Rakouský tým se ale ještě určitě pokusí zabojovat. Úspěch v evropských pohárech by jim totiž mohl koupit alespoň malý odpustek u fanoušků za nepodařenou ligovou sezónu. O víkendu linečtí sice dokázali zvítězit vysoko 6:0 proti Tirolu, ale to je skutečně slabá náplast. Boj o poháry ani titul se jich totiž dávno netýká a loňské třetí místo zůstalo v nedohlednu. Ve víkendovém zápase zazářil japonský útočník Keito Nakamura. Autor dvou branek sice v prvním zápase proti Slavii naskočil jen na deset minut, dá se ale čekat, že zítra by mohl dostat větší šanci. Stálicemi v sestavě rakouského týmu pak zůstávají útočník Husein Balič nebo brankář Alexander Schlager. Vzhledem ke stále probíhající rekonstrukci domácího stadionu lineckých se zápas odehraje v azylu v Sankt Pöltenu. Podrobnější představení zítřejšího soupeře Slavie jste si mohli přečíst v článku před prvním zápasem.
Sešívaní jsou blizoučko dalšímu zápisu do klubové historie a také třetímu postupu mezi osm nejlepších v evropském poháru za poslední čtyři roky. Před tímto úkolem bude stát sestava velmi podobné té z minulého týdne – z dlouhodobých marodů se podle všeho nikdo nevrátil a celá řada hráčů nefiguruje na soupisce pro evropské poháry. Ve hře je návrat Ivana Schranze a Ondřeje Lingra, kteří první zápas vynechali kvůli viróze, nejistá je pak situace kolem Lukáše Masopusta nebo Oscara. S týmem sice odcestovali Taras Kačaraba a Ondřej Kúdela, ale jejich návrat na hřiště je spíše nepravděpodobný. Zápas vypukne zítra ve 21 hodin a přímým přenosem ho odvysílá stanice ČT Sport.
Tip na sestavu: Mandous – Bah, Ousou, Holeš, Plavšič – Traoré, Talovierov – Schranz, Lingr, Olayinka – Sor
Kurzy: 2,61 – 3,60 – 2,55
Komentáře (68)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
pehacko před 3 lety 16.03.2022 17:31 |Pro Předsedu vyhra, jina moznost neni!
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
carevitchando před 3 lety 16.03.2022 19:23 |Máš pravdu, místopředsedo!
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
necich před 3 lety 16.03.2022 19:37 |Myslím, že postup by stačil. Výhra až v Plzni...
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
dalislavista před 3 lety 16.03.2022 19:58 |No raději už s budějkama... Ale i zítra by to chtělo vyhrát!
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
necich před 3 lety 16.03.2022 20:34 |Výhru doma beru jako samozřejmost..
No, náskok má Slavia slušný, takže
Slávista 51 před 3 lety 16.03.2022 17:32 |by postup neměl " utéct ".
A také by měli chlapci, udělat radost Tvrdíkovi.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Ivan před 3 lety 16.03.2022 17:39 |Jirkovi chybí 2 góly aby dohnal nejlepší střelce letošní konferenční ligy, tak snad to stáhne už zejtra.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
kostelnivlajka před 3 lety 17.03.2022 07:37 |Je to na čt, dík?
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Akuls před 3 lety 17.03.2022 10:00 |Odvetu pískají rozhodčí z Belgie, jako hlavní Lawrence Visser, na pomezí Rien Vanyzere a Thibaud Nijssen. Čtvrtým rozhodčím je Bram Van Driessche. VAR v této fázi soutěže jak známo na zápase přítomen není.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
žbl68 před 3 lety 17.03.2022 10:18 |výhra a postup !
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Ragnarok před 3 lety 17.03.2022 10:32 |Jejich brankář je sice stálicí v sestavě, ale v Edenu to nebyl žádná Schlager.Střelba, střelba, střelba.
Výhra pro koeficient a sebevědomí by byla krásná. Kdyby tak chtěli nasadit širší kádr.
Ví se, co ten Krmelec řekl trenérům? Odcestoval, nebo balí se ženou ty balíčky?
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
SirCohen před 3 lety 17.03.2022 11:02 |Kdo by měl nasadit širší kádr? Pro zápasy EKL moc široký není.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Ragnarok před 3 lety 17.03.2022 11:03 |Linz, protože by vyhodnotili, že už to nemá cenu.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
SirCohen před 3 lety 17.03.2022 11:07 |To se myslím nestane.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
necich před 3 lety 17.03.2022 11:11 |To se určitě nestane, jde jim mimo jiné i prestiž..
