Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (72)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

    SirCohen     před 3 lety 02.03.2022 13:21 |  
    8 2

    Zdrcený Franěk mi bude chybět.

    Akorát, že vůbec...

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      Betynka58     před 3 lety 02.03.2022 17:50 |  
      1 0

      Mně teda chybět opravdu bude. Kdo jiný by byl schopen vyloučit tři sparťany?

      • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

        Malvin     před 3 lety 03.03.2022 09:50 |  
        5 0

        Franěk určitě ne.

  2. Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

    ColinSKS     před 3 lety 02.03.2022 13:42 |  
    7 6

    konečně dobrý krok.

  3. Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

    Taky     před 3 lety 02.03.2022 16:50 |  
    4 0

    Snad si realizák pustí i jeho pár zápasů, ať nastudují jakej má styl...
    Píská všechno, nebo to hodně pouští? Rozdává hodně karet? Za co je uděluje. Neví někdo zdejší???

    Jinak jak se říká o hráčích, že potřebují hrát tyhle a evropské zápasy, tak u rozhodčích to platí taky, takže tahle cesta vede do slepé uličky...

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      murena     před 3 lety 02.03.2022 17:22 |  
      8 0

      Pískal nás v LM s Interem.

  4. MOL CUP

    Slávista 51     před 3 lety 02.03.2022 17:42 |  
    1 2

    Sparta : Jablonec
    na ČT Sport
    Vsadil jsem na Jablonec

    • Re: MOL CUP

      wimpy     před 3 lety 02.03.2022 17:45 |  
      4 2

      To jsi optimista. Poté, co stouplo vítězství v Mol Cupu vyřazením Ruska z pohárů v ceně, bude silnější pes ještě silnější.

      • Re: MOL CUP

        Slávista 51     před 3 lety 02.03.2022 18:58 |  
        4 2

        Červený karty se Spartě nedávaj.
        Tomu Rakušákovi by měli zlámat nohy.

        • Re: MOL CUP

          wimpy     před 3 lety 02.03.2022 19:51 |  
          1 1

          Ale měl jsi pravdu, silnější pes je impotentní. :-)

          Tak jsem to zakřikl.


          Komentář byl uživatelem upraven (02.03.2022 20:11) . Zobrazit původní komentář

        • Re: MOL CUP

          Slávista 51     před 3 lety 02.03.2022 20:04 |  
          9 2

          Ten Krejčí by si zasloužil, aby mu někdo šlápnul do úsměvu.

  5. Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

    Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 02.03.2022 19:03 |  
    16 0

    Stejně ve finále rozhoduje, kdo sedí i VARu. Wiesner zase jasná CK a VAR Ratajova, stejně jako v derby, nic. Příhoda by to měl položit.

  6. Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

    Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 02.03.2022 19:20 |  
    5 1

    Tohle už prostě není náhoda. Ratajova se tam snaží vyvarovat neuznany gólů a očividně vůbec nechápe pravidla o ofsajdu. Suchej hajzl

  7. Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

    Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 02.03.2022 20:03 |  
    9 1

    Ideální. Už tahaj nohy, ještě se prodlužuje, vypínám. Nesnáším oba týmy, je mi to jedno. Hlavně, ať se pokopou.

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      Edenjejenjeden     před 3 lety 02.03.2022 20:07 |  
      7 0

      Tak , jen at si zaběhaj před derby skoro tři poločasy :-)))

  8. Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

    belmis (přítel SN)     před 3 lety 02.03.2022 20:09 |  
    11 3

    Tak nám pokřivený Bosák, který se rád tváří jako morální autorita, řekl, že je z fotbalu jako nestranný fanoušek nadšený. Prý víc takových....

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      dalislavista     před 3 lety 04.03.2022 20:40 |  
      4 0

      No jo, Bosák...
      Po derby v Edenu, kdy nás zařízl Pavlín Jirků, s úsměvem nasraným fandům za dřevěnkou radil, že se mají chodit na fotbal bavit!
      U toho jsem osobně byl, od té doby ho nesnáším. Já se tehdy totiž vůbec nebavil!

  9. Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

    pf     před 3 lety 02.03.2022 21:56 |  
    2 3

    Mně teda přijde přijde smutné, že nejdůležitější zápas ligy musí pískat polští sudí. Další důkaz o tragické úrovni našich rozhodčích. Smtuná realita, snad ani není potřeba je posílat pískat evropské poháry, když tu nemáme nikoho, kdo by dokázal zvládnout derby s důvěrou obou táborů.

