Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská konferenční liga

LASK Linec - černobílé turbulence

Linzer Athletik-Sport-Klub , běžně známý jako Linzer ASK nebo jednoduše LASK, je rakouský klub z hornorakouského hlavního města státu Linec. Jedná se o nejstarší fotbalový klub v tomto regionu, který byl založen 7. srpna 1908.  

 

Historie

První název klubu byl Linzer Sportclub, klubové barvy jsou od začátku působení klubu černá a  bílá. Během mimořádné valné hromady dne 14. září 1919 došlo ke změně názvu na Linzer Athletik Sport-Klub (zkrácená forma Linzer ASK), nicméně rychle se vžilo zkrácené označení LASK. V roce 1995 se oficiální název změnil na LASK Linz, protože funkcionáři klubu chtěli mít v názvu jméno města, ovšem nechtěli zničit zkratku LASK, která se stala obchodní značkou.  V roce 1997 se na tlak veřejnosti oficiálně sloučil LASK Linz s městským rivalem FC Linz (dříve známým jako SK VOEST Linz), ovšem toto sloučení nemělo vliv ani za název kubu, ani na klubové barvy. 

V nejvyšší rakouské soutěži (tehdy nesla název Gaulia Ostmark) se LASK objevil poprvé během válečné sezóny 1940-41, ovšem skončil poslední a sestoupil. Největším úspěchem klubu je mistrovský titul z roku 1965, ve stejném roce LASK vyhrál i domácí pohár. U tohoto úspěchu byl trenérem týmu čech František Bufka. V Linecké historii najdeme několik trenérů s českými, či československými kořeny. Výše zmíněný Bufka tým vedl v letech 1965-1968, vystřídal jej bývalý slovenský útočník Vojtěch Skyva. V letech 1987-88 usedl na trenérskou lavičku další slovenský trenér Ernest Hložek. Slávistické srdce určitě zahřeje ještě jedno jméno na Linecké lavičce: na jaře 2001 na krátkou dobu usedl do horkého křesla František Cipro.

V roce 1985 se LASK představil v prvním kole tehdejšího poháru UEFA na české půdě. Přestože Baník Ostrava v té době vůbec neměl špatné mužstvo (v brance Luděk Mikloško, v obraně Ivo Staš, Petr Zajaroš, v záloze Karel Kula, v útoku Václav Daněk), po venkovní prohře 0:2 prohrál s Lincem i doma. V kole druhém se LASK vytáhl a brankou Grösse porazil v domácím zápase Inter Milán 1:0. Italský gigant s hvězdnou sestavou (Zenga, Baresi, Bergomi, Tardelli, K.H.Rummenigge) ovšem v odvetě neponechal nic náhodě a po vítězství 4:0 pouť Lineckých pohárem UEFA ukončil.

Finanční problémy

Na konci 90. let měl klub velké ambice, ovšem banka prezidenta klubu se dostala do insolvence a místo úspěchů přišly finanční problémy. LASK umořil dluhy prodejem svého tréninkového zázemí a svých nejlepších hráčů. Výsledkem byl sestup do druhé ligy, ale také finanční konsolidace.

V roce 2007 po dlouhé době ve druhé lize LASK opět postoupil do nejvyšší ligy. Ovšem ani toto období nemělo dlouhého trvání, v roce 2012 hrozící bankrot poslal LASK až do třetí ligy. V prosinci 2013 klub převzalo konsorcium místních podnikatelů s názvem „Friends of LASK“. V té době doby byl klub na pokraji likvidace. Hráči nedostávali žádný plat, městský stadion si klub nemohl dovolit, tak se přestěhoval na stadion vzdálený 50 km. Jen díky obrovské soudržnosti trenéra a hráčů dokázal klub v té době udržet třetí ligu. V roce 2016 se klub přestěhoval do Paschingu po neshodách s městskou radou Linze. Na přestavěný linecký stadion by se LASK měl vrátit v polovině roku 2022. Na jaře 2017 se slavil opět postup do nejvyšší rakouské Bundesligy. Během této doby vybudoval trenér Oliver Glasner s viceprezidentem Jürgenem Wernerem nový tým s nezaměnitelným stylem hry.

Evropské poháry v novověku

V roce 2018 se klub vrátil do evropských soutěží. Ve své první sezóně vypadl v předkole EL s Besiktasem Istanbul díky pravidlu o gólu na hřišti soupeře. V následující sezóně hrál LASK dokonce předkola LM, kde senzačně vyřadil Basilej a do Evropské ligy jej poslaly až Bruggy v play-off. Výborné výkony LASK zopakoval i ve skupině, kterou v tvrdé konkurenci Sportingu Lisabon, PSV Eindhoven a Rosenborgu Trondheim vyhrál. Na jaře si potom poradil s Alkmaarem a tvrdou stopku mu vystavil až Manchester United. Další evropskou jízdu odstartovala demolice celku DAC Dunajská Streda 7:0 (díky Covidovým opatřením se hrálo na jeden zápas) a LASK nezastavil ani Sporting Lisabon, který si v zápase, hraném v portugalské metropoli, odnesl čtyřku! Postoupit ze skupiny už tentokrát LASK nedokázal, nad jeho síly byli Tottenham a Antverpy.

V letošním ročníku konferenční ligy se LASK musel prokousat do základní skupiny přes dvě předkola. Vojvodina Novi Sad nepředstavovala těžší překážku, skotský St.Johnson sice dokázal v Rakousku uhrát remízu, ale LASK si postup do základní skupiny zajistil výhrou ve venkovní odvetě. Základní skupinou potom LASK prolétl s jedinou ztrátou za domácí remízu s Maccabi Tel Aviv, což týmu zajistilo místo v osmifinále. Tato bilance vzbuzuje respekt, ale je třeba říci, že další soupeři ve skupině – HJK Helsinky a arménský Alashkert nebyli soupeři z řad nejtěžších.

V ligové soutěži je LASK v současné době až na osmém místě, což při dvanáctičlenné tabulce znamená druhou polovinu, která po základní části bude hrát o záchranu. Ovšem nemusí to znamenat, že by tým byl úplně z formy, v lize neprohrál pět zápasů v řadě a připsal i sympatickou remízu 0:0 s domácím hegemonem ze Salcburgu, kterého v zápase dokonce přestřílel.   

