Vstup do zápasu jsme měli velmi dobrý a zdálo se, že se brzy dostaneme do vedení, což bývá v zápasech s outsiderem klíčové. To se ale nestalo a po zhruba 10-15 minutách náš výkon opadl a zbytek první půle se spíše nesl v duchu únorového trápení s Karvinou. Ve 40. minutě nás naštěstí vysvobodil mladý debutant Hanč, který na okraji vápna nesmyslně fauloval Ousoua. Penaltu pak suverénně proměnil Provod.
Druhá půle už pro nás byla daleko jednodušší. Brzy jsme potvrdili vedení, když dvakrát propadl pravý bek hostů Kostka, a hráči i diváci si mohli užít pohodový a dobrý fotbal. Výhra o 4 branky je pak jednoznačná a Slavia plně naplnila předzápasová očekávání proti celku s nejhorší formou v lize. Pardubice si tak prodloužily své trápení, i když bych řekl, že až tak špatně, jak napovídají jejich jarní výsledky, nehrály. Dopředu měly několik dobrých akcí a vzadu také vyloženě nehořely, ale skóre nakonec mluví jasnou řečí. Jak byla Slavia silnější v poli, tak ve vápně to tentokrát platilo dvojnásob.
Tabulka tak po ztrátě Plzně začíná vypadat optimisticky. Jako velice významný v boji o titul vidím hned příští zápas v Jablonci. Domácí hrají o záchranu, ale na jaře obrali Plzeň i Spartu. Na špatném terénu nás také nečeká nic jednoduchého, v případě vítězství už ale budeme blízko 1. místu po základní části, které bude pro nadstavbu zásadní výhodou. Je velký rozdíl hrát s Plzní v Edenu nebo u nich, důležitý je také fakt, že kdyby Plzeň základní část vyhrála, tak by se Spartou hrála až poslední kolo. A v takové situace není vůbec nepravděpodobné, že by Sparta už nemusela mít o co hrát a zápas s Plzní v nadstavbě odevzdala, jako už se ostatně stalo třeba při její prohře 0:4 pod Horňákem. Zatímco druhý se třetím se utká už ve 3. kole nadstavby a v líté řeži bude ztráta našeho nejbližšího soupeře v boji o titul možná, ne-li pravděpodobná.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Aleš Mandous - 7 - Zachytal velmi dobře a podržel nás asi třemi středně těžkými zákroky. Nepovedený zápas venku s Lincem z jeho strany bych bral jako výjimku a dal mu důvěru minimálně proti Feyenoordu. Celkově má Mandous pořád výrazně lepší sezonu než Kolář a v současné situaci bych mu věřil spíše.
Alexander Bah - 5 - Byl to jeden z jeho slabších zápasů, ale i tak to stačilo na mírně nadprůměrný výkon v rámci ligy. Při zranění Masopusta to má při těžkém programu náročné, takže chápu, že nemá tolik energie do sprintů tam a zpátky. Lepší pětka.
Aiham Ousou - 7 - Herně patřil k nejvýraznějším hráčům. Hrál velmi aktivně, kdy předskakoval protihráče i se zapojoval výše do kombinace. Dokonce mi v tomto směru přišel ještě aktivnější než Hovorka,, který je jinak asi nejaktivnějším stoperem v lize. Ousouovu dobrou práci potvrzuje i faul na jeho osobu ve vápně soupeře.
David Hovorka - 6 - Zápas zvládl nadprůměrně a zdá se, že po několika odehraných zápasech po dlouhém zranění mohu konstatovat, že se vrátil ve velmi dobré formě. To bych po tak dlouhé pauze a těžkém zranění nečekal. Teď ještě aby mu vydrželo delší dobu zdraví, protože herně je na výborné úrovni, která se blíží jeho vrcholu.
David Jurásek - 7 - Velmi dobrý výkon, patřil k nejaktivnějším hráčům směrem dopředu, což zvláště v zápase proti papírově slabšímu týmu vynikne. Zapojil se do gólových akcí po levé straně. Dozadu to sice nebylo úplně 100%, ale stejně jako zbytek Slavie to i před vlastní brankou nakonec zvládl ok.
Ivan Schranz - 7 - Byl aktivní, dal gól a dostal se ještě do jedné vyložené šance. Ta byla ještě za stavu 0:0 a vyřešil ji špatně, když pálil přesně do hrudi brankáře. Reputaci si ale výrazně zlepšil brankou na 3:0, která nás definitivně uklidnila. Tam to nebyla vůbec lehká pozice a Schranz se v souboji prosadil výborně. Dohromady sedmička s minusem.
Jakub Hromada - 5 - Spíše jeden z průměrných výkonů. Zápas odmakal a standardní přínos měl, ale typologicky je víc vidět spíše v těžších zápasech, kdy víc vynikne jeho poctivost a důraz směrem dozadu. Dopředu také není úplně špatný, ale vrcholem v tomto směru je od Hromady spíše průměrná kombinace bez větší invence.
Lukáš Provod - 8 - Stejně jako Hovorka je i Provod hned po návratu na hřiště ve velmi dobré formě. Je tak vidět, že ani jeden z nich návrat neuspěchal. Lukáš byl asi nejvýraznějším hráčem na hřišti. Dvě branky dal a to další šance ještě neproměnil (hlavně za stavu 0:0 měl po Juráskově parádním pasu loženku). Při penaltě zachoval chladnou hlavu a bez obtíží ji proměnil. Chválím ho i za klid u gólu na 2:0, kdy stačilo míč umístit placírkou k tyči. Umím si představit, že navzdory vyložené pozici by se našel nejeden hráč, který by vsadil na razanci a branku překopl. Provod byl i velmi dobrý při mezihře v poli a navíc je z něj cítit i zdravé sebevědomí a postoj přirozeného lídra.
