Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (32)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

    kapitan.pisoar     před 3 lety 02.02.2022 14:55 |  
    15 15

    To mysli tak, ze z nej v Liberci bude skoro kral strelcu, aby pak ve Slavii sedel na lavicce a sledoval Standu Tecla jak neumi dat gol? Doufam ze v Musovych stopach nepujde…

    • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

      Harvey     před 3 lety 02.02.2022 15:49 |  
      15 17

      S Petarem Musou v základu jsme získali ve třech utkáních přesně tři body a ztratili vysoký náskok na čele tabulky. Poté přišla covid pauza. Petar důvěru ztratil, naopak dostal možnost hrát Tecl, který byl dle slov trenéra výborný v tréninku. S Teclem v základu jsme vyhráli všechna zbývající utkání sezóny s vyjímkou zápasu proti Plzni, který jsme remizovali. Petar dostal ještě jednu příležitost proti Baníku od začátku a byl střídán již o poločase za nerozhodného stavu. Petarovi se sluší poděkovat za jeho velký přínos k titulu především gólem proti Spartě, kterým zachránil bod a gólem proti Příbrami, kterým získal další dva body. Ale Tecl v základu byl správná volba. Petar pokud nastoupil od začátku byl nevýrazný, týmu nepomohl, body jsme nezískávali a připsal si jeden jediný gól proti Opavě.

      • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

        mig52     před 3 lety 02.02.2022 16:16 |  
        11 13

        K první větě, statistiku. A mohl za to Musa.... . To nevymyslíš, na hřišti je 11 hráčů a ty tu dáš statistiku Musy ze tří zápasů. Mohl bys doplnit, jaké byly statistiky ostatních hráčů v těchto zápasech? Zajímavé, Musa se prosazuje v kvalitnější portugalské lize proti výrazně kvalitnějším hráčům a nám nebyl dobrý. Říkám si, proč asi? Jestli někdo věří tomu, že nezapadal do Trpišovského koncepce, tak je mi ho líto. Neuměli jsme jen jeho kvalitu z něj dostat.

        • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

          wimpy     před 3 lety 02.02.2022 16:18 |  
          9 7

          Neprotiřečíš si trochu? Nedostali jsme z něj kvalitu, protože jsme hráli způsobem, do kterého se nehodil.

        • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

          Harvey     před 3 lety 02.02.2022 20:19 |  
          6 5

          Diskuze byla o tom, mohl-li se Musa v dané části sezóny cítit neprávem v hierarchii za Standou Teclem, diskuze nebyla o tom, že nám prohrál zápasy. Kdyby ses místo na mojí osobu a komplex z mé osoby zaměřil na meritum věci, bylo by lépe. Přiznám se, že už je mi Tvá posedlost mnou na tomhle fóru nepříjemná. Očekával bych, že když 30x zareaguješ na můj příspěvek a já ho 30x ignoruji, že to pochopíš.

          • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

            kalex     před 3 lety 02.02.2022 21:05 |  
            2 1

            Zase je to diskuze. Ale chápu. Bavíme se tady o tom dokola. Pořád. Na druhou stranu když je ta diskuze věcná, k tématu a není to o tom, kdo že je tu větší geroj, tak se pobavím i se svým starým kamarádem tady, kterému zásadně nedávám mínusy, ale posílám ho do...
            Suma sumárum, bavit se dá s každým. Ale s některými je to fest obtížné a fakt taky neodpovídám.

      • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

        kapitan.pisoar     před 3 lety 02.02.2022 16:49 |  
        11 11

        Petar nastupoval v zakladu vetsinou kdyz hrala totalne namixovana sestava, ktera se na hristi videla poprve. Za to mnohokrat dokazal skorovat v zapasech kdy nastoupil na par minut.
        A taky asi nejde cekat zazraky od hrace, ktery citil ze nema duveru a nikdy nedostal sanci na vic nez na 2-3 zapasy v rade, aby se s tymem sehral a pak byl hned stazen, za to Standa hral x zapasu v rade a nikomu nevadilo ze byl marny.
        Ano s Teclem v zakladu jsme mozna vyhravali, ale jake u toho mel cisla? 0, 0 nic…
        Za me jsme Musuv potencial nedokazali vyuzit a Standa tady uz tri roky zabira misto, nekomu mlademu, kdo by mohl rust…
        Jinak pokud Petar nezapadal do naseho systemu, tak nechapu jak do nej zapada Krmeno.


        Komentář byl uživatelem upraven (02.02.2022 16:59) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

          Harvey     před 3 lety 02.02.2022 19:42 |  
          7 5

          "Ano s Teclem v zakladu jsme mozna vyhravali, ale jake u toho mel cisla?"
          Výsledky týmu > Osobní produktivita.

          • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

            kapitan.pisoar     před 3 lety 02.02.2022 23:09 |  
            3 5

            To nikde nezpochybnuju, ze vysledky tymu jsou nad osobni statistikou. Ja jen vysvetloval, proc mel tym spatne vysledky a ze to nebylo tim, ze by hral Musa, jak se tady snazis naznacovat…
            Kdyby v tech zapasech hral misto Standy Petar, tak by dopadly stejne a jeste by jsme treba daly par golu navic a Petarovi zvedli trzni hodnotu.

            • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

              Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 04.02.2022 10:20 |  
              1 0

              Tak já se taky nejednou podivoval, jak je možné, že když hraje Teclík, že chodí z křídel přesně ty míče, které by se typologií hodily Musovi, a naopak, že když hrál on, tak žádný takový nedostal. Jestli vono to nebylo tím, že Petar je osamocená věž, která nepomůže v rozehrávce křídlům, která pak nemají ten balon správně načasovaný zase pro něj. Což Teclík udělá, jenže pak mu bohužel chybí jeho vlastní kvalita v zakončení. A pak co je horší - hráče, jehož stylem hry k té šanci ani nedojde, nebo hráče, který ji 3x ze 4 šancí pohrdne? V Portugalsku to Musovi sedí, bo maj dle mne na křídlech vyšší individuální kvalitu, takže na tu rozehrávku Musu nepotřebují.


              Komentář byl uživatelem upraven (04.02.2022 10:20) . Zobrazit původní komentář

  2. bude

    žbl68     před 3 lety 02.02.2022 17:27 |  
    4 4

    lepší... :-) Musa měl smůlu na okolnosti ... :-(

    • Re: bude

      žbl68     před 3 lety 02.02.2022 18:29 |  
      2 8

      musofobové budou samozřejmě proti ... :-P

      • Re: bude

        žbl68     před 3 lety 02.02.2022 19:52 |  
        0 6

        všude jsou všude jsou :-))))))))))))

    • Re: bude

      kapitan.pisoar     před 3 lety 02.02.2022 18:53 |  
      9 7

      Tak je pravda, ze pres kanonyra Standova formatu, by se neprosadil ani Zlatan :D

      • Re: bude

        žbl68     před 3 lety 02.02.2022 19:52 |  
        0 8

        jaký formát myslíš ? A4, A0 nebo dwg, dxf, doc, pdf, či snad nedejbože xlsx ?

  3. Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

    Fačín     před 3 lety 03.02.2022 07:07 |  
    4 10

    V Musových stopách, takže co nejrychleji pryč ze Slavie, kde nedostane šanci? To bohužel dává smysl.

    • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

      pehacko     před 3 lety 03.02.2022 07:57 |  
      12 3

      Bavi te hodne se chovat jako dusevne retardovany kolovratek? Ten kluk je uplne na zacatku kariery a hral dobre pul roku v druhe lize v průměrném tymu (i na druhou ligu). V priprave se ukazalo, ze ma jeste spoustu nedostatku a je treba aby se obouchal a vykopal a na to ve Slavii prostor neni, nebo snad chces nevyhral titul a vypadnout hned z obou poharu? Liberec je pro nej super volba a bude rad, kdyz se tam prosadí na úkor Rondice a Rabusice. Pripadas mi u tohoto tematu uplne zaslepenej a nesoudnej..

      • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

        Fačín     před 3 lety 03.02.2022 08:09 |  
        2 7

        Ale kdepak nesoudnej, jen mi to přijde škoda, byla ideální šance na to ho využít a zároveň ho naučit to, co po něm chceme a v čem se má zlepšit, to je celý.

        • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

          japhy     před 3 lety 03.02.2022 09:20 |  
          7 2

          Seš jak posedlej. Vyprojektoval sis konstrukci téměř ničím nepodloženou, že to je novej Messi a teď ti tím Libercem rozkopali bábovičku. Pokud nepřesvědčil na soustředění, není šance, že by dostával jakoukoliv větší minutáž. Jistý to není ani v Lbc, ale jestli usoudili, že je větší, není o čem.
          A ano, ještě je tady možnost, že je JiT amatér, co nemá oko na hráče, příp. ho má, ale záměrně klub sabotuje.

          • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

            Fačín     před 3 lety 03.02.2022 09:42 |  
            2 8

            Já jsem si "vyprojektoval konstrukci"? Zajímavé, jak jsi na to přišel? Co se mi to tu zase snažíš vnutit?

            Nelíbí se mi, že našeho nadějnýho juniora posíláme hostovat do tramtárie, přestože na jeho postu je prostor, který mohl dostat a místo toho aby mu realizák ten prostor dal, pracoval s ním na odstranění nedostatků a učil se, jak to tady chodí, tak se budeme spoléhat na neproduktivního a neperspektivního hráče. To je celý. Je to jen můj názor, na rozdíl od ostatních tu nikoho neurážím, nikomu to nevnucuju, jen jsem se vyjádřil a pak už se jen bráním nenávistnejm reakcím internetovejch hrdinů. To je všechno. A jestli to vypadá, že se opakuju, budiž, uznávám, nemusel bych reagovat na každýho, kdo mě začne urážet, ale zase mám nějakou svojí čest, kterou mám občas potřebu bránit.

            • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

              kjandourek (admin)     před 3 lety 03.02.2022 10:10 |  
              7 2

              Ano, upozornil bych tě, že se hlavně opakuješ... ovšem nikoliv tím, že by ses snažil reagovat na každého, kdo tě pošle rovně...
              Ty se už čtyři roky systematicky pokoušíš chytit jakéhokoliv tématu, případně vymyslet nový problém, kterým bys dehonestoval trenérský štáb okolo JiT.. ať udělá cokoliv, není ti to vhod...

              Kdyby nebylo Tecla, chytnul by ses jiné konstrukce, bylo jich tu za ty čtyři léta dost...

              Netuším, jestli Ti Jindra v mládí přebral holku, nebo ve školce rozšlápnul bábovičku, ale jedeš jako kolovrátek... a ta Tvoje posedlost je každým dalším úspěchem čím dál trapnější...

              Nevím, co bys chtěl hájit....nějakou čest, nebo snad renomé člověka, jehož diskuzní příspěvky by ostatní brali, očekávali je a těšili se na ně, jsi už dávno spláchnul do kanálu...

              • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

                Fačín     před 3 lety 03.02.2022 10:36 |  
                3 4

                No, to je přesně ono, zase další, kdo si vymýšlí nějaký konstrukce, co si myslím, o co se snažím a dokonce i proč to dělám. Ani tě vůbec nezajímá, že jsi úplně vedle, jsi přesvědčen, že víš, že jsem něčím posedlý, že se snažím vymýšlet problémy a tak dále.

                • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

                  kjandourek (admin)     před 3 lety 03.02.2022 10:41 |  
                  5 2

                  Tak známky posedlosti tu vykazuješ tím čtvrtým rokem... hráčů, kteří se ti nelíbili a kroků, které náš trenérský štáb udělal a tys je zkritizoval už byly miliardy... na přímou otázku jsi mi jednou odpověděl, že Trpišovského neuznáváš, že je to pro tebe trenér z uleknutí...

                  tak co si mám asi o Tobě myslet... Kdyby se vypisoval kurs, na to, že do měsíce si zase najdeš nějaké téma, za které trenérský štáb zkritizuješ a chvály se od tebe nedočká, ani kdyby vyhrál ligu mistrů... vsadil bych na to celoživotní úspory :-)

            • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

              japhy     před 3 lety 03.02.2022 10:33 |  
              7 2

              Ano. Usmyslel sis, že je Alijagič vhodný pro nás jako útočník 2-3. Jen na základě pár zápasů, co jsi mohl vidět v TV. Ve druhé lize. Náš realizák ho má pod drobhohledem pořád a teď byl i na soustředění. Plus to jsou odborníci. Za mě jsou karty rozdaný jasně.
              Navíc je to jen posranej půlrok a Liberec. Neposíláme ho na 5 let na Sibiř.
              Nijak jsem tě neurazil, tak co se čílíš?

              • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

                Fačín     před 3 lety 03.02.2022 10:39 |  
                1 6

                No ano, myslím si to, že to byla vhodná situace ho takhle použít, dokonce tomu všemu nahrál i prodej (pod cenou) Kuchty.

                A tys mě neurazil, to je pravda, to byla spíš všeobecná reakce na všechny ty místní obhájce...vlastně ani nevím čeho...

      • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

        Karel13     před 3 lety 03.02.2022 09:55 |  
        1 1

        Já zírám, to je snad poprvé, co od tebe čtu naprosto normální příspěvek ...

        • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

          pehacko     před 3 lety 03.02.2022 10:34 |  
          2 2

          Neboj, je to tenhle rok naposledy!!! Vazne slibuji

          • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

            žbl68     před 3 lety 03.02.2022 11:29 |  
            0 2

            v pořádku :-)
            svět musí být - anarchie a totál chaos :-)

      • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

        gazza     před 3 lety 04.02.2022 01:00 |  
        1 5

        Tvl ty jsi se minul povolání.Měl by jsi dávat rozumy do halftimu .Takový brouk pytlík od PC a v ruce lahváč.Odborník a místní vlezdopr. a samozřejmě podle ohlušujícího ohlasu i oblíbenec slávistických novinek .Jak za bolševika . Kdo kritizuje jde proti nám.Pravdu mám já a hotovo.Místní brouk pytlík .Obdivuji jaký máš přehled.Zřejmě chodíš tajně odposlouchávat do kabiny.Já jsem osobně zvědavý ,jak to budeme hrát bez útočníka.Doufám ,že Krmenčík se probere ,protože Tecl to již není ani vtipné.

  4. Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

    Navyseals     před 3 lety 03.02.2022 07:45 |  
    13 4

    Alijagič v přípravě nezaujal natolik, aby stálo za to si ho tu nechat. On je mimořádný v okolí vápna. Ale v mezihře a fyzicky má velký, ale opravdu velký nedostatky. Na hrot je tam Krmenčík, Schranz a Tecl. Může tam hrát LIngr nebo Olayinka. Nebuďte hned tak hrrr. I v Liberci je konkurence. Ať ukáže, že na ligu má. Pak může ukázat, že má na Slavii.

    • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

      kapitan.pisoar     před 3 lety 03.02.2022 16:50 |  
      4 4

      No tak hlavne ze dnes na idnes vysel clanek, ze Slavia hleda dalsiho utocnika….

    • Re: Slávistický talent Alijagič chce jít v Liberci v Musových stopách

      gazza     před 3 lety 03.02.2022 22:25 |  
      1 8

      Tvl Staník .Tak to jo.