Evropská konferenční liga

LASK - Slavia 4:3

Slavia postoupila do čtvrtfinále Evropské konferenční ligy přes porážku s LASKem 4:3. Zápas měla přitom skvěle rozehraný, vedla 3:1 po brankách Olayinky, Baha a Sora. V poslední čtvrthodině však třikrát inkasovala a navíc pro další boje přišla o vyloučené Ousoua a Plavšiče.

Redakce SN se omlouvá za nedostupnost webu v průběhu zápasu a po něm.

Trenér Trpišovský mohl postavit do zápasu silnější sestavu než před týdnem, měl totiž k dispozici uzdravené Schranze s Lingrem. Oba nastoupili místo Pudila s Madsenem, jinak zůstala sestava stejná. Domácí měli v úvodu zápasu převahu, první střelu vyslal Balić, ale byla ze skoro nulového úhlu a měla jen minimální šanci na úspěch. Nepovedený centr Rennera z osmé minuty sebral lehce Mandous. První nadějná akce Slavie přišla ve 13. minutě, ovšem Bah centr přetáhl až na Olayinku, kterému nevyšlo zpracování a míč jen poslal do zámezí. Slávisté po nějakých patnácti minutách regulérně vyrovnali hru a vypadali dopředu nebezpečněji než domácí. Několik nadějných akcí však zůstalo nedotaženo vinou nepřesných přihrávek v poslední třetině hřiště. Ve 22. minutě přišla první opravdu velká šance Slavie, Olayinka prošel až k brankové čáře a nacentroval na zadní tyč, kde Bahovi chybělo ve výskoku jen pár centimetrů, aby poslal míč do sítě, bohužel od jeho hlavy mířil míč mimo tři tyče. Brejkovou šanci LASKu skvěle přečetl a zneškodnil Mandous, navíc skvěle rozehrál a začal brankovou akci Slavie, míč se totiž rychle dostal k Lingrovi, ten zpětnou přihrávkou našel ve vápně Olayinku, který trefil skvěle šibenici - 0:1! Na druhé straně mohli domácí vyrovnat z akce tři na dva, nakonec však Horvathovu nabídku do malého vápna netrefila žádná kopačka a míč proskákal mimo tři tyče. Ve 30. minutě poslal Traoré za obranu Sora, ten chtěl skórovat stejně jako v domácím zápase dlouhou kličkou brankáři, ta se mu sice povedla, ale za Schlagera zaskočil dobíhající obránce Potzmann a míč před Sorem odpálil na roh. V 35. minutě fauloval před vápnem Ousou a viděl žlutou kartu, bude tak Slavii chybět v prvním zápase čtvrtfinále. Michorl navíc z přímého kopu trefil tyč, míč se odrazil k Wiesingerovi, ten jej sice nepochopitelně nedokázal kopnout do sítě a zamotal se mu pod nohy, jenže dobíhající slávisté pak míč odrazili právě jen od klečícího Wiesingera za brankovou čáru - 1:1. Jenže smutek trval jen minutu, Sor se naprosto neuvěřitelně uvolnil na levé straně, utekl i pokusu o dost brutální faul, naservíroval křížem skrz pokutového území Bahovi, který trefil odkrytou část branky - 1:2! Ve 42. minutě ovšem Balić utíkal Ousouovi, ten jej bránil tak nešikovně, že při pádu útočníka domácích sudí nemohl než ukázat druhou žlutou a tedy červenou kartu. Slávisté dovedli bez problémů poločas do konce, ještě neúspěšně apelovali na sudího, ať po šlapáku vyloučí také domácího Wiesingera.

Druhou půli otevřel nepříliš nebezpečnou střelou střídající Nakamura, Mandous neměl problém. Po individuální akci odpověděl Sor, jehož střelu chytil Schlager. V další rychlé akci hledal Olayinka ve vápně Schranze, ten na míč těsně nedosáhl a jen trefil kopačkou Schlagera. Hrál se velmi rychlý fotbal a na hřišti se toho dělo opravdu hodně, po chybě slávistů při bránění mohl střílet Nakamura, Bah nakonec zvládl míč trefit jako první, ale trefil právě jen Nakamuru a od něj se míč obloučkem snesl naštěstí těsně vedle tyče za v tuto chvíli naprosto bezmocným Mandousem. Michorlovu střelu v 58. minutě opět bezpečně chytil Mandous, který si předtím poradil i se střelou Horvatha z úhlu. Domácí získali pochopitelně územní převahu, ale když chybovali v rozehrávce a nabídli na polovině hřiště míč Sorovi, ten poděkoval, předkopl si jej, utekl obráncům, vystřelil podél Schlagera na zadní tyč a zvýšil na 3:1 pro Slavii! Potzmann na druhé straně zase stříleným centrem hledal spoluhráče v malém vápně a tuto situaci opět jistě vyřešil Mandous. Zápas se třetí brankou Slavie do velké míry uklidnil a byť tempo bylo pořád docela vysoké, nebezpečné situace před brankami nějakou dobu nepřicházely. V 76. minutě to vypadalo, že slávisté ubránili jednu takovou situaci, Wiesinger pak vystřelil snad z 25 metrů, míč před Mandousem zaplaval a překvapivě skončil v síti - 2:3. Tím tlak domácích zase zesílil, Nakamura střílel křížem po zemi v 83. minutě, zde byl Mandous opět velmi jistý. To už na hřišti byli Masopust a Tecl, kteří nahradili Lingra se Schranzem, brzy nato navíc přišel i Kúdela místo Olayinky. V 85. minutě trefil Plavšič nešťastně Hollanda a sudí Visser překvapivě tasil přímo červenou kartu. Následný přímý kop pak zeď jen ztlumila a Gruber lehce překonal Mandouse potřetí. A to nebylo vše, v 89. minutě Schmidt překonal Mandouse z úhlu mezi nohy počtvrté - 4:3. Čtyřminutové nastavení slávisté odbránili už dobře, Schmidtovu hlavičku Mandous sebral. Slavia tak postupuje do čtvrtfinále Evropské konferenční ligy, ale spokojená být nemůže, přišla o téměř jasnou výhru a navíc o dva hráče pro další boje.

Los čtvrtfinále a semifinále EKL proběhne v pátek v 15:00, možnými soupeři Slavie jsou řecký PAOK, norský Bodø/Glimt, francouzské Marseille, anglický Leicester, italský AS Řím a nizozemské kluby Feyenoord a PSV.

osmifinále - Čtvrtek 17. 03. 2022 21:00

Evropská konferenční liga, 2021/2022
4 - 3
1 - 2
LASK Linz
LASK Linz

36. Wiesinger
76. Wiesinger
87. Gruber
89. Schmidt

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

24. Peter Olayinka
37. Alexander Bah
62. Yira Sor

Komentáře (201)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: LASK - Slavia 4:3

    iwanowicz     před 3 lety 18.03.2022 08:40 |  
    7 0

    Toz jsme tak trochu utrpeli postup, jeste ze jsme meli takovej naskok z domaciho utkani. :) Dve cerveny karty jsou docela komplikace + Mandous vypada, ze je hodne z formy. Vidim to priste na navrat Kolare a Kudely. Jinak dalsi ctvrtfinale poharu je velky uspech, kez by se podarilo postoupit jeste dal.

  2. Omluva

    houston (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 08:42 |  
    6 0

    Vzhledem k tomu, co by tady bylo ke konci zápasu za komentáře, je to dokonce lepší. Ale provar to byl hroznej !

    • Re: Omluva

      eye     před 3 lety 18.03.2022 09:34 |  
      1 1

      jj, bychom četli, že Ousou nemá na Slavii hlavu, že Plavšiče pustit, že JiT to zas prokoučoval, že Mandous je tragický brankář a že oba brankáři by měli odejít. "A proč šel na plac Tecl?!!?"

      • Re: Omluva

        daadyy     před 3 lety 18.03.2022 09:38 |  
        1 3

        A má Ousou na Slavii hlavu? Už v 2. důležitém zápase takové selhání. Mandous si vybral jen horší den, možná mu nesvědčí, že se teď střídal s Kolim.

  3. Re: LASK - Slavia 4:3

    Max1     před 3 lety 18.03.2022 08:42 |  
    6 6

    Ono je dobře, že včera měli SN výpadek, protože to by se tady hate letka zase rozvášnila :-). Postup jsme zvládli, ikdyž to nebylo bez nervů jak to původně vypadalo. Ke hře dopředu se nedá moc vytknout, Sor opět fantazie, jen pokud bude takto pokračovat, půjde už v létě, takže by mohl trochu přibrzdit :-D. Červené karty. Ososou je dobrý stoper, ale mladý a občas udělá klukovinu, viz. 2 žlutá, že první byla přísnější je fakt, ale v jeho situaci „pověsit“ se na útočníka je prostě ultra pitomost, ale věřím, že až tohle pochopí půjde ještě nahoru. Červená pro Plavšiče přísná, navíc i dost nešťastná, být tam VAR nepochybuji o jejím odvolání. Inkasované góly. První chyba obrany, která nevím proč, to tam šmudlala. 2. gól chyba Aleše, to měl mít. 3. gól z přímáku, školácká chyba hráčů ve zdi, hráč prostě nemůže ve výskoku ve zdi se otáčet bokem k míči…je tam od toho aby tu „ránu“ dostal. 4. gól vyplynul už spíš trochu z psychické deky. Ale myslím, že před dvojzápasem bychom tohle všichni brali. Jsme ve ČF, super výsledek. Koho do ČF? Nechci Feyenoord a Leicester, jinak je mi to asi jedno.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      koudys2 (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 09:14 |  
      12 0

      Proč by si tady, mezi Slávisty, někdo nemohl (ve vší počestnosti) ulevit po tom co v závěru za hrůzu předvedl Mandous ? Nevidím důvod, proč by fanoušek, co chodí do Edenu a podporuje, chválí kluky, si nemohl dovolit taky kritizovat .. Je pravda, že někteří to tady občas přehání. Ale ta druhá strana a nastavování pravidel alá pouze růžové brýle je taky Nic moc.

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        Max1     před 3 lety 18.03.2022 09:19 |  
        2 5

        já ale nemyslím kritiku.....já mám na mysli hate a urážky.

  4. Re: LASK - Slavia 4:3

    Orwell_1892 (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 08:42 |  
    26 1

    Výkon rozhodčího skandální, hrubě ovlivnil zápas nesmyslnou první žlutou kartou pro Ousoua a nepochopitelnou červenou kartou pro Plavšiče.

    Avšak to, že si Ousou opakovaně (de facto stejným faulem jako v derby) nechá dát druhou žlutou kartu, je jeho obrovská chyba a očividně se nepoučil, na což by měl zareagovat i trenérský štáb (dobře si vzpomínám na až hysterickou kritiku Oscara ze strany realizáku po ČK na Baníku).

    Mandousovi se zápas nepovedl, ale obecně si myslím, že není pro psychiku golmana dobře, když není jasně určená jednička - na podzim takovéto chyby nedělal. Trenéři by měli jasně říci, zda je prvním brankářem Mandous nebo kolář.

    A ještě závěrem - pokud UEFA chce, aby někdo bral EKL vážně, tak nepochopím, proč v ní není k dispozici VAR, natož v této fázi soutěže.


    Komentář byl uživatelem upraven (18.03.2022 08:43) . Zobrazit původní komentář

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      slamacek (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 08:53 |  
      0 1

      ja bych to rekl, tak ze v teto soutezi se piska dle jinych pravidel.

