Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Do Slavie přichází Yira Sor

Další posilou Slavie v zimním přestupovém období se stává křídelní hráč Yira Sor z Baníku Ostrava, který podepsal ve Slavii pětiletou smlouvu. Slavia za něj dle zpráv v médiích zaplatí kolem třiceti milionů korun a do Baníku také míří na hostování s opcí Ubong Ekpai. Sor se k A týmu Slavie připojí po jeho návratu ze soustředění v Portugalsku.

Yira Collins Sor je nigerijský hráč ročníku 2000, v létě tedy oslaví dvaadvacáté narozeniny. Sor, který hraje především na pravém křídle, přišel do Baníku Ostrava přímo z Nigérie před rokem, na začátku jarní části sezóny 2020/21. Na jaře nastoupil do devíti ligových zápasů, ovšem jen jednou v základní sestavě. Připsal si sice jen jednu asistenci a nevstřelil ani jednu branku, zaujal však nevšední rychlostí, kterou předvedl i v zápase v Edenu. Tam Baník hrál téměř celý zápas v deseti hráčích, Sor nastoupil na posledních dvacet minut a při jednom dlouhém nákopu hostů se dostal k míči dříve než vybíhající Kolář a snažil se poslat míč z úhlu do prázdné branky. To se mu nepovedlo díky včasnému návratu Kačaraby. V probíhající sezóně Sor hrál už důležitější roli, ovšem v základní sestavě i tak nastoupil jen pětkrát, zbylých jedenáct startů bylo opět v pozici střídajícího hráč. Stal se však výrazně produktivnějším, zaznamenal tři branky a pět asistencí a zejména v závěru podzimu hrál důležitou roli při remíze Baníku s Plzní (dvě asistence) a výhře v Karviné (gól a asistence). V domácím zápase proti Slavii nastoupil na druhý poločas, ve kterém domácí otočili zápas z 0:2 na 3:2, než Holeš vyrovnal na konečných 3:3. V nastaveném čase po faulu na něj mohl z penalty skórovat Almási, to se mu však nepovedlo. Sor má na kontě také dva starty za nigérijskou reprezentaci do 20 let, a to konkrétně na Mistrovství světa v roce 2019, kde Nigérie vypadla v osmifinále se Senegalem.

Přestup pro oficiální web klubu okomentovali funkcionáři Slavie následovně.

Jiří Bílek: „Yiru Sora sledujeme od začátku působení v České republice a jsme přesvědčeni, že má obrovský potenciál a zároveň je vhodným typem hráče pro náš fotbal. Věříme, že tento transfer bude úspěšný.“

Jindřich Trpišovský: „Je to hráč, kterého jsme sledovali po celou dobu jeho působení v Česku. Třetí nebo čtvrtý zápas v lize hrál na Slavii proti nám a tam s ním proběhl první kontakt. S Peterem Olayinkou jsme ho tam společně odchytili. Víme, že to je typ křídelního hráče, který je nejrychlejší z rychlých. Je mimořádně rychlostně i běžecky vybavený, klasické křídlo. Navíc se umí orientovat ve zhuštěném prostoru, má body a dokáže se dostat z těžkých situací. Je v Evropě rok, bude s ním ještě samozřejmě práce, ale má velice zajímavý potenciál. Jsme rádi, že se to podařilo udělat, protože jsme o něj dlouho usilovali. Jsme rádi, že je u nás, vidíme v něm velký potenciál do našeho systému.“

Samotný Yira Sor k přestupu řekl toto: „Slavia je můj vysněný tým, vždycky se mi líbilo, jakým stylem hraje. Je to klub s velkými úspěchy a historií. Je tu spousta skvělých hráčů, splnil se mi sen. Samozřejmě jedním z důvodů, proč jsem si Slavii vybral a proč jsem tak rád, že jsem tady, je Peter Olayinka. Mít příležitost hrát po boku takového kamaráda a mentora mi dělá radost. Těším se, až společně jednou nastoupíme.“

Komentáře (184)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    mis3     před 3 lety 21.01.2022 12:42 |  
    10 1

    Vítej!

  2. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    murena     před 3 lety 21.01.2022 12:43 |  
    9 0

    Vítej v nejlepším klubu, ať se Ti daří.

  3. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    Fačín     před 3 lety 21.01.2022 12:44 |  
    5 8

    No, tak zatím mě zaujal prakticky jen rychlostí a tím, že mu balon úplně nepřekáží. Začínal mít na podzim už i nějaký čísla. Ale jestli to není jen kometa pár měsíců, to se zatím asi spolehlivě říci nedá. Cena za něj je asi dost vysoká, byť zatím detaily nejsou přesně známy. No uvidíme, jsem rád, že je tu, ale abych mu mohl nekriticky fandit, bude muset předvést výrazně víc, než těch pár štěků za Baník.


    Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2022 12:44) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Qope     před 3 lety 21.01.2022 13:13 |  
      10 0

      21 let, delší dobu zaujal, tenhle kluk ma pomerne velky potenciál ... za mě dobrá koupě.

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        Fačín     před 3 lety 21.01.2022 13:14 |  
        6 5

        Neříkám, že z něj nebude dobrá koupě, nemám věšteckou kouli, ale s bezbřehým optimismem to zatím přehánět nebudu...

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          lubi34     před 3 lety 21.01.2022 16:55 |  
          4 0

          Fačíne bud trochu optimista SKS je o hodně dál než když přišel Matoušek

  4. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    houston (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 12:52 |  
    2 2

    Věřím, že Trpišovskýho tým ví, co dělá. Byla by škoda takových peněz. My tě hochu vítáme a koukej se snažit !

  5. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    Jarda66     před 3 lety 21.01.2022 12:59 |  
    9 0

    Překvapuje mě jedna věc. Ekpai je na půlroční hostování S OPCÍ?

    Víme někdo, nebo píše se někde, jak je ta opce vysoká? Jestli to z částky umázne dejte tomu 10 - 12 mega, tak si myslím, že super obchod...

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Alanor (admin)     před 3 lety 21.01.2022 13:31 |  
      13 1

      Alespoň podle toho, co se psalo, tak Sparta nabízela stejné podmínky + Lischku. To se mi nechce věřit, že Ekpaie by brali jako rovnocenného... Asi tam ta opce bude nízká, tipoval bych tak do 5 mega, ale i tak Ekpai účel splnil a povedlo se nám ho výhodně použít v obchodu. :)

      Takže ač jsem jeho příchodu moc nerozuměl, tak se nám nakonec vyplatil. I těmi slušnými výkony v první půli podzimu. Podobné očekávání mám i od Blechy, který se ostatně také už zmiňoval jako možná součást této výměny.


      Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2022 13:34) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        Zababa     před 3 lety 21.01.2022 14:25 |  
        15 0

        Upřímně se mi Ekpai poslední dobou vůbec nelíbil. Kdykoliv nastoupil, jeho strana hořela v obraně a dopředu si nevzpomínám na nic. Bude to znít asi příkře, ale jsem rád, že odešel.


        Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2022 14:25) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 14:38 |  
          4 2

          Tak on měl Ekpai hlavně zdravotní problémy a tohle je hodně zajímavé, Ubong Ekpai odehrál za poslední čtyři sezony 1553 ligových minut (cca stejně jako např. Denis Granečný za totožné období) ... Takže za nás určitě dobrý obchod (když už padla ta výměna za Takácse, což by bylo ještě lepší), protože o někoho jiného z kádru bych nerad přišel ...
          https://twitter.com/MichalKvasnica/status/1484503740459716615?cxt=HHwWjsC43aySgpopAAAA

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 13:39 |  
      1 2

      Ta původní varianta by se mi líbila víc (za Takácse), ale věřím, že naši vědí, co dělají ... Jinak ta opce na Ekpaie bude určitě slušná (asi něco, co naznačuješ), když i bída si při jednání s Baníkem oháněla částkou 19 mega za Lischku …


      Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2022 13:57) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        Alanor (admin)     před 3 lety 21.01.2022 13:41 |  
        3 0

        Aby na to Baník přistoupil, tak ta opce za Ekpaie pro ně bude muset být výhodná. Jaký by pro ně měla smysl opce na 15 mega a víc? To by byli blázni.

