Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 8. kolo

Slavia teď v Edenu koncertuje, což jako další odnesly České Budějovice.

Současná série přídělů v Edenu je opravdu nevídaná - 19 branek za poslední 3 zápasy nebo 23 za 4. Skoro si až říkám, že by si takové výkony zasloužily plný Eden, ač 11 tisíc diváků není za současné situace (rostoucí náklady pro lidi i nabitá termínová listina) úplně málo. Každopádně to byl opět fotbalový ráj. Slavia svého soupeře motala jako na kolotoči od začátku do konce. 6 vstřelených gólů - a z nich mnohé krásné - je parádní číslo a nutno přiznat, že i kosmetická trefa neoblíbeného hosta Potočného měla oči. Ocenit bych chtěl i velmi nízký počet faulů ze strany sešívaných (4 za zápas) a potvrzenou zlepšenou efektivitu z rohů, což jsou věci, které jsem tu v minulosti kritizoval.

Velmi se mi líbí také trend, kdy rozhodčí v lize konečně začínají chránit zdraví hráčů. Mnohem častěji tasí sudí za drsné skluzy zezadu rovnou červené karty a když už vytáhnou jen žlutou, tak je video správně opraví. Snad nepůjde jen o labutí píseň po "kauze Cedidla" a naše liga konečně začne bavit fotbalem 21. století. Včerejší novic Křepský mohl dát hostům červené rovnou dvě, ale zastavení Masopusta posledním hráčem posoudil jen žlutě navzdory videu. Rozhodnutí akceptuji, protože k míči by podle všeho měl skutečně blíže brankář hostí. A přijde mi lepší si při nejednoznačném verdiktu stát za svým než bezmyšlenkovitě souhlasit s VARem, ač jde o nesmysl jako v Brně u Ousoua.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 4 - Připsal si dva snadné zákroky proti střelám zdálky přímo doprostřed. Ač inkasovaný gól cestu za výhrou nijak neovlivnil, tak ho stejně Mandousovi vyčtu. Potočný to trefil skvěle a nečekaně, ale je prostě chybou, když po ráně z takové vzdálenosti zůstane brankář jen zkoprněle stát. Pro Aleše je to zdvižený prst, ostatně mnohem fatálněji mohl dopadnout lob v Jablonci.

David Douděra - 6 - Z hlediska intenzity hry je top, volba řešení a kvalita jeho provedení ale stále pokulhává. Oproti úvodu sezony mi ale přijde, že přidal na důrazu a zlepšil bránění, i když to může být zkresleno silou soupeřů.

Aiham Ousou - 7 - Stopeři podle mě hráli s přehledem. Zaváhání bylo jen minimum a nic významnějšího. Naopak Ousou vydatně podporoval útočné snažení.

Taras Kačaraba - 7 - Naskočil na poslední chvíli při zranění Holeše z rozcvičky a v pohodě obstál. Doma působí mnohem sebevědoměji než venku, ostatně jako celá Slavia. Zrovna on jako zkušenější hráč by měl jít venku příkladem, tak nezbývá než doufat, že se to zlepší.

David Jurásek - 9 - Vynikající výkon! Pro mě je Jurásek se Sorem a Usorem nejzajímavější hráč z pohledu možného prodeje a nebál bych se přirovnání k Bahovi. Jurásek hraje ve velké intenzitě, navíc má asi nejlepší centr, co za dlouhé roky ve Slavii pamatuji. Proti Budějovicím v tomto ohledu exceloval a připsal si hned 3 asistence, přičemž jich mohlo být i víc, kdyby spoluhráči proměnili další dobré možnosti.

Lukáš Masopust - 7 - Také Masopust zahrál nadprůměrně, i když z mého pohledu patřil k našim méně výrazným hráčům. Pozornost však na sebe strhl při naší 4. trefě, kdy krásnou ránou rozvlnil síť.

Christ Tiéhi - 7 - Celkově jeho přestup zatím považuji za povedený a proti Dynamu odehrál Tiéhi velmi dobrý part. Možná to zní troufale, ale proč se o tom nepobavit - není teď Christ dokonce v lepší formě než Holeš? Mně nyní přijde silnější soubojově i kombinačně.

Lukáš Provod - 6 - Bylo vidět, že neproměněná penalta z Turecka ho poznamenala a v první půli kazil z našeho týmu nejvíce. Dokonce si připsal i jednu ztrátu na vlastní půlce, z které byla nepříjemná akce hostů. Ale ke cti mu slouží, že se nebál hrát a nakonec se do toho dostal a odehrál obstojný zápas.

Ondřej Lingr - 7 - Poctivý buldočí výkon. Navíc se Lingr také dobře zapojoval do kombinace, i když to běžně není jeho nejsilnější stránkou. Vstřelenou branku si zasloužil a vlastně měl i skóre otevřít, když v úvodní šanci neumístil míč přesně a nechal vyniknout gólmana.

Ivan Schranz - 8 - Myslím, že útočnější pozice mu svědčí víc. Schranz si za zápas připsal gól i asistenci. V prvním případě propálil tváří v tvář Janáčka, ve druhém velmi chytře vrátil míč zpět Teclovi, který pak měl před sebou odkrytou branku.

Stanislav Tecl - 9 - V těchto zápasech letos exceluje a sám jsem překvapen, jak moc se s narůstajícím sebevědomím zlepšil. Při první brance se prosadil při rohu, u druhé výborně nahrál rychle rozehraným autem. Třetí pak vstřelil po chytré zpětné přihrávce Schranze. Ve druhé půli výborným napadáním obral o míč Janáčka, ale pak trochu nešikovně netrefil branku. To ho dělilo od maximálního hodnocení. Trenér Trpišovský ho označil za současného lídra, s čímž zatím souhlasím částečně - skutečný lídr se totiž ukáže hlavně v těžkých zápasech. Jeden z nich nás čeká už v neděli v Plzni.

Ewerton - 7 - Vstřelená branka by mu mohla pomoci při návratu do formy. Ewerton se prosadil povedenou střelou z hranice vápna, což se od něj ve Slavii očekává.

