Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (88)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

    Fačín     před 3 lety 03.02.2022 10:02 |  
    12 2

    Nechci bejt rejpal, ale Ondřej je Kúdela, ne Kůdela, že to spletou ve Skotsku se dá pochopit, ale tady....

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      kjandourek (admin)     před 3 lety 03.02.2022 10:12 |  
      1 2

      Já tam čtu jasně: "Aktuální informace k trestnímu stíhání Ondřeje Kúdely ve Skotsku"... že by to už za těch necelých deset minut někdo opravil?

      • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        Fačín     před 3 lety 03.02.2022 10:33 |  
        5 3

        Ano.

        • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

          kjandourek (admin)     před 3 lety 03.02.2022 10:35 |  
          0 3

          Koukám - nemyslel jsem to nijak zle :-)

          • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

            Fačín     před 3 lety 03.02.2022 10:41 |  
            7 4

            V pořádku, nic se neděje, já vím, že jde o drobnost, ale co se Ondřeje týče, od jisté doby mám k němu takový ochranitelský reflex.

            • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

              mart     před 3 lety 03.02.2022 16:08 |  
              6 0

              Takovy reflex je pochopitelny, a opravneny.
              Ja vcera rval jak tur, kdyz daval Abada na 3:0 ,
              ... vubec nechapu proc to sem pisu. To byla uplne nejaka jina soutez, ....kdesi severne od Carlisle. Nevim no, ... asi je to vekem.
              Ale mel sem radost no, tak co ?
              zdravi mart ;-)

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      ocetnik     před 3 lety 03.02.2022 10:29 |  
      8 0

      sorry ale asi nějaká automatická oprava. Nefungoval mi web psal jsem to přes telefon. Pak dodělával na počítači. Už je opraveno

      • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        Fačín     před 3 lety 03.02.2022 10:32 |  
        5 3

        Děkuji i za Ondru:)

      • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        pavelKa (přítel SN)     před 3 lety 03.02.2022 16:17 |  
        0 0

        omlouvám se ... jak roluji v telefonu, blbě jsem potáhl prstem přes okénko mínusu :-(

        • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

          kjandourek (admin)     před 3 lety 03.02.2022 16:18 |  
          0 0

          To není neopravitelná záležitost - stačí cíleně kliknout na plus... :-)

          • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

            pavelKa (přítel SN)     před 3 lety 03.02.2022 16:26 |  
            0 0

            ... no jo, díky :-)

  2. Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

    Myšák     před 3 lety 03.02.2022 10:58 |  
    25 0

    Velice se omlouvám,že to není k véci,ale myslím ,že je slušnost se představit.Dobrých 10 let čtu vaše komentáře a články,takže vás už některé skoro znám.Dneska jsem se rozhodl,že se k vám přidám ! Spolu jsme silnější !!!

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      dalislavista     před 3 lety 03.02.2022 11:25 |  
      2 0

      No konečně! Tak tedy vítej!

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 03.02.2022 19:30 |  
      1 0

      Jak se říká to je slovo chlapa :-)

  3. Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 03.02.2022 15:57 |  
    6 2

    Zdravím Davide přeji pěkný den.
    Věřím, že víš, na co všechno se chceme zeptat a pana Tvrdíka zahrneš otázkami až dřeň.
    Minule to bylo dobré a dost jsme se dozvěděli a proto jsou ta očekávání z tohoto dalšího dílu tak veliká.
    Tedy aspoň za mě.
    Už jsme toho tady přes tu ligovou pauzu naplkali dost. A to myslím v dobrém:-)).
    Tak v pátek !!
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (03.02.2022 15:57) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 03.02.2022 19:29 |  
    4 0

    Už se těším na výborného moderátora a odpovědi odpovědných. :-)

  5. Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 03.02.2022 23:44 |  
    5 10

    Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem...
    To nám, dříve narozeným, připomíná "Hovory s TGM" nebo "Hovory s V.I.Leninem".
    Prosím, prosím, dejte tomu jiný název! Klidně
    - Páteční rozhovor; Na slovíčko, šéfe (Na slovíčko, předsedo); U mikrofonu JT (Před mikrofonem je JT)... a další host; Co je skryto za oponou, to nám odhalí...; Malé povídání o velkých věcech; Kdo by nám měl povědět něco nového o Slavii než ...; Vítejte u mikrofonu, pane Tvrdíku; Vítejte u mikrofonu a před kamerou, pane Tvrdíku; Rozhovor, na který se všichni těšíme!; Hádejte, kdo přijde na rozhovor; Setkání s JT v ....; Malé povídání o velkých cílech;
    No, zkrátka a dobře, děkuji předem :)
    PS: Když jsem minule přes dotazník poslal asi patnáct otázek a nedostalo se ani na jedinou, neposílám teď raději nic a spolehnu se na tebe. Díky.

