  19. Re: Slavia - Liberec

    Harvey     před 2 lety 02.10.2022 19:54 |  
    7 4

    Já bych červenou nedával. Sice kolíky napřed, vysoko, ale nebyla tam intenzita, hráč se ihned omluvil. Žlutá za mě v pořádku. Červenal bych včera bez pardónu Jankta a Wiesnera, kteří šli do soubojů s úmyslem zranit protihráče.

    • Re: Slavia - Liberec

      Lord_Edmund     před 2 lety 02.10.2022 19:57 |  
      5 0

      vzhledem ke stavu bych ji taky nedával, ale podle pravidel měla jasně být :-))

    • Re: Slavia - Liberec

      domácí     před 2 lety 02.10.2022 19:58 |  
      6 0

      To je pravda, jak se píská sparta je skandál

    • Re: Slavia - Liberec

      ehad     před 2 lety 02.10.2022 22:49 |  
      0 0

      Ja jsem rad, ze ji rozhodci nedal, sam bych ji asi taky nedal ... Ale ted na to koukam v opakovacce, a tohle ma bejt CK ... skocil tam, kolikama napred a trefil kotnik v okamziku, kdy Ousou doslapoval na zem ... dopadlo to dobre, ale taky nemuselo ... mela bejt CK ..

  20. stav trávníku

    mig52     před 2 lety 02.10.2022 19:56 |  
    7 2

    Vzhledem k tomu, že hrajeme na oraništi, slušný výkon. Jen si vzpomínám, jak jsme se tu před časem vysmívali jiným klubům kvůli stavu hrací plochy. Pokud s tím něco neuděláme ( ale teď kdy, že?), tak nám Uffa ten finalový zápas KL vezme a dá to jinému klubu, kde mají aslespoň standardní pažit. :))))

  21. Re: Slavia - Liberec

    Novi.sks     před 2 lety 02.10.2022 19:56 |  
    10 2

    Standa je zkušenej slávista a moc dobře ví, že góly z penalty se nepočítaj :-D

    Jinak super zápas, čekal jsem větší nervy. Potvrdit to v druhý půli udrženou nulou a budu naprosto spoko. Zákrok na konci poločasu jsem viděl z tribuny špatně, ale nebylo to podobný jako včera v zápase rudých?

    Jenom z toho trávníku je mi do breku, to je jak někde v Jablonci po zimě :-/

    • Re: Slavia - Liberec

      Ivan     před 2 lety 02.10.2022 19:58 |  
      3 3

      Hrát na krásném pažitu umí každý, ale boj o titul se bude lámat právě ve venkovních bahenních zápasech, tak ať máme trochu praxi.

    • Re: Slavia - Liberec

      El Greco     před 2 lety 02.10.2022 20:07 |  
      8 0

      Přesně. Standa nechce na konci ligy poslouchat, že je králem střelců díky gólů m z penalt!:)))

      Ten zákrok byl hodně oranžovej. Ale co už, vedeme 3:0 a hlavně aby byl Aiham OK, dnes hraje skvěle a gól a penalta na něj.

    • Re: Slavia - Liberec

      ehad     před 2 lety 02.10.2022 22:10 |  
      1 0

      Standa chtel ukazat, kdo ma v repre kopat penalty ... a ze i kdyz ji neda, tak i tak je to gol ;-) ...

  22. Slavia - Liberec, půle 3:0

    donford     před 2 lety 02.10.2022 20:03 |  
    7 2

    Mnozí tu žehrají na náš trávník. Je to fakt úděs. Trávník se vůbec nespojil s podložím, takže se nevykopne jen drn, ale při souboji se vyoře hluboká a dost dlouhá brázda. Na téhle plovoucí měkotě se technický fotbal hraje vskutku nedobře. Přijde mi, že snad plave pod nohami. Už před 60. léty se říkalo, že Eden leží na bahnisku. a co je to dnes? Ovšem tak špatný jsme ho už roky neměli.
    Jinak se trochu bojím o Ousoua. Má nějaké potíže s rukou. Znovu se ukazuje, že Santos měl dostat jen žlutou. Hocek to v Plzni zařídil bleskově. Slušně míče rozděluje Ewerton. Provod se pořád hledá. A střelce jistých desítek po Kúdelovi pořád hledáme.

    • Re: Slavia - Liberec, půle 3:0

      Ivan     před 2 lety 02.10.2022 20:14 |  
      0 1

      Penalty může kopat Olí, jen mu musíme vyzout jednu koapčku ať to pro něj není tak jednoduché :D

    • Re: Slavia - Liberec, půle 3:0

      slavanda     před 2 lety 02.10.2022 20:20 |  
      7 0

      Ten koberec je zralej na reklamaci. A myslím, že je čas na hybrid...

  23. Re: Slavia - Liberec

    marvan5     před 2 lety 02.10.2022 20:05 |  
    5 0

    Dnes se mi to líbí, hlavně to, že je vidět soustředění na hru od začátku zápasu.

  24. Re: Slavia - Liberec

    sule     před 2 lety 02.10.2022 20:16 |  
    20 2

    pro mě zatím Ousou je mužem zápasu!

  25. Re: Slavia - Liberec

    ezechiel     před 2 lety 02.10.2022 20:16 |  
    18 0

    Jinak se mi dnes líbí čištění prostoru od Hromady

    • Re: Slavia - Liberec

      necich     před 2 lety 02.10.2022 20:29 |  
      7 0

      Kuba je skvělej..

  26. Re: Slavia - Liberec

    fajtik     před 2 lety 02.10.2022 20:17 |  
    22 2

    Takhle když bude hrát Ousou každý zápas po celých 90 minut, tak máme stopera par excellence.

