Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská konferenční liga

Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

Slavia se utká ve druhém předkole Evropské konferenční ligy s týmem Larne ze Severního Irska nebo týmem St. Joseph's z Gibraltaru. První zápas se hraje venku 21. července, odveta v Edenu 28. července.

UEFA den před losem zúžila počet možných soupeřů Slavie na pět, mezi kterými byl jako nejsilnější možný soupeř dánský Viborg. Tomu se Slavia vyhnula a utká se tak s vítězem zápasu prvního předkola mezi severoirským týmem Larne a St. Joseph's z Gibraltaru. První zápas prvního předkola EKL mezi těmito kluby se hraje už v úterý 5. července na Gibraltaru, odveta pak 14. července v Severním Irsku.

Larne bude v zápase s gibraltarským týmem favoritem, předkol Evropské konferenční ligy se účastnilo už loni a nevedlo si vůbec zle. V prvním předkole po dvou výhrách 1:0 vyřadilo waleský Bala Town a v druhém předkole si vyšláplo na dánský Aarhus, když po domácí výhře 2:1 dokázalo v Dánsku uhrát remízu 1:1 a postoupilo do třetího předkola. Tam Larne už vypadlo s portugalským Pacosem Ferreira. První zápas v Portugalsku totiž prohrálo 0:4, takže výhra 1:0 v odvetě na postup stačit nemohla. I tak skončilo Larne s bilancí čtyř výher, jedné remízy a jedné porážky.

Larne hraje své domácí zápasy na stadionu Inver Park s umělou travou a kapacitou 3250 diváků dle Wikipedie, web transfermarkt uvádí nižší kapacitu 2000 diváků. V minulé sezóně severoirské ligy skončilo Larne na 5. místě ligové tabulky, což stačilo na účast v play-off o Evropskou konferenční ligu. Tam nejprve vyhrálo doma nad šestým Coleraine 2:0 a ve finále dokázalo v prodloužení přetlačit domácí Glentoran 4:2, všechny čtyři branky vstřelil kanonýr Ronan Hale, ten však v létě přestoupil do konkurenčního Cliftonville. Kádr Larne je nepřekvapivě tvořen takřka výhradně hráči z britských ostrovů.

Pro St. Joseph's půjde o šestou pohárovou účast v řadě, jen jedinkrát však dokázal přejít přes prvního soupeře, v roce 2019 vyřadil kosovskou Prištinu. Minulou sezónu gibraltarský klub vypadl s Levadií Talinn po výsledcích 1:3 venku a 1:1 doma. V domácí soutěži obsadil třetí místo za slavnějšími kluby Lincoln Red Imps a Europou. Své zápasy stejně jako všechny ostatní kluby na Gibraltaru hraje St. Joseph's na Victoria Stadium s umělou travou a kapacitou 5000 diváků.

Komentáře (138)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Los 2. předkola EKL

    cage10     před 2 lety 14.06.2022 22:28 |  
    20 1

    Sorry, ale tady musíme přejet každého rozdílem dvou tříd a ten Viborg rozdílem jedné třídy... To říkám s maximální pokorou...

    • Re: Los 2. předkola EKL

      novimex     před 2 lety 15.06.2022 18:10 |  
      3 8

      Pokud nebude chytat Kolář...

      • Re: Los 2. předkola EKL

        Myšák     před 2 lety 17.06.2022 14:09 |  
        1 0

        I kdybych chytaj já, tak musíme vyhrát!

    • Re: Los 2. předkola EKL

      Myšák     před 2 lety 17.06.2022 14:05 |  
      0 0

      Samozřejmě! Jinak tam nemáme co dělat.

  2. Re: Los 2. předkola EKL

    MarekL     před 2 lety 14.06.2022 22:45 |  
    6 1

    Všechnu úctu všem týmům které můžeme dostat, ale i ten Viborg bychom měli přejet rozdílem třídy.

  3. Re: Los 2. předkola EKL

    verpánek     před 2 lety 14.06.2022 23:32 |  
    1 0

    Tak podle Clubelo rankingu je Viborg tým na úrovni Mladé Boleslavi či Olomouce, prakticky bez pohárových zkušeností, průměrný tým dánské ligy. Ostatní jsou na úrovni naší druhé či třetí ligy.

  4. Re: Los 2. předkola EKL

    MarekB98     před 2 lety 15.06.2022 00:00 |  
    6 0

    Tak jedeme, ideálně třeba Santa Coloma a dvakrát 5:0. :) Ale teď vážně. Souhlasím s příspěvky výše. Já osobně beru jen a pouze dvě klidná vítězství a to samé i u ostatních českých zástupců. Kdy jindy než teď bychom do toho měli z hlediska koeficientu pořádně šlápnout?

  5. Re: Los 2. předkola EKL

    pehacko     před 2 lety 15.06.2022 06:42 |  
    1 3

    Jako fanousek fyzikálních zákonu a to zejmena gravitace bych si moc pral Newton!


    Komentář byl uživatelem upraven (15.06.2022 06:42) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los 2. předkola EKL

      Ragnarok     před 2 lety 15.06.2022 07:27 |  
      1 0

      Take si preji Newtown. I kdyz jeste lepsi by byl souper z Gibraltaru.

