Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Puskás Akadémia 1:0

Ve třetím přípravném zápase na soustředění v Rakousku porazila Slavia maďarský tým Puskás Akadémia 1:0 brankou Mosese Usora. K vidění bylo minimum šancí, slávisté ale měli územní převahu a zápas v zásadě kontrolovali.

Trenér Trpišovský tentokrát postavil na pravý kraj obrany Ivana Schranze, ve středu zálohy hrál opět Christ Tiehi, kterého doplnili tentokrát Provod a Traoré. Na pravém křídle znovu nastoupil Moses Usor. Za hosty nastoupil v základní sestavě exslávista Alexandru Baluta. První šanci si vytvořil maďarský tým, v sedmé minutě slávisté nepokryli rohový kop a Mandous musel zasahovat proti zakončení hlavou z nebezpečné pozice. Když se ve vápně soupeře krásně zidanovkou uvolnil Sor, rodila se velká šance, nakonec ale Ewertonova střela byla zablokovaná a Traoré z dálky bránu minul. Pak se fotbal na nějakou dobu vytratil, hráči Puskáse často faulovali, což se slávistům pochopitelně nelíbilo. Jen v úvodní dvacetiminutovce museli být ošetřovaní Traoré a Provod. Slávisté měli potíže se prosadit proti dobře napadajícímu soupeři. Ten navíc hrozil z brejků, jeden z nich musel na poslední chvíli hasit vyběhnutý Mandous. Po dalším faulu na Provoda střílel překvapivě z velké dálky Ewerton a brankář Puskáse raději vyrážel na roh. V 32. minutě stihl dlouhý míč na hrací ploše Sor, vrátil jej Usorovi, který křížnou střelou zpoza vápna nechytatelně vymetl šibenici - 1:0! Při ojedinělé protiakci Santos nezvládl odvrátit míč a Zahedi křížnou střelou donutil Mandouse k dobrému zákroku. Následný rohový kop opět sešívaní nedokázali odvrátit a vznikl závar, který skončil střelou nad bránu. Rohový kop v poslední minutě první půe už slávisté ubránili a v poločase tak vedli jednobrankovým rozdílem.

Trenéři Slavie do druhé půle nestřídali. První šanci si tentokrát vytvořili slávisté, Ewertonův centr z rohového kopu hledal na zadní tyči Traorého, ten ale hlavičkou minul a sudí navíc pískal útočný faul. Prudkou střelou z hranice vápna to v 51. minutě zkusil Sor, golman vyrazil před sebe, tam nebyl nikdo ze slávistů. Ewerton to opět zkusil z přímého kopu z velké dálky a opět donutil Markeka k tomu, aby míč vyrazil na rohový kop. V 57. minutě zahrozil Puskás poté, co slávisté ztratili míč na vlastní polovině, na centr na zadní tyči těsně nedosáhl střídající Komaromi. V 60. minutě prostřídal realizační tým Slavie střední obránce, dva střední záložníky a pravého obránce. Na posledních dvacet minut pak vystřídalo zbylých pět hráčů v poli. Slávisté si udržovali převahu v poli, ale bez větších šancí. Když už se v 80. minutě dostal do dobré pozice Olayinka, poslal z hranice vápna jen slabou střelu do náruče brankáře. Další nadějné situace dokázala obrana Puskáse odvracet a šance či střely tak nepřicházely. Až v 89. minutě Holeš hledal centrem Jurečku, před kterým odvrátil obránce na roh a vzápětí další velká šance Olayinky opět skončila v rukavicích brankáře. Brzy nato sudí zápas ukončil.

Neděle 10. 07. 2022 17:00

Přípravné zápasy, 2022/2023
1 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

32. Moses Usor

Puskás Akadémia FC
Puskás Akadémia FC

Komentáře (139)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 10.07.2022 16:10 |  
    2 5

    Dobrého dne přeji.
    Hrklo ve mě, protože podle napsaného textu to vypadá, že už se hraje a tak jsem lekl, že se začalo dřív :-)).
    Tohle mi Quelhare nedělej:-))).
    Sokrates55

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      mig52     před 2 lety 10.07.2022 16:24 |  
      1 4

      :))). Divím se, že mlčí Wulf.

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia

        Qope     před 2 lety 10.07.2022 16:34 |  
        3 2

        Mlčí? No, tak to je konec. Teď už může pomoct jenom Staník ...

        • Re: Slavia - Puskás Akadémia

          dalislavista     před 2 lety 10.07.2022 18:36 |  
          2 4

          Vrrrrz, vrzzzzz...
          Buď zdráv, Kubrte, dneska se nám obzvlášť povedl nálev, ochutnej...

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia

        Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 10.07.2022 17:14 |  
        0 4

        Inter Arma Silent Lupi. To neznáš? :-)

  2. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    lassiter     před 2 lety 10.07.2022 16:14 |  
    11 5

    Jsem rád, že hraje Lukáš. Ale dělat ze Schranze pravého beka, já fakt nevím no…

  3. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    Yester     před 2 lety 10.07.2022 16:15 |  
    1 3

    Takze zrejme v prvnich ostrych zapasech v brane Mandous, stoperi Ousou, Santos, na kraji Oscar zrejme s Douderou. Kridla Ewerton s Mosesem, v utoku Sor nebo Jurecka, zrejme dle typu zapasu. No a stredova trojice se asi bude tocit, tam si vubec netroufnu tipovat. Zdravy Provod je jasnej, mozna Ibra... nevim :-)

  4. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    Láryfáry     před 2 lety 10.07.2022 16:16 |  
    3 9

    Sestava rychlá a útočná, super! Ale trochu mě zaráží, že Jindra pořád experimentuje místo ustálení sestavy, vždyť je tam kolik, 8 borců mimo EU, takže takto rozhodně nemůžeme za 10 dní začít sezónu.

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      Yester     před 2 lety 10.07.2022 16:19 |  
      5 0

      Ja napocital 6, Tiehi ma FR a Ousou SWE.