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      mig52     před 3 lety 04.02.2022 03:50 |  
      3 8

      Tak je fakt, že kdyby JT mnohé myšlenky neopakoval, nepodával příliš omáčky či zbytečně nezdůrazňoval , mohlo by dojít na více otázek. Kdoví, je-li to jeho rétorický styl (mám kamaráda, který o jedné jednoduché věci plamennĕ mluví 3/4 hodiny a občas zabere, když ho jeho žena vyzve, ať to zkrátí) nebo záměr.


      Komentář byl uživatelem upraven (04.02.2022 03:51) . Zobrazit původní komentář

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 04.02.2022 07:26 |  
      5 0

      Mně to jako dříve narozenemu vůbec nevadí ba naopak hovory s TGM v pohodě. Hovory s Iljičem neznám a slyším to poprvé. Taky znám hovory H taky to bylo dobrý.

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      ocetnik     před 3 lety 04.02.2022 10:32 |  
      3 0

      Původně to měli byt hovory z Le Palais. Tak se první díl jmenoval. Ale pak jsme natáčeli z muzea tak to najednou byli hovory z muzea. A dnes natočíme díl zase z jiného místa. Tak jsem to zase změnil… Takže požadavek je sice na místě ale ne dnes. Od příště jestli to bude pokračovat :)

      • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 04.02.2022 11:40 |  
        2 0

        No, nakonec název vem čert, obsah je mnohem důležitější :)

      • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        mig52     před 3 lety 04.02.2022 12:06 |  
        1 3

        Davide, ty hovory bylY....!!!

      • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        mig52     před 3 lety 04.02.2022 12:48 |  
        0 6

        Neodpověděl jsi knl66 na to nejpodstatnější, proč ze svých cca 15 otázek jsi JT nepoložil ani jedinou? Mne by to též zajímalo, byly moc na tělo? Teď jsem zvědav, co odpovíš mně?! Předpokládám, že neodpovíš a budu- li se mýlit, budu příjemně překvapen.

        • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

          knl66 (přítel SN)     před 3 lety 04.02.2022 16:40 |  
          1 1

          a) Nevšiml jsem si, že ses mě na něco ptal, proto jsem neodpověděl.
          b) Minulý rozhovor se odehrál asi před půl rokem. Otázky na JT a ostatní hosty bylo možné posílat přes formulář na webu area114.cz. Otázky se neposílaly JT, ale Davidovi. Nedělal jsem si iluze, že by se snad dostalo na všechny, ale říkal jsem si, co kdyby... Otázky vybírá moderátor, jeho právo. A závěr: po odeslání otázek se formulář vyčistil, takže si je už po půl roce fakt nepamatuji. (Zcela určitě tam byla otázka na opětovné zprovoznění vnitřního TV okruhu.)

        • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

          ocetnik     před 3 lety 04.02.2022 18:51 |  
          2 0

          Omlouvám se. Dotazů přišlo tehdy mraky. Měl jsem je skoro všechny u sebe připravené ale to by byl šesti hodinový pořad. Jinak obrazovky nejsou na pořadu dne. Pokud vím.

          • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

            knl66 (přítel SN)     před 3 lety 04.02.2022 19:44 |  
            0 0

            Chápu, v pohodě. Odpouštím ti :)

          • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

            Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 04.02.2022 20:24 |  
            2 0

            Davide, moc vám děkuji. A ještě víc vašim dvěma dnešním hostům. Ty krásné roky, které si ted se Slavií užíváme tak rychle utíkají, že se ani nezdá, že už za rok vyrovnají v délce trvání dobu temna. Děkuji a tiše si užívám.

          • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

            deny91     před 3 lety 04.02.2022 20:31 |  
            0 0

            Škoda, že jste při hodnocení posil zapomněli na Talovjerova.

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      damade     před 3 lety 04.02.2022 15:43 |  
      3 0

      Co je špatného na Hovorech s TGM, že bychom se od nich měli distancovat?

  6. Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 04.02.2022 16:03 |  
    3 0

    Musím odejít do restaurace, doufám, že se na to bude dát dívat i zpětně. Já toho Tvrdíka prostě žeru. Ocetníka taky a i Syrovátka svůj projev hodně hodně zlepšil. :-)

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      ocetnik     před 3 lety 04.02.2022 17:57 |  
      5 0

      Taky tě miluju a to tě neznám :))))

      • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        mig52     před 3 lety 05.02.2022 05:31 |  
        0 1

        No buď rád. :)))))

      • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 05.02.2022 06:43 |  
        2 0

        Já ho znám, je to věčnej hlídač češtiny, tudíž slova o zlepšeném projevu je až neuvěřitelné ocenění :-)))))


        Komentář byl uživatelem upraven (05.02.2022 06:46) . Zobrazit původní komentář

  7. Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

    mis3     před 3 lety 04.02.2022 16:29 |  
    18 0

    Svoboda je zmrd až napůdu stejně jako všichni zmrdi z Deníku Spart. howgh

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 04.02.2022 18:25 |  
      9 0

      Ten deník sport dost dobrý, zakázal nám používat šoty z našich zápasů z ligy a pak najednou otočili, že nám ta práva tedy povolí, když jim budeme platit "výlety" jejich redaktorů na naše zápasy po Evropě ... To je úroveň ... Těm, bych zaplatil tak jedině kurz kamikadze ...


