Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

Nejlepší střelec Slavie v podzimní části sezóny Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva. Slavia by měla podle zpráv v médiích inkasovat přibližně 5 milionů Eur, tedy kolem 125 milionů Kč.

Jan Kuchta byl doposud jediným starším odchovancem v kádru Slavie a s jeho odchodem se tak sníží počet hráčů, kteří nejsou mladými (do 21 let) odchovanci a které může mít Slavia na evropské soupisce, na pouhých 21. Připomeňme, že standardně má evropská soupiska 25 míst, čtyři z nich však musí zaplnit odchovanci klubu, přičemž mladí odchovanci do 21 let mohou být napsaní na B listu, který může obsahovat neomezený počet jmen.

Kuchta je sice odchovancem, cestu do A týmu Slavie měl však velice trnitou a pestrou. Prošel si hostováními v Bohemians, na Žižkově, na Slovácku, v Teplicích a v Liberci. Teprve tam se opravdu ukázal a Liberec jej dokázal koupit, jen o půlroku později, v létě 2020, jej však Slavia kupovala zpět. V sezóně 20/21 se stal Kuchta s 15 brankami nejlepším ligovým střelcem a v probíhající sezóně se trefil už devětkrát, k čemuž přidal také tři branky v základní skupině Evropské konferenční ligy. V závěru podzimu si také připsal první čtyři starty za národní tým.

Slavia jeho odchodem ztrácí velice platného hráče především při pressingu a práci pro tým a také hráče s čichem na góly, jehož typickou brankou je střela z velmi krátké vzdálenosti. Kromě toho svou nepřijemností trápil obránce soupeřů a vybojoval několik pokutových kopů po faulech na svou osobu.

Komentáře (181)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    birkin     před 3 lety 12.01.2022 15:50 |  
    2 22

    Za mě zklamání zejména co se týče přestupové částky.

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      Markus     před 3 lety 12.01.2022 15:56 |  
      21 1

      Za mě je přestupová částka výborná. Za rok a půl tu hodně vyrostl, pěkný příběh.

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        žbl68     před 3 lety 13.01.2022 08:37 |  
        0 0

        a za další dva bude zase uplně jinde ... finančně i lokací ...

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          Markus     před 3 lety 13.01.2022 09:21 |  
          0 0

          Přeju mu jediné dobré, ale obávám se, že to bude pravda, ovšem směrem dolů. Těžko si někde sedne s týmem tak dobře jako u nás, systémem hry i lidsky.

          • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

            žbl68     před 3 lety 13.01.2022 10:10 |  
            0 0

            bojím se jediného - jede tam sám nebo s přitelkyní? pokud sám tak to bude tvrdé... víc než sibiřská zima ... :-(

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      Alanor (admin)     před 3 lety 12.01.2022 15:57 |  
      24 0

      Cena je odpovídající a přijatelná, zvlášť v dnešní době. Žádná raketa, co vyrazí dech a co nás přiměje hráče dodat na zlatém podnosu, to není, ale taky je Kuchtovi 25, prosazuje se až poslední 2 roky a v repre nemá odehráno skoro nic. Tady si každý představuje, že budou běžné částky jako za Součka či Krále, nebo že za Simu dostaneme miliardu atd.

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        birkin     před 3 lety 12.01.2022 16:00 |  
        8 17

        Nesouhlasím, je v nejlepších letech, gólový útočník. Prodej je pod cenou stejně jako Cuf. Ale samozřejmě neznám všechny okolnosti jako např. jak moc tlačil Kuchta s přestupem na pilu anebo jak byl zvladatelnej v kabině.


        Komentář byl uživatelem upraven (12.01.2022 16:01) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          Ivan     před 3 lety 12.01.2022 16:25 |  
          4 12

          Já jsem rád že jde pryč (za rozumný peníz). Nikdy mi nepřišel jako týmový hráč, což sám uznává v totálním hattricku a právě tým má být na prvním místě, on není tak dobrý aby byl hvězda. Takže toto rozuzlení, kdy jsme se ho celkem dobře zpeněžili vnímám pozitivně.

          • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

            Alanor (admin)     před 3 lety 12.01.2022 16:29 |  
            21 1

            Minimálně na hřišti je to dokonale týmový hráč, co neváhá makat 90 minut pro tým. V šatně to s ním asi není vždy jednoduché, ale furt lepší než zřejmě pohodový Altintop, který se ale na hřiště přišel tak akorát vyprdět.

            • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

              Ivan     před 3 lety 12.01.2022 16:41 |  
              2 6

              Minimálně na hřišti je to dokonale týmový hráč - Nesouhlasím s tím že vždy, ale většinou ano.

              Souhlasím s tím, že pro tým to je oslabení, ale není mi sympatický (z výše pojmenovaných věcí), což je pro mě důležité. Radši budu když budeme tým ve kterém je 11 sympaťáků a do jisté míry srdcařů, než že budem průtokový ohřívač pro hráče, ke kterým si ani neudělám vztah, i když ten druhý model by po sportovní stránce byl úspěšnější.

              • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                Alanor (admin)     před 3 lety 12.01.2022 16:48 |  
                15 1

                Já tu chci hlavně hráče, co nechají na hřišti duši za Slavii a budou vyhrávat. Přesně takový byl Kuchta.

                Banda Mirků Dušínů zní možná sympaticky, pak ti je ale každej druhej rozkope a budou čumět na záda Spartě nebo Plzni. Zrovna ta vítězná mentalita pod Trpišovským je stejně důležitá jako jeho fotbalovej systém. Sympaťáků, kteří se podělali, když šlo do tuhého, jsme tu v minulosti měli dost.

                • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                  Ivan     před 3 lety 12.01.2022 16:57 |  
                  1 5

                  Z mého pohledu máme teď tým sympaťáků, kteří řadí týmový úspěch nad individuální a vezmou roli v týmu co jim trenér přidělí. S každým z nich bych zašel na pivo, ale tenhle pocit jsem z Kuchty prostě neměl. Což o něm samozřejmě moc nevypovídá, neznám ho osobně, ale pocitově jsem rád za to že opouští tým za nějaký peníz.

                  • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                    Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 12.01.2022 20:39 |  
                    3 0

                    Vidíš, ja zas mel Kuchtíka pro jeho rozdilnost rád. Nepusobil jako bezdůvodný vysirka, ale obcas asi rychleji mluvil než přemýšlel, tak mohl působit nabubřele. Ale na hřišti byl platnější než mega sympoš Tecl. No takový je život, cena ok.snad se ivan s krmencikem chytí a dají na kuchtu zapomenout.

                  • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                    Ragnarok     před 3 lety 13.01.2022 08:21 |  
                    1 4

                    On už v týmu není Krmenčík?

                    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                      dalislavista     před 3 lety 17.01.2022 11:28 |  
                      1 0

                      Zbytečné...

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          Simis     před 3 lety 13.01.2022 10:36 |  
          4 0

          Cena neni ani pod cenou ani nad cenou, ale trzni - co je nekdo ochotny nam za daneho hrace dat. Kdyby to bylo pod cenou, tak by to znamenalo, ze nam nekdo za daneho hrace nabizi vic, coz asi neni ten pripad.

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      mis3     před 3 lety 12.01.2022 17:58 |  
      9 0

      Podivej se za kolik se přestupuje teď v Lednu. Aktuálně je to v TOP 10 přestupech.

  2. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    Alanor (admin)     před 3 lety 12.01.2022 15:52 |  
    33 0

    Za mě skvělé angažmá. Přišel jako podceňovaný hráč za málo, hrál tu skvěle a teď odchází za slušnou sumu. Konečně jsme v něm také našli produktivního útočníka, který by pasoval do Trpišovského hry. Na hřišti si mě hodně získal a ani mimo něj mi nepřišel zdaleka tak problémový, jak se o něm píše. Takže ať se daří!

    A ještě bych chtěl pozdravit zdejší diskutérku paní Turynovou! Výměna Kuchty za jejího syna se Spartou se ukázala být majstrštykem, ač to chvíli trvalo a Kuchta se do áčka dostal až oklikou.

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      birkin     před 3 lety 12.01.2022 15:55 |  
      0 0

      Jj, na Turynu jsem si taky vzpomněl, kde mu je asi konec? Naposledy jsem ho registroval někde na Slovensku.

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        Alanor (admin)     před 3 lety 12.01.2022 15:59 |  
        2 0

        Několik let se nedokáže prosadit ani ve 2. lize. Jeho vrchol jsou právě 2 góly na Slovensku. Hodně dělá asi i zdraví.

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        lukas8 (admin)     před 3 lety 12.01.2022 16:41 |  
        0 0

        Je členem sparťanského béčka. Zrovna včera nastoupil proti Jablonci v rámci Tipsport ligy.

  3. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    hiker42     před 3 lety 12.01.2022 15:52 |  
    7 0

    Díky za vše, vajíčko, ať se ti tam daří a Rusko Tě zocelí.

  4. Kuchta

    guyincognito     před 3 lety 12.01.2022 16:22 |  
    26 0

    Největší Kuchtův přínos vidím v tom, že rozbil mýtus (zde dříve velmi častý) tvrdící, že útočník v Jindrově systému NEMŮŽE zároveň napadat, být platný pro tým, dřít, trhat obrany a podstupovat souboje A ZÁROVEŇ být produktivní a soupeřit o korunu krále střelců. Kuchta takový byl a navíc jsme ho získali lacino, takže se jiz nemůžeme vymlouvat, že takoví hráči jsou pro nás nedostupní a do budoucna bychom se již neměli spokojit s nikým horším.

  5. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    Max1     před 3 lety 12.01.2022 16:33 |  
    13 42

    Fuj do Ruska….nechápu že tam někdo jde dobrovolně když tam vládne novodobý Stalin a okupant

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      Alanor (admin)     před 3 lety 12.01.2022 16:50 |  
      24 0

      V Moskvě se mu bude žít dobře. Jde do lepší ligy a hrát bude za lepší peníze. Víc řešit nepotřebuje.

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        mig52     před 3 lety 12.01.2022 17:02 |  
        1 1

        Alanore, jen malinko nesouhlasím. Kdo ho tam bude držet na uzdě? Honza je svéráz a proto se o něj dost obávám.

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      Cross     před 3 lety 12.01.2022 17:19 |  
      26 25

      Teda Maxi, Ty musíš být hlava! Politickými médii naprosto vymytá figura. Moskva je světové velkoměsto, s mrakodrapovým centrem, čtyřmi ligovými kluby, dvanácti miliony obyvatel, a spoustou byznysu a peněz. Je tam pořádný frkot. Považovat Putina za novodobého Stalina, to už je pak úplný vrchol vymaštěnosti. Je tam všechno jako u nás, obchody přetékají zbožím a co se týče demokracie, mají tam v parlamentu čtyři opoziční strany, tedy o dost víc, než v USA nebo Británii. Vláda tam VLÁDNE a není to parta usmolených tajtrlíků nebo gerontů. Zkus se na to zeptat Krále, ten tam hrál ještě docela nedávno. Nevzpomínám na jediného našeho fotbalistu/hokejistu, který by si angažmá v Rusku nepochvaloval. Před olympiádou v Soči západní političtí komentátoři věštili, že prázdnými ulicemi budou pobíhat smečky hladových psů. Po skončení her Jarda Jágr napsal, že to byla jeho pátá olympiáda (Nagano, Salt Lake City, Torino, Vancouver) a že byla nejlepší ze všech. Ach jo.

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        Max1     před 3 lety 12.01.2022 17:36 |  
        17 22

        Ano nesnáším všechno ruský absolutní nenávist k nim. Neřeším město jako takové. Řeším ruskou totalitní náturu. Opozici tam možná mají ale všichni víme jak s ní Putin zachází. Zcela záměrně jsem použil slovo novodobý, narážím na okupaci Ukrajiny, choutky na Pobaltí a Kazachstán.

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          Cross     před 3 lety 12.01.2022 18:28 |  
          21 9

          Já zase nemám rád politický šovinismus. To je cesta do pekel. Chci, abychom měli dobré vztahy na všechny strany. A ve fotbalu? Tam je každý protivník. Menší, nebo větší, nebo Sparta. Chci vyhrávat. A opravdu nemusím křupany typu Glasgow Rangers.

          • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

            Leksel     před 3 lety 12.01.2022 23:51 |  
            10 14

            Proboha kde tam vidíš nějakej šovinismus, to je objektivní popis reality v Rusku, žádný bezduchý a primitivní pomlouvání. Že kazdy normální člověk by chtěl mít dobrý vztahy se všemi lidmi napříč jejich politické orientace, náboženského vyznání atd. je obecná pravda, ale to neznamená, že přestanu vidět porušování lidských práv, persekucí a vraždy oponentů režimu, státem kontrolovaná média, harašení zbraněmi a anektování cizích území, atd., což se v Rusku děje. Tobě k obrázku o Rusku stačí, že Moskva je 12milionové velkoměsto s mrakodrapy, s byznysem a prachy, je tam pořádný frkot, obchody přetékají zbožím, Putin není žádný diktátor a co se týče demokracie, tak by se od nich mohly USA i učit. Promiň mi, ale tvoje vnímání Ruska musí vycházet buď z absolutní neznalosti nebo totální naivity.

            • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

              sasky     před 3 lety 13.01.2022 08:00 |  
              5 5

              Víceméně souhlas, až teda na to, že je potřeba mít dobré vztahy se všemi. To není realizovatelné a je tedy na místě se vůči těmto režimům jednoznačně vymezit. Nejde být zadobře se všemi lidmi, natož se státy (nejsme čokoláda, kterou má rád "každý" )

              • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                Leksel     před 3 lety 13.01.2022 10:57 |  
                3 7

                Tos mě špatně pochopil, já myslel, že ideál by byl, kdybysne měli dobrý vztahy se všemi, což ale vzhledem k nedemokratickým a násilným režimům bohužel možný není. Tolerovat násilí ani omylem!


                Komentář byl uživatelem upraven (13.01.2022 13:20) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

              Steve2924 (přítel SN)     před 3 lety 14.01.2022 10:58 |  
              7 5

              Ono, jako u všeho, záleží na úhlu pohledu.
              Fotbalista nebude řešit, jaké je mezinárodní politické zaměření kam jde žít. To jeho nijak neovlivní.
              On chce být tam, kde
              bude dobře vydělávat - splněo
              bude tam žít na vysoké úrovní - splněno

              navíc Rusko je v některých ohledech, díky Bohu, za západní společností. Takže si tam člověk nemusí dávat majzla na hubu, když chce vyjádřit svůj názor na jedno ze 70 pohlaví a podobně. On ten běžný život občana je v tom Rusku dneska bohužel o trochu svobodnější než třeba ve Francii, Kanadě, USA, a podobně... A to je to co by zajímalo mě jako fotbalistu.
              Jestli Putin vyprovokuje světový konflikt vpádem na Ukrajinu, tak je možná bezpečnější žít v Moskvě než v Praze...

              • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                padre     před 3 lety 14.01.2022 13:10 |  
                6 6

                "... běžný život občana je v tom Rusku dneska bohužel o trochu svobodnější než třeba ve Francii, Kanadě, USA, a podobně."

                Jen se skromně zeptám ... To je např. míněna svoboda ohnout kdykoli hřbet, svoboda statečně mlčet k věcem veřejným, politické reprezentaci nebo správě majetku státu? Svoboda naslouchat propagandě z vládních medií dnem i nocí? Svoboda patřit mezi nejchudší obyvatele Evropy? Svoboda mít nejkratší průměrnou dobu dožití a brzo umřít, protože veřejné zdravotnictví je v naprosto žalostném stavu? Svoboda narukovat a vyjet si jako zelený mužik tankem na Krym, do Běloruska nebo nejnověji do Kazachstánu? Nebo jaké to jsou svobody?

                • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                  Steve2924 (přítel SN)     před 3 lety 16.01.2022 14:50 |  
                  4 3

                  Viz komentáře víš.
                  Ohledně svobody v Rusku máš samozřejmě pravdu.
                  Ale zamysli se nad tim jak moc svobodný jsi v západní společnosti. Jak moc se ta svoboda oklestila nejen za poslední 2 roky. Kdy občan, který odmítá vystavit své tělo experimentální vakcine je různě omezován od nutnosti se testovat po například odpurani výkonu povolání.
                  Můžeš si svobodně koupit co chceš? Ano? Opravdu? Nebo je to jen iluze? Porovnej si nabídku vozů nebo elektroniky v USA, Rusku... A pak u nás a v západní Evropě. Jak máš možnosti oklestene protože EU čím dál víc rozhoduje co je pro koho správné. Podívej se na západ, kde stačí říct, že menstruuji jen ženy nebo, že existují jem 2.pohlavi nebo hůř, že být trans je psychycka porucha. Okamžitě končíš ve veřejném životě, jako moderátora nebo učitele Tě okamžitě vyhodí a žádná velká firma Tě nezamestna na žádnou vyšší pozici. Vím o případu, kdy byl z české firmy vyhozen, pardon odejit, člověk z vyšší pozice protože si dovolil poslat vtip o homosexuálech na firemním chatu. Jsme opravdu tak svobodní jak se tvarime? Já ten pocit nemám. Stát mi cim dál víc diktuje co smim, za jakých podmínek a jestli vůbec. Takže nemyslim, že by život v Rusku byl v tomhle směru horší. V něčem ano a v něčem zase ne. Pro mě, obyčejného joudu co by tam šel vydělávat peníze.

                  • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                    padre     před 3 lety 17.01.2022 10:10 |  
                    1 2

                    Dávám plus za to, že diskutuješ slušně a snažíš se předkládat věcné argumenty. Jinak asi žijeme v jiném vesmíru ...

              • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                Leksel     před 3 lety 14.01.2022 22:51 |  
                3 2

                Tady nikdo nerozporuje, že Kuchta se tam bude mít z hlediska zajištění stejně jako ostatní hráči naprosto luxusně, mě jen zvedla ze židle ta Crossova glorifikace Ruska, jak to tam demokraticky klape, v Dumě je aktivní opozice, kterou nemaj tak početnou ani v USA nebo v GB. Že tam ale opozice v Dumě.nic neprosadí a opozice mimo Dumy je pronásledována, vězněna, odvlékána do gulagů na Sibiř a vražděna, už nevidí nebo vidět nechce. Píšeš, že "si tam člověk nemusí dávat majzla na hubu, když chce vyjádřit svůj názor na jedno ze 70 pohlaví a podobně", ale zkus tam veřejné mluvit o politice, směřování, ekonomice, svobodě, demokracii, potlačování oponentů režimu, Putinovi a dalších pohlavárech režimu apod. a okamžitě jsi prohlášen za agenta Západu a s volným pohybem a svobodou končíš a jsi trvale v hledáčku úřadů a tajný policie.
                Další tvoje tvrzení, že "On ten běžný život občana je v tom Rusku dneska bohužel o trochu svobodnější než třeba ve Francii, Kanadě, USA, a podobně...", je taky perla svědčící, že o Rusku máš zcela zkreslený představy na hony vzdálený realitě.


                Komentář byl uživatelem upraven (15.01.2022 00:35) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                  Steve2924 (přítel SN)     před 3 lety 16.01.2022 14:35 |  
                  3 1

                  Pořád to beru z pozice člověka co tam jde žít svůj život. Třeba fotbalista. Asi málokterý fotbalista tam ma v plánu veřejně řešit ruskou zahraniční politiku nebo jak funguje opozice.

                  BTW i na západě a často i u nás stačí něco politického zkritizovat a jste označen za ruského agenta.. To jen taková odbočka.

                  Co bych já jako fotbalista chtěl je mít dobré podmínky na fotbal a zábavu. A nebát se například říct vtip o homosexualech nebo dát spoluhráči tmavě pleti banán, když je má rád, abych to pak nemusel vysvětlovat celému světu, že nejsem rasista... Nebo například se pohádat s protihráčem na hřišti tak aby mi nehrozilo, že pak budu x měsíců řešit absurdní obvinění z rasismu a přijdu o část sezóny...

                  • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                    Leksel     před 3 lety 16.01.2022 16:34 |  
                    1 0

                    Kuchta tam jede se výkonnostně posunout zase o něco dál a nabrat zkušenosti, ten se stejně jako ostatní hráči soustředí hlavně na fotbal a podmínky pro to tam bude mít luxusní. A pokud se týká otázek rasismu, tak to tam nebude určitě tak patologicky vyhrocený jako tomu je teď v západní společnosti. Takže věřím, že fotbalově půjde nahoru.

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          japoko     před 3 lety 12.01.2022 20:07 |  
          7 11

          Takovej lehce jednoduchej týpek, co?

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          wimpy     před 3 lety 13.01.2022 01:37 |  
          5 0

          Dostojevskij, Vysockij, Aljechin, Tatarčuk...
          To přece nejde takhle napsat.

          • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

            žbl68     před 3 lety 13.01.2022 08:35 |  
            2 2

            přesně - okudžava (ač částečně armen,gruzinec...), bičevská ... člověk se od ranného mládí naučil nenávidět rusáky - když viděĺ co (nám - osobní zkušenost) tu prováděli ... (kdo nezažil nepochopí...) , ale nelze paušalizovat - krásná země, vyjímeční (někteří) lidé, historicky skvělí sportovci (fotbal i jiné) ... a to je tak vše pozitivního ...


            Komentář byl uživatelem upraven (13.01.2022 11:03) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

            Leksel     před 3 lety 13.01.2022 11:07 |  
            4 3

            Max1 to určitě nemyslel absolutně, tu nenávist vztahuje K režimu a jeho politický reprezentaci. Přínosy ruský vědy, kultury, umění, atd. jsou nezpochybnitelný.

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          Arya     před 3 lety 13.01.2022 12:53 |  
          5 0

          Kdyby tenkrát nějaký "inteligentní" Rus nedal Krym Ukrajině, tak by vše mohlo být dneska úplně jinak ( za mne nepochopitelný krok)
          Hele, všichni Rusové nejsou Putin, stejně jako všichni Němci nejsou Hitler ;)

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        Leksel     před 3 lety 12.01.2022 18:32 |  
        20 20

        Podle toho, cos napsal, to spíš vypadá, že vymytý mozek máš spíš ty, pravděpodobně ruskými a proruskými médií. A pokud tě pohoršuje označení Putina novodobým Stalinem, pak to jen potvrzuje, že naše i zahraniční svobodná média ignoruješ a věříš těm Kremlem řízených. Důkazů, že Rusko není svobodná a demokratická země, ale země totalitní a autoritářská, je celá řada, ale nechci tady tapetovat. Že se tam Kuchta bude mít jako v bavlnce, je jasná věc, ale jako "obyčejnej" smrtelník bych tam žít nechtěl. Navenek vypadá Moskva jako západní velkoměsto, ale to je jen klamavé pozlátko reality.

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        sasky     před 3 lety 13.01.2022 07:52 |  
        12 9

        Putin je hajzl, je to klasický rusák, který se nesmířil s rozpadem východního bloku a Varšavské smlouvy.
        Porovnávat systémy v Rusku (nebo u nás atd.) s USA a UK, kde mají tradičně dvě soupeřící strany je nesmysl.
        Jinak Rusko se dá rozdělit na dvě takové skupiny - velká města (a zejména Moskva a Petrohrad) a zbytek země.
        Jágr se do Ruska zamiloval při jeho působení v Omsku, takže mě to u něj nějak nepřekvapuje. Navíc Jágr rozhodně není žádný etalon morálky, je to pořád jenom sebestředný švihadlo.

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        Qope     před 3 lety 13.01.2022 09:26 |  
        10 8

        :-D :-D ...

        Brácha nejakých 12 let v Moskve žije, asi mu to přeposlu, at se taky nasmeje ... Mimochodem, když tu tak chválíš dané město, byl jsi tam? Dále, jestli mohu, dovolím si pokračovat, tak ano, tamní fotbal nerozporuji, jistě kvalitní se spoustou peněz. Ovšem ddyž se posunu dál, a vidím to, jak prý obchody pretekají zbožím... No, dobrá, se smíchem to přejdu každoroční vzpomínkou, co brácha vozí z Cech, co tam není k sehnání a nebo ve fakt špatné kvalite. Tolik k tomu, že to je tam "jako u nás". A pak tu je, jak čtu, pan Putin, který například potírám těch, kdo poukazují na zločiny Stalinismu, potírání těch, kdo se snaží svobodně poukazovat na korupci atd. (naposledy například nucená emigrace Viktora Šenderoviče), nebo svobodu jednotlivce, přímo Stalin není ale totalitní vládce taky slušný. Ta demokracie tam je asi taková, že si stačí vzpomenout na počet násilí na novinářích i opozičních politicích a nebo velice čerstvou vzpomínku na poslední parlamentní volby, kdy i tamní komunisté zděšeně pořádali tiskové konference a ukazovali videa o podvodech, které byli až humorné. Strkaní více hlasů do uren, noční "přepočítávání" v průběhu voleb atd. Nevím, proc tady tak (omlouvám se) směšně píšeš o zemi, jako je Rusko, ale krapet ti tam pár věcí opravdu "habruje" ...


