Hodně zbytečný a celou tuto původně dobře míněnou výzvu, tím David Ocetník zabil. Segregace byla, je a bude vždycky zlo, navíc je vědecky neopodstatněná.
myslím, že tam čtete něco jiného než tam je. Na stadion by měli všichni fanoušci. Klidně testovaní nebo cokoli. Jen jsem chtěl zdůraznit, že je dost lidí očkovaných a pokud půjde v prvním kroku poslat na stadion jen je, tak ať to klidně udělají. Ideální ale samozřejmě je všichni bez rozdílu.
A to je právě to, co mi vadí. Bez rozdílu hned, ne jen ty, kteří mají třetí dávku. Nakazí se tu každý bez rozdílu na očkování, omikron nezahlcuje nemocnice. Není pro to žádný důvod segregovat neočkované nebo s jednou či dvěma dávkami. Já mám dvě, před třemi týdny covid prodělal, na třetí minimálně několik měsíců nepůjdu, možná nikdy.
Já taky nejdřív tleskal další iniciativě, která by pomohla dostat lidi zpátky na stadiony… ale jen než jsem narazil na věty o očkování a třetí dávce… už tady toho třídění lidí na lepší a horší proboha nechte a pojďme se k sobě chovat zas normálně jako dřív, už tady to sortování lidí fakt stačilo…
Kdyby někdo navrhl, že otevřeme stadiony, ale jen pro černochy, tak to podpořím. Pořád mi přijde lepší, když se tam dostane aspoň někdo než kdyby se tam neměl dostal nikdo. Já se tam nedostanu tak jako tak, ale proč bych kvůli tomu v tom měl bránit i jiným?
Samozřejmě, ideál je pustit všechny, ale pokud nepůjde to, tak pustit aspoň někoho.
Já bych rozhodně nepodpořil, kdyby právo vstupu kamkoliv měli jen černoši (jen běloši, jen žluťoši). Ani bych nepodpořil, kdyby vstup byl umožněn jen očkovaným (jen neočkovaným), jen plešatým (jen vlasatým), jen masožravcům (jen veganům), jen členům ODS (jen členům KSČ)... To bylo křiku, jak určití politici rozdělují národ. Ne, my na tohle politiky nepotřebujeme, my se rádi rozdělujeme sami.
To máš samozřejmě pravdu. Chtěli jsme jet na nějakej zápas a podívat se do muzea, ale abych někde musel na ústech nosit ten symbol podvolení se zlu a musel někomu ukazovat průkaz o tom, že si po použití wc myju ruce (nebo co to vlastně chtějí), to oželím nejen fotbal, ale i spoustu dalších věcí. Ale blíží se revoluce, tak snad... :-)
Docela mě překvapilo, že tohle vyvrátil Ústavní Soud. Diskriminace je to pouze tehdy, pokud si utlačován za něco, co nemůžeš změnit, (tj rasu, barvu kůže, pohlaví...). Za politickej názor, náboženství, nebo třeba názor na očkování už se člověkem druhé kategorie stát můžeš. Precedentem je ono hoteliérovo neubytování Rusů, kteří odmítli podepsat odsouzení anektování Krymu.
Mě ta současná situace prostě komunismus připomíná. Vstup do KSČ - budeš moct cestovat a budeš mít výhody oproti těm co nevstoupili = nech se očkovat proti covidu a budeš moct cestovat a budeš mít výhody oproti těm, co se očkovat nenechali.
A tak se spousta lidí nechává očkovat ne proto, že by chtěla, ale proto, aby nebyla omezována. A kdo vystoupí proti očkování, tak je v médiích často kritizován nebo zesměšňován, jako byli kdysi odpůrci režimu.
Anglie ,Španělsko,Itálie atd. plné stadiony .Nádhera.Koukal jsem o víkendu na zápas championship Derby - Birmingham .Nádhera .Plný dům .V NHL na Blackhawks stačí test a jde se na hokej.Opravdu nechápu ,kde je u nás s tím coronafašismem problém.V každém případě díky alespoň OP za iniciativu ,když je Tvrdík zalezlý a potichu!Ten raději udělá z Edenu očkovací centrum .Co čekat od socana.Dobře odbor přátel!
Pane gazzo,
tvrdíte zde úplné nesmysly a zalezlý jste akorát Vy.
Vůbec nemáte potuchu o tom, co všechno v této věci pan Tvrdík inicioval.
Že ho nepodpořili zástupci LFA a zůstal ve své snaze sám, to Vám uniká dost podstatně.
I tento dopis od OP je podporován panem Tvrdíkem, to jen pro doplnění.
A že je v Edenu očkovací centrum je jenom dobře.
V sobotu dopoledne tam byla spoustu lidí na očkování :-)).
A k Vám samotnému?
Je to marný, je to marný...... je to marný.
Sokrates55
P.S:
O odpověď od Vás opravdu nestojím.
Nevážím si Vás ani za mák
Vážený Sokrate, důrazně protestuji proti užívání máku v negativním kontextu a stejně rezolutně se ohradily i makové buchty, které miluju! Mák, významný zdroj zejména vápníku, dále manganu, hořčíku, fosforu, vitamínů E a B, ale hlavně výborná mňamka, zvažuje právní kroky na ochranu dobrého jména! :-)
Příteli Lekseli,
už neřeknu proti máku nic špatného.
Jsem na tom s makovými buchtami podobně.
Pevně věřím, že dosáhnu s mákem smíru mimosoudní cestou a včetně vyrovnání (ale to nevím jak, jedině že si makovou buchtu ještě přidám.... :-)).
Přeji pěkný večer.
Sokrates55
V Itálii plné stadiony nejsou,navíc v Německu jsou prázdné..Podle mého názoru by bylo dobré,kdyby mohlo na náš zápas chodit 5OOO diváků. Myslím,že by bylo dobré,kdybychom neseděli jeden vedle druhého,máme přece výrazně větší stadion než řada jiných klubů.
Napsáno je to dobře, sice si nejsem úplně jist, zda se "nejen naši členové ale i ostatní fanoušci ať už Slavie nebo jiných klubů přizpůsobují nastaveným pravidlům v rámci boje proti COVID-19", ale to není zase tak podstatné.
Třetí dávka… celý národ mohl nedávno vidět třikrát očkovaného prezidenta, jak diskutuje s třikrát očkovaným premiérem - přes plexisklo. Jsou přece chránění, proč tedy lezou do covidária?
Abych řekl pravdu, už mám té turecko- židoamerické čalamády dost. Nebudu se očkovat něčím co za čtyři měsíce vyvane, navíc proti variantě, která to stejně prolomila a jede skrz populaci bez ohledu na počet dávek. Nebudu si potřetí píchat experimentální vakcínu Pfizeru, vyvinutou proti wuchanské verzi, jen proto, ze někde ve skladech zbyla a ministr zdravotnictví je takový lumen, že si ani neumí nechat odstranit toho svého hnusného beďara mezi očima.
Pánové i dámy, je čas si už nenechat srát na hlavu a psát dopisy typu “mužici prosí cara o chleba z exportních sýpek.”Chceme na stadion, všichni a hned, jako už několik měsíců v Anglii. A dost!
ad první odstavec: Ani 3. dávka neochraňuje před přenosem infekce či reinfekcí, proto ta dodatečná mechanická ochrana v podobě roušky, respirátoru nebo toho plexi. Navíc Zeman byl už dřív pozitivní na covid.
Leksele, nechci se Tě dotknout, ale Ty si fakt myslíš, že jsme telata z Východu, a proto na rozdíl třeba od Angličanů, nesmíme na fotbal?
Ale souhlasím: Ono už to tady jako takový národní teletník vlastně funguje. Sice vakcína je předloňská, nefunguje, ale co - přece nebudeme vyhazovat, napereme to i do dětí. Disciplína musí být!
Já říkám, je to poprvé v historii, co se vakcína stříká i do lidî, kteří nejsou ohroženi. Přítel Ocetník možná cítí, že ohrožený je, tak je dobře, že se očkoval 3x - i dobrý pocit a víra může pomoci. Ale na fotbale tím šlechetným činem nikoho dalšího nezachrání a sàm se může nakazit kdekoli, jak jsme četli, třeba i v Antarktidě.
Přátelé, žádejme po vládě plné otevření našeho chràmu pro všechny kdo o to stojí. Účast pro potenciálně ohrožené skupiny přece povinná není. A my co půjdeme pomoci klukům na Turka to určitě vyprodáme.
Ale nezapomeň, že fotbal není to nejdůležitější na této planetě. My to tu žerene, dohadujeme se o každém přestupu a tahu trenéra atd., ale spousta lidí, možná i Válek a spol na fotbal serou, protože je nezajímá. Mají na to právo, neb je zajímají jiné koníčky. Oni mají odpovědnost, nechtějí další zahlcení nemocnic, nějaká derby jich spoustu nezajímají. Jasně, normální člověk nepochopí, proč je povolen stejný počet diváků do malé haly stejně jako na velký stadion, to mozek nepobere. Asi si nechtějí přidělávat práci. Mne na tom nejvíc vytáčí, že v minulosti vyčítala nynější vládní garnutura té minulé chaos a nelogická řešení a sami jsou ještě horší. Kdyby předtím aspoň drželi kušně.
Tak ještě jednou - je řada zemí, které dávno otevřely. Na fotbal tam chodí dávno každý. My máme zavřeno, ikdyž nevěříme, že to něco řeší. Nosíme roušky, ikdyz už na začátku slavný Fauchi řekl, ze jsou k ničemu, pícháme se předloňskou neúčinnou vakcínou a nechodíme, prý kvůli babičky, na fotbal. Takhle kdyby typologicky uvažovali na podzim 1892 naši zakladatelé, Hausman, Rašín a mnoho dalších, tak Slavia ani nevznikne, anebo se neudrží. Oni se za Slavii i nebáli nechat od rakouské mašinerie pozavírat, když to jinak nešlo. Bojovali. Nenechali si srát na hlavu.
Už nejsme, nejsme …to co kdysi, chápeme, chápeme … stranu a vlàdu, a umíme žmoulat čepici…psát mužické dopisy, chovat se jako burlaci na Volze, a to je to, proč jsme tam, kde jsme a dostáváme přes držku. Už i hospodští jsou slyšet 100x víc, než my. Jsou národy, a vlády, které se racionàlně a sebevědomě postaví covidismu,a zbytečně při tom neriskují, jako třeba Anglie, Dánsko, Rusko, Śvédsko, a pak jsou národy, které jsou zvyklé hrbit hřbet. Já jsem z covid vlaku vystoupil. Kdo tam dál s Válkem chce sedět a sdílet “odpovědnost” pícháním dalších neúčinných (a pro mladé dokonce často škodlivých) vakcín a protipandemickým zákonem i na příští sezónu, tak OK, bude nám asi pak lépe a bude klid na práci.
Já měl čistě jen technickou poznámku k Tvému prvnímu odstavci, ve kterém ses podivoval, proč se dvě osoby, přestože obě mají 3. dávku, při vzájemném setkání ještě chrání plexisklem. Očkování nezabrání přenosu infekce ani reinfekci, ale přispívá hlavně k mírnému průběhu onemocnění. Jinak jsem samozřejmě pro rozumné zvolnění opatření tak, jak to dělají bez problémů jinde a funguje to.