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        Orwell_1892 (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 09:02 |  
        1 0

        To možná vysvětluje tu absenci VARu :-)

        • Re: LASK - Slavia 4:3

          benny231     před 3 lety 18.03.2022 10:11 |  
          0 0

          Vidím to podobně. Absenci VARu a nekvalitu sudích v takto pokročilé fázi soutěže, nelze vysvětlit jinak

  5. Re: LASK - Slavia 4:3

    lassiter     před 3 lety 18.03.2022 08:42 |  
    4 0

    No trochu hloupé chyby v závěru. Jít do zdi a v ní se k míči otočit bokem jako Alex (o Teclíkovi nemluvě), to je snad lepší tam nechodit. Alešovi to vůbec nevyšlo, ale asi lepší si to vybrat v takovémhle zápase, než kdykoliv jindy. Večer mě prohra mrzela, teď už je mi to celkem jedno a těším se na los :-)

  6. Re: LASK - Slavia 4:3

    pcitron     před 3 lety 18.03.2022 08:47 |  
    7 0

    Anonymouse evidentně přestali útoky na rusáky bavit a zacílili jinam:-)
    K zápasu: mám pocit, že JT měl střídat dříve, kolem 70. minuty už tam více hráčů "šlapalo" vodu, nejen Ivan.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      benny231     před 3 lety 18.03.2022 10:06 |  
      0 0

      V 10-ti to dalo zabrat

  7. Re: LASK - Slavia 4:3

    slamacek (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 08:48 |  
    1 0

    Vazena redakce! prave jste me timto zapasem pripravili o vitezstvi v tipovacce! jako na potvoru, jsem tipoval ze prohrajeme 4:3, trefil polocas i strelce! To je hrozny slendrian :)

  8. Shrnutí

    asanin     před 3 lety 18.03.2022 08:48 |  
    22 2

    Začnu pozitivně:
    1) Postup do čtvrtfinále jakéhokoliv evropského poháru je fantazie a všem ve Slavii se za tohle klaním - fakt fantazie
    2) Fantastičtí Holeš a Sor
    3) 75 minut takticky i herně vyspělého výkonu

    Negativa:
    1) Ousou - když udělal podobnou věc v derby (2 ŽK během prvního poločasu), tak jsem se na něj nezlobil... Mladej kluk, poprvé hrál takhle vypjatý zápas... Ovšem za půl roku tohle zopakuje - navíc v zápase, který těsně před poločasem vedete vlastně 6:2... Proč??? Tohle není normální a prostě se to nesmí stávat - kardinální chyba...
    2) Mandous - nebyl to včera jeho den... Být zápas o několik minut delší, asi bych si nervozitou ukousal nehty - je to ovšem jeho první nepovedený zápas v našich barvách, takže z toho vědu nedělám... Nelze si naopak nevšimnout jeho fantasticky zahraného balonu a vyběhnutí před naší první brankou...
    3) Počet červených karet - když JT nastoupil, karty jsme vůbec nedostávali cca 2 roky zpátky jsme dostali ČK snad někde v Olomouci (Cuf za faul, kdy šel Olomoučák sám na branku) - Tehdy se Jindra hrozně rozčiloval, že takhle se prostě hrát nemůže... Je potřeba dohrávat zápasy bez ČK... Tuhle sezonu už je to snad 7. ČK v soutěžních zápasech - to je strašný... Navíc druhý zápas, kde dohráváme o devíti lidech...
    4) Překvapuje mě, jak nejsme schopní odehrát zápasy, kde právě ČK obdržíme (Legia prohra, derby prohra, Baník ztracené vedení - málem prohra, další derby (pohár) prohra, Linz prohra)...
    5) Naopak pokud dostaneme výhodu přesilovky - úplně si s tím poradit nedokážeme (Ferencvaros jsme nezlomili, v Boleslavi jsme odehráli špatnou druhou půlku - byť jsme na konci přidali na 2:0, Union u nás v 10 lidech vyrovnal a výhru jsme urvali až před koncem, v ČB jsme nedokázali zlomit zápas, Feyenoord nám tu v 10 lidech vyrovnal - byť hrál oslabení cca 60 minut)...
    6) V jakém stavu asi musí být Maso a Kudy, když tam šli až na těch pár závěrečných minut???
    7) Moc jsem nepochopil, proč na těch chaotických pár závěrečných minut nešel právě Kúdela na stopera a Max se nevrátil na pozici DZ... My to pak dohráváme se dvěma středníma záložníkama na stoperech, se stoperem na prostředku hřiště, na beku Standa, Yira běhá někde kde nemá a nikdo mu nedokáže vysvětlit co se po něm chce :-))) Ten závěr byl fakt jeden velkej guláš...

    • Re: Shrnutí

      rak (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 09:07 |  
      0 0

      Velmi dobré shrnutí. Ten závěr byl infarktový a úplně zbytečně. Takže jsme z toho všichni trochu otrávení, ale myslím, že už bychom si tím dál nemuseli kazit radost z postupu. Už teď přemýšlím o dalším soupeři. No, už tedy výběr nic moc. Nikdo nechce Feyenoord. Já nechci ani moc Leicester, nevím, jestli bychom je podruhé vyřadili. Něco podobného s AS Roma, ale to už je dlouho a asi bychom s nimi hrát mohli. Za mně tedy klidně cesta na sever do Norska či na jih do Řecka. V poslední době se nám vcelku dařilo i proti Francouzům, ale Olympic by byl těžký.

    • Re: Shrnutí

      mig52     před 3 lety 18.03.2022 09:11 |  
      3 1

      Dobrá analýza, jen bych upozornil na jednu věc. Mrkni na to jak Ousua dostal do té prekérní situace před 2.žlutou spoluhráč, který zkurvil jednoduchou přihrávku na 6 metrů, namazal to soupeři na kopačku, ten to dal do křídla a Ousou nestihl jít do správné pozice. Jistě, že v tom prostoru neměl faulovat a použít ruce, ale tak pokažené příhry na této úrovni by se neměly vyskytovat.

      • Re: Shrnutí

        ehad     před 3 lety 18.03.2022 22:15 |  
        2 1

        to byl Bah, nahravku nezkurvil, chtel si mic ztahnout, a on mu podjal a utekl ... neco podobneho predvedl o cca 10 minut drive Lingr, ale ten to uhasil ZK pro sebe a trestnakem, z ktereho nic nebylo ...

        kazdopadne Ousou tam sel nesmyslne, ten mic sel k praporku, a bylo zbytecne jit do souboje ... stacilo utocnika zakrizovat ...

        • Re: Shrnutí

          mig52     před 3 lety 19.03.2022 07:30 |  
          0 0

          Ano, máš pravdu , ta zkažená přihrávka patřila k jiné akci, kterou jsem měl uloženou. Ale že ho do maléru dostal Bah triviální minelou, je zřejmé, takže hloupé Ousuovo řešení bylo pak důsledkem, ne příčinou. V každém případě měl řešit tuto situaci, vzhledem k tomu, že nastala blízko rohového praporku, jinak.

    • Re: Shrnutí

      Tillendorf     před 3 lety 18.03.2022 09:18 |  
      5 1

      Vidím to hodně podobně
      ad 1) Nechápu, že si hráči asi zatím nepovšimli faktu, že v Evropě sáhnutí rukou na soupeře je z 50 % ŽK a stažení soupeře rukou z 98% ŽK.
      ad 7) Asi bych zvolil variantu Sora vystřídat .. nepůsobil na mě dojmem, že dokáže dotáhnout ještě jeden sprint do gólu + po srovnání na 3:3 mělo dle mě následovat jakékoliv střídání , jen z důvodu alespoň minimálního uklidnění a přepnutí do režimu : 8 minut to musíme ukopat a ušetření 60 sekund.


      Komentář byl uživatelem upraven (18.03.2022 09:23) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Shrnutí

        carevitchando     před 3 lety 18.03.2022 09:47 |  
        2 0

        S tím střídáním, sice se může střídat 5x, ale jen ve třech oknech. My tam poslali Kúdelu a to už bylo třetí střídání.

        • Re: Shrnutí

          Tillendorf     před 3 lety 18.03.2022 10:17 |  
          0 0

          Pravda, beru zpět střídat nešlo.

    • Re: Shrnutí

      p!erreCORE     před 3 lety 18.03.2022 17:39 |  
      0 0

      Hezké shrnutí. Musím se zastat Vládi Coufala, byl to můj nejoblíbenější hráč a líbilo se mi na něm mimo jiné i to, že přesto, že hraje docela agresivně, tak hrál většinou čistě a karet měl pomálu a červenou žádnou. Proto mně zarazilo, co jsi psal a musel jsem si to potvrdit:

      https://www.fortunaliga.cz/hrac/2310-vladimir-coufal

      za osm sezon jedna červená za Liberec. Za Slavii za tři roky 5 žlutejch. Je mi jasný, že to nebyla podstata tvého příspěvku a snad se nezlobíš.

  9. Re: LASK - Slavia 4:3

    Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 08:49 |  
    16 7

    Ráno moudřejší večera... Ale ta hořkost tedy zatím nevymizela. Včera ukázka toho, jak totálně člověku znechutit postup do čtvrtfinále evropského poháru. Přiznejme si, že včera to s průměrným rakouským týmem (po výhře 4:1 v prvním zápase) bylo "jen" o klidném pohlídání postupu, vyhnout se zraněním, kartám a především vyhrát kvůli slávistickému a českému koeficientu. Takže kromě povinného postupu se nepovedlo vůbec nic... Navečer má člověk radost, že prohráli a vypadli Kodaň a Galatasaray a my pak předvedeme tohle. Některá rozhodnutí rozhodčího byla podivná, ale to nic neměnní na tom, že Ousou s jednou žlutou (i když spornou, ale prostě ji už má) jde takhle naivně do souboje (a není to poprvé...). Mandy, Mandy... na včerejšek hodně rychle zapomenout... A pak naše "tradiční klidné závěry". Střídání jsem naprosto nepochopil. Už dávno jsem pochopil, že Trpiš nesnáší střídání, ale hrajeme o deseti, vedeme o 2 góly a střídáme prvního a jen jednoho hráče 15 min. před koncem, kdy všichni už tahají nohy... Nechápu. Včera hodně nepovedený večer. Naprosto nepochopitelným kolapsem jsme přišli o peníze, o velmi důležité body do klubového i národního koeficientu, o 2 hráče pro čtvrtfinále, o klid, pohodu, částečně sebevědomí, ale hlavně radost z fotbalu a radost z postupu do dalšího čtvrtfinále evropského poháru. Takhle naštvaný po postupu jsem ještě nikdy nebyl. Tak snad to brzy vyprchá.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      necich     před 3 lety 18.03.2022 09:20 |  
      8 2

      Já byl naštvanej po postupu s Rangers, včera ne. První žlutá pro Aihama byl dost nesmysl, ČK Plavšiče byl úlet..Naštvanej jsem byl spíše na to jakou z toho udělal rozhodčí bramboračku a hlavně na Mandyho. To byla šílenost co tam předváděl. Snad si to tedy vybral ve vhodnou dobu.

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 10:29 |  
        0 0

        Jo, jo pocity po Rangers mi to připomnělo. Ale tehdy jsem byl spíše znechucený, než naštvaný.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Dennis     před 3 lety 18.03.2022 09:26 |  
      1 3

      Co furt všichni máte s tím klubovým koeficientem? Vždyť tady žádné body do klubového koeficientu nepřipisujeme, tudíž jsme včera o žádné nemohli přijít...

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        necich     před 3 lety 18.03.2022 09:48 |  
        0 4

        Přesně tak a na koeficient pro Tydýta se můžeme z vysoka..:)

        • Re: LASK - Slavia 4:3

          Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 10:19 |  
          0 0

          To není pro Tydýta, ale i pro nás. Znamená to pravděpodobně o jedno předkolo méně i pro mistra (+ jistotu alespoň EKL). Navíc pokud by se nám dařilo hodně a současně přidávali do národního koeficientu body i v dalších letech (snad pomůže i někdo další z českých týmů), tak se můžeme dostat ještě výš a ušetřit si další předkola nebo dokonce mít přímý postup do LM. Čistě matematicky tuhle ztrátu můžeme "cítit" ještě dalších 5 let...

