Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

Slavia v parádním zápase remizovala 3:3 v Rotterdamu s Feyenoordem. Do odvety v Praze si tak přiváží dobrý výsledek.

Jarní tažení Konferenční ligou je zatím ze strany Slavie naprosto skvělé. Nedá se sice říct, že by naše výkony byly úplně bezchybné (třeba proti Fenerbahce jsme toho hodně zahodili a vyloženě se nám nepovedl závěr odvety s Lincem), ale dva postupy jsou báječné a navíc šlo vždy o zápasy, které byly potěchou pro divákovo oko. To samé se dá říct i o prvním zápase čtvrtfinále na půdě Feyenoordu. Ve výkonu by se sice daly najít mezery (herně slabá první půle a špatný výkon brankáře), ale celkově šlo o výborný zápas, který dobře dopadl i výsledkově.

Ale postupně. Vstup do utkání byl z naší strany stejně strašný jako na podzim ve skupině. Domácí na nás vlétli a my se doslova vařili v kotli stadionu De Kuip. Brzký vedoucí gól ale nedokázal Feyenoord potvrdit, a to i díky velkému štěstí na naší straně. Jak jsme na domácí scéně (a občas i na evropské třeba s Ferencvárosem či Legií) nejednou viděli zápas v opačném gardu, kdy jsme měli smůlu a obrovský tlak ne a ne přeměnit v góly, tak tentokrát to bylo obráceně, což bylo při rozložení sil v první půli velmi příjemné. V jejím závěru totiž dal šťastný (a sporný, protože kvůli snaze Sora dát gól se měl mávat ofsajd, ačkoliv by i bez jeho zapojení gól padl) gól Olayinka a dominantní nástup domácích tak přišel vniveč.

Druhá půle už byla z naší strany mnohem lepší. Domácí nastolené tempo nevydrželi a obraz hry se vyrovnal. Na branku Sora kontroval Senesi a zdálo se, že zápas směřuje k remíze 2:2. V závěru si ale slabou chvilku vybrala naše zeď i brankář Kolář a prohra 2:3 by po přežité první půli a dobrém výkonu ve druhé bolela. Naštěstí ji v samotném závěru a závaru před brankou po rohovém kopu odmítl patičkou Traoré. Paráda!

Zápas bych tedy shrnul takto. Předně šlo o reklamu na fotbal a nesmírně atraktivní podívanou. Za delší konec provazu v zápase tahali domácí, kteří mají výborný tým a hrají skvělý fotbal. První půli jsme přežili jen se štěstím. Na druhou stranu je ale vidět, že při jejich mládí ještě nemají tolik zkušeností a dozadu jsou zranitelní. Takže ačkoliv Feyenoord hraje dost možná pohlednější fotbal než Chelsea a Arsenal, které jsme potkali ve čtvrtfinále pohárů v předchozích letech, tak je dle předpokladů hratelnějším soupeřem. A ocenit samozřejmě musím i výkon Slavie. Ten sice nebyl bezchybný (takže se nedivte, že známky jsou v souhrnu "jen" nadprůměrné), ale byl srdnatý i odvážný. S přihlédnutím k okolnostem v podobě okleštěné soupisky (třeba oba stopeři nastoupili po nemalé pauze) pro tento zápas pak smekám klobouk! Do odvety si tak vezeme nadějný výsledek. Favoritem sice stále nejsme (dle sázkovek cca 45 ku 55 % ve prospěch Feyenoordu), ale reálná šance se doma porvat o postup do semifinále evropské soutěže je skvělá!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 3 - V zápase byl bohužel naší slabinou (stejně jako pro Feyenoord jeho brankář). Troufnu si tvrdit, že první branka se chytat dala, ačkoliv to byla těžká situace a šlo by o výborný zákrok (můj odhad je, že na evropské play off úrovni by míč vytěsnili alespoň 3 brankáři z 10). Kolář se nedokázal ani dostat na zem a po špatném přečtení situace a ukročení na druhou stranu jen přihlížel. Třetí gól pak chytat měl. Ačkoliv míč prošel skrz zeď, tak šla střela z úhlu a nebyla nijak extra tvrdá ani umístěná. Kolářova reakce byla bohužel tristní a míč si nechal podjet pod tělem. Druhou inkasovanou branku beru jako těžko řešitelnou pro brankáře. Senesi zakončoval zblízka a míč mohl klidně tečovat i na vzdálenější tyč, takže si nemyslím, že měl Kolář zůstat striktně u té bližší. V zápase předvedl i dva dobré zákroky, kdy hlavně ten reflexivní proti tečované ráně byl výborný. Nohama pak hrál velmi dobře. I tak je to ale v součtu málo. S takhle těžkým soupeřem potřebujeme, aby nás brankář podržel a ne aby byl slabinou.

Alexander Bah - 6 - Těžký zápas odehrál nadprůměrně, ačkoliv mezi ty úplně nejlepší hráče nepatřil. Zapojil se do akce před druhým vstřeleným gólem, u druhého inkasovaného zase dost ochotně upadl a faul se nepískal. Neřekl bych ale, že to bylo pro gól v naší síti zásadní. Šlo o dobře sehranou akci a největší naší chybou byl asi nedůraz Kačaraby při bránění Senesiho.

Ondřej Kúdela - 6 - V zápase občas měl problémy, viz jen stínování u branky Sinisterry. Ale těžko po něm po takové pauze můžeme chtít zázraky proti tak rozeběhnutému rychlíku. I rozhodnotí nefaulovat před vápnem beru jako ok. Jinak ale před ním smekám, jak po tak dlouhé pauze zvládl takto těžký zápas. V rozehrávce byl velmi dobrý.

Taras Kačaraba - 5 - Nevyhořel a zápas alespoň standardně zvládl, i když se mi Kúdela líbil o kousek víc. I pro Kačarabu to ale bylo velmi těžké utkání, protože předchozí zápas odehrál před více než měsícem. U druhé branky měl Senesiho bránit mnohem těsněji, v závěru si připsal nebezpečnou ztrátu před vápnem, ale naštěstí se pískal ofsajd.

Oscar Dorley - 5 - Průměrný výkon. Své si odvedl, zároveň ale přispěl k několika zmatkům v obraně, kdy se srazil s vlastním spoluhráčem.

Ivan Schranz - 6 - Zápas odmakal a poctivě se vracel směrem dozadu. I dopředu byl platný, když nahrál před prázdnou branku Sorovi. Jen škoda zbytečného faulu v okolí vápna v závěru, kdy z následného přímáku padl gól na 3:2.

Maksym Talovjerov - 4 - Před zápasem jsem se dočetl, že trenéři vidí Talovjerova v záloze díky jeho pohybovým dispozicím a běhavosti. To je pro náš styl hry důležitý předpoklad, na druhou stranu bychom ale měli brát v potaz i fotbalovost. A v té zatím Maksym na střed zálohy nestačí. V Rotterdamu si směrem dozadu své odvedl, ale v rychlém zápase nezvládal pracovat přesně s míčem a nepřesnostmi ho ztrácel.

Tomáš Holeš - 7 - Kvalitní a komplexní výkon. Ve středu zálohy byl herně naším nejlepším hráčem a do značné míry to tam "držel". Ve druhé půli byl sice nenápadně, ale přesto podražen ve vápně, takže se měla kopat penalta.

Ibrahim Traoré - 7 - Herně to byl takový průměr až lehký nadprůměr, takže těžký zápas ustál. Zásadním plusem je pak samozřejmě "last minute" branka na 3:3 patičkou. Skvělé řešení situace! Po sezoně mu končí smlouva, prodloužení by mělo být samozřejmostí vzhledem k tomu, že letošní sezona mu vychází dost možná nejlépe v Edenu.

Peter Olayinka - 7 - Zápas tradičně odmakal a oproti domácí scéně se mu i tradičně vedlo lépe bodově. Vstřelil důležitou branku na 1:1. Měl u ní sice potřebné štěstí, zároveň ale ukázal i zarputilost. I jinak byl vidět a dokázal se dostat do dalších dvou dobrých šancí, které ale bohužel neproměnil. Jen ho pokárám za nesmyslné postrkování před poločasovou pauzou. Jako kapitán by měl udržet chladnou hlavu a nehazardovat s vyloučením po předchozí provokaci.