  6. Re: Los 2. předkola EKL

    Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 15.06.2022 08:41 |  
    23 3

    Dobré ráno ze slunečné Šumavy.
    Káva chutná a voní a protože jsem byl hodný tak je k tomu i něco na zub.
    Přečetl jsem si dnešní deník sport a jsem rád, že fandím Slávii.
    Já vím, řeknete mi a asi i oprávněně, abych si ho nekupoval.
    Ono je to těžký, kupuji ho pravidelně už desítky let a je to prostě zvyk.
    Někdy se u toho vytočím a naštvu, ale poslední dobou se u toho zasměju.
    Když si klub ACS Odpady Praha Letná musí dodávat sebevědomí tímhle způsobem, tak je to už asi opravdu kritické.....
    Budiž.
    Můj klub začal přípravu a jsem rád, že je to rozděleno tentokrát do tří etap.
    Přestupy se doufám podaří realizovat a tím myslím jak příchody, tak i odchody.
    Jen jsem zvědav, jak to dopadne L. Takáczem, Tijanym, Matouškem, Červem, Valentou a dalšími kluky, co jsou na hostování a tak.
    Také jsem zvědav, jak to dopadne s Vlkanovou. Jeho přestup by mi dával větší logiku, než příchod Ewertona.
    Asi to bude odvislé od toho, jestli se rozloučíme s Peterem Olayinkou.
    Jinak si asi nejvíc přeji zdraví pro našeho Jaroslava Tvrdíka :-)).
    Byla by to ta největší posila, která by se vrátila do Edenu.
    Hlavně ať se nám nikdo na soustředění nezraní a kluci ať mají v Aigenu pěkné počasí a pohodu.
    Když jsem slyšel kluky, jak si odpočinuli a mají do toho chuť, tak je to jen dobře.
    Tak Vás tady odsud všechny zdravím a přeji Vám dny plné slunce a pohody.
    Zítra jedeme na návštěvu za přítelem Donfordem, který má chalupu kousek od nás.
    A také jdu na koncert Jarka Nohavici a těším se na pokec.
    A ještě bych chtěl vzkázat panu Podroužkovi a spol. v tom jejich plátku, aby už to tolik nehulili.....
    Už se tomu směje i můj soused, sparťan Pepa :-)).
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Los 2. předkola EKL

      Pepino44     před 2 lety 15.06.2022 09:06 |  
      4 0

      Tak nejprve slušné pozdravení na slunkem zalitou Šumavu. Jinak já bych také rád přivítal Vlkanovu v našem mužstvu, ale zdá se mi, že tam budou obtíže s výší odchodného. Ne, že by si to Slávia nemohla dovolit, ale podle mne je to tak trochu odplata na chování Hradce s Plísní. Když nám trochu nepomohli, proč bychom jim měli plnit jejich požadavky. Odnese to asi chudák Vlkanova, Plíseň na něho nemá a pokud by šel k popelářům, tak by asi dopadl jako většina jejich hráčů.

    • Re: Los 2. předkola EKL

      Akuls     před 2 lety 15.06.2022 09:36 |  
      2 0

      Není náhodou Valenta v ČB na přestup a Slavia na něj má už jen předkupní právo? Jinak by se mi ve Slavii líbil, během jara se ohromně zvednul, je neunavitelný, zlepšil se i po technické stránce a navíc je to odchovanec.

      • Re: Los 2. předkola EKL

        SKEP     před 2 lety 15.06.2022 11:10 |  
        1 0

        Je. Ještě doplním, že do základní sestavy Dynama se prosadil v prosinci 2021 na úkor Čavoše a částečně i Helebranda. Ligové ostruhy získával vedle J. Hory, který se u nás před léty neprosadil. V případě setrvání v ČB Valenta patrně převezme postupně jeho roli.

        • Re: Los 2. předkola EKL

          kjandourek (admin)     před 2 lety 15.06.2022 11:24 |  
          5 0

          osobně bych mu dal ještě rok v ČB, aby se tam vyhrál, zvyknul si na to, že je hráčem základu a k nám se vracel jako vyzrálý hráč, nikoliv jako "naděje"...

          Takhle nějak bych si to za pár let představoval: liga plná odchovanců SKS... a na každého máme předkupní právo a každý má jako prvotní cíl snahu vrátit se do Edenu ... :-)

          • Re: Los 2. předkola EKL

            Akuls     před 2 lety 15.06.2022 17:25 |  
            0 0

            Máte pravdu, na základ opravdu kvalitní Slavie ta asi zatím fakt není, ale prý je o něj v lize velký zájem, tak aby nám ho nakonec někdo nevyfoukl. Když přijde zajímavá nabídka, tak mu ČB v odchodu bránit nebudou.

            • Re: Los 2. předkola EKL

              Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 15.06.2022 18:29 |  
              0 0

              Zdravím Vás a jen doplním, že odehrál na jaře velmi kvalitní zápasy a vidím ho na pozici Hromady nebo tam někde. Je to kluk s ohromnou fyzičkou a tak snad opravdu nabrat ještě zkušenosti.
              A je dobře, že o něm náš trenér ví :-)).
              S úctou
              Sokrates55

    • Re: Los 2. předkola EKL

      mudrc     před 2 lety 15.06.2022 19:00 |  
      4 11

      I ty, priteli Sokrate55ko?
      Jak te s oblibou citavam, tak ze davas penize udavaci z Tesina, vyznamenaheho KGBkem Putinem, to je pro me zklamani.
      S uctou, respektem a pokorou (ne k Nohavicovi) ja.

      • Re: Los 2. předkola EKL

        japoko     před 2 lety 15.06.2022 20:33 |  
        6 4

        Sice mudrc, ale hloupé!

