Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 21/22 #16

Po nepříjemné porážce s Hradcem Králové se sešli quelhar, Thorklaer a David Ocetník v dalším díle podcastu SN Mezi námi fanoušky a probrali situaci, ve které se Slavia před posledními zápasy sezóny nachází.

Zápas s Hradcem Králové přinesl více témat, než by nám všem bylo libo. Probrali jsme tak na začátku příčiny porážky a šance na titul z našeho pohledu. Poté jsme se detailněji dostali k rozboru situace na jednotlivých palčivých postech, tedy k otázce brankáře a stoperské dvojice. Pozastavili jsme se také nad tím, že útočnou jedničkou pro závěr sezóny je Stanislav Tecl. Pochválili jsme výkon soupeře a zamysleli se nad tím, zda jsou v jeho týmu hráči, kteří by mohli být zajímaví i pro Slavii. V druhé části podcastu jsme se vrátili k zápasu s Feyenoordem, který nepřinesl kýžený postup. Čtvrtfinále evropského poháru jsme však i přes vypadnutí ohodnotili jako úspěšnou pohárovou sezónu s vykřičníkem v podobě letních vypadnutí. V závěrečné části se dostalo na několik spolu nesouvisejících témat, například na oprávněnost kritiky Petera Olayinky, připravenost fanoušků unést neúspěch klubu nebo vysoký počet porážek v sezóně. Krátce jsme probrali také aktuální spekulace o možném příchodu Matěje Pulkraba.

Obsah:

(00:00) Hradec Králové - Slavia 4:3. Šance na titul. Brankáři, stopeři, útočníci.
(51:25) Slavia - Feyenoord 1:3. Kolář. Celkové působení Slavie v pohárové Evropě.
(1:09:20) Kritika Olayinky. Jsme připraveni na neúspěch? Příliš mnoho porážek. Pulkrab?

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (95)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

    Ados     před 3 lety 27.04.2022 07:57 |  
    11 1

    Souhlasím s názorem, že se klidně může stát, že příští sezónu nebudeme hrát Evropu. Dokonce se k tomu přikláním, jelikož předkola moc neumíme. Titul je naprosto zásadní.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      rak (přítel SN)     před 3 lety 27.04.2022 08:40 |  
      8 1

      Bohužel, je to tak. Jinak mně osobně by o dost víc vadila absence ve skupině pohárové Evropy než ztráta titulu. Už jsem si na to zvykl. S postupem do jara je to věc mnoha měsíců, člověk se má pořád na co těšit, řada těch zápasů je super. Liga mně opravdu nestačí. Ale jak říkal quelhar, musíme na to být psychicky připraveni. Vypadá to tak, že letošní titul může být nejobtížnější z těch posledních. Ohledně nadstavby. Určitě to není tak, že nespravedlivě může měnit výsledky dlouhodobé soutěže. Je to jen víc zápasů mezi těmi nejlepšími. Taková výtka se zcela jistě týká hokeje, kde ten, dle mého příšerný, systém kupodivu nikomu nevadí. Olayinka. Nikdo mu neupírá bojovnost, ale celkově se mně v lize opravdu většinou velmi nelíbí a už vůbec ne jako kapitán. Tím, kdo dovede vyhecovat mužstvo může být především Standa.


      Komentář byl uživatelem upraven (27.04.2022 08:41) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

        pcitron     před 3 lety 27.04.2022 10:15 |  
        8 2

        Se Standou naprostý souhlas, s titulem nesouhlas. Titul v domácí soutěži je nejvíc.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

          rak (přítel SN)     před 3 lety 27.04.2022 15:32 |  
          3 1

          Akorát ten titul za hranicemi vůbec nikoho nezajímá. To není případ třeba Premier League, Bundesligy, španělské, italské a možná francouzské ligy. Tím ten výčet zajímavých mistrů ale asi docela končí. Zajímaví začnou být, až když hrají evropské soutěže. Samozřejmě zdaleka nejvíc u Ligy mistrů.

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

            pcitron     před 3 lety 27.04.2022 16:35 |  
            6 2

            Jenže já žiji v České republice a největší radost mě dělá porazit odvěkého rivala. Ale samozřejmě plně chápu a respektuji Tvůj pohled.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      Cross     před 3 lety 01.05.2022 00:03 |  
      1 0

      Moc nechápu ten pesimismus. Sakra, jsme Slávie. Posereme zápas a najednou nebudou ani poháry? Nic? Odkud tohle leze? Myslíte jako, že Číñan to zabalí? Proč? Číňan zůstane a nepustí. Pokud by chtěl prodávat, tak ještě přitlačí!

  2. Jenom připomínka

    Slávista 51     před 3 lety 27.04.2022 08:57 |  
    3 1

    Včerejší zápas - MC : Real, byl označen za reklamu na fotbal.
    V diskusi pod článkem byl příspěvek - to umí i Hradec se Slavií !

    • Re: Jenom připomínka

      Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 27.04.2022 19:40 |  
      0 0

      Chtěl jsem napsat, že mne mrzelo. Ale při pohledu na rudé odborníky se není čemu divit, když na dotaz kdy jestli vůbec viděli lepší fotbal. No já ano. První poločas s Feyenoordem doma. V druhém jsem na tom byl jak Mandy a dávám za pravdu asi Alanorovi, že to s psýchou zamává. Snad se Aleš otrká a nebude si to příště tak brát.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

    Lunaris     před 3 lety 27.04.2022 09:48 |  
    4 3

    Ze začátku zaznělo, že nadstavba je špatná, že by měla rozhodovat dlouhodobá soutěž. K tomu lze jen napsat, že je to fakticky jen dalších 5 kol, takže je to pořád dlouhodobá soutěž. A je to poprvé, co ta nadstavba takto výrazně může promluvit do pořadí. Nicméně rozhodující to není, nedochází k tomu, že by se body po základní části dělily dvěma, jako se děje např. v lize žen nebo, tuším, v Belgii. Tím neříkám, že jsem příznivcem nadstavby, nejsem, a to zejména z toho důvodu, že se kvůli tomu začíná v zimě dříve a důsledkem jsou špatné terény.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      kalex     před 3 lety 27.04.2022 13:21 |  
      2 5

      A proč by se to při nějakém systému mělo měnit? Systém toho debila ze Sparty byl ušitý někomu na míru. Máš dojem, že je spravedlivý?
      Ten rudý blbec vymýšlel, jak pomoci rudým, svým rudým, pak kámošům a a třeba i tu duelu defakto odepsal. Ale za tou nadstavbou pořád stál. Proč asi.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

        Lunaris     před 3 lety 27.04.2022 13:31 |  
        3 2

        Já to vnímám tak, že nadstavbu a sledovanější zápasy chtěla Fortuna jako generální partner ligy a nejspíš to chtěla i televize. Jestli to chtěla sparta, netuším. K titulu jim to dosud nepomohlo, pouze dělali dvakrát špalír v Edenu. Nevidím na tom, že by to bylo někomu ušité na míru. Pokud by bylo, tak by se body po základní části opravdu dělily, což by spartě při její výkonnosti z posledních 11 let nahrávalo do karet. Ta výkonnost je prakticky neměnná a při startu nadstavby se dala předpokládat i do budoucna.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

        Kapitán     před 3 lety 27.04.2022 15:45 |  
        4 2

        strasnej konsipracni blabol. Ano, system je spravedlivy, protoze je pro vsechny stejny... kdyz se tak blbe ptas, tak rovnou napis v cem je nespravedlivy.... Jeho cilem bylo navysit mnozstvi tezkych zapasu a to se stalo, Sparta od zavedeni nadstavby ligu nevyhrala a nijak z toho neprofituje, opet rikam, ze system je pro vsechny stejny... vidis tak rude, ze uz nejsi objektivni...kdyz uz klades na stul takove teorie, tak bude aspon konkretni...tyhle idiotsky otazky typu "mas dojem, ze...." a " proc asi..." jsou smesne....prestan se debilne ptat a vysvetli nam proc tedy....