Srdjan Plavšič - 6 - Zahrál dobře a nezklamal, i tak bych od něj čekal o trochu více, protože tohle byl zápas, který mu vyhovuje a kde může ukázat svou nadstandardní techniku. Připsal si asistenci u naší třetí branky, naopak neprůrazně řešil samostatný únik. Při něm se od samotného začátku spíše koukal, komu může přihrát a taky to tak nakonec dopadlo. Kdyby šel do zakončení sám bez kombinace, tak z toho byla větší šance.
Ondřej Lingr - 5 - Průměrný výkon, výrazněji vidět nebyl. U něj a Schranze se podobná hodnocení opakují často - oba jsou nesmírně cenní svou produktivitou, když se ale do šance nedostanou, tak v poli nadstandardní přínos nemají.
Daniel Fila - 6 - S jeho premiérou v základu jsem spokojen. Dokázal podržet dost míčů a skvělou patičkou přihrál na gól Provodovi. Na druhou stranu bych od útočníka čekal větší průraznost, snahu prodrat se do koncovky a vstřelit gól. Tato "hladovost" je podle mě pro útočníka stěžejní a přirozeně ji měl třeba Kuchta, Škoda či Mešanovič. Fila spíš působil dojmem, že chce hlavně pracovat pro tým, dodat mu servis a že samotná koncovka je vlastně až druhotná. Ale těžko soudit po jednom zápase. Lepší šestka.
Ibrahim Traoré - 7 - Sice neodehrál ani 20 minut, ale za další vstřelenou branku ho musím pochválit. Míč do sítě uklidil nekompromisně! Jen se tím potvrdilo, co jsem psal minule. Tedy že v pokročilém věku zažívá svůj herní vrchol. Herně se mu daří a navíc začal střílet i dost branek.
Ondřej Kúdela, Daniel Šmiga, Stanislav Tecl a Petr Ševčík nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (89)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Mimoň před 3 lety 11.04.2022 17:36 |Fila když hrál za nás poprvé na jaře, tak předvedl dravý výkon. On to určitě umí. Ale včera měl nejspíš úkol hrát hodně týmově. A platný byl. Byl u klíčového gólů na dva nula
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Karel13 před 3 lety 11.04.2022 17:46 |Myslím, že je hodnocení velice solidní i když se v jednotlivých číslech trochu liším. Nemohu ale souhlasit s hodnocením Plavšiče, v tomto utkání byl jednoznačně naším nejslabším hráčem i přesto, že měl asistenci u 3. gólu. Téměř vždy v soubojích nebo kličkách o míč přišel i proto, že často nesmyslným kličkováním brzdil i zpočátku nadějně vyhlížející akce ...
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
obiwan před 3 lety 11.04.2022 20:03 |My měli poločas Plavšiče přímo pod sebou a že by ztrácel míče, to nebyla pravda...naopak mnohdy i proti dvěma či třem protihráčům dokázal míč udržet a rozehrát. Je to v podstatě jediný náš hráč, který umí přejít přes protivníka jinak, než že mu uteče, s míčem to fakt umí...
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Barci před 3 lety 11.04.2022 21:57 |Za mě souhlas! Alespoň se o to pořád pokouší... Kdo nezkusi nic nezkazí. Líbí se mi jeho primocarost.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
JohnyBeGOOD před 3 lety 11.04.2022 17:55 |Bah dal Aihamovi průnikovou přihrávku do vápna a má tedy výrazný podíl na penaltě = vítězném gólu. U mě tedy alespoň za 6. Na jaře je to náš nejlepší nahrávač a už několikrát nás jeho přesné pasy zachránily. O stupeň vyšší známku má u mě i Mandous, Jurásek, Hromada a Provod.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Ragnarok před 3 lety 11.04.2022 18:20 |Souhlas. Ousou je demon. Pozitivem navrat Sevcika. Ousou je scoutingovy uspech jako krava. Vysvetlil by nekdo situaci kolem Musy? Muze ho. Boavista koupit, nebo ma zakaz a vytezime z toho vic nez opci?
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
novimex před 3 lety 11.04.2022 19:26 |Údajně o něho má zájem Benfica
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
guyincognito před 3 lety 11.04.2022 20:00 |Pokud vím, tak obce sama o sobě není všemocná - pokud tam hráč přestoupit nechce, tak tam proste smlouvu nepodepíše a to otevírá prostor pro jednání s dalšími kluby. Ale kdo ví.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
obiwan před 3 lety 11.04.2022 20:08 |No jo obce, ale co teprve ovce:-))
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Markus před 3 lety 12.04.2022 18:27 |Uvidíme, na jaké úrovni se růst Aihama začne zpomalovat, zatím mi ten jeho růst přijde obdivuhodný. S tímhle určitě nepočítal ani Häcken. Celou sezonu vyrobil spoustu chyb, ale přijde mi, že se z nich dokáže poučit, vlastně je úplně skvělé, že hraje jak evropské zápasy tak naše ligové, což jsou pro mě občas skoro dva různé sporty :)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
rybarmirek před 3 lety 11.04.2022 18:23 |Zápas jsem viděl dvakrát a s hodnocením víceméně souhlasím.Jen bych asi přidal Hovorkovi,ten se mi zdál společně s Provodem a Mandousem nejlepší.Ale s výkonem celého mužstva jsem byl spokojen.Nesmime být zmlsani,kluci už nám dělají radost dost dlouho,tak si to užijme a občas jím i trochu odpustme.Hodnoceni trenéra, které není vůbec jednoduché těsně po utkání,bylo tak jako vždy perfektní!
