Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 4. kolo

Slavia doma deklasovala Pardubice a dobře se naladila na důležitou čtvrteční odvetu s Rakówem.

Takhle jednoznačných zápasů bývá v lize opravdu minimum a pro sebevědomí Slavie je dobře, že přesně takový přišel ve chvíli, kdy to zatím na startu sezony herně není ono. Tentokrát vyšel zápas sešívaným na výbornou. Hlavně bych chtěl pochválit mnohem lepší pohyb než v Polsku. Naši skvěle presovali a když jsme měli míč, tak soupeře ničili neustálými náběhy. Tak by to mělo vypadat (samozřejmě za předpokladu, že soupeř hraje s vytaženější obranou a je kam nabíhat).

O zavření pusy pochybovačům bych ale nemluvil, jakkoliv mi včerejší zápas udělal radost. K tomu je ještě dlouhá cesta a je třeba říct, že Pardubice byly mimořádně slabý soupeř. I v běžné sestavě jde o tým z dolních pater tabulky, tentokrát jim navíc chyběli čtyři hráči základu - hostující Markovič s Vlčkem a indisponovaní Hlavatý s Tischlerem. To pro omezený kádr hostů bylo příliš a zanechalo to na jejich výkonu značné stopy, zvlášť v kombinaci s vyloučením Hranáče. Nutno říct, že nešlo jen o personální obsazení, ale i o naivní taktiku. Pardubice hrály s výše postavenou obranou, která ale vůbec nezachytávala náběhy našich hráčů. Hra hostů se tak v průběhu zápasu zcela rozpadla a Slavia klidně mohla vyhrát o 10 gólů.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 6 - Práce měl minimum, v závěru jistil střelu, která mířila zhruba o metr vedle. Dobře se podílel na rozehrávce.

David Douděra - 7 - Na začátku z dobré pozice pro něj typicky mizerně nacentroval až do autu. Pak už ale ukazoval spíše své přednosti. Výborně presoval i nabíhal, navíc se prosadil i bodově. Branku vstřelil z lehčí pozice, nicméně i tam se dalo z voleje minout. Perfektně pak z první přihrál na gól Lingrovi.

Aiham Ousou - 7 - Také stopeři odehráli výborný zápas a takové výkony bychom si od nich představovali i v těžších zápasech, kdy musí víc bránit. Ousou hrál velmi konstruktivně, předskakoval soupeře, hezký lobem pak asistoval u gólu Tecla.

Taras Kačaraba - 7 - Podal sebevědomý a výborný výkon. Přijde mi, že je to u něj hodně o hlavě. Někdy začne kupit chybu na chybu, jindy si věří a dovede zahrát výborně. Tak tomu bylo včera, když zvládal předskakovat protihráče i dobře kombinovat.

David Jurásek - 8 - Po slabším zápase z jeho strany v Jablonci zase zaválel. Dvakrát asistoval a přidal i další výborné centry. Dozadu sice není vždy stoprocentní, ale nechápu jeho kritiku do médií a zároveň neřešenou pravou stranu, kde Douděra i Schranz brání hůře.

Lukáš Masopust - 7 - Začíná se vracet do formy, což proti Pardubicím potvrdil dvěma asistencemi, kdy zachoval chladnou hlavu. Proti Rakówu bych ho postavil do základní sestavy na beka.

Tomáš Holeš - 6 - Odehrál nadstandard jako celé mužstvo, patřil při tom ale k méně viditelným hráčům. Potvrzuje se tím jeho menší ofenzivní přínos. V jedné dobré možnosti dal příliš dlouhou přihrávku, jinak by z toho byl gól do prázdné brány.

Petr Ševčík - 6 - I od Ševčíka bych v takto ofenzivním zápase z naší strany čekal víc. Před první brankou Tecla dobře roztáhl hru na asistující Masopusta, ale tam to byla jasná volba. Ještě předtím střílel z dobré pozice, ale míč byl tečován mimo.

Ibrahim Traoré - 6 - I když hrál střed zálohy také dobře, tak tomuto utkání dominovala z naší strany hlavně hra po stranách. Traoré v jedné velké příležitosti pálil nad.

Matěj Jurásek - 7 - Velmi dobrý a aktivní výkon, jen tomu ještě chybí finále. Dvakrát se dobře uvolnil, dvakrát ale poslal před odkrytou branku těžký centr ve výšce okolo kolen či pasu, která je těžká k zakončení.

Stanislav Tecl - 10 - Zápas mu sedl na výbornou. Skvěle pracoval, udržel míči a navrch nakonec vstřelil i hattrick. Šance měl i na další góly. Pardubice si s ním nevěděly rady. Teď jen aby nezůstalo u jednoho zápasu, jako když dal před pár lety hattrick v 1. kole vČeských Budějovicích a od té doby zaznamenal v sezoně už jen jednu ligovou trefu.

Moses Usor - 9 - Na začátku sezony působí výborným dojmem. Na hřiště se dostal na závěrečnou půlhodinu a hostům motal hlavu. Připsal si dvě branky, když hlavně u té druhé si poradil mazácky.

Ondřej Lingr - 7 - Za půlhodinu se dokázal střelecky prosadit z typické pozice, kdy si výborně naběhl a snadno zakončil do odkryté branky.

Marek Icha - 6 - Byl na hřišti u povedeného závěru, připsal si hezkou asistenci při gólu Usora. Lepší šestka.

Daniel Fila - 6 - Patřil k méně výrazným hráčům, i on se ale podílel na drtivém závěru.

Ondřej Kričfaluši není hodnocen, protože hrál příliš krátce. Nicméně mu gratuluji k premiéře za áčko a v lize vůbec.