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Dennis před 3 lety 17.03.2022 12:13 |Hlavně v lize už asi nemají moc o co hrát, od sestupu jsou relativně daleko, poháry jsou pro ně pasé. Vlastně je pro Linec EKL momentálně asi priorita.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Betynka58 před 3 lety 17.03.2022 11:48 |No, on kolikrát širší kádr dokáže nadělat větší neplechu než základní sestava. Jen ať raději hrají s kádrem z Edenu.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
kjandourek (admin) před 3 lety 17.03.2022 13:20 |V pátek si na tréninku poranil kotník, takže do Rakouska ani nepřijel.... Zaznělo na tiskovce...
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Arya před 3 lety 17.03.2022 19:19 |Standa mu pořád okopává kotníky!
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
kostelnivlajka před 3 lety 17.03.2022 12:32 |Děkuji za info, zeptám se v chráněnce
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
honza1947 před 3 lety 17.03.2022 12:51 |Všechny zápasy našich mužstev EL a EKL přenáší ČT Sport. To není nic nového. Bylo tomu tak i v minulých letech.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Ragnarok před 3 lety 17.03.2022 13:03 |Není to pravda. Má právo 1. a zároveň jediné volby. Takže všechny nepřenáší. Přenáší jedno utkání na kolo. Když je pouzejeden účastník, tak je logické, že je to Slavia.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
honza1947 před 3 lety 17.03.2022 13:10 |No nejsem si jist, ale myslím, že když ještě hrála i RB tak dávali oba zápasy. Jeden od 19:00 a druhý od 21:00. Ale možná, že se mýlím a mýliti se je lidské.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
wimpy před 3 lety 17.03.2022 13:13 |Nedávali. Druhý byl vždy na Sport 1.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
honza1947 před 3 lety 17.03.2022 13:15 |Máš pravdu! Omlouvám se.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
p!erreCORE před 3 lety 17.03.2022 12:53 |dávaj, ale kvuli hokeji az od deviti
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
honza1947 před 3 lety 17.03.2022 13:03 |Vždyť oni také od devíti, resp. od 21:00, hrají, takže o nic nepřijdeme. Leda tak o nějaké kecy předřečníků ve studiu.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
p!erreCORE před 3 lety 17.03.2022 13:12 |dík za reakci, já to myslel jako vtip, evidentně nepochopený :) jakože se to nehraje jako minule od 18:45. a abych napsal něco kloudného, tak studio začíná ve 20:30
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
japhy před 3 lety 17.03.2022 12:36 |Zjistil jsem, že už vyloženě požaduju, aby byl v sestavě alespoň jeden z trojice Oscar, Plavšič, Sor :)
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
honza1947 před 3 lety 17.03.2022 12:58 |Požadovat to můžeš, ale v podstatě Ti je to vyloženě houby platné. I když si myslím, že tentokrát Ti bude splněno, dokonce přeplněno, protože tam zřejmě budou dva.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
pcitron před 3 lety 17.03.2022 14:36 |Jindra měl v Linci předchůdce svého trenérského stylu a světe div se - byl to Čech.
https://www.idnes.cz/fotbal/pohary/frantisek-bufka-trener-lask-linec-titul-rakousko-1965-pribeh.A220315_211658_fot_pohary_jic?zdroj=sport_hp
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
SKEP před 3 lety 17.03.2022 16:54 |Trenér Bufka převzal Baník v srpnu 1960 od Jar. Vejvody. Chachary dotáhl roku 1963 na 3. místo ligové tabulky. S Baníkem též vyhrál skupinu Interpoharu, v níž dále startoval Motor Jena, Osnabruck a Grazer AK. Není vyloučeno, že právě v Grazu oslnil linecké činovníky.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
houston (přítel SN) před 3 lety 17.03.2022 19:58 |Hlavně držet Olayinku daleko od naší branky. A Traorého taky. Pak by to mohlo vyjít... - :)
A teď do nich !