        Komentář byl uživatelem upraven (13.01.2022 09:43) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          Qope     před 3 lety 13.01.2022 09:52 |  
          6 6

          PS: super jak sis nabehnul i tím "prázdnými ulicemi budou pobíhat smečky hladových psů." Jistě ulice prázdné nebyli, ale smečky toulavých hladových psů tam fakt byl problém a likvidovali to tam těsně před začátkem her. Fakt by mě zajímalo, kde a odkud čerpas info o Rusku, že to tak idealizujes ...

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          Cross     před 3 lety 13.01.2022 17:14 |  
          7 9

          1. Proč žije Tvůj brácha 12 (!!!) let v Moskvě, když tam tak trpí a musí si tam vozit "co tam není k sehnání"?
          2. Chleba, uherák, slivovici nebo adaptér do zásuvky si vozím do Ruska i do Ameriky. Co tam máš dál?


          Komentář byl uživatelem upraven (13.01.2022 17:15) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

            Qope     před 3 lety 13.01.2022 19:17 |  
            7 5

            Myslím že jeho osobni důvody tady psat nemusím. Ze trpí nepíšu. Co tam mám dál? Asi raději nic, svoje jsem k Rusku napsal.

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        bububu (přítel SN)     před 3 lety 13.01.2022 10:18 |  
        11 7

        Označovat to, co sedí v dumě, za opozici je tedy vtip měsíce. Jediná reálná opozice je buď v emigraci, nebo zavřená v lágru (Navalnyj). Vůbec se nechci přít o kvalitě ruského fotbalu nebo žití v Moskvě, ale současné Rusko je politicky mimořádně odpudivá diktatura s doživotním gosudarem v čele...

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        CyWilly     před 3 lety 14.01.2022 12:22 |  
        6 5

        Tahle diskuse sem sice nepatří, ale mně to při čtení toho tvého velebení báječného, bohatého a hlavně demokratického Ruska fakt nedalo. Zeptám se jenom na jednu věc: Tu větu o demokracii a čtyřech opozičních stranách myslíš vážně? Jako opravdu vážně trváš na tom, že v Dumě je nějaká opozice a že ruská vláda vládne pro lidi? Normální obyčejné ruské lidi? No... je to spíš řečnická otázka, protože je mi jasné, že to vážně myslíš. No nic, odpovídat netřeba, já ti jenom můžu doporučit trochu více studia a méně paranoidních úvah o politických médiích.

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          Cross     před 3 lety 14.01.2022 19:00 |  
          5 5

          Willy, mě Tvé otázky nepřekvapují. Čím víc se budeš přes hlavní propagandisticko-mediální proud zabývat Ruskem (Čínou, Brexitem, Trumpem atp.), tím víc budeš dezorientovaný, a tím méně toho budeš opravdu vědět. A tím méně se budeš ptát na demokracii evropskou, bruselskou, českou, na její obsah, a její trend, který vede ve všech myslitelných ohledech do kopru. Takže jen tak dál. Čti si o Rusku, pěkně z dálky, a nepřemýšlej o takových věcech, které máš denně pod nosem. Denně. Dnes třeba pohřbili předsedu Europarlamentu Sassoliho, otráveného v Bruselu při sprchovàní legionelou. Takže dnes rozhodně nedumej o tom, že třeba v budovách Evropských institucí se pouští už roky raději jen studená voda a lidem, poslancům…předsedovi (!) i tak jde o život. A taky nedumej nad neuvěřitelnou fraškou kolem Djokoviče v Austrálii, kde se momentálně, přes očkovací orgie, nakazí 150 tisíc lidí denně. Očkovaný očkovanému vlkem a někdy i vrahem.

          Proč se znepokojovat tím, že třikrát očkovaný český prezident sedí nakažený v covidáriu za plexisklem, aby nenakazil třikrát očkovaného premiéra? Proč o tom dumat, když si brzo můžeš zajít pro čtvrtou dávku?
          Takže Tečka. Nesleduj nás a nestarej se o nás, o naše chytrá a konzistentní nařízení, protože když to budeš dělat, přijdeš brzy o práci, o zdraví s možná i o život. Sleduj Putina!
          Protože: proč se vlastně znepokojovat tím v čem žiješ, když se můžeš rozčilovat nad tím o čem nic nevíš? Držím palce.

          • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

            wimpy     před 3 lety 14.01.2022 19:05 |  
            5 1

            Obdivuji, jak jsi se elegantně vyhnul otázce.

          • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

            CyWilly     před 3 lety 15.01.2022 16:26 |  
            3 3

            Bohužel sem nejdou vložit gify s facepalmem, protože to je asi tak to jediné, co ti můžu odpovědět. Já tedy tvá doporučení poslouchat nebudu, o světě kolem sebe si dělám představu sám už poměrně dlouho, mám na to školu a dvacet let v oboru informací pracuju, takže si troufám tvrdit, že vím, o čem mluvím. Ale tobě na oplátku radím zabývat se méně konspiracemi a více realitou. Většinou to není tak složité, jak se tě snaží přesvědčit vrchní iluminát.

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      žbl68     před 3 lety 13.01.2022 08:32 |  
      3 0

      netahal bych politiku do sportu ... mužu si myslet o pohrobku CCCP cokoliv, milovat je jako štěnice ale fotbal se tam hraje dobrý - stačí se podívat na koeficienty .... i když poslední sezonu šli trochu dolů ... ale minimálně finančně si polepší a jako mezistanice výš - proč ne ... furt lepší a civilizovanější jak Osmani turecký ... :-(((

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        padre     před 3 lety 13.01.2022 09:47 |  
        3 1

        Jestli mohu poradit, tak nestačí se "podívat na koeficienty", ale chce to i trochu počítat. Propad po letošní sezóně bude drtivý - a to je doklad, že do špičky už řadu let nepatří, max lehký nadprumer. Kde jsou ty doby, kdy souperili s Francii nebo Portugalskem.

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          žbl68     před 3 lety 13.01.2022 10:08 |  
          0 1

          tak samozřejmě při super sezoně se CZ může dostat i před ně, ale ... superšpička a soupeři F a P už dávno nejsou ... (tam je vystřídali NL a A ... ale pořád je tam větší kvalita a peníze jak zde, otázkou je to ostatní :-)

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          žbl68     před 3 lety 13.01.2022 10:19 |  
          1 0

          jinak souhlas a +
          rusko poslední 3 sezony fakt hrálo v evropě tužku ... záleží jestli se chytnou příští rok a uhraji aspon 7-7,5bodu do koef... poku ne, pak už půjdou i za CZ :-)
          jinak v CZ lze si jen přát (klubimus stranou) Slavii i sp**tu v EKL mezi min. TOP8 ... a příští rok využít menšího počtu týmu (4) a konečně vyštrikovat koeficient výše ... snad se ke SLA a SPA přidá i někdo kdo nekončí v mínus pátem předkole a Slovácko se otrká s doveze více bodů :-) ...

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        MKCZ83     před 3 lety 13.01.2022 14:09 |  
        0 4

        Podle mě ruská liga je cesta výš úplně stejně, jako ta turecká. Druhořadá liga, ve který jsou z nějakých důvodů peníze, ale kvalitu nemá. Občas se z ní dostane někam na rozumnou adresu nějaký hráč, stejně jako z naší, ale tím to tak končí. Jestli Kuchta přestoupí do TOP5 ligy z ruské, tak se budu hodně divit. Podle mě tam buďto bude nějak hrát během smlouvy a vydělá si hodně peněz, nebo od tama do dvou let uteče.

        Pro Slavii super přestup, odejde trochu problémový hráč, který chtěl pryč za fajn prachy, za který můžeme koupit 6 až 8 talentů, nebo je použít jinak.

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          žbl68     před 3 lety 13.01.2022 14:16 |  
          0 2

          NE , vsad se o 1 pivo , že z ruska půjde do TOP5 (beru tedy země a jejich 1. nebo 2.ligy - protože např. 2.německa liga - to je taky slušný válec :-) ... ) - ideálně Pha, Sv.Norbert nebo 3růže - ať to má cenu :-) ...
          a

          ANO

          :-)

          • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

            MKCZ83     před 3 lety 13.01.2022 16:24 |  
            0 2

            2. německá liga je válec jenom podle některých sparťanských hráčů (vč. Hušbyho) ;-)

            Teď vážněji... Z ruska nepůjde do TOP, protože ti by zaplatili podobný peníze, jako rusové, těžko si dokážu představit, že by měl Kuchta na současným trhu vyšší cenu, než 5 nebo 6 M EUR. To leda v případě, že by tam za rok nasázel 25 gólů (což mu přeju, ale není to moc pravděpodobný), ale jinak by mohl jít maximálně z TOP lig do PL do Brentfordu, pokud by jim prošel skautovacím algoritmem... ale to předpokládá, že Brentford hraje stylem, ve kterým potřebuju typ Kuchta, což nevím, já na ně nekoukám.

            • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

              pcitron     před 3 lety 13.01.2022 20:44 |  
              0 0

              Podle Kickeru měla být zrovna v letošní sezóně 2. Bundesliga zajímavější než první

            • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

              žbl68     před 3 lety 14.01.2022 08:14 |  
              0 1

              :-DDD
              uvidíme, řekl slepý ...

  6. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    PrahaSlavia     před 3 lety 12.01.2022 17:24 |  
    4 0

    Za me asi 125milionu v ceskych OK. Hlavne po tom, co v Totaln!m Hattricku sam priznaval, ze kdyby obcas nehral, tezko by to kousal. A bohuzel pro nej, jina typologie utocniku je proti jinym souperum obcas treba. A nemyslim si, ze to delalo v kabine dobrotu u spoluhracu, kdyz se kousl a nehral. Jednak o tom urcite remcal a takove lidi v praci za kolegu nechcete. Ale za goly mu patri velke diky, po legende Skodovi zase pravy kanonyr v nasem utoku. Doufam, ze na dalsiho nebudeme dlouho cekat a nekde se ukaze uz ted v jarni casti.
    SkS!! A muj osobni nazor - podle meho se v Rusku, prave kvuli sve povaze ,neprosadi. I kdyz bych mu to pral, ale Kral taky hned nenastupoval...snad se budu mylit

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 12.01.2022 20:55 |  
      1 1

      Chápu, že kdyz prijde krmencik, hledame to dobré, a kdyz odchazi kuchta, hledáme šmouhy. Ale to o zkousavani nehrajlni můžeme hodit i na Maso, tento taky na stejnem miste priznal pri akvizici Baha... Takze toto ne, max ze si nevidi do pusy.

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        PrahaSlavia     před 3 lety 12.01.2022 21:00 |  
        0 2

        Ale ten nemel (nebo se to aspon neobjevilo v mediich) slovni prestrelku s realizacnim tymem. Coz pri nasi, na nase pomery nadstandartni lavicce, je absolutne nepripustne a mohlo by to zpusobit lavinu. Samozrejme, kazdy chce hrat, ale tym je AZ na prvnim miste! A to by mel hrac respektovat

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 12.01.2022 21:18 |  
          8 1

          Tak novinářům, zvlášť z blesku nemám důvod věřit. Podle nich pořád krachuje me, Číňani odchází, suchej hajzl nebyl, bílek by se měl mucednicky obětovat, ... Nase vedení reklo ze to tak nebylo. To je pro mne důležitější. Že je kuchta držka víme i bez iSport investigativcu. Ale dokud tu nebyl frflali jsme na tym impotentnich hodnych hochů.

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        lukas6novak     před 3 lety 13.01.2022 06:57 |  
        4 0

        Tak asi každý hráč s ambicema to nekouše dobře když je posazený. Ale mezi kuchtou a masopustem bude asi trochu rozdíl jak to dávají najevo. A obecně jsou hráči co se naštvou, kousnou se a zabojují o místo bez problémů ( jsou třeba nasraný ale neventilují to ven). A pak tu jsou hráči co to třeba zabalí nebo to dávají dost najevo že se jim to nelíbí a začnou dělat problémy. Takže jde o to kdo patří jak moc na kterou stranu

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 13.01.2022 08:52 |  
          1 0

          Souhlasím. Sice tady vlastně celou dobu spekulujeme kdo jaký je, ale tak jak Kuchta bojuje na hřišti bych neřekl, že se kvůli konkurenci vykašle na trénink. Co si myslím, že spíš vadilo, bylo že vytvářel mediální mráčky na jinak azurové obloze Slávie, tím že občas svůj názor řekl veřejně a hlavně jak u toho vypadal. Ale to že nemá ksicht hodného hocha, za to on nemůže. Někdo holt působí namistrovaně, aniž to musí být nutně pravda.