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 03.03.2022 00:10 |  
      10 0

      Hele, dotaz. A kde bys ty KVALITNÍ a ČISTÉ sudí vzal? Nebo si myslíš, že Berbr odejde od válu a jako sudí, které měl namotané na prstu jako zázrakem budou OK? Nebo jako že nám v okresech kde pomalu div že nesuplují lajnového diváci , běhá miliarda talentovaných sudích, které mávnutím proutku pošleme pískat derby a bude to OK?

      • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

        pf     před 3 lety 03.03.2022 07:41 |  
        4 0

        Však píšu, že to je tragická vizitka našich sudích a smutná realita:) Kde bych je asi tak vzal? Evidentně tu nejsou, takže ani nemá smysl je posílat pískat mezinárodní utkání.

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      ColinSKS     před 3 lety 03.03.2022 08:10 |  
      6 7

      mě to tedy přijde nanejvíš logické. ... v lize pískají berbrovci stále. tohle je krok, který sice stojí prachy, ale člověk má aspon pocit, že to bude nestranné.

      • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

        rakusan     před 3 lety 03.03.2022 11:07 |  
        3 0

        Tady máš naprostou pravdu, co se týče fotbalu.

  10. rudá bída

    Bicanovský7     před 3 lety 02.03.2022 23:32 |  
    12 0

    Ano, svět prožívá hrozné roky- covid- válka na Ukrajině... ale příšernost (samozřejmě v jiném měřítku/ v měřítku bezvýznamnosti) předvedli také páni rozhodčí v utkání Bídy s Jabloncem... FUJ!!!

    • Re: rudá bída

      wimpy     před 3 lety 02.03.2022 23:36 |  
      3 3

      Viděl jsem jen závěr a kus prodloužení. Mělo nějakej důvod to nastavení jedenácti minut?

      • Re: rudá bída

        Bicanovský7     před 3 lety 02.03.2022 23:45 |  
        9 1

        Tak dlouhé... To ani náhodou... s VARem zdejší umělci/ rozhodčí pracují šíleně= velice pomalu... Js rád, že derby bude řídit polská úderka...

        • Re: rudá bída

          wimpy     před 3 lety 02.03.2022 23:46 |  
          3 7

          Trochu se bojím, že to zveřejnili moc brzo. Nějakej čas na předání notiček tam byl.

          • Re: rudá bída

            Mijk     před 3 lety 03.03.2022 12:29 |  
            2 2

            Tý jo Wimpy, u tebe bych takovouhle paranoiu nečekal.. Fakt myslíš, že borec, který má šanci pískat letošní finále jednoho z evropských pohárů si má zapotřebí kurvit život a CV nějakou levárnou v českým derby? To tedy úplně jakoby nevím, no..

            • Re: rudá bída

              wimpy     před 3 lety 03.03.2022 12:39 |  
              5 0

              Přiznám se, že jsem úplně nestudoval, co že je to za sudího. Ale tedy už mám svůj věk, což znamená hodně zkušeností s povidlovými čerty, tak jsem prostě nedůvěřivej, no.

            • Re: rudá bída

              dalislavista     před 3 lety 04.03.2022 20:36 |  
              3 0

              No...
              Zažil jsem derby s cizím rozhodčím (Slovák Michel- také mezinárodní rozhodčí), také jsme tehdy měli radost, ale pak nás zařízl a v odposleších se pak psalo o komunikaci před zápasem: "...ne standardní zápas, ne CZK" což si policie vysvětlovala, jako že se nebude platit rozhodčímu za ovlivnění v českých korunách.
              Takže se předčasně radovat raději nebudu.

  11. Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

    Bicanovský7     před 3 lety 02.03.2022 23:35 |  
    6 2

    v CZ se většinou nastavuje jen pár minut- no, ale když je zapotřebí...

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 03.03.2022 00:12 |  
      6 3

      A díval ses? Však VAR byl v tom zápase tak 8minut. Přidej standardní klasiku 3min a si na těch 11. Jako víc než 5 jsem považoval za jasnou věc.

      • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

        Dennis     před 3 lety 03.03.2022 06:38 |  
        13 0

        Ano, ale bylo by fajn, aby to takhle rozhodčí řešili vždycky...

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      Tučňák     před 3 lety 04.03.2022 04:47 |  
      3 2

      Zrovna to nastavení mi přišlo fér a rozhodčí by se měli přestat bát nastavovat více minut. Kolikrát se za poločas třeba deset minut nehraje a rozhodčí nastaví tři minuty.

      • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

        butters     před 3 lety 04.03.2022 09:56 |  
        4 0

        Pokud by rozhodčí dlouhodobě drželi trend, že skutečně nastaví to, co se prozdržovalo kvůli simulování hráčů nebo neschopnosti rozhodčích při domluvě s VAR, tak s tím nemám problém. Ale nějak si neumím představit, že kdyby bylo v 90. minutě skóre zápasu opačné a Jablonec byl v tlaku, tak by se objevilo větší nastavení než ty zmíněné 3 minuty.

        • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

          Steve2924 (přítel SN)     před 3 lety 04.03.2022 11:47 |  
          3 0

          věřím, že by se objevilo dost minut, možná třeba 7 ale klidně i těch 11. jen by to pohlídali tak aby se Jablonec k ničemu nedostal a moc se toho z toho nastavení neodehrálo. Stejně jako v tomhle nastavení darovali spartě roh. Tak být skóre opačně tak se jabkám pískne každej kontakt jako faul a zbytek už by zařídili rudý, samozřejmě bez trestu za zdržování.

  12. Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

    Bicanovský7     před 3 lety 02.03.2022 23:37 |  
    17 0

    Věřím, že POLÁCI utkání zvládnou a nedovolí, aby nás Bída opět rozkopala... Snad to zvládnou...

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      ColinSKS     před 3 lety 03.03.2022 08:07 |  
      9 6

      je to nezávislý a kvalitní rozhodcovský tým. tady příhoda nabral trochu bodů. berbr je sice v base, ale chapadla rudých poplelářů a prádelny se jen tak přes noc neztratí....

  13. Je vlastně s podivem, že

    Slávista 51     před 3 lety 03.03.2022 06:25 |  
    12 1

    se bafuňáři k tomu odhodlali. Zaslouží si potlesk.
    Zvlášť po včerejším zápase MOL CUPu !

    • Re: Je vlastně s podivem, že

      rakusan     před 3 lety 03.03.2022 11:10 |  
      15 0

      Takže když to vezmeme popořádku. Spartě zásadně pomohli ve čtvrfinále, v semifinále a ve finále jistě též se najde nějakej Orlofraněk. Takto se získávají poháry.

      • Re: Je vlastně s podivem, že

        Leksel     před 3 lety 03.03.2022 14:25 |  
        5 0

        Finále poháru by si taky zasloužilo cizího rozhodčího, ale hlavně ho přeju RB, aby nám předvedli ten jejich "evropský" fotbal.

  14. Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

    ColinSKS     před 3 lety 03.03.2022 08:05 |  
    4 7

    na tp není moc volných míst, pomáhal jsem s lístkama, ale jediné volné byly u sektoru popelářů. tak se dožijeme vyprodaného pekla? po 2 letech? strašně se na to těším. můj tip je 2:0

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      rakusan     před 3 lety 03.03.2022 11:10 |  
      4 0

      A není to málo Antone Pavloviči ?

  15. Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

    Monarchie     před 3 lety 03.03.2022 08:33 |  
    26 0

    Krula je velmi schopný zákulisní hráč, spíše zarážející je, že Příhoda, mu to toleruje. Ty rozhodující momenty v každém zápase Sparty v její prospěch a následně nízké tresty mi připomínají éru Macely. Nevím, zda ovládá jazyk našich severních sousedů, ale snad budou ,,šukat,, u VARu dobře a nebude nakloněná rovina.
    Krejčí, Hložek ještě letos nezažili seriozní rovinu.

    Plavčič dostal nakopáno doma a Sparta s námi rovnocennou partii hrát nemůže, nás musí zkopat, pokud chce uspět.

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      Ados     před 3 lety 03.03.2022 09:53 |  
      27 0

      Zažili jí v Evropě a taky hned vyhučeli. Já ten rudej ksindl fakt nesnáším a dělá se mi z nich fyzicky špatně. Vím, že jsou na světě důležitější věci kor v dnešní době, ale fakt je to pro mě zlo. Když vidím tam vidím ty ksichty, tak bych si hrozně přál je zase porazit.

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      dalislavista     před 3 lety 05.03.2022 11:30 |  
      6 0

      Ono se to toleruje, protože když jste jako Příhoda sparťan (to se všeobecně ví), tak se proti tomu těžko bojuje. Muselo by se chtít. A zrovna Příhoda nám nezapiskal v derby na Spartě pentli za držení Frydrycha Lafatou a měl to jak na talíři. Je to alibista, prý to bylo brzy ( asi 20.min), to pak říkal v kuloárech nějakého semináře rozhodčích. A alibisticky "trestá" i nyní jako předseda komise rozhodčích.