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
žbl68 před 3 lety 11.04.2022 20:04 |souhlas do slova a do pismene :-)
jen lingr - 6
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Lunaris před 3 lety 11.04.2022 20:12 |Asi chápu, co chtěl autor napsat tím, že Lingr a Schranz nemají nadstandardní přínos v poli. Nicméně bych si to dovolil doplnit. Minimálně Schranz si svědomitě plnil úkoly i dozadu, zastavil několik nadějně se rozvíjejících brejků soupeře hlavně v 1. poločase. Za mě velmi dobrý výkon po náročném čtvrtečním zápase. A ten jeho gól, to bylo na Zlatana. Jinak je to hlavně útočník a zakončovatel, takže těžko čekat, že bude tvořit hru. Lingr taky hlavně snajpr. Chápu, že nám Stanciu všem chybí, no. Jsem ale rád, že se vrátil Provod, který umí dát hře zálohy potřebný směr. Lingr i Schranz by z toho mohli těžit. Snad už bude trochu držet i Ševčík, s Provodem by mohli vytvořit dynamický a konstruktivní tandem uprostřed pole. Pokud by držela kolena i Hovorkovi, tak se o překonávání zalezlých obran soupeřů přestanu bát. Nezbývá než držet palce a ty hráče aspoň ze začátku moc nepřetěžovat.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
SKSVenca před 3 lety 11.04.2022 20:28 |Ivan se ve hře dozadu a obecně v komplexnosti velmi zlepšil, obzvlášť v posledních týdnech. Za půl roku může být klidně platný podobně jako Masopust, jen mnohem produktivnější do ofenzívy, mám z něj velkou radost. Naopak u Lingra mám smíšené pocity, jeho produktivita je úžasná, bojovnost taky většinou fajn, ale zbytek je takový lehký ligový nadprůměr. 1na1 moc neumí, nikomu neuteče, v kombinaci to také není bůh ví jaké. Jestli přestane být produktivní, tak je pro nás naprosto postradatelný hráč. Jsem zvědavý jaké to bude s jeho prodejem, protože v lepší lize se ještě více projeví jeho nedostatky.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Lunaris před 3 lety 11.04.2022 20:32 |Lingr je přesně hráč, kterého chce trenér v týmu. Vždycky přijme svou roli, vždycky dá do všeho 100% včetně tréninků, vždycky bude žít pro tým, nikoliv pro svoje osobní statistiky. Navíc na něm vidím, že roste do pozice lídra kabiny. Ještě je mladej, ale má to v sobě. Fantastickej kauf z podprůměrné Karviné. Já jsem z něj nadšený.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 11.04.2022 20:49 |Tak tak. A po odchodu Kuchty právě Lingr často plní roli "nachomýtače" k odraženým míčům ve vápně. Taky se mi líbí.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
koudys2 (přítel SN) před 3 lety 12.04.2022 12:38 |Zajímavý. Ale zrovna lídra v něm teda nevidím.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
bongor před 3 lety 11.04.2022 21:23 |Věřím,že kdyby Nico zůstal a Provod byl na soupisce pro Evropu,tak by nám finále neuniklo.Škoda.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Lunaris před 3 lety 11.04.2022 21:47 |Nejsem si tím jistý. Stanciova důležitost se projevovala zejména v lize, kdy měl neskutečná čísla v produkci brankových příležitostí. V pohárech jsme ale spoustu top zápasů odehráli i bez něj a jak vidíš letos, tak jeho odchod nám nebrání se rvát o semifinále.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Dennis před 3 lety 11.04.2022 23:45 |Zase bych jeho význam nezlehčoval. Ano, některé zápasy jsme odehráli bez něj a šlo to, ale také jsme hráli zápasy, kde jeho podíl na postup byl řečí čísel klíčový. Takže např. loni v Leicesteru to byl Nico, který přihrál na gól Provodovi. Nico pak dal doma gól v prvním zápase těm skotským řezníkům, v odvětě jim dal taky gól. Na postupu přes tyto dva týmy v jarní části sezony až do čtvrtfinále měl významný podíl.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Harvey před 3 lety 11.04.2022 20:15 |Traoré za koncovku ohodnocen je i když hrál krátce. Osmnáctiletej debutant Šmiga, kterej celou gólovou akci udělal nádherným pasem za obranu hodnocen není. Hlava mi to nebere.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Thane (přítel SN) před 3 lety 12.04.2022 10:00 |A to se vubec nebavime o tom jak fantasticky mu to Standa pripravil :)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
p!erreCORE před 3 lety 11.04.2022 20:25 |Dneska se zastavím u Jakuba Hromady. Já s ním mám dlouhodobě problém, že je pro mně "neviditelný", je to jediný hráč u kterého prostě nevidím přínos pro tým - a to nemyslím nijak zle, já prostě o něm, když je na hřišti nevím. Možná, že je to tak správně a on si svou roli plní do puntíku, ale to já nedovedu posoudit. Nejde o to, že bych si ho nevšiml, občas předvede pěkný skluz a občas obyčejnou nahrávku, to je všechno, co o něm vím. Proto se mi třeba líbil Sadílek za repre, kterýho jsem předtím prakticky neznal a říkal jsem si, že by to byla za Jakuba fajn náhrada - vzadu kvalitní, dopředu kreativní, pohyblivej, ale malej. To je takový můj scoutský tip. Ale možná je v Hromadovi něco, co nevidím. A přiznám se, že on jako jediný by mi asi vůbec nechyběl. Fakt je pro mně záhadou. Zajímal by mně váš názor na něj. Dík!