Moses Usor - 6 - Užil si pohodový závěr povedeného zápasu. Pěknou střelou protáhl brankáře.

Václav Jurečka - 6 - Naskočil po dlouhé pauze zapříčiněné zraněním. V jedné situaci dobře připravil pozici pro spoluhráče.

Matěj Jurásek a Jakub Hromada nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

8. - Neděle 11. 09. 2022 19:00

Fortuna liga, 2022/2023
6 - 1
3 - 0
SK Slavia Praha
SK Dynamo České Budějovice
SK Dynamo České Budějovice

56. Potočný

Komentáře (99)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Co provedl Mandous, že

    Slávista 51     před 2 lety 12.09.2022 16:47 |  
    3 7

    jenom za 4?
    No !

    • Re: Co provedl Mandous, že

      Slávista 51     před 2 lety 12.09.2022 17:05 |  
      0 7

      A když Masopust nadprůměrně, tak proč jenom 7?

      • Re: Co provedl Mandous, že

        Leksel     před 2 lety 12.09.2022 20:41 |  
        1 0

        Protože nadprůměrné je nad 5, což 7 splňuje, já ho mám i vzhledem k tomu krásnýmu gólu z hranice vápna a v sevření protihráčů dokonce za 8.


        Komentář byl uživatelem upraven (12.09.2022 20:42) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Co provedl Mandous, že

      Leksel     před 2 lety 12.09.2022 20:46 |  
      5 1

      Během zápasu tam neměl moc práce, takže bych mu dal za "klidnou" 5, ale ten inkasovaný gól mu ten standard pokazil.

    • Re: Co provedl Mandous, že

      žbl68     před 2 lety 14.09.2022 15:22 |  
      0 0

      1-10 je prostě málo ..... to je jako bys strojařinu měřil v metrech ........

  2. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Steevee     před 2 lety 12.09.2022 17:04 |  
    17 19

    K Mandousovi a obdrženému gólu. Myslím, že tohle byla situace, kdy brankář prostě ví, že to nemůže mít. A Mandous v tomto případě opravdu nemohl. Takže bych mu nedával sežrat, že si cvičně neskočil do prázdna. Btw. Kolář od určité doby úplně přestal skákat po míčích v nepoměrně chytatelnějších situacích.

    Nepopulární názor: Teclovi samozřejmě góly přeju. Pořád je náš. Ale přijde mi vtipný se zase před Plzní bavit o tom, že jako TEĎ se ukáže, jestli je náš lídr. Myslím, že odpověď na to, jestli Tecl je naším lídrem v klíčových zápasech, už nějakou dobu známe...

    A bytostně nesouhlasím s tím, že Tecl minul prázdnou "trošku nešikovně". Ono se teď samozřejmě pod tíhou výsledku i jeho množství gólů nabízí bagatelizovat kiksy a vidět to supr růžově, ale TOHLE byla přesně šance a její řešení, které od Standy přicházelo a přichází pravidelně tehdy, kdy o něco opravdu jde.

    Sorry ale, jak by řekla legenda diskuzí na idnesu Erik Winkelmann - tohle je realita.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      levap     před 2 lety 12.09.2022 21:02 |  
      3 8

      Musím souhlasit jak s názorem na gól v naší síti, tak s názorem na S.Tecla.
      Ten náhodný kop Potočněho se opravdu nadal chytat a ani není možné vyčítat Mandousovi špatně postavení. To je rozdíl oproti lobu v Jablonci.
      A ještě drobnost k Stanislavu Teclovi. Obávám se, že autor příspěvku má pravdu a jako potvrzení může sloužit třeba
      i jeho řešení posledních dvou šancí v Turecku.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    o-cab     před 2 lety 12.09.2022 17:26 |  
    8 7

    Mandous tohle mit nemohl a Tiehimu bych dal 8, byl excelentni, jinak mame skoro stejna cisla i pocity:)

  4. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Myšák     před 2 lety 12.09.2022 17:30 |  
    6 12

    Moje slávistické srdíčko plesá, člověk se má v životě radovat i z maličkostí. Hodnocení v naprostém pořádku. Tu 4 si Mandous zasloužil, takové dálky musí brankář krýt všechno a nic ho neomlouvá. (Z takové). Teď už jenom udělat tu p......u Plzeň. Na to Balkani pozor, připadají mi lepší než Turci!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Lunaris     před 2 lety 12.09.2022 21:12 |  
      2 0

      Teď prohráli 0:2 doma s nějakou Dritou. Jakákoliv ztráta bodů v tomhle zápase by byla blamáží.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Myšák     před 2 lety 12.09.2022 21:20 |  
        0 0

        Já jsem viděl jenom kousek, jak remizovali s Kluží, tak uvidíme.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    soudek82 (přítel SN)     před 2 lety 12.09.2022 18:01 |  
    2 2

    tyjo tak dneska se tedy celkem míjíme (čímž neříkám, že mám pravdu), zkusím aspoň bodově:

    Mandous - podle mě se to chytit nedalo, jinak naprostá jistota, super zakládání útoků, přesné výkopy - 6 v suchým triku
    Douděra - za mě včera jeho nejlepší výkon, do obrany jistý, vepředu permanentně v náběhu, za mě mezi 7 a 8
    Jurásek - jako určitě by měl hrát, je skvělé, že mu přibývají asistence jak na běžícím pásu, ale nelze nevidět že některé obranné situace řeší zatím velmi juniorně, bylo vidět jak třeba ve srovnání s Masopustem ztrácí hloupé míče, které si Maso zkušeně pokryje a v klidu uhraje pro sebe. U ČB to nevadí, zkušenější soupeři by to ale mohli trestat / trestali - 8
    Taras - dobrý zápas, ale vzhledem k situaci před gólem prostě nemůže mít stejně jako Aiham, i proto že ten se dneska mnohem víc zapojoval do ofenzivy - za mě 5 až 6
    Ewerton - já strašně doufám, že to v něm je, že může přinést podobnou nadstavbu jako měl Nico, ale zatím je to drban kterej zpomaluje akce, bylo strašně vidět jak jsme s jeho příchodem úplně přestali bejt nebezpeční - za mě max 5