    • Re: Slavia - Liberec

      pehacko     před 2 lety 02.10.2022 20:18 |  
      4 3

      Prave ze asi moc dlouho ne… dnes je exelentni. On je lepsi, kdyz utocime, nez kdyz musime branit. A hlavne z nej mozna spadla deka po te, co je jasne, ze ma zaklad, kdyz je Santos v becku

  27. Re: Slavia - Liberec

    ezechiel     před 2 lety 02.10.2022 20:17 |  
    9 3

    Penalty může kopat Kolář, zatím má 100% úspěšnost :D

  28. Re: Slavia - Liberec

    pipe1980     před 2 lety 02.10.2022 20:19 |  
    1 23

    Aiham je dneska vynikající.
    Hromada tam nemá co dělat, už pětkrát mu soupeř sebral míč aniž by s ním musel podstoupit souboj. Kuba bude zjevně pracant a sympaťák, ale jeho reakce ve hře fakt nestačí na fofr ve kterém chceme hrát.

    • Re: Slavia - Liberec

      spravnej_jezedak     před 2 lety 02.10.2022 20:35 |  
      27 0

      Hele ja ti nevim, Kuba neni uplne muj oblibenec, ale zrovna dneska mi prijde, ze hraje velice dobre..

      • Re: Slavia - Liberec

        Harvey     před 2 lety 02.10.2022 20:42 |  
        12 3

        Jakub Hromada 3x základ, 2x z lavice, 15 bodů do tabulky.

  29. Re: Slavia - Liberec

    hiker42     před 2 lety 02.10.2022 20:34 |  
    21 2

    Hrajeme fajn, LBC je bez našich poloviční. Jedna věc - Provod mi přijde, že hru brzdí, nepřihrává včas a chrtí.

    • Re: Slavia - Liberec

      Ivan     před 2 lety 02.10.2022 20:38 |  
      3 0

      Nevíme jaké má pokyny... Ale hlavně v prvním půlce tam měl asi 3 momenty kdy vyřadil celou obranu a kdyby měl herní jistotu jakou měl před zraněním tak skóroval.

    • Re: Slavia - Liberec

      urs (přítel SN)     před 2 lety 02.10.2022 21:00 |  
      3 10

      Noo.., mě právě teda přišlo, že dnes hrál o poznání lépe než třeba minule, kde by se s tebou dalo určitě souhlasit. Dnes už chyběl kousek do starého dobrého Lukáše Provoda. Za mě super výkon a zdá se, že i to koleno drží! :)

      • Re: Slavia - Liberec

        Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 02.10.2022 21:31 |  
        4 1

        Já bych se teda spíš přiklonil k názoru hikera. :-)

      • Re: Slavia - Liberec

        hiker42     před 2 lety 02.10.2022 21:46 |  
        3 0

        Jj, souhlas, že je super, že hraje na doraz a nevypadá, že by ho to limitovalo. Druhá věc, když na to kouknu z té světlé stránky, objevuje se v dobrých prostorech. Ale dobrý timing přihrávek prostě nemá, ikdyž se mu kluci nabízejí. Já mám rád, když jde balon na druhý dotyk od nohy a to, co Lukáš hraje teď, by naši hru proti lepšímu soupeři viditelněji sráželo.

        • Re: Slavia - Liberec

          urs (přítel SN)     před 2 lety 02.10.2022 22:39 |  
          3 0

          Máš pravdu, že stále více předržuje míč, ale možná je to i tím jeho herním deficitem, že se chce trochu víc s mičudou pomazlit. Oproti Šévovi se kterým je uprostřed má co dohánět, ten hrál dnes neskutečně. Podtrženo sečteno, příští mač nám snad ukáže další Lukášovo zlepšení, vůbec bych se na něj nezlobil. Díky za připomínku mimochodem, je fajn si tu po delší době pokecat.

          • Re: Slavia - Liberec

            mig52     před 2 lety 03.10.2022 06:32 |  
            1 2

            Dobře napsáno. Na Lukáše se určitě nezlobíme, myslí to dobře, chce to prorvat a podílet se na úspěchu i body. Sdílím tvou víru v jeho zlepšení. Pokud mu bude sloužit zdraví, vůbec o tom nepochybuji.

    • Re: Slavia - Liberec

      mig52     před 2 lety 02.10.2022 21:13 |  
      14 4

      Hraje víc na sebe než pro mančaft. Chce zviditelněním dohnat, co zmeškal zraněním. Dle mne je to kontraproduktivní pro tým i pro něho. Zrychlením hry by na sebe upozornil víc, než když to táhne a zadrbává. Štve mne to o to víc, že je to můj velký oblíbenec.

      • Re: Slavia - Liberec

        hiker42     před 2 lety 02.10.2022 21:36 |  
        0 0

        Tak to vidíme hodně podobně, nerozumím jen tvé druhé větě o zviditelnění se jako motivu změny Lukášovy hry? Jakože se chce ukázat, aby mohl být rychle prodán? Já nevím.

        • Re: Slavia - Liberec

          El Greco     před 2 lety 02.10.2022 21:42 |  
          5 0

          Hodně se snaží ukázat: "jsem zpátky" a je v křeči. Je jasný, že už se viděl někde v Bundeslize a pak to koleno, ale není to, že by chtěl "utéct", jen moc tlačí sám na sebe.

          A souhlas s Ursem, Provod se pomalu zlepšuje, jestli vydrží zdraví bude brzy zase ve formě jako dřív.
          (To mně se třeba poslední zápasy nepozdává Usor - pokud jde o podivné "zviditelňování se - hru na sebe")


          Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2022 21:44) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Slavia - Liberec

            mig52     před 2 lety 03.10.2022 06:28 |  
            0 3

            Naprostý souhlas. I s Usorem. Pokud se neprosadí pumelicí, tak nic moc. Jj., chce být viděn, vodí to a zpomaluje hru. Ještě, že se poctivě vrací!

        • Re: Slavia - Liberec

          mig52     před 2 lety 03.10.2022 06:21 |  
          0 2

          Tak nemůžu tušit, zda spěchá s odchodem, ale fotbalovému okolí, fans počínaje a agenty konče, se chce ukázat, že je zpět a i individuálně vyčnívá. To víš, že ten důležitý rok, o který přišel, ho žene vpřed. Jen nevím, zda jeho řešení je to nejracionálnější , zda by nebylo lepší, aby hru zjednodušil a snažil se ji spíše zrychlovat, než po převzetí míče to hrát často na pět doteků. Tak to vidím, ale mohu se mýlit, to je jasné.


