Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská konferenční liga

Slavia - St. Joseph's 7:0

Slavia lehce porazila v Edenu St. Joseph's 7:0 a postupuje do třetího předkola Evropské konferenční ligy, kde se utká s Panathinaikosem.

Trenér Trpišovský už před zápasem avizoval, že postaví výrazně obměněnou sestavu oproti prvnímu zápasu. Chyběl mu zraněný Yira Sor, místo něj nastoupil Fila. Na stoperech nastoupili Tiehi s Kačarabou. Slavia měla pro tento zápas zavřenou Tribunu Sever, využila ale možnost pozvat na zavřená místa děti a zápas tak sledoval velmi slušně zaplněný Eden. Ještě dříve než došlo k nějakému ohrožení branky, viděl už ve třetí minutě žlutou kartu Bautista za ostrý faul na Provoda. Slavia se rozjížděla hodně pozvolna, až v osmé minutě trochu potěšil fanoušky zidanovkou Fila, po které se rýsovala slušná šance zakončit, zblokovaná střela Tiehiho nakonec letěla mimo a Olayinka přes všechnu snahu míč na zadní tyči usměrnit nedokázal. Po dobré kombinaci na pravé straně pokutového území střílel z hranice vápna Provod, obrana zablokovala na roh. Po něm střílel ve vápně akrobaticky Tiehi, míč bránu minul. Pak se ale dlouhé minuty Slavii nedařilo prokombinovat do šancí, až v 18. minutě se k centru dostal Jurečka, našel hlavu Olayinky, který se nemýlil a se spoluhráči mohl oslavit narození dcery - 1:0! Jen o dvě minuty později Olayinka zachytil nepřesnou rozehrávku hostů, rozjel rychlý brejk, který sešívaní rozehráli doprava na Schranze, ten našel ve vápně Jurečku, který si připsal svou první branku v sešívaném dresu - 2:0! Ve 23. minutě Tiehi nezpracoval správně přihrávku Kačaraby a nabídnul tak brejk Antwimu, ten byl však pomalý a Tiehi ho bleskurychle dohnal a pokus o střelu zablokoval. Pak střílel přes hlavu Jurečka po centru Schranze, bránu těsně minul. Provod pak křížnou střelou přestřelil a v další situaci příliš dlouho se střelou váhal a obrana mu ji pak zablokovala. Potřetí se Eden tak radoval po centru Juráska, který našel Olayinku úplně volného na malém vápně - 3:0. Nedlouho nato se po zmatku ve vápně St. Joseph's nejrychleji zorientoval Fila, z otočky poslal míč směrem na bránu sice poměrně slabě, ale pořád mimo dosah brankáře a mohl se tak rovněž radovat ze vstřelené branky - 4:0! Po nevinně vypadajícím souboji s Antwim dopadl nepříjemně na zátylek Tiehi, musel být ošetřen, brzy se však vrátil na trávník. I do konce poločasu měli slávisté trvalou převahu, žádnou další slibnou šanci ale neproměnili a v poločase tak Slavia vedla 4:0.

Hosté v poločase dvakrát střídali v obranné čtveřici a také vyměnili brankáře, trenér Trpišovský sestavu neměnil. Čerstvého brankáře Robbu přivítal na hřišti po dvou minutách pumelicí do břevna Provod. Vzápětí se k přímému kopu z 20 metrů postavil Tiehi a poslal míč do šibenice - 5:0! Jen o minutu později se mohl radovat i Lingr po přízemním centru Olayinky, zakončil jen do golmana, od něj sice stejně míč mířil do brány, ale na poslední chvíli jej vykopl jeden z obránců. Lingra s Filou nahradili Jurásek s Ewertonem a na hrot útoku se posunul Jurečka. Do ojedinělé šance se v 60. minutě dostal střídající Boro, byl ve velkém úhlu a napálil boční síť. Převaha Slavie už byla značně jalová a touha po střílení branek opadla. Když na hřiště přišli Douděra s Usorem, první jmenovaný se uvedl obří minelou ve vlastním vápně a Mandous musel zachraňovat čisté konto výborným zákrokem proti Ferrerovi. Na druhé straně se do dobrých pozic dostali postupně Usor a Ewerton, oba stříleli shodně nad bránu. V 74. minutě si míč navedl klasickým způsobem na střelu Usor, ale vykopl drn a proto poslal míč jen slabě doprostřed brány. Při posledním střídání nahradil Traoré Provoda. Právě pro něj vykombinovali slávisté míč ve vápně v 84. minutě, Traoré zblízka jen napálil golmana. V závěru ještě se štěstím prošel do vápna Jurásek, ale opět trefil jen brankáře. V nastaveném čase začal Eden slavit inkasovanou branku rivala sešívaných v Norsku a Ewerton protáhl golmana hostů. Pak ještě neuspěl Jurásek, až v nastaveném čase završili skóre zápasu po rychlých akcích po levé straně Ewerton (6:0) a Traoré (7:0)!

Trenér Trpišovský k zápasu řekl následující: "Výsledek je takový, jaký jsme si představovali. V zápase byly různé pasáže, úplně dobře jsme do toho nevstoupili, trochu jsme hráli pomaleji, hůř jsme se dostávali do šancí. Některé akce jsme řešili komplikovaně. Pak jsme dali dva krásné góly a zbytek poločasu byl výborný. V druhé půli jsme se po střídáních dlouho nemohli prosadit. Celkově jsme to zvládli, nikdo se nezranil, hráči si vyzkoušeli různé pozice a noví hráči kulisu v Edenu. Chtěl bych poděkovat divákům a jsem rád, že jsme se jim odvděčili. Kolem 70. minuty jsme měli také slabší pasáž a jsem rád, že jsme v závěru ještě přidali dvě branky, Ibra třeba ukázal za 15 minut na hřišti, jak je vyspělým hráčem, dostal se do situací, do kterých se jiní hráči nedostali za celý zápas. Myslím, že z těchto zápasů nelze poznat, jestli máme formu. My jsme si vkládali do programu zápasy s Vlašimí a Líšní, abychom se udrželi v provozní teplotě. I když je soupeř slabší, pořád vidíme, jak kteří hráči řeší různé situace. Ukazuje to na individuální rozpoložení jednotlivců spíš než formu týmu. Nasazení Tiehiho na stopera vyplývalo z rozpoložení hráčů, nechtěli jsme na tohle hřiště nasazovat Aihama a Eduarda. S Tiehim primárně počítáme do středu hřiště, ale v současném stavu kádru, pokud by se nám sešla zranění a karty, tak bude asi první volbou na post stopera. Panathinaikos bude náročný soupeř, viděli jsme jejich zápasy z konce sezóny, přípravu s Leverkusenem, je to vyspělý tým, nepříjemný. Mluvili jsme i s Tomášem Vaclíkem. Nebezpeční hráči vepředu, skvělé levé křídlo, skvělý rozahrávač na šestce. Skvělá práce s míčem, pracovité mužstvo, těžko se dostává pod tlak. S Matějem Valentou jsme řešili během zápasu větší přímočarost, potřebujeme hrát směrem k bráně, ne do stran. Upozorňovali jsme ho, ať hledá hráče vepředu a nerozehrává do stran, když má před sebou volno. Ve druhé půli už hodně z těch věcí ukázal. Dnes hrál klasickou šestku. Chceme po hráčích větší riziko i za cenu ztráty. Jurečka je typ hráče, který se dobře orientuje ve vápně. Chtěli jsme mít Filu zády k bráně na hrotu. S Jurečkou počítáme dále primárně na hrot, ale může hrát i na křídle a je možné, že tu budeme hrát podobný zápas proti zataženému soupeři, tak ať si to vyzkouší. Losy evropských pohárů jsou nevyzpytatelné, my jsme nasazení, jsme asi 30. v Evropě a hrajeme s Panathinaikosem. Pro hráče je obecně důležité mít evropskou konfrontaci, Sparta je pořád český tým, jde nám o počet míst v evropských pohárech. Proti Hradci se budeme snažit napodobit první zápas, kdy jsme tam vyhráli 5:0 a ne druhý, který jsme prohráli. Tehdy jsme dělali hrubé chyby, pouštěli jsme soupeře do šancí a sami jsme je neproměňovali. Musíme se poučit a nedostávat se do situací, do kterých jsme se dostávali v zápase v nadstavbě."

2. předkolo - Čtvrtek 28. 07. 2022 19:00

Evropská konferenční liga, 2022/2023
7 - 0
4 - 0
SK Slavia Praha
St. Joseph's FC
St. Joseph's FC

Komentáře (191)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - St. Joseph's

    Kulajs     před 2 lety 28.07.2022 17:38 |  
    3 0

    Sestava: Mandous – Schranz, Tiéhi, Kačaraba, Jurásek – Valenta, Provod – Jurečka, Lingr, Olayinka – Fila
    Lavička: Sirotník, Holeš, Ousou, Santos, Usor, Oscar, Douděra, Ewerton, Traoré, Jurásek M.

    • Re: Slavia - St. Joseph's

      houston (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 18:31 |  
      0 0

      Chtěl bych vědět, zda-li někdo trefil sestavu. Pochybuju...