Je to bohužel pravda, třetí dávka je proti deltě, ale ta už neexistuje, protože ji převálcoval omikron … Známého dcera pracuje v oboru (Mikrobiologický ústav AV) a podle ní je účinnost třetí dávky proti omikronu menší než 5%, ale nesmí se o tom mluvit, jinak se už vyvíjí očkovací látka proti omikronu, ale zatím ještě není … Tady je otázka, jestli je vůbec potřeba vakcína proti třídennímu nachlazení s horečkou, ale pro ty firmy je to dobrý kšeft, tak v budoucnu čekám velký mediální humbuk a nátlak, už teď mluví představitel Pfizeru, že bude každý rok nová vakcína …
Jinak výzva je určitě dobrá myšlenka, ale obávám se, že s Válkem to nehne, jo, kdyby mu někdo vysvětlil, kolik fotbalových fanoušků je voličů ODS a jak jsou silně naštvaní jeho postojem, tak snad (možná Fiala by to snáz pochopil) … Škoda, že nebyly volby trochu později, protože s Hamáčkem by se JT určitě nějak domluvil …
Jo s tim covidovym fanatikem, kterej neustále mlel o mrazákách s mrtvolama na ulicích, apod. tak s tim určitě… prosim tebe ten je tak na úrovni s Flégrem nebo Kubkem… oproti tomu je Válek slabej čajíček… myslim že to za chvíli uvolněj všechno…
Záleží, čemu říkáš za chvíli, únor můžeme asi odepsat a od března se snad už na Slavii dostaneme, tedy doufejme ... (jinak jsem mluvil o osobních vztazích, nic víc a nic míň)
Iniciativa výborná, jak od OP, tak od TS. Ale nečekejme, že nás pustí ve větším množství na stadion před prvním derby, které je za rohem, to si Tydýt pohlídá. Přece nedovolí, aby na tu jeho chásku v Edenu čekalo 20 tisíc slávistů...
Bude nejsledovanějším mužem Slavie. Během jara i celé FORTUNA:LIGY. Michael Krmenčík tlačí před sebou životní nálož: vystřílet „sešívaným“ čtvrtý titul v kuse a sobě přihrát zajímavé angažmá. „Od příchodu k nám vypadá nejlépe. Sezonu začne,“ přiznal trenér Jindřich Trpišovský. Budoucnost v Edenu ale nevypadá příliš reálně. Na konci sezony útočníkovi vyprší hostování z Brugg, podle informací Sportu Slavia zvažuje, že jeho angažmá prodlužovat nebude. V tématu pro iSport Premium se Krmenčíkovi a jeho pozici ve Slavii věnuje i trojice trenérských expertů.
Je to složitá věc. V některých aspektech až vysoce delikátní. Michael Krmenčík stojí před nejdůležitějšími měsíci fotbalového života. Právě v nich rozhodne, kam se jeho kariéra bude v osmadvaceti letech ubírat. Přesněji v devětadvaceti, jelikož tolik bude urostlému střelci v březnu. Za necelého půl roku, 30. června, končí hostování ve Slavii. A podle hlasů, které nenápadně prosakují ven, si ve Slavii od příští sezony představují jiné personální zastoupení na hrotu útoku.
Podle zdrojů deníku Sport je toto rozhodnutí do značné míry předpokládané, nikoliv nezvratné.
Zásadní důvody jsou dva: Krmenčík na podzim nedonutil klíčové postavy klubu k opačnému uvažování. Ve třinácti duelech FORTUNA:LIGY vstřelil čtyři góly a byl zastíněn devítibrankovým Janem Kuchtou. Dalším faktorem odporujícím dlouhodobějšímu setrvání útočníka je strategie, kterou Slavia v minulém roce představila. V kostce platí, že do kádru chce brát pouze perspektivní hráče maximálně do třiadvaceti let s výrazným obchodním zhodnocením v budoucnu. Do této šablony logicky absolutně nezapadá.
Spíše půjde o krátkodobý svazek, roční spojení. Jaro 2022 ukáže, zda bude i úspěšné. Pořád to tak může být. Jestliže Krmenčík škrtne sirkou a střelecky se rozparádí, pomůže Slavii třebas k dalšímu titulu a sobě znásobí šanci na atraktivní angažmá, případně se vrátí do Brugg. To ovšem nechce, jak zmínil v jednom rozhovoru ještě před letním EURO. Vyždímat z angažmá maximum je proto zásadní pro obě strany.
Petr Ševčík slaví gól s Michaelem Krmenčíkem
Petr Ševčík slaví gól s Michaelem Krmenčíkem
Michael Krmenčík proti Baníku zvýšil na 2:0
Michael Krmenčík naslouchá pokynům
Spolupráce Michaela Krmenčíka s Ondřejem Lingrem přinesla čtvrtý gól Slavie
Michael Krmenčík dal Pardubicím dva góly
10zobrazit galerii
Vypadá to, že Krmenčík přistoupil k věci svědomitě a uvědomuje si citlivost celé operace. Během soustředění v Portugalsku, přímo před zraky reportéra Sportu, nebývale dřel. Po odchodu konkurenta Kuchty vnímá dokořán otevřené okno do základní sestavy. Během ledna odvedl hromadu hrubé práce.
I trenérskému štábu extrémně záleží na tom, aby Krmenčík na jaře fungoval. Proto na jihu Evropy pitvali a rozebírali každý jeho pohyb, náběhy, chování v pokutovém území, případně vhodnost zvoleného zakončení. Byl pod drobnohledem. „Od příchodu k nám vypadá nejlépe. Na kempu udělal spoustu práce, což bylo vidět na aktivitě a pohybu. Sezonu odstartuje,“ odtajnil Jindřich Trpišovský po generálce s Baníkem.
Mimochodem, člen českého národního týmu, který bude v březnu bojovat v baráži o postup na mistrovství světa do Kataru, vstřelil Ostravě v nedělní generálce jeden gól. Vyjma úvodních dvaceti minut, kdy se na hřišti trochu hledal, odehrál slušný part.
Trpišovský: Stanciu byl nejlepší hráč ligy. Možná přijde jeden útočník
Trpišovský si pochvaluje, jak přistoupil k soustředění a celé přípravě. Hlavně zlepšil produktivitu (tři góly v modelových utkáních) a pohyb. Nicméně pořád není – a ani nikdy nebude – přesnou kopií Kuchty, jenž se za pět milionů eur přesunul do Lokomotivu Moskva. Proto se klidně může stát, že do některých typů zápasů použije trenérský štáb běhavější prvek, kupříkladu slovenského elegána Ivana Schranze.
Dalšími alternativami jsou Stanislav Tecl a taky produktivní ofenzivní univerzál Ondřej Lingr.
Anketa expertů deníku Sport
Je volba Michaela Krmenčíka jako útočníka číslo jedna správná?
Václav Kotal
Je závislý na spoluhráčích
„Krmenčík je trošku jiný typ hráče než Kuchta. Ten byl mnohem pracovitější, víc se zapojoval do herních činností. Krmenčík je vyloženě koncový hráč – aby mohl prokázat své přednosti, je vázán na to, jakým způsobem mu spoluhráči budou připravovat šance. Ty dokáže proměnit, je silný v pokutovém území, v osobních soubojích. Na podzim měl malou herní vytíženost, to je pro každého hráče složité. A zrovna on ji potřebuje vysokou k tomu, aby si věřil a dokázal se prosadit.“
Stanislav Levý
Sázka na nejplatnějšího
„Viděl jsem celou generálku s Baníkem a musím říct, že to byl jiný Krmenčík než na podzim. Ať už pohybově, či nabízením se. Je pravda, že u jeho pozice hraje roli spousta faktorů, ale myslím si, že Slavia se na ně nebude ohlížet. Chce obhájit titul a stavět bude útočníka, který jí bude nejvíc platný a který ji svými výkony bude schopný dotáhnout k úspěchu. Nechci usuzovat z jednoho zápasu, ale i během přípravy šly na Krmenčíka dobré reference.“
Ivan Kopecký
Kuchtu nenahradí
„Především si myslím, že odchod Jana Kuchty je pro Slavii jednoznačně ztrátou. Nechci říct, že bez něj nemají na titul, ale myslím si, že Michael Krmenčík stále bude mít herní problémy a Kuchtu během jarní části nezastoupí. Sice druhou polovinu sezony začne v základní sestavě, ale já bych spíš tipnul, že časem bude víc na lavičce než v základu. Hodně bude záležet, jak se mu povede začátek jara ve chvíli, kdy má garantované místo mezi vyvolenými.“
Slávistické varianty do útoku
Michael Krmenčík
28 let
Soutěžní bilance v sezoně: 19 zápasů/4 góly
Ohlášená první volba, „numero uno“ ve slávistickém útoku pro jaro. Otázka je, jak dlouho mu tahle pozice vydrží, když mu do předchůdce Jana Kuchty chybí větší běhavost a důslednost při napadání soupeře. Pokud ho ale tým dobře využije, může být velmi produktivní.
Pardubice - Slavia: Bah našel Krmenčíka, který s přehledem uklidil do sítě! 0:1
Ivan Schranz
28 let
Soutěžní bilance v sezoně: 25 zápasů/9 gólů
Asi nejvíc by seděl jako náhrada za Jana Kuchtu, jemuž se podobá pohyblivostí a pracovitostí. Navíc je i nejproduktivnější v současném kádru Jindřicha Trpišovského. Kromě útoku ale připadá do úvahy jeho využití i na kraji zálohy, nebo na podhrotu.
Baník - Slavia: Hosté jdou do vedení, nahrávku Olayinky uklidil do sítě Schranz, 0:1!
Ondřej Lingr
23 let
Soutěžní bilance v sezoně: 28 zápasů/7 gólů
Podobně jako Ivan Schranz i on patří mezi ofenzivní univerzály v kádru českého mistra. Může hrát místo odcházejícího Nicolae Stancia, v generálce se postavil na pravé křídlo, díky slušné efektivitě v zakončení zvládne i útok, kde v různých variacích hrával v předchozím působišti v Karviné.
Slavia - Jablonec: Parádní kombinace a nádherný Lingrův gól! 4:0
Stanislav Tecl
31 let
Soutěžní bilance v sezoně: 12 zápasů/2 góly
Prodělal velmi nelehký podzim, kdy kvůli zranění na dlouho vypadl ze zápasového režimu, úplně dohromady se dal až v průběhu zimní přestávky a rozšiřuje slávistické možnosti do útoku. Je ale možné, že ze všech konkurentů mu zůstane asi nejmenší vytížení.
Dost lidí z mého okolí se fakt ockovalo vlastně jen kvůli tomu aby sem mohlo do Edenu. Nevidím jediný důvod proč nás tam ty srači nechtějí pustit. Vím třeba je to nespravedlivé vůči ostatním, ale je to každého svobodná volba očko či neocko. Já jsem riziko nechat se očkovat položil na oltář SKS, jinak bych už nešel na další čip :-)))))
Původní komentář: Dost lidí z mého okolí se fakt ockovalo vlastně jen kvůli tomu aby sem mohlo do Edenu. Nevidím jediný důvod proč nás tam ty srači nechtějí pustit. Vím třeba je to nespravedlivé vůči ostatním, ale je to každého svobodná volba očko či neocko. Já jsem riziko nechat se očkování položil na oltář SKS, jinak bych už nešel na další čip :-))))) . Skrýt původní komentář
Taky jsem se nechal očipovat mimo jiné kvůli fotbalu. Ale pokud na jaro budou požadovat třetí dávku, tak do toho fakt nejdu a po 14 letech nepřetržitýho chození na fotbal do nového Edenu si najdu raději jinou zábavu.
I já se nechal očkovat po prodělání, páč jsem se bál abych neskončil na ventilatoru jako můj mladší a statnější kamarád.treti dávku jsem dal už že setrvačnosti
Troufnu si tvrdit, že jsi v menšině (spočítané to samozřejmě nemám, ale to ani ty). Většina těch, kteří se nechali očkovat, se nechali očkovat proto, aby měli výhody/neměli nevýhody, aby měli klid, aby neměli problémy v práci/škole a ne ze strachu před nemocí. Dost značná část lidí také proto, že je to prostě trendy, že tím chtějí vyjádřit určitý politický postoj, či jen proto, že jsou slepě poslušní.