      Komentář byl uživatelem upraven (04.02.2022 18:47) . Zobrazit původní komentář

  8. Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

    cheero     před 3 lety 04.02.2022 17:39 |  
    10 0

    Diky za rozhovor. Dobře se to poslouchalo. Ten pragosport mne docela vytočil! A Jarda T. se při tom začal taky vytacet :) Šmejdi zlodejsky!!

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      ocetnik     před 3 lety 04.02.2022 18:52 |  
      1 0

      Rádo se stalo.

  9. Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

    kedul     před 3 lety 04.02.2022 17:59 |  
    4 0

    Jaroslav Tvrdík k práci LFA skoro jako Petr Dědek (HC Dynamo Pce) k práci hokejové obdoby APK. Ten druhý ale ve svém pokusu neobstál, proto jsem moc zvědavý, jak obstojí ten první. Nicméně budu mu držet palce.

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      MKCZ83     před 3 lety 04.02.2022 19:34 |  
      0 0

      Pokud ten právní názor, že jim můžeme ukázat prostředníček a řešit si svoje práva je ok, tak holt si udělá Slavia SKSstream, budeme platit za přenosy přímo Slavii, a liga si může prodat práva bez nás Pragosportu. Což jsem pochopil je nulová varianta v případě, že LFA si nedá říct, nepůjde současný výbor LFA rozpustit apod.

      • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        rakusan     před 3 lety 04.02.2022 20:21 |  
        0 0

        Já to spíš pochopil tak, že tomu O2 to prodáme my jako Slavia a nikoliv v rámci ligy.

        • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

          MKCZ83     před 3 lety 04.02.2022 20:54 |  
          0 0

          Tak já myslím, že pay per view by mohlo fungovat dobře... buduješ si tím vztah s fanoušky, můžeš jim dát něco "exkluzivně", můžeš do toho zapojit permanentkáře, když nemůžou (třeba jsou nemocný apod.) atd. Ale napsal jsem to spíš jako takový trochu extrémní příklad :-)

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      mig52     před 3 lety 05.02.2022 05:29 |  
      0 2

      Všichni jsou posraní z tydýta, nevím proč? Prostě zaprodanci, zbabělci. I podezřívači, jak je to v našem českém rybníčku běžné. Kdoví, co tím Tvrdík myslí, zase něco urvat pro sebe, jako by neměl chlechtáků dost. Jako bych je slyšel, servily. Nejvíc mne zklamává postoj moravských klubů. Snad se proberou.

  10. Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

    rak (přítel SN)     před 3 lety 04.02.2022 18:26 |  
    4 2

    I když hodně dlouhé, tak jsem se nenudil. Z tohoto rozhovoru udělá šikovný novinář celou řadu článků. Uvidíme.
    Souhlas s JT skoro ve všem. Snad jen toho Ondru bych tu arbitráž už nechal dojet do konce.

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      ocetnik     před 3 lety 04.02.2022 18:54 |  
      9 0

      Já myslím, že hlavní důvod už to ukončit je aby to v klubu dál nesmrdělo…. Dokážu se vcítit do nálady všech hráčů po každé informaci o tom. Ale je můj. názor.

      • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        murena     před 3 lety 04.02.2022 19:02 |  
        7 0

        Souhlas, bylo i jasně vysvětleno. Díky za povídání, za mě paráda.

      • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        MKCZ83     před 3 lety 04.02.2022 19:32 |  
        1 1

        Právě... stačí si vzít, jakou jedinou věc si z celého rozhovoru vytáhl Ondřej Nováček... Kúdelu... přitom mnohem závažnějších a důležitějších témat je tam mnohem víc.

        • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

          rak (přítel SN)     před 3 lety 04.02.2022 20:26 |  
          2 0

          To nepochybně. Snad skoro všechno důležité a zajímavé, co by mě napadlo, tam bylo. Takže díky Davidovi i oběma tázaným za otevřené odpovědi. Určitě souhlasím, aby se do procesu ve Skotsku už nerylo, ale když už se do té arbitráže něco investovalo, tak už bych to vydržel.

  11. Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 04.02.2022 18:51 |  
    9 0

    Dobrej rozhovor, díky.
    Co mě překvapilo, byla upřímnost v cause Řehák. Včera o tom debatujeme v OT, Řeháka se zastáváme (většina) a dneska slyšíme vlastně nová fakta, která jeho chování staví do jiného světla.

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      MKCZ83     před 3 lety 04.02.2022 19:30 |  
      10 3

      Já jsem rád, že se konečně s těma hulvátskýma emocema z naší strany bude něco dělat, protože to z mého pohledu bylo nedůstojné a neúnosné. Není příjemné střílet do vlastních řad, ale pokud chceme být opravdu respektovaný klub (nejen doma, ale i v zahraničí), musíme se podle toho chovat.

      • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        rak (přítel SN)     před 3 lety 04.02.2022 20:33 |  
        1 6

        Tvrdík to řekl přesně. Emoce tam jsou často na místě, např. po prasáckých faulech na naše hráče. Ale má to své meze. Řehák je známý jako tvrdý slávista proslulý hlavně nenávistí ke Spartě, ale dle mého názoru nebyl nijak výjimečný a přínosný ani jako hráč ani pak jako trenér. Ale zase ho tak neznám a možná mu křivdím. Když si ho Jindra vybral, tak tam asi užitečnou práci odvádí. Jinak mně ale to, co teď sdělil JT u něj nijak nepřekvapuje.

  12. Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

    p!erreCORE     před 3 lety 04.02.2022 19:37 |  
    0 0

    Byl by někdo tak hodný a poslal mi odkaz, kde si to poslechnu nebo radu, jak to zprovoznit? Ve výše uvedeném, když ťuknu na přehrát poslední epizodu, tak mi to říká, že "source was not found" nebo tak nějak.. díky moc!

  13. Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

    Dennis     před 3 lety 04.02.2022 21:05 |  
    3 6

    Nesouhlasím s tím, že bychom měli vzdát tu arbitráž. Měli bychom udělat maximum, aby byl Ondra očištěn.
    Taky mi vadilo to s Pavlem Řehákem. Špinavé prádlo se má prát v klubu, ne na veřejnosti.
    Potěšující zpráva je to, že název stadionu zřejmě přinese více peněz, než se čekalo, když nabídka byla vylepšena.
    Pokud se práva na ligu nebudou soutěžit, měli bychom si je fakt prodávat sami. Plus je potřeba konečně změnit to, aby kluby mohly používat záběry z ligy. Musíme si za tím jít stůj co stůj.

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      mig52     před 3 lety 05.02.2022 05:24 |  
      2 1

      Dennisi, já ti rozumím, ale JT ještĕ víc. Neumíme si představit, co si s tím Jarda "užil". Ta jednání, bezmocnost, ztráty času a energie, trvalý stres, uvědomění si, že toto vše mohl věnovat Slavii jinak.... . Do toho
      velké finanční ztráty! Nemysli si, že jej ve chvílích, kdy byl sám, nenapadlo, zda mu (nám) stál Kudy za to, byť to je skvělý hráč a odvedl nám nečekaně neuvěřitelné výkony i respekt v kabině. Já při sledování jasně viděl, že při vyjádření k této kauze je vnitřně napjatý a na Ondru ještě dnes nasraný. To se prostě nemělo stát, zvláště za toho stavu, kdy jsme si Skoťáčky namazali a sfoukli jak sádlo na chleba, no.

      • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        lubi34     před 3 lety 05.02.2022 14:13 |  
        2 0

        Ondra udělal chybu o tom žádná. Ale je ti jasné že pokud to vzdá tak dokonce svého života bude mít nálepku RASISTA? Jak by jsi se zachoval ty v té samé situaci?

      • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 05.02.2022 14:23 |  
        0 0

        Chápu JT, že už od toho chce mít pokoj a uzavřít to, ale pokud ten CAS Ondra opravdu vzdá, tak to na západě budou považovat jako přiznání viny ...

  14. Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

    PahaAhma     před 3 lety 04.02.2022 21:16 |  
    8 0

    Poslouchal jsem to jak přibitej i bez pauzy na záchod :)
    Asi poprvé jsem viděl "Jardu" trochu nasranýho, a to hned dvakrát - když se mluvilo o mediálních právch, tydýtovi a pragosportu. Ekonomice vůbec nerozumím, ale Jarda by moh bejt učitel, skvěle mi to vysvětlil. Druhej moment jeho silnejch emocí byla kritika chování Pavla Řeháka. Chápal jsem, že jej nejvíc naštvalo to, že lhal. Co se týče Ondry Kúdely, tak tam se mnou třískaj protichůdný pocity. Dosáhnout spravedlnosti v arbitráži by bylo skvělý. Zároveň vnímám obrovskou únavu jak v Jardovi, tak jeho ústy v celé Slavii a obrovskou touhu tenhle "tvar" uzavřít a moct jít - i mentálně - dál. Jinak samý dobrý zprávy. Ty dnešní lidský emoce se mi líbily eště víc, než dřívější všeoptimismus, ještě víc mě se současnou Slávií propojily, a to už jsem myslel, že to víc nejde. Díky.