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 10:15 |  
        1 0

        Proč by se do klubového nepřipisovaly? Ty se nepřipisovaly, akorát v tom vloženém "před play off" minulé kolo. Teď už se normálně počítají.

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        Hrochus     před 3 lety 18.03.2022 10:27 |  
        1 0

        Jen faktická: a) v této fázi (oproti té s Fenerbahce) se body do klubového koeficientu již zase připisují (nikoli za postup - oproti LM a EL -, ale za vítězství či remízu v každém zápase dané fáze - shodně s LM a EL), takže včerejší ztrátou vítězství jsme přišly o 2 (mohli jsme jich před dvěma čtvrtfinálovými duely tedy mít solidních 11); b) o peníze jsme nepřišli, neb ty se přidělují za postup (konkrétně €1,000,000). Tož tak! SKS Forever!

          • Re: LASK - Slavia 4:3

            Hrochus     před 3 lety 21.03.2022 12:40 |  
            0 0

            Dovolím si nesouhlasit - pokud jde o udílení 2 bodů za výhru v ECL, píšou toto: "2 – All wins from group stage onwards (except knockout round play-offs)", tedy 2 body za vítězství ve skupinové fázi a dál (vyjma knockout round play-offs), přičemž oním "knockout round play-offs" se míní právě ten - v našem případě - dvojzápas s Turkem, tj. kdy hrají druzí ze skupin ECL vs. třetí ze skupin EL. Koneckonců, za naše 2 vítězství nad Turkem jsme bohužel neobdrželi ani bod, zatímco za vítězství (bohužel jen jedno) nad LASK máme body 2 a jsme tedy za tuto sezónu zatím na 9 bodech. SKS Forever!

            • Re: LASK - Slavia 4:3

              Dennis     před 3 lety 08.04.2022 16:25 |  
              1 0

              Tak to vypadá, že jsi měl pravdu s tím klubovým koeficientem. Omlouvám se tedy za chybnou informaci.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Edak39     před 3 lety 18.03.2022 14:27 |  
      1 0

      O jaké peníze jsme přišli? Dávají se přece jen za postup do dalšího kola.

  10. Re: LASK - Slavia 4:3

    Monarchie     před 3 lety 18.03.2022 08:49 |  
    1 1

    No trochu z toho udělal bramboračku. Kluci hráli kromě začátku a konce velmi dobře. Teda pokud Jiřik nahodí turbo, tak ho chytí lasem jen Old Shatterhand. Mandik měl i smůlu, ale je pravda, že si vybral slabší den.

    Jsme v hrozném stavu ohledně marodů a karet, tak bych klukům přál někam do tepla, do Říma.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      koudys2 (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 09:20 |  
      2 0

      Neber to zle. Ale v čem měl včera Mandík smůlu ?

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        Monarchie     před 3 lety 18.03.2022 11:26 |  
        0 0

        Odrazy, zeď, samozřejmě při střele z dálky klečel a ještě mu míč zaplaval, to chytit měl..to chytal jak Olejár

  11. Re: LASK - Slavia 4:3

    Ondráš     před 3 lety 18.03.2022 08:58 |  
    5 0

    Disciplína musí být, vy kluci pitomí!
    Tyhle naše zkraty, to bude do budoucna ještě mrzení.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Myšák     před 3 lety 18.03.2022 11:04 |  
      2 0

      Jinak byste lezli po stromech jako vopice.Poslušně hlásím,toho jsem se nejvíc bál,jak na Karlově náměstí visí na každým stromě voják bez disciplíny !

  12. LASK-Slavia

    Myšák     před 3 lety 18.03.2022 08:59 |  
    13 1

    Nejhorší výkon Mandouse co je ve Slavii !

    • Re: LASK-Slavia

      mig52     před 3 lety 18.03.2022 09:02 |  
      3 5

      To ano, ale co kdyby sis vychutnal postup. S omluvou, vím, že nemám právo vnucovat ti názor.

      • Re: LASK-Slavia

        Lord_Edmund     před 3 lety 18.03.2022 09:16 |  
        3 2

        třeba mně to nejde, ale každý jsme jiný. Zbytečná, hloupá, prohra se slabým soupeřem.

        • Re: LASK-Slavia

          Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 10:03 |  
          2 0

          Mám to úplně stejně. Ale je mi jasné, že po losu a za pár dní už se budu radovat a těšit na čtvrtfinále.

      • Re: LASK-Slavia

        Myšák     před 3 lety 18.03.2022 11:07 |  
        1 0

        Já jsem si ho vychutnal !

    • Re: LASK-Slavia

      iwanowicz     před 3 lety 18.03.2022 09:20 |  
      3 3

      Kolar na plac! :)

  13. Re: LASK - Slavia 4:3

    sarenec     před 3 lety 18.03.2022 09:05 |  
    12 1

    Sor a Holeš opět vynikající,zato Mandy to byla bída.Max na stoperu lepší než v záloze.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      donford     před 3 lety 18.03.2022 09:30 |  
      6 4

      Nějak tu čtu málo radosti vzhledem k postupu. Ano, pokaždé se nenaplní koeficient, tady dost nečekaně, ovšem právě proto je to hra a ne naplnění zákona. A nejde o život. O ten jde bohužel ne příliš daleko od nás. Max velmi dobře rozebere čtyři góly, jež jsme dostali, ale vůbec, fakt ani trochu, se neraduje nad třemi nádhernými, které kluci vsítili. Jistě, Mandy si nešikovně vybral slabší den, i když asi 2-3 skoro tutovky na čáře zlikvidoval. Kolář vlastňákem v pohárovém zápase také jednou neoslnil, když mu míč přeskočil přes nohu. Ale v tom bych se nepitval. Někdy přijde den (večer) blbec. A kolik skvělých zákroků jindy Mandous předvedl. Nádherný výkon Sora a Holeše. Také Talovjerov si zvyká na novém postu. Povzbuzení také do pochopitelné nenálady pana Tvrdíka a jistý 1 mil. euro do naší kasy. Úžasné povzbuzování po celý zápas od našich diváků. Také bych omlouval červenou pro Plavšiče. Ta byla dle mého nečekaná a velmi, až moc přísná. Těšme se na další zápas. A že se snad také naši další uzdravují (Provod). Jistě potěšila i vycizelovaná branka Suka hlavou v jiném zápase a postup WHU. Takže se probuďme s dobrou náladou a prožívejme slunečný dnešní den, aspoň pokud se týká Slavie.

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        iwanowicz     před 3 lety 18.03.2022 09:36 |  
        1 0

        Provod na soupisce pro evropu chybi, ne?

        • Re: LASK - Slavia 4:3

          donford     před 3 lety 18.03.2022 11:47 |  
          2 0

          Jistě, Provod na soupisce pro Evropu chybí, ale měl jsem na mysli už příští zápas proti Budějkám. A četl jsem, že Provod je už v plném tréninku. Třeba už bude aspoň na lavičce. Nebo po reprepauze dokonce už na hřišti. Vidět Slavii v jejich červenobílých dresech, je jeden z mých nejkrásnějších pohledů na fotbal.

          • Re: LASK - Slavia 4:3

            iwanowicz     před 3 lety 18.03.2022 12:01 |  
            1 0

            Nekde jsem slysel, ze ma byt o vikendu nejaky velky navrat na hriste, tak mozna Provod nastoupi uz ted v nedeli. :)

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 12:08 |  
      1 0

      Držím Ti palce, ať tip vyjde!

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        johnynz     před 3 lety 18.03.2022 12:22 |  
        0 0

        Děkuji :)

  14. Re: LASK - Slavia 4:3

    sicilianbrno     před 3 lety 18.03.2022 09:10 |  
    2 4

    Na jednu stranu dobře výpadku, kdy by se díky divokému výsledku měnila u spousty uživatelů nálada o kterou by se snáma jistě podělili, tak na druhou stranu škoda, chtěl sem si tu hezky ráno počíst..hl. pár uživatelů je mě líto, chudáci nemohli přispět svýma "skvělýma, osvěžujicima názorama" a nervozitou, kdy redakce zprovozní web, ukusovali doma polštář :-)

    Nevíte jestli na čtvrtfinále bude už přítomen WAR? EL ho mají už od třetího kola. Bohužel i tímto nedostatkem je jasně patrné, že naše soutež je až třetí v pořadí, což je škoda. A je i škoda, že vitěz této soutěže má zajištěnou přimou učast jen v EL a ne v LM.

    Chtěl bych Nory, kterým bych rád ukončil jejich pohádku nebo PAOK o vzájemný koeficient, možná Řím, kdybysme je vyřadili, tak bych chtěl slyšet jejich hvězdného tlučhubu trenéra jak by o nás mluvil :-). Hl ne nizozemce...

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 09:41 |  
      0 0

      Jestli jsem dobře slyšel, Jindra Nizozemce chce. PSV.

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        sicilianbrno     před 3 lety 18.03.2022 10:26 |  
        1 0

        Jindra jo, já ne...

  15. Re: LASK - Slavia 4:3

    jose01     před 3 lety 18.03.2022 09:11 |  
    11 2

    je to škoda, další ukázka jak nevyhrát v podstatě vyhranej zápas jak s Baníkem. Doteď mi tady nikdo nevysvětlil, proč když my hrajeme přesilovku, tak pomalu nemáme šanci a my naopak dostáváme celkem laciný branky a klidně několik když jsme oslabení. Mandous nevím no nejsem brankář, ale zdá se mi že je strašně přikovanej na lajně. U třetího gólu já bych asi šel víc naproti hráči, u čtvrtýho to stejný a tu střelu z dálky musí každej ligovej brankář vyhlavičkovat.

  16. Re: LASK - Slavia 4:3

    Heavy     před 3 lety 18.03.2022 09:11 |  
    6 15

    Máme jediné štěstí ,že nám poslední dobou vychází přestupy ala Sima a nyní Sor .Jinak průser .

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Ados     před 3 lety 18.03.2022 10:02 |  
      1 1

      A to jako v čem? Povedených přestupů bylo několik.

  17. Re: LASK - Slavia 4:3

    Qope     před 3 lety 18.03.2022 09:11 |  
    4 0

    To by clovek neveril, jak muze být nervozní na konci zápasu, v posledních 5 minutách. I po výhře doma 4:1, či pohodlném náskoku 3:1 v prubehu ...

    No, je to za námi a ted hurá, doufám, na Řím :-)

  18. Re: LASK - Slavia 4:3

    Lord_Edmund     před 3 lety 18.03.2022 09:14 |  
    11 3

    zbytečná prohra mi naprosto pokazila radost z postupu. Ousou si docela koleduje. K čemu je, když většinu zápasů hraje dobře, když pak v klíčových momentech selže? První žlutá sice přísná, ale pak si kua už musí dát pozor :-( no a Mandous asi jeho nejhorší zápas za Slavii. .Místo abych se radoval z postupu, tak je mi smutno ze zbytečné ztráty peněz(1Mega Euro) koeficientu a taky, že jsme předsedovi neudělali v jeho těžké situaci radost výhrou. V dalším kole chci Řím.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Ados     před 3 lety 18.03.2022 10:06 |  
      0 0

      Peníze jsou za účast v další fázi jestli se nepletu.

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        Lord_Edmund     před 3 lety 18.03.2022 10:43 |  
        0 1

        to taky, ale jsou i za výhru.

        • Re: LASK - Slavia 4:3

          skalní     před 3 lety 18.03.2022 13:02 |  
          1 0

          Žádný peníze za výhru už nejsou, jen za postup.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      wimpy     před 3 lety 18.03.2022 13:09 |  
      0 1

      Nechci tu naivitu nijak obhajovat, to obejmutí bylo hloupý, ale nějak se mi zdálo, že si útočník brnkl sám o svoji nohu.