Já tomu moc nevěřím.... Drtivá většina okolo mě to má stejně jako já.... je tu nějaký problém, který má řešení, tak to řešení použiju.... Akorát nejsou tak slyšet - nemají to zapotřebí... nikde neprotestují, nedělají demonstrace, prostě se (stejně jako já) chrání proti něčemu, co by jim mohlo ublížit...
Radši budu zbytečně naočkovaný s tím že ta nemoc běžela někde daleko a nedotkla se mě, než abych riskoval, že zrovna já budu ten, kdo nakonec skončí špatně...
To je podobné jako s ostatními věcmi v životě: v autě se nepoutám proto, abych nedostal pokutu, kdyby mě náhodou zastavili policajti, ale proto, aby se mi při bouračce nic nestalo... i když věřím tomu, že když jezdím opatrně a dle předpisů, tak bych bourat neměl...
Na kolo si beru helmu, abych si při pádu nerozbil hlavu - i když už jsem slyšel i o lidech, co se zabili, přestože helmu měli ...
Nevnímám to jako slepou poslušnost, ale zdravý selský rozum... podpořený zkušenostmi mými i těmi zkušenějšími...
Tohle je fakt zajímavé. Drtivá většina okolo tebe... Já zas můžu říct, a fakt nekecám, že drtivá většina lidí okolo mě, myslím tím svou rodinu, rodiny bráchy a ségry (což je docela dost lidí), nějaké přátele i svého bezmála 90letého otce jsme neočkovaní a pokud někdo měl covid (opravdu jen pár lidí), tak spíš jen tak rýmu a teplotu, jen snad jeden trošku těžší průběh. Tam byla teplota o stupínek Celsia vyšší. Já, jak už jsem psal nenosím ani roušku, nedodržuju v kauflandu dvoumetrové rozestupy a dokonce si ani nemyju jablko v savu než ho sním. A ne, nebojím se nemoci. Tedy covidu. Bojím se rakoviny, infarktu atd.
To buď rád, protože se mnou to mávalo jak s hadrem na holi... a to jsem ve svém věku celkem aktivní sportovec a nějakých 25 let jsem nemarodil... Zřejmě jsem na jedné stavbě dostal větší nálož než kdokoliv z Tvé rodiny ...
A asi se to tu celkem rozkřiklo, ale největším problémem u mě potom bylo, že ten můj silný imunitní systém vedle boje s Covidem mi ještě zlikvidoval krevní destičky... takže jsem v nemocnici skončil až po Covidu na hematologii ... ale i tak jsem se z toho dostával tři týdny a po nic měl problém vyjít pět schodů...
Ty jsi měl štěstí... a v této chvíli jsi v pozici "sytého", co hladovému nevěří... . Já to chápu z toho pohledu, že než mě to dostalo, tak jsem si taky myslel, že mi to nemůže nic udělat a že jsou všechna opatření zbytečná...
Přesvědčila mě vlastní zkušenost a ta je nepřenosná...
Tebe přesvědčila Tvá zkušenost, mě zas utvrdila má v tom, že jsem udělal správně, že jsem se nenechal bodnout. To je v pořádku, já Tě rozhodně nenutím ani nepřemlouvám, aby sis tu vakcínu nechal z krve vysát. :-) To nucení a přemlouvání jde většinou z vaší strany k nám. Ani nenadávám do ovcí a tak, to bych se musel rozvést, moje žena nátlaku podlehla. Jedna z mála v mém okolí.
Opravdu to neberu jako že jsem měl štěstí, ani tak, že jsem sytý.
A abych to uzavřel nějak hezky, jsem rád, že ses z toho dostal a přeju Ti, abys byl navěky zdráv. :-)
Já tedy - v přátelské debatě - položím jednu otázku: proč přemlouvání a nátlak? Vždyť ta vakcína nikomu nic neudělá... není to traumatizující zážitek, není to něco, co by člověka poznamenalo tak, že by musel mít pocit že se obětoval.... Já bych chápal ten odpor, kdyby přitom utrpěla kvalita života, kdyby člověk musel vytrpět šílenou bolest, nebo kdyby přišel o něco důležitého (malíček, nebo jinou část těla) a tak něco....
mě prostě přijde, že se to zpolitizovalo ale vnímám to druhé strany.... že jsou lidé, kteří pochopili, že na tomhle by mohli urvat politické body (Volný, Janeček a spol), tak začali brojit proti něčemu a podařilo se jim zmanipulovat davy... a teď se na mě nezlob - mě právě jako ovce přijdou ti, co demonstrují... ti se z mého pohledu nechali zblbnout, vytáhli do lic a křičí na všechny strany ... a ještě mají pocit, že bojují za svatou věc...
Píšeš že máš strach z rakoviny, z infarktu... kdyby se najednou objevila vakcína na tyhle nemoci, tak by sis jí píchnout nechal, ne?
Karle, tys měl bohužel na průběh covidu velkou smůlu, ale jsem rád, že už jsi nyní snad zdravý.
Já se třeba neočkuju proto, že jsem měl v minulosti po očkování alergické reakce a obávám se možného anafylaktického šoku.
Každopádně v demokratické společnosti by mělo být samozřejmé to, že kdo se chce očkovat, ten se očkovat může a kdo se očkovat nechce, tomu by to neměli nutit a neměli by ho za jeho volbu nijak znevýhodňovat. To, jak nyní nutí lidem očkování třeba v Rakousku, je něco naprosto šílenýho.
Samozřejmě v případě, že máš nějakou špatnou zkušenost s očkováním z minulosti a reálně by ti něco hrozilo, tak je naprosto v pořádku se neočkovat .... To je přece něco jiného...
Já taky nejsem pro nucení do očkování ... ale přijde mi prostě šílené, že vůbec je potřeba někoho nutit... že se někdo očkovat nechce... Sám jsem se taky bál, jestli mi očkování neudělá podobnou reakci jako prodělání nemoci, tak jsem to celé konzultoval s hematoložkou.... když mě ujistila že ne, tak jsem byl rád, že se naočkovat můžu... protože to, co jsme během té nemoci zažíval nebylo nic příjemného a trvalo to docela dlouho....
prostě venku něco lítá a je tu šance se před tím ochránit - čekal bych, že se o to lidi budou rvát a každý, na koho se nedostane, bude nešťastný...
Když to budu parafrázovat, tak mi to přijde jako když venku zuří přestřelka, já mám možnost nasadit si neprůstřelnou vestu... ale odmítám jí s tím, že je moc těžká, a stejně mě nezachrání, když přijde zásah do hlavy...
A zase na druhou stranu očkování už přece dokázalo vymýtit spoustu nemocí... celé je to založené na tom, že čím víc lidí je očkovaných, tím menší šance je na šíření nemoci a tím menší je šance, že se ta nemoc přenese i na toho, kdo se z nějakého důvodu očkovat nemůže... proto to beru i jako svou zodpovědnost za ty okolo...
Karle, jak neudělá? Až to tady za pár let někdo spočítá, kolik lidí navíc proti jiným rokům dostalo infarkt nebo nárůst jiných nežádoucích účinků, potom uvidíme. Jinak třeba toto https://www.youtube.com/watch?v=82PLDwBdaeU
Nebo tato paní, která každého, kdo nechtěl očkovat děti, dala nálepku antivaxer: https://prnt.sc/26n17wd
Původní komentář: Karle, jak neudělá? Až to tady za pár let někdo spočítá, kolik lidí navíc proti jiným rokům dostali infarkt nebo nárůst jiných nežádoucích účinků, potom uvidíme. Jinak třeba toto https://www.youtube.com/watch?v=82PLDwBdaeU
A proč by to měli dělat schválně? Prostě jen neměli čas sledovat negativní následky v čase a je jasné, že to nějaké malé procento, spíš nějaké promile poškodí.
Takže ty si myslíš, že lidé, kteří se celý život věnují tomuto vědnímu oboru, pustili do světa něco, co může poškodit lidské zdraví? A stejně tak že postupovaly všechny kontrolní mechanismy?
A myslíš si to proč? Máš nějaké zkušenosti s vývojem něčeho, co je podobné vakcíně?
Ty bys to v práci udělal? dělal bys nějakou věc a pustil jí do světa dřív, než budou odstraněny veškeré chyby? Já tedy ne.. a podle sebe soudím Tebe..
Ale vždyť každá vakcína má nežádoucí účinky. S tím výrobce i počítá. Jdi se někdy mrknout na dětskou neurologii, kolik tam uvidíš dětí, které měly nebo mají doživotní problém po očkování (tam se ty děti koncentrují) . Je to třeba jen promile ze všech očkovaných, ale dětem zničí celý život. Po očkování ochrne atd. Viděl jsem na neurologii na vlastní oči holčičku (několik let nazpět druhý den po očkování priorixem jen spadlé koutky a koukala do blba...Ale to nemění nic na tom, že ty plusy proti černému kašli, obrně, jsou mnohonásobně větší. I třeba u mě převažovaly klady očkování nad zápory (pade, nadváha, astma), ale třeba své dítě bych očkovat nenechal. Pro něj je ta max. lehčí chřipka, menší riziko než tedy taky malé riziko zánětu srdečního svalu, ochrnutí těla nebo lícního nervu, oslepnutí - viz výše, atd atd. Navíc tato mrna vakcína nebyla vyzkoušená z dlouhodobějšího hlediska (nebyl čas). Ale prof. Turánek (jeden z vyznamenaných českých vědců, který se i podílel na vývoji vakcín před covidem, než z něj vědci druhé kategorie udělali dezinformátora) popisoval možné riziko této vakcíny, když se dostane do krevního řečiště. Sleduj info ze všech stran a uvidíš, že vše není tak růžové, jak nás o tom informují v ČT.
Mě nezajímá ČT, já prostě dám na svůj selský rozum, který mi říká, že lidstvo přežilo spoustu průserů proto, že ty nejlepší mozky vždycky dokázali vymyslet lék...
Samozřejmě chápu, že očkování není pro každého, že někdo může mít špatnou reakci... ale prostě nechápu to apriori odmítání...
Vakcína byla vytvářena s úmyslem, aby pomohla proti viru, který naopak škodí... a najednou se vyrojí lidé, kteří se nebojí viru, jehož škodlivé účinky jsou dnes a denně vidět... a bojí se vakcíny na základě toho promile lidí, kterým někdy v minulosti vakcína ublížila...
nebo myslíš, že penicilin poté, co jej Fleming objevil, aplikovali dvou, třem lidem a potom čekali do jejich smrti, aby udělali pitvu a zjistili jestli jim neublížil?
Já nejsem antivaxer. Vakcína pomůže lidem, ale nebudu tím několikrát do roka píchat své dítě, když bude mít z víru na 99,9 % rýmu. Zvlášť teď u omikronu. To je vše.
Průser je, že konspirací je plno, důkazy téměř žádné. Je jasné, že když bude podáno osm miliard vakcín, ve stamilionech případů se do měsíce stane něco neočekávaného.
Fakt nevím, v jaké bublině žiješ. Když odhlédnu od širší rodiny, kde je pouze jeden neočkovaný na cca 20 očkovaných, tak v práci je nás na patře 55, z toho pouze 4 nejsou očkovaní. Co vím a s lidmi se bavím, tak téměř nikdo se nenechal očkovat z donucení nebo strachu. Všichni to berou jako pragmatické řešení situace a jako cestu k co nejrychlejšímu návratu k normálu. Jako ovce si fakt nikdo z nás nepřipadáme.
