Tři defenzivní záložníci. Není to málo, Antone Pavloviči, nabízí se otázka. Podcast jsme tak vykopli právě diskuzí nad středem zálohy Slavie, který se jeví pro trenéry jako optimální na začátku sezóny. Diskutujeme nad dalšími variantami a jestli je správně, že takovým postupem přesměrujeme hlavní kreativní požadavky na křídla. Tím se dostaneme k diskuzi i o Ewertonovi, který měl přijít hlavně s cílem zlomit zápasy, jaký Slavia v Hradci hrála. Povídali jsme si také o útočnících, nepovedeném výkonu Jurečky nebo Mosesi Usorovi. Má Slavia dlouhodobý problém se slabými prvními poločasy? V druhé části podcastu jsme se věnovali Evropské konferenční lize, krátce jsme se vrátili k zápasům se St. Joseph's, hlavním tématem zde však jednoznačně byly zápasy s Panathinaikosem. Probrali jsme tak nominaci k těmto zápasům a očekávanou základní sestavu ve čtvrtek. Krátce jsme se zamysleli i nad dalšími možnými soupeři v případném play-off. Co by pro klub znamenal nepostup do skupiny? V poslední části jsme krátce okomentovali různá menší témata jako je přestup Daniela Samka, chystaný přesun odchovance Slavie Jankta do Sparty, start ligy, ve kterém ztráceli i ostatní favorité, a úvodní druholigový zápas B týmu proti Prostějovu.
Obsah:
(00:00) Hradec Králové - Slavia 1:0: Tři defenzivní záložníci. Ewerton. Jurečka. Problém prospaných prvních poločasů.
(53:40) EKL. Zápasy se St. Joseph's. Nadcházející zápasy s Panathinaikosem. Nominace. Základní sestava a post útočníka. Případný nepostup.
(1:32:20) Různé: Samek. Jankto. Start ligy. B tým.
Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave
Komentáře (93)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
MCD_Slavia před 2 lety 03.08.2022 07:57 |Za mě v zápase s Hradcem chybělo přechod 1 na 1 a jen si alibisticky nahravaly. Když jsem viděl včera Tiraspol jak dokážou přejít přes plzeňáka to bylo super.. jen si pak nedokázaly dobře naběhnout a nahrát.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Marcelo10 před 2 lety 03.08.2022 10:38 |Ale to je náš dlouhodobý problém. My vůbec, ale vůbec, nechodíme 1na1. Žádné přečíslení, žádná klička. Světlá výjimka je Ewerton, ale sám to nevytrhne.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
guyincognito před 2 lety 03.08.2022 12:48 |Čeští hráči k tomu dlouhodobě nejsou vedení, začíná se to měnit až v posledních letech. Pokouší se o to Matěj Jurásek, Višinský, ale i třeba Daněk, Ševčík z Brna, Hložek atd. Takoví hráči se dřív vyskytovali absolutně výjimečně (Pilař, Petržela), teď se to pomalu začíná zlepšovat. Bohužel těmhle hráčům to ještě bude chvíli trvat, než dorostou do úrovně, kdy budou moct chodit 1v1 pravidelně s obstojnou účinností.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
MKCZ83 před 2 lety 04.08.2022 07:36 |Není to samotnými hráči, ale jejich výchovou a pak pokyny od trenéra, který podle mě už dlouho nechce, abychom riskovali. Přímý důsledek je pak absence kreativity, protože hráči raději nahraji zpátky, než aby ztratili míč
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Myšák před 2 lety 04.08.2022 12:43 |Ano, je to i zbraň proti "autobusům"! Udělám kličku, vlítnu do vápna a už nabourám soupeře. Já vím, bolí to a o míč můžu přijít, ale pořád je to lepší, než si donekonečna přihrávat na soupeřově velkém vápně a potom míč stejně ztratit. Je tu i možnost, získat výhodu pokutového kopu. Jenže bohužel my zatím žádného takového borce nemáme.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
DF007 před 2 lety 03.08.2022 09:41 |Mám jen já problém s p.Jandourkem? Jeho projev je šílený. Okecávač všeho, nula myšlenek. Nejvíce mě tostal s tím, že zapracováváme mladé a uvedl příklad Provoda, který k nám přišel v téměř 24 letech. Ne neumíme zapracovávat mladé.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Kapitán před 2 lety 03.08.2022 11:04 |a jak chces zapracovavat mlade, kdyz na to nemaji? Nejsme sparta, abychom je do sestavy tlacili na silu...podivej se jak to "funguje" jim ...
Je treba zvysit kvalitu vystupu z mladeznickych kategorii, to je cesta. Ne zapracovavat mlade jen proto, ze jsou mladi
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Pedro50 před 2 lety 03.08.2022 12:10 |Přesně tak neexistuje mladý nebo starý hráč pouze dobrý hráč pokud není dobrý tak nemá být v sestavě.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Fačín před 2 lety 03.08.2022 12:06 |Tak z našich občasných diskusí s Karlem jsem vypozoroval, že je to velký alibista, těžko říct proč, přijde mi, že se chce zalíbit páně Trpišovskému, takže omlouvá úplně cokoliv, co se stane, jako že je to prostě "smůla".
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
wimpy před 2 lety 03.08.2022 12:55 |Jestli předpokládáš, že to zde páně Trpišovský čte, což je základní předpoklad pro to, aby se mu mohl zalíbit, budeš zralej patrně na daleko jadrnější ohodnocení, než se ti tu dosud dostávalo. :-)
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Fačín před 2 lety 03.08.2022 13:55 |No zrovna dneska jsem to tu už zmiňoval - možná by to tu měli číst, aby viděli věci z jiné perspektivy a trochu spadli z tý hrušky, na kterou si vylezli. Protože he tolik "obvious" věcí, které je opakovaně nechávají chladnými a naopak všichni fanoušci to vidí a rozčilují se kvůli tomu. Takže nemyslím si, že to tu čtou, ale myslím si, že by měli.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
wimpy před 2 lety 03.08.2022 14:08 |Tvorba týmu, volba taktiky a sportovní směřování je vcelku dlouhodobá záležitost. Pokud si uděláš nějaký seznam nákupů a kupříkladu ti nevyjdou žádní vysocí hráči, o které jsi měl zájem, tak ti pak prostě chyběj centimetry. A to víc, jak půl roku a nemáš ani jistotu, že uspěješ v příštím přestupním období. Takže to co laik nazve "spadnutí z hrušky" může být dost složitej proces, kterej neopravíš za tři zápasy.Bylo tu řečeno, že Trpišovský potřebuje odbornou oponenturu, a je to k diskuzi, ale určitě nepotřebuje číst cinty fanoušků.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
martyni (přítel SN) před 2 lety 03.08.2022 14:10 |Me zas prijde obvious, ze kazdym dalsim takovym komentarem si rikas o jeste jadrnejsi reakci, pac takovouhle aroganci a nesoudnost, to clovek jen tak nevidi.. nevim, kde se to sebevedomi bere..
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Fačín před 2 lety 03.08.2022 14:19 |Nevím, co je na tom arogantního nebo sebevědomého, ale budiž.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
martyni (přítel SN) před 2 lety 03.08.2022 14:23 |To bude asi ten problém...
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Myšák před 2 lety 04.08.2022 12:54 |Co můžeš vědět? Já být trenérem, tak bych to četl, zajímal by mne anonymní "hlas lidu"!
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
wimpy před 2 lety 04.08.2022 13:12 |Dost možná je to jeden z důvodů, proč jím nejsi. :-)
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Myšák před 2 lety 04.08.2022 14:51 |Proč ten sarkasmus, pane?
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
wimpy před 2 lety 04.08.2022 15:12 |Protože když vymysleli "vox populi, vox dei", ještě neexistovaly internetové diskuze. Trenérovi by měly naprosto stačit ohlasy z tribun. :-)
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Myšák před 2 lety 04.08.2022 16:32 |Všechno se vyvíjí.........
