Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 2. kolo

Slavia porazila Zlín i v kombinované sestavě 4:1. Nejvíc tak po zápase rezonuje skandální nevyloučení Cedidly po brutálním zákroku na Ewertona.

Slavia potvrdila, že by i v kombinované sestavě měla domácí zápas proti týmu z dolní poloviny tabulky zvládnout. Důležitá úvodní branka padla v 10. minutě po rohu, což mi udělalo radost. Po skrumáži po rohovém kopu jsme se prosadili už proti Panathinaikosu, tentokrát přímo míč do sítě hlavičkoval Icha. Standardky (myšleno ty centrované, když nepočítám přímé střely a už vůbec ne penalty, které celkovou statistiku významně zkreslují) byly loni naší slabinou a jsem rád, že dochází ke zlepšení. Snad to bude trvalejšího rázu. Druhý gól pak přidal jubilant Jurásek a těsně před přestávkou nebyl daleko od další branky Lingr.

Zápas se však neobešel bez naší hluché pasáže, která dostala soupeře zpátky do zápasu. V první půli výborně hrající Santos nastoupil do začátku druhé naprosto bohorovně a záhy bylo sníženo. V první půli mdlý Zlín pak najednou během pár minut div nesahal po vyrovnání. Na takové výpadky je třeba dát si pozor! Zápas pak poznamenal brutální zákrok Cedidly na Ewertona, který rozhodčí Černý (se skandálním požehnáním VAR) nepochopitelně ohodnotil jen žlutou kartou. Emoce začaly tryskat, slabý rozhodčí se zalekl a konečně začal dávat karty, na což brzy doplatil labilní Procházka. Slavia pak už dohrála zápas v poklidu a v závěru ještě přidala dvě branky, takže výsledek vypadá přesvědčivě.

Nejvíc se tak po zápase mluví o (ne)ochraně zdraví hráčů. Výrok sudího Černého byl skandální a ještě skandálnější bylo, že ho neopravil VAR Ondráš. Přitom šlo o učebnicově bezohledný zákrok, který by snadno posoudil jako červený i člověk, co fotbal viděl z rychlíku. Navíc nejde o první prohřešek tohoto typu. Dalibor Černý stejně skandálně neudělil na jaře červenou kartu Dočkalovi za kopačku v obličeji protihráče. Tehdy pro změnu (ne)asistoval VAR Berka. Obecně pak naše liga vůbec nezachytává už dlouhá léta jasný evropský trend, který tyto nebezpečné zákroky naprosto nekompromisně trestá.

V tomto směru jsem alespoň rád, že reakce komise rozhodčích byla jasná a tvrdá. Rozhodčí si ligu nezapíská bezmála 2 měsíce, VAR Ondráš má pak stopku na celý podzim. Jiná cesta, jak donutit rozhodčí, aby konečně chránili zdraví hráčů, zjevně není. Nezbývá než doufat, že i v našich končinách konečně dojde k posunu a že nebudeme muset sledovat kung-fu na blátě ale fotbal. Tím nesmyslným okopáváním jen ničíme talentované hráče a v evropském měřítku na to není nikdo zvědavý a vše se hned trestá.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 5 - Práce měl málo. S inkasovanou brankou mohl těžko něco dělat, i když v takové situaci se podle mě měl snažit skočit hráči pod nohy, než se ji snažit vystát. Blýskl se při odvracení nepříjemného míče hlavou, pro který si došel daleko z vápna.

David Douděra - 5 - Aktivitou je výborný, fotbalově už je to o dost horší. Jeho centry jsou příšerně nepřesné, což bylo dokumentováno i statistikou od komentátorů z Hradce, kde snad jen jediný z jeho 14 centrů našel našeho hráče. Dozadu pak hraje také s problémy, jeho bránění je často naivní a smrdí žlutou kartou. Psal jsem to už před sezonou a i nyní musím otevřít otázku, jestli jde skutečně o vhodného hráče na pozici beka.

Eduardo Santos - 5 - Skutečně připomíná Deliho. Jak dominancí a fotbalovostí, tak občasnými taktickými výpadky. Jen v porovnání se vzorem je zatím těch výpadků více a dominance méně, ale je to samozřejmě i záležitost adaptace na náš herní systém. V první půli byl Santos výborný a nedal soupeři "čuchnout". Do druhé ale nastoupil nekoncentrovaný a několika výpadky dostal Zlín do hry. Potřebuje přidat, v základní sestavě by ale zůstat měl, protože má skvělé předpoklady.

Taras Kačaraba - 6 - Dokud Santos neztratil koncentraci, tak byl po všech stránkách lepší než Kačaraba. Ten působí spíš v útlumu ať už vinou války v domovské Ukrajině, nebo ztrátou pozice ve Slavii. Nicméně se Taras na rozdíl od kolegy vyvaroval větších chyb, a tak to nakonec na mírně nadprůměrnou známku stačilo.

David Jurásek - 8 - Upřímně jeho mírné (po)odstavení nechápu, viz komentář trenéra, že je Oscar momentálně nenahraditelný a Juráskovo vynechání z nominace proti Panathinaikosu. Jurásek možná může mít horší období v tréninku, v zápasech ale dosud nezklamal a i včera byl výborný. Jeho přímočarý styl se mi líbí, podle mě má i nejlepší centr v mužstvu. Za mě je naprosto vyrovnaný s Oscarem (osobně preferuji Juráskovu přímočarost a produktivitu před Oscarovými lepšími kombinačními schopnostmi) a o parník lepší než Douděra na druhé straně. Hráč zápasu.

Ondřej Lingr - 6 - Podal houževnatý a bojovný výkon stejně jako minule proti Řekům. Připsal si povedenou nahrávku na gól Juráska. Těsně před půlí mohl sám přidat další gól, ale těsně před zakončením mu míč vypíchl Kolář.

Jakub Hromada - 5 - Za úvodních 20 minut si připsal 3 zbytečné fauly, což není správná cesta. Zbytek zápasu odmakal, ale dopředu nepředvedl nic a směrem dozadu se nedá říct, že by střed pole byl neprostupnou hrází. Samo za sebe mluví, že šel v 83. minutě z placu, ačkoliv jsme potřebovali udržet těsný výsledek.

Marek Icha - 6 - Po stránce kanadského bodování to byl pro Ichu snový debut v nejvyšší soutěži! Gól z rohu byl výborný a plusová je i závěrečná asistence. Ve hře se ale Markovi nijak zvlášť nedařilo. Byl nepřesný v kombinaci, v soubojích nebyl nijak výrazný. Možná to ale bylo nervozitou a tím důležitým gólem šlo nakonec stejně o povedený debut, takže palec nahoru. A snad příště zaujme Icha víc i herně.

Petr Ševčík - 6 - Kombinačně se mu dařilo a byl herně nejlepším hráčem ze středu zálohy. I u něj jako technického hráče platí, že sudí Černý jeho zdraví nechránil, když pustil několik zákroků zezadu. Nechat fotbalovost beztrestně převálcovat silou je špatná cesta.

Ewerton - 5 - Měl několik dobrých akcí, do finále se je ale nepodařilo dotáhnout. Za mě výkon na hranici 5 a 6. Minule jsem dal vyšší známku s minusem, dnes dávám nižší s plusem. A hlavně doufám, že jeho zranění po bezohledném zákroku Cedidly nebude vážné.