Původní komentář: Fakt nevím, v jaké bublině žiješ. Když odhlédnu od širší rodiny, kde je pouze jeden neočkovaný na cca 20 očkovaných, tak v práci je nás na patře cca 55, z toho pouze 4 nejsou očkovaní. Co vím a s lidmi se bavím, tak téměř nikdo se nenechal očkovat z donucení nebo strachu. Všichni to berou jako pragmatické řešení situace a jako cestu k co nejrychlejšímu návratu k normálu. Jako ovce si fakt nikdo z nás nepřipadáme. . Skrýt původní komentář
já se očkoval taky hlavně kvůli tomu, abych mohl do Edenu a neptej se mě, kolikrát se mi to povedlo :-((( očkování fajn, ale každej rok, to fakt ne, to at nechaj rizokovým. Do (_!_) já chci do Edenu, pivo, klobása, goly, chorály.. To je hrozný tohle, trvá to věčnost
Před chvilkou reportáž v hlavních zprávách ČT o slávistických fanoušcích, jaká je to zvěř, že hodili pyrotechniku a zranili jiného diváka, ale pozor, museli hledat v archívu až našli něco ještě ze Strahova !!! A tohleto připravili a zveřejnili jen den poté, co náš OP Slavie oslovil s výzvou nového ministra, aby pustil fanoušky do hledišť, tak se ptám, je to jen náhoda ?
Nelži ty paranoiku. Reportáž byla o novele přestupkového zákona, která zrovna včera vešla v platnost. S nějakým dopisem fanklubu jednoho sportovního celku to pochopitelně nemá nic společného. Mimochodem dotyčná redaktorka je ve vedení OP... Takže když se ti udělá silný názor, doporučuju omývat přirození vlažnou vodou, než ze sebe veřejně uděláš vystíhovanýho blbce.
Záběry řádící vypatlané zvěře jsou tam z 95 % od bídy, chacharů a z hokeje. Nejvíc času bylo věnováno 13 let starému případu podavače na spartě, což je dnešní plzeňský gólman Staněk, kterému o tom ale Šádek zakázal mluvit na kameru... Pak je tam případ zraněné fanynky rovněž na Letné. Záběry ze Strahova nejsou žádný pravěk, ale ta brutální demence z posledního kola za Šilhavého, kdy naše zvěř zranila hasiče.
A co si jako myslíš, že si normální běžný člověk odnese z té reportáže ? Nějaký přestupkový zákon, tak to asi těžko, ale na tuti, že fotbaloví fanoušci jsou zvířata … A to udělali tuhle reportáž den poté, co náš OP napsal otevřený dopis pro ministra zdravotnictví, aby pustil fanoušky do ochozů, proto jsem taky vypíchl ten Strahov, ale máš pravdu, ta reportáž nebyla jen proti Slavii, ale proti všem fotbalovým (a pokud je ta redaktorka ve vedení našeho OP, tak to je jako by dala tou reportáží všem, kteří připravovali tu výzvu, ránu do vazu) fanouškům a za tím si stojím … (napsal jsem jen svůj názor a pokud se někomu nelíbí nebo nedokáže dohlédnout na souvislosti a následný vliv médií, jeho věc a na urážky a obscénní narážky nebudu reagovat)
Původní komentář: A co si jako myslíš, že si normální běžný člověk odnese z té reportáže ? Nějaký přestupkový zákon, tak to asi těžko, ale na tuti, že fotbaloví fanoušci jsou zvířata … A to udělali tuhle reportáž den poté, co náš OP napsal otevřený dopis pro ministra zdravotnictví, aby pustil fanoušky do ochozů, proto jsem taky vypíchl ten Strahov, ale máš pravdu, ta reportáž nebyla jen proti Slavii, ale proti všem fotbalovým fanouškům a za tím si stojím …. Skrýt původní komentář
Začal platit nový přestupkový zákon, všichni si od něj slibují větší bezpečí na stadionech i okolo, protože použití pyrotechniky bude snadněji postižitelné a tresty jsou přísnější.
Některé ilustrační záběry div nebyly černobílé, jak hluboko museli sáhnout do archivu, aby tam měli co dát :)
Trochu jsem to zjednodušil a zveličil, to uznávám, ale tu výzvu to jednoznačně zazdilo ... (moje babička když ty záběry viděla, tak se zděsila, řekla, žádné pokuty, do vězení s nima, pak si uvědomila, že chodím taky na fotbal a řekla, jestli si to nechci s tou Slavií ještě rozmyslet, když je to tam tak nebezpečné a teď vysvětluj, no, byla to fuška)
Je tohle to vakcína, kterou má smysl si nechat aplikovat, utrácet za ní miliardy a omezovat lidi, kteří si ji nechtějí nechat aplkovat?. Skrýt původní komentář
To máš pravdu, jinak to zkresluje. Takhle to vychází zhruba na 70 % neočkovaní a 30 % očkovaní, což ale stejně není žádnej zázrak, máš o 2/3 menší šanci, že se dostaneš na jipku, ovšem u nemoci s celkem malou smrtností, když do toho započítáš riziko, že budeš zrovna ten, kterýmu ta vakcína nesedne, tak je to ve finále prašť, jak uhoď.
Pak je tam asi nejzajímavější údaj u těch, který už covid prodělali, tam už jsou čísla v obou případech mizivý. Takže by nyní dávalo smysl, využít omicron k tomu, aby se populace co nejvíc promořila.
Komentáře (94)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Výzva ministru zdravotnictví
kostelnivlajka před 3 lety 31.01.2022 15:39 |Co to je ebir, za jménem,Znam jenom Kabir to je křestní jméno herce sandokana,
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Osma před 3 lety 31.01.2022 15:47 |Věřím, že mnozí slávisté jsou již dnes očkování třetí dávkou a jsou připraveni dodržet jakékoli předpisy,
?? Tohle bylo dost zbytečný . I neočkovaní jsou schopni dodržet předpisy
Re: Výzva ministru zdravotnictví
belmis (přítel SN) před 3 lety 31.01.2022 18:22 |Hodně zbytečný a celou tuto původně dobře míněnou výzvu, tím David Ocetník zabil. Segregace byla, je a bude vždycky zlo, navíc je vědecky neopodstatněná.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
ocetnik před 3 lety 31.01.2022 19:04 |myslím, že tam čtete něco jiného než tam je. Na stadion by měli všichni fanoušci. Klidně testovaní nebo cokoli. Jen jsem chtěl zdůraznit, že je dost lidí očkovaných a pokud půjde v prvním kroku poslat na stadion jen je, tak ať to klidně udělají. Ideální ale samozřejmě je všichni bez rozdílu.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
belmis (přítel SN) před 3 lety 31.01.2022 19:10 |A to je právě to, co mi vadí. Bez rozdílu hned, ne jen ty, kteří mají třetí dávku. Nakazí se tu každý bez rozdílu na očkování, omikron nezahlcuje nemocnice. Není pro to žádný důvod segregovat neočkované nebo s jednou či dvěma dávkami. Já mám dvě, před třemi týdny covid prodělal, na třetí minimálně několik měsíců nepůjdu, možná nikdy.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
bramburek (přítel SN) před 3 lety 31.01.2022 20:21 |Já taky nejdřív tleskal další iniciativě, která by pomohla dostat lidi zpátky na stadiony… ale jen než jsem narazil na věty o očkování a třetí dávce… už tady toho třídění lidí na lepší a horší proboha nechte a pojďme se k sobě chovat zas normálně jako dřív, už tady to sortování lidí fakt stačilo…
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Osma před 3 lety 31.01.2022 20:34 |No ono to nepůjde tak rychle,vrátit se do normálu.Stačí juknout třeba na Twitter kolik je tam nenávistných komentářů vůči neočkovaným .
Re: Výzva ministru zdravotnictví
kalex před 3 lety 31.01.2022 22:05 |Tak ale tém kktům šlo primárně o dvě věci. Nahrabat si a rozdělit společnost. A oboje se zadařilo.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 31.01.2022 20:58 |To je stejné jako napsat "nejdřív bílé, pak černé", případně obráceně. Já bych tu teda ten apartheid nezaváděl.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Tadeáš_Janků před 3 lety 31.01.2022 23:05 |Kdyby někdo navrhl, že otevřeme stadiony, ale jen pro černochy, tak to podpořím. Pořád mi přijde lepší, když se tam dostane aspoň někdo než kdyby se tam neměl dostal nikdo. Já se tam nedostanu tak jako tak, ale proč bych kvůli tomu v tom měl bránit i jiným?
Samozřejmě, ideál je pustit všechny, ale pokud nepůjde to, tak pustit aspoň někoho.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 01.02.2022 10:05 |Já bych rozhodně nepodpořil, kdyby právo vstupu kamkoliv měli jen černoši (jen běloši, jen žluťoši). Ani bych nepodpořil, kdyby vstup byl umožněn jen očkovaným (jen neočkovaným), jen plešatým (jen vlasatým), jen masožravcům (jen veganům), jen členům ODS (jen členům KSČ)... To bylo křiku, jak určití politici rozdělují národ. Ne, my na tohle politiky nepotřebujeme, my se rádi rozdělujeme sami.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Lukavo před 3 lety 01.02.2022 11:21 |Já bych podpořil ty plešatý...
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 01.02.2022 11:31 |Děkuji za podporu. :-)
Re: Výzva ministru zdravotnictví
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 01.02.2022 12:08 |Ty radši nic nepodporuj a neřeš už jsem tě v edenu neviděl iks let. My co jsme tam pečený vařený to musíme řešit :-))))
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 01.02.2022 12:44 |To máš samozřejmě pravdu. Chtěli jsme jet na nějakej zápas a podívat se do muzea, ale abych někde musel na ústech nosit ten symbol podvolení se zlu a musel někomu ukazovat průkaz o tom, že si po použití wc myju ruce (nebo co to vlastně chtějí), to oželím nejen fotbal, ale i spoustu dalších věcí. Ale blíží se revoluce, tak snad... :-)
Re: Výzva ministru zdravotnictví
SirCohen před 3 lety 01.02.2022 13:41 |a žlutou hvězdu poctivě nosíš?
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/zneuziti-utrpeni-milionu-obeti-holocaustu-zidovska-obec-se-ohradila-proti-zlutym-hvezdam-odpurcu-ockovani-40347389
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 01.02.2022 15:39 |Hvězdu nosím stříbrnou a pěticípou. Na krku. Říká se tomu pentagram či postaru muří noha. Je to pradávný ochranný symbol před zlem.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
SirCohen před 3 lety 02.02.2022 09:07 |Ale to je ti jako symbol útlaku k prdu.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 01.02.2022 13:51 |Pak jsi samozřejmě slávista druhé kategorie a máš nárok tak na gaučovou tribunu :-)))))
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 01.02.2022 15:43 |Druhou kategorii beru všema deseti (já sám bych se dal tak do čtvrté či páté) a svou gaučovou tribunu mám rád. :-)
Re: Výzva ministru zdravotnictví
wimpy před 3 lety 31.01.2022 23:14 |Docela mě překvapilo, že tohle vyvrátil Ústavní Soud. Diskriminace je to pouze tehdy, pokud si utlačován za něco, co nemůžeš změnit, (tj rasu, barvu kůže, pohlaví...). Za politickej názor, náboženství, nebo třeba názor na očkování už se člověkem druhé kategorie stát můžeš. Precedentem je ono hoteliérovo neubytování Rusů, kteří odmítli podepsat odsouzení anektování Krymu.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
spravnej_jezedak před 3 lety 31.01.2022 23:26 |Tak na tyhle příměry jsem už alergickej!! Navíc jsou úplně mimo mísu, protože očkování je právo volby, narozdíl od barvy kůže…
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 01.02.2022 10:17 |Já jsem zas alergickej na kádrování lidí na základě očkovaní proti covidu.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Nosorozec před 3 lety 01.02.2022 17:17 |Očkování proti covidu je jako vstoupení do KSČ za minulého režimu. Taky je to věc volby a kdo to udělá, tak má pak výhody.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
spravnej_jezedak před 3 lety 01.02.2022 20:27 |Co tady do toho tahas komunisty? Druhej zase rasismus, chlapi nezblaznili jste se uz drobek?