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
weetek před 2 lety 03.08.2022 12:31 |Karel Janďourek si udržuje stejný kurz naprosté loajality k momentálnímu trenérskému štábu a momentálnímu vedení klubu, co pamatuju. Poprvé jsem si toho všiml ještě kdysi na ofiálkách, kde stejně alibisticko-okecávacím způsobem hájil Lešku, Enic atd. Jeho mantrou, i během tohoto podcastu znovu opakovaně používanou, je "nikdo krom trenérů nevidí hráče v tréninku", od toho se dá odpíchnout k jakékoliv obhajobě čehokoliv, přestože třeba řada z nás po těch letech tak nějak tuší, že i kdyby na tréninku opakovaně trhal sítě, Standa Tecl prostě v soutěžních zápasech v klíčových momentech pořád dokola selhává, abych uvedl jeden z těch křiklavých příkladů.
Osobně mám i trochu problém s jeho pro mě iritujícím ležérním mluveným projevem, který mi připomíná žoviálního zelináře, ale nechci být osobní, jemu by se třeba moje povídání taky nelíbilo.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
padre před 2 lety 03.08.2022 12:49 |Zajdi si s ním někdy zakopat a pak na pivo a zjistíš, že je to normální v pohodě borec, oddaný Slavii a míči kopanému.
Komentář byl uživatelem upraven (03.08.2022 14:23) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Zajdi si s ním někdy na zakopat a pak na pivo a zjistíš, že je to normální v pohodě borec, oddaný Slavii a míči kopanému..
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Lord_Edmund před 2 lety 03.08.2022 13:08 |ale to se přece nevylučuje s tím, že nemusí mít dobré názory, nebo projev :-))
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
pehacko před 2 lety 03.08.2022 14:24 |Presne a hlavne je s nim legrace, kdyz ti nahraje nahodou na gola a pak tvrdi, ze by ta strela sla do branky!
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
padre před 2 lety 03.08.2022 17:03 |Jen pár lidí může spravedlivě hodnotit jeho výkony, poněvadž ho vidí při zápase. Ostatní jen pindaj, ale na to je KJ zvyklej (kuwa, ty iniciály jsou ve Slavii hodně slavný ....).
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
pehacko před 2 lety 03.08.2022 18:05 |Tak ja muzu hodnotit znamenite… za jeden zapas dokazal dat i dve skvele golove prihravky, bohuzel padnul gol jen z te co předložil souperi a ten smejd nezavahal!
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
mig52 před 2 lety 03.08.2022 14:39 |Nevím, jak to má souviset s jeho některými nesmyslnými názory, viz. zapracování mladých hráčů. U mnohých z nás nejsou po sportovní stránce čtyřiadvacetiletí hráči mladí. To jednak. Druhak, někdo tu snad psal, že to není v pohodě borec? O tom, že je, nepochybuji a že miluje Slavii, tak o tom už vůbec. Jeho oddanost k našemu klubu z něj přímo stříká. :))))
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
mig52 před 2 lety 03.08.2022 14:32 |Tak přesně jak píšeš, Karel je neskutečný okecávač, který situace, jdouce vyjádřit čtyřmi větami, popíše románem, navíc se servilním nádechem neboť se s mnohými, o kterých diskutujeme, zná, takže..... . Já jeho příspěvky už přeskakuju, pokud nejsou krátké nebo se netýkají statistiky, protože tu fakt ovládá skvěle.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Narmer před 2 lety 03.08.2022 19:50 |Vzpomínáte migu nebo martyny,jak před lety demagog Jandourek obhajoval na oficiálních stránkách rozprodávání našich odchovanců Jarolímem?
Místo Gecova,Eliáše,Váchy,Dočkala,Vaňka a dalších se kupovali zoufalci a za pár let to skoro skončilo sestupem.
Poslechl jsem 20minut a ty jeho bláboly nejdou poslouchat a ještě ten hlas...
Ten žoviální zelinář fakt sedí...)))
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
martyni (přítel SN) před 2 lety 03.08.2022 23:16 |Hele rozprodavani odchovancu Jarolimem jsem tu kdysi kritizoval, mozna az hystericky. Dneska bych byl asi mirnejsi, protoze si uvedomuju, jaky hovno o tom z pozice fanouska vim. Mozna jsme tehdy pak videli, do jakyho pruseru se slavie zene.. Ale nekdo to videl tak, jinej treba doufal, ze tak zle nebude. Ohledne Gecova, Vachy nebo Dockala se treba ukazalo, ze to az takovy osobnosti nebyli, kvuli kterym by se stalo za to do krve hadat.
Nevim, proc to ale pisu tak ze siroka,.. ve skutecnosti ti chci napsat, at jdes s tim urazenim Karla do hajzlu.
Komentář byl uživatelem upraven (03.08.2022 23:17) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hele rozprodavani odchovancu Jarolimem jsem tu kdysi kritizoval, mozna az hystericky. Dneska bych byl asi mirnejsi, protoze si uvedomuju, jaky hovno o tom z pozice fanouska vim. Mozna jsme tehdy pak videli, do jakyho pruseru se slavie zene.. Ale nekdo to videl tak, jinej treba doufal, ze tak zle nebude. Ohledne Gecova, Vachy nebo Dockala se treba ukazalo, ze to az takovy osobnosti nebyly, kvuli kterym by se stalo za to do krve hadat.
Nevim, proc to ale pisu tak ze siroka,.. ve skutecnosti ti chci napsat, at jdes s tim urazenim Karla do hajzlu..
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
mig52 před 2 lety 04.08.2022 07:31 |Martyni, není poslání někoho do hajzlu též urážka? Takže metlu a šup šup před práh !! :)
Komentář byl uživatelem upraven (04.08.2022 07:31) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Martyni, není poslání někoho do hajzlu též urážka? Takže metlu a šup šup!! :).
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
martyni (přítel SN) před 2 lety 04.08.2022 09:56 |Ani mi neprijde.. prostě je to poslání do hajzlu..
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Narmer před rokem 17.01.2023 23:02 |Z tebe se stal za těch 15let pěknej blb Martyni.
Ty tvoje příspěvky stojí za to...)))
Vácha a Dočkal se nestali osobnostmi....fakt dobrý...)))
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
mig52 před 2 lety 04.08.2022 07:26 |No, já se s ním nejvíc zapletl do diskuse ohledně gólmana a stoperů. Já tvrdil, že brankář musí umět v první řadě chytat a stoper bránit a jejich rozehrávka je sice velmi důležitá, ale pořád druhotná. On tvrdil opak, jistě i proto, že takto to viděl i trenér a tomu tady vše vycházelo, takže měl v velkou podporu. Prostě prý důležité pro výstavbu naší hry. Beru!!! Jenže jaksi se zapomínalo, že klíčovým prvkem této taktiky je, kdo před tím gólmanem a stopery hraje. Pokud tam pobíhal Hušby, Nico, Stoch, tak to mělo význam i šťávu. Ale pak nám tam nastupovali třeba Maso, Schranz, Lingr a Oli a celá výstavba šla do kytek, protože tito kluci mají spoustu pozitivních věcí, ale první dotyk s míčem to rozhodně není. A tak Oli s Masopustem často po parádním pasu zezadu končili s balonem za postranní čarou, Schranzík s Ondrou zpracovávali míče soupeři neboť se od jejich kopaček odrážely jako od zdi atd. Takže dobrá rozehrávka neměla tu hodnotu a riziková hra na ni nám přinesla fatální průšvihy, které se významně podílely na našem vyřazení z předkol LM. Ale Karel si pořád vedl svou, že hra nohou je důležitější než čapání. Jak to s Ondrou Kolářem dopadá, vidíme. A není to jen zásluhou kriminálního zákroku na něj v Rangers.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Wulfstan (přítel SN) před 2 lety 04.08.2022 10:47 |Tos fakt přišel po 9 letech jen proto, aby ses pokusil urazit nebo zesměšnit K. Janďourka?