4. - Neděle 21. 08. 2022 19:00

Fortuna liga, 2022/2023
7 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
FK Pardubice
FK Pardubice

Komentáře (103)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    lassiter     před 2 lety 22.08.2022 19:42 |  
    16 4

    Ševcik byl motorem všech akcí, zaslouží podle mě 7, podobně bych vyzdvihl Ichu, byť tam byl kratší dobu. Sympatický výkon od všech od první minuty.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Ivan     před 2 lety 22.08.2022 20:17 |  
      12 0

      A mimochodem z jeho aktivity plynula červená karta.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Steevee     před 2 lety 22.08.2022 20:38 |  
    21 1

    Usor je naprostý "zjev" v dobrém slova smyslu. Představa, že ještě na jaře s troškou nadsázky běhal bosý někde v Nigérii, to je úplně absurdní. Osobně v něm vidím možná to úplně nejlepší zahraniční, co se u nás kdy objevilo. No, uvidíme. Ale speciálně ten jeho druhej včerejší gól, to bylo dost daleko za hranicí české ligy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Lunaris     před 2 lety 22.08.2022 20:53 |  
      5 11

      Teď ještě kdyby někdy raději potáhl míč do křídla místo navádění si jej na střelu doprostřed hřiště, kde mu to takřka jistě zblokují a jdou do protiútoku do otevřené obrany.

  3. Kosmický Teclův fotbal

    Cross     před 2 lety 22.08.2022 21:33 |  
    23 30

    Nějak si nemohu vzpomenout, že by kdy jaký hráč zde dostal desítku. A to jsem viděl odvést excelentní, komplexní a celoplošné výkony třeba od Součka, od Stanciua, Ševčíka, Simy nebo Provoda. Možná tu nějaké desítky přece jen byly, teď nevím. Přidělit ale za včerejšek DESÍTKU (!) Teclovi, který v zápase s dezorganizovanými Pardubicemi dal proti deseti - včetně slabého brankáře - tři góly, zatímco dalších několik šancí spálil, nemusel bránit, a do konce podzimu už se třeba zase netrefí, je blbost.

    • Re: Kosmický Teclův fotbal

      Betynka58     před 2 lety 22.08.2022 22:24 |  
      16 9

      Takže jestli tomu dobře rozumím, kdyby se kromě těch tří brankových situací Standa do žádných šancí nedostal, slušela by mu desítka víc, jelikož by měl stoprocentní úspěšnost? To je přece totální blbost, mě včera svým výkonem docela nadchl a ta desítka je podle mne zcela odpovídající.

      • Re: Kosmický Teclův fotbal

        Cross     před 2 lety 22.08.2022 22:47 |  
        5 17

        Takže se shodneme, že Tecl mohl dostat osmičku, a byla by to nejspíš stejně nejvyšší známka co tu kdy měl?

        • Re: Kosmický Teclův fotbal

          Karel13     před 2 lety 23.08.2022 00:31 |  
          10 3

          Dal jsem mu 9, ale ta 10 to je skutečný úlet, stejně jako 6 Mandousovi - za to že tentokrát nevykopával do autu, když na něj nešla jediná rána?


          Komentář byl uživatelem upraven (23.08.2022 00:35) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Kosmický Teclův fotbal

            Leksel     před 2 lety 23.08.2022 00:35 |  
            1 2

            Já 8, kdyby to bylo proti Rakówu, tak klidně za 10. Mandouse jsem měl za 5, podal standardní výkon.


            Komentář byl uživatelem upraven (23.08.2022 00:38) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Kosmický Teclův fotbal

        Tillendorf     před 2 lety 23.08.2022 09:22 |  
        6 6

        nad STANDA rdní výkon za 10 ? No, tipoval jsem v tipovačce, že Pardubicím dá gól ...komu už taky jinému ...., v tom případě bych hodnotil 5 , přidal další dva a byl hodně aktivní .... dostávám se k 7 možná k 7,5 .... jeho snaha a nasazení jsou ocenění hodné dlouhodobě... což by mohlo přidat další půl bod ... jsem na 8 . Ovšem 10 je prostě a jednoduše nedopatření.

      • Re: Kosmický Teclův fotbal

        Sedrousek     před 2 lety 23.08.2022 14:53 |  
        0 0

        A jakou znamku by dostal, kdyby tech golu dal 6? A ze sance na to mel.

        • Re: Kosmický Teclův fotbal

          kjandourek (admin)     před 2 lety 23.08.2022 15:54 |  
          1 2

          Takže kdybychom hodnotili třeba zápasy Bayernu, tak nemůžeme dát Lewandovkému desítku za hattrick... protože co kdyby jednou dal gólů pět?

    • Re: Kosmický Teclův fotbal

      Lunaris     před 2 lety 23.08.2022 06:47 |  
      4 5

      Náš jediný sportovní deník uvedl, že v jejich indexu, který hodnotí přínos hráče pro útočnou hru, dostal Standa tak vysokou známku, že ho zřejmě už nikdo nikdy nepřekoná.

  4. Hodnocení slávistů - 4. kolo.

    Myšák     před 2 lety 22.08.2022 22:15 |  
    23 0

    Nejvíc se mi líbilo, že to za stavu 4 : 0 nezabalili a nehráli na údržbu, ale jeli do konce na plný pecky!

  5. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    IJS     před 2 lety 22.08.2022 23:02 |  
    14 17

    Zdravím všechny a hned musím napsat, že hodnocení bylo provedené s "růžovými brýlemi" ! Tak vysoké hodnocení jednotlivých hráčů v zápase, kde soupeř byl na úrovni národní ligy a navíc poločas v 10, to neodpovídá realitě! Trenéři si směrem do defenzivy nic nevyzkoušeli a právě tam máme největší problémy. Pěkný fotbal na koukání, hodně branek , ale jediný přínos ( kromě 3 bodů a 0 zranění ) je snad vyšší sebevědomí naši hráčů. Snad to bude ve čtvrtek stačit!