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        mis3     před 3 lety 14.01.2022 09:08 |  
        1 0

        Kuchta se mi těžko kritizuje, protože mě zaujal už na Slovácku a od té doby ho seduji. S ním je to opravdu na houpačce a potřebuje hrát a zároveň pevnou ruku. Je egoista, což je plus i mínus. Maso je jiný a říkal něco trochu jiného. Že ho konkurence nutila se předvádět na hřišti (nikoliv mimo něj jako Kuchtič).

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 14.01.2022 13:33 |  
          0 0

          Nemam cas si totalni hattrick pustit ted znovu. Ale pamatuji si neco ze by uvažoval o změně adresy. Což je za mne horší, než si otevřít držku nevybíravě ale třeba bez výhrůžek odchodem. Ale nase kluky mam stejně rad všechny, vždyť hrají v tom nejkrásnějším dresu.

  7. Ach jo

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 12.01.2022 17:34 |  
    16 1

    Můj velikej oblíbenec. Bude mi chybět. Trošku svéráz, ale sympatickej kluk a výbornej fotbalista. Ať se daří, Kuchtíku!

  8. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    Cross     před 3 lety 12.01.2022 17:37 |  
    3 3

    Za mě dobrý obchod. Slavia i Kuchta jsou/budou spokojeni. Teď bychom mohli zkusit Basseyho. Je dobrý s balonem, tahový hráč, a jeho střela z první je nejlepší v lize.

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      mis3     před 3 lety 12.01.2022 17:53 |  
      5 0

      Podle všeho se Slavia rozhodla že není pro nás Bassey dost dobrý a jednání se nevede. Když někdo, tak Fila.

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        Ivan     před 3 lety 12.01.2022 17:55 |  
        0 2

        Měl jsem za to že důvod nebyla výkonnost, ale povaha.

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          Pajja55     před 3 lety 12.01.2022 18:28 |  
          2 0

          V podcastu Kudy běží zajíc, zazněla spekulace, že Slavie zjistila, že mu není 23 let, ale 29. A proto od jeho nákupu ustoupila.

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          mis3     před 3 lety 14.01.2022 08:45 |  
          1 0

          Což nevylučuje, co jsem napsal. Je možné že fotbalově by nám seděl, ale nechtějí bourat chemii kabiny. To dává smysl.

  9. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    Jason     před 3 lety 12.01.2022 18:40 |  
    3 0

    No jeho odchod mě trochu mrzí, odchází hráč, který dokázal dávat dost gólů,i třeba přestupní částku jsem čekal trochu větší (když vezmu v úvahu, že útočníci jsou většinou dražší, než třeba defenzivní záložníci, které naopak Slavia dokázala prodat ještě lépe, než útočníky (Souček, Král(je však pravdou, že odcházeli před, či po zápasech v LM,a to se odchází asi za větší peníze, než když se Kuchta byť v těžké skupině trefuje góly „pouze" v konferenční lize),ale asi se ten trh po covidu fakt změnil a ta částka ve finále špatná není.Odchází nám také odchovanec klubu, což je vzhledem k soupisce pro evropské poháry trochu problém. Ale jsem fakt rád, že jsme udělali takovou menší pomstu na Dufka(jeho dcera, totiž chodí s Kuchtou), a že by tam byl bez ní si nedokážu moc představit, tak si třeba příště Dufek rozmyslí jak bude jednat o přestupech se Slavií .Závěrem přeji Kuchtičovi hodně štěstí, aby se v Rusku podobně jako Král prosadil a vybojoval si angažmá ještě v lepší lize, než je ta ruská. A věřím, že se nám na jaře podaří Kuchtičovi góly nahradit, byť to nebude snadný úkol, ale jsem pevně přesvědčen, že to zvládneme(pořád je tam Schranz,Krmenčík, Denis, či mladík Horský, který se ukázal v MOL Cupu v dobrém světle. Závěrem se slouží Kuchtovi z celého srdce poděkovat, jelikož hodně gólů, hlavně v E(K)L,bylo dost důležitých a i díky nim se Slavia probojovala do jarních fází a samozřejmě mu přejí hodně štěstí v novém angažmá.

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      p!erreCORE     před 3 lety 15.01.2022 12:52 |  
      0 0

      tohle je šílený, cos napsal :)

      " Ale jsem fakt rád, že jsme udělali takovou menší pomstu na Dufka(jeho dcera, totiž chodí s Kuchtou), a že by tam byl bez ní si nedokážu moc představit, tak si třeba příště Dufek rozmyslí jak bude jednat o přestupech se Slavií"

  10. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    o5aradecek     před 3 lety 12.01.2022 19:05 |  
    16 0

    Tak hodně štěstí, snad se mu bude dařit a bude pravidelně hrát. Věřím, že se nám ho podaří nahradit, hráče na to máme. Ale lehké to nebude, Kuchtič nejen, že dával pravidelně góly, ale i neúnavně pracoval pro tým směrem dozadu. Bude mi chybět, i když byl občas, jak z divokejch vajec. :-)

  11. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    carevitchando     před 3 lety 12.01.2022 20:15 |  
    6 0

    Ukázkové zhodnocení hráče. Ovšem to Kuchtovo napadání nám bude chybět, sám jsem zvědav, jestli změníme styl hry, nebo to někoho naučíme :-)

  12. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    o-cab     před 3 lety 12.01.2022 20:46 |  
    12 7

    podle me nas opousti v mnohem nejlepsi utocnik za poslednich ani nevim kolik let. jeho pohyb je na svetovy urovni, zapojuje se do mezihry, pro tym by umrel a navic je velice golovy.

    jsem rad, ze se zajisti, mam ho rad a budu mu dal fandit a sledovat ho. ale souhlasim s mnohymi, ze vzhledem k nizkemu veku, zkusenostem, statistikam, delce stavajici smlouvy a financni sile Lokomotivu je cena nizka. na jednu stranu chtel odejit, coz je velky faktor, ale pokud si ho skutecne tak peclive skautovali a jde tam do zakladu (Smolov uz mu prenechal 9 a odesel do Dynama), tak mi cokoli pod 160m prijde od tymu s titulovymi ambicemi v Premier Lize dost malo. roky tu resime, ze kvalitni utocnik ze zahranici je absolutne nedosazitelny financne, ale 130m uz neni daleko od nekolika nakupu, ktere jsme sami udelali. nevim no.

    taky me docela znervoznuje, ze odchazi nyni v zime. nemam dojem, ze bychom meli s naskokem 1b adekvatni nahradu.

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      rak (přítel SN)     před 3 lety 13.01.2022 00:08 |  
      7 0

      No uvidíme. Schranz s Krmenčíkem dostanou asi víc prostoru. Třeba se také v A-týmu chytí Alijagič.

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        žbl68     před 3 lety 13.01.2022 08:29 |  
        2 0

        věřím v raketový start Aliho :-) ten kluk na to rozhodně má ... apropos - jaká je ted momentální situace s Musou ?

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 13.01.2022 08:54 |  
          3 0

          Už to tu zaznělo. V portugalské Boavistě na roční hostovačku s opcí, ta údajně na solidních 3,5M€.

          • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

            o-cab     před 3 lety 13.01.2022 09:36 |  
            3 3

            vzhledem k vytizeni a vykonum bych cekal ze ji uplatni. pak se tu nabizi opet otazka - ma Kuchta byt jenom o 1.5m euro drazsi nez Musa a to jeste pro daleko bohatsi klub nez Boavista?:)

          • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

            žbl68     před 3 lety 13.01.2022 10:11 |  
            0 2

            díky přehledl jsem :-) snad opci neuplatní a vrátí se do Slavie (je moje přání - tedy...) i když3,5M ojro je fakt slušná cena ...

  13. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 12.01.2022 21:11 |  
    16 1

    Muž, jenž je označován za nejlepšího videoanalytika v Německu, Lars Cornetka se zhlédl v Kuchtovi (je to bývalý spolupracovník Ralfa Rangnicka, který stojí za vzestupem Red Bullu Salcburk). Zapadá do šablony. Byť hraničně. „Kuchta přichází prověřený pečlivým německým skautingovým servisem. To už něco znamená. Měl by si toho považovat. Lokomotiv chce hodně presovat, chovat se na hřišti aktivně, být agresivní, hrát dopředu a tlačit na soupeře. I tady je evidentní změna v projevu a celkově v myšlení klubu,“ pro Kuchtu by to neměl být problém, ve Slavii byl na totální fotbal zvyklý. Uměl z tlaku profitovat a sázet gól za gólem. Styl Lokomotivu by mu měl vyloženě sedět. Navíc se očekává, že z klubu zmizí ruský reprezentační útočník Fjodor Smolov, stejně tak francouzský hrot Francois Kamano. Pokud by k tomu opravdu došlo, cesta do základní sestavy může být celkem bez překážek. Moskevský kolos má za Kuchtu zaplatit pět milionů eur (130 milionů korun). „Není to pro Lokomotiv velká částka. Trochu se tomu divím, jelikož Kuchta přichází z klubu, který je vnímaný jako fotbalová obchodní značka. Možná je to i tím, že jde o trochu problémového borce,“ naráží novinář Ivan Židkov na Kuchtovy výstřelky.
    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2021-22/407685/kuchtu-si-vybral-uctivany-analytik-lokomotiv-dal-razi-rangnickovu-cestu.html


    Komentář byl uživatelem upraven (13.01.2022 01:00) . Zobrazit původní komentář

  14. Píši stále - Slavia bude

    Slávista 51     před 3 lety 13.01.2022 08:15 |  
    3 2

    ještě dlouho takový přestupní oddíl/mužstvo.
    V ČR zatím nejsou peníze na to, aby Slavia byla jako mužstva z TOP 20 - 30 v Evropě.
    Zatím se ty nákupy a prodeje celkem daří, takže si lze jen přát, aby to pokračovalo minimálně stejně. Výsledkem by měla být pravidelná účast v evropských pohárech. KL vyhrávat.

    • Re: Píši stále - Slavia bude

      Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 13.01.2022 08:59 |  
      11 0

      Nebudu nenažranej. Ani Plzeň doby nedávné neměla tak konstantní výkony v Evropě a dominantní projev na domácí scéně jako máme my. A dá-li pán Bůh, tak za pár sezon trhneme v titulové šnůře i bídu z 90. let.


      Komentář byl uživatelem upraven (13.01.2022 09:01) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Píši stále - Slavia bude

        Slávista 51     před 3 lety 13.01.2022 11:07 |  
        2 2

        Tak by to mělo být, když to bude fungovat tak, jako těch posledních 4 -5let.

      • Re: Píši stále - Slavia bude

        žbl68     před 3 lety 13.01.2022 13:45 |  
        2 0

        domácí scena je ok a v pohodě ale přeci jen (není to nenažranost) byto chtělo ještě trochu povyrůst v Evropě :-) vyrovnat výkony, nepodcenit nikoho byt by to bylo třeba dynamo vatikan, soustředit se od prvních předkol, ale přeci jen není krásnější pocit nad to když velkoklub proti Slavii brání a betonuje těsné vítězství :-) případně když se 2x za zápas vymetou pavučinky v bráně TOP mužstva (ševčík i kdyby už "nic nedokázal" tímto vstoupí do dějin :-))) škoda jen že mu nevyšla ta třetí pumelice ... cíl Slavie by měl být - budu skromný - titul (+pohár) v CZ a buď skupinová fáze LM, nebo alespon EL , v nejhorším případě TOP4 EKL :-) a s tím souvisí i přestupová politika, která mě poslední dobou pravdu baví .... zaplatpanbuh jsou pryč doby např.prodejů bří dejmků či úprku labanta, atd atd

        • Re: Píši stále - Slavia bude

          Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 13.01.2022 14:42 |  
          4 0

          Souhlas. Ale to podle mne přijde s přibývajícími zkušenostmi J1T, Bílka, ... a celýho managemantu ;) Zatím za těch šest let šéfování JT fakt nemám pocit, že bychom přestali růst a vyvíjet se. Nemám problém, jestli Kuchta chtěl ven, a báli se, že by jim zdrh před play-off LM, tak raději sehrají kádr borců, co klidně počkaj s přestupem na další zimu. Upřímně v naší pozici je opravdu důležitější uhrát letní předkola, popř. uhrát podzim do jara, než jak daleko na jaře dojdeme (ve smyslu vyber si který přestupák budeš prodávat). I když zrovna v EKL a s tím, že vyjma Kuchty spíš posilujeme (o návraty po zranění) tak by bylo fajn přidat pár zářezů i na jaře :) Přiznám se, že u EKL vidím šanci v jarní fázi daleko větší než v EL. Ono se stačí podívat na EL, v dnešní době je to už téměř rovnocená LM. Vždyť naše skupina EKL by patřila mezi solidní skupiny EL. Takže z tohoto pohledu - povede se LM = bomba. A když ne, tak projít E(K)L) do jarních bojů. Zda v nich a jak daleko bude vždy záležet od formy, je to playoff. Hlavně ať můžeme být na Slavii HRDÍ!