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia

        Láryfáry     před 2 lety 10.07.2022 16:24 |  
        1 0

        Díky, to jsem nevěděl, ok. 6 je dobré číslo, nebo je potřeba 5?

        • Re: Slavia - Puskás Akadémia

          Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 10.07.2022 16:28 |  
          5 1

          V lize pět, Evropa je v pohodě.
          Hráči mimo EU: Ekpai, Ewerton, Santos, Olayinka, Oscar, Sor, Traoré, Usor
          (Ekpai je ale na odchodu a malý otazník je nad dvojicí Olayinka, Usor)


          Komentář byl uživatelem upraven (10.07.2022 16:31) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      PetCC     před 2 lety 10.07.2022 16:47 |  
      2 1

      Zase tak moc nexperimentuje.
      Ale teď nás čeká dva měsíce období, kdy se budou střídat dvě sestavy, to za prvé.
      Za druhé, staří hráči jsou sehraní a ví se, jak v zápasech budou hrát, ale noví se musí vyzkoušet v zápase, aby se odhalili nedostatky a nebo jejich možnosti.

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      bongor     před 2 lety 10.07.2022 17:12 |  
      2 0

      láry fáry!

  5. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    pehacko     před 2 lety 10.07.2022 16:28 |  
    15 0

    Je super, ze hraje Provod, to znamena, ze koleno drzi a predpoved jisteho mudrce nevychazi!

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      PetCC     před 2 lety 10.07.2022 16:43 |  
      4 0

      Podle mě Provoda dost zasáhlo obnovení u Hovorky a tak s každou bolístkou v koleni spěchá k doktorovi.
      Nechce nic zanedbat, to vcelku chápu.

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia

        pehacko     před 2 lety 10.07.2022 17:10 |  
        2 0

        S tim kolenem byl v nemecku na rehabilitaci drive nez si Hovorka to koleno zrakvil.

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      Lukavo     před 2 lety 10.07.2022 16:43 |  
      0 11

      Ne, ne, má pravdu, která se zjeví na konci září, případně na konci roku...

  6. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    fero2     před 2 lety 10.07.2022 16:53 |  
    2 2

    nedávají zápas na TV?Díky

  7. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    dejvidovic     před 2 lety 10.07.2022 16:59 |  
    7 5

    Vadí mi, že zase nehraje Filla. O tom, že by byl zraněnej nikde ani zmínka. Tak co je za problém sakra? Měl by dostávat šanci, je to naše budoucnost.

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      Lunaris     před 2 lety 10.07.2022 17:56 |  
      2 5

      Skončí na hostování, pak na zpětný odkup a uvidí se. Osobně to na nějakou velkou budoucnost u nás nevidím. Tady budou požadavky na typologii útočníka takové, že Fila to nemůže splnit.

  8. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    Barys     před 2 lety 10.07.2022 17:02 |  
    1 0

    funguje vám to ?

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      polpik     před 2 lety 10.07.2022 17:03 |  
      1 1

      Ne

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      lordzach     před 2 lety 10.07.2022 17:12 |  
      2 1

      už jo

  9. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    kedul     před 2 lety 10.07.2022 17:10 |  
    2 0

    Nemůžu se dostat na oficiální web ke streamu. Existuje nějaká jiná možnost?

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia

        Slávista 51     před 2 lety 10.07.2022 17:19 |  
        3 0

        ŽE DĚKUJEM
        za fungující odkaz. Jinde nikde nic.

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      kedul     před 2 lety 10.07.2022 17:13 |  
      0 0

      Odkaz zde výš jsem našel. Dík.

  10. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    pehacko     před 2 lety 10.07.2022 17:13 |  
    5 0

    Sorova klicka ala Zidan paradni! A uz druha…

  11. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    Harvey     před 2 lety 10.07.2022 17:20 |  
    4 6

    Prokopněte soupeřovo šestce meniskus a končíme zápas.

  12. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    Edenjejenjeden     před 2 lety 10.07.2022 17:21 |  
    3 1

    Tvl to jsou prasata :-( . Řekl někdo těm madarům , že se jedná jen o přátelák ?

  13. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    Qope     před 2 lety 10.07.2022 17:22 |  
    3 1

    Zajímavé, že tu nikdo ještě nezmínil, že proti nám hraje jistý Baluta :-)

  14. .

    Osma     před 2 lety 10.07.2022 17:28 |  
    2 8

    tvl špíny Maďarský
    Proč kurva hrajeme přáteláky s takovejma nekopama co jsou všude pozdě a pak je z toho faul

    • Re: .

      pehacko     před 2 lety 10.07.2022 17:31 |  
      21 3

      Dobra priprava na ligu a na sezonu… on se s nama nikdo mazat nebude! A kluci musi neco vydrzet a naucit se hrat i takove zapasy. Coz ale rozhodne nebyl zamer realizaku… hrat takovy zapas.

      • Re: .

        mig52     před 2 lety 10.07.2022 17:39 |  
        3 2

        Souhlas. Štve to, ale je to tak.

  15. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    Harvey     před 2 lety 10.07.2022 17:33 |  
    7 0

    To je blázen ten Usor.

  16. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    VanDel     před 2 lety 10.07.2022 17:34 |  
    6 1

    Usor.......to bude kometa příští sezony !

  17. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    pehacko     před 2 lety 10.07.2022 17:34 |  
    10 0

    Sor na Usora a nazdaaaaar! To je parada!

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      PahaAhma     před 2 lety 10.07.2022 17:55 |  
      5 0

      "Mojžíš" musí zůstat v áčku, je to zjevení!

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia

        pehacko     před 2 lety 10.07.2022 18:00 |  
        2 0

        Bude otvírat cesty do obran,
        jako jeho jmenovec cesty morem…

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      Sníža     před 2 lety 10.07.2022 21:03 |  
      4 0

      Musím uznat, že komentátor opět super.