      • Re: Los 2. předkola EKL

        Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 16.06.2022 08:16 |  
        5 3

        Zdravím Vás příteli Mudrci.
        Je mi smutno, že jsem Vás zklamal a do jisté míry Váš postoj chápu.
        Jen omlouvat se nebudu. Je to o muzice a jako muzikant si jdu tu muziku poslechnout s tím, že bez vstupenky to asi nepůjde. A já mám jeho písničky rád. To snad ještě mohu.
        Nohavicovy písně hraje u táboráků a na zábavách spousty lidí.
        Soudit můžeme, odsuzovat také, ale kdo je bez viny ať kamenem hodí.....
        S úctou a pokorou k Vám
        Sokrates55

        • Re: Los 2. předkola EKL

          mudrc     před 2 lety 16.06.2022 21:11 |  
          1 2

          Preuctive zdravim, priteli Sokrate55!
          Omluva nebyla vyzadovana, natoz ocekavana. Samozrejme, ze stbakovo pisne muzes mit rad, co bys nemohl. Zrovna tak jiny muze timto rezimem pohrdat, nedej Boze takovou luzu financne podporovat. Oboji je mozne, neb kazdy smi, co je mu libo.
          S poklonou a usmevem pri dalsi disputaci preji krasny cas.

          • Re: Los 2. předkola EKL

            Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 17.06.2022 08:59 |  
            3 0

            Děkuji příteli za odpověď.
            Tvůj postoj a názor respektuji a vnímám kam míříš.
            Ale asi ses možná trochu netrefil.
            Věřím, že na našich disputacích o naší milované Slavii se nic zásadního nezmění :-)).
            S úctou
            Sokrates55


            Komentář byl uživatelem upraven (17.06.2022 09:21) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los 2. předkola EKL

      tomblesk     před 2 lety 17.07.2022 16:44 |  
      0 0

      Milý Sokrate, málokdy mívám k Tobě - slávistický to velikáne mezi debatéry- nějaké výhrady, ale nyní musím s barvou ven. Já jsem spokojen i s Ewertonem, zdá se mi pracovitější a pro útočný post lepší než Vlkanova. U něj asi rozhodlo, že mohl nabudit dojem zlobivce /šéfíčka/ do kabiny, což by nebylo pro začátek, kdy má dojít na oťukání, zda zapadne do kabiny, asi to pravé ořechové. Asi i pro něj bude lepší, když bude jinde, nejlépe doma v Hradci. A kdyby dal RB, bylo by to normální rozhodnutí jednotlivce na což má právo. A taky něco jiného než tah á la Kuchta. Zrovínka jemu by to mohlo i jako výcvik tak trochu prospět, než ho vyfasuje ruská zima! Myslím, že šel ze Slavie s úlevou, byť si uhrál svoje a zahraničí jsem mu přál! Když ještě vyjde jeden ze Skandinávců / Hien, Sheriff/ by už bylo bonus. Se Santosem by mohlo jít o nové duo typu Deli, Ngadeu ... Tak, že Vlkanova mi zase tolik nemrzí a Hradci i lize pomůže tím, že zůstane, kde je dosud! Přeji dobrou kávu i třeba i ten pamlsek. Já asi zlobím, tak, že musím jen snít a slintat. Ale, co, jen když jsme zdrávi a naši kluci hlavně a co nejméně zranění ... Ahoj a SKS FOREVER!

  7. Re: Los 2. předkola EKL

    PetCC     před 2 lety 15.06.2022 08:51 |  
    2 0

    Tak po dlouhé době nám v předkolech dali severozápadní ostrovy místo Balkánu :-)

  8. Re: Los 2. předkola EKL

    sicilianbrno     před 2 lety 15.06.2022 08:59 |  
    2 0

    Jako je jedno koho z nich dostaneme, ale na uvod bych klidně oželel ty dány a dal klidně andoru :-) Je extrémně důležité abysme těch 6 zápasů zvládli a postoupili do skupiny, kor když máme takto opět početný a kvalitní tým (počítám ješte s posilama), byla by škoda je mít jen na ligu.

    Ps: nevíte jak je to s výhrama v předkolech? Jak se počítají?
    Díky

    • Re: Los 2. předkola EKL

      kjandourek (admin)     před 2 lety 15.06.2022 09:30 |  
      3 0

      Mám dojem, že se dělí dvěma oproti hlavní soutěži: za výhru bod, za plichtu půl bodu...

      • Re: Los 2. předkola EKL

        PetCC     před 2 lety 15.06.2022 13:29 |  
        1 0

        To je jen do národního koeficientu, do klubového jsou jen body za předkola, druhý je asi za jeden bod.

  9. Intertoto strikes back

    postovni (přítel SN)     před 2 lety 15.06.2022 09:17 |  
    4 3

    To je smutnej pohled na ty soupeře.

  10. Re: Los 2. předkola EKL

    Fačín     před 2 lety 15.06.2022 09:22 |  
    6 2

    Krásný výběr, kromě Viborgu chci všechny!

  11. Re: Los 2. předkola EKL

    Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 15.06.2022 09:52 |  
    5 1

    Já jakožto milovník severské mytologie chci Thórův přístav. Hlavní město Faerských ostrovů a ono to má zhruba stejně obyvatel jako ta díra mezi Karlovými Vary a Sokolovem, kde žiju. :-)

  12. Re: Los 2. předkola EKL

    Ragnarok     před 2 lety 15.06.2022 09:59 |  
    5 0

    Myslím, že jeden z nejoddanějsích a nejaktivnějších fanoušků by si vysloveně přál St. Patricks.
    Jsem zvědavý, jestli jsou v Torshavnu připraveni na naši invazi, celý město by se tam třáslo. Navíc tam vykostili Slovan na COVIDu.

  13. Re: Los 2. předkola EKL

    eye     před 2 lety 15.06.2022 12:12 |  
    0 3

    Nakonec mi ani tolik nevadí předkolo se slabším soupeřem. Na rozehrání je to moc dobré, přáteláků moc v přípravě nemáme - i když pochopitelně bych byl rád, kdybychom teď čekali na bitvu o postup do LM (a měli EL jako jistotu).
    A Oli bude v pohárech chybět. Mě velmi překvapuje, když si někdo myslí, že ty odchody nahradíme hráči z ČFL nebo Vlašimi. A Alijagić by měl být zmiňován tak maximálně v souvislosti s přestupem někam jinam, a to za jakoukoli cenu (pár set tisíc euro by možná někdo dal).

