Byl jsem na Santose naštvaný, že mu dal byť sebemenší záminku. Sudí ale byl na zabití. Takhle totálně zkur..t zápas podzimu, to nechápu. Měl by si občas pustit LM nebo zahraniční soutěže, aby viděl světový trend. Je smutné, že sledoval pouze ruce Santose a na toho provokatéra a simulanta Plzeňského, se ani nepodíval na video, jak fauloval, i když také lehce, našeho stopera jako první. Ze sudího okamžité reakce bez jakéhokoli přezkoumání správnosti výroku, se dá usuzovat, že se na něco takového nějaký čas připravoval. Jak napsal Mádl. Šádek vládne našemu fotbalu!
Původní komentář: Byl jsem na Santose naštvaný, že mu dal byť sebemenší záminku. Sudí ale byl na zabití. Takhle totálně zkur..t zápas podzimu, to nechápu. Měl by si občas pustit LM nebo zahraniční soutěže, aby viděl světový trend. Je smutné, že sledoval pouze ruce Santose a na toho provokatéra a simulanta Plzeňského, se ani nepodíval na video, jak fauloval, i když také lehce, našeho stopera jako první.. Skrýt původní komentář
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
Je jedno co kdo z nas (fanousku) si o tom mysli, podstatna jsou pravidla. Dle pravidel, je zde lehke drzeni jednoho hrace, nasleduje lehke pridrzeni drhuheho hrace a nesportovni fimlovani. Proti tomu stoji siutace z minuleho tydne v Olomouci, kde hrac se loktem opira o protihrace, cimz mu znemozni vyskok, ale dle rozhodciho se jedna o lehke pridrzeni a tedy se nejedna o faul. Komise rekne ze to je v poradku. Pravidla neznam jako sudi, ale mas pocit, ze se v nich neco pise o intenzite zakroku?
Proto se te ptam kdyz jednou se nepiska pro malou inteznitu, proc podruhe ano? Navic v situaci kdy se hrac dopusti nesportovniho chovani (filmovani).
Tech zvlastnich situacich v posledni dobe je opravdu hodne, tu se poskodi jeden tym, tu jiny, Hodne se ted reze Sparta, nam spis tez ublizuji a pak tu mame VP, ktera z techto omylu jen tezi. No mi to prijde zvlastni.
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
Proč se to píská pokaždé jinak? No protože to píská pokaždé někdo jiný, každý rozhodčí má svůj styl, jestli jsi někdy fotbal, tak to musíš znát. Někdo je vysazený na lokty, někdo nesnáší kecy atd. Nezastávám se rozhodčích ale kdybych měl brát vážně některé názory diskutujících, tak bych se na fotbal nemohl vůbec koukat. Já si to prostě nepřipouštím! ( Oprava : jestli jsi někdy hrál fotbal )
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
Souhlasím. VAR je stroj, ten se neplete, řekne ti, jestli to byla ruka, nebo ne. A jsme u toho! Teď přichází na řadu člověk a jeho posouzení, každý člověk je jiný a má na to jiný názor. Pro někoho to byl faul na červenou a pro někoho ne, pro někoho to byla ruka na na desítku, pro někoho ne. Jak budou rozhodovat lidé, vždycky budou posuzovat vzniklou situaci každý jinak.
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
A pravidla by měla být napsaná tak, aby různost výkladu v co největší míře eliminovala. Speciálně u podobných faulů, kterého se měl dopustit Santos, se pravidla snaží postihnout, zda reakce odpovídala akci. Neboli zda potažení Mosquery Santosem bylo příčinou jeho pádu. Snaží se diverzifikovat intenzitu zákroku. No a zde jednoznačně Holec rozhodl v rozporu z pravidly, VAR ho na to neupozornil a Příhoda mu to posvětil. Ano, pokud odpískal faul, musel dát červenou v souladu se současnými pravidly. Santos měl faulovat rukama, pokud připustíme, že by Mosquera byl ve vyložené šanci (ve spojení s neudělenou červenou Budějicím to vyznívá trochu komicky), je to taxativní červená. Ale totálně mě štve možnost, že VAR na chybu upozorní nebo neupozorní dle vlastního uvážení, zda byla chyba zásadní. A jestli tedy v případě, že kdyby Holec tu pentli nepískl, si to obhájil, tak ať VAR zrušej, neb je objektivně úplně k ničemu.