          • Re: Píši stále - Slavia bude

            žbl68     před 3 lety 14.01.2022 08:20 |  
            1 1

            máte pravdu pane :-) krásně podrobně rozpitváno (Y)
            CZ by ideálně mělo být v koeficientech 13.-15. ... abodysbírat hlavně Slavia, Spa**a (vulgarismyje zde třeba vytečkovat...), věřím v nového koně Slovácko - pokud nevymění trenera a pak snad se vrátí Liberec a někdo kdo nevypadne v 1.předkole ale kdo - Plž? Baník!!!? Bolka????

        • Re: Píši stále - Slavia bude

          padre     před 3 lety 13.01.2022 15:15 |  
          3 0

          Fotbal není pro srandu kdejakemu neznabohovi, tak pozor, i ve Vatikánu kopou do kulatého nesmyslu...

          Dynamo Vaticani asi nic, ale v současné době hrají v nejvyšší soutěži kluby:

          DirTel
          Fortitudo 2007
          Pont. Univ. Lateranense
          Archivio Segreto
          Dirseco
          FC Guardia
          Musei Vaticani
          Rappresentativa OPBG

          Dřív třeba SS Hermes, Hercules Biblioteca, Pantheon, San Pietro.

          Historicky nejznámější hráč: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gabriele_Giordano_Caccia , pozdější papežský nuncius v Libanonu a na Filipínách.

          • Re: Píši stále - Slavia bude

            žbl68     před 3 lety 14.01.2022 08:16 |  
            1 1

            já vím (tedyspíš tuším) a mažu pro odpustek do zdejšího kostela nanebevzetípannymarie ...

  15. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    Ragnarok     před 3 lety 13.01.2022 08:18 |  
    25 0

    Podle mne bylo působení Kuchty skvělé. Makal, odvedl tu velký kus práce, zlepšil se a díky přestupu klubu vydělal dost peněz. Přál bych si tři takové do roka. Pak můžeme dlouhodobě fungovat tak, jak fungujeme. S jary v evropských pohárech. Perfektní a Honzovi přeju hodně štěstí.

  16. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    žbl68     před 3 lety 13.01.2022 08:28 |  
    1 0

    hodně štěstí, ať se daří, dobrá přestupní stanice a za pár let někam na západ :-)

  17. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    Harvey     před 3 lety 13.01.2022 09:29 |  
    14 6

    Jako by to bylo včera co jsem hájil Kuchtu, když se poprvé objevila spekulace o jeho brzkém znovuvykoupení z Liberce. Mým oponentem, který zde prezentoval, že se vedení zbláznilo nebyl nikdo jiný než JS, což byl prakticky jasný signál, že Kuchtič bude hvězda :)
    Jako by to bylo předevčírem, co jsem si dovolil kritizovat tou dobou nejlepšího střelce ligy Petara Musu, že i přes jasnou produktivitu je jeho celkový přínos naší hře menší než třeba u Standy Tecla.
    5 mega za Kuchtiče a dalších pravděpodobných 3,5 mega za Musu je vývoj jak z pohádky a nezbývá než smeknout před vedením i realizákem.
    Teď doufám, že se po úspěšných predikcích ohledně Kuchtiče a Musy vyplní i třetí predikce. Že po přípravě bude spojení Slavia a Krmenčík k nezastavení. Pokud bude Krmenčíkovi držet zdraví, tak o tom vůbec nepochybuju.
    Alijagić byť by mohl dostávat nějaké šance a hodil by se nám, tak věřím, že upřednostníme jeho sportovní rozvoj a pošleme ho na správné hostování. Můj tip je Jablonec, který přišel o Čvančaru s Doležalem. Peníze na nákupy nemají. A jediná konkurence pro Denise je nevýrazný Nešpor, který měl poslední půlrok bez gólu. A za další dvě sezóny předtím úchvatných 6 gólů celkově.

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      o-cab     před 3 lety 13.01.2022 09:39 |  
      7 2

      snad mas pravdu ohledne Krmencika, stejne ale neverim, ze by tu za ty penize zustaval.

      co se Denise tyce, tak si nemyslim, ze by Slavia posilala mlady talent do klubu v rozkladu. od toho jsme vyjednavali partnerstvi s CB.

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        Harvey     před 3 lety 13.01.2022 10:09 |  
        13 3

        I v případě odchodu Basseyho z Budějovic, který je nyní nepravděpodobný, by tam měl konkurenci v podobě velezkušeného Brandnera, Mihálika který se celkem rozehrál a našeho Van Burena. Jablonec mi přijde mnohem koncepčnější varianta. Klubu možná hrozí rozpad a hráčům dluží za výplaty, ale právě o to větší šance pro Denise, který tyhle věci nebude muset jako kmenový hráč Slavie řešit. Nemluvě o ligově nadstandardních spoluhráčích v záloze, které v Jablonci bude mít...Pilař, Považanec, Kratochvíl, Malinský, Houska.
        ...
        U Krmenčíka momentálně žádné "peníze za které by zůstával" neexistují. Jeho cena tím, že jsme se nekvalifikovali do LM není nyní stanovená. V létě bude mít poslední rok smlouvy, což bude nutit Bruggy jednat. Navíc sám Krmenčík se vyjádřil, že už nechce zahraniční angažmá, což vysoce omezuje možnosti Brugg jednat s kluby, které nás finančně převyšují. Já v Krmenčíkovi vidím hráče, co je neskutečnej tank, ale i přesto má výbornou rychlost. K tomu jeho výběr místa. V podzimní části byl v přepočtu na minuty s obrovským náskokem nejproduktivnější hráč ligy. A to během půlroku, kdy se nepřipojil čas k týmu, aby absolvoval přípravu, měl drobná zranění a vysokou konkurenci. Kde je jeho limit, pokud tyhle věci odpadnou a navíc se sehraje s mužstvem?

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          hiker42     před 3 lety 13.01.2022 12:17 |  
          5 0

          Přál bych si, abys měl v Krmenčíkovi pravdu, (jako téměř ve všem :) ). Ale navíc, protože doba je kvůli covidu stále nejistá, by vedle Krmenčíka, Schranze a Tecla měl zůstat jeden z dvojice Alijagič / Horský. Plusem by bylo, že v případě zranění, covidu, karet, budeme mít kam sáhnout. A jaro bude jednak dlouhý, dále na všech třech frontách a hlavně předpokládám, že v rámci ligy nejtěžší za poslední roky. A pokud chceme eliminovat rizika ztrát hlavně v lize a jít za titulem, nemůžeme si dovolit zaváhání a do jara jít jen se třemi kozáky Pozici hroťáka nelze záplatovat Olayinkou, u nějž hrozí odchod, Lingrem či Masopustem.. A jen doplním, že pokud bych si měl vybrat mezi Alijagičem a Horským, nechal bych u nás pro jaro Denise.


          Komentář byl uživatelem upraven (13.01.2022 12:20) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

            kjandourek (admin)     před 3 lety 13.01.2022 12:34 |  
            4 2

            Tam je problém v tom, že u mládežníka, kterého si tu necháš, hrozí, že jaro prosedí na lavičce a tím bys mohl nadějný vývoj zabrzdit...
            já vím, nemusí to tak být, když budeme bojovat na třech frontách, ale může...
            Při černém scénáři můžeme záhy vypadnout z EKL i z MOL cupu, zbyde liga, ve které nemáme žádný velký náskok, takže si nebudeme moci dovolit nějaké experimenty a i v domácích zápasech s týmy na sestup budeme do základu stavět zkušeného útočníka....

            Samozřejmě - ideální stav by byl postup do finále EKL i MOL cupu a 25% času na hřišti pro mládežníka - ať už tu zůstane kterýkoliv :-)

            • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

              Fačín     před 3 lety 13.01.2022 13:33 |  
              4 2

              Jenže s tímhle přístupem u nás nebudou žádný mladý chtít být, protože je nikdy nepostavíme...

              • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                kjandourek (admin)     před 3 lety 13.01.2022 13:38 |  
                6 3

                Musejí během tréninků ukázat, že jsou už v mladém věku lepší, než konkurent - nebo alespoň srovnatelný... třeba Samek do dokázal... a je z něj právoplatná součástka kolektivu - u něj nikdo nepřemýšlí o tom, že by měl jít hostovat...

                Něco podobného klidně mohou Filip Horský, nebo Denis Alijagič dokázat také - když budou během tréninkového
                procesu na podobné úrovni jako Krmenčík, Schranz, nebo Tecl, tak ty minuty na hřišti dostanou...

                • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                  žbl68     před 3 lety 14.01.2022 13:58 |  
                  0 0

                  Denis 100% :-)

            • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

              hiker42     před 3 lety 13.01.2022 13:43 |  
              1 0

              To je právě ono, že kdokoli z dvojice Schranz / Krmelec může být zraněnej, pak přijdou covidy, karty, a budeme mít jen Tecla, který žádný gólostroj není. Oli pravděpodobně přestoupí, Maso bude na PZ, popř. alternovat na PO a nemáš nikoho do útoku.. V sázce je určitě titul a možná cesta někam do semifinále KL. Kádr je sehraný, takže není důvod si dávat malé cíle. A do toho Ti může zbýt do útoku duo Lingr / Ekpai. To fakt nechci :)


              Komentář byl uživatelem upraven (13.01.2022 13:44) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                kjandourek (admin)     před 3 lety 13.01.2022 13:52 |  
                4 4

                To je bohužel věštění z křišťálové koule... protože na druhé straně se ti může stát, že se nikdo nezraní, Covid se bude třikrát očkovaným hráčům vyhýbat, karty taktéž... a boj o titul bude vyrovnaný. A my nakonec zkonstatujeme, že holt trojice Krmenčík, Schranz, Tecl nás k titulu nějak dotlačila, ale všechny zápasy byly vyrovnaný, takže nebyl prostor někomu za stavu 3:0 dát jenom šancičku... a naštvaný Alijagič si pořádně zakopal jenom ČFL... a vždycky se najde kritik, který bude protestovat, proč jsme si toho hráče vůbec nechávali, když mohl pohodlně hrát minimálně ve Vlašimi...

                Abych to uzavřel - pochopím obě řešení... vždycky může nastat varianta, při níž si budeme říkat, že jsme měli dobrý odhad.... a nebo se držet za hlavu, že jsme to měli udělat obráceně...

                • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                  hiker42     před 3 lety 13.01.2022 14:08 |  
                  2 0

                  Podle mého je na místě obezřetnost a připravenost, a to i za cenu, že se vývoj Denise malinko pozdrží. Navíc, mohl by hrát český pohár proti ligovým soupeřům, mohl by chodit na hřiště v případech vedení 3:0 a převahy, a nakonec věřím, že už teď ny měl pozici trojky, před Teclem. Čemu já nerozumím, jsou spekulace ohledně Fily resp. nějakého cizinnce do útoku, to se pak Denis nedostane do útoku nikdy, protože toho dalšího útočníka bychom dělali zcela jistě do A-týmu.

                  • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                    kjandourek (admin)     před 3 lety 13.01.2022 14:33 |  
                    3 1

                    To je právě to, že v českém poháru máme hned ve čtvrtfinále rudochy... Věřím našim klukům, bilance hraje pro nás, ale musíme být psychicky připraveni i na variantu, že hned 9.2. vypadneme... může být výhodou, že v té době ještě bude otevřené přestupové okno, ale zase musíme myslet na to, že kdybychom Denise poslali do tohoto zápasu a vypadli, tak už by nemohl jít hostovat někam do ligy - mohl by se maximálně vrátit do Vlašimi....

                    Prostě to našim trenérům nezávidím - v podstatě každé řešení může být velebeno jako "majstrštyk", nebo naopak zatracováno jako chyba....

                    Co se týče dalšího útočníka vnímám to, že se chystáme na další sezónu - Krmenčík ještě není náš a není jisté jestli někdy bude, Schranze používáme i na kraji a Standu už pomalu bereme jako útočnou trojku - vždy připraveného náhradníka a mentora ... takže si dovedu představit, že vezmeme ještě někoho mladého (Filu), kterého si necháme na jaro, aby nasál atmosféru v týmu a zvykl si na Eden.... a Denise i Filipa pošleme na jaro na hostování... a v létě Krmenčíka buď koupíme za podstatně méně peněz, než na kolik máme teď opci, nebo do něj nepůjdeme a trojice Alijagič, Horský, Fila si to rozdá o pozici dvojky za Schranzem a případně čtyřky za Teclem... a ten nejhorší zase půjde hostovat... :-)

                    Ale to jsou odhady od stolu :-)

                    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                      SKEP     před 3 lety 13.01.2022 15:16 |  
                      4 1

                      Nemůžu si pomoct, ale stále si myslím, že by řadu věcí vyřešilo Béčko ve II. lize. Někomu může dát vîc táhnout Béčko na čele II. ligy, než nastupovat na pár minut v zachraňujícím se týmu z elitní soutěže. A to nemluvím o pravděpodobném startu za Áčko v případě široké marodky. Při kvalitě FNL by neměl být problém sestavit z mladíků konkurenceschopný tým, hrající v tabulce hodně vysoko.

