Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

Slavia podala v Polsku slabý výkon a může být ráda, že si do domácí odvety veze jen porážku o gól.

Slavia včera bohužel jen potvrdila svou sestupnou tendenci výkonů. Po zpackané nadstavbě nepřichází zlepšení ani na startu nové sezony. V Rakówě začal zápas relativně vyrovnaně a opatrně, rozčísla ho ale skvělá individuální akce Lopeze z 29. minuty. Domácí od té doby byli lepším týmem, což se po poločasové pauze spíše ještě zvýraznilo. Převaha sice nebyla nijak drtivá a šance vyložené, ale závarů nebylo málo a Slavia obecně působila hodně nesourodým dojmem. Do hry nás mohl vrátit velmi šťastný gól Holeše po hodině hry. Ovšem Čenstochová se dostala zpět do vedení ostudně hned po výkopu ze středového kruhu. Slavia nedokázala zapnout ani v závěru a v nastaveném čase jsme měli štěstí, že jsme z jasné šance nedostali ještě jednu branku.

Je tak zjevné, že tým trenéra Trpišovského zatím zůstává viditelně za očekáváním. Paradoxně pozitivněji než výkon vyznívá výsledek. Porážka o gól není nikterak neřešitelná a Slavia je v Edenu (snad) nadále silná. Rozbor příčin včerejšího nevydařeného zápasu by byl na dlouhé povídání. Já se zatím větší kritiky zdržím, protože jsme jen v poločase a i minule jsem psal, že mladý a obměněný tým potřebuje nějaký čas na sehrání a i jistou dobu hájení. Nicméně si již nyní neodpustím poznámku, že tahy trenérů nadále pokračují ve velmi podivném trendu z loňského roku a mančaftu dle mého názoru nepomáhají. Rotace u každého zápasu je masivní a sehranosti neprospívá, byť chápu argument náročného programu.

Pochopení však přestávám mít pro nefungující experimenty s posty hráčů. Nejvíc viditelné je to na postech beků, kde včera vyhořel Plavšič a v Aténách Schranz, tedy vyloženě ofenzivní hráči, u kterých výpadky při bránění nejsou nijak nečekané. Přesuny, které se míjejí účinkem, pak sledujeme i v útoku nebo na místě stopera. Slavia si tím pod sebou sama podřezává větev a v některých případech je skutečně méně více. Tedy hrát jednoduše hráče na jejich postech, pro které mají nejlepší předpoklady, než se je s vidinou "geniálního" tahu snažit předělat. Pravda totiž leží vždy na hřišti a jak již trenér Trpišovský v minulosti prokázal v těchto případech cit (sestava v Genku, zařazení Holeše do středu zálohy, postavení Sora do útoku, což byl ale logický krok vzhledem k jeho předokladům a menší skok mezi posty), tak v poslední době se mu v tomto směru nedaří a mužstvu tím spíše přitěžuje.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 4 - Řekl bych, že pro něj teď nastává zásadní období při angažmá ve Slavii, kdy musí potvrdit, že má na to být tady jedničkou. Loni na podzim byl skvělý, na jaře byla jeho pozice z mého pohledu nespravedlivě zpochybněna, načež to Mandous úplně neustál a přišel pokles výkonnosti a chyby. Teď má ale v nové sezoně silnou pozici, kterou ale potřebuje potvrdit a trenérům to svými výkony vrátit. A zatím je to tak napůl. Výrazně nás podržel v Řecku, na druhou stranu má v zápasech dělá i dost nejistých momentů při vybíhání. Ze stejného soudku to bylo i v Polsku. Góly chytat nemohl, nicméně jistě nepůsobil. Při rohu vyběhl a míč vůbec neměl, naštěstí míč před odkrytou brankou odhlavičkoval Lingr. V závěru váhal tak dlouho z rozehrávkou až o míč málem přišel. Z mého pohledu by měl přidat a vrátit se na svou loňskou podzimní úroveň, jestli chce být dlouhodobější jedničkou Slavie. Ale chápu, že za nejistou obranou se chytá těžko. Na druhou stranu ani od obráncům nedodává tolik jistoty, kolik by mohl.

Ivan Schranz - 4 - Nehořel jako v Aténách, celkově ale nebyl nijak výrazný a spíše zapadl do podprůměrného výkonu týmu. Taky měl štěstí, že vynikající Lopez hrál na naši levou stranu obrany.

Aiham Ousou - 4 - Z našich stoperů je momentálně asi nejlepší, ani od něj to ale nejsou nijak výborné výkony. A je otázkou, jestli je vůbec správné od něj čekat, že ve svém stále mladém věku bude tahounem nově složené obrany. Zima měl v tomto ohledu mnohem jednodušší pozici, když mohl růst vedle pilíře Kúdely. Ousou se snaží, hecuje, ale občas je vidět nedostatek zkušeností a špatné vyhodnocení situace, jako když nezajišťoval akci u našeho druhého gólu při nákopu na ojedinělého soupeře. Rozehrávka je od něj taky často rozporuplná. Umí výborně vyjet s míčem, stejně tak ale občas zkazí i lehkou přihrávku.

Eduardo Santos - 4 - Nemyslím si, že je na místě po včerejším zápase přitvrzovat kritiku na jeho osobu, nebo ho dokonce vinit za výsledek. Proti Rakowu nijak nevyhořel, zároveň ale potvrdil nejisté výkony, s kterými se na začátku soutěže potýká on i celá obrana. Střídání nebylo kvůli výkonu, ale kvůli zranění.

Oscar Dorley - 4 - Na evropský fotbal určitě stačí a v začátku soutěže patří k několika pilířům kádru, na které je spoleh. Tentokrát mu ale zápas tolik nevyšel, když se až příliš snadno nechal před první brankou obejít Lopezem. Nedlouho poté musel kvůli zranění střídat.

Moses Usor - 5 - Je poněkud smutné, že mladíček, kterého jsme před půl rokem získali v podstatě zadarmo, je naším nejnebezpečnějším hráčem směrem dopředu. Nebojí se hrát, jít do kličky či vystřelit. Včera se dostal ke třem střeleckým pokusům, všechny ale letěly o kousek vedle. Směrem dozadu tam pak jsou viditelné nedostatky, ale aspoň je u něj při bránění vidět snaha je odstranit.

Tomáš Holeš - 5 - Ve Sportu byl jeho výkon ohodnocen jako vynikající, já s tím až tak nesouhlasím. Vůbec nerozporuji, že Holeš patří k těm několika pilířům zmíněných u Oscara, na které je spoleh. Zároveň si ale troufnu tvrdit, že Tomáš rozdílové výkony, jako tomu včera bylo u Lopeze, nepodává a spíš čerpá ze sympatií a kreditu, který získal za svou skvělou jarní jízdu 2021. Od té doby není zdaleka tak produktivní a už ocenění nejlepšího hráče minulé sezony získal spíš za zásluhy, jakkoliv je samozřejmě pořád kvalitní. Nyní si u hodnocení Sportu kladu otázku, jestli kdyby Holeš a Tiehi podali ten samý výkon jen obráceně, tak by Holeš i tak nezískal výrazně vyšší hodnocení za jméno. Protože podle mě až tak výrazně jinak nehráli. Oba poctivě, ale bez zásadnějšího vlivu na celkový projev týmu. Jasně, Holeš vstřelil branku a je to pro něj i pro Slavii velké plus, ale je třeba si říct, že to bylo čistě otázkou náhody a štěstí. A taky je třeba vidět, že u inkasované branky výrazněji chyboval, když jako stoper vůbec nezasáhl nakopnutý míč z vlastní poloviny.