    Jinak skvělej výkon, moc jsem si to užil, aby to jako nezapadlo :-)


    Komentář byl uživatelem upraven (12.09.2022 18:07) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Myšák     před 2 lety 12.09.2022 18:57 |  
      8 11

      Ze 40 metrů se musí chytit všechno! Nic proti Mandosovi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Ivan     před 2 lety 12.09.2022 20:03 |  
        7 0

        bylo to necelých 30m.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Leksel     před 2 lety 12.09.2022 20:35 |  
      7 3

      I když to bylo kopnutý naprosto ideálně, tak gól jde na jeho triko, na to, že míč měl na kopačkách soupeř, tak stál dost vysoko, zvlášť po zkušenosti s lobem s Jabloncem.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    TODUBAR     před 2 lety 12.09.2022 18:43 |  
    13 2

    S hodnocením souhlasím, byl to opravdu výkon, na který se dobře koukalo. Ale už dlouho mi vrtá hlavou jedna "drobnost". Ze všech stran je probírán rozdíl mezi výkony Slávky doma a venku. Důvody jsou různé, ale mně napadá jeden z oblasti psychologie. Dresy. Jak naši kluci nehrají v našich typických červenobílých, je to horší. A nechápu, proč musí venku vždy hrát ve "venkovních" dresech a to i v případech, kdy to není nutné.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      fandaX     před 2 lety 12.09.2022 18:56 |  
      18 0

      S těmi dresy tomu také nerozumím. Cožpak platí nějaký zákaz nosit venku za jakékoliv situace hlavní dres? Nebo se tak Slavia prostě rozhodla z vlastní vůle hrát v červenobílém jen doma? Pokud ano, pak je to pro mě zcela nepochopitelné.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Tillendorf     před 2 lety 13.09.2022 08:25 |  
        6 0

        S těmi dresy je to dlouhodobý nesmysl. Pamatuju si třeba loňské dresové peklo na Baníku ...Baník bílé dresy , modré trénýrky - my světle modré dresy , bílé trenýrky ....
        Zřejmě musíme mít venkovní , pokud u domácích dominuje bílá či červená ( kromě derby ) ...ale např. proti komplet bílému Slovácku by to žádný problém nebyl ... naopak proti červenobílé Zbrojovce to asi chápu .
        No bláhově si myslím, že kdyby někdo zapojil selský rozum, tak venkovní dresy potřebujeme v lize jen proti Zbrojovce a Pardubicím ( možná jsem někoho zapomněl ). Jako kdo si splete nejkrásnější dres ? Toho mi ukažte ! :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Ivan     před 2 lety 12.09.2022 20:09 |  
      7 2

      Mně jako důvod napadá kvalita soupeřů. Doma excelujeme proti týmům které budou bojovat o záchranu - Zlín, Teplice, ČB, Pardubice. To jsou dost možná 4 nejhorší týmy v lize. Když odečteme tyto 4 zápasy, venku máme těžší soupeře. Jediný zápas který se výrazně "vymyká" je venkovní s Rakowem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        torn     před 2 lety 12.09.2022 21:24 |  
        1 1

        Teplice na tom budou dobře. Pardubice mají mladý kádr, kdyby nevyhodili trenéra, měli šanci týmy z nižší poloviny tabulky obrat o dost bodů.
        Ale hlavně hra proti soupeřům ze spodní části tabulky jsme většinou nehráli moc dobře.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Qope     před 2 lety 12.09.2022 19:03 |  
    3 4

    Zajímavě vytvořené téma. Za mě klidně takto - Tiéhi na defenzivního záložníka a Holeš na stopera. To by mohlo fungovat velice dobře, ne?

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      coogee     před 2 lety 12.09.2022 20:11 |  
      0 0

      Jo, kdyby se Holeš včera nezranil. Min. 14 dnů pauza!

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Qope     před 2 lety 12.09.2022 20:42 |  
        2 0

        Tak to je ovsem velká ztrata. Zvlaste, když nás ceka Plzen ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Ivan     před 2 lety 12.09.2022 20:44 |  
        1 2

        Nepřekvapilo by mě kdyby nastoupil. Nezřídka se snažíma zmást soupeře. Celý ten jeho odchod z rozcvičky byl naplánovaný :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      MKCZ83     před 2 lety 12.09.2022 21:43 |  
      2 1

      Za mě Holeš na pravýho stopera v trojce a Tiehi na single pivota :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          MKCZ83     před 2 lety 14.09.2022 15:49 |  
          0 0

          Měli jsme tehdy Tiehiho?

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            lantsmit     před 2 lety 14.09.2022 16:44 |  
            0 2

            tak předně jsi psal tohle: "Holeš byl na stoperovi při nejlepším průměrný. Ve většině zápasů na tom postu nedominoval.", čemuž jsem ti tehdy oponoval.

            A dále jsem psal, že bude pro nás snazší nahradit Holeše na šestce, než najít dalšího stejně dobrýho / spolehlivýho / řídícího stopera, jakým byl, je a bude právě on.

            Tak se to teď prostě jenom potvrzuje, jak "snadno" a rychle se našla náhrada za Holeše v záloze a jak moc ho naopak potřebujeme na stoperu.

            Jenom jsem to připomněl, třeba proto, abychom si příště dali větší pozor na označování podobnejch názorů za šílenej nápad apod.

            Jistě se dnes shodneme, že to byl nápad zcela legitimní, kterej mohl vyjít (a nakonec taky vychází), anebo samozřejmě nemusel. Žádná šílenost tam za mě nebyla

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              MKCZ83     před 2 lety 15.09.2022 08:03 |  
              0 0

              Jenže stoper v trojce je něco úplně jiného než stoper v dvojce. Ve dvojce je Holeš průměrný. V trojce by hrál podle mne famózně. To je jako říkat, že bys chtěl stavět hráče, který je ideální jako druhý útočník na post jediného hrota. Hra stoperu v trojce a dvojce je hodně jiná. Někteří stoperi zvládnou skvěle oboje, někteří se hodí jenom pro jednu roli.