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
fajtik před 3 lety 17.03.2022 20:15 |Za chvíli hrajeme a tady úplně mrtvo! Hlavně žádná blbá červená, nebo penalta na začátku, ať si to v klidu uhrajeme.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
mig52 před 3 lety 18.03.2022 06:13 |Čeče, ty jsi ty redky musel cítit v rakouském luftu.:))))
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
fajtik před 3 lety 18.03.2022 07:31 |Škoda,že web nefungoval během zápasu, To by byla výživná diskuse. Hlavně posledních dvacet minut.
Komentář byl uživatelem upraven (18.03.2022 07:31) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Škoda,že web neungoval během zápasu, To by byla výživná diskuse. Hlavně posledních dvacet minut..
Skrýt původní komentář
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Heavy před 3 lety 18.03.2022 08:48 |Tak tady to nefunguje pravidelně .
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
VanDel před 3 lety 17.03.2022 20:18 |Teda ale ta lavička je celkem šílená......
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Heavy před 3 lety 18.03.2022 07:12 |Bohužel Stejně jako v Liberci Trpišovského problém sestavit dobrou sestavuTragický Plavšič ,neohrabaný Ukrajinec v záloze po půli Ok na stoperu , špatný Linger.Na Mandouse to neháži ,protože již nemá pozici jedníčky a je z té family nervózní a nedivím se mu.Hrajeme v deseti a nestřídáme stejně jako v devíti?!Tecl kapitán nadskočí ve zdi?? Nebýt famózního Jirky tak jsme skončili s podprůměrnými LASK již nyní .Ostuda!
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Lord_Edmund před 3 lety 18.03.2022 07:29 |Mandous to celý posr...nechápu vůbec proč poklekával a ani další góly nebyly úplně bez jeho chyb. Sor a Holy super, ostatní průměr, Ousou takovou žlutou prosté dostat nemůže. Další zápas kterej spoluhráčům podělal :-(
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
sicilianbrno před 3 lety 18.03.2022 08:23 |Tak Ousoa druhá žlutá špatný, školacká chyba, ale rozhodně nám zápas nepodělal, i v deseti sme byli lepší a do chyby mandouse na 2:3 sme zápas kontrolovali....
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
sicilianbrno před 3 lety 18.03.2022 08:25 |tak to sem viděl asi jiný utkání, mně se naopak Plavšič libil, někdy risk s těma kličkama u naší branky, ale jinak jistý zápas i směrem dopředu a neoprávněná červená karta, co víc ti na to říct...
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Ondráš před 3 lety 18.03.2022 07:53 |To byl závěr jak někde z divize:D
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Lunaris před 3 lety 18.03.2022 07:58 |Dostáváme neuvěřitelné množství červených karet. Bylo by velkým překvapením, kdyby takto chybující tým získal titul.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
SirCohen před 3 lety 18.03.2022 08:06 |Z mého pohledu byly obě červené nesmyslně udělené. První faul Ousoua určitě ne žlutá (nicméně jak šel do toho dalšího souboje je na pohlavek) a Plavšić rovnou červená je naprostý úlet.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Lunaris před 3 lety 18.03.2022 08:17 |Úlet nebo ne, dohrávali jsme o devíti, ztratili vyhraný zápas stejně jako v Ostravě. Takové výkyvy jsme v minulých sezónách neměli a tudíž od zbytku sezóny nic moc nečekám.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
SirCohen před 3 lety 18.03.2022 08:24 |Jasně, dohrávali jsme v devíti po nesmyslným vyloučení Plavšiće. To je něco, co sami těžko ovlivníme. Do té doby i v 10 jsme zápas relativně v pohodě kontrolovali.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Leksel před 3 lety 18.03.2022 11:17 |Ještě když byl ten zápas v 1. půli "normální" tak mě na Plavšičovi vytáčely ty jeho teatrální pády. Jinak taky souhlasím, co píšeš o těch kartách, Trpiš byl taky pěkně vytočenej, jak tam na toho hlavního na konci vyjel. Nás zařízla ta Plavšičova karta a slabej Mandous.
Komentář byl uživatelem upraven (18.03.2022 11:18) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ještě když byl ten zápas v 1. půli "normální" tak mi na Plavšičovi vytáčely ty jeho teatrální pády. Jinak taky souhlasím, co píšeš o těch kartách, Trpiš byl taky pěkně vytočenej, jak tam na toho hlavního na konci vyjel. Nás zařízla ta Plavšičova karta a slabej Mandous..