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
A komise rozhodčích je také na každý zápas jiná? Nebo alespoň kolo od kola?
Já jenom že konzistenci nevidíme ani u ní... a co si budeme povídat, tam to začíná...
Faul na Tecla v Jablonci neodpískán - dle komise v pořádku, vražení loktem do zad nebylo takové intenzity
Faul na Chytila od Hejdy neodpískán - dle komise v pořádku, rukama jej ve výskoku nepřidržel nijak intenzivně
Faul Sýkory na hráče Hradce neodpískán - dle komise v pořádku, dle rozpitvaného záznamu před Sýkorovým skluzem jej hráč Hradce mírně zatáhl, takže jako první bal faulován hráč Plzně....
A teď slyšíme, že byl naprosto správně odpískán faul Santose, přestože tam intenzita byla nulová, zatažení nemohlo být důvodem k pádu hráče - tedy alespoň ne k tomu, že aby se mu tak podlomily nohy - a nikdo nezkoumal, že podstatně větším zatažením se hráč Plzně vůbec do té situace dostal.....
Kdyby komise rozhodčích pokaždé vydala stanovisko, které by souznělo s předchozími výroky, velice rychle by se rozhodčí sjednotili na jednom metru... jenomže to se neděje - naopak, čím dál více se rozšiřuje takzvaná "šedá zóna", kde si rozhodčí může vybrat jestli zákrok odpíská nebo ne.... a komise mu to pokaždé posvětí....
Jedním problémem je, že tahle zóna zákroků, které sudí může odpískat a nemusí, by měla být pár centimetrů, maximálně metr... a naše slavná komise jí teď rozšířila na několik kilometrů....
Druhým potom to, že všechny rozhodnutí, spadající do této zóny, jsou jdou ve prospěch jednoho klubu... vždycky je to buď pro Plzeň, nebo proti oběma pražským "S"...
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
Právě... komise rozhodčích by měla mít k dispozici materiály, kdy během školení před sezónou ukáže různé situace a řekne: "tohle je ještě faul, tohle už ne.." nebo tedy přesně "tohle je ještě dovolené, tohle už se musí pískat"...
Ostatně sám Příhoda dělal nějakou tu osvětu: pouštěl různé herní situace Kollerovi se Sieglem, oni měli říct, jak by jí vyřešili jako rozhodčí a on jim potom vysvětloval, jak to mělo být správně - bylo to k dispozici na Youtube....
Přál bych tomu sympaťákovi, aby se brzo naplnilo přísloví o svini a vařící se vodě. Dělá to v každém zápase, jak se ho někdo dotkne ve vápně soupeře, sekne sebou a v bolestech umírá. Osina v zadku je proti němu pamlsek.
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
Komentáře (14)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
Juventus turin před 2 lety 20.09.2022 13:40 |přesně
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
Divizni (přítel SN) před 2 lety 20.09.2022 14:10 |Byl jsem na Santose naštvaný, že mu dal byť sebemenší záminku. Sudí ale byl na zabití. Takhle totálně zkur..t zápas podzimu, to nechápu. Měl by si občas pustit LM nebo zahraniční soutěže, aby viděl světový trend. Je smutné, že sledoval pouze ruce Santose a na toho provokatéra a simulanta Plzeňského, se ani nepodíval na video, jak fauloval, i když také lehce, našeho stopera jako první. Ze sudího okamžité reakce bez jakéhokoli přezkoumání správnosti výroku, se dá usuzovat, že se na něco takového nějaký čas připravoval. Jak napsal Mádl. Šádek vládne našemu fotbalu!