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                lantsmit     před 2 lety 15.09.2022 09:11 |  
                0 1

                Jestli je problém napsat, sorry, trochu jsem to přehnal / spletl jsem se, tak už pokračovat nemusíme. Já psal variantu s Holešem na stoperu pod článkem o dalším dlouhým zranění Gadžiho, jako nejrozumnější způsob řešení nedostatku kvalitních stoperu. S doplněním, že by se tam klidně mohl usadit natrvalo. Protože se ve všech zápasech na stoperu (ať už ve dvojici nebo trojici) osvědčil a protože na šestce není nenahraditelnej (jeho podpora útoku pro nás není nijak zásadní). Navíc jsem už v té době předpokládal pokračující problémy ve hře stoperů. Teď se ukazuje, že stejná úvaha byla jako první myšlenka i v hlavě JiT. Spolu s tím, jak se tahle varianta v reálu osvědčuje, se i teď tady na fóru množí příspěvky na téma Holeš na stopera. Reálně, protože to máme nejvíc zažitý, samozřejmě ve dvojici. Mimochodem podobně tlačím už dobrej rok do útoku / na podhrot Lingra. Pohříchu, s podobným počátečním nepochopením na zdejší diskusi…


                Komentář byl uživatelem upraven (15.09.2022 09:53) . Zobrazit původní komentář

  8. V poháru ve čtvrtek, potřebuje Slavia vyhrát a

    Slávista 51     před 2 lety 12.09.2022 20:28 |  
    1 4

    přitom se i šetřit, když ta Plzeň hraje pohár už v úterý.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Lunaris     před 2 lety 12.09.2022 21:09 |  
    9 9

    Mandousovi za ten gól snižovat známku fakt ne, s tím nesouhlasím. On ten míč sledoval očima, dělal pohyb směrem k němu, ale viděl, že to nemá. Zbytečné po tom míči skákat, šlo to skoro do šibenice a padalo relativně z výšky. Naopak jste tu měli zmínit jeho skvělý výkop Teclovi před druhým gólem. Kačaraba měl ten míč odhlavičkovat tak, aby to nešlo Potočnému přímo na nohu a Douděra ho mohl snáze doběhnout a jít do souboje. Tam bych viděl primární chybu. Potočný to ale bohužel dostal přímo do běhu, Douděra mu i tak sice mohl jít zezadu do těla za cenu žk, to samé Kačaraba zepředu, ale chápu, že úplně nečekáš, že se Potočný trefí z takové dálky, tak se ho jen snažíš tlačit do strany, aniž bys ho fauloval. Bohužel to trefil mimořádně.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Petr74 (přítel SN)     před 2 lety 13.09.2022 00:00 |  
    9 3

    Mandousovi bych ten gól nevyčítal. Viděl jsem to v ose střely a původně míč letěl do prostřed brány. Ale pak se stočil k tyči. To by nechytil nikdo

  11. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    lukas6novak     před 2 lety 13.09.2022 07:12 |  
    4 0

    Nevím jak to vypadá v TV ale přijde mi že na Douděrovi je vidět už teď relativně velký posun.
    1) Směrem dozadu se zlepšuje a i když to je tým ze spodku tak je logický že to půjde postupně a nebude během půl roku dozadu dominantní (to asi nikdy ale myšleno že lusknutím prstu bude top).
    2)J centry asi nikdy nebudou jeho nejsilnější stránka ale pocitově už mnohem míň míčů přetahuje (tak že překopne všechny až na druhou stranu). Od něj podle mě není nutnost aby měl tak adresný centry jako Jurásek (na to prostě nikdy nebude mít kvalitu) ale aby trefoval prostory kde se dokážem dostat alespoň do náběhu což mi právě přijde že zlepšuje
    3) Pro někoho to je občas až moc dětský apod ale mě se ty jeho upřímný emoce a zápal líbí. alespoň u něj mám jistotu že do všeho dá vždy 100%
    4) Při větší sehranosti s týmem a spolupráci s Masopustem (budou se moct na lajně během zápasu točit bek/záložník) bude jeho rychlost relativně platná i proti betonu. Buď rychlý přechod po zisku a nebo i proti týmu zalezlýmu u vápna se dokáže dostat za obranu k brankový čáře a už může přijít centr ze strany a nebo přihrávka pod sebe a ne jen centry z hlouby pole

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      lantsmit     před 2 lety 13.09.2022 09:15 |  
      1 3

      Jeho podpora útoku podle iSport indexu:

      1. kolo (MB) – 4,17
      2. kolo (ZLN) - 4,68
      4. kolo (PAR) – 8,24
      5. kolo (BRN) – 7,87
      8. kolo (ČB) – 6,94

      Vzestupná tendence tam určitě je, směrem dopředu. Dozadu mě zatím nepřesvědčil, ale na to je ještě brzy. Je to silná stránka našeho realizáku, naučit týmově i individuálně bránit v podstatě každýho hráče. Co zatím koušu těžce, je jeho chování na hřišti - simulace, diskuse s rozhodčími, celkově poutáním negativní pozornosti ze strany rozhodčích a možná s tím vším související i určitá nesoustředěnost. Uvidíme, jak s tím dokáže do budoucna pracovat.