  2. Re: Slavia - St. Joseph's

    damade     před 2 lety 28.07.2022 17:46 |  
    0 0

    Valenta bude na tý pravý straně bránit za čtyři.

  3. Re: Slavia - St. Joseph's

    Harvey     před 2 lety 28.07.2022 17:46 |  
    2 0

    Postup, žádné zranění, hezký fotbal a aspoň 30 minut pro Juráska bych prosil.

  4. Re: Slavia - St. Joseph's

    Sedrousek     před 2 lety 28.07.2022 18:14 |  
    1 3

    Opet oznamuji utok na celo tipovacky. Je videt, ze mne spousta z vas minule poslechla a dala vitezny tip i se zolikem. Ja si je setrim az do finise. Muj dnesni tip at se utrhnu od ostatnich je 9:0

  5. Re: Slavia - St. Joseph's

    k_u_k     před 2 lety 28.07.2022 18:23 |  
    4 0

    Bude někde stream, prosím?

  6. Rozdíl ?

    houston (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 19:10 |  
    1 2

    Bude nám scházet rychlost a přímočarost v útoku...

    • Re: Rozdíl ?

      ehad     před 2 lety 28.07.2022 19:19 |  
      2 1

      Dneska ani jedno z toho nebude potreba. ;-)

  7. Re: Slavia - St. Joseph's

    carevitchando     před 2 lety 28.07.2022 19:20 |  
    0 0

    Jurečka to prolomil!

  8. Re: Slavia - St. Joseph's

    Arya     před 2 lety 28.07.2022 19:20 |  
    3 1

    gool!

  9. Re: Slavia - St. Joseph's

    VanDel     před 2 lety 28.07.2022 19:20 |  
    1 1

    To je ono ! Žádné zasekávání, žádné čekání a otáčení se dozadu......pěkně rychle přímočaře dopředu a sázet míče do vápna.

  10. Re: Slavia - St. Joseph's

    Arya     před 2 lety 28.07.2022 19:21 |  
    3 1

    A už to tam padá ;)

  11. :-)

    ehad     před 2 lety 28.07.2022 19:24 |  
    1 0

    Ta nahravka zpatky na obsazeneho Tiehiho, ta byla dost odvazna ;-) ...

    • Re: :-)

      VanDel     před 2 lety 28.07.2022 19:25 |  
      5 2

      Nebyla odvážná, byla šílená.

  12. Re: Slavia - St. Joseph's

    slavanda     před 2 lety 28.07.2022 19:28 |  
    2 24

    Trochu mimo, k logu... Jak ho během zápasu vidím všude, v grafice a tak, začíná se mi čím dál víc nelíbit. Ba začíná mi vadit... Původně jsem byl v pohodě, ale teď.... my jsme PŘEDEVŠÍM sešívaní, to logo není... Jak psal někdo jinde, Heineken a Crvena zvezda...

    • Re: Slavia - St. Joseph's

      fredydj (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 19:57 |  
      6 1

      Souhlasím, trochu mimo

  13. co je? GOOOL!

    ehad     před 2 lety 28.07.2022 19:30 |  
    3 0

    Ted se mi to seklo, Oli se raduje, tak si rikam, ze opakujou ... a ono to je 3:0 :-D ...

  14. A dalsi ... 4:0

    ehad     před 2 lety 28.07.2022 19:34 |  
    2 0

    Parada ...

  15. Re: Slavia - St. Joseph's

    ehad     před 2 lety 28.07.2022 19:37 |  
    6 0

    Ten Antwi je hrozny prase ...

  16. Re: Slavia - St. Joseph's

    necich     před 2 lety 28.07.2022 19:52 |  
    1 7

    Asi tak záživné jako sledovat svatbu Karlose s kýblem silikonu..:)

    • Re: Slavia - St. Joseph's

      Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 19:53 |  
      12 1

      Mně je jedno, koho si vzal. Admina dělá poslední dobou docela dobře.

  17. Re: Slavia - St. Joseph's

    Marek3     před 2 lety 28.07.2022 19:57 |  
    0 0

    Nemam moznost sledoval. Jak hraje Tiehi na stoperu?

    • Re: Slavia - St. Joseph's

      Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 19:58 |  
      3 0

      Udělal jednu chybu. On mu to sice někdo blbě nahrál, ale stejně si s tím měl poradit. Jinak v pohodě.

      • Re: Slavia - St. Joseph's

        Marek3     před 2 lety 28.07.2022 20:01 |  
        2 0

        Diky Wulfe. Za mne skutecne talentovanej hrac, ale uvidime.

        • Re: Slavia - St. Joseph's

          ehad     před 2 lety 28.07.2022 20:07 |  
          5 0

          Uz vidis? 5:0, super trefeno!

  18. Koukám na

    Slávista 51     před 2 lety 28.07.2022 19:59 |  
    0 0

    sportavsekolemnej.cz
    fotbal - zápasy Slavie a Sparty

  19. Re: Slavia - St. Joseph's

    carevitchando     před 2 lety 28.07.2022 20:07 |  
    8 0

    Tvl Tiehi umí i trestňáky?

  20. Tiéhi

    tomslavista     před 2 lety 28.07.2022 20:08 |  
    12 0

    Rozesmátý Tiéhi - takhle vypadá fotbalové štěstí. :)))

  21. Re: Slavia - St. Joseph's

    MKCZ83     před 2 lety 28.07.2022 20:30 |  
    8 0

    Antwi... někdy je karma rychlá :-)

    • Re: Slavia - St. Joseph's

      ehad     před 2 lety 28.07.2022 20:30 |  
      5 0

      presne, tam skoci obema nohama napred a pak se divi ..

    • Re: Slavia - St. Joseph's

      Harvey     před 2 lety 28.07.2022 20:33 |  
      7 0

      Hodně slabá karma. Ten by si zasloužil srazit autem. Tak desetkrát.

  22. goool ...

    ehad     před 2 lety 28.07.2022 20:51 |  
    2 0

    Dneska ty nastaveni jsou dobry ... Ewerton! ;-)

  23. Re: Slavia - St. Joseph's

    necich     před 2 lety 28.07.2022 20:52 |  
    12 1

    A Sralta pa pá..

    • Re: Slavia - St. Joseph's

      lordzach     před 2 lety 28.07.2022 21:00 |  
      3 0

      no nevím jestli tam Jankto půjde

      • Re: Slavia - St. Joseph's

        bongor     před 2 lety 28.07.2022 21:51 |  
        1 0

        Jestli tam opravdu půjde,tak mají Beřkovice o pacienta víc.

    • Re: Slavia - St. Joseph's

      Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 21:01 |  
      10 0

      Už po domácí remíze 0-0 ten Dán prohlásil, že měli vyhrát minimálně 3-0 ... Jsem si říkal, no potěš koště, ten člověk je pěkně namachrovanej ... Tak teď už budou vopruzovat jen v Česku ...

      • Re: Slavia - St. Joseph's

        necich     před 2 lety 28.07.2022 21:11 |  
        8 0

        Mne stačili ty kydy jak není vůbec nervozní apod. To by neřekl ani slavný Mourek či ještě slavnější sir. Alex.. Ještě bude švanda. Kuchtiš místo Evropy bude kopat v Jablonci, Zlíně, HK a Pardubicích..:) Ten bude rád..

      • Re: Slavia - St. Joseph's

        slavanda     před 2 lety 28.07.2022 21:20 |  
        11 0

        Tak já koukal jak puk když všude psali jakou měla doma sralta převahu a pak mrknu na statistiky a držení meruny bylo asi 54-46... Tam už jim začal ten průser, oni uvěřili Vackovi že jsou o parník lepší.

        • Re: Slavia - St. Joseph's

          ehad     před 2 lety 28.07.2022 21:34 |  
          2 0

          Presne tak! Dyt oni mohli dostat minimalne 2 goly i doma, a sami meli taky jen dve golovky. A s vysledkem 0:0 jet ven, to neni nic moc. A navic tam evidentne prijeli s tim, ze jsou lepsi a ze je prehrajou ..

        • Re: Slavia - St. Joseph's

          bongor     před 2 lety 28.07.2022 21:49 |  
          5 0

          medmrdky jsou jejich skoro největší zkáza.Úplně největší zkáza je ale jejich hra a neskutečný sebevědomí.Všichni vykřikovali jak postoupěj,nejvíc Hancko.

    • Re: Slavia - St. Joseph's

      bongor     před 2 lety 28.07.2022 21:52 |  
      2 0

      papa a pusinku myláškové.

  24. Ibro,

    Sherudan     před 2 lety 28.07.2022 20:53 |  
    2 2

    tys mě nasral! Měl jsem tip 6:0!!!!

    • Re: Ibro,

      Osma     před 2 lety 28.07.2022 20:57 |  
      1 0

      :D já 8

    • Re: Ibro,

      lordzach     před 2 lety 28.07.2022 20:59 |  
      2 1

      já to samý ,velký zklamání :))))

    • Re: Ibro,

      KubíkT     před 2 lety 28.07.2022 21:43 |  
      3 0

      Taky 6:0 :-)

    • Re: Ibro,

      hajnej     před 2 lety 28.07.2022 21:56 |  
      0 0

      Já to trefil přesně:-))

    • Re: Ibro,

      Lukavo     před 2 lety 29.07.2022 07:01 |  
      0 0

      Pánové, až budete potřebovat poradit kolik nějakej zápas skončí, tak se mě zeptejte... 7:0 !!!!!