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 13:49 |  
          1 2

          To je mi jasný, že ta cena Ekpaie v rámci tohohle obchodu bude jiná než kdyby šlo jen o jeho sólo prodej ... Sólo bych Ekpaie viděl min. za 20 (určitě má vyšší cenu než Lischka) a v rámci téhle opce tak od 7 do 10, ale může to být i míň, protože priorita byl Sol ...


          Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2022 14:07) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        rakusan     před 3 lety 21.01.2022 16:56 |  
        3 0

        Za Takacse by byl problém se 7.hráčem mimo EU. Takto jsme pořád na 6.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 13:40 |  
      3 0

      Za mě by byla výhra, i kdybychom ho prodali za 5M Kč. Sice bychom na něm nic nevydělali, ale také nic neprodělali. Přišel zadarmo, zkusilo se, na podzim to byl spíše až třetí hráč na kraj zálohy (Masopust, Schranz). Teď přišel další hráč na jeho post, takže by se Ekpai propadl až na čtvrté místo na dané pozici.
      Ekpai je cizinec (hráč mimo EU), bez Ekpaie máme v kádru 6 hráčů mimo EU, takhle máme částečně o starost méně, jelikož v nominaci na utkání může být maximálně pět hráčů mimo EU. Tak to bude odnášet jen jeden hráč a ne dva. (tipuji, že to většinou bude vycházet na Traorého anebo jeden ze stoperů Kacharaba/Talovierov)

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 15:17 |  
        3 1

        Radku, nechce se mi to hledat, ale mám pocit, že v nominaci na ligové utkání můžeš mít hráčů mimo EU kolik chceš, ale potom až nasadit do každého ligového zápasu můžeš maximálně pět hráčů mimo EU.

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          wimpy     před 3 lety 21.01.2022 15:21 |  
          3 0

          Taky mám pocit, že na lavičce (tudíž v zápise) sedět mohou, limit je na skutečné nastoupení v zápase.

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 16:01 |  
          0 0

          Je to možný, já žil v domnění, že může být v nominaci jen pět hráčů i s ohledem na to, aby nedošlo k porušení pravidel a nemuselo dojít ke kontumaci. Logické předejití lidského omylu, který může nastat během utkání.

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          rakusan     před 3 lety 21.01.2022 17:00 |  
          3 0

          Je to tak. Podstatné je kolik jich reálně nastoupí, cituji: V soutěžním utkání je za družstvo oprávněno nastoupit nejvýše 5 hráčů, kteří nejsou občany členského státu Evropské unie

  6. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 13:05 |  
    12 0

    Už jsem psal jinde, že by to mohl být takový novodobý František Veselý z Nigérie :-))

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Leksel     před 3 lety 21.01.2022 14:26 |  
      9 0

      s Boltovýma nohama. Věřím, že soupeři si dobře zapamatují jeho číslo, když ho budou vídat hlavně zezadu.

  7. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    Novi.sks     před 3 lety 21.01.2022 13:33 |  
    10 0

    No pecka, těším se na něj, až se nám ukáže v tom nejhezčím dresu! Navíc rudý to asi budou těžce kousat :-)

    A Ubongovi zatím díky, přišel jako jinde nechtěný a vytrhl nám trn z paty. Navíc ho ještě můžeme zpeněžit při uplatnění opce.

    Jinak 30 míčů se mi zdá dost, ale kdoví jak to doopravdy je. Aby to nebylo jak s Matouškem, že 30 bude se všemi bonusy, na které se nemusí vůbec dosáhnout...

  8. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    johnynz     před 3 lety 21.01.2022 13:39 |  
    12 0

    21 let, za poslednich pul roku v Baniku 3+5, navic vetsinou jako nahradnik, rychlej tak, ze az v derby prolitne kolem krkovicky, tak ten pak tu hlavu nahodi zpatky tak za tejden.
    Pokavad je pravda cena za prestup cca 30 mil., tak si muzem z fleku gratulovat, i kdyby se to nakonec nepovedlo, protoze aktualne potencionalni budouci vynos plus to, jak nam muze pomoct na hristi, jde silne v nas prospech. Povede se, muzem ho prodat i za desetinasobek, nepovede se, ok, ale z dlouhodobyho hlediska, ze by se takovejch 10 Soru nepovedlo? To je pri kvalite naseho realizaku velmi nepravdepodobne. Za me super kauf!

  9. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 13:43 |  
    7 0

    Tak Jirko, pevné zdraví a ať se daří … Olie s Ibrou hodně pomůžou, hlavně teď zvládnout ty Jindrovy galeje …


    Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2022 13:43) . Zobrazit původní komentář

  10. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 13:45 |  
    4 7

    Derby názorně ukázalo, jak jsme šli dolů po rychlostní stránce na krajních zálohy a i díky tomu derby po letech nezvládli. Příchod Sora dává smysl.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      lubi34     před 3 lety 21.01.2022 17:03 |  
      2 0

      Nešli, Maso a Peter jsou rychlí ale Jíííra to je jiná dimenze

  11. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    d0p3     před 3 lety 21.01.2022 13:48 |  
    8 1

    Když jsem ho viděl poprvé hrát za Baník, tak jsem koukal a hned se mi líbil. Na druhou stranu stejně jsem viděl i Yusufa, když jsem ho sledoval v Bohemce. Tak snad se Sor prosadí, potenciál určitě má podle mě mnohem větší jak Yusuf.

  12. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    bububu (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 13:58 |  
    10 0

    Vítej synku! Věřím, že půjdeš ve šlépějích tvého vzoru Petera Olayinky :) Tak ať se daří.

  13. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    Diesel11     před 3 lety 21.01.2022 14:15 |  
    12 2

    Vítej Yiro v nejkrásnějším dresu, ať se Ti daří!
    Líbí se mi, jak jsme podle některých (Sport a pod.) pomalu na pokraji krachu a najednou koupíme kluka, kterej má odkopáno v lize 596 minut za v souhrnu min 40milionů. At´ jsme na tom takhle špatně ještě hodně dlouho!!

  14. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    Sherudan     před 3 lety 21.01.2022 14:18 |  
    3 0

    Teď jen, aby Jíra nechytl vira.

  15. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 14:21 |  
    4 0

    Tak podle Kvasnici je Baník spokojený, ale zaujala mne tam jedna věta: "Nigerijec měl mouchy, ale ..." A už dříve jsem našel v diskusi chacharů: Sor ? Rychlý žolík s údajnými problémy s profesionalitou. Takže, nikdo není dokonalý, zase je mu jen 21 let, ale naprosto nepochybuju, že u nás do něho tu profesionalitu naroubujeme, tady nic navypustí ani na tréninku a postupně i stravování a životosprávu vůbec, kluci už si ho pohlídají.
    https://twitter.com/MichalKvasnica/status/1484491782977110019?cxt=HHwWhoCyxara_JkpAAAA

    A další věc, Sor je vynikající dopředu, ale to jeho bránění, jako bych už slyšel Jindru, to zas bude hromada práce ...
    https://twitter.com/homor1922/status/1484506784090009600?cxt=HHwWgMC9xcHDg5opAAAA


    Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2022 14:46) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Ondráš     před 3 lety 21.01.2022 15:46 |  
      2 2

      Tak ještě, aby nebyl:D Pro ně obchod roku.

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 15:59 |  
        8 0

        Baník: finanční výhra, sportovní prohra
        Sor : finanční i sportovní výhra
        Slavia : finanční remíza, sportovní výhra
        Ale při Jindrově naprosto neskutečné schopnosti zvedat hráče, čekám za několik let zhodnocení Sora min. za desetinásobek dnešní ceny.