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Ivan     před 2 lety 22.08.2022 23:14 |  
      11 2

      Soupeř vypadá tak jak jsme mu dovolili. stejně tak u nás v okrese jsou občas týmy co vypadadá že by někteří hráči mohli hrát ligu :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      kjandourek (admin)     před 2 lety 23.08.2022 15:52 |  
      0 0

      Známky jsou tak vysoké, jak vysoké byly výkony v tom konkrétním zápase.... Proti Pardubicím jsme byli výrazně lepší a zaslouženě zvítězili....

      Až budeme hodnotit jiný zápas, zase budou známky odpovídat výkonu v tom konkrétním zápase....

      Optikou toho, že nemůžeme dát vysoké známky, když soupeř zahrál špatně bychom se brzy dostali do situace, že známky v zápasech naší ligy musí být vždycky maximálně dvojky, protože měřítko je jenom zápas s Realem... a to je potom hodnocení dost na houby...

  6. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    p!erreCORE     před 2 lety 22.08.2022 23:25 |  
    3 2

    Děkuju za vysoký známky!

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Slávista 51     před 2 lety 23.08.2022 04:25 |  
      0 4

      Mohly být i vyšší, u některých.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        cunak     před 2 lety 23.08.2022 07:50 |  
        3 5

        Hlavně u Standy :) .

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Slávista 51     před 2 lety 23.08.2022 08:21 |  
          0 5

          JO.
          Po delší době nastoupil v základní sestavě a ukázal, že na Slavii má.
          Což o některých z mužstva říci nelze, nebývá občas u nich vidět pořádná snaha se předvést.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            Fačín     před 2 lety 23.08.2022 10:15 |  
            4 5

            Po delší době? Myslíš po týdnu? Jestli se nemýlím, byl v základu i minulé kolo v Jablonci.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    mig52     před 2 lety 23.08.2022 07:29 |  
    8 9

    Alanore, jsem za tohle hodnocení rád, mám na mysli celkový koment. Neřeším, zda měl ten či onen hráč dostat o bod víc nebo míň. V tom se budou diskutující vždycky lišit. Jsem rád, že jsi projevil radost z výhry i to, jaký by mohla mít pozitivní přínos do budoucnosti. A také, žes mnohým trochu zamlžil růžové brýle, protože Pardubky byly objektivně drtivě oslabené. A jak jsi správně podotkl, ony nemají šanci takové díry zalepit jako my, Prádelna či Odpady. Někteří budou tvrdit, že je to jejich problém a těžko takovému názoru oponovat. Nicméně ke čtvrtečnímu zápasu je to pro Slavii nic neříkající argument.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Myšák     před 2 lety 23.08.2022 11:12 |  
      1 1

      Něco v tom smyslu jsem chtěl napsat, ale ty jsi to udělal za mne, díky!

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      El Greco     před 2 lety 23.08.2022 18:32 |  
      1 1

      Tos objevil Ameriku, že hodnocení za zápas X nemá vliv na výkon či hodnocení v zápase Y.

      To bys měl kopírovat pod každé hodnocení, kdyby někdo tuhle informaci zapomněl.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    honza304     před 2 lety 23.08.2022 09:20 |  
    9 13

    Hodnocení mi přijde hodně nadhodnocený a ovlivněný vysokým vítězstvím nad rozklíženejma Pardubkama. Já jsem dal rozpětí od 7 do 4. Ve čtvrtek se ukáže, co v nás je, pak se rád omluvím. Rozhodně postup přes Čenstochovou neberu jako jednoduchou věc, naopak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      lukas6novak     před 2 lety 23.08.2022 10:49 |  
      10 0

      Ač tam byly absence tak pořád to je ligový tým a ne tým z divize. Zároveň se odehrálo už nějakých 370 ligových zápasů od posledního zápasu kdy jeden tým dal 7 gólů (Sparta 7:2 Teplicím). A například my jsme dali 7 gólů v jednom ligovém utkání po nějakých 170 ligových utkáních (25.2.2017 proti Příbrami 8:1). 5-6 gólů jsme dali několikrát ale tímto chci jen říct že ač souhlasím že to hned neznamená že poláky ve čtvrtek najednou dáme s prstem v nose tak bych ten výkon tolik neshazoval. Přece jen to je dost neobvyklý a byly v tomto období 4 zápasy kdy jsme hráli přes 70 minut proti 10. Tady to byl "jen" poločas

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      kjandourek (admin)     před 2 lety 23.08.2022 15:48 |  
      1 0

      V tomhle článku se známkami hodnotily výkony v zápasu s Pardubicemi - nijak to nemá nic společného s předvídáním formy týmu před čtvrtkem....

      A zápas s Pardubicemi se týmu povedl, známky jsou tudíž naprosto logicky vysoké... ve čtvrtek může být zase všechno jinak...

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        honza304     před 2 lety 24.08.2022 07:03 |  
        0 2

        Ano, já jsem taky hodnotil zápas s Pardubicemi. Dále jsem chtěl porovnat kvalitu soupeře a srovnávám to, co nás čeká, mohl jsem se hrabat i v minulosti. Nesporně kvalita soupeře ovlivnila vysoké vítězství, kvituji s povděkem, že kluci hráli až do konce.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 23.08.2022 09:21 |  
    43 2