Christ Tiehi - 4 - Jako u nováčka se u něj těžko dá čekat, že bude diktovat naši hru, zvlášť když se celkově moc nedaří. To nezvládá ani Holeš. Ze strany Tiehiho to byl spíš méně výrazný, i když poctivý výkon. Souhlasím ale s tím, že bych na něm nadále stavěl, aby se záloha sehrála. Tiehi je komplexní směrem dozadu i dopředu a s Holešem by záloze měl dodat potřebnou sílu dozadu i jistou kombinační kvalitu dopředu. Před nimi by pak měl pro větší kreativitu hrát Ševčík či Provod. Nabízí se i možnost zařazení ofenzivnějšího podhrotu v podobě Lingra, Ewertona či Plavšiče.

Petr Ševčík - 4 - Střed zálohy podle mě nastoupil v dobrém složení, ovšem jeho výkon zůstal za očekáváním. Všichni tři "střeďáci" se nechali Rakowem přetlačit a hráli až moc zataženě, takže vznikala velká díry mezi zálohou a útokem. Ševčík zapadl do podprůměru a čekal bych od něj víc.

Peter Olayinka - 4 - Stal se slávistickým rekordmanem v počtu startů v evropských pohárech. V těch se mu v minulosti nadmíru dařilo, pro dnešní situaci je ale tak trochu příznačné, že i Olayinka přestává být v Evropě vidět a zapadá do našich malátných výkonů. Troufnu si tvrdit, že je to i tím, že jsme víc bojácní a méně presujeme, v čemž právě on nejvíc vynikl. U první inkasované branky si navíc při bránění počínal podobně naivně jako Oscar.

Ondřej Lingr - 4 - Zápas odmakal, ale když je na hrotu sám odříznutý a létají na něj těžké míče proti přesile, tak nemá postavu ani kvalitu na to, aby je uhrál. Míče tak spíš ztrácel nebo fauloval. Je otázka, jestli vůbec je v takových zápasech vhodnou volbou do útoku.

Srdjan Plavšič - 3 - Podivné střídání, nad kterým kroutí hlavou celá fotbalová veřejnost. Plavšič byl mimo kádr a nedostával se ani na lavičku, nyní byl při zranění Oscara upřednostněn na beku před velmi dobrým Davidem Juráskem. S míčem na noze naši hru sice oživil, v soubojích ale logicky tahal za kratší konec. Asistence na branku Holeše je plusová, zároveň šlo ale o běžné roztažení hry (před kterým si Plavšič dobře navedl míč) a o náhodný kop Holeše. Mnohem výraznější a hlavně systémová byla jeho minela, který přišla hned při rozehrání po vyrovnání. Takhle naivně se prostě žádný skutečný bek nezachová a šlo o chybu v podstatě nevídanou na této úrovni, jakkoliv předtím situaci nezvládl ani Holeš.

Ibrahim Traoré - 4 - Neviditelný výkon. V Polsku se neprosazoval fotbalově ani fyzickými parametry. Ibra je dost nevypočitatelný hráč, který umí zazářit i propadnout. Místo v kádru má, je ale otázkou, nakolik se hodí na podhrot a nakolik by na něm měla Slavia stavět, ačkoliv je po osobnostní stránce výraznějším hráčem.

Matěj Jurásek - 4 - V začátku soutěže mladý odchovanec dostává možná až překvapivě dost prostoru, i když stále hlavně jako střídající hráč. I když občas naznačí svůj potenciál, tak to zatím k většímu prosazení se či k zapojení se do gólové akce nestačilo.

playoff - Čtvrtek 18. 08. 2022 18:00

Evropská konferenční liga, 2022/2023
2 - 1
1 - 0
Raków Czestochowa
Raków Czestochowa

29. Lopez
61. Tudor

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

60. Tomáš Holeš

Komentáře (81)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

    domácí     před 2 lety 19.08.2022 13:56 |  
    3 3

    Bohužel, musím souhlasit.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

    Alanor (admin)     před 2 lety 19.08.2022 13:57 |  
    25 0

    Ještě pod čarou můj názor na soupeře a rozhodčího. Raków má takticky vyspělé a konsolidované mužstvo. Na druhou stranu je tam ale na evropskou úroveň jediný vyloženě nadstandardní hráč Lopez, jinak jsou hratelní a nijak výjimeční. Respekt si za svůj vzestup jistě zaslouží, na druhou stranu v nedávné minulosti jsme se vyrovnali či přehráli i výrazně silnější soupeře.

    A norský rozhodčí se mi velmi líbil. Reakci trenéra domácích beru jako vyloženě ubrečenou. Traoré sice stáhl při standardce soupeře, ten se ale před něj dostal jen kvůli vlastnímu faulu. Ruku úplně posoudit neumím, ale v reálu mi to nepřišlo jako nějaká jasná situace pro penaltu, zvlášť při dnešním výkladu pravidel. Stejně tak bych nepískal penaltu po pádu Lingra. Ten kontakt tam byl mírný a náš hráč ho měl ustát. Celkově si myslím, že rozhodčí pískal přesně na obě strany, nic nevymýšlel, a do ničeho se tak nezamotával. Tak by to mělo být.


    Komentář byl uživatelem upraven (19.08.2022 13:58) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      Pedro50     před 2 lety 21.08.2022 11:10 |  
      0 0

      Úplně přesně napsáno a pokud ty raky neuvařime v edenském kotli tak nemáme ve skupině co dělat.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

    JohnyBeGOOD     před 2 lety 19.08.2022 14:02 |  
    37 0

    Tak si to shrňme.

    1. Odchody
    Oslabili jsme, nejdřív vzadu kdy odešlo několik stoperů až nakonec odešel i Kúdela, před ním - Ngadeu, Deli, Zima, Frydrych. Když k tomu přidáme i zraněného Hovorku, tak je to za 3 roky prostě moc.
    Poslední přestupové období zase oslabil více útok. S odchodem Stancia zmizela kreativita. A když k tomu připočteme Kuchtu, Simu, Musu a koneckonců i Baha, který byl po odchodu Stancia náš nejlepší nahrávač, tak není divu, že to vepředu často vázne.
    Minimálně Stanciu měl prostě zůstat, ta částka za něj nebyla adekvátní jeho přínosu pro tým a nahradit se ho doteď nepodařilo.

    2. Zranění
    Chyběli nám oba hlavní útočníci - Jurečka a Sor. A nejproduktivnější posila Ewerton.
    Sor nám prakticky udělal celé loňské pohárové jaro a v současnosti je to vepředu asi jediný hráč evropského formátu. Věřím, že se uzdraví alespoň na část odvety.

    3. Osa týmu a sehranost
    Jednoduše chybí stabilní a sehraná sestava.

    SKS - Sevilla 4:3 (3/2019) -> 0 hráčů včera v základní sestavě
    O. Kolář – Kúdela, Ngadeu, Deli, Bořil – T. Souček, Král (106. Frydrych) – Masopust (90+2. Zmrhal), Traoré, Stoch (92. Van Buren) – Milan Škoda (78. Olayinka).