  19. Re: LASK - Slavia 4:3

    Divizni (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 09:20 |  
    9 4

    Moc nechápu, jak může v pozápasovém rozhovoru říct náš gólman, že jeden gól mohl chytit. Buď mi blbne obraz na televizi nebo jsem koukal na úplně jiný zápas. Střela z trestňáku z dálky na jeho stranu? Jasně jeho chyba. Tu doprostřed opět z dálky přiznal, ale co ty jesle z úhlu? Takových míčů už brankáři pochytali. Každý si může vybrat svůj den blbec, postup je super ale body a 25 míčů v hajzlu. Hezký den všem.

  20. Re: LASK - Slavia 4:3

    žbl68     před 3 lety 18.03.2022 09:22 |  
    1 0

    škoda bodů,jede se dál...
    REDky alespon dají šanci dalším hráčům do základu :-) a Slavia má široky kádr ... ted los - ideálně PAOK - kvuli koeficientu nebo BODO a uvidí se ... a po postupu už se těšit na pořádné soupeře se jménem ... :-)

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      SirCohen     před 3 lety 18.03.2022 09:26 |  
      6 2

      Široký kádr pro EKL opravdu nemáme. Pokud teda nepočítáš dorostence :)

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        carevitchando     před 3 lety 18.03.2022 09:40 |  
        1 0

        Tam vidím největší handicap do dalšího kola, bez ohledu na soupeře...Uzdravení hráči (Hovorka, možná už i Provod), nebo čerstvé posily nejsou na soupisce, do toho noví marodi a včera vykartovaní Ousu a Plavšić. Jindřich bude vařit z vody.

        • Re: LASK - Slavia 4:3

          žbl68     před 3 lety 18.03.2022 12:17 |  
          0 0

          byly horší situace, jo kdyby k tomu nedejbože přibyly absence jště Holeše a Sora - to už bybylo na pováženou ...

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        Martin 58     před 3 lety 18.03.2022 10:44 |  
        2 3

        Tak zase bych se těch absencí Ousoua a Plavšiče nebál. Jsou tam Talovierov, Hovorka, Kúdela a Kačaraba. Plavšič, alespoň si myslím, se levým obráncem do základu nestane a raději tam znovu uvidím Oscara.

        • Re: LASK - Slavia 4:3

          SirCohen     před 3 lety 18.03.2022 10:58 |  
          1 0

          Hovorka na soupisce není.

        • Re: LASK - Slavia 4:3

          žbl68     před 3 lety 18.03.2022 12:16 |  
          0 0

          přesně tak, až na H,. ale to je detail

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        žbl68     před 3 lety 18.03.2022 12:15 |  
        0 0

        ale no tak Leonarde ... pořád je z čeho brát a 45 nebo nedejbože 666 hráčů na soupisce fakt mít nelze ...

        • Re: LASK - Slavia 4:3

          wimpy     před 3 lety 18.03.2022 13:12 |  
          2 0

          Ale stejně je to zvláštní. V přestupovém okénku se vždycky divíme, proč přivádíme hráče na posty, které máme zdvojené až ztrojené a na jaře pravidelně s bídou stavíme jedenáctku z hráčů do rotace a lavičku doplňujeme dorostenci.

          • Re: LASK - Slavia 4:3

            žbl68     před 3 lety 18.03.2022 14:20 |  
            0 0

            to je koloběh života - jak říká klasik :-)

  21. Re: LASK - Slavia 4:3

    benny231     před 3 lety 18.03.2022 09:23 |  
    14 1

    Před zápasem bych prohru o 1 gol a tím pádem pohodovej postup bral.
    75 minut naprostá paráda. Ta poslední čtvrthodina byla jak z hororu a dost zkazila radost z postupu.
    Mandous neměl svůj den.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 09:59 |  
      4 1

      Promiň, ale s týmem úrovně Linzu bych před zápasem prohru o gól tedy nebral. To mělo být "povinné" vítězství.

  22. Re: LASK - Slavia 4:3

    Edenjejenjeden     před 3 lety 18.03.2022 09:29 |  
    15 1

    Ježiš to bylo včera divný . Na jednu stranu vynikající výkony jednotlivců (Holeš , Sor) , nádherná akce před prvním golem Olayinky . Na druhou stranu šílenej Mandous , zbytečné vyloučení Ousoua , stejně jako na Spartě , přece si musí uvědomit , že kartu už má a do soubojů chodit jinak (vyloučení Plavšiče jsem nepochopil) . Takže postup dobrý , ale rozebrat si chyby a na zbytek zapomenout . A ještě jedna akce mi utkvěla v paměti , a to ta před druhým golem . Sor si předkopne míč před dvěma obránci , jde do oblouku (k míči má mnohem dál , než oba hráči) , a stejně je svojí rychlostí doslova zešměšní . Tahle akce asi obletí svět
    P.S. Ale stejně , čtvrtfinále "Evropy" je prostě úspěch , a Slavii se to podařilo třikrát za čtyři roky ...

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Slávista 51     před 3 lety 18.03.2022 09:36 |  
      4 7

      No,
      šílenej Mandous. A obrana nic ?

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        necich     před 3 lety 18.03.2022 09:43 |  
        4 0

        Tak co bys chtěl v 8 lidech.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      žbl68     před 3 lety 18.03.2022 12:19 |  
      3 2

      Ježiš včera nehrál , i když pár hráčů na ukřižování by se našlo :-D

  23. ...

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 09:38 |  
    4 0

    No jo, postup dobrej. Zápas byl dobrej jen částečně. Dvě červený. U první jsem nepochopil hráče, u druhý rozhodčího. Aiham se mi fotbalově moc líbí, ale jako by občas měl takový ten blikanec. Snad mu bude dost hlasitě promluvení do duše. A Mandous si tenhle zápas taky za rámeček asi nedá. Yirka je zjevení, ten v létě půjde za půl miliardy pryč. Tak hořká pachuť z večera už přechází a teď se těšme na los. Co třeba Bodo Glimt?

    • Re: ...

      w8888     před 3 lety 18.03.2022 09:43 |  
      5 2

      Jenom to ne, to je norská Slavia. Na ty neumíme. Potřebujeme tým, který nás podcení.

      • Re: ...

        necich     před 3 lety 18.03.2022 10:01 |  
        2 1

        Ve čtvrtfinále už nikdo nikoho nepodcení. Vybírat si už stejně nemůžeme, s tím Bodo vidím jako nejschůdnější AS nebo Olympiq.

    • Re: ...

      Martin 58     před 3 lety 18.03.2022 10:41 |  
      5 0

      Tak já doufám, že se už intenzivně pracuje na tom, aby v létě nikam neodcházel, protože je to nesmírně nadaný fotbalista, ale zdaleka ne hotový a nerad bych, dříve než pro nás odvede mnohem větší kvantum práce, aby zmizel někde ve druhé anglické lize jako Sima. Připomeňme si, že obrany Fenerbahce a LASKu nebyly kvalitní, a i když ten počet gólů a nahrávek působí impozantně, tak opravdový prověření kvalit ho česká s lepšími soupeři. Na druhé straně si teď nedovedu představit, jak bychom hráli bez něho. Takže Yuri, plbou parou také v české lize při tažením za pátým titulem v tohle těžko uvěřitelném slávistickém období!

  24. Re: LASK - Slavia 4:3

    SKEP     před 3 lety 18.03.2022 09:39 |  
    8 2

    Nepochopitelná byla zejména třetí inkasovaná branka po přímém kopu. To, co ve zdi předvedli Tecl s Bahem, není k vidění snad ani v těch nejnižších okresních třídách. Lví podíl na této brance nese též Jíra, který do střely nesmyslně zády k míči skočil a zcela tak uvolnil prostor pro Grubera (kterého původně obsadil), jenž po sérii odrazů míč uklidil za Mandousova záda.
    A vítězný linecký gól se pro změnu nesl ve znamení nešťastných houslových tónů. Na první housle zahrál Teclovi Potzmann, na druhé ihned nato Mandymu Schmidt.
    Bavíme-li se o nedisciplinovanosti, je třeba zmínit impulsivního asistenta Houšťu, který po závěrečném hvizdu soudce Viessera tohoto v amoku nazval šílencem. Podobné výlevy přenechme Dolfimu Šádkovi, vedoucímu Barankovi či Gerardovi

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 09:47 |  
      3 0

      A bylo to Houstovo slovo "crazy" adresováno rozhodčímu? Nebo to bylo označení zápasu? Nejsem úplně anglictinar,ale pro rozhodčího bych našel vhodnější slova, např. Blindman, asshole či rovnou muthafucka.

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        houston (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 10:44 |  
        1 0

        No jo, ale když ono se po takovým zápase blbě hledá český slovo, natož englický !

  25. Re: LASK - Slavia 4:3

    Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 09:40 |  
    8 6

    Mám rád, když se využívá širší spektrum bodů. Takže jdu s kůží na trh:
    Mandy - 1, nejhorší výkon golmana za JT. Včera by nechytil snad ani rýmu, jak někdo vtipně napsal na FB. Mám ho rád, většinou mi přijde víc jako klidná síla, než Koli, ale jsem rád, že máme poprvé skutečně silnou dvojici golmanů. Na konci jsem si přál, aby si nechal dát snad i kartu za zdržování, protože po tomto je jasné, že do brány se vrátí Kolář.
    Alex - 8, krásný gol, piloval lajnu. a dávat 6, protože je to jeho standart... prostě Alex není nějaký Dostál, ani Řezníček. A jeho std. je prostě bodově výš.
    Aiham - 2, kluk je technicky, fyzicky TOP. Líbí se mi víc jak Zimič. Ale ta hlava holt to není klidná síla. Jeho vinou většina týmu musela tahat za kratší konec hodnou část zápasu.
    Holeš - 9, jako ten kluk NENÍ stoper a je TOP? To prostě nejde hodnotit za sedm. On není silný jen tělem, rychlý, ale i chytrý. Všimněte si, že to včera nebyla náhoda, hodí si útočníka na záda, odehraje na roh, a padne. Většinou je z toho faul na něj. Ale neriskuje, že by to třeba sudí nepískl. Bohužel zrovna tohle chybí Aihamovi...
    Plavšič - 3, hlupák. Tak my hrajeme o desíti. Šlapeme pomalu vodu, a on udělá tohle? Jinak herně se mi výkon velmi líbil. Ale málem nás stál postup.
    Ibra - 6. Na jaře má formu jako si u nás snad nepamatuji. Pěkně nalajnoval Jirkovi na gol.
    Maxi - 7. Na DZ se mi nelíbí. Jako stoper to bylo jiné kafe. Záměrně vyšší známka, abych si vnitřně výrazně odskočil tu 5, co jsem mu dal za domácí zápas na DZ. Opravdu se mi tam nelíbil, ani teď. Na stoperovi to však bylo o dost lepší.
    Ivan - 5. Mezihra není jeho silná stránka. Vlastně si ho člověk všiml skoro až přitom jak ho chytli křeče.
    Lingr - 7. Hele ho kluka, Áčko!
    Peter - 8. Krásný gól, trojité plíce, vliv na Jirku.
    Yira - 9. MOTM. Toho kluka nejde nemilovat.

    Celkově výkon týmu se mi VELMI líbil. Potopili ho ale tři hráči a málem nás to jejich vinnou stálo postup. Věřím, že kdyby měl den blbec jen jeden z nich, nic moc by se nestalo a díky Jirkovi se vyhrálo. Máme postup, to je hlavní a je čas aby se dokurýroval Taras a snad rozehrál Kudy. Za Srkiho si beka první zápas uhraje Oskar a ono to půjde :)

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      wimpy     před 3 lety 18.03.2022 09:44 |  
      4 4

      Něco Mandousovi přidej za to úžasný založení akce, vedoucí k druhému gólu. :-)

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 11:53 |  
        0 0

        Máš pravdu, možná mohli ti tři podaření mušketýři dostat všichni plošně 2-3. Aby si nezáviděli :) Zápas blbec, s dobrým koncem. A snad máme minimálně do konce sezony vybráno!