      Komentář byl uživatelem upraven (13.09.2022 09:15) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Ivan     před 2 lety 13.09.2022 10:01 |  
      0 1

      Ty centry moc nechápu. Pocitově bych řekl, že v krajským přeboru centruje líp každý druhý hráč a že kdyby Douděra zůstával hodinu po každým tréninku s někým a zkusil sto centrů, tak za měsíc budou jeho centry v pohodě.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    denydzlSKS     před 2 lety 13.09.2022 07:24 |  
    5 1

    ad Tecl a jeho výkony a góly v těžkých zápasech.. Který jiný náš hroťák dával góly Spartě, Plzni nebo soupeřům v Evropě? Škoda a kdo dál?
    U Kuchty si vybavuju dva góly Nice a jinak asi nic. U Musy jeden gól Spartě a Mešanovič asi to samý..
    Přijde mi, že tu Tecla lehce kritizujeme za něco, co ale u nás neměl žádný útočník s výjimkou Škody. Může to prostě pořád souviset s naším stylem hry, že na střílení gólů máme primárně křídla a druhou vlnu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      lantsmit     před 2 lety 13.09.2022 07:41 |  
      3 3

      Kuchta dával góly v Evropě pravidelně, pro příklad dal v poslední sezóně gol Union, Feyenoordu i Maccabi ve skupině. Lingr dává góly Sparte, Plzni nebo třeba loni proti Fenerbahce. V útoku hraje chvíli, počet jeho zářezů v TOP zápasech bude narůstat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Ivan     před 2 lety 13.09.2022 10:02 |  
      1 0

      Ještě Jiřík, ten to tam taky sypal v Evropě :-)

  13. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    mis3     před 2 lety 13.09.2022 08:44 |  
    4 5

    Ještě bych měl jedno hodnocení a to fanouškům za 3! Pouhých 11.500, jako fakt? Nadává se hráčům, ale tohle je horší než výkon v Polsku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Taky     před 2 lety 13.09.2022 09:05 |  
      5 0

      Asi bys měl upřesnit, které fanoušky máš na mysli, doufám že ne nás, kteří jsme přišli!
      Fandilo se obstojně, chorea nadstandartní, na to co přijelo za neatrativní klub....
      A co fanoušci hostů, Budějovice jsou velké město a já jich napočítal pět?! "Dy ná mo Bud var!" :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        mis3     před 2 lety 13.09.2022 09:43 |  
        4 1

        však píšu že POUHÝCH 11.500... to je snad zřejmé, že kritizuji malý počet. Fandění bylo slušné.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Taky     před 2 lety 13.09.2022 09:13 |  
    5 5

    Mandous skvěle rozehrál akci při zlomovém druhém gólu!
    Ta gólová střela ho zaskočila tak, že ani neskočil teatrálně do prázdna. :-)
    Skvěle rozehrával, nabízel se...
    Za mě 5, možná 6?

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      SirCohen     před 2 lety 13.09.2022 10:14 |  
      6 5

      Taky mi přišlo jeho hodnocení trochu jako zářez. Krom gólu byl dobrej, vše posbíral, dobře rozehrával. Nevím jestli by někdo jiný dokázal obstát proti takové nečekané umístěné pumelici Potočného.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Ivan     před 2 lety 13.09.2022 11:07 |  
        4 5

        To že byla "nečekaná" je jenom hcyba brankáře. Střela byla jediná varianta která mohla ohrozit bránu. Tím neříkám, že kdyby to čekal, tak to "musel" chytit,

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        kjandourek (admin)     před 2 lety 13.09.2022 11:40 |  
        15 7

        Upřímně taky nechápu tu snahu neustále někoho kritizovat a shazovat... Ta střela byla parádně trefená, míč zaplaval, nejprve mířil jako doprostřed branky a potom se stočil ven, zapadl přesně do šibenice a ještě jakoby zeshora, takže aby se tam gólman opravdu dostal musel by být přesunutý k té tyči....

        A my místo toho, abychom zatleskali střelci, že to tak parádně trefil, natřeme gólmana.... čekám, že brankářům brzy začneme vyčítat i nechycené pokutové kopy...

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          SirCohen     před 2 lety 13.09.2022 12:25 |  
          7 0

          Pořád jde jen o subjektivní hodnocení jednoho člověka, takže si z toho těžkou hlavu nedělám, obvykle mívám vůči hodnocení hráčů málo výhrad. Tohle mě jen zaujalo na první pohled.

          A navíc u hodnocení hráčů Slavie bych ani nečekal potlesk Potočného střele :)


          Komentář byl uživatelem upraven (13.09.2022 12:26) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Myšák     před 2 lety 13.09.2022 13:04 |  
          6 12

          Proč by brankář nemohl být kritizován za pokutový kop, když ho exekutor kopne špatně? Nikdy jsi neslyšel mezi fanoušky řeči, že tahle desítka se dala chytat? Je to malá vzdálenest a když se kopne s určitou razancí tak se chytit nedá. Ale jakákoliv rána ze 30 m se musí chytat! To tvrdím jako dlouholetý brankář. Nemám vůbec nic proti Mandousovi, jenom říkám, že to byla jeho chyba. Zajímalo by mne, jak by asi dnes reagovali brankáři na bájné dělovky nebožtíka Koška ze 40 m.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            kjandourek (admin)     před 2 lety 13.09.2022 13:07 |  
            7 7

            Na to fakt už nemám slov...

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              žbl68     před 2 lety 14.09.2022 07:53 |  
              1 1

              6

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              Myšák     před 2 lety 14.09.2022 11:46 |  
              3 3

              Nechci zdržovat a otravovat, ale musím se omluvit za nesrozumitelný příspěvek, který jsem vytvořil. Tak znova.Proč by brankář nemohl být kritizován za nechycnou desítku, když ji exekutor špatně kopne? Ta rána ze 30m byla vynikající a zaplavala, 30m je ale vzdájenost, na kterou musí brankař včas reagovat, ne se pohnout a pak zůstat stát.Vyhráli jsme o nic nejde, kluci se líbili, tohle je prkotina. Nejsem rejpal a věčný kritik, jenom chci, abys pochopil jak to myslím i když se mnou nesouhlasíš.

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                žbl68     před 2 lety 14.09.2022 13:59 |  
                1 1

                Tví Pražané Ti rozumí, Mozarte :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                  Myšák     před 2 lety 14.09.2022 14:38 |  
                  1 1

                  Alespoň někdo, díky Pražane!

                  • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                    žbl68     před 2 lety 14.09.2022 15:15 |  
                    1 1

                    v pohodě - jsem z blízkého východu, ale duší stále Pražan :-)

                    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                      Myšák     před 2 lety 14.09.2022 16:09 |  
                      1 0

                      Nezáleží na tom, odkud člověk je, ale jaký je!