Skrýt původní komentář
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
SirCohen před 3 lety 18.03.2022 12:30 |A ty jeho kličky a tancovačky s míčem u vlastního praporku mi taky trochu brnkaly na nervy.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
mig52 před 3 lety 18.03.2022 08:17 |Tak já si vychutnávam postup, ale s kartami a fauly vůbec je to z naší strany špatné. Prostě zrcadlo naší ligy. Já nerozumím jedné věci. V lize si stěžujeme, jak se fauluje, hra kouskuje atd. a my přitom k tomu přispívame mírou vrchovatou jako ostatní. Nejsme v tom o nic lepší než Zlín, Karviná či Libe a další týmy. Prostě si kálíme do vlastního hnízda a ještě nedůstojně bulíme. No a ty návyky z ligy pak přeneseme do pohárů a je průser, byť vyloučení Plavčiče bylo nesmyslné. Vadí mi spíše to okecávání skoro každého písknutí rozhodčího proti nám, mávání rukama (Oli) a jiná gesta. To by měli trenéři vymýtit, třeba tvrdými pokutami, hráči se pak nesousředí a jsou z toho zbytečné maléry.
Komentář byl uživatelem upraven (18.03.2022 08:19) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak já si vychutnávam postup, ale s kartami a fauly vůbec je to z naší strany špatné. Prostě zrcadlo naší ligy. Já nerozumím jedné věci. V lize sssitěžujeme, jak se fauluje, hra kouskuje atd. a my přitom k tomu přispívame mírou vrchovatou jako ostatní. Nejsme v tom o nic lepší než Zlín, Karviná či Libe a další týmy. Prostě si kálíme do vlastního hnízda a ještě nedůstojně bulíme. No a ty návyky z ligy pak přeneseme do pohárů a je průser, byť vyloučení Plavčiče bylo nesmyslné. Vadí mi spíše to okecávání skoro každého písknutí rozhodčího proti nám, mávání rukama (Oli) a jiná gesta. To by měli trenéři vymýtit, třeba tvrdými pokutami, hráči se pak nesousředí a jsou z toho zbytečné maléry..
Skrýt původní komentář
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Droosy před 3 lety 18.03.2022 08:40 |To taky může znamenat, že jsme oslabili v zákulisí. Od provalení aféry Nezmar nás rozhodčí žlutí bez milosti. V každém zápase, a to i s posledními celky máme nejvíc faulů
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
soudce před 3 lety 18.03.2022 08:05 |Musím říct, že i nyní ráno jsou moje pocity ze včerejšího večera minimálně smíšené. Nebýt skvělých výkonů Jíry Sora a Holiho, tak jsme ještě díky, a to v následujícím pořadí belgickému rozhodčímu (nesmyslná červená minimálně pro Srkiho), Mandymu (2 góly jednoznačně jeho) a Standovi Teclovi (ukázkové uhnutí se míči ve zdi a další) přišli o postup. No nic je to za námi, teď hlavně porazit Budějky a pak se přes repre pauzu dát dohromady, abychom byli silní na závěr fotbalového jara. Ať žije Slavie.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
SirCohen před 3 lety 18.03.2022 08:09 |Hezky jsi to shrnul, naprosto souhlasím. Naštěstí toho Holeše a Sora máme.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Leksel před 3 lety 18.03.2022 08:16 |Tak my postupujeme dál Evropou a já mám stejně v sobě kyselej nepříjemnej pocit a pořád si přehrávám, co to bylo za přelud. První náš gól nádhera, klidně bych Oliho nominoval do gólů kola, pak sice srovnali po takovým divným kulečníku před bránou, na kterej jsme rychle odpověděli raketou Sorem, kterej 2 hráče při tom sprintu ještě oběhl obloukem a s přehledem nahrál volnýmu Bahovi. Pak to pohnojil Ousou, kterej mě svým chováním zklamal, po hodně přísný první žlutý se nepochopitelně zachoval jako totální amatér a právem dostal redku.