        • Re: LASK - Slavia 4:3

          wimpy     před 3 lety 18.03.2022 11:56 |  
          1 0

          Před tím posledním gólem jsem si říkal, že si ani nepamatuju, kdy jsme dostali normální gól ze hry.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 09:56 |  
      1 1

      K Alexově 8 - dost mě nadzvedl naprosto zbytečnou až trapnou chybou před vyloučením Ousua. Tam Bah ztratil naprosto zbytečně míč na půlce, byl z toho útok Lasku a druhý žlutý zákrok Ousua...

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        necich     před 3 lety 18.03.2022 10:45 |  
        1 1

        Fotbal je o chybách...

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 11:57 |  
        0 0

        Máš pravdu, že nebyl bez chyby. Ale jeho běžný standard považuji za vyšší než 6, tedy 7. Přidal gól, a jeho chyba nemusela být pro Ousoua fatální, kdyby použil mozek. O to víc si člověk uvědomí, že Cufova tvrdá hra bez karet je vlastně velké umění.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      popin     před 3 lety 18.03.2022 11:57 |  
      6 1

      Bodování je věc subjektivní, proč ne, ale u dvou hráčů je mimo : Plavšič proč hlupák ? Hrál výborně, že mu mimoň sudí dá červenou za zutou kopačku, není jeho chyba. Oli - jako vždy, spousta naběhaných km, krásný gól, ale zoufalá technika, spousta ztracených míčů, přihrát fakt neumí, jen rozhazovat rukama - 8 fakt ne.

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 12:03 |  
        0 6

        Že hrál dobře nerozporuji. Proto taky nemá tak nízkou známku jako druzí dva mušketýři. Ale že sudí píská jak píská mohl Plavšič za většinu zápasu poznat. Obecně mi vadí, že hodně faulujeme. A tohle bylo úplně zbytečné. Sami chceme aby nás neprasili. Sudí byl bez VARu, a ač se ani mi nelíbilo jakým způsobem to vedl, tak byl konzistentní. K Oliemu, pro náš styl hry je obrovsky platný. Přijde mi, že i jemu Yira sedí, a herně se mi líbí (podobně jako Ibra) na jaře o dost víc. A nakonec, cílem bylo vyvolat diskuzi a emoce. Jo, mám ho rád :)

        • Re: LASK - Slavia 4:3

          popin     před 3 lety 18.03.2022 12:37 |  
          3 0

          Plavšič - no právě že viděl, že sudí za přišlápnuté nohy (i jemu) nedává ani žlutou, za zákrok na Sora nedal červenou - jak potom má hrát ? Promáchl míč a zul soupeři kopačku - max. žlutá. Za hloupost rozhodčího (a ten tzv. konzistentní opravdu nebyl) hodnotit negativně hráče je nesmysl. Ousou je něco jiného - to byla naprostá pitomost a mě by dostat za uši.

          • Re: LASK - Slavia 4:3

            Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 12:54 |  
            0 0

            V hodnocení nás. Netvrdím, že na obě strany. Náš kluk se zle podíval a dostal kartu, tohle myslím. A naštvaný jsem na to, že byla pokročilá doba, v oslabení jsme hráli dlouho a k zákroku nebyl důvod. Spíš bych pochopil, kdybysme od 70 vlezli do vápna a v klidu to ubetonovali než že jdeš zezadu kolíkama na lýtko, a jako hurá svezlo se mu to jen po achillovce, tak mu "jen" zul botu. Svým vyloučením to klukům dost zvoslil.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      p!erreCORE     před 3 lety 18.03.2022 18:57 |  
      0 0

      Opravdu perfektní popis u Alexe Baha!

  26. Re: LASK - Slavia 4:3

    daadyy     před 3 lety 18.03.2022 09:42 |  
    6 2

    Cca do 75. minuty totální nadšení. Hlavně na Sora se koukalo dobře. Holeš taky zahrál skvěle. Pak si holt vybral slabší chvilky Mandous, možná mu nesvědčí to, že nemá jistou pozici jedničky a střídal se teď s Kolářem? A hlavně mě zklamal Ousou, podruhé v důležitém zápase se nechá vyloučit. Byť první žlutá byla nesmyslná, tak ale věděl, že jí má a ta druhá byla úplně naivní a zbytečná. Začínám pochybovat, jestli má na Slavii hlavu.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      iwanowicz     před 3 lety 18.03.2022 10:04 |  
      7 0

      Tak jestli podle tebe Mandousovi nesvedci konkurence, tak je asi neco spatne, ne?

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        daadyy     před 3 lety 18.03.2022 10:29 |  
        0 0

        Já nikde nepíšu, že to je dobře. Spíš se snažím najít příčinu, proč se mu včera úplně nedařilo. Zase na druhou stranu bychom neměli zapomenout na jeho založení akce, ze které padl gól :)

        • Re: LASK - Slavia 4:3

          iwanowicz     před 3 lety 18.03.2022 11:58 |  
          3 0

          Podle me proste nema formu jako na podzim, porad se mluvilo ve spojeni s Kolarem o tom, ze brankar musi chytit neco navic, podrzet tym. To mi posledni dobou u Mandouse chybi. Za sebe vyhlizim navrat Kolare do brany a taky navrat jednoho z dvojice Kudela-Hovorka.

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 10:32 |  
        3 0

        Nemusí to být o konkurenci, ale o důvěře.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Martin 58     před 3 lety 18.03.2022 10:09 |  
      2 0

      Pokud si dobře vzpomínám, tak když začínal hrát za Spartu Pavel Nedvěd, tak byl během půlsezóny 3x vyloučen!!! No a ten jeho další příběh už asi znáte...

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        daadyy     před 3 lety 18.03.2022 10:19 |  
        2 1

        Myslíte, že to Ousou dotáhne až na Zlatý míč? :) Zajímavá představa..

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      houston (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 10:40 |  
      3 0

      Já jsem v cca 70. minutě vyvenčit psa, protože už jsem nečekal žádnou divočinu, jen dohrávku. Vrátil jsem se v 90. přesně a myslel jsem si, že někdo přepl kanál...

  27. Re: LASK - Slavia 4:3

    navzdyslavia     před 3 lety 18.03.2022 09:43 |  
    1 0

    Teď už se těším na čas : 15:00 hod. až bude losování. Přál bych si Bodö/Glimt. Myslím, že by to mohl být pro nás hratelný norský soupeř. Každopádně si už nejde moc vybírat. Hlavně asi ne Feyenoord.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      daadyy     před 3 lety 18.03.2022 09:45 |  
      7 2

      Tak ty bych si zrovna nepřál. Noname tým a přitom poměrně silní..

  28. POSTOUPILA SLAVIA ?

    Slávista 51     před 3 lety 18.03.2022 09:48 |  
    7 1

    POSTOUPILA !
    Ostatní si musí vyříkat realizační tým s hráči, po zhlédnutí svého zápasu.
    Jen těch " facek " na jaře, začíná být trochu moc.

  29. Re: LASK - Slavia 4:3

    coogee     před 3 lety 18.03.2022 09:52 |  
    1 1

    Taky se vám nepodařilo před zápasem vložit tip do tipovačky? Mně se nepovedlo přihlásit, ale s ohledem na výsledek tohoto prapodivného zápasu je to asi jedno. :-)

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      benny231     před 3 lety 18.03.2022 10:04 |  
      0 0

      Přihláit se a tipovat v tipovačce nešlo cca 20 min před výkopem.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      necich     před 3 lety 18.03.2022 10:44 |  
      2 1

      Je to skandál, trefil jsem výsledek, všechny střelce a navíc dal žolíka. A nevložilo se to..:(

  30. Re: LASK - Slavia 4:3

    Novi.sks     před 3 lety 18.03.2022 09:57 |  
    16 4

    No, neusínalo se mi klidně a spokojeně...

    Rozhodčí byl naprosto skandální, Lineckejm nepískl ani faul (došlápnutí na Plavšiče), nebo odpouštěl karty (přišlápnutí Sora, kde podle nastaveného metru měla přijít druhá žlutá) a nás vyndaval jak na běžícím páse. Totálně mi dokurvil celej zápas, celou radost z postupu, všechno... Neuvěřitelný!

    Ale jinak od Ousoua blbost, když už tu první nesmyslnou kartu dostal, tak se druhý zákrok neměl stát. Plavšičovi bych vyčetl jen zbytečné motání se s balonem u vlastního vápna, když může přihrát. Protože dostat červenou za to, že soupeři zujete botu, to je asi unikát.
    Pak mě taky dopálil Standa Tecl, on se namotal snad ke všem šancím soupeře v tom závěru. Když se mu takhle nedaří, tak už bych ho nejradši nestavěl, ale on v dalším zápase zase zahraje dobře... Kadžopádně včera nám moc nepomohl (stejně tak Mandous) :-(
    Jiný kafe byl Jirka Sor... Sima je mrtev, ať žije Sor! A taky Holeš, kam ten se vypracoval...

    Celkově bych na ten zápas nejradši zapomněl, chci se jen těšit na dalšího soupeře. Doufám, že tentokrát to nebude konečná, stav kádru + vykartování moc optimismu do žil nevlévá, ale věřím, že bychom to mohli tentokrát zvládnout! :-)

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      houston (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 10:36 |  
      13 4

      Prosím tě, vypiš nám sem ty povedený Teclovy zápasy v letošní sezóně, jó ? Dík předem. Snad tu nezabereš moc místa pro diskuzi...

  31. Re: LASK - Slavia 4:3

    pehacko     před 3 lety 18.03.2022 10:28 |  
    9 6

    Tak po liberci druha facka. Na sudiho si stezovat tentokrat nehodlam. Byl na nas přísnější od zacatku a konzistentně, takze je chyba na strane hracu a realizaku. Ousou to podelal jak se dalo a pak uz se to vezlo. I kdyby mu ten hrac nahodou utekl a dal gol, tak jako co!? V jedenácti by jim Jirka dal jeste dva! Premyslet to sakra chce. Mandous uz nekolik zapasu za sebou nechytil nic navic a dnes teda jeste dva goly jeho… nastesti se uzdravil Ondra a at chyta lepsi! Samostatná kapitola je Standa, ten na tuhle uroven zapasu uz proste nema a Jindra nas poslal jeho střídáním jeste o jednoho hrace mene. Snad nas ta ztrata bodu do klubového koeficientu nebude mrzet, bylo to uplne trapne se takhle porazit samotny… skoda no. Tak hlavne aby byl Jarda Tvrdik co nejdriv zdrav a ostatni v tomto stinu je vlastne bezpředmětné! Jen me sere, ze tohle nasemu Předsedovi moc asi radosti neudělalo! Panove v neděli to musite napravit!!!

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      kostelnivlajka     před 3 lety 18.03.2022 11:02 |  
      0 1

      Jdeš do sebe!

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      necich     před 3 lety 18.03.2022 11:02 |  
      3 1

      Jaká druhá facka? Jako, že mu postup do ČF neudělal radost? Už jsi zlitej v 11.OO hodin? :)

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Arya     před 3 lety 18.03.2022 12:07 |  
      1 0

      Jasně, no. Ousou ho měl nechat běžet, pokusit se na něj trochu zatlačit a třeba by nedal...jenže od monitoru se to dobře kecá, na hřišti to prostě v těch emocích vypadá jinak.
      A zkus vidět i to pozitivní - Sor je bůh ;)

  32. Re: LASK - Slavia 4:3

    krumicek     před 3 lety 18.03.2022 10:33 |  
    10 2

    Je to sice z rudýho fóra, ale myslím hodně dobrý přirovnání:

    Neprijde vam, ze Sor je jak postavicka z FIFA 2000, kdy jste si pohodili mic, lupkali do tlacitka osto sest rychke a on predbehl 3 hrace s prehkedem a zavesil...