  18. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    kjandourek (admin)     před 2 lety 10.07.2022 17:35 |  
    5 0

    Ufff no ty kráááso.... :D

  19. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    Barys     před 2 lety 10.07.2022 17:35 |  
    3 0

    Usor za 1*

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 10.07.2022 17:57 |  
      1 3

      Copak dopředu je Moses výborný, problém bude jeho bránění, což v Béčku moc nedělal, ale snad si s tím Jindra s týmem postupně poradí ... Ale o flek zatím bojuje příkladně, to klobouk dolů ...


      Komentář byl uživatelem upraven (10.07.2022 18:11) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia

        Marcelo10     před 2 lety 10.07.2022 18:51 |  
        4 0

        Me prijde dozadu dobry..minimslne v kontrapresinku.

        • Re: Slavia - Puskás Akadémia

          Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 10.07.2022 18:59 |  
          0 2

          Ale jo, snaží se, ale tohle není záležitost pár zápasů, musí to dostat do krve, aby to bylo naprosto automatické ... Pak bude komplexnější a ještě víc vynikne jeho kreativita dopředu ...


          Komentář byl uživatelem upraven (10.07.2022 19:01) . Zobrazit původní komentář

  20. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    Edenjejenjeden     před 2 lety 10.07.2022 17:36 |  
    9 0

    Teda ta Usorova levačka je fantastická .....

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      bongor     před 2 lety 10.07.2022 17:37 |  
      2 1

      Kde to vidíš,nic nemůžu najít?dík.

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia

        ehad     před 2 lety 10.07.2022 17:38 |  
        2 0

        Ja to nasel dole v diskuzi ... hledej youtube

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia

        wotlemburg     před 2 lety 10.07.2022 17:49 |  
        1 0

        Otevři si oficiálky a v článku o zápase je dole video :)

  21. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    dejvidovic     před 2 lety 10.07.2022 17:45 |  
    10 15

    Ibra bídnej. Drbe to, ztrácí balóny, pomalej

  22. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    Lunaris     před 2 lety 10.07.2022 17:53 |  
    11 0

    Divnej terén, nějak to odskakuje, poskakuje, míč skoro nebrzdí. Trochu jsme se s tím prali, ale jinak celkem ok.

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      pehacko     před 2 lety 10.07.2022 18:01 |  
      2 0

      Tak hlavne ta trava je skoro zluta, asi moc nezalevaji.

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia

        Lunaris     před 2 lety 10.07.2022 18:57 |  
        2 0

        Přesně, bylo to vysušené jako na pláži.

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia

        Leksel     před 2 lety 10.07.2022 22:15 |  
        3 1

        Stačily by 2-3 zápasy s Dočkalem a bude tam zelenej pažit.


        Komentář byl uživatelem upraven (10.07.2022 23:28) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      MKCZ83     před 2 lety 10.07.2022 18:04 |  
      7 0

      Trénink na trávníky v české lize

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia

        sicilianbrno     před 2 lety 10.07.2022 18:55 |  
        2 0

        Tak v letě a na pulku podzimu jsou tereny v česku vetšinou v pořadku, niči se to ( na vice stadionech) hlavne na začatku jarni sezony v zimě, kdy se to dojebe až do května

        • Re: Slavia - Puskás Akadémia

          MKCZ83     před 2 lety 10.07.2022 22:34 |  
          2 0

          To není úplně tak pravda. Na některých stadionech ano, ale i tak je část hřišť nerovná, vápna vyšlapaná... ne každý tým chce a má na to před každou sezónou kompletně vyměnit trávník. Ale je fakt, že dneska to bylo takové typické vesnické hřiště.

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia

        mig52     před 2 lety 10.07.2022 19:28 |  
        1 2

        :)))

  23. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    demokrat     před 2 lety 10.07.2022 17:53 |  
    9 6

    Borci z Madarska hrajou docela tvrde do tela a dobre dostupujou. Idealni souper. Neco jako kdyz hrajem v Liberci, Slovacku, Ostrave ….

  24. Invertovaná křídla

    MKCZ83     před 2 lety 10.07.2022 18:03 |  
    4 2

    Koukám, že to bude podle všeho fungovat :-)

    Tohle bude asi nejzásadnější taktická změna od minulého roku. Křídla byla minulou sezónu naše největší ofenzivní slabina. Jsem rád, že vedení upustilo od nasazování přeučených útočníků na křídla a hrají tam techničtí, kreativní hráči s dobrým navedením do středu na střelu.

    • Re: Invertovaná křídla

      japhy     před 2 lety 11.07.2022 10:01 |  
      0 0

      Na druhou stranu, když na křídlech lítali Sima s Olayinkou, tak si nebylo moc na co stěžovat :) Jasně, že byl teda "kapku" jinej střed.

      • Re: Invertovaná křídla

        MKCZ83     před 2 lety 11.07.2022 10:19 |  
        1 0

        Já vidím taktický posun od útočných 2-5-3 na 2-4-3-1 Olayinka se Simou hráli takový hybrid mezi inside striker a inverted winger (nevím, jak se to řekne česky) a nic z toho nedávalo takticky smysl... hledal se jim post, ale přišlo mi, že jejich posty nevyhovovaly tomu, co jsme chtěli hrát. Takže zejména se Simou bylo fajn, že u nás hrál a jak hrál, ale podobně jako s Musou, nebo teď asi s Lingrem se nám do systému nehodí. Sima byl takové zjevení, že se to dalo tolerovat, ale jak Musa, tak Lingr jsou podle mě na hraně, kdy přináší víc nesouladu na hřiště, než jsou/byli schopní přinést svojí produktivitou. Lingr je sice produktivní, ale nejde se na hru dívat jenom optikou produktivity, protože pak by byla nejlepší útočná sestava z ligy v loňském ročníku např. Jurečka-Schranz-Lingr-JDB-Hložek. A tohle by pochopitelně na 100 % nefungovalo v žádném případě. Jak se ukazuje, bez Olayinky v sestavě jsme mnohem nebezpečnější, a stejně tak jsme mnohem nebezpečnější a herně vyspělejší bez Lingra. Takže to není o tom, že když nehraje Lingr, budeme mít -XX gólů, ale klidně bychom bez něj těch gólů dali víc. V minulé sezóně ne, protože jsme měli dost rozbombardovaný kádr, ale letos, pokud nepřijdou zranění, si podle mě jak Olayinka (pořád doufám, že odejde, abychom za něj něco dostali), tak Lingr, tak Schranz moc nezahrají. Schranze asi neprodáme, ale Lingra bych klidně z kádru na přestup uvolnil, protože je teď ideální doba a nejspíš když zůstane, tak se stane, že to bude další předržený hráč. Protože letošní sezóna ho u nás myslím nikam moc neposune.

