Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (40)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

    Martin Platil     před 3 lety 11.03.2022 15:46 |  
    14 8

    Takže si ponese cejch rasisty :-(. A Kamara bude brát peníze od Red Bullu za to, že byl vystavený rasistickému útoku nějakých primitivů ze Střední Evropy. Totální bezmoc.

    • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

      Leksel     před 3 lety 11.03.2022 16:10 |  
      12 6

      Tím, že to stáhnul, tak to může vypadat, že si není jistý výsledkem, jak by to odvolání dopadlo. Jinými slovy na něm ta Kamarova špína definitivně zůstala. Pokud to Kúdelovi nevadí, je to jeho věc, já bych to nestahoval, byl trestán bez důkazů, takže až se objeví nový "Kamara", tak se může jet podle Kúdelovy kauzy.

      • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 11.03.2022 16:56 |  
        9 1

        A myslíš, čistě teoreticky, kdyby Ondra u CAS vyhrál, že by ho na západě brali jako nevinnou oběť ? Po té naprosto jednostranné mediální masáži, co tam proběhla ? Tak to asi těžko, i takový Bale měl vymytý mozek a zachoval se jako trotl ... Jak už jsem jednou napsal, Ondra upřednostnil hlavně zájem klubu před svým vlastním, smekám před ním. A další důvod je permanentní stres z celé kauzy, který musel snášet, trvalo to bez pár dnů celý rok ...

        • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

          Leksel     před 3 lety 11.03.2022 17:15 |  
          8 0

          Že ta kauza je už otravná a táhne se jak smrad, je pravda, taky mě z toho už brní hlava a že na Ostrovech se budou držet ty svý jediný pravdy a Kúdela má už trvalou nálepku rasisty, to je realita, se kterou se nic neudělá. Já bych ale chtěl mít v ruce očistný verdikt CAS, který bych mohl všem "Kamarovcům" omlatit o hlavu. Osobně bych se cítil zbavený nálepky rasisty a co by psali a říkali na Ostrovech by mě už bylo šumák. A Bale je mi u zadku už dávno, blbeček vypatlanej.


          Komentář byl uživatelem upraven (12.03.2022 09:23) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

            Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 11.03.2022 17:25 |  
            4 0

            To celé co jsi napsal, podepisuji, ale byl tady zase tlak klubu, který Ondru platí, na spláchnutí celé kauzy a zakopání válečné sekyry a po své osobní zkušenosti z dlouhodobým stresem si myslím, že i Ondra a jeho rodina přivítali, že už to bude za nimi ...

            • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

              Leksel     před 3 lety 11.03.2022 17:51 |  
              1 0

              Ondra se prostě zachoval loajálně ke svými klubu, nadřadil zájem klubu nad svůj vlastní, tak to je, ale já bych to měl v sobě jako neodvalený balvan.

              • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

                Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 11.03.2022 18:13 |  
                7 1

                Přesně tak, upřednostnil zájem klubu před svým vlastním a ten balvan, je to složitý, Ondra udělal blbost a oni ji proti němu zneužili v rámci té jejich západní ideologie, kdy každému obvinění nebělocha věří jako by to byla svatá pravda ... (a bojuj proti ideologii) Navíc těmi svými mindráky z kolonialismu a otrokářství vlastně vytvořili šílený mustr, který tvrdí, že každý barevný na celém světě je pravdomluvný a každý běloch je lhář ...

              • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

                Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 11.03.2022 18:27 |  
                1 1

                Hele, nevim no. Moje svědomí by asi snášelo hůř to, že jsem rodinu ochudil o 10m za pravniky než to, že mne někdo pomluvil. Jako jo, byl to hnus, ale v té smůle štěstí, že to falešné obvinění nepadlo třeba na mladyho kluka, kterému by to zrušilo kariéru, neb s tou nálepkou by reálné na západ už nepřestoupil.

          • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

            mig52     před 3 lety 11.03.2022 17:32 |  
            4 4

            Já myslím, že klub (JT) je z té kauzy unavený a dohodl se s Kudym na tomto řešení za to, co klub pro něj v té kauze udělal. Je fakt, že ji Ondra rozfoukal a též už toho má asi plné zuby. Na druhé straně mám pocit, že jsme pro ty, kteří se případem zabývali, klubem z východu. Kromě krásného vítězství, kterého si nesmírně vážím, jsme z celé kauzy vyšli jako spráskaní psi. (Ntvl. Nepustí nás do kabiny, odpojí kamery, rozhodčí či zástupci uffa vyzvou Kudyho + někoho k vyřešení sporu a ksindl dá před očima zmíněných Ondrovi po čuni, atd. a poklekávači vylezou bez trestu, ....., fuj, fakt jsme za východňáry)


            Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2022 17:34) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

        wimpy     před 3 lety 11.03.2022 17:02 |  
        5 7

        Není to jen jeho věc, všichni, kdo se ho zastávali, jsou teď za blbce.