I v deseti jsme do 2. půle vstoupili aktivně, což korunoval sprintem od půlky opět Sor, s protivníka udělal jen nestíhající figuríny a bravurně podél gólmana zavěsil. Pak nastal pro zápas důležitej moment, kdy Mandous nečekaně pustil střelu z velký dálky, kterou jasně viděl před sebou a která, i když zaplavala, nebyla vůbec nebezpečná a dala se chytat nebo vyrážet. To docela beru jako jeho minelu. No a potom začalo něco, co asi nikdy nepochopím. Začalo to vyloučením Plavšice za zákrok, kterej, pokud vůbec, se měl maximálně žlutit. A během následujících 4 minut bylo všechno jinak a vítězství se přelilo k domácím. Nejdřív propálení zdi a z odrazu vyrovnání a záhy definitivní překlopení vítězství na domácí, prostřednictvím efektních Mandousových jeslí. Znovu opakuji ten hořký paradox, my postupujeme do čtvrtfinále, zápas mě bavil moc zejména zásluhou turboSora, Olayinky, Lingra, spolehlivého Holeše, Baha, ale vzhledem k tomu nepochopitelnýmu záhadnýmiu závěru, jsem z toho, jak to skončilo, rozladěn. V zápase mě hodně zklamal Ousou a Mandous neměl svůj den, nepůsobil vůbec jisté, ale za zmínku stojí, to jeho pohotově vyhození před druhým gólem, to bylo hezký. Po tom zápase bych Sorovi radši nastřelíl čip s GPS, aby se nám někde neztratil, byl famózní.
Komentář byl uživatelem upraven (18.03.2022 08:18) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak mi postupujeme dál Evropou a já mám stejně v sobě kyselej nepříjemnej pocit a pořád si přehrávám, co to bylo za přelud. První náš gól nádhera, klidně bych Oliho nominoval do gólů kola, pak sice srovnali po takovým divným kulečníku před bránou, na kterej jsme rychle odpověděli raketou Sorem, kterej 2 hráče při tom sprintu ještě oběhl obloukem a s přehledem nahrál volnýmu Bahovi. Pak to pohnojil Ousou, kterej mě svým chováním zklamal, po hodně přísný první žlutý se nepochopitelně zachoval jako totální amatér a právem dostal redku.
I v deseti jsme do 2. půle vstoupili aktivně, což korunoval sprintem od půlky opět Sor, s protivníka udělal jen nestíhající figuríny a bravurně podél gólmana zavěsil. Pak nastal pro zápas důležitej moment, kdy Mandous nečekaně pustil střelu z velký dálky, kterou jasně viděl před sebou a která, i když zaplavala, nebyla vůbec nebezpečná a dala se chytat nebo vyrážet. To docela beru jako jeho minelu. No a potom začalo něco, co asi nikdy nepochopím. Začalo to vyloučením Plavšice za zákrok, kterej, pokud vůbec, se měl maximálně žlutit. A během následujících 4 minut bylo všechno jinak a vítězství se přelilo k domácím. Nejdřív propálení zdi a z odrazu vyrovnání a záhy definitivní překlopení vítězství na domácí, prostřednictvím efektních Mandousových jeslí. Znovu opakuji ten hořký paradox, my postupujeme do čtvrtfinále, zápas mě bavil moc zejména zásluhou turboSora, Olayinky, Lingra, spolehlivého Holeše, Baha, ale vzhledem k tomu nepochopitelnýmu záhadnýmiu závěru, jsem z toho, jak to skončilo, rozladěn. V zápase mě hodně zklamal Ousou a Mandous neměl svůj den, nepůsobil vůbec jisté, ale za zmínku stojí, to jeho pohotově vyhození před druhým gólem, to bylo hezký. Po tom zápase bych Sorovi radši nastřelíl čip s GPS, aby se nám někde neztratil, byl famózní..
Skrýt původní komentář
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Ferguss před 3 lety 18.03.2022 08:17 |Včera.to zas byl další díl seriálu Střelba do vlastní nohy. Postup fajn, nicméně v koeficientu nám Řecko uteklo o 2 výhry. Samozřejmě záleží jak to bude s Ruskem. Mandy včera chytal hrozně, to nebylo jen o gólech, těch nejistot kdy mu prošel míč z úhlu nebo skoro neudržel průměrnou střelu bylo víc. Kdo mě ještě pil krev byl Plavšić, naprosto nesmyslná snaha o efektní klíčky za každou cenu, teatralní pády při sebemenším dotyku. Takhle tedy ne, soudruzi. Na druhou stranu famózní Holeš a Sor.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Radovan62 (přítel SN) před 3 lety 18.03.2022 08:21 |Hlavní je postup.Výhru nám sebral brankář 2góly jeho a vyloučení.Škoda koeficientu,Řekové odskočili
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
sicilianbrno před 3 lety 18.03.2022 08:26 |Teda, přijdu sem, čekám 300-500 komentářů jak si počtu a ono 50....mezi 20:18 - 7:12 prázdno...on byl (opět) výpadek webu???