  16. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    Radovan62 (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 15:06 |  
    4 8

    Já mu moc nevěřím,prý měl problémy se životosprávu,snad ho Oly srovná

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Ondráš     před 3 lety 21.01.2022 15:27 |  
      7 5

      Já od něj nečekám vůbec nic, takže můžu být jen mile překvapen. Akorát teda cena 30 míčů, to mi přijde zu viel za náhradníka z Vítkovic. Ale moje love to nejsou no..ostatně ani Jardovo.

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        Martin 58     před 3 lety 21.01.2022 15:39 |  
        13 0

        Náhradník z Vítkovic, který na 3 góly a 5 asistencí potřeboval necelých 600 minut! Je mu 21 a půl, v Česku je rok. To beru. Tomu říkám adaptace.

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        kostelnivlajka     před 3 lety 21.01.2022 16:21 |  
        3 4

        Asi tak nějak.

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        mig52     před 3 lety 21.01.2022 16:37 |  
        2 1

        Riziko je to vždycky, zítra si může urvat křižák. Ale bavme se ve standardní rovině. Jednak přestup neplatíš, tak proč máš z toho trauma. Druhak, koupíš za 30, prodáš- ???? Za kolik?, 130, možná 230, možná.... Uvědom si, že Bah byl dražší a také měl své mouchy, kterých se zbavuje a naopak z něj za krátký čas vyrostl lídr. A myslím si, že Sora máme načteného nejméně, jako jeho. Vždyť i Matoušek byl za podobný groš. Já jsem za tyto přestupy rád. Dráze koupíš, časem dražeji prodáš. Nepochybuji, že se brzy prosadí nejen v lize, ale i v pohárech. Ale toho levého beka bych také sakra chtěl, no.

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          kostelnivlajka     před 3 lety 21.01.2022 16:41 |  
          2 2

          ...to je jako s tou kryptomenou, bitkojnem a spol

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 16:18 |  
      2 1

      Nevím, jestli máš jiný zdroj, ale jinak chachaři psali problémy s profesionalitou a tam mimo životosprávy může být i celá řada jiných věcí (občas vypustí bránění v zápase nebo nejde v tréninku na doraz nebo se dost nevěnuje regeneraci apod.). Je mladý a nezkušený a na hřišti se občas chová dost naivně, hlavně při bránění, ale jinak nějaké flámování nebo alkohol bych vyloučil, to spíš, by na něho pasovalo, že občas zajde do Mekáče, ale z toho by byli naši trenéři taky "nadšení" …

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        Monarchie     před 3 lety 21.01.2022 16:52 |  
        5 0

        Tam má se životosprávou problém kde kdo, Potočný, Šašinkové, ve Stodolní jsou fotbalisté často. Jindra je úžasný trenér a má cit na hráče, za 4 roky hraje Yira Africký pohár. Co jsem mluvil s chachary, tak to těžce nesou.

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          wimpy     před 3 lety 21.01.2022 16:57 |  
          2 0

          Potočný už je v Plzni. Což nechápu.

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 17:02 |  
          1 1

          Jistě, ale Afričani jsou trochu jiná kategorie, skoro všichni jsou věřící a pokud to jsou muslimové, tak jsou i abstinenti (a křesťané často taky) ... Kdepak, tady to bude souviset přímo s hrou, možná má Sor potíže striktně plnit taktické pokyny trenéra, ale ať už je to cokoli, tak vůbec nepochybuju, že Jindra s týmem si s tím poradí ...


          Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2022 17:30) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          slamacek (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 23:31 |  
          0 0

          stodolni uz je nuda.. to je lepsi netflix :)

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      lubi34     před 3 lety 21.01.2022 17:08 |  
      2 0

      Píšeš že MĚL to je čas minulý tak v čem vidíš problém?

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        Radovan62 (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 17:22 |  
        0 3

        Že to zatím nemá srovnané v hlavě,jasně je mladej tak je naděje na změnu

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          lubi34     před 3 lety 21.01.2022 17:28 |  
          2 0

          Myslím že Peter mu jasně řekl či řekne kde je, za koho hraje a jak se má chovat že jinak má smůlu

          • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

            Radovan62 (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 17:44 |  
            0 4

            Snad to padne na úrodnou půdu,mám o tom obavu,rád se budu mýlit

  17. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    pehacko     před 3 lety 21.01.2022 15:30 |  
    6 1

    Jestli ma mouchy, tak mu je Housta vychyta… ty se maji na co tesit!!!

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 15:35 |  
      7 0

      Přesně, Housťa je schopný ty mouchy honit po celé Praze a klidně i dál :)

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      ColinSKS     před 3 lety 21.01.2022 16:10 |  
      1 9

      nemám obavy že Yirku realizák srovná. Jen aby nelitoval, že k nám chtěl. Ale celkově - pokud někdo mluví o mouchách - tak si myslím, že hráč nedával vše týmu, protože neviděl perspektivu. Teď jí má a Oli mu v tom s Ibrou pomohou. Tím nechci říci, že se mi najednou začal líbit kvůli jménu. S Ubongem jsem se trefil, výměna 1:1. Lepší hráč, to bezesporu, otázka je 30 míčů. Ale to se diskutovalo o Zimičovi taky. I když Matoušek a vanKessel jsou příklady, kdy prachy šly do kanálu. nechci spekulovat proč.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      žbl68     před 3 lety 21.01.2022 16:46 |  
      2 1

      tak určitě je tehle "Jíra" super kauf - bude plést hlavy soupeřům nejen v Evropě :-) zatím zimní přestupy jsou vesměs ok - chybí už jen třešnička na dortu :-) a očekávám ještě 1 odchod ...

  18. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    Qope     před 3 lety 21.01.2022 16:50 |  
    5 6

    Zajimave je, jak nikdo se jeste nepozastavil nad tim, že po takove chvilce, co hraje nejen v CR, ale i v Evrope, tvrdí o Slavii - "Je to můj vysněný tým, vždycky se mi líbilo, jakým stylem Slavia hraje." ... Nerkám, že v poslednich letech nemame dobre jmeno i za hranicemi, ale preci jen ... :-)

    Ovsem co se tyce toho, jakou sportovni kvalitu jsme dostali, vlastne i vymenou za rozhodne slabší, ja jsem velmi spokojen. Do financi nevidim, urcite neco a dost navic stal, ale co uz, no. A mozne mouchy? V 21 letech, ktere ma, je vse resitelne ...


    Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2022 16:52) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      lubi34     před 3 lety 21.01.2022 17:12 |  
      3 1

      To jsou první prohlášení znáš to něco ti napíšou ty to řekneš atd.

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        Qope     před 3 lety 21.01.2022 17:14 |  
        0 1

        Vsak jasny, psal jsem to v nadsazce a kdyby neco pridal jsem tam i smajlika. Jsem rád ze tu je, verim ze u nás bude uspesny.

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          lubi34     před 3 lety 21.01.2022 17:25 |  
          2 1

          Toho smajlu jsem přehlídnul moje blbost :-)

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      MKCZ83     před 3 lety 21.01.2022 18:35 |  
      3 0

      Je otázka, jaká je v tom role toho, že je u nás Olayinka, který je nigerijský reprezentant... sice spíš ze širšího kádru, ne základ, ale je. A počítám, že spolu nějaký čas v ČR trávili, nebo aspoň komunikovali. Sor nerozumí nejspíš česky, čili se na náš klub dívá z pohledu výsledku bez toho, že by měl v hlavě různý narativy, jak něco děláme špatně, nebo relativizování našeho úspěchu, naopak, má info o úspěchu a klubu od Olayinky, kterej Slavii vidí (počítám) nekriticky.

      Čili to může bejt kec, ale taky prostě upřímnej názor, kterej si vytvořil na základě toho, jaký omezený informace se k němu dostávají.