    • Re: Ibro,

      slavistajiri     před 2 lety 29.07.2022 13:34 |  
      0 0

      já dvakrát přesně tip, ale naopak poločasy a bez žolíka :(

  25. TEDA POSLOUCHAT TY CHYTROLÍNY ČT O Spartě,

    Slávista 51     před 2 lety 28.07.2022 20:55 |  
    3 0

    je neskutečné.

  26. Re: Slavia - St. Joseph's

    pehacko     před 2 lety 28.07.2022 20:56 |  
    18 1

    Krasny fotbalovy vecer! My mame sest kuzlatek a sousedova ruda koza umrela… at zije Viking! To mi udelalo velikou radost, bude od rudych chvilku zase klid. Ted muzou koupit jeste par exslavistu at ma ultra mega giga manazer moznost davat rozhovory a tvarit se dulezite

    • Re: Slavia - St. Joseph's

      Harvey     před 2 lety 28.07.2022 20:58 |  
      6 2

      Sedm ty ožralý hovado :)

      • Re: Slavia - St. Joseph's

        pehacko     před 2 lety 28.07.2022 21:00 |  
        2 1

        Se mi tu seka v Insbruku net… a piju nejaky mistni patoky… tak se omouvam, ze jsem jedno kuzlatecko prehlednul… bylo hezke?

        • Re: Slavia - St. Joseph's

          Harvey     před 2 lety 28.07.2022 21:10 |  
          12 0

          Přenádhernej! Můj oblíbenec Jurásek (Mates) si vzal míč, obešel cca patnáct protihráčů a poslal to Ibrovi před branku.

          • Re: Slavia - St. Joseph's

            Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 21:14 |  
            3 0

            Taky se mi líbil. Nejdřív tam sice něco zkazil, asi nervozitou, ale pak ukazoval zajímavý kousky.

          • Re: Slavia - St. Joseph's

            ehad     před 2 lety 28.07.2022 21:27 |  
            3 0

            Clovece, mas pravdu .. ten sedmej jsem uz taky minul ... Jinak musim Ti pogratulovat, vyradil jsi smetiste ... po vcerejsim "polibku smrti" jsem dneska 20 minut pred koncem vsadil na postup smetiste ... Zafungovalo to!

    • Re: Slavia - St. Joseph's

      martyni (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 21:31 |  
      6 0

      Jsem si ani nestihnul vsimnout, ze rudy soused mel kozu.. a uz je po ni..

      • Re: Slavia - St. Joseph's

        pehacko     před 2 lety 28.07.2022 21:37 |  
        9 0

        Byla takova pajdava a porad nemocna… rosicka

    • Re: Slavia - St. Joseph's

      bongor     před 2 lety 28.07.2022 21:45 |  
      2 0

      Viděl jsem ho s kuchtou,ten se usmíval.Bazilišek hadr.

  27. Re: Slavia - St. Joseph's

    Marty2     před 2 lety 28.07.2022 20:56 |  
    8 0

    Vypadá to, že letos ten útok bude pestrej, góly všech typů :)

    • Re: Slavia - St. Joseph's

      Arya     před 2 lety 28.07.2022 21:01 |  
      10 0

      Traoré je prostě jméno pro kvalitu :)

  28. DÍKY

    Bicanovský7     před 2 lety 28.07.2022 20:57 |  
    15 0

    Za dnešek DÍKY- a uvidíme dál- čeká nás BOJ PROTI ŘEKŮM, VĚŘÍM, ŽE USPĚJEME!!! SLÁVA SKS!!!

  29. BÍDA VEN

    Bicanovský7     před 2 lety 28.07.2022 21:02 |  
    11 0

    Jinak díky také VIKINGŮM ze STAVANGERU!!! ACS BÍDA (sledoval js posledních 25min) jednoznačně horší... Z hráčů Vikingu se mi líbil Solbaken a Brekalo. Z BÍDY nikdo.

  30. Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

    George (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 21:04 |  
    15 0

    Krasna prace, prvni krok za nama, ted to bude tezsi, ale Pana zvladnem..

    Vim, ze to sem nepatri, ale mam skodolibou radost, vidis Kuchto kam si vlezl, vyzer si to do dna :-D SKS forever, to samy Mejdr, jo hosi karma je svine, ale zdarma :-D

    Tak Zdeno Stastny na scenu, Priske tzn nejaky amater...SKS forever


    Komentář byl uživatelem upraven (28.07.2022 21:05) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      domácí     před 2 lety 29.07.2022 15:12 |  
      0 0

      Ščastný

  31. Re: Slavia - St. Joseph's

    necich     před 2 lety 28.07.2022 21:04 |  
    16 0

    Výsledek jednoznačnej, napětí žádné což se dalo čekat. Sparta venku, krásný čtvrteční večer.. Kuchta a případně Jankto si zahrají. :)

    • Re: Slavia - St. Joseph's

      George (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 21:06 |  
      12 0

      Pochybuju, ze Jsnkto prijde, na posledni chvili se vymluvi, ze je slavista, ale pokud ma podepsano, ten bude mit tezky sny dneska

      • Re: Slavia - St. Joseph's

        necich     před 2 lety 28.07.2022 21:15 |  
        7 1

        Za to trollení jak řekl bych mu to přál..

        • Re: Slavia - St. Joseph's

          Leksel     před 2 lety 28.07.2022 21:48 |  
          2 0

          Pokud je pravda, že k nim chtěl po těch svých siláckých řečech jít, tak jen ať si to pěkně vyžere.

          • Re: Slavia - St. Joseph's

            George (přítel SN)     před 2 lety 29.07.2022 06:03 |  
            1 0

            Souhlasím s vámi kolegové....

  32. BÍDA VEN

    Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 21:09 |  
    14 0

    Tak jsem se chtěl mrknout na e-bída, jestli už vyhazují toho Dána a zkolaboval jim web, asi z toho šoku ...
    (Service Unavailable - The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later)


    Komentář byl uživatelem upraven (28.07.2022 21:10) . Zobrazit původní komentář

    • Re: BÍDA VEN

      necich     před 2 lety 28.07.2022 21:21 |  
      20 0

      E-sparta jede, ale víš co karma je svině. Až budem ve skupině budu se smát. Dnes mám jen radost..:)

      • Re: BÍDA VEN

        ehad     před 2 lety 28.07.2022 21:25 |  
        10 0

        Presne tak. Ja bych se k tomu dneska radsi moc nevyjadroval, ale kdyz ten moment Holec - Hancko - gol, tomu se proste chechtat clovek musi ... Loni jsme to zazili z druhe strany po minele Kolare ...

      • Re: BÍDA VEN

        o5aradecek     před 2 lety 28.07.2022 22:55 |  
        12 0

        Tak. Nechvalme dne, před Panathinaikosem.

    • Re: BÍDA VEN

      pehacko     před 2 lety 28.07.2022 21:22 |  
      12 0

      Tam to asi rusi kompletne… bude vsude jen hotel

      • Re: BÍDA VEN

        Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 21:29 |  
        9 0

        Mají tam: Změna loga nepomohla, zbývá jen zapálit stadion a přejmenovat klub ...
        Jinak, to chce klid pánové, my ty dvě kola baráže dáme ...


        Komentář byl uživatelem upraven (28.07.2022 21:31) . Zobrazit původní komentář

    • Re: BÍDA VEN

      knl66 (přítel SN)     před 2 lety 29.07.2022 09:48 |  
      0 0

      Zrovna my se tak můžeme smát e-spartě ve věci padání serveru... Vždyť nám padal každou chvíli :(
      Ale musím zaťukat, v poslední době je to lepší.

  33. Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

    sTizz (přítel SN)     před 2 lety 28.07.2022 21:34 |  
    14 0

    Tak si rikam,ze kuchta s nima dost vyjebal..kralovskej plat za 1 zapas v tydnu..

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      bongor     před 2 lety 28.07.2022 21:39 |  
      4 1

      Sledoval jsem Slavii se svatýma a tak ani nevím kolik dnes vyhrála ta bída?A kolik gólů dával kuchta?

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        rakusan     před 2 lety 28.07.2022 21:41 |  
        12 1

        Bída naprosto excelovala, útok střídal útok, Kuchta pálil jako o život, prostě Sparta v nejlepších letech. Nakonec ale prohrála 1:2 (:-

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        o5aradecek     před 2 lety 28.07.2022 22:54 |  
        1 1

        Zase ani jedno vajíčko. Ani jedno.

        • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

          dalislavista     před 2 lety 29.07.2022 15:47 |  
          0 0

          Možná pár hnědých vajíček, když seděl na míse.