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      pinochet     před 3 lety 05.03.2022 14:24 |  
      2 0

      A že prej je vidět vůle fotbal očistit... Ani náhodou, nakloněná rovina pro Plzeň se mění v nakloněnou rovinu pro Spartu. Absolutně nechápu, jak šílení Franěk s Ratajovou, kteří tak u VARu zprasili pohárové derby, jsou ve stejném složení u VARu při poháru Sparty s Jabloncem. To si Příhoda může vyprávět, co chce...

      • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

        Dennis     před 3 lety 05.03.2022 16:08 |  
        2 0

        Pohárové derby myslím byli u videa Franěk s Adámkovou, nikoli Ratajovou, tedy na Jablonec mu ta dali jinou kolegyni :-), ale to na principu a na tom, že chybující rozhodčí jsou zase hned nasazováni, nic nemění. Jen čekám, kdy bude zase Franěk někde zdrcený...

  16. Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

    Myšák     před 3 lety 03.03.2022 16:26 |  
    2 0

    Určitě je to dobrý krok.Já se ale těmihle věcmi kolem rozhodčích nezabývám,to bych se musel zbláznit a vůbec na nic bych se nemohi dívat,kdybych tomu nevěřil.Asi jsem naivní,ale nechci si kazit sportovní zážitek věčným podezříváním. Nechápu,jak se někdo může radovat z výhry,když podplatí rozhodčího.

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      torn     před 3 lety 03.03.2022 19:29 |  
      0 0

      Asi to je hezký přístup, ale někdy to trochu bije do očí. Já osobně nemám rád, když se fauly posuzují na jedné straně jinak než na druhé. To, že rozhodčí špatně vyhodnotí penaltu, nebo podobné věci mi zas až tak moc nevadí.

  17. Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

    Radovan62 (přítel SN)     před 3 lety 03.03.2022 16:57 |  
    23 0

    Kolikrát si mladý Krejčí otevře hubu.na rozhodčího,doufám že nedohraje

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      žbl68     před 3 lety 03.03.2022 19:21 |  
      9 0

      a "víznerák" taky...

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      Ragnarok     před 3 lety 04.03.2022 14:59 |  
      4 0

      Řekl bych, že celý zápas. Musíme hrát fotbal jako proti Fenerbachce. pak se není čeho bát. Nemotat se do toho jejich kolotoče faulů a zákeřností. Neoplácet. Plavšiče bych jim tam krom jeho velké plochy, kterou pokryje a pracovitosti poslal i jako návnadu.

  18. Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

    p!erreCORE     před 3 lety 04.03.2022 16:15 |  
    2 1

    Myslíte, že bude penalta? Já myslím, že ano, pro nás.

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      Dennis     před 3 lety 04.03.2022 16:22 |  
      11 0

      Spíš bych vsadil na to, že bude červená karta... Poslední dobou v derby jistota a to pískali naši rozhodčí, kteří mají mírný trend posuzování faulů a prasáren. Pevně doufám, že polský rozhodčí se s tím mazat nebude.

      • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

        o5aradecek     před 3 lety 05.03.2022 10:57 |  
        7 0

        V posledních dvou derby do nás sparťani v jednou kuse kopali, ale červenou jsme v obou případech vyfasovali my. Snad to zítra bude lepší.

  19. Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

    pehacko     před 3 lety 04.03.2022 16:17 |  
    4 5

    Nejak se na to derby netesim… nemam rad pohled na rude na nasem krasnem stadionu. Jejich kotlicek plny nacku a bezmozku… iq36 a nebo kolik to ten ave raketový inzenyr z brna ma… vizner a dalsi prasata co ale i pri drobném kontaktu se valeji po travniku. Snad sudi nebude v režii soudruha kruly a bude piskat rovinu, pak je smazneme jak nic, ale ja uz v nasi suchy hajzl lize nicemu moc neverim… Slavia je zahnána do kouta odposlechama a sadek s krulou určují kdo a jak bude piskat. Nastesti nase hra se zapas od zapasu lepsi a budou to mit tyhle svine stale tezsi a tezsi…

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      PahaAhma     před 3 lety 04.03.2022 17:09 |  
      6 0

      Derby taky nemám rád, přesně z důvodů, které popisuješ v úvodu. Rudý košťata v Edenu, to je znesvěcení.
      Jinak ovšem tentokrát nemám pochyby, že ty nadutý spratky sejmem!

