Baník zažívá s ohledem na jeho možnosti po všech směrech průměrnou sezónu. Důsledkem toho je, že již několik zápasů před koncem se ambiciózní klub uhnízdil na pátém místě tabulky bez šance posunout se výš. Tuto situaci odnesl trenér Smetana, který byl odvolán, a do konce sezóny ho nahradil Tomáš Galásek. Zápasy slezského týmu v nadstavbě zatím shodně končily výhrou domácích 3:1 – pro Baník z toho rezultovaly dvě prohry a jedna výhra. Nejlepším střelcem ostravských je šestnáctigólový Almási, produktivní sezónu zažívá i další útočník Jiří Klíma. „Starými známými“ v kádru zítřejšího soupeře Slavie jsou brankář Jan Laštůvka a také hostující Ubong Ekpai a Ladislav Takács. Poslední dva jmenovaní ale zítra stejně jako Jaroslav Svozil, Daniel Tetour a Jan Juroška nenastoupí. Slávisté si zítra nebudou chtít zopakovat poslední zápas ve Vítkovicích, kdy s Baníkem remizovali 3:3. Nejvýraznějším momentem zápasu bylo bezpochyby zcela zbytečné vyloučení Oscara, kterého zanedlouho následoval předčasně do sprch i Kuchta.
A absence Slavie? Stále platí, že trenéři nemohou počítat se zraněnými Masopustem, Bořilem a Krmenčíkem. Nejasná situace panuje kolem Petera Olayinky, Alexandera Baha, Lukáše Provoda, Oscara a Davida Juráska. K dispozici naopak bude David Hovorka, který si v zápase proti Slovácku odpykával karetní trest. Dá se ale předpokládat, že příležitost by opět měla dostat stoperská dvojice Kúdela-Ousou. O další šanci si v posledním zápase spolehlivým výkonem řekl i Srdjan Plavšič. Zápas startuje v přímém přenosu O2TV Sport zítra v 19 hodin, stejně jako další zápasy nadstavby, které budou slávisté určitě po očku sledovat. Hlavní ale vždycky byla, je a bude Slavia.
Tip na sestavu: Mandous – Bah, Kúdela, Ousou, Oscar – Holeš, Hromada – Lingr, Plavšič, Olayinka – Tecl
Kurzy: 8,3 – 4,85 – 1,4
Komentáře (181)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
ijar před 3 lety 10.05.2022 21:38 |Umíte si přiznat pravdu?
Kolik z vás by v zimní přestávce připustilo fakt, že Standa Tecl bude prvním útočníkem Slávie? A vy kdo ano, opravdu by jste věřili, že Slávie může získat titul?
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kostelnivlajka před 3 lety 10.05.2022 21:55 |Kdo? Já věřil v titul.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Slávista 51 před 3 lety 10.05.2022 22:11 |1*
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Eluin (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 11:20 |Já v titul věřím stále :).
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Ivan před 3 lety 10.05.2022 23:26 |Já čekal že Útočníky budem točit podle typologie, Standu, Krmelce, Schranze, s tím že nejvíc prostoru dostane Krmelec.
Jasně, věřil bych že i kdyby hrál jen Standa tak bude titul.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Harvey před 3 lety 11.05.2022 00:46 |Nemám se Standou absolutně žádnej problém. V titul jsem věřil bez ohledu na sestavu a pokud by se hrálo fér nebo jsme se nedopustili pár nekoncentrovaností, tak je náš. Standa naprosto rutinní souboj po autu neprohrál.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
lantsmit před 3 lety 11.05.2022 07:58 |Ještě aby Standa prohrával souboje v obraně / před naší branou. Stačí, že prohrává všechny důležitý souboje s brankáři soupeřů. Říkávalo se, že to je stejně velká hrubka jako prohranej rutinní souboj před inkasovaným gólem. A prosím, alespoň tady nepoužívejme ten PR argument, že je tam Standa na pracovitost a náběhy.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
necich před 3 lety 11.05.2022 08:23 |Já v titul stále věřím.... protože Slavia v srdci, protože naděje umírá poslední, protože konec je až je konec, protože fotbal nemá logiku..
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kostelnivlajka před 3 lety 10.05.2022 21:54 |0-0
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
IJS před 3 lety 10.05.2022 22:42 |To bude těžký zápas.. Konečně, který zápas teď není těžký? Baník bude asi hrát podobně jako Hradec. Má vepředu dva mladíky z Béčka ( jména si teď nevybavuji ), kteří mají rychlost, důraz a výšku. Nad naší sestavou asi bude rozhodovat pokračování či končení virózy. Toto je velká ošidnost nadstavby, kdy jakýsi zásah vyšší moci ( chřipka, covid ) může v době, kdy se hraje 2x týdně klíčový zápas, úplně změnit celou sezónu! I když to asi není náš případ! Je to dost pesimistické, ale vidím pravděpodobnější vítězství Plzně v HK než naše v Ostravě!
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
belmis (přítel SN) před 3 lety 10.05.2022 23:19 |Měla by pro nás být velká hrozba dva útočníci z ostravského béčka?
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
rak (přítel SN) před 3 lety 10.05.2022 23:01 |V koutku duše jsem trochu doufal, že by Hradec mohl s Plzní aspoň remizovat. Ale teď, když jsem si přečetl, že to tam píská Berka, jsem veškeré naděje ztratil. Šádek to má pošetřené všude. To mě na tom štve nejvíc. Takže myslím, že na našem zápase s Baníkem tolik nezáleží. Ten pak v každém případe pojede posvětit titul Plzni. Ale už se víckrát psalo, že jsme si to podělali sami. Nechat zoufalou Karvinou nám sebrat 5 bodů, prohrát hrozným Peterovým vlastencem na poli v Liberci, dostat 4 góly od tedy dobře hrajícího Hradce, ale stejně (tam jsme podle mně dojeli na bohorovný přístup) a nakonec totálně nezvládnout poslední vteřiny s Plzní, kdy ten balón do vápna vůbec takto neměl jít.
Když jsem si ale dnes přečetl čerstvou informaci, tak se nechám unášet sice naprosto utopickou, ale krásnou představou, že třeba Plzeň hned vyhučí v kvalifikaci LM, ale my pěkně dokráčíme až do finále Evropské konferenční ligy a budeme ho hrát doma! Těžko se to stane, ale představa je to pěkná. Aspoň bychom po čase mohli mít už trochu štěstí na los. Hned od začátku.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
bongor před 3 lety 10.05.2022 23:19 |Ta nominace Berky je posílená ještě Fraňkem v kukani,to nevymyslíš.Ádolf to má jak dobře říkáš pořešený na všech frontách.Pro jistotu ještě žádal ,aby byli Mejdr a Vlkanova ihned přeřazeni do béčka Hradce.Jeho drzost nemá mezí.
Kam by asi museli bejt přeřazený všichni hráči bídy za to divadýlko ve v plísni?Doufám,že se do tý LM vůbec nedostanou.Budeme jim držet palce ať vypadnou jak cukráři.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
wimpy před 3 lety 10.05.2022 23:20 |Řeknu to asi takhle, ti to jistěj tak urputně, že to nakonec poserou. :-)
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
knl66 (přítel SN) před 3 lety 10.05.2022 23:41 |Přiznej se, jestli svým slovům sám věříš :) Nevěříš, viď?
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
wimpy před 3 lety 10.05.2022 23:47 |Úplně vidím Beageula, jak tu vymyšlenou penaltu v 93. minutě narve do tyče. :-)
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kostelnivlajka před 3 lety 11.05.2022 00:02 |Což nám bude jedno, páč zítra ramizujeme
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
mabr před 3 lety 11.05.2022 09:53 |...tak ji holt nechá Berka opakovat. A pak znovu, znovu a znovu :)
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
SKSKali před 3 lety 11.05.2022 07:34 |Jak se ví, že žádal o přeřazení těch dvou do béčka?
Nikde jsem o tom zmínku nenašel.
Berka a spol.
Bicanovský7 před 3 lety 11.05.2022 00:26 |Berka- Franěk nominovaní na jeden z rozhodujících zápasů ligy (berbrovský tým v akci/ Roman, ač neviděn, tahá za nitky... Adolf a jeho pistolník na celou situaci dohlížejí "od lavičky"... A pan Příhoda mlčí... F-EVOLUCE pláče...