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Honza_K1 (přítel SN) před 3 lety 11.04.2022 20:39 |Vnimam to stejne. Ale donedavna na me stejne pusobil Ibra.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 11.04.2022 20:44 |Hromada asi nikdy nebude oblíbenec všech fanoušků, ale místo v týmu určitě má. A proti Prdubicím, bych řekl, patřil k nejlepším.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
p!erreCORE před 3 lety 11.04.2022 20:51 |Já si taky myslím, přesto, že jeho přínos prostě posoudit nedokážu, že u nás své místo má.. a myslí si to i trenéři. A určitě ho nevyhazuju, do rotace je určitě fajn.. jen by mi prostě nechyběl.. A není ani neoblíbený, já na něj prostě nemám žádný názor. Za poslední dobu byl jediný hráč, kterého jsem neměl oblíbeného ani trochu a to byl Hilál a to hlavně proto, že mi připomínal Lokvence.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
knl66 (přítel SN) před 3 lety 11.04.2022 21:21 |U Hilála jsem prakticky nikdy nevěděl, co si o něm myslet... Ať nastoupil, kdy nastoupil, nikdy mě pořádně nazaujal... Nemastný, neslaný - a souhlasím s tebou, trochu něco podobného jako Hromada. Možná se pletu, ale nevzpomínám si na zápas, kde by Hromada nějak zazářil nebo rozhodl. Žádné důležité góly, žádné důležité asistence, žádné ohromující výkony... Ale třeba se pletu a někdo mě vyvede z omylu.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
bongor před 3 lety 11.04.2022 21:26 |Vzpomeň si tenkrát s plísní,Dal nám krásnej gól z dálky,
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
knl66 (přítel SN) před 3 lety 11.04.2022 22:08 |Neblbni, nejsem admin Karel, abych měl sloní paměť! :)
Vždyť já už si pomalu nepamatuji, koho jsme měli ve skupině nebo jak jsme se soupeři z EKL hráli v Edenu. (A to jsem na všech zápasech byl!)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Akuls před 3 lety 12.04.2022 00:35 |Pokud to byl ten co letěl Laštůvkovi kolem ucha, tak ten nám dal Kolář.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
obiwan před 3 lety 11.04.2022 20:56 |Za mě je to takový nenápadný hráč, ale poctivý a pracovitý, není to úplně tvůrce hry, ale v defenzívě opravdu kvalitní...na druhou stranu občas má hraniční zákroky. Myslím, že do současného týmu patří...
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
bongor před 3 lety 11.04.2022 21:25 |Mám taky ten dojem.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Harvey před 3 lety 11.04.2022 21:31 |Tady máš zobecněný statistický důkaz jeho významu pro tým. Odehráli jsme v lize 28 zápasů, přesně v polovině z nich nebyl v základu Jakub Hromada. V této polovině jsme utrpěli 6 nevýher v sezóně z celkových sedmi. Jedinou ztrátu s Jakubem v základní sestavě jsme si připsali na Libereckém oraništi.
Ohledně síly soupeřů...pokud jsme nastoupili v lize proti Plzni/Spartě s Hromadou, vyhráli jsme. Pokud bez něj, ztratili jsme body.
Edit: Hromadovi je právě teď 25 let. Nikam se pravděpodobně nechystá, ve Slavii je spokojený. Zatímco všichni okolo něj odchází a nahrazují je jiní. On je konstanta, hráč základu/širšího kádru, na kterou se může realizační tým spolehnout na dalších klidně 7 - 9 let. Navíc se pořád může zlepšit. Jeho kolegové ze zálohy Holeš či z obrany Kúdela, ti se stali hvězdami ligy ve 28 respektive nějakých 32 letech a to zdaleka nemuseli v mládí projít takovými zdravotními patáliemi jako Hromada. A taky si je nevybral do své akademie Juventus.
Komentář byl uživatelem upraven (11.04.2022 21:40) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tady máš zobecněný statistický důkaz jeho významu pro tým. Odehráli jsme v lize 28 zápasů, přesně v polovině z nich nebyl v základu Jakub Hromada. V této polovině jsme utrpěli 6 nevýher v sezóně z celkových sedmi. Jedinou ztrátu s Jakubem v základní sestavě jsme si připsali na Libereckém oraništi.
Ohledně síly soupeřů...pokud jsme nastoupili v lize proti Plzni/Spartě s Hromadou, vyhráli jsme. Pokud bez něj, ztratili jsme body..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
p!erreCORE před 3 lety 11.04.2022 21:41 |Jako v práci s daty seš asi machr, to klobouk dolu, jak rychle si tohle dokázal, bez ironie! Mně vůbec nenapadá, jak bych tyhle data dohledával a hlavně by mně to ani nenapadlo, takhle se na to dívat. Takže určitě zajímavej pohled na věc. Docela by mně zajímalo, jestli je v téhle statistice v týmu výjimečný nebo je takových hráčů víc. A poslední věc, i když se s tebou nechci pouštět do sporu, protože co se týče čísel, analýz a pod., jsem na tom prachbídně.. tak možná právě proto si myslím, že to, co jsi napsal je úplně irelevantní :)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
knl66 (přítel SN) před 3 lety 11.04.2022 22:57 |Že se Hromada nikam nechystá po pěti letech (!!!) u nás, to bych považoval spíše za minus. Jak jsem někde zaslechl, nejhorší je spokojený náhradník. A sám píšeš, že je ve Slavii spokojený - jako fajn, jsem rád, když hráčům vycházíme vstříc, ale také by v sobě měli mít nějakou ctižádost a dosáhnout na vyšší mety. Současný stav také může znamenat, že v Evropě vlastně nikoho nezaujal a nikdo na něj nabídku nepodal, ačkoliv je mu perspektivních 25 let. A sorry, Hromada vážně není člen základní jedenáctky. A to je u nás od července 2017! Chceme hráče, kteří soustavně balancují na hraně lavičky-tribuny a do základu se dostanou jen někdy? Hromada není konstanta - jen ho nikdo nekoupí (a to občas nastoupí i za SK repre).