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Nosorozec před 3 lety 01.02.2022 21:37 |Mě ta současná situace prostě komunismus připomíná. Vstup do KSČ - budeš moct cestovat a budeš mít výhody oproti těm co nevstoupili = nech se očkovat proti covidu a budeš moct cestovat a budeš mít výhody oproti těm, co se očkovat nenechali.
A tak se spousta lidí nechává očkovat ne proto, že by chtěla, ale proto, aby nebyla omezována. A kdo vystoupí proti očkování, tak je v médiích často kritizován nebo zesměšňován, jako byli kdysi odpůrci režimu.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
gazza před 3 lety 31.01.2022 16:00 |Anglie ,Španělsko,Itálie atd. plné stadiony .Nádhera.Koukal jsem o víkendu na zápas championship Derby - Birmingham .Nádhera .Plný dům .V NHL na Blackhawks stačí test a jde se na hokej.Opravdu nechápu ,kde je u nás s tím coronafašismem problém.V každém případě díky alespoň OP za iniciativu ,když je Tvrdík zalezlý a potichu!Ten raději udělá z Edenu očkovací centrum .Co čekat od socana.Dobře odbor přátel!
Re: Výzva ministru zdravotnictví
wotlemburg před 3 lety 31.01.2022 16:44 |Ty nikdy nezklameš, takového vola hledat ve dne s lucernou. Do půlky příspěvku bych s tebou souhlasil ale vzápětí to musíš podělat.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Sokrates55 (přítel SN) před 3 lety 31.01.2022 16:48 |Pane gazzo,
tvrdíte zde úplné nesmysly a zalezlý jste akorát Vy.
Vůbec nemáte potuchu o tom, co všechno v této věci pan Tvrdík inicioval.
Že ho nepodpořili zástupci LFA a zůstal ve své snaze sám, to Vám uniká dost podstatně.
I tento dopis od OP je podporován panem Tvrdíkem, to jen pro doplnění.
A že je v Edenu očkovací centrum je jenom dobře.
V sobotu dopoledne tam byla spoustu lidí na očkování :-)).
A k Vám samotnému?
Je to marný, je to marný...... je to marný.
Sokrates55
P.S:
O odpověď od Vás opravdu nestojím.
Nevážím si Vás ani za mák
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Leksel před 3 lety 31.01.2022 18:06 |Vážený Sokrate, důrazně protestuji proti užívání máku v negativním kontextu a stejně rezolutně se ohradily i makové buchty, které miluju! Mák, významný zdroj zejména vápníku, dále manganu, hořčíku, fosforu, vitamínů E a B, ale hlavně výborná mňamka, zvažuje právní kroky na ochranu dobrého jména! :-)
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Sokrates55 (přítel SN) před 3 lety 31.01.2022 18:44 |Příteli Lekseli,
už neřeknu proti máku nic špatného.
Jsem na tom s makovými buchtami podobně.
Pevně věřím, že dosáhnu s mákem smíru mimosoudní cestou a včetně vyrovnání (ale to nevím jak, jedině že si makovou buchtu ještě přidám.... :-)).
Přeji pěkný večer.
Sokrates55
diváci
Srdcar114 před 3 lety 31.01.2022 17:25 |V Itálii plné stadiony nejsou,navíc v Německu jsou prázdné..Podle mého názoru by bylo dobré,kdyby mohlo na náš zápas chodit 5OOO diváků. Myslím,že by bylo dobré,kdybychom neseděli jeden vedle druhého,máme přece výrazně větší stadion než řada jiných klubů.
Výzva
Eluin (přítel SN) před 3 lety 31.01.2022 18:20 |Napsáno je to dobře, sice si nejsem úplně jist, zda se "nejen naši členové ale i ostatní fanoušci ať už Slavie nebo jiných klubů přizpůsobují nastaveným pravidlům v rámci boje proti COVID-19", ale to není zase tak podstatné.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Cross před 3 lety 31.01.2022 21:02 |Třetí dávka… celý národ mohl nedávno vidět třikrát očkovaného prezidenta, jak diskutuje s třikrát očkovaným premiérem - přes plexisklo. Jsou přece chránění, proč tedy lezou do covidária?
Abych řekl pravdu, už mám té turecko- židoamerické čalamády dost. Nebudu se očkovat něčím co za čtyři měsíce vyvane, navíc proti variantě, která to stejně prolomila a jede skrz populaci bez ohledu na počet dávek. Nebudu si potřetí píchat experimentální vakcínu Pfizeru, vyvinutou proti wuchanské verzi, jen proto, ze někde ve skladech zbyla a ministr zdravotnictví je takový lumen, že si ani neumí nechat odstranit toho svého hnusného beďara mezi očima.
Pánové i dámy, je čas si už nenechat srát na hlavu a psát dopisy typu “mužici prosí cara o chleba z exportních sýpek.”Chceme na stadion, všichni a hned, jako už několik měsíců v Anglii. A dost!
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 31.01.2022 21:37 |Myslím, že ta zmíněná tečka mezi očima není beďar, ale bradavice. Což na věci samozřejmě nic nemění.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Leksel před 3 lety 31.01.2022 22:24 |ad první odstavec: Ani 3. dávka neochraňuje před přenosem infekce či reinfekcí, proto ta dodatečná mechanická ochrana v podobě roušky, respirátoru nebo toho plexi. Navíc Zeman byl už dřív pozitivní na covid.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Cross před 3 lety 31.01.2022 23:51 |Leksele, nechci se Tě dotknout, ale Ty si fakt myslíš, že jsme telata z Východu, a proto na rozdíl třeba od Angličanů, nesmíme na fotbal?
Ale souhlasím: Ono už to tady jako takový národní teletník vlastně funguje. Sice vakcína je předloňská, nefunguje, ale co - přece nebudeme vyhazovat, napereme to i do dětí. Disciplína musí být!
Já říkám, je to poprvé v historii, co se vakcína stříká i do lidî, kteří nejsou ohroženi. Přítel Ocetník možná cítí, že ohrožený je, tak je dobře, že se očkoval 3x - i dobrý pocit a víra může pomoci. Ale na fotbale tím šlechetným činem nikoho dalšího nezachrání a sàm se může nakazit kdekoli, jak jsme četli, třeba i v Antarktidě.
Přátelé, žádejme po vládě plné otevření našeho chràmu pro všechny kdo o to stojí. Účast pro potenciálně ohrožené skupiny přece povinná není. A my co půjdeme pomoci klukům na Turka to určitě vyprodáme.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
mig52 před 3 lety 01.02.2022 09:27 |Ale nezapomeň, že fotbal není to nejdůležitější na této planetě. My to tu žerene, dohadujeme se o každém přestupu a tahu trenéra atd., ale spousta lidí, možná i Válek a spol na fotbal serou, protože je nezajímá. Mají na to právo, neb je zajímají jiné koníčky. Oni mají odpovědnost, nechtějí další zahlcení nemocnic, nějaká derby jich spoustu nezajímají. Jasně, normální člověk nepochopí, proč je povolen stejný počet diváků do malé haly stejně jako na velký stadion, to mozek nepobere. Asi si nechtějí přidělávat práci. Mne na tom nejvíc vytáčí, že v minulosti vyčítala nynější vládní garnutura té minulé chaos a nelogická řešení a sami jsou ještě horší. Kdyby předtím aspoň drželi kušně.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Cross před 3 lety 01.02.2022 11:48 |Tak ještě jednou - je řada zemí, které dávno otevřely. Na fotbal tam chodí dávno každý. My máme zavřeno, ikdyž nevěříme, že to něco řeší. Nosíme roušky, ikdyz už na začátku slavný Fauchi řekl, ze jsou k ničemu, pícháme se předloňskou neúčinnou vakcínou a nechodíme, prý kvůli babičky, na fotbal. Takhle kdyby typologicky uvažovali na podzim 1892 naši zakladatelé, Hausman, Rašín a mnoho dalších, tak Slavia ani nevznikne, anebo se neudrží. Oni se za Slavii i nebáli nechat od rakouské mašinerie pozavírat, když to jinak nešlo. Bojovali. Nenechali si srát na hlavu.
Už nejsme, nejsme …to co kdysi, chápeme, chápeme … stranu a vlàdu, a umíme žmoulat čepici…psát mužické dopisy, chovat se jako burlaci na Volze, a to je to, proč jsme tam, kde jsme a dostáváme přes držku. Už i hospodští jsou slyšet 100x víc, než my. Jsou národy, a vlády, které se racionàlně a sebevědomě postaví covidismu,a zbytečně při tom neriskují, jako třeba Anglie, Dánsko, Rusko, Śvédsko, a pak jsou národy, které jsou zvyklé hrbit hřbet. Já jsem z covid vlaku vystoupil. Kdo tam dál s Válkem chce sedět a sdílet “odpovědnost” pícháním dalších neúčinných (a pro mladé dokonce často škodlivých) vakcín a protipandemickým zákonem i na příští sezónu, tak OK, bude nám asi pak lépe a bude klid na práci.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Leksel před 3 lety 01.02.2022 17:08 |Já měl čistě jen technickou poznámku k Tvému prvnímu odstavci, ve kterém ses podivoval, proč se dvě osoby, přestože obě mají 3. dávku, při vzájemném setkání ještě chrání plexisklem. Očkování nezabrání přenosu infekce ani reinfekci, ale přispívá hlavně k mírnému průběhu onemocnění. Jinak jsem samozřejmě pro rozumné zvolnění opatření tak, jak to dělají bez problémů jinde a funguje to.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 31.01.2022 21:41 |Je to bohužel pravda, třetí dávka je proti deltě, ale ta už neexistuje, protože ji převálcoval omikron … Známého dcera pracuje v oboru (Mikrobiologický ústav AV) a podle ní je účinnost třetí dávky proti omikronu menší než 5%, ale nesmí se o tom mluvit, jinak se už vyvíjí očkovací látka proti omikronu, ale zatím ještě není … Tady je otázka, jestli je vůbec potřeba vakcína proti třídennímu nachlazení s horečkou, ale pro ty firmy je to dobrý kšeft, tak v budoucnu čekám velký mediální humbuk a nátlak, už teď mluví představitel Pfizeru, že bude každý rok nová vakcína …
Jinak výzva je určitě dobrá myšlenka, ale obávám se, že s Válkem to nehne, jo, kdyby mu někdo vysvětlil, kolik fotbalových fanoušků je voličů ODS a jak jsou silně naštvaní jeho postojem, tak snad (možná Fiala by to snáz pochopil) … Škoda, že nebyly volby trochu později, protože s Hamáčkem by se JT určitě nějak domluvil …
Re: Výzva ministru zdravotnictví
bramburek (přítel SN) před 3 lety 31.01.2022 22:15 |Jo s tim covidovym fanatikem, kterej neustále mlel o mrazákách s mrtvolama na ulicích, apod. tak s tim určitě… prosim tebe ten je tak na úrovni s Flégrem nebo Kubkem… oproti tomu je Válek slabej čajíček… myslim že to za chvíli uvolněj všechno…
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 31.01.2022 23:01 |Záleží, čemu říkáš za chvíli, únor můžeme asi odepsat a od března se snad už na Slavii dostaneme, tedy doufejme ... (jinak jsem mluvil o osobních vztazích, nic víc a nic míň)
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Pert před 3 lety 01.02.2022 11:01 |Vy konspirační teoretici jste ti největší optimisti. Alespoň vy věříte tomu, že ten bordel okolo někdo opravdu řídí :)
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 31.01.2022 23:18 |LFA: Pro dvacáté kolo FORTUNA:LIGY stále platí limit 1000 diváků s dokončeným očkováním nebo prodělaném onemocnění COVID-19 v uplynulých 180 dnech.
https://www.lfafotbal.cz/clanek/483-zacatek-ligoveho-jara-s-tisicovkou-divaku
Re: Výzva ministru zdravotnictví
o5aradecek před 3 lety 31.01.2022 23:47 |Iniciativa výborná, jak od OP, tak od TS. Ale nečekejme, že nás pustí ve větším množství na stadion před prvním derby, které je za rohem, to si Tydýt pohlídá. Přece nedovolí, aby na tu jeho chásku v Edenu čekalo 20 tisíc slávistů...
kdo chce něco přečíst z ispartu, tak tady ...