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
SirCohen před 3 lety 18.03.2022 08:28 |ano, naštěstí :)
Komentář byl uživatelem upraven (18.03.2022 08:28) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
ano.
Skrýt původní komentář
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
sicilianbrno před 3 lety 18.03.2022 09:01 |ale já se právě na změnu nálad určitých uživatelů tak těšil :-)
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
hasák před 3 lety 18.03.2022 08:27 |Několikrát mě v průběhu zápasu napadlo, když se to začalo otáčet trochu v náš neprospěch (vyloučení Aihama, druhý gól,..), že by trochu uklidnění ve formě malý zdržovačky neškodilo, chtěli jsme pořád hrát totálně na férovku. A to i za stavu, kdy nás bylo na hřišti málo. Vím, všichni nadáváme, když to na nás v kaprlize hrajou, ale přeci jen je to součást taktiky každýho mančaftu, pár minutek ubrat tím, že mám míč pod kontrolou (Mandy měl možná obavu ze žlutky, ale i auty se házely šup dup) a my o tu kontrolu přicházeli během pár dotyků s míčem..
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
carevitchando před 3 lety 18.03.2022 08:29 |To byla divočinka, ten závěr. Poslední dobou bohužel dost často dáváme soupeřům šanci vlastními chybami, nebo nedisciplinovaností. Ano, červená být neměla a Ousu taky neměl dostat první žlutou, ale zrovna jeho vyloučení bylo naprosto zbytečné. I přesto jsme dominovali, LASK neměl nárok. Velice nepěkný den zažil Mandous, sice založil svým zákrokem brejk na 1:2, ale jinak působil roztěkaně. Pokud jsme tu po kiksech Ondry volali po výměně na brankářském postu, tak teď je taky nasnadě, aby si v neděli Mandous odpočinul na lavičce. Pochvala pro mimozemšťana Sora, jistého Holeše a snad i Traorého. Maxim na stoperu mnohem lepší, než v poli. Postup je ale pořád postup a to bych na závěr vypíchl, kdo z českých klubů to má, 3x čtvrtfinále EL nebo EKL a skupina LM za poslední 4 roky?
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
SirCohen před 3 lety 18.03.2022 08:37 |Talovierov se v záloze bude muset ještě hodně učit, přijde mi, že sice dost lítá, ale nakonec nikde není a vysoké míče sklepává hlavně soupeři. Na stoperu byl mnohem jistější, pochopitelně.
Snad jsme si už vyžrali všechnu bídu této sezony a odteď bude jen líp.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
navzdyslavia před 3 lety 18.03.2022 08:29 |Gratuluji celému teamu k postupu do čtvrtfinále EKL. Jen škoda prohry i kvůli koeficientu. Když bych si mohl vybrat dalšího soupeře ,tak z Norska : Bodö/Glimt. Teď už si vybírat nejde, ale myslím, že klub z Norska by mohl být hratelný. Koho určitě ne, tak Feyenoord. Už se těším na los a celý den budu zase nervózní.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Droosy před 3 lety 18.03.2022 08:43 |Mně by nevadil Glimt, PAOK a Marseille. Nechci Feyenoord a Eindhoven, přijde mi, že na holandske kluby neumíme (v repre to je naopak)
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
soudce před 3 lety 18.03.2022 08:44 |Když jsem viděl sestřihy včerejších odvet, tak opravdu nejvyšší kvalitu předváděl Feyenoord a rovněž PSV hrálo výborně. Ale i tebou zmiňovaný Glimt si to zkušeně pohlidal. Naopak mě nijak nepřesvědčili AS, Lišky i Marseille. Nemám tedy žádného vysněného soupeře, stejně je to vždy především o nás a naší momentální formě.
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Heavy před 3 lety 18.03.2022 08:51 |Bohužel ,ale tenhle výkon na Plzeň stačit nebude.Vždyť ti rakušáci byli více jak podprůměrní!!!?