Yira Sor - 7 - Další kvalitní představení Sora v Evropě! Zápas odehrál s bilancí 1+1, což mluví samo za sebe, byť u přihrávky měl spíše štěstí a u branky zase lehkou pozici. Na druhou stranu v jiných momentech zase předvedl kvalitu, když ho soupeři museli zastavit jen za cenu faulu či karty. Škoda, že v další šanci nebyl o něco přesnější.

Ondřej Lingr - 7 - Začal překvapivě na lavičce, ale vůbec nešlo o špatný tah. Jako střídající hráč naši hru oživil a měl důležitý podíl u trefy na 2:1. V závěru také hlavičkoval po rohu před vyrovnávací trefou.

Stanislav Tecl a Mads Emil Madsen nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

čtvrtfinále - Čtvrtek 07. 04. 2022 18:45

Evropská konferenční liga, 2021/2022
3 - 3
1 - 1
Feyenoord Rotterdam
Feyenoord Rotterdam

10. Sinisterra
74. Senesi
86. Kokcü

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

41. Peter Olayinka
67. Yira Sor
90. Ibrahim Traoré

Komentáře (118)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    rybarmirek     před 3 lety 08.04.2022 14:47 |  
    8 3

    Není co dodat, naprostý souhlas,tak jako vždy za mne super hodnocení!

  2. Někde málo,

    Slávista 51     před 3 lety 08.04.2022 14:59 |  
    0 8

    někde moc. Vyberte si každý podle svého.

  3. Kolář už není oporou - Feyenoord - Slavia 3:3

    Marbulinek     před 3 lety 08.04.2022 15:06 |  
    22 11

    Dobrý den, bohužel se nemohu zbavit dojmu, že Ondra už není pro Slavii tím pilířem, který nás dříve držel. Nelze nevzpomenout jeho fatální omyly, které nám vystavily stopku v kvalifikaciích do probíhající LM a také do EL. Jako každý z nás je člověkem z masa a kostí a chybovat je lidské. Pokud se ale chyby objevují v kratších intervalech u špičkového sportovce se špičkovým fin.ohodnocerním, je asi něco špatně. "Zamrznutí" při prvé brance Feyenordu, kdy se pouze díval za míčem, mi připomnělo jeho statický postoj při vyrovnávací brance Plzně v posledním kole FL (rovněž kamenná socha pouze sledující let míče do naší branky). A 3.branka Feyenordu je jeho chyba bez ohledu na fakt, že se mu naše zeď rozestoupila.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    zdenek_prachar     před 3 lety 08.04.2022 15:09 |  
    22 2

    Dovolím si nesouhlasit s hodnocením Traorého, které je samozřejmě výrazně ovlivněno tím gólem. Ale byl to Traoré, kdo neuhrál odražený míč po našem rohu, kdy z následného protiútoku vsítil Feyenoord první branku. Takový míč prostě za sebe pustit nesmí, byť i za cenu faulu a žluté karty. A byl to Traoré, kdo uhnul ve zdi při přímém kopu, z něhož padl do sítě Slavie gól třetí. Navíc když si zápas pustíte ze záznamu znovu (teď jsem to na ČT24 dokoukal), tak si určitě všimnete, že Traoré měl v soubojích obecně velké problémy a mnoho z nich neuhrál, protože z nich prostě uhnul. Jeho chyby snad nebyly tolik zřejmé na první pohled, ale byly to chyby, které měly velmi zásadní vliv na výsledek. Osobně bych mu dal maximálně známku 5 a to ještě spíše za ten gól, nežli za celkový výkon.
    Na druhou stranu zcela souhlasím, že by mu měla být smlouva prodloužena, ale s tím, že bude postupně sílit jeho role "táty" nově přicházejících afrických fotbalistů a slábnout role na hřišti.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    belmis (přítel SN)     před 3 lety 08.04.2022 15:10 |  
    16 0

    Feyenoord hraje výborně, ale nevydrží jim to ďábelské tempo ani celý první poločas, ve druhém už je to od nich slabší odvar poločasu prvního. Bylo tomu tak jak minule, tak včera. Tahali za delší konec v prvním poločase jednoznačně, ve druhém jsme však tahali za delší konec podle mě my.

    2. poločas: Neodpískaná penalta na Holeše, neodpískaný faul na Baha před naším druhým obdrženým gólem, gólovka Sora a Olayinky, náš 3. obdržený hodně laciný gól, který se na mezinárodní úrovni nevidí a doufám, že ho zase v naší síti několik let neuvidím.

    Také xG zápasu Feyenoord 1,3 - Slavia 2,6 napovídá, že jsme za kratší konec v kontextu celého zápasu moc netahali.


    Komentář byl uživatelem upraven (08.04.2022 15:14) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      mig52     před 3 lety 08.04.2022 17:14 |  
      5 7

      Jsi velký optimista. Pokud bude chytat Kolář, brzy se dočkáš repete. (Belmisovi k 3. gólu a jeho přání do budoucna).:)))

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      Slavistat     před 3 lety 08.04.2022 18:03 |  
      4 1

      Joi s tím jejich tempem máš pravdu, prvních 2é minut hrozné tempo, pak jsme stáhali. ale od 60 minuty máme problém, protože nemáme nikoho na střídání a soupeř protočí 4-5 hráčů a zase máme problém stíhat a kvůli tomu hrozí i zranění z přetížení a únavy. Tohle je potřeba vychytat do dalších sezón.

  6. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    Steevee     před 3 lety 08.04.2022 15:13 |  
    20 3

    Mně trošku vadí, že jsem se do teďka nikde nedočetl, kdo to "zmastil" ve zdi. Pořád je to jenom "zeď se rozestoupila". Ne.

    Naprosto nepochopitelně si počínal zejména Traoré, který v 86. minutě ve ČF EKL za stavu 2:2 na Feyenoordu udělá těsně před rozehraním přímáku naprosto vědomě úkrok směrem pryč z dráhy střely. To mi nikdo nevysvětlí, co to mělo znamenat.

    Ano, potom si koupil odpustek. I tak ale tohle musí zaznít. Speciálně ve chvíli, kdy to nebyl první Traoreho podobný lapsus. Vzpomeňte si na jeho "odkop" v koncovce zapasu v Midtjyllandu. Kdy místo odkopu od šestnáctky posílá Traoré nepochopitelnou tricetimetrovou svíci do naší šestnáctky, která padá na ruku tuším Holešovi a nás to prakticky v konečném důsledku připravuje o LM.

    Jinak zápas naprosto úžasný, od všech v poli odježděný na krev a co dodat. Prostě je tady u nás za týden seknem. Nashledanou. Do Tirany už to není daleko!:)

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      fredydj (přítel SN)     před 3 lety 08.04.2022 15:19 |  
      4 0

      myslím že Ibra

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      mig52     před 3 lety 08.04.2022 17:11 |  
      6 10

      To mi chceš tvrdit, že po 30i metrové svící nebyl schopen Holeš s tou rukou uhnout? Pak to jde za ním. :)))

      • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

        Steevee     před 3 lety 08.04.2022 18:53 |  
        2 0

        Můžeš mi prosím citovat pasáž, kde tvrdím, že Holeš s tím nemohl nic udělat? Zazmatkoval a vůbec se nepodíval nahoru. Ale sorry, Traoré byl přímo čelem k brance soupeře a balón měl u nohy na nízký halfvolej. To moc nečekáš, že to ten hráč pošle 30-metrovým kopcem 20 metrů dozadu za sebe...

        • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

          p!erreCORE     před 3 lety 08.04.2022 23:28 |  
          2 2

          cituji: "Můžeš mi prosím citovat pasáž, kde tvrdím, že Holeš s tím nemohl nic udělat? "

          ty řeči a prosby o citace, to mně dost bere, kdo si myslíte, že ste za frajery, aby vás někdo pořád citoval? to možná eště toho vlajku.. si to hledejte v těch záplavách hodnotné literatury sami.. nebo si to vytiskněte. fakt pacoši :/ a klidně mně vocitujte do jednoho. grr

          edit: "Láska je odpověď. Jaká byla otázka?" – John Lennon


          Komentář byl uživatelem upraven (08.04.2022 23:39) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      Zababa     před 3 lety 08.04.2022 18:07 |  
      0 2

      Byl tam Ibra a Sor. Ale tak jednoznačně chyba to nebyla. Míč jim šel okolo hlavy. Plus další hráč běžel na krátkou rozehrávku. Ale Sor se po gólu držel dlouho za hlavu…

  7. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    Mejla29     před 3 lety 08.04.2022 15:14 |  
    19 1

    Chapu slovni a i vlastne znamkove hodnoceni u Holese, ale on je ve Tvem hodnoceni tak nejak nedoceneny hrac, protoze zrovna on je kazdy zapas za 9. Malokdy udela chybu a je naprosto klicovym hracem soucasne Slavie, kdo by to rekl, kdyz k nam prichazel. Tohle, Alanore ani neber jako nejakou kritiku hodnoceni, je proste zvlastni mu kazdy zapas davat za 9, ale on na ni proste prakticky vzdy hraje, Robocop jeden

  8. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    martyni (přítel SN)     před 3 lety 08.04.2022 15:37 |  
    8 8

    Ještě k tomu Kolimu. U prvního a třetího golu udělal chybu, ale přijde mi, že to nebyly lehký situace. U prvního golu bylo proste hodne matouci, že si hráč udělal kličku do středu, jako by chtěl Kúdelu obejít tímhle směrem a pak vystřelit po jeho levé ruce, tedy na delší tyč. Byl jsem hodně překvapenej, když jsem po několika opakováních konečně viděl, že vystřelil kolem Kudyho z druhý strany. Upřimně se moc nedivím, že Koli nereagoval, Kúdela mu určitě musel i zastínit výhled na poslední moment před střelou. Netroufám si tvrdit, nakolik je v silách golmana tohle přečíst. Při třetím golu jednak Ibra s Oscarem udělali velkou chybu ve zdi, což Kolář zachránit mohl a měl, ale těžkej moment byl v tom, že střela těsně před ním skočila. Přišlo mi, že kvůli tomu tam Koli chtěl narvat tělo, ale na to bylo pozdě a ten zákrok pak vyzněl komicky. Nevím.. možná kdo z vás někdy chytal, může říct líp, jak velká to byla chyba a jak měl ten zákrok provést.

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      Leksel     před 3 lety 08.04.2022 16:01 |  
      21 0

      Kolář se udržel top ve hře nohama a rozehrávce, ale v obranných zákrocích svoji formu pořád hledá, ten jeho pokles se datuje od té hrůzy v Glasgow. Dokáže předvést i kvalitní zákrok, ale těch špatných je na hráče jeho formátu až moc. Kdyby to bylo v jednom zápase, tak si člověk řekne, stává se, prostě si vybral den blbec, ale u něj je to věc už dlouhodobá. Třeba Mandous měl ten den blbec naposled v Linci.

      • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

        Noddik     před 3 lety 08.04.2022 16:22 |  
        10 0

        Ano od Glasgow to neni ono, uplne stejne to mel podle me i Cech po tom zakroku od Hunta.
        Hlava v tomto případně dela asi sve

      • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

        martyni (přítel SN)     před 3 lety 08.04.2022 16:26 |  
        2 4

        To nepopírám, že top formu určitě nemá, těch slabších zápasů v týhle sezoně bylo víc. Jenom si nemyslím, že šlo včera o bůhvíjak jednoduchý situace, a to ani při tom přímáku.


        Komentář byl uživatelem upraven (08.04.2022 16:30) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

          Leksel     před 3 lety 08.04.2022 16:42 |  
          13 0

          To netvrdím, že by to byly jednoduchý situace, jen říkám, že na této úrovni by se to chytat mělo, nejednalo se o nechytatelný umístěný projektily.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 08.04.2022 16:02 |  
    13 12

    Talovierov to ve středu pole nezvládá ani v naší lize, snad ty jeho výkony půjdou časem nahoru, ač neustálé hledání nového Součka... no nevím. Už to je tak trošku i křeč trenérského týmu.
    Proto není ani nějak překvapivé, že na Feyenoord, nejtěžšího soupeře letošní sezóny, to bylo málo.

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      donford     před 3 lety 08.04.2022 16:35 |  
      16 2

      Myslím, že Kúdela měl nepatrně lehčí úlohu vzadu než Kačaraba tím, že Bah byl vzadu suverénní a Kačaraba někdy musel hasit obranné nedostatky Oscara. Také se přitom asi 2x vzájemně srazili. Ale pozor! Za jejich Nelsonem hrál opravdu vynikající a rychlostně snad jejich nejrychlejší a zároveň nejlepší hráč, obránce Pedersen. O jeho rychlosti by jak Olayinka, tak Oscar asi mohli vyprávět. Takový obránce za jejich Sinisterrou nalevo nehrál. Traoré vydrží celý zápas a v této sezoně, vzdor tomu, že by již asi měl teoreticky dokopávat, je pořád jeho výkon řekněme slušný. Jen se obávám, že půjde dolů. Mladý Talovjerov se dopředu musí ještě moc a moc učit. Ale to se musel Suk také. Kolář byl dle mého a je mi to líto, opravdu jen za 3. Tedy z našich nejslabší.

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      mig52     před 3 lety 08.04.2022 16:38 |  
      12 6

      Talo byl, je a bude jedině stoper.

  10. Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    Myšák     před 3 lety 08.04.2022 16:44 |  
    5 4

    Velký dík Alanorovi za (dle mne) bezchybné a vyčerpávající hodnocení! Zápas byl vynikající.Mužstva na obou stranách předvedla vynikající výkon."Tak je to spravne a tak to ma byt"!

  11. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 08.04.2022 17:13 |  
    4 6

    Nikde není zmíněno, že ve zdi se míči úspěšně snažili vyhnout "sedmičkoví" hráči - Yira Sor i Ibrahim Traoré. Oba sice vstřelili gól, ale oba také ten třetí částečně zavinili...

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      Alanor (admin)     před 3 lety 08.04.2022 17:20 |  
      31 4

      Sor v tom podle mě byl nevinně, ten zůstal stát. Traoré cuknul za nabíhajícím hráčem. Rozestoupivší se zeď je samozřejmě chyba, na druhou stranu si myslím, že tam ještě hráč navíc být mohl, protože zas chápu Traorého, že nechtěl nechat rozehrávku na úplně volného hráče, který by měl spoustu času to dávat ze strany. Pro něj to byla těžká situace... Hlavní chybu vidím v tom, že takovou střelu Kolář nechytil.

      • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

        SKEP     před 3 lety 08.04.2022 17:49 |  
        2 6

        Hlavní chybu vidím v personálním obsazení zdi. Afričané ji stavějí poněkud volnomyslně...

      • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 08.04.2022 18:12 |  
        6 1

        Ano, bezpodmínečný souhlas s poslední větou.

      • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

        mig52     před 3 lety 08.04.2022 18:28 |  
        1 2

        Viděl jsem to stejně.

        • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

          necich     před 3 lety 08.04.2022 19:45 |  
          2 3

          Tvl. ještě, že v té zdi nestál Standa Tecl, to by sis teprve škrundnul...:) Že se na ty hejty už nevysereš pardále starej.:)))))))))))))))

      • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

        necich     před 3 lety 08.04.2022 19:43 |  
        0 8

        OK, takže si představme následující situaci. Dojde k dopravní nehodě při které zemře člověk... Při následném vyšetřování jsou zjištěny nusledující skutečnosti. K nehodě došlo tím, že řidič nákladního auta nedal přednost osobnímu autu jedoucímu po hlavní silnici, řidiči nákladního auta bylo naměřeno 2,5 promile v krvi. K nehodě byl přivolán vrtulník záchranné služby, přes veškerou snahu lékaře řidič zemřel. Inspekce záchranné služby následně zjistila, že vrtulník přiletěl k nehodě o 30 minut později než měl, bylo dále zjištěno, že službu konající pilot nebyl na stanovišti, ale s přítelkyní v restauraci aniž by zanechal adresu či kontakt. Než se podařilo zajistit náhradního pilota
        došlo k velké časové prodlevě a těžce zraněného řidiče se již lékaři záchranné služby nepodařilo zachránit. Rodina zemřelého podala trestní oznámení na neznámého pachatele za způsobenou smrt. Při soudním líčení nebyl za viníka smrti označen podnapilý řidič kamionu, který nehodu zavinil, za viníka nebyl označen ani pilot, který hrubě porušil své pracovní povinnosti. Za smrt řidiče byl logicky odsouzen lékař záchranné služby, který již nedokázal zraněného řidiče zachránit.. Příběh i osoby příběhu jsou smyšlené, jakákoliv podobnost je zcela náhodná..:).

        • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

          Lunaris     před 3 lety 08.04.2022 21:03 |  
          3 1

          Tohle se může stát jedině v Lounech. :)

          • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

            Leksel     před 3 lety 09.04.2022 11:10 |  
            2 0

            Když se řekne Louny, tak se mi vybaví dvě věci, duet Petry Janů s Jandou "Jó volaly Louny, že tam máš s kapelou hráát, s kapelou hráááát..." a pak Necich. :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

              necich     před 3 lety 09.04.2022 13:05 |  
              0 0

              No a dobrý ne?

            • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

              Lunaris     před 3 lety 10.04.2022 09:58 |  
              0 0

              Mně se vybaví chmel a hory.

          • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

            necich     před 3 lety 09.04.2022 12:44 |  
            0 2

            Právě že v Lounech ne. Děje se to tady. Ondra dostává za něco co posral někdo jinej. :((

            • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

              wimpy     před 3 lety 09.04.2022 12:54 |  
              1 0

              Ale houby, ten třetí gól jde za ním. Schranz neměl faulovat, zeď se neměla rozestoupit, ale i tak to měl chytit. Ten druhej gól za ním sice nejde, ale přesně zapadá do termínu "golman má chytit něco navíc". Při skvělé reakci to mohl mít, ale samozřejmě to není jeho chyba.

              • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

                necich     před 3 lety 09.04.2022 13:04 |  
                0 1

                Přesně jak píšeš, neměl být faul, zeď se neměla pohnout.. Třetí gol byl zcela zbytečnej. JiT to také tvrdí, má pravdu. Hodnocení 3 pro Koliho je vraždění jehňátek, doufám že se Alanor doma stydí do polštáře lump jeden..

                • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

                  wimpy     před 3 lety 09.04.2022 13:29 |  
                  0 0

                  Fakt je, že v téhle fázi soutěže potřebuješ nadstandardní výkony golmanů a zatím tedy proplouváme spíše s golmany pod dekou. Třeba ty super výkony teprve přijdou. :-)

                  • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

                    necich     před 3 lety 09.04.2022 17:53 |  
                    0 0

                    To přjde, tipuji že přes Rotterdam půjdeme na penalty a vychytá je právě Ondra..

  12. Góly

    Mike     před 3 lety 08.04.2022 17:25 |  
    13 0

    Napadlo mě, jestli vůbec někdy buď československý nebo český tým dokázal v evropských pohárech v základních skupinách nebo ve vyřazovací části /ne v předkolech/ vstřelit alespoň 3 branky v 5 zápasech po sobě ? Myslím si asi, je to dost nepravděpodobné.

    • Re: Góly

      butters     před 3 lety 08.04.2022 19:48 |  
      2 0

      Taky si myslím, že se to nestalo. Slavii určitě ne, tam jsem prošel seznam všech našich zápasů v pohárech. Dokonce podle csfotbal máme teď vůbec nejdelší naši sérii zápasů s aspoň 1 vstřeleným gólem v pohárech (8), tak by bylo fajn v tom ještě chvíli pokračovat.

      Zajímavý jsou i hráčský statistiky, třeba Sorovi stačilo jen 5 zápasů a už je náš historicky 6. nejlepší pohárový střelec (6 gólů má i Kuka, ale potřeboval na to 25 zápasů).

  13. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    SKEP     před 3 lety 08.04.2022 17:36 |  
    10 2

    Jíra by měl mít zákaz vstupu do vlastního pokutového území, zejména do zdi a nejbližšího okolí. V Rotterdamu plynule navázal na Linec.
    Stejně tak mne překvapuje Oscarova dezorientace v defenzivě. Minule překop Ousoua jak kocoura, včera si dal málem repete s Tarasem.
    Myslím, že Maxi nebyl v sestavě od toho, aby rýsoval finální kolmice a kličkami motal soupeři hlavu. Jeho role spočívala ve zpevnění středu hřiště a pomoci ve vzduchu. To splnil

  14. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 08.04.2022 17:41 |  
    8 6

    Nevím no Koli asi za tři málo, něco tam čapnul a Holeš za víc to asi stoprocentně.

  15. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    dauby     před 3 lety 08.04.2022 19:44 |  
    16 11

    Kolář za 2, dva góly jeho, vyšší známku si fakt nezaslouží. Je to už poněkolikáté co nezvládl zápas. Šanci by měl dostat Mandous. Ten podělal jediný zápas a byl odstaven, u Koláře jsou jeho špatné výkony bohužel čím dál častější. Na téhle úrovní prostě nemůžeme hrát s podprůměrným brankářem. A co se týče evropské úrovně, tak Kolář je poslední dobou hodně podprůměrný. Ostatně už fakt, že nemáme jasnou brankářskou jedničku, je alarmující. Trpišovský prohlásil, že Mandous je teď jedničkou, a zatím od té doby chytá pouze Kolář. Za mě špatně. Jinak Feyenoord byl nejlepší tým, se kterým jsme hráli za hodně dlouhou dobu, rozhodně mnohem lepší než Ferencváros, kupříkladu. Takže na kluky v poli bych zase nebyl tak přísný. I když to, že se rozestoupí zeď, je na pár facek. Ale Kolář to měl i tak v pohodě chytit.


    Komentář byl uživatelem upraven (08.04.2022 19:48) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      dauby     před 3 lety 08.04.2022 19:52 |  
      5 4

      A ještě bych dodal: nelíbil se mi Bah. Herně nic moc, ale hlavně je z naší ligy zvyklý neustále simulovat, což mu zde ovšem rozhodčí správně nežral. Dvakrát nebo třikrát bylo krásně vidět ve zpomaleném záběru, že sotva se ho soupeř lehce dotkne rukou, okamžitě padá. A pak ještě rozhazuje rukama. U něj to vypadá jako automatismus. To by ho tedy trenéři měli odnaučit, nemám tyhle simulanty rád.

      • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

        Lunaris     před 3 lety 08.04.2022 20:24 |  
        7 0

        Bah měl hodně slabý vstup do zápasu, ale pak se s tím srovnal. Hrát na jejich nejlepšího hráče ostatně není žádný med a člověk si to musí nejdřív pořádně osahat. K tomu padání, ony ty kurwy černé totiž jinak fauly nevidí, když hráč nespadne. V naší lize to došlo do bodu, kdy se za červené fauly nevylučuje, resp. ono to platí i v té Konferenční lize, kde rozhodčí jsou úplně stejně mizerní.

        • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

          Ragnarok     před 3 lety 08.04.2022 20:30 |  
          10 0

          Navíc Bacek aktuálně rozkryl, že když vám Krulo-Prihodovska parta hráče nevýhod, nebo vyhodí po dvou žlutých tak to trestat nebude. Tři zápasy pro Oscara na Baníku byly fakt výsměch. Byl to podle Backa nejhorší zákrok sezóny dle trestu. Zákulisí tedy nemáme ani trochu.

          • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

            Lunaris     před 3 lety 08.04.2022 20:57 |  
            7 0

            Tohle taky nechápu, disciplinární komise má trestat ve chvíli, kdy je k tomu důvod bez ohledu na to, jak to bylo posouzeno rozhodčím na hřišti. Ty jejich řády, podle kterých jedou, jsou alibistické žvásty. Takhle ti nějakej Bucha urazí nohu, ale rozhodčí to vůbec nezapískal, takže komise na to nemůže. To je nehorázná komedie a je vidět, že lidé, kteří tam jsou, jsou buď vědomě či podvědomě pořád spjatí s tím, jak se to dělalo dřív a nějaké změny, ke kterým by velel zdravý rozum, se čekat nedají.

            • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

              butters     před 3 lety 08.04.2022 22:29 |  
              3 0

              Ne tak docela, kdyby to rozhodčí vůbec neodpískal, tak trest dát můžou, ale když to odpíská a dá žlutou, tak disciplinární komise údajně vyšší trest ze své vůle udělit nemůže. S tou poslední větou souhlasím, pořád (asi naivně) věřím, že Fousek není takový sráč jako jeho předchůdci, ale toho bordelu k vyčištění je i na FAČRu pořád hodně a bohužel už do něj patří i komise "spasitele" Příhody. LFA je kapitovala sama pro sebe, tam je nějaká očista prakticky vyloučena, jak ukázaly poslední volby.