Komentář byl uživatelem upraven (11.04.2022 22:59) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Že se Hromada nikam nechystá po pěti letech (!!!) u nás, to bych považoval spíše za minus. Jak jsem někde zaslechl, nejhorší je spokojený náhradník. A sám píšeš, že je ve Slavii spokojený - jako fajn, jsem rád, když hráčům vycházíme vstříc, ale také by v sobě měli mít nějakou ctižádost a dosáhnout na vyšší mety. Současný stav také může znamenat, že v Evropě vlastně nikoho nezaujal a nikdo na něj nabídku nepodal, ačkoliv je mu perspektivních 25 let. A sorry, Hromada vážně není člen základní jedenáctky. A to je u nás od července 2017! Chceme hráče, kteří soustavně balancují na hraně lavičky-tribuny a do základu se dostanou jen někdy?.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Harvey před 3 lety 12.04.2022 01:40 |Právě teď se nedostáváš názorově do křížku se mnou, nýbrž přímo s trojicí Tvrdík, Bílek a především Trpišovský. Jak bylo zmíněno v rozhovoru s Davidem Ocetníkem, naše strategie je vychovávat odchovance a přivádět nejtalentovanější hráče jak z naší ligy (Jurásek, Fila), tak zahraničí (Ousou, Madsen, v béčku aktuálně Usor Moses, Osuagwu, Mohhamed a další) kteří mají potenciál dovést Slavii k úspěchům a zároveň se zhodnotit přestupem. Mezi nimi však logicky budou i hráči, kteří sice budou top hráči ligy, ale Slavii nikdy nepřerostou takovým způsobem, aby jejich prodej byl pro Slavii dostatečně výhodný (ze současného kádru např. Maso) a místo toho se stanou nosiči slávistické DNA v kabině a zkušení lídři kabiny. Jakub Hromada vzhledem ke zdravotním okolnostem se dokázal v mých očích dobře etablovat do sestavy Slavie. Patří k nejpracovitějším hráčům na tréninku, kteří přístupem inspirují ostatní (info přímo od člena realizáku Slavie) a jeho fotbalový rozvoj určitě nemusí být u konce. V této sezóně je bez debat hráčem základní sestavy. Když je k dispozici, takřka vždy hraje. Za mě se ve zdravém kádru musí prolínat hráči různého věku i různého postavení v kabině. A mít hráče, který nebrebptá když nehraje, není furt jednou nohou venku a přesto ho můžeš v klídku nasadit proti Spartě/Plzni a udělat tři body je naprosto zlatej.
"Současný stav také může znamenat, že v Evropě vlastně nikoho nezaujal a nikdo na něj nabídku nepodal, ačkoliv je mu perspektivních 25 let"
Vzpamatuj se, ekonomika je v hajzlu. Za Kuchtiče, který je útočník, tedy nejdražší a nejžádanější zboží, nejlepší hrot i střelec ligy jsme dostali cca sotva tolik, aby to pro nás bylo výhodné ho prodat. Defenzivní záložník jako je Hromada by musel v lize i Evropě absolutně dominovat jako Holeš/Souček, abychom dostali nabídku, kterou se nám vyplatí přijmout.
Edit: A závěrem k té ctižádosti. Nemám z přístupu Jakuba Hromady pocit, že by byl uspokojený svou pozicí. To, že se nenabízí pro přihrávku vysoko v nebepečných prostorech mezi obranou a zálohou soupeře považuju za plnění taktických pokynů. Každýho fotbalistu to táhne dopředu, kde by mohl útočit a být víc "vidět". Hromada se místo toho takřka vždy nachází na krátkou jednoduchou přihrávku v bezpečném prostoru, aby si s ním mohli pomoct spoluhráči pod tlakem soupeře. I tuhle nesobeckost považuju za naprosto unikátní v kádru. Bohužel pro fanouška je pak Hromada neviditelný, protože fanoušek vidí jenom střely, rizikové přihrávky, rizikový driblink, náběhy za obranu...Tohle Hromada dělá vyjímečně když je příležitost a třeba to vyplyne z jeho kombinace se spoluhráči. Jinak na to je na hřišti dalších 7 hráčů, kteří se této disciplíně mohou věnovat. Hromadič za ně většinou kryje nebezpečné prostory.
Komentář byl uživatelem upraven (12.04.2022 01:52) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Právě teď se nedostáváš názorově do křížku se mnou, nýbrž přímo s trojicí Tvrdík, Bílek a především Trpišovský. Jak bylo zmíněno v rozhovoru s Davidem Ocetníkem, naše strategie je vychovávat odchovance a přivádět nejtalentovanější hráče jak z naší ligy (Jurásek, Fila), tak zahraničí (Ousou, Madsen, v béčku aktuálně Usor Moses, Osuagwu, Mohhamed a další) kteří mají potenciál dovést Slavii k úspěchům a zároveň se zhodnotit přestupem. Mezi nimi však logicky budou i hráči, kteří sice budou top hráči ligy, ale Slavii nikdy nepřerostou takovým způsobem, aby jejich prodej byl pro Slavii dostatečně výhodný (ze současného kádru např. Maso) a místo toho se stanou nosiči slávistické DNA v kabině a zkušení lídři kabiny. Jakub Hromada vzhledem ke zdravotním okolnostem se dokázal v mých očích dobře etablovat do sestavy Slavie. Patří k nejpracovitějším hráčům na tréninku, kteří přístupem inspirují ostatní (info přímo od člena realizáku Slavie) a jeho fotbalový rozvoj určitě nemusí být u konce. V této sezóně je bez debat hráčem základní sestavy. Když je k dispozici, takřka vždy hraje. Za mě se ve zdravém kádru musí prolínat hráči různého věku i různého postavení v kabině. A mít hráče, který nebrebptá když nehraje, není furt jednou nohou venku a přesto ho můžeš v klídku nasadit proti Spartě/Plzni a udělat tři body je naprosto zlatej.
"Současný stav také může znamenat, že v Evropě vlastně nikoho nezaujal a nikdo na něj nabídku nepodal, ačkoliv je mu perspektivních 25 let"
Vzpamatuj se, ekonomika je v hajzlu. Za Kuchtiče, který je útočník, tedy nejdražší a nejžádanější zboží, nejlepší hrot i střelec ligy jsme dostali cca sotva tolik, aby to pro nás bylo výhodné ho prodat. Defenzivní záložník jako je Hromada by musel v lize i Evropě absolutně dominovat jako Holeš/Souček, abychom dostali nabídku, kterou se nám vyplatí přijmout..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
p!erreCORE před 3 lety 12.04.2022 18:40 |Když zrovna nepíšeš vo tvý mámě, dá se to číst. Vážně mám rád tyhle tvý zasvěcený erudovaný komentáře.. i když s tebou samozřejmě občas nesouhlasím. Líbí se mi, že máš rád naše hráče, opravdu rád.