  14. Re: Los 2. předkola EKL

    rybarmirek     před 2 lety 15.06.2022 12:42 |  
    0 0

    Třeba jsem to přeslechl,ale dávají to prosím někde?

  15. Re: Los 2. předkola EKL

    Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 15.06.2022 13:07 |  
    1 0

    Tak mafián dostal Finy nebo Lotyše, vítěze zápasu HJK Helsinky v RFS Riga ...

    • Re: Los 2. předkola EKL

      pehacko     před 2 lety 15.06.2022 13:18 |  
      3 6

      Curak ma vic stesti než rozumu

        • Re: Los 2. předkola EKL

          Arya     před 2 lety 15.06.2022 13:33 |  
          3 2

          Vikingové si dají bídu ke svačině.

      • Re: Los 2. předkola EKL

        Edenjejenjeden     před 2 lety 15.06.2022 13:28 |  
        2 0

        Tak je pravda , že (zřejmě) HJK může mít problém se zaparkovaným autobusem :-D , přesto doufám , že ho překonají a postoupí . Ale i kdyby "podvodníci" postoupili , v dalších kolech jsou zcela bez šance ....

          • Re: Los 2. předkola EKL

            Edenjejenjeden     před 2 lety 15.06.2022 13:35 |  
            3 0

            Máš pravdu :-)))

        • Re: Los 2. předkola EKL

          Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 15.06.2022 13:37 |  
          1 1

          A proč by měli postoupit, když padnou teď, tak se v tom doufejme budou plácat dál a bude následovat ruleta alias další půjčky mafiána ...


          Komentář byl uživatelem upraven (15.06.2022 13:57) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Los 2. předkola EKL

            Orwell_1892 (přítel SN)     před 2 lety 15.06.2022 13:49 |  
            2 0

            Nekončí - pokud vypadnou ve 2. předkole LM, tak půjdou do 3. předkola EL, pokud by vypadli i tam, tak jdou do 4. předkola KL.

            • Re: Los 2. předkola EKL

              Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 15.06.2022 13:56 |  
              1 0

              Někde jsem četl, že když chtějí mít jistou Evropu, tak musí udělat tohle první kolo a špatně jsem to pochopil ... Díky, teď už mi to s tvou pomocí docvaklo, jak ta věta byla myšlena :)

    • Re: Los 2. předkola EKL

      Fačín     před 2 lety 15.06.2022 13:24 |  
      1 1

      S těma klidně můžou rupnout, stačí mít nosánky trošku nahoru...

      • Re: Los 2. předkola EKL

        novimex     před 2 lety 15.06.2022 18:06 |  
        1 1

        Totéž platí o nás

        • Re: Los 2. předkola EKL

          Leksel     před 2 lety 15.06.2022 22:04 |  
          0 0

          Jako s Hradcem.

    • Re: Los 2. předkola EKL

      Fačín     před 2 lety 15.06.2022 13:25 |  
      2 1

      S těma klidně můžou rupnout, stačí mít nosánky trošku nahoru...

    • Re: Los 2. předkola EKL

      PetCC     před 2 lety 15.06.2022 13:30 |  
      2 0

      Loni jsem HJK v předkolech sledoval, hráli moc pěkně, hodně nepříjemní.

  16. Re: Los 2. předkola EKL

    Láryfáry     před 2 lety 15.06.2022 13:23 |  
    4 0

    Severní Irsko či Gibraltar, super, budou hezký hřiště!

  17. Re: Los 2. předkola EKL

    Fačín     před 2 lety 15.06.2022 13:24 |  
    5 2

    Krásný los, Larne nebo St.Josephs. Jako na Gibraltar bych se snad jel i podívat:) Asi jim budu fandit.

  18. Re: Los 2. předkola EKL

    Lunaris     před 2 lety 15.06.2022 13:24 |  
    1 14

    Severní Irsko, to nebude nic snadného na tuhle fázi pavouka.

    • Re: Los 2. předkola EKL

      Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 15.06.2022 13:29 |  
      9 1

      S tímhle opatrným myšlením se vůbec divím, že můžeme hrát i českou ligu :) A jak ...

      • Re: Los 2. předkola EKL

        Lunaris     před 2 lety 15.06.2022 14:11 |  
        1 3

        Opatrné myšlení, protože je to první zápas, a ty borce jsem nikdy neviděl hrát. Tak proto. Hudlaře z české ligy jsem viděl hrát nesčetněkrát.

        • Re: Los 2. předkola EKL

          Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 15.06.2022 14:38 |  
          2 0

          Dobře, ale nazáleží tak na soupeři, ale na nás, pokud to nepodceníme (což Jindra nedopustí), tak je dvakrát smázneme ...

          • Re: Los 2. předkola EKL

            Lunaris     před 2 lety 15.06.2022 14:50 |  
            0 0

            Bude záležet na přípravě, jak proběhne, a hlavně doufám, že Trpišovy dávky ty hráče na začátek sezóny neutaví.

            • Re: Los 2. předkola EKL

              Leksel     před 2 lety 15.06.2022 15:13 |  
              1 0

              Obezřetnost s nohama na zemi je samozřejmost, známe naše nečekané výbuchy s Karvinou, Hradcem...