  4. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 27.04.2022 09:50 |  
    28 0

    Přeji hezký den ze Šumavy.
    Podcast výborný, kávu jsem si při tom opravdu vychutnal a donutilo mě to hodně zapřemýšlet i nad některými svými úvahami, jestli mám sám správný uhel pohledu.
    Protože v podcastu kluci své postřehy a názory podpoří i věcným argumentem, tak je to o to kvalitnější.
    Zápas proti Plzni musíme vzít jako šanci se porvat o titul a týmový výkon musí mít na paměti všichni, kdo půjdou na plac.
    Nechám to na našich trenérech a věřím, že sestava bude připravena dobře.
    Bude plný dům a tak podpora našich kluků třeba bude tím rozhodujícím faktorem.
    Už teď tu chodím jako "tygr v kleci" a stavím sestavu, pak jí celou překopu a pak zase vlastně ani nevím, koho postavit. Kdybyste mě viděli, tak se normálně rozchechtáte až k slzám. Prostě pohled pro "bohy".
    Jenomže víte co? Já jsem přesvědčen o každém z Vás, že jste na tom úplně stejně a prožíváte to podobně.
    Tak si budeme všichni slávisti držet palce.
    Jen bych měl jedno (asi nesplnitelné přání) pro TS hlavně.
    Vyprdněte se na nějakou spartu. Hraje přeci Slavia a tak je to hlavně o Slávii, tak ať je slyšet o Slávii.
    Urážkami soupeře nic nevyřešíme.
    Ale to je jen tak na okraj.
    S úctou
    Sokrates55

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      Harvey     před 3 lety 27.04.2022 10:04 |  
      5 3

      Já už mám o většině postech jasno. Akorát u dvou se ještě rozhodnu podle toho jak budou kluci vypadat v tréninku a po konzultaci s lékařským týmem a kondičními trenéry. Bohužel James Dens předběžně vypadá, že ještě nebude na neděli k dispozici - stále nabírá kondici.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      žbl68     před 3 lety 27.04.2022 12:22 |  
      2 2

      pozdrav na Šumavu Tobě kolego i milovanému jezeru Laka a Gr.Arberu :-)
      podcast byl opravdu k věci, to je rozdíl oproti anonymní "diskuzi" :-)
      sestava ... bude to těžké, ale Olyiho, Koláře, Hovorku na lavičku, Tarase "pošetřit" na zbatek zápasů, bude-li ho třeba... Traoremu dávat 72 hodin před zápasem jen syrové maso :-))) ale jak píšeš přes všechno v této sezoně stále JTVCD ...
      chce to diametrálně jiný přístup - neodchodit to , hlavně mít neustálý POHYB .... a připravit se na zákeřnosti a la Plž ... to oni umí ...
      se Spartou 100% souhlas - možná až 104% ...

  5. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

    rfslavia     před 3 lety 27.04.2022 10:28 |  
    10 8

    mimochodem ten Pulkrab to je snad zlej vtip nebo jsme na tom uz tak spatne?

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      Ados     před 3 lety 27.04.2022 10:34 |  
      5 5

      Vtip to asi nebude. Musíme věřit, že to nebude Krmelec II.

      Ale jinak je evidentní, že kvalitou jdeme rok od roku níž. Myslím, že před rokem bychom si ťukali na čelo v případě Pulkraba.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

        Harvey     před 3 lety 27.04.2022 11:26 |  
        14 0

        40 gólů v první lize (Kuchta měl 12 gólů, když se k nám vracel), celou kariéru mu stačí na bod 120 minut, což je podobná produktivita, jakou má tuhle sezónu Lingr. Trpiš ho trénoval, typologicky zapadá, je zadarmo. Jediné mínus je zranění a sparťanská minulost. Místo ťukání na čelo bych doporučil snahu o větší porozumění fotbalu. Nevidím žádné snižování kvality.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

          rfslavia     před 3 lety 27.04.2022 12:10 |  
          0 4

          a muzes osvetlit proc bereme spartanskyho odchovance casto zranenyho, kdyz jsme nedavno koupili fillu, jirku a mame porad v kadru standu? nemluve o tom, ze hrajem na 1 utocnika a na hrotu muze klidne hrat i schranz, ling atd.....

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

            lantsmit     před 3 lety 27.04.2022 12:18 |  
            10 2

            protože to je typ útočníka, kterýho nemáme a dlouhodobě nám chybí, protože je relativně zalevno a protože má kvalitu pro nás upotřebitelnou minimálně v ligovejch zápasech...

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

            Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 27.04.2022 19:47 |  
            3 0

            Protože i když máme Sora, Filu, Tecla, Ivana a Lingra, tak v lize nám hraje Tecl, který má být hrot č. 3. Sor hrál hrota v Egvropě, asi tak jako Masíčko na Unionu. Není tam na plnění taktických pokynů které náš J1T chce po hrotu. Ivan a Lingr se jeví jako podhrot/ second striker. Tedy hráč co potřebuje vedle sebe toho dělníka, kterým byl Kuchtič a kterým je Pulkrab (plus je využíváme jinde - křídla). Fila se jeví nadějně, ale není to jednička. Ani Tecl.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

        lantsmit     před 3 lety 27.04.2022 12:11 |  
        3 2

        pracovitej zabiják s gólovým instinktem jako Kuchta (jak píše kolega), charakterově velmi v pořádku (narozdíl od Krmelce, ale to už i JiT dneska velmi dobře ví). Oproti Kuchtovi mnohem horší v technice i rychlosti. Na ligu pro nás velmi dobrá posila, na TOP zápasy jenom na určitý pasáže (jako je závěrečný tlak apod.). V rychlosti ani technice už se výrazně nezlepší. Pokud je dělanej s tímhle očekáváním, o čemž nemám důvod pochybovat, budu s takovým přestupem velmi spokojenej.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      Ondráš     před 3 lety 27.04.2022 11:06 |  
      18 0

      Začíná to vypadat, že úkolem SKS je postupně převychovat bývalé Rumuny, probudit v nich to dobré a vychovat z nich tak lepší lidi.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

        rfslavia     před 3 lety 27.04.2022 13:47 |  
        2 0

        to me nenapadlo, to je slechetne :-)))

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      Kapitán     před 3 lety 27.04.2022 15:39 |  
      2 2

      je zadarmo, naserem spartu, risk je minimalni. nemam s tim problem. Navic Pulkrab neni Repka nebo Krejci... choval se a mluvil vzdy celkem normalne...

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

        rfslavia     před 3 lety 27.04.2022 18:01 |  
        1 2

        to neni nejakym riskovani penez, ale o riskovani kabiny, protoze budeme mit 4 utocniky na jednu pozici, nebo zase budem tahat dvacetiletyho filu po hostovackach a pak ho prodame jak musu...

        ted koukam, ze jsme musu jeste neprodali? aha, takze patej utocnik?


        Komentář byl uživatelem upraven (27.04.2022 18:02) . Zobrazit původní komentář

  6. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

    Miki44     před 3 lety 27.04.2022 11:34 |  
    11 0

    Hradec: Auu, ...ale možná dobrá facka, kdy ještě není pozdě:)
    Feyenoord: Bomba zápasy, bohuhžel byli lepší, je to škoda, ale...bolí to(Měli jsme na to vyhrát to celé při toeše štěstí:))) a Mandy škoda, ale pořád chytil 2 góly, jeden tutovej! Nechal bych ho chytat, podle mě jasná jednička!
    Oly: Není to ideální, takové olověné nohy má:)
    A Pulkrab: Chápu ho, chce se rozvíjet a zjistil, že to jde jen u nás:). Každopádně přístupem bojovník.

    Ať žije Slávie!