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
Heavy před 3 lety 18.03.2022 09:05 |Jinak vymlouvat se na terén to by Trpišovskému šlo!,ale proč máme sakra tolik neohrabaných fotbalistů na perfektním hřišti?! Kde je problém se zpracováním míče a prvním dotekem Jindro?!!! Taloivierov katastrofa a hrůza,Plavšič šílenost,Ousou neohrabaný neumětel,Linger snaživý ,ale neohrabaný.Linc podprůměrné mužstvo v naší soutěži!Nestřídání hráčů jak v deseti tak v devilti!Pane Trpišovský tentokrát byl terén number one!!!!
Re: O postup do čtvrtfinále EKL proti Linci
w8888 před 3 lety 18.03.2022 12:16 |Češi a Rakušané vždy patřili v Evropě k nejpomalejším. Protože Čechů v týmu moc nemáme, působili jsme proti Linci jako jedenáctka sprinterů. Ale bohužel rychlost není vším, byť je důležitá.
Po čtvertečním představení jsem dlouho nemohl usnout a lámal si hlavu, jak je možné tak podělat vyhraný zápas.
Na prvním místě bych mezi viníky jmenoval Ousoua, neboť nechat si dát druhou žlutou tak stupidním způsobem, prostě nejde. A ještě tak brzy.
Druhý na pranýři je Mandous, gólman, kterého jsem až do včerejška stavěl mnohem výš než Koláře. Proti Linci dokonale vyhořel. První dva góly více či méně zavinil, nepodržel nás. Na druhé straně by nemělo zapadnout jeho úžasné založení naší gólové akce. Ale brankář je na hřišti v první řadě od chytání a Mandous nechytil nic. Není to letos poprvé, co nás v Evropě pohřbil brankář, stačí vzpomenout na šílené minely Koliho v předkolech. A to není dobrá vizitka dvojice, o níž si s oblibou říkáme, že je nesilnější v lize. Oba jsou navíc náhradníci repre.
Ve druhé půli jsme začali uvadat a já si lámal hlavu, sakra proč ten Trpišák nestřídá? Až když se na hřišti objevili Tecl a Kúdela, tak mi došlo, že na lavičcce toho moc není. S těmito hráči jsme v konci dohrávali nikoli v devíti, ale v sedmi. Nedostali se k ničemu. Tecl byl vysloveně trapný (jako skoro vždy, a nepište mi tady o jeho srdíčku a vůdčí roli, jsou to jen tlachy) a to, jak udělal ve zdi díru před třetím inkasovaným gólem, by se mělo jako odstrašující příklad ukazovat už v přípravkách. I s jeslemi, které dostal před čtvrtým. Kúdelu jsem zaznamenal jen při nástupu na hřiště. Pak už jsme ho neviděl.
Velmi slabý byl v první půli Max, stále vůbec nechápe, co to je hrát v záloze. Běhal po hřišti od jednoho konce k druhému, pletl se ostatním do jejich zón. Na stoperu se zlepšil. Ale stále mám pochybnosti, zda je to hráč pro Slavii.
Od začátku Konferenční ligy se ukazuje, že největším problémem v ní jsou rozhodčí. Belgičan byl velmi slabý. Ale lepší pískají kvalitnější poháry.
Úžasný byl Holeš, však také od deníku Spart dostal průměrnou známku 5 (pracují tam opravdu sparťanští zabedněnci), dechberoucí bylo představení Sora.
Suma sumárum. Čekal jsem víc, ale hlavní je, že jsme postoupili. Bolí mě nevylepšený koeficient Slavie. Republikový mě nezajímá, pět celků v pohárech jen rozmělňuje slabé zisky ostatních. Potřetí za sebou se dostat do čtvrtfinále je na středoevropský tým úžasné. Bravo.
Při losu nechci Holanďany, kteří to umí a nejsou zpovykaní, určitě také ne Nory, kteří sice vypadají na první pohled slaběji než ostatní, ale byli by velmi nepříjemní. Rád bych se podíval do Říma. Ale velké oči pro čtvrtfinále nemám, neboť netuším, s jakými hráči ho vůbec budeme hrát.
Komentář byl uživatelem upraven (18.03.2022 12:37) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Češi a Rakušané vždy patřili v Evropě k nejpomalejším. Protože Čechů v týmu moc nemáme, působili jsme proti Linci jako jedenáctka sprinterů..
Skrýt původní komentář