    • Re: Los 2. předkola EKL

      PetCC     před 2 lety 15.06.2022 13:34 |  
      1 1

      Severní Irové jsou sice poloamatéři, ale je to něco podobného jako loni ti Welšani, co Plzeň hotrkotěžko vyřadila na penalty.
      Pokud budeme v pohodě, tak není co řešit, ale tohle je úplný začátek sezóny. Hlavní je ustát to v hlavě.

    • Re: Los 2. předkola EKL

      Leksel     před 2 lety 15.06.2022 13:53 |  
      4 2

      Pokud bysme v téhle fázi nepostoupili, tak objektivně nemáme v Evropě co pohledávat. Nemusí to třeba být procházka růžovým sadem, ale postoupit by se mělo.

  19. Re: Los 2. předkola EKL

    padre     před 2 lety 15.06.2022 13:24 |  
    0 10

    Sev. Irsko bych nebral jako dobrou volbu kvůli těm žebrákům z Glasgow ....

  20. Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

    Krystof     před 2 lety 15.06.2022 13:32 |  
    1 1

    Podle mě nejlehčí možný zápas, ze kterého jsme mohli dostat soupeře a neměli bychom mít nejmenší problém. I v případě nějaké nepochopitelné ostudy to jistí domácí odveta (viz. Talinn :))
    Co mi přijde jako jediná záludnost je to, že na obou venkovních zápasech by nás čekala umělá tráva, ve spojení s tím, že než o stadiony jde spíš o taková školní hřiště s tribunkou, budou to pro naše hráče dost nezvyklé zápasy.

  21. Re: Los 2. předkola EKL

    Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 15.06.2022 13:34 |  
    3 0

    Tak Dán proti Norům alias bída v Viking FK, to bude match ...

    • Re: Los 2. předkola EKL

      PetCC     před 2 lety 15.06.2022 13:37 |  
      1 0

      Viking je koeficientem nejsilnější z nenasazaených.
      Ale taky je to hned na začátek souboj koeficientů, Norové jsou o bod před náma.

      • Re: Los 2. předkola EKL

        Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 15.06.2022 13:42 |  
        6 1

        Tak pro tentokrát ten koeficient oželím :)

        • Re: Los 2. předkola EKL

          Edenjejenjeden     před 2 lety 15.06.2022 13:43 |  
          6 1

          Přesně , Plzen se skřípěním zubů (koeficient) . Ale Bídu prostě nikdy ...

  22. Los

    Edenjejenjeden     před 2 lety 15.06.2022 13:34 |  
    2 1

    Tak o těch týmech nevím vůbec nic , jen jsem ted v rychlosti navštívil Transfermarkt , a mužstvo Larne má asi poloviční hodnotu než třeba Dukla , a St. Josephs dokonce čtvrtinovou ...

    • Re: Los

      Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 15.06.2022 13:41 |  
      4 0

      Nesmí se nic podcenit, tzn. pokora a respekt k soupeři, ale od začátku zápasu jet totálně na krev a dát jim bůra už venku a nebude co řešit ... (a pak doma taky na výhru, 50% bodů se počítá do klubového koeficientu)


      Komentář byl uživatelem upraven (15.06.2022 13:44) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los

      knl66 (přítel SN)     před 2 lety 15.06.2022 14:25 |  
      4 0

      Měl bys používat měrné jednotky, zavedené páně Vackem. Takže bys měl uvést, že tým St.Josephs má asi tak cenu palce levé nohy megatalentu z Ave RB.

      • Re: Los

        Ragnarok     před 2 lety 15.06.2022 14:30 |  
        1 0

        Na 92% to tak bude.

  23. Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

    Ragnarok     před 2 lety 15.06.2022 13:35 |  
    4 0

    Jestli se to bude hrát v Gibraltaru, tak tam je umělka a je to hned u letiště a hraje se tam všechno. Navíc je to pod dohledem kanónů.

    • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

      žbl68     před 2 lety 15.06.2022 17:56 |  
      0 0

      tam je krásně :-)

  24. Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

    Monarchie     před 2 lety 15.06.2022 13:36 |  
    2 0

    Gibraltar a Rondo láká, ale bude to Irsko. Tam vyrábí whisku Bushmills s nejstarší palírnou whiskey na světě. Kádr máme na postup.

  25. Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

    cheechoo1     před 2 lety 15.06.2022 13:36 |  
    3 0

    Gibraltar na výjezd vypadá luxusně, ale ta doprava tam bude asi složitá...

    • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

      Ragnarok     před 2 lety 15.06.2022 14:00 |  
      2 0

      Doprava je super. Z Londýna tam létají časté spoje a nejsou drahé a do Londýna je to také levné.

      • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

        pehacko     před 2 lety 15.06.2022 14:55 |  
        0 4

        Ja tou dobou budu v Italii, tak necham deti si hrat na brehu na pisku a v polední pauze si tam doplavu… uz se na to tesim, az se vydrapu na breh a reknu… ja su tak stastne!!!

    • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

      žbl68     před 2 lety 15.06.2022 17:55 |  
      1 1

      lodí to nemůžeš minout ...

    • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

      Xerxes     před 2 lety 15.06.2022 18:51 |  
      1 0

      Letadlem za pakatel do Malagy a pak vlakem. Jednoduchý a pěkný!

    • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

      bongor     před 2 lety 15.06.2022 21:18 |  
      0 0

      Musíš mít horolezeckou výbavu a trochu si zatrénovat.Ale platí,proč bychom se báli na Prachovské skály.

  26. Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

    butters     před 2 lety 15.06.2022 13:37 |  
    2 8

    Bude to 1. ostrý zápas, tak hlavně nic nepodcenit (před zápasem si klidně v kabině pustit pro připomenutí zimní zápas s Karvinou), vletět na ně a v klidu připsat 2 výhry.