    Dobré ráno přeji Vám všem z deštivé Šumavy ale už s dobrou kávou.
    Zápas byl evidentně vzat naším mužstvem a i realizačním týmem hlavně tak, aby zčásti otupil kritiku nás fandů, kteří jsme museli spolknout dost nepříjemnou realitu úrovně naší hry v pohárovém utkání v Polsku.
    Jak správně podotkl přítel Alanor ve slovním hodnocení, Poláci budou úplně jiným kalibrem a tak se mějme na velkém pozoru a berme zápas s Pardubicemi jako ukázku toho, že když se chce, tak to jde.
    Vítězství nad Pardubicemi sice nepřišlo samo, a také z něj mám radost, ale jak je napsáno v úvodníku pro hodnocení zápasu Alanorem, Pardubice na to opravdu neměly.
    Jak správně zhodnotil trenér JiT a i Standa Tecl, sestava si tentokrát sedla líp a souhra po stranách a i kombinace byly daleko rychlejší. Také jsme zkusili vynechat zdlouhavé přihrávání mezi stopery a oba stopeři velmi rychle vstupovali do přihrávek soupeře a tím jsme stlačili soupeře na jeho polovinu a díky náběhům do volných prostor jsme vytvářeli šance a padaly góly.
    Poláci však budou hrát určitě úplně jinak a je teď na našich trenérech, aby našli správný recept.
    Pořád mám v sobě hořký pocit ze zápasu v Polsku a hlavně toho bezkrevného výkonu.
    Už jsem si pro to našel i takové svoje vlastní porovnání, že jako když Vás zradí přítel..........
    Taky se to těžce nese a odpouští:-((.
    Pokud se naši slávističtí kluci chtějí dostat do pohárové Evropy, tak musí ve čtvrtek podat maximálně bojovný a hlavně kolektivní výkon. Výkon, kde bude vidět, že si chtějí pohár i slávistický dres zasloužit.
    Známky jsou rozdány a čekání na pohárový zápas s Poláky mi připomíná, i se svým historickým významem, citát Julia Caesara: "Alea iacta est" (-kostky jsou vrženy-). To když chtěl překročit říčku Rubikon při svém tažení na Řím.
    Věřím, že zápas s Pardubicemi opravdu kluky nastavil na tu lepší cestu za dobrým fotbalem a také věřím, že zápas v Polsku bude pro všechny slávisty, tj. hráče, trenéry, vedení i fanoušky mementem, že pokora neznamená žádnou slabost či ústup ze slávy, ale znamená věřit ve své vlastní schopnosti a síly a také nemít pocit sebeuspokojení, že jsme dosáhli vavřínů a nikdo nás nesundá.
    Moc vzpomínám na úvahu moudrého přítele Barry, který říkal......: "Jo, jo, fotbal je opravdu hra a nikdy nevíš , jak to dopadne. Až když soudce pískne konec, tak to víš. Hlavně to s fotbalem není jako s obědem v restauraci. Tam můžeš špatné jídlo reklamovat a peníze Ti vrátí. U fotbalu to musíš prostě vzít a umět i prohrát. A od toho jsou odvety, aby se to spravilo".
    Tak Tě příteli Barro zdravím tam nahoru a přimluv se tam za Slávii, aby se nám ta odveta doufám povedla líp.
    S úctou
    Sokrates55




    Komentář byl uživatelem upraven (23.08.2022 11:28) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      slavia4ever     před 2 lety 23.08.2022 10:17 |  
      7 1

      Vážím si Vás Sokrate za vždy Top příspěvky a zdravím do Šumavy! Už se také na čtvrtek psychicky připravuji, jak říkáte bude to zápas roku a máme co napravovat. Pevně doufám, že to zvládneme a budeme hrát Evropu, bylo by to bez ní takové smutné.. Jen tam máte chybku: Pardubice na to neměly :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 23.08.2022 11:27 |  
        3 0

        Děkuji moc za upozornění příteli, to jsem tomu dal.... moje chyba:-)) auž jsem to napravil. Jestli to četl Wulfstan, tak mi asi dá taky do kožichu.... :-)).
        Moc také děkuji za Váš názor ke čtvrtečnímu zápasu.
        S úctou
        Sokrates55


        Komentář byl uživatelem upraven (23.08.2022 11:29) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 23.08.2022 11:33 |  
          1 0

          Naštěstí jsem dlouho spal a četl to již opravené. :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            Qope     před 2 lety 23.08.2022 11:42 |  
            1 0

            Moc se mi líbí, jaký strach tu máš vybudovaný :-D

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 23.08.2022 11:53 |  
              1 0

              A přitom jsem jeden z nejhodnějších lidí na světě. Ženu ani děti nebiju (no, ty by mě již jistě přepraly), sousedy uctivě zdravím, psí exkrementy poctivě sbírám a vůbec, mí pejskové, mé kočičky, mí mloci, žáby i rybičky mě milují. Ze mě opravdu strach nejde. :-(

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 23.08.2022 12:13 |  
                4 0

                Krásné Wulfstane. Budiž Ti to ke cti.
                "Multum interest utrum peccare aliquis nolit aut nesciat" - Montaigne
                Je velký rozdíl, zda někdo hřešit nechce, nebo to nedovede.
                Sokrates55

              • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                Leksel     před 2 lety 23.08.2022 13:36 |  
                3 0

                Taky jsem svýho času sbírával různý věci, oblázky, odznaky, samolepky, angličáky, ale psí hovínka ještě ne. Teď to slyším prvně, ale je fakt, že co exkrement, to originál z hlediska barvy, struktury i tvaru a vlastně i odéru, dokud nevyvane. Přeju ti, abys svou sbírku rozšířil co nejvíc o opravdový unikáty!

                • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                  Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 23.08.2022 14:09 |  
                  1 0

                  Ale ne, to jsi mě (jako obvykle) špatně pochopil. Já ty exkrementy sbírám (po svých psech) a zahazuji do koše na odpadky. Nechci, aby se to válelo na trávě a někdo do toho případně šlápl. Myslím, že by to měl dělat každý pejskař, tedy ve městě, v lese nebo třeba na zahradě ať to klidně nechá ležet. Jinak sbírám mušle, lastury, ulity mořských plžů, kdyby tě to náhodou zajímalo.

                • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

                  obiwan     před 2 lety 23.08.2022 17:52 |  
                  0 0

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          davy     před 2 lety 23.08.2022 12:33 |  
          3 0

          Pardubice na to neměly z důvodu vlastní měkkosti, takže měkké I je licence v mezích normy. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Myšák     před 2 lety 23.08.2022 11:21 |  
      1 0

      Moc hezky napsáno, přesně tak to cítím.

  10. Standa Tecl

    Okdar     před 2 lety 23.08.2022 09:55 |  
    9 4

    Opět je tu hodně hodnocen Standa, a to z obou stran. A jestli to nebyl jen výkřik do tmy. Hodnoťme za tento zápas, a za mě byl moc dobrej.

    • Re: Standa Tecl

      slavia4ever     před 2 lety 23.08.2022 10:14 |  
      6 7

      Standa všechny šance tentokrát zakončil s velkým přehledem. Za mě desítka v pohodě, taky jsem mu ji dal. Pokud se nedá do kupy jiný útočník (Sor/Jurečka), nasadil bych ho i ve čtvrtek.

      • Re: Standa Tecl

        kalex     před 2 lety 23.08.2022 10:29 |  
        10 1

        Jsem rád, že to Standa rozpálil, ale všechny tutovky nedal. To kecáš.

        • Re: Standa Tecl

          SirCohen     před 2 lety 23.08.2022 12:12 |  
          1 4

          To ale přece netvrdí, že všechny tutovky dal.

          • Re: Standa Tecl

            kalex     před 2 lety 23.08.2022 12:49 |  
            2 1

            Přečti si to ještě jednou.

      • Re: Standa Tecl

        necich     před 2 lety 23.08.2022 11:12 |  
        2 2

        Jurečka se doufám do kupy dá, ale hrát stejně nebude..

      • Re: Standa Tecl

        wimpy     před 2 lety 23.08.2022 16:28 |  
        1 0

        Dobré bylo, jak zazdil tu úplně první, kde mu tedy poté mávli ofsajd! :-)

        • Re: Standa Tecl

          kjandourek (admin)     před 2 lety 23.08.2022 16:39 |  
          0 0

          Tu taky řešil s přehledem - měl přehled o tom, že je stejně v ofsajdu.... :-D

          • Re: Standa Tecl

            wimpy     před 2 lety 23.08.2022 16:40 |  
            3 0

            Pak to bylo na žlutou :-)
            Jinak bylo vidět, že čeká, kam se mu golman hne, ten ho "vystál" a Standa už byl moc blízko. Jak mám za to, že většinu šancí řeší v podstatě dobře a má smůlu, tuhle fakt zadrbal. :-)

    • Re: Standa Tecl

      Leksel     před 2 lety 23.08.2022 15:56 |  
      1 3

      Ano, ten zápas se mu vydařil, ovšem k objektivnímu hodnocení je nutno zohlednit, proti komu jsme hráli, proti slabým Pardubicím navíc v deseti. Když to předvede proti Rakówu, tak mu dám bez mrknutí i15 bodů.

      • Re: Standa Tecl

        kjandourek (admin)     před 2 lety 23.08.2022 16:03 |  
        4 0

        S tím nemohu souhlasit..... hodnotíme výkon v konkrétním zápase - ne kvalitu soupeře.... máme škálu od jedné do deseti... a měli bychom hráče, který v zápase vyčníval hodnotit maximálně trojkou, protože soupeř byl slabý? Proč? K čemu bychom tu desetistupňovou škálu jinak měli? K tomu, že když se jednou dostaneme do ligy mistrů, tak desítku dáme za Barcelonu?

        • Re: Standa Tecl

          Leksel     před 2 lety 23.08.2022 16:22 |  
          0 4

          Takže když budeme hrát český pohár s Horní Dolní 12:0, tak třeba pětigolovýho střelce ohodnotím v tom konkrétním zápase za 10? Tak s tím nemohu souhlasit, ta desítka má úplně jinou hodnotu než desítka v zápase výkonnostně srovnatelných soupeřů nebo v zápase ještě se silnějším soupeřem.

          • Re: Standa Tecl

            wimpy     před 2 lety 23.08.2022 16:27 |  
            2 0

            Dle této logiky by mohl dostat hráč desítku jen v zápase s top kluby z anglické, španělské nebo německé ligy. Italskou bych viděl max. na devítku. :-)

            • Re: Standa Tecl

              Lunaris     před 2 lety 23.08.2022 18:05 |  
              0 1

              Leverkusen max. 3 body.

            • Re: Standa Tecl

              Leksel     před 2 lety 23.08.2022 20:51 |  
              0 1

              S top kluby vůbec ne, ale s aspoň výkonnostně zhruba stejnými, slabší ho nedonutí podat svůj maximální výkon, je to pro něj taková ostřejší příprava.

          • Re: Standa Tecl

            kjandourek (admin)     před 2 lety 23.08.2022 16:37 |  
            0 0

            A proč ne? V tom zápase zahrál na desítku.... Stejnou možnost měl každý z jeho spoluhráčů...

            • Re: Standa Tecl

              Karel13     před 2 lety 23.08.2022 18:14 |  
              1 2

              No tak jak už jsem psal, tak 10 je úlet. To by se nesměl dopustit žádné chyby a proměnit všechny šance. Já jsem dal 9, ale beru i 8. Jinak k předřečníkovi.: hodnota každého čísla je vždy za všech okolností stejná. Takže "není 10 jako 10" je totální nesmysl ...

  11. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    smichov_2     před 2 lety 23.08.2022 12:24 |  
    1 3

    Webíku, tato stránka mě nutí pořád se přihlašovat dokola. Děje je se to více lidem? Jaký je lék? (mám prohlížeč Edge)

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Lunaris     před 2 lety 23.08.2022 12:28 |  
      3 0

      Lék je, že necháš prohlížeč zapamatovat login a heslo a je to pak znatelně snazší.