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 04.03.2022 18:09 |  
      10 0

      Snad to Poláci nezkurví, jinak nás zase tak do kouta zatlačený nevidím, alespoň co mám info. Důležité je jim nakopat ty rudý hnusný prdele a svět by byl hned veselejší. V tyhle zkurveny době díky tomu fašistickýmu vrahovi na východě.

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      ColinSKS     před 3 lety 05.03.2022 09:50 |  
      1 6

      proč by to dělai. je to zkušený rozhodčí a nenechá si kydat na hlavu. píská CHL .. takže renomé je i pro něj důležité. vykešuje 50 kilo ale odvede svoji práci nezávisle

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      damade     před 3 lety 05.03.2022 16:21 |  
      0 0

      Já se naopak těšim hodně. Jsem totiž naprosto přesvědčen o našem vítězství. Když se kouknu na naše poslední zápasy, na poslední zápasy Sparty a přičtu k tomu to, že bude vyprodáno a bude nás hnát plnej Eden, tak nemám o výsledku nejmenší pochybnost.

  20. Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

    donford     před 3 lety 04.03.2022 17:50 |  
    12 0

    Dnes na parkovišti u našeho Alberta hlídač parkoviště, když viděl na mé zimní bundě slavistický znak: Jestli porazíte Spartu jen 2:0, tak neumíte hrát fotbal. (pán je jinak bohémák). :-). Tak to musíme vyhrát o tři. :-) Já bych ale bral každé vítězství. Jsem zvědavý, jestli bude hrát Sor. Toho by nejspíš zchromili, jako předtím Plavčiče. Doufám, že Orel si hodně dlouho po svém extempore nezapíská. Jestli je polský rozhodčí takový, jak se o něm píše, pak bych čekal, že nějakého sparťana dokonce, při jejich hře, vyloučí.

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      wimpy     před 3 lety 04.03.2022 18:42 |  
      3 1

      Po prohře v Mordoru o gól je těch 2:0 v podstatě bod navíc.

      • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

        Taky     před 3 lety 04.03.2022 19:28 |  
        4 0

        Je to tak.
        A možná bude i ten Krmenčíkův gól na 2:0 s Plzní, víc než jen úprava skóre. Ale doufám, že tam nejhůř zaplichtíme...
        Derby je naše!

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      torn     před 3 lety 04.03.2022 19:19 |  
      1 0

      Orel už byl u VAR. Já doufám, že se sparta rozhodčího zalekne, a pokusí se o fotbal. Pokud by se vylučovalo, tak se stáhnou a proti bloku to neumíme.

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      záplata     před 3 lety 04.03.2022 21:33 |  
      4 1

      Já měl(mám) v plánu upéct sparťanům u nás v hospodě, kam chodim na fotbal, perník ve tvaru rakve ale zatím váhám, nechci se rouhat.

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      pehacko     před 3 lety 05.03.2022 08:52 |  
      1 2

      Neni ten albert na praze 8 kobylisy? Tady je taky jeden bohemak pred Albertem, ale teda prodava novej prostor… po vyhre nad bohemkou jsem ho podpořil, aby nebyl smutnej.

      • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

        donford     před 3 lety 05.03.2022 11:28 |  
        1 0

        Je to Albert na Praze 6. :-) Ale v sobotu a v neděli je parkoviště bez hlídače. Pán je v důchodu a přivydělává si. Je velmi příjemný a rád si povídá o fotbale.

  21. Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

    Mr.Buřinka     před 3 lety 05.03.2022 12:21 |  
    5 1

    Tak to dohrají v 9-ti a dostanou bůra jako Votroci.

    • Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

      Slávista 51     před 3 lety 05.03.2022 14:26 |  
      0 3

      Takovou přes frňák, by si zasloužili.

  22. Re: Fotbalové derby bez českého sudího. Spartu se Slavií odřídí Marciniak

    Bicanovský7     před 3 lety 05.03.2022 16:40 |  
    5 0

    Těším se na zítřek a věřím našim barvám!!! Snad POLÁCI UTKÁNÍ ZVLÁDNOU!!! Když vidím, jak rozhodčí připískává plzeňské špíně- jsem zhnusen... PLZ hraje svůj ubohý antifotbal a rozhodčí dál pomáhají... MUSÍME BÝT MISTŘI!!!