    Komentář byl uživatelem upraven (27.04.2022 11:35) . Zobrazit původní komentář

  7. Mezi námi fanoušky

    Virgil1956     před 3 lety 27.04.2022 11:45 |  
    1 0

    Předně chci říct, že to byl supr fotbal a že mě ztráta s Hradcem bolí míň než s Karvinou a Libercem (i když má teď v nadstavbě daleko horší konsekvence). David říká v podcastu, že "takové zápasy umíme" a má pravdu, nijak to ovšem nerozporuje náš výkon. Dopředu jsme i u hodnocení byli v souvislosti s porážkou možná zbytečně přísní, dali jsme tři pěkné góly vypracovanými akcemi, při kterých obrana Hradce neudělala žádné větší chyby, to by na výhru mělo za normálních okolností stačit. Problém byl v tom, že jsme (a jde to hlavně za stopery) nabídli Hradci školáckými chybami všechny 4 góly (ten první byla sice nechtěná ruka Hovorky, ale předtím tam byla jeho chyba na půlce). Nesnižuji výkon Votroků, hráli fakt dost dobře, ale bez našeho přispění by asi tolik branek nedali. Chápu, že v lize hrajeme často vzadu na riziko, ale prostě už tam nestojí dvě zdi, Ngadeu a Deli, nemáme tam Kúdelu a Hovorku ve špičkové formě. Koneckonců, i v pohárech jsme dostávali hodně branek, často také z rychlých protiútoků, na obranné činnosti bude trenérský tým muset zapracovat (já si docela pohrávám s možností hrát 3-5-2, zvlášť když Bah i Jurásek jsou spíš halfbeci než praví obránci, ale já jsem jen pako, který před léty trénovalo v pralesní lize a ještě jsme málem sestoupili :).

  8. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

    Ragnarok     před 3 lety 27.04.2022 12:22 |  
    1 1

    Quelharův dlouhodobě prezentovaný pohled, že úspěch je v pětiletce to, co popsal, je realistický. Bohužel ho ale není možné ufinancovat. Hráči a jejich agenti jsou hladoví a liga mistrů jednou za 5 let neznamená, že si tím uděláme nějakou rezervu, naopak, tečeme jako blázen v bonusech hráčům, bonusech agentům, bonusech klubům, ze kterých k nám hráči přišli. Takže podzim v pohárech je třeba každý rok.
    Kubala - k tomu mám tohle: https://tv.isport.blesk.cz/video/5169704/slovacko-slavia-kubala-zbytecne-tvrde-dohral-coufala-toho-museli-osetrovat.html Choval se v tom zápasu jako blázen.
    Pozice Ševčíka a Hromady - ok, ta úvaha vynechat Ševčíka z pohárové soupisky je naprosto rozumná, myslím ale, že tohle prostě realizák neudělá.
    Pulkrab - když ho chce trenér...

    Já úplně nechci zažít, jak by se bez pohárů redukoval kádr. Vůbec si to nedovedu představit.

  9. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

    cheechoo1     před 3 lety 27.04.2022 12:30 |  
    5 2

    Tak Pulkrab je zdá se hotová věc.
    Já vážně nevím, jestli je to dobrej nápad. Chápu, že je zadarmo a úplně špatnej hráč to není, ale tyhle přestupy přímo mezi oběma "S" jsou úplně na palici, protože hráč se dostává do ohromnýho tlaku. Jednak musí být prostě lepší než konkurent na jeho flek a zároveň nemůže počítat s tím, že ho podrží (na začátku) fanoušci. Velký risk.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      kjandourek (admin)     před 3 lety 27.04.2022 13:04 |  
      16 2

      Já bych k tomu řekl asi tohle: uvědomme si, že my se na to koukáme optikou celoživotních fanoušků... lidí, kteří si užili "cinknutá" jara, posměšky fanoušků z druhé strany - ať už v devadesátých letech, kdy nám vždycky s pomocí rozhodčích sebrali titul a ve finále hráli ligu mistrů, zatímco nám zbyl pohár UEFA.... máme za sebou všichni letité zkušenosti s nenávistí ke druhé straně....

      Tohle všechno našeho trenéra i jeho štáb minulo... pokud se pamatuju dobře, tak Trpiš v mládí lehce přál Bohemce, ale fotbal ho bavil jako celek a sledoval hlavně zahraniční soutěže.... teď je tu sice pátým rokem, tzn. už tu nějak zakořenil a Slavia je pro něj určitě víc, než ostatní kluby světa.. přesto nedá dopustit ani na Liberec a Viktorku Žižkov jako bývalé zaměstnavatele... Nemá problém bavit se s trenérem jakéhokoliv konkurenta jako s kolegou... prostě chybí mu ta všeobjímající nenávist ke "každému, kdo jenom projel okolo Letné", kterou v sobě máme my... plus tedy ještě Pavel Řehák...

      Z toho důvodu my koukáme skrz prsty na hráče, kteří na sobě kdy měli ten rudej hadr, nedejbože aby to byli odchovanci.... zatímco on vidí hlavně hráče, který se mu kádru buď hodí, nebo nehodí.... a když hodí, tak vůbec neřeší, odkud přichází...

      Navíc tohle není úplně přestup - Pulkrab, podobně jako loni Plavšić, je zboží, které vypadlo z auta (ze systému) a teď leží na ulici. Je jenom na nás, jestli se rozhodneme ho zvednout dřív, než okolo něj půjde někdo jiný.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

        Harvey     před 3 lety 27.04.2022 13:16 |  
        7 3

        Nemluvě o tom, že kdo bude čí odchovanec ve výsledku rozhoduje pouze to, kdo hodí jako první desetiletému klukovi laso. Jestli Sparta nebo Slavia. A my jim to tady pak od dalších patnáct let později vyčítáme, jako by to byla promyšlená volba dospělého člověka s životním nadhledem. Rozdíl mezi Kuchtou a Pulkrabem? Kuchta měl to štěstí, že se v dorostu Sparty začal chovat jako čůrák, že na SN zrovna úřadovala stará Turynová a tak všechno se nakonec seběhlo tak, že skončil u nás :)

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

          kjandourek (admin)     před 3 lety 27.04.2022 13:42 |  
          7 0

          Vždycky si vzpomenu na bývalého spoluhráče, kterého jsem kdysi dávno potkal v Edenu na MOL cupu... a on mi tak spiklenecky říkal: "Asi si říkáš, co tu dělá takovej echtovní sparťan jako já, co?" (neříkal jsem si to, vůbec jsem netušil, že je rudoch - v týmu na velkým fotbale jsme tohle nikdy moc neřešili)... a pokračoval: "Támhle mi hraje kluk.... bydlíme na zahraďáku, přece ho nebudu vozit na Letnou, když mám Eden za rohem..." (byla přestávka, hráli tam malí slávisti proti sobě)

          A jenom pro dokreslení: je to přes deset let, ten kluk už hraje v dorostu Dukly


          Komentář byl uživatelem upraven (27.04.2022 13:47) . Zobrazit původní komentář

  10. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

    Lunaris     před 3 lety 27.04.2022 13:13 |  
    8 5

    Olayinka - naprosto souhlasím, za Olayinku není na jeho post plnohodnotná náhrada, resp. tam není nikdo jasně lepší, aby tam šel za něj. Už jsem to tu psal. Ta jeho kritika tady je víceméně směšná. Hrozně mává rukama... seriously?
    Případná absence v pohárech - no tak to uděláme jako Plzeň letos, budeme válcovat ligu a získáme double. Z hlediska fanouška mi je to v zásadě jedno. Více by mě to štvalo z toho důvodu, že pro klub by to byl sportovní i finanční průser. I z hlediska té konfrontace klubu a hráčů s cizinou. Jako fanoušek bych neřešil, že ty zápasy nebudou, ale pro klub velký špatný.
    Pulkrab - osobně vůbec neřeším, odkud hráči přijdou, ať klidně chodí ze sparty, když předtím nemají nějaké silácké výroky na Slavii. Vadí tu někomu Plavšič nebo Hovorka? Hlavní je mu rozumně nastavit plat podle toho, kolik toho vůbec odehraje a jakým bude přínosem. Ta jeho anamnéza je brutální. Na druhou stranu už se nám osvědčilo spousta hráčů, kteří v minulosti prošli Trpišovi pod rukama, a o kterých tady v době jejich příchodu také panovala velká pochybnost.
    Porážek je moc, nicméně o to méně je remíz. Důkazem budiž to, že máme 73 bodů po základní části, což jsme neměli. Myslím si, že v některých zápasech by možná nebylo od věci hrát o něco méně na riziko a více pragmaticky, jako třeba na Slovácku. Víc to vzadu zavírat a hrát na výsledek.