Komentář byl uživatelem upraven (20.09.2022 14:27) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Byl jsem na Santose naštvaný, že mu dal byť sebemenší záminku. Sudí ale byl na zabití. Takhle totálně zkur..t zápas podzimu, to nechápu. Měl by si občas pustit LM nebo zahraniční soutěže, aby viděl světový trend. Je smutné, že sledoval pouze ruce Santose a na toho provokatéra a simulanta Plzeňského, se ani nepodíval na video, jak fauloval, i když také lehce, našeho stopera jako první..
Skrýt původní komentář
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
Myšák před 2 lety 20.09.2022 18:10 |Jestli chceš že to bylo předem připravene, tak se nech vyšetřit. Jaký myslíš, že na to mají názor plzenští fandové? Jestli chceš tvrdit
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
slamacek (přítel SN) před 2 lety 22.09.2022 09:11 |Je jedno co kdo z nas (fanousku) si o tom mysli, podstatna jsou pravidla. Dle pravidel, je zde lehke drzeni jednoho hrace, nasleduje lehke pridrzeni drhuheho hrace a nesportovni fimlovani. Proti tomu stoji siutace z minuleho tydne v Olomouci, kde hrac se loktem opira o protihrace, cimz mu znemozni vyskok, ale dle rozhodciho se jedna o lehke pridrzeni a tedy se nejedna o faul. Komise rekne ze to je v poradku. Pravidla neznam jako sudi, ale mas pocit, ze se v nich neco pise o intenzite zakroku?
Proto se te ptam kdyz jednou se nepiska pro malou inteznitu, proc podruhe ano? Navic v situaci kdy se hrac dopusti nesportovniho chovani (filmovani).
Tech zvlastnich situacich v posledni dobe je opravdu hodne, tu se poskodi jeden tym, tu jiny, Hodne se ted reze Sparta, nam spis tez ublizuji a pak tu mame VP, ktera z techto omylu jen tezi. No mi to prijde zvlastni.
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
Myšák před 2 lety 26.09.2022 13:24 |Proč se to píská pokaždé jinak? No protože to píská pokaždé někdo jiný, každý rozhodčí má svůj styl, jestli jsi někdy fotbal, tak to musíš znát. Někdo je vysazený na lokty, někdo nesnáší kecy atd. Nezastávám se rozhodčích ale kdybych měl brát vážně některé názory diskutujících, tak bych se na fotbal nemohl vůbec koukat. Já si to prostě nepřipouštím! ( Oprava : jestli jsi někdy hrál fotbal )
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
wimpy před 2 lety 26.09.2022 13:44 |A od toho je tam VAR, aby nepřípustné rozdíly ve stylu pískání rozhodčích korigoval. Přesněji měl by být.
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
Myšák před 2 lety 26.09.2022 14:19 |Souhlasím. VAR je stroj, ten se neplete, řekne ti, jestli to byla ruka, nebo ne. A jsme u toho! Teď přichází na řadu člověk a jeho posouzení, každý člověk je jiný a má na to jiný názor. Pro někoho to byl faul na červenou a pro někoho ne, pro někoho to byla ruka na na desítku, pro někoho ne. Jak budou rozhodovat lidé, vždycky budou posuzovat vzniklou situaci každý jinak.
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
wimpy před 2 lety 26.09.2022 17:59 |A pravidla by měla být napsaná tak, aby různost výkladu v co největší míře eliminovala. Speciálně u podobných faulů, kterého se měl dopustit Santos, se pravidla snaží postihnout, zda reakce odpovídala akci. Neboli zda potažení Mosquery Santosem bylo příčinou jeho pádu. Snaží se diverzifikovat intenzitu zákroku. No a zde jednoznačně Holec rozhodl v rozporu z pravidly, VAR ho na to neupozornil a Příhoda mu to posvětil. Ano, pokud odpískal faul, musel dát červenou v souladu se současnými pravidly. Santos měl faulovat rukama, pokud připustíme, že by Mosquera byl ve vyložené šanci (ve spojení s neudělenou červenou Budějicím to vyznívá trochu komicky), je to taxativní červená. Ale totálně mě štve možnost, že VAR na chybu upozorní nebo neupozorní dle vlastního uvážení, zda byla chyba zásadní. A jestli tedy v případě, že kdyby Holec tu pentli nepískl, si to obhájil, tak ať VAR zrušej, neb je objektivně úplně k ničemu.