Současný kádr

Největším znalcem kádru LASKu by měla být letní posila červenobílých Mads Emil Madsen, která v černobílém dresu strávila loňskou sezónu. Z doby jeho sledování by měl mít soupeře dobře načteného i slávistický trenérský štáb , ovšem nemusí to být docela pravda, protože kádr LASKu se v létě hodně změnil. Reinhold Ranftl zamířil do Schalke 04, Bielefeld si vypůjčil na roční hostování s opcí Andrése Andradeho a obránce Gernot Trauner se na podzim v Edenu představil jako hráč Feyenoordu. V polovině září v klubu skončil trenér Dominik Thalhammer, kterého nahradil dosavadní asistent Andreas Wieland. Pro něj je to první štace v roli hlavního trenéra.

Jedničkou v brance LASKu je Alexander Schlager, čerstvě šestadvacetiletý gólman má odchytáno šest reprezentačních zápasů, v brance začal kvalifikaci na MS v březnu 2021, ovšem po výprasku do Dánska své místo ztratil a EURO strávil v pozici náhradníka. Byl to jediný hráč z kádru Linze, který se na EURO podíval. Podobně jako Slavia tým nemá klasického kanonýra a střelecká zátěž je rozprostřena na celý kádr. Nejlepším střelcem týmu je záložník Sascha Horvath s devíti brankami, za ním je se sedmi brankami Thomas Goiginger a s pěti Peter Michorl, oba také záložníci. Nejlepším střelcem mezi útočníky je čtyřgólový Japonec Keito Nakamura. Menší gólový příspěvek útočníků je daný i tím, že v zimě zvedl kotvy sedmigólový střelec Mamoudou Karamoko z Francie a odešel do FC Kodaň. Naopak klub posílil srbský záložník Branko Jovičić z ruského Uralu a také Filip Twardzik, obránce s českým pasem, který však v české lize odehrál pouze půlrok v dresu Karviné. Odchovanec Celtiku Glasgow odehrál nejvíc sezón na Slovensku v barvách MFK Ružomberok a naposledy v Trnavě. Během zimy se spekulovalo o příchodu známého ukrajinského borce Jevhena Konopljanky, ale přestože na konci ledna byl přestup ohlašován jako domluvený, nakonec z něj sešlo. 

 

Dvojutkání Slavia rozehraje ve čtvrtek 10.3.2022 v 18:45 na domácím stadionu v Edenu, odveta se bude hrát 17.3. ve 21:00 v NV aréně v St. Pöltenu. 

osmifinále - Čtvrtek 10. 03. 2022 18:45

Evropská konferenční liga, 2021/2022
4 - 1
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

3. Yira Sor
29. Yira Sor
83. Peter Olayinka
85. Ibrahim Traoré

LASK Linz
LASK Linz

67. Balić

Komentáře (103)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    Juventus turin     před 3 lety 08.03.2022 10:03 |  
    0 0

    Hr na ně Slavia, přeji vám i nám pěkné zápasy s postupem

  2. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    Pašák     před 3 lety 08.03.2022 10:05 |  
    4 0

    Pěkně napsané, díky za vyčerpávající info. Asi to nebudou úplný nazdárci.

    • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

      houston (přítel SN)     před 3 lety 08.03.2022 11:29 |  
      1 0

      Díval jsem se na ten zápas s Red Bullem a byl to oboustranný hnus.

      • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

        Paul67     před 3 lety 08.03.2022 23:47 |  
        1 1

        Houstone, a kde tedy mají slabiny? V kombinaci? Čím je přehrajeme?

        • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

          Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 09.03.2022 01:07 |  
          3 0

          Budeme se jim muset vyrovnat v soubojích a stopeři to budou muset uskákat, pokud tohle zvládneme a musíme, tak je přehrajeme kombinačně, ale musíme rychle dávat balón od nohy ... Ale určitě to nebude vůbec pěkný zápas, protože hodně hrají stylem nákop - souboj, takhle se dřív hrávalo v Anglii, kdy byl balón víc ve vzduchu než na zemi ... Na soupisce pro EKL nejsou Hromada, Hovorka, Jurásek a Fila, plus pro žluté stojí Kačaraba a Oskar ... Problém bude obrana, snad už bude Maso a půjde na levého beka a zajímavé bude, jestli Jindra nasadí Ondru Kúdelu nebo Maxima Talovjerova ... (Bah, Ousou, Kudy nebo Maxim, Maso) Hodně bude taky záležet, jakou laťku nasadí sudí, pokud to hodně pustí, tak bude ve čtvrtek krušno, ale Trpiš s tím určitě bude počítat a spíš nasadí naše vyšší hráče … (Olie má 188 cm, Emil 189, Krmi 190 a Talovjerov 195 cm).
          https://www.uefa.com/uefaeuropaconferenceleague/clubs/52498--slavia-praha/squad/


          Komentář byl uživatelem upraven (09.03.2022 01:12) . Zobrazit původní komentář

          • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

            Paul67     před 3 lety 09.03.2022 09:14 |  
            2 1

            Díky za podrobný rozbor. Bojím se, že Kúdy není ready zdravotně. Nejspíš budou hrát od začátku Maxim a Holi, otázka je, kdo na stoperu a kdo na DZ. Kéž by Maso mohl hrát, protože do takového zápasu Srdjan na levého beka není asi moc vhodný. A jak píšeš, kvůli znalosti soupeře a výšce naskočí možná do základu Emil a Srdjan nebo Lingi ve druhé půlce nebo jeden z nich bude pošetřen na Liberec.

            • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

              Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 09.03.2022 16:11 |  
              2 0

              Všechno má svoje plusy i mínusy, Maxim na stoperu by měl všechny hlavy a pěkně to taky řeže, Holi nebo Kudy mají zase kvalitní rozehrávku a jsou konstruktivní, Jindra s týmem se rozhodne podle soupeře, jako vždycky ...

        • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

          houston (přítel SN)     před 3 lety 09.03.2022 08:59 |  
          3 0

          Viděls včera v akci Red Bull ? Rychlé akce Bayernu a byl totálně mimo. My rychle jít dopředu umíme.

          • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

            Paul67     před 3 lety 09.03.2022 09:06 |  
            1 1

            OK, díky, snad nebudou moc zatažení.

  3. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    houston (přítel SN)     před 3 lety 08.03.2022 11:27 |  
    1 1

    V žebříčku klubů ELO jsou bodově stejně s Plzní na 130. místě. My jsme na 57. místě s 1676 body, oni mají bodů 1552. Chátra má 1547 bodů...

  4. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    Lunaris     před 3 lety 08.03.2022 11:30 |  
    2 12

    Každý myslí, že to bude pohoda, ale když to tak čtu, tak budeme mít sakra co dělat a případnému vyřazení se divit nebudu. My v pohárech taky máme výsledky, ale těžké to bude.

    • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

      wimpy     před 3 lety 08.03.2022 11:37 |  
      6 1

      V této fázi už to nemůže být pohoda, je jasný, že už jsou tu jen dobří soupeři. Přesto tedy jsme favoriti.

      • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

        Dennis     před 3 lety 08.03.2022 12:02 |  
        10 0

        Já s tímhle nemohu úplně souhlasit. V této fázi jde o to, že Linec sem byl nasazen jako vítěz základní skupiny. Nemusel tedy vyřadit nikoho jako Fenerbahce. Dostal se až takhle daleko jen díky tomu, že uspěl ve skupině s Helsinkami, arménským Alaškertem a Maccabi Tel Aviv. Tuhle skupinu by podle mě vyhrál Jablonec taky. Jsme favorité, jednoznačně, cokoli jiného je alibismus. Linec hraje v Rakousku skupinu o udržení.

        • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

          kjandourek (admin)     před 3 lety 08.03.2022 12:28 |  
          1 2

          Je to takové dvojsečné... Na jednu stranu za sebou mají celkem slušné výsledky v posledních dvou ročnících EL, kdy si udělali jméno, to se jim nedá upřít... na druhou stranu jim hodně uškodily letní odchody klíčových hráčů, v září vyhodili trenéra a dali to jeho asistentovi, který dosud jako hlavní nikde netrénoval... teoreticky na tom mohou být jako Slavia na podzim 2009 - tedy po dvou úspěšných ročnících na cestě dolů... odpovídalo by tomu i postavení v domácí lize... Zase tedy minulý víkend zahráli slušný zápas se Salcburkem, kdy snad byli i lepší, mají za sebou sérii pěti zápasů bez prohry v lize, ale teď do toho prohráli s třetím 0:1... pravdou je i to, že zatím na podzim v EKL dvakrát remizovali a jinak všechno vyhráli, což vypadá skvěle, ale ve světle soupeřů, které jim los postavil do cesty to zase nemusí tolik znamenat...

          Dále je fakt, že z jejich kádru nikoho neznám... ani jedno jméno mi nenaskočilo jako že bych ho viděl v nějakém reprezentačním dresu, nebo že by něco předvedl v Evropských takového, abych ho zaznamenal - tady je otázku, jestli si zase někdo z Rakouska vybaví naše hráče, ale minimálně Holeše z Eura by mohl.... a to jsem ještě slyšel, že mají nějaké zraněné. To měl být hlavní důvod neangažování Konopljanky - že místo něj museli sehnat náhrady za dlouhodobě zraněné hráče na konkrétní posty - ale to jsem jenom ústně slyšel, nemám to potvrzené.

          • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

            Dennis     před 3 lety 08.03.2022 13:04 |  
            0 0

            Poslední dva roky v EL hráli fakt dobře, to je pravda. Měli výborné výsledky s kvalitními týmy. Letos ale podle všeho tak silní nejsou. Věřím nám celkem hodně.

        • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

          wimpy     před 3 lety 08.03.2022 12:36 |  
          2 1

          Kdybychom jeli do Jablonce, kterej by byl v nějaké formě, rozhodně by to nebyl lehkej dvojzápas, ale byli bychom favoriti a měli bychom postoupit.

          • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

            Dennis     před 3 lety 08.03.2022 12:58 |  
            4 0

            V zásadě jsme ve shodě. Já jsem nesouhlasil hlavně s touto větou: :"V této fázi už to nemůže být pohoda, je jasný, že už jsou tu jen dobří soupeři." S ohledem na týmy v některých skupinách EKL a fakt, že vítěz takové skupiny postoupil rovnou sem, si troufám tvrdit, že není jasný, že tu musí být už jen dobří soupeři. :-)

            Linec určitě nejsou žádní nazdárci, nechci je podceňovat nebo je nějak shazovat, ale vidím to reálně tak, že se nesmíme vymlouvat a musíme přes ně jít dál. V minulých letech i letos jsme vyřadili mnohem těžší soupeře.

            • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

              wimpy     před 3 lety 08.03.2022 13:50 |  
              0 0

              Rozumím, museli tu skupinu KL vyhrát, i když nebyla kdovíjaká. Nehledám alibi a jsem si jistej, že trenéři udělaj všechno pro maximální motivaci. Navíc tedy určitě patřili k nejslabším v osudí. Ale jak píšeš, úplní nazdárci to nebudou.

            • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

              kjandourek (admin)     před 3 lety 08.03.2022 14:08 |  
              2 1

              Já moc nemám rád ty formulace, že "musíme postoupit"... nemusíme - je to sport - i trenér Trpišovský vždycky říká, že jako trenérský štáb mohou ručit za výkon, ale výsledek je mnohdy závislý na nepředvídatelných okolnostech, že i teoreticky lépe připravený tým může vypadnout....

              Samozřejmě si člověk říká že když už bychom měli vyfičet z Evropy, tak by to mělo být s pořádně zvučným soupeřem a ne s týmem, který v dalším kole dostane dvakrát na budku...

      • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

        Lunaris     před 3 lety 08.03.2022 22:58 |  
        0 0

        Asi jo, ale pár záhadných odrazů a mohli tuto fázi hrát i komici od tunelu. To by sis takovýto názor již nemohl dovolit.

        • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

          wimpy     před 3 lety 08.03.2022 23:13 |  
          0 0

          Ale mohl, dvě poslední derby by se prodlužovalo.

    • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

      houston (přítel SN)     před 3 lety 08.03.2022 12:16 |  
      6 0

      Nestahuj už teď kalhoty ! Brod je ještě daleko...

      • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

        Lunaris     před 3 lety 08.03.2022 12:26 |  
        3 2

        Nic nestahuju, jen jsem myslel, že to jsou uplní nazdárci, a oni nějaké výsledky mají.

        • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

          mig52     před 3 lety 08.03.2022 13:46 |  
          4 3

          Jj., ono od výbuchu s Maďary a Poláky neuplynulo moc času, byť teď je naše výkonnost o patro výš. Nepodcenit !


          Komentář byl uživatelem upraven (08.03.2022 13:47) . Zobrazit původní komentář

        • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

          žbl68     před 3 lety 08.03.2022 18:15 |  
          0 2

          to už zní lépe :-) ted ale budou hrát o udržení ne ?

      • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

        žbl68     před 3 lety 08.03.2022 18:14 |  
        1 2

        stahuje viditelně i tanga ... lehké to bude přiměřeně tomu jaká část poháru se hraje .... ne v suchém triku ale Slavia je musí porazit doma a aspon o gol i tam pod Alpou ...

  5. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 08.03.2022 11:51 |  
    1 2

    To je v dnešní době dost "odvážné", napsat Konopljankovo křestní jméno v ruské podobě. Ukrajinsky je to (přepsáno latinkou) Jevhen, ne? :-)

      • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 08.03.2022 12:08 |  
        1 2

        Kvůli mně to opravovat nemusíš, ale jsem si skoro jist, že od jiných bys to dost schytal. :-)

        • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

          kjandourek (admin)     před 3 lety 08.03.2022 12:11 |  
          1 0

          ne kvůli tobě, ale pro správnos... ostatně teď koukám, že hodně se píše i Yevhen Konoplyanka... nechám to tak, jak to mají na Eurofotbalu :-)

          • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

            žbl68     před 3 lety 08.03.2022 18:13 |  
            0 1

            škoda že tu nehraje nějakej asiat arab nebo izraelita ... to bysis při psaní nacionálii užil :-)

        • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

          žbl68     před 3 lety 08.03.2022 18:11 |  
          1 4

          jiní at si trhnou azbukou ... :-P zapálej si stakan vodky a klopnou ho na ex .... :-)
          tyhle problemy mít ...

  6. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    Ragnarok     před 3 lety 08.03.2022 12:16 |  
    3 3

    Máme mnohem kvalitnější kádr než LASK. Oni jsou zhruba na úrovni Baníku. Jen to potvrdit na hřišti.

  7. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    Dresco     před 3 lety 08.03.2022 14:36 |  
    6 0

    V tom zápase se Salzburgem dokonce hráli od 50. minuty v oslabení a stejně jim nedovolili jedinou střelu na bránu a šli si pro výhru spíš oni, ač oslabeni. Úplně sranda to asi nebude...

  8. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    lantsmit     před 3 lety 08.03.2022 14:43 |  
    1 3

    Čekám vysoce kvalitní a pro nás velmi náročná utkání. Linec bude fyzicky nadupaný, velmi aktivní při napadání, a proto nás čeká typologicky zcela opačný zápas oproti dvojutkání s Fenerbahce. Ve vzduchu cítím premiéru Makse a pokud se dá zdravotně do kupy, tak univerzálního vojáka Masíčka na levém beku nebo stoperu (budeme-li hrát zase jednou na tři) .. Naopak Ibrovi asi tenhle dvojzápas chutnat nebude, tak by si mohl trochu orazit... Těším se moc

  9. Sestava

    JohnyBeGOOD     před 3 lety 08.03.2022 14:46 |  
    0 0

    Bude zajímavé sledovat složení obrany. Především, kdo bude hrát levého beka a druhého stopera. Jurásek není na soupisce pro EKL a Oscar by měl dle Trpiše chybět zhruba 14 dní. To znamená, že pro oba zápasy bude třeba najít alternativu a nejspíš opět uvidíme na levé straně Plavšiče.
    Podobná situace je na stoperu, kde se zranil Kačaraba a Hovorka není na soupisce pro EKL. Nabízí se víceméně 3 varianty. Buď nastoupí uzdravený Kúdela, který si zahrál chvilku proti Fenerbahce, ale proti Spartě nebyl ani na lavičce. Nebo opět uvidíme na stoperu alternovat Holeše, který by nám však chyběl jako DM (obzvlášť, když nemůže hrát ani Hromada a Ševčík(?). Poslední varianta je Talovierov, který však zatím dostává víc příležitostí v záloze.

    Za mě to vidím zhruba takto: Mandous - Bah, Ousou, Kúdela, Plavšič - Holeš, Traoré - Schranz, Lingr, Olayinka - Tecl

    Rád bych viděl víc ve hře Madsena, ale Lingr je zatím produktivnější a tu minutáž si zaslouží.

    • Re: Sestava

      lantsmit     před 3 lety 08.03.2022 14:57 |  
      6 3

      Je to až neuvěřitelná záležitost a zároveň velká síla JiT a jeho realizáku, k jaké univerzalitě umí hráče přivádět. Každý hráč v poli může plnohodnotně zastat minimálně dva až tři posty. Tím se stává předpovídání naší sestavy čím dál zábavnějším...

      • Re: Sestava

        kalex     před 3 lety 08.03.2022 17:00 |  
        2 12

        Slušný blábol. A jak si tak procházím tvou historii,...

    • Re: Sestava

      Fačín     před 3 lety 09.03.2022 08:24 |  
      2 2

      Tecl???

  10. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    SKSKali     před 3 lety 08.03.2022 15:31 |  
    4 0

    Souboj dvou týmů, který měly před podpisem Konopljanku, ale nakonec z toho sešlo..... :)

  11. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    Kábě     před 3 lety 08.03.2022 16:51 |  
    3 0

    Zajímavostí může být, že Slavia Filipa Twardzika zkoušela v sezoně 2015/2016, konkrétně na konci jarní části, kdy odehrál několik utkání za juniorku.

    • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

      SKEP     před 3 lety 08.03.2022 18:08 |  
      6 1

      Podobně zajímavé je i to, že starej Twardzik, René, koncem 80. let chytal u nás za Béčko, tehdy zvané junioři

      • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

        kjandourek (admin)     před 3 lety 08.03.2022 21:15 |  
        0 0

        Toho si pamatuji... Jenom jsem nedokázal dohledat, jestli je to táta, děda, nebo shoda jmen... René Twardzik dělal na konci osmdesátých let trojku za Jánošem a Přibylem....

        • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

          SKEP     před 3 lety 08.03.2022 21:47 |  
          0 0

          Otec. Do Edenu přišel jako hodně mladej, možná ještě jako dorostenec, ze severu Moravy, asi z Třince

          • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

            SKEP     před 3 lety 08.03.2022 22:29 |  
            0 0

            Vedle Šimurky, Jánoše a Přibyla tam bylo mraky mladších gólmanů, kdo si to má pamatovat... Allert, Řezáč, Blažour, starší Černoch, Oudran atd.

            • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

              Ragnarok     před 3 lety 09.03.2022 08:16 |  
              2 0

              Fakt tam byl i Oudran? Ten se pak docela zajímavě protloukal, končil, začínal. U gólmanů je často ten krok k prosazení se i o štěstí, jak je ten post jen jeden.

  12. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    NoNo     před 3 lety 08.03.2022 22:23 |  
    2 0

    Neměl by někdo zájem o voucher na zápas do Linze (resp. St. Poltenu)? Už včera jsem si koupil vstupenku přímo přes stránku Linze, nicméně po zaplacení mi nic nedorazilo, jejich podpora nereagovala a tak jsem trochu zazmatkoval a dneska si radši vstupenku koupil i přes ticketportal no a samozřejmě, dle zákona schválnosti, pár hodin potom mi od Rakušáků přišel mail s omluvou a vstupenkou :D Nabízím jej (voucher) za pořizovací cenu, tedy 1020.


    Komentář byl uživatelem upraven (08.03.2022 22:28) . Zobrazit původní komentář

    • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

      pehacko     před 3 lety 09.03.2022 07:39 |  
      0 0

      Ja bych ji asi koupil, tedy pokud neni nekam do rohu stadionu…

      • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

        necich     před 3 lety 09.03.2022 13:51 |  
        5 0

        Tak napiš colinovi, ten lístky rozdává...

      • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

        NoNo     před 3 lety 09.03.2022 21:21 |  
        0 0

        Voucher je do sektoru hostí, tj. do jednoho ze sektorů G1, G2 nebo G3 (viz https://www.slavia.cz/foto/linz-nvarena.png) , předpokládám, že tento sektor a konkrétní místo bude přiděleno až tento voucher zašlu spolu s potřebnými údaji na požadovaný Slavistický mail (nicméně podle těch několika zahraničních výjezdů co jsem zažil čekám, že je ve finále jedno, na jaké místo tu vstupenku máš - stoupneš si, kde je místo a kde ti to vyhovuje). Pokud by měl někdo zájem, napište mi prosím do SZ a domluvíme se, jak to provedeme.

  13. .

    japhy     před 3 lety 09.03.2022 09:43 |  
    1 2

    Síla nesíla soupeře, nám jde spíš o styl, jakým se prezentuje. Když teda odmyslíme extrémy z pralesních lig nebo těch TOP.
    Fenerbahce na papíře silný, ale nám jejich styl krásně sedl. O Linzi vím prd, zatím jsem si ho zařadil jako horší Midtjylland.

  14. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    donford     před 3 lety 09.03.2022 17:52 |  
    4 0

    Tak Sor se ještě v úterý po zákroku čuněte Krejčího nezúčastnil tréninku. Jo, ten si na maličký troufne, zbabělec. Viz Plavčič, Sor ...Velkej by mu to oplatil nebo hned dal přes hubu.

    • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

      pehacko     před 3 lety 09.03.2022 18:19 |  
      9 0

      Dlouho tu nebyl takovej zmrd jako tenhle brnenskej rudej srdcar… Vsak on si na nej osud pocka a spocita mu to!

    • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

      Slávista 51     před 3 lety 09.03.2022 19:28 |  
      1 1

      Von mu nakonec někdo " šlápne do úsměvu ",
      i když včera/před týdnem, bylo pozdě.

  15. listky na LASK

    Fabio     před 3 lety 09.03.2022 20:25 |  
    1 0

    ahoj, pardon za OT:
    nabizim 2ks listku na JIH, sektor 125 uplne nahore, 200Kčs za kus...bohužel nemoc, takže zítra gaučtribuna...kdyžtak SZ, dekuji a hezky večer

  16. Re: LASK Linec

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 09.03.2022 21:17 |  
    1 0

    Trpiš dnes na tiskovce: „Na zítřejší zápas máme připravených 14 hráčů. Jsou tam absence zdravotní i karetní. Věříme, že nás ještě někdo doplní. Včera netrénoval Sor, který cítí následky po zákroku Krejčího z derby. Uvidíme, jestli bude k dispozici. Změna bude i kvůli personálnímu obsazení. Kdybychom byli komplet, tak do mužstva tolik nesaháme. Je možné, že ve středové řadě nastoupí hráč, který tam doteď nehrál. Uvidíme zítra po rozcvičení a videu. Je nás 14 do pole, věřím že bude 16.“

    Soupiska na Linec (bez juniorů):
    Brankáři: Mandous, Kolář
    Obránci: Bah, Ousou, Kúdela, Masopust, Talovjerov
    Záložníci: Holeš, Plavšič, Samek, Madsen, Traoré, Lingr, Olayinka, Schranz
    Útočníci: Sor, Tecl, Krmenčík
    (přesně 16 hráčů do pole, s otazníkem je Sor a druhý bude buď Maso nebo Kudy - ?)

    • Re: LASK Linec

      p!erreCORE     před 3 lety 09.03.2022 21:39 |  
      0 0

      Mně zaujala právě ta věta, že ve středu bude hrát někdo, kdo tam nehrál.. to mně kromě "mladejch" napadá jedině Standa na křídle :) a hlavně, pokud sedí počty k tomu nevidím důvod.. takže je mi to opravdu záhadou.