  16. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    Ragnarok     před 3 lety 08.04.2022 20:25 |  
    17 0

    Alanor to perfektně glosuje. Jsem extrémně spokojený s tím, co JT předvádí s týmem v Evropě. Ačkoli mu místní novináři, disciplinarka, rozhodčí hází klacky pod nohy. Ta smůla na zranění musí jednou skončit. Jestli někomu, tak trenérovi bych přál, aby ten pohár vyhrál a stal se legendou. Výkon hráčů jde za trenérem, z většiny z nich takhle kvalitní výkony vydoloval právě JT. Je to unikát.

  17. Koli

    sTizz (přítel SN)     před 3 lety 08.04.2022 20:36 |  
    9 11

    Koli se dostava do fazony pred zranenim,mam pocit,ze ho lide stale hodnoti podle te vysoke latky,kterou si nastavil v letech pred setkani s kriminalnikem. 1. gol byl zpoza hrace,rana po zemi,spise nechytatelne,3. gol-mozna mohl chytit,ale to prekvapeni,kdyz se zed rozestoupi..proste v prve rade chyba kluku ve zdi. Vytasil vlastne 2 fantasticke zakroky,kteryma zlomil utocne snahy a snad i jejich moralku. Za me s prihlednutim k poslednim mesicum spise 6.5 .. rekl bych,ze bez nej bychom prohrali. Zejmena jeho rozehravky byly proti temhle motorovym mysim maximalne uzitecne a nebal bych se rici zasadni pro vyvoj zapasu. Koli je v Evrope nepostradatelny pro ziskani dalsich uspechu. Tak to je. ;)

  18. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    Lunaris     před 3 lety 08.04.2022 20:43 |  
    10 1

    Sorovi bych vytknul, že stál v ofsajdu při prvním gólu. To byl amaterismus a jen shodou okolností to prošlo. Byť já bych třeba ofsajd nepískal, protože Sor hru už vůbec neovlivnil, nicméně rozhodčí u videa by zřejmě můj lehce neobjektivní názor nepodpořil.
    Kolář je opět na posazení. Osobně mu vyčítám jen ten třetí gól, první se chytat dle mého nedal, ale prostě on opravdu není jistota a ty hrubky se neustále opakují, přestože několik posledních zápasů chytal Kolář slušně. Mandous zklamal v Linci, ale těch chyb předtím moc neudělal. Situace s brankáři se mi opravdu nelíbí. Ať si oba brankáři sáhnou do svědomí a trenérské duo Kolář a Černý by v tom mělo udělat pořádek. Brankář má primární odpovědnost za výsledky týmu, podobné chyby si na téhle úrovni nemůžeme dovolit dělat.
    Nelíbil se mi ještě Oscar, to už jsem psal, a nelíbí se mi dlouhodobě, v obranné řadě náš nejslabší článek. Jurásek na mne působí zatím o mnoho lépe. V lize musí hrát on, pokud je zdravý.
    Talovierov je netechnické dřevo, nicméně takových hráčů máme v týmu povícero. Ve středu zálohy to ovšem celkem vynikne. Na druhou stranu dozadu si to svoje vesměs odehraje. Svého času jsem měl úplně stejný názor na Součka, který se tam taky motal a dívat se na něj nedalo. Pokud Trpišovský věří, že to Talovierov může hrát, tak se dílčími neúspěchy hráče nemůže nechat z této cesty svést. Uvidíme za rok, jestli se Talovierov bude na této pozici nějak posouvat.
    K ostatním hráčům nic moc nemám, byl to těžký zápas a zvládli jej dobře. Po dvaceti minutách jsem sice psal, že to máme zabalit a soustředit se na ligu, protože jsme na hřišti byli jen do počtu, ale nakonec hráči dokázali, že můj pesimismus nebyl na místě a poprali se s tím.
    Odveta bude strašně těžká, soupeř je fakt kvalitní. Partizan, který vyřadil našeho městského soupeře, od nich dostal hroznou rychtu 8:3 v součtu. Trochu se nám zlepšuje marodka a na Pardubice to můžeme konečně protočit, aniž by nutně musel být znát nějaký úbytek kvality. Na stopera může jít zase Hovorka s Ousouem, do zálohy Hromada, Madsen a Provod, útok klidně do začátku Tecl. Vlevo pak Plavšič. Problém je pouze pravá strana, kde Baha a Schranze nemáme moc kým nahradit, pokud na křídlo nebudou chtít dát Lingra. Ten ostatně může nastoupit i místo Madsena, který zřejmě nepožívá teď moc důvěry trenérů, byť si nemyslím, že doma proti Linci zahrál nějak průserově. Z hlediska nějaké tvořivosti by možná ale Madsen špatný nebyl.

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 08.04.2022 20:59 |  
      3 3

      Že se někdo nachází v offsidu problémem být nemusí, ale to že se zapojí do hry ano. Až moc sobecky chtěl ten gól sebrat Olayinkovi. Zbytečně se zapojil do hry, můžeme pouze děkovat, že rozhodčí jsou na úrovni Fortuna ligy, jelikož UEFA si vymyslela třetí soutěž, ale zapomněla na to, že potřebuje ještě kvalitní rozhodčí a pak že tam nebyl VAR.
      Na druhou stranu nám byla odebrána penalta (faul na Holeše). Ale kdo ví, jak by ten zápas dopadl/probíhal, kdyby rozhodčí správně posoudili naší první branku...

      • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

        Lunaris     před 3 lety 08.04.2022 21:12 |  
        3 0

        Jak říkám, podle mě jí posoudili správně... Sor už nic neřešil. Písknout ofsajd by byl pouhý pravidlový formalismus. Sor by se ovšem neměl do takového postavení vůbec dostat a rozhodčím tím poskytnout možnost takový formalistický výklad pravidel uplatnit. S tím, jak to dopadlo, mě to ale ze všech vyjmenovaných věcí pálí nejméně.

        • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 08.04.2022 21:47 |  
          2 2

          To je fuk, že nic neřešil, ale aktivně se zapojil do hry, chtěl dorazit míč do brány. I když ho minul (pravděpodobně), tak za mě jednoznačný offside.

          • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

            SKEP     před 3 lety 08.04.2022 22:25 |  
            3 1

            Sor se "zapojil" do hry už jen tím, že překážel tomu obránci co stal za za ním v odkopu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      o5aradecek     před 3 lety 08.04.2022 21:50 |  
      5 1

      Amaterismus... Nevím, no, je to okamžik, my to pak vidíme zpomaleně, chce prostě dávat góly. Jinak souhlasím.

      K tomu Kolářovi: poslední zápasy chytal dobře, ale Bohemka, sparta, Liberec, ani Budějovice (tam měl jeden výborný zákrok), ho prakticky neohrozily. Ve hře nohou třída, na čáře bohužel nic moc. Jinak to vidím podobně.

      • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

        kjandourek (admin)     před 3 lety 09.04.2022 00:11 |  
        3 6

        Já bych jenom podotkl: tady Kolimu kdekdo meje hlavu... a zatím UEFA jeden jeho zákrok zařadila mezi čtyři nejlepší brankářské zákroky kola.... To jenom k tomu pocitu, že na čáře není nic moc...

        • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

          mig52     před 3 lety 09.04.2022 02:24 |  
          3 1

          Jo, ale měl bys zmínit, že ta střela měla pro brankáře ideální výšku a takovou dosažitelnost, že se nemusel odrážet a stačila reflexivní reakce. Ale ano, výborný zákrok, jenže nemůže přece na takové úrovni pustit všecko.

        • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

          o5aradecek     před 3 lety 09.04.2022 07:39 |  
          1 1

          Ok, Karle. Ale Vaniak to zrovna není, co si budem... :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

            Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 09.04.2022 09:33 |  
            1 0

            Zase si přiznejme, že Vaňous by nevylezl z čáry. To byl golman ze staré školy podobně jako ta dvojka Feyenoordu. Čistý chytač.

            • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

              o5aradecek     před 3 lety 09.04.2022 12:44 |  
              0 0

              To je fakt, uvedl jsem ho jen jako příklad. Každý má přednosti v něčem jiném a ideální gólman asi neexistuje. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

          Pepino44     před 3 lety 09.04.2022 09:43 |  
          2 1

          Karle, vzpomeň na jedno naše přísloví " Jedna vlašťovička jaro nedělá ". Jinak můj názor první branka- měl chytat ze 60%, třetí branka, měl - chytat z 80%. Omluvy zkousávám velmi těžko, je to přeci brankář, který chytá za Slávii. Je to přeci jenom člověk, několikrát zachytal velmi dobře a hodně pomohl, nyní bohužel. Nazývejme věci pravými jmény. Nemůžeme přeci hledat omluvy díky sympatiím. Doufám, že pomůže zase příště.