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Hrochus před 3 lety 11.05.2022 01:11 |Podepisuju! Včetně toho štěstí na los, protože to budeme tentokrát safra potřebovat - abychom se protloukli do základní skupiny ECL, budeme muset vyřadit 3 soupeře, přičemž nám hrozí nejen destinace velmi exotické (a tedy z mnoha důvodů nevypočitatelné), ale především v závěrečném "playoffovém" kole jakožto třešínka na dortu, který jsme si nezvládnutou nadstavbou sami upekli, kvalitní soupeři z top lig... v letošním ročníku byli účastníky tohoto předkola nám dobře známé týmy jako např. Union Berlin, LASK, Copenhagen, Gent, AS Roma, Anderlecht, Partizan, Rennes, PAOK, Tottenham, nebo náš oblíbený Feyenoord! O Karabachu raději nemluvě:-) Zlatá nezvládnutá předkola s Ferenc. + Legií a propadnutí "jen" do základní skupiny ECL... ještě budeme vzpomínat...
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Slávista 51 před 3 lety 11.05.2022 06:09 |To toho termínu však nestihnou zvětšit kapacitu stadionu na slibovaných 30tisíc.
Tak doufám, že ten výjezd bude s
Slávista 51 před 3 lety 11.05.2022 06:06 |patřičným předstihem.
A ne jako do Hradce. Ty 3body musí ubojovat !
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
demokrat před 3 lety 11.05.2022 07:51 |Siri se zprava, ze Vlkanova s Mejdrem za trest, ze byli u nas ve VIP lozi nemohou dnes nastoupit.
Kazdopadne jestli ma Plzen oba zapasy vyhrat a stat se tim mistrem, tak tezko rict, co je lepsi, zda ztratit titul v poslednim kole v derby nebo dnes venku z pohledu fanouska.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
pehacko před 3 lety 11.05.2022 08:06 |Tak to Ada vosefovany dokonale… takovy titul jim bude sluset. Od podvodu k podvodu a nastesti je karma dozene rychle v poharech, kdy vyhuci ze vsech predkol. Nam mala facka pomuze a Jindra se priste polepší…
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
demokrat před 3 lety 11.05.2022 08:14 |Pisou, ze trest je primo od vedeni hradeckeho fotbalu. Treba se vecer ukaze, ze to byla poplasna zprava
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
pehacko před 3 lety 11.05.2022 09:26 |Tak a ve vedeni je szabo nebo jak se jmenuje a to byl veliky kamarad berbra…
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kostelnivlajka před 3 lety 11.05.2022 10:09 |To máš od Ríši. Já mu zavolám a zeptám se ho...tak prý je to největší blbost, co kdy slyšel....
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kostelnivlajka před 3 lety 11.05.2022 11:16 |Tak jeden je prý zraněnej a stejně nemůže hrát a ten druhej je nějakej rozhozenej nebo co..dostali od klubu flastr
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Eluin (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 11:30 |Bohužel... https://www.fchk.cz/clanek.asp?id=Prohlaseni-k-situaci-Jana-Mejdra-a-Adama-Vlkanova-4778
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
pehacko před 3 lety 11.05.2022 11:57 |Pokud je mejdr takovy profesionál, ze neni schopen hrat na plno za tym, co jej plati, tak at tahne do pradelny, tam se bude hodit… povahove. To je krivak, ze mu neni rovno.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Tillendorf před 3 lety 11.05.2022 13:20 |Hradec píše : Jan Mejdr má v tuto chvíli na stole tři nabídky na přestup – mimo jiné od obou klubů, které spolu bojují o titul ..................a zároveň v neděli jednal za zády klubu , - tak časově by to možné bylo. Přesto to na mě působí jako oficiální blábol, co zakrývá realitu, která je jinde . Ale je to jen dojem. A vlastně je to jedno, Slávinka ten titul letos stejně udělá :-).
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kostelnivlajka před 3 lety 11.05.2022 10:08 |Nebul furt..stejně je už pozdě!
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Lord_Edmund před 3 lety 11.05.2022 08:12 |Myslím, že takhle by se zrovna Koubek neshodil. Jasně, asi přeje víc Plzni, než nám, ale zrovna u něho věřím, že mu jde především o Hradec a o to, aby měl důvěru svých hráčů. Kdyby ty dva dva nepostavil v této části sezóny, tak by se strašně shodil. Ostatně, uvidíme dnes.
Větší problém vidím ovšem v tom, že Plíseň hraje dobře a hlavně účelně a navíc bude mít v záloze Šádkovi loajálního rozhodčího.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
asanin před 3 lety 11.05.2022 08:41 |Tak Koubek s tím nemůže vůbec nic dělat, pokud ten příkaz jde z vedení klubu. On se s nimi leda tak může pohádat a říct jim, že tuhle šaškárnu už příští sezonu podporovat nebude (neprodlouží smlouvu).. Ale to je tak jediné co zmůže... Sabou (ředitel Hradce) byl v odposleších - chodil škemrat za Berbrem... Tam je ta linka Sabou - Šádek zcela evidentní... Dohodli se a tak to bude...
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kostelnivlajka před 3 lety 11.05.2022 10:18 |V těhlech věcech má poslední slovo Ríša Jukl...
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Ondráš před 3 lety 11.05.2022 09:11 |Neřešte pořád Plzeň. Na rozdíl od nás si za vítězstvím prostě jdou a věří si, i když podle mnohých hrají antifotbal. Zatímco my s naším "totálním fotbalem" vypadáme jako sestava vyklepaných prvorodiček, která si vždy zápasy ukázkově posere. Kde je ta údajná větší mentální zkušenost oproti Plzni?? Ty ocelové nervy zkuté v těžkých pohárových bitvách?? Ani hovno.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Markus před 3 lety 11.05.2022 09:53 |Plzeň to dokázala dobře posládat pro krátkodobý úspěch, ale jinak být jejich příznivcem, tak mě tahle čísla trošku děsí. Ten poslední zápas se Spartou: 96, 89, 97 (hostování), 90, 94, 90, 98 (zrádce), 93, 95, 90, 92 => průměrný věk cca. 29 let. Nedávno jsem někde na toto téma četl, že ve špičkových angosaských týmech se snaží držet věkový průměr mezi 25 a 26 lety. Ta čísla vyjadřují zkušenosti a efektivita takového týmu náhodou není. Ale ta energie a technické dovednosti jim viditělně chybí a budou muset hodně přeskládat kádr, aby s tím něco udělali. A nemají tam v tuhle chvíli moc hráčů, se kterými by mohli udělat nějaký prodej. Vidím opravdu velký kontrast proti naší strategii, která, pokud nenastane nějaký rozpad klubu zevnitř (snad ne, žádné takové signály snad nejsou), prostě musí přinést dlouhodobě další úspěchy.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Eluin (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 11:32 |Tak oni tuto sezónu ten titul musí urvat čistě z existenčních důvodů - nový majitel, peníze za Evropu (v předkolech by pravděpodobně vypadli, atd). Proto ta sázka na "teď a nyní" a na zkušenost.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
necich před 3 lety 11.05.2022 10:01 |Marně přemýšlím co jsi vlastně chtěl svým příspěvkem říci.. Že má Šádek delší prsty a větší vliv? Že hráči Plzně jsou lepší o parník než naši? Že jsme se mentálné sesypali? Ano mentálně na tom asi nejsme úplně super.. Víš proč? Všichni si neustále opakují nesmyslný názor, že pro Slavii je jediné přijatelné umístění být první v lize, hrát minimálně čtvrtfinále evropského poháru a ještě raději vyhrát domácí pohár. Slovem všichni myslím fotbalovou veřejnost, novináře, fanoušky včetně tebe apod. Ovšem mezi tou skvělou a mentálně vyspělou Plzní a vyklepanou Slávii, která si vždy zápas posere, která celý podzim a velkou část jara hrála jako bonus těžké zápasy v EKL je prozatím rozdíl dvou bodů.