    Komentář byl uživatelem upraven (27.04.2022 13:15) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      kjandourek (admin)     před 3 lety 27.04.2022 13:37 |  
      7 2

      Já bych přidal, že: v sezóně 2018/19 jsme v téhle fázi (tj. po prvním kole nadstavby) měli stejně bodů a takřka stejné skóre jako teď (teď jsme dali o gól víc, inkasované branky jsou stejné)... bilance byla navlas stejná jako teď: 4 prohry - doma s Jabloncem (0:2 - Škoda nedal penaltu), v Ostravě (1:2 - skoro celý zápas proti deseti), v Plzni (0:2) a ve Zlíně (0:1 - po Chelsea) ... do toho dvě plichty se Spartou (2:2 venku, 1:1 doma - odvolané penalta na Hušbyho), domácí plichta s Libercem (1:1 vyrovnával Braite po rohu) av prvním kole nadstavby v Liberci (0:0)...

      To trochu nabourává tu představu, že tehdy jsme měli silný tým, který skoro nedostával góly, protože tam vzadu vždy hrál alespoň jeden z dvojice Deli-Ngadeu ... a který díky střelcům zdálky (Stoch, Hušbaurer) a hlavičkáři Škodovi vždycky ke konci přitlačil a rozhodl...

      Tohle prostě tvoří selektivní paměť... :-)

      Pulkrab - překvapuje mě, že je mu teprve 24 let.... já měl dojem, že mu nemůže být méně než 27... hraje tu ligu zjevně dost dlouho :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

        Ados     před 3 lety 27.04.2022 14:55 |  
        5 0

        Karle, máš pravdu, že jsme na tom byli bodově na chlup stejně, ale Plzeň měla v tu dobu po 1. kole nadstavby 71 bodů. Do přímého souboje taktéž ve 2. kole jsme šli s jednobodovým náskokem a po výhře 3:1 jsme měli 4 body náskok a téměř jistý titul. Navíc další konkurent sparta v té době byla na 60 bodech a vůbec jsme se na ně nemuseli ohlížet. Kdežto letos budou od nás před zápasem s Plzní pravděpodobně o 1 bod.

        Takže za mě jsme měli silnější tým, jak hráčsky a především psychicky, i když to bodově vychází stejně. Ale postavením v tabulce a konkurencí jsme na tom letos daleko hůř. Teď z nás mám pocit, že když dostaneme gól, tak se sesypeme jak domeček z karet a nemáme sílu to otočit.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

          kjandourek (admin)     před 3 lety 27.04.2022 15:37 |  
          3 2

          Tak to je to, na co poukazuji delší dobu - my nejsme horší než tehdy... soupeři jsou letos lepší než tehdy...

          K pár tehdejším zápasům: V Ostravě dostal Baroš červenou v 16. minutě za stavu 0:0... do půle jsme prohrávali 1:2 a nebyli jsme schopni ani srovnat... více než 70 minut proti deseti... podobný zápas za dvě kola v Liberci - tam hned ve třetí minutě dostal Mikula žlutou a Stoch z trestňáku dal gól, ve 12. dostal Mikula druhou a my zase hráli osmdesát minut proti deseti - děs a trápení, naštěstí soupeř nevyrovnal ...

          a ten závěr - ještě tři kola před koncem základní části jsme měli pohodlný sedmibodový náskok... pak plichta doma se Spartou po odvolané penaltě na Hušbyho.... stejjě jsme se dostali do vedení, ale když soupeř vyrovnal, zmohli jsme se jenom na Královo břevno... pak prohra ve Zlíně (po Chelsea - sledoval jsem to cestou z Londýna na online... a už o půli jeden kolega admin psal do naší skupiny: "tohle prohrajeme...")... nakonec vydřená výhra nad Olomoucí, když se Král vybojoval gól pro van Burena.....
          A první zápas nadstavby 0:0 v Liberci... výkon na houby, Nguyen se překonával a z nás se stával uzlíček nervů... zvláště po té, co za dvě hodiny měl Jablonec v Plzni jasně vyhrát, ale vedl jenom 1:0 a Plzeň to dvěma góly v poslední desetiminutovce otočila...

          V tu chvíli jsme měl pocit, že je všechno v háji.... a když pak čvtrhodiny před koncem v Edenu napřáhl Kovařík a trefil tyč... to by se ve mně žádné tekutiny nedořezal.....

          A ono ani dál to nebyla žádná hitparáda: proti Jablonci jsme doma sice rychle vyrovnali, ale Součkův gól na 2:1 přišel v momentě, kdy už i komentátoři v TV tvrdili, že se žádný tlak SKS nedostavuje... a při té plichtě v Ostravě, která znamenala titul už jsem taky hodně trnul, když v závěru Kolář vytahoval tu ránu zpod břevna...

          A přidám ještě jeden postřeh: penalty.... tehdy začínal VAR a hlásil se do hry při každém zatažení za dres ... my jsme kopali 15 penalt (soupeři 7) a dali z nich deset gólů... a mnohé byly po zásahu VAR, který už by se dnes nekonal... s tím, že dle posledních instrukcí "nešlo o zjevnou chybu" a tak nemá VAR zasahovat... ovšem tehdy zasahovali do všeho - teď taky máme penaltovou bilanci 7-4 (proměněných 5-2)

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 29.04.2022 08:33 |  
      0 0

      Neúčast v Evropě by krom výpadku v řádu stovek miliónů (nejen z Evropy, ale určitě i sponzoring je postavený na úspěších v Evropě) a možného předčasného prodeje hráče/ů, abychom zalepili díru, bychom to následující 4 sezóny pociťovali i v rámci klubového koeficientu a hlavně se zapomíná, že bychom museli více osekat soupisku pro podzim/jaro, protože mít 25 hráčů do pole jen na jeden zápas za týden, když jich můžeš mít v nominaci “jen” 16 a zbylých 9 aby se na fotbal dívalo z tribuny. Nedává absolutně žádný smysl, ať už po sportovní stránce, tak ani po té ekonomické.

  11. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

    Taky     před 3 lety 27.04.2022 14:07 |  
    7 6

    Každej máme nějakou tu svoji libůstku, úchylku, nebo tak něco...
    Nynější Quelharova téměř bezmezná obhajoba Olayinky a dřívější Zmrhala, má diagnózu LW? :-)

    Jasně, Olí je neskutečnej pracant a poctivec, skvěle je to vidět hlavně když je člověk v hledišti, ale s tou kapitánskou páskou ty jeho ruce věčně nahoře jsou vidět ještě víc než před tím...

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      wimpy     před 3 lety 27.04.2022 14:12 |  
      2 2

      Na druhou stranu, karty za to nedostává. To třeba Bah rozhodí rukama výjimečně, ale vždycky za žlutou.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

        Taky     před 3 lety 27.04.2022 14:30 |  
        3 1

        Tohle je vůbec téma samo o sobě, proč je někdo často trestanej kartami a někdo ne. Coufal a Bořil, například. Oba to brousili, ale Coufal téměř nikdy kartu nedostal a Bořil je sbíral za fauly ve velkém...

        Ale mě to rozhazování rukama nevadí kvůli kartám, ale protože se Olí nekoncentruje na hru, když se pokračuje.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

          kjandourek (admin)     před 3 lety 27.04.2022 14:37 |  
          4 1

          Je fakt, že Béřa má kartu co necelých 400 minut a to celkem i ve Slavii.... Coufal ten má celkový průměr žlutou kartu na 800 minut... a ve Slavii dokonce na 1140 minut!

          Zvláštní je, že Bořil nikdy nebyl vyloučen.... nejenom ve Slavii, ale ani v Bolce, či ve Viktorce.. a ani v reprezentaci.... Coufimu se to povedlo jednou v Liberci po druhé žluté... :-)

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

            Taky     před 3 lety 27.04.2022 16:19 |  
            2 0

            Díky, skvěle podložené čísly, já jsem jenom dojmolog.