        Teď hrajeme čistě invertovaná křídla a pod útočníkem je jeden ofenzivní hráč. Na ta invertovaná křídla máme teď ideální hráče. Mně se ten současný (zatím odhadovaný z přáteláků) systém líbí mnohem víc, než když jsme hráli ve stylu máme Simu, je skvělej, ale nevíme, co s ním, tak to budeme hrát nějak s ním. Máme Lingra, je produktivní, ale nevíme moc co s ním, tak mu budeme hledat pozici... Máme Olayinku, co běhá, nevadí mu se stahovat až k vlastnímu vápnu, ale skoro neudělá kličku, není zas tak produktivní, tak bude hrát, ale ideální to není, protože brzdí nebo zpomaluje spoustu akcí. Ewerton i Usor zapadají do šablony naprosto ideálně a nemusí se tomu přizpůsobovat hra, protože dělají přesně to, co pro naši hru potřeba.

        Hroťák napadá (Jurečka), nebo terorizuje stopery náběhy (Sor), nebo se snaží držet a rozdávat míč (Fila). Křídla toho využívají a navádí si míč do středu, kdy zakončují (podle mě obě Ewerton s Usorem budou mít víc gólů, než náš hrotový útočník). Nebo využívají rychlý přechod do útoku od obou krajních obránců. A střed zálohy to jistí, pokrývá prostor po ztrátách míče, nebo zhušťuje prostor a zkracuje spolu se stopery hřiště, když napadáme.

        Jediné, co by dokonalosti chybělo, je pohyblivější a kvalitnější podhrot (Vlkanova například), který je přímočařejší, nebo produktivnější, než Traoré. On sice dodává z části klid celé hře, ale na můj vkus někdy až moc profesorský klid, který to spíš zpomaluje. S rychlým dravým podhrotem by to byl už úplnej rockenroll.

        • Re: Invertovaná křídla

          japhy     před 2 lety 11.07.2022 10:52 |  
          0 0

          Inertovaný křídla mají svoje kouzlo, jen je otázka, jestli tak budeme nastupovat i s dalšími křídelníky.
          A s neproduktivním Traorém opatrně, když je to náš momentálně široko daleko nejproduktivnější střeďák.
          Případnou reakci prosím redakčně krátit :)

          • Re: Invertovaná křídla

            MKCZ83     před 2 lety 11.07.2022 14:12 |  
            0 0

            :-D pokusím se

            Pravé invertované křídlo může hrát Plavčiš. Sice nemá ránu, ale ke střele se uvolnit umí. Levé invertované křídlo může hrát pak skoro kdokoli. Tam bych asi problém neviděl, nebo zase prostě přejdeme na loňské málo efektivní inside forwardy.

            Ano, ale u Traorého to beru spíš jako tak trochu náhodu. To je stejný jako s Lingrem, Schranzem... čísla produktivity nejsou všeřešící věc. Oni góly sice dávají, ale já si myslím, že bez nich bude naše hra nebezpečnější a paradoxně budeme produktivnější. Stejné by to bylo i s Traorém, ale za něj momentálně nemáme náhradu. Provod, Ševčík, Tiehi, Holeš tak vysokoho nehrají dobře. Otázka, jak to bude vypadat u Valenty. Proto pokud někde ještě posílit, tak na postu podhrota/AMC

  25. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    pehacko     před 2 lety 10.07.2022 18:07 |  
    7 2

    Baluca si rika o pohlavek od Housti!

  26. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    MKCZ83     před 2 lety 10.07.2022 18:15 |  
    12 1

    Myslím, že by tenhle madarsky sranda mančaft bojoval v naší lize o jednu z předních příček vylízaných týmů. Kluci neumí moc kopat do míče, tak si to pletou s boxem, mma, kung-fu a řecko-římským zápasem.

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      MKCZ83     před 2 lety 10.07.2022 18:32 |  
      12 1

      No jo, on je trénuje ten tragéd Zsolt Hornyák jehož týmy pod jeho vedením v lize nehráli fotbal, ale volný zápas. Defenzivní hnus korunovaný neustálými fauly a tvrdými zákroky za čáru. Den, kdy zmizel z český ligy byl zásadním zlepšením... bohužel někteří další tu zůstali, ale tohoto "trenéra" škoda fakt není.

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia

        Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 10.07.2022 19:59 |  
        9 1

        Před naším zápasem v Budapešti s Ferencvárosem mluvil právě Zsolt Hornyák v jejich TV jako odborník na českou ligu (to už skončil v Liberci a převzal Puskas), maďarsky neumím, ale z toho rozhovoru jsem pochopil tři věci, že Slavia je fyzicky skvěle připravené mužstvo a dvě jména, Stanciu a Ševčík. A pak v tom zápase Šévu odrovnali a na Nica tam taky byly likvidační zákroky …

  27. Usor

    MKCZ83     před 2 lety 10.07.2022 18:21 |  
    26 0

    Tenhle borec je hodně komplexní křídlo. Má střelu, techniku, krytí míče, ale není vůbec líný na krok bez míče, a má dobrý kontrapresink. Myslím, že jsme s ním vyhráli celkem jackpot, jestli v takových výkonech bude pokračovat.