      Komentář byl uživatelem upraven (09.03.2022 21:41) . Zobrazit původní komentář

      • Re: LASK Linec

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 09.03.2022 21:47 |  
        5 0

        Hele, on tím určitě myslel základní sestavu, takže můj tip je Maxim Talovjerov jako defenzivní štít samotřejmě ještě s někým ve dvojici, Max je přesně ten hráč, který na ně bude svou hrou platit ...


        Komentář byl uživatelem upraven (09.03.2022 21:49) . Zobrazit původní komentář

        • Re: LASK Linec

          p!erreCORE     před 3 lety 09.03.2022 21:57 |  
          0 0

          To dává smysl, díky.

          • Re: LASK Linec

            Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 09.03.2022 22:17 |  
            0 0

            Ale pokud tím Jindra myslel, že ten hráč ještě v záloze nehrál ani minutu, tak jsem v koncích a nechám se podat :) To by pak byla nějaká další pořádná "trpišovina" a budeme se zítra ještě všichni pěkně divit ...

            P.S.
            Slavia - LASK (rozhodčí z Lotyšska)
            Referee: Andris Treimanis LVA
            Assistant referees: Haralds Gudermanis LVA, Aleksejs Spasjoņņikovs LVA
            Fourth official: Vitālijs Spasjoņņikovs LVA


            Komentář byl uživatelem upraven (10.03.2022 00:58) . Zobrazit původní komentář

  17. Real : PSG

    Slávista 51     před 3 lety 09.03.2022 23:03 |  
    0 1

    Doufám, že se klucí koukali, aby se poučili.

  18. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    Lunaris     před 3 lety 10.03.2022 06:03 |  
    2 0

    Nabízím vstupenku nahoru do 106, zdarma. Pošlu mailem na vytisknutí. SZ

  19. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    zaba123     před 3 lety 10.03.2022 08:11 |  
    0 0

    Mám jednu vstupenku navíc do sektoru 125, kamarád onemocněl, cena 200

  20. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    Max1     před 3 lety 10.03.2022 08:26 |  
    0 1

    Čeho se bojim tak že nebude vyprodáno. Na TP je přes 2 tis lístků a FB je plný nabídek k prodeji

    • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

      Ondráš     před 3 lety 10.03.2022 08:57 |  
      1 2

      Jasně, že nebude. Nepřijede Barcelona, tak kdo by se tam trmácel:/

      • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

        Max1     před 3 lety 10.03.2022 09:16 |  
        3 0

        Bohužel no….až ta Barcelona nebo PSG nebo Liverpool přijedou, budou lidi brečet jak potřebujeme stadion pro 30 tis

        • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

          Slávista 51     před 3 lety 10.03.2022 11:25 |  
          3 2

          Rozšíření stadionu na 30tisíc, je v úvahách a hodil by se nejen na jmenované týmy - třeba nejen pro evropské poháry.

          • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

            Max1     před 3 lety 10.03.2022 14:38 |  
            0 0

            Až se pravidelně vyprodá alespoň na půlku zápasů v lize, pojďme se o tom bavit

            • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

              PetCC     před 3 lety 10.03.2022 14:53 |  
              0 0

              To už bude pozdě.

      • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

        mabr     před 3 lety 10.03.2022 11:24 |  
        6 2

        Barcelonu nebo Chelsea mi ani nepřipomínej. Přede mnou ve 126 normálně sedí furt ti samí lidi, mladá holka a kluk, který jsou v pohodě, fandí, vztekají se, radují se - no prostě fotbaloví fanoušci....No a na celou LM na jejich místě seděly dvě ženský, jedna už starší paní a druhá trochu mladší. Mladší celej zápas nedělala nic jinýho, než že natáčela a fotila Messiho, resp. Hazarda. Choreo zvednout byly líný a ještě se vztekaly, že přes zvedlý papíry nejde fotit, ať to ti lidi dají dolu. Když jsem je tam potkal i s BVB, musel jsem jít jinam, protože bych přišel o nervy a nechtěl jsem být na dámy sprostý :)))

        Samozřejmě od LM jsem je tam už nikdy neviděl.

  21. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    navzdyslavia     před 3 lety 10.03.2022 09:17 |  
    2 0

    Dnešní zápas bude těžký. Ale věřím , že vyhrajeme s dobrým výsledkem do odvety. Nejlépe 2:0. Hlavně neinkasovat. Už teď se těším na sestavu ,kterou vybral JiT a spol.

    • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

      dm52     před 3 lety 10.03.2022 10:53 |  
      2 0

      Vzhledem k tomu, že se góly z venku už v případě rovnosti skóre nepočítají za dva, stačí vyhrát pokud možno nejlépe o dva a více gólů, ať je nějakej náskok. Třeba i 5:2, ale nula vzadu by byla určitě nejlepší.

  22. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    Ragnarok     před 3 lety 10.03.2022 09:40 |  
    4 0

    Těším se na dobu, kdy budeme mít do poháru tým bez zraněných a trestů za karty, Takhle musí trenér zase zapojit svojí kreativitu a doufat, že to vyjde. S LASK si přeji extrémně postup. Letos je mimořádná šance v poháru dojít daleko, snad nás zranění nezastaví.
    A do Pöltenu chci jet rozhodně vyklidněn a připraven Slavit, takže vyhrát od 2 kluci. Linz taky už musí v této sezoně v EKL prohrát.

    • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

      pehacko     před 3 lety 10.03.2022 12:02 |  
      10 0

      Jenže to by tu naší ligu musel piskat nekdo mimo vliv sadka a ave. Když vezmu kolik frajerů máme zraněných jen díky brutální hre za všema hranama a ještě bez karetních trestu… Anebo zraněných jen proto, že ty terény na který se hraje připomínají spíš okres a ne vždycky ten the ran vypadá tak jak vypadá proto, že by nemohl být lepší, Ale prostě proto že je to taktika jak otupit naší kombinaci. Takže je potřeba začít s uvažováním jednotlivých týmů chtít hrát fotbal a ne jen borit a nicit. Kudela si pochroumal nohu v karvine na silene oranici. Kacaraba ted v bolce udelal trislo na suchem travniku… on i Hovorka v tom zline odnesl spatny teren. Většina zranění je s venkovní hřiště pokud si to dělají kluci sami. Pak je to povolený hon na Ševčíka, kdy zápas co zápas musíš snášet tolik brutální faulu že to jeho tělo prostě nevydrží. Rudý hon na Plavsice není třeba ani zmiňovat… je zase otázka času kdy půjde na marodku Holeš, který taky schytává jednu hnusnou kosu za druhou. To je pořád dokola! Je jasný že takovej botox z toaletny je v poradku, protoze se do souboju nehrne a jak se k nemu nekdo přiblíží zarve a spadne. Kdyby takova jatka byla pořádaná na nej, tak uz ukončil karieru…

    • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

      mig52     před 3 lety 10.03.2022 13:01 |  
      0 2

      Kamaráde, takové doby se ve fotbale nedožijeme, to mi věř. :(((, :)))).