              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                kjandourek (admin)     před 2 lety 14.09.2022 14:14 |  
                2 1

                Ne nadarmo se říká, že penalta se nedá chytit jenom špatně kopnout.... Ano, dá se říct, že "takhle blbě kopnutá penalta se dala chytit"... ale nikdy by mě nenapadlo, že by někdo mohl kritizovat gólmana za to, že penaltu (byť blbě kopnutou) nechytil.... to snad maximálně tu, kterou v rozstřelu frajer narve do břevna tak, že se míč roztočí, odrazí někam na vápno a potom pomalu doskáče do prázdné branky, zatímco gólman předčasně slaví u rohového praporku - jak se to sem tam objevuje v nějakých silvestrovských sestřizích....

                Střelu ze třiceti metrů může každý gólman chytit - když bude mít křišťálovou kouli a podívá se, kam poletí, tak potom může stát u té tyče a jenom natáhnout ruku.... jenomže tuhle kouli zdaleka každý nemá a tak se potom stane, že se z podobné vzdálenosti trefí Lingr na Nice, nebo Rosický na MS proti USA.... ovšem všimni si, že nikdy u toho komentátor neříká, že by gólman udělal chybu, vždycky se hodnotí parádní střela... stačí aby trochu zaplavala a gólman stál na druhé noze, než na tu stranu, na kterou se rozhodla stočit a už nemá šanci....

                A tohle se děje plus mínus od doby, kdy Adidas vyvinul technologii mikrodrážek, kterou poprvé použil při výrobě míče Jabulani pro MS 2010... Tenkrát brankáři nadávali jako špačci, protože právě tyhle mikrodrážky, které jsou od té doby na všech oficiálních balónech, se "zaseknou" do kopačky a při kopu udělí míči nečekanou rotaci... To je odpověď na tu část, kde jsi mluvil o Koškovi... tehdejší kožené míče se šněrováním se se současnými nedají moc porovnávat

                • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                  wimpy     před 2 lety 14.09.2022 14:22 |  
                  3 1

                  Ono je to asi tak, kdyby Mandous prosvištěl vzduchem a jen prsty lehce lízl tu Potočného střelu, která by zapadla do šibenice, jak zapadla, vypadalo by to jinak, než když se jen ohlédne.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                    kjandourek (admin)     před 2 lety 14.09.2022 14:25 |  
                    0 1

                    Ale pořád je to o tom, že se to dá chytit, když máš štěstí a ten balón se stočí do té strany, na kterou máš našlápnuto, ne když se ti stočí na druhou stranu....

                    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                      wimpy     před 2 lety 14.09.2022 14:30 |  
                      1 0

                      Já bych řekl asi tak, jestli v bodování golman, kterej je tam víceméně zbytečnej, protože soupeř nepřeleze půli, dostává automaticky pět bodů, tak bych Mandousovi bod za nereakci u gólu ubral a další bych mu přidal za tu skvělou rozehrávku a podstatnej podíl na druhém gólu.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                        kjandourek (admin)     před 2 lety 14.09.2022 14:38 |  
                        1 1

                        Já bych do toho počítal přesné přihrávky... ono by se taky mohlo ukázat, že byl ve hře víc, než leckterý hráč z pole... a tudíž ta převaha, při níž soupeř nepřeleze půlku, jde částečně i za jeho výkonem...

                        přijde mi, že tenhle aspekt moderního fotbalu prostě lidé stále přehlížejí....

                        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                          wimpy     před 2 lety 14.09.2022 14:49 |  
                          0 0

                          A bod dolu za to, že po tom nastavení v Jablonci mi při těch jeho postojích blízko půlícího kruhu vždycky trochu trne. :-)

                          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                            kjandourek (admin)     před 2 lety 14.09.2022 14:58 |  
                            0 1

                            Já si myslím, že to je naprosto správné postavení.... :-)

                            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                              wimpy     před 2 lety 14.09.2022 15:07 |  
                              1 0

                              Zcela vážně, soupeři už s tím začínají počítat a pokusy trefit opuštěnou bránu z dálky se budou množit. Dle mého by měl víc posuzovat možný zisk a riziko. Prostě tam nelézt v době, kdy je to zbytečný a obdrženej lacinej gól by mohl být fatální.

                              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                                kjandourek (admin)     před 2 lety 14.09.2022 15:38 |  
                                0 1

                                Kolik takových úspěšných pokusů jsi v životě viděl? A kolik jich bylo v naší lize... já abychom odečetli anomálie typu Beckham....

                                • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                                  wimpy     před 2 lety 14.09.2022 15:56 |  
                                  0 0

                                  V podstatě si vybavím jen Miňa v přáteláku se Šachťarem. Skoro úspěšnej byl Pelé proti Viktorovi. Ale o to jde, on to nikdo moc nezkouší, ale proti nám začne. Pro některé to bude jediná šance ohrozit branku. Kolikrát se viděl, že by někdo z třiceti metrů takhle vymetl víko, zvlášť v situaci, kdy mohl klidně jít dál?

                                  • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                                    kjandourek (admin)     před 2 lety 14.09.2022 16:06 |  
                                    0 0

                                    No to zase není taková výjimka - Lingr v Nice, Juranovič v Edenu za Legii.... Míňo víceméně každý druhý gól za SKS... a to mluvím jenom o zápasech Slavie :-)

                                    Ale trefit tu bránu přes půl hřiště a ještě tak razantně aby to neletělo tejden - to kolikrát nezvládnou ani hráči na tréninku.... Samozřejmě se nabízí Schick z ME.... ale to je rok a půl... čili množit se to může, ale netrefí to zdaleka každý.... teď to jeden z Příbrami zkoušel ve druhé lize i na Sirotníka a taky minul ... oproti tomu proti SKS "B" chytal Melichárek a ten byl venku z branky ještě víc - a naprosto fantastický - přihrávky za obranu neměly šanci....

                                    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                                      wimpy     před 2 lety 14.09.2022 17:21 |  
                                      0 0

                                      Ten mamrd byl fakt daleko, mrkni na to. :-)

                                      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                                        kjandourek (admin)     před 2 lety 14.09.2022 17:36 |  
                                        0 0

                                        Tak taky jsme měli balón od kontrolou....