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Karel13     před 2 lety 23.08.2022 18:08 |  
        1 0

        Asi to bude tím, protože já se musím přihlašovat tak max. 1x za měsíc, většinou když musím restartovat ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      kjandourek (admin)     před 2 lety 23.08.2022 12:37 |  
      5 0

      Stránka tě udrží přihlášeného dvanáct hodin - víc bohužel neumíme...

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        knl66 (přítel SN)     před 2 lety 23.08.2022 15:10 |  
        0 0

        Tolik?!?!?!?!?

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        žbl68     před 2 lety 24.08.2022 11:39 |  
        0 0

        jak je to možné ???

  12. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Martin Platil     před 2 lety 23.08.2022 12:38 |  
    8 10

    Ousou v pozici posledního sundal ve druhém poločase rukou pardubického hráče, který by jinak šel sám na brankáře. Seděl jsem přímo proti tomu. Santos šel za stejný zákrok v Řecku ven.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      kjandourek (admin)     před 2 lety 23.08.2022 12:59 |  
      19 3

      jenomže tenhle zákrok byl přesně obrácený.... Ousou by Černého v pohodě oběhl a balón mu vzal - Černý v okamžiku, kdy byl kousek za ním rukou drapnul Ousoua za dres na břiše a strhl ho k sobě... tím ho rozhodil a donutil chytat rovnováhu rukama ... a jakmile se k němu přiblížily Aihamovy ruce, tak šel k zemi... bylo to od něj zkušené - a naštěstí mu to rozhodčí - na rozdíl od Tebe nezblaznul....

      Santos byl naopak za Šporarem a úplně zbytečně mu hrábnul na rameno...

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Martin Platil     před 2 lety 23.08.2022 13:11 |  
        4 15

        Ne, nemáš patent na rozum a jedinou pravdu. Ousou mu na rameno hrábnul a hráč upadl.


        Komentář byl uživatelem upraven (23.08.2022 14:04) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          lukas6novak     před 2 lety 23.08.2022 13:19 |  
          5 0

          to je sice pravda že od Ousoua tam byl faul ale rozdíl je právě v tom že první byl faul od Černýho a i z toho důvodu se k tomu VAR ani nevracel

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Alanor (admin)     před 2 lety 23.08.2022 13:19 |  
          15 0

          Mně to teda taky připadalo jako vzájemné držení. Ousou by neměl problém Černého přesprintovat. Ten si ho chytil první a pak když reagoval Ousou a zatáhl ho taky, tak se hrozně divil, že se to nepíská.

          Jinak rozhodčí Radina podle mě velmi přesný. Viděl jsem sice pár příspěvků, co zpochybňovaly druhou žlutou, ale za mě to bylo ukázkové přerušení slibně se rozvíjející akce. Naprosto vědomě a bez snahy hrát míč dal po ztrátě Hranáč Ševčíkovi bodyček. Jediné, co bych sudímu vytkl, bylo, že nedal žlutou ve 3. minutě Ševčíkovi za taktický faul zezadu. Příhoda za to sice horuje, jak na začátek stačí domluva, ale za mě je to hrozný nešvar. Faul na žlutou je vždy faul na žlutou ať je jakákoliv minuta.


          Komentář byl uživatelem upraven (23.08.2022 13:20) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            kjandourek (admin)     před 2 lety 23.08.2022 13:25 |  
            6 1

            Tam měla přijít žlutá i za sestřelení Douděry loktem hned v první minutě... tam to vypadalo, že že první žluté zákroky nechal být a pak už byl zcela přesný...

            • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

              Alanor (admin)     před 2 lety 23.08.2022 13:46 |  
              1 0

              Jo, ten zákrok vím. Ale z našeho pohledu to vidět nebylo, protože jsme viděli jen záda hráčů při tom souboji, tak jsme se mohli jen domnívat, jestli ho trefil loktem, nebo jen zboural.

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          kjandourek (admin)     před 2 lety 23.08.2022 13:24 |  
          6 4

          No patem určitě a matem už vůbec ne :-)

          Ano, na to rameno mu hrábl, protože jak ho Černý strhl na sebe, tak ztratil rovnováhu a instinktivně dával ruce před sebe.... Černý to podělal tím, že souběžně s tím se podlomil v kolenou... jinak to od něj bylo šikovné - je to starý lišák...

          Černému táhne na čtyřicet, sice mi přijde, že poněkud shodil, ale i tak má znatelnou nadváhu na ligového hráče (všechna čest, že i s tím dokáže ligu hrát)... a kdyby Ousou dostal jenom trochu příležitost, tak si může doběhnout na brankovou čáru a zpět, a ještě by ho stihl před pokutovým územím...

          Každopádně to byla úplně jiná situace než Santos (nikoliv v Athénách, ale doma)...

  13. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    první rytíř     před 2 lety 23.08.2022 12:49 |  
    6 2

    K hodnocení stoperů: Taras zahrál tak, jak jsem ho ještě neviděl, zvláště jeho opakované a odvážné tahy kolmo na branku se mi líbily moc a tak bych mu dal 8. Sedmičku bych ponechal druhému ze stoperů a to za jeho hraní rukama, kdy si jasně pomáhá proti rozeběhnutému soupeři, kterého prostě nestíhá.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      Martin 58     před 2 lety 23.08.2022 14:46 |  
      1 0

      Ono to ve skutečnosti není tak, že by soupeře nestíhal, Aiham je poměrně rychlý stoper, ale spočívá to v mentálně bojovém nastavení, kdy on do toho souboje jde natvrdo, aniž by mu hlava ještě rychleji vyhodnotila, že mu Černý ve svém věku a s nadváhou těžko v běžeckém souboji uteče. Není to u něho poprvé a předpokládám, že se na odstranění tohoto nešvaru pracuje.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Taky     před 2 lety 23.08.2022 14:02 |  
    13 0

    Díky za hodnocení, celkem souhlasím, ale Icha jenom 6???
    Z mého pohledu (jak na stadionu, tak ze sestřihů), bych dal Ichovi klidně 8!
    Ta přihrávka Usorovi na gól byla skvělá a měl před tím na Usora ještě jednu dlouhou, z které byl málem taky gól...
    Ale hlavně začal nejhezčí akci zápasu, když dal nadýchanej bochánek do běhu Douděrovi a ten z voleje placírkou do ohně a Lingr gól.
    Má oči, má to i v noze, zrychluje hru. Pro mě největší sešívané překvapení začátku sezóny.
    Možná důvod, proč jsme pustili Madsena i Samka...