Václav Jurečka - 7 - Ač nedal gól, tak jsem s jeho výkonem velmi spokojený. V zápase se v podstatě prezentoval jako produktivnější Tecl. Vše odmakal a herně mužstvu pomohl, navíc se zapojil i do akcí u několika gólů, nejvýraněji asistencí u třetího. Když bude hrát takto, tak bude platný i bez vstelených branek (které ale snad také přidá).

Lukáš Masopust - 5 - Odehrál závěrečnou pasáž zápasu, která se Slavii vydařila. Dávám ale jen průměrnou známku za zbytečné povalení Bartošáka. Je jasné, že je třeba se zastat faulovaného protihráče, nějaké strkání ale není správná cesta a může to vést až k červené kartě jako v posledním zápasu loňské sezony u Plavšiče. Takto vyfasoval stejný trest jako faulující a připsal si zbytečnou kartu.

Christ Tiéhi - 6 - Na závěr zápasu zpevnil sted naší zálohy a spolu s vyloučením Procházky se už Zlín k ničemu nedostal.

Ivan Schranz - 7 - Potvrdil, že patří k nejlepším zakončovatelům v mužstvu. Dobře si našel volný prostor a míč z voleje trefil přesně. Třetí branka nám přinesla klid a byla důležitá.

Moses Usor a Tomáš Holeš nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

2. - Neděle 07. 08. 2022 19:00

Fortuna liga, 2022/2023
4 - 1
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

10. Marek Icha
31. David Jurásek
85. Ivan Schranz
90. David Jurásek

FC Zlín
FC Zlín

49. Jawo

Komentáře (103)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    JohnyBeGOOD     před 2 lety 08.08.2022 13:36 |  
    20 0

    Já bych v některém zápasu zkusil postavit, jak Oscara, tak Juráska. Obzvlášť jestli teď vypadne na delší dobu Ewerton, tak by se mohl Oscar posunout do zálohy. Taky mi přijde jako luxus nechávat někoho z nich sedět a to se ještě brzy může vrátit na stejný post Bořil (i když ten by se mohl posunout vpravo, kde je ten výběr slabší).

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Dennis     před 2 lety 08.08.2022 14:02 |  
      12 0

      Určitě, u Oscara s Juráskem by navíc byla obrovská výhoda, že by si mohli během zápasu často měnit pozice a byli by jeden za druhého na beku plnohodnotnou náhradou. Podobně jako byli loni v některých zápasech Bah s Masopustem. V zásadě je pak jedno, kdo je zrovna vzadu, kdo vepředu, blbě se to i brání.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    damade     před 2 lety 08.08.2022 13:38 |  
    4 12

    Kačaraba mi teda obzvlášť v první půli přišel hroznej. Lepší mužstvo by jeho chyby několikrát gólově potrestalo. Hromada naopak jako vždy hasil brejky a odebíral míče jak na běžícim páse. Poslední dobou mi nepříjde o moc horší než Holeš, kterej tak nějak ztratil ofenzivní nadstavbu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Alanor (admin)     před 2 lety 08.08.2022 13:42 |  
      11 3

      S tím, že Holeš ztratil ofenzivní nadstavbu, souhlasím. S charakteristikou Hromady rovněž, ale je k plusům třeba přidat ještě negativa - časté a mnohdy zbytečné fauly a tristní přínos dopředu, viz iSport Index, kde je jediným silně podprůměrným hráčem Slavie ze zápasu.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    japhy     před 2 lety 08.08.2022 13:40 |  
    6 0

    Budu se opakovat, ale já vás před tím Příhodou VARoval. Stačil mi párkrát v TT ještě před Fevolucí. Aneb nepřítel přítele (VARu) nemůže být mým přítelem.
    A nesouhlasím s kritikou Masa za to povalení. Teda, jasně, povalit ho neměl (i když to řezník přihrál), ale nějak ozvat se musíš, když vidíš, že to sudí má v paži. Dokonce si myslím, že kdybychom dělali scény hned, jak bylo vidět, že do toho jdou unfair a sudího to netankuje, hektika na konci se konat nemusela.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Qope     před 2 lety 08.08.2022 13:42 |  
    6 0

    S hodnocením asi žádný problém, jen komentář u Kuby Hromady, že šel dolu v 83. minute, že to potvrzuje, jak byl více méně průchozí. Takhle, kdyby šel dolu v 60 - 70 minutě, tak to komentář potvrzuje, ale přeci jen 83. minuta? :-) Tam už toho mohl mít třebas dost, či tak podobně. Netvrdím, že se mu nějak zvlášt zápas povedl, s hodnocenou známkou lze souhlasit, jen ten komentář je trochu zvláštní :-) ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Alanor (admin)     před 2 lety 08.08.2022 13:46 |  
      5 11

      Asi jsem to neformuloval přesně, ale bylo to myšleno, že to potvrzuje, že to nemůže být základní kámen týmu. Ať už to bylo kvůli výkonu, nebo kvůli tomu, že nevydrží celý zápas fyzicky, nebo že mu nedrží zdraví a bývá relativně častěji mimo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Qope     před 2 lety 08.08.2022 14:00 |  
        2 0

        Jasně, v pohodě, o nic nejde, jen jsem si toho všimnul a osobně mi to trochu neštymovalo, na hodnocení to stejně nemá vliv :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Lunaris     před 2 lety 08.08.2022 14:02 |  
        7 1

        Od té operace nebyl zraněný ani jednou, pokud se nepletu. Stává se z něho docela držák.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Pedro50     před 2 lety 08.08.2022 13:50 |  
    6 11

    Douděra zatím nenaplňuje, dopředu zbrklý a nepřesný centry a dozadu bída s nouzí....

  6. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Lunaris     před 2 lety 08.08.2022 14:16 |  
    23 2

    Ještě k tomu VARu. Když si zrekapitulujeme historii jeho působení v CZ lize, tak první sezónu byla hlavní tendence, což se mi osobně asi líbilo nejvíc, posuzovat prakticky veškeré porušování pravidel, které je v kompetenci VARu posuzovat. V paměti už asi na pořád, než mne skolí senilita, zůstane legendární zápas na kolchozu, kdy byl ve vápně stažen, myslím, Masopust, rozhodčína ploše nic, a kolchoz dal z protiútoku gól. Následně ale VAR gól odvolal a místo toho kopala penaltu Slavia. To se mi líbilo, protože se fakt řešilo porušování pravidel a pro Slavii to třeba znamenalo, že kopala hodně penalt. Ty zákroky se trestaly, jak měly. V té době měl VAR na starost Hrubeš a já s tím byl v pohodě. Následně se ale čím dál víc expertů, kteří byli za aktivní kariéry podobnými dřeváky jako ten Cedidla, a spousta dalších chytráků začalo ozývat, že to takhle nejde, že fotbal je kontaktní sport, že VAR zpomaluje tempo utkání, že se píská úzkoprse a kdo ví co dalšího. Hrubeš šel od toho a vyvinulo se to do stavu, kdy "hlavní zodpovědnost má rozhodčí na hrací ploše", "opravovat se budou pouze zjevná pochybení hlavního rozhodčího", "VAR má do utkání vstupovat co nejméně" a všechna další moudra, která mistr Příhoda vypouští z huby. VAR včera jednoznačně chyboval, ale do určité míry rozumím tomu, že když jste pod tlakem různých Vízků, Radů a dalších "fotbalových osobností" a šéf komise rozhodčích vás neváhá zkritizovat, že do utkání vstupujete "necitlivě", tak se v tom manévruje dost blbě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Myšák     před 2 lety 08.08.2022 15:33 |  
      0 0