    Kvůli kofeicientu a lehčí cestě do pohárů v příštích letech se k nám bude muset ve sběru bodů někdo přidat, takže budu letos se skřípěním zubů přát spartě v předkolech 5 výher + 1 prohru, která rozhodne o jejich nepostupu do skupiny a Plzni v každém kole jednu výhru o gól a jednu vyšší prohru, víc se pro koeficient "obětovat" nedokážu.

    • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

      PetCC     před 2 lety 15.06.2022 13:39 |  
      1 2

      Se na ně vykašli, jen ať přidávají body :-)

    • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

      pehacko     před 2 lety 15.06.2022 13:41 |  
      2 3

      Nebo s Rio Ave… to bylo taky dost nervu


      Komentář byl uživatelem upraven (15.06.2022 14:53) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

      Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 15.06.2022 13:48 |  
      2 0

      Jasně, pozitivní motivace těsně před začátkem zápasu, pustíme si v kabině zimní zápas s Karvinou :)

    • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

      kalex     před 2 lety 15.06.2022 16:01 |  
      1 0

      Ať klidně postoupí do skupiny. Finále stejně hrajeme doma :)

  27. Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

    Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 15.06.2022 13:39 |  
    5 2

    Tak bát se asi nemusíme, ale rozhodně nic nepodcenit.

    • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

      honza1947     před 2 lety 15.06.2022 14:29 |  
      7 0

      Tak podcenit v žádném případě, s každým soupeřem se dá prohrát, viz. roky zpět prohra v poháru v Převýšově. Ale dnes jsme v úplně jiné pozici a máme úplně jiné ambice. Takže buďme rozumní a nepodceňujme naše hochy. Vždyť oba soupeři, ať již NIR nebo GIBR jsou spíše soupeři pro naše druholigové "B" mužstvo. Takže "blamáže" by se neměly opakovat, to by bylo trestuhodné, a já jsem optimista a očekávám spíše zápasy na rozehrání před ligou s jasnými výhrami a postupem do dalšího předkola, kde již možná o něco půjde. Ale poradili jsme si již s jinými borci!

      • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

        žbl68     před 2 lety 15.06.2022 17:54 |  
        0 2

        převýšov líšeň ústí atd ..... kousat dokáže i dynamo paka či jiskra placatý důl ...

  28. Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

    Ragnarok     před 2 lety 15.06.2022 13:55 |  
    5 4

    Sparta to bude mít proti rozehranému soupeři těžké. Její neúspěch by byl pro náš koeficient velmi negativní.
    U umělých trávníků vítám to, že na nich většinou nejsou drny. Severoirský soupeř skončil ve slabé lize až 5. a místo si vybojoval v playoff po velmi dramatickém prodloužení, kdy dali góly ve 100. a 120. minutě.

  29. Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

    Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 15.06.2022 14:07 |  
    6 0

    Slavia bude hrát odvetu s vítězem zápasu St Joseph’s v Larne doma v Edenu 28. července a permanentkáři budou mít vstup na utkání zdarma.

    • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

      pehacko     před 2 lety 15.06.2022 14:38 |  
      1 1

      Tak to muzu pujcit tri permice, protoze odjizdim ten den k mori… leda bych posunul odjezd o den… to asi neprojde.


      Komentář byl uživatelem upraven (15.06.2022 14:39) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

        Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 15.06.2022 14:39 |  
        2 0

        Tak to jsi grand, to smekám :)

        • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

          pehacko     před 2 lety 15.06.2022 14:50 |  
          1 1

          No budu muset zrusit ubytovani v Kostnici co jsem planoval cestou do Italie… a nahrat to na to, ze nam to ubytovani poskytovatel zrusil… a na Italskou riviéru si to pak dam na jeden zátah hezky 29 rano… asi rovnou z oslav vyhry!

          • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

            Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 15.06.2022 15:04 |  
            1 0

            A jsi si jistý, že to tady na SN tvá dáma nečte ?

            • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

              pehacko     před 2 lety 15.06.2022 15:06 |  
              1 1

              No nejak ji to naznačit musim!

                • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

                  pehacko     před 2 lety 15.06.2022 15:36 |  
                  4 1

                  Po dvou rozvodech jsem zjistil jedine… ze vylouceni ze hry znamena jen to, ze muzes zacit hrat novou a vice zajimavou hru!!!

                    • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

                      Arya     před 2 lety 15.06.2022 17:39 |  
                      2 1

                      já rýpu do každého ;)

                      • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

                        pehacko     před 2 lety 15.06.2022 17:49 |  
                        1 3

                        A neni to naopak?

                      • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

                        Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 15.06.2022 18:40 |  
                        1 0

                        Takže máš ráda všechny? Tak na to pozor, děvče. Mnozí takových dobrosrdečných lidí využívají.

                        • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

                          SirCohen     před 2 lety 16.06.2022 14:37 |  
                          0 0

                          Polyamorie...

                    • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

                      tomblesk     před 2 lety 17.07.2022 16:59 |  
                      0 0

                      A taky platí ono univerzální: "Šanuj šéfa svého, můžeš mít horšího". Na tohle jsem zmastil hodně choutek pro rozvody apod. !

                  • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

                    kalex     před 2 lety 15.06.2022 15:58 |  
                    2 2

                    Ženské jsou prý jak zuby. První musí pryč.

          • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

            Arya     před 2 lety 15.06.2022 15:09 |  
            3 2

            aby tě tam neupálili...

            • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

              pehacko     před 2 lety 15.06.2022 15:10 |  
              5 1

              Huš

              • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

                žbl68     před 2 lety 17.06.2022 07:18 |  
                0 1

                sirky nech doma kazateli :-)

  30. Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

    pehacko     před 2 lety 15.06.2022 14:53 |  
    15 5

    Nejak jsem se ani nevim jak stal skalni fanda Vikingu! Vubec by mi nevadilo nejake hezke prázdninové obveseleni ve forme prehodnocovani cílů na toaletne hned pred úvodem sezony.

    • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

      kondorr     před 2 lety 15.06.2022 15:33 |  
      7 2

      No taky na sobě začínám pocitovat lásku k Norsku :)) ale na druhou stranu ten koeficient je třeba zvednout to že druhej tým hraje KL a to ještě předkola je hodně špatný tak by bylo asi dobře kdyby se jim podařilo dostat aspon do skupiny to že si něco vydělaji nám může bejt uplně jedno protože DK je bezednej sponzor.Zato Plzni to přát nebudu a doufám že vypadnou hned na začátku protože ted velká šance se jich konečně zbavit nadobro.

      • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

        pehacko     před 2 lety 15.06.2022 15:35 |  
        9 3

        Ja se musim priznat, ze mi to vylezeni rudych z kanalu v posledni sezone dost znepříjemňovalo zivot a ze mi tak nejak vyhovovalo to jejich… ze se o fotbal ted nezajímaji a ze sleduji jen hokej. Tam pak stacilo pockat na play off a byl naprosty klid… takze za me uz jim dlouho neprisla poradna facka a i toho trenera maji uz nesympaticky nejak dlouho!!!

      • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

        bongor     před 2 lety 15.06.2022 20:59 |  
        0 0

        Ale kondorre,copak Ty nechceš,aby se velkej talent soudruh bucha dostal do Evropy?

        • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

          žbl68     před 2 lety 16.06.2022 09:39 |  
          0 0

          talent jaký svět neviděl ? :-) talent co ho "slavia neskutečně brzdila v rozletu"a nebýt ní byl by už v Realu (Kolín) či v Benfice (Domažlice) :-)

      • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

        žbl68     před 2 lety 16.06.2022 09:35 |  
        0 1

        obecně - když budou rudokožci a plži (mlži i hlavonožec Áda) hrát poháry i ligu - budou drobit síly, což v boji o titul je dobrá zpráva - ne ? ale všeho s Mírou - skupina EKL a max. 1.kolo play off by jim mohlo stačit :-) - tedy podle losu

    • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

      žbl68     před 2 lety 15.06.2022 17:53 |  
      1 3

      VY KINGOVÉ jste trochu zpovykaní ... jinak OK :-)

  31. Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

    žbl68     před 2 lety 15.06.2022 17:52 |  
    3 3

    2x 3:0 ... a hladký postup - adept na TOP8 EKL tohle musí dát i z treninku ...

  32. VLASTNĚ BY NÁS/SLAVII, NEMĚL LOS

    Slávista 51     před 2 lety 15.06.2022 18:27 |  
    7 9

    až tak vlastně zajímat, pokud chceme zopakovat alespoň letošní postup v evropském poháru. Takže ta předkola by měla být celkem bezproblémová.
    Pokud ne, byla by to ostuda, jak Anglie s Maďarskem.
    Plzeň, Spartu, moc nemusím ( nejsem takový fanatik, jako mnozí jejich fanoušci, co by Slavii utopili na lžíci vody ), v evropských pohárech jim přeji postup co nejvýše, kvůli tomu koeficientu.
    Jméno Slavie je potřebné udržet co nejvýše !

    • Re: VLASTNĚ BY NÁS/SLAVII, NEMĚL LOS

      sicilianbrno     před 2 lety 15.06.2022 19:38 |  
      11 0

      tak koeficient je duležitý, nechutenství k těm dvoum jmenum ale taky. Za mě bych chtěl oba + slovacko ve skupině, aby jsme nebyli připadně jediní, kteří budou opět tlačit koeficient, který se podělí 4 učastnikama a hl aby také dělili síly mezi evropu a naší ligu...
      Ale nejraději bych to bral, aby plzen vypadla hned ted, vypadla i ve 3 předkole EL a postoupila do skupiny EKL ze 4 předkola, což by znamenalo že by neměli tu hezkou finanční kompenzaci za nepostup např ze 4 předkola EL, to by mě sralo aby měl Šádek nějaký prachy navíc....

      • Re: VLASTNĚ BY NÁS/SLAVII, NEMĚL LOS

        bongor     před 2 lety 15.06.2022 20:54 |  
        2 0

        Co máš proti Ádolfovi?Je to umělec a kouzelník,kdo jinej by pro lúzry typu plísně "vykopal"ťytul?

    • Re: VLASTNĚ BY NÁS/SLAVII, NEMĚL LOS

      Slávista 51     před 2 lety 15.06.2022 20:22 |  
      4 10

      Když nefandíte Slavii,
      tak tady nevotravujte
      !

    • Re: VLASTNĚ BY NÁS/SLAVII, NEMĚL LOS

      vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 16.06.2022 12:27 |  
      2 1

      Celkem bezproblémová předkola pro nás, může napsat jen člověk, který nesleduje fotbal. Nebo ti víš koho dostanem v dalších predkolech pokud tedy postoupime. Mě stačil jeden Tiraspol.

      • Re: VLASTNĚ BY NÁS/SLAVII, NEMĚL LOS

        PetCC     před 2 lety 19.06.2022 19:38 |  
        2 1

        Jeden Tiraspol?
        Heart of Midlothian, OFI Kréta, AIK Stockholm, Grasshoper Curich, Šachtar Doněck, Levski Sofia, Dinamo Tbilisi, tohle moje osobní zážitky a poučení.