          Komentář byl uživatelem upraven (03.10.2022 06:24) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Slavia - Liberec

            Myšák     před 2 lety 03.10.2022 14:56 |  
            0 1

            Sledoval jsem hodně Kačarabu,přijde mi hodně nejistý a alibistický. V jednom okamžiku si až na poslední chvíli všimnul, že mu spoluhráč vrací přihrávku. Já bych tam radši viděl Talověrova.

    • Re: Slavia - Liberec

      damade     před 2 lety 03.10.2022 07:38 |  
      0 1

      Je to tak. Možná měl mudrc fakt pravdu.

  30. Re: Slavia - Liberec

    Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 02.10.2022 20:55 |  
    9 0

    Tak ta druhá půle už byla jenom taková udržovací. Ale nevadí 3:0 je dobrý.

  31. Re: Slavia - Liberec

    torn     před 2 lety 02.10.2022 20:59 |  
    21 0

    Jinak rozhodčí možná chyboval, ale přišlo mi, že se snažil být fér.

  32. Slavia - Liberec

    lordzach     před 2 lety 02.10.2022 20:59 |  
    13 1

    pořád brečej že Liberci schází 6 hráčů nám aspoň 8 ale každej tejden ale dneska super

  33. Re: Slavia - Liberec 3:0

    Lunaris     před 2 lety 02.10.2022 21:04 |  
    5 6

    Trávník je naprosto v pořádku, takhle nás zimní terény na soupeřových hřištích nezaskočí. Je třeba na to natrénovat.

    • Re: Slavia - Liberec 3:0

      bongor     před 2 lety 02.10.2022 21:18 |  
      1 1

      Trávník nehrál,ten asi hraje za Slovácko.

  34. Slavia - Liberec 3:0

    Edenjejenjeden     před 2 lety 02.10.2022 21:05 |  
    12 0

    Tak docela pohodovej zápas , nejlepší hráči asi Ševčík s Ousouem , ale dá se říct , že všichni hráli velmi slušně , a dokonce i Koli chytil něco navíc :-))) . A je dobře , že Liberec hrál i ve druhé půli a že nám to příliš neusnadnil , jako ostatní soupeři . Jinak nevím jak v TV , ale v reálu trávník fakt špatnej :-( .

    • Re: Slavia - Liberec 3:0

      mig52     před 2 lety 02.10.2022 21:08 |  
      9 2

      V Tv, žel ještĕ horší. Tam, když ukážou detail trávníku, tak je to k pláči, ale ještě spíš k nasrání.

  35. Re: Slavia - Liberec 3:0

    Leksel     před 2 lety 02.10.2022 21:28 |  
    5 1

    Já jsem spokojenej, 1. půle to byl uragán a ve druhý jsme zvolnili a přepnuli do udržovacího režimu. Zaujal mě jistej výkon Ousoua, kterej hrál sebevědomě a zodpovědně a stává se z něj pilíř defenzívy. S proměňováním penalt máme asi utrum, já si říkal, jestli to Tecl už prolomí a zase nic, naštěstí to zachránila dorážka. Taky potěšil výkon Koláře, doufám, že se mu navrací jeho dřívější forma. Věřím, že dnešek je nadějným příslibem před čtvrteční Kluží.

    • Re: Slavia - Liberec 3:0

      urs (přítel SN)     před 2 lety 02.10.2022 23:13 |  
      7 0

      Hned jak tam Teclík stál asi jen dva kroky od míče, tak jsem tušil průser.. Tohle uměl kopat, a to prosím z jednoho kroku, jenom jeden borec a to Jimmy Floyd Hasselbaink blahé paměti. Nu což, dorážka je také fajn, ale ty pecky jsou na pováženou teda.

      • Re: Slavia - Liberec 3:0

        lukas6novak     před 2 lety 03.10.2022 08:13 |  
        2 0

        Hlavně mě přijde strašně divný když exekutor penalty se vůbec nepodívá na brankaře. Už před kopem kouká směrem dolu (proti tomu nic nemám, pro někoho soustředění/uklidnění) ale on tak půl minuty před kopem kouká dolů a i když se rozeběhl tak se nekoukal na brankaře a ve výsledku mu to tak jednoduše dá do jeho skoku. To samý se dá vzít na Provoda proti turkům kde kdyby zvedl hlavu tak by viděl že mu golman šel hodinu předem do strany a mohl trefit klidně střed.

        Já nechci úplně poučovat jak kopat penalty protože dost hráčů to kope jinak a mají svůj styl ale zaráží mě že se ve Slavii nenajde někdo kdo by si na to věřil (to se asi najde) a zároveň jich dal několik s přehledem zasebou. Tak snad si buď vyberu stranu předem (z hlavy si vybavím Barák proti Dukle do šibenice, Kúdela proti Slovácku, Škoda v derby) kde to trefím do dobrýho místa a s razancí že je úplně jedno jestli tam jde golman dřív protože na to stejně nedosáhne nebo když si nejsem jistý tak se podívám během kopu a dám to podle pohybu golmana (ano mnohem složitější kop ale takový Provod by to podle mě byl schopný úplně v klidu)

      • Re: Slavia - Liberec 3:0

        Myšák     před 2 lety 03.10.2022 15:00 |  
        0 0

        Anebo brazilec Sokrates.

  36. Díky

    Bicanovský7     před 2 lety 02.10.2022 21:57 |  
    5 2

    Díky! Pěkný 1.pol. a pak v klidu dohráno. Pokud předseda "ohlídá" lig./svaz. zákulisí (viz Šádek) , pak věřím v TITUL!

    • Re: Díky

      ehad     před 2 lety 02.10.2022 22:08 |  
      10 2

      Souhlasim s pohlidanim "zakulisi", ale po dnesnim zapase bych o titulu nemluvil. Prijde mi to predcasne, a budou rozhodovat venkovni zapasy, ktere nam zatim moc nejdou.

      Dneska dobry, ale ten zapas nas moc neproveril.