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Narmer před rokem 17.01.2023 23:05 |Jsem rád Otíku,že už trochu rozumíš fotbalu a není z tebe rasista jako v minulosti.
Co Katrin?Už jsi jí odpustil,že neměla zájem?
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Dennis před 2 lety 04.08.2022 09:17 |Kromě toho, že lžeš (Provod k nám přišel ve věku 22 let, vzápětí mu bylo 23 let, nikoliv 24), tak s tebou nesouhlasím ani ve zbytku komentáře. Já naopak považuju názory Karla za věcné, podnětné a obvykle velmi dobře vyargumentované, podložené fakty.
I ten příklad s Provodem je za mě ok. Přišel sem s pár ligovými starty, jako nezkušený stále ještě mladý hráč, na Interu na něm byla obrovsky znát nervozita. Velmi rychle ho ale trenéři do týmu zapracovali a stal se z něj klíčový hráč týmu a nejlepší hráč sezony, který začal válet i za reprezentaci. Kdyby se nezranil, šel podle mě za raketu ven. Ten posun byl u něj markantní a nezpochybnitelný a odehrál se u nás, pod vedením našeho realizáku.
Zapracovali jsme a prodali ven za velké peníze Součka, zpeněžili jsme výborně Simu a Zimu, o kterých předtím nikdo nevěděl, za ranec jsme po půl roce prodali Krále, zlepšují se u nás Lingr nebo Sor. Teď si hýčkáme Usora, slibně vypadají David i Matěj Jurásek. Kolik bys těch mladých chtěl v týmu mít?
Komentář byl uživatelem upraven (04.08.2022 10:23) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Kromě toho, že lžeš (Provod k nám přišel ve věku 22 let, vzápětí mu bylo 23 let, nikoliv 24), tak s tebou nesouhlasím ani ve zbytku komentáře. Já naopak považuju názory Karla za věcné, podnětné a obvykle velmi dobře vyargumentované, podložené fakty.
I ten příklad s Provodem je za mě ok. Přišel sem s pár ligovými starty, jako nezkušený stále ještě mladý hráč, na Interu na něm byla obrovsky znát nervozita. Velmi rychle ho ale trenéři do týmu zapracovali a stal se z něj klíčový hráč týmu a nejlepší hráč sezony, který začal válet i za reprezentaci. Kdyby se nezranil, šel podle mě za raketu ven. Ten posun byl u něj markantní a nezpochybnitelný a odehrál se u nás, pod vedením našeho realizáku.
Zapracovali jsme a prodali ven za velké peníze Součka, zpeněžili jsme výborně Simu a Zimu, o kterých předtím nikdo nevěděl, za ranec jsme po půl roce prodali Krále, zlepšují se u nás Lingr nebo Sor. Teď si hýčkáme Usora, slibně vypadají David i Matěj Jurásek. Kolik bys těch mladých chtěl v týmu chtěl? .
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
DF007 před 2 lety 05.08.2022 14:49 |Kolik tebou vyjmenovaných jsou naši odchovanci? Do kolika let je u tebe hráč mladý (psal jsem mladý, nikoliv nezkušený)? U Provoda jsem nehledal přesný věk a spletl jsem se o jeden rok. Odchovance máme v kádru momentálně 2 (slovy dva - Valenta, Jurásek)). Kolik toho asi tak odehrají. To zapracovávání realizačnímu týmu prostě nejde. Mockrát jsme vedli v zápase o dvě a více branek a v závěru šel do hry Standa Tecl místo mladého kluka, který byl zrovna k dispozici na lavičce. Pokud se tohle nezmění, budou nám mladí kluci utíkat.
Abych to možná ještě vysvětlil. Chápu, že chceme-li hrát v Evropě důstojnou roli, a to chceme i jako fanoušci, tak nebudeme mít složený kádr jen z odchovanců. Ale mít 2 je za mě velmi málo. Bohužel, pokud s mladými hráči nebudeme pracovat a neukážeme je třeba v rozhodnutém zápase, tak je pak těžko udáme na hostování, aby získali herní praxi. Prostě o ně nebude zájem. A že nyní máme velmi silné ročníky v mládeži je fakt. Ať mi nikdo neříká, že se tam nenajde jeden až dva hráči, kteří mají potenciál na ligu a zaslouží si šanci. Protože kdyby to tak nebylo, tak tu mládež raději zrušme.
A ještě ke Karlovi. Je na tom skvěle, pokud jde o statistiky a nedávnou historii. Ty znalosti mu závidím. Bohužel jeho loajalita směrem ke Slavii je až protivná. Díky své ukecanosti obhájí úplně všechno, bohužel i to, co si kritiku zaslouží. Já jsem přesvědčený, že on tomu ale i věří. Dále se mi nelíbí jeho přednes. Jasně není profík, je jen fanoušek (redaktor SN), takže na to má právo. Mně se ovšem v podcastu (nebyl tam poprvé) nelíbí. To je mé právo na vyjádření názoru.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
wimpy před 2 lety 05.08.2022 15:01 |Mít na ligu a mít na ligu ve Slavii není to samé.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
DF007 před 2 lety 05.08.2022 15:17 |Já souhlasím, ale předpokládám, že ve Slavii vychováváme mládež, aby měla na ligu ve Slavii.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
wimpy před 2 lety 05.08.2022 15:20 |Jistě, ale v drtivé většině až po zhruba dvou letech po hostovačkách. Čili ptát se máš, kolik mladých odchovanců máme po hostovačkách nebo po přestupech s předkupním právem?
Začleňování mladých hráčů
guyincognito před 2 lety 03.08.2022 10:46 |Musel jsem pauznout podcast abych rozporoval Karlovo tvrzení, že se nám daří začleňování mladých hráčů do sestavy. Za dobu, co je Jindra u kormidla se prosadil JEDEN evropský hráč pod 21 let a to je Zima. Trochu má teď nakročeno David Jurásek a to je všechno.
Podle mě to je velký paradox našeho fungování, když máme představu, že koupíme hráče 18-19 let, dva roky je ohrajeme a pak prodáme za velký prachy. No jo, jenže my mame zároveň system hry, který je brutálně náročný jak fyzicky, tak takticky a zvládají ho poradně až hráči 23 let a víc.
Jiný případ jsou afričtí hráči, kteří jsou na fyzickém topu dříve a my je muzeme nasadit s tím, že jim tolerujeme některé taktické chyby (Sor, Sima, teď Usor), které by evropským hráčům neprošly. Plus mam pocit, že jsou pak lépe prodatelní dál.
Takže pointa: kupovat české hráče pod cca 21-22 let je podle mě blbost, protože stejně nezvládnou Jindrovy nároky. To samé platí i o odchovancích - je lepší je v 19 letech poslat na hostovacku a nechat je tam 3 roky, než mít nereálné představy jak nas budou táhnout - tohle patří spis pro fanoušky, v tomhle je realizak docela racionální.
Re: Začleňování mladých hráčů
mig52 před 2 lety 03.08.2022 14:24 |Razítko a podpis. Když Karel na dotaz, kolik mladých se prosadilo, s pokoktávánim jmenoval i farmáře přes drůbež, tak bylo vidět, že mu chybí argumenty.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
misver před 2 lety 03.08.2022 11:02 |Díky za dobrý poslech, jako obvykle. Jsem v půlce, a dovolím si poznámku k tématu Hradec-systém hry-rozvoj koupených hráčů:
Myslím, že trenérský tým potřebuje posilu. Konkrétně experta na ofenzívu.
Že potřebuje nějaký nový impuls už jsem (jinde) říkal před minulou sezónou. Každý tým má tendenci usazovat se v zaběhaném, stereotypy atd. Trenéský není výjimka.