  34. Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

    WarszawskiMuranow     před 2 lety 28.07.2022 21:38 |  
    15 0

    Z diskuze na Idnes:
    Tato sparťanská komedie překonala i dnešní komediantskou svatbu Vémoli
    nebo
    Sparta.jw jako Jawa05, spousta kraválu ale výkon mizerný :-)


    Komentář byl uživatelem upraven (28.07.2022 21:39) . Zobrazit původní komentář

  35. Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

    Leksel     před 2 lety 28.07.2022 21:39 |  
    10 0

    Byla to sice jen trochu ostřejší příprava, ale byla to nádhera, podílel se na tom celej tým, ale já jsemu vytržení z Tiéhiho, jeho akční rádius a plocha působení jsou neuvěřitelný. Jednu chvíli zasahuje v obraně a za pá vteřin je u soupeřova vápna. K tomu obrovskýmu pokrytí má ještě parádní střelu, ze který byl gól a ještě stihnul dvě asistence, z nichž ta na gól Fily byla sebevědomá, když si troufnul projít mezi třemi hráči a poslat pas před bránu. A Ewerton, to je hračička s míčem, ten se s ním mazlí, při přebrání nahrávky od Tiéhoho hned nestřílel a nenechal se rozhodit třemi hráči a s míčem se dostal do výhodnější střelecký pozice a parádně poslal míč podél brankáře na vzdálenější tyč. Takoví hráči nám scházeli a spousta gólovek se zabila. Mám ze zápasu dobrej pocit, zahráli i mladí hráči, ale skutečnou naší kvalitu prověří až silnější soupeř. A pokud jde o dnešního soupeře, tak mně ho bylo až líto, pro jakou nálož si k nám přijel. Jinak jsem v naší hře taky viděl pár kiksů v obraně, naštěstí soupeř je nedokázal využít, ale zvučnější tým by je potrestal. A třešinku na dortu všemu dal můj pohled na Livesport, kde tým, jehož hráči suverénně a sebevědomě před odvetou s Vikingy prohlašovali, že do Norska si jedou pro výhru, nakonec zůstal před branami Evropy. Já když slyším ty jejich velkohubý, nabubřelý a nesoudný před zápasem, ve kterým není nic jasnýho, tak se těm výsledkům ani nedivím. Karma ty nekritický nafoukance vždy dožene.

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      pipe1980     před 2 lety 28.07.2022 21:45 |  
      12 2

      Jo, Tiehi mě taky nadchnul. Jeho sbejistota dala mému slávistickému srdíčku vzpomenout na suverenitu s jakou na hřišti vystupovali Míša se Simonem když byli v topu

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      o5aradecek     před 2 lety 28.07.2022 22:52 |  
      5 0

      Tiéhi má smlouvu na půl roku s opcí. Řekl bych, že všichni povolání sedí nad dlouhodobou smlouvou už dnes. :-))

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        Leksel     před 2 lety 28.07.2022 23:23 |  
        2 0

        Od 10 let vejś, míň ne! :-)

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      Myšák     před 2 lety 28.07.2022 23:04 |  
      9 0

      Měli jsme spolu výměnu názorů o národním koeficientu. Po tom co ti rudí ubožáci předvedli jsem rád,že už nebudou dělat v Evropě ostudu českému fotbalu. Věřím a fandím Slovácku!

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        Leksel     před 2 lety 28.07.2022 23:19 |  
        5 1

        Já fandím každýmu českými týmu kromě těch dvou prohnilých týmů, který jsou v naší lize zvyklý nehrát férově na hřišti, ale podvodně v zákulisí. Jenže na Evropu jsou krátký, tam se pravda ukáže. Dneska byl vydařenej den. :-)

  36. Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

    pehacko     před 2 lety 28.07.2022 21:42 |  
    17 1

    Hodne se mi to delalo a tak jsem si chodil na recepci pro pivo… ale pro vsechny ty kritiky Housti… Tiehiho gol vic nez paradni a pak beh za Houstou, to mi ukapnula slza.

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      bongor     před 2 lety 28.07.2022 22:10 |  
      5 1

      A nebyl jsi pehi jedinej,komu dnes ukápla!
      Po konečném hvizdu padaly letenské slzy, konkrétně u Dominika Holce a Dávida Hancka, kteří rozhodli o vypadnutí Sparty. Letenští v duelu byli lepším týmem!
      To přece všichni víme,že byli jako vždy lepší,problémem je ,že uměj hovno,i když jsou nejlepší.

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        pehacko     před 2 lety 28.07.2022 22:18 |  
        6 0

        Jako cesta na dovolenou dnes fakt na hovno… celej den picou ke zdi, ale pak zacne fotbal a zivot je zas radost!!! Skoda, ze to smetiště nemuze vypadavat casteji nez jednou za rok!

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        Arya     před 2 lety 28.07.2022 22:23 |  
        3 2

        Napsala bych to jinak, jsou nejlepší v umění hovna ;)

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        o5aradecek     před 2 lety 28.07.2022 22:50 |  
        0 0

        Tak, tak. Viděl jsem mraky zápasů, kdy byli horší a nakonec vyhráli. Ale ještě jsem neviděl jeden, kdy byli lepší a prohráli. Tak až dnes, jo?

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      o5aradecek     před 2 lety 28.07.2022 22:48 |  
      8 1

      Houšťa je důležitý nejen přes kondici, ale i jako mentor v kabině. Dík, že jsi to vyzdvihl. Navzdory všem iSpartům.

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      Leksel     před 2 lety 29.07.2022 21:29 |  
      0 0

      To bylo jako když kluk, co dal svůj první gol, běží radostně ke svýmu tátovi. Byl to silnej moment.

  37. Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

    MarekB98     před 2 lety 28.07.2022 21:42 |  
    13 1

    Na tohle se dívalo krásně. :) Ale na počítači a druhým okem jsem koukal v televizi na Spartu a to byla katastrofa. Jsem fakt rád, že Slavia kupuje ty africké a jihoamerické hráče, protože oni přinášejí něco navíc. To tam Sparta prostě nemá. Troufnu si tvrdit, že aktuálně je Slavia míle před Spartou prakticky ve všem. A jen poznámka, toho Solbakkena z Vikingu stojí za to sledovat. Ten hráč má snad všechno, klid na míči, fotbalové myšlení, pohyb, prostě přijde mi, že středu hřiště dominuje.

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        Hesmir (přítel SN)     před 2 lety 29.07.2022 10:23 |  
        0 0

        Díky za odkaz. Když se na něj ale mrkneš, je tam, že ve Vikingu je od února a to právě za uvedenou částku přestoupil.


        Komentář byl uživatelem upraven (29.07.2022 10:23) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

          MarekB98     před 2 lety 29.07.2022 12:21 |  
          0 0

          Bylo to za 300 tisíc eur, ale to není až takový rozdíl. Jeho cena každopádně poroste, tím si jsem jistý.

          • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

            Hesmir (přítel SN)     před 2 lety 29.07.2022 12:49 |  
            1 0

            Já většinou poněkud tapetuju, tak sem to vzal krátce :)) Chtěl sem tím říct, že by se u něj tímpádem dala spíš čekat cenovka kolem 1M€, než uvedená na TM.

            • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

              MarekB98     před 2 lety 29.07.2022 16:40 |  
              1 0

              Jj, s tím samozřejmě souhlasím. :)

  38. Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

    pf     před 2 lety 28.07.2022 22:18 |  
    13 0

    Báječný fotbalový večer, plno krásných fotbalových akcí a historické vítězství v evropských pohárech. V Edenu skvělá atmosféra, pro děti na TS to musel být zážitek. Bylo skvělé, když tam přešel speaker a rozproudil tribunu plnou dětí. Jedinou kaňku představuje zbytečný chorál Uefa Mafia, další zbytečná pokuta pro klub. t. Jinak to byl skvělý předkrm a pozvání na další utkání, snad bude příští čtvrtek vyprodáno.

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      o5aradecek     před 2 lety 28.07.2022 22:42 |  
      12 0

      Děti absolutně top ❤️

  39. Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

    Myšák     před 2 lety 28.07.2022 22:39 |  
    3 6

    Takhle ubohou Spartu už jsem dlouho neviděl, ostuda českého fotbalu!

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      ehad     před 2 lety 28.07.2022 22:51 |  
      8 2

      Tenhle clanek je ale o zapase, kde zadne smetiste nehralo ...

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        bongor     před 2 lety 28.07.2022 23:04 |  
        1 3

        Sparta pod palbou expertů: Změna pod Priskem? Žádná! Rosický ať si dá dvě facky.

  40. Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

    yuta_watase01     před 2 lety 28.07.2022 23:13 |  
    14 3

    Wtf, proč je tady tolik příspěvků o trapné Spartě a raději tady není víc příspěvků týkajících se našeho dnešního zápasu ??!! Mě vážně Sparta nezajímá a nepotřebuju to tady číst ...

    Dnes bych vyzdvihl Tiéhiho, velký sympaťák, krásný gól a další alternativa na stopera, i když díky jeho prác s míčem a konstruktivitě bych ho určitě viděl vedle Holiho nebo i výš v záloze.
    Výborný a šťastný Peter, za to jsem taky rád.

    Celkově pohodový zápas, hráči se dobře naladili před sezonou, jsme daleko variabilnější a kreativnější (zejména díky Usorovi, Ewertonovi) a to je super :)))

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      pcitron     před 2 lety 28.07.2022 23:39 |  
      11 1

      Mě se tedy Usor moc nelíbil. Tahal sám, nepřihrával spoluhráčům v lepších pozicích, několik tristních střel. Zato Ewerton, Jurečka i mladý Jurásek se jevili velmi dobře.