      S VAREM souhlasím, je to přínos, je to stroj, ten se neplete. Zaleží, co s tím udělá člověk! Kdybys včera viděl jaký gol neuznali Schalke, zajímalo by mne, co bys na to ríkal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      dalislavista     před 2 lety 08.08.2022 16:19 |  
      5 2

      Naprosto souhlasím.
      Nejdříve VAR paráda, ale třeba si taky uvědomit, že bylo jen pár rozhodčích s oprávněním být na VAR. To brzo pochopil Berbr a na var si "papíry" udělali i rozhodčí berbrovci.
      Je zcela špatně vyžadovat od VAR co nejméně zásahů. Má zasáhnou, kdy je něco podléhající VAR objeveno. Kdo tu píčovinu s co nejmenším zásahováním varu prosazuje je jasné, jsou to ti, kdo by ho nejraději zrušili úplně.
      Minulé kolo Zelinka vůbec neřešil ruku ve vápně HK, přitom byla od těla, hráč rozšířil objem těla a míč razantně změnil směr. Proč se neřešila??? Možná i proto, aby nebyl někdo popotahování, že často zasahuje. A pak ho ještě Příhoda pochválil, že žádný zásah nebyl potřeba...
      Byl potřeba, ale nestalo se...

  7. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    lantsmit     před 2 lety 08.08.2022 14:24 |  
    3 18

    Situace před inkasovaným gólem... Analogie s rozehrávkou Ousoua proti Pana, která předcházela vyloučení Santose... Tam se většinově tenhle kiks hodnotil v kontextu ostatního dění, tzn. že měl Santos špatné postavení, že neměl faulovat, ale situaci vyřešit doběhnutím a odebráním míče. Tak tady ve vztahu k Santosovi bychom, myslím, měli obdobně zohlednit přinejmenším to, že ho do té situace hodně namočil Ewerthon předržením míče a v nouzi hozením Santosovi na malý vápno, s tím, že pro něj nebyl v nabídce široko daleko nikdo, jen pět napadajících Zlíňáků. Ano, mohl to nakouřit 60 metrů na soupeřovu půlku, ale to by nebyl Santos, ale vlastně ani hráč Slavie, když - jak se tady shodneme - chceme konstruktivní rozehrávku za všech okolností. A tak se i v týhle těžký pozici pokoušel najít volného hráče, čímž by - pokud by se mu to povedlo - vyřadil ze hry všech těch 5 napadajících Zlíňáků. U Ousoua tohle riziko zdá se obdivujeme, resp. jím přinejmenším vysvětlujeme, jak je důležité, aby se do toho opakovaně pouštěl, v podstatě za jakékoli herní situace.... Tak já jen, abychom všem měřili stejným metrem.


    Komentář byl uživatelem upraven (08.08.2022 14:25) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 08.08.2022 14:35 |  
      10 0

      Ano, ty jsi vážně posedlej.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        lantsmit     před 2 lety 08.08.2022 14:37 |  
        0 8

        ano, jsem, po věcnejch reakcích, kterých se Ti, ku škodě celkový diskuse, nedostává.


        Komentář byl uživatelem upraven (08.08.2022 14:38) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 08.08.2022 15:52 |  
          3 4

          Tak nějak si myslím, že ke škodě diskuze jsi tu spíše ty. A myslím, že nejsem sám, kdo si to myslí.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            lantsmit     před 2 lety 08.08.2022 16:03 |  
            2 2

            navrhuju provést střepinovej soud... Vyprovodit nepohodlný názory nadávkami, osobními útoky a definitivně tak zajistit "klid na práci", kdy správný bude jenom to, co si myslí většina...

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 08.08.2022 16:31 |  
              2 0

              Možná by stačilo, kdybys vždycky ráno napsal JEDNOU "nemám rád Ousoua" a ne to mastit furt dokola a donekonečna do všech diskuzí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Myšák     před 2 lety 08.08.2022 15:36 |  
        3 0

        Ousouem!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      kjandourek (admin)     před 2 lety 08.08.2022 15:16 |  
      13 0

      A ty měříš stejným metrem?
      Ousou už někdy zkoušel žongly na půlce, podobně jako Santos před brejkem Čanturašviliho....? Mimochodem tomu zakončení značně ztížil špičkově se navrátivší Hromada....

      V situaci proti Panathinaikosu Ousou nesmyslně přihrával přesně na nohu protihráče, ovšem nemohl tušit, co se děje za ním... Santos si měl hledět Šporara a ne ho nechat dva metry ze sebou a to na půlce soupeře, takže ho nemohl vystavit do ofsajdu.... Oproti tomu Santos byl teď poslední, měl všechny hráče před sebou... Souhlasím s tím, že máznout to pryč měl už Ewerton.... souhlasím s tím, že když už chceme, aby hráči vzadu hráli na riziko, tak i tohle Ewertonovo řešení "mělo koule" a dalo se to ve finále vyřešit tak, že bychom vyřadili ze hry všechny napadající zlíňáky....
      Za mě bylo ideální řešení balón ještě posunout víc doleva na Mandouse, aby jej odkopával on... měl by víc prostoru na pořádný nápřah i pár kroků rozeběhu... jenomže ze záznamu je patrné, že Mnadous už něco křičel a ukazoval rukou pryč, takže Santos musel ten balón odehrát z kroku....

      A hlavní, co člověka musí zarazit: Proč proboha řešíš Ousoua u hodnocení hráčů v zápase, kde ten vůbec nenastoupil?

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        lantsmit     před 2 lety 08.08.2022 15:44 |  
        0 2

        srovnával jsem situaci před inkasovaným gólem, nikoli ztrátu Santose na půlce...

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        lantsmit     před 2 lety 08.08.2022 15:51 |  
        1 9

        a situaci s Ousouem řeším proto, že jsem doteď nepochopil to přehlížení opakovaných námazů Ousou při rozehrávce v důležitejch zápasech týmiž lidmi, kteří tady za podobné nedostatky spílají Santosovi, který u nás odehrál všehovšudy tři soutěžní zápasy, když nepočítám pouťáky s Gibraltarem. Jestli to dělá JiT, třeba ve snaze dotáhnout těmi prohlášeními případnej prodej Ousoua, nebo si správně vyhodnotil, že je ke každému z nich volit jinej psychologickej přístup (tedy ve vztahu k Ousouvi spíš podržet a ve vztahu k Santosovi jej kritikou naopak nakopnout), tak to pořád nemá nic společnýho s tím, jak se to hodností tady na fóru, ze strany fanoušků.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          kjandourek (admin)     před 2 lety 08.08.2022 15:54 |  
          4 0

          Tak ono z hodnocení fanoušků na fóru se nikterak nestřílí... tím se nedělají ani tituly, ani přestupy, natož kariérní postupy....
          Zatím to spíš vypadá, že Ty sis podle jednoho známého přísloví našel "psa, kterého hodláš bít".... a vezmeš za vhod každou holí široko daleko...