            No a co ten Quelhar? Je ujetej na levá křídla, nebo jo? :-)

            • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

              kjandourek (admin)     před 3 lety 27.04.2022 16:38 |  
              6 4

              To netuším.... spíše to bude tím, že každý si vypěstuje nějaké oblíbence, kteří jsou mu sympatičtí víc než ostatní....
              s tím Zmrhalem to bylo dlouhodobé - já byl podobně zatížený na Hušbauera, kde jsem oceňoval, že měl "koule jít do jámy lvové"...

              Upřímně jsem do téhle diskuze netušil, že má nového oblíbence :-)

              Můžu se Ondry soukromě zeptat, ale osobně si myslím, že je jenom zatížen na hráče, kteří pro Slavii něco udělali... a Olie je teď už jedním ze služebně nejstarších slávistů, má za sebou hodně těžkých zápasů, důležitých gólů a i takový heroických momentů - jako třeba gól do sítě Leverkusenu, kdy mu obránce zlomil nos.... a následný zápas proti Nice s maskou, kterou nasraně odhodil po pár minutách a dál hrál s tím zlomeným nosem.. a ve finále dohrával na postu beka.... už jenom za tuhle pasáž jeho kariéry by ho slávista mohl milovat a odpustit mu nějaké to rozhazování rukama a nepovedené kličky ... :-)

              Podobně i ta historka, jak ho jeho původní zaměstnavatel nechtěl pustit, ale on k nám chtěl tak moc, že se výrazně zasadil nejenom o přestup, ale i o výrazné snížení přestupní částky.... může v očích slávistického fandy toho hráče pozvednout výš :-)

              • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

                Taky     před 3 lety 27.04.2022 17:03 |  
                1 0

                Nic proti, důvodů proč mít Olího za oblíbence je bez debat opravdu hodně...

                Prostě je škoda a někdy i škodlivé, že nejdřív nedohraje do přerušení, obzvlášť, když máme pořád ještě šanci dát gól.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

          wimpy     před 3 lety 27.04.2022 14:48 |  
          3 3

          To není nestejnej metr, Coufal brousil na hraně žluté, Bořil často na oranžovou. Olayinka rozhazuje rukama, ale nikdy to nepřežene, Bah třískne míčem nebo udělá něco, za co ta žlutá musí přijít.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

        Steve2924 (přítel SN)     před 3 lety 27.04.2022 20:20 |  
        2 0

        Protože Olie je prostě takovej emotivní ale zase to ze sebe vypouští tak nějak průběžně, takže sice mává rukama ale asi neni vůči sudímu agresivní nebo sprostej. Bah mi přijde, že dlouho dlouho nic a pak to v něm najednou bouchne a to asi nějaká slovička na F a podobně směrem k sudímu jdou. Navíc se u toho tváří, že by zabíjel takže tam ta karta jde hned no.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

          Ragnarok     před 3 lety 28.04.2022 09:03 |  
          2 1

          Hráči jsou obecně letos nějací nervózní, je otázka co za tím je. Ty negativní emoce každopádně ubírají na koncentraci a tím na výkonu. I počty faulů máme letos hodně vysoké, to také nebylo. Třeba Hřebík si vysloveně zakládal na snižování počtu faulů, je totiž evidentní, že kvůli tomu dostáváme dost gólů.
          Osobně to přičítám šíleným točením sestavy, což způsobuje nedostatečnou souhru v defenzivě a nevykrývání prostorů, což se potom řeší faulem. I proto je opravdová otázka, zda mít v kádru hráče, kteří naskakují jednou za 6 týdnů. Ta souhra v defenzivě je extrémně důležitá. Třeba napravo i nalevo funguje dobře, ve středu už je to o poznání horší.

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

            Steve2924 (přítel SN)     před 3 lety 28.04.2022 11:25 |  
            3 0

            Myslím, že to na to má vliv a ne zanedbatelný.
            Hráči na sebe nejsou zvyklí a tak sehrání pak hasí chyby v postavení jak svoje tak spoluhráče, často faulem. Z toho jsou někteří pak podráždění. Některé svazuje, že necítí důvěru a ono se to nabaluje. Ale to je i nějaký vývoj. Vždycky se hledá nějaké naladění. Realizační tým už se spálil tím, že měl některé hráče přetížené a na marodce tak teď pracuje se širším kádrem. Z toho plyne pak častější rotace i nevynucená zdravotním stavem. A musí si to zase nějak sednout. Teď jsme v situaci, kdy máme dost široký kádr, zároveň se nám ale stává, že máme skoro celou základní sestavu na marodce. A s tím se musí něco udělat. Najít důvody a odstranit je.
            Na druhou stranu, pořád jsme přes to všechno udělali za 30 zápasů 73 bodů, Obvykle na titul stačilo kolem 65 až na pár vyjímek. A dostali jsme se do čtvrt finále evropského poháru. Takž pořád výborná sezóna a nemám pochybnost o tom, že směr, kterým je klub veden je správný a překážky na té cestě a z nich plynoucí chyby jsou normální a posunou nás zase dál.

            • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

              Steve2924 (přítel SN)     před 3 lety 28.04.2022 11:31 |  
              3 0

              ještě doplním, že předchozí 2 tituly s nástavbou jsme pokaždé končili po 30 kolech s 72 body. Tedy o bod méně. Výjimečná byla loňská sezóna, která se hrála ale s více kluby a tedy více slabších klubů, tam jsme po 30 kolech měli 78 bodů. Víc v posledních asi 20 letech po 30 kolech měla akorát jednou sparta 79 a jinak je to výjimečný výkon.
              Takže z tohodle pohledu, jsme odehráli 2 nejlepší sezóny z posledních 4. Rozdíl je ten, že Plzeň z nějakého mě nepochopitelného důvodu chytla neskutečnou formu a dokázala se nám celý rok vyrovnat a tak to bude asi drama až do posledního derby.

  12. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

    SKEP     před 3 lety 27.04.2022 14:10 |  
    3 1

    K p. Ocetnikovi a jeho komentáři v LOF:
    Je to asi blbý, ale každej musí někde někdy začít. Neodsuzujme ale předem nikoho za to, kam vedly jeho (skoro) první fotbalové krůčky, hodnoťme ho podle jeho vystupování. Samozřejmě, oba tábory mají ve svých řadách "kované", u nichž je přeběhnutí k "nepříteli" absolutně vyloučené, ale pro řadu jiných jde pouze o netradiční přestup. Nemyslím pouze ligové borce, nýbrž hráče a trenéry napříč kategoriemi

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      ocetnik     před 3 lety 27.04.2022 14:22 |  
      2 2

      Upřímně já jsem poslední kdo by někoho odsuzoval.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

        SKEP     před 3 lety 27.04.2022 14:56 |  
        1 1

        Ostatně Pulkrab začínal v klubu, ve kterém končil Houšťa či kouč našeho béčka Jarolím.

  13. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

    daadyy     před 3 lety 27.04.2022 15:34 |  
    13 5

    Oli, že se vrací do defenzivy? Možná v minulosti. Minimálně v zápase s Hradcem se nic takového nedělo a při ztrátě balonu to byly ruce vzhůru a žádné bránění..

  14. Doufám, že ti nominovaní polští rozhodčí,

    Slávista 51     před 3 lety 27.04.2022 19:31 |  
    3 2

    ukážou kvalitu.
    A bude hrát proto fotbal.

    • Re: Doufám, že ti nominovaní polští rozhodčí,

      Ragnarok     před 3 lety 28.04.2022 08:57 |  
      5 4

      Skoro už bych to zkusil dát nějakému Čechovi, ale ne té hvězdě, co vyhodila Oscara, aby následně Příhoda chválil nevyloučení Dočkala, Wiesnera, Buchy, LoboKrejčího... Štve mě, že skončil třeba Hrubeš. Chápu, že Královec, Jílek a Ardelánu byli pochybní, ale pískat uměli. Třeba Franěk nebo Berka, to jsou exoti daleko větší.