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      kjandourek (admin)     před 3 lety 09.04.2022 00:07 |  
      5 3

      Sor při tom prvním gólu přeci jenom trochu znemožňoval obránci možnost odkopnout míč, směřující do branky... netvrdím, že by to stoprocentně zvládnul, ale aktivní zapojení do hry to bylo...

      • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

        Lunaris     před 3 lety 09.04.2022 12:59 |  
        2 0

        Podle mě v tomto momentu rozhodčí ukázal cit ke hře. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      mig52     před 3 lety 09.04.2022 02:17 |  
      1 4

      Lunarisi, já si to u prvního gólu myslel též, měl jsem za to, že protihráč střílel tak že 7-8m. Jenže při opakovačkách z toho bylo reálných 14-15m a to je z úhlu vzdálenost, kterou by měl mít dobrý gólman pod kontrolou. Snad bych omluvil tu branku, mně vadilo, že na střelu vůbec nereagoval, stal se hydrantem. To, že byl v pohybu na druhou stranu jej neomlouvá, chybný předpoklad je jeho chybou. Risknout stranu můžeš v bezvýchodné situaci, ne při střele z takové vzdálenosti. Navíc ta reakce byla úsměvná, nefotbalová, jenže ten úsměv ztuhl na tváři, jak balón pleskl o síť.


      Komentář byl uživatelem upraven (09.04.2022 05:34) . Zobrazit původní komentář

  19. Ondra Kolář

    coogee     před 3 lety 08.04.2022 21:50 |  
    4 6

    Samozřejmě se tady diskutuje Kolářův včerejší výkon. Já bych konstatoval, že to byl pro něj "den blbec".
    Ale taky si myslím, že s ohledem na to, co se mu teď zákonitě honí hlavou (zdraví JaTv), nemůže být v potřebné pohodě a koncentrovaný na 100%, aby odchytal tak důležité utkání.
    Taky je mi ale jasné, že to s ním trenéři probrali a on jistě chytat chtěl.

    • Re: Ondra Kolář

      mig52     před 3 lety 09.04.2022 02:00 |  
      11 7

      Den blbec? Proč ne, ve sportu ho potkáváme. Jenže u Koliho, kolikátý už za poslední sezónu?!

    • Re: Ondra Kolář

      novimex     před 3 lety 10.04.2022 12:07 |  
      1 2

      Den blbec ? Rok blbec. A pro Slavii hodně drahý

  20. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    IJS     před 3 lety 08.04.2022 21:53 |  
    3 1

    Hodnocení asi objektivní. Každý hráč měl v zápase výborné, ale i kritické momenty. Snad až na Holeše a na Maksyma, ale u něho to vidím samozřejmě opačně! Vůbec nezávidím trenérům situaci ohledně brankářské jedničky! Tak nějak cítím snahu JT aby jedničkou byl Ondra, ale jeho případná další chyba, to by bylo vyřazení ze třetí soutěže v sezóně... To se špatně obhajuje! Jak už tu bylo napsáno - na pravou stranu máme do konce sezóny jen Baha a Schranze! Snad by to mohl hrát i Ševčík, tedy pokud bude zdráv! Tady vidím problém. Jinak čtvrtfinále je v polovině a bude to hodně těžké a krotil bych přílišný optimismus. Případné vypadnutí by psychicky dost poznamenalo mužstvo v nejdůležitější části domácí sezóny. Tak snad to dopadne dobře na obou frontách...

  21. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    MarekB98     před 3 lety 08.04.2022 22:56 |  
    6 1

    Včera to byl ze strany Slavie opět krásný výkon a brácha si už poněkolikáté neodpustil rýpavou poznámku ke Spartě (víme, kdo dával góly). Tentokrát zněla: Vrba by prohrál 0:3. :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      o5aradecek     před 3 lety 08.04.2022 23:17 |  
      4 1

      Bůra by dostali.

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      cunak     před 3 lety 08.04.2022 23:24 |  
      0 6

      Nezmar taky.

  22. První gól

    Karel13     před 3 lety 09.04.2022 01:32 |  
    1 5

    Už jsem k tomu něco napsal jinde. Jinak koukám, jak je tady většina strašně spravedlivá. Jsme fandové a pro každého slávistu ten gól byl křišťálově čistej ...

  23. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    pehacko     před 3 lety 09.04.2022 06:50 |  
    5 1

    Me puvodni rozčarování v emocich pri zapase z vykonu Ondry je nejak pryc… rikam si, ze narozdil od golmana soupere aspon neco chytil. Plus hral fantasticky nohama… prvni a druhy gol mu stale přičítám i kdyz v tom nebyl zdaleka sam, ale o tom toho tady bylo napsano uz dost.

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      obiwan     před 3 lety 09.04.2022 07:56 |  
      2 2

      A já první vůbec, tam to udělal ten hráč skvěle a zcela nečekaně, u druhého měl pech, na míč si sáhl, ale fakt ten třetí, z toho ho obviňuju, to byl dost komický zákrok. Ale druhá strana mince je to, jak pomáhá obraně hrou nohama, v tom byl výbornej.

      • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

        pehacko     před 3 lety 09.04.2022 08:11 |  
        2 0

        Dovolim si rict, ze na Barceloně by to mesimu capnul… ted je trosku rozhozeny, mozna nerozchytany a neni se cemu divit. Na zacatku u nas taky vypadal spis komicky, nez jako brankar. Budu mu prat a verit, ze se do formy jeste dostane, ale nekdy je to sakra tezky!

        • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

          Slávista 51     před 3 lety 09.04.2022 08:31 |  
          6 1

          K tomu musí pár kilo/tu cejchu, sundat.

          • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

            Martin 58     před 3 lety 09.04.2022 10:38 |  
            4 4

            U Vás se z toho stala obsese neboli posedlost tvrzením jakou má Koli kdovíjakou nadváhu, Vámi dokonce určenou na 10 kilo. Začíná to být spíš Váš problém. Pokud se v tom chcete vrtat, tak Mandy není žádný štíhloň, Koli vedle něho vypadá jak párátko..

            • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

              Slávista 51     před 3 lety 09.04.2022 11:22 |  
              3 1

              S tou nižší váhou/bez cejchy, by se mohl rychleji ohýbat, byl by mršťnější.

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      mig52     před 3 lety 09.04.2022 09:56 |  
      1 7

      Přesně, nohama hraje fantasticky, chtěl by ho sportovní ředitel z Ubla na post stopera nebo středního záložníka. Jenže se obává, že do konce přestupního termínu nesežene prachy. Ach jo.


      Komentář byl uživatelem upraven (09.04.2022 09:57) . Zobrazit původní komentář

  24. UEFA stats

    MIKr.8     před 3 lety 09.04.2022 08:40 |  
    4 0

    https://www.uefa.com/uefaeuropaconferenceleague/statistics/clubs/

    Nemá někdo čas zpracovat článek a trochu to shrnout? Jsme poměrně vysoko v různých statistikách EKL.

    Vstřelený góly, počet střel, počet faulů na naše hráče, některý obranný ukazatele... Na druhý straně bohužel i karty, nebo počet obdržených branek. Celkově jsme podle gólů nejatraktivnější tým v EKL, skóre 24:19...

  25. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    dm52     před 3 lety 09.04.2022 09:31 |  
    8 14

    Ještě že Kolář ten gól/góly pustil. Jinak by tady 90% korespondentů nemělo o čem psát a byly by tady docela nuda.

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      mig52     před 3 lety 09.04.2022 09:51 |  
      7 7

      Sis asi šlehnul dobrý matroš. :))))


      Komentář byl uživatelem upraven (09.04.2022 09:52) . Zobrazit původní komentář

  26. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    LukySKS     před 3 lety 09.04.2022 10:48 |  
    2 0

    Hmm tak Holeš má zraněný stehenní sval :( tak to bude ve čtvrtek a možná nejen ve čtvrtek velká ztráta!

  27. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    rybarmirek     před 3 lety 09.04.2022 10:55 |  
    1 0

    Snad to nebude nadlouho.