    Za mě největší překvapení ze soustředění a jasnej kandidát na základní sestavu.

    • Re: Usor

      Krystof     před 2 lety 10.07.2022 18:52 |  
      13 1

      Souhlasím a navíc se mi zdá každým zápasem i takticky vyspělejší, snad si to přenese do soutěžních zápasů, ale je fakt moc zajímavý.
      Kromě práce s míčem a rychlosti bych však obzvláště vypíchnul v zápasech s Rapidem a dnes ten možná méně nápadný kontrapresink, kdy okamžitě po ztrátě míče (a to nejen své) neskutečně hned soupeře zase napadá, obírá a hned otáčí zpět. Takových situací tam má opravdu moc.

      • Re: Usor

        MKCZ83     před 2 lety 10.07.2022 22:32 |  
        3 1

        Jo, když ho vidím, tak si úplně říkám, jestli k nám nespadl odněkud z PL, protože tam je tohle k vidění u některých týmů v každém zápase. Jestli nebudou trenéři chtít být konzervativní a sázet na prověřené, tak fakt nevidím důvod, proč by neměl hrát v základu. Sice zatím fyzicky vydrží tak do 65. minuty, ale s pěti střídáními a 11 hráči na lavičce v tom nevidím problém, aspoň se bude víc točit sestava.

  28. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    Hofo78     před 2 lety 10.07.2022 18:28 |  
    8 1

    Možná jsem něco přeslechl o hráčích kteří chybí...kde je Fila?

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      Marcelo10     před 2 lety 10.07.2022 18:49 |  
      1 1

      Taky jsem si to rikal.. nevire nekdo?

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia

        miru     před 2 lety 10.07.2022 23:41 |  
        4 0

        Ahoj, co jsem dostal info, tak na tom není dobře kondičně.

  29. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    Rožky     před 2 lety 10.07.2022 18:46 |  
    19 1

    Každopádně ty naše rohy to je celkem bída zatím

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      kondorr     před 2 lety 10.07.2022 18:49 |  
      10 7

      rohy už neumíme několik let dnešní zápas ničim nezaujal škoda docela sem se na něj těšil a byla taková plácaná plná nepřesností.

  30. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    sicilianbrno     před 2 lety 10.07.2022 18:52 |  
    4 3

    Pohodove utkani, jen vinou špatně umistěne hlavni kamery sem si ten zápas tolik neužil. Kdyby to přenašeli ze stinu te protějši střechy, ktera byla vejš, tak by udělali lip. Když to uneslo jednoho kameramana plus Jindru, tak to mohlo jit :-)
    Su zvědavej jak vyřešime ten střed DZ Holeš a Tiehi,.libi se mě oba, tak bud vedle sebe a provod před nima a nebo jeden z nich...

  31. Doudera :-)

    ehad     před 2 lety 10.07.2022 18:53 |  
    22 0

    Doudera fakt pobavil, "Tak to asi nemam, tvl" ;-) ...

    • Re: Doudera :-)

      sicilianbrno     před 2 lety 10.07.2022 18:56 |  
      4 0

      Sem si řikal, kterej to byl, myslel jsem že někdo z lavičky a řekl "nemá" :-) Doudera je celkově vtipalek...

      • Re: Doudera :-)

        ehad     před 2 lety 10.07.2022 20:41 |  
        4 0

        Me se hlavne libil jeho prikladny navrat zpet, jakmile zjistil, ze slovo "asi" v te vete mohl klidne vypustit ...

  32. Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

    ervin     před 2 lety 10.07.2022 18:56 |  
    8 5

    Příprava ,víc se nemá cenu vyjadřovat. Ahoj

  33. Re: Slavia - Puskás Akadémia

    Dennis     před 2 lety 10.07.2022 18:56 |  
    17 2

    Škoda, že se nepodařilo dotáhnout nějakou akci ve druhém poločase. Příležitosti tam na to byly.
    Usor krásný gól, Ewe opět ukázal, že jeho technika kopu je vynikající, na standardky okolo vápna by to mohla být velká zbraň.
    Hornyák hrál takhle agresivně i s Libercem, takže se dalo čekat, že to bude nepříjemný zápas, ve kterém o souboje a fauly nebude nouze. Nevím, jestli to je úplně ideální soupeř do přípravy.
    Celkově přípravné zápasy za mě ok, máme několik nových hráčů, kteří do naší hry přinášejí něco nového, co nám loni chybělo, zároveň cítím, že by tenhle tým mohl být zase hladový a jít pro úspěchy.
    Moc nerozumím tomu, proč hrál všechny tři přípravné zápasy od začátku Traoré. Toho už snad máme vyzkoušeného dost, ne?
    Kde je Fila?
    Nelíbí se mi Schranz ne beku a Holeš na stoperovi.
    Masopust má stále to stejné zranění? Takže kvůli zbytečnému zápasu v repre zmeškal vrchol uplynulé sezony, následně i celou přípravu a i úvod nové sezony? To se teda fakt vyplatilo...

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      mig52     před 2 lety 10.07.2022 19:23 |  
      7 4

      Radost z toho, že se nikdo nezranil, zahráli jsme pár pěkných věcí, gól pohladil fotbalovou duši. Stejně jako Dennisovi je mi záhadou, proč dostal jako starý mazák tolik prostoru Traoré? Schranz se mi na beku také nelíbí, ale jeho nasazení dnes chápu. Párkrát tam jakžtakž zasuploval a má-li Masopust zdravotní problémy, tak Doudĕru potřebujeme zdvojit, byť já bych byl rád za jiné řešení. A Fila???? Věřím, že klíčové otazníky se dozvíme ve čtvrtek na TK, tak v klidu vydržme a těšme se.