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        bongor     před 2 lety 29.07.2022 00:16 |  
        6 0

        Usor potřebuje k sobě Jířu Sora,dohromady jim to šlape.

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        lukas6novak     před 2 lety 29.07.2022 08:09 |  
        1 0

        Já to vezmu trochu do kontextu i s ostatníma zápasama co odehrál v přípravě+1 zápas. Dneska jeho zakončení velká bída ale pořád bych řekl že ta jeho levačka může být dost nebezpečná a ukázal to na jaře v béčku a i v přípravě. Občas to přehání se sólováním ale to je věc co mu můžou vysvětlit a pracovat natom ale na druhou stranu hodí se hráč co se nebojí to vzít na sebe a může nám to občas vyhrát zápas. A dále bych řekl že je slibný že se do té slušné střelecké pozice dostává relativně lehce a stačí jen vyladit tu střelu

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        pipe1980     před 2 lety 29.07.2022 08:21 |  
        5 2

        Podle mě seš na něj zbytečně prisnej. Přišel na hřiště 25 minut před koncem když jsme vedli 5:0.

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      bongor     před 2 lety 29.07.2022 00:19 |  
      5 4

      Pro spoustu slávistů je náš úspěch stejná radost jako průser bídy.Proto je tu tolik příspěvků i o odpadu.

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      Leksel     před 2 lety 29.07.2022 21:37 |  
      0 0

      A Tiéhimu je to hřiště malý, zajímalo by mě, kolik toho naběhal.

  41. Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

    juras72     před 2 lety 28.07.2022 23:14 |  
    11 1

    Náš největší problém v téhle sezóně bude moc dobrých hráčů na jenom 11 míst !

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      Slávista 51     před 2 lety 29.07.2022 09:43 |  
      3 0

      Střídat lze stále 5hráčů, sezona dlouhá a zajisté chceme, aby Slavia byla mistrem, vítězem poháru/MOL CUP a v evropských pohárech došla co nejvýše.
      FINÁLE tohoto poháru, se hraje v EDENU, Slavia jako jeden z účastníků, by byla PARÁDA !

  42. Olayinka a dres!

    Cairo     před 2 lety 28.07.2022 23:16 |  
    5 0

    Všimli jste si po skončení zápasu, jak Olayinka doslova vnucoval svůj dres tomu Antwimu, ten jej vzal, zmačkal ho jako hajzl papír a zastrčil do trenýrek na ten jeho prochcaný ocas.

    • Re: Olayinka a dres!

      ehad     před 2 lety 28.07.2022 23:44 |  
      1 0

      Tak on Antwi asi spatne nesl, ze mu Oli rikal, ze kdyz nebude tak vyzranej, ze se mu bude i lepe behat, nebude pak muset tolik prasit, ze i psychicky to bude zvladat lepe a nebude se chovat jako naprostej kokot ... Oli to ale myslel dobre ;-) ...

    • Re: Olayinka a dres!

      Fallen (přítel SN)     před 2 lety 29.07.2022 06:44 |  
      1 0

      Já myslim, že byli dohodnutý na výměně a Antwi byl jenom smutnej jak to dopadlo. Proto Olie nedal dres tomu klukovi o poločase :)

    • Re: Olayinka a dres!

      pehacko     před 2 lety 29.07.2022 07:06 |  
      8 0

      Ten antivsechno byl nejvetsi psychopat a prase… jak zajel do Usora jako magor a pak se jeste sviji to byla tresnicka na jeho nechutnem dortu. Za zapas vic faulu na zlutou a dohraje, to proste nepochopím. A pak nepochopím, ze dostane od nas jeste dres… ten ma dostat poradny fen od Housti a ne dres!


      Komentář byl uživatelem upraven (29.07.2022 07:22) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Olayinka a dres!

      dm52     před 2 lety 29.07.2022 08:25 |  
      1 0

      To byla ta #18? Byl jak ustřelený kecky a vztekal se jak malej harant.

    • Re: Olayinka a dres!

      damade     před 2 lety 29.07.2022 13:23 |  
      1 0

      Nevšiml, ale tenhle byl celej zápas hodně vadivej, takže mě to ani nepřekvapuje.

  43. Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

    Dennis     před 2 lety 28.07.2022 23:34 |  
    4 0

    Dnešní výsledky a vyřazení některých týmů s vysokým koeficientem (např. PAOK, Astana nebo BATE) znamená, že se mezi nasazené týmy do 4. předkola KL posunula Fiorentina a také Köln. Dosud byly oba mezi nenasazenými. Za mě velmi dobrá zpráva. Stejně tak bude nasazené Slovácko, pokud by vypadlo s Fenerbahce. Asi nejsilnější týmy, které zůstaly mezi nenasazenými, jsou Nice, Anderlecht, Antwerpy a Twente. Zůstat tam ta Fiorentina, tak věřím, že by nám jí v úterý losli... ;-)

  44. Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

    sicilianbrno     před 2 lety 28.07.2022 23:49 |  
    7 3

    Super výsledek, bohužel jsem neviděl, soupeř na urovní druhé ligy a i když to tolik nemá vypovídající hodnotu, tak věřím že v řecku je naše celkové skore 11:0 moc nepotěšilo :-).

    Ale s těma soupeřema je to nefér, trapná plzen má hratelné soupeře i ve vyřazovací fázi LM a my už ve 3 předkole takoveho supeře a v posledním připadnem předkole taky kvalitu.
    O to víc mrzí, že sme to první misto neudělali, letos by bylo do LM fakt blizko. Hl nechcu aby plzen dostala ten postupový bonus do LM to by mě hodně sralo a navic by ve skupině LM neudělala temeř žádný bod, což by nám taky nepomohlo, jim by slušela taky EKL jak letos nám :-)

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      bongor     před 2 lety 29.07.2022 07:36 |  
      6 0

      Vízek: Na Spartu už nikdy nevsadím. Je to ostuda, teď spadnou do deprese.

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před 2 lety 29.07.2022 07:47 |  
        8 0

        Kéž by měl pravdu a oni na začátku ligy projeli 5-6 zápasů.

        • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

          pehacko     před 2 lety 29.07.2022 08:41 |  
          9 1

          Jestli tohle rekl ten notak z kozlovny, tak se vyplati vsadit na vyhru v prvnich peti zapasech. Z ispartu potecou proudy semene, pak ale prijde remiza doma s budejkama a prohra v jablonci a do konce podzimu stridave oblačno. Tvrda zimni priprava, kdy bude milion clanku jak si to sedlo a ted bude valec! Ze tenhle trener se povedl a ze je o světelné roky nejlepsi v lize! Prvni dve kola ale prohra, vyhazov a konecne prijde pepa czaplar!!!

          • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

            necich     před 2 lety 29.07.2022 09:11 |  
            5 0

            Chtěl jsem to podepsat, ale smíchy jsem rozlil inkoust. :)

        • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

          bongor     před 2 lety 29.07.2022 11:10 |  
          3 1

          Zelený po blamáži: Stojí to za prd,
          Toho kluka docela lituju,pro odpady je ho škoda.Ale proč jsi tam lez? Vždyť přece musíš vědět co je to zač.

          • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

            damade     před 2 lety 29.07.2022 14:14 |  
            7 0

            Protože mu bude za pár týdnů 30 a ještě chce udělat aspoň nějakou kariéru a hlavně nějaký peníze. U něj to uplně chápu a ani mi to nevadí, narozdíl od Cuchty.

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        krumicek     před 2 lety 29.07.2022 08:25 |  
        6 1

        Tak to jsme v prdeli, protože Vízek snad ještě nikdy nic netrefil...

        • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

          wimpy     před 2 lety 29.07.2022 13:21 |  
          3 0

          Jednou prej v Kozlovně říkal, že asi bude blejt. A to trefil.

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        pehacko     před 2 lety 29.07.2022 08:38 |  
        3 4

        Vizek je skoro takovy odbornik na fotbal, jako ultra giga veleuspesny manazer v nekonečném vesmiru sklenenka rosicky

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        fleder     před 2 lety 29.07.2022 12:16 |  
        2 0

        Pivař Vízek tradičně nemá pravdu. Do depréze nespadnou. Oni se z ní doposud nevyhrabali...a ty stávající kidy bylo jen takové lehké nadzvedání poklopů od kanálů.

  45. Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 2 lety 29.07.2022 08:04 |  
    6 0

    Zdarec,
    za mě dobrý přípravný zápas, alespoň nějaké body do koeficientu. Nebral bych to nijak vážně, těžká práce teprve začne, ale jako start dobrý, pořád lepší než dostat na začátku ManCity a dostat nakládačku bez rozehrání. K zápasu nemá moc smyslu něco dodávat, že tam byly dvě dvě tři okénka připisuji trochu pobláznění a snad trochu bohorovnosti. :)

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      Slávista 51     před 2 lety 29.07.2022 09:36 |  
      1 0

      Ano, přípravka na sezonu.