  15. Nesnesitelná Těžkost Hodnocení

    Rozumbrada     před 2 lety 23.08.2022 14:06 |  
    4 1


    Tento zápas je další z důvodů, proč si netroufnu hodnotit (ten hlavní důvod je má neschopnost si zapamatovat vše důležité z výkonů všech 11 a více hráčů).

    Na jednu stranu mám pocit, že by bylo ode mne neuctivé dát Teclovi méně, než 10, vždyť hattrick v lize mnoho útočníků nedá za celou kariéru a mimochodem Tecl je v ČR lize (od 1993) jediný, kdo za Slavii dal dva hattricky!

    Na druhou stranu až dá Standa hattrick rudým tak se ta 10 bude zdát zcela nedostatečná.

    Dalo by se to snad částečně řešit tím, že bychom hlasovali i o celkovém výkonu soupeře, a tak by se naši hráči hodnotili vlastně nadvakrát (druhá známka by byla modifikována známkou soupeře), ale to už je příliš komplikované.

    Takže prostě jen poděkuji hráčům a hlavně Standovi za překrásný večer v Edenu!

    • Re: Nesnesitelná Těžkost Hodnocení

      kjandourek (admin)     před 2 lety 23.08.2022 14:08 |  
      14 0

      Tak ono to hodnocení hráčů - zvláště tady od fanoušků - je jenom taková zábava.... ceny se za to nedávají, peníze k výplatě už vůbec ne.... je to relevantní způsob, jak rozproudit debatu o fotbale :-)

      • Re: Nesnesitelná Těžkost Hodnocení

        žbl68     před 2 lety 24.08.2022 11:37 |  
        0 1

        máš pravdu, třebá já bych zavedl i mínusové hodnocení - hlavně u toho 1 co nenastoupil a co ho nesnáším :-)
        a hráč s nejnižším průměrem by mohl dostávat na konci mače od fanoušků (resp. od zdejšího admina č.2) uhlí nebo bramboru :-)

        • Re: Nesnesitelná Těžkost Hodnocení

          kjandourek (admin)     před 2 lety 24.08.2022 11:59 |  
          2 0

          To je vždycky o úhlu pohledu.... Máme desetistupňovou škálu.... Klidně to můžeš brát tak, že pětka je průměr - všechno pod ní je mínus, všechno nad ní plus...

          Čistě teoreticky - kdybys za každou cenu musel ohodnotit hráče, který na hřiště přišel deset vteřin před závěrečným hvizdem ... nebo ještě absurdněji třeba celou jedenáctku v zápase, kde hned po rozehrání spadne meteorit a zápas se nedohraje? Kdyby prostě bylo bezpodmínečně nutné hráče i tak ohodnotit....

          Co by dostali? nulu, protože nic nepředvedli? Nebo naopak desítku, protože nic nepokazili? Nebo průměrnou pětku - tu většinou dostával Kolář, když na něj nešla jediná střela..

          On si každý to hodnocení stejně přebírá podle svého - někdo to bere tak, že na začátku má každý hráč desítku
          a body se mu strhávají, když něco podělá... jiný si zase představuje že výchozí bod je nula a každým dotykem se body zvyšují...

          • Re: Nesnesitelná Těžkost Hodnocení

            Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 24.08.2022 12:39 |  
            1 0

            Já třeba házím kostkou. Nikdy jsem nikomu nedal vyšší známku než 6. Teď u Standy mi to přišlo nespravedlivé, tak jsem házel dvakrát. Hodil jsem 4 a 2.

          • Re: Nesnesitelná Těžkost Hodnocení

            žbl68     před 2 lety 24.08.2022 17:45 |  
            0 1

            hele úhel může být vždy 90° maximálně více.,. nikdy méně ...
            ale hele nula by byla fajn :-) u mě je průměr výchozí 5 a podle + a - ubírám přibíram - jen u toho jednoho bych rád začínal alespoň na -3 :-)
            P.S. bylo takové to jen aby diskuze nestála - debata o nesmrtelnosti chrousta :-) dělatě to dobře 8-)

    • Re: Nesnesitelná Těžkost Hodnocení

      pehacko     před 2 lety 23.08.2022 14:45 |  
      9 1

      Pardubice maji stejny nebo lepsi mancaft nez loni Karviná nebo letos hradec ci Jablonec. Tedka se klukum ale podarilo dat v prvnim polocase goly i diky tomu, ze byla rychlejsi hra a bezchybný vykon vzadu, kdy se nedovolil zadny brejk. Hodnoceni je vysoke a zaslouzene, protoze si tym dokazal, ze dokazeme otevrit autobus i kdyz ten Pardubickej nebyl tak pevne zaparkovanej… coz je ale presne tim, jake bylo nase nasazeni do hry.

      • Re: Nesnesitelná Těžkost Hodnocení

        obiwan     před 2 lety 23.08.2022 17:16 |  
        5 0

        Za mě byla klíčem k úspěchu naše rychlost v rozhodování a přenášení hry... žádné pětiminutové výměny míčů mezi stopera...