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia

      rak (přítel SN)     před 2 lety 10.07.2022 19:58 |  
      5 3

      Ewerton je výrazná posila. Santos mně dnes nepřišel tak přesvědčivý, ale posilou je také. Traoré je tam asi hlavně kvůli Afričanům, jinak mně ale z nich přijde nejhorší. Obecně si myslím, že narozdíl od loňska (Plavšič, Ekpai, Krmenčík) jsme letos dobře posílili velmi dobře, když tam vezmu i Usora. Kromě Fily nenastoupil ani Šmiga. Ten snad na soustředění je. S Burenem a Ekpaiem se asi nepočítá

  34. Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

    necich     před 2 lety 10.07.2022 19:27 |  
    2 0

    Tak co lze z dnešní sestavy vyčíst? Hromada prý drobnější zrdravotní problém. Pokud neví někdo něco dalšího z hlediska zdraví. Plavšič, Mick out? Maxim, Fila hostovačka?

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

      pcitron     před 2 lety 10.07.2022 19:29 |  
      1 0

      Bohužel jsem neměl možnost vidět, jak hrál Baluta?:-)

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

        necich     před 2 lety 10.07.2022 19:42 |  
        6 2

        Pár faulů, jinak nic..:)

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

        ehad     před 2 lety 10.07.2022 19:43 |  
        6 3

        dneska mu z hlediska Slavie nemuzu vubec nic vycitat, snad poprve za tu dobu co k nam prisel ... ;-) vlastne jsem si ho ani nevsiml, coz je oproti vsem predchozim pripadum, kdy za nas nastoupil, vyrazne zlepseni ;-) ... ;-) ..

  35. Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

    johnynz     před 2 lety 10.07.2022 20:06 |  
    27 0

    To byla skvela priprava na tu nasi praseci ligu. Kdyz jsem to videl, tak jsem si uvedomil, ze jsem zapomnel, jak prenadherny zapasy nas zase cekaji. Boze dej, at hrajem ty pohary, koukat se tejden co tejden jen na zaparkovanej autobus, plnej prasicich simulantu, to je o psychicky zdravi.

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

      SKEP     před 2 lety 10.07.2022 20:59 |  
      12 0

      Česká liga, to je boj. Fotbal si můžou kluci zahrát na tréninku.

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

      Leksel     před 2 lety 10.07.2022 22:06 |  
      2 2

      Bůh tě jistojistě vyslyší, je to stopro slávista!

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

        obiwan     před 2 lety 11.07.2022 07:25 |  
        2 0

        A to je jako se vším...proč bůh dopouští všechny ty hrůzy na světě? A proč nás, slávisty, v minulosti tak krutě trestal? Mám velké pochybnosti, zda je opravdu příznivcem nejkrásnějších dresů na světě:-)

  36. Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

    vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 10.07.2022 20:06 |  
    21 0

    Takhle nějak by mohla vypadat utkání v kaprlize,hlavně v domácím prostředí, budeme mít více ze hry, soupeři budou prasit a čekat na naší chybu, šancí nic moc. Alfou a omegou všeho bude proměňovaní šancí. Potěšující jsou pěkné góly z dálky některých našich plejerů.Co tedy JT nezávidím bude určování sestavy, když člověk vidí náhradníky tak by z toho postavil jedenáctku, která by hrála v klidu o titul. Teď už budeme čekat až se zvedne opona. Přejme nám získání titulu a postup do pohárové Evropy.

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

      johnynz     před 2 lety 10.07.2022 20:12 |  
      8 1

      Bud v klidu jv, par zapasu v praseci lize a JT se slozenim sestavy mit zas tak velky problem nebude.

  37. Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

    Láryfáry     před 2 lety 10.07.2022 20:19 |  
    5 0

    Houšťa zmiňuje při hodnocení ještě jeden přípravnej zápas proti zatažené obraně před pohárovým dvojutkáním, netušíte někdo? Možná modelový zápas?

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

      miru     před 2 lety 10.07.2022 23:36 |  
      14 0

      Ahoj, ještě to není potvrzené, ale měla by to být Vlašim.

  38. POŘÁD JE TO JENOM PŘÍPRAVA,

    Slávista 51     před 2 lety 10.07.2022 21:53 |  
    4 0

    vítězství potěšilo, to ano.
    Co je však čeká, potvrzení předchozích vynikajících let. Držme palce !

  39. Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

    Leksel     před 2 lety 10.07.2022 22:03 |  
    5 1

    Zápas jsem neviděl, jen jsem zkouknul asi 10x tu Usorovo střelu s plochou dráhou letu, ale takovou přesnost by neudělalo ani GPS! Lahůdka!


    Komentář byl uživatelem upraven (10.07.2022 22:07) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

      MKCZ83     před 2 lety 10.07.2022 22:34 |  
      6 7

      Nechci tu dělat chytrýho, ale většina GPS má přesnost +/- 5 metrů, lepší čipy 3 metry, což je v přesnosti na fotbalovou bránu docela dost ;-)

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

        Leksel     před 2 lety 10.07.2022 23:41 |  
        4 1

        Hnidopichu! :-)

        • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

          p!erreCORE     před 2 lety 11.07.2022 20:39 |  
          0 0

          A bylo to po větru :)

  40. Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

    obiwan     před 2 lety 10.07.2022 22:38 |  
    25 2

    Viděl jsem jen posledních deset minut, ale zaujala mě jedna věc...asi minutu před koncem měl Oli šanci, nic z toho nebylo, Maďaři rychle poslali míč dopředu a Oli je ještě dokázal doběhnout a akci zbrzdit...to jen k těm, co by ho nejraději prodali, protože nemá jiný přínos, než že běhá...

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

      Morb     před 2 lety 10.07.2022 22:58 |  
      1 5

      No, tak může hrát beka.

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

      damade     před 2 lety 10.07.2022 23:08 |  
      16 11

      Snažit se vyvrátit teorii, že Olayinka jenom běhá uvedenim příkladu, kde Olayinka opravdu jenom běhá, mi příjde docela nešťastný.