  46. Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

    rak (přítel SN)     před 2 lety 29.07.2022 09:54 |  
    9 1

    Včera pohodový zápas zcela bez nervů, což se asi hned tak opakovat nebude. Překvapila mě dobrá návštěva i atmosféra. Je vidět, že už řada lidí má hlad po fotbale a také hlavně chtěli vidět Slávii. To bylo super. Soupeř určitě žádným tahákem nebyl. Za týden to bude horší a už teď jsem z toho trochu nervózní. Doufám, že bude zcela plno, jde o hodně. Když jsem se dozvěděl o Spartě, tak samozřejmě první dojem byl pozitivní, to prostě tak je. Člověk si úplně neporučí. Ale obecně to dobře není, že vypadli. Nějaké body by udělali, nemohli by se soustředit jen na ligu. Slovácko to má těžké a moc toho asi neudělá. Plzeň podle mně projde dál. Ligu mistrů těm mafiánům určitě nepřeji, hodně peněz pro ně, asi málo bodů do koeficientu. V EL by něco udělat mohli. I když důležitost českého koeficientu tady pořád někdo zpochybňuje, je potřebný i pro nás. Byl bych raději, kdyby ho dělaly jiné týmy než zrovna Sparta s Plzní, ale to asi hned nebude. Sparta tedy letos prakticky nic. Pro Spartu je to průšvih, ale Danovi na financích evidentně moc nezáleží. Nesmál bych se jim teď. Abychom za dva týdny nedopadli stejně. Pro nás by to možná bylo i horší.

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      El Greco     před 2 lety 29.07.2022 11:46 |  
      4 0

      Spartě už se nikdo "nesměje" kvůli nepostupu, ale kvůli tomu, s kým a jak prohráli (hráči jako Wiesner, Pešek, Haraslím, Kadeřábek, Holec - to co předvádí je na úrovni hráčů průměrného ligového týmu) a nulové sebereflexi hráčů ala Kadeřábek, když tvrdili, že jsou se hrou v prvním zápase spokojení a vyhrají venku. Podle toho to dopadlo. Chudák Jarda Zelený, který i správně zhodnotil hru.
      My můžeme vypadnout, ale Panathiakos není soupeř, s kterým by to byla ostuda - a pokud bychom hráli jako Sparta, tak si posměch zasloužíme. Ale to se nestane.

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 29.07.2022 11:55 |  
        7 0

        Kadeřábek? Ten ze sparty odešel v r. 2015. Nemyslíš spíš Karabce? :-)

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        CyWilly     před 2 lety 29.07.2022 14:33 |  
        0 0

        Já se jim teda včera smál v první řadě kvůli Janovi, chovateli slepic.

  47. Slavia-St.Josephś

    Srdcar114     před 2 lety 29.07.2022 10:58 |  
    4 0

    Bylo vidět,že máme letos dvě mužstva.Sestava byla úplně jiná než ve venkovním zápase.Kluci hodně bojovali,jde jim samozřejmě o to,aby odehráli hodně zápasů. Zápasy 2.předkola vypadaly jako přípravé zápasy před zahájením sezony. Jak nám to půjde na začátku sezony,uvidíme až po několika dalších zápasech.Atmosféra v mužstvu je určitě dobrá.

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      Slávista 51     před 2 lety 29.07.2022 12:24 |  
      5 11

      NAŠTĚSTÍ FUNGUJÍ
      na internetu weby, které O2 dobře nahradí.
      Když ČT je k ničemu !

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        rakusan     před 2 lety 29.07.2022 12:34 |  
        11 0

        Nezoufej, na Čt Sport budou třeba opakovat sparťanský koncert ve Stavangeru (:-

        • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

          icek66     před 2 lety 29.07.2022 18:01 |  
          2 0

          uz se stalo dnes rano

        • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

          bongor     před 2 lety 29.07.2022 20:17 |  
          2 0

          Bývalý šéf Sparty Mach nejen k tweetu o prodeji: Znám lidi, kteří by pomohli
          Autor: Štěpán Filípek
          Tak my je pane Machu známe taky.Ale asi vám uniklo,že jsou momentálně ve vazbě-ale nebojte se,brzo je pustěj a potom zase půjdete nahoru.

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        CyWilly     před 2 lety 29.07.2022 14:27 |  
        8 9

        ČT je k ničemu, protože neutrácí desítky miliónů za fotbal? Ale kdyby to dělala, bude zase k ničemu, protože utrácí naše peníze, že ano? Nebul jak Bureš a oslavuj vítězství.

        • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

          Pepino44     před 2 lety 29.07.2022 14:40 |  
          8 6

          Je poznat, že umíš vše diskutovat a vysílat signály. Na ČT nebude Slávia, tak bude určitě chleba levnější. No někde se ty desítky milionů snad objeví.

          • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

            CyWilly     před 2 lety 29.07.2022 15:00 |  
            8 4

            Sorry, ale moc nerozumím tomu, co se mi snažíš říct. Jako že by měla veřejnoprávní ČT utrácet desítky milionů za fotbal a přeplácen specializované sportovní soukromé kanály? Chápu to správně? ... nic, tohle sem nepatří, užij si v neděli fotbal.

  48. Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

    Eluin (přítel SN)     před 2 lety 29.07.2022 12:17 |  
    12 0

    Příjemný zápas, kde víte od začátku, že jde jen o výsledné skóre (a kamarádi z druhého břehu budou mít nervíky). Zaujal mě Ewerton, ten kluk podle mě u nás dlouho nevydrží, ligu už přerostl. Usor trochu zbrklý a sólista, nicméně to by se ještě mohlo srovnat. Jen tak dál.
    Klobouček ale před tribunou sever plnou mládežníků, snažili se o moc fajn podporu.

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      mig52     před 2 lety 29.07.2022 13:31 |  
      6 2

      S Usorem to bude v pohodě, když bude "blbnout", půjde 2x na lávku a Masopust mu ukáže, co a jak! :))). A hned bude vědět, která bije.

  49. Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

    Fido22     před 2 lety 29.07.2022 13:51 |  
    15 0

    Moc jsem si včerejší zápas užila, opět v Edenu, opět pozitivní atmosféra ,fandění všech sektorů a kluci na hřišti lítali jako divoši na lovu. Olííík krásně oslavil narození dcerky, teď bude v laufu a snad tu lehkost a formu potvrdí za týden. Všechny góly byly krásné, vypracované, ... žádná šmudla a dorážka z metru. Kluci makali jeden za druhého, máme krásně pestrobarevný tým a jsme za to moc ráda. Výborný tah poskytnout Trubunu Sever dětem a dokonce je tam i kotelníkem rozfandit. I ve vzdáleném sektoru 128 byly děti hodně slyšet. Doufám, že nafasovali domů nějaké slávistické vlaječky a suvenýry, aby měly doma co pověsit nad postel :-) . Věřím, že i marketingově to byl výborný tah - po takovém zážitku se jistě budou dětští fanoušci chtít vracet do našeho krásného fotbalové stánku, už to slyším: "Tati, pojeď se mnou do Prahy na Slavii, mně se tam děsně líbilo, tatíííí, prosím, padá tam hodně gólů, všichni fandí, tleskají a mají tam výborný klobásy. Nebo já pojedu s dědou, ten už na Slavii dlouho nebyl a přitom jí fandí celý život. Víš co, tati? Pojedeme tam celá rodina i s mámou, ségrou a bratranci!"
    Slavia oleee! A teď Votroci, třeste se! Vlkanova je psychicky již připraven na ostrý zápas :-), doufám.

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      necich     před 2 lety 29.07.2022 18:58 |  
      1 0

      Souhlas s malou opravou, psychicky vykolejenej byl snad ten druhej komik Mejdr..

  50. Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

    Pepino44     před 2 lety 29.07.2022 14:57 |  
    7 0

    Tak mně těch kluků z Gibraltaru bylo docela líto. Hned bylo znát, že to mužstvo je trochu jinde. Začalo to již při předzápasové rozcvičce, která vypadala jako rozcvička Tatranu z Hornodolní. Byl velmi znát rozdíl ve fyzické připravenosti obou mužstev. Všiml jsem si hráče s č.24 ke konci zápasu. Ten byl tělesně tak na dně, že popoběhl asi tak pět metrů, další tři metry ušel a pak se zastavil. Když se k němu dostal balon na púlce, tak ho odkopl směrem k naší brance, kde nikdo nebyl a ani se nepokoušel za ním běžet. To není posmívání, tím bych chtěl jenom poukázat na fyzickou (ne)připravenost tohoto mužstva. Naopak mne docela zaujal výkon druhého brankáře, podle mne nějakého mladíka, který sice dostal 3 branky, ale 2 až v době kdy nikdo z jeho mužstva již opravdu nemohl. Do té doby chytal docela dobře a měl několik pěkných zákroků. I ten gol z trestňáku přičítám jeho na golmana malé postavě. Rozhodně byl lepší než první brankář, údajně reprezentant.

  51. Vaše bída, naše ztráty

    Petr9608     před 2 lety 29.07.2022 15:04 |  
    11 13

    Nebyl jsem včera z těch, koho těšil výsledek ze Skandinávie. Spíše takové "Nýmandi, ať do těch pohárů nelezou, když to neumějí".

    A je to bohužel tak. Na TOP 15 pro sezonu 2022/23 chybělo 1,2 bodu, což téměř odpovídá jednomu průměrnému vystoupení českého klubu ve pedkolech a skupině EL.