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            lantsmit     před 2 lety 08.08.2022 16:01 |  
            0 6

            myslím, že tu nehodlá nikdo dělat tituly ani přestupy, na základě obsahu zdejšího fóra... Jediný, co tu hodlám dělat, je diskuse o přínosech jednotlivejch hráčů pro náš tým. A Ousou ode mě žádnou další podporu nepotřebuje, má jí díky PR ze strany JiT, kterou zcela nekriticky převzal Podroužek ve Sportu i drtivá většina přispěvatelů tady, od začátku požehnaně. To se radši zastanu Makse nebo Santose, který dostávají po pár zápasech ze všech stran naprosto přehnanou bídu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              kjandourek (admin)     před 2 lety 08.08.2022 16:06 |  
              1 0

              jenomže to není o tom, že bys ho jenom "nepodpořil"... tys šel opačným extrémem .... ty mu naopak nakládáš při každé příležitosti... a - nic ve zlém - vypadáš v tom dost umanutě... :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                lantsmit     před 2 lety 08.08.2022 16:14 |  
                1 4

                A jak si to jenom "nepodpoření" představit? Mlčením v případě, kdy je označen za muže zápasu po takový - naprosto nevynucený - hrubce, jakou předvedl v zápase proti Pana? No to by asi byl ten Wulfem a ostatními preferovaný "klid na práci" tady...

                • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                  kjandourek (admin)     před 2 lety 08.08.2022 16:15 |  
                  2 0

                  Tak minimálně tím, že když se tu hodnotí zápas, v němž vůbec nenastoupil, tak o něm vůbec nebude řeč...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                    lantsmit     před 2 lety 08.08.2022 16:40 |  
                    0 5

                    byla o něm řeš referenčně... při hodnocení hrubky Santose v daném zápase

                • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                  Martin 58     před 2 lety 09.08.2022 10:25 |  
                  1 0

                  Tak znova. Mnohem větší hrubku vyrobil při té nepovedené přihrávce Ousoua Santos, protože nechal jako poslední za sebou cca dobré 2 metry Šporara, kterého následně během dvaceti metrů dohnal, protože byl mnohem rychlejší ,a namísto poměrně jednoduchého vytlačení útočníka (měl na to aspoň 30 metrů) jej zcela nesmyslně, po "hejdovsku", a zároveň lehkomyslně, po "brazilsku" zatáhnul za rameno, což si rozhodčí vyložil jako zmaření vyložené příležitosti nebo co, byť to bylo k brankové čáře ještě 60 metrů. Ty metry tam uvádím schválně, aby bylo patrné, kolik prostoru měl Santos na to, aby se vyhnul tomu nejhoršímu možnému řešení. Přesto na něj nežehrám, vidím jeho velký potenciál a doufám, že ho i se svou copacabanavskou povahou postupně zužitkuje.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                    lantsmit     před 2 lety 09.08.2022 11:07 |  
                    1 2

                    Já tady mluvím o tom, jaký hrubky udělali další hráči při odkopu Santose proti Zlínu... Ewe to zbytečně předržel a tím vytvořil mnohem větší tlak na odkopávajícího Santose. Zároveň se mu nikdo nenabídnul na jednoduchou/bezpečnou přihrávku. Mandous to taky nechtěl, a proto na něj řval ať to nakopne... Chybou Santose bylo, že to nenapral hlava nehlava do bezpečí, ale že si i v týhle těžký situaci snažil vymyslet dlouhou přihrávku, pomocí který bysme Zlín snadno přečíslili naopak my.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          obiwan     před 2 lety 08.08.2022 21:36 |  
          2 0

          Trochu mi pripominas římského senátora, Marcus Porcius Cato neopomněl ve svých projevech uvést: Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno! Máš tam ještě něco jiného, než Ousoa?

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Markus     před 2 lety 08.08.2022 15:19 |  
      1 0

      Mě tenhle styl nejen že nevadí, ale přímo mě baví. Je to podobné jako hra Ondry Koláře, větší riziko, ale v souladu se strategií všechno pro ofenzivu. Nicméně zrovna tohle mi moc jako přes kopírák od Slavie nepřišlo, od Ousoua i Kačaraby bych v ten moment čekal spíše kombinaci po zemi, dost možná by to taky nahráli soupeři, ale myslím, že ta naše záloha tohle očekává více než to co udělal Santos, možná i proto s tím už tuším Ševčík nedokázal nic udělat, to řešení ho zaskočilo. Jestli mám aspoň trošku pravdu, tak tohle se časem vyřeší samo, až se hráči více sehrají. Horší pro mě bylo, jak tam Santos lehkovážně ztratil míč na půli, to bylo zbytečné a samozřejmě, to byl přesně ten Aiham, akorát on by dělal asi kličku a pak koukal na záda útoku soupeře :) Každopádně nic, kde bych hledal kdovíjaký problém, opět jen zkušenosti. Hlavně ať je v pořádku Ewerton, protože tvořivost naší zálohy je pořád špatná.


      Komentář byl uživatelem upraven (08.08.2022 15:20) . Zobrazit původní komentář

  8. D. Jurásek

    Highland_JD     před 2 lety 08.08.2022 14:26 |  
    5 0

    Naprosto podepisuji hodnocení D. Juráska. Podobně jako ostatní si říkám, jestli není luxus mít jednoho z dua Jurásek-Oscar na lavičce.

    • Re: D. Jurásek

      mig52     před 2 lety 08.08.2022 14:30 |  
      4 4

      Jednoho z nich bych dal hrát přes nohu napravo. Levých beků mající silnější pravou nohu je hafo, proč by to nešlo naopak. Já bych to tam zkusil s Oscarem.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    první rytíř     před 2 lety 08.08.2022 14:35 |  
    9 5

    K hodnocení mám pár připomínek. Předně bych chtěl upozornit na jednu stránku hry celého týmu. Je pomalá!!! Dívat se na ni je hezké, ale jedna z příčin proč se prosazujeme těžce do zavřené obrany je ta, že jsme pomalí ve fotbalovém myšlení! K čemu si míč dvakrát třikrát držet u nohy a posléze příhrát, když se totéž dalo udělat hned a z první?! Je to věc, co se dá při větší souhře snadno napravit a věřím, že se tak stane. A nyní j některým jednotlivcům. Douděra byl opravdu slabý. Právě on je ač rychlostně dobře vybavený, myšlením strašlivě pomalý a k tomu naprosto nepřesný. Icha? Ano, první zápas, gól, v defenzivě dobrý, ale to zpracování a přesnost přihrávek velice špatná. Právě jej spolu s Douděrou bych střídal mezi prvními, u Ichy bylo přece i z tribun vidět, jak se mu po pokažených přihrávkách ostatní bojí vůbec přihrát. Co se týká Santose, bude to druhý Deli, jen musí vyzrát a až má podle JiT tvář hráče pokeru, bylo vidět, jak s ním kritika Mandouse po obdržené brance otřásla. A poslední poznámka k Ewertonovi. Ten kluk nám, nedej Bože, bude náramně chybět. Kdo se díval, musel vidět, že ač tak nějak "zakopán" na křídle, poctivě hrál po manšaft a jeho finální přihrávky byly super. Dal bych mu vyšší známku.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    lantsmit     před 2 lety 08.08.2022 14:36 |  
    0 2

    iSport index ze včerejšího zápasu.