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

        Leksel     před 2 lety 10.07.2022 23:38 |  
        7 2

        Jde o to, že se hned vrací a pracuje do defenzívy, tedy "běh" zpět a eliminace nebo zpomalení útočné akce soupeře.

        • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

          Chooze     před 2 lety 11.07.2022 00:18 |  
          6 29

          Sorry ale kdyby se Olayinka nevracel zpatkytam tam už vůbec nemusí hrát. To je jediný co ještě zvládne. Snad všichni viděli ty dvě střelu nebo snad zakončení v závěru zápasu. To Žáček by vystřelil líp a tvrdeji. To byla tragédie. Když srovnám dvě střely Ewertona z trestnák tak to je úplně někde jinde. A toto dělá opravdového hráče hráčem nic víc a nic min. To je o dva levely lepší hráč. To samé když srovnám Traore ho a Hromadu se Sorem a Usorem. Ti dva mladí jsou taky někde jinde a tito sakra musí hrát protože jsou lepší. To je tak těžké pochopit. Ibra na desítce to mě jima hrůza to přece Trpis nemůže myslet vážně vždyť působí jako lenochod většinu balónu zadrbe. A Schranz na beku zase Trposovina. No jo Jindřich chce být prostě originál každým coulem.

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

        obiwan     před 2 lety 11.07.2022 07:22 |  
        10 1

        Běhá, doráží hráče a napadá, včera svým napadáním a důrazem získal na soupeřích minimálně tři míče na půlce soupeře a založil zajímavé akce...takže ono to jeho běhání není vůbec jen běhání...nutí soupeře k chybám a získává míče. A včera dokonce předvedl kličku:)

        • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

          pehacko     před 2 lety 11.07.2022 08:33 |  
          9 5

          Dve klicky… dvakrat tam vykoupal soupere jak maleho kluka. To treba Ewerton nedokazal za trojnásobek casu na hristi. Proste vcera Olie za dvacet minut ukazal, ze nam ma co dat a mozna proto si ho nechavame na předkola a pripadny prestup bude az po nich.

        • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

          mig52     před 2 lety 11.07.2022 11:04 |  
          1 5

          No, a teď přiznej, kolik jsi těch minut viděl??? :))) Dle tvého popisu, kolik získal míčů a založil zajímavých akcí....

          • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

            obiwan     před 2 lety 11.07.2022 18:01 |  
            0 0

            Cca 15 minut...

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

      mig52     před 2 lety 11.07.2022 06:20 |  
      4 4

      Tak oni ti budou protiargumentovat tím, že je dřevák, měl z té pozice dát gól, nemusel nic dobíhat a v pohodě jsme mohli vést o dva góly, no. A teď, fotbalový bože, hledej pravdu, protože každý názor bude mít své zastánce. Já jsem v tom totální schizofrenik. Oliho mám hodně rád, ale toto měl dát a ušetřil by síly. Jsem šťastný, že je u nás. Na druhou stranu, pokud nepřijde dobrá nabídka v tomto období, půjde časem zdarma, pokud ho pustí jeho zdravotní stav. A zase ta schíza.... :)))

  41. Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

    dejvidovic     před 2 lety 10.07.2022 22:45 |  
    22 1

    Valenta bude skvělej

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

      Leksel     před 2 lety 10.07.2022 23:39 |  
      9 0

      A takových tam je víc, už aby to začalo!

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

        dejvidovic     před 2 lety 11.07.2022 08:47 |  
        2 1

        Jj.

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

      mig52     před 2 lety 11.07.2022 07:17 |  
      7 2

      Jj., škoda, že nedostal víc minut, třeba na úkor Traorého. Ne, to neni nic proti němu, ale Traorého známe od A do Zet, takže jen proto.

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

        dejvidovic     před 2 lety 11.07.2022 08:45 |  
        6 1

        Souhlas. Valenta mě fakt hrozně potěšil. Konečně máme alternaci za Ševčîka. Navíc Valenta může hrát ještě výš.

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

      Marcelo10     před 2 lety 11.07.2022 08:33 |  
      22 0

      A Tiehi taky. Poprvé jsem včera viděl dominantní výkon v záloze, kde chybí Holeš. Z této posily mám strašnou radost :)

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

        dejvidovic     před 2 lety 11.07.2022 10:23 |  
        5 1

        Souhlas. Kozel nelhal, když říkal, co s jeho odchodem ztrácí. Ten klid na balónu a rozehrávka je skvělá i se soupeřem na zádech.

        • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

          Marcelo10     před 2 lety 11.07.2022 11:20 |  
          5 0

          Je to tak. To je hráč, kterýho roky hledáme. Navíc tak univerzální a komplexní, že může hrát buď sám 6 s ofenzivnějšími kolegy a nebo i čistou 8. Pokud bude on s Holešem ve středu, budeme obrovsky dominantní a zároveň kreativní.

  42. Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

    Fitas     před 2 lety 11.07.2022 06:57 |  
    17 0

    Za mě ideální příprava na to, co nás čeká v lize od většiny mužstev. Agresivita hraničící až se surovostí, vyčkávání na vlastní polovině na naše chyby a nepřesnosti, prostě antifotbal, i rozhodčí do toho přesně zapadl.

  43. Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

    p!erreCORE     před 2 lety 11.07.2022 09:19 |  
    10 1

    Ty posily se nám pěkně vybarvují, jen co je pravda!

    Moses Usor ve dvou zápasech dva góly jako přes kopírák.. a ještě ke všemu krásné góly! Je vidět, že nelže, on to říkal v rozhovoru, že takovéhle góly bude dávat.. jen tak dál! Mám z něj velkou radost, hlavně z jeho bojovnosti. Další z černých neobroušených diamantů, které si náš realizák za chvíli připojí na náhrdelník úspěchů..