    • Re: Díky

      Merlinus (přítel SN)     před 2 lety 03.10.2022 09:01 |  
      2 0

      Uff. Kéž by. Ale já bych s podobnými prohlášeními raději počkal taky po pár venkovních zápasech...

      • Re: Díky

        Myšák     před 2 lety 03.10.2022 15:06 |  
        1 0

        Prádelna nevydrží, my už nesmíme ztratit!

  37. Re: Slavia - Liberec 3:0

    IJS     před 2 lety 02.10.2022 22:10 |  
    11 3

    Zdravím a hodinu po zápase se pokusím o moje hodnocení. Vzhledem k oslabení Liberce jsem zhruba takovýto průběh i výsledek čekal, ale nijak nadšený jsem dnes z fotbalu nebyl.... První poločas snesl vyšší měřítko kvality a Slavia šla za vítězstvím, ale druhý poločas, ten mě velmi zklamal! Čekal jsem, že půjdeme za dalšími brankami a dalším přídělem, ale místo toho jsme nasadili "profesorský" fotbal, který asi nikoho moc nebavil. K jednotlivcům - Ousou dnes nejlepší na place a pokud se nezraní, tak dohraje celý podzim! Zatím jsem nepřišel na chuť Ewertonovi a jeho "futsalovému" fotbalu. Myslím, že se do naší hry vůbec nehodí a Stancia vůbec nenahradí. To ani Provod, který se sice snaží, tahá míč, ale nemá ( zatím! ) cit pro rychlou a překvapivou přihrávku. Na závěr, všimli jste si, jak je pro tým důležitá defenzivní hra Jakuba Hromady? Ten dnes snad neprohrál souboj a byl vždy na místě! Škoda, že není na soupisce EKL!

    • Re: Slavia - Liberec 3:0

      hajnej     před 2 lety 02.10.2022 22:35 |  
      19 1

      K druhému poločasu - zápas rozhodnutý, pohodové hlídání výsledku. S Libercem máme soudě podle počtu hostování nadstandartní vztahy, takže asi nebylo ani žádoucí jim dávat nějaký debakl. Oni ani neprasili, za mě zkušeně zvládnuté utkání při vědomí nahuštěné termínovky.

      • Re: Slavia - Liberec 3:0

        necich     před 2 lety 03.10.2022 06:43 |  
        1 0

        Přesně tak, někdo tady spočítal, že hrajeme 11 zápasů za 35 dní.. Mazec.

    • Re: Slavia - Liberec 3:0

      záplata     před 2 lety 02.10.2022 22:51 |  
      8 14

      Druhý poločas byl k divákovi na stadionu neuctivý, vstupenky v kategorii Z2 nejsou úplně za málo a dívat se celej poločas na tu nudu! Myslel jsem, že chceme fotbalem bavit, ne nudit.

      • Re: Slavia - Liberec 3:0

        japoko     před 2 lety 03.10.2022 08:00 |  
        1 7

        Ty minusy, tvl! Asi se někomu 2. půle fakt libila!

        • Re: Slavia - Liberec 3:0

          PahaAhma     před 2 lety 03.10.2022 08:27 |  
          12 1

          No, mně třeba jo. Vedeme tři nula, máme zápas pod kontrolou, nikdo se nezranil, udrželo se čistý konto, pošetřily síly na důležitej mač s Kluží. Kdo miluje Slavii, neřeší detaily! ;-)

          • Re: Slavia - Liberec 3:0

            mig52     před 2 lety 03.10.2022 09:15 |  
            1 5

            Líbivé:)))). Tak se získávají palce. Za výhru a 1.poločas jsem moc rád.

            • Re: Slavia - Liberec 3:0

              PahaAhma     před 2 lety 03.10.2022 10:08 |  
              4 0

              Milý migu, představ si, že ne každej řeší "palce" jako furt ty. Píšu jak to cejtim, jsem srdcař a optimista a jinej už nebudu.

      • Re: Slavia - Liberec 3:0

        Cygnus     před 2 lety 03.10.2022 09:00 |  
        4 1

        Být na tvým místě bych žádal vedení Slavie o zpětné vyplacení tvého lístku. Jsem si jistý že ti rádi vyhoví, když se zavážeš že už nebudeš chodit na stadion.

        • Re: Slavia - Liberec 3:0

          dm52     před 2 lety 03.10.2022 11:54 |  
          2 0

          Vyplatit, ale jenom polovinu ceny. První poločas OK.

          • Re: Slavia - Liberec 3:0

            Cygnus     před 2 lety 03.10.2022 12:35 |  
            0 0

            Vždy s vámi. Kdo má pocit že přišel o své peníze v druhým poločase, má v mých očích podivnou představu o fandění.

            • Re: Slavia - Liberec 3:0

              záplata     před 2 lety 03.10.2022 14:48 |  
              0 1

              Ty zase nějak podivně čteš, proč bych se měl zavazovat k tomu, že už nikdy nepůjdu na stadion, to mně teda vysvětli, jestli můžeš. Stejně tak jsem nic nepsal o ušlých penězích, to jsou pouze tvoje dojmy o kterých není v mém příspěvku ani slovo.

  38. Re: Slavia - Liberec 3:0

    ehad     před 2 lety 02.10.2022 22:42 |  
    3 0

    Jsem u prvniho golu cekal, ze ho odvolaj kvuli ofsajdu ... Ted jsem se v klidu podival na opakovacku. A ten ofsajd nebyl protoze se tam zapomnel jeden obrance Libe ... Klika, ze to pomezni videl spravne, protoze jinak by zase VAR nenasel prukazny zaber. ;-)

    Jinak ten Mesaros, to je jasna CK ... Sice jsem byl rad, ze ji nedal, chapu, ze nechtel ... ale tohle mohlo vest ke zraneni hrace, to je jasna CK ...


    Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2022 22:45) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Liberec 3:0

      pipe1980     před 2 lety 02.10.2022 22:51 |  
      6 2

      To měla bejt redka no, souhlasím. Ale musím říct, že mi tam bylo Mesarose úplně líto. On to fakt nevypočítal a bylo vidět, že ho to mrzí. Pak byla hezká ta opakovačka. Jak v tom zpomaleným záběru ještě jel po prdeli a už se začínal omlouvat

  39. Re: Slavia - Liberec 3:0

    Pedro50     před 2 lety 02.10.2022 22:49 |  
    12 1

    Já vím, že je blbý kritizovat po výhře 3:0, ale po střídání Ševy bylo vidět jak zmizela kreativita a začalo zmatené pobíhání a nakopávání...

    • Re: Slavia - Liberec 3:0

      Leksel     před 2 lety 03.10.2022 00:50 |  
      3 0

      Ano, ten podržel míč, zklidnil hru a s hlavou nahoře vysílal balóny a po jeho odchodu ta učesanost vymizela a bylo to takový chaotičtější a živelný. Ten byl taky výraznou postavou naší hry.

  40. Re: Slavia - Liberec 3:0

    Marty2     před 2 lety 02.10.2022 23:14 |  
    14 2

    Já jsem spokojenej, jen mi vrtá hlavou to kopání penalt, a to obecně. Standa si dal krátký rozběh a už jsem cítil problém. Benzema dnes to samé a těch případů jsou spousty. Přece to trenérům nemohlo utéct, to je na zákaz. Buď dáš pořádnej rozběh, nebo už nebudeš pencle kopat.

    • Re: Slavia - Liberec 3:0

      Tillendorf     před 2 lety 03.10.2022 07:56 |  
      10 2

      Ty penalty jsou na pováženou především z hlediska toho, že evidentně nemáme exekutora, který by s přehledem proměnil. Ruku na srdce - nemáte to stejně ? : kope se penalta proti nám = dopředu vím, že to bude gól a naopak kopeme my a říkám si ...my to zas ku*va nedáme.
      Velké štěstí, že to s Rakówem nedošlo na penalty ...
      Mám za to, že přece musíme mít v kádru 2 chlapy, kteří dokážou kopnout penaltu dle pohybu brankáře ...na jistotu ...jinam než jde on, ale v poslední době to kope vždy někdo, kdo to brankáři neskutečně usnadní.

      • Re: Slavia - Liberec 3:0

        lukas6novak     před 2 lety 03.10.2022 08:34 |  
        2 0

        Kopat podle brankaře je určitě nejjistější ale relativně těžký. A když už si na to nikdo nevěří tak stejnak jsem překvapený že se nenajde někdo kdo by to vzal a utáhl to k tyči. A pokud by to dokázal dát k tyči tak na to 99% brankařů nedoskočí pokud bude dostatečná razance. Jenže my to poslední dobou kopeme vyloženě co nejjednodušeji pro brankaře soupeře (pokud teda nepočítám netrefení brány)

        • Re: Slavia - Liberec 3:0

          mig52     před 2 lety 03.10.2022 09:12 |  
          2 3

          No, je fakt, že i průměrný ligový hráč by se měl umět trefit z 11m k tyči. Zvláště, když je jedno, jestli to od ní dá 5 či 30cm.

          • Re: Slavia - Liberec 3:0

            Cygnus     před 2 lety 03.10.2022 12:53 |  
            4 0

            Průměrný hráč" musí přece být schopný umístit míč z 11 metrů k tyči... Vypadá to tak snadně.

            V tom případě by byla úspěšnost proměnných penalt téměř 100%. Umístit z 11 metrů míč s potřebnou razanci a rychlosti k tyči aby brankář na něj nedosáhl je umění, a určitě není "průměrnému hráči" tohle dáno.

            Kúdela to uměl, dle dostupných videí to umí také naše nová posila z Estonska, Ebrima Singhateh.

            Branka má 7,32 x 2,44. Když stojí brankář uprostřed branky, má na každé straně cca 3,5 metrů k tyči. Špičkový hráč kope rychlosti 120 km/hod. Když vezmeme menší průměrnou rychlost 100 km/hod, tak míč je z 11 metrů vzdálenosti na brankové čáře za 0,4 vteřiny (1 hod = 3.600 sekund. Při rychlosti 100.000 metrů/hod je 1 metr překonán za 0,036 vteřin, 11 metrů tedy za 0.396 vteřin, zaokrouhleno 0,4 vteřin).

            Kde běžně je reakční doba 0,3 vteřiny, měl by brankář tedy během 1/10 vteřiny překonat 3,5 metrů. Což není evidentní, stejně tak jako očekávání že průměrný hráč by měl umět se trefit k tyči, i s rozmezím 30 cm od tyče. Nebo že by za Slavii hráli jen podprůměrní hráči?

    • Re: Slavia - Liberec 3:0

      Leksel     před 2 lety 03.10.2022 13:51 |  
      1 1

      Mně se ty krátký rozběhy nelíbí obecně, ptz tím ten hráč dává najevo, že to je brnkačka a vlastně tím tím brankářem pohrdá, že ani za to nestojí se pořádně rozběhnout. Nemám to rád.

  41. Re: Slavia - Liberec 3:0

    pf     před 2 lety 02.10.2022 23:28 |  
    6 0

    Nakonec to byl nečekaně pohodový zápas. Konečně se nám podařilo využít standardní situace, míváme s tím problém. První poločas na TS se nesl jednoznačně v naší dominanci a měli jsme ho pod kontrolou. Faul Meszároše mi přišel na červenou už na dálku, jsem zvědavý ještě na sestřih. Každopádně v domácích zápasech se nám dál daří skvěle, z Edenu člověk může odcházet s radostí.

  42. Re: Slavia - Liberec 3:0

    novax     před 2 lety 02.10.2022 23:33 |  
    10 2

    Po odchodu Sevy sla hra hodne dolu. Ale to bylo asi i tim, ze hrali najednou po delsi pauze Jurecka, Oscar, Hromada (ten cely zapas). Do toho Usorovi to tolik nelepilo, i kdyz se strasne snazil. Jinak i dnes se stále opakoval nas velky nedostatek a to je na muj vkus zbytecne zpomalovani hry. Chce to zapracovat na primocarosti hry. Mnohdy se nam naskytne sance soupere precislit pri protiutoku a nekdy zbytecne hrajeme balon do stran nebo zpatky dozadu a pak opet dobyvame obranu.