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      daadyy     před 3 lety 18.03.2022 10:44 |  
      2 0

      Nebo Pavel Bure v nějakém NHL co jsem hrál na Sega. To byla raketa :D

  33. Rozhodčí

    Edof     před 3 lety 18.03.2022 10:36 |  
    6 0

    Rozhodčí by se klidně mohl jmenovat Černý Orel. Pískal to stejně špatně jako to pískají se oni.

    • Re: Rozhodčí

      SirCohen     před 3 lety 18.03.2022 10:39 |  
      0 0

      Černý Orel Grinfeld

    • Re: Rozhodčí

      Orwell_1892 (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 10:49 |  
      11 0

      Já myslím, že jeho příjmení (Visser) hovoří za všechno - po včerejšku bych mu řekl "Už se na to pískání radši ...".


      Komentář byl uživatelem upraven (18.03.2022 10:49) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Rozhodčí

        bongor     před 3 lety 18.03.2022 11:02 |  
        1 2

        Tam se mi nelíbí jeho hrubka ve jméně.To má přece od narození a už by mohl vědět,že ve slově vyser,je po v tvrdé y.
        Takového neználka přece UEFA nemůže nominovat na čtvrtfinále poháru!

        • Re: Rozhodčí

          bongor     před 3 lety 18.03.2022 11:04 |  
          1 0

          A já jsem další pitomec,nebylo to čtvrtfinále!!

  34. Re: LASK - Slavia 4:3

    Pedro50     před 3 lety 18.03.2022 10:38 |  
    6 9

    Když to tak čtu, zdá se mi, že už jsme takoví borci,že nám nestačí postup a nadává se když vše nevyhravame?

  35. Re: LASK - Slavia 4:3

    Alky (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 10:52 |  
    15 5

    Moc jsem si toho tady nepřečetl, ale to nehraje v mém příspěvku žádnou roli.
    Hned zkraje jsem se včera nasral, když v Sankt Pöltenu, kde hrajeme s Lincem, začne náš kotel chvíli po začátku utkání s pokřikem proti Spartě, který trvá asi 5 minut. Kromě nich to nezajímalo vůbec nikoho. Klasickej mindráček. A ještě předtím, aby nebyli pozadu oproti domácím prskavkám, pokusili se zapálit ten "náš" kotel. Další stupidita. Pak se to naštěstí uklidnilo a zbytek poločasu se hrál fotbal a fandilo se. V druhé půli jsme navýšili vedení a já neměl nejmenší obavy o výsledek. Ovšem to jsem se spletl. Nepochopitelně chyboval Mandous, ke kterému se následně přidal i rozhodčí. A byla z toho bramboračka, která pro nás už naštěstí nemohla nic změnit. Postup už byl hotový. Takže já si po obědě dám jeden biatlon, pak losování ČF EKL a budu spokojený. Ostatně, již jsem spokojený před druhou raní usínal. Ano, utkání mělo spoustu nedostatků, ale nakonec jsme my ti, kteří čekají na soupeře v EKL, zatímco LASK čeká tak možná na vlak. Mějte hezký den a neberte ty věci, kde nejde o život, tak vážně. SKS nafurt!

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      mig52     před 3 lety 18.03.2022 11:17 |  
      6 4

      Tak Standa se při třetí brance svou " prací" ve zdi také nevyznamenal. Kdyby mu bylo jak Pudilům,..... .

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        Alky (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 13:17 |  
        1 0

        Já ho snad někde zmiňoval, nebo dokonce chválil, že mi ho předhazuješ? Z mého pohledu nebylo vidět, kde vznikla chyba při tom přímáku, jen že to propadlo, a pak už s tím samozřejmě nešlo nic dělat. Většina mých komentářů sice vychází ze sledování TV přenosů, ale včerejšek byl zrovna jedna z výjimek. Jih ČR a sever Rakouska jsou pro mě dostupnější než Praha. Příspěvek měl poukázat na to, že tady většina přispěvovatelů hledá negativa a to dobré zcela upozadí (což je obecně problém nastavení celé dnešní společnosti). A já chtěl vyzdvihnout to, že se přes všechny problémy se postoupilo. Jediný opravdový slávistický problém je v současnosti zdravotní stav jejího šéfa.

  36. Re: LASK - Slavia 4:3

    Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 11:12 |  
    5 13

    Skvelej postup, škoda prohry, jebat koeficient.

    Zduraznim dvě věci:

    Jak někdo dole psal, katastrofální rozdíl mezi tím, jak hrajeme oslabení vs. přesilovku.

    Střídat během sezóny brankáře je totální nesmysl. Troufám si říct, že nebýt to zetak, tak se to neděje. Nutno vybrat do konce sezony jedničku a dvojku stavět, pokud případně už o nic nepůjde.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      wimpy     před 3 lety 18.03.2022 11:14 |  
      13 2

      Nesouhlasím, když máš přibližně rovnocenný golmany, střídání, obzvlášť liga /pohár, je zcela ku prospěchu.

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 11:37 |  
        1 8

        Akorát že on to začal točit i v lize

        • Re: LASK - Slavia 4:3

          Arya     před 3 lety 18.03.2022 12:02 |  
          6 2

          Zas na druhou stranu, Mandousovi po téhle divočině může menší odpočinek pomoci.

          • Re: LASK - Slavia 4:3

            necich     před 3 lety 18.03.2022 12:36 |  
            1 0

            To je možná pravda, ale brankář potřebuje rovněž důvěru i po nepovedeném zápase. Zejména pokud je brán jako jednička..

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Martin 58     před 3 lety 18.03.2022 11:36 |  
      5 0

      West Ham šel dál přes Sevillu. V brance byl Areola. Ligu chytá skvělý Fabianski...

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        Ivan     před 3 lety 18.03.2022 16:19 |  
        1 0

        Zrovna Fabianski je kmet a nedivil bych se, kdyby za ten oddech byl rád :D Ale ano, Čech taky chytal poháry jako dvojka a Vaclík je naopak nechytal jako jednička, je to normální u těch dobrých týmů.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      iwanowicz     před 3 lety 18.03.2022 12:18 |  
      11 1

      Takze za ty Mandousovy chyby muze to, ze v lize nastoupil 2x Kolar?? A pripominka o zetakovi je uz uplne nejtrapnejsi, Kolar nam tu vychytal 3 tituly, je to jasne nejlepsi brankar nasi novodobe historie. Vraci se po dvou zranenich, tak at chyta ten lepsi, vse ostatni jsou jen kecy.

  37. Re: LASK - Slavia 4:3

    pf     před 3 lety 18.03.2022 11:12 |  
    11 0

    Naše gólové akce byly úžasné, moc to tu bohužel nezaznívá. Postupový výsledek jsme zkušeně hlídali i po vyloučení Aihama, navíc Sor v oslabení přidal třetí pojišťovací gól. Včera si bohužel vybral slabší den Aleš Mandous a vše završilo šílené vyloučení Plavšiče, nervozita byla patrná na všech. Naštěstí jsme to dokázali udržet a postoupili. Těším se na dnešní los. Láteření nad ztracenými body do koeficientu nám snad kluci vynahradí ve čtvrtfinále, je to parádní úspěch nehledě na včerejší prohru.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      samyeto     před 3 lety 18.03.2022 11:32 |  
      3 11

      akce krásný ale k čemu nám to je když jsem zase prohráli. po druhé za sebou. a stejně jako v Liberci mám dojem že je to i vina trenérů. včera pozdní střídání když už někteří tahali nohy...

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        kjandourek (admin)     před 3 lety 18.03.2022 11:47 |  
        4 5

        Možná sis toho nevšiml, ale pohárové dvojzápasy se hrají postup a my jsme včera POSTOUPILI... takže nevím, o jaké porážce je tu řeč....

        • Re: LASK - Slavia 4:3

          Lunaris     před 3 lety 18.03.2022 12:06 |  
          8 4

          Porážka 4;3, když vedeš 3:1. To by se přece stávat nemělo a omlouvat to pak taky ne.

          • Re: LASK - Slavia 4:3

            kjandourek (admin)     před 3 lety 18.03.2022 12:22 |  
            9 4

            Je to pohárový dvojzápas - když první zápas vyhraješ o tři góly a ve druhém těsně před koncem prohráváš o gól, tak prostě nemá smysl hnát se za vyrovnáním...

            Já prostě nechápu tu negativitu... já byl nadšenej - po nesmyslném vyloučení jsme hráli celý druhý poločas o deseti a pořád jsme je drželi na uzdě, naopak jsme jim i v téhle konstalaci hvězd dali gól a ještě v 84 minutě to bylo na góly ve druhé půli 1:1.... A po tom ještě nesmyslnějším vyhození Plavšiće jsme dostali jenom dva góly - v devíti po celé půli v desíti, takže jsme v pohodě postoupili....

            Já odcházel ze stadionu k autu naprosto spokojenej s tím, že se těším na los ... a pak tady koukám jak z jara....

            • Re: LASK - Slavia 4:3

              Lunaris     před 3 lety 18.03.2022 12:59 |  
              3 7

              Vedeš 3:1, ztratit už bys to neměl. Nepíšu nic o nějakém hnání se za vyrovnáním. Pro mě je třeba těžké to přijmout, protože když vidím nevyrovnané výkony některých hráčů, tak odepisuju titul. A to mě štve nejvíc.

              • Re: LASK - Slavia 4:3

                kjandourek (admin)     před 3 lety 18.03.2022 16:53 |  
                4 0

                ???? Cože? Jak můžeš odepisovat něco, co ještě nikdo nezískal? Titul se uděluje na konci soutěže a dokud je na něj šance, tak tomu věřím.... je to sport a ne rovnice, kde se dá něco vypočítat... Tohle stahování kalhot ...

                vedeš 3:1 a hraješ celý poločas v deseti a následně jdeš do devíti - nevidím jediný důvod, proč bys při téhle konstalaci hvězd měl mít povinnost něco udržet... každý zápas má svůj vývoj a když se to takhle zvrtne, tak může být úspěchem i udržení postupového výsledku...


                Komentář byl uživatelem upraven (18.03.2022 16:53) . Zobrazit původní komentář

                • Re: LASK - Slavia 4:3

                  Slavistat     před 3 lety 19.03.2022 08:11 |  
                  1 0

                  Vy jste si asi nevšiml, že mluví o tom jak v závěru z různých neskutečných příčin dopustili prohru v zápase, který měli za stavu 3:1 vyhrát a ne, že na konci nevyrovnali. K té situaci na konci = že dostali ty 3 góly a psychickému stavu v jakém zápas dohrávali nemělo dojít, to je to zásadní. A v tom má pravdu.

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        pf     před 3 lety 18.03.2022 11:48 |  
        2 0

        Tak v tomto případě nám to bylo k postupu do čtvrtfinále, což představuje báječný úspěch. Ta prohra mě netíží, nevyřadila nás ze hry.

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        wimpy     před 3 lety 18.03.2022 11:49 |  
        9 1

        K tomuto dodám, že v okamžiku, kdy jsme prostřídali, se hra sesypala.

  38. hmm

    ehad     před 3 lety 18.03.2022 11:12 |  
    10 1

    Behem zapasu (po prvnim golu co jsme dostali) jsem chtel napsat, ze je sileny, jake goly my dostavame. Vzhledem k vypadku jsem to napsat nemohl, coz je dobre, protoze bych to musel psat jeste trikrat ....

    Ohledne CK pro Plavsice neresil - asi to byla chyba rozhodciho, mela byt jen ZK.
    Ale rozhodci uz chyboval v prvnim polocase, kdy pro zmenu Plavsicovi nepisknul jasnej faul zezadu na utociciho hrace na ZK. Takze vylouceni lze akceptovat ...