    Jurásek - 8,2
    Ševčík - 8,12
    Schranz - 7,69
    Lingr - 7,39
    Santos - 6,81
    .
    .
    .
    Douděra - 4,68
    Hromada - 3,99

    Mimochodem
    Van Buren - 8,3 (všechno v podstatě za ty tři vstřelené góly)
    Talovierov - 8,15 (ze celkovou aktivitu ve všech směrech, podobně jako u nás Ševčík)

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Ivan     před 2 lety 08.08.2022 15:49 |  
      0 0

      Jen teda ten Ševčík není náš :-) Náš má 7.83

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        lantsmit     před 2 lety 08.08.2022 15:54 |  
        0 3

        pravda, díky za opravu... trochu nešikovně se s tím jejich systémem pracuje, když se nedá vyfiltrovat jeden tým v daném kole...

  11. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    o-cab     před 2 lety 08.08.2022 15:03 |  
    4 17

    Ja doufam, ze az se uzdravi Boril, tak prave on zaujme misto RB, protoze nalevo uz se asi probojuje tezko, ale RB je slabina, stejne jako absence vudcich typu na hristi. Zaroven tedy jdu jak proti hodnoceni tak proti iSport indexu, ale mne prisel Sevcik vcera spatny. Bohuzel mi prijde, ze uz se s nim neda nikdy pocitat a o to je horsi, ze jsme vyhodili spoustu penez za ruzne Plavsice, Hellebrandy, Matousky atd., ale Danek, ktereho jsme dlouhodobe chteli, ted bude hvezdou i v tom toxickem prostredi Sparty. Za stejne penize jsme privedli Filu, ktery je dalsi z rady vysokych utonciku, kteri delaji chybu a jdou si do Slavie zabit karieru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      witty13     před 2 lety 08.08.2022 15:12 |  
      4 0

      Pamatuju si co predvadel loni Pesek po prichodu do Sparty, a take Haraslin. A co ti dva predvadeli na jare. To ze Danek zatim nevypada spatne jedte neznamena, ze ho to nesemele, pokud to sparte dvakrat nepujde. Myslim si ze i takovej Honzik Kuchta jim tam nelepsi atmosferu, a tim ze vypadli z poharu si na sebe usili bic driv nez sezona zacala. Uprimne sedet v ty kabine bych nechtel. Az na toho 19 letyho kluka budou davy bezmozku piskat, jako to bylo u Peska ci Haraslina, tak pak teprve jsem na nej zvedavej

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        o-cab     před 2 lety 08.08.2022 15:32 |  
        2 9

        Ja bych se v tomhle pripade vsadil, ze Danek to dotahne dal, nez Sevcik. Bohuzel vidim v mnoha smerech progres v kazdem zapase Sparty od zacatku sezony.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          kjandourek (admin)     před 2 lety 08.08.2022 15:43 |  
          4 0

          Progres.... u Daňka.... v každém zápase....

          Já jenom že ten vzorek je: dvacet minut proti Vikingu, 29 v odvetě.... 22 minut proti Liberci... a teď tedy základní sestava.... Ano, kdyby tam nebyl progres, tak se asi do základní sestavy po třech "štěcích" nepodívá.... ale závěry bych si z toho dělat tedy opravdu netroufl....

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          witty13     před 2 lety 08.08.2022 15:44 |  
          1 0

          To je pak otazka co je “dotahnout to dal”. Sevcik je reprezentant, clen uzsiho kadru nejlepsiho tymu ligy poslednich let, ktery se zasadne podilel na uspesich tymu i na evropske scene. Danek zatim nema nic z toho, jen mladi. Jak na tom bude zdravotne do budoucna zatim nikdo nevi. Ani prestup ven nemusi byt vetsi uspech, pokud bude hrat v prumernem tymu, ackoli si asi vice vydela.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      kjandourek (admin)     před 2 lety 08.08.2022 15:23 |  
      1 1

      Myslíš, že těch šest cetimetrů, o které je Fila vyšší než jiný útočník, který do našeho systému pasoval, je tak zásadních?

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        o-cab     před 2 lety 08.08.2022 15:44 |  
        3 8

        Tak jde o typologii. Odesli Skodu, pak odesli nejlepsiho hrace, ktereho kdy ve vapne Trpisovsky videl, Musu, poslali pryc Rondice, utratili nesmysl za experiment s Krmencikem, pak tu byl mega talent Jusuf, ted to odnasi reprezentant Fila. Fila je ze vsech techto hracu zdaleka nejatletictejsi a stejne nema sanci.

        U hry na vez jde o dve veci. Za prve, ze proste nejsme schopny ten tym naucit jiny system, vhodny na dobyvani ligovych autobusu. Za druhe, ze proste dokola utraci velke penize za neco, co evidentne neumi a ani umet nechteji, a pak jim chodi do Sparty hraci typu Danek, ktery mohl byt genialni nahrada za Sevcika.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          kjandourek (admin)     před 2 lety 08.08.2022 15:51 |  
          6 1

          A pak je tu třeba Jurečka, který šanci dostal a využil... včera byl u tří gólů... a Zlínský autobus byl dobyt.... To není o výšce, ale o schopnosti útočníka pracovat...

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            o-cab     před 2 lety 08.08.2022 15:58 |  
            1 2

            Jurecka je taky to nejblizsi, co na ceskych travnicich behalo ke Kuchtovi. Uplne jiny typ nez kdokoli z tech vyse jmenovnaych.

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              kjandourek (admin)     před 2 lety 08.08.2022 16:14 |  
              3 1

              jenomže on ani Fila není jenom kladivo do vápna.... jeho největší předností je tak schopnost najít si balón a udržet ho... jenom se nesmí položit a podlehnout dojmu, že mu někdo křivdí...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Karel13     před 2 lety 08.08.2022 16:40 |  
      4 2

      A což takové různé o-cabové, to je teprv síla ...

  12. Toto je jedno hodnocení a

    Slávista 51     před 2 lety 08.08.2022 15:07 |  
    0 0

    večer uvidíme to druhé - podle našeho tipování.
    A můžeme porovnávat.

  13. Moje hodnoceni

    witty13     před 2 lety 08.08.2022 15:08 |  
    2 1

    S hodnocenim souhlasim, i kdyz jsem byl asi o stupinek vyse, krome toho spatneho vstupu do druheho polocasu (ktery jde podle me za Santosem) to byl dominantni vykon, ktery moc pochyb o tom jak to dopadne nevyvolaval.

    A pridam k Douderovi - za me to neni bek, kdyz bude hrat na pravem kridle, verim, ze se bude moci soustredit vice na utok a prida presnost. A nebo teda musi zabrat, aby zvladal i branit, protoze ted na beku, kdyz hraje do predu, tak mu ve finale nejde ani jedno (utok/obrana). Ovsem aktivita ohromna a podle me si sanci zaslouzi.