    BVB - SKS 2:1 (12/2019) -> 2 hráči včera v základu (Ševčík a Olayinka)
    O. Kolář - V. Coufal, O. Kúdela, L. Takács (83. J. Hušbauer), J. Bořil - L. Masopust (72. I. Traoré), P. Ševčík, T. Souček, N. Stanciu, P. Olayinka - M. Škoda (65. A. Júsuf)

    Leicester - SKS 0:2 (2/2021) -> 1 hráč včera v základu (Olayinka)
    O. Kolář - A. Bah, O. Kúdela, D. Zima, J. Bořil - A. Sima, N. Stanciu (69. M. Oscar), J. Hromada (75. O. Lingr), L. Provod, P. Olayinka - J. Kuchta (84. L. Masopust)

    Feyenoord - Slavia 3:3 (4/2022) -> 4 hráči včera v základu (Oscar nedohrál ani poločas, Schranz hrál na jiném postu + Holeš, Olayinka)! A to jsou 4 měsíce zpátky.
    O. Kolář – Bah, Kúdela, Kačaraba, Oscar – Talovierov (67. Lingr), Holeš (90+1. Madsen) – Schranz, Traoré, Olayinka (C) (83. Tecl) – Sor.

    Je třeba poukázat na to, že když mluvíme o evropsky zkušeném kádru, tak se to dá tvrdit akorát o Olayinkovi a částečně o Traorém a Holešovi. Jinak je většina těch zkušených hráčů aktuálně (nebo velmi často) zraněná - Ševčík, Provod, Bořil, Masopust. Kdyby všech těchto 7 hráčů nastoupilo, tak můžeme hovořit o nasbíraných zkušenostech. Ti však aktuálně netvoří osu týmu a Ousou, Usor, Tiehi nebo Lingr zatím tolik těžkých zápasů neodehráli.

    4. Podcenění soupeře (věřím, že tohle se netýká trenérského štábu)
    Od doby, co nám byl vylosovaný Rakow píšu o tom, jak těžký soupeř to je a že je na úrovni Pana.
    Přesto spousta fanoušků mluví o tom dvojzápase o jako povinné výhře atd. Je to polský vicemistr a vítěz poháru. Dle TM má o třetinu větší hodnotu kádru než Plzeň a nejvyšší v Ekstraklase. Ivi Lopéz byl loni nejlepší střelec polské ligy a dle mnohých je to i nejlepší hráč Ekstraklasy. Jejich trenér je tam dýl než Jindra a mohl bych pokračovat...
    To, že soupeř nemá slavné jméno ho nedělá slabým.

    5. Naakumulovaná mentální únava
    Moc se o tom nemluví, ale pro hráče, kteří přišli z provinčních klubu (takže většina) musí být obrovský rozdíl ve vnímání úspěchu a očekávání. Ta laťka je prostě nastavena ukrutně vysoko a to, že se opět očekává minimálně čtvrtfinále Evropského poháru může některé hráče svazovat.
    Je rozdíl hrát v klubu, kde se slaví každé tři body a v klubu jako Slavia, kde nepanuje spokojenost s (pouze) jednogólovou výhrou z venku.
    Tlak na výkon a to prakticky neustálý, k tomu obrovská porce zápasů si vybírá svou daň. Jsme obětí vlastního úspěchu.

    6. Koeficient
    Stále tu koluje populární názor, že na národním koeficientu nezáleží, ale já jsem přesvědčený o opaku. Stačí si vzpomenout na loňskou sezónu, kdy jsme se do konferenční ligy dostali i přes dvě neúspěšná předkola. Je to velký rozdíl, když letos si nemůžeme dovolit ani jedno zaváhání a to ani Panathinaikos či Rakow nejsou slabší soupeři než Ferencvaros a Legia. Spartě loni stačilo druhé místo v lize a jedno úspěšné předkolo v LM k tomu, aby se dostala do skupiny Evropské Ligy. To samé mohlo platit pro nás kdybychom byli v národním koeficientu stále v TOP 15. Letos máme dobrou šanci se tam vrátit a je k tomu potřeba, aby Slavia šla do skupiny EKL, kde bude nasazená v 1. koši.

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      Monarchie     před 2 lety 20.08.2022 09:53 |  
      1 0

      Naprosto souhlasím, nezdá se mi, že hodnota Hancka je o 100 % větší než u Nicka. Pokud máme dobré cash flow, měl by Bílek koupit Ševčíka z Brna.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

    dauby     před 2 lety 19.08.2022 15:08 |  
    17 22

    Velmi špatné hodnocení, absolutně nesouhlasím. Tady to Alanorovi vychází průměrná známka 4, čili slabý podprůměr. Já jsem však viděl u Slavie včera naprosto katastrofální výkon. Výsledek vůbec neodpovídá dění na hřišti, protože tomu by odpovídal stav 6:0. Náš gól byl zcela náhodný, naopak soupeř do nás bušil celý zápas a mohl dát gólů mnohem víc. Slavia nehraje na začátku roku nic, což je hlavně vina trenérů. Tým i celý kádr je úplně nesmyslně poskládaný. Dříve táhli náš tým Škoda, Hušbauer, Souček, Coufal, Bořil, Kúdela. Co hráč, to osobnost, a to nejen herně. A k nim se pak přidali skvělí cizinci, jako třeba Deli, Ngadeu a především Stanciu. Dnes hraje Čechů v týmů pár. Obrana je úplně zoufalá, hráči spolu nekomunikují. A pokud má někdo jakžtakž formu, jako třeba David Jurásek, je ze záhadných důvodů odstaven a nehraje, zatímco třeba Plavšič, který byl odstaven dříve a byl prakticky na odchodu, je zpět zařazen do kádru a dostane před Juráskem přednost. Tomu nerozumím ani za mák. Jediný, kdo je jakžtakž osobností a snaží se ostatní trochu dirigovat, je Holeš, jeden hráč ale nestačí. Potřebujeme mít osu mužstva. Je úplný nesmysl, aby po pohárovém utkání na začátku sezony na ligový trávník vyběhla sestava se 7 nebo 8 změnami. Jak se asi ten tým má sehrát? Nářkům trenérů, že skoro všichni naši hráči mají zdravotní problémy, prostě nevěřím. Pokud vypadneme s Rakówem, měli by trenéři okamžitě skončit. Kádr mají v rámci ligy nadprůměrný a obrovsky široký, nejsou však schopni z něj podkládat ani průměrný tým. Hrozně mi to připomíná bohorovnost, kterou kdysi předváděl Karel Jarolím poté, co jsme vyhráli dva tituly a hráli Ligu mistrů. Teď je to podobné. Bohužel. Fotbal, který teď předvádíme, je nekoukatelný a ostudný. Tohle není Slavia.


    Komentář byl uživatelem upraven (19.08.2022 15:10) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      Alanor (admin)     před 2 lety 19.08.2022 15:17 |  
      16 1

      To je blbost, že by odpovídalo 6:0. Podle mě by odpovídala výhra domácích o dvě branky, ostatně i ze statistik je vidět, že žádnou drtivou převahu neměli. Na Panathinaikosu byl výkon 60 minut ještě o dost horší a spíš tu lidi psali, že je hodnocení moc tvrdé, když se postoupilo.

      • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

        dauby     před 2 lety 19.08.2022 15:21 |  
        2 8

        Vidíš, a já myslel, že hodnotíš výkony hráčů, a ne výsledek, víceméně náhodný. Výkon na Panathinaikosu byl také přišerný, to souhlasím, tam ale naši hráči měli "nahráno" z prvního zápasu. Teď to bude obráceně, my musíme vyhrát. K optimismu není důvod.

        • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

          Alanor (admin)     před 2 lety 19.08.2022 15:26 |  
          4 5

          Pro hodnocení má svůj význam výkon i výsledek, u mě to tak bylo vždy. Podle mě známky s Panathinaikosem i Rakówem odpovídají.

          Včera to bylo slabé, ale je nesmysl dávat o řád či dva nižší známky. Pořád to byl úplně jiný výkon i výsledek než třeba s Teplicemi 0:7 apod.

      • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

        bongor     před 2 lety 19.08.2022 18:48 |  
        7 3

        To 6-0 není blbost,to je totální hovadina.Ale další hovadina,tentokrát z kategorie neskutečných je požadavek konce
        našeho realizáku.Jindrovi byli odprodáni nejlepší hráči,nebo alespoň nejpotřebnější,aniž za ně máme adekvátní náhradu,Stanciu a Kuchta,do toho 11 chybějících hráčů a jako na potvoru,většinou zase těc nejpotřebnějších.Takže kvůli těmto důvodům byl včerejší výkon mužstva mizernej.Můžeme se dát cestou našich oblíbených odpadů a měnit trenéry jako trenýrky a dopadneme stejně jako oni a o to nestojím.

        • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

          Cygnus     před 2 lety 19.08.2022 21:20 |  
          5 0

          Bongore, ani netušíš jak jsem rád za tento příspěvek. Byly časy jdu jsi tady psal o fotbale, o hudbě, kde jsi všude v zahraničí vystupoval. Ale poslední dobu se tvé příspěvky (alespoň v mých očích) omezily na jízlivé poznámky na Plzeň a Spartu, téměř vždy s použitím "soudruzi". Piš více jako dnes, Slavie potřebuje fandy kteří nemají jen klapky na očích jako nějaký kůň.

        • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

          pcitron     před 2 lety 20.08.2022 23:21 |  
          1 1

          "Jindrovi byli odprodáni....!

          Ty máš přístup k interním informacím? Nemůže to být i tak, že Jindra se na těch odprodejích podílel a finančně participoval?

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      rybarmirek     před 2 lety 19.08.2022 15:30 |  
      12 8

      Ač nerad,musím s tebou téměř ve všem souhlasit.Ta podobnost s Jarolímem po zisku dvou titulů je značná.Bojim se, že ty Poláky nemůžeme přehrát, natož porazit o dvě branky.Muzstvo v současném rozpoložení na to prostě nemá.Uz první zápas v Hradci jsme kroutili hlavami na laxní počínání obrany,pomalost a křehkost v osobních soubojich celého mužstva.Nechci zde mluvit o jiných mužstvech,ale z nich přímo čiší hladovost po úspěchu,my si myslíme,že to pride samo.Velmi rád bych se pletl,ale nastanou pro nás horší časy.Ne,že by mě to nevadilo,nejsem fanoušek úspěchu a Slavii budu fandit až do konce svých dnů,ale .........snad se pletu!

      • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

        Alanor (admin)     před 2 lety 19.08.2022 15:38 |  
        11 1

        Raków je zhruba na stejné úrovni jako Panathinaikos a ty jsme doma o dvě branky porazili a celkem je i jasně přehráli. Takže je brzy na házení flinty do žita. Beru, že to pro Řeky byl první zápas v sezoně, ale psát o tom, že je nemůžeme přehrát a porazit mi přijde hodně malověrné. Ruku do ohně bych za postup nedal, ale v silách týmu to pořád je.

        • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

          Sedrousek     před 2 lety 19.08.2022 16:03 |  
          1 0

          Urcite je v nasich silach porazit Rakow o dve branky. Stejne tak si rikaji oni, ze je v nasich silach udrzet v Edenu ve ctvrtek ciste konto. Navic jiste se divali na nase predesle zapasy a urcite vedi, ze proti zaparkovanemu autobusu jsme skoro bezradni. A za drzeni mice a nebo nejake polosance se body nedavaji.

        • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

          dalislavista     před 2 lety 20.08.2022 10:34 |  
          6 0

          Jenže to byl první zápas, tady je odveta a musíme! A víme, jak nám to jde proto autobusu, když musíme.
          Budu rád, když to určené, ale oni jsou záleží a brejky umí, my máme obranu špatnou. Nedej bože abychom inkasovali.

  5. Jaké asi budou známky za týden,

    Slávista 51     před 2 lety 19.08.2022 15:57 |  
    1 2

    po postupu přes pšonky ?

  6. Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

    tomslavista     před 2 lety 19.08.2022 16:44 |  
    2 0

    S tím Holešem absolutní souhlas.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

    AlexPastoor     před 2 lety 19.08.2022 16:47 |  
    5 25

    Zdravím přátele kvalitní kopané.

    Včerejší zápas opět jednou ukázal, že Jindra byl stvořený pro Slavii a totálním fotbalem jsme si vytvořili skvělý výsledek do odvety. Od zápalu a skvělého nasazení hráčů (viz Srkiho zapálení do boje po delší absenci). Jediné, co bych zápasu vytknul bylo nepochopitelné nasazení mladého Juráska (na lavici byl nažhavený náš kapitán a bojovník Standa) a málo pyrotechniky. Doufám, že s v Edenu Tribuna Sever pochlapí a pěkně se připálí atmosféra.

    Sportu zdar a pyrotechnice zvlášť!

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      Myšák     před 2 lety 19.08.2022 17:41 |  
      8 2

      Choď na ohňostroje!

      • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

        AlexPastoor     před 2 lety 19.08.2022 17:59 |  
        2 17

        Snad se nezakuckáš párečkem na východě, až bude nějakej ohýnek :)))

        • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

          dalislavista     před 2 lety 19.08.2022 18:10 |  
          13 3

          Jo ohýnek je moc třeba.
          Nejlépe až budeme v tlaku potřebovat dát gól. To už tu taky bylo. Hlavně, že pár dementů má ohýnek přeci...

          • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

            AlexPastoor     před 2 lety 19.08.2022 18:14 |  
            0 17

            No vida, mluvím obecně o zombících a on hned jeden vyleze :)

            • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

              jose01     před 2 lety 19.08.2022 19:40 |  
              6 1

              jj ohýnek nám fakt pomůže, hlavně ať ho zase nějakej jouda zapálí v 85. minutě, ať se na hřišti děje co se děje

            • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

              dalislavista     před 2 lety 20.08.2022 10:30 |  
              4 0

              Tak jestli je zombík ten, komu vadí nesmyslné pyro, které často přeruší náš tlak a během utkání je úplně k ničemu, tak to potom ano.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

    cheero     před 2 lety 19.08.2022 16:58 |  
    14 0

    Beru to z hlediska normálního letityho (blázna) fanouška Slavie, co jim bude za všech okolností nadozivoti,jako do konce zivota. Mám ji v srdci. Obdivuji,jak se tu spousty lidí dokáží ponořit do různých statistik a pátrat hlouběji ( já na to nemám). Učím se stále a i se mi většina názoru a pohledu ze všech stran líbí a obohacuje mne. Za to vám všem dík. Poslední roky sem si užíval naší hry a sem za to vděčný. Měl jsem radost ze hry a z výkonu a čeho jsme dosáhli. Ale taky vím, že není furt posvícení, což si mnoho z nás prošlo. Teď bude úpadek a pak zas doufám prijde lepší období. Ať se děje co chce, navždy Slavia.