    Nelibi se mi to rozcilovani hracu smerem k rozhodnutim rozhodcich, Oli to uz prehani ... Plavsic nevim ... ale je mozne, ze mu to rozhodci pricetl k "dobru" ...


    Komentář byl uživatelem upraven (18.03.2022 11:13) . Zobrazit původní komentář

    • Re: hmm

      samyeto     před 3 lety 18.03.2022 11:27 |  
      7 2

      souhlas s tím rozčilováním. Oli to opravdu hodně přehání už dlouho, včera i Traore se dost rozčiloval. tohle nerad u našich hráčů vidím.

  39. Re: LASK - Slavia 4:3

    mirda     před 3 lety 18.03.2022 11:15 |  
    4 26

    Z jasného zápasu s podprůměrným evropským soupeřem nakonec blamáž. Včera dobrý terén, přesto sledovat práci s míčem Schranze, Lingra, Olayinky, Tecla přivádí k až bezmocné zuřivosti.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Edenjejenjeden     před 3 lety 18.03.2022 11:21 |  
      16 2

      Blamáž ? Hele všimnul sis , že i v deseti jsme byli lepším týmem , a že třeba Olayinka sice spoustu věcí zadrbal (jak je jeho zvykem) , ale že dal i nádherný gol , který si sám připravil ? A jestli považuješ za blamáž postup do čtvrtfinále evropské soutěže , tak ten matroš co bereš bych fakt chtěl mít doma ....

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        Qope     před 3 lety 18.03.2022 11:25 |  
        11 2

        Když tak čtu komentáře, jako má třeba zde uživatel mirda, tak si říkám, že je asi i možná dobře, že to tu včera něšlo :-D

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        mirda     před 3 lety 18.03.2022 11:51 |  
        5 12

        Omlouvám se, žádný matroš neberu ani nemám, ale vidět tolik nevynucených chyb a nepřesností u profesionálních hráčů mně vytáčí. Z jednoduché přihrávky je špek pro spoluhráče, který ještě většinou končí naším faulem. Soupeř to průměrný byl, vezmi kolik kromě 7 gólů nám dovolil šancí.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      pf     před 3 lety 18.03.2022 11:57 |  
      9 2

      Já si teda blamáž představuju úplně jinak, ale patrně jsem méně náročný fanoušek:) Aspoň se tak vyvaruji pocitům bezmocné zuřivosti a zažívám radostné pocity z cenného postupu nad "podprůměrným" soupeřem:)

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      pehacko     před 3 lety 18.03.2022 12:11 |  
      3 0

      Tak to jsem se dival na jiny fotbal… hriste rozhodne nebyl kulečník a obcas se nahrávka po zemi sama od sebe zvedla az k pasu, jak se mic zavadil o den.

  40. Re: LASK - Slavia 4:3

    Arya     před 3 lety 18.03.2022 12:00 |  
    4 1

    Já být Jindrou, tak mě ke konci zápasu odváží rychlá :D I tak jsem myslela, že dostanou mrtvici a infarkt najednou...
    A dobře, že stránky nešly. ;)

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      pehacko     před 3 lety 18.03.2022 12:09 |  
      8 2

      Kolaps stránek nas zachranil od tuny blitek… nadhera!

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        Slávista 51     před 3 lety 18.03.2022 12:16 |  
        1 1

        Jo,
        do rána mnozí " vychladli ".
        I KDYŽ ČLOVĚK PADNE NA KOLENA,
        nejdůležitější je, co nejdříve/nejrychleji vstát !

        • Re: LASK - Slavia 4:3

          pehacko     před 3 lety 18.03.2022 12:24 |  
          2 1

          No je pravda, ze me tradicni uklidneni jizda vozem k severni hranici po d8 a zpet me diky cene phm přešla a vyhodnotil jsem, ze bude levnejsi vypit deset plzni a lahev slivovice!

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        Arya     před 3 lety 18.03.2022 12:19 |  
        4 2

        Se Karlovi nechtělo regulovat diskuzi, tak pro jistotu stránky ještě před zápasem vypnul ;)

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        johnynz     před 3 lety 18.03.2022 12:52 |  
        1 0

        To teda, gayza teda psal hned rano, ale byl takovej umirnejsi :D

  41. Re: LASK - Slavia 4:3

    Lunaris     před 3 lety 18.03.2022 12:20 |  
    7 0

    Jestli bude takhle Sor utíkat Římanům, tak se obávám, aby tu přes léto vůbec vydržel.

  42. Re: LASK - Slavia 4:3

    Petr9608     před 3 lety 18.03.2022 12:22 |  
    2 1

    74. min....

    A: Tak koho bys chtěl ve ČF?
    B: Ještě v něm nejsme, hele....
    A: JJ, jasně ti dřeváci to te´d votočej z 1:3 na 6:3 a v prodlužku sedmej :-D
    B: :-D :-D :-D

    Ne, opravdu neuvěřitelný. Po tom 4. gólu to na tom pažitu fakt vypadalo tak, že do nějaký 92. tam mohl padnout pátej a nakonec finální útok se Šlágrem 11 proti 8+1... Kdo by asi měl více šancí v prodlužku není třeba spekulovat...

    Člověk si třeba, z nějaké úcty, řekne, že ve fotbale se může stát všechno, ale zároveň si řekne, že by zase měl být realista a na ohrožení postupu 20 minut před koncem za stavu 7:2 agg pranic reálného není. Kor proti ne zas tak dobrému soupeři.

    Pro koeficient tragédie. PAOK měl kurz na výhru v Belgii přes 7,00.... To jen pro ilustraci.

    Jakoby jsme si tu neskutečnou euforii z před tří let vybrali na pár roků dopředu a už podruhé jsme do ČF postoupili s jaksi kyselým obličejem.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 13:17 |  
      1 0

      Jako zase klid. O postup jsem opravdu strach neměl. Navíc - popravdě oni ty jejich góly byly taky dost velké haluze.

  43. EL vs. EKL

    Petr9608     před 3 lety 18.03.2022 12:27 |  
    2 3

    Jsou tyto dvě soutěže ve vaší rozlišovací schopnosti?

    Tj. vnímáte nebo nevnímáte rozdíl, že letos hrajeme něco horšího jak loni?

    Za sebe myslim, že já častečně ano. Že je to "cesta do Tirany" na stadion (zhruba) velikosti Edenu, že ve ČF čeká Bodo/Glimt, PAOK.....

    • Re: EL vs. EKL

      kjandourek (admin)     před 3 lety 18.03.2022 12:40 |  
      10 0

      Já bych tedy upozornil na jednu věc: v loňském formátu hrálo EL 48 týmů (12 skupin po čtyřech...) - první dva týmy šly dál a jelo se šestnáctifinále až finále.... letos hrálo EL 32 týmů (8 skupin po čtyřech).... a ty, co skončili na třetích místech šli do play off EKL....

      Ono když se řekne, že to je až třetí soutěž, tak to možná vypadá, jako že je slabší.... ovšem v základních skupinách bylo 16 týmů, které by v loňském formátu hrály EL (takže rozšíření jenom pro šestnáct dalších) a spadlo tam osm dalších z EL .... takže kvalitativně to není o tolik horší než loňská EL... A to nemluvím o tom, že v téhle fázi už můžeme dostat jenom hodně těžkého soupeře... AS Roma, Marseille, Leicester, holandské týmy, to všechno je stejná kvalita jako loňská EL - dejme tomu o kolo dřív...

    • Re: EL vs. EKL

      Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 12:43 |  
      3 1

      Jj. vnímám, ale pozitivně. Beru, že existuje nějakých TOP10 klubů (Real, MC, Bayern, Lpool), od kterých je cílem nedostat klepec 7-2 v jednom zápase. Ty tvoří to gró LM. Pak je dalších 30? týmů tvořících to lepší z TOP5lig (Bergamo, Sevilla, Leverkusen, ... JUVE). No a těch už je na obsazení LM moc, a dělaj tu lepší omáčku EL. Navíc, tady už je místo pro pravidelnou účast a ohrávání mládí týmů typu Ajax, Benfica, které umí být kvalitou v té druhé sestavě, ale dalšími aspekty (liga, prodejní klub, ...) jsou za nimi a mohou mít výkyvy větší. Maj ambice na LM, ale nepohrdnou ani EL. No a pak jsme my, a kluby jako my. Kde musí vše šlapat jak hodinky, stejně Ti každej půlrok někdo ze západu vyřízne srdce a tak jsi v háji, pokud nemáš J1T (naše výsledky v Evropě jsou TOP i pro západní mančafty).
      Resumé: LM je vlhkej sen (ekonomicky, ...), ale chodím na Slavii. Takže jednou za čas OK. EL to umí být námi hratelná soutěž, kde si rovnocenně poměříme pindíky, ale vždycky se najde nějakej starší a větší hajzlík, co propadne z LM (Chelsea, Arsenal - možnostma kluby TOP10 kategorie) a vytře si s nama. V EKL to vypadá dobře ložený. S trochou štěstí si užijeme pěkné výjezdy (Istanbul, Řím, Marseille, ...) a dá se dostat snad daleko. Takže snažit se o LM, nebýt zklamaný z EL, a pokud EKL snažit se to drtit do finále :))

      • Re: EL vs. EKL

        Ivan     před 3 lety 18.03.2022 14:23 |  
        4 0

        A proč ne LM? Koeficientově tam patříme... Abychom se tam dostali, tak musíme vyhrát naši ligu a pak porazit nějaké ne-lepší týmy v předkolech. Prohrát s Mytilandem a Ferencvarosem je něco co se sice může stát, ale říci že je vlhký sen přes ně přejít je prostě divný. Plzeň taky postupovala do LM a byla nenasazená. My jsme nasazení.

        Neříkám že čekám každý rok LM, ale nechápu proč se na to nahlíží jako na něco co by tu mělo být jednou za 15 let.

    • Re: EL vs. EKL

      sicilianbrno     před 3 lety 18.03.2022 13:05 |  
      1 0

      Až bude VAR ve vyřazovaci fazi jako u EL, tak se ten rozdil trochu sniži....jinak skrz kvalitu tymu jde citit že ta kvalita bude trochu slabši ( paok ani norove by se nedostali tak daleko v El), ale pořad je tam hodne kvalitnich tymu na vyhru v souteži....

    • Re: EL vs. EKL

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 13:24 |  
      3 0

      Dobrý postřeh. Popravdě taky trochu cítím menší despekt k EKL. Přeci jen je to jen "C" soutěž. Ale jak píše níže Karel, fotbalovou kvalitou to zase tak velký rozdíl mezi EKL a EL není. Asi jde i o zvyk. Je to nová soutěž, ještě si hledá to místo a respekt. Ale pořád je to evropská soutěž s mnoha kvalitními týmy a vyhrát ji by byla senzace.

  44. Re: LASK - Slavia 4:3

    Gordo     před 3 lety 18.03.2022 13:24 |  
    5 2

    Kašlat na celý koeficient.Do poháru se pak dostanou klauni typu LB,MB nebo Peltonec a vyletěj (čest vyjímkám) v 1 předkole.Pak se naše body děli 5 Např.našich 16 bodů děleno 5 =3,2 a děleno 4=4. Naše liga prostě nedá víc než 1-2 týmy,které by mohly něco uhrát.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      sadlos (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 13:52 |  
      3 0

      Za to Řecko, Kypr, Dánsko dává 5 týmů, že ano? Když je možnost o to zabojovat, tak by byla blbost to nechat jiným. Ať raději teřou i drobné peníze do fotbalu u nás, než na druhé straně Evropy... I kdyby to byly jen dvě mega za vypadnutí v předkole do Slovácka.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Ivan     před 3 lety 18.03.2022 14:08 |  
      3 0

      Tak nevím, kopneš si do Jablonce, ale o Spartě pomlčíš, ač první jmenovaný do koeficientu přinesl více bodů za 5leté období... :D

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Lord_Edmund     před 3 lety 18.03.2022 14:11 |  
      2 0

      jde především o Slavii, aby měla větší šanci v kvalifikaci LM, např. nasazený -nenasazený, 3.nebo 4. předkolo. A k tomu nám ten koeficient pomoci může.