ColinSKS před 3 lety 01.02.2022 05:49 |Bude nejsledovanějším mužem Slavie. Během jara i celé FORTUNA:LIGY. Michael Krmenčík tlačí před sebou životní nálož: vystřílet „sešívaným“ čtvrtý titul v kuse a sobě přihrát zajímavé angažmá. „Od příchodu k nám vypadá nejlépe. Sezonu začne,“ přiznal trenér Jindřich Trpišovský. Budoucnost v Edenu ale nevypadá příliš reálně. Na konci sezony útočníkovi vyprší hostování z Brugg, podle informací Sportu Slavia zvažuje, že jeho angažmá prodlužovat nebude. V tématu pro iSport Premium se Krmenčíkovi a jeho pozici ve Slavii věnuje i trojice trenérských expertů.
Je to složitá věc. V některých aspektech až vysoce delikátní. Michael Krmenčík stojí před nejdůležitějšími měsíci fotbalového života. Právě v nich rozhodne, kam se jeho kariéra bude v osmadvaceti letech ubírat. Přesněji v devětadvaceti, jelikož tolik bude urostlému střelci v březnu. Za necelého půl roku, 30. června, končí hostování ve Slavii. A podle hlasů, které nenápadně prosakují ven, si ve Slavii od příští sezony představují jiné personální zastoupení na hrotu útoku.
Podle zdrojů deníku Sport je toto rozhodnutí do značné míry předpokládané, nikoliv nezvratné.
Zásadní důvody jsou dva: Krmenčík na podzim nedonutil klíčové postavy klubu k opačnému uvažování. Ve třinácti duelech FORTUNA:LIGY vstřelil čtyři góly a byl zastíněn devítibrankovým Janem Kuchtou. Dalším faktorem odporujícím dlouhodobějšímu setrvání útočníka je strategie, kterou Slavia v minulém roce představila. V kostce platí, že do kádru chce brát pouze perspektivní hráče maximálně do třiadvaceti let s výrazným obchodním zhodnocením v budoucnu. Do této šablony logicky absolutně nezapadá.
Spíše půjde o krátkodobý svazek, roční spojení. Jaro 2022 ukáže, zda bude i úspěšné. Pořád to tak může být. Jestliže Krmenčík škrtne sirkou a střelecky se rozparádí, pomůže Slavii třebas k dalšímu titulu a sobě znásobí šanci na atraktivní angažmá, případně se vrátí do Brugg. To ovšem nechce, jak zmínil v jednom rozhovoru ještě před letním EURO. Vyždímat z angažmá maximum je proto zásadní pro obě strany.
Petr Ševčík slaví gól s Michaelem Krmenčíkem
Petr Ševčík slaví gól s Michaelem Krmenčíkem
Michael Krmenčík proti Baníku zvýšil na 2:0
Michael Krmenčík naslouchá pokynům
Spolupráce Michaela Krmenčíka s Ondřejem Lingrem přinesla čtvrtý gól Slavie
Michael Krmenčík dal Pardubicím dva góly
10zobrazit galerii
Vypadá to, že Krmenčík přistoupil k věci svědomitě a uvědomuje si citlivost celé operace. Během soustředění v Portugalsku, přímo před zraky reportéra Sportu, nebývale dřel. Po odchodu konkurenta Kuchty vnímá dokořán otevřené okno do základní sestavy. Během ledna odvedl hromadu hrubé práce.
I trenérskému štábu extrémně záleží na tom, aby Krmenčík na jaře fungoval. Proto na jihu Evropy pitvali a rozebírali každý jeho pohyb, náběhy, chování v pokutovém území, případně vhodnost zvoleného zakončení. Byl pod drobnohledem. „Od příchodu k nám vypadá nejlépe. Na kempu udělal spoustu práce, což bylo vidět na aktivitě a pohybu. Sezonu odstartuje,“ odtajnil Jindřich Trpišovský po generálce s Baníkem.
Mimochodem, člen českého národního týmu, který bude v březnu bojovat v baráži o postup na mistrovství světa do Kataru, vstřelil Ostravě v nedělní generálce jeden gól. Vyjma úvodních dvaceti minut, kdy se na hřišti trochu hledal, odehrál slušný part.
Trpišovský: Stanciu byl nejlepší hráč ligy. Možná přijde jeden útočník
Trpišovský si pochvaluje, jak přistoupil k soustředění a celé přípravě. Hlavně zlepšil produktivitu (tři góly v modelových utkáních) a pohyb. Nicméně pořád není – a ani nikdy nebude – přesnou kopií Kuchty, jenž se za pět milionů eur přesunul do Lokomotivu Moskva. Proto se klidně může stát, že do některých typů zápasů použije trenérský štáb běhavější prvek, kupříkladu slovenského elegána Ivana Schranze.
Dalšími alternativami jsou Stanislav Tecl a taky produktivní ofenzivní univerzál Ondřej Lingr.
Anketa expertů deníku Sport
Je volba Michaela Krmenčíka jako útočníka číslo jedna správná?
Václav Kotal
Je závislý na spoluhráčích
„Krmenčík je trošku jiný typ hráče než Kuchta. Ten byl mnohem pracovitější, víc se zapojoval do herních činností. Krmenčík je vyloženě koncový hráč – aby mohl prokázat své přednosti, je vázán na to, jakým způsobem mu spoluhráči budou připravovat šance. Ty dokáže proměnit, je silný v pokutovém území, v osobních soubojích. Na podzim měl malou herní vytíženost, to je pro každého hráče složité. A zrovna on ji potřebuje vysokou k tomu, aby si věřil a dokázal se prosadit.“
Stanislav Levý
Sázka na nejplatnějšího
„Viděl jsem celou generálku s Baníkem a musím říct, že to byl jiný Krmenčík než na podzim. Ať už pohybově, či nabízením se. Je pravda, že u jeho pozice hraje roli spousta faktorů, ale myslím si, že Slavia se na ně nebude ohlížet. Chce obhájit titul a stavět bude útočníka, který jí bude nejvíc platný a který ji svými výkony bude schopný dotáhnout k úspěchu. Nechci usuzovat z jednoho zápasu, ale i během přípravy šly na Krmenčíka dobré reference.“
Ivan Kopecký
Kuchtu nenahradí
„Především si myslím, že odchod Jana Kuchty je pro Slavii jednoznačně ztrátou. Nechci říct, že bez něj nemají na titul, ale myslím si, že Michael Krmenčík stále bude mít herní problémy a Kuchtu během jarní části nezastoupí. Sice druhou polovinu sezony začne v základní sestavě, ale já bych spíš tipnul, že časem bude víc na lavičce než v základu. Hodně bude záležet, jak se mu povede začátek jara ve chvíli, kdy má garantované místo mezi vyvolenými.“
Slávistické varianty do útoku
Michael Krmenčík
28 let
Soutěžní bilance v sezoně: 19 zápasů/4 góly
Ohlášená první volba, „numero uno“ ve slávistickém útoku pro jaro. Otázka je, jak dlouho mu tahle pozice vydrží, když mu do předchůdce Jana Kuchty chybí větší běhavost a důslednost při napadání soupeře. Pokud ho ale tým dobře využije, může být velmi produktivní.
Pardubice - Slavia: Bah našel Krmenčíka, který s přehledem uklidil do sítě! 0:1
Ivan Schranz
28 let
Soutěžní bilance v sezoně: 25 zápasů/9 gólů
Asi nejvíc by seděl jako náhrada za Jana Kuchtu, jemuž se podobá pohyblivostí a pracovitostí. Navíc je i nejproduktivnější v současném kádru Jindřicha Trpišovského. Kromě útoku ale připadá do úvahy jeho využití i na kraji zálohy, nebo na podhrotu.
Baník - Slavia: Hosté jdou do vedení, nahrávku Olayinky uklidil do sítě Schranz, 0:1!
Ondřej Lingr
23 let
Soutěžní bilance v sezoně: 28 zápasů/7 gólů
Podobně jako Ivan Schranz i on patří mezi ofenzivní univerzály v kádru českého mistra. Může hrát místo odcházejícího Nicolae Stancia, v generálce se postavil na pravé křídlo, díky slušné efektivitě v zakončení zvládne i útok, kde v různých variacích hrával v předchozím působišti v Karviné.
Slavia - Jablonec: Parádní kombinace a nádherný Lingrův gól! 4:0
Stanislav Tecl
31 let
Soutěžní bilance v sezoně: 12 zápasů/2 góly
Prodělal velmi nelehký podzim, kdy kvůli zranění na dlouho vypadl ze zápasového režimu, úplně dohromady se dal až v průběhu zimní přestávky a rozšiřuje slávistické možnosti do útoku. Je ale možné, že ze všech konkurentů mu zůstane asi nejmenší vytížení.
Re: kdo chce něco přečíst z ispartu, tak tady ...
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 01.02.2022 10:12 |A co to má společného s výzvou ministru zdravotnictví?
Re: Výzva ministru zdravotnictví
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 01.02.2022 12:14 |Dost lidí z mého okolí se fakt ockovalo vlastně jen kvůli tomu aby sem mohlo do Edenu. Nevidím jediný důvod proč nás tam ty srači nechtějí pustit. Vím třeba je to nespravedlivé vůči ostatním, ale je to každého svobodná volba očko či neocko. Já jsem riziko nechat se očkovat položil na oltář SKS, jinak bych už nešel na další čip :-)))))
Komentář byl uživatelem upraven (01.02.2022 12:16) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dost lidí z mého okolí se fakt ockovalo vlastně jen kvůli tomu aby sem mohlo do Edenu. Nevidím jediný důvod proč nás tam ty srači nechtějí pustit. Vím třeba je to nespravedlivé vůči ostatním, ale je to každého svobodná volba očko či neocko. Já jsem riziko nechat se očkování položil na oltář SKS, jinak bych už nešel na další čip :-))))) .
Skrýt původní komentář
Re: Výzva ministru zdravotnictví
kostelnivlajka před 3 lety 01.02.2022 12:21 |Chuligány prý nepoustej!