    No a Jurasek - za me cislo jedna na beku. Oscara bych diky univerzalnosti zkousel jinde. Pripadne dat Juraska na kridlo, a Oscara za nej. Ted kdyz nebude Ewerton (za me vazy - potvrdil to uz nekdo?), tam urcite bude prostor pro dalsi hrace


    Komentář byl uživatelem upraven (08.08.2022 15:09) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Moje hodnoceni

      kjandourek (admin)     před 2 lety 08.08.2022 15:27 |  
      4 1

      Douděra.... jeho centry jsou opravdu problém - nejenom v zápase, ale já hodně sleduju hráče i při rozcvičce a ani tam mu nejdou... často jsou krátké, takže dopadají daleko před hráčem, na kterého je cíleně posílá.... což je docela problém, protože to je v momentu, kdy není atakovaný, takže to by měl ligový hráč trefit....

      Na druhou stranu v přípravě posadil dvakrát centr přesně na Ewertona a byly toho dvě parádní asistence... takže to v něm být musí... dejme mu čas, třeba ho ještě svazuje nervozita z narvaného Edenu.... na Gibraltaru nehrál špatně...

      • Re: Moje hodnoceni

        witty13     před 2 lety 08.08.2022 15:41 |  
        0 0

        A ja to pisu, dal bych mu sanci, mozna pro zacatku na kridle, aby ten centr nedaval po 60 metrovem sprintu, ale treba jen po 30-40 metrovem. Jenze zaroven by za sebou mel mit beka, a toho podle me nemame (a ano Borila ani Holese uz tam nepocitam)

        • Re: Moje hodnoceni

          kjandourek (admin)     před 2 lety 08.08.2022 15:49 |  
          1 0

          Podle mého názoru si to tam rozdělí s Masopustem... ten teď jenom naskakuje opatrně... přeci jenom tu přípravu prodělal s úlevami....

          • Re: Moje hodnoceni

            witty13     před 2 lety 08.08.2022 15:51 |  
            0 0

            Otazka co Schranz, trosku se obavam, ze z nej Jindra opravdu chce mit alternaci na beka. Coz sice chapu vzhledem k nouzi na tomto postu, ale prijde mi to skoda vzhledem k jeho ofenzivnim schopnostem, a velke “golovosti” - jako Lingr, herne to ne vzdy je ono, ale pada mu to tam

            • Re: Moje hodnoceni

              lantsmit     před 2 lety 08.08.2022 15:57 |  
              1 14

              Schranzovi chybí rychlost a kvalita práce s míčem, stejně jako určitá orientace a obratnost, hlavně v přehuštěném prostoru kolem vápna a uvnitř... ve srovnání třeba s Lingrem... Jsem s ním na pozici křídla / halvbeka/beka maximálně spokojenej, z hlediska využití jeho předností a eliminace nedostatků ve prospěch týmu

              • Re: Moje hodnoceni

                Martin 58     před 2 lety 09.08.2022 10:07 |  
                5 0

                Nějak tomu nerozumím, asi bych na to potřeboval tlumočníka. Jednak abych věděl, co se z toho týká Schranze a co Lingra, zvláště pokud prvnímu je vyčítána rychlost, orientace a obratnost, hlavně v přehuštěném prostoru...K tomu už chybělo uvést jen příklad Schranzovi "dezorientace" při jeho gólu Řekům, kdy nejdřív s rozvahou hlavičkoval pod břevno a následně v přehuštěném prostoru nádherně koníčkem prostřelil celou jejich obranu sešikovanou před brankovou čarou.

                • Re: Moje hodnoceni

                  lantsmit     před 2 lety 09.08.2022 11:02 |  
                  1 2

                  ale to se tam ocitá ze zcela jiný výchozí pozice... Umí se tam dostat (do zakončení) i z beka/halvbeka/křídla. Zároveň ale přitom "nezabírá" místo v útoku hráčům, kterým tam jsou pro nás mnohem užitečnější, presinkem, kombinací a šikovností na balonu hlavně při hře zády k bráně. Lingr naopak, pokud je na hrotu, "nezabírá" místo na křídle nebo v záloze hráčům, který jsou zase užitečnější tam.


                  Komentář byl uživatelem upraven (09.08.2022 11:03) . Zobrazit původní komentář

                  • Re: Moje hodnoceni

                    kjandourek (admin)     před 2 lety 09.08.2022 11:48 |  
                    0 0

                    Občas je to fuška pochopit, jak to myslíš.... ale ano.... s tím, co píšeš a jak to následně vysvětluješ, mohu souhlasit... :-)

              • Re: Moje hodnoceni

                mig52     před 2 lety 09.08.2022 10:36 |  
                0 2

                Jenže mu nechybí to klíčové, tedy schopnost střílet branky. A na ty se fotbal hraje, není-liž pravda?


                Komentář byl uživatelem upraven (09.08.2022 10:36) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Moje hodnoceni

                  lantsmit     před 2 lety 09.08.2022 10:59 |  
                  0 3

                  do zavřený obrany dal z pozice útočníka (ať už zprostředka nebo křídla) naprostý minimum gólů v rámci celý svojí kariéry...

            • Re: Moje hodnoceni

              kjandourek (admin)     před 2 lety 08.08.2022 16:03 |  
              1 0

              To je vždycky několik "otázek" dohromady.... vezmi si, že v současné lize je naším nejlepším střelcem krajní obránce.... takže nemusí být úplně od věci mít krajního obránce s kvalitní koncovkou... to je jedna věc...

              Druhá souvisí s tím, co jsme tu psal včera v diskuzi o přestupech - jak se ty systémy mění... v rychlosti - dřív krajní bek bránil křídlo, když se přešlo na hru se dvěma útočníky, tak tyhle útočníky bránili předstopeři a z krajních beků se stali wingbeci (Lerch, L.Došek)... a pak se přešlo na čtyři obránce v jedné lajně, ale útočníci zůstali dva, mnohdy i jenom jeden..... v téhle chvíli beru, že krajní hráči - bek+záložník - mají za úkol přehrát stejné duo na druhé straně.... už to není jenom o tom , že bek brání a záložník tvoří... prostě si ve dvojici musí poradit... a když budou oba rychlí a oba góloví, nemusí to být úplně špatné - spíš naučíme gólového hráče bránit, než psa obranáře zavřít zadní tyč a dát pár gólů...

              I proti Panathinaikosu prý přišel od Trpišovského pokyn, ať Douděra po žluté kartě dohraje první půli před Schranzem

              • Re: Moje hodnoceni

                Ivan     před 2 lety 08.08.2022 18:33 |  
                0 1

                Přesně to s tím psem obranářem podle mě pasuje na Bořila. A myslím že to bylo fajn.

                • Re: Moje hodnoceni

                  kjandourek (admin)     před 2 lety 08.08.2022 18:38 |  
                  1 0

                  Představ si, že druhý start Bořila v základní sestavě byl v útoku Bolky.... Proti Slavii... A střídal ho Tafat.... :-)

      • Re: Moje hodnoceni

        knl66 (přítel SN)     před 2 lety 08.08.2022 15:55 |  
        2 2

        No, co se týká těch dvou povedených centrů v přípravě, pak by se dalo také uvažovat o úplné náhodě.
        Když Pánbu dá, i motyka spustí, i když na stranu druhou to znamená, že to v něm prostě není. Kolik úspěšných centrů měl včera?