Komentář byl uživatelem upraven (11.05.2022 10:46) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Marně přemýšlím co jsi vlastně chtěl svým příspěvkem říci.. Že má Šádek delší prsty a větší vliv? Že hráči Plzně jsou lepší o parník než naši? Že jsme se mentálné sesypali? Ano mentálně na tom asi nejsme úplně super.. Víš proč? Všichni si neustále opakují nesmyslný názor, že pro Slavii je jediné přijatelné umístění být první v lize, hrát minimálně čtvrtfinále evropského poháru a ještě raději vyhrála domácí pohár. Slovem všichni myslím fotbalovou veřejnost, novináře, fanoušky včetně apod. Ovšem mezi tou skvělou a mentálně vyspělou Plzní a vyklepanou Slávii, která si vždy zápas posere, která celý podzim a velkou část jara hrála jako bonus těžké zápasy v EKL je prozatím rozdíl jediného bodu. .
Skrýt původní komentář
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 10:05 |Není to bod jeden, pane starosto, ale dva. Což ovšem nic nemění na tom, že máš pravdu.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
necich před 3 lety 11.05.2022 10:44 |Děkuji za upozornění...
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kostelnivlajka před 3 lety 11.05.2022 10:07 |Nesmíš o všem furt tak přemejšlet...
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
necich před 3 lety 11.05.2022 10:44 |Děkuji za kompliment.:)
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kondorr před 3 lety 11.05.2022 10:24 |Jestli je Plzen v něčem lepší tak je to utok tam sou o parník lepší když koukám na na toho frantíka jak si pokreje míč a nikdo ho neodstaví a on si dělá s obráncem co chce.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
SirCohen před 3 lety 11.05.2022 10:37 |Až na to, že jsme v lize doposud dali o 18 gólů víc než oni.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kondorr před 3 lety 11.05.2022 11:01 |To máš pravdu ale já myslim kvalitu utočníků tam je to špatný
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
SirCohen před 3 lety 11.05.2022 11:03 |Já ti nevím, mně přijde lepší mít 78 gólů, o který se podělí celý mužstvo než 60 gólů, ze kterých dá 17 jeden hráč.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kondorr před 3 lety 11.05.2022 11:08 |Ano ale vzápasech když se nedaří tak je takovej utočník k nezaplacení a Slávia má jasnou jedničku Tecla
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
SirCohen před 3 lety 11.05.2022 11:13 |To je ale spíš souhra okolností. Standa určitě není jasná jednička od začátku sezony, ale spíš z nouze.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
necich před 3 lety 11.05.2022 10:50 |Ano JDB je velmi kvalitní útočník, takového momentálně nemáme. Ovšem hrajeme jiným stylem a goly také dáváme, viz. kolega níže..Náš problém je aktuálně, že těch golů více dostáváme než jme byli zvyklí.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
SirCohen před 3 lety 11.05.2022 10:59 |A to přesně o 3 víc než Plzeň doteď a o 4 víc než za celou loňskou sezonu:)
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kostelnivlajka před 3 lety 11.05.2022 11:35 |..a všechny beky oholit!
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
necich před 3 lety 11.05.2022 11:37 |Ale to tam nebereš poháry...
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
SirCohen před 3 lety 11.05.2022 12:19 |Na začátku bylo srovnávání nás a Plzně, tak jakýpak poháry? :)
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
necich před 3 lety 11.05.2022 13:40 |Na začátku možná, ale následně se to dostalo do obecnější roviny.. :)
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kostelnivlajka před 3 lety 11.05.2022 11:34 |Hroznej průchoďák, za odměnu hochy na tejden do krkonoš-místo dovolený, tahat balvany!
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kondorr před 3 lety 11.05.2022 10:28 |Souhlasim že si titul posrala Slávia sama realizák v sezoně až moc experimentovali a i hráči k pár zápasum přistupovali jako machři kde se nemůže nic stát, ale když je v Plzni Šádek tak se nemá cenu bavit jestli hrajou fér Šádek je stejný zlo jako Berbr.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Monarchie před 3 lety 11.05.2022 08:29 |Příjemné jaro z Ostravy. Titul jsme si prohráli doma s Karvinou a Plzní. Samozřejmě, zající se sčítají po honu, ale nějak už nehoncují..
Je velmi zarážející vliv Šádka na rozhodčí a podle toho to bude v Boleslavi vypadat. V Ostravě je hezké počasí, věřím, že naši kluci to dohrají se ctí. Očekává se mnoho diváků, Ostrava snad ukáže mladé pušky a mohl by to být pěkný fotbal. V 8 ráno se otevřela místní pivnice v centru Ostravy a chachaři už řeší sestavu.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kondorr před 3 lety 11.05.2022 10:20 |Já prostě nechápu že Berka ještě píská a ještě ho daji na takovej zápas oni se ani nesnaží něco zastírat to je na okamžitou Příhodovo rezignaci a nejvíc mě zaráží jak je v zákulisí Slávia neškodná když si Šádek tohle dokáže ošéfovat.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
SKEP před 3 lety 11.05.2022 09:21 |Pouze doplním jména obou ostravských talentů. Jedná se o dvacetileté fotbalisty Smékala a Jaroně. Uvidíme, jak vyjdou z přímé konfrontace s našimi defenzivními mazáky.
Jo, a oba jsou snad z Valmezu.
Komentář byl uživatelem upraven (11.05.2022 09:23) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Pouze doplním jména obou ostravských talentů. Jedná se o dvacetileté fotbalisty Smékala a Jaroně. Uvidíme, jak vyjdou z přímé konfrontace s našimi defenzivními mazáky..
Skrýt původní komentář
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kostelnivlajka před 3 lety 11.05.2022 10:06 |JaroŇ a KvětoŇ
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kostelnivlajka před 3 lety 11.05.2022 12:43 |..oprava "KrasoŇ"
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
SirCohen před 3 lety 11.05.2022 14:13 |Jasoň a drsoň... jak jsme tohle mohli kdysi pít, brr.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
rak (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 11:37 |Jak to je s Mejdrem a Vlkanovou opravdu, to netuším. Ale byla totální blbost tahat je do Edenu na zápas, pokdu v tom je zaangažován někdo ze Slávie. Nevím, koho to napadlo, ale těžko pochopit jeho uvažování. Jinak Šádek to má pořešené na více frontách. Naše šance na titul jsou zcela nulové. Jen doufám, že na tohoto mafiána někdy také dojde. A třeba si s námi osud zahrává a směruje k té Konferenční lize :))
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kostelnivlajka před 3 lety 11.05.2022 11:45 |Tak nepředpokládám, že by si koupili jednou rázovou vstupenku do VIP...
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Borgetti před 3 lety 11.05.2022 11:50 |Tak neřekl bych, že šance jsou nulové, ale dá se to na 0 zaokrouhlit. Jako věřil jsem ještě tak na 30 až 50% dle nálady :-) věřil jsem Hradci, ale bez Vlkanovi budou jak my začátkem jara bez Stancia. Teď už věřím tak na 10%, sotva na 15%.
Poučení do příští sezóny.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
necich před 3 lety 11.05.2022 12:10 |Tak včera mi to přišlo jako absurdita, kterou živí isport. Dnes po prohlášení HK (pokud je pravedivé) mi to přijde jako idiocie a někdo by měl ve Slavii za to nést osobní odpovědnost. Už chybí jen ten klaunovskej nos..
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Pepino44 před 3 lety 11.05.2022 12:37 |Máš nějaké důkazy nebo indicie, že je pozval někdo ze Slávie ? Co když sami Slávii kontaktovali, že by chtěli ten zápas vidět. To je měli odmítnout a říct jim, ať si někde seženou lístky ?