  43. Re: Slavia - Liberec 3:0

    wimpy     před 2 lety 03.10.2022 00:06 |  
    12 0

    Ten trávník, to bude ještě průser...

    • Re: Slavia - Liberec 3:0

      Lunaris     před 2 lety 03.10.2022 00:21 |  
      2 1

      Doufám, že s tím půjde něco dělat už během MS, nikoliv až po sezóně. Taky ještě doufám, že koncert Iron Maiden dal do rozpočtu pořádnou ránu.


      Komentář byl uživatelem upraven (03.10.2022 00:22) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Liberec 3:0

        wimpy     před 2 lety 03.10.2022 00:31 |  
        0 0

        Do konce podzimu na tom máme odehrát ještě šest zápasů, bylo vidět, že na straně pod hlavní tribunou už ani nejde normálně vést míč, natož kombinovat.

        • Re: Slavia - Liberec 3:0

          Lunaris     před 2 lety 03.10.2022 00:38 |  
          1 2

          Co tomu asi říkal Coufal při repre zápasu...?

          • Re: Slavia - Liberec 3:0

            carevitchando     před 2 lety 03.10.2022 09:52 |  
            0 0

            Tak to bylo hodně jedovatý :-)

          • Re: Slavia - Liberec 3:0

            kjandourek (admin)     před 2 lety 03.10.2022 10:17 |  
            4 0

            Tak on hlavní rozdíl je v tom, že rudoši se po jeho kritice trávníku v plechárně děsně durdili... my tak nějak víme, že to je problém...


            Komentář byl uživatelem upraven (03.10.2022 10:17) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Liberec 3:0

        Taky     před 2 lety 03.10.2022 07:49 |  
        1 0

        Trpišák říkal v pozápasovém rozhovoru, že se to musí vyměnit, ale že je to možné až v zimní pauze.
        Iron Eden na to asi nevydělal...

        • Re: Slavia - Liberec 3:0

          wimpy     před 2 lety 03.10.2022 13:33 |  
          0 0

          Iron Maiden na to zřejmě vydělal, vždyť to po něm měnili, ale nepovedlo se to, zjevně si to nesedlo.

    • Re: Slavia - Liberec 3:0

      Dennis     před 2 lety 03.10.2022 13:29 |  
      0 0

      Musí se s tím přes zimu něco udělat, jinak se obávám, aby to nezačala řešit UEFA s ohledem na jarní finále EKL... Jenže v zimě asi není ideální řešit nový trávník. :-(

      • Re: Slavia - Liberec 3:0

        lukas6novak     před 2 lety 03.10.2022 13:59 |  
        1 0

        Koukal jsem na kalendář a kvůli MS mají v edenu cca 80 dní (v létě na to bylo o 30 dní míň než teď) mezi posledním podzimním domácím zápasem a prvním jarním. A vzhledem k tomu že na twitteru Ondry Zlámala jsem četl přepis z tiskovky (tiskovky už nesleduji a čtu jen úryvky na twitteru) kde podle Trpišovskýho přijde v zimě výměna trávy i podloží tak očekávám že na jaře to bude o dost lepší. Nevím teda o kolik je to horší pokládat v zimě než v létě ale na druhou stranu těch 30 dní navíc je dost.

  44. TAKHLE HRANÉ ZÁPASY v 1.lize,

    Slávista 51     před 2 lety 03.10.2022 05:46 |  
    1 2

    by se mě líbili.
    Takže potlesk a jen tak dál !

  45. Re: Slavia - Liberec 3:0

    žbl68     před 2 lety 03.10.2022 08:26 |  
    2 0

    super, ted to zopakovat s rumunama

  46. .

    iwanowicz     před 2 lety 03.10.2022 08:31 |  
    7 0

    Dulezity 3 body pri ztrate plzne jsou doma a nikdo se nezranil, to je nejdulezitejsi. Oslabenej Liberec nekladl velky odpor.. Vybornej Kolar, Sevcik, Ousou. Jinak, ted nas ceka klicovy obdobi podzimu, zapasy kazdy 3 dny, chtelo by to stahnout plzen co to pujde, uz na ne doleha nabitej program, jestli jim vypadne jeste nakej klicovej hrac, zacnou ztracet. Chtelo by to, aby se brzo chytili Ewerton, Jurecka, Sor, vratil se Holes a bude to dobry. :)

    • Re: .

      pehacko     před 2 lety 03.10.2022 08:49 |  
      23 1

      Holese skvele nahradil Hromada… za me byl vcera o parnik lepsi. Neprohrál souboj. Stejne je to frajer, ze ceka pokorne na sanci a pak, kdyz je potreba, tak zahraje skvele a neni to poprve.

      • Re: .

        necich     před 2 lety 03.10.2022 08:53 |  
        13 0

        Takových hráčů máme více a asi ne náhodou. Standa, Koli, Oacar, Jurásek, Schranz.... je to stejné, makají a čekají na šanci, žádné dusno v kabině. Koli řekne, že je mu líto chytání na úkor zraněného spoluhráče..

      • Re: .

        iwanowicz     před 2 lety 03.10.2022 09:29 |  
        5 0

        Taky se mi libi, jak Hromada bere svoji roli ve Slavii. Tak nejak je to ale logicky, koupili jsme ho z Plzne i pres zraneni, pak se opet zranil, presto se mu prodlouzila smlouva, je dobre, ze to vraci pristupem a vykony, mam rad tyhle hrace jako je Hromada, Lingr, neremcaj, makaj. Holes je momentalne velka osobnost a lidr, snad by mohl prejit na stopera, jak rikal p. Tvrdik. Uprime prijde mi, ze je to spis vytrvalec, nez sprinter a ta rychlost nekdy v zaloze chybi. Na stoperu by mohl byt s Ousouem skvelej.

        • Re: .