      Vadí mi nejednotný metr. Hovorka dá ruku, je penelta, ticho, dva sparťanští experti to schválí... Pak Krajčí vezme Almasiho ve výskoru oběma rukama na zem a není to nic. Absolutně účelově vykládaná pravidla. Že Poláci nevyhodili LoboKrejčího a Buchu rovnou je hrubé ovlivnění soutěže, ti hráči by měli stopku.

      Ruka na Man City by se u nás klidně obhájila jako nepenalta, že to Chorý nechtěl, bylo to náhodné atp.

      Ve chvíli, kdy dělá pod Příhodou šéfa VARu MICHAL BENEŠ z Rakovníku, tak fakt může s Plzní klidně pískat Jaroslav Jára (hrdina jednoho krásného strahovského odpoledne, po Ajaxu snad nejlegendárnější zápas na Strahově), nebo Pavlín Jirků (hrdina derby)

      • Re: Doufám, že ti nominovaní polští rozhodčí,

        Slávista 51     před 3 lety 28.04.2022 12:32 |  
        0 2

        JO, šáhnout mezi mladší, mediálně neznámé rozhodčí, by možná pomohlo.

  15. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

    Petr9608     před 3 lety 28.04.2022 02:24 |  
    5 24

    Nadstavba je výborná. V neděli bude zase další ZÁPAS s velkým "Z" (pokud se to ještě nezakázalo takto psát). Ne jak ta debilní kopaná s všema Budějovicema, Pardubicema nebo Zlínama. Pro to se na ten fotbal chodí. Na Evropu a na zápasy "o titul". A je moc dobře, že k dosavadním dvoum (domácím) - na podzim s Plzní a na jaře derby, přibude min. ještě jeden.

    Podělejte se z těch dlouhodobejch tabulek a zápasů na dálku.

    Si vemte třeba běžecký závody. Intervalový nebo hromadný. Jak v doběhnou a pak koukaj na časomíru a po čase začnou špekulovat, jestli jako "už jo", protože na trati už asi? nikdo neni. Místo masáku. Jsi první v cíli? Vyhráls. Tady a teď.

    Vůbec si nedokžu představit, že třeba v hokejový lize by se odehrálo 52 kol a nic. První vyhrává. Místo toho po tom začíná play-off. Vrchol sezony. Napětí, emoce.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      Slávista 51     před 3 lety 28.04.2022 12:29 |  
      9 3

      Nadstavba je na 2věci - na ho..o a na nic !
      1.liga maximálně 12mužstev ( třeba 3kolově ), už kvůli stadionům/trávníkům a na víc nejsou v ČR peníze.
      JEN CHTÍT - KVALITU.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      Lunaris     před 3 lety 28.04.2022 12:59 |  
      9 1

      V zahraničí se chodí na všechny zápasy bez ohledu na soupeře. U nás máme experty, kteří chodí na Evropu a zápasy o titul, jinak dřepí doma nebo jedou na chalupu.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

        Petr9608     před 3 lety 28.04.2022 18:20 |  
        0 1

        Ok, i když se chodí, tak pořád to jsou zápasy, kde ten náboj není kdoví jaký.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

          Lunaris     před 3 lety 29.04.2022 00:37 |  
          5 0

          To si asi naši borci říkali, když jeli do Bolky na Hradec.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      Ondráš     před 3 lety 28.04.2022 13:31 |  
      11 4

      Nepotřebuju další zápas s velkým Z a už vůbec ne 4 derby v sezoně.
      Nadstavbě strašlivou smrt v plamenech!

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      japoko     před 3 lety 28.04.2022 16:22 |  
      0 3

      Jasně, hlavně musí být fšecko ekšn, za jakoukoliv cenu! Ale naštěstí to videohra není!

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

        Petr9608     před 3 lety 28.04.2022 18:19 |  
        0 5

        Chraň bůh proboha. Co může bejt lepšího než jít do Edenu na zápas s týmem od 10. místa níže, koukat se na to, jak dáme v 15. minutě góla (nejlépe ze sporný penalty) a pak už jen si to hlídat. Jde jen o tři body a na ekšn se vyprdni.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      slamacek (přítel SN)     před 3 lety 28.04.2022 21:12 |  
      3 1

      Nadstavba mela prinest vice zapasu, atraktivnich zapasu. Sledovanost prosterdi skupiny je jaka? o zachranu? Ano hraje se pro lidi a v prumeru si dovolim tvrdit, ze nebyt Slavie prumer navstev klesa. tedy i sledovanost v tv.
      Tedy pro vetsinu tymu 5 zbytecnych zapasu navic. A opravdu ty navstevy alespon uhradi naklady na poradani? TV prava to asi pro tech 5 zapasu navic asi taky nevytrhnou. Alespon pro kluby.
      pak tu je proc neni play off. Jiste je to velice atraktivni soutez, ale je potreba ji hrat na vice zapasu. zde je potreba porovnovat jednotlive sporty a potrebu na regeneraci hracu. Pak je take dobre pripomenout ze nektere tymy hrajici ev. souteze v pripade postupu do skupin a postupu do jara tech zapasu maji bohate a bavime se spis o pretizeni hracu.. tak mi z toho vypliva, ze to je tak nejak pro tu spicku zbytecne a ostatni tymy to stejne nespasi

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      Steve2924 (přítel SN)     před 3 lety 29.04.2022 10:36 |  
      0 0

      taky ta návštěvnost a sledovanost základní části hokeje je vysloveně úžasná, když se tam 52 kol hraje jen o kvalifikaci do play off...

  16. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

    lantsmit     před 3 lety 28.04.2022 11:56 |  
    10 2

    V diskusi ohledně rotace hráčů, dílem vynucené a dílem i chtěnné ze strany realizáku, mi chybí připomenutí jejího dalšího významného efektu. Tím je pro mě získávání zkušeností dalších hráčů, často dokonce i na jiných postech, v psychologicky různě náročných situacích, a získávání tím důležitých informací (o hráčích, jejich možnostech, limitech, v pohybu, práci s míčem, týmové souhry i obecně chování (hlavy), to vše v rámci zachování kontinuity při budování/udržování/zvyšování kvality týmu. Proto všechno vyhráváme a jsme tak úspěšný v Evropě už třetím / čtvrtým rokem. Přestože nám každejch šest měsíců odejde pár opor. Za mě je to jen o správné kalkulaci rizika, a protože máme v lize pořád stejně hodně bodů, skóre apod., tak je to spočítaný správně


    Komentář byl uživatelem upraven (28.04.2022 12:32) . Zobrazit původní komentář

  17. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

    Monarchie     před 3 lety 28.04.2022 18:44 |  
    3 0

    Nemáte prosím někdo informaci, jak je to s tím sponzorem pro Eden?

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      Taky     před 3 lety 28.04.2022 19:28 |  
      2 10

      Jak to souvisí s nějakým tématem v tomto dílu podcastu MNF, nebo alespoň s děním ve Slavii posledních dní, týdnů?
      To je teď úplně mimo mísu, ne? Máme jinačí starosti...
      V neděli nám vleze na trávník plíseň, předseda má raka, do kabiny připajdá půl kraba a my teď budeme řešit sponzora?
      Počkat, vlastně jo, pravda, sponzor by se asi hodil, tak pardon, pardon!
      Nevíte někdo jak je to s tím sponzorem?

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      gr—pla     před 3 lety 28.04.2022 21:56 |  
      4 16

      Taky by mne zajímalo - Tvrdík říkal něco o přelomu roku a o tom, jak se mezi sebou přebíjí dvě super firmy. A Tvrdík přeci nikdy nelže! Oh, wait…

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

        Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 29.04.2022 13:56 |  
        1 0

        To o přejmenování stadionu jsem zaregistroval na přelomu roku jako spekulaci některých médií. Kde o tom mluvil Tvrdík?

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

          gr—pla     před 3 lety 29.04.2022 15:03 |  
          1 9

          V podobném streamu, možná area114. Že byly dvě super nabídky, zahraniční a česká. Už to vypadalo, že jednu vyberou a najednou ta druhá firma ještě nabídku vylepšila, takže byl Tvrdík z toho úplně vyndaný.
          Vítězná firma měla od Slavie obdržet info o akceptování nabídky a jméno slíbil oznámit co nejdříve. O pár měsíců později ticho po pěšině, takže chápu, že si lidé mohli dělat naděje.
          Normální člověk ale bere Tvrdíka s hoooodně velkou rezervou a je v klidu.