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kondorr před 3 lety 11.05.2022 12:40 |To jako pořád věříš na pohádky :) trochu moc náhod ne
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
necich před 3 lety 11.05.2022 13:37 |Tak indicie právě beru z prohlášení HK, také píšu pokud je pravdivé... Jako, že mirnix týrnix dva nejlepší hráči HK, o které se zajímáme a z nichž jeden již dostal nabídku na přestup si zažádají o lístky do VIP na zápas se Slováckem? Tak na pohádky jsem už drobet starší... :)
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kondorr před 3 lety 11.05.2022 12:23 |Děláme si srandu ze smetiště ale tohle je od našeho vedení totální selhání děláme z fotbalu totální vědu a pak to nákej dovolim si říct pablb takhle posere jestli to byla motivace nebo jednání o přestupu pro hráče tak si je určitě nepozvu do VIP
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Snivec před 3 lety 11.05.2022 12:27 |je to tak hloupe, ze to snad ani nemuze byt pravda, kazdopadne Adolf se tomu pouze smeje, protoze mu jeste nekdo od konkurence pomaha
nekomu u nas chybi pokora a zdravy rozum
https://www.fchk.cz/clanek.asp?id=Prohlaseni-k-situaci-Jana-Mejdra-a-Adama-Vlkanova-4778
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kondorr před 3 lety 11.05.2022 12:32 |Souhlas docela by mě zajímalo kdo je za to zodpovědnej tohle je na padáka už takhle to byla jenom teoretická šance a ted z toho nákej chytrák udělal nulovou šanci.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Ragnarok před 3 lety 11.05.2022 12:36 |Garantuju ti, že ten, kdo je za to zodpovědnej, rozhodně padáka nedostane. Je hodně chráněn a padáka dostane jedině, když bude mít Slavie nového majitele.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
SKEP před 3 lety 11.05.2022 12:51 |Velký díl zodpovědnosti nese Takács, který Vlkanovu zranil. To jsou ty hostování...
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
wimpy před 3 lety 11.05.2022 12:31 |Ještě jedna douška, Sky boxy mají pronajaté sponzoři, klub může jen těžko ovlivňovat, koho do nich pozvou, tuhle teorii, že jednali se Slavií o přestupu bychom nevyvratitelně smetli jedním prohlášením, kdyby na tom byl zájem.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Morb před 3 lety 11.05.2022 11:59 |https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/hradec-kralove-plzen-slavia-jan-mejdr-adam-vlkanova.A220511_114500_fotbal_vp2
Je mi jasný, jak to bylo. Pozvali jsme je tam, ať se kluci podívaj, jak Slavia vyhraje a půjde si pro titul. No, ono hovno ... Za zápas jsme nevystřelili na bránu a trapně remizovali. Tohle je náš přešlap jako prase. Letos teda ne jedinej.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
necich před 3 lety 11.05.2022 12:06 |Co to? Vyhráli jsme 3:0 a nevystřelili na branku?
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
pehacko před 3 lety 11.05.2022 12:12 |Já mam nekdy pocit, ze nam sem chodi tyhle picoviny psat sam sadek s tydytem, ze tohle snad ani slavista napsat nemuze…
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Fačín před 3 lety 11.05.2022 12:20 |Jako sorry, ale to jsme vážně jelita, oslabit naším neprofesionálním jednáním poslední tým, který nám může uhrát titul...Tohle by měl teda někdo odskákat...
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
daadyy před 3 lety 11.05.2022 12:21 |Vlkanova s Mejdrem mají ovšem nabídku i od Plzně. S těma je dokonce dnes teprve čeká zápas. Tak možná nehrajou spíš proto..
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kostelnivlajka před 3 lety 11.05.2022 12:30 |Já bejt fanoušek votroků, tak nevím jestli bejt nasranej na hráče, že chtěj kluk opustit, nebo na klub, že před mačem oslabuje mančaft...
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
belmis (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 12:32 |Přesně tak:
"Mejdr má v tuto chvíli na stole tři nabídky na přestup – mimo jiné od obou klubů, které spolu bojují o titul"
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Fačín před 3 lety 11.05.2022 13:43 |Co to je za výmluvu zase...Byli u nás ve VIPku, za zády hradeckýho vedení, ten je za to potrestal. Po zásluze. Nečetl jsem o tom,že by chlapci byli ve VIPku v Plzni.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Betynka58 před 3 lety 11.05.2022 12:31 |Mám takové šimrání v zádech, že dnes večer zase bude tabulka v pořádku.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
hajnej před 3 lety 11.05.2022 12:34 |To by bylo úplně super. Vypálit všem rybník. Dáme Baník a Hradec remizuje s plzní i bez opor. Šádkovým intrikám navzdory.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kondorr před 3 lety 11.05.2022 12:36 |sni dál :))
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Vhoo (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 13:32 |Podle mě oboje remíza aby byla trochu větší nasranost tady
Komentář byl uživatelem upraven (11.05.2022 13:33) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Podle mě o oni remízaaby byla trochu větší nasranost tady .
Skrýt původní komentář
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
utrzeny_ze_retezu před 3 lety 11.05.2022 12:37 |To si bohužel moc nemyslím, že by si hradčáci nechali utéct prémie ... :-/
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
wimpy před 3 lety 11.05.2022 12:54 |No právě nenechaj... :-)
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
hajnej před 3 lety 11.05.2022 13:23 |Ty mají prémie jistý z obou stran :)) Ať to dopadne jak chce, jedna strana bude spokojená.
Vlkanova, Mejdr.....
kramle před 3 lety 11.05.2022 12:34 |Tak jsem se dočetl, že stěžejní hráči HK nebudou v základu proti Plzni. Je to trest za jejich návštěvu VIP na Slávii. Vedení HK chápu a ve své podstatě se jim nedivím. Čemu se ale divím a jsem naštvaný na někoho ve Slávii, kdo měl tu potřebu s nimi jednat a je jedno na jaké téma. Je to v průběhu nadstavby. Přizná se k této diletantštině někdo ?
Re: Vlkanova, Mejdr.....
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 12:40 |Já myslím, že věci nejsou vždy takové, jaké se zdají být.
Re: Vlkanova, Mejdr.....
necich před 3 lety 11.05.2022 13:47 |To je svatá pravda..
Re: Vlkanova, Mejdr.....
mig52 před 3 lety 11.05.2022 13:06 |My jsme v některých věcech neuskuteční amatéři. Jednu z posledních šancí dusíme sami.
Komentář byl uživatelem upraven (11.05.2022 13:07) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
My jsme v některých věcech neuskuteční amatéři. Jenže z posledních šancí dusíme sami..
Skrýt původní komentář
Re: Vlkanova, Mejdr.....
krumicek před 3 lety 11.05.2022 13:10 |Kdyby Hradec tak moc chtěl proti Plzni uspět, tak si ty hráče pozve na kobereček, promluví jim do duše a dá jim třeba podmínečně pokutu, pokud nebudou proti Plzni bodovat. A normálně je postaví.
Ale protože už je předem dané jak to má dopadnout, tak se tohle Hradci náramně hodilo do krámu. Pustí to Šádkovi a budou z obliga, že holt bez dvou opor to bylo těžké...
Re: Vlkanova, Mejdr.....
honza1947 před 3 lety 11.05.2022 16:42 |Podle ofiko stránek fc HK, dostali oba provinilci pokutu za porušení smlouvy a pravidel FAČR, kterou oba přijali, a tím to považují všechny strany za vyřízené. Vlkanova nehraje z důvodu zranění z utkání s Baníkem (koleno a kotník), dokonce zkoušel trénovat aby mohl nastoupit, ale nejde to a Mejdr už dokonce sezóny nenastoupí, protože má z těch 3 nabídek (Slavia, Sparta, Plzeň) v hlavě "maglajs". Jukl potvrdil, že se mu Tvrdík osobně omluvil, omluva byla přijata a jednání mezi kluby, původně plánované na pondělí a zrušené, se uskuteční ve čtvrtek 12. 5. 2022.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
belmis (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 12:38 |To se Berbr zase vrátil?
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Lord_Edmund před 3 lety 11.05.2022 13:22 |nikdy neodešel.Jen předal nitky k rozhodčím šádkovi a vlastně i nitku od Tydýta.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
belmis (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 13:28 |Vypadá to tak...
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Ragnarok před 3 lety 11.05.2022 12:40 |Baník hodlá dát v posledním kole hráčům z juniorky. Hradec úmyslně nepostaví dva nejlepší hráče. Jsem příznivec nadstavby, ale okamžitě ji zrušme. Je hrubě ovlivněna tím, že tam jsou mužstva, kterým nejde vůbec o nic a svým chováním znevažují soutěž. Dnešní zápas Hradce bude trapná komedie, Že se všichni zúčastnění nestydí. Utkání vyhraje Plzeň o dvě branky.