  15. Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 04.02.2022 23:06 |  
    6 4

    Zase bych to s tím obratem o 180 stupňů u Řeháka nepřeháněl …
    Fakta: Mosquera obvinil Řeháka z rasismu a podle všech vyjádření lhal (potvrdili to svědci, Řehák, Tvrdík i disciplinárka), jiná věc je, že mu Řehák nadával a dostal za to po právu trest. Myslím, že ten trest včera nikdo nezpochybňoval, ale všem vadilo, že Mosquera z toho vyšel čistý jak lilium a to je špatně … Dobře si vzpomínám, jak přímo přede mnou (mám sektor 102), někdo z realizáku plísně (asistent, masér, neznám je) provokoval diváky, pak nám nadával, dělal gesta a vúbec se choval naprosto nepřijatelně a nesportovně … Navíc JT řekl, že mu trenér Bílek kázal morálku, jak se má Slavia chovat, ano bývalý fotbalista bídy, kdy tehdy jasně jeli v sudích, takže úplný výsměch … Na hřišti hráli sprostě a zákeřně a tak by se dalo pokračovat … Takže když to shrnu plíseň se chovala stejně jako Slavia, neli ještě hůř, na hřišti určitě, jen to jsou zákeřní udavači a bonzáci, to je celé …
    Jinak je samozřejmě dobře, že si to celé Slavia vyřeší interně, ale ono se to lehce řekne, když soupeř hraje zákeřně a chová se agresivně a arogantně, hrozí zranění našich hráčů, to je pak potřeba se nějak bránit …


    Komentář byl uživatelem upraven (04.02.2022 23:09) . Zobrazit původní komentář

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      mig52     před 3 lety 05.02.2022 05:10 |  
      1 3

      Výborně popsáno. Vyjádřil jsem to podobně výše, ještě než jsem si přečetl tvůj příspěvek, fakt jsem neopisoval. :)))) Naprostý souhlas.

      • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        mig52     před 3 lety 05.02.2022 07:09 |  
        2 9

        Ta zakoplexovanej joudo, tak už mi konečně napiš, co proti mně máš. Já na palce fakt nehledím, beru argumenty, ale ty mi vypícháváš oči, už když je můj příspěvek "na cestě". Fakt ti ženu či milenku nešukám. Velká omluva ostatním diskutujícím za to, že jsem sklouzl do osobní roviny.

        • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

          necich     před 3 lety 05.02.2022 08:44 |  
          3 1

          :) já ti mínus na mou duši nedal. Ale nemusíš být na sebe tak tvrdej...:)

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      necich     před 3 lety 05.02.2022 08:41 |  
      2 1

      Do toho: nějak bránit... se dá zařadit i nesmyslné vulgární urážení hráčů soupeře asistentem trenéra? Co ta tzv. obrana přinesla? Já tam vidím (a vedení Slavie rovněž) jen ostudu. Není náhoda, že si již více klubů včetně novinářů "stěžovalo" na chování našeho realizačního týmu... Při včerejším rozhovoru bylo zcela evidentní, že JT je tímto frustrován, snaží se klub někam posunovat (velmi úspěšně) a tyto kauzy to drtivě kazí. To jak mluvili oba pánové o kauze Kúdela bylo více než vypovídající. A nemám na mysli jen ten průběh, ale i to jak o tom mluvili a jaké to mělo a stále má dopady. PŘ do toho všeho ještě přiložil polínko...

      • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 05.02.2022 10:10 |  
        2 2

        No, ono je víc jak zarážející, že se vlastně stalo to samé jako na Rangers, jako by to někdo vzal přes kopírák … Opět jenom fakta: Soupeř hrál sprostě a zákeřně, likvidační zákroky, hrozilo zranění našich hráčů a vzplály emoce. Kdo hrál aspoň chvíli závodně fotbal, tak se s vulgarismy setkal, není to nic na chlubení, ale prostě se to děje, ne v každém zápase, ale celkem často. V obou zápasech soupeř prohrál a neunesl porážku. V obou zápasech následovalo křivé obvinění z rasismu s naprosto stejným slovem monkey. Kamara by mohl klidně tvrdit, že špatně rozuměl, ale Mosquera ne, protože tady jde dokázat jasný úmysl a lež hráče, jak prozradil JT, tak mu Řehák něco řekl španělsky a tady se opice řekne mono, což zní foneticky úplně jinak než monkey a je to i logický nesmysl, aby někdo mluvil španělsky a ty řekneš, že v té španělské větě je anglické slovo … No, ono kdyby řekl Mosquera pravdu, on mi sprostě nadával, tak se mu každý vysměje, tak řekne rasismus, na to dnes každý slyší, je taková doba a v médiích sledoval kauzu Rangers a slyšel tam slovo monkey … Mezi námi, když si vzpomenu, jak se Mosquera choval na hřišti, jako neskutečně slizskej a zákeřnej hajzl, tak mne to od něho ani vůbec nepřekvapuje … Další věc je Šádek, to je veliký intrikán a strašně nebezpečný člověk, Řehák byl křivě obviněn z rasismu a on mu řekne, když se omluvíš, tak to smažeme, to je vlastně geniální tah … Bylo by to jako by se Pavel přiznat, v médiích by to pak Šádek jen nadnesl, co tvrdil Mosquera, plus Řehák se mu omluvil a každý by si z toho vyvodil, přiznal se k tomu rasismu … A že u disciplinárky pak větu trochu pozměnil bylo velmi pravděpodobně na radu svého právníka. Nechci tady vůbec hájit Řeháka, měl se ovládnout, ale ono se to lehce řekne, když je člověk v emocích, to je vlastně jiný stav vědomí, kdy člověk nejedná logicky, ale zkratkovitě a např. americké právo tohle pochopilo už dávno a zohledňuje to, evropské vždycky ne. Jinak naprosto chápu, že je JT z toho celý rozladěný a chce to zarazit, ale bojujte proti emocím a zároveň intrikám druhých, to je strašně těžké. Ale ručím za to, že kdyby nebylo kauzy Kamara, tak by nebyl ani případ Mosquera, protože by to u nás nikoho nenapadlo …