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

            Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 29.04.2022 15:39 |  
            5 0

            Aha. Tak to jsem nějak nezaregistroval. Jinak nechápu tu zahořklost vůči Tvrdíkovi. Drtivou většinu toho, co řekl splnil. A především díky němu prožíváme nejlepší období Slavie v novodobých dějinách...

  18. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

    voiceman (přítel SN)     před 3 lety 29.04.2022 01:55 |  
    30 5

    Podcast MNF je vynikající, neskutečně mě baví a musím jeho tvůrcům, tedy zejména Quelharovi, upřímně poděkovat. Děláte to skvěle, kluci. Nicméně, u posledního dílu jsem se dostal do pozice, že mírně nesouhlasím. A to v kauze Olayinka. Nemám nic proti Olímu a mám ho i rád pro jeho zarputilost a zaujetí. Ale jestliže to, že se snaží, má překrýt jeho katastrofální výkony na jaře, tak potom mi z toho vyplývá, že za Slavii může hrát i kdejaký Lojza z přeboru a pokud se bude snažit, tak proč kritika, že?
    Taktně se při freestylové glorifikaci Petera pomlčelo o jeho hlavních jarních perlách - o neproměněné penaltě s Karvinou, o nepochopitelném vlastňáku v Liberci či o jeho “příkladném” vracení se před Peškovým gólem v pohárovém derby. A k vysvětlení té nehorázné smůly proti HK, kdy shodou náhod přišel v útočné akci o míč, bych rád dodal, že o míč přišel ne náhodně, ale zcela logicky, protože důvod, proč by hráč, který půl roku neobešel hráče v situaci jeden na jednoho, měl obejít hráče HK v MB zrovna v neděli 24.4. večer, je pro mne někde v oblasti astrologie.
    Ne, nemyslím to zle a Petera mám rád jako všechny naše hráče a samozřejmě mu fandím. Ale pojďme si prostě přiznat, že na jaře je tragickej. A svým chováním ve stylu ztratím, tak roztáhnu ruce a pak vynadám spoluhráči či rozhodčímu, to fakt nevylepší.
    Prostě se s Vámi, pánové, a doufám, že na tom není nic špatného, po dlouhé době a možná vůbec poprvé, na něčem opravdu neshodnu, ale hájit Peterovy jarní výkony argumenty z podcastu, je podle mě mimo mísu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      rak (přítel SN)     před 3 lety 29.04.2022 11:50 |  
      3 1

      Velmi dobře napsáno. Souhlasím stoprocentně se vším, tu a tam se tedy neshodnu s podcastem i v jiných věcech a ani by to nebylo normální, navíc tam zaznívají různé názory, což je nutné.
      Pořád mám pocit, ale je to jen spekulace, že tam je především snaha ho prodat, podobně jako u Koláře. Myslím, že se musí vedení smířit s tím, že se vhodný čas netrefil a prostě z přestupu moc nebude. A pokud by třeba ven nechtěli, tak místo u nás mají. Když ale není forma, tak by Peter neměl v základu být. Těch pokažených věcí je už docela dost.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

        El Greco     před 3 lety 29.04.2022 19:55 |  
        2 0

        Hradec se Peterovi moc nepovedl (komu ale jo a problém byl zejména střed zálohy a krajní obránci, kteří nechávali stopery na holičkách - Koubek to nachystal skvěle neustálý nátlak 3 - 4 hráčema na stopery), ale zápas předtim byl nejlepší na hřišti. Proti Fexenordu hrál skvěle. S Hradcem mohlo hrát roli i to že měl druhý den horečky.

        Mě taky někdy Peter pije krev rozhazovánim rukama a nedobrýma kličkama, ale on to zase vynahradí jinýma věcma, Jindra T. to taky říkal, že z něj občas tečou.

        Myslím, že tam vázne spoluprá s Juráskem, který je sice zdejší oblíbenec, ale dozadu zatím hraje spíš nic než moc etc. a do mezihry taky moc není - s Oscarem to fungovalo líp.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

      lantsmit     před 3 lety 29.04.2022 13:12 |  
      2 4

      Podle nejkomplexnějších a nejlepších datových analýz samotné hry, které využívají trendsetteři fotbalu City a Liverpool, tvoří prostorová data 98% hry, když jenom v tom malém zbytku je hráč v průměru na balónu. Klíčem k úspěchu je tedy jednoznačně pohyb a ten má Pítr, i když není na jaře v TOPu - nikoli ovšem vlastí vinou, ale protože nemohl absolvovat zimní přípravu kvůli repre povinnostem - stále jeden z nejlepších. A to jak dozadu, tak i dopředu. Pokud ho budeme hodnotit "postaru" pouze za doteky s míčem, tak k téhle diskusi nevalné úrovně doplním asi jenom rychlý pohled do nedávných statistik... důležité góly doma LASKu na 3:1, na LASKu na 0:1, na Feyenoordu na 1:1, nebo milimetrovej centr teď v Hradci na průběžně vyrovnávající gól Juráska. Jestli tohle zastane kterejkoli borec z přeboru, tak se asi vážně není o čem bavit...


      Komentář byl uživatelem upraven (29.04.2022 13:25) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

        rak (přítel SN)     před 3 lety 29.04.2022 13:50 |  
        0 0

        Abychom zase nešli do extrému, že je důležité, kde se hráč pohybuje a je úplně jedno, kdo má míč. Samozřejmě, že Peter mát řadu plusů, ale také řadu mínusů a je to otázka rovnováhy. To musejí posoudit trenéři. Také nevíme, jak by to vypadalo, kdyby v těch situacích byl někdo jiný. Za mě by ale bylo opravdu velmi špatně, kdyby tam větší roli hrál faktor možného prodeje. Mimo jiné i proto, že mu to ani nepomůže.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

          kjandourek (admin)     před 3 lety 29.04.2022 13:55 |  
          2 1

          Já prostě nevěřím tomu, že by při skládání sestavy mohl hrát roli faktor možného prodeje.... už jenom proto, že trenér jako takový není moc nadšený, když někdo odchází, mi přijde úplně vedle uvažovat o tom, že by do sestavy cpal hráče proto, aby se ho zbavil...

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

          lantsmit     před 3 lety 29.04.2022 14:00 |  
          0 4

          Před faktorem možného prodeje je zcela jistě faktor toho, že při všech těch vynucených rotacích je potřeba mít na hřišti někoho, kdo to potáhne po stránce vůdcovství... Teď se to bude hodnotit zkresleně pod dojmem jeho rozhazování rukama s Hradcem, ale jinak, od okamžiku, kdy si převzal pásku, to pro mě byl ještě větší lídr, než byl kdy předtím. Dokonce jsme se s kamarádama bavili, že mu ta páska, především po stránce vůdcovství, jde náramně k duhu.... Druhá věc je ta, že když se dožadujete jeho posazení, koho si na jeho post představujete? Oscara (před Juráska) nebo Plavšiče, obojí nevyzkoušené varianty? Nebo Schranze, kterej se pere s technikou i na své straně? Lingra? Mám za to, že zrovna na Pítrovo postu žádnej kvalitativní přetlak nemáme, nemluvě o jeho atypických vlastnostech, na který je tým zvyklej, a rozhodně je nemůže žádná z výše uvažovaných možností nahradit.