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        mig52     před 3 lety 21.01.2022 20:40 |  
        0 3

        Podívej, jeho agent není blbý, aby neviděl, že Vrba má jinou vizi a cizinců se zbavuje. Vždyť by ho v Ave sportovnĕ zabil. A to by nerad, má z něj také prachy a tedy zájem na tom, aby se mu dařilo. A ve Slavii má jinou záruku. Trenéra, který ho moooc chtěl, komunitu, ve které se bude pod dohledem Traorého cítit dobře a oni i ti Češi ho "helekámovole" přijmou za svého. Bude mu u nás dobře a věřím, že to výkony potvrdí. Teď jen aby se mu vyhýbaly nemoci a zranění.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Lunaris     před 3 lety 21.01.2022 18:51 |  
      3 0

      Co tím jako chceš říct? Pro mě je Slavia taky vysněný klub.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      mig52     před 3 lety 21.01.2022 20:30 |  
      2 1

      A co mĕl asi tak říct, když mu dali mikrofon ke rtům? Že k nám jde nerad a z donucení, klub mu nic neříká a na ligu a poháry v sešívaném dresu se netěští?

  19. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    gazza     před 3 lety 21.01.2022 17:12 |  
    4 52

    Za Baník toho moc neodehrál.Jen jako střídající hráč ,ale nakonec proč ne .Kvóty se musí dodržovat .Podle mě půjde na rozehrání do Vlašimi .S hodnocením a předčasnými oslavami bych počkal . V každém případě je dobře ,že je Ekpai na hostování s opcí.Jinak všechny místní udavače a práskače pozdravuji.Za okupace by jste měli žně.Naštěstí můžete jen mínusovat a blokovat to je tak asi vše.Jo jinak zde a speciélně dnes v levičáckým Illinois se za špatný názor proti protěžované rase jde do jailu a vyhazuje se z práce .Pokud je to naopak tak není problém .Naštěstí je zde ještě Texas ,Florida apod. A nyní ty pohádky ,jak chudák Sor pocházel z dvaceti děti a neměl na kopačky apod.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      ColinSKS     před 3 lety 21.01.2022 17:21 |  
      0 31

      gazza is back :) já cenzuru nesnáším. a jsem tedy rád, když se tu objevují nekonformní názory, o kterých lze polemizovat. Biden je levičák, to víme, ale s Ruskem má pravdu a v tom třeba mu fandím. ale politiku off of here... :)

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        Qope     před 3 lety 21.01.2022 17:25 |  
        12 2

        nechybel

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          ColinSKS     před 3 lety 21.01.2022 17:27 |  
          1 18

          to je jen a pouze věc názoru, nic víc ani míň

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        pf     před 3 lety 21.01.2022 17:36 |  
        20 3

        Jeho rasistické příspěvky nebyly nekonformní, ale zavrženíhodné. Ať si tu píše co chce, pokud to nezavání rasismem.

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          pehacko     před 3 lety 21.01.2022 17:47 |  
          32 4

          Jeho příspěvky jsou za vsema hranama a tahle kreatura nema mezi fanouskama Slavne Slavie Praha co delat… urazet rasisticky vlastni hrace, at treba v emocich, muze jen totalni nula a odpad…


          Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2022 17:48) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

            pf     před 3 lety 21.01.2022 17:53 |  
            15 3

            Domníval jsem se, že to tenkrát ty rasistické urážky našich hráčů skutečně napsal v emocích a třeba během toho banu prokáže určitou míru sebereflexe. Teď se jen znovu ztrapnil tím, že to evidentně bylo myšleno vážně a ještě se cítí dotčeně a utlačovaně :)))


            Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2022 17:54) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

              pehacko     před 3 lety 21.01.2022 17:58 |  
              18 2

              Blb zustane blbem… muze to byt jen horsi, lepsi nikdy

          • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

            p!erreCORE     před 3 lety 23.01.2022 14:44 |  
            1 0

            já používám jen "kopyto", "jelito", "vemeno"..občas si ulevit musíš :)

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        martyni (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 22:18 |  
        7 0

        Jaký nekonformní názory? To je jen arogance, hloupost, nesoudnost, urazky.. na tom není nic nekonformního, je to jen idiotský.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      lubi34     před 3 lety 21.01.2022 17:22 |  
      17 1

      Když kupuješ hráče za takový ranec tak ho pošlem do 2.ligy? Ty jsi spadl z jahody na znak?! Krom toho jasně prokázal že na 1.ligu má a podle mne je to hráč s velkým potenciálem jak je dnes modní říkat.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      pehacko     před 3 lety 21.01.2022 17:31 |  
      14 2

      A neda si pokoj a neda si pokoj… nechyběl si… a tim padem bych radsi vypil gambrinus ci staropramen, nez bych ti napsal vitej zpet.

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        martyni (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 22:15 |  
        1 1

        Brr.. ale i Krušovice bych vypil radši.. :)

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      pf     před 3 lety 21.01.2022 17:32 |  
      17 4

      Zrovna tobě musel Sorův příchod hnout pěkně žlučí, další bezvýznamné pozitivum:)))

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      necich     před 3 lety 21.01.2022 19:04 |  
      16 0

      Dle tvého chování a vystupování bys ty za okupace nosil černý kožený kabát a neustále hajloval.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      PahaAhma     před 3 lety 21.01.2022 19:47 |  
      7 0

      Víš, co si myslim? Žes normální sparťan z Bubenče a Prahu 7 jsi opustil naposled tak před rokem. A "do jailu" jsi šel za drobnou hospodářskou kriminalitu.

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        hasák     před 3 lety 22.01.2022 09:40 |  
        3 0

        Bubeneč do toho prosím netahat.. Jsem slávista z Bubenče v Praze 7 a Slavia tu na pláni měla taky kdysi stadion :-)

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 23:14 |  
      6 0

      Tobě už uplynul trest? To to letí...

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Alfons     před 3 lety 22.01.2022 03:16 |  
      4 0

      Víš co Sašo, jdi do (_!_). Děkujeme, odejděte.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Leksel     před 3 lety 22.01.2022 04:18 |  
      7 0

      Vidím, že tvůj nucený rekondiční pobyt se zcela minul účinkem a směle pokračuješ v zajetých kolejích, takže jsi na nejlepší cestě k černému derailu, ty jaile.
      Blokovat my nemůžeme, jinak bys už dávno byl v doživotní detenci.

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        Cygnus     před 3 lety 22.01.2022 07:23 |  
        7 0

        My ne, ale mám pocit že Karel je občas až moc benevolentní. Že tady pouští jako rozhodčí až moc hru. V "případě Gazza" měl už dávno používat karty. A při jeho opakovaný útokům a posměškům s racistickým kontextem na naše hráče se mělo už dříve červenat a následně definitivně vyloučit ze hry.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      SKEP     před 3 lety 22.01.2022 10:18 |  
      1 0

      Myslím, že na náhradníka z Baníku je i Vlašim velké sousto. Měl by začít v Béčku a okřesat se bitvami s Admirou, Lokádou, Benešovem a zejména Domažlicemi, kde narazí na internacionála Limberskeho.

  20. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    pcitron     před 3 lety 21.01.2022 17:46 |  
    2 1

    Viděl jsem Sora u nás v létě ve třech přípravných zápasech - technicky a rychlostně v Baníku vynikal. Jistě, byla to jen příprava, ale i tak si myslím, že je to dobrá investice.

  21. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    JaraMat     před 3 lety 21.01.2022 17:48 |  
    1 0

    Rychlý a nadějný hráč.Po odchodu Kuchty bylo potřeba někoho přivést.Snad ho uvidíme v generálce(škoda,že není víc přípravných zápasů).Jsem pak zvědav na novou sestavu pro Fortuna ligu.

  22. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 17:50 |  
    3 6

    Otázka do pranice jak mu budeme říkat Jirka nebo Jura, pak jsou ještě autobusy Sor, ale tam mně nic nenapadá :-))))

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      pehacko     před 3 lety 21.01.2022 17:58 |  
      4 1

      Myslim, ze to ma jasny… Colins

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 20:06 |  
        0 0

        Přítelkyně teď říká jurášek, ale to byl nějakej kůň, no možná se pletu :-)

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 20:25 |  
          1 0

          No ale ti bývaj rychlí (koně) :))

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          kjandourek (admin)     před 3 lety 21.01.2022 21:47 |  
          1 0

          Ten vozil Popelku.... :-)

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          pehacko     před 3 lety 22.01.2022 07:47 |  
          4 0

          Ten byl tak rychlej, ze ho nestihnul prefiknout ani Trávníček

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      johnynz     před 3 lety 21.01.2022 18:47 |  
      1 2

      No přece Fofr, jak jinak?