Proč to píšu, doufám, že se vyplní, cos naznačil a Masopust to společně s Kúdym, Hovorkou, Bóřou, Standou a nakonec i tím Hromadou u nás dokopou a budou těmi nositeli Slávistického ducha.. já jsem vážně nadšenej ze Slavie víc a víc, když vidím ty zkušenosti a to, jak se začínají ukazovat postupně, opatrně, ale jistě a v dobrém světle naši mladí. Škoda jediný věci, že většinou to nejsou odchovanci, ale pár se jich najde a budou přibývat.
A ještě k tomu Hromadovi. Zkusím se po vašich komentářích na něj v příštím zápase speciélně zaměřit, jak že tvrdí muziku.. jestli si ho tedy na hřišti vůbec všimnu :)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Hesmir (přítel SN) před 3 lety 12.04.2022 18:53 |Od kolika je to dle tebe "náš mladej"? Např. Láďa Šmicer došel z Děčína v 15ti ;)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
p!erreCORE před 3 lety 12.04.2022 19:06 |Moc nerozumím otázce, ale mám na mysli starší odchovance než patnáctiletý kluky. Členy A týmu. Myslel jsem to tak, že úspěšnější jsou u nás zatím mladí kluci, kteří vyrostli někde jinde než naši odchovanci. Plus samozřejmě cizinci jako Yira nebo Aiham, ale to je bez debat jasný a potřebný. Třeba Filla, Jurásek vs. Samek, dva "cizí" hráči a jeden odchovanec, kteří pravidelně nastupují/budou/nastupovali (co že je s tím Dádou, nevíte?) a že budu rád, až ten poměr bude obrácenej.
edit: pokud budeme mít nedejbože mizernou akademii, ale nejlepší scouting na světě, brečet nebudu.. ale je to škoda kvůli tý Evropě. Samo, že vždycky budu neskutečně pyšnej na kluka, co se dostane od žáčků Slavie až do nároďáku, asi víc než na kluka, co přijde ve dvaceti a zazáří jako kometa. Ale fotbal se hraje na výhry a pokud nám je přinesou výborně vyskautovaní hráči, kteří budou i velcí sympaťáci, což se většinou daří, žíly mi to netrhá. Ale myslím, že i v tomhle bude líp (jak je to s tou akademií? dlouho jsem o tom nic nečetl a neslyšel).
Komentář byl uživatelem upraven (12.04.2022 19:15) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Moc nerozumím otázce, ale mám na mysli starší odchovance než patnáctiletý kluky. Členy A týmu. Myslel jsem to tak, že úspěšnější jsou u nás zatím mladí kluci, kteří vyrostli někde jinde než naši odchovanci. Plus samozřejmě cizinci jako Yira nebo Aiham, ale to je bez debat jasný a potřebný. Třeba Filla, Jurásek vs. Samek, dva "cizí" hráči a jeden odchovanec, kteří pravidelně nastupují/budou/nastupovali (co že je s tím Dádou, nevíte?) a že budu rád, až ten poměr bude obrácenej..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
p!erreCORE před 3 lety 12.04.2022 19:18 |* Fila (tohle mi narozdíl od Olayinky dělá problémy) sorry.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Hesmir (přítel SN) před 3 lety 13.04.2022 11:51 |Jo, tak to se shodneme. Já, nevím proč, z toho měl pocit, že ti jsou kluci Pudilové, Samek málo. Za mne je otázkou dvou let max. než někdo z té skupiny Alijagič, Rigo, Višňa budou v základu. Prostě před JT tu nebylo nic :)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
mig52 před 3 lety 12.04.2022 06:53 |Na druhé straně je fakt, že Kubu výrazně v rozvoji brzdila zranění, někdy i těžká a dlouhodobá!!! Jinak by byl asi dál.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
necich před 3 lety 12.04.2022 10:31 |Nepřijde mi, že by měl Kuba nějak mnoho zranění. Měl jedno vleklé a težké...
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
mig52 před 3 lety 12.04.2022 13:05 |Ještě, prosím, doplň, jak dlouho? V tomto věku naprosto klíčová nutnost hrát, a on byl "na lůžku". Statistiky si nevedu, ale myslím, že absentoval i kvůli jiným zraněním či nemocem. Karle pomoz.:)))
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Myšák před 3 lety 12.04.2022 13:02 |Já osobně si myslím, že takovýhle typ hráčů, potřebuje každé mužstvo! Říkalo, nebo říká se jim "nosiči vody". Žádný tým na světě nemůže být složen jen z dominantních hvězd.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Kontrapunkt před 3 lety 11.04.2022 21:35 |Basovou linku, podbarvující sólové nástroje, člověk laickým uchem ve skladbě taky snadno přeslechne. A její význam si uvědomí, až když přestane hrát, ať už jako kontrabas, baskytara, tuba aj. A tak je to i s Hromadou a Součkem.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 3 lety 12.04.2022 09:19 |Zatím si pročítám disputaci k hodnocení hráčů jen tak potichu a srovnávám si to se svým pohledem.
Na Tvou doplňující disputaci, která podporuje význam práce Kuby Hromady pro tým však musím, a velmi rád, reagovat.
To je tak krásné přirovnání, že jsem při vyhodnocení té myšlenky úplně zapomněl na svou kávu.
Přesně se mi vybavilo několik skladeb (a klasikové mi prominou) Led Zeppelin. Tam sice exeluje na sólovou kytaru ctihodný Sir Jimmy Page, ale kdyby nebylo John Paul Jonese, tak by to nikdy tak nevyznělo. Např. Black Dog.......
Sokrates55
Komentář byl uživatelem upraven (12.04.2022 17:40) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Zatím si pročítám disputaci k hodnocení hráčů jen tak potichu a srovnávám si to se svým pohledem.