                      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                        hiker42     před 3 lety 13.01.2022 15:29 |  
                        0 0

                        S tím naprosto souhlasím.

                      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                        kjandourek (admin)     před 3 lety 13.01.2022 15:51 |  
                        4 1

                        Já si myslím, že až to nebude problém, tak tam to béčku bude...

                        Vždyť se podívejme na konkurenci za řeku - ti mají béčko ve II. lize a těží z toho? Kolik hráčů z béčka jim letos na podzim přešlo do áčka? A dál - Kolik hráčů ročníku 2003 mají na soupisce? Proto, aby jim béčko hrálo důstojnou roli ve druhé lize a nemuseli se strachovat sestupu, jim tam prim hrají kluci z ročníků 1999-2001a kapitána dělá kluk z ročníku 1996...

                        My sice nemáme béčko ve druhé lize, ale díky Vlašimi (a nejenom díky ní) budeme mít letos pořádně obouchané čtyři kluky ročníku 2003 (Alijagič, Višinský, Prebsl, ale i Horský)... a jednoho z ročníku 2004 (Samek)... kluci z ročníků 1999-2001 už jsou dávno ve světě - buď natvrdo, nebo na hostování... (Valenta - 2000; Červ 2001; Vlček 2001)

                        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                          Nax     před 3 lety 15.01.2022 06:18 |  
                          0 2

                          Jen s Vlasimi si nemuzes pro hrace sahnout behem sezony. To je vyhoda Becka ve druhe lize. Rozdil mezi treti ligou a prvni je pak propastny.

                          • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                            kjandourek (admin)     před 3 lety 17.01.2022 10:47 |  
                            0 0

                            A kolik hráčů z béčka jsme během posledních sezón použili? A ještě bych tu otázku rozšířil tak, aby to mělo opravdu rozhodující účinek...

                            Tzn., že s hráčem z béčka ve třetí lize jsme neuspěli, zatímco kdybychom měli k dispozici hráče z ligy druhé, uspěli bychom...

            • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

              MKCZ83     před 3 lety 13.01.2022 14:27 |  
              4 2

              Zastavíš... je iluze si myslet, že hostování je lepší, než sezení na lavičce ve Slavii, protože u hostování Ti nikdo nezaručí, že tam bude hrát. A tak bude sedět na lavičce v týmu, který má mnohem horší tréninkový proces a hráče okolo. Jako by se nám to už několikrát nestalo.

              Pokud je schopný fyzicky a i herně v áčku zvládat, tak jsem pro ponechání v kádru. Za mě je mnohem pro hráče přínosnější, když bude celou dobu s mužstvem trénovat, bude nastupovat ve většině zápasů kolem 65. minuty potom, co se Schranz nebo Krmelec vyšťaví, bude si zvykat na systém, spoluhráče s tím, že od podzimu může mít stabilnější pozici a do některých zápasů nastupovat v základu, než jít na hostování, který se mu nepovede a tak bude na podzim ve stejný (spíš horší pozici) jako teď.

              Na hostování má smysl posílat hráče na úrovni třeba Musy, kterej bude v týmu, kam jde důležitý, bude hrát 90 % zápasů, ale u nás v kádru má na svůj post 2 lepší/využitelnější hráče.

              Rád bych chtěl totiž vidět seznam mladých hráčů, kterým hostování v první nebo druhé lize s výjimkou Vlašimi pomohlo v kariéře u nás.


              Komentář byl uživatelem upraven (13.01.2022 14:27) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                kjandourek (admin)     před 3 lety 13.01.2022 14:42 |  
                4 2

                Ano, s druhým odstavcem souhlasím všema deseti - pokud bude fyzicky a hlavně herně zvládat v áčku (podobně jako Samek), tak samozřejmě ponechat v kádru a začít používat...

                Já spíš myslím na tu variantu, kdyby se ukázalo, že to na zapojení do áčka plnohodnotně úplně ještě není... Horského bych viděl ve Vlašimi, Alijagiče někde v lize - třeba Pardubicím teď Olomouc stáhla Chytila, tam by po něm mělo být volné místo, někdo tu zmiňoval Jablonec, kterému odešli oba útočníci...

                Seznam hráčů, kterým hostování pomohla v kariéře u nás není dlouhý... Souček v Liberci, Kuchta tamtéž musel přestoupit s možností zpětného odkupu, aby to mělo smysl.... nadějně pořád vypadá Červ...

                Ovšem tady bych zase poukázal na to, že tréninkový proces naší mládeže se zlepšuje a každý rok do dospělého fotbalu posíláme lepší a lepší hráče... Čili ten seznam hráčů, kteří v teenagerovském věku půjdou hostovat a budou natolik kvalitní, že je to nesemele, oni na hostování svému zaměstnavateli herně pomohou a ve finále jim to pomůže ke kariéře u nás, by se měl úměrně tomu zvětšovat...

                • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                  MKCZ83     před 3 lety 13.01.2022 16:19 |  
                  0 6

                  Ano, ale ačkoli nejsem manager v prvoligovém klubu, tak si nemyslím, že naše současná cesta bude dobře fungovat. Béčko ve třetí lize a Vlašim jsou super. To je krok správným směrem. Ale podle mě nám chybí koncepce toho, co po Vlašimi, když to ještě není úplně na kádr Áčka a ten hráč by byl spíš do počtu. Hostování v rámci ligy, pokud nejde o někoho, jako je Musa, nebo teď třeba Samek, pokud by najednou získal větší konkurenci na svůj post, není podle mě dobré řešení.

                  Cílové kluby skoro vždy upřednostní kmenového hráče před naším (a taky se to skoro vždy, s výjimkou snad Hellebranda, dělo), a na dobré vztahy to hrát nejde. Z toho důvodu by bylo mnohem přínosnější, aby naši hráči chodili do první ligy, ale jiné, než v ČR. Spolupráce s Budějovicemi se mi jednak moc nelíbí, a jednak to má svoje jasná omezení, protože je to hodně na hraně nesportovního chování, mít neoficiální polofarmu ve stejné soutěži. Nejlepší (ale taky bezkonkurenčně nejdražší) řešení by bylo koupit průměrný klub v nějakém okolním státě, a posílat rozehrávat hráče tam... Klub ze Slovenska, Polska, nebo Rakouska zas tak drahej bejt nemůže. A pro ty hráče by to byla dobrá zkušenost i v tom, že poznají jiné prostředí a nebudou tak fixovaní pouze na náš rybníček.

                  Ale tohle by bylo rozhodnutí majitele, který nejspíš neudělá, protože nás nemá ani tolik kvůli fotbalu, jako spíš jinejm věcem.

                  • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                    kjandourek (admin)     před 3 lety 13.01.2022 16:34 |  
                    4 1

                    Já si naopak myslím, že naše cesta fungovat bude... měl bych k tomu několik bodů:
                    1. I kdybychom měli béčko ve II.lize, neřešilo by to ten problém, co jsi nastínil
                    2. V současné době máme béčko pro hráče 17-20 let, Vlašim pro hráče 18-21 s tím, že tam chodí ti lepší... Sparta s béčkem ve druhé lize má béčko pro hráče 19-22 let, mladší jim hrají za dorost
                    3. souhlasím i s tím, že hostování v první lize je ošemetné - i když třeba případ Červa ukazuje, že pokud je hráč kvalitní a ochotný na sobě zapracovat, tak i tohle je cesta...

                    Nápad mít takhle klub v zahraničí je zajímavý, to ne že ne - to mě zatím vůbec nenapadlo, že by mohlo být řešením.... Já bych spíše byl u hráčů, kteří přerostou Vlašim ve druhé lize, ale ještě nedorostou do našeho áčka pro prodej v rámci ligy... ovšem s jasnými pravidly - odkup hráče zpět a zákaz prodat jej mimo SKS do nějakých 23-4 let.... kdyby už jim nevyhovoval a chtěli se jej zbavit, tak bychom jej brali zpět ... případně bychom si vyhodnotili, že ten hráč už nemá potenciál pro SKS a prodej povolili....

                    Taková cesta ala Král, či Kuchta....

                    Důležité je, aby hráč neodcházel ve zlém a s pocitem, že do SKS už nikdy...


                    Komentář byl uživatelem upraven (13.01.2022 16:42) . Zobrazit původní komentář

                    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                      MKCZ83     před 3 lety 14.01.2022 10:21 |  
                      0 2

                      Blbý je, že ty prodeje s výkupem nejsou řešení pro ty hráče, kterým třeba chybí půl sezóna k tomu, aby nabrali třeba sebevědomí a trochu herní praxe a mohli být už v áčku do rotace třeba. Tam je to právě risk, že toho hráče s jasným plánem pro áčko nemá smysl prodat a současně se nemusí povést hostování, protože něco... změní se trenér, nebo se jim objeví vlastní nadějný mlaďoch, nebo na nějakého hráče můžou být nabídky, tak budou hrát víc jeho atd. To by v případě vlastního klubu jinde skoro odpadlo.

                      Synergie z vlastnění klubů ve více zemích už začínají v Evropě fungovat. Příkladem je třeba Brentford a Midtjyland, existují i jiné skupiny, které vlastní více klubů, ale nechce se mi to dohledávat. Nemají zájem vlastnit všude nejlepší kluby, ale klidně průměrné kluby, ale dělat s nimi fotbal dobře a pak to nese peníze. Obzvlášť, když se rozprostřou fixní náklady na věci, které nemusíš dělat x-krát pro každý klub, ale jednou pro všechny, nebo můžeš nabízet sponzorským partnerům dosah ve více zemích. Náš management umí fotbal evidentně dělat dobře, takže není důvod, proč by se vývoz našeho know-how neměl vyplatit v jiné zemi. Ale Číňan do tohoto nepůjde podle mě, nemá k tomu důvod.

                  • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                    bububu (přítel SN)     před 3 lety 14.01.2022 10:32 |  
                    1 1

                    Baví mě ta představa, že bychom si koupili farmu v rakouské lize, která je v koeficientech na 8. místě v Evropě (11 míst před námi) :)))))

                    Polsko také naprosto mimo, peníze tam jsou úplně někde jinde než u nás (že to výsledkově stojí za prd je druhá věc). A slovenská liga má při vší úctě s výjimkou pár týmů (Slovan, Trnava, DAC) kvalitu odpovídající druhé české, takže to bychom si také nepomohli. Tudy cesta opravdu nepovede...

                    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                      Fačín     před 3 lety 14.01.2022 10:43 |  
                      1 1

                      Ale úplně blbej nápad to není... Co třeba Maďarsko nebo balkán nebo pobaltí? Tam by se nějaký vhodný klub mohl najít.

                      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                        MKCZ83     před 3 lety 14.01.2022 10:54 |  
                        0 3

                        Maďarsko asi nebude kvůli politické situaci úplně vhodnej krok... pobaltí zase nemá nejspíš potřebnou kvalitu. Balkán by asi šel, ale je to daleko... Já jsem vycházel z toho, že do některých částí Polska, nebo Rakouska to může být blíž, než z Prahy do Ostravy, a ta dojezdová vzdálenost je plus, protože je jednodušší např. pro naše trenéry jet se tam podívat, stejně tak pro některé hráče by to šlo i bez stěhování, a mohli by tam kombinovaně dojíždět (pár dní v týdnu tam přespat, pár dní jezdit), pokud by jim nevadil trochu kočovný život.

                    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                      MKCZ83     před 3 lety 14.01.2022 10:50 |  
                      0 3

                      A kdo Rakousku ten koeficient dělá? Salzburg a Lask Linz... ostatní kluby v podstatě nula nula nic. Jedno jediné číslo ještě nic moc nevypovídá, chce to analýzu udělat trochu podrobnější. Nebo myslíš, že ukrajinská liga je o parník lepší, než naše? Když jim tam koeficient dělají taky jenom dva kluby a zbytek je tam v podstatě do počtu. Průměrný klub v Rakousku nebude o moc dražší, než průměrný klub u nás... spousta věcí (lidi, nemovitosti apod.) tam bude levnější, než na co je zvyklej pražskej klub. Stejný v Polsku... Není důvod, aby na to českej prosperující klub neměl. Ohledně Plzně se spekulovalo o tom, že by její koupě byla někde kolem 400M CZK... chceš mi tvrdit, že průměrný rakouský klub má vyšší cenu? 400M CZK jsou pro nás prodeje hráčů za 2 až 3 přestupový období, nebo zhruba polovina našeho ročního rozpočtu.