  44. Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

    cheechoo1     před 2 lety 11.07.2022 09:55 |  
    13 10

    Ta bezmocnost u našich standardek už není normální. A výškově by už to problém být neměl. :-(

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

      cheechoo1     před 2 lety 11.07.2022 10:44 |  
      8 11

      Tak koukám, že podle palců dolů máme standardky exkluzivní. Tak jo :-)

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

      wotlemburg     před 2 lety 11.07.2022 10:53 |  
      6 5

      To spíš bude za tvůj neutuchající optimismus. Celý rok je všechno negativní.

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

        cheechoo1     před 2 lety 12.07.2022 07:41 |  
        1 1

        Doporučuji rozkliknout můj profil a projet si moje příspěvky. Buď sis mě s někým spletl nebo nevím.

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

      rak (přítel SN)     před 2 lety 11.07.2022 11:48 |  
      7 0

      Já jsem s hrou i posilami docela spokojen, ale ty standardky nejsou teď naší zbraní. Obvykle z nich není jakékoli nebezpečí pro soupeřovu bránu. A pár vyšších hráčů přece jen máme
      .

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

      Leksel     před 2 lety 11.07.2022 15:45 |  
      3 0

      Zejména na počet rohů, které jsme už v minulosti měli v jednom zápase, je produktivita tristní a spíš jsme namazali soupeři. Taky rohy nakrátko mě vytáčejí, ptz při nich se často míč ani do vápna nedostane. Doufám, že s novými posilami tu negativní statistiku konečně otočíme.

  45. .

    japhy     před 2 lety 11.07.2022 10:26 |  
    1 6

    Základní 11 si netroufnu tipnout, zatím po zkouknutí 2 a 1/4 přípravy jen zkusím vybrat borce, který to mají za mě nejblíž:
    Oscar, Ousou, Santos, Douděra, Holeš, Usor, Ewerton, Traoré, Jurečka/Sor
    S tím, že Traoré je mi celkem záhadou, odehrál toho v přípravě snad nejvíc, má hezký okamžiky, ale unešenej z něj nejsem.
    Jurečka/Sor asi dle soupeře.
    Ewerton, Usor - rách bych, jejich upřednostňování ale může být jen výrazným testem a JiT zpočátku ostrých zápasů vsadí na klasiku.
    Jinak střed asi bude loterie, kde by mohl mít svoje jistý snad jen Holeš. Dál tam vidím za něj náhradu (Hromada) a zástup osmiček.

    • Re: .

      rak (přítel SN)     před 2 lety 11.07.2022 11:50 |  
      3 1

      Trochu nejistoty mám ohledně Houšteckého naznačení, že o některé naše hráče je zájem a proto nechávají širší kádr. Tam by mohl spadat i Holeš. To by bylo velké oslabení.

      • Re: .

        spravnej_jezedak     před 2 lety 11.07.2022 12:11 |  
        3 1

        Kdyz jsem sledoval pozapasovy rozhovor Holese, tak prvni co me napadlo je, ze odchazi..

        • Re: .

          PetCC     před 2 lety 11.07.2022 13:20 |  
          1 1

          To mě napadlo, když přišli dva hráči do středu zálohy :-)
          Navíc, proč bychom pořád tak mluvili o dalším stoperovi, kde taky může hrát.

  46. Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

    rybarmirek     před 2 lety 11.07.2022 10:35 |  
    5 5

    Zdravím , přesto že vždy budu stát za vedením klubu i trenéry,chci zde udělit své poznatky z přípravných utkání.Je třeba zapracovat na standartkach a to jak obranných,tak útočných.Posily se jeví všichni dobře,nějaké nedostatky budou vždy,ale jsem spokojen.Schranz na beku je asi blbost,ale můžu se mýlit,ale rozhodně ne v systému se čtyřmi obránci! Líbil se mi Valenta,Jurečka svou pracovitostí,také Tiehy bude dobrý.Myslel jsem si, že největší posila bude Santos,je dobrý (včera jednou hrubé chyboval,ale to se stává když se hraje bez zajištění) ale podle mne bude super Kauf Ewerton,má boží techniku a střelu!Pokud ho někdo nezprasi.Doudera je tintitko s vynikajícím centrem, prověří ho až ostré zápasy.Usor je kapitola sama o sobě,doufám, že to bude druhý Sima.Treba se mýlím,ale chtěl jsem se s vámi podělit o své poznatky.

    • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

      japhy     před 2 lety 11.07.2022 10:58 |  
      10 1

      Sice to tak určo nebude, ale od TV to vypadá, že standardky jsme tuhle přípavu (opět) vynechali :)
      Schranz na beku asi je dlouhodobě blbost, ale beru to tak, že normálně by se tam točili Douděra s Masem, ten ale není, tak tam nastupuje jediná další možná alternativa.

      • Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

        sasky     před 2 lety 12.07.2022 08:18 |  
        1 7

        Přitom tomu nerozumím. V lize budeme zase 90% zápasů hrát do plných a tam nám jsou hráči jako Sor, Douděra atd. celkem k prdu :( Pomoci si standardkou je jedna z těch jednodušších cest, jak uspět v zápasech proti Prešovu. Myslím si, že standardky na obou stranách hřiště jsou dlouhodobě naší slabinou. V obraně se snad Santos s Ousouem sehrají a bude to fungovat, dopředu nevím. Kvalitní kopáče v týmu máme a to jak na nahrávku (Ewe), tak třeba přímou střelu (Usor, Ševčík, i třeba Holeš má dobrou ránu). Ale chtělo by to podpořit nějakým specialistou na auty, rohy, standardky obecně. Zase by pomohla datová analýza od 11Hacks. A toho času na přípravu by nebylo potřeba tolik, aby nám ubírala čas na klasický trénink. Přeci jen, trénink standardek není nic extra intenzivního, to se dá prakticky trénovat jako přídavek k normálnímu tréninku.

  47. Re: Slavia - Puskás Akadémia 1:0

    Marek3     před 2 lety 11.07.2022 13:53 |  
    12 0

    Zacinam mit pocit ze se lepsi Sorova souhra s tymem a celkove jeho projev a prinos pro muzstvo. Snad se nemylim.