          Marcelo10     před 2 lety 03.10.2022 13:12 |  
          2 0

          Jen taková poznámka..nekoupili jsme ho z Plzně, ale z Itálie :)

      • Re: .

        denydzlSKS     před 2 lety 03.10.2022 11:18 |  
        5 0

        Charakterově evidentně super.
        Do defenzivy za mně o parník nejlepší ze všech možných variant, které tam máme.

        Naopak znatelně slabší v mezihře. Může to být i tím, že nehraje úplně pravidelně i když ta mezihra je tak průměrná, že i při pravidelným vytížení by byl až za Tiehim, Ibrou, Holešem, Provodem, Oscarem a dalšíma.
        Nicméně já si ho dovedu na hřišti představit častěji.

  47. Re: Slavia - Liberec 3:0

    lassiter     před 2 lety 03.10.2022 09:05 |  
    5 2

    Kromě famózního výkonu Aihama se mi moc líbil i nový chorál TS. Sice jsem moc nerozuměl, co se tam zpívá, ale bylo to dobrý.

    • Re: Slavia - Liberec 3:0

      Novi.sks     před 2 lety 03.10.2022 09:11 |  
      6 0

      Pár sezon zpět!
      byli jsme!
      terčem posměchu,
      byli jsme kousek od sestupu,
      kousek od sestupu

      teď se smějeme my!
      šampioni!
      v hledišti
      v ulicích a taky na hřišti,
      to jsme my Slávisti

      https://www.youtube.com/watch?v=0_JI1-6OY0M

    • Re: Slavia - Liberec 3:0

      mabr     před 2 lety 03.10.2022 09:42 |  
      2 1

      Tenhle chorál se mi moc líbí od fanoušků BVB. Tam je text teda trošku propracovanější, ale i tak dobrý :)

  48. Re: Slavia - Liberec 3:0

    Pepino44     před 2 lety 03.10.2022 10:07 |  
    9 0

    Tak jsem při rozcvičování před zápasem pozoroval jednotlivé hráče, jak to berou odpovědně. K mému zjištění patřilo to, že nejvíce a nejodpovědněji se rozcvičoval Houštecký. On nezůstal ani chvilku v klidu, rozcvičoval se spolu s hráči tak, jako by měl nastoupit do zápasu. Taky přístup.

  49. Re: Slavia - Liberec 3:0

    martyni (přítel SN)     před 2 lety 03.10.2022 14:12 |  
    13 0

    Ten Kolář, to je zajímavý.. rozhodně nechci dělat závěry z jednoho zápasu, při kterým na něj šla jedna střela, nemám tyhle výkřiky ode zdi ke zdi rád. Ale musím říct, že jsem z něj cítil takovej klid a jistotu, kterou u Mandouse cítím málokdy. Nechci říkat, že je lepší golman, nebo že může bejt lepší golman, oba jsou výborní a oba občas udělají chyby. Ale takhle, vzpomněl jsem si na doby, kdy byl ve formě a byla to fajn vzpomínka..

    • Re: Slavia - Liberec 3:0

      Slávista 51     před 2 lety 03.10.2022 14:18 |  
      1 0

      Kromě toho 1zákroku/na jedničku, neměl vlastně moc práce.
      Takže uvidíme, co dál. Přeji mu návrat do formy před zraněním.

  50. Re: Slavia - Liberec 3:0

    japhy     před 2 lety 03.10.2022 14:34 |  
    8 0

    Takže Kolář v bráně, Hromada na DZ, hm, a za to bere Jindra prachy? To jsou moje nápady :))
    Jak jsem si u Mandouse ze začátku říkal, že hraje nohama taky v pohodě, tak Kolář je prostě jinde, úplně. Zákrok taky ukázal, není na co si stěžovat.
    Hromada fajn, Ousou měl zřejmě svůj den, atd, atp.
    Standa je prostě klasik :) Nevím, jak to udělal, ale najednou (letos) začal být silný v soubojích. Pamatuju jak loni ze všeho odpadával a býval na hřišti skoro zbytečnej.
    Ovšem Provod velký špatný. Ne, že by hrál úplnou tužku, ale mám na něj prostě vyšší nároky, když nám dříve ukazoval, čeho je schopnej. Složitější řešení ani nezkouší, hraje moc na jistotu, prostě se hledá. Vím, zranění, ale prostě jsem čekal, že touhle dobou už bude dál.

    • Re: Slavia - Liberec 3:0

      lukas6novak     před 2 lety 04.10.2022 14:29 |  
      1 0

      U Provoda jsem si všiml pár věcí
      1) Má občas až moc velký strach ze soubojů (a nejde jen o koleno kde bych to chápal ale obecně)
      2) Přijde mi že u něj je kolikrát ta snaha se herně vrátit do topu až kontraproduktivní. Možná chce až moc až z toho ve výsledku jsou jednoduchý chyby
      3)Občas to dost předržuje a chybí mu větší přímočarost

  51. Re: Slavia - Liberec 3:0

    Sníža     před 2 lety 03.10.2022 14:35 |  
    3 0

    Naprosto skvělý první poločas. Minule jsem psal, že Aiham je z formy tak teď musím uznat, že včera předvedl vynikající výkon a spolu s Ševou byl nejlepším hráčem. Naprosto pohodová výhra. Jinak to byl od všech velice povedený výkon. Jen tak dál.

  52. Re: Slavia - Liberec 3:0

    rfslavia     před 2 lety 03.10.2022 14:42 |  
    5 1

    za mě naprosto dominantní výkon obou stoperů ve spolupráci s brankářem, snad je nechá trenér dostatečně sehrát a neprotočí to zase další zápasy

    • Re: Slavia - Liberec 3:0

      mig52     před 2 lety 03.10.2022 15:32 |  
      5 4

      Ještě by to chtělo dominantní výkon stoperů v zápasech, kdy se čeká, že budeme tahat za kratší konec.