  2. Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

    Arya     před 3 lety 11.03.2022 16:09 |  
    11 12

    Takže to s tím jak Tvrdík na Kúdyho tlačí, aby toho nechal, byla pravda. Za mne škoda...

    • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

      Ivan     před 3 lety 11.03.2022 16:22 |  
      12 2

      To je těžké. Jednak, co by se změnilo kdyby mu dala arbitráž za pravdu? Pro mě jako fanouška Slavia a repre nic, trest jsme dostali. Nevrátí nám to zápas s Arsenalem, EURO, ani předkola. Naopak kdyby arbitráž rozhodla, že nenašla nic špatného na postupu UEFY, což se třeba i mohlo stát, protože UEFA nemusí hledat přesvědčivé důkazy, tak by to zase chvíli mohlo být v médiích, že jsme "potvrzení" rasisti.

      Chápu, že tohle může mít smysl pro klub, nebo Kúdyho, ale když v tom oni nevidí smysl, pak není důvod v tom pokračovat.

      Ještě přirovnání, když šlápneš do cizího hovna, tak si taky otřeš botu a neřešíš to dál. Přece v něm nebudeš stát, dokud nepřijde jeho autor aby ti tu botu otřel on


      Komentář byl uživatelem upraven (11.03.2022 16:33) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

        mart     před 3 lety 11.03.2022 17:01 |  
        11 1

        ...ono je to nejspis trosku jinak.
        Ondra se domnival, ze udvolani proste MUSI ocistit jeho jmeno.
        Bohuzel, arbitraz neresi podstatu sporu, ale pouze postup UEFY.
        Pokud se UEFA nedopustila proceduralni chyby, ... arbitraz se potahne dalsi 3 mesice, a nakonec nam rekne, ze chybu neudelali.
        Cili vubec zadne zadostiucineni.
        Je dobre, ze je to pryc.
        ( To co nam rikaji "odbornici" v komentarich na idnesu je samozrejme nesmysl. Prave naopak, vsem musi byt jasne, ze Ondra nic rasistickeho nerekl)
        mart

        • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

          Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 11.03.2022 18:32 |  
          7 3

          Zdravím Marte.
          Ondra Kúdela vychází hlavně z toho, že skotská prokuratura zastavila řízení, protože se rasitická urážka nepodařila prokázat. Už toto zastavení řízení ukazuje, že je Ondra osvobozen a i očištěn.
          A víc už bych se v tom, hlavně na přání Ondry, nijak dál nepatlal.
          Sokrates55

          • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

            mart     před 3 lety 11.03.2022 18:40 |  
            2 1

            Ahoj Sokrate :-)
            asi bych souhlasil.
            Ale hlavni vec je, ze CAS se vubec nezajima o podstatu, ale o proces.
            Pokud bezchybnym procesem prokaze uefa ( Umyslen malym pismem) ze jedna a jedna je 3 ( jako v tomhle pripade), CAS ani nehne brvou, a rekne TRI!
            Doufam, ze se uvidime na Budejkach :-)
            Zkusim prijit na obvykle misto asi hodku pred zapasem.
            Zdravi mart

            • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

              Bombadil     před 3 lety 12.03.2022 08:34 |  
              4 0

              Všetečný, vážně míněný dotaz: Pokud CAS šetří pouze procedurální stránku, proč byly naplánován i výslech kamary a Ondrovi právníci trvali na osobním projednání?

              • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

                mart     před 3 lety 13.03.2022 12:17 |  
                0 0

                Dobre Rano,
                omlouvam se za opozdenou odpoved :-)
                Nechodim sem kazdy den, a tak mi uniklo, prosim za prominuti.
                K otazce. Za prve je to naprosto pripadna otazka. Dekuji za ni.
                Bohuzel nejsem pravnik a neumim na ni spravne odpovedet.
                Co se tyce meho nazoru, ten je zalozen na informaci od pravnika, ktery pro me pracuje.
                Z vlastni zkusenosti ale vim, ze je dulezite mit prilezitost upozornint na nepravidelnosti pri zaznamu vypovedi/vyslechu. V me organizaci pouzivame (mluvim tady o disciplinarnim rizeni se zamestnanci) nestranneho arbitra ( ani nevim jak bych to presne nazval, ... nekdo kdo pouziva presne a prisne otevrene a nazavadejici otazky) ktery pak Partnerum predklada zapis z vypovedi, aby ti pak mohli rozhodnout bez nebezpeci odvolani.
                Z duvodu teto zkusenosti jsem se pravnika dale nodotazoval.
                Jeste jednou se omlovam, ze sem Vas asi zklamal svou odpovedi, ... ale vic nevim.
                Dik mart

                • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

                  Bombadil     před 3 lety 13.03.2022 14:12 |  
                  0 0

                  V pořádku, moc z toho moudrý sice nejsem, ale i tak díky za odpověď. :)

    • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

      coogee     před 3 lety 11.03.2022 17:37 |  
      5 0

      Já tedy rozhodně Kúdelu za to rozhodnutí nijak odsuzovat nebudu.
      Myslím, že nikdo z nás si nedovede představit co si prožil. On i my všichni dobře víme, že tu situaci nezvládl, že k tomu nemělo vůbec dojít, ale stalo se, vrátit to nejde. Vůbec nevím, jak bych reagoval já. A každý rozumný člověk, který fandí fotbalu a ten zápas sledoval, si udělal vlastní soud o tom, jak se utkání vyvíjelo, jak bezohledně a s jednoznačným úmyslem zranit a vyřadit soupeře ze hry Rangers hráli, když viděli, že fotbalovostí na Slavii nemají ani v nejmenším. A to pak ještě žádali vyřazení Slavie z evropských pohárů, ač po tom, co předvedli jejich hráči (naprosto jasně úmyslné zranění Koláře, kopání do soupeře ležícího na zemi, neschopnost toho zmetka gerarda se omluvit nebo aspoň projevit náznak lítosti za surovou hru jeho svěřenců) jsem naopak naprosto naivně čekal od UEFY jasný trest pro Rangers. Jsem mdlého rozumu! UEFA se k tomu postavila v rámci protirasistické hysterie "příkladně", potrestala bez důkazů! vlastně jen Kúdelu, protože tresty pro kamaru a toho dalšího vypatlance, který málem zabil Koláře, byly směšné a daly v důsledku pouze návod dalším bezmozkům jak se to dá zařídit, pokud se nebude utkání vyvíjet podle jejich představ. Na hřišti zranit, pokopat, nezapomenout vypnout kamery před zmlácením soupeře v chodbě stadionu, a pak to celé "přehrát" na rasismus! Bylo to šílené. ale skutečné, opravdu se to stalo.
      Takže Kúdelu naprosto chápu, prostě to všechno chce mít už za sebou, nemuset na to myslet a mít relativní "klid". My na to koukáme jen jaksi zvenku a nemůžeme si tím pádem projít ani zlomek toho, čím si procházel on.
      A ta bezmoc a evidentně zbytečné čekání na spravedlnost nebo aspoň objektivitu musí být hrozné.
      To je můj pohled na věc, ale chápu, že s ním nemusíte souhlasit.

  3. Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

    p!erreCORE     před 3 lety 11.03.2022 18:01 |  
    12 1

    Už o tom nechci slyšet, nikdy!

  4. Kúdela arbitráž

    pinochet     před 3 lety 11.03.2022 18:07 |  
    3 6

    Pravdu se dozvíme, až se změní globální režim...

    • Re: Kúdela arbitráž

      mart     před 3 lety 11.03.2022 18:41 |  
      6 2

      Zdravim Generale!
      Pravdu vime.
      CAS je o postupech a protokolech, ne o PRAVDE

  5. Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

    Lunaris     před 3 lety 11.03.2022 19:01 |  
    9 0

    Hlavně tady prosím nedělejme z J. Tvrdíka nějakého gaunera, který na Ondru zběsile tlačil, ať to odvolání stáhne. Ondra je plně způsobilý se rozhodovat sám za sebe, a pokud se rozhodl takto, respektujme to. Těším se na něj na hřišti.

    • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

      rakusan     před 3 lety 11.03.2022 19:08 |  
      6 0

      Jeho hlavně očistila skotská policie tím, že nemá proti němu žádné důkazy. Takže už toho bylo dost a nikoho to nebaví.

  6. Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

    Radovan62 (přítel SN)     před 3 lety 11.03.2022 19:21 |  
    10 8

    Jsem už docela stár,ale jednou se z těch negrů mladí poserou pokud jim budou furt ustupovat,to chcete,kde máte hrdost .

    • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

      Harvey     před 3 lety 12.03.2022 03:35 |  
      5 11

      Důkaz, že stáří nemusí nutně znamenat moudrost.

      • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

        Maeden (přítel SN)     před 3 lety 12.03.2022 11:26 |  
        1 5

        Tenhle pi*us tady adoroval spotrebni prumysl za socialismu. Asi mel rad ty svazacky tesilky. Bolsevicka luza.

        • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

          Radovan62 (přítel SN)     před 3 lety 12.03.2022 19:15 |  
          3 1

          Dost dobře nechápu Váš příspěvek pokud.to mělo být míněno na mě.Rozhodně nic neuctívám a bolševické lůza taky nejsem,ale pokud budeme pořád ustupovat a hrbit nebude to dobře,hlavně pro budoucnost.

  7. Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

    Heavy     před 3 lety 12.03.2022 02:43 |  
    1 26

    To je síla. Jen jestli v tom nebyly tlaky od Tvrdíka. Pamatuju na Tvrdíkův ponižující tweet, kde si sypal popel na hlavu, říkal, že hráči budou chodit na přednášky o rasismu apod. Když mu to lidi vyčítali, naznačil, že to udělal proto, že by jinak měla Slavia v pohárech problémy ze strany uefa.Je mě nablití jen když vidím ksicht našeho vedoucího socana a aktivisty Trdíka.

    • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

      coogee     před 3 lety 13.03.2022 11:32 |  
      2 1

      Mně je zase na blití, když čtu takovéto příspěvky. Většinou od lidí, kteří nemají a nikdy nebudou mít na to, cokoliv vést a mít odpovědnost za výsledky.

  8. Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

    pehacko     před 3 lety 12.03.2022 06:45 |  
    7 3

    Cela hnusna kauza je uzavřena. Skotska policie nic nenašla a to se sakra snažila a neni vubec zadny rozumný duvod se v tom dal šťourat… jedine co tu zustane je dozivotni nenavist k tem mrdkam z nejmenovaneho mesta, nekde v prdelakovicich a k par spatnym hracum a zejmena k jednomu netreneru s výrazem hitlera! Cas by nic uz nevyresila a nevrátila… tyhle křivdy napraví jen cas a spousta výher Slavie Praha!

  9. Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

    lantsmit     před 3 lety 12.03.2022 07:40 |  
    5 7

    Tak naposledy... Stejne jako celá ta kauza... Scénář, který se úplně klidně mohl odehrát. Nikdo neví, co mu Kudy řekl, ani na straně Slavie. Kromě Kudyho, kterej pravdu ostatním říct mohl nebo taky nemusel. Tady platí, že pokud by ho rasisticky přecejen urazil, mohl ze strachu z trestu od Slavie, od UEFA, ze všeho toho mediálního humbuku kolem zvolit strategii zatloukat i vůči Slavii. Lidský zcela pochopitelný, zvlášť v případě, kdy pro většinu Čechů a tedy pravděpodobně i pro Kudyho, by zasrana opice žádnej velkej problém nepředstavovala. Svědomí by tak nijak zásadně netrpělo. Možné je ale dokonce i to, že to Kudy Slavii přiznal, což bych dovedl lidsky pochopit zrovna tak. "Řeknu to generálovi, nic tak hrozného to není, on to jistě pochopí, bude stát za mnou a určitě to celé vyřeší." V obou těchto variantách se Slavia rozhodla, opět vcelku pochopitelně - pokud vycházela ze zcela mylné teze, že případná vína musí být prokázána jako v trestním řízení "nade vší pochybnost" - pro strategii postavit se za Ondru. Nikdy v takové situaci nebyli, mohli se bát kontumace, vyřazení, exemplárniho trestu pro Kudyho, zostuzeni v Evropě. Tak zvolili tuhle "bezpečnější" cestu, kterou volí spousta podezřelých pachatelů. Zkrátka sázka na to, že mi vinu nikdo neprokáže. Skoti je přitom na místě mohli tlačit právě k tomu přiznání, omluvě na místě atd., což by odpovídalo situaci v útrobách stadionu. Třeba taky doufali, že by se tím dostali v Evropě dál, přes ten svůj bídnej výkon. Nestalo se, ve hře bylo pro Slavii příliš, zvlášť při té neznalosti ohledně toho, co bude následovat, jak v rámci procesu na UEFA, tak v rámci společenské reakce na Západě. Kdyby to Slavia věděla, tak jsem si jistej, že by se zachovala jinak. Protože by reálně neměla co ztratit, pokud by to vyřešila na místě přiznáním a omluvou. Kdyby věděla, že bude s jistotou odsouzena jak na UEFA, tak v celém prostředí kolem fotbalu na Západě, včetně toho, že pod tíhou té kauzy v dalším kole stejně vypadne, tak by si uvědomila, že ji strategie "zatloukat" nemůže nic přinést. Tohle všechno teď už Slavia ví, a proto se není co divit, že teď svého tehdejšího rozhodnutí lituje, stejně jako nemůže být nadšená z toho, že se Kudy neudržel a tím to celé odstartoval - opět, ať už řekl Kamarovi cokoli. Pak je i současný postoj Tvrdíka vůči Kudymu, resp. k celé té kauze za mě lidsky pochopitelný. Pokud si dokážeme představit tuhle obecně stejně pravděpodobnou variantu, tedy že Kudy něco rasistickyho řekl, jako že řekl jenom "ty zas****j chlape", pokud to vědí jenom oni dva, tak bychom měli umět pracovat i s představami a hodnocením toho, co potom ze strany Slavie následovalo, včetně toho posledního vývoje teď.