  23. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    Hajsi     před 3 lety 10.03.2022 12:13 |  
    2 0

    Zdravím, bohužel jsem odstonal derby a ležím doma s horečkami, nabízím lístek na sever, stál 470, nechám za 400. V případě zájmu SZ.

  24. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    Fačín     před 3 lety 10.03.2022 13:40 |  
    2 11

    Jen dotaz, víte někdo, proč neměli permanentkáři blokovaná svoje místa? Vážně mě to nebaví, chodit na úplně jiná místa mezi cizí lidi a koukat jak na mém místě sedí někdo jinej. Já k tomu nevidím jediný důvod. A navíc ještě sedět jak hňup u TP, kdy se to konečně začne prodávat, abych chytil svoje místo a stejně to nevyjde, protože začátek prodeje není ohlášen dostatečně dopředu.

    Jinak mám takové tušení, že tím hráčem, co nastoupí ve středu zálohy ( a nikdy předtím tam nehrál) bude Tecl, protože ten přece musí hrát, to je náš nejlepší hráč... Ale mohlo by to být lepší než v útoku, protože to jsme pak o deseti.

    • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

      pehacko     před 3 lety 10.03.2022 14:28 |  
      2 1

      Vsimas si, ze v poslednich zapasech standa zari? Jinak s tema mistama souhlas… ale ono to bude asi proto, ze mohl koupit i pro kamarada a tim padem chces sedet vedle sebe a tim padem je jedina cesta prodat mista jinak…

      • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

        Fačín     před 3 lety 10.03.2022 14:45 |  
        1 10

        Září?:))) Ale no tak... Taky jsem četl ty oslavný řeči, ale řekněme si to na rovinu..Hradci dal dva góly do prázdný brány (skvělý výkon obou brankářů), první gól prý vybojoval - ve skutečnosti sám balon ztratil dokonce ještě před tím, než došlo na souboj... A povedla se mu jedna asistence v derby... To je pro mě pořád opravdu málo, rozhodně bych to nenazval tak, že "září"... A já při tom nejsem nijak zvlášť náročnej, já si od útočníka představuju zhruba takovou práci, jakou předváděl náš kapitán a legenda Milan Škoda. A zhruba takovou porci gólů, já totiž úplně neuznávám současný moderní myšlení, když se tvrdí, že od útočníka nepotřebuješ góly, podle mě je to blbost, útočník prostě na hřišti je od gólů... A stejně je to vtipný - vyhnali jsme legendu Škodu, skvělého Rondiče, Musu, kterého obdivuje celý Portugalsko, největší naději za poslední dekádu Alijagiče, možná jsem ještě na někoho zapomněl a pak nám na hrotu nastupuje Tecl. To nevymyslíš.

        Jinak s těma místama to vážně nechápu, jestli si pamatuju dobře, tak než začala celá ta komedie s covidem, tak to tak snad fungovalo úplně normálně, teď už na to žádný omezení nejsou, tak fakt nevím, proč mám courat někde po jinejch částech stadionu, když si deset let nebo jak dlouho platím a kupuju jedno a to samý místo.

        • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

          pehacko     před 3 lety 10.03.2022 14:50 |  
          0 1

          Ja to chapu tak, ze kdyby se drželo misto, tak nekoupis listek pro kamose, protoze to nepujde koupit vedle sebe… ted mohl kazdy permanentkar koupit tusim tri lupeny, takze se stadion postupne vyprodal… kdyby to neslo, tak si kazdy vyzobne sve misto a zustane spousta volnych jedno sedacek, ktere nikdo pak nebude chtit… jinou logiku v tom nevidim

        • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

          necich     před 3 lety 10.03.2022 15:25 |  
          9 1

          Hele neser už zase....:) Nikoho jsme nevyhnali. Musa je na hostování a dostaneme pravděpodobně slušnej balík. Rondiče jsme prodali s možností zpětného odkupu, Legendu jsme nevyhnali, ale umožnili mu zadarmo zahraniční angažmá. Alijagiče jsme poslali na hostování do mužstva, kde se nám řada hráčů tzv. vykopala, zatím ani tam nemá na základ. Standa se dostává do formy a je dobrej. Kurva chlape trochu respektu..

          • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

            Arya     před 3 lety 10.03.2022 15:30 |  
            4 1

            To víš no, JS měl jako svůj oblíbený terč Zmrhala, tak teď Fačín má Standu. A asi nemá cenu cokoliv vysvětlovat, on bude stejně opakovat to stejné pořád dokola.

            • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

              Fačín     před 3 lety 10.03.2022 16:01 |  
              1 6

              Budu to opakovat, pokud on bude podávat stále stejně nekvalitní výkony. Hned jak začne hrát jak z partesu, tak toho rád nechám. Ale upřímně se přiznám, že v jeho zlepšení nevěřím.

          • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

            Fačín     před 3 lety 10.03.2022 16:06 |  
            1 9

            "Legendu jsme nevyhnali, ale umožnili mu zadarmo zahraniční angažmá" - to je moc hezký, jak se dá jedna stejná věc vyložit dvěma různými způsoby:)) O jeho angažmá v Turecku jsem ale teď nemluvil, spíš o tom, že mu nebyl umožněn návrat...No a Alijagič v Liberci je zatím velkej průser, to mohl zůstat a nehrát tady.... Jinak chápu to prostě jako velkej challenge, zkusit vyhrát titul v deseti lidech, možná se to i povede:)

            • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

              p!erreCORE     před 3 lety 10.03.2022 16:15 |  
              8 1

              Já měl a mám Milana moc rád, je po právu Legenda.. ale rád mám i Standu..