                                        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                                          wimpy     před 2 lety 14.09.2022 17:42 |  
                                          0 0

                                          Myslím Potočnýho! :-)

                                          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                                            kjandourek (admin)     před 2 lety 14.09.2022 17:54 |  
                                            0 0

                                            Smajlík držící se za hlavu :-)

                      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                        žbl68     před 2 lety 14.09.2022 15:20 |  
                        0 0

                        a + 1 bod za umělecký dojem :-)

                    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                      žbl68     před 2 lety 14.09.2022 15:19 |  
                      3 1

                      nabízí se otázka... Kdo chytá v žitě? ...
                      kdo nikdy nestál v brance, nepochopí, co dovede - protihráč, spoluhráč, suchý míč, mokrý míč, podhuštěný míč, míč v průtrži mračen, míč proti slunci, atd atd :-)

                      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                        kjandourek (admin)     před 2 lety 14.09.2022 15:50 |  
                        2 0

                        Jojo - a právě ti nejlíp vědí, že tohle prostě gólman MUSÍ chytat :-)

                        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                          žbl68     před 2 lety 14.09.2022 15:52 |  
                          2 0

                          golman je prostě hasič :-)

                      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                        Myšák     před 2 lety 14.09.2022 16:57 |  
                        0 0

                        Co to je dostat z malýho vápna šněrováním do držky! Tušim, že máš asi taky na prdeli tetování od škváry.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                          žbl68     před 2 lety 15.09.2022 07:53 |  
                          0 1

                          :-D jjj a taky v hlavě obtisk házenkářské branky tz malého fotbálku :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                  Myšák     před 2 lety 14.09.2022 15:15 |  
                  2 1

                  Když jsem si přečetl tvůj příspěvek, tak se mi rozsvítilo. Když jsem chytal já, (před 60 ti lety), tak míče neplavaly a kdo dostal gol ze 30ti m byl dřevák! Tím končím a děkuji za příjemnou diskusi.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                    kjandourek (admin)     před 2 lety 14.09.2022 15:49 |  
                    2 0

                    Nic ve zlém - já byl v bráně naposledy před pětatřiceti lety... pak se vrátila z vojny stabilní jednička a mě zachutnalo střílení gólů... a to se ještě bavím o Hanspaulce ...

                    Ale vzpomínám si, jaké okolo toho bylo haló - tehdy Adidas tvrdil, že ten balón naopak plavat nebude, ale na tom šampionátu bylo tolik podivných gólů a za čtyři roky to v Brazílii slibovali podobně.... že ty míče jsou nejkulaťoulinkatější, co kdy byly a tudíž nebudou brát jiný směr, ale opak je pravdou.... ty technologie se holt vyvíjejí.... a je žádoucí, aby padaly góly...

                    Tango ze dvaaosmdesátého by dneska snad nikdo ani pořádně neukopl... na druhou stranu i gólmanské tréninky se zlepšují, gólmani dnes běžně dosahují výšky 1,9m a na břevno dosáhnou aniž by museli vyskočit, což by měl říkat takový Plánička :-)

                    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                      Myšák     před 2 lety 14.09.2022 16:47 |  
                      2 0

                      Na Hanspaulce lsem prožil velkou část svého života. Už jsem si říkal, že už nebudu otravovat, ale nemohu to vydržet. Msli si, že jsem starej ukecanej dědek nevadí mi to. Já jsem chytal za dorost Dukly, a trenovala nás slávistická ikona Jiří Seifert. Ten mi říkal, dobrý golman musí z velkého vápna všechno chytit! A viďíš, to už taky neplatí! A Plánička se svými 170 cm výšky by byl dneska chudák. Prostě všechno se mění a někdy je těžké si to uvědomit.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                        kjandourek (admin)     před 2 lety 14.09.2022 17:35 |  
                        1 0

                        To je v pohodě, já chtěl být gólmanem jako kluk - intenzivně asi do dvanácti, kdy jsem si v brance zlomil ruku... a tak jsem jako první knížku o fotbale zhltal "Můj dres číslo 1" od Ivo Viktora... to taky nebyl až takovej "čahoun" a jakej to tehdy byl gólman.... a pak jsem na začátku osmdesátých let nevěřícně koukal, jak v Edenu Inter Bratislava střídal gólmana a do branky se hrnul Mentel, jenom se otočil a bez výskoku si rukou ťuknul o břevo :-)

                        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                          Myšák     před 2 lety 14.09.2022 18:17 |  
                          0 0

                          To máme úplně stejné! Když jsme hráli na Hanspaulce uliční soutěže v hokeji i v kopané vždycky jsem byl v bráně,já byl totiž frajírek. Nejkrásnější pocit na světě, kydyž robinsonádou vyšťoucheš tutovej gol a všichni řvou nadšením a mají tě za boha. Nebo, když všichni neví najednou kde je puk a ty ho ledabyle vyklepeš z lapačky. Já miloval Schroifa kvůli jeho robinsonádám a taky starého Petra Koubu, měl úžasný výskok, co šlo do malého bylo jeho, ne jako teď. Viktor neměl líbivý styl ale hodně praktický pochytal neskutečný véci. To všechno vodnes čas.............

                          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                            wimpy     před 2 lety 14.09.2022 20:01 |  
                            1 0

                            Máš to pomotaný, nejkrásnější je právě to, když se rozvlní síť. :-)

                            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                              kjandourek (admin)     před 2 lety 14.09.2022 20:30 |  
                              0 0

                              Nooo.... hele není to úplně tak - ten pocit je možná jinej, ale pořád stejně skvělej :-)

                              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                                wimpy     před 2 lety 14.09.2022 20:54 |  
                                1 0

                                To bude tím, že jsem dřív než "Můj dres číslo 1" četl "Pět tisíc gólů" :-)

                          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                            kjandourek (admin)     před 2 lety 14.09.2022 20:38 |  
                            1 0

                            Já se podobně učil sledováním Bobbyho Zlámala.... Táta mě upozorňoval, jak dělá z palců křížek, když chytá do prstů, jak kontroluje i balón, který skáče vede, kdyby se náhodou nějak blbě odrazil od drnu a tak :-)