          Komentář byl uživatelem upraven (29.04.2022 14:02) . Zobrazit původní komentář

  19. Nadstavba

    demokrat     před 3 lety 29.04.2022 12:01 |  
    2 10

    Nadstavba je za mě prostě super. Květen, sluníčko, důležité zápasy s dobrými týmy. Ano lepším řešením by bylo snížit počet účastníků v lize na nějakých 12, ale vzhledem k prohnilému systému se to asi nikdy nestane. Třeba někdy bude ve vedení taková osobnost, která by dokázala namotivovat všechny tyhle Zlíny, Jablonce, Bohemky apod., že i při případném vypadnutí z ligy o 12 týmech, by na tom nebyli tak finančně bití. A hned jak by vypadly tyhle týmy, které v lize svým zázemím nemají vůbec co pohledávat, tak tvrdě šlapat po stavu hrací plochy. Vůbec nechápu jak se může stát, aby se dobrá třetina všech zápasů hrála na rozbahněné louce. Jednoduše má sudí říct, že to není kvalitně připravená hrací plocha, automaticky kontumace ve prospěch hostí. Sice by Radovi, Pánikovi a spol. po takových kontumacích došly kapesníky na tiskovce, ale jinak to nejde.

  20. Nadstavba

    guyincognito     před 3 lety 29.04.2022 12:14 |  
    5 4

    Ad nadstavba: myslím, že si neuvědomujeme, že jsme tady na SN co se týče sledování ligy taková bublina v bublině - my ligu nejen sledujeme, ale ještě se o ní hádáme na netu. Pro nás ale nadstavba není - my bychom spokojeně sledovali 28 kolo Slavia Zlín, ve kterém je rozhodnuto o titulu, soupeř zkouší mladíky a my šetříme opory. Když tu nemá nadstavbu podporu je to jenom logické.
    Jenže nás nikdo na stadion ani k TV lákat nemusí, nadstavba je pro lidi, které musíme přilákat dramatem, zapasy nejlepších s nejlepšími, ideálně třeba i kvalitou zapasů (vsadím se, nebo aspoň doufám, že zapas s HK udělal z nemalého počtu lidí fanoušky Hradce). Můžeme si samozřejmě tvrdit, že takové fans nepotřebujeme, že sponzoři jsou hlupáci, když na nadstavbu tlačí, ale fakt je takový, že liga potřebuje každého nového fanouška, každou korunu navíc (když to tydýt zas někomu neprihraje) a že nás teď čeká 3x plný eden, a O2 nejsledovanější zapasy sezóny.
    Předem přes diskuzí : ano, vím, že liga a česky fotbal má spoustu dalších problémů, kterými by se měl zabývat dřív, že samotný formát nadstavby není ideální, že trávníky, že tydýt. To je všechno pravda, ale s nadstavbou jako takovou to nemá nic společného.

    • Re: Nadstavba

      Cygnus     před 3 lety 29.04.2022 13:11 |  
      1 5

      Máš můj velký plus

    • Re: Nadstavba

      rak (přítel SN)     před 3 lety 29.04.2022 14:02 |  
      3 8

      Nadstavba nás možná letos bude stát titul. Přesto jsem jejím zastáncem. Systémově vůbec nic nedeformuje. Dosavadní výsledky se plně započítávají, jsou tam i bonusy těch lepších, že hrají více doma a s teoreticky těžšími soupeři, nic se nemodifikuje, jako někde v zahraničí. Jen je pár zápasů těch lepších mezi sebou a také těch horších mezi sebou. To je úplně správně. Prostřední skupina je trochu umělá, ale to bych neřešil, na tom moc nezáleží. Aspoň o něco můžou hrát. Já tam prakticky žádná negativa nevidím. Většinou je odpor dán pouze nechutí ke změnám.
      Co se mně teď silně nelíbí, jsou ty šachy s interpretací baráže a sparťanským béčkem, aby se pomohlo Jablonci či Bohemce. Ale to není otázka systému, spíše mafiánů, kteří si to interpretují dle svého.

    • Re: Nadstavba

      Slávista 51     před 3 lety 29.04.2022 15:07 |  
      3 6

      Při nižším počtu mužstev, by ten stadion byl plný častěji a O2, ať nám vleze na záda.

      • Re: Nadstavba

        Cygnus     před 3 lety 29.04.2022 16:26 |  
        4 7

        Není tomu tak dávno že jsme byli 'rádi' za hráče jako Jirka Böhm, Cicman, Juhar a spol. A byli velmi blízko druhé lize a o účasti v nějakém poháru jen mohli snít. Předpokládám že jsi konsistentní v tvým názoru a že bys souhlasil i tehdy s omezením ligy na 12 mužstev. Kde bychom teď byli, kdyby nebylo Jiřího Šimáne a Jaroslava Tvrdíka a tedy životně potřebné finanční injekce? Ale už sezóny předtím jsme se trápili a měli blízko k druhé lize. Nebo zapomínáš že již na konci sezóny 2010/11 jsme se strachovali jestli vůbec dostaneme profesionální licenci, a tím se vyhnuli administrativního zařazení do druhé ligy? Licenci kterou jsme obdrželi až od odvolávajícího orgánu? Zažíváme teď zlaté časy. Ale nehrajeme si na frajery a mějme také pochopení pro fandy menších klubů. I tyto kluby mají nárok na své místo na výsluní. A já tedy mám obrovský respekt pro tyto fandy. Zásadně se u nich nejedná o fanoušky úspěchu. A kteří ani s tím nepočítají že by jejich klub někdy končil na pohárových místech.

        • Re: Nadstavba

          Slávista 51     před 3 lety 29.04.2022 17:46 |  
          1 4

          Slavia si svá léta ve druhé lize odsloužila a přežila.
          Dnes je fotbal především o penězích, ne vinou ČR. A pokud má být o fotbale v ČR slyšet v Evropě/světě, musí se přizpůsobit současnému trendu.

          • Re: Nadstavba

            Cygnus     před 3 lety 29.04.2022 18:25 |  
            3 1

            ??

            • Re: Nadstavba

              Slávista 51     před 3 lety 30.04.2022 11:35 |  
              0 3

              !

      • Re: Nadstavba

        guyincognito     před 3 lety 29.04.2022 16:58 |  
        1 4

        Za mě ideál 14 týmů, po 26 zápasech rozdělit na top 8 týmů - skupina o titul/poháry. Zbytek o sestup. Pro týmy v top skupině 33 zápasů, což je za mě akorát.

        • Re: Nadstavba

          Akuls     před 3 lety 30.04.2022 10:52 |  
          5 2

          Maximálně 12 klubů jako v Rakousku. 22 zápasů v základní skupině a potom 10 zápasů ve skupinách o mistra a sestup. Dále nově založit 2 skupiny 2. ligy po 12ti nebo 14ti týmech. Víc klubů na 1. ligu stejně nemá a z druhé ligy má na postup snad jen Brno. K tomu ještě ta taškařice s Béčkem ACS. 32 zápasů je v našich podmínkách a vzhledem k termínovce tak akorát. Za této situace je asi dobře že nás Feyenoord vyřadil. Moc si nedovedu představit že bychom nyní hráli v neděli s Hradcem, ve čtvrtek s O.M., v neděli s Plzní, ve čtvrtek odvetu v Marseille a v neděli Slovácko. Ještě že jsme vypadli v MOLCupu, termín pro sehrání finále by se hledal jen těžko. Liverpool je jen jeden (Ligový pohár - vítěz, FA Cup - finále, P.L. (20 klubů) - o bod druhý a CH.L. skoro jistě finále). Neskutečné!!!

          • Re: Nadstavba

            Slávista 51     před 3 lety 30.04.2022 11:34 |  
            1 1

            Tak v Anglii jsou na to peníze/sponzoři z celého světa a tím pádem i podmínky.

  21. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

    kapitan.pisoar     před 3 lety 01.05.2022 21:20 |  
    3 2

    Pro Olayinku vic nez kohokoliv jineho plati, ze kdyby byl dobry, tak nehraje u nas… Jenze on neni, na jednu povedenou akci ma tri zkazene. Dokaze pekne vybojovat mic, nebo perfektne obejit protihrace, aby to naslednym pohybem zase zazdil. A tak to vypada za cele jeho pusobeni ve Slavii. Odehraje jeden dobry zapas, na tri podprumerne. Opravdu dobre hral jen v Lize Mistru a nekteri z toho ziji dodnes…

  22. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #16

    samop     před 3 lety 18.05.2022 13:49 |  
    0 0

    Zatím ne.............