V případě dlouhodobé soutěže alespoň narazí zájemce o titul třeba na tým, který hraje o záchranu. Tady ta konstrukce je děsivá. To už snad radši dejme playoff.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
utrzeny_ze_retezu před 3 lety 11.05.2022 12:45 |Ale za to si dneska baník dá náramně záležet...
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Ragnarok před 3 lety 11.05.2022 13:03 |Baník bude dneska jezdit a hrát velmi tvrdě. V plné polní. V neděli se snad ani nemá cenu koukat na šoty. To se člověk koukne na stadionu na livesport, a bude tam 3. Beaugel, 7. Klalvach, 15. ČK Lishka. Do utkání nenastoupí z rozhodnutí trenéra Almasi, Tetour a další.
Pokud Hradec nic neuhraje, vůbec bych se s Juklem nebavil a doporučil bych mu prodat hráče do Plzně, ta mu jistě nabídne adekvátní peníze. A Hradec každou další sezonu hrát jak finále ligy mistrů, dávat jim příděly, na hostování nikoho a brát jim hráče po smlouvě zákulisníma nabídka podpisových bonusů na jakéhokoli nadějného dorostence.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Ragnarok před 3 lety 11.05.2022 13:03 |Baník bude dneska jezdit a hrát velmi tvrdě. V plné polní. V neděli se snad ani nemá cenu koukat na šoty. To se člověk koukne na stadionu na livesport, a bude tam 3. Beaugel, 7. Klalvach, 15. ČK Lishka. Do utkání nenastoupí z rozhodnutí trenéra Almasi, Tetour a další.
Pokud Hradec nic neuhraje, vůbec bych se s Juklem nebavil a doporučil bych mu prodat hráče do Plzně, ta mu jistě nabídne adekvátní peníze. A Hradec každou další sezonu hrát jak finále ligy mistrů, dávat jim příděly, na hostování nikoho a brát jim hráče po smlouvě zákulisníma nabídka podpisových bonusů na jakéhokoli nadějného dorostence.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Ragnarok před 3 lety 11.05.2022 13:05 |Baník bude dneska jezdit a hrát velmi tvrdě. V plné polní. V neděli se snad ani nemá cenu koukat na šoty. To se člověk koukne na stadionu na livesport, a bude tam 3. Beaugel, 7. Klalvach, 15. ČK Lishka. Do utkání nenastoupí z rozhodnutí trenéra Almasi, Tetour a další.
Pokud Hradec nic neuhraje, vůbec bych se s Juklem nebavil a doporučil bych mu prodat hráče do Plzně, ta mu jistě nabídne adekvátní peníze. A Hradec každou další sezonu hrát jak finále ligy mistrů, dávat jim příděly, na hostování nikoho a brát jim hráče po smlouvě zákulisníma nabídka podpisových bonusů na jakéhokoli nadějného dorostence.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
rak (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 13:20 |A nebo narazí na tým z prostředka tabulky, kterému o nic nejde a bude to stejné. To není věc systému, ale konkrétní situace v konkrétním ročníku. V minulosti tam mužstva v nadstavbě většinou o něco hrála. Také jsme měli o jeden tým v Evropě víc. Mně spíš vadí Šádek a jeho mafiánství. Zase tak moc se od Berbra neliší. Takoví lidé pracují v jakémkoli herním systému, podle momentální potřeby. Ale naběhnout si navíc takto na vidle (Vlkanova, Mejdr), to vyžaduje velkou dávku stupidity.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kostelnivlajka před 3 lety 11.05.2022 12:41 |Já se těšil, že plíseň krachuje a nemá love, twl a voni chtějijou nakupovat???
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
wimpy před 3 lety 11.05.2022 13:02 |To se přece nevylučuje. Taky můžeš chtít šukat a v podstatě nemít čím... :-)
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
necich před 3 lety 11.05.2022 13:46 |Možná je častější varianta, že není s kým..:)
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
wimpy před 3 lety 11.05.2022 14:06 |Tohle my ženáči neznáme. :-)
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
butters před 3 lety 11.05.2022 12:45 |Já teda hlavně doufám, že po téhle "aférce" přerušíme veškerá jednání s Hradcem (ať si klidně Mejdra s Vlkanovou prodají do Plzně, když jim nevadí, že místo 60 milionů za ně dostanou 20). A celkově bychom měli dát najevo, že nehodláme obchodovat s kluby, kteří před férovými vztahy dávají přednost Šádkovým intrikám. I kdyby to mělo znamenat, že tím dobrovolně některé hráče přenecháme Plzni a spartě.
Samozřejmě pokud někdo z našeho vedení do VIP Mejdra a Vlkanovu pozval, tak by to měl taky odnést, protože tím k titulu Plzně pomohl úplně stejně jako vedení Hradce tím, že do zápasu s Plzní nepošle svoje dva nejlepší hráče.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Aladinus před 3 lety 11.05.2022 13:06 |Zákulisí Plzeň asi umí a doufám, že my ho tímhle odporným způsobem neumíme a umět ani nechceme. Už tady zaznělo, že jestli tabulka zůstane jak je, můžeme si za to hlavně sami. Nasazení rozhodčího, odstavení dvou důležitých hráčů vedením Hradce jde Plzni naproti. Do toho jsem na zápase se Slováckem zaslechl informaci, že některým hráčům Hradce plzeňské finanční zdroje už také zaplatily letní dovolenou a chce se mi věřit, že je to jen kachna... Byl bych rád, kdyby dneska šel Hradec po nich stejně jako po nás, ale moc tomu nevěřím a spíše čekám, že Koubek bude "šokován" bezkrevným výkonem.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Ondráš před 3 lety 11.05.2022 13:35 |Tak hlavně, že my nikde v odposleších nefigurujeme a zachovali jsme si tvář.
Tuhle sezonu jsme se vlastní blbostí/bohorovností sami podřízli hned několikrát..často přímo v klíčových zápasech a teď tu budeme naříkat, že za nás nezabojuje Hradec voe, Hradec!
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
damade před 3 lety 11.05.2022 13:09 |Už jsem z toho fotbalu nějak znechucenej. Ještě, že už ta sezóna končí a bude na nějakou dobu klid.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
marcocruz (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 17:08 |Musim říct, že tahle sezona je nějak víc žumpoidní než obvykle a taky jsem z toho už dost otrávenej. Tu naší ligu sleduju jen kvůli milovaný Slavii, jinak bych neměl ani jeden důvod na takovou ligu koukat.
Reakce
Ragnarok před 3 lety 11.05.2022 13:10 |To, že totální trouba pozve ty hráče do Edenu (měl sám okamžitě dát výpověď, protože ji nedostane) je jedna věc. Média jsou pohoršena, kluby jsou pohoršeny.
Zajímavé je, že podobné pohoršení nezpůsobilo, když Kolář se Šádkem se domluvili někde tajně a ukradli ze Slavie nadějného mladého hráče. Z toho měl Šprynař a spol daleko menší vánoce. Naopak říkali, že na to má Bucha právo. Takže bych už nikoho nekupoval, dal každýmu o koho budem stát 20 na ruku a ten by dal výpověď.
Re: Reakce
wimpy před 3 lety 11.05.2022 13:12 |Fascinuje mě, že si v dnešní době furt někdo myslí, že jsme pozvali hráče do VIPky a doufali, že si toho nikdo nevšimne.
Re: Reakce
rak (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 13:23 |Tvrdík se Hradci omluvil za jednání svých podřízených, takže to asi někdo z nich udělal.
Re: Reakce
wimpy před 3 lety 11.05.2022 13:26 |Pořád to může být kouřová clona. Navíc je zcela reálná možnost, že by oba stejně nenastoupili (ze zdravotních nebo jiných důvodů) a bylo to jedno. Ale představa, že bychom je chtěli lanařit, a to tajně a v dnešní době kamer a mobilů je nechali sedět ve VIPce, je prostě komická. Tomu nemůže nikdo se zdravým úsudkem věřit.
Re: Reakce
rak (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 13:33 |To možná ne, ale někdo to pozvání přinejmenším nedomyslel.