      • Re: Slavia - Liberec 3:0

        necich     před 2 lety 03.10.2022 16:06 |  
        4 0

        Minimálně do jara bychom za kratší konec tahat neměli.. :)

        • Re: Slavia - Liberec 3:0

          mig52     před 2 lety 03.10.2022 19:38 |  
          2 3

          Jak rád bych, abys měl pravdu. :)

      • Re: Slavia - Liberec 3:0

        lukas6novak     před 2 lety 04.10.2022 14:24 |  
        2 0

        No já bych řekl že Ousou + Kacharaba už minulý podzim byly minimálně nadprůměrný i v těžších když hráli stále spolu. Pak se to rozpadlo zraněním Kacharaby ale jakmile hráli oni dva spolu víc zápasů v řadě tak ubývali chyby a rostla i jistota týmu v ně. U Ousoua mám pořád velký otazník u rozehrávky jak moc se zlepšuje (protože třeba vyvezení má za mě dost dobrý ale občas pořád udělá uplnou blbost v rozehrávce a je z toho nebezpečí pro nás) ale třeba soubojově/mentálně šel oproti prvnímu půl roku dost nahoru. Rozhodně dělá méně zbytečných faulů a má větší cit při čtení hry takže už nemá nesmyslý vystupování z čeho buď propadl nebo dostal zbytečnou kartu. A Kacharaba sice není 1-2 stoper pro Slavii ale když má důvěru trenérů a srovnanou hlavu tak je na ligu top a jako 3 stoper super. Soubojově top, výborný pasy za obranu, rychlostně ok. U něj je to prostě o hlavě a když jsem si už říkal že ho konečně dostali do zajímavý formy přišla válka a bylo to s ním všelijaký

  53. Re: Slavia - Liberec 3:0

    Martin 58     před 2 lety 03.10.2022 15:00 |  
    7 7

    Naše Noviny zasáhla podzimní letargie, neboť jsme pouze vyhráli, ach ta bída, pouze o 3 góly, tudíž žádný podnět k aktivnímu psaní, protože se to blbě kritizuje.
    A tak máme počet příspěvků jakoby šlo o zápas béčka.
    Tak přidám aspoň pár poznámek z hlediště k hráčům.
    Ondra v bráně klidný, skvělý zákrok po střele při zemi, novinkové úspěšné pasy do středu hřiště.
    Douděra poněkud méně využívaný na své straně než Jurásek na straně opačné, tudíž ne tolik viditelný.
    Stopeři výborní, Kačaraba vládl prvnímu poločasu. Oba velmi předvídaví a aktivní i dopředu.
    Aiham se po vstřelené brance euforicky utrhnul a udělal z druhé (žel taky trochu herně letargické) půle vlastní zábavnou one man shaw a ukázal své možnosti.
    U Juráska jsem si všimnul, že se vydatně zlepšuje v defenzívě, nenechá se vycukat, vyčká si a ve vhodný okamžik převezme v souboji iniciativu. Dopředu mluvit netřeba.
    Oli, toho kluka prostě musíte mít rádi, i kdyby mu klička stokrát nevyšla. Extrémně týmový, naprosto neúnavný hráč.
    Ševa se vyhrabal z neoprávněné typologizace "skleněnky", kterou mu mnozí, přehlížeje ostré zákroky na jeho nohy, přidělili (chtěl bych vidět je, jak by to bez zranění vždy přestáli oni).
    Na hřišti suverénní, klidný, těžko se mu dá odebrat míč, ale Petře, čteš-li to, když už ten prostor máš, vzpomeň si na Chelsea a uper to tam.
    Kuba Hromada: pro mě velmi překvapivý výkon, jako vždy plný důrazu, ale tentokrát rozmyslného, bez excesů, byl jsem fakt překvapen.
    Provi už v repre proti Švýcarům, kteří ho po jeho naskočení na hřiště nejméně pětkrát faulovali v docela krkolomných pozicích, ukázal, že je pohybově a fyzicky zjevně úplně v pořádku. Co se mu však zatím nevrátilo, je jeho dřívější rozmysl a přesnost. Je trošku v zajetí urputné snahy prosadit se.
    Ewerton je zatím pro mě druhým brazilským zklamáním. Nedaří se mu odbourat boleslavské návyky, kdy proti němu soupeři zjevně nehráli s takovým zaujetím, s jakým se hraje proti Slavii. Má většinou hlavu dole, zadrbává míč a velmi zpomaluje celou hru týmu, který musí "čekat", než se ze situací, do kterých se sám vmanipuluje, vyšmodrchá, což se mu však ne vždy daří.
    Pokud nevyužije svých nesporných technických schopností a nezmění styl hry tak, aby vyhovoval Slavii a ne jemu, nebude mít přes Oscara ani Olayinku šanci. Uvidíme na jaře, vlastně v lednu, po dvouapůlměsíční přestávce.
    Standa Tecl, největší podzimní překvapení, asi pro nás všechny. Skvěle kondičně připraven, zvýšené sebevědomí, platnost pro tým už není jen rétorická, vnitrotýmová, ale znovu na hřišti. Vstřelil svůj devátý gól stylem penalta-gólman-tyč a znovu Standa. Jak úsměvné, vzpomene-li člověk sobotní oslavu "Kdo je to Jan Kuchta?" (citace Jaroslava Tvrdíka), který se v lize poprvé trefil za Toaletňáky (z ofsajdu sic!) a vypadal jakoby právě vystřílel titul v Premier Ligue.
    Kluci náhradníci šli na můj vkus na hřiště příliš pozdě na to, aby ukázali něco systematického.
    Lidé, kteří nepřišli do hlediště (na Liberec není 11300 nijak moc) hledají asi větší vzrůšo, než domácí nakládačky, nevím..

    • Re: Slavia - Liberec 3:0

      Slávista 51     před 2 lety 03.10.2022 15:11 |  
      1 5

      Něco přechváleno, jiné nic moc chváleno.

    • Re: Slavia - Liberec 3:0

      Jožin     před 2 lety 03.10.2022 17:20 |  
      0 0

      Celkem souhlas jen u Provoda,moc předržuje balon i když s ním jde dopředu tak tím hru zpomalí zdravím

    • Re: Slavia - Liberec 3:0

      japhy     před 2 lety 05.10.2022 10:36 |  
      3 0

      OK, jen bych ten vzlykot nad počty příspěvků po výhrách vs. prohrách dal na banlist, stejně jako neustálé řešení palců.