Re: Výzva ministru zdravotnictví
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 01.02.2022 13:45 |Hlavně prej bejvalý :-))
Re: Výzva ministru zdravotnictví
kostelnivlajka před 3 lety 01.02.2022 13:58 |Tak.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 01.02.2022 12:47 |No vidíš, očkovali jste se pro vidinu nějakých výhod a jste na tom v podstatě stejně jako my. :-)
Re: Výzva ministru zdravotnictví
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 01.02.2022 13:44 |Jj a to sem nasranej ještě víc :-)))
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Osma před 3 lety 01.02.2022 13:11 |No určitě bych se nenechal očkovat jen proto abych mohl na fotbal nebo do hospody atd
Re: Výzva ministru zdravotnictví
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 01.02.2022 13:46 |No já třetí jen kvůli tomu.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Fačín před 3 lety 01.02.2022 13:26 |Taky jsem se nechal očipovat mimo jiné kvůli fotbalu. Ale pokud na jaro budou požadovat třetí dávku, tak do toho fakt nejdu a po 14 letech nepřetržitýho chození na fotbal do nového Edenu si najdu raději jinou zábavu.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
wotlemburg před 3 lety 01.02.2022 14:44 |No konečně
Re: Výzva ministru zdravotnictví
kjandourek (admin) před 3 lety 01.02.2022 14:12 |Zvláštní.... já se nechal očkovat hlavně proto, abych už se podruhý nedostal do nemocnice... nějak mi to balancování na hraně jednou stačilo...
Re: Výzva ministru zdravotnictví
kostelnivlajka před 3 lety 01.02.2022 15:26 |I já se nechal očkovat po prodělání, páč jsem se bál abych neskončil na ventilatoru jako můj mladší a statnější kamarád.treti dávku jsem dal už že setrvačnosti
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 01.02.2022 15:30 |Troufnu si tvrdit, že jsi v menšině (spočítané to samozřejmě nemám, ale to ani ty). Většina těch, kteří se nechali očkovat, se nechali očkovat proto, aby měli výhody/neměli nevýhody, aby měli klid, aby neměli problémy v práci/škole a ne ze strachu před nemocí. Dost značná část lidí také proto, že je to prostě trendy, že tím chtějí vyjádřit určitý politický postoj, či jen proto, že jsou slepě poslušní.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
kjandourek (admin) před 3 lety 01.02.2022 15:40 |Já tomu moc nevěřím.... Drtivá většina okolo mě to má stejně jako já.... je tu nějaký problém, který má řešení, tak to řešení použiju.... Akorát nejsou tak slyšet - nemají to zapotřebí... nikde neprotestují, nedělají demonstrace, prostě se (stejně jako já) chrání proti něčemu, co by jim mohlo ublížit...
Radši budu zbytečně naočkovaný s tím že ta nemoc běžela někde daleko a nedotkla se mě, než abych riskoval, že zrovna já budu ten, kdo nakonec skončí špatně...
To je podobné jako s ostatními věcmi v životě: v autě se nepoutám proto, abych nedostal pokutu, kdyby mě náhodou zastavili policajti, ale proto, aby se mi při bouračce nic nestalo... i když věřím tomu, že když jezdím opatrně a dle předpisů, tak bych bourat neměl...
Na kolo si beru helmu, abych si při pádu nerozbil hlavu - i když už jsem slyšel i o lidech, co se zabili, přestože helmu měli ...
Nevnímám to jako slepou poslušnost, ale zdravý selský rozum... podpořený zkušenostmi mými i těmi zkušenějšími...
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 01.02.2022 15:55 |Tohle je fakt zajímavé. Drtivá většina okolo tebe... Já zas můžu říct, a fakt nekecám, že drtivá většina lidí okolo mě, myslím tím svou rodinu, rodiny bráchy a ségry (což je docela dost lidí), nějaké přátele i svého bezmála 90letého otce jsme neočkovaní a pokud někdo měl covid (opravdu jen pár lidí), tak spíš jen tak rýmu a teplotu, jen snad jeden trošku těžší průběh. Tam byla teplota o stupínek Celsia vyšší. Já, jak už jsem psal nenosím ani roušku, nedodržuju v kauflandu dvoumetrové rozestupy a dokonce si ani nemyju jablko v savu než ho sním. A ne, nebojím se nemoci. Tedy covidu. Bojím se rakoviny, infarktu atd.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
kjandourek (admin) před 3 lety 01.02.2022 16:04 |To buď rád, protože se mnou to mávalo jak s hadrem na holi... a to jsem ve svém věku celkem aktivní sportovec a nějakých 25 let jsem nemarodil... Zřejmě jsem na jedné stavbě dostal větší nálož než kdokoliv z Tvé rodiny ...
A asi se to tu celkem rozkřiklo, ale největším problémem u mě potom bylo, že ten můj silný imunitní systém vedle boje s Covidem mi ještě zlikvidoval krevní destičky... takže jsem v nemocnici skončil až po Covidu na hematologii ... ale i tak jsem se z toho dostával tři týdny a po nic měl problém vyjít pět schodů...
Ty jsi měl štěstí... a v této chvíli jsi v pozici "sytého", co hladovému nevěří... . Já to chápu z toho pohledu, že než mě to dostalo, tak jsem si taky myslel, že mi to nemůže nic udělat a že jsou všechna opatření zbytečná...
Přesvědčila mě vlastní zkušenost a ta je nepřenosná...
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 01.02.2022 16:17 |Tebe přesvědčila Tvá zkušenost, mě zas utvrdila má v tom, že jsem udělal správně, že jsem se nenechal bodnout. To je v pořádku, já Tě rozhodně nenutím ani nepřemlouvám, aby sis tu vakcínu nechal z krve vysát. :-) To nucení a přemlouvání jde většinou z vaší strany k nám. Ani nenadávám do ovcí a tak, to bych se musel rozvést, moje žena nátlaku podlehla. Jedna z mála v mém okolí.
Opravdu to neberu jako že jsem měl štěstí, ani tak, že jsem sytý.
A abych to uzavřel nějak hezky, jsem rád, že ses z toho dostal a přeju Ti, abys byl navěky zdráv. :-)
Re: Výzva ministru zdravotnictví
kjandourek (admin) před 3 lety 01.02.2022 16:55 |Já tedy - v přátelské debatě - položím jednu otázku: proč přemlouvání a nátlak? Vždyť ta vakcína nikomu nic neudělá... není to traumatizující zážitek, není to něco, co by člověka poznamenalo tak, že by musel mít pocit že se obětoval.... Já bych chápal ten odpor, kdyby přitom utrpěla kvalita života, kdyby člověk musel vytrpět šílenou bolest, nebo kdyby přišel o něco důležitého (malíček, nebo jinou část těla) a tak něco....
mě prostě přijde, že se to zpolitizovalo ale vnímám to druhé strany.... že jsou lidé, kteří pochopili, že na tomhle by mohli urvat politické body (Volný, Janeček a spol), tak začali brojit proti něčemu a podařilo se jim zmanipulovat davy... a teď se na mě nezlob - mě právě jako ovce přijdou ti, co demonstrují... ti se z mého pohledu nechali zblbnout, vytáhli do lic a křičí na všechny strany ... a ještě mají pocit, že bojují za svatou věc...
Píšeš že máš strach z rakoviny, z infarktu... kdyby se najednou objevila vakcína na tyhle nemoci, tak by sis jí píchnout nechal, ne?
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Nosorozec před 3 lety 01.02.2022 17:57 |Karle, tys měl bohužel na průběh covidu velkou smůlu, ale jsem rád, že už jsi nyní snad zdravý.
Já se třeba neočkuju proto, že jsem měl v minulosti po očkování alergické reakce a obávám se možného anafylaktického šoku.
Každopádně v demokratické společnosti by mělo být samozřejmé to, že kdo se chce očkovat, ten se očkovat může a kdo se očkovat nechce, tomu by to neměli nutit a neměli by ho za jeho volbu nijak znevýhodňovat. To, jak nyní nutí lidem očkování třeba v Rakousku, je něco naprosto šílenýho.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
kjandourek (admin) před 3 lety 02.02.2022 10:39 |Samozřejmě v případě, že máš nějakou špatnou zkušenost s očkováním z minulosti a reálně by ti něco hrozilo, tak je naprosto v pořádku se neočkovat .... To je přece něco jiného...
Já taky nejsem pro nucení do očkování ... ale přijde mi prostě šílené, že vůbec je potřeba někoho nutit... že se někdo očkovat nechce... Sám jsem se taky bál, jestli mi očkování neudělá podobnou reakci jako prodělání nemoci, tak jsem to celé konzultoval s hematoložkou.... když mě ujistila že ne, tak jsem byl rád, že se naočkovat můžu... protože to, co jsme během té nemoci zažíval nebylo nic příjemného a trvalo to docela dlouho....
prostě venku něco lítá a je tu šance se před tím ochránit - čekal bych, že se o to lidi budou rvát a každý, na koho se nedostane, bude nešťastný...
Když to budu parafrázovat, tak mi to přijde jako když venku zuří přestřelka, já mám možnost nasadit si neprůstřelnou vestu... ale odmítám jí s tím, že je moc těžká, a stejně mě nezachrání, když přijde zásah do hlavy...
A zase na druhou stranu očkování už přece dokázalo vymýtit spoustu nemocí... celé je to založené na tom, že čím víc lidí je očkovaných, tím menší šance je na šíření nemoci a tím menší je šance, že se ta nemoc přenese i na toho, kdo se z nějakého důvodu očkovat nemůže... proto to beru i jako svou zodpovědnost za ty okolo...
Re: Výzva ministru zdravotnictví
belmis (přítel SN) před 3 lety 01.02.2022 19:02 |Karle, jak neudělá? Až to tady za pár let někdo spočítá, kolik lidí navíc proti jiným rokům dostalo infarkt nebo nárůst jiných nežádoucích účinků, potom uvidíme. Jinak třeba toto
https://www.youtube.com/watch?v=82PLDwBdaeU
Nebo tato paní, která každého, kdo nechtěl očkovat děti, dala nálepku antivaxer:
https://prnt.sc/26n17wd
Komentář byl uživatelem upraven (01.02.2022 20:17) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Karle, jak neudělá? Až to tady za pár let někdo spočítá, kolik lidí navíc proti jiným rokům dostali infarkt nebo nárůst jiných nežádoucích účinků, potom uvidíme. Jinak třeba toto
https://www.youtube.com/watch?v=82PLDwBdaeU
Nebo tato paní, která každému, který nechtěl očkovat děti, dala nálepku antivaxer:
https://prnt.sc/26n17wd .
Skrýt původní komentář
Re: Výzva ministru zdravotnictví
kjandourek (admin) před 3 lety 02.02.2022 10:41 |A jako Ty si myslíš, že tu vakcínu vyvíjeli vědci na celém světe s tím, že schválně do ní zakomponují něco, co způsobí infarkt?
Re: Výzva ministru zdravotnictví
belmis (přítel SN) před 3 lety 02.02.2022 13:45 |A proč by to měli dělat schválně? Prostě jen neměli čas sledovat negativní následky v čase a je jasné, že to nějaké malé procento, spíš nějaké promile poškodí.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
kjandourek (admin) před 3 lety 02.02.2022 14:01 |Takže ty si myslíš, že lidé, kteří se celý život věnují tomuto vědnímu oboru, pustili do světa něco, co může poškodit lidské zdraví? A stejně tak že postupovaly všechny kontrolní mechanismy?
A myslíš si to proč? Máš nějaké zkušenosti s vývojem něčeho, co je podobné vakcíně?
Ty bys to v práci udělal? dělal bys nějakou věc a pustil jí do světa dřív, než budou odstraněny veškeré chyby? Já tedy ne.. a podle sebe soudím Tebe..