  28. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 09.04.2022 11:07 |  
    23 11

    Hezké dopoledne ze šumavských strání Vám přeji a to i s dobrou kávou:-)).
    Pročítám si tak všechny ty disputace, hodnocení a někdy až dost "rejpavou" ironii některých z Vás.
    Je mi z toho docela smutno a trošku to nechápu.
    Já jsem byl po shlédnutí zápasu s Plzní a po zápase MC proti Atlétiku z našeho zápasu proti Feyenoordu doslova v jiném fotbalovém světě. A moc za to všem!!!! našim hráčům děkuji. Byť je to nakonec remíza......:-)))
    Samozřejmě že jsme udělali spoustu nepřesností a chyb, že jsme opět nezachytili vstup do utkání, že jsme měli "štígro" při nastřeleném břevnu soupeřem, že Kolář zaplať PánBůh vychytal ránu Sinisterra a také, že byl uznán náš vyrovnávací gól Olayinky, i když tam bylo ofsajdové postavení Jirky Sora.
    Ano, dostali jsme dost blbý vyrovnávací gól, když to mohl (ale správně nebyl) faul na Baha. Že Kolář mohl chytit třetí gól, protože ho to prostě načapalo nepřipraveného a jeho podivný zákrok mě taky naštval.
    Jenomže si uvědomme, že to byl fotbal na "plný pecky" ve fofru, nahoru - dolů, že jsme měli sestavu bez kluků, kteří by jinak hráli a přesto jsme se semkli a ve druhé půli jsme se jim i vyrovnali. Oni měli za sebou 50 tisíc diváků a mi se jich nelekli a v páté minutě nastaveného času jsme si je vykouřili jak "dunhillku".
    Holanďani popadali na trávník jako vycucaný pomeranče...... A to nechci hovořit o jasné pentli na Holeše, ale to byla asi kompenzace....:-((
    A někteří z Vás tu doslova "serou" sračky na naše hráče.
    Že Kolář má nadváhu, že Talovjerov je úplně k ničemu, že Oscar se tam jen plete a další a další komentáře, které mají za účel tu obrovskou snahu těch našich kluků pošpinit?????
    Vždyť je to fotbal a kdo ty chyby nedělá????
    Ten kdo hrál fotbal, nebo cokoliv jiného ať si sám šáhne do svědomí, že vždy vše udělal suprově a bez chyby.
    Nebudeme tady ani jeden.....!!!!!
    Tak se laskavě s prominutím vyserte na ty až neskutečný kydy o tom, co všechno je špatně a blbě a hrozně, a že mají hráči hrát vlastně úplně jinak a že kdybyste to vzali někteří z Vás do ruky, to by bylo něco úplně nejlepšího.
    Já nechci říkat, že když to "posereme" v Liberci a nebo doma s Karvinou, že si oprávněnou kritiku kluci nezaslouží.
    Ale po zápase ve Feyenoordu, kde to bylo jako na tobogánu a ještě v sestavě, která bohužel ani jinak postavená už být nemohla, tak je takhle špinit????
    Víte, někdy mají jít antipatie stranou.
    A já to rád udělám. Protože když je něco správně a má to logiku, proč to nepodpořit.
    Tím chci říci, že se mi zamlouvali oba názory Ragnaroka, byť mě před časem sejmul:-((.
    Hodnocení může být Alanore.
    Pokud však beru, že jsme na hřišti Feyenoordu hráli proti zatím absolutně nejlepšímu mužstvu, proti kterému jsme letos hráli, tak jsou známky nízko. Prostě nízko!!!
    Ano možná si Kolář 3 zaslouží..... Ale jinak?????
    Tak to jsem chtěl tak asi povědět a od některých z Vás mě Vaše posměšné a rejpavé disputace neskutečně mrzí.
    "Minus habeo quam speravi: sed fortasse plus speravi" - Seneca mladší - "O hněvu"
    Mám méně než jsem doufal, ale doufal jsem možná víc, než jsem měl.........
    S úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      mig52     před 3 lety 09.04.2022 11:43 |  
      7 8

      Sokrate, moc mne potěšilo, jak se s rozjel. Ale tentokrát je to asi tak vše, protože to kladné tu už bylo řečeno, jako, že i to zlé. Pokusím se něco vysvětlit. Jednak porovnávat většinu z nás s profi kopálisty, jen proto, abychom pochopili chyby... no, to snad ne?! Zdůrazňovat tak díky za pochybení rozhodčích při prvním gólu bych od tebe fakt nečekal.(Ale to je dobře). Kvituješ náš výkon a zároveň vyjmenováváš (správně!!!) kupu našich pochybení. OK., proti takovému soupeři těžko vše pohlídat a odehrát bez nich, ale proč bychom nemohli pojmenovat fatální pochybení viz. Kolář, asi po stopadesáté (nadsázka). Toliho tady ve většině příspěvků nikdo nesrážel, že je k ničemu, jen jsme podotýkali, že to není DZ, ale stoper, a to jde za Jindrou a ne za ním. A kydy o tom, že za nimi stálo x tisíc diváků jsou o ničem. Naši kluci se vyjádřili, jak si to v úžasné atmosféře užili. Takže na těch našich dvacet tisíc se nespoléhejme. Budou obrovskou, ale ne determinující posilou. Máme oba společné, úspěch Slavie, milujeme ji. Ale nekopej do zádele ty, kteří si dovolí konstatovat pochybení, Pokud si myslíš , že třeba Koli je ok, je mi to líto. Přiznej a vypiš, máš-li koule, co nás jeho (ne) zákroky stály. A teď tím nemyslím ty milióny euro, ale kvalitnější soutěže!!!. Uvědomuji si, co nám vychytal, ale z toho do budoucna žít nelze. Kladu si otázku, kdybych byl trenér, mohl bych mu věřit? Ne, protože bych si nebyl jist, kdy zase selže. V ligovém pouťáku to lze srovnat, v Evropě je to průser, tam bych potřeboval stopro spoleh. Ale samozřejmě je to o JiT, jestli věří on....Mám naše kluky , trenéry , sakra rád, ale ... Doufám, že Trpiš tu bude aspoň do konce dekády, tož tak.

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      mig52     před 3 lety 09.04.2022 11:50 |  
      2 4

      A ještě si uvědom, že díry v naší soupisce pro Evropu a potíže se sestavou fakt nikoho nezajímají. Je to zbytečné bulení a jen a jen náš problém. A ty věty o tom kouření mne děsí, mám obavu, aby nás za ně za týden nepotkala karma!!!

      • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 09.04.2022 12:20 |  
        4 4

        Zdravím na Moravu:-)).
        Bohužel jsi Migu vůbec nic nepochopil a to mě mrzí.
        A Tvoje poznámka o tom, že někoho posílám do zádele a nebo bulím, to už jsi docela přehnal :-((.
        To je asi tak vše.
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

          mig52     před 3 lety 09.04.2022 13:56 |  
          2 5

          Cituji z tvého textu: "Tak se laskavě vyserte na ty až neskutečný kydy....". U nás na Valašsku se tomu říká posílat někoho do řiti. Jednak. Druhak, protože si tě opravdu vážím , zmírnil jsem to, ale o to mezi chlapy nejde. Jinak pochopil jsem to asi dobře, běda vám, otřít se o naše hráče. Když jsem hrával a některý fanda se mě snažil utěšit ,ze jsem byl dobrý, když jsem byl mizerný, řekl jsem mu. Zkrať to a pojďme na panáka, než si sebe přestaneme vážit. A chodíme na ně s úctou!!!! dodnes.

      • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

        necich     před 3 lety 09.04.2022 12:32 |  
        2 4

        Je vidět, že ses v článku našel...:))))

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      necich     před 3 lety 09.04.2022 12:26 |  
      0 4

      Absolutní souhlas. Jen malou poznámku, co to je za úchylku dávat si kávu před oědem? Dobrá káva má být snad k snídani, po obědě eventuelné po večeři... :)

      • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 09.04.2022 14:05 |  
        0 0

        Zdravím a vysvětlím.
        Já jsem začal psát článek někdy okolo 9 hodiny ráno i s kávou.
        Jenomže jak je pořád nějaká další činnost doma potřeba, tak jsem od psaní byl několikrát odvolán :-)).
        No a pak už mi bylo hloupé psát v 11 hodin Vám všem dobré ráno.
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

          SKEP     před 3 lety 09.04.2022 14:48 |  
          0 0

          Sokrate, dovolte otázku. Jakou kávu to při psaní zasvěcených komentářů vlastně konzumujete? Právě italské espresso, poctivého turka z originální silnostěnné sklenice, instantní z půllitrového koflíku či dokonce za protektorátu tolik oblíbenou cikorii? Vylepšujete si ji mlékem, smetánkou, šlehačkou, likérem či rumem? Sladite cukrem bílým či třtinovým, nebo snad sacharinem, glokózou nebo snad přírodním medem? Coby barista amatér se omlouvám za zvídavost

        • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

          necich     před 3 lety 09.04.2022 17:42 |  
          0 0

          Děkuji za vysvětlení, pak je vše v nejlepším pořádku.. :)

          • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

            Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 09.04.2022 18:55 |  
            2 0

            Příteli,
            kávu mám zrnkovou ze země Papua - Nová Quinea, velmi kvalině praženou. Nebo občas dostanu kávu jako dárek od jednoho zdejšího slávisty a moc za to děkuji.
            Kávu si vařím v džezvě a nebo pařím, ale říkám tomu prostě "turek".
            Vůbec nejsem žádný odborník, manželka mi říká: " I Ty jeden požitkáři" a já si jí opravdu vychutnám. Dávám si pouze jednu denně a tak okolo deváté ráno. Tedy po snídani. Jsem ranní ptáče a snídám okolo sedmé ráno.
            Snad jsem podal vyčerpávající informace :-)).
            Sokrates55

            • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

              necich     před 3 lety 09.04.2022 19:37 |  
              0 0

              Naprosto :) Také občas kupuji kávu z Papua, kupuji kávu na grizly.cz. Prodávají z malých soukromých pražíren..

      • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

        SKEP     před 3 lety 09.04.2022 14:13 |  
        0 0

        Kvalitní kávu, zejména brazilskou, doplněnou chladičem v podobě rumu s plachetnici (patron Páňa), doporučuji podávat ihned po návratu z restauračního zařízení. Nejlépe chutná v časných ranních hodinách

        • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

          necich     před 3 lety 09.04.2022 17:48 |  
          0 0

          Děkuji za dobrý tip, ale bohužel už dávno se nevracím z restauračního zařízení v ranních hodinách.:)

          • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

            pehacko     před 3 lety 09.04.2022 18:15 |  
            0 1

            Ale to jen proto, ze kalis na radnici nonstop!!!

      • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

        wimpy     před 3 lety 09.04.2022 18:48 |  
        0 0

        Já třeba piju malá espressa (měl bych napsat ristretta, ale není to tak úplně přesné) několikrát denně. K snídani, před obědem, po obědě, ke svačině, před večeří, později už obvykle ne.

        • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

          necich     před 3 lety 09.04.2022 19:29 |  
          0 0

          Tak u těch náprstků tomu možná i rozumím, Sokrata jsem šacoval na pořádnej hrnek..:)

          • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

            wimpy     před 3 lety 09.04.2022 19:49 |  
            0 0

            Tuším, že psal, že pije Papuu - Novou Guineu nebo něco podobného, turek s kafáče, to se pije snad Jihlavanka či tak něco. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      SKEP     před 3 lety 09.04.2022 14:02 |  
      8 2

      Váž. p. Sokrate,
      v řadě komentářů se nejedná o rýpavou ironii, nýbrž o poukázání na anomálii. Že ve dvou po sobě jdoucích utkáních v playoff KL inkasujeme díky děravé zdi není na této úrovni úplně standartní. A srazit se s vlastním stoperem ve dvou po sobě následujících soutěžních zápasech nezvládl ani vyhlášený řezník Gába...

      • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 09.04.2022 14:10 |  
        2 1

        Zdravím Vás příteli.
        Tomu rozumím.
        Má kritická slova nemířila na nikoho, kdo tyto anomálie nebo chyby našich hráčů popíše kriticky, ale bez urážení hráčů.
        Tak jsem to myslel a je to v kontextu všech dalších událostí, které jsme za poslední dobu jako tým absolvovali.
        Tak asi tak.
        Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      dm52     před 3 lety 09.04.2022 18:41 |  
      2 0

      Zlatá slova. Já jsem byl po závěrečném hvizdu trochu v rozpacích, ale jenom pár minut s pak převládla euforie z předvedené hry (z obou stran) a z toho, že to mohlo vidět x milionů lidí po celé Evropě. Kdo nic nedělá, nic nezkazí! Já fotbal bral jenom rekreačně za barákem k hráčům na téhle úrovni mám velikej respekt a ty chyby, co se občas objeví, nikdo nedělá schválně.
      P.S.: Dobrá káva se dá konzumovat kdykoliv, i odpoledne, nebo večer.

  29. Statistické okénko EKL

    Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 09.04.2022 11:53 |  
    3 0

    https://www.uefa.com/uefaeuropaconferenceleague/clubs/52498--slavia-praha/

    Pokud odmažete /52498--slavia-praha/ dostanete se na přehled všech týmů ve 1/4finále. Máme o parník nejvíc ŽK (34 vs. 28 druhý nejhorší, většina mimo ty co spadli z EL má kolem 20), 2ČK (další max. jednu). V průměrném držení míče jsme 3. od konce (za námi jen Lestr, AS a Bodo o 0,5% méně). Karty za mne dost ovlivnilo play-off, které je dost nevýhodné z pohledu toho, že se karty přenáší do řádného kola, takže si v něm klidně vyoutujeme hráče což by se prvnímu ze skupiny nestalo. Co je zajímavé, že do EKL spadnuvší Marseille už stihla nasbírat 20ŽK (jelikož tam mají ty spadnuvší kluby zbytek statistik jen z EKL, přišlo by mi zvláštní aby tam měly zahrnuty ŽK a ČK z EL).

    Na stranu druhou, jsou skupiny, ze kterých už není v osudí nikdo, a skupiny kde hrajeme oba postupující (druhý flek reprezentujeme my, Bodo, PAOK).
    Co do gólů jsme s BODO nejvíce skórující tým EKL (oni 25, my 24), ale máme taky dost znatelně nejvíce obdržených gólů (19, BODO 10 a PAOK 9) vynechal sem z toho záměrně Lestr, který spadl z EL.

    • Re: Statistické okénko EKL

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 09.04.2022 12:13 |  
      2 0

      Statistické okénko! Díky za něj!
      To tady nebylo kolik let, naposledy snad když jsme skončili na 14. místě, už si ani nepamatuji, kdo ho z redakce dělal, ale vždycky mě bavilo. Jen tehdy mělo - vzhledem k okolnostem - přezdívku "sadistické okénko". :)

      • Re: Statistické okénko EKL

        Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 09.04.2022 12:25 |  
        0 0

        Taky si jej pamatuji, a asi jsem si dovolil trochu moc. Přeci jen ode mne je to jen sdílení odkazu na statistiku EKL a pár spojek :))

        • Re: Statistické okénko EKL

          knl66 (přítel SN)     před 3 lety 09.04.2022 12:40 |  
          0 0

          Pryč s falešnou skromností a díky za těch "pár spojek"! :)

      • Re: Statistické okénko EKL

        Lunaris     před 3 lety 09.04.2022 12:45 |  
        0 0

        Quelhar ho pořád dělá, ale musíš na twitter.

        • Re: Statistické okénko EKL

          Taky     před 3 lety 09.04.2022 16:33 |  
          0 0

          Bohužel i na twiteru je Qulhar daleko méně aktivní než dřívero...
          Škoda.

  30. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    Petr9608     před 3 lety 09.04.2022 14:49 |  
    1 0

    Ví někdo, proč fans Feyenoordu mají i zelenobílé vlajky?

    • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

      kobo (přítel SN)     před 3 lety 09.04.2022 16:28 |  
      2 0

      Zelená - bílá - zelená je vlajka Rotterdamu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

        Petr9608     před 3 lety 10.04.2022 09:30 |  
        0 0

        A fans Sparty s nima vlajou taky?

  31. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    kobo (přítel SN)     před 3 lety 09.04.2022 16:35 |  
    2 1

    Ohledně Koláře: Něco chytil, něco zkazil. Při jeho hře nohama ale se nervuji mnohem víc než u Mandouse, hraje na větší riziko a je otázkou, zda je to větší přínos než případná chyba.

  32. Re: Hodnocení slávistů - Feyenoord - Slavia 3:3

    Kratass97     před 3 lety 09.04.2022 21:25 |  
    0 0

    Zdravím, neměl by někdo dva lístky na čtvrtek prosím? Kdyby Jo dejte vědět kdyžtak díky moc