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      necich     před 3 lety 21.01.2022 18:53 |  
      2 0

      Jednoznačně švec Jíra...:)

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 21.01.2022 20:44 |  
      0 0

      Fofrník. Ale myslím, že nakonec zvítězí "obyčejné" Jíra.

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        Sherudan     před 3 lety 21.01.2022 20:48 |  
        3 1

        Ochočím si vira, dám mu jméno Jíra. Když mě někdo urazí, tak ho Jíra nakazí.

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          Fido22     před 3 lety 21.01.2022 23:52 |  
          4 0

          Přesně tak a hlavně to nebude zkomolenina. Jmenuje se Yira, tak se čte Jíra. Nejspíš ho tak oslovovali i v Baníku.
          Je drobný, žádný velký Jirka.
          Tedy:Vítej ve Slavii, Jíro! V partě skvělých kluků, kde nebudeš zdaleka jediným Afričanem, čímž bude aklimatizace jistě pro tebe příjemnější.
          Buď fit a hraj, jak nejlépe umíš!


          Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2022 23:54) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      carevitchando     před 3 lety 22.01.2022 09:46 |  
      1 0

      Jenže ty autobusy jsou děsně pomalý, narozdíl od Yiry :-)

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      clash     před 3 lety 24.01.2022 07:55 |  
      0 0

      Já mu interně říkám Jířa.

  23. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    Lunaris     před 3 lety 21.01.2022 18:24 |  
    18 0

    U tohoto přestupu hned víme, kde kdo stojí. Rudý ksicht poznáte podle toho, že je ve skrytu duše naštvaný, že Sor nešel k nim, což ale navenek okázale odmítá s hubou plnou kyselých hroznů a kecy, že za ty prachy je to nesmysl, že je to jen náhradník atd.

  24. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    Slávista 51     před 3 lety 21.01.2022 18:26 |  
    4 2

    Tak vedení a realizační tým zajisté ví, co dělá.
    Už to mnohokrát předvedli.

  25. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    Miklos     před 3 lety 21.01.2022 18:35 |  
    4 1

    Myslím že tento hráč má nejen velký potenciál ale i velké schopnosti a ještě nám ukáže. Akorát si myslím že u nás dlouho nevydrží..

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Slávista 51     před 3 lety 21.01.2022 19:11 |  
      2 1

      Tak to bude ještě dlouhá léta, hlavně aby se při tom dařilo.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      mig52     před 3 lety 21.01.2022 20:21 |  
      1 3

      V tom případě by odcházel za pořádný balík.

  26. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    guyincognito     před 3 lety 21.01.2022 18:51 |  
    10 0

    Oceňuji konzistentnost. vedení proklamuje, že se u nových hráčů bude orientovat především podle jejich rychlosti - jelikož ta je v moderním evropském fotbale stěžejní - a přivede (asi) nejrychlejšího hráče ligy.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      jose01     před 3 lety 21.01.2022 20:04 |  
      1 4

      jak je na tom Bolt? hraje někde?

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        Jarda66     před 3 lety 21.01.2022 20:18 |  
        2 1

        Bolt sice ne, ale jistý Mbapé ano...

  27. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    Borgetti     před 3 lety 21.01.2022 19:07 |  
    12 0

    Pamatujete jaké oživení přinášel do hry Levan Kenia? To byl buldok se správným X faktorem. Zbožňoval jsem ho. Teď to střídající eso bude Sor! Máme se na co těšit.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      mig52     před 3 lety 21.01.2022 20:18 |  
      8 1

      Kenia byl super fotbalista, také jsem ho měl moc rád. Škoda jeho chatrného zdraví. Kdoví, kde teď sídlí?


      Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2022 20:19) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        wimpy     před 3 lety 21.01.2022 20:48 |  
        1 0

        Německá regionální, KFC Uerdingen 05, ale je u něj psaná pozice "Career break".

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          mig52     před 3 lety 22.01.2022 04:16 |  
          0 1

          Díky.

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        butters     před 3 lety 21.01.2022 20:48 |  
        0 0

        Podle transfermarktu měl od léta 2020 pauzu a teď se bude snažit o restart v KFC Uerdingen 05 v Regionalliga West (4. liga).

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      žbl68     před 3 lety 22.01.2022 09:56 |  
      7 0

      Kenia byl velký oblíbenec a moc pěkně se na jeho hru koukalo :-)

  28. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    verpánek     před 3 lety 21.01.2022 23:24 |  
    19 0

    Jedna z nezmiňovaných výhod Sorova příchodu je i to, že ostatní hráči budou mít na tréninku možnost si zvyknout na hru proti extrémně rychlému protihráči, jakého jinde moc nepotkají, což se pak může hodit zejména v pohárech (a zvláště v LM, pokud by vyšla příští sezónu).


    Komentář byl uživatelem upraven (21.01.2022 23:28) . Zobrazit původní komentář

  29. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    navzdyslavia     před 3 lety 22.01.2022 01:06 |  
    7 0

    Tak Yiro vítej v nej klubu v nej barvách. Jsem rád, že jsi u nás. Věřím, že přineseš do hry hlavně svou vynikající přednost a tou je rychlost. Už teď se těším až tě uvidím naživo v Edenu. Bude to jízda.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      ColinSKS     před 3 lety 22.01.2022 07:40 |  
      1 21

      jen jsem v celém kontextu připravované transakce nepochopil, proč si tak vehementně šel pro pentli proti nám, když věděl, že bychom ztratili bod, kdybyto almasi dal....

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        Cygnus     před 3 lety 22.01.2022 10:05 |  
        5 1

        Protože má smysl pro fair play. A takové hráče já v Slavii chci.

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          ColinSKS     před 3 lety 22.01.2022 11:10 |  
          1 7

          vždyť to ani pentle nebyla právě. bylo to přihraný divadlo. to je fairplay? pro ten termín mám jinačí obsah

          • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

            Cygnus     před 3 lety 22.01.2022 11:54 |  
            1 0

            Jasně, což jsi dokonale dokázal když sis tady hrál na slovenského Bahnhofa

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      o5aradecek     před 3 lety 22.01.2022 10:30 |  
      2 1

      Červeno - bílý Mané! :-)

  30. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    rybarmirek     před 3 lety 22.01.2022 07:47 |  
    4 0

    Podle mého názoru bude Sor časem určitě posilou.Jako vždy věřím realizačnímu týmu,ale obávám se ,že pokud nepřijde jeden krajní obránce,budeme mít problém při standartní situacich.Rad bych se mýlil.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Chooze     před 3 lety 22.01.2022 09:33 |  
      5 13

      To bohužel budeme mít problém a nejenom při standartkach jelikož máme většinu malých hráčů a ne moc dobrých hlavickaru. Plavsic tam bude lítat jako papír ale když už ho vzali tak prostě nějaké uplatnění holt pro něho musí najít. A právě toto mě na Jít vadí jako že se nemůže splést, ale on se taky už párkrát spletl je to přeci jen člověk. Už teď vím že žádný krajní bek nepřijde a to je velká chyba, protože nějakých 15 mil snad ještě máme. Jenom mě prosím nehodnotte teď, ale počkejte si během průběhu jarní sezóny rád si potom s vámi vyměním názory až se potvrdí co si myslím a o čem jsem přesvědčen... Ten bek bude . urevsky chybět!!!

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        PahaAhma     před 3 lety 22.01.2022 11:42 |  
        9 4

        Prosimtě mám na tě pár otázek: kdy skončí pandemie? kdo bude příštím prezidentem ČR? potkám ještě v životě ženskou, se kterou strávim zbytek života??
        Máš totiž asi dost slušný věštecký schopnosti. Plavšić tam bude lítat jak papír, žádný krajní bek nepřijde...