  16. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Markus     před 2 lety 23.08.2022 14:52 |  
    11 0

    Jsem rád, že jsme se dobře naladili před zápasem s Rakówem a nemusíme řešit nějakou týmovou depresi. Víc mi o tom teď diskutovat smysl nedává, řekneme si po čtvrtku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      žbl68     před 2 lety 24.08.2022 06:44 |  
      1 0

      zůstat na zemi, nic víc ni míň, odmakat se to musí, PL se sami rozhodně neporazí ... výhoda Edenu by měla být tím rozhodujícím v postupu , PL musí zažít peklo v ráji :-)

  17. M.Jurásek

    popin     před 2 lety 23.08.2022 16:03 |  
    2 4

    Ten kluk má budoucnost, nebojí se něco zkusit, slušná technika, náběhy do křídla příp. rovnou mezi obránce do vápna - všechno fajn. Neví ale někdo informovanější, proč se při našich vstřelených gólech tváří tak otráveně ?


    Komentář byl uživatelem upraven (23.08.2022 16:55) . Zobrazit původní komentář

    • Re: M.Jurásek

      obiwan     před 2 lety 23.08.2022 17:13 |  
      4 2

      Souhlasím, taky mi to neslo do hlavy, že kluci se běží radovat a on kouká, jakoby mu vymřelo včelstvo...


      Komentář byl uživatelem upraven (23.08.2022 17:54) . Zobrazit původní komentář

    • Re: M.Jurásek

      Fačín     před 2 lety 23.08.2022 17:40 |  
      5 3

      Neviděl bych v tom nic složitýho, nejspíš už by se taky rád někdy prosadil a zaradoval se... Není hloupej a ví, že čím dýl mu to bude trvat, tím míň šancí bude dostávat... Takže naopak bych v tom viděl prostě jen tu snahu se taky prosadit a díky tomu se udržet v áčku.

    • Re: M.Jurásek

      Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 23.08.2022 20:27 |  
      10 0

      Holt asi taková nátura, no. Usor se modlí, Necid si kroutil uchem, Sanchez dělal salta... každý má jiný projev radosti, neřešil bych to.

    • Re: M.Jurásek

      záplata     před 2 lety 23.08.2022 20:46 |  
      2 2

      Já si taky myslím, že si chtěl dát góla, on se tam u některejch i motal ale u míče byl vždycky někdo dřív, tak na něj nezbylo a asi ho to trošku štvalo.

    • Re: M.Jurásek

      Lunaris     před 2 lety 24.08.2022 08:10 |  
      3 0

      Asi je naštvanej, že musí hrát s těma dřevákama z áčka.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    eomer (přítel SN)     před 2 lety 23.08.2022 17:41 |  
    4 1

    Zdravim a dovolte mi dvē poznámky.
    1)K Doudērovi- za mē velký palec hore při pozápasovém rozhovoru na hřišti za charakter, přístup a pejska!!
    2) Ke Standovi - s ohledem na hatrick a co normálnē nedá bych mu dal dle dresu 11:-)

  19. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Ardaj     před 2 lety 24.08.2022 08:33 |  
    3 19

    Myslím si , že do tohoto hodnocení by měl být přidán i trenér s realizačním týmem . A ještě jeden dotaz : kde byl Jiří Bílek když se vrátil např. Kliment a teď drží se Staňkem Plzeň !!!! Co koupíme , to se u nás vyléčí a pak se prodá za pár babek.!!!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      lukas6novak     před 2 lety 24.08.2022 09:57 |  
      4 0

      I kdyby dal Kliment 15 gólů a Jurečka jen 3 například tak si budu stát zatím že se zrovna zde Bílek rozhodl dobře a i zpětně bych to bral jako dobrý rozhodnutí.
      1) Hodnotil bych to dýl kdo bude lepší posila. Sice chápu že on jim dá se říct udělal LM ale kdo říká že by se u nás třeba nezranil jako Jurečka na začátku takže to nejde moc porovnat.
      2) Pořád to je o tom do jakých týmů jdou a prostě dost hráčů může u nás vynikat ale v Plzni by byly sotva průměr a naopak. My a Plzeň hrajeme tak odlišný fotbal že požadavky na posily pro nás (a teď teoreticky Spartu která jde na podobný styl hry co my) a pro Plzeň budou diametrálně odlišný

  20. Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

    Monarchie     před 2 lety 24.08.2022 08:40 |  
    3 10

    Hodnocení hráčů je velmi ovlivněno výsledkem. Vedení klubu by mělo se soustředit jen na zítřek. Poláci jsou úplně jiný level, navíc nás píská rozhodčí, který má rád tvrdší hru a ta nám vůbec nevoní. Kdybych to měl přirovnat, tak takový ,,oblíbený,, Pavlín Jirků. Ten výsledek nesmí nám být na škodu s Pardubicemi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

      kjandourek (admin)     před 2 lety 24.08.2022 10:58 |  
      15 0

      Samozřejmě - čím jiným by mělo být ovlivněno hodnocení hráčů za zápas s Pardubicemi, než výsledkem toho zápasu?

      Vedení klubu s tímto hodnocením nemá nic společného a hodnocení výkonů hráčů na fanouškovském webu v jednom zápase nemá vliv na výkon v zápase jiném...

      • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

        Ardaj     před 2 lety 24.08.2022 15:54 |  
        0 10

        Já nepsal vedeni klubu . ale trenér a realizační tým !!!!!!!

        • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

          Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 24.08.2022 16:10 |  
          4 0

          On taky nereagoval na tebe. Jestli mě teda zrak nešálí.

          • Re: Hodnocení slávistů - 4. kolo

            Lunaris     před 2 lety 25.08.2022 01:21 |  
            3 0

            To je nějaký multinick a navíc ještě úplně zmatenej.