      • Re: LASK - Slavia 4:3

        Ivan     před 3 lety 18.03.2022 14:24 |  
        0 1

        Nasazení je podle klubového koeficientu, ne národního jestli se nepletu.

        V tuto chvíli nění koeficient otázka 3/4 předkolo, ale spíše 2/3.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      torn     před 3 lety 18.03.2022 14:31 |  
      3 0

      Víc takových klaunů jako je Liberec a Jablonec v ČR. Koeficient je důležitý pro zvýšení kvality ligy, což je to, co zoufale potřebujeme. Nejen z důvodu růstu hráčů, které poté můžeme koupit, ale i ta vyšší kvalita hry je velice důležitá.

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Ferguss     před 3 lety 18.03.2022 14:35 |  
      2 1

      O to přece vůbec nejde, koukni kdo hraje za ostatní země okolo patnáctého místa, taky žádná sláva. Kromě toho, pro nás je důležité nasazení. A i když např. Slovácko vyletí v prvním předkola stejně je to pro ty kluky super zkušenost a motivace.

  45. Re: LASK - Slavia 4:3

    Corfe     před 3 lety 18.03.2022 13:27 |  
    15 1

    Za mě je pozitivní, že ve dvojzápase osmifinále evropského poháru jsme byli herně o několik tříd lepší než soupeř a nasázeli mu 7 gólů. V jedenácti i v deseti proti nám neměl LASK šanci.

    Máme smůlu, že jsme poněkolikáté narazili na rozhodčího mimoně s nesmyslným metrem. Podle mě byl včerejší zápas od obou týmů korektní, bez tvrdostí a zákeřností. Řečí čísel ovšem 7 žlutých a 2 červené čili např. o jednu žlutou VÍC než při loňské řezničině v Glasgow. Superakurátní blázen, který nás poškodil stejně jako Italové v Midtjyllandu.První žlutá Ousou nesmyslná, červená pro Plavšiće taky, to nemusela být vůbec karta a když, tak maximálně žlutá. Bohužel kvalitních evropských rozhodčích úrovně Marciniak, Cakir, Makellie nebo Kulbakov je zjevně málo. Kdyby se v naší lize používal stejný metr jako včera, tak se skoro žádný zápas nedohrává v plném počtu.

    Druhá žlutá Ousou samozřejmě oprávněná, jeho velká hloupost a nevyzrálost stejně jako na podzim v derby, je mladý, snad dozraje. Hráči nejsou stroje a třeba Ousou jde teď evidentně přes závit, potřeboval by oraz, ale nemůže, když porůznu chyběli nebo chybí Hovorka, Kúdela i Kačaraba.

    Mandous si včera vybral mizerný výkon, naštěstí nás to nestálo postup a příště věřím, že zase zazáří. Neberu nářky na koeficient. Je to škoda, ale větší škoda je vypadnutí Slovácka s Plovdivem, Plzně s CSKA Sofie a Sparty s Bělehradem. My pravidelně přispíváme nejvíc, nám není stran koeficientu co vyčítat, ale jde to ztuha, když to jeden táhne a tři/čtyři se vezou.

  46. repre pauza

    ehad     před 3 lety 18.03.2022 13:38 |  
    3 0

    Po vcerejsim vykonu si rikam, ze fakt doufam, ze Jira jeste nepoleti na repre sraz.

    Zajimavy je taky srovnani zapasu vcerejsiho a zapasu v nedeli. Oba zapasy ovlivnilo brzke vylouceni, ale tempo hry, pocet skutecne odehranych minut ... to se vubec neda srovnavat.

  47. Re: LASK - Slavia 4:3

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 18.03.2022 14:11 |  
    3 0

    Jako tedy na konci velká divočina, stát se to při utkání v naší lize, tak se asi posereme, takhle to mělo dobrý konec. Nicméně je to určité varování. Mandous a i jiní si vybrali slabší den, tedy spíše ke konci matche. První půle dobrá Sor hodně dobrý, Holeš třeba taky. Začínám se trošku obávat o obhajobu titulu vzhledem k našemu boji na obou frontách. Estébáci si budou hlídat rozhodčí a budou mít klid na každý ligové utkání, bude to ještě zajímavé, teď hlavně udělat doma budvárek.

  48. Re: LASK - Slavia 4:3

    japhy     před 3 lety 18.03.2022 14:24 |  
    7 1

    To bylo maso :)
    Sor by se měl uklidnit, rád bych ho tu viděl ještě příští sezonu.
    Červená pro Plavčíka holej nesmysl, když na konci poločasu pustil ten jejich šlapák.
    Mandou, no, neříkám nic.
    Teclík - jestli se nepletu, byl to on, kdo udělal naší zeď hladovou a před posledním gólem dostal hezký jesle, takže docela pecháček.

  49. Re: LASK - Slavia 4:3

    dm52     před 3 lety 18.03.2022 15:20 |  
    0 0

    Tak ve čtvrtfinále opět Feyenord.

  50. Mandous

    domácí     před 3 lety 18.03.2022 15:51 |  
    5 5

    Někomu se to nebude líbit, ale výkon Mandouse byl strašný . Myslím,že nastal čas pro změnu. Nezavrhal bych ho, ale pauza mu prospěje.

    • Re: Mandous

      Slávista 51     před 3 lety 18.03.2022 16:06 |  
      0 2

      Jó ?

    • Re: Mandous

      pf     před 3 lety 18.03.2022 16:49 |  
      7 0

      Možná se ti to nebude líbit, ale já bych to nechal na našich trenérech. Myslím, že sami nejlépe vyhodnotí, komu případně změna prospěje:)

      • Re: Mandous

        domácí     před 3 lety 18.03.2022 17:31 |  
        0 0

        I kdybych nechtěl tak je to na trenérech a je to tak dobře

    • Re: Mandous

      1zippo1     před 3 lety 18.03.2022 20:21 |  
      6 4

      Co by se komu nemělo líbit? Prostě se Mandousovi zápas nepovedl. Ale nepřišli jsme jeho zápasem blbec o postup tak jako v případě Koláře a už se volá po jeho výměně. Neuvědomuji si nějakou jeho chybu v jiných zápasech, kdy by ovlivnil výsledek či vývoj hry. Já třeba jsem při zápasech s ním klidnější.
      Ousou... tomu klukovi je 21 let a měl tu smůlu, že se nemohl učit vedle Ondry Kúdely tak jako třeba Zima. Ale jinak je spolehlivý a myslím si, že bude velice konstruktivní a půjde od nás jako hvězda. Má myšky, bohužel v důležitých zápasech, ale přičítal bych to věku a nezkušeností se zápasy podobného významu.
      Jirka je neskutečný úkaz, jen mám trošku obavu, aby nezačal moc hamounit. Moc si vážím toho, že chtěl jít k nám. A za to patří obrovský dík Olimu i Ibrovi. A samozřejmě vedení.
      Podle mě měl včera JiT střídat dřív a využít všechny možnosti. Kluci tahali nohy, byl to běhavej zápas nahoru dolů.
      Tecl, pokud se chtěl ve zdi chovat, jak se choval, měl raději hlídat půlku.
      To je můj pohled na zápas a klukům děkuji za postup...-)))

      • Re: Mandous

        lantsmit     před 3 lety 18.03.2022 23:38 |  
        2 3

        Mandous udělal podobnou chybu už na Slovácku, v závěru zápasu málem podobné pustil jedinou střelu domácích z velké dálky. Ousou chodí takhle do všeho pořád, nezvažuje, jestli teď couvne, nebo vletí, nebo odstínuje. Na pohled to vypadá efektně, často díky tomu získá včas důležité míče, ale je to šíleně riskantní a nedá se to omlouvat jenom věkem. Za nějakejch třicet zápasů nás doslova položil ve třech, a to zrovna těch větších, důležitejch, dvakrát derby a teď v Linzi. Je to určitě k zamyšlení pro náš realizák. Stejně jako Mandy, velký výkony ve velkých zápasech vyžadují velkou psychickou odolnost, schopnost dělat správná / velká rozhodnutí. Připomínám, že Zimič tohle nikdy neudělal, když jedna z jeho velkých předností byla právě ta spolehlivost. A Kudy s tím zase tak moc dělat nemohl, resp. těžko by dokázal zabránit těmhle opakovanejm, naprosto individuálním úletům Ousoua.

  51. Re: LASK - Slavia 4:3

    Slavistat     před 3 lety 19.03.2022 00:58 |  
    2 0

    Tak to byl zápas. I v deseti to bylo v pohodě, přidali jsme 3 gól a celkově to vypadalo, že zápas se dohraje. Ovšem co předvedl Mandous při té střele z dálky, to byla vražda v zápase. Tím Rakušáci dostali novou motivaci a šanci, bez toho šíleného gólu by se na to nezmohli. A pak přísné vyloučení Plavšiče a další nešťastný gól po chybě ve zdi, kdy to prošlo mezi hráči (jmenovat nechci) a odrazy se to dostalo k soupeři do gólovky. A pak už se to vezlo, bohužel to mužstvo nebylo schopné ustát, to už se někdy stane a Mandous zase nic nechytil a prošlo mu to mezi nohama. Fakt to jde za ním. Teď otázka, jak ho dát psychicky dohromady, aby to nestálo další body, jestli ho podržet, co mu to nevyšlo nebo ho nechat odpočinout - jo to trenérům nezávidím. A bohužel Ousou, jak někdy je vynikající, tak už ve druhém zápase se nechal docela naivně vyloučit.
    Je to škoda, toho zápasu, vyloučených hráčů. Mám po něm takovou divnou pachuť, divný pocit zklamání, rozčarování, trochu podobný jako po Rangers, ale tam byly napřed ještě emoce a teprve dalších dnech jsem měl ten divný pocit. No tak snad to zvládneme s Budějicema a pak se dá mužstvo dohromady a vrátí se zranění hráči a bude líp. A do toho ještě nemoc J.Tvrdíka, nějak se teď lepí smůla... :o(

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Leksel     před 3 lety 19.03.2022 14:41 |  
      2 0

      Jak jsem dřív nadával, proč místo Koláře z formy nepostaví už konečně opomíjenýho Mandouse, kterej se pak skvělé prezentoval, tak v tomhle zápase úplně propad'. Tohle byl jeho absolutně nejslabší výkon, kterej byl až strašidelnej. Nevím, co se s ním dělo, jestli se zdravotně nějak necítil nebo nějaký osobní starosti, ale ten druhej gól z uctivý vzdálenosti, při kterým měl nezakrytej výhled, bych snad vyrazil i já, třeba blbě někam před sebe, ale do brány by neprošel. Pak ty jesle na závěr to už byla tragikomická třešnička na dortu. Náš výkon se mi do Sorova třetího gólu velmi líbil (vyjma nedisciplovanýho Ousoua, ale ten druhej debilní gól a vyloučení Plavšice za nic, soupeře nastartoval a na nás hodil deku. Postup dobrej, ale pocity mám kyselý.

  52. Re: LASK - Slavia 4:3

    Slavistat     před 3 lety 19.03.2022 08:05 |  
    0 0

    Ten komentář měl patřit úplně jinam, tak jsem ho smazal.


    Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2022 08:08) . Zobrazit původní komentář

    • Re: LASK - Slavia 4:3

      Leksel     před 3 lety 19.03.2022 14:22 |  
      0 0

      Don't worry, be happy! :-)