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      cheero     před 2 lety 19.08.2022 19:26 |  
      5 0

      Ale jinak jsem byl a jsem nasranej i smutnej z našich výkonu od ty nadstavby.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 19.08.2022 16:58 |  
    47 5

    Hezké páteční pozdravení ze Šumavy.
    Přiznám se Vám, že tentokrát jsem tak smutný z našeho výkonu, že nemám ani chuť to nějak hodnotit.
    Prostě to bylo něco nepřijatelného a pro mě obrovské zklamání.
    Bohužel ze všeho, co jsme v tomto zápasu předvedli.
    I proto radši už dnes psát víc nebudu.
    Jsem opravdu smutný.
    S úctou
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      Myšák     před 2 lety 19.08.2022 17:45 |  
      3 0

      Mé pocity jsou stejné.

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      johnynz     před 2 lety 19.08.2022 18:25 |  
      5 3

      Ja jsem smutny sam ze sebe, vcera jsem byl co dve minuty tak nasrany, az jsem si rikal, ze jsem asi uplne blby, ze na to koukam, kdyz se u toho dokazu tak nasrat. V zaveru jsem usoudil, ze pokud to tak pujde dal, tak v zajmu zachovani dusevniho zdravi presedlam na politicke debaty.

      • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

        rak (přítel SN)     před 2 lety 19.08.2022 18:57 |  
        1 0

        Z bláta do louže? To je ještě daleko horší.

        • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

          johnynz     před 2 lety 19.08.2022 19:36 |  
          1 1

          Ja bych rekl spis z hovna do blata. Preci jen za tu dobu co fandim Slavii, potazmo sleduju fotbal u nas, jsem si vypracoval jistou zavislost na sebetryzneni, ale co je moc, to je moc..

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      Cygnus     před 2 lety 19.08.2022 19:42 |  
      13 6

      Hezký večer Sokrate. Já jsem také smutný - ale víc než z včerejšího zápasu kvůli úrovni některých zdejších komentářů.

      Pojďme si to shrnout: dnes v 18 hod, přesně 24 hod po samotném začátku zápasu v Rakówu, se tady objevilo 833 komentářů.

      Po naším velice úspěšným zápase v Barceloně s Messim a spol jako soupeře, jsme se dostali celkem, opakuji celkem za celou dobu na 652 příspěvků. Jen 652...

      Jak se zdá, berou mnozí výsledky jako v Barce za samozřejmost. Ale běda když se nedaří. Pak se tu hemží komentářů za které by se Řepka, ani Czaplár natož Vizek nemuseli stydět.

      Jasně že teď prožíváme složitější období. Ale s prominutím jen největší naivka si mohl myslet že Slavie se neustále bude udržovat na výsluní. Snad si někdo nemyslí že JiT by si nechtěl podržet hráče jako Suka, Baha, Deliho a spol. Bohužel stavíme nové mužstvo, a to potřebuje svůj čas než se vyváží. K opravěnosti kritice na vedení ale hlavně JiT a spol se vrátím časem.

      Pro mne je zásadní dnešní vyjádření pana Tvrdík na Twitteru : "... Klademe duraz na vyvazenost financnich a sportovnich cilu, nikomu nedluzime a cash pozici mame zajistenou dlouho dopredu...".

      Předpokládám že s tímto nemůže mít logicky přemýšlejí fanda problém. Správně říká pan Tvrdík že finanční situace má svůj impakt na sportovní možnosti a cíle Slavie. Raději být druhý a bez Evropy než se pouštět do dobrodružství které může ohrozit existenci klubu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

        vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 19.08.2022 20:12 |  
        4 8

        Zřejmě si sem dost lidí chodí léčit své mindraky po našich prohrách.

        • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

          mig52     před 2 lety 20.08.2022 04:44 |  
          1 4

          Ntvl., to by mi stálo za to! A ten čas!

          • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

            Cygnus     před 2 lety 20.08.2022 08:49 |  
            5 0

            Víc jak 170 příspěvků za necelé 3 týdny. Evidentně máš času dost a stojí ti to za to.

            Za tuto frekvenci příspěvků by se ani Colin nemusel stydět. V počtu negativních hodnocení jsi ho jinak už dávno předstihl. Ale samozřejmě že to vidíš jinak. Ani Colin neměl pocit že by spamoval.

        • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

          cunak     před 2 lety 20.08.2022 08:12 |  
          2 4

          Příteli, to nemusí být léčení minerálů. To může být pokud o hledání cesty ven z kříže. Opravdoví fanoušci ho hledají, i když se nedaří. Nebo možná právě tehdy. Napsat po tom, co sehrajeme krásný zápas s Barcou, jak jsme dobří, to dokáže každý. Mimo jiné i ten, kdo fandí tomu, kdo zrovna vyhrává. Napsat něco po prohře je mnohem těžší a mnohem užitečnější.

      • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

        buran     před 2 lety 19.08.2022 21:47 |  
        1 0

        Jak jsem napsal něco podobného asi před dvěma lety ,tak mi to bylo vysvětleno a ono to tak vlastně je , když vyhraješ a hraješ dobře , není se potřeba k tomu vyjadřovat , naopak když je to opačně tak to bude většina různě pitvat atp.Tím pádem je vlastně počet komentářů v pohodě!!

      • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

        mig52     před 2 lety 20.08.2022 04:30 |  
        4 3

        Hele, Cygne, já si myslím, že ta nespokojenost není jen kvůli prohře a výkonu, ale proto, že Jindřich si na sebe plete bič stran postů v sestavě potažmo s následujícím střídáním. Hrajeme hafo zápasů, musíme rotovat, o tom žádná. Když to bude mít logiku, těžko bude kdekdo něco Jindřichovi vyčítat. Tedy, když půjde Kačaraba za Ousua, Jurásek za Oscara, Schranz za Jurečku atd.. Pokud ale vidíme, že na se čenžuje Masopust za Schranze na PO, Plavčič za Oscara, Jurečka za Lingra s tím, že nedávno tak chtěný a nákladný Fila je poslán do béčka a následně si trenér posteskne, že neměl na hrota koho dát, tak toto všecko dává nespokojeným fans jako argumenty na stříbrném podnose. A pokud přijde prohra, navíc po příšerném výkonu a ten vídáme teď opakovaně, protože ani další minulé zápasy nebyly žádnou hitparádou, tak proto. Zvláště, když cítíme, že primární příčinou jsou ony opakovaně nepochopitelné kotrmelce se sestavou. A to si uvědomujeme, že marodka tomu nepřidá, ale to je téma na další román. Jo, a z toho co popsal p. Tvrdík stran ekonomiky klubu, jsem smutný zase já. Jsem pro odpovědné hospodaření!!!, mezi řádky ale čtu, že se rozšoupávat moc nemůžeme a že to bude přinášet v dalším přestupových obdobích pokračující oslabování týmu. Tedy, že ti nejlepší budou odcházet bez přiměřené náhrady. Už nyní jsme se přesvědčili, že shánění stopeři či koncoví hráči, o které jsme měli zájem, dali přednost jiným. A je otázkou, zda kvalitu udržíme jen z naší a afrických akademií, na které zřejmě budeme sázet a spoléhat.