Re: Reakce
belmis (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 13:48 |Ale vždyť to není vůbec podstata problému. Každý klub, když chce hráče, mluví nejdřív s hráčem a jeho agentem. Musí vědět, jestli k nám vůbec chce, říct mu, co po něm budu chtít já a on musí říct, že to bude akceptovat. Navíc minimálně s Mejdrem jednala i Plzeň a nějaký sparťanský insider na twitteru psal, že jdou do Sparty. Ale tady se bude řešit jen Slavia a má to být důvod, aby dle několik dní starého prohlášení Šádka oba hráči nehráli. To Šádek koupil i Hradec?
Re: Reakce
wimpy před 3 lety 11.05.2022 14:05 |Ani jeden to nesmí udělat bez svolení klubu, pokud má hráč do konce smlouvy víc, jak půl roku. Tohle pravidlo je daný, každý ho zná a kdyby ho chtěl porušit (což se zcela jistě děje), bylo by neuvěřitelné, kdyby to udělal takhle. Tak neuvěřitelné, že to u týmu, který byl za poslední čtyři roky třikrát ve čtvrtfinále evropských pohárů a jednou v LM naprosto vylučuji.
Re: Reakce
necich před 3 lety 11.05.2022 14:16 |Třeba si to takhle přesně řekli. To je taková hovadina, že tomu nikdo neuvěří... Kluci, kteří od školních let nebyli v Praze si prostě udělali výlet, vzali přítelkyně a aby nezabloudili tak jim průvodce dělal pro jistotu agent..:) To by mohlo projít..
Re: Reakce
wimpy před 3 lety 11.05.2022 14:19 |Slavii by stačilo říct asi toto: "Ano, víme že byli ve VIPce, ale k žádnému pozvání od klubu ani jednání nedošlo. Nesešli se s trenérem ani sportovním ředitelem."
Re: Reakce
necich před 3 lety 11.05.2022 15:14 |Ano to by bylo ideální, pokud by to byla pravda. Pokud se ovšem JT omluvil za své podřízené tak je to passé.
Re: Reakce
bongor před 3 lety 11.05.2022 14:37 |Naco by kupoval Hradec,když má svý lidi ve vedení Fačru a kdoví kde všude.Jak jsem tady už jednou napsal,taťka sice
sedí ve vazbě,ale nechal nám tady plno svých vzorných žáků.Soudruzi tohle zvládnem,nás nemůže rozházet nějaká blbá Slavie!
Re: Reakce
kondorr před 3 lety 11.05.2022 17:36 |Víš co běhá po světě pitomců to že někdo dělá pro Slávii z něj automaticky nedělá genia :)
Re: Reakce
wimpy před 3 lety 11.05.2022 18:30 |Jednak tohle nerozhoduje jeden člověk a pak je to tak blbý, že by to neudělal ani Rosický.
Re: Reakce
kostelnivlajka před 3 lety 11.05.2022 13:42 |Když už tak do Irisu, jak je tam to okýnko na staďák a každýmu dvě šlapky,aby se o přestávce nenudili...
Re: Reakce
Ragnarok před 3 lety 11.05.2022 14:42 |Přesně. Pak by Vacek sdílel: Skandál v IRISU: Vlkanova souložil s Mejdrem při zápasu Slavie.
Komentář byl uživatelem upraven (11.05.2022 14:42) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Přesně. Pak by Vacek sdílel: Skandál v IRISU: Vlkanova souložil s Mjedrem při zápasu Slavie..
Skrýt původní komentář
Re: Reakce
Ragnarok před 3 lety 11.05.2022 14:43 |A Jukl by je odvolal z utkání z důvodu vyčerpání.
Re: Reakce
japoko před 3 lety 11.05.2022 13:28 |Je celkem jedno, co píšou dementi ze Sportu! Podstatné je, že letošní ročník by si vedení, realizák i hráči za rámeček dát neměli!
Re: Reakce
rak (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 13:35 |No, já bych řekl, jen některé výkony a podle mně zbytečnou ztrátu titulu. Řada vystoupení v ECL byla dobrých. Neházel bych to vše do jednoho pytle. Chybou bylo puštění Nica, ale možná moc nešlo ho tady udržet.
Re: Reakce
butters před 3 lety 11.05.2022 15:54 |Udržet ho asi nešlo, smlouvu by podle mě prodloužil jen v případě zvýšení platu a to by byla ekonomická sebevražda, takže jeho odchod i ta částka byla vzhledem k jeho věku a délce smlouvy bohužel adekvátní. Chyba byla, že jsme ho nenahradili aspoň nějakým hráčem z ligy a věřili jsme, že si v lize poradíme i bez tvůrce hry. Nebo jsme možná byli naivní a spoléhali na to, že Ševčík, který na podzim 17 zápasů vynechal ze zdravotních důvodů, bude najednou celé jaro fit. Bohužel tahle pozice je při boji s betonujícími soupeři klíčová a těžce jsme na to doplatili.
Re: Reakce
houston (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 14:06 |Vím,že mě to tu semele, ale pro mě je Bílek debílek ! Klub už měl opustit do vyřešení odposlechů dávno. A tohle s hradečákama byl taky extra diplomatickej kus. Posral i poslední naději.
Re: Reakce
spravnej_jezedak před 3 lety 11.05.2022 15:21 |Já se přiznám, že bych mnohem raději viděl na jeho židli Bílka z MB. Už když odcházel z Liberce, tak mi přišla škoda, že jsme mu nehodili laso…
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
sicilianbrno před 3 lety 11.05.2022 13:45 |Nechapu co pořad nekteři mate s tou nepovedenou sezonou? A to mysliš herně nebo i bodovy zisk? Nechce se me to hledat, ale myslim si že 73 bodů po 30 kolech je jeden z našich nejlepšich vysledků, ne li nejlepši, jiny ročniky by to v pohodw stačilo na titul s naskokem. Bohužel o bod min udelala plzen což vzhledem k jejich (ne)stylu a častejšimu betonovani nikdo nechape. V nastavbe nam nevyšel zapas s Hradcem...
+ Bonus v podobe čtvrtfinale evropske soutěže...at už to dopadne jakkoliv tak ja byl narozdil od tebe se sezonou spokojen.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
sicilianbrno před 3 lety 11.05.2022 13:46 |To mělo byt pod članek od japoko
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Lord před 3 lety 11.05.2022 14:03 |Tak například za neúspěch musí být považována hra obrany. Letos jsme dostali spoustu gólů. To nebývalo.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
SirCohen před 3 lety 11.05.2022 14:11 |No, spoustu... v lize zatím o 4 víc než za celou minulou sezonu, zbývají dva zápasy, může se to samozřejmě ještě zhoršit.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
necich před 3 lety 11.05.2022 14:11 |Máš recht, ale nediv se. Někteří fanoušci, kteří si zvykli za posledních 70 let odškrtávat jeden titul za druhým, kteří si zvykli na čtvrtfinále evropských pohárů rok co rok jsou prostě nespokojeni a případné druhé místo považují za historický neúspěch....
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
butters před 3 lety 11.05.2022 15:59 |No úspěch to není, to si zase přiznejme. Ale myslím, že za většinou negativních příspěvků (i z mojí strany) je frustrace z toho, kdo ten titul (na 99,5 %) bude mít. Já bych snad víc zkousnul i tu spartu, která si drtivou většinu svých bodů uhrála fakt na hřišti, ale kdyby si člověk rozebral ten plzeňský "zázrak" zápas po zápase a počítal si, kolik najde sporných výroků v jejich prospěch, i třeba jen neudělených žlutých, které daného hráče zachránili od červené, nebo místo 8 karet v sezóně dostal jen 6 a neměl tak distanc na 8 žk, drobných faulů, které se pro Plzeň pískali a proti Plzni ve stejném zápase ne... já myslím, že kdyby zápasy rozhodovali bezchybní roboti (a nebyli naprogramovaní nikým z Šádkových poskoků), tak má Plzeň možná 60 bodů a možná ještě mnohem míň.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Lunaris před 3 lety 11.05.2022 16:39 |To tak poctivě sleduješ zápasy Plzně, že máš povědomí o všech těch sporných výrocích? A přát radši titul spartě? To je úplně mimo.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
butters před 3 lety 11.05.2022 16:45 |Zápasy Plzně nesleduju vůbec, viděl jsem jen ty 3 s námi, ale umím číst a sporné situace v jejich zápasech, které se úplnou náhodou řeší vždy v jejich prospěch, se řeší skoro každý týden. A nikde jsem nenapsal, že bych spartě titul přál, tohle překrucování slov si nech do Sněmovny :-)
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Lunaris před 3 lety 11.05.2022 17:54 |Víc bys zkousnul spartu, to je pro mě úplně to samé. Prostě mi vstávají vlasy hrůzou na hlavě. :)
A pak teda bys rozebíral plzeňský zázrak zápas po zápase, přičemž jsi ale vlastně žádný z těch zápasů neviděl. Já ti nevím, do takových akcí bych se nepouštěl.