    "Hurá, vypadli se Soboticou" je pro nás o 4 roky později plácání se s týmem z Gibraltaru a ohromná nejistota, jakýkoliv pohárů na podzim. Plus samozřejmě ztráta možnosti zahrát si jako vicemistr o LM (s nasazením ve 4. pk!!!) se všemi potencionálními zisky z toho pramenícími.

    Tak aby se to zase neopakovalo. Časem. Titul předplacený nemáme. Plzeň tu LM hrát může a může zase jít nahoru. Resp. zůstat tam. Plus pořád nelze vyloučit, že by se r. bída bojující na jedné frontě fakt chytnula.

    Pokud je ale pro vás brzké vypadnutí rivala výše než šance vlastního klubu na mnohem větší úspěch na mezinárodním poli (+ teoritecká možnost toho, že méně náročný program by jim v lize přihrál o pár bodů navíc - a loni se v pils případě teorie přetvořila v praxi), tak fajn. Ale zřejmě jste pak více anisparťané než Slávisté. Já jsem Slávista, tak si přeju výsledky výhodné pro Slavii.

    P.S.: Bohužel nyní absolutně nevíme, kde budete za dva nebo čtyři týdny. A co si budeme - překvapivé a bolestivé neúspěchy v předkolech nám nejsou cizí.

    • Re: Vaše bída, naše ztráty

      dalislavista     před 2 lety 29.07.2022 15:27 |  
      8 0

      Tak hlavně to byl jejich boj, ne? Nemůžu říct, že mě vypadnutí trochu nepobavilo, ale kdyby postoupili, body do koeficientu by mi taky nevadily.
      Třeba se to vypadnutí na nich podepíše, to by bylo fajn. A nebo se vší (i zákulisní) silou vrhnou na ligu, což by nebylo dobře.
      Snad bude platit ta první varianta.

    • Re: Vaše bída, naše ztráty

      Merlinus (přítel SN)     před 2 lety 29.07.2022 15:56 |  
      16 0

      Ale jo, máš pravdu. Z čistě pragmatického hlediska je vypadnutí Sparty špatně i pro nás.
      1) ten koeficient je bída a země od 16. místa dál - to je peklo v tom nasazení do evropských soutěží.
      2) Sparta bude mít víc času na ligu, přípravu vždy celý týden, méně zranění, více síly. Plzeň díky tomu vyhrála loňskou sezónu.
      3) U Sparty navíc ani není problém ve finanční ztrátě. Oslík Křetínský to zase zatáhne.
      Na druhou stranu po tom všem, co v jejich historii dělali a i aktuálně (když vidím třeba Kuchtu) je těžké přát si jejich postup. Takže rozum říká, to je špatný. Srdce říká, dobře vám tak.

      • Re: Vaše bída, naše ztráty

        ehad     před 2 lety 29.07.2022 16:01 |  
        2 0

        Presne tak, podepisuji v plnem rozsahu ;-).

        Jinak ted uz dava smysl ta snaha privest k nim vsechny reprezentanty .... Slo o to, aby si odpocinuli od poharu, a mohli se venovat poradne repre. ;-)

      • Re: Vaše bída, naše ztráty

        kjandourek (admin)     před 2 lety 29.07.2022 17:05 |  
        15 0

        Tam jde o to, že jsou věci, které ani "oslíček otřes se" nezatáhne... zkušenosti hráčů s velkými zápasy, sebevědomí... ale i zkušenosti funkcionářů se skladbou týmu, zkušenosti terapeutického týmu s vyrovnáváním se se zátěží.... zkušenosti trenérského týmu s rotováním hráčů a dávkováním zátěže.... To všechno dělá velké týmy.... a to potom ruku v ruce dělá atraktivitu toho klubu...

        přijít a říct: "mám obrovský prachy, nakoupíme za ně hráče, ať to stojí, co to stojí a dáme jim nesmyslný platy, aby k nám chtěli...." Tyhle myšlenky přilákaly hvězdy do Machačkaly, do Číny a podobných destinací... a výsledek? Byla z toho velká vítězství? velké bitvy, z nichž si každý odnesl spoustu zkušeností a zážitků? Bude se na ně vzpomínat za desítky let? Asi ne, co?

        Potřebuješ nejenom prachy, ale i zkušenosti se zvládáním velkých zápasů... a ty si nekoupíš, ty si všechny musíš zasloužit a odehrát....

        takže ano, já se směju tomu, že další hráčská generace za řekou nebude sbírat zkušenosti, které jsou nepřenosné.... klidně může Karabec a spol. podepisovat nové smlouvy a brát miliony... ale bez zkušeností z velkých zápasů jim to bude k ničemu... na rozdíl třeba od Sora, kterého jenom dvojutkání s Fenerbahce a Linzem katapultovalo do míst, kam by se z Baníku nikdy nepodíval...

        • Re: Vaše bída, naše ztráty

          Merlinus (přítel SN)     před 2 lety 29.07.2022 19:24 |  
          1 0

          Jo, jo. Souhlas. Má to i velká negativa. Jak píšeš ty zkušenosti, ale i třeba image a respekt. Když bude dnes dobrý hráč v ostatních týmech v ČR vybírat, na jakou nabídku kývne, jestli Sparty nebo Slavie, tak pokud nemá v hlavě úplně vymeteno, tak si samozřejmě vybere Slavii.

          • Re: Vaše bída, naše ztráty

            slavanda     před 2 lety 29.07.2022 20:04 |  
            1 0

            .... anebo Spartu, pokud bude chtít jít po jednodušší cestě.

    • Re: Vaše bída, naše ztráty

      kjandourek (admin)     před 2 lety 29.07.2022 16:57 |  
      14 3

      To je pořád dokola... Tohle zbabělé nesebevědomí.... když na to nemám, tak se nemám cpát do pohárů.... Máme se klepat o to, aby někdo jiný zajistil, že budeme mít na něco větší šanci? Co to jako je?

      Tak buď si věřím a jsem tak kvalitní, že se prokoušu do nejlepší soutěže přes titul ve vlastní soutěži a následně přes tolik předkol, kolik je potřeba... a nebo se klepu jako ratlík o to, aby mi to místo zajistila souhra několika dalších okolností a výkony někoho jiného....

      Já chci Slavii natolik silnou a sebevědomou, že se jí budou bát soupeři jak doma tak v předkolech.... a ne že se budeme hroutit z toho, že se nějakej jinej klub z naší ligy nedokáže dostat přes první překážku!

      • Re: Vaše bída, naše ztráty

        Merlinus (přítel SN)     před 2 lety 29.07.2022 19:18 |  
        2 0

        To se sebevědomím nemá nic společného. Letos i kdybych měli sebevědomí sebevětší, tak si nic lepšího než EKL nezahrajeme. Kdyby třeba ta Sparta s tou Suboticí tenkrát nevypadla (což tedy emočně tenkrát hodně potěšilo), tak jsme dnes mohli hrát o LM...

        • Re: Vaše bída, naše ztráty

          ehad     před 2 lety 29.07.2022 19:45 |  
          0 0

          No jo, ale to jsou ty kdyby ... protoze kdyz se na ten jejich tehdejsi kadr podivas, tak kdyby se Suboticou sli dal, tak jsme pak treba neziskali dalsi tri tituly my ....

          Z meho hlediska ty tri roky od jejich vypadnuti se Suboticou byly dobry, takze (s trochou nadsazky - jde mi jen o nas uspech, smetiste je mi ukradeny) jen houst ;-) ...

        • Re: Vaše bída, naše ztráty

          kjandourek (admin)     před 2 lety 29.07.2022 20:27 |  
          8 0

          To je opět to samé... letos jsme věděli, že do Lm nám pomůže jenom titul... nedali jsme to, tak proč tu fňukat, že nám někdo jiný kdysi dávno nezajistil šanci i z druhého místa?
          My jsme klub, který pod současným trenérským štábem zvládl zahrát vyrovnané partie na Barceloně, Dortmundu, Chelsea, Interu, či Arsenalu.... zvládl postoupit přes Sevillu, Leicester, Rangers, Fenerbahce, či LASK... tak proč bychom neměli věřit tomu, že zvládneme vyhrát ligu?

          A teď naopak - co kdyby Sparta přes Suboticu tenkrát postoupila? třeba by si svou jízdu, při níž by vyřadila velké soupeře prožila ona.... nabrala by sebevědomí, titul v sezóně 2018/19 by vyhrála ona a hráči, o které jsme se přetahovali, by šli k nim....

          nemáme k dispozici alternativní historii, takže netušíme, ale je klidně možné, že bychom teď říkali: tenkrát se to mohlo otočit a mohli jsme na tom být lépe my, ale bohužel, stále tu máme sebevědomého soupeře, díky němuž končíme až na třetím místě a stejně nemáme ani LM....

          • Re: Vaše bída, naše ztráty

            Merlinus (přítel SN)     před 2 lety 29.07.2022 22:34 |  
            4 0

            Hm, ty jo. Na tom něco je... Tak hlavně už to nezměníme, tak asi nemá smysl se v tom pořád babrat, ale vzít to jako fakt a soustředit se na sebe.