                            Ten pocit znám... na konci šesté třídy jsme šli do turnaje škol a hned první kolo na Pražačce mě na poslední chvíli šoupli do branky, protože jsem při rozkopávání působil lépe než konkurent... první minuta, soupeřův střelec, co kopal za Viktorku Žižkov, se dostal mezi oba obránce (hrálo 6+1 - rozestavení 2-2-2) a majznul do toho... já skočil, obouma rukama do toho míče plácnul a jak jsem se prohnul, tak jsem viděl, jak o chloupek míjí šibenici.... Zvedám se ze země, že bude roh a najednou kolem mě hlouček spoluhráčů - huby dokořán a :"Ty vole, co to bylo? To byl jasnej gól!" ... za nima útočník nevěřícně kroutil hlavou a já najednou vyrost o metr ... Ten den mi prostě gól dát nešel.... :-)

                            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                              Myšák     před 2 lety 14.09.2022 22:02 |  
                              2 0

                              S tím pocitem ti rozumím, asi jsem to trošku přehnal. Dříve brankáři všecho chytali, nic se nevyráželo, když jsi hodně vyrážel, tak jsi byl nejistej. Dneska s těma plovoucíma míčema jseš rád, když to vůbec vyrazíš. Dokoukám fotbaly a jdu do peří. Doufám, že ty zk.....ý Rangers prohrajou!

                              • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                                kjandourek (admin)     před 2 lety 15.09.2022 10:03 |  
                                1 0

                                Včera večer o tom mluvil Roman Bednář ve studiu k zápasu ManCity-Dortmund... kde tedy jenom tak prohodil, že ty balóny se teď schválně dělají tak, aby při střele zaplavaly.... jako kdyby nás tu četl...

                                Ale já s ním tak úplně nesouhlasím - možná mě nějaký "balónoznalec" opraví, ale podle mého názoru prioritou při výrobě míče bylo, aby se lépe ovládal.... ty drážky měly původně hlavně pomoci lépe zalepit přihrávku a lepší kontakt kopačky s míčem při jeho vedení... a ony jako vedlejší produkt ještě způsobují, že při kopu se ten míč více a nepředvídatelněji roztočí....

                                a pak tedy ještě dělají balóny tak, aby co nejlépe držely tvar - byly stále kulaté, nenasákly vodou, měly při letu co nejmenší odpor vzduchu - snaží se je dělat z co nejmenšího množství kusů, švy se lepí, mění se materiál....

                                To všechno mělo účel lepší ovládání míče při hře, ale přispívá to i k tomu, že při stejné střele jako ještě Qestrou, či Fevernovou (rok 2002) ten balón letí jinak a dá se dosáhnout branky z podstatně větší vzdálenosti...

                                Tady je k tomu zajímavé porovnání:
                                https://sport.ceskatelevize.cz/clanek/fotbal/ms/ms-2018/od-telstaru-po-telstar-trinact-micu-ktere-zmenily-pohled-na-fotbal/5bca138f59841d79e18aa18c

                                • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

                                  Myšák     před 2 lety 15.09.2022 13:42 |  
                                  0 0

                                  Kamaráde já čumím jak puk! Já jsem tuši, že se něco kolem míčů děje ale netušil jsem přesně co. To staví brankařskou chytací techniku úplně na hlavu. Teď musí brankáři chytat úplně jinak, než my. Kdybych tohle věděl, tak bych na Aleše nebyl tak přísný a nevznikla by tato fajn diskuze, za kterou jsem rád, protože jsem se něco dozvéděl a ty nejsi pro mne jenom kjandourek (admin).

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          martyni (přítel SN)     před 2 lety 13.09.2022 14:34 |  
          6 3

          Ja bych byl taky shovivavejsi v hodnoceni, ale kazdej jsme jinej a je v poradku, ze to Alanor cejti jinak. Spis mi vadi vety typu "pro Alese je to zdvizeny prst", jakoby hodnotitel se citil v takové pozici, ze by mohl ukazovat nasemu brankari zdvizeny prst, jakoze by se to nemelo opakovat, priste ho natre vic.. Neprecenoval bych vyznam fanouskovskeho hodnoceni..


          Komentář byl uživatelem upraven (13.09.2022 14:34) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            žbl68     před 2 lety 14.09.2022 07:56 |  
            2 0

            tak může mu ukazovat cokoliv, otázka je jakou to má váhu :-)
            každopádně by měl mít Mandous na to udržet ve čt nulu ...

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Myšák     před 2 lety 14.09.2022 11:53 |  
            3 1

            Ano, jenom si tak povídáme, je to hodně přísné, ale gol to byl jeho!

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Slávista 51     před 2 lety 13.09.2022 13:17 |  
      1 2

      MÁLO !

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      honza1947     před 2 lety 13.09.2022 15:17 |  
      2 8

      Myslím, že ta gólová střela z počátku šla na Mandouse, ale v průběhu letu se stočila k tyči. Navíc byla tak prudká, že Mandy neměl vůbec šanci zareagovat.


      Komentář byl uživatelem upraven (13.09.2022 15:19) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Slávista 51     před 2 lety 13.09.2022 17:24 |  
        3 3

        Nejenom Mandous, čumělo by víc brankářů i z lepších mužstev.
        Něco takového už člověk párkrát viděl v Evropě.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Ivan     před 2 lety 13.09.2022 20:14 |  
          4 0

          Nebo Nedvědovo břevno proti Nizozemí (chytal dvoumetrový van der Sar) ze 35 metrů bylo nechytatelné, být o 10 cm níž.

  15. Kolik by dostal Lewandowski

    Slávista 51     před 2 lety 14.09.2022 05:11 |  
    1 3

    za včerejšek ?
    !

  16. ted ještě zopakovat s kosovákama ....

    žbl68     před 2 lety 14.09.2022 07:55 |  
    1 1

    Mandous - 5
    Schranz - 9

  17. LEKSEL

    Slávista 51     před 2 lety 14.09.2022 11:23 |  
    0 4

    5=dobrý, při 10°bodování
    nadprůměrný = 8 a výše
    u mě za 9