        Jo, každej se párkrát splete, ale Jindrova bilance je zatím taková, že jsem naprosto v klidu. Srki může pozici LB č.2 vykrejt naprosto v pohodě. K tomu zazněly prohlášení od vedení, že krajní obnránce je priorita přestupního období, tak mi dle dosavadních zkušeností přijde fakt divný, že by si řekli tak na to se.eme, to je fuk.

        zatím mi s odpuštěním přijde, že výkřiky do tmy sem sázíš spíš ty, než bych se zneklidňoval řetězcem minel a lapsů vedení Slavie. Ale jak říkáš, až budoucnost to zhodnotí :)

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          o5aradecek     před 3 lety 22.01.2022 14:51 |  
          4 1

          Na tu ženskou bych se ho taky rád zeptal, zbytek je jasnej... :-))

  31. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    brťas74     před 3 lety 22.01.2022 08:07 |  
    7 1

    Tak chlapče vítej,a až na jaře sestřelíš bídu a chachara tak tě budu mít ještě radši.

  32. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    brťas74     před 3 lety 22.01.2022 08:12 |  
    1 1

    Tak chachara až na podzim:-)))))

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      kjandourek (admin)     před 3 lety 22.01.2022 10:13 |  
      2 3

      Ještě je tu nadstavba....:-)

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        o5aradecek     před 3 lety 22.01.2022 10:29 |  
        3 3

        SORy, jako! :-)

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 22.01.2022 15:30 |  
      1 0

      Na chachara ještě teď v lednu pokud se nepletu :-)

  33. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 22.01.2022 13:15 |  
    24 0

    Tak jsem si udělal malého "strejčka" a požádal kamaráda z Ostravy, kterého znám přes satelity, na které je on machr, ale fotbal moc nesleduje (ale fanoušek Baníku samozřejmě je), jestli by se mi nepoptal po známých, co znamenalo to Kvasnicovo: "Nigerijec měl mouchy," protože nepochybuju, že Kvasnica ví, co píše, navíc je to jeden z mála redaktorů, kterému se tam dá věřit (ještě redaktor Malý, ale ten už asi od nich odešel). Navíc jsem na to tady včera upozornil a potom se to nějak zvrtlo v nepodložené obvinění „prý měl problémy se životosprávou,“ což vůbec není dobré, když na to nejsou důkazy …No a kamoš splnil úkol: „Žádná životospráva to není nebo nefotbalové věci, to je nesmysl, přístup a nasazení i v tréninku má taky příkladné, jediný problém má Yira v taktice, kdy někdy dost plave, při bránění si vůbec není jistý a někdy propadá nebo naivně fauluje, např. dva góly, které Baník dostal, tak šli prý vyloženě za ním …“ (ještě mluvil o nějakém mladém hráči, kterému tam hodně věří, nějaký Jaroň) Tak jsem rád, že se to vysvětlilo, protože s tímhle se dá pracovat a přednosti do ofenzívy samozřejmě velmi převažují a to ještě určitě neukázal celý svůj potenciál a pak, naprosto nepochybuju, že Trpiš s týmem už ho vycepují takticky i v bránění (plus pomůže Olie s Ibrou) …

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Akuls     před 3 lety 22.01.2022 18:57 |  
      2 0

      Asi myslel reprezentanta ČR v kategorii U-20, záložníka Petra Jaroně (roč. 2001, 178 cm, 66 kg). Za B-tým Baníku by měl hrát ještě M. Jaroň, alespoň při nedávném, prosincovém přátelském zápase na Xaverově mezi B-týmy Slavie a Baníku, které skončilo 2:2, nám podle oficiálního webu Slavie měli dávat po jednom gólu P. Jaroň a M. Jaroň. Na webu Baníku Ostrava však na soupisce figuruje jen jeden Jaroň a to Petr. Takže jsem si z toho vydedukoval, že na webu Slavie asi řadil tiskařský šotek a oba góly nám zřejmě vstřelil talentovaný Petr Jaroň. Na záložníka evidentně dobrý výkon, jak říká v TV reklamě MUDr. Radim Uzel.

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 22.01.2022 20:27 |  
        4 0

        Já se přiznám, že jsem ho vůbec neznal, ale hned jsem si našel ve statistikách, že Petr Jaroň v MSFL 2021/2022 odehrál 15 zápasů a vstřelil v nich 13 branek a jak píšeš, z pozice záložníka, navíc mu je jen 20 let, takže asi bude fakt dobrý ...

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          houston (přítel SN)     před 3 lety 22.01.2022 21:46 |  
          1 0

          Tak o něm moc nepište, abyste na něj moc neposvítili konkurenci :-)...

  34. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    kostelnivlajka     před 3 lety 22.01.2022 13:16 |  
    7 7

    Takový děcko

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Leksel     před 3 lety 22.01.2022 21:57 |  
      1 0

      Optimální věk na okamžitý zapracování do systému, ani dorostenec, kterej ještě nabírá fyzičku, ani netvárnej třicátník, kterej už má zažitý svý stereotypy.

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        kostelnivlajka     před 3 lety 23.01.2022 07:42 |  
        1 3

        Taky je vychrtlej

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          Leksel     před 3 lety 23.01.2022 11:36 |  
          6 0

          To bude tím, že je rychlej jako chrt.

          • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

            kostelnivlajka     před 3 lety 23.01.2022 11:44 |  
            2 3

            Pro mě je smeroplatny za kolik má stovku

            • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

              dubas     před 3 lety 24.01.2022 11:28 |  
              9 0

              Tak, když má 21 roků, tak stovku bude mít za 79 roků, to je dost jednoduchý:-)

  35. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 22.01.2022 16:39 |  
    10 10

    V červenci 2018 jsme podobně nadšeně vítali Matouška a v lednu 2020 Hellebranda. Taky byli hvězdy ligy. Snad bude příběh Sora úplně jiný, podobný Simovu (s lepším koncem).

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Lemmy15     před 3 lety 22.01.2022 18:08 |  
      20 2

      Hellebrant rozhodně nepatřil mezi ligové hvězdy, ve Slovácku neodehrál snad jedinný celý zápas a vlastně se mu podařil jen jeden, proti Plzni. Jinak za dva roky skoro nic neukázal.

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 22.01.2022 19:48 |  
        4 3

        https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/13273-Patrik-Hellebrand-je-prvni-zimni-posilou-Slavie
        Mimo jiné z textu: "Ačkoliv Patrik Hellebrand v lize odehrál jen 22 zápasů a vstřelil v nich jen 1 branku, tak platí za vyhlášený talent." OK, nebyla to hvězda ligy, jen nadějný příslib. Každopádně jsme tenkrát byli hodně rádi, že jde k nám, a ne k Ave RB.
        Sor: jaro 2021, devět zápasů, jednou základní sestava, jedna asistence. Podzim 2021: 16 zápasů, 5x základní sestava, 11x náhradník.


        Komentář byl uživatelem upraven (22.01.2022 19:53) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          Harvey     před 3 lety 22.01.2022 20:14 |  
          10 7

          Já souhlasím, že se paralela s Hellebrandem a Matouškem se nabízí. A především v tom, že Hellebrandův přestup urychlil zájem Sparty. Matouškův zájem Plzně. Oba jsme pořídili pod tlakem jako hráče, kteří mají nějaký unikátní skillset, nejsou zdaleka hotoví a úplně pro ně nemáme místo v sestavě. Nevím jak to bylo s Yirou, ale také mi přišlo, že ho spíše sledujeme a opravdovej zájem začal až s obavou, aby nám ho nevyfoukla Sparta. Úplně nevěřím tomu, že tam Sor vyloženě nechtěl, pokud by Slavia nedělala žádnou aktivitu, tak by na Letné skončil.
          Velký rozdíl u Sora je, že pro něj místo v sestavě určitě najdeme. Trochu se obávám té zmiňované taktické nedisciplinovanosti, to vím, že náš realizák (z pochopitelných důvodů) nekouše snadno.
          Hellebranda vidím stále jako velice dobrou investici. Pokud bude pokračovat ve výkonech z jara, tak ho tu za rok, dva máme zpátky. Především se začal přeučovat na zataženější pozici, takže už není pouze ofenzivní záložník, ale zastane i pozici s vyrovnanějšími defenzivními a ofenzivními úkoly. A jeho minutáž šla výrazně nahoru, což naznačuje dost zlepšenou fyzičku. Myslím, že může jednou typologicky nahradit Ševčíka jako driblujícího středního záložníka, což je samo o sobě dost unikátní a dává to taktické možnosti.

          • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

            vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 22.01.2022 21:30 |  
            8 0

            Nevím asi to dobře nečteš, ale Trpiš říkal že ho s Olim oslovili už někdy v létě. Jinak byl údajně sledován delší dobu. No a pokud Baník by neustoupil ze svých požadavků, což údajně nedělal, protože ho zase tak nutně prodávat nemusel. Tudíž by v chatře neskončil, protože ta zase nechtěla vytopit 30 Mega a ty procenta atd. No takhle to čtu já z toho co se psalo v médiích.

            • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

              Harvey     před 3 lety 22.01.2022 22:00 |  
              4 9

              Nevím jestli dobře čteš ty můj příspěvek. Nikde netvrdím, že jsme ho začali sledovat nebo o něj měli zájem kvůli zájmu Sparty. To ani u Hellebranda, kterého Petr Hurych sledoval dobré tři roky. Nebo Matouška, kterého jsme sledovali již v druhé lize.
              Tvrdím, že dle mého dojmu nás k přestupní aktivitě vyprovokoval zájem Sparty, jinak bychom si na Sora klidně ještě půlroku, rok počkali, až potvrdí své výkony a my si byli jistí, že je to správná investice. Ostatně jedno info z médií říká, že Sparta nechtěla být neekonomická a upouštět ze své strategie (Vacek), ale druhé info tvrdí, že Sor odmítl přestup do Sparty, jelikož se ozvala i Slavia a o financích to ze strany Sparty nebylo (Kvasnica v Kudy běží zajíc). Jak to bylo já ani ty nevíme. Ale já subjektivně říkám, že věřím tomu, že Sor by do Sparty šel, pokud bychom byli pasivní. Je to Afričan, který přišel do Evropy se zajistit, pomoci třeba i své rodině (spekuluju, netuším z jakých je poměrů), nemá žádnou vazbu na ČR a přestup do Sparty by pro něj byl pořád velký krok kupředu, byť třeba ne sportovně nejlepší, ale finančně naprosto pragmatický krok. Ale je jasný, že když se ozve suverén ligy, kde má i krajana reprezentanta, že si zvolil nás.

              • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

                vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 22.01.2022 22:52 |  
                3 1

                Co vím já tak po odchodu Kuchtiče který se řešil už před vánoci jsme pasivní rozhodně nebyli. Sor byl na tabuli i kdyby se bída neangazovala.

              • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

                johnynz     před 3 lety 22.01.2022 23:03 |  
                6 1

                K tomu vyprovokovani nas k cinu od sparty.. U nej by bylo riziko cekat delsi dobu. Ten je schopnej pridat za jaro dalsich 15, 20 bodu a preplacej pak naky Rusaky.
                Kdyz mu to za ten pul rok sedne, tak by moh hrat i hlavni roli, v protahnuti nas skrz predkola do LM, kdyz vetsina kadru bude hrat naky repre mace k hovnu.

                • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

                  knl66 (přítel SN)     před 3 lety 23.01.2022 01:12 |  
                  3 10

                  Tak na to, zda nás Yira "sám, v hlavní roli" protáhne do LM, jsem teda fakt zvědavej. Jo, aha, musí mu to sednout.... To už klidně můžu napsat, že když ten následující půl rok sedne Teclíkovi, tak nás do LM dotáhne Teclík. A když to sedne Samkovi, tak nás do LM dotáhne Samek. A kdyby... A když...
                  *
                  Edit: A když mu to tedy sedne a do LM nás dostane, tak se ti tady samozřejmě veřejně omluvím. A když mu to nesedne, a do LM nás dostane někdo jiný... tak zaplaťPB za ty dary!


                  Komentář byl uživatelem upraven (23.01.2022 01:40) . Zobrazit původní komentář

                  • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

                    johnynz     před 3 lety 23.01.2022 08:57 |  
                    7 0

                    Ja se bavim predevsim o tom, jak mohlo uvazovat vedeni o jeho prestupu, kdy ho chteli udelat co nejdriv, aby pro nas byl jeste vubec cenove dostupnej.
                    Takze prvni a zasadni veci je, aby se nam takovej typ prestupu z dlouhodobyho hlediska vyplatil.
                    A pak se na to da divat i z hlediska skladby kadru na predkola poharu, MiliJarda nekde rikal, ze se v lete ma hrat liga narodu, takze pred nejdulezitejsimi maci sezony, budeme mit zase vic jak pulku kadru v lufte. Borec ted bude mit pul roku na to, aby se sehral s tymem, dostal do sebe nas herni styl atd. S tim, ze kdyz si to sedne, muze nam pri dovednostech, ktery ma, to je rychlost a produktivita, vyrazne pomoct, zvlaste v tech uvodnich predkolech. Ze to tam uhraje sam, nikde nepisu.. To ze je schopnej udelat zapas, jako treba Nico, to bezesporu je.
                    Zkratka jeho angazovanim, sance na nas postup do LM vzrostla, o to jak moc, se ukaze behem jara.

          • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

            Lunaris     před 3 lety 24.01.2022 09:53 |  
            1 2

            Určitý rozdíl může být v tom, že Matoušek a Hellebrand přicházeli z klubů, ze kterých je prakticky jediná možnost posunu v kariéře přestup do Prahy, pokud ten hráč není opravdu kometa. Baník je na tom o něco lépe s vazbami na Polsko, případně by do jeho kádru mohl sáhnout i nějaký ten maďarský klub. Takže se za půl roku mohlo soupeřit na přestupovém poli i s dalšími zájemci kromě sparty. Možná bylo lepší ten přestup udělat už teď. Ve finále je tohle ale byznys jako každý jiný. Když tomu věříš, inestici uděláš. Ta samozřejmě nemusí vyjít, ale celkově v plusu jsme, a u Sora potenciál na navýšení hodnoty prostě je.

  36. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    Slávista 51     před 3 lety 23.01.2022 10:22 |  
    7 2

    Když člověk koukne po médiích na internetu,
    tak musí mít radost, jak jsou tam ti za Stalinem, z tohoto přestupu, mimo všemi směry.

  37. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    Akuls     před 3 lety 23.01.2022 15:18 |  
    6 6

    Ostravští fandové Sorovi vyčítají jeho přehnané nadšení z přestupu do SKS a hlavně, že Baníku ani slůvkem nepoděkoval za to, že tam z něj udělali fotbalistu a umožnili mu tento přestup.
    Sor podle mne nepoděkoval proto, že neměl až tak úplně za co. Určitě si myslel, že má výkonnost na základní sestavu, ale trenéři to viděli jinak. Potom, když nechtěl podepsat novou smlouvu a Baník chtěl hostování Lischky změnit v přestup, tak ho nutili k přestupu do ACS, kam on asi moc nechtěl, když věděl o zájmu Slavie plné Afričanů. A nakonec Baník jeho přestup do Slavie tak dlouho zdržoval, že Sorovi uteklo soustředění s novým týmem v Portugalsku.
    Teď jde hlavně o to, aby ho JiT nenutil tak moc bránit, až by zapomněl či neměl čas a sílu na útočení. To se bohužel stalo Matouškovi a loni na jeře i Simovi. Rozhodně v něm vidím slávistického Vardyho víc než v Alijagičovi, který dostal od JiT sestřih s Vardyho góly k prostudování.
    Procházka na eFotbalu už vytáhl ty údajné mouchy Sora:
    "Ten (JiT) však jistě ví i o méně pozitivních stránkách své nové posily. Častá náladovost, neochota se podřídit mužstvu i jakýsi nezájem respektovat zákony kabiny, to všchno dělalo ze Sora v Ostravě dosti neřízenou střelu. Zvlášť když se občas choval způsobem, jako by snad se spoluhráči ani neseděl ve stejné šatně".
    "Skvělý fotbalista, ale občas je to s ním vážně trochu složité. Kdyby lépe fungoval jako člen týmu, tak hraje určitě víc. Ale je to mladý kluk a na hřišti nám vždycky hodně pomůže," říkal o něm trenér Ostravy Ondřej Smetana.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      rak (přítel SN)     před 3 lety 24.01.2022 23:41 |  
      3 0

      Od toho tam máme třeba Traoreho, aby ho trochu srovnal.