Na Tvou doplňující disputaci, která podporuje význam práce Kuby Hromady pro tým však musím, a velmi rád, reagovat.
To je tak krásné přirovnání, že jsem při vyhodnocení té myšlenky úplně zapomněl na svou kávu.
Přesně se mi vybavilo několik skladeb (a klasikové mi prominou) Led Zeppelin. Tam sice exeluje na sólovou kytaru ctihodný Sir Jimmy Page, ale kdyby nebylo John Paul Johna, tak by to nikdy tak nevyznělo. Např. Black Dog.......
Sokrates55.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Recak před 3 lety 12.04.2022 11:05 |basa stvrzuje muziku např. i na albu Fireball od Deep Purple (hlavně v mezihře) v kousku No No No :-)
zdraví Recak
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Hesmir (přítel SN) před 3 lety 12.04.2022 12:20 |I mne přirovnání DZ k basákovi pohladilo na duši. Ale jacipak klasikove prominou, vzdy Zepelini jsou uz davno klasikou ;))
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
popin před 3 lety 12.04.2022 14:06 |Jako basák mi přijde Hromada výborný. Omlouvám se za korekci Tvého příspěvku, ale basák (a i klávesák) LZ se jmenuje J.P. Jones. Nemohl jsem jinak, Zeppelíni jsou moje srdcovka.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 3 lety 12.04.2022 14:28 |Já jsem ale pako.
Díky že jsi to upřesnil. John Paul Jones mi to doufám odpustí a Ty taky:-)).
Vidím Jones, píšu John. To asi bylo nedostatkem té kávy....:-))).
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
popin před 3 lety 12.04.2022 14:34 |V pohodě, s tím kofeinem to nepřeháněj :-))
Hlavně, že nám LZ i Slavia dělají radost !
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Myšák před 3 lety 12.04.2022 13:18 |Vynikající a výstižné přirovnání!!! Bývalý baskytarysta.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
p!erreCORE před 3 lety 12.04.2022 15:56 |Takhle se na mně musí.. žádnej fotbal nebo nedejbože čísla a statistiky, ale muzika! Krasný přirovnání, dík za něj! ;)
Komentář byl uživatelem upraven (12.04.2022 15:57) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Takhle se na mně musí.. žádnej fotbal, ale muzika! Krasný přirovnání, dík za něj! ;).
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Vladko (přítel SN) před 3 lety 11.04.2022 23:06 |Pamatujete hráče Makelele (nebo tak nějak)? Real, Chelsea a PSG. Někdy se mu říkalo pan neviditelný.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
p!erreCORE před 3 lety 12.04.2022 19:23 |Moc ne, ale miloval jsem Pirla, Gattusa nebo Kantého.. a měl jsem rád třeba i Galáska, abych pro porovnání nechodil tak daleko.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
damade před 3 lety 11.04.2022 23:39 |Já si tohle myslel minulou sezónu, ale letos mi příjde výbornej. V defenzivě je minimálně na úrovni Holeše, v rozehrávce trošku slabší, ale žádnej nekopa. Jako druhá varianta na pozici DZ ideální.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
p!erreCORE před 3 lety 11.04.2022 21:31 |K hodnocení: nejlepší byl Lukáš Provod, to bez debat, a super je, že na něm vážně nebyla ta dlouhá absence vůbec znát.. paráda a s Holim to podle mně bude naprostá jistota, dva základní pilíře naší hry. Mám velkou radost. Potěšil mně Mandy, který byl naprosto jistý, působí mnohem vyrovnanější a klidnější než Ondra. Standa Tecl prokázal, že s věkem vyzrál a z nebezpečného šutéra se stal excelentním nahrávačem. Opravdový kapitán - tým nade vše! Jurásek taky bezva, líbil se mi hned napoprvý a líbí se mi pořád. Super bek, doufám, že se bude ještě a jen zlepšovat. Nejvíc mně zaujal ale Filla. Byl vynikající v tom, co si já představuju pod pojmem "zády k brance". Se nedivim, že si přes něj Krmelec neškrtne. Myslím, že se nám začíná pomalu ale jistě rýsovat nová generace.. takže vyhlídky do budoucna v tomhle směru taky bezva. Vážně radost pohledět :)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
krumicek před 3 lety 12.04.2022 10:16 |Dobrý postřeh Alanora s tím pořadím zápasů v nadstavbě. Skutečně by bylo k nezaplacení, kdyby se sparta s Plzní hezky pokopaly a obraly o body už ve třetím kole, kdy budou mít asi ještě oba šanci na titul, než koukat na nějakou frašku v posledním kole, kdy by si bezpochyby uhrál výhru ten, kdo by ji potřeboval. Jít do nadstavby z prvního místa je tedy ještě o to důležitější, a i když se tu spekulovalo, že druhý po základní části bude mít v nadstavbě možná lehčí zápasy, tak těch bonusů pro vítěze základní části je tolik, že to hravě převáží.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
martyni (přítel SN) před 3 lety 12.04.2022 12:58 |Asi jo, zvlast jestli si Banik udrzi soucasnou formu a sestym tymem nebude Liberec, kde se neda hrat fotbal, tak se vyhoda prvniho mista zvysuje. I kdyz ten Banik.. zas vypusti vsechny zapasy a hrat budou jen proti nam.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Hesmir (přítel SN) před 3 lety 12.04.2022 18:56 |Banik je bez stoperů, tam by to mělo jít ;)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
necich před 3 lety 12.04.2022 10:30 |Souhlas až na hodnocení Hromady. Za mne skvělý výkon, určitě nepatřil k nejhorším na hřišti. V článku vnímám úvahu, že ten s kým budeme bojovat o titul je Plzeň. Já jsem přesvědčen, že to bude Sparta..