    Komentář byl uživatelem upraven (12.03.2022 07:43) . Zobrazit původní komentář

  10. Celá kauza

    Peťánek826     před 3 lety 12.03.2022 08:17 |  
    8 8

    … je mi smutno na duši, velmi smutno …
    Myslím si, že jsme se všichni upínali k té velmi vzdálené blikající hvězdičce na nebi. Ta víra v aspoň částečný úspěch v tom celém smutném příběhu.

    Rakušane – „Jeho hlavně očistila skotská policie“. Ne, neočistila! Jak píšeš v druhé půlce věty, jen bohužel (ač se snažili jak mohli), tak přesto nenašli žádné důkazy! Tak to chápou oni. V tom je ten kukuruků velký rozdíl.
    Sokratesi55 – "Už toto zastavení řízení ukazuje, že je Ondra osvobozen a i očištěn". Viz má poznámka k Rakušanovi.
    Martine Platile – plně s tebou souhlasím, „Ponese si cejch rasisty“. A nejen on, ale i klub, Češi jako národ, i my fanoušci Slávie.
    Dále souhlasím se všemi, kteří poukazují na skutečnost, že na smýšlení západu a severu Evropy se nic nezmění. Nezměnil by to ani jakýkoliv vyhraný spor Kúdely.

    P.S.: Je mi smutno i z toho, jak náš klub stáhl ocas, a nechal do sebe kopat jak na hřišti, tak i na poli fotbalově politickém. Vím, byli jsme v tom sami, ale aspoň růžky jsme mohli ukázat.
    Peťánek826

    • Re: Celá kauza

      Slávista 51     před 3 lety 12.03.2022 08:35 |  
      1 2

      Trochu pravdy na tom je, to ano.

      Zvlášť to, že Nás budou mít stále málem za ty, b u r a n y z Východu.
      A jak se objevilo v některých diskusích jinde - moudřejší ustoupí, nemá cenu to hov/bobek, dál rozmazávat.

    • Re: Celá kauza

      SKEP     před 3 lety 12.03.2022 08:36 |  
      11 0

      Pro Kúdelu je podstatné, že mu při návštěvě Británie nehrozí zadržení. A smýšlení západu? V poslední době se toho v Evropě tolik změnilo, že ho reakce západu trápit nemusí

      • Re: Celá kauza

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 12.03.2022 10:31 |  
        8 2

        Souhlasím. Co si o nás myslí na západě nás opravdu nemusí nijak trápit, protože onen západ se v poslední době naprosto a nenapravitelně pomátl. A nic na tom nezmění ani současná válka na východě.

  11. Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

    donford     před 3 lety 12.03.2022 12:32 |  
    12 0

    Dle mého mínění není Kúdela žádným excentrikem, jenž by si liboval v pozornosti médií. Byl celý rok jako mezi mlýnskými kameny. Musel na jistě na vše pořád myslet. Jedni mu radili, jdi do toho, druzí, vykašli se na to, bojuješ proti větrným mlýnům. Do toho mezinárodní distanc, neustálý pocit křivdy bez jakéhokoliv výsledku na obzoru, dlouhodobé zranění. Teď se to rozseklo, bude se moct věnovat jen a jen fotbalu. Konečně.

    • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

      kostelnivlajka     před 3 lety 13.03.2022 08:17 |  
      1 4

      Nebo zahrádce

    • Re: Kauza je u konce. Kúdela požádal právníky, aby zastavili arbitráž u CAS

      ehad     před 3 lety 15.03.2022 22:02 |  
      2 2

      To je oficialni medialni verze, at si ji uzijou ... Kdyz vim, jak objektivni byli driv, nemuzu cekat jiny pristup ted. Ale nevadi mi to, me zajima fotbal .... Tyhle voloviny ted uz stejne koncej, svet ted bude mit jine starosti ....