Že si Slavia neumí poradit se zavřenou obranou není nic nového, jak bylo řečeno i v podcastu.
Zároveň: výčet hráčů "kteří se povedli" byl samý hráč do defenzívy.
(Experta na ofenzivní hru přibral před pár dny Man United.)
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
martyni (přítel SN) před 2 lety 03.08.2022 14:06 |Tak tady je dost expertů, kteří by se na to cejtili.. to by byla dlouhej konkurz..:)
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
mig52 před 2 lety 03.08.2022 14:17 |Též jsem v půlce a 2x jsem se docela pobavil. Jednak názoru "vychovat" z defenzivních hráčů ofenzivní. Vážení, toť práce zbytečná a marná. Takto to fakt, až na velké výjimky, nefunguje, viz. např. Maxym a v ofenzívě Holeš. Jde to jen naopak, z ofenzivního hráče snadněji uděláš defenzíva. Pokud na tom bude JiT trvat, nedopadne to dobře. Druhak, když se probíralo, zda bijce na hrot ano či ne, zasmál jsem se názoru, proč ne. Prý jsme viděli, jak to dopadlo s Krmenčíkem s Karvinou!! Už jsem se bál, že tento "validní" výstup na základě jednoho zápasu neuslyšíme, když jsme s ním argumentovali už xkrát. Takže prý ne. Diskutující, především myslím Jandourka, nenapadá, že pokud se do vápna perou centry, nemusí zákonitě zakončovat jen dlouhán, byť je to jeho úkol č.1, ale i nabíhající hráči, protože právě vysokých hroťáků si stopeři nejvíc všímají a můžou odkrývat prostor uvnitř vápna, kde mohou pak zakončovat jiní. Za mne bijec ano.
Komentář byl uživatelem upraven (03.08.2022 14:20) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Též jsem v půlce a 2x jsem se docela pobavil. Jednak názoru "vychovat" z defenzivních hráčů ofenzivní. Vážení, toť práce zbytečná a marná. Takto to fakt, až na velké výjimky, nefunguje, viz. např. Maxym a v ofenzívě Holeš. Jde to jen naopak, z ofenzivního hráče snadněji uděláš defenzíva. Pokud na tom bude JiT trvat, nedopadne to dobře. Druhak, když se probíralo, zda bijce na hrot ano či ne, zasmál jsem se názoru, proč ne. Prý jsme viděli, jak to dopadlo s Krmenčíkem v Karviné. Už jsem se bál, že tento "validní" výstup na základě jednoho zápasu neuslyšíme, když jsme s ním argumentovali už xkrát. Takže ne. Diskutující, především myslím Jandourka, nenapadá, že pokud se do vápna perou centry, nemusí zákonitě zakončovat jen dlouhán, byť je to jeho úkol č.1, ale i nabíhající hráči, protože právě vysokých hroťáků si stopeři nejvíc všímají a můžou odkrývat prostor uvnitř vápna, kde mohou pak zakončovat jiní. Za mne bijec ano..
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
kondorr před 2 lety 04.08.2022 13:56 |Myslim že bylo myšleno aby ty DZ měli trochu větší chut se zapojovat do utočení ne z nich udělat stroje do utoku a nevim proč by nešlo udělat z defen. hráče třeba utočně laděnýho člověk jako JiT kterej trénuje takovou dobu přece musí vědět co dělá nám jako fanouškum se to možná zdá divný
Olie
lemonade před 2 lety 03.08.2022 14:04 |Olie je křesťan, takže žádné omezení z hlediska víry ohledně alkoholu nemá. ;) (Což ale samozřejmě neznamená, že bych chtěl, aby se po narození dcery opíjel.) Jedno z jeho tetování je také - jestli se nepletu - Žalm 23, kdysi o tom byl článek: jak vyrůstal v chudobě a je hodně za všechno vděčný. Jméno Olayinka je jinak velmi typické pro kmen Yoruba, kteří jsou ve velké většině křesťani.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
martyni (přítel SN) před 2 lety 03.08.2022 14:22 |Casto se tu pouziva tvrzeni, ze vsichni fanousci prece vidi, ze by trener mel neco delat tak a tak. Jsem rad, ze treba tenhle podcast je dukazem toho, ze ne vsichni si treba mysli, ze by nas spasil vysoky utocnik a centrovani do vapna, viz upozorneni na to, ze podle xG to neni nejlepsi taktika.
Obecne me hodne udivuje, jak moc lidi prestalo verit v herni plan realizaku a dokonce navrhujou, ze bychom meli hrat jako Plzen (na vysoky utocniky) nebo Sparta (nechat hrat mlady). Plzni to tedka zrovna vychazi, ale to je jedna sezona a kvuli tomu chtit, abychom se herne dostali do praveku, to mi nejde na rozum. O Sparte, kde nefunguje nic, ani nemluve.
Zajimavejsi debata mi prijde o tom, zda by se nas herni plan nemel nejak rozvijet nebo mit varianty. Ale ustupovat z nej, to mi prijde krok zpet.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Lantenac před 2 lety 03.08.2022 16:02 |"...jak moc lidí přestalo věřit v herní plán realizáku..." hele bez ironie, co je podle tebe aktuálně náš herní plán? není to spíš tak, že mnozí fanoušci ten herní plán nevidí, a proto v nich narůstají pochybnosti? Obehrávaná kolem vápna skoro bez zakončení náš herní plán (doufám) nebude.
Důrazný presink a takový ten rizikový "totální fotbal" už moc nepraktikujeme, ale to beru, snažíme se zřejmě o maximální kontrolu hry s minimalizací ztrát. Ale zároveň jako kdyby se ztratila odvaha riskovat, zkusit něco jiného, nepředvídatelného.
Ještě jinak: Já mám problém, že mě ten náš fotbal často nebaví (což je ale subjektivní a samo o sobě to neznamená naprosto nic). Jenže když ten "jalový" a profesorský fotbal nepřináší body (z posledních 6 ligových zápasů jsme vyhráli jeden!), tak už to problém je a fanoušci si kladou otázku, jestli jdeme správným směrem. Já tomu rozumím.
P.S. Taky nejsem zastánce vysokého útočníka a centrů na něj jako primární taktiky, ale podle mě by se v určitých momentech zápasu mohl hodit. Nejen kvůli tomu, že by přímo on dal gól, ale navázal by stopery a odražené míče by mohly skončit někde na kraji vápna, kde by si s nimi třeba poradili hráči z druhé vlny. Pokud by tam byli...
Komentář byl uživatelem upraven (03.08.2022 16:04) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
"..jak moc lidí přestalo věřit v herní plán realizáku..." hele bez ironie, co je podle tebe aktuálně náš herní plán? není to spíš tak, že fanoušci ten herní plán nevidí, a proto v nich narůstají pochybnosti? Obehrávaná kolem vápna skoro bez zakončení náš herní plán (doufám) nebude.
Důrazný presink a takový ten riskantní "totální fotbal" už moc nepraktikujeme, ale to beru, snažíme se zřejmě o maximální kontrolu hry s minimalizací ztrát. Ale zároveň jako kdyby se ztratila odvaha riskovat, zkusit něco jiného, nepředvídatelného.
Ještě jinak: Já mám problém, že mě ten náš fotbal často nebaví (což je ale subjektivní a samo o sobě to neznamená naprosto nic). Jenže když ten "jalový" a profesorský fotbal nepřináší body (z posledních 6 ligových zápasů jsme vyhráli jeden!), tak už to problém je a fanoušci si kladou otázku, jestli jdeme správným směrem.
P.S. Taky nejsem zastánce vysokého útočníka a centrů na něj jako primární taktiky, ale podle mě by se v určitých momentech zápasu mohl hodit. Nejen kvůli tomu, že by přímo on dal gól, ale navázal by stopery a odražené míče by mohly skončit někde na kraji vápna, kde by si s nimi třeba poradili hráči z druhé vlny. Pokud by tam byli...