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
martyni (přítel SN) před 3 lety 12.04.2022 12:45 |Těžko říct, potenciál mají oba, sparta ma sice snuru vyher, ale zase je lepsi se slabsimi tymy, v nadstavbe ji bude vyhovat Banik a Hradec, pripadne jinej tym, co skonci na 6. miste. Otazka je, co uhraje se Slovackem, Plzni, s nama snad nic:). Plzen muze tedka byt v utlumu, jinak ale by ji mohlo slozeni nadstavby vyhovovat vic nez Sparte. Kazdopadne by bylo dobry vyhrat posledni dva zapasy a vytvorit si treba nejakej polstar, Plzen i Sparta tam maji jeste zapasy, kde muzou ztratit.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
necich před 3 lety 12.04.2022 13:10 |Náskok 6 bodů by byl skvělý..
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
martyni (přítel SN) před 3 lety 12.04.2022 13:44 |Myslis na spartu? Plzen asi nejaky body udela, tam to asi realny neni.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
necich před 3 lety 12.04.2022 13:48 |Tak na Pzeň 5 bodů.. ?)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
martyni (přítel SN) před 3 lety 12.04.2022 13:51 |Bylo by to hezky, jako realnejsi vidim 4:).
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
necich před 3 lety 12.04.2022 14:00 |My už neztratíme :)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
mig52 před 3 lety 12.04.2022 12:57 |A já jsem přesvědčen, že to bude Slovácko!
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
wimpy před 3 lety 12.04.2022 13:05 |Když teď neporazej Slovácko, jsou v podstatě ze hry.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
necich před 3 lety 12.04.2022 13:18 |Ideální by bylo, aby ztratila i Plzeň..
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
wimpy před 3 lety 12.04.2022 13:25 |Jako že my vyhrajem v Jablonci a ztratí sparta i Plzeň? Nestěžoval bych si, ale nepohrdnu ani tím, když si to ukopeme sami. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
necich před 3 lety 12.04.2022 13:30 |Tak to se předpokládám i stane, ale menší polštář by byl dobrej. Jak pro můj klid tak i hráčů..
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
p!erreCORE před 3 lety 12.04.2022 16:03 |jak s oblibou říkám, máme to na svých kopačkách :)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
SirCohen před 3 lety 13.04.2022 10:27 |Já mám na svých kopačkách tesa pásku, už se mi trhají:)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
p!erreCORE před 3 lety 13.04.2022 10:41 |My kupujem žlutočerný textilní gumáky za kilo, jedny na sezonu, težkej oldskúl..
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
SirCohen před 3 lety 13.04.2022 10:57 |Ty by mi sezonu nevydržely, hned se roztrhají. A tesa na nich určitě nedrží.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
p!erreCORE před 3 lety 13.04.2022 16:11 |No ona sezona u nás v Perle na řece Ohři se hraje jaro/léto.. na jaře pár tréninků a v létě turnaj v Křesíně,takže stačí.. nohy bolí,ale má to styl.. Lounští ležáci, dřeváci pičo!
Komentář byl uživatelem upraven (13.04.2022 16:21) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
No ona sezona u nás v Perle na řece Ohři se hraje jaro/léto.. na jaře pár tréninků a v létě turnaj v Křesíně,takže stačí.. nohy bolí,ale má to styl.. Lounští ležáci, pičo!.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
necich před 3 lety 13.04.2022 12:17 |Gumovky z textilu? Ty by asi po dešti na zahradě moc nevydržely.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
wimpy před 3 lety 13.04.2022 12:21 |Gumotextilky patřily k nejlepším výdobytkům socializmu. Vzpomínám na ně se slzou v oku.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Myšák před 3 lety 12.04.2022 13:47 |Všeobecná spokojenost, mise splněna na 120%!!! Co víc si přát? Někdo už to teď psal přede mnou, že nám vyrůstá nová vynikající generace, ano měl pravdu! A čí je to zásluha? Našeho vynikajícího managmentu a vynikajících trenérů. Podívejte se za řeku a můžete srovnávat.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Slávista 51 před 3 lety 12.04.2022 16:52 |V čele s tím, stále kdejakým ňoumou pomlouvaným, Tvrdíkem.
Kterému přejeme brzké uzdravení.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 12.04.2022 17:07 |Měl jsem to od šestek do devítky u Provoda, navíc čtyři nula se zase nevyhrava každý den a ještě k tomu po utkání s Holandany na jejich půdě. Víme nakonec jak některé naše matche po pohárech vypadaly.
Komentář byl uživatelem upraven (12.04.2022 17:07) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Měl jsem to od šestek do do devítky u Provoda, navíc čtyři nula se zase nevyhrava každý den a ještě k tomu po utkání s Holandany na jejich půdě. Víme nakonec jak některé naše matche po pohárech vypadaly. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
rybarmirek před 3 lety 12.04.2022 17:14 |Přátelé malinko odbočim,promiňte mi to.Konecne někdo natřel pana chytrého Czaplara a řekl mu pravdu do očí.Viz článek pana Procházky.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
dm52 před 3 lety 12.04.2022 17:33 |Dej sem odkaz, prosím.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Borec09 (přítel SN) před 3 lety 12.04.2022 17:51 |https://www.efotbal.cz/clanek-227546-Csaplar-se-myli-EKL-neni-evropska-CFL-Jsou-v-ni-i-lepsi-tymy-nez-v-EL-A-Pohar-UEFA-s-Libercem-byl-ta.html
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
dm52 před 3 lety 12.04.2022 18:47 |Děkuji
hodnocení hráčů
Srdcar114 před 3 lety 12.04.2022 21:11 |Zápas ukázal,že máme široký kádr.Zraněných už je méně.Doufejme,že mezi nimi nejsou Holeš a Sor. Bylo řečeno,že budeme kupovat hlavně mladé hráče.Ousou,Fila,Jurásek a Sor ukazují,že to bylo správné řešení.
Re: hodnocení hráčů
Taky před 3 lety 13.04.2022 14:50 |Ještě přidám Šmigu, ten má taky dobře našlápnuto...