        • Re: Moje hodnoceni

          kjandourek (admin)     před 2 lety 08.08.2022 16:09 |  
          1 0

          právě že moc ne.... ovšem minulou sezónu měl průlomovou... pořád je to o tom, že on se do té základní sestavy dostal s nejmenší námahou - Bah odešel, Masopust se po zranění zapojuje na minutky, Schranzem jeho post (zatím) lepíme... jemu "stačilo" být zdravý a makat... a není to žádný hlupák takže si to uvědomuje a to mu může lehce svazovat nohy.... ta touha ukázat, že i on si ten základ zaslouží...

          • Re: Moje hodnoceni

            knl66 (přítel SN)     před 2 lety 08.08.2022 19:38 |  
            7 1

            Causa "jeho centry" nás rozsoudí budoucnost. Ale co může Douděra udělat hned, to je omezit svoji "komunikaci" směrem k rozhodčímu. Věčné rozhazování rukama, mávání rukou směrem k rozhodčímu, řeči k hlavnímu, řeči k čárovému... Akorát tím v sudích vzbuzuje negativní emoce ke své osobě.


            Komentář byl uživatelem upraven (08.08.2022 20:33) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Moje hodnoceni

      MKCZ83     před 2 lety 08.08.2022 20:05 |  
      3 2

      Doudera je úplně ideální prototyp wingbacka. Ale ty my nehrajeme... do 3-4-3 by byl ideální. Rychlej, vytrvalej...

      • Re: Moje hodnoceni

        witty13     před 2 lety 08.08.2022 20:41 |  
        1 0

        Tim jak si napsal 3-4-3, tak si me donutil k reakci. Po prvnim zapase letos jsem akorat rikal kolegovi, ze mi prijde, ze letos skoro prepiname do 3-4-3 :D. Holes ze se zatahne ke stoperum, beci jsou hodne vpredu, a kridla jsou defakto utocnici. Takze mozna ze i to je zamer. Jako ja mu verim, myslim si ze na to ma, ale uz kdyz prichazel, psal jsem ze by se mi libil vice na kridlov pokud budu brat to nase “klasicke” 4-2-3-1. Tak mozna ze jsi odhalil Jindruv masterplan pro tuto sezonu :)

        • Re: Moje hodnoceni

          MKCZ83     před 2 lety 09.08.2022 07:48 |  
          4 2

          My tenhle hybrid 4-5-1 v obraně a 3-4-3 (někdy 2-5-3) v útoku hrajeme delší dobu. Já s tím mám obecně problém takový, že trvá zbytečně dlouho, než se jeden ze zalozniku dostane mezi stopery, nebo ke stoperum a ti se roztahnoudo stran. Výchozí 3-4-3 je v tomhle rychlejší. Jenže na to musíš mit stopery, kteří to umí hrát. A trenéři asi obětovali rychlost přepínání po zisku míče a z části po jeho ztrátě za to, že dozadu se nemusíme učit hrát se třemi stopery.

          Já bych byl rád, pokud bychom na 343 do budoucna přešli a minulá a tahle sezóna by byla právě tou tranzici, ale to se nejspíš nestane,

          • Re: Moje hodnoceni

            witty13     před 2 lety 09.08.2022 08:47 |  
            1 0

            Ja si celkem myslim ze Holes i Santos by to zvladli, otazka je co Ousou. Jurasek a Doudera (masopust) na stranach a Provod s Tiehim ve stredu by byla podle meho vyborna kombinace. Usor, Sor, Schranz, Olayinka ale i Lingr nebo Ewerton jsou zase podle me vyborni na krajni utocniky, do stredu Jurecka nebo Fila. Ta typologie v predu tam je velmi dobra. A myslim, ze kdyz “prepiname” do 3-4-3, jsme vetsinou schopni si na krajich vytvorit pretlak, s tim ze kdyz budou krajni hraci schopni to zavirat na zadni tyci jako to predvedl Jurasek, je to pohledne, rychle a efektivni. I kdyz vis ze to souper udela, strasne spatne se to brani, jelikoz souper se te snazi vystavit do ofsajdu, je vysoko, takze zakonceni prichazi nekde na malem vapne ci lehce za, a to je pk ohromne tezke pro golmana. Jurasek to ma v sobe, asi vice nez Oscar. Hodne se mi to proti zlinu libilo. A snad jeste vic nez Jurasek Jurecka, ktery v tom systemu neuveritelne dobre pracoval pro tym, a byl u trech golu

            • Re: Moje hodnoceni

              MKCZ83     před 2 lety 09.08.2022 10:30 |  
              2 0

              Já tu za tříobráncový systém 3-4-3 nebo 3-5-2 podle typologie soupeře horuji od loňského podzimu :-)

              Mým laickým okem máme pro tohle rozestavení vhodně sestavený kádr (teď by nám teda chyběl levonohý stoper, který je pro trojku vzadu dost důležitý, resp. důležitější, než pro čtyřku vzadu). A částečně to hrajeme, ale i když jsem fanda do taktiky, tak mi právě přijde, že na to herně jdeme zbytečně složitě. Tj. 3-4-3 de facto hrajeme, ale musíme k tomu složitě trénovat různé herní varianty a pak je naše útočná hra velmi kriticky závislá na tom, jak to máme secvičené a jak jsou hráči sehraní, což se poslední 2 roky de facto neděje a ani se to stát nemůže, protože kádr se musí neustále měnit.

              Proto mi přijde, že i když v něčem trochu čitelnější, bylo by lepší nehrát ten hybrid, nekomplikovat to i hráčům, protože hledat správnou herní typologii hráče a ještě k tomu, aby měl herní inteligenci a byl schopný ty taktické šachy pojmout a hrát to přímo, "čistě" a "deklarovaně". Některé herní prvky by to zrychlilo a zjednodušilo a teď jsme pro soupeře stejně už čitelní, čili nevidím problém v tom tak hrát oficiálně :-)

              Ale jelikož jsem tohle nikdy do praxe neuváděl, tak netuším, jak složité je na takový systém přejít napřímo, než mít hybrid... protože zase co si budeme, na tři vzadu hraje málo z těch týmů, z kterých posilujeme a když, tak je to spíš 5-2-2-1. 3-4-3 v české lize myslím nikdo ofenzivně nehraje, ale je možné, že to někdo začal hrát, liga se teprve rozběhla a nemám moc čas sledovat zápasy kromě nás. Takže i do 3-4-3 (zejména do obranné části sestavy) se pak složitě shání hráči, co to umí.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Dru Zeree     před 2 lety 08.08.2022 15:57 |  
    2 0

    Tak psali, že Ewerton minimálně měsíc, ale klidně i konec na celý podzim.

  15. Mé hodnocení

    Myšák     před 2 lety 08.08.2022 16:02 |  
    4 7

    Vždycky jsem s Alanorovým hodnocením souhlasil. Dnes na jednu maličkost zapomněl. Kdyby JiT včas a dobře nevystřídal, tak jsme zápas ztratili! Kladu si otázku : Jak je možné, že mužstvo, které hraje poločas slušně a vede 2 : 0 ve 2. poločase zkolabuje a málem prohraje?