        Komentář byl uživatelem upraven (05.02.2022 10:20) . Zobrazit původní komentář

        • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

          SKEP     před 3 lety 05.02.2022 10:53 |  
          1 1

          Máte naprostou pravdu, Ladislave. Navíc člen realizačního týmu nemůže na lavičce sedět jako pecka a nechat bez povšimnutí soupeřovy nadávky adresované jeho svěřencům. Zejména mladí náhradníci očekávají od asistentů či vedoucího mužstva zastání, byť bohužel často vulgární. Nelze tam dřepět a nechat soupeřův štáb srát na hlavu svou i hráčů. Se závěrečným hvizdem je třeba emoce zahodit, soupeři podat pazouru a myslet si své.


          Komentář byl uživatelem upraven (05.02.2022 10:56) . Zobrazit původní komentář

          • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

            Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 05.02.2022 11:15 |  
            0 2

            Zase na druhou stranu chápu JT, že ho to štvé, protože to poškozuje klub, ale tak jednoduché to není, ozvat proti nepravostem se nějakou formou musíme, možná by pomohl mentální kouč, nevím ...
            A jedna omluva, vloudilo se mi tam podobné slovo, ale jiného významu, má tam být ... když je člověk v emocích, tak nejedná logicky, ale zkratovitě ... (ne zkratkovitě), tak pardon.

            • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

              SKEP     před 3 lety 05.02.2022 11:32 |  
              2 0

              Osobně mi vadí, že největší uličník je Pavel Řehák, zatímco ten plzeňskej masér, co provokoval naše hráče i diváky, je z obliga.

              • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

                Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 05.02.2022 11:50 |  
                0 0

                Přesně, já vůbec nemám žádný problém s trestem pro Řeháka a kdyby dostal trest i Mosquera, tak neřeknu ani popel, ale takhle ...

          • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

            necich     před 3 lety 05.02.2022 11:30 |  
            2 0

            Ale o tom přeci není vůbec řeč. PŘ to právě udělal po tom utkání, nehledě na to, že člen realizačního týmu by to neměl udělat ani při tom utkání. Něco jiného je, když vzplanou emoce na hřišti. REalizační tým mužstva jako je Slavia by měl mít jinou úroveň než Teplice či Karviná. Měl by být více nad věcí. Pokud si tedy myslíš, že pro mladé náhradníky je nejlelpším zastáním a příkladem, že se jejich trenér chová jako buran, který soupeřům vulgárně nadává tak já si to nemyslím...

            • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

              SKEP     před 3 lety 05.02.2022 11:54 |  
              1 1

              Necichu, hraješ derby, na mlaďochy na tvé lavičce sprostě řve kříženeček a vedoucí AVE v jedné osobě Baranek. Nejde sklopit hlavu, stát se najednou hluchoněmým a nezletilé náhradníky nechat na holičkách. Musíš nějak reagovaf. Je samozřejmé lepší poslat "útočníka" k šípku slušně a bez vulgarismů.

            • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

              Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 05.02.2022 11:56 |  
              1 1

              Omyl, Řehák to udělal v emocích během zápasu a když mu řekl Šadek, ať se omluví, tak vypěnil podruhé ... (a nedivím se mu, když nic rasistického neřekl) A nikdo se tady nezastává Řeháka, ale jen upozorňujeme na to, že byl křivě obviněn z rasismu, což se prokázalo, že Mosquera lhal a opět jim to prošlo ...

              • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

                necich     před 3 lety 05.02.2022 12:07 |  
                1 0

                Cituji pana Tvrdíka. Já nadávky neslyšel. Je zbytečné slovíčkařit, v tomto se prostě neshodneme. Měl držet hubu a nemusel se řešit nějaký rasimus. Není náhoda, že již dříve bylo poukazováno na nevhodné chování našeho realizačního týmu, což i zmiňoval JT v nějakém dřívějším rozhovoru. Možná, že někomu imponuje když tam Houšťa, Řehák apod. lítají jako šílenci a pokřikují na hráče a realizační tým soupeře, budiž ale mne se to nelíbí a jak vidno tak ani vedení a představenstvu Slavie.

        • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

          necich     před 3 lety 05.02.2022 11:52 |  
          8 0

          Nezpochybňuji co píšeš, ale kdyby Ondra držel hubu tak jsme si mohli mnohé ušetřit a to zdaleka všechno nevíme. U Řeháka to platí dvojnásob, je to trenér. Včerejší vyjádření JT a TS bylo zcela jednoznačné: pokud chceme někam patřit tak se musíme dle toho chovat. Už nejsme bráni jako burani z Východu a podobné chování nebudeme tolerovat, poškozují značku Slavia..Tak jsem jejich vyjádření vnímal a souhlasím s ním.

          • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

            Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 05.02.2022 12:29 |  
            0 2

            To je pravda, ale lehce se to řekne a radí, když je člověk v klidu, ale pak nastanou krizové situace a přímo agresivní chování soupeře a je těžké zachovat klid a nereagovat …

  16. Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 04.02.2022 23:11 |  
    0 7

    Jsem trochu na rozpacích udělat z bývalého SynotTipBaru rozlehlou restauraci. Navíc, když připojili další prostor. Chápu, že při utkáních LM by tam byla další VIP zóna. Ale rozhlédněte se dneska po nějaké hospodě - lidé se prostě odnaučili do hospod chodit, zvykli si na dovozy jídel domů i do kanclu, i vyhlášené hospody jsou většinou poloprázdné a není problém najít místo. Až pak v takové ohromné restauraci budou po většinu dne obsazeny 2-4 stoly, budou se tam hosté ztrácet. Zaplněno by bylo asi jen na plánovaných přenosech venkovních zápasů. Ale třeba se pletu.

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      mig52     před 3 lety 05.02.2022 04:22 |  
      1 1

      Jestli porazíme covid, lidé si postupně do hospod zase zvyknout chodit. Ono to pivko jim chutná víc točené a ve společnosti "kumpánů", než do smrti doma otvírat lahváče a mít z toho mozoly na dlani. Chvíli to trvat bude, ale teď jen hlavně umravnit ten covid!

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      ocetnik     před 3 lety 05.02.2022 07:24 |  
      2 0

      Ten prostor zatím není restaurací s denním provozem. Pokud to dobře chápu, v běžné dny zatím zavřen. Na domácí zápasy pro partnery. Na různé akce nebo na venkovní zápasy Slavie možnost veřejnosti.

      • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 05.02.2022 07:51 |  
        3 0

        Tak že místo podniku, kde jsme se před zápasem léta scházeli a kolikrát tam byla naprosto ekektruzijicí atmosféra, je z toho obyčejná zapasova vipka pro papalaše když to řeknu po staru. Do které se občas pustí milostivě veřejnost. Alespoň znám z te iks leté doby spoustu nových výborných slávistů, které bych jinak asi nepoznal.


        Komentář byl uživatelem upraven (05.02.2022 07:54) . Zobrazit původní komentář

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      mis3     před 3 lety 05.02.2022 14:21 |  
      1 2

      Ne hospoda, restaurace. A oni se do restaurací lidi zase vrátí. Do hospod tolik ne, protože pro nižší přijmovou skupinu bude už návštěva hospody luxus. Kvalitní restaurace na zajímavém místě ale má velkou šanci se uživit.

      • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 05.02.2022 14:43 |  
        0 0

        Vždyť píšu "restaurace" hned v první větě, pak i na závěr. Snad se nemusíme chytat za každé slovo. Jen jsem se pak už nechtěl opakovat s jedním výrazem a tak jsem použil (téměř) synonymum... :)


        Komentář byl uživatelem upraven (05.02.2022 14:45) . Zobrazit původní komentář

  17. Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

    mig52     před 3 lety 05.02.2022 05:04 |  
    0 6

    Pokud by vyšly vize, byl bych spokojen - přestupy, akademie, název stadionu... . Trochu jsem rozpolcen z kauzy Řehák. ( rozumím tomu, uzavřít Kudyho, ta únava z toho musí být hrozná), JT byl dle mne malinko Dušínovský. Jistě, beru, že jsme to někam dotáhli na mezinárodní úrovni, Evropa to vnímá, viz postoj Pumy a chování tomu musíme přizpůsobit. Řehák je pruďas a jeho chování vůči členům laviček soupeřů se mně občas nelíbilo. Prostě ve smyslu, my jsme Slavia, vy nejste nic. Ale po výstřiku v zápase s Plzní bych ho z několika důvodů podržel. Jednak Bílek naordinoval svým kumpánům likvidační taktiku, prostě nás rozkopat, však on rozhodčí všecko nepískne. Tady narazil a těžko se s tím smiřoval. A Řehák měl obavu o naše hráče a tak ve stylu na hrubý pytel hrubou záplatu jim to dal verbálně sežrat. Druhak si měl p. Tvrdík uvědomit, že po nás ( přímo po něm?) pořvával bývalek Ave Odpady, který také sbíral tituly díky cinklým jarům a možná i podzimům, takže mu tímto argumentem měli zavřít hubu. A za třetí, nějak mi nehraje, že Moskytyjéra lživě nařkl Řeháka z rasizmu a je ticho po pěšině. Jako to si nechceme nechat vysvětlit, vyšetřit, nad tím jsme mávli rukou, že už další kauzu stran rasizmu tu mít nechceme? Ale to by vrhalo stín a podezření v tom smyslu, že Pavel něco rasistického přece jen řekl a že rádi bereme tento trest a chceme to mít uzavřeno. Ale tento provokatérský smrad (rozuměj Moskytyjéra) by si zasloužil přes držku i flastr od disciplinárky. Doufám, že Řehák podnikl právní kroky stran křivého nařčení, byť mezi řádky cítím, zda mu z vedení Slavie nebylo naznačeno, ať od toho upustí. Tak a teď vzhůru na Karvinou. Dobrý vstup do jara je potřebný!