  38. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    Pedro50     před 3 lety 23.01.2022 16:00 |  
    10 0

    Vítej Yiro, mluví dobře kluk jeden ušatá, běhá rychle tak jaký problém?

  39. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    gazza     před 3 lety 24.01.2022 15:10 |  
    5 65

    Tak hlavně jestli odpovídá jeho věk.U těch černochů nikdo neví kolik jim je let.Pardon vlastně tmavších.Černoch je špatně .Moc rasistický.Tak a nyní pane Tvrdíku Ondru , nebo někoho nahnat na společnou fotku s těmi našimi tmavšími (a že jich sakra máme .Za chvíli se nevlezou ani do kalendáře )a dát ji na Instagram apod .Dokázat ,že nejsme rasisti.Minule se kamufláž s fotkama povedla.Očkovací centrum v Edenu na coronafašismus jste dokázal a body si připsal.Nyní ještě na příští zápas pozvat svoje kámoše do VIP lóže s hygienikama Hnus tihle socani a jedno kdo je to.Nevěřit ani pozdravení.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Ados     před 3 lety 24.01.2022 15:53 |  
      18 3

      Ty si vážně magor

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 24.01.2022 16:15 |  
        9 5

        Lepší na něj nereagovat.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      SKEP     před 3 lety 24.01.2022 16:26 |  
      12 0

      Gazzo, k nám do putyky chodí jeden obzvláště povedenej AVE, kterej všem spolustolovníkům neustále cpe, že za Slavii kope víc barevnejch než v německým nároďáku. Neznáte se?

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Harvey     před 3 lety 24.01.2022 17:30 |  
      24 7

      Vídím, že je vše při starém. Stále ses nenaučil, že mezera se dělá za interpunkcí, nikoliv před. Stále jsi rasista. Stále jsi kokot.

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        pehacko     před 3 lety 24.01.2022 18:21 |  
        12 7

        Ja bych neurazel kokoty…

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      pehacko     před 3 lety 24.01.2022 18:19 |  
      15 6

      Ty mas v te hlavne vazne jen exkrementy… to se proste jen tak nevidi

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Leksel     před 3 lety 24.01.2022 18:46 |  
      10 7

      Máš dobře našlápnuto, trvalý adieu už klepe na dveře.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Xerxes     před 3 lety 24.01.2022 22:05 |  
      19 4

      BAN

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Cygnus     před 3 lety 25.01.2022 03:04 |  
      23 2

      S nostalgií vzpomínám na Dr. Fe1. S ním byla konec konců celkem sranda, což se v "případě Gazza" nedá říct. Jestliže Doktor se musel pakovat, tak nevím na co se teď ještě čeká. Tady je jeho 'oblíbená' barva na místě. Černá.


      Komentář byl uživatelem upraven (25.01.2022 03:05) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        mig52     před 3 lety 25.01.2022 05:38 |  
        5 3

        Čeče, mně začíná chybět. Když tu byla nuda či okurková sezóna..... . Já bych ho povolal podmínečně zpět.

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          CyWilly     před 3 lety 25.01.2022 11:34 |  
          8 2

          Já chci Jiřího1! Teda oba Jiří1...

          • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

            kostelnivlajka     před 3 lety 25.01.2022 17:08 |  
            5 4

            A já chci cechynose alias kandourka!

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        SKEP     před 3 lety 25.01.2022 12:48 |  
        6 3

        Doktor změnil přihlašovací jméno, upravil styl vyjadřování a je tu stále s námi. Netřeba vzpomínat

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        Leksel     před 3 lety 25.01.2022 13:38 |  
        1 1

        Ano, to byl fenomén, jeho legendární SZ patří do zlatého fondu SN a uchovávám je jako oko v hlavě pro další generace. To nebyl obyčejný trotl, to byl pan NĚKDO, který měl svou úroveň. Vůbec by mi nevadilo, kdyby to tu občas "okořenil". :-)

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      SmrtSpartě1892     před 3 lety 25.01.2022 06:50 |  
      26 3

      Slavia vždycky byla a bude klub inteligence, podobné komentáře sem opravdu nepatří. S tím jdi na druhej břeh Vltavy.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      kostelnivlajka     před 3 lety 25.01.2022 11:27 |  
      9 1

      černoch je černoch, běloch je běloch v tom nic není...

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        Slávista 51     před 3 lety 25.01.2022 17:03 |  
        2 5

        To samozřejmě,
        ale co ty kecy okolo !

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          kostelnivlajka     před 3 lety 25.01.2022 17:06 |  
          2 9

          Tak každej má něco....mě se nelíbí pak ta štvanice a to myslím všeobecně, kdejakej debil si chce kopnout...anonymně

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      CyWilly     před 3 lety 25.01.2022 11:32 |  
      13 3

      Tolik tupounství v jednom příspěvku se jen tak nevidí...

      • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 25.01.2022 11:59 |  
        14 3

        Ne zcela souhlasím. Tolik tupounství se totiž dá vidět v téměř každém gazzově příspěvku. :-)

        • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

          Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 25.01.2022 18:02 |  
          9 2

          Dobrý večer přeji Vám všem ze Šumavy.
          "Ignoscere hominum est ubi pudet cui ignoscitur" - Publius Syrus
          Je lidské odpouštět, stydí-li se ten, komu je odpouštěno.
          Tak asi tak.
          Vítám nového slávistu Yira Sora alis "Jirku Sora" a ať se mu daří v červenobílém dresu.
          Již v neděli kluky uvidíme a v pokoře doufám, že se jim bude dařit.
          Sokrates55

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Sherudan     před 3 lety 27.01.2022 17:52 |  
      5 1

      Jdi na stránky Ku-klux-klanu a nepleť se mezi normální lidi, bembele!

  40. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 24.01.2022 16:18 |  
    6 4

    Ze Sora mám samozřejmě radost, už i proto, že jsme ho vyfoukli tomu druhému týmu. Ale zároveň nemám přehnaná očekávání. Nemyslím si, že to bude okamžitě hvězda, spíš bych to viděl tak, že bude sbírat minutky v závěrech utkání, sžívat se s týmem a zvykat si na naši hru. Naplno se rozzáří až na podzim. Ale třeba se pletu a vletí do toho jako Bah nebo Ousou.

    • Re: Do Slavie přichází Yira Sor

      Nax     před 3 lety 25.01.2022 13:06 |  
      2 1

      Spis jako Sima.

  41. A zřejmě odchází

    Slávista 51     před 3 lety 27.01.2022 20:00 |  
    3 1

    Stanciu. No, co se dá dělat, dalo se s tím počítat.
    Svoje si odvedl, tak je mu přáno.

    • Re: A zřejmě odchází

      Slávista 51     před 3 lety 30.01.2022 10:50 |  
      0 2

      No a jeho agentka, má zřejmě ráda penízky.
      V tom případě - přes to nejede vlak !

  42. Re: Do Slavie přichází Yira Sor

    brťas74     před 3 lety 29.01.2022 00:19 |  
    3 4

    Trochu odbočím,neví někdo co je pravda na odchodu Nica do čínského Wuchanu?Byla by to pro nás rána.