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Akuls     před 2 lety 08.08.2022 17:09 |  
      4 0

      Snad to nedopadne jako často třeba u Ševčíka, u něj zranění podle vyšetření v ÚVN také nebývá naštěstí tak vážné, za 2-3 týdny má být zpátky a pak je z toho skoro 1/2 roku.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Akuls     před 2 lety 08.08.2022 17:01 |  
    33 0

    Je neuvěřitelné, že ve včerejším Dohránu na ČTsport se do sestřihu ze zápasu vůbec nedostal brutální zákrok Cedidly na Ewertona. O této situaci se také ve studiu ani slůvkem nezmínili v doprovodném hodnocení zápasu redaktor Kozohorský a expert Luděk Zelenka. Na ČT jde ten fotbal, a to včetně kvality zpravodajství, úplně do kopru.
    Jinak v Alanorově hodnocení Ševčíka mi chybí zmínka o jeho školácké chybě s fatálním následkem před inkasovaným gólem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      kedul     před 2 lety 08.08.2022 17:24 |  
      2 0

      V kontextu, že "Slavia čelila dost brutální hře Zlína", to tam padlo, ale je fakt, že Zelenka se na konkrétní otázku Kozohorského zabýval spíš vyloučením Procházky. Krom toho David Kozohorský taky informoval o mimořádně rychlé reakci KR FAČRu na twitteru právě na sudím i VAR chybně vyhodnocený brutální zákrok na Ewertona.


      Komentář byl uživatelem upraven (08.08.2022 17:25) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        kedul     před 2 lety 08.08.2022 17:34 |  
        1 0

        PS: Nejsem si jistý, zda to bylo či nebylo ve videoreportáži ze samotného zápasu, ale pokud ne, pak by to byla osobní chyba reportéra (přímo v Edenu) Jiřího Štěpána, který to video zpracoval.
        Musím se opravit, autorem videoreportáže nebyl Jiří Štěpán, ale Jan Lutonský. Ovšem znova jsem zkouknul celou pasáž k zápasu zde: https://www.ceskatelevize.cz/porady/10115113540-studio-fotbal/222471291122314/ (od času 3minuty 30 vteřin) a musím poopravit i citaci výroku Kozohorského na "Slavia čelila ostré hře Zlína" a dál už opravdu k tomu neřekl nic. Na druhé straně Jan Lutonský ve své reportáži v poměru k její celkové délce ten likvidační zákrok vypíchl asi dostatečně.


        Komentář byl uživatelem upraven (08.08.2022 18:03) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Markus     před 2 lety 08.08.2022 17:51 |  
          5 0

          Ráno jsem viděl asi 2x krátké zprávy na ČT včetně sportu a pak Dohráno, v těch zprávách ani video, v Dohráno video pustili, ale nic k tomu neřekli, alespoň co si uvědomuju. Poprvé jsem video s komentářem k tomu faulu viděl až na Prima CNN a tam se teda do rozhodčích pěkně pustili včetně že fatálně selhal VAR.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      pehacko     před 2 lety 08.08.2022 18:32 |  
      10 2

      Capoun je prece vzdycky poreseny… to je presne ta stara zasrana bolsevicka struktura. Kdyz k tomu pridas nove uderniky vlaska aspol. Tak mas dokonaly obrazek

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      pinochet     před 2 lety 09.08.2022 13:18 |  
      3 0

      Sparta má pořešené zákulisí včetně ČT...

  17. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    eye     před 2 lety 08.08.2022 18:56 |  
    20 0

    Uf, tak Ewerton "jen" měsíc. V práci jsem pravidelně kontroloval weby, kdy se objeví zpráva. Takovy skvělý fotbalista, našlápnuto ma k úspěchům a jeden zmrd by to všechno poslal do kytek.
    To poškození českého fotbalu mě napadlo hned taky. A pro zaměstnavatele taky velká ztráta.
    Jinak za doping se dává rok, dva, ne? Proč za takové prasárny, co předvedli Kuchta nebo Cedidla nedávat flastry 20 zapasů nebo rok zákazu činnosti? Vždyť to je ještě horší.
    Jen dotaz na pamětníky: Mě fakt vždycky sralo, jak tihle řízci prasí skutečné fotbalisty, pro které to má nezřídka fatální následky. Co si vzpomínám, tak Bohuslav Kalabus z Plzně taky někdy v 80. letech někomu ukončil kariéru, ne?

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      cunak     před 2 lety 08.08.2022 21:14 |  
      1 2

      A nějaký ten Trnavák (Ekhart?) Mílovi Šebkovi .

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        obiwan     před 2 lety 08.08.2022 21:49 |  
        1 1

        Jo, Šebek byl výbornej plejer, dneska by ale mohl hrát dál...v zájmu spravedlnosti vzpomeňme i na Cipruv šlapák na Bousku, to bylo hodně ošklivý..

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          starejhamar     před 2 lety 09.08.2022 09:22 |  
          1 0

          Dovolím si opravit, byl to Jan Bušek zvaný Špíček a byl to vlastně konec jeho kariéry.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            kjandourek (admin)     před 2 lety 09.08.2022 09:28 |  
            3 0

            Pro Šebka víceméně taky - za půl roku se vrátil, odehrál pár kol bez předního zkříženého vazu... a když ho po pár minutách odnesli z derby, tak skončil...

            To třeba takový Milan Šimůnek bez plastiky předního zkříženého vazu hrál ještě drahně let.... někde o tom mluvil, že tenkrát ti holt dali koleno do sádry na tři měsíce a pak sis to musel vyposilovat tak, aby to koleno drželo i bez něj...

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            obiwan     před 2 lety 09.08.2022 09:50 |  
            0 0

            Aha, tak já si nějak držel v hlavě, že to byl Bouška, děkuju za upřesnění:-)

  18. Sport.cz - fotbal

    Slávista 51     před 2 lety 08.08.2022 19:39 |  
    20 1

    Chci potrestání hráče den po zápase, reaguje Lička na faul Cedidly

  19. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Gino     před 2 lety 09.08.2022 06:52 |  
    10 2

    Maso u me za 6. Bod navic prave za to, ze uz toho zlinaka sejmul.

  20. NIKDE NEVIDÍM BODY

    Slávista 51     před 2 lety 09.08.2022 07:33 |  
    0 5

    Schranze !

    • Re: NIKDE NEVIDÍM BODY

      Slávista 51     před 2 lety 09.08.2022 11:40 |  
      0 4

      No co je ?
      Alanor hodnotil 14hráčů, takže by to mělo být i u tipování.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Vladko (přítel SN)     před 2 lety 10.08.2022 14:55 |  
    0 0

    Snad poprvé byl hodnocen hráč, který nehrál.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Nyrlem     před 2 lety 11.08.2022 00:12 |  
    1 0

    Dlouho jsem necetl pozitivni prispevky od Sokrata, doufam, ze je jen na dovolene ..

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      bbslavia     před 2 lety 11.08.2022 06:53 |  
      0 1

      Dobrý den,
      chtěl jsem napsat to samé, snad je zdravotně v pořádku a užívá si klidu na Šumavě.Tímto ho zdravím.