        Komentář byl uživatelem upraven (20.08.2022 04:39) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      mudrc     před 2 lety 20.08.2022 07:34 |  
      0 2

      To nevadi priteli Sokrate55, jake je ve Strakonicich pocasi?

      • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

        Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 20.08.2022 08:32 |  
        6 0

        Hezké pozdravení ze zachmuřené a chvilkama deštivé Šumavy.
        To je i pro přítele Mudrce:-))
        Děkuji Vám za disputaci a názory v nich uvedené.
        Pro přítele Cygna mám ještě dovětek, že je mi také smutno z některých urážlivých a dost hnusně ironických vyjádření.
        Já jsem nezapomněl na to, co náš trenér pro Slavii udělal a ještě udělá a mám ho moc rád.
        Ale právě proto jsem k němu teď kritický, protože jsem cítil, že se v tom trochu ztrácí. Je to můj pocit a věřím, že se z toho vyhrabeme a on se zase najde. Prostě mu pořád věřím.
        Každé fotbalové mužstvo na světě má svůj vzestup i útlum a tomu rozumím.
        Jen nechci sám sebe chlácholit nějakými klišé větami o tom, že jednou je hůř a pak bude líp. To je špatná cesta, zvláště když hledáme sami sebe.
        A příteli Migu, čteš úplně špatně mezi řádky a sám nevím, co to s Tebou poslední dobou je. Naše ekonomická situace je opravdu velmi stabilní, a majitel nám nic neodepírá a žádný kohoutek přivřený není. Tak tu nepiš nějaké nepodložené "fejky". Už jsem na začátku sezony řekl, že se Plzní ani Spartou nehodlám vůbec zabývat. Ať si hrajou a vyhrávají a nebo i jinak.
        Předsevzal jsem si, že se budu obírat jen Slavií a tím co hrajeme za fotbal. A tak si zametejme u "svého prahu" a udělejme si pořádek nejprve u nás ve Slavii.
        S pokorou a nadějí si moc přeji, abychom se našli a začali se dávat do kupy. To je teď má slávistická vize a pokorné přání.
        S úctou k Vám všem
        Sokrates55

  10. Vykon

    japoko     před 2 lety 19.08.2022 16:58 |  
    8 7

    Obdivuji fandy, kteří se naším letošním fotbalem snad i baví!

  11. Petr Ševčík

    provit     před 2 lety 19.08.2022 17:58 |  
    21 0

    Včera měl ve druhém poločase asi tři situace, kdy měl ve středu pole míč na kopačce a vedl jej směrem k bráně soupeře, přičemž obrana Rakowa nebyla úplně zformovaná. Pokaždé měl možnost zkusit průnikovku do běhu na volné křídlo nebo hrot, kdy by to bylo 50 na 50, že to buď bude velmi nebezpečná šance, nebo to obránce zachytí a ztratíme míč. Pokaždé však zpomalil, pak přihrál dozadu a minimálně jednou skončil míč až u Mandouse. Tohle dělal už i minulou sezonu a v porovnání se sezónou 19/20 je to velmi markantní změna, která se projevuje i v jeho kanadském bodování.

    • Re: Petr Ševčík

      Markus     před 2 lety 19.08.2022 18:22 |  
      11 0

      Tohle pozoruji už delší dobu a nejen od Ševčíka, džentlmensky akce zpomalujeme, aby měl soupeř více času nás zablokovat. Spíš si to pamatuju u Holeše a přijde mi, že on i předtím hledá možnost dopředu, jenže ta rychlá křídla soupeř už většinou očekává a my si najednou nevíme rady. Pořád lepší, když to vrátí dozadu a zkusíme zaútočit znovu než aby riskoval přihrávku někam na střed, to už mám taky před očíma, jak se nám tam najednou rozeběhne soupeř. A i když to nestihne, my už jsme ve stresu a míč pošleme naslepo, až skončí v autu.

      • Re: Petr Ševčík

        Slávista 51     před 2 lety 19.08.2022 18:33 |  
        3 1

        Jo, pomalu všichni v mužstvu.
        Bohužel !

  12. Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

    Ivan     před 2 lety 19.08.2022 18:46 |  
    11 5

    Plavšič se mi líbil a chci ho v odvetě i když spíš na 10. Ta chyba byla jasná, ale po 3 měsících odstavení dát hráči prostor na pozici na které odehrál všeho všudy 10 zápasů v kariéře, tak to si o chybu přímo říká.

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      knl66 (přítel SN)     před 2 lety 19.08.2022 18:50 |  
      5 3

      Já naopak doufám, že Plavšič v odvetě nenastoupí. Kdoví, jak probíhaly poslední tři měsíce, kdy jen trénoval a vysedával na lavičce. Odejde, neodejde, proč, za jakých okolností? Jak je na tom psychicky? A jestli vyjednává o odchodu, může být poněkud zahořklý a negativně naladěný, což by se na výkonu mohlo projevit.

      • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

        Ivan     před 2 lety 19.08.2022 18:57 |  
        17 2

        Pro mě je to jeden z mála našich hráčů co se někdy úspěšně pokusí o 1 na 1 a který se snaží nahrát spíš dopředu než dozadu. A to je právě to co nám dle mého chybí.

      • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

        Lunaris     před 2 lety 19.08.2022 19:02 |  
        14 0

        Plavšič měl jít do Turecka, proto nehrál. Nakonec zůstává, bere tu dost peněz. Pokud nebude na beku, tak mi v sestavě vadit nebude. On se aspoň snaží hrát dopředu.

        • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

          jose01     před 2 lety 19.08.2022 19:50 |  
          21 1

          hele, Plavšičovi ten plat někdo dal, takže ho asi někdo chtěl a to že se vlastně odepsal, jako třeba Krmenčík atd. je někoho chyba. Myslím že by vedení, popřípadě trenéři měli přestat blbnout. Některý věci jsou fakt nepochopitelný. Už mi to pomalu začíná připomínat Jarolíma, kterej taky začal blbnout a neměl žádnou opozici, která by mu řekla, chlapče takhle fakt ne prrr.

          • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

            knl66 (přítel SN)     před 2 lety 19.08.2022 20:48 |  
            0 0

            O tom žádná, tady se hádat vůbec nebudu.

        • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

          knl66 (přítel SN)     před 2 lety 19.08.2022 21:23 |  
          1 1

          Jo, psalo se, že jde k Turkovi. Jenže pak v rozhovoru řekne, že vlastně ani neví, proč ten přestup nevyšel... Poněkud nepravděpodobné. Má tady plat, který mu Turek odmítl dát? Nevím. No a najednou je podle JiT plnohodnotný člen kádru... Aby se z něj časem zase stal spokojený náhradník?

          • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

            martynko     před 2 lety 19.08.2022 23:00 |  
            1 3

            Má mego měsíčně

  13. Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

    Nosorozec     před 2 lety 19.08.2022 19:26 |  
    9 7

    Můj tip, jak to Jindra postaví do odvety:

    Tiéhi - Schranz, Ševčík, Olayinka, Traore - Ousou, Tecl, Douděra, Mandos, Lingr - Oscar

    :D

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      Seamus     před 2 lety 19.08.2022 19:41 |  
      7 1

      Skoro bezvýhradně souhlasím, jen bych prohodil pozici Oscara a Tiehyho...

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      Slávista 51     před 2 lety 19.08.2022 19:53 |  
      0 5

      POSTUP MUSÍ VYBOJOVAT S JAKOUKOLIV SESTAVOU.
      Musí " potit krev " !

      • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

        vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 19.08.2022 20:08 |  
        7 1

        Tyhle řeči jsou úplně k hovnu kor ve sportu a jak říkám musí se akorát umřít.

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      Ivan     před 2 lety 19.08.2022 19:58 |  
      3 1

      Ještě je možné, že by chtěl Trpiš hrát s nulou vzadu, tak bych se v bráně mohl objevit já.

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 19.08.2022 20:09 |  
      4 0

      Myslím , že mezi tím budeme mít ještě iks plejeru zraněných.

  14. Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

    p!erreCORE     před 2 lety 19.08.2022 21:43 |  
    5 1

    Bez hodnocení. Sem z toho špatnej ještě pořád.. prvních patnáct minut, kdy jsme měli balon jsem si říkal, že to bude dobré. Plavšicovi fandím, Holiho jsem měl vsazenýho na gól a to ukopnutí bylo krásný. Než jsem se nadechnul a mrknul byl gól. Chybu před ním jsem neviděl a nechci se na to koukat. Takováhle nekoncentrovanost je neodpustitelná. Líbili se mi Holeš, Usor a trochu i ten Srdjan.

    Ted bych dal všechno za něco takovýhleho:

    https://www.youtube.com/watch?v=XMBqmyi5LRM

    ale nevidím u nás v týmu v současný chvíli nikoho, kdo by to vzal takhle na sebe.. a jen dodám, že po tom zápase nakonec vyhráli pohár na domácím hřišti.

    Jsem totální optimista a vždycky tipuju pro nás. Odveta 2:0 nebo 4:2


    Komentář byl uživatelem upraven (19.08.2022 21:50) . Zobrazit původní komentář

  15. Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

    o5aradecek     před 2 lety 19.08.2022 22:44 |  
    19 1

    Je smutné, když náš možná nejlepší útočník schytává (oprávněnou) kritiku, za hru na pravém beku...

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 20.08.2022 10:36 |  
      16 0

      Kde je Schranz nejsilnější? Ve vápně soupeře. Tím neříkám, že je náš nejlepší útočník, ale spíše to jak upozaďujeme přednosti Schranze.

  16. Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

    Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 20.08.2022 10:52 |  
    6 1

    Podle mě neexistuje na světě klub, který by přiváděl hráče, kteří by v novém angažmá tak často působili mimo svou pozici, na které hráli v předchozím klubu.
    Dvakrát se nám to podařilo (Holeš, Provod), ale těch pokusů kdy ne bylo hodně. Není špatně, že se to prostě zkusí. Někdy z nutnosti protože není jiná volba, někdy jako potenciální alternativa. Je ale otázkou, zda je potřeba mít tolik alternativ, když je teď jedenáctičlenná lavička náhradníků.
    Špatně za mě je, když se na tom dlouhodobě lpí, ač jde vidět, že trpí všechny strany, ale minimálně jedna z nich si to není schopna uvědomit.
    U spousta hráčů upozadíme to, proč sem vůbec přišli. Místo toho abychom těžili z jejich předností a zdokonalovali jejich nedostatky se snažíme pouze zlepšovat jejich nedostatky, aniž bychom měli jakýkoliv přínos z jejich předností.

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      MKCZ83     před 2 lety 20.08.2022 11:05 |  
      1 3

      Alternativa potřeba je kvůli Evropě. Kvůli mizivemu počtu odchovancu máme moc úzkou evropskou soupisku a rak na ní musí být univerzálove, nebo hráči mimo své posty.

  17. Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

    johnynz     před 2 lety 20.08.2022 10:55 |  
    24 0

    Ono na druhou stranu, ted muzeme videt, jak kvalitni mancaft jsme meli za dob Deliho, Součka, Stancia, Coufala, Ngadeua, Kudely, ze clovek si to tehda vlastne ani neuvedomal, ze to byl fakt top. Dneska ta nase obrana obecne se s tou z pred dvema, tremi lety neda vubec srovnat. Tehda se to proste fantasticky seslo, za malo penez bylo hodne muziky.
    Kdyz prichazel Ngadeu, tak data pouzivalo par tymu, dneska to jede uz skoro kazdej. Pak nam Hyenu cmajzne Turin..
    Dulezity je, ze se tu vytvorilo podhoubi, ze kteryho nam porostou vlastni borci, kdyz se to rizne mladejma africanama, tak to nebude mit chybu. Uz dneska mame v prvni lize Markovice, Vlcka, Prebsla, Visinskyho, Cerva, Kristana. Smiga, Icha, Jurasek si kopli v acku. V druhy lize dalsich 20 borcu, co maji dobre naslapnuto, kdyz se k tomu sem tam zjevi nejaky Usor, tak budeme mit rozhodne z ceho vybirat a nebude nas to stat zadne zavratne sumy, obcas do toho privest zkusenyho borce jako treba Vena Jurecka.
    Dneska v podstate i kdybychom byli nuceni prodat to nejlepsi, co v kadru mame, tak jsme i diky tem mladejm schopni postavit mancaft, kterej bude schopnej hrat o pohary a kdyz se trosku vyhrajou a sehrajou, tak i minimalne o druhyho fleka.
    To je pro me dulezity, zadnej miliardar nas nevlastni a nechtel bych zase zazit casy z Rebicovske ery.
    Takze za me, tady se vytvoril paradni kus prace a az ty mladi odchovanci zaplavi ligu, zacnou se vyhravat a ti nejlepsi se budou nasledne vracet, tak z toho budeme solidne tezit. Treba pak budou penize i na smlouvu pro hrace kalibru Stancia.
    Ted je to obdobi sice takovy hlussi, ja opravdu posledni rok vetsinu zapasu pronadavam, ale kdyz se clovek po case uklidni, podiva se na to trochu s nadhledem, jak je ten klub rizen, kam to vsechno smeruje, tak jsem vlastne uplne v klidu. Spis se tomu pak i zasmeju, ze se kvuli fotbalu dokazu tak vytocit. Zkratka od roku 2016 jsme v dlouhodobym bycim trendu, kterej ted ve fazi korekce, ale on zas ten pruraz smerem vzhuru driv nebo pozdeji prijde. A vy, kteri se u toho dokazate nasrat, tak jako ja, tak se na to nedivejte, pustte si misto toho treba nakou pohadku a v klidu na ten pruraz vyckejte, preci si kvuli kopany neprivodime infarkt no ne? A vy kteri jste smutni, nemate byt proc.