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
kjandourek (admin) před 2 lety 27.09.2022 09:12 |A komise rozhodčích je také na každý zápas jiná? Nebo alespoň kolo od kola?
Já jenom že konzistenci nevidíme ani u ní... a co si budeme povídat, tam to začíná...
Faul na Tecla v Jablonci neodpískán - dle komise v pořádku, vražení loktem do zad nebylo takové intenzity
Faul na Chytila od Hejdy neodpískán - dle komise v pořádku, rukama jej ve výskoku nepřidržel nijak intenzivně
Faul Sýkory na hráče Hradce neodpískán - dle komise v pořádku, dle rozpitvaného záznamu před Sýkorovým skluzem jej hráč Hradce mírně zatáhl, takže jako první bal faulován hráč Plzně....
A teď slyšíme, že byl naprosto správně odpískán faul Santose, přestože tam intenzita byla nulová, zatažení nemohlo být důvodem k pádu hráče - tedy alespoň ne k tomu, že aby se mu tak podlomily nohy - a nikdo nezkoumal, že podstatně větším zatažením se hráč Plzně vůbec do té situace dostal.....
Kdyby komise rozhodčích pokaždé vydala stanovisko, které by souznělo s předchozími výroky, velice rychle by se rozhodčí sjednotili na jednom metru... jenomže to se neděje - naopak, čím dál více se rozšiřuje takzvaná "šedá zóna", kde si rozhodčí může vybrat jestli zákrok odpíská nebo ne.... a komise mu to pokaždé posvětí....
Jedním problémem je, že tahle zóna zákroků, které sudí může odpískat a nemusí, by měla být pár centimetrů, maximálně metr... a naše slavná komise jí teď rozšířila na několik kilometrů....
Druhým potom to, že všechny rozhodnutí, spadající do této zóny, jsou jdou ve prospěch jednoho klubu... vždycky je to buď pro Plzeň, nebo proti oběma pražským "S"...
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
Myšák před 2 lety 27.09.2022 11:48 |Na komisi jsem zapomněl, ti by v tom mohli a měli udělat pořádek!
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
kjandourek (admin) před 2 lety 27.09.2022 13:49 |Právě... komise rozhodčích by měla mít k dispozici materiály, kdy během školení před sezónou ukáže různé situace a řekne: "tohle je ještě faul, tohle už ne.." nebo tedy přesně "tohle je ještě dovolené, tohle už se musí pískat"...
Ostatně sám Příhoda dělal nějakou tu osvětu: pouštěl různé herní situace Kollerovi se Sieglem, oni měli říct, jak by jí vyřešili jako rozhodčí a on jim potom vysvětloval, jak to mělo být správně - bylo to k dispozici na Youtube....
https://www.youtube.com/watch?v=ManDajX0WyU
Čekal bych, že takhle to bude i dál v reálu - čímž by se postupně ten metr sjednotil... ale obávám se, že tomu tak není...
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
SLAVIESTA před 2 lety 20.09.2022 16:42 |Přál bych tomu sympaťákovi, aby se brzo naplnilo přísloví o svini a vařící se vodě. Dělá to v každém zápase, jak se ho někdo dotkne ve vápně soupeře, sekne sebou a v bolestech umírá. Osina v zadku je proti němu pamlsek.
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
Myšák před 2 lety 20.09.2022 18:15 |V Bolivii je to asi hrdinství! Morelos z Glasgow Rangers.
Re: Santosova penalta? Pískat se dá, ale sudí Hocek měl mlčet
Slávista 51 před 2 lety 20.09.2022 19:59 |dojde na něho, když to bude nejméně čekat