    • Re: Vaše bída, naše ztráty

      mig52     před 2 lety 29.07.2022 18:17 |  
      6 6

      Nj.,kámo, ale mezinárodní fotbal není o tom, aby tě bavily výsledky těch či oněch. My jsme si to vloni posrali tak, že víc to už nešlo, tak teď trpime. Nýmandi do těch pohárů prostě musí, protože si je, byť mrzkými výsledky, vybojovali. To není tak, že přijde nějaký Petr či Pavel a bude mudrovat, kdo může a kdo ne, že Petře? :)))) Nic ve zlém, vím, jak jsi to myslel .

  52. Zagłębie Slavia

    WarszawskiMuranow     před 2 lety 29.07.2022 15:08 |  
    11 6

    Prosím Vás, včera jsem nebyl ale atmosféra byla podle mikrofonů skvělá. Napsal mi kamarád že několika lidem na východě vysvětloval proč kotel vyvolává v cca 80 minutě Zaglębie Sosnowiec.
    Pokud by vás to někoho zajímalo, je to náš po Górniku Wałbrzych (věcná sláva mu) druhý spřátelený polský tábor. Okolnosti vzniku kamarádství (nejde o oficiální družbu), mezi naším tvrdým jádrem zejména okolo RWD neznám, ale prvni treninky a vyjezdové aktivity mezi fans SKS a ZS začaly v letní pauze před rokem.
    Zaglębie Sosnowiec je tradiční polský fotbalový klub založený v roce 1906 na území hornické Dąbrowy Górniczej. V té době byli takové Katovice ještě nevýznnamnou vesnicí. ZS hraje dnes prvni fotbalovou ligu, tedy druhou nejvyšší soutěž, kde se střetávají s Wislou Kraków, GKS Katowice, ŁKS Łódź, Arka Gdynia a jiné velmi atraktivní výjezdy.
    Skupina RWD jezdi pravidelně se Sosnowičanama na jejich zápasy a oni zase do Edenu. To co začalo jako tréninky v boji proti ACS a FCB, nyní pokračuje v kamarádském duchu mezi větším množstvím fanoušků. Díky podpoře ZS jsme nyní TOP jedna v ČR a nemusíme se ohýbat před acs a koalici fcb-gks.
    ZS je i v Polsku velmi respektování tábor s vazbami na Legii Warszawa a Olympii Elbląg.


    Komentář byl uživatelem upraven (29.07.2022 15:44) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Zagłębie Slavia

      SKSKali     před 2 lety 29.07.2022 18:25 |  
      5 1

      Nutno dodat, že Katowice v té době byly součástí Německa. Dneska jsou Katowice a Sosnowiec srostlý v jednu konurbaci, ale v te době tam byla hranice mezi Německým císařstvím (Katowice) a Ruským carstvím (Sosnowiec).

      Jinak SKS se kamarádí i s BKS Bielska Biala (hlavní družba ZS) , které už jsou opravdu za prdelí ostravákům, což je asi dost štve.
      A ještě bych poupravil, že SKS se v topku vypracovali sami v posledních letech. Přátelství s ZS to spíše jen stvrdilo. A ACS jsou v prdeli už několik let. Stačí si všimnout, jak se třeba deset let zpátky chovali spaťani při derby v okolí stadionu a jak to vypadá v posledních letech.

  53. Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

    Cygnus     před 2 lety 29.07.2022 19:21 |  
    26 0

    Pro mne byl nejkrasnejsi okamzik vecera kdyz Christ Tiehy po svem paradnim volnem kopu predvedl dlouhy sprint k lavicce, aby skocil Houstovi do naruci. Z obou slo citit uprimnou radost, kterou spolu zazivali, a je to dukaz velkeho respektu navzajem.

    Ano, ten Houstecky, ktereho tady par uzivatelu demonizuje a pouzivaji slova jako psychopat. Ktereho hraci pry nemaji radi. Ale vsimnete si, ze utoky na Houstu prichazi v okamziku kdyz neni duvod nadavat na JiT, kdyz neni moznost JiT poucocat - kdyz se nam dari. Takze alespon neprimo se da rypnout do realizacniho tymu.

    Nikdo neni dokonaly, i kdyz si to mozna nekdo mysli. Ale bez Houstu by byl Jindra podle mne jen polovicni. Housta stoji blizko k hracum, od trenera se da ocekavat vetsi odstup. Jindra je podle svych slov hodnejsi, Housta umi chytit pod krk. Coz je dulezite, hraci se nekdy musi probudit a namotivovat. Viz legendarni fen Sira Alexe Fergusona.

    Jak psal JiT, Housta chrani sve hrace a nesnasi kdyz jim nekdo chce ublizit. Je spravne ze JT si s nim promluvil a nastavil nejake mantinely ve kterych by Housta mel krotit sve emoce. Ale je jasne ze Housta si vazi svych hracu a ti naopak nedaji dopustit na neho.


    Komentář byl uživatelem upraven (29.07.2022 19:21) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      Pinturichio     před 2 lety 29.07.2022 22:45 |  
      6 1

      souhlas, doporučuji se podívat na rozhovor s Houstou ve Fortuna Baru, moc povedený.

      • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

        PetCC     před 2 lety 29.07.2022 23:47 |  
        6 1

        Rozhovor naprosto skvělý.
        Houštecký svou takřka dětskou otevřeností dokáže hráčům připravit příjemné kamarádské prostředí, přitom dokáže řešit jejich problémy.
        Ten člověk má ohromný potenciál a věnoval ho fotbalu a Slavii.

  54. Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

    Sherudan     před 2 lety 29.07.2022 20:19 |  
    2 0

    Poprosil bych, aby bylo možné oznámkovat i Ibru Traorého. Zřejmě tu není, protože neodehrál potřebný počet minut, ale i za ten kratší čas si zaslouží být hodnocen, a to vysokou známkou (já bych mu dal nejméně 7, spíš 8).

  55. Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

    Dennis     před 2 lety 29.07.2022 22:34 |  
    9 0

    Ještě bych zmínil 3 věci, které tu myslím nepadly, nebo jsem je zatím nezaznamenal.

    Zaujal mě pozápasový rozhovor s Trpišovským, ve kterém moc hezky mluvil o Ewertonovi. Říkal, že je jeho obdivovatel už nějakou dobu, že věděli o jeho kvalitě a gólovosti, ale překvapilo je, jak je to inteligentní a chytrý hráč, jak dobře pracuje a zlepšuje se, prý hodně rychle chápe věci, které po něm chtějí, a je to obrovský profík, přišel výborně kondičně připraven (silově i běžecky). Tohle mě naplňuje velkým optimismem do sezony. Ewertonovi jsem hodně věřil, teď ještě mnohem víc.

    Kromě toho mluvil trenér i o volbě kapitána. Těmi jsou nově Holeš, Tecl a Mandous. První dva chápu, ale jak berete toho Mandouse? Nečekal bych, že ve volbě kapitána bude před Traorém (vůdcem africké party, těchto hráčů máme už celkem hodně, takže to na volbu muselo mít vliv), před Olayinkou (který už tu nějaký pátek kope a párkrát byl kapitánem v Evropě) a zejména před Provodem. Toho bych v té trojici očekával a překvapuje mě, že je tam místo něj Mandous, zvlášť když není úplně praktické mít jako kapitána brankáře.

    Všimli jste si někdo, jak v čase 74:48 udělal Matěj Jurásek u levého rohového praporku tu frajeřinku? Když se ta akce o pár sekund později dohrála na rohový kop, rozhodčí hned běžel k Juráskovi, zastavil ho, vzal ho kolem ramen a něco mu říkal? Jurásek vypadal dost překvapeně, podle mě reagoval what? ale pak to hned střihli. Co myslíte, že mu sudí říkal? Aby to nepřeháněl ve smyslu, že by to zavánělo zesměšňováním soupeře? Kdo máte O2, mrkněte na to. Navazoval na to záběr zpoza brány a i tam je vidět, že rozhodčí pořád jde s Juráskem a něco mu vykládá.

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      PetCC     před 2 lety 29.07.2022 23:57 |  
      4 0

      Tak dát kapitána Mandousovi je pro něj důkaz, že se na něj spoléhá.
      Loni se nepočítalo, že bude jednička, ale po zranění Kloáře v Jarviný to na něj přešlo, on na to ale nebyl ještě připraven a tak udělal v sezńě spoustu chyb.
      Tentokrát už do sezóny jde doopravdy nachystaný a věřím, že už bude zcela soustředěný.

      Kamarád mi taky říkal, že rozhodčí nejspíš Juráskovi domlouval, ať to nepřehání.
      Ovšem vzpomeňte si co říká Trpišovský, že si diváci zaslouží něco předvést a Jurásek, jako nováček, si to sám chce užít.

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      mis3     před 2 lety 30.07.2022 08:41 |  
      0 1

      S tím Juraskem tam to bylo asi trochu jinak, hráči soupeře naznačovali nějaký loket.

    • Re: Slavia - St. Joseph's 7:0

      mig52     před 2 lety 30.07.2022 13:04 |  
      0 2

      Hlavně si myslím, že může být "pár" zápasů, kdy žádný z nich nemusí být na place, takže nějaké zálohy jsou jistě připraveny.