              Kariérní porovnání:

              https://www.fortunaliga.cz/statistiky-head-to-head/hrac-vs-hrac?id_player1=1727&id_player2=2017

              A kdybys chtěl namítat, že to nemá váhu, tak letošní sezona:

              Škoda: 19z/1572min 6g+1a
              Tecl: 11z/502min 4g+1a

              trochu objektivity :*

              Mně ti, co nadávají na Standu přijdou trochu podobní jako fanoušci sparty.. ti mi skoro svorně dneska říkali, že měl hlavu dole.. anti fans Standy zas při jeho sebelepším výkonu vždy jen mávnou rukou a řeknou, že stejně hraje hovno.. nejen ty, i mí přátelé..


              Komentář byl uživatelem upraven (10.03.2022 16:28) . Zobrazit původní komentář

              • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

                Stig     před 3 lety 10.03.2022 17:36 |  
                0 7

                Tak trochu objektivity- nechceš doufám srovnávat servis útočníka od špičkových spoluhráčů ve Slavii s kvalitou spoluhráčů v průměrný Boleslavi. Jenom kilikrát Tecl doslat přihrávku kdy šel sám na bránu. Jeho bilance při takovym servisu zálohy je tristní.
                Jako jo, před tím zraněním cca 3 roky z5 to byl solidní útočník, ale i tak na požadavky ve Slavii taková 2.volba do útoku.

                • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

                  pcitron     před 3 lety 10.03.2022 18:02 |  
                  2 0

                  Mnohé šance si Standa vypracoval i sám.....

          • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

            cunak     před 3 lety 10.03.2022 16:54 |  
            2 8

            Legendu jsme vyhnali nedůstojným způsobem. Je to obrovská ostuda našeho tehdejšího vedení v čele s p.Nezmarem . Nemluvím teď vůbec o fotbalových kvalitách, ale o jisté úctě, kterou si tento fotbalista a dlávista zaslouží.

      • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

        PetCC     před 3 lety 10.03.2022 14:51 |  
        1 0

        To je sice pravda, ale já mám kamarády a známý okolo sebe a takhle se rozprskneme.
        Za těch víc než deset let v Edenu na stejných místech jsme se dost seznámili.

        • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

          Fačín     před 3 lety 10.03.2022 14:58 |  
          2 1

          Je to tak, já mám třeba standartně vedle sebe bráchu a synovce, dneska budu já ve druhý řadě, brácha někde pod střechou a synovec bůhví kde...

        • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

          pehacko     před 3 lety 10.03.2022 15:00 |  
          1 1

          Ja nerikam ze s tim souhlasim… nebo nesouhlasim. Ale asi chapu pohnutky. Ono slo koupit vedle sebe mist kolik chces. Taky me stve, ze nebudu mit vedle sebe lidi s kteryma se potkam jen na stadionu a koukam na ligu… na druhou stranu jsem dokazal koupit misto tri mist (co mam permice) vedle sebe mist sedum a tim padem budu se divat s detma a dalsima kamaradama u sebe… jen o tri rady jinde, nez chodim normalne.

    • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

      Max1     před 3 lety 10.03.2022 14:41 |  
      0 2

      Myslím že to bylo řečeno už několikrát. Zápasy UEFA mají i svoje “minusy” a tím jsou závazky vůči partnerům UEFA. Ta si prostě nárokuje určitý počet míst když to platí a je jasné, že chtějí ty lepší místa.

      • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

        wimpy     před 3 lety 10.03.2022 14:46 |  
        3 0

        To ne. Dřív permanentkáři svá místa blokována měli a těm, kterým je zabrali bafuňáři z UEFA, byla nabídnuta jiná.

        • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

          Max1     před 3 lety 10.03.2022 14:52 |  
          0 1

          Ale defacto to platí i teď ne? Jen si to jiné místo každý sám vybere. Ale já chodím na TS tak jen přemýšlím nahlas. Ono se taky mohlo stát že UEFA řekla že chce od teď celý sektor. Taky je pro klub logisticky jednodušší obsloužit cateringem jeden sektor než půlku lidi v jednom a půlku lidi ve druhým.

          • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

            wimpy     před 3 lety 10.03.2022 15:02 |  
            1 0

            Teď ti držej místo, ale ne tvoje. A o tom asi byl úvodní dotaz, dle pojmu "svoje místo".


            Komentář byl uživatelem upraven (10.03.2022 15:05) . Zobrazit původní komentář

      • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

        Fačín     před 3 lety 10.03.2022 14:56 |  
        3 3

        Promiň, ale to mi přijde jako ubohá výmluva... Dřív to šlo, teď ne, UEFA v tom nebude.

  25. ...

    Harvey     před 3 lety 10.03.2022 16:44 |  
    5 1

    Souhlas, místa by měla být blokovaná. Fačín by měl sedět mezi svýma a nechat normální lidi na pokoji.

    • Re: ...

      Arya     před 3 lety 10.03.2022 16:48 |  
      3 2

      Ano, měl by zůstat v Bohnicích.

  26. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    Kulajs     před 3 lety 10.03.2022 17:19 |  
    1 0

    Sestava: Madsen – Bah, Ousou, Holeš, Plavšić – Traoré, Talovjerov – Pudil A., Madsen, Olayinka – Sor
    Lavička: Kolář, Sirotník, Masopust, Tecl, Samek, Kúdela, Krmenčík, Pudil M.

    • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

      Miklos     před 3 lety 10.03.2022 17:20 |  
      0 0

      Dobře Madsen!

  27. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    Zofreee     před 3 lety 10.03.2022 17:22 |  
    0 0

    Vedle Holeše ve středu zálohy má údajně nastoupit Bah. To se mi moc nezdá. Že by JiT zase blafoval?

    • Re: LASK Linec - černobílé turbulence

      Zofreee     před 3 lety 10.03.2022 17:25 |  
      0 0

      Jo byla to blbost, někde to psaly nějaký mediální mr*ky...


      Komentář byl uživatelem upraven (10.03.2022 17:26) . Zobrazit původní komentář

  28. Re: LASK Linec - černobílé turbulence

    necich     před 3 lety 10.03.2022 18:51 |  
    1 0

    Skvělej Plavšič, Jirka super..