Komentář byl uživatelem upraven (11.05.2022 17:55) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Víc bys zkousnul spartu, to je pro mě úplně to samé. Prostě mi vstávají vlasy hrůzou na hlavě. :).
Skrýt původní komentář
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
SKSKali před 3 lety 11.05.2022 13:53 |Jinak na mě to působí tak, že Vlkanova a Mejdr jsou asi se Slavií domluveni a nyní se bude domlouvat klub s klubem. Viz infa od Deníku sport, v pondělí byla schůzka zrušena a nově se sejdou ve čtvrtek.
Pak by tu jinak byla druhá možnost, že naše vedení jen hráčům a agentům nastínilo podmínky a pak se šli kouknout na fotbal. Což by ale dávalo plně za pravdu Hradci o porušení a z naší strany amatérismus, za který by měl někdo nést následky.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
zdenek_prachar před 3 lety 11.05.2022 13:56 |1. Podle mne bychom se neměli stavět do role oběti. Kdybychom v sezóně alespoň jednou porazili Karvinou, mohli bychom být v klidu.
2. Pozvat Vlkanovu a Mejdra do VIPu byla zjevně totální pitomost, kterou by měl někdo odnést.
ALE:
3. Hradec se chová, jakoby dneska chtěl za každou cenu prohrát. Odstavil hráče s největší motivací VP porazit, rozdal jim pokuty, dělá dusno v kabině i navenek.
4. K tomu nominace Berky a Franka.
Můj názor:
5. Slavia se pokusila o pozitivní motivaci směrem do kabiny HK
6. Vedení HK ale chce za každou cenu prohrát a podle toho se chová
7. VP pořešila nominace rozhodčích
8. Jakákoliv ztráta VP dnes by pro mne byla největší překvapení v dějinách sportu ever (bez nadsázky). To bych spíš věřil že hroch na běžkách vyhraje Tour de France, než že VP dneska nevyhraje...
Komentář byl uživatelem upraven (11.05.2022 13:57) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
1. Podle mne bychom se neměli stavět do role oběti. Kdybychom v sezóně alespoň jednou porazili Karvinou, mohli bychom být v klidu.
2. Pozvat Vlkanovu a Mejdra do VIPu byla zjevně totální pitomost, kterou by měl někdo odnést.
ALE:
3. Hradec se chová, jakoby dneska chtěl za každou cenu prohrát. Odstavil hráče s největší motivací VP porazit, rozdal jim pokuty, dělá dusno v kabině i navenek.
4. K tomu nominace Berky a Franka.
Můj názor:
5. Slavia se pokusila o pozitivní motivaci směrem do kabiny HK
6. Vedení HK ale chce za každou cenu prohrát a podle toho se chová
7. VP potěšila nominace rozhodčích
8. Jakákoliv ztráta VP dnes by pro mne byla největší překvapení v dějinách sportu ever (bez nadsázky). To bych spíš věřil že hroch na běžkách vyhraje Tour de France, než že VP dneska nevyhraje....
Skrýt původní komentář
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
bongor před 3 lety 11.05.2022 14:29 |Jak víš Zdendo,že jsme je pozvali a jestli snad ano.a tomu nevěřím.
kdo konkrétní je pozval?Já to spíš vidím jako další z drzostí toho mafiána!
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 17:49 |Můj názor je ten, že na každém zápase Slavie najdete ve VIPce řadu zajímavých hostů a často i konkurenční hráče a nikdo to neřeší ... (možná bychom se někdy divili, kdo tam všechno sedí) Problém je, že to někdo nafotil a zveřejnil teď, když končí liga a mafián to jen využil ve svůj prospěch ...
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Harvey před 3 lety 11.05.2022 14:34 |Hradec má prokazatelně silné vazby na fotbalové mafiány jako je Šádek, ale samotní hráči chtějí jednoznačně do Slavie, teda minimálně Mejdr, ke kterému mám poměrně blízko, tím že jsme kolegové v jeho druhém "zaměstnání". Nějak podobně by to dopadlo bez ohledu na návštěvu ve VIPu. Kde je vůle, tam je cesta. Jsem si jistý, že bude v budoucnu příležitost vedení Hradce oplatit tuhle "laskavost".
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Ados před 3 lety 11.05.2022 15:06 |Mejdra budeme potřebovat více vzhledem k odchodu Baha. Ale docela mě překvapuje jeho touha jít k nám, když víme jakou má minulost.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
bongor před 3 lety 11.05.2022 17:55 |Mám dojem,že lepší by byl Douděra.Ale to jsou jen dojmy-pojmy
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Harvey před 3 lety 11.05.2022 14:18 |Jaj, tu je nablito. Díky těm pár rozumným.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
asanin před 3 lety 11.05.2022 14:40 |Jinak vzhledem k tomu, že stadion Boleslavi mám prakticky 3 km od baráku, tak se dnes vydávám právě na zápas HK - Plzeň... Slavii budu sledovat po očku na mobilu... Budu doufat (asi naivně), že tam uvidím po zápase těžké Plzeňské zklamání... Každopádně pak poreferuju, jak to tam na mě celé působilo... Něco mi říká, že dnes se budou dít velké věci :-)
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Ragnarok před 3 lety 11.05.2022 14:44 |Sedni si za lavičku Hradce. Aby byl referát co nejvíc z kuchyně.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
SirCohen před 3 lety 11.05.2022 15:03 |Na report se těším, snad ho najdu:)
PROCHÁZKŮV E.FOTBAL A MLČÍCÍ PAN PŘÍHODA
Bicanovský7 před 3 lety 11.05.2022 14:53 |https://www.efotbal.cz/clanek-228070-Prihoda-sokuje-Berbrovi-tanecnici-z-plzenskych-plesu-Berka-a-Franek-nominovani-na-HK-Plzen-a-Banik-S.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
PROCHÁZKŮV E.FOTBAL= čestná výjimka v rámci CZ sport./fotbal. novinařiny...
Kam se poděl pan Příhoda?
Jeho "aktivity"/nominace (a mlčení...) nás vracejí do BERBROVSKÝCH (=
STBácko- mafiánských) ČASŮ... Je nastrčenou figurkou?
Každopádně už "výkon" 3.polského rozhodčího byl DĚS! A DNES nastoupí Berka a spol.
Náš předseda onemocněl- a temné síly (vedené ADOLFEM "ŠPÍNOU") povstaly...
BŮH OCHRAŇUJ SLAVII!
Re: PROCHÁZKŮV E.FOTBAL A MLČÍCÍ PAN PŘÍHODA
butters před 3 lety 11.05.2022 16:09 |Procházka a Mádl jsou asi poslední fotbaloví novináři v Česku, které má smysl číst. I když s Mádlem ve spoustě věcí nesouhlasím a vadí mi hlavně jeho útočné články na Slavii, protože má s někým ze Slavie osobní problém (asi s Tvrdíkem?), ale aspoň většinou dokáže psát nestranně. A Procházka sice fandí Slavii, ale i tak u něj měla přednost "novinářská čest", když zveřejňoval přepisy odposlechů, z kterých Slavia rozhodně nevycházela kladně. Neumím si představit, jak by někdo z prodejných kurev v redakci ispartu takhle zveřejňoval odposlechy týkající se sparty (nebo i jejich momentálně spřátelené Plzně), ti by dělali všechno možné i nemožné, aby se nic z toho nedostalo ven.