                      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                        bububu (přítel SN)     před 3 lety 14.01.2022 13:33 |  
                        2 0

                        Ano, koeficient Rakouska dělají primárně dva kluby (ikdyž i takový Rapid letos 8 bodů), což je naprosto normální situace u prakticky všech zemí od 6. místu dolu :) Třeba u Srbska vše dělá dvojice CZ + Partizan a stačí jim to na 11. místo, dtto Skotsko.

                        Když si srovnám hodnotu kádrů na transfermarktu, tak kádry týmů rakouské ligy mají většinou hodnotu jako špička naší soutěže:

                        https://www.transfermarkt.com/bundesliga/startseite/wettbewerb/A1

                        vs.

                        https://www.transfermarkt.com/fortuna-liga/startseite/wettbewerb/TS1

                        Koupit a nějak smysluplně provozovat klub v rakouské bundeslize by byla sakra drahá sranda :)

                        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                          MKCZ83     před 3 lety 14.01.2022 13:48 |  
                          0 2

                          To je otázka... pokud najedeš na model, kdy budeš třeba Salzburgu prodávat hráče, tak to může bejt celkem ok business model.

                          Já neříkám, že to je nejlepší nápad na světě :-) Jenom je to věc, která by mohla být řešením, zejména proto, že se tyhle věci na evropské fotbalové scéně už dějí. Tj. jeden subjekt vlastní víc klubů v různých zemích a využívá synergie, který z toho plynou.

                        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                          MKCZ83     před 3 lety 14.01.2022 13:45 |  
                          0 1

                          Plzeň má roční rozpočet (teď už asi ne, protože šetří, kde to jde, protože Šádek nemá prachy) na úrovni prodejní ceny .... pokud neznáš strukturu rozpočtu, a odkud a za co se berou peníze, tak velikost rozpočtu Ti o prodejní ceně moc neřekne. Pokud jsou ve ztrátě, může být prodejní cena mnohem nižší, než mají rozpočet. Stejně tak záleží na stadionu, což je celkem velká položka v aktivech.

            • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

              mis3     před 3 lety 14.01.2022 14:29 |  
              4 0

              Já bych jen podotkl že přestupní období je v Česku až do 22. února, kdy už budeme vědět jestli se postoupí v MOL cup a jak bude rozehraný EKL. Případně tak lze poslat mladé zpátky do Vlašimi.


              Komentář byl uživatelem upraven (14.01.2022 14:34) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                kjandourek (admin)     před 3 lety 14.01.2022 18:51 |  
                0 0

                To ano, ale pokud bychom použili v tomto zápase Alijagiče, Višínského, nebo Prebsla, tak by mohli pouze zpátky do Vlašimi... Už by nemohli nikam do ligy..

                • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                  mis3     před 3 lety 14.01.2022 22:34 |  
                  0 0

                  ano, to píšu že do Vlašimi

                  • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                    kjandourek (admin)     před 3 lety 17.01.2022 10:44 |  
                    0 0

                    Jenomže v jejich případě už je to škoda - minimálně Višinský a Alijagič by už na jaře měli hrát ligu, Vlašim přerostli...

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      mig52     před 3 lety 13.01.2022 14:14 |  
      5 6

      Jednak, do Jablonce asi půjde na hostovačku Juliš, takže nevím.... . Druhak, ptám se sám sebe, není Musy škoda? Když se prosazuje ve kvalitnější portugalské lize, proč by to nemělo jít u nás? Já prostě tvrzení, že mu slávistický systém nesedí, neberu. Považuji ho za alibistický. Ale respektuju, že vedení ví, co a jak, zda je lepší licitovat o Fillovi či Basseym (byť ten prý též není pro nás to pravé ořechové), nebo pracovat s Musou. Přiznám ale, že nevím zda je na hostovačce bez opce nebo s ní. Tam by nebylo co řešit. Souhlas s Krmenčíkem, také věřím, že se bude prosazovat a že to bude hlavně o tom, zůstane-li zdráv.

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        MKCZ83     před 3 lety 13.01.2022 14:19 |  
        9 1

        Proti setrvání Musy hovoří to, že z něj asi těžko udělám jako mávnutím kouzelného proutku útočníka s cenovkou 6M+ EUR, když je jeho současná cena právě někde v rozmezí 3 až 5M EUR, čili spousta práce s velkým rizikem. Ber to tak, že hráče za 100M CZK bychom na 98 % nekoupili (Stanciu byl výjimka, která se už nebude v dohledné době - možná nikdy - opakovat) s tím, že když s ním budeme pracovat, prodáme ho za 200 nebo 250M CZK... je to šílenej risk, když utratíš peníze na jednu, nebo jednu a půl sezóny na přestupy za jednoho hráče. Argument, že je náš, a stál nic je lichej, protože když si ho necháme a něco se stane, tak právě o těch cca 100M CZK přijdeme, říká se tomu náklady obětované příležitosti.

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        sasky     před 3 lety 17.01.2022 08:17 |  
        1 0

        Mě teda Musa nějak zvlášť nepřesvědčil. A to, že se nehodí do našeho systému, kdy je od útočníka potřeba i spousta další práce (nejen góly "na Lafatu" - zadkem atd.). A jak tady zaznělo. Jestliže má teď cenovku někde okolo 3 mil. € a pro nás se nehodí, tak to je prodej jak hrom. Prodat nepotřebného hráče za 70 mega.

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      pcitron     před 3 lety 13.01.2022 20:35 |  
      3 3

      Téměř vždy s Tebou co se týká hodnocení hráčů souhlasím, obávám se však, že predikce o Krmenčíkovi je mylná. Ale rád se budu mýlit já:-)

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      lantsmit     před 3 lety 14.01.2022 16:46 |  
      2 7

      Krásná představa, že Krmelec přes zimu potrénuje a bude k nezastavení. Což čtu tedy tak, že bude podobně k nezastavení, jako byl Kuchťák, tzn. že ho plnohodnotně nahradí.

      Jakkoli bych si to přál, nic nenasvědčuje tomu, že by to mělo nastat. Předně, kdy naposledy byl Krmelec k nezastavení? Proč už je to tak dávno? Co dělal celý ty roky mezitím? Netrénoval pořádně, měl kolem sebe celou tu dobu špatnej realizák, kterej s ním neuměl pracovat, resp. ho nedokázal restartovat, aby k tomu nezastavení byl? Dlouhodobě tvrdím, co dnes napsal Špryňar, dovednosti má, dokonce mimořádný, ale nemá mentalitu a obávám se, že tu mu nepřičaruje ani náš mág JiT.
      Dál je tu ale ještě jedna část. Totiž Kuchťákovo kvality. Tím myslím to, že i kdyby Krmelec na jaře k nezastavení byl, nebude se jeho příspěvek ani v takovém případě přibližovat tomu od Kuchťáka. Kuchťák byl a je mimořádnej, mnohem modernější než Krmelec ve svý nejlepší verzi v letech 16-18, pracovitější, užitečnější i produktivnější.

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        kjandourek (admin)     před 3 lety 15.01.2022 22:11 |  
        6 1

        Tak sezóna 2019/20 - Krmenčík za Plzeň 15 gólů... chápu, nezní to nikterak závratně, dokud si neuvědomíme, že to bylo za podzim - jaro už trávil v Brugách....
        Sezóna 2018/19 - Krmenčík za Plzen 9 gólů... to zní ještě hůře... dokud si neuvědomíme, že pro něj sezóna končila v říjnu, kdy si přetrhl křížové vazy
        Sezóna 2017/18 - Krmenčík za Plzeň 22 gólů ... Což už je docela slušná nálož - 16 ligových - Kuchta bral loni krále střelců za 15...

        Fakt je to tak dávno, co byl k nezastavení?

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          lantsmit     před 3 lety 16.01.2022 00:32 |  
          1 2

          Vždyť to píšu, ve verzi 16-18 byl zajímavej, nebo abych držel terminologii "k nezastavení". To už je tři roky, ve kterých se kategorii "k nezastavení" nepřiblížil ve čtyřech klubech (včetně nás), ani v repre.

          • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

            kjandourek (admin)     před 3 lety 16.01.2022 08:45 |  
            4 2

            Popsal jsme jeho poslední tři sezóny v české lize... což je tak nějak soutěž, kterou hrajeme i my, čili jí beru jako relevantní....

            Z mého pohledu se podzim 2019 dá bez problémů zařadit do kategorie "k nezastavení"...

            Potom se neprosadil v Bruggách...

            Ale Soluň? Tam odehrál půl sezóny a nastřílel devět gólů... Ta by ho brala všemi deseti, kdyby na něj měla peníze - v šesti zápasech řeckého poháru dal pět gólů a víceméně jí ho vystřílel... v semifinále (hrajou tam na dva zápasy) si z venku přivezli výhru 1:0, doma stejným výsledkem prohrávali, když v 85. minutě vyrovnal, čímž ten dvojzápas rozhodl (v nastavení přidali gól na 2:1)... finále rozhodl v poslední minutě gólem na 2:1... a to v těch zápasech dostal 14 a 10 minut!

            letos má u nás 407 minut v lize, čtyři góly a čtyři asistence... (ofiko bilance na webu F:L) tomu se neblíží žádný jiný útočník v lize...

            Ale podle Tebe se kategorii k nezastavení už tři roky ani nepřiblížil.... Podle mého názoru se neprosadil pouze v Bruggách... a co si budeme povídat, tam po dobrém začátku nakonec rychle skončil i takový borec, jakým je Simon Deli...

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          lantsmit     před 3 lety 16.01.2022 00:43 |  
          0 4

          A co se týká tý sezóny 19/20, těch gólulů měl v lize 10, 3 v MOL Cupu a 2 v kvalifikaci EL. V lize těch 10 při celkový minutazi 1500, při který dává Kuchta pravidelně gólů 15. O statistice, kolik z nich bývá u Kuchtaka vítěznejch, se ani bavit nemusime. Tolik prostý čísla. Já k tomu ještě doplním, že i co se týká výkonnosti celkově, byl Krmelec na stropu v těch letech 16-18. Tak si to pamatuju

          • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

            kjandourek (admin)     před 3 lety 16.01.2022 08:31 |  
            1 0

            Bavíme se o prostých číslech... kterých dosáhl víceméně hned po devítiměsíčním léčení po plastice zkřížených vazů... to je za mě bilance jako hrom... zvláště když i u nás vidíme, jak dlouho po delším zranění hráčům trvá, než se přiblíží své výkonnosti před zraněním...
            když se kouknu detailně: dva góly Karviné při výhře 3:2... jediný gól v zápase se Spartou... dva góly při dvou remízách 1:1 mi taky přijdou celkem "bodypřinášející"... a to nemluvím o tom MOL cupu - jako chápu, tři góly Chlumci na Cidlinou nezní nikterak zvláštně... ovšem když se podíváme na to, že šel na hřiště v 55. minutě za stavu 2:0 pro domácí... a víceméně sám hattrickem zařídil výhru 4:3 v prodloužení.. přijde mi to celkem jako rozhodující faktor zápasu.... něco podobného, jako předvedl Nico ve Velvarech...

          • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

            kjandourek (admin)     před 3 lety 16.01.2022 09:01 |  
            4 0

            A když už k tomu přidáme toho Kuchťáka, vzpomínáš si na jeho první půlrok ve Slavii? dva góly Nice, dva v Opavě (při výhře 6:0).... jinak nic - samozřejmě to bylo dáno nejenom tím, že přišel do nového mužstva, ale i Covidem, který prodělal během soustředění, takže neměl pořádnou letní přípravu.... pořádně to odšpuntoval až po krátké zimní přestávce....

            A teď tu máme hráče, který k nám přišel po EURU zraněn, takže letní přípravu neměl žádnou... a na podzim při podstatně menší minutáži, než mel Honza loni na podzim, dal čtyři góly.... ta paralela je celkem jasná...

            • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

              sasky     před 3 lety 17.01.2022 08:13 |  
              3 0

              Doporučuju shlédnout video z modelového zápasu teď ze soustředka. Krmelec, ač to není můj oblíbenec, tam dře v zápase jako blázen. Ano, hodně toho spálil, ale věřím, že to se poddá. I rychlostně vypadal celkem solidně a při jeho postavě by neměl být problém pokrýt si míč. Moc jsem mu nevěřil, ale to video mi nalilo trochu optimismu do žil.

              • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                kjandourek (admin)     před 3 lety 17.01.2022 09:00 |  
                1 0

                Upozorňuji, že jsem naprostý šílenec videa z Algarve jsem viděl všechny :-)

                Když se mě v létě kamarádi ptali, co bych říkal na Krmenčíka ve Slavii, odpovídal jsem, že nejradši bych byl, aby zůstal v zahraničí... ale pokud se musí vrátit do Čech, tak budu radši, když bude hrát za nás, než za soupeře...
                Na podzim jsem viděl, že má neskutečné tělo, dokáže si pokrýt míč a dostat se k balónům, které by jiný vzdal... na druhou stranu tam byl takový kolohnátský běh, což ve finále vypadalo, že je neohrabaný a pomalý... věřím tomu, že po pořádné přípravě by do naší hry mohl zapadnout - i když asi jiným způsobem, než Honza :-)

                • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                  sasky     před 3 lety 17.01.2022 17:38 |  
                  0 0

                  Tak o té první větě vůbec nepochybuju :D Mám to dost podobně a už bych uvítal další :D
                  Já jsem si ohledně Krmenčíka do poslední chvíle myslel, že to je nějaká kachna. Nebyl jsem z něj vůbec nadšenej a o nadšení tedy nemůžu hovořit ani teď. Ale je teď tady, tak mu samozřejmě přeju, ať se mu daří. Ten titul se sám nevystřílí :)

                • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

                  MKCZ83     před 3 lety 17.01.2022 20:07 |  
                  3 0

                  ad poslední věta - přesně, moje řeč. S Krmelcem se nám otevírá mnohem víc herních variant. Postavit ho se Schranzem vedle sebe proti týmům, který nám budou chtít přehustit střed pole, nebo hrát na pět obránců bude znamenat, že jim tím vyřadíme minimálně 3, spíš 4 hráče a zbytek týmu, hlavně kraje, budou mít mnohem víc prostoru.

                  Případně můžeme hrát nátlakovou hru po křídlech s centry do vápna, kde budeme mít jednoho hodně dobrýho a jednoho slušnýho zakončovatele.

                  Krmenčík je navíc podle mě mnohem lepší na ofsajd lajně, než byl Kuchtič, kterej náběhy za obranu zase tolik neuměl. Navíc Krmenčík je využitelnější i víc do kombinace, umí podržet a rozdat míč, což, i když se ho takhle někdy JiT snažil hrát, Kuchta fakt moc nesplňoval. On měl hodně špatně první dotek s míčem (sice ne jak Lingr, ale uskakovalo mu to fest).

                  Zase nám odejde dobrý presink a tlak na celou obranou řadu, kdy jsme bez míče, ale s lepší obranou a stabilní záložní řadou si budeme moct dovolit hrát vejš a nenechávat to na tom, že to oběhá jeden útočník.

                  Já osobně se na hledání optimální taktiky těším.

  18. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    padre     před 3 lety 13.01.2022 09:49 |  
    10 2

    Pro Kuchtu vidím jako ideální pusobiste Tottenham, jak na hřišti, tak po kariéře.

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      žbl68     před 3 lety 13.01.2022 10:22 |  
      1 3

      kdyby Němci neměli nezbytnou potřebu mít všechno v lajně na nanometry či pikometry, pak by mu slušela i bundesliga Wolfsburg, Frankfurt, Dortmund? nebo aspon Stuttgart :-)

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      buran     před 3 lety 13.01.2022 16:54 |  
      3 2

      To máš pravdu:-):-):-):-) Kokodák , kykyryký ,jsi mě fakt dostal:-):-):-):-)

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        padre     před 3 lety 13.01.2022 18:13 |  
        4 0

        Přesně, s kohoutem na prsou by se rval jak nikdy a kdyby mu předplatili Chovatele, tak bude lepší než Ronaldo.


        Komentář byl uživatelem upraven (13.01.2022 20:03) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      novimex     před 3 lety 13.01.2022 17:38 |  
      4 7

      Max. jako správce trávníku

  19. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    kapitan.pisoar     před 3 lety 13.01.2022 17:26 |  
    12 11

    Dik a cau!
    Dalsi majstrstyk vedeni. Koupit labilniho, nespolehliveho hrace, dostat z nej jeho absolutni maximum a potom ho za petinasobek nakupni ceny prodat? Kloboucek!

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      žbl68     před 3 lety 14.01.2022 13:57 |  
      0 6

      ty jsi ale dobrý urinal, slabší jedinci co neumí číst mezi řádky Tě nepochopí :-D

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        kapitan.pisoar     před 3 lety 15.01.2022 03:37 |  
        8 7

        Tak mezi řádky. Je fakt, že mě nikdy nebyl moc sympatický a já hlavně nesnáším simulanty. Na druhou stranu nemám problém uznat, že mimo Simy, jsme od odchodu Škoďáka neměli útočníka, který by uměl pravidelně dávat góly a za to je mu třeba poděkovat. Ale taky si myslím, že jsme ho prodali v pravý čas, protože už se pomalu začínala pomalu projevovat i ta stinná stránka jeho povahy.
        Takže win-win pro všechny.

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          Nax     před 3 lety 15.01.2022 06:10 |  
          4 3

          Presne popsano.

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          žbl68     před 3 lety 16.01.2022 16:34 |  
          1 1

          a) ba ba ...
          b) jj ...
          c) asitak ...

          *nehodící se škrtni ...

          tak král simulantů byl především bouchal Lafata z kmene nepovedených tříbarevných koťat ... odešel akorát - ostatní bych neřešil, zavánělo by to fekálním humorem ...

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      mis3     před 3 lety 14.01.2022 14:21 |  
      11 1

      Nákup 10 mega prodej 130. To asi není pětinásobek

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        kapitan.pisoar     před 3 lety 14.01.2022 15:46 |  
        3 14

        Na idnesu psali petinasobek a me uz se nechtelo dohledavat za kolik presne prisel…

  20. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    japoko     před 3 lety 15.01.2022 23:10 |  
    4 5

    Ten odchod před jarem není dobrý, ale asi s ním nebyla kloudná řeč, moc chtěl pryč!

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      cajzik     před 3 lety 16.01.2022 01:08 |  
      1 13

      mrzí mě, že tohle někdo píše .... Kuchtič chtěl do konce sezony zůstat... bohužel někdo to chtěl jinak.. krásné sny slávisti

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 16.01.2022 09:42 |  
        7 0

        Zas nějaký konspirace? :-)

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        japoko     před 3 lety 17.01.2022 16:59 |  
        1 1

        Nechtěl, to je celé!

  21. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    brťas74     před 3 lety 16.01.2022 09:54 |  
    4 0

    Kuchtič,hodně štěstí ,a dopředu na křídlo teď Yiaru Collinse Sora.

    • Re: Bez komentáře...

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 16.01.2022 13:59 |  
      2 0

      Kuchtič je velikej frajer a doufám, že nikdy nezapomene, kde se jím stal.

      • Re: Bez komentáře...

        obiwan     před 3 lety 16.01.2022 20:12 |  
        4 0

        Takovej typ hráče nám bude chybět, rozhodně Slávii ohromně pomohl...zdá se ale dost pravděpodobný, že malinko rušivej element teda byl:)-

    • Re: Bez komentáře...

      sasky     před 3 lety 17.01.2022 08:09 |  
      6 0

      Výborný rozhovor. Otevřený, bez jakékoliv zášti. Přiznává drobné neshody, ale nepitvá detaily, je schopen sebereflexe. Já myslím, že má našlápnuto dobře. A je i sebevědomý, to je v Česku občas problém a je to zaměňováno za aroganci.

  22. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    pehacko     před 3 lety 16.01.2022 16:40 |  
    15 5

    Kdyz ctu ten posledni rozhovor s Kuchtou, tak jeho prodej byl fakt nutnost. Stoupnul mu trosku nosanek nahoru a tak bude lepsi, kdyz nas realizak bude posilat energii jinam, nez udrzeni honzy na zemi. Bohuzel si myslim, ze v Rusku si otevre pusu jednou a pak podruhe a konec. Treba se k nam jeste poučen vrati za dva roky na restart kariery… Ted pro Slavii dobry obchod, prisel za deset micu a za 125 odchazi pryc. Hodne lidi si klepalo na čelo, kdyz přicházel a z tech hracu co z Libe tehdy slo byl nejvic podcenovany a nakonec jak to skoncilo… pomohl nam golama a jeste naplnil pokladnu. Preji at se mu v Rusku dari, ale moc tomu neverim. Bez pevných oprati treneru co maji s nim trpelivost pujde brzo ke dnu. Ale treba tam dostane takovou skolu, ze z nej naopak vyroste jeste lepsi a samostatnejsi hrač.

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      Harvey     před 3 lety 17.01.2022 07:48 |  
      5 0

      Mě přišly ty rozhovory s ním jako rozumné, ale souhlasím s tím, že prodej byl pro Slavii i Kuchtiče vysvobozující (byť bude nesmírně chybět). Podle slov Honzy byla trenérova vize hrát na dva hroty, ale to vzalo za své ve chvíli, kdy se nám rozpadla obrana a nemohli jsme si dovolit nastupovat bez třetího středního záložníka. Tím vznikla disharmonie ve složení kádru.
      Zatím mě svým prosazením překvapila většina odešlých hráčů. Suka jsem čekal, že nebudou umět využít. Cufa že kupujou do širšího kádru. Král, že se v Rusku zakope. Proto nebudu moc vynášet nad tímhle angažmá soudy. U příchodů do Slavie mi předpovědi vychází, u odchodů naopak.

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        marcocruz (přítel SN)     před 3 lety 17.01.2022 16:21 |  
        0 0

        Já se malinko bojim, aniž bych si to přál, že to bude podobné jako se Zmrhalem. Přijde mi, že je to ten typ hráčů, co v lize vždycky kralujou, ale v zahraničí se prostě nikdy nedokážou prosadit a adaptovat se na to myšlení. Člověk pak jenom slyší, jak nedostali šanci a že jim chybí česká kabina (Hušbauer, Petržela, Krmenčík a mnozí další). V tomhle je možná dobře, že jde ale Kuchta do Ruska, kde by to mentalitou zas tak odlišné být nemuselo, ale nevim, zdá se, že si ho vyskautovali opravdu zevrubně, ale jak moc je fotbal v Rusku koncepční, o tom přehled nemám.

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          MKCZ83     před 3 lety 17.01.2022 19:56 |  
          0 3

          Byl tam Rangnick, mají německého trenéra, čili dokud tam bude trenér a společnost (spíš lidi v ní), který klub vlastní, si nebude chtít s klubem hrát svoje hry, tak to může být ok. Ale Rangnick už tam není, čili je otázka, kdo tam koncepci tvoří a bude tvořit.

        • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

          Karel13     před 3 lety 17.01.2022 21:15 |  
          5 0

          Podobné jako se Zmrhalem? Princ je (byl) naprostý opak Kuchty: hodný, spíše zakřiknutý a neprůbojný kluk ...

      • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

        Ivan     před 3 lety 18.01.2022 12:21 |  
        0 0

        Cuf přicházel do širšího kádru a jako dočasná náhrada za zraněného beka. Tadys měl pravdu :D

  23. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    samop     před 3 lety 17.01.2022 15:17 |  
    4 2

    Z nedostatku nových informací nebudu příspěvek psát !

    • Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

      Qope     před 3 lety 17.01.2022 17:06 |  
      3 2

      a k tomu 100x to opsat a nechat podepsat doma

  24. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    postovni (přítel SN)     před 3 lety 17.01.2022 19:03 |  
    1 0

    Fandi slepicím, fandi!

  25. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    hasák     před 3 lety 26.01.2022 16:47 |  
    5 0

    Kuchtič! Dneska (30.minuta..) už druhej gól erbéčkům, to mi udělalo radost..

  26. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    Akuls     před 3 lety 29.01.2022 16:26 |  
    1 0

    Něco pro znalce azbuky:
    Ян Кухта:
    — Перед предложением от «Локомотива» я не смог устоять и очень рад сотрудничеству! Здесь всё намного сильнее и качественнее, чем в «Славии». Конечно, мне нужно какое-то время, чтобы привыкнуть. Но сейчас мы на сборах в Марбелье, я думаю, что к моменту, когда мы полетим в Россию, уже всё будет хорошо!
    V posledním Halftimu Kuchta říká, že mu to střílí, když si před zápasem pohladí osla. Asi mu před zápasem se Spartou posloužil "LK37".

  27. Re: Jan Kuchta odchází do Lokomotivu Moskva

    dm52     před 3 lety 04.02.2022 16:45 |  
    4 0

    Kuchtovi se tam líbí, další gól dnes v přípravě proti Malmö