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      MKCZ83     před 2 lety 20.08.2022 11:03 |  
      3 3

      Souhlas. Ale tohle spousta lidí tady nepochopí. I proto, že to, co popisuješ, bude úplně jiná Slavia (zejména vysledkove), než teď. A na tu si spousta fanoušků odvykla. Ale pokud příští rok nepostoupime alespoň do EL, přijde zákonitě finanční úspory a s tím ještě větší průchodak, nebo víc odchovancu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

        johnynz     před 2 lety 20.08.2022 12:46 |  
        3 1

        *I proto, že to, co popisuješ, bude úplně jiná Slavia (zejména vysledkove), než teď

        Mozna to bude rok, dva drhnout, ale jinak podle me pudem nahoru. Za pet let budem uplne nekde jinde. Pred lety sme koupili Masa nevim za 30? mega? Dneska ti na tu pozici roste Jurasek, kterej nas stal zlomek ty ceny. Nam se diky mladezi a privadeni borcu z afriky znacne snizi naklady, proc kupovat Olaye za 90, kdyz privedes za par drobnych Usora, jehoz smlouva bude asi taky trosku nekde jinde nez u Petera.
        Pokavad ta kabina bude vzdy z casti slozena i z borcu, ktery maj ke klubu naky vztah, tak to bude taky vypadat jinak.
        Zaplavme ligu kvalitnima odchovancema, africanama, ktery projdou beckem ci Vlasimi a vyckejme do sklizne.

        • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

          MKCZ83     před 2 lety 20.08.2022 15:18 |  
          6 2

          No, jenže ústup z pozic taky může znamenat, že hráči jako Jurásek budou chtít odejít za drobný kamkoli rychle ven, jako to bylo před JiT... viz Luftner, Barak, Pavlenka atd

          • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

            johnynz     před 2 lety 20.08.2022 17:15 |  
            2 1

            To bysme se museli vratit opravdu hodne nazpatek, vyloucit to samozrejme nejde, ale moc velkou sanci bych tomu nedaval a pokud by k tomu preci jenom doslo, tak bych doufal v to, ze odchovanci se budou k vlastnimu klubu chovat trosku jinak, nez ti tri zminovani. A i kdyby se sem tam objevil nakej ten Bucha, tak nas to nepolozi.

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 20.08.2022 11:34 |  
      1 0

      Hein míří do Verony za Barákem.

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      mig52     před 2 lety 20.08.2022 12:32 |  
      6 6

      Kéž bys měl pravdu!!! Mám obavu, že trošku růžové v tvých brýlích přece jen je. :)))))

      • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

        johnynz     před 2 lety 20.08.2022 12:52 |  
        3 5

        Kamarade, nam do toho muze hodit vidle jedine Putin ;)

  18. Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

    kupik     před 2 lety 20.08.2022 12:45 |  
    7 1

    Dobré odpoledne přátelé,
    nechci nijak rozporovat známkování,každej máme jiný úhel pohledu na jednotlivý výkony hráčů.Mám dojem,že v tomhle zápase kulminovalo naše tápání,který začalo nadstavbou.Tam zdá se přišel útlum a to nejenom hráčský,ale i v určování strategie a v nasazování hráčů do zápasů na jednotlivý posty.Je moc jednoduchý kritizovat,to umíme každej,ale není nemožný si nevšimnout,že určitý tahy realizačního týmu postrádají logiku.Jestliže hráč x let trénuje bránění a k tomu samozřejmě patří výběr místa a čtení hry a dodržování taktiky,tak si vytváří určitý automatismy.Nelze ze dne na den hráče předělat na jinej post tak,aby tam podal 100% výkon,těch návyků se jen tak nezbaví a začně pomalu a jistě chybovat.Totéž platí na všech postech.Pravda,jsou vyjímky,viz T.Holeš,ale nelze takto rotovat s půlkou mančaftu.
    Jasně,máme velkou marodku,ale proto taky je zde tak velkej kádr aby hráči z lavičky mohli úspěšně zastoupit marody.V poslední době se mi však základní tvář mužstva nějak vytrácí a pořád hledáme sami sebe.
    Mám dojem,že schází lepší komunikace / lze poznat i na práci gólmana,že není úplně OK /,větší entuziasmus a možná i práce psychologa.Hráče určitě špatný nemáme,ale ne vždy z nich realizák dokáže dostat to nejlepší a tam už se musí trochu dělat s hlavou.Možná se pletu,možná tomu nerozumím,ale rozhodně vidím,že v současný době hrajeme od začátku utkání s obavou o výsledek.Dříve tomu tak nebylo,vždy jsme se ptali kolik...
    Ale snad se dají všichni do pořádku,jak fyzicky tak psychicky a zas to půjde.

  19. Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

    Ragnarok     před 2 lety 20.08.2022 14:01 |  
    12 1

    Moc nerozumím točení sestavou, nereseni pozice pravého obránce a kádr s velkým množstvím prumernejsich hráčů. Místo Koláře, Plavšice, Ekpaie, Tecla a nesmyslných a dráhy nákupu Fily, Berana či Helebranda jsme si mohli nechat Nica a ještě hodně ušetřit.
    Nepostup by byl průšvih. Sam hodlam k postupu přispět tím, že se budu podílet na atmosféře, kterou Eden nezažil a pomůže nám postoupit. Oni nejsou lepší. My jim to nabídli.

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      mig52     před 2 lety 21.08.2022 07:15 |  
      2 2

      Za mne nákup Fily nebyl nesmyslný, podivné je jeho zabudovávání v áčku. Jistě, pokud je trenérovi proti srsti či "našemu systému ", neměli jsme ho brát. Ale prstem na něj ukázal na přestup zcela jistě trenér!

  20. Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

    hiker42     před 2 lety 20.08.2022 19:18 |  
    24 2

    Abych vytěsnil čtvrteční fiasko, vzal jsem kluka dnes do Slávistického Musea. A bylo to to nejlepší, co jsem mohl udělat.

    Když člověk vidí, co se Slavii pod Trpišem povedlo, kam ji pozvednul, že je to pohádka, tak se tímto hluboce omlouvám za nasrané, negativní, ironické kecy večer po zápase a včera.

    Věřím, že zápas v Polsku si j1t a jeho tým dobře nakoukal, poučili se a správně na chyby zareagují. A příští týden to bude zase Slavie, kterou známe, na kterou se těšíme a kterou milujeme.

    Těším se na čtvrtek a na kvalitní výkon, díky kterému půjdeme do základní skupiny ECL a odehrajeme na podzim další skvělé zápasy. A kdyby náhodou ne? Vždycky jsme s Váma.

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      Cygnus     před 2 lety 20.08.2022 21:28 |  
      7 4

      Super příspěvek, děkuji.

    • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

      mig52     před 2 lety 21.08.2022 07:11 |  
      3 9

      Měníš názory jak Jindřich hráče na pravém beku či Schranze na různých postech a pak to takto dopadá.:))))) Ale pozor, palec hore!

      • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

        hiker42     před 2 lety 21.08.2022 07:38 |  
        6 0

        Je to tak, migu, zajdi taky do Musea a budeš překvapenej, co to s Tebou udělá :-)

        A dal jsem ti plus, ať máš lepší den.


        Komentář byl uživatelem upraven (21.08.2022 10:11) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

          Cygnus     před 2 lety 21.08.2022 07:46 |  
          3 0

          Jen blbec nemění názory... A přece 52 není, snad?

  21. Re: Hodnocení slávistů - Raków - Slavia 2:1

    zeleznik2     před 2 lety 21.08.2022 18:18 |  
    1 0

    2:1 výsledek, je pro nás ještě milosrdný.