Re: PROCHÁZKŮV E.FOTBAL A MLČÍCÍ PAN PŘÍHODA
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 17:38 |Souhlas, jenom jedna technická poznámka, Mádl nemá s někým ze Slavie osobní problém, ty jeho útoky začaly až potom, co přešel k seznamu, který je protiruský a protičínský ... Už když u nich tehdy po svém příchodu natočil Mádl první rozhovor se Slonkovou, tak se nestačil divit a pak se přizpůsobil ... Seznam je bohatý, tzn. velmi dobře platí, je např. největším dárcem na účet ukrajinského velvyslanectví, kde dali 100 mega ...
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kondorr před 3 lety 11.05.2022 16:22 |Celá ta akce bejvalech hráčů co dokázali dostat Berbra pryč tak to ted Příhoda všechno poslal do hajzlu tim že v podstatě zmanipuluje konec ligy ted už nemá šanci získat důvěru v rozhodčí ale určitě to za to stálo.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Lunaris před 3 lety 11.05.2022 16:37 |Bylo pozvání těch hráčů do VIPky opravdu taková chyba? Pokud mají na stole další dvě konkurenční nabídky, není naopak prozíravé je pozvat a dát ruku do rukávu? Vždycky je rozhodující zájem hráče.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
gr—pla před 3 lety 11.05.2022 16:49 |Pokud byla dohoda mezi kluby, že osobní jednání bude až poté, co se kluby domluví mezi sebou, tak to byla chyba obrovská. Samozřejmě nesvaluji vše na Slávii, byla to blbost i od těch dvou hráčů.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Lunaris před 3 lety 11.05.2022 16:57 |Nesmysl, kluby se nemůžou nejdříve dohodnout mezi sebou, když máš nabídky od tří klubů naráz. Může se Hradec dohodnout se spartou a pak ti přijde hráč, že do sparty nechce, že chce do Slavie. A Hradec může jednat od začátku. Prostě nesmysl.
A hlavně neděláme nic jiného, než co jsme už dělali dřív a za fanoušci klub chválili. Když šel Olayinka s Trpišovským za Sorem, bylo to v pořádku. Ok, teď to bohužel bylo víc vidět, protože nějací blbečci z řad fanoušků si hrají na paparazii, a dost možná tím ti hráči porušili smlouvu s Hradcem. nicméně to je spíš problém těch hráčů, Slavia dala ruku a hráči jí chytli. Bude mít tedy při vyjednávání s hráči náskok, nebo já v to aspoň věřím. Že by jejich přítomnost či nepřítomnost na hrací ploše dnes večer měla nějak rozhodovat o titulu, si nemyslím.
Komentář byl uživatelem upraven (11.05.2022 17:08) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nesmysl, kluby se nemůžou nejdříve dohodnout mezi sebou, když máš nabídky od tří klubů naráz. Může se Hradec dohodnout se spartou a pak ti přijde hráč, že do sparty nechce, že chce do Slavie. A Hradec může jednat od začátku. Prostě nesmysl. .
Skrýt původní komentář
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
necich před 3 lety 11.05.2022 18:54 |Prostě bez vědomí klubu se s hráči jednat nesmí. Co je na tom k nepochopení. To, že mají nabídky i od jiných není podstatné. Mohli je poslat přes PPL. Za blbce je zase Slavia. Všichni čekají na její klopítnutí, tak jsme jim ho dali..
Hnus
Osma před 3 lety 11.05.2022 17:08 |Šádek jim hodil kost a můžou se z ní posrat.Žebráci z Hradce ,Moje sympatie vymizeli jako pára nad hrncem
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Lunaris před 3 lety 11.05.2022 17:18 |Ještě si tady všímám těch útoků na Jirku Bílka, kdy naprostá většina lidí tady o tom nemá žádné informace, pouze šíří nějaké svoje dojmy a spekuluje. Co vidím já, je to, že se v zimě podařilo přivést Filu a Juráska, přestože MB rezolutně jejich odchod odmítala. Též se podařilo přivést Sora, kterého Baník nechtěl vůbec pustit, spartě se jeho příchod nepodařilo dotáhnout ani v situaci, kdy do toho mohla zamíchat trumf v podobě stopera Lišky. Tolik k Jirkovi Bílkovi z mojí strany, to jsou pro mě fakta.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
p!erreCORE před 3 lety 11.05.2022 17:20 |https://youtu.be/7SuyTkeJG78?t=235
gól
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 18:03 |Tak ten mafiánskej zmetek si fakt zařídil odstavení těch dvou hráčů HK (nejsou ani na lávce), ať se smaží v pekle ...
https://twitter.com/FCHradec/status/1524419068907991041?cxt=HHwWgsC9saDE6acqAAAA
Komentář byl uživatelem upraven (11.05.2022 18:04) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak ten mafiánskej zmetek si fakt zařídil odstavení těch dvou hráčů HK, ať se smaží v pekle ...
https://twitter.com/FCHradec/status/1524419068907991041?cxt=HHwWgsC9saDE6acqAAAA
.
Skrýt původní komentář
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
pehacko před 3 lety 11.05.2022 18:20 |Jak rikal ivanek… silnejsi pes mrda! A zatimco nas Jarda Tvrdik se vsem porad omlouva, tak sadek nas fuckuje v Edenu a dela jednu krivarnu za druhou.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 18:53 |A mimochodem, hradecký sportovní ředitel Sabou byl na Žižkově pravá ruka Ivánka, pěknej hajzl, řezal to jako blázen (kam se na něho hrabe IQ37) a každý zápas měl dostat tak 3-4 žluté, ale redku nedostal ... (jen za sezonu měl pravidelně 12 i víc žlutých)
Komentář byl uživatelem upraven (11.05.2022 19:22) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
A mimochodem, hradecký sportovní ředitel Sabou byl na Žižkově pravá ruka Ivánka, pěknej hajzl, řezal to jako blázen a každý zápas měl dostat tak 3-4 žluté, ale redku nedostal ... (jen za sezonu měl pravidelně 12 i víc žlutých).
Skrýt původní komentář
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Amos před 3 lety 11.05.2022 18:04 |Povídal Forejt, že nám došli beci.
.
Osma před 3 lety 11.05.2022 18:16 |Lingi zas v základu LOL
Komentář byl uživatelem upraven (11.05.2022 18:16) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Lingi zas v základuLOL .
Skrýt původní komentář
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
pehacko před 3 lety 11.05.2022 18:19 |Stejne v tehle sezone se to sere tak nejak az komicky… Vlkanovu zrani nas Takac na hostovani, takze nemuze hrat za hradec v posledni sanci pro Slavii jeste stahnout pradelnu… to nevymyslis.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
Harvey před 3 lety 11.05.2022 18:19 |Slávista Vašulín samozřejmě chybí...
https://www.instagram.com/p/BqSu-KHDdA3/
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
marcocruz (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 18:28 |To jako najednou jejich tři klíčový hráči proti Plzni nenastoupěj? Co to je za klauni?
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
pehacko před 3 lety 11.05.2022 18:33 |Znevazeni souteze a skutečná levarna! Ne nejaka navsteva nekoho na fotbale ve vipce! Tohle je skutečná prasarna…
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
kondorr před 3 lety 11.05.2022 18:38 |Nediv se Plzni jde o všechno jedou na dluh a možnej i když nepravděpodobnej postup do LM by je zachránilo.Jinak tohle je ze strany Hradce prostě hnus a nejvíc mě zaráží že v tom s nima jede i Koubek.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
pehacko před 3 lety 11.05.2022 18:40 |Tak Hradec az se bude pristi rok zachraňovat tak je taky nekdo rizne… karma. Letos si to uzijou a za rok druha liga.
Re: Slavii čeká výjezd na Baník
marcocruz (přítel SN) před 3 lety 11.05.2022 18:42 |Tak oni stejně nepostavěj ten stadion, tak pudou dolů tak jako tak
.
Osma před 3 lety 11.05.2022 19:47 |Hradec nula střel za poločas.Nula střel !! :D chcípáci a doufám že příští rok spadnou,dobytci