    Komentář byl uživatelem upraven (05.02.2022 05:12) . Zobrazit původní komentář

    • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

      necich     před 3 lety 05.02.2022 08:23 |  
      7 2

      Sorry jako, slyšels tedy vůbec ten rozhovor? Motáš pátý přes devátý a uniká ti podstata. JT jasně deklaroval, že kdyby to Pavel udělal v emocích např. přihrubém faulu na našeho hráče tak by to i chápal. Pavel Řehák to dle JT udělal zcela mimo emoční nápor, navíc u DK lhal. Tvrdík i Syrovátka jasně deklarovali, že si podobné chování nepřejí, neboť usilují, aby Slavia šla příkladem a byla brána za vzor. A já tomu rozumím a souhlasím. Pavel Řehák je svým způsobem ikona, je to srdcař, anitisparťan apod., ale je drobet jednodušší. Stačí si připomenout pár derby na Silvestra. Nedivil bych se, kdyby byl od mužtstva odvolán..

      • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        rak (přítel SN)     před 3 lety 05.02.2022 11:43 |  
        7 1

        Velmi přesně napsáno. Tak to JT řekl a já s tím stoprocentně souhlasím. Nebudu se zastávat Řeháka jen pro to, že je slávista. Legenda klubu to prostě není a na rozdíl od Standy Vlčka by mně nijak zvlášť na lavičce nescházel. Lhát takto nemusel a JT chápu, že ho to vytočilo, když někdo dělá takto klubu ostudu zcela zbytečně. Skalních slávistů je vcelku hodně, nevím proč vyzdvihovat zrovna Řeháka. Já si pamatuji dost a jmenoval bych za několik desetiletí možná až desítky hráčů, na které si rád vzpomenu nebo mně v paměti nějak utkvěli kvůli své hře. On by mezi nimi tedy moc nebyl.
        To nemá nic společného s tím, co si myslíme o šílenci Mosquerovi. Mimochodem ten mně chováním připomíná Moralese z Rangers. Plzeň hrála prasácky, ale byla za to rozhodčím aspoň docela trestána.


        Komentář byl uživatelem upraven (05.02.2022 11:44) . Zobrazit původní komentář

        • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

          mig52     před 3 lety 05.02.2022 13:17 |  
          0 4

          A tak mně vysvětli, proč jsme nechali nařčení Moskyta bez povšimnutí, když Řeháka nařkl z rasizmu? Ty souhlasíš se hrou na pštrosa, tedy narvat hlavu do písku? To s tou slávistickou bílou barvou vyjadřující čest moc nekoresponduje.

      • Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

        mig52     před 3 lety 05.02.2022 13:11 |  
        0 4

        Kdyby sis pozorně přečetl můj koment, všimnul by sis, že zdůrazňuji nutnost chovat se evropsky, myslím, že ti nemusím vysvětlovat, co jsem tím chtěl říct. Druhak jsem zdůraznil, že se mně několikrát nelíbilo Řehákovo chování na střídačce, což se dá dát do shody s tvým tvrzením, že je to jednodušší člověk, ale takto jsem to nechtěl psát, protože jej neznám a můj pocit nemusí být správný.

  18. Re: AREA 114 stream: Hovory s Jaroslavem Tvrdíkem

    mig52     před 3 lety 05.02.2022 06:02 |  
    1 6

    Jinak parádně vedený rozhovor, v pohodové neupjaté hovorové formě, prostě je to polidštĕné i tím permanentním Tomášovým opakováním slov či slabik. Jen jedna technická. Zda bys(te?) Davide, nevím, mezi sportovci snad A je správně:)), neporadil Tomáši, aby při hovoru nedával pod bradu ruku. Zdálo se, že měl "nejslabší " mikrofon a pak tou rukou oslaboval sílu zvuku a trošku huhňal. Ale možná je to i tím, že díky věku se stávám polohlušcem. :))))


    Komentář byl uživatelem upraven (05.02.2022 06:03) . Zobrazit původní komentář