      • Re: VLASTNĚ BY NÁS/SLAVII, NEMĚL LOS

        lukas6novak     před 2 lety 20.06.2022 09:22 |  
        0 0

        Podle mě si tam vynechal docela zajímavou část příspěvku a to: pokud chceme zopakovat alespoň letošní cestu v KL

        No a pokud máme ambice hrát jaro v KL tak i s pokorou ty předkola by měli být pro nás bezproblémový

  33. Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

    Dennis     před 2 lety 15.06.2022 22:34 |  
    26 4

    Jsou to velmi hratelní soupeři, ale nerad bych, abychom něco podcenili. Půjdeme do těch zápasů pravděpodobně z plné přípravy, kdy první zápasy nemíváme většinou vůbec dobré a předkola v roli favoritů nám už nějakou dobu dost nejdou. Musíme do nich jít naplno, loni AGF Aarhus asi taky nepočítal, že přes Larne nepřejde a vyletěli s nimi v předkole EKL. Takže úplní nekopové to nebudou, když loni vyřadili 3. tým předloňské dánské ligy.

    Jinak fandím Helsinkám a Stavangeru. Po tom, co se tady dělo během jara (titul prádelníkům s naprostým antifotbalem, bolševik venku z kanálů), fakt neumím ani v zájmu koeficientu fandit těmto klubům. Naopak bych rád viděl, aby v Plzni přišel bankrot a na druhém břehu museli hned na začátku sezony řešit jeden nesplněný cíl. Přát postup do jakékoli skupiny budu určitě Slovácku.

    • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

      Slávista 51     před 2 lety 16.06.2022 05:55 |  
      1 1

      Ty body do koeficientu, však potom musí dohánět Slavia a to snad až celkovým vítězstvím poháru.
      To bych bral !

      • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

        žbl68     před 2 lety 16.06.2022 08:39 |  
        3 5

        s timto může nesouhlasit jen krátkozraký tupan :-)

        • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

          žbl68     před 2 lety 16.06.2022 09:31 |  
          2 6

          tři tupani :-)))

    • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

      vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 16.06.2022 12:22 |  
      1 2

      Stačí slovo hratelní a jdou mně mdloby :-)))

  34. Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

    vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 16.06.2022 12:10 |  
    4 7

    Jako co si budeme nalhávat to druhý místo v lize nás bude stát spoustu peněz, tudíž stojí za hovno. Nejsem vůbec přesvědčen, že se prokopem do hlavní soutěže, když si vzpomenu jak jsme vloni vyhořeli s madarem a polakem, tak mě jímá hrůza. Nepostup do pohárů by znamenalo utahování si opasků příští rok, toho se fakt bojím. Řešilo by se to asi vyprodejem plejeru. Tak jsem takový polopesimisticky. Takže dvě obrovské přání do podzimní sezóny tím prvním je uzdravení big bosse, tím druhým postup do Evropy. Bez tak se v závěru ligy vše posralo tím že jsem měl covid a nemohl na jisté utkání, které jsme prohráli, alespoň to tak tvrdí moji kamarádi s kterými chodím na fotbal.


    Komentář byl uživatelem upraven (16.06.2022 12:20) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

      SirCohen     před 2 lety 16.06.2022 14:34 |  
      2 1

      S takovou náladou můžeš být jen příjemně překvapen!

      • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

        vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 16.06.2022 15:02 |  
        1 3

        Budu jen rád příjemně překvapen, než být nepříjemně překvapen jako letos v nadstavbě. No protože málokdo z místních sleduje Slavii tak dlouho jako já, tak vím o čem píšu, ač se to většině lidi tady zřejmě nebude líbit.

        • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

          SirCohen     před 2 lety 16.06.2022 15:24 |  
          0 1

          V nadstavbě byla nepříjemný překvapení jen prohra v prvním kole s Hradcem, pak už to bylo jasný. Alespoň já už byl poté ledově klidný.

          • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

            vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 16.06.2022 16:28 |  
            3 0

            Ale kule, remíza s estebakama byl hřebíček do rakve, tudíž největší zklamání.

            • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

              SirCohen     před 2 lety 17.06.2022 08:52 |  
              0 0

              Ale kule, po prohře s Hradcem už to bylo ložený. Hřebíček do rakve to byl, ale určitě ne překvapení.


              Komentář byl uživatelem upraven (17.06.2022 08:53) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

                vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 17.06.2022 10:20 |  
                1 0

                Hele nebýt tě pecky co pisknul ten Polák a estébák vyrovnal tak se titul udělal o tom jsem přesvědčen, bylo to o hlavách, jako většinou.

                • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

                  SirCohen     před 2 lety 17.06.2022 11:00 |  
                  0 1

                  Jo, ale to se vědělo až po zápase, kdy byl znám průběh. Před zápasem jsem byl naladěn tak, že by naopak bylo velký překvapení, kdybychom to uhráli.

        • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

          Karel13     před 2 lety 17.06.2022 12:24 |  
          1 1

          Nevím jak dlouho sleduješ Slavii, já už asi 75 let, takže překvapen, ať tak či tak, nemůžu být už nikdy ...

          • Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

            Myšák     před 2 lety 17.06.2022 14:35 |  
            1 0

            Já jsem spíš optimista. Myslím si, že se s těmi slabšími soupeři rozehrajeme a sehrajeme se. Vychytáme všechny chyby a nedostatky. Bude to určitě lepší, než rovnou vletět na nějáké rafany!

  35. Re: Los 2. předkola EKL: Larne nebo St. Joseph's

    brťas74     před 2 lety 19.06.2022 21:12 |  
    1 0

    Hezký večer
    Všechno to v těch předkolech šlápnout,to musí být povinnost. Pak vzhůru do skupiny,a znovu se dostat minimálně do čtvrtfinále.Ikdyž lépe ještě výše.