Re: Výzva ministru zdravotnictví
belmis (přítel SN) před 3 lety 02.02.2022 14:32 |Ale vždyť každá vakcína má nežádoucí účinky. S tím výrobce i počítá. Jdi se někdy mrknout na dětskou neurologii, kolik tam uvidíš dětí, které měly nebo mají doživotní problém po očkování (tam se ty děti koncentrují) . Je to třeba jen promile ze všech očkovaných, ale dětem zničí celý život. Po očkování ochrne atd. Viděl jsem na neurologii na vlastní oči holčičku (několik let nazpět druhý den po očkování priorixem jen spadlé koutky a koukala do blba...Ale to nemění nic na tom, že ty plusy proti černému kašli, obrně, jsou mnohonásobně větší. I třeba u mě převažovaly klady očkování nad zápory (pade, nadváha, astma), ale třeba své dítě bych očkovat nenechal. Pro něj je ta max. lehčí chřipka, menší riziko než tedy taky malé riziko zánětu srdečního svalu, ochrnutí těla nebo lícního nervu, oslepnutí - viz výše, atd atd. Navíc tato mrna vakcína nebyla vyzkoušená z dlouhodobějšího hlediska (nebyl čas). Ale prof. Turánek (jeden z vyznamenaných českých vědců, který se i podílel na vývoji vakcín před covidem, než z něj vědci druhé kategorie udělali dezinformátora) popisoval možné riziko této vakcíny, když se dostane do krevního řečiště. Sleduj info ze všech stran a uvidíš, že vše není tak růžové, jak nás o tom informují v ČT.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
kjandourek (admin) před 3 lety 02.02.2022 14:50 |Tahle dáma si určitě nemyslí, že pro děti je Covid maximálně lehčí chřipka...
https://cnn.iprima.cz/adela-elbel-dcera-ma-covidovy-syndrom-ockujte-sve-deti-tohle-uz-nechci-nikdy-zazit-55814
Mě nezajímá ČT, já prostě dám na svůj selský rozum, který mi říká, že lidstvo přežilo spoustu průserů proto, že ty nejlepší mozky vždycky dokázali vymyslet lék...
Samozřejmě chápu, že očkování není pro každého, že někdo může mít špatnou reakci... ale prostě nechápu to apriori odmítání...
Vakcína byla vytvářena s úmyslem, aby pomohla proti viru, který naopak škodí... a najednou se vyrojí lidé, kteří se nebojí viru, jehož škodlivé účinky jsou dnes a denně vidět... a bojí se vakcíny na základě toho promile lidí, kterým někdy v minulosti vakcína ublížila...
nebo myslíš, že penicilin poté, co jej Fleming objevil, aplikovali dvou, třem lidem a potom čekali do jejich smrti, aby udělali pitvu a zjistili jestli jim neublížil?
Re: Výzva ministru zdravotnictví
belmis (přítel SN) před 3 lety 02.02.2022 15:25 |Já nejsem antivaxer. Vakcína pomůže lidem, ale nebudu tím několikrát do roka píchat své dítě, když bude mít z víru na 99,9 % rýmu. Zvlášť teď u omikronu. To je vše.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
kjandourek (admin) před 3 lety 02.02.2022 15:28 |V tom případě ale ta moje otázka, na kterou jsi reagoval, nebyla určena přímo Tobě :-)
Re: Výzva ministru zdravotnictví
wimpy před 3 lety 02.02.2022 10:53 |Ve světě bylo podáno skoro osm miliard vakcín. Všechny budoucí zdravotní anomálie hodíme na ně.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
belmis (přítel SN) před 3 lety 02.02.2022 13:43 |Bylo by to stejně hloupé jako to nesledovat vůbec
Re: Výzva ministru zdravotnictví
wimpy před 3 lety 02.02.2022 15:21 |Průser je, že konspirací je plno, důkazy téměř žádné. Je jasné, že když bude podáno osm miliard vakcín, ve stamilionech případů se do měsíce stane něco neočekávaného.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
pehacko před 3 lety 01.02.2022 16:46 |Ty mas fakt “hodne lidi” co jsou tvuj bracha ci segra? Wulfiku tak odhadem kolik? Nemusis uplne presne…
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Dennis před 3 lety 01.02.2022 19:20 |Fakt nevím, v jaké bublině žiješ. Když odhlédnu od širší rodiny, kde je pouze jeden neočkovaný na cca 20 očkovaných, tak v práci je nás na patře 55, z toho pouze 4 nejsou očkovaní. Co vím a s lidmi se bavím, tak téměř nikdo se nenechal očkovat z donucení nebo strachu. Všichni to berou jako pragmatické řešení situace a jako cestu k co nejrychlejšímu návratu k normálu. Jako ovce si fakt nikdo z nás nepřipadáme.
Komentář byl uživatelem upraven (01.02.2022 19:23) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Fakt nevím, v jaké bublině žiješ. Když odhlédnu od širší rodiny, kde je pouze jeden neočkovaný na cca 20 očkovaných, tak v práci je nás na patře cca 55, z toho pouze 4 nejsou očkovaní. Co vím a s lidmi se bavím, tak téměř nikdo se nenechal očkovat z donucení nebo strachu. Všichni to berou jako pragmatické řešení situace a jako cestu k co nejrychlejšímu návratu k normálu. Jako ovce si fakt nikdo z nás nepřipadáme. .
Skrýt původní komentář
Re: Výzva ministru zdravotnictví
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 01.02.2022 19:58 |Tak já první kvůli staré mámě a pak už jen ten fotbal
Re: Výzva ministru zdravotnictví
amon před 3 lety 01.02.2022 16:49 |já se očkoval taky hlavně kvůli tomu, abych mohl do Edenu a neptej se mě, kolikrát se mi to povedlo :-((( očkování fajn, ale každej rok, to fakt ne, to at nechaj rizokovým. Do (_!_) já chci do Edenu, pivo, klobása, goly, chorály.. To je hrozný tohle, trvá to věčnost
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 01.02.2022 19:58 |Před chvilkou reportáž v hlavních zprávách ČT o slávistických fanoušcích, jaká je to zvěř, že hodili pyrotechniku a zranili jiného diváka, ale pozor, museli hledat v archívu až našli něco ještě ze Strahova !!! A tohleto připravili a zveřejnili jen den poté, co náš OP Slavie oslovil s výzvou nového ministra, aby pustil fanoušky do hledišť, tak se ptám, je to jen náhoda ?
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Nosorozec před 3 lety 01.02.2022 20:43 |ČT má strašně neobjektivní zpravodajství. Však se říká, že pravda začíná tam, kde končí signál ČT
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Maeden (přítel SN) před 3 lety 02.02.2022 14:08 |Nelži ty paranoiku. Reportáž byla o novele přestupkového zákona, která zrovna včera vešla v platnost. S nějakým dopisem fanklubu jednoho sportovního celku to pochopitelně nemá nic společného. Mimochodem dotyčná redaktorka je ve vedení OP... Takže když se ti udělá silný názor, doporučuju omývat přirození vlažnou vodou, než ze sebe veřejně uděláš vystíhovanýho blbce.
Záběry řádící vypatlané zvěře jsou tam z 95 % od bídy, chacharů a z hokeje. Nejvíc času bylo věnováno 13 let starému případu podavače na spartě, což je dnešní plzeňský gólman Staněk, kterému o tom ale Šádek zakázal mluvit na kameru... Pak je tam případ zraněné fanynky rovněž na Letné. Záběry ze Strahova nejsou žádný pravěk, ale ta brutální demence z posledního kola za Šilhavého, kdy naše zvěř zranila hasiče.
Naštěstí tu máme archiv, takže normální člověk si může udělat obrázek.
https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/3436548-za-pyrotechniku-na-stadionu-hrozi-vysoke-pokuty-kdo-tam-jde-pres-zakaz-muze-skoncit?_ga=2.99182425.690445457.1643804144-1013894809.1643485756
Re: Výzva ministru zdravotnictví
SirCohen před 3 lety 02.02.2022 14:42 |a jéje, fakta, na tebe jsme tu čekali ;-)
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 02.02.2022 15:05 |A co si jako myslíš, že si normální běžný člověk odnese z té reportáže ? Nějaký přestupkový zákon, tak to asi těžko, ale na tuti, že fotbaloví fanoušci jsou zvířata … A to udělali tuhle reportáž den poté, co náš OP napsal otevřený dopis pro ministra zdravotnictví, aby pustil fanoušky do ochozů, proto jsem taky vypíchl ten Strahov, ale máš pravdu, ta reportáž nebyla jen proti Slavii, ale proti všem fotbalovým (a pokud je ta redaktorka ve vedení našeho OP, tak to je jako by dala tou reportáží všem, kteří připravovali tu výzvu, ránu do vazu) fanouškům a za tím si stojím … (napsal jsem jen svůj názor a pokud se někomu nelíbí nebo nedokáže dohlédnout na souvislosti a následný vliv médií, jeho věc a na urážky a obscénní narážky nebudu reagovat)
Komentář byl uživatelem upraven (02.02.2022 15:19) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
A co si jako myslíš, že si normální běžný člověk odnese z té reportáže ? Nějaký přestupkový zákon, tak to asi těžko, ale na tuti, že fotbaloví fanoušci jsou zvířata … A to udělali tuhle reportáž den poté, co náš OP napsal otevřený dopis pro ministra zdravotnictví, aby pustil fanoušky do ochozů, proto jsem taky vypíchl ten Strahov, ale máš pravdu, ta reportáž nebyla jen proti Slavii, ale proti všem fotbalovým fanouškům a za tím si stojím ….
Skrýt původní komentář
Re: Výzva ministru zdravotnictví
SirCohen před 3 lety 02.02.2022 15:42 |Kouknul jsem na to, považuju se za normálního:)
Začal platit nový přestupkový zákon, všichni si od něj slibují větší bezpečí na stadionech i okolo, protože použití pyrotechniky bude snadněji postižitelné a tresty jsou přísnější.
Některé ilustrační záběry div nebyly černobílé, jak hluboko museli sáhnout do archivu, aby tam měli co dát :)
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 02.02.2022 15:59 |Trochu jsem to zjednodušil a zveličil, to uznávám, ale tu výzvu to jednoznačně zazdilo ... (moje babička když ty záběry viděla, tak se zděsila, řekla, žádné pokuty, do vězení s nima, pak si uvědomila, že chodím taky na fotbal a řekla, jestli si to nechci s tou Slavií ještě rozmyslet, když je to tam tak nebezpečné a teď vysvětluj, no, byla to fuška)
Re: Výzva ministru zdravotnictví
johnynz před 3 lety 02.02.2022 15:18 |https://twitter.com/dostalondrej/status/1488813968319787010
bod 2/3
Je tohleto vakcína, kterou má smysl si nechat aplikovat, utrácet za ní miliardy a omezovat lidi, kteří si ji nechtějí nechat aplkovat?
Komentář byl uživatelem upraven (02.02.2022 17:44) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
https://twitter.com/dostalondrej/status/1488813968319787010
bod 2/3
Je tohle to vakcína, kterou má smysl si nechat aplikovat, utrácet za ní miliardy a omezovat lidi, kteří si ji nechtějí nechat aplkovat?.
Skrýt původní komentář
Re: Výzva ministru zdravotnictví
SirCohen před 3 lety 02.02.2022 15:32 |Mně přijde zajímavější bod 1/3, ten poslední sloupec s přepočtem na 100 tis. ve skupině. Rozhodně víc vypovídající něž suchý absolutní počty.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
johnynz před 3 lety 02.02.2022 16:57 |To máš pravdu, jinak to zkresluje. Takhle to vychází zhruba na 70 % neočkovaní a 30 % očkovaní, což ale stejně není žádnej zázrak, máš o 2/3 menší šanci, že se dostaneš na jipku, ovšem u nemoci s celkem malou smrtností, když do toho započítáš riziko, že budeš zrovna ten, kterýmu ta vakcína nesedne, tak je to ve finále prašť, jak uhoď.
Pak je tam asi nejzajímavější údaj u těch, který už covid prodělali, tam už jsou čísla v obou případech mizivý. Takže by nyní dávalo smysl, využít omicron k tomu, aby se populace co nejvíc promořila.
Re: Výzva ministru zdravotnictví
Zofreee před 3 lety 02.02.2022 23:23 |Tak již 9.2, konečně! ;-)