.
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
martyni (přítel SN) před 2 lety 03.08.2022 23:23 |Moc tomu nerozumim, podle me hrajeme porad stejny totalni fotbal s vysokym presingem. Mozna na to nektery tymy reagujou tak, ze rezignujou na utoceni a zustavaj na svy pulce pred vapnem, Proto se zda, ze jen obehravame, protoze je tezky se tam dostat.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Marcelo10 před 2 lety 04.08.2022 10:00 |Nehrajeme.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
martyni (přítel SN) před 2 lety 04.08.2022 12:28 |A co jsme změnili?
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Radek097 (přítel SN) před 2 lety 04.08.2022 10:16 |Ono taky záleží, jak centruješ. Pokud kope na levé straně u praporku hráč levou nohou. Rotace míče je od brány, tak s tebou souhlasím. Zpravidla má brankář i více času na reakci, protože bude hlavičkovat někde z velkého vápna a mezi hlavičkujícím a brankářem může být jeden či více bránicích hráčů. Jenže když hráč pošle centr z hranice vápna na levé straně svou pravou nohou, je rotace míče směrem do brány. Krom kratší doby reakce (hlavičkující je někde na hranici malého vápna) má to brankář ztížené i v tom, že kdyby k žádné teči míče nedošlo. Míc může zapadnout do sítě centrujícím hráčem.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
pehacko před 2 lety 03.08.2022 21:17 |Chce se mi z vas vy fanousci neuspechu obcas zvracet a dnes teda vic a urazet Karla Jandourka je teda dalsi dno! Stara se tu o nas na strankach jako o vlastni… je to Slavista s velikym S! Fandi i kdyz se nedari a i kdyz ma obcas vic ruzove bryle nez nekdo jiny, tak to z nej nedela to, co tu o nem pisete! Styďte se! Ono je take zajimave, ze ho to urazi nekolik účtu co jsem nikdy predtim zde necetl… takze to muze byt tim, ze jsou to “zne”uživatele tohoto fora s cernejma kartama…
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
pcitron před 2 lety 03.08.2022 22:37 |Genau so.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Edenjejenjeden před 2 lety 03.08.2022 23:06 |Souhlas pehacko , Karel si tohle opravdu nezaslouží , a vůbec bych se nedivil , kdyby se na to tady vys.al ....
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
denydzlSKS před 2 lety 03.08.2022 23:15 |Píše se to snadno, když se mne to netýká, ale musi(samozřejmě nemusí) se nad to povznést. Tisíc lidi, tisíc chutí. Na sto lidi, kterým se jeho projev líbí je třeba dalších sto, kterým se nelíbí.. a tak to je s každým kdo jde s kůži na trh..(a díky všem, kteří s ni na ten trh(slávistický) jdou!)
Plus je dobré si uvědomit, ze drtivá většina lidi spis napíše když se mu něco nelíbí. Naopak když je spokojena, tak spokojeně mlčí..
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
martyni (přítel SN) před 2 lety 03.08.2022 23:19 |Souhlas, vidim to stejne.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
mig52 před 2 lety 04.08.2022 06:37 |Podívej Pehy, já mám Karla rád, ale pokud mi připadají jeho názory přes čáru, tak se ozvu, někdy razantně, protože absolutně neuznává v takovém případě názor druhých a je umíněný jak rozmazlený předškolák.:)). Nakonec ho znáš, ne? S tím gólem a přihrávkou se odkopal. :)))) Nemám problém s tím, pokud se neshodneme, zda byl v zápase lepší Holeš nebo Santos, zda měl trenér střídat o 5 minut dřív či později. Ale pokud na mne valí takové absurdity, jako že ze tří nominovaných defenzivních hráčů ve středu pole budeme dělat ofenzivní a že to třeba do budoucna klapne nebo že Trpiš dával šancí mladým a vyjmenuje Provoda a drůbežího farmáře, tak takto se mnou třískat o zem zase nemůže!!! A to při vší úctě, co pro Slavii dělá. Uvědom si, že asi většina z nás má pocit, že admini mají blíž k informacím, než ostatní standardní diskutující a jejich názory mají tedy asi větší hodnotu a více ovlivňují názory jiných, protože ti vnímají, že mohou vědět a určitě ví více. Takže jsou nositeli propagandy a pokud mám pocit, že ji Karel zneužívá a tvrdošíjně trvá na svém, byť názorově šlape vodu, tak ho natřu. Což neznamená, že ho urážím nebo tak chci činit. Jistě, někdy se to může povést, ale on si Jandys o to občas říká. Ohlasy na toto téma o tom dost svědčí.
Komentář byl uživatelem upraven (04.08.2022 06:49) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Podívej Pehy, já mám Karla rád, ale pokud mi připadají jeho názory přes čáru, tak se ozvu, někdy razantně, protože absolutně neuznává v takovém případě názor druhých a je umíněný jak rozmazlený předškoláky.:)). Nemám problém s tím, pokud se neshodne mě, zda byl v zápase lepší Holeš nebo Santos, zda měl trenér střídat o 5 minut dřív či později. Ale pokud na mne valí takové absurdity, jako že z tří nominovaných defenzivních hráčů ve středu pole budeme dělat ofenzivní a že to třeba do budoucna klapne nebo že Trpiš dával šancí mladým a vyjmenuje Provoda a drůbežího farmáře, tak to zase pr. A to při vší úctě, či pro Slavii dělá. Uvědom si, že asi většina z nás má pocit, že admini mají blíž k informacím, než ostatní standardní diskutující a jejich názory mají tady větší .
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Lunaris před 2 lety 04.08.2022 15:50 |Migu, to není razantní, to jsou prostě pytle hoven, sorry. Po tom banu jsi se chvíli držel, ale teď jedeš opět svojí klasickou rétoriku.
Tři nominovaní defenzivní hráči - Karel na závěr té jeho konstrukce správně řekl, jestli je vůbec možné ty hráče naučit hrát lépe dopředu.
Trpiš jednoznačně zlepšil spoustu hráčů, kteří nepřišli jako hvězdy a nakonec odešli za hezké peníze. Žádný jiný klub od Baltu po Středozemní neprodává za peníze jako Slavia. Žádná Legia, žádný Ferencvaros, žádná Steaua, žádná Kluž, Ludogorec, Partizan nebo Zvezda. Akorát Dinamo Záhřeb umí hráče dobře zhodnotit a Slavia. To je hodně práce Trpišovského a je jedno, jestli tomu hráči bylo 19 let nebo 22 let. Provod rozhodně nepřišel jako nějaká ligová hvězda, Plzeň ho fakticky nechtěla a udělali jsme z něj top hráče ligy, Kuchta taky nepřišel jako hvězda, teď je z něj po Schickovi druhá volba v repre. Není to nejmladší hráč, ale při jeho příchodu se žádné velké výkony od něj nečekaly a nebyl to nějak extra zkušený hráč, který by měl za sebou x sezón v pohárech jako třeba Hušbauer, když přišel. Jestli chceš slovíčkařit, kolik komu je přesně let, tak je to slabé. Nevím, kdo je jaký nositel propagandy, ty se ovlivnit rozhodně nenecháš. Já myslím, že Karel po prvním zápase sezóny se vyvaroval nějakých kategorických závěrů, což většinou bývá správně, protože po několika dalších zápasech se to může změnit.
Komentář byl uživatelem upraven (04.08.2022 15:50) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Migu, to není razantní, to jsou prostě pytle hoven, sorry. Po tom banu jsi se chvíli držel, ale teď jedeš opět svojí klasickou rétoriku.
Tři nominovaní defenzivní hráči - Karel na závěr té jeho konstrukce správně řekl, jestli je vůbec možné ty hráče naučit hrát ještě lépe dopředu.
Trpiš jednoznačně zlepšil spoustu hráčů, kteří nepřišli jako hvězdy a nakonec odešli za hezké peníze. Žádný jiný klub od Baltu po Středozemní neprodává za peníze jako Slavia. Žádná Legia, žádný Ferencvaros, žádná Steaua, žádná Kluž, Ludogorec, Partizan nebo Zvezda. Akorát Dinamo Záhřeb umí hráče dobře zhodnotit a Slavia. To je hodně práce Trpišovského a je jedno, jestli tomu hráči bylo 19 let nebo 22 let. Provod rozhodně nepřišel jako nějaká ligová hvězda, Plzeň ho fakticky nechtěla a udělali jsme z něj top hráče ligy, Kuchta taky nepřišel jako hvězda, teď je z něj po Schickovi druhá volba v repre. Není to nejmladší hráč, ale při jeho příchodu se žádné velké výkony od něj nečekaly a nebyl to nějak extra zkušený hráč, který by měl za sebou x sezón v pohárech jako třeba Hušbauer, když přišel. Jestli chceš slovíčkařit, kolik komu je přesně let, tak je to slabé. Nevím, kdo je jaký nositel propagandy, ty se ovlivnit rozhodně nenecháš. Já myslím, že Karel po prvním zápase sezóny se vyvaroval nějakých kategorických závěrů, což většinou bývá správně, protože po několika dalších zápasech se to může změnit. .
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
cunak před 2 lety 04.08.2022 17:24 |No - a to je právě ono. Uvedené týmy neprodávají hráče tak úspěšně jak my. Ale za to hrají pravidelně úspěšně poháry a vyřazují nás. Jsou to dva různé přístupy ke hře fotbal - měřit úspěch penězi nebo body. Já volím body, naše vedení peníze (že je to propojené, vím).
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Lunaris před 2 lety 04.08.2022 22:48 |Kdyby ty týmy hrály tak úspěšně poháry jako my, tak hráče prodávají taky za lepší peníze. Faktem ale je, že nikdo z těch týmů tak úspěšně poháry jako my nehraje, stačí se podívat na klubový koeficient.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
mig52 před 2 lety 05.08.2022 13:53 |A položil sis otázku, zda jsme při loňském losu nemohli hrát poháry na jiném levlu? Jistě, jízda v KL byla super, ale jak sportovně, tak ekonomicky to mohlo být jiné patro!!! A takové dílčí neúspěchy ( Maďaři, Poláci) mají pro nás drtivější dopady než pro Barcu a spol..
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
mig52 před 2 lety 05.08.2022 13:34 |No, jen pytle hoven to asi podle ohlasů nejsou. Čekal jsem mnooohem horší nálož. Máš svůj názor, beru ho na vědomí a to je asi tak vše, co s tím můžu dělat. Za mne má cenu těch hoven pytlů, ale třeba jako hnojivo to ve svém okolí užiješ. V rámci objektivity, máš- li na to koule, hoď nám tu seznam hráčů, které Trpišovského tým poslal do kytek! Já ho znám, jen pro ty, kteří to tak nesledují. Dík, a nezdůvodňuj to, že vše byla jen jejich chyba. Abych nepřipomínal jen Helloše, Matouška, Berana a další, vysvětlíš mi třeba Blechu?
Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2022 13:43) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
No, jen pytle hoven to asi podle ohlasů nejsou. Čekal jsem mnooohem horší nálož. Máš svůj názor, beru ho na vědomí a to je asi tak vše, co s tím můžu dělat. Za mne má cenu těch hoven pytlů, ale třeba jako hnojivo to ve svém okolí užiješ..
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Lunaris před 2 lety 05.08.2022 14:24 |Blechu ti nezdůvodním, protože příchod Blechy nedává smysl. Maximálně jen v tom, že ho za někoho vyměníme. Ale o to nejde, volíš zbytečně pasivně agresivní tón ad hominem. Já taky někdy trolím, ale ty prostě jedeš pořád. Trochu to zklidni. Klidně kritizuj, ale tak nějak víc věcně.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
chosejn před 2 lety 04.08.2022 12:36 |Souhlas, Karel for president!
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Ragnarok před 2 lety 03.08.2022 22:39 |Udelal bych special o Teclovi. Se statistikami a nazory z obou stran vcetne zhodnoceni jeho fyzickych parametru.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
pehacko před 2 lety 03.08.2022 23:05 |Hodny kluk co dal dva goly Brnu a vyhral titul a v dalsich sezonách moc nehral a Slavii se darilo… vzdycky kdyz musel hrat, tak se to rovnalo tomu, ze je neco spatne… a hral cim dal tim vic.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
lemonade před 2 lety 04.08.2022 09:11 |Mohl bych ještě poprosit o osvětlení 'kauzy' Jankto? Minulý týden jsem byl na dovolené a docela mě to minulo, tento týden jsem to zkoušel hledat, ale nic než instagramovou fotku Jankta z Prahy, kde byl ovšem v reprezentačním a nikoli v rudém, jsem nenašel.. ani žádné jeho vyjádření, kde by zpochybňoval klubismus.
Oodkud se berou ty komentáře o jeho provokaci? Opravdu bych to chtěl vědět, nic to nemění na tom, že u nás si Jankta moc nedovedu představit, ale zatím jsem ani nedostal důvod ho mít v nelibosti.
Panathinaikos
Snivec před 2 lety 04.08.2022 10:56 |jsem zvedavy, kdo udela clanek k zapasu s Panathinaikos, kdyz jste Karla nasrali :)
listku na ticketportalu je docela dost, pro me zklamani, ze neni vyprodano
nehledejte stream, pojdte na stadion!
Re: Panathinaikos
Myšák před 2 lety 04.08.2022 13:30 |Proč by se měl nasrat? Vždycky je kritika k něčemu dobrá.
Re: Panathinaikos
Arya před 2 lety 04.08.2022 13:36 |To, co tu někteří předvádějí, nemá s kritikou nic společného.
Re: Panathinaikos
kondorr před 2 lety 04.08.2022 14:12 |Chtěl bych ty lidi vidět stát na místě třeba JiT tak se jim rozklepou kolena a seknou sebou :) to samí kritizovat někoho že řekne jako mladýho hráče třeba Kuchtu pár mladejch hráčů už šanci dostalo a někdo se chytí někdo prostě ne v týmu jako je Slávia nemůže trenér cpát hráče do základu jenom proto že sou mladší musí taky něco umět.
Re: Panathinaikos
rak (přítel SN) před 2 lety 04.08.2022 13:41 |Lístků, a dobrých, je pořád dost. Vyprodáno nebude. Snad to ale nebude na úkor atmosféry.
Je prostředek prázdnin, hodně lidí pryč, možná se někomu nechce do toho vedra, ale tým podporu potřebuje.
Ohledně teplot. Řekové jsou zvyklí, my bychom měli nasadit Afričany.
Re: Panathinaikos
mig52 před 2 lety 05.08.2022 15:23 |Důležité bude, jaký článek napíší hráči. A Karel i něm může pokecat v podcastu.:)))
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Taky před 2 lety 04.08.2022 14:42 |Taky bych se nedivil, kdyby byl v základu Masopust a já bych ho dal taky místo Douděry. Douděra je vhodnější, až budeme dotahovat skóre.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
mig52 před 2 lety 04.08.2022 16:25 |Tak na DZ máme přerváno, PO může zastat také Holeš, kterého jsme na ten post kupovali.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
mig52 před 2 lety 05.08.2022 13:26 |Nekupovali nebo nezastane, "odborníci"???
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
belmis (přítel SN) před 2 lety 04.08.2022 15:00 |Já vůbec nechápu, co se tady po jednom jediném zápase venku rozjíždí za teorie. Najednou je tu spousta lidí přesvědčena, že je naše hra jalová, málem se tady velebí úžasný nápor sparty a Plzně, a že bychom měli jít možná jejich cestou....A že bychom potřebovali nějakého hromotluka do útoku, který by nás měl spasit...
Ve skutečnosti jsme dali v minulé sezóně (ano, v té, která před pár měsíci skončila) nejvíc gólů v lize. Nudí nás, že jsme dali jen 80 gólů v lize? Že jsme dali skoro nejvíc gólů v KL? Máme hrát jako Plzeň, která dala o 20 gólů míň, aby nás ten fotbal bavil?
Máme hrát jako Sparta, která byla v 1. poločase i fotbalově horší než Liberec v domácím zápase? Někdo tady plísní kjandourka za to, že se zastává realizáku. Ale co má asi dělat, když je ten realizák dlouhá léta nejlepší v lize. Plzeň teď byla mistrem, ale kde hráli v pohárech? Hráli v lize spoustu zápasů, kdy vyhráli příšernou hrou o gól po střele, která kdyby šla o 5 cm vlevo, tak jde míč od tyče ven, kdyby šel o 5 cm víc vlevo, vyrazil by ho brankář. Nedalo se na to dívat. Vyhráli jsme základní část. Nešla nám nadstavba. Pokles formy se prostě někdy dostaví, navíc jsme měli dost zraněných.
Už to tu někdo psal. Nejdůležitější při standardkách není to, že má hráč o 15-20 cm víc... My vždycky hodnotíme celek po tom, co vidíme posledních 14 dní zpátky. Takhle uvažovali na spartě a jejich "vize" se měnila každý půlrok ode zdi ke zdi. Mně se náš styl líbí, chválili ho trenéři soupeřů i v Evropě.
V lize je to holt složitější, protože jak říkal v podcastu kjandourek, týmy u nás začaly díky Slavii pořádně trénovat a do obranného valu má problém hrát každé mužstvo. Měla ho někdy i Barcelona v době své největší slávy, která měla nejlepší vlohy a nadstandardní hráče ho překonávat. A za tu, pro někoho zvanou "házenou", většinou nemůže ten, který útočí, ale ten, který je zalezlý. Čím větší dominance týmu, tím větší autobus proti němu. Proto vidíme, že proti spartě nebo Plzni si to třeba celý poločas jejich soupeř s nimi rozdá a kolikrát je to hezčí fotbal. Proti nám si to málo kdo dovolí. A když si to dovolí, odjíždí se čtyřkou a my je tady chválíme, jak chtěli hrát fotbal, že to není tým Bohuslava Pánika....
Komentář byl uživatelem upraven (04.08.2022 15:23) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já vůbec nechápu, co se tady po jednom jediném zápase venku rozjíždí za teorie. Najednou je tu spousta lidí přesvědčena, že je naše hra jalová, málem se tady velebí úžasný nápor sparty a Plzně, a že bychom měli jít možná jejich cestou....A že bychom potřebovali nějakého hromotluka do útoku, který by nás měl spasit...
Ve skutečnosti jsme dali v minulé sezóně (ano, v té, která před pár měsíci skončila) nejvíc gólů v lize. Jak může někdo napsat, že ho naše hra nudí? Jako, že jsme dali jen 80 gólů v lize? Že jsme dali skoro nejvíc gólů v KL? Máme hrát jako Plzeň, která dala o 20 gólů míň, aby nás ten fotbal bavil?
Máme hrát jako Sparta, která byla v 1. poločase i fotbalově horší než Liberec v domácím zápase? Někdo tady plísní kjandourka za to, že se zastává realizáku. Ale co má asi dělat, když je ten realizák dlouhá léta nejlepší v lize. Plzeň teď byla v Evropě, ale kde hráli v pohárech? Hráli v lize spoustu zápasů, kdy vyhráli příšernou hrou o gól po střele, která kdyby šla o 5 cm vlevo, tak jde míč od tyče ven, kdyby šel o 5 cm víc vlevo, vyrazil by ho brankář. Přesto jsme vyhráli základní část. Nešla nám nadstavba. Pokles formy se prostě někdy dostaví, navíc jsme měli dost zraněných.
Už to tu někdo psal. Nejdůležitější při standardkách není to, že má hráč o 15-20 cm víc... My vždycky hodnotíme celek po tom, co vidíme posledních 14 dní zpátky. Takhle uvažovali na spartě a jejich "vize" se měnila každý půlrok ode zdi ke zdi. Mně se náš styl líbí, chválili ho trenéři soupeřů i v Evropě.
V lize je to holt složitější, protože jak říkal v podcastu kjandourek, týmy u nás začaly díky Slavii pořádně trénovat a do obranného valu má problém hrát každé mužstvo. Měla ho někdy i Barcelona v době své největší slávy, která měla nejlepší vlohy a nadstandardní hráče ho překonávat. A za tu, pro někoho zvanou "házenou", většinou nemůže ten, který útočí, ale ten, který je zalezlý. Čím větší dominance týmu, tím větší autobus proti němu. Proto vidíme, že proti spartě nebo Plzni si to třeba celý poločas jejich soupeř s nimi rozdá a kolikrát je to hezčí fotbal. Proti nám si to málo kdo dovolí. A když si to dovolí, odjíždí se čtyřkou a my je tady chválíme, jak chtěli hrát fotbal, že to není tým Bohuslava Pánika.....
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
padre před 2 lety 04.08.2022 16:04 |Gratuluji k založení sekty Svědci Jandourkovi. Pro polovinu SN jsi teď štvaná zvěř.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
belmis (přítel SN) před 2 lety 04.08.2022 16:14 |Já myslím, že snad ne :-). S kjandourkem se jako s každým na všem neshodnu, ale ve spoustě věcí má pravdu. A to i díky tomu, že má sloní paměť a dokáže tak hodnotit v delším časovém horizontu než posledních dvou zápasů. Mně jde především o názory, ne o to, kdo je říká/píše. Proto dám někdy palec nahoru i člověku, který tu má téměř samé mínusy :-)
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
mig52 před 2 lety 04.08.2022 16:23 |Belmisi, jakmile začneš stavět argumenty na KDYBY, je příspěvek dobrý akorát tak pro koš. Nic ve zlém, ale kdyby o 5cm atd. nikdy nic nezměnilo.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
belmis (přítel SN) před 2 lety 04.08.2022 16:36 |V tomto konkrétním případě jsem měl na mysli Buchovu hlavičku v Budějovicích.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Radek097 (přítel SN) před 2 lety 04.08.2022 17:00 |Každá taktika má svoje plusy a mínusy. Pressing taky nikdo nemá rád a to i týmy, které pressing či repressing praktikují. Bohužel s technikou jdeme stále níž, takže kombinace je rázem stává složitější, dokonce bych řekl, že i pohyb je u nás horší, než na co jsem byl zvyklý. Bohužel útočná trojice Olayinka, Kuchta, Sima se těžko nahrazuje. Vzduchem si pomoct taky neumíme. Když potřebujeme dát gól a stáhneme z placu nejlepšího hlavičkáře, abychom tam dali Tecla. To není nic proti Teclovi, ten tam přijít mohl, ale na úkor jiného hráče. Nechápu to. Když už tady píšeš o plzni, tak ta by Santose nechala na place a byl šel by na hrot. Když plzeň proti nám potřebovala srovnat, co udělala? Na hřišti měla Beauguela, dala tam Chorého a Hejda šel na hrot.
Vzpomínám si na dvojzápas proti Rio Ave, kteří 180 minut hráli to samé, ač to bylo bez efektu. Za celou dobu se nepokusili cokoliv změnit. Nerad bych toto viděl i u nás. Když na 10 minut zjednodušíš hru neznamená, že filozofie na které stojí základy, je přece špatná.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Lantenac před 2 lety 04.08.2022 17:12 |K tomu druhému odstavci: Máš pravdu, Slavia dala za celou minulou sezonu F:L o 17 gólů více než Plzeň (80:63). Průměr gólů na zápas byl 2,29 : 1,80 (jen F:L)
V Mol Cupu Slavia v minulé sezoně odehrála 3 zápasy a vstřelila celkem 6 gólů, Plzeň vypadla o kolo dřív a dala góly jen 2.
Ale rozdělíme-li minulou sezonu na dvě části podzim/jaro:
Podzim 2021 (F:L + Mol Cup)
Slavia: 2,7 g/z
Plzeň: 1,8 g/z
A teď to, co mě zaujalo:
Jaro 2022 + podzim 2022 (1. kolo)
Slavia 1,61 g/z.
Plzeň 1,70 g/z
Zatímco Plzeň si tedy celou sezonu jela ten svůj úsporný fotbal a často vyhrávala o gól, my máme od zimního přestupáku v domácích soutěžích průměr vstřelených branek o víc než 1 nižší než na podzim 2021.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Sváťa před 2 lety 05.08.2022 19:19 |Diky ale KJandourek uz fakt ne to se neda poslouchat,ten clovek videl fotbal maximalne z rychliku
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
pehacko před 2 lety 05.08.2022 21:09 |A ty mu to zavidis, ze na ten rychlik ma a nemusi jako ty vsude chodit pesky s jeste do strasneho kopce na Milesovku a porad padat a padat a padat… Svato!
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
Sváťa před 2 lety 06.08.2022 08:12 |Já jsem ti nedovolil nic komentovat,až to tak bude budeš vyzván do té doby budeš mlčet!
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
pehacko před 2 lety 06.08.2022 08:53 |https://m.youtube.com/watch?v=-eZspN8m-cc
zítra
Bicanovský7 před 2 lety 06.08.2022 21:04 |Doufám- js přesvědčen- že zítra ZVÍTĚZÍME!!! Tuším, že budeme hrát opět "proti autobusu", ale kluci si s tím poradí!
Nedávno přišel z Baníku SOR- a v dohledné době by (případně...) mohl náš tým posílit TIJANI= zajímavý hráč
MICK
Bicanovský7 před 2 lety 06.08.2022 21:51 |Dnes ukázal kvalitu NÁŠ Mick!!! Mrzí mě, že ani letos nedostal prostor v sešívaném kádru... Mám ho rád.
Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #02
kjandourek (admin) před 2 lety 07.08.2022 12:56 |Ahoj všem…
To takhle člověk natočí podcast, potom vyrazí na fotbalové soustředění bez noťasu… a po návratu kouká, že polarizuje slávistickou veřejnost víc než Standa.
Takhle mi umejt hlavu – to mám z toho, že vystrkuju čumák na veřejnost… :-)
Upřímně mě mrzí, že se s některými v z vás neshodnu, to se stává… každopádně každý člověk by si měl uvědomit, že vše, co napíše, vypovídá daleko více o něm, než o tom, koho hodnotí. Diskuze není o tom, někoho porazit a zadupat do země, ale vyměnit si argumenty a s těmi buď souhlasit, nebo ne.
Co se mé účasti v podcastech týče, můžete být v klidu – Quelhar točí sestavou víc než Trpiš, takže na mě přijde řada nejdříve tak za půl roku… Ten, kdo můj projev nesnese, může jeden podcast vynechat – jména účastníků jsou uvedena hned v perexu, takže varování tu je.
Pokud jde o můj hlas, taky se mi takhle ze záznamu nelíbí… žádný tenor to není, holt ne každý Karel se rodí se zlatem v hrdle.
A rychle v kostce – ano, stojím si za tím, že Provod je přesný případ, kdy jsme vzali mladého hráče s minimálními zkušenostmi a postupně z něj udělali hvězdu ligy – Lukáš měl při příchodu k nám sedm odehraných ligových kol… To bylo prostě něco jiného než Ševčík, nebo Masopust, kteří postupně z mateřského oddílu přešli do klubu hrajícího poháry a teprve potom k nám – už jako borci s ligovými i pohárovými zkušenostmi….
A dál: Alex Král, Ondřej Lingr, David Zima… Všechno čeští hráči do 23 let s relativně malými zkušenostmi z ligy, bez Evropských pohárů, zapracováni do sestavy…. Když vezmeme zahraniční hráče: Oscar, Sima, Ousou, Sor... i ten Alexander Bah přišel čerstvě třiadvacetiletý – nejsou to pro Vás mladí hráči, které dokážeme po nákupu zapracovat do sestavy? V tom případě se asi neshodneme na té definici… každopádně když proti tomu postavíme Berana, Matouška, Hellebranda, Talovjerova… pořád jsme na tom tak, že minimálně jedna k jedné to vidím….
A hlavně si tedy myslím, že ono to není jenom o tom, jestli umíme hráče zapracovat - ta ochota a snaha tu je vždycky... minimálně 50% z celého procesu jde za hráčem... jak ustojí přestup z provinčního klubu, kde byl za vycházející hvězdičku a měl jisté místo v základu, do týmu, který hraje poháry, má ambice na titul a v kádru daleko větší konkurenci ...
Komentář byl uživatelem upraven (07.08.2022 12:58) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ahoj všem…
To takhle člověk natočí podcast, potom vyrazí na fotbalové soustředění bez noťasu… a po návratu kouká, že polarizuje slávistickou veřejnost víc než Standa.
Takhle mi umejt hlavu – to mám z toho, že vystrkuju čumák na veřejnost… :-)
Upřímně mě mrzí, že se s některými v z vás neshodnu, to se stává… každopádně každý člověk by si měl uvědomit, že vše, co napíše, vypovídá daleko více o něm, než o tom, koho hodnotí. Diskuze není o tom, někoho porazit a zadupat do země, ale vyměnit si argumenty a s těmi buď souhlasit, nebo ne.
Co se mé účasti v podcastech týče, můžete být v klidu – Quelhar točí sestavou víc než Trpiš, takže na mě přijde řada nejdříve tak za půl roku… Ten, kdo můj projev nesnese, může jeden podcast vynechat – jména účastníků jsou uvedena hned v perexu, takže varování tu je.
Pokud jde o můj hlas, taky se mi takhle ze záznamu nelíbí… žádný tenor to není, holt ne každý Karel se rodí se zlatem v hrdle.
A rychle v kostce – ano, stojím si za tím, že Provod je přesný případ, kdy jsme vzali mladého hráče s minimálními zkušenostmi a postupně z něj udělali hvězdu ligy – Lukáš měl při příchodu k nám sedm odehraných ligových kol… To bylo prostě něco jiného než Ševčík, nebo Masopust, kteří postupně z mateřského oddílu přešli do klubu hrajícího poháry a teprve potom k nám – už jako borci s ligovými i pohárovými zkušenostmi….
A dál: Alex Král, Ondřej Lingr, David Zima… Všechno čeští hráči do 23 let s relativně malými zkušenostmi z ligy, bez Evropských pohárů, zapracováni do sestavy…. Když vezmeme zahraniční hráče: Oscar, Sima, Ousou, i Alexander Bah přišel čerstvě třiadvacetiletý – nejsou to pro Vás mladí hráči, které dokážeme po nákupu zapracovat do sestavy? V tom případě se asi neshodneme na té definici… každopádně když proti tomu postavíme Berana, Matouška, Hellebranda, Talovjerova… pořád jsme na tom tak, že minimálně jedna k jedné to vidím….
A hlavně si tedy myslím, že ono to není jenom o tom, jestli umíme hráče zapracovat - ta ochota a snaha tu je vždycky... minimálně 50% z celého procesu jde za hráčem... jak ustojí přestup z provinčního klubu, kde byl za vycházející hvězdičku a měl jisté místo v základu, do týmu, který hraje poháry, má ambice na titul a v kádru daleko